POLITICKÁ DISKUSIA
Aktualizuj POLITIKA diskusiu | ![]() |
KLASICKÁ DISKUSIA |
<< < 596 | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 > >> |
Markuss | 19.03.2022, 22:36 | #1308 |
Heh, tak Bidenovci sa ešte zapotia
https://nypost.com/2022/03/19/republicans-call-for-new-probe-into-hunter-biden-laptop/ ![]() |
Markuss | 19.03.2022, 22:36 | #3348 | |
Chalan si nechá laptop s citlivým obsahom v oprave![]() |
Markuss | 19.03.2022, 17:25 | #1307 |
A jeden starší článok od obľúbených aktualít, tak zdieľam
Link na článok na doméne aktuality.sk |
Markuss | 19.03.2022, 17:25 | #3345 | |
Asi časom zmení link ![]() Teraz nebude vyhovovať |
slaven | 19.03.2022, 20:54 | #3346 | |
na co sem davas taketo vymyslene clanky a hoaxy?
neonacisti? nie, take nic tam nie je a ani nebolo Markuss, trapas ![]() |
Markuss | 19.03.2022, 21:00 | #3347 | |
Hanbím sa. Úprimne |
Quake | 20.03.2022, 14:14 | #3351 | |
Treba si poriadne preštudovať históriu, chalani ![]() A len tak mimochodom, prečo deduško Putin najprv nezačne s denacifikáciou vlastnej krajiny, keďže v Rusku je omnoho viac neonacistov a omnoho nebezpečnejších ako na Ukrajine? Jaj, to sa nehodí.... Jaj, to je hoax.... ![]() |
true | 20.03.2022, 15:54 | #3355 | |
Quake, to myslíš vážne tu otázku? Neverím. |
Quake | 20.03.2022, 16:21 | #3356 | |
true - myslím to absolútne vážne.
- neonacistická skupina s desiatkami tisíc ultrapravicových bláznov Mužský štát - Slovanský zväz s cca 70 tisíc členmi - Ruská národnosocialistická strana a Ruský národná zväz podľa Amnesty International je v Rusku v súčasnosti okolo 160 -200 tisíc krajne pravicových neonacistov a to sú len tí, o ktorých sa vie. Existujú tam aj utajené skupiny, ktoré pracujú na objednávku a vraždia nerusov. |
Markuss | 21.03.2022, 08:42 | #3375 | |
tí v Rusku sú začlenení do regulárnej armády ako pluk, divízia, alebo rota? |
Markuss | 19.03.2022, 16:44 | #1306 |
No a názor od priateľov z Izraela. Bidenova politika, res. nemohúcnosť starého muža
https://m.jpost.com/opinion/article-701624 |
Markuss | 19.03.2022, 13:08 | #1305 |
Inak kúpil som nové letné pneumatiky. Kto tak nespravil o pár týždňov oľutuje.
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 19.03.2022, 13:09 | #3341 | |
V Rakúsku aj Nemecku je už jedlý olej aj múka celkom rsrit v supermarkete.
Keď tak Max dva kusy... Teraz auta, potom ostatné. Som zvedavý ako to dopadne s globalizmom. Asi sa je čas vrátiť k sebestačnosti |
Markuss | 19.03.2022, 13:10 | #3342 | |
Olej https://www.heute.at/s/regale-leer-wiener-kaufen-speiseoel-in-rauen-mengen-100196479 |
slaven | 19.03.2022, 15:55 | #3343 | |
zimne mi treba, mam kupit aj tie? na novu sezonu myslim, nie tuto ![]() (bo teraz mam uz na hrane toe gumy, servisak povedal, ze uz by nedal take na auto ...) |
Markuss | 19.03.2022, 16:43 | #3344 | |
Tak určite, lacnejšie nebudú ![]() |
majka | 19.03.2022, 23:32 | #3349 | |
Aj cukor ide na dračku.
Link na príspevok na doméne X.com Link na príspevok na doméne X.com |
Markuss | 20.03.2022, 10:36 | #3350 | |
cukor si našťastie ešte dopestujeme. |
Markuss | 19.03.2022, 12:56 | #1304 |
Tu niečo od spriaznenej tlače
https://edition.cnn.com/2022/03/18/business-food/burger-king-russia-joint-venture/index.html |
Markuss | 19.03.2022, 12:57 | #3340 | |
To ešte k tým princípom a zásadám. Prachy sú prachy |
Quake | 18.03.2022, 22:16 | #1303 |
https://putina.net/
Na tejto stránke môžeš prispieť na dobrú vec - vystrelenie Putina na Jupiter ![]() Aj keď je vojna hrozná vec, ľudia ukázali aj zmysel pre humor a samozrejme vyzbierané peniaze pôjdu na pomoc ukrajinskému obyvateľstvu, už sa vyzbierali cca 2 milióny dolárov. |
Markuss | 18.03.2022, 13:06 | #1302 |
Takéto som čítal. Pred dvoma rokmi sa objavilo
https://www.occrp.org/en/the-pandora-papers/pandora-papers-reveal-offshore-holdings-of-ukrainian-pre... |
Markuss | 18.03.2022, 13:52 | #3339 | |
Opravua ma aj Washington post
https://www.washingtonpost.com/world/2021/10/09/russia-ukraine-jordan-lebanon-pandora-papers/ |
Quake | 17.03.2022, 19:54 | #1301 |
Chudáci Rusi, odišiel im mekáč, tak si založili vlastný. Bude sa volať Strýko Váňa. A ešte na drzovku vykradli logo. Good job...
![]() https://www.dnes24.sk/stryko-vana-nahradi-mcdonalds-skopirovali-rusi-logo-noveho-od-americanov-41247... |
slaven | 17.03.2022, 22:48 | #3337 | |
no viac strati na tom McDonnalds ako Rusi, to je len jeden priklad...
to logo je len bonus, neseru sa s tym ![]() Uvidime ako vyjebu s Coca Colou ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 18.03.2022, 13:07 | #3338 | |
Burger king chcel odísť ale zatiaľ prachy nepustia. |
majka | 17.03.2022, 10:16 | #1300 |
Je to môj domov, idem ho brániť. K ukrajinskej armáde sa pridáva ďalší tenista
Link na článok na doméne sme.sk |
Šariš | 17.03.2022, 11:27 | #3335 | |
mozno dalsia zbytocna smrt ![]() |
Markuss | 17.03.2022, 12:15 | #3336 | |
Osobne fajn pre morálku aj marketing. Ale živý im bude užitočnejšie ako mŕtvy.
No ale stále čakám, že nadšenci ako Majka poistnú tiež nejaké selfie z UA frontu, keďže tam majú dobrovoľníkov ako maku |
Markuss | 17.03.2022, 09:22 | #1299 |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 17.03.2022, 09:26 | #3334 | |
zaujímavý pohlad - hlavne čo sa cení, odpovede nepodfarbené rôznymi mašličkami a hrdinskými príbehmi. Realistický pohlad |
Markuss | 16.03.2022, 16:29 | #1298 |
Jeden názor, a to síce človeka z fachu
Link FB príspevok |
Markuss | 16.03.2022, 16:29 | #3333 | |
Pripomínam že to je úvaha, ale to video dáva základ na pochybnosti.
Konieckoncov ďateľ bol dvojitým agentom, tak vie o čom píše |
slaven | 16.03.2022, 16:20 | #1297 |
niečo k téme, tým debilom tam hore a ich vyjadreniam: http://www.nasetipy.com/other/sotak-sa-nasral.mp4 |
true | 16.03.2022, 11:24 | #1296 |
Nieco podobne, fanusikovia prestante !!! https://sportky.zoznam.sk/c/290961/fanusikovia-chelsea-podporuju-abramovica-hovorca-britskeho-premie... |
Markuss | 16.03.2022, 08:00 | #1294 |
no a este jeden v duchu Fair play:
Link na článok na doméne pravda.sk som nevedel, ze teda aj sportovci sa musia podla schémy angazovat |
Markuss | 16.03.2022, 08:00 | #3330 | |
„Potrebujeme mať istotu, že nie sú podporovatelia Vladimira Putina. Momentálne zvažujeme, aké záruky nám budú musieť dať, aby tu mohli štartovať,“ povedal podľa DPA Huddleston. |
Markuss | 16.03.2022, 06:52 | #1293 |
Tá aj takto na ukrajinskom mainstreame v tv
https://hiindia.com/2022/03/15/tv-presenter-calls-for-killing-children-quotes-nazi-war-criminal/ |
Markuss | 16.03.2022, 08:00 | #3331 | |
I allow myself to quote Adolf Eichmann, who said that in order to destroy a nation, you must destroy, first of all, its children. Because if you kill their parents, the children will grow up and take revenge. By killing children – they will never grow up and the nation will disappear,” he said, while a photo of Eichmann appeared on the screen. |
nikander | 15.03.2022, 20:34 | #1292 |
opat odomykam 3 clanky z Nka, staci zadat email a mozte postudovat:
Prvy o tom, ako miznu ludia z rusmi obsadeneho uzemia, tak aby si vyhlasili dalsiu ludovu republiku: https://dennikn.sk/2762787/zacinaju-zahadne-miznut-ludia-starostu-vzali-s-taskou-na-hlave-v-oslobode... Druhy clanok o pohlade mladych rusov u nas na slovensku, a o tom ako im putin dojebal zivot https://dennikn.sk/2763072/v-praci-nam-zakazali-hovorit-o-vojne-plat-mi-klesol-o-tretinu-a-pre-hadky... Treti clanok je o tej bajnej slobode slova v rusku, staci ak poviete „dve slova“, pripadne nestihnete podporit dadu putina: https://dennikn.sk/2766111/ruska-policia-zadrzala-na-protestoch-stovky-ludi-vratane-okoloiducich-a-p... |
true | 15.03.2022, 18:51 | #1291 |
Link YouTube video pekne opisana situacia - presne toto robi Ukrajinska armada kratke video a presne je to o tom co som pisal nizsie, ze Zelensky to mal ukoncit a vzdat sa - je to len loutka |
Quake | 15.03.2022, 19:39 | #3312 | |
Takže Zelenský je loutka a Putin je mierotvorca, že hej? Kámo, zober loptu a nie drogy ![]() |
slaven | 15.03.2022, 19:42 | #3315 | |
Putin nie je mierotvorca Quake, je to vodca a cele je to o tom, ze si haji svoje zaujmy.
Netreba to uz rozpisovat viac myslim, uz bolo vsetko napisane, ci povedal vo videach, kde sa analyzovala dana situacia. |
Quake | 15.03.2022, 19:48 | #3316 | |
Predovšetkým je Putin psychopat a nie vodca. Tak ale ono aj s Hitlerom v 1939 súhlasila väčšina Nemecka, keď im vymlel mozgy krásnou propagandou o čistej rase a nepriateľských rasách. Čo napáchali si začali uvedomovať až o niekoľko rokov neskôr. Ale pravdu máš v tom, že si háji svoje záujmy - zobrať územie suverénnemu štátu vojenskou silou ![]() |
slaven | 15.03.2022, 19:50 | #3318 | |
Keby to uzemie chcel vziat vojenskou silou, rozjebe Ukrajinu za par dni, zrovna ju zo zemou.
Vsimni si ale co sa deje, aka je to "vojna" ... minimum strat, znicenej infrastruktury. Proste len armadu chce odstavit, to sa mu podari, to vies aj ty, otazka znie za aky cas ... a ten cas cim je dlhsi, tym viac ludi zomrie. To je cele. Nemyslim, ze je psychopat, naozaj nie. Psychopat keby chcel znicit krajinu, asi by to spravil inak uplne. To si myslim. |
Quake | 15.03.2022, 19:56 | #3319 | |
O výbave ruskej armády a neschopnosti viesť vojnu boli výborné rozhovory s vojenskými generálmi. Rusko má zastaralú, neschopnú armádu. Veď tí nedokázali poraziť ani Afganistan ![]() Putin si jednoducho myslel, že dobyje Kyjev za 2-3 dni bez odporu. Že sa mu nikto nepostaví na odpor a EÚ už vôbec nie. Ale maximálne sa prerátal. Je to neschopný diktátor posielajúci svojich vojakov na smrť. To je všetko ![]() |
slaven | 15.03.2022, 19:56 | #3320 | |
par cm nizsie som dal nieco od Eda, dam to aj sem, pre Teba Quake.
Je to dlhsie vyjadrenie, ale osobne sa s nim stotoznujem uplne Link FB príspevok /5239199679445215 je to chore co robia nasi predstavitelia a ake maju vyjadrenia, naozaj je to chore. |
slaven | 15.03.2022, 20:00 | #3321 | |
Quake je to Tvoj nazor, uvidime co sa stane dalej a kolko este ludi zomrie a co bude s Ukrajinou. |
slaven | 15.03.2022, 20:01 | #3322 | |
Link FB príspevok |
Quake | 15.03.2022, 20:01 | #3323 | |
Edo je trošku na nervy, keďže ho zaradili medzi konšpirátorov a proruských analytikov. S niektorými vecami súhlasím, s väčšinou nie. |
Quake | 15.03.2022, 20:06 | #3324 | |
Putin v júli 2021 napísal esej o Ukrajine a Rusku, tak toto si prečítaj, slaven. To sú vskutku myšlienky blázna a blúznenie o veľkej matičke Rusi ako za starých čias. Už vtedy mal plán, ako pripojí Ukrajinu k Rusku. http://en.kremlin.ru/events/president/transcripts/66181 |
Caciky | 15.03.2022, 20:11 | #3325 | |
Link YouTube video zastarala ..............quakeho technika ....nie ze spadnes zo stolicky ciciak![]() ![]() ![]() |
slaven | 15.03.2022, 22:16 | #3328 | |
jaj to je dlhe, pozriem si to zajtra v praci ![]() co sa tyka Eda, necudujem sa mu ... |
Markuss | 15.03.2022, 18:40 | #1290 |
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/23831617-strach-zo-zastavenia-ruskeho-plynu-stacil-jeden-hegero...![]() |
Markuss | 15.03.2022, 18:40 | #3306 | |
Zuzana![]() Edo ![]() |
slaven | 15.03.2022, 19:39 | #3311 | |
Edo to opisuje naozaj vystizne Link FB príspevok |
slaven | 15.03.2022, 19:39 | #3313 | |
ten Heger je uplny debil, ale uplny, bohuzial. |
matejo | 15.03.2022, 13:26 | #1289 |
https://www.ta3.com/clanok/230831/hamran-a-lipsic-prehovorili-o-ruskej-spionazi-na-slovensku-o-co-is... |
matejo | 15.03.2022, 13:27 | #3302 | |
k tomuto sa chlapci nevyjadrite? Či nepasuje? ![]() |
true | 15.03.2022, 14:26 | #3304 | |
co k tomu treba napisat? chyba Ti nieco? mne nie - NAKA niekoho chytila, minule chytili niekoho z NAKY
mohol by som sa vyjadrit naprikld k Lipsicovi - ale to by uz bolo o inom ![]() |
true | 15.03.2022, 14:40 | #3305 | |
zaujimave na tom je to ze preco ich NAKA chytila teraz, preco nie pred mesiacom napriklad?
doteraz im Ruska "spionaz" nevadila asi ze? ![]() |
Markuss | 15.03.2022, 18:42 | #3307 | |
Je stará známa vec, že každá ambasáda ma vojenského pridelenca. A to je kto? No šsz
Čo myslíš, načo ma americká ambasáda 300 ľudí na Slovensku? Snáď si nemyslíš, že to sú tí, ktorí ti lepia víza do pásu. Takže tá špionáž tu je už sto rokov. Niekto to robí šikovnejšie, iní horšie |
Markuss | 15.03.2022, 18:50 | #3308 | |
Pre inšpiráciu
https://www.upn.gov.sk › pri...PDF Prípad OATIS - Ústav pamäti národa |
Markuss | 15.03.2022, 18:52 | #3309 | |
A ešte jedno Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 15.03.2022, 18:59 | #3310 | |
inak k vyšetrovaniu. Obvykle platí, že vyšetrujú vojenskí kontráši - t.j u nas VOS. Niekde je zmienka, že VOS zadovážila dôkazy a odovzdala ich NAKA. Takže tú pohnútku s protivyšetrovaním SIS možno vylúčiť.
Mňa skôr zarazila angažovanost špeciálnej prokuratúry, lebo takéto niečo dozoruje vojenská prokuratúra. Táto na návrh Galka v roku 2011 bola začlenená pod Generálnu prokuratúru. Toto je niečo, čo mi nesedí. Jednak tá špecializácia prokurátora je vždy daná - t.j. trestné veci ako vraždy, dalej ekonomická trestná činnost, extrémizmus /priateľ Honz/, atd... to že to má špeciál, je čudné, ale príznačné, nakoľko dostal denník N hned aj spisový a obrazový materiál ![]() |
slaven | 15.03.2022, 19:40 | #3314 | |
Markus, zbytocne to pises. Pri jednostrannom pohlade to nikoho nezaujia, vazne nie.
nepasuje to ... |
StanoDianiska | 15.03.2022, 20:46 | #3326 | |
aha slaven tak my máme jednostranný pohľad, ale ty nie. Zvláštne zmýšľanie...
Ja som za to aby každého, kto berie špinavé peniaze za prezrádzanie utajovaných skutočností a protištátnu činnosť chytili a potrestali. A je jedno či to robí pre Rusov, Američanov či Mongolov. |
Markuss | 15.03.2022, 21:24 | #3327 | |
Šak ja som to aj napísal neutrálne |
slaven | 15.03.2022, 23:34 | #3329 | |
Stano, reakcia bola na mateja ... napisal ci nepasuje ...
Markuss dal druhu stranu, na neho som reagoval - ale myslim, ze mateja toto vobec nezaujima. Ked zrazu sa tu zatknu nejaki spioni, ako keby to bolo neviem co, ako keby neexistovali stale na obich stranach ako napisal Markuss. Inak suhlasim s tebou, samozrejme ze pritistatnu cinnost treba potrestat. Ja osobne by som Caputovu, Hegera a spol zavrel tiez, pretoze skodia nasej republike ![]() |
Caciky | 15.03.2022, 10:33 | #1288 |
Link YouTube video![]() |
Quake | 14.03.2022, 22:22 | #1287 |
Reportérka ruského štátneho Kanálu 1 narušila živé vysielanie s protivojnovým transparentom. Bol na ňom aj odkaz, aby ľudia neverili propagande. Marinu Ovsjannikovovú vzápätí previezli na moskovskú políciu.
„To, čo sa teraz deje na Ukrajine, je zločin a Rusko je agresorská krajina a zodpovednosť za túto agresiu má na svedomí len jedna osoba, a tou osobou je Vladimir Putin. Môj otec je Ukrajinec, mama Ruska a nikdy neboli nepriatelia. Bohužiaľ, posledné roky som pracovala pre Kanál 1, robila som kremeľskú propagandu a teraz sa za to veľmi hanbím. Mlčali sme v roku 2014, keď sa to všetko len začínalo, nechodili sme na mítingy, keď Kremeľ otrávil Navaľného. Len sme ticho sledovali tento neľudský režim a teraz sa nám celý svet otočil chrbtom. A ďalších desať generácií našich potomkov nezmyje hanbu tejto bratovražednej vojny. Sme Rusi, mysliaci a inteligentní, je len v našej moci zastaviť toto šialenstvo. Príďte na zhromaždenia, ničoho sa nebojte, nemôžu nás všetkých zavrieť,“ uviedla Ovsjannikovová vo videoodkaze k svojmu činu. Zdroje: https://theins.ru/news/249289 Link na príspevok na doméne X.com |
true | 14.03.2022, 22:44 | #3297 | |
problem zacal o dost rokov skor - v 2014 ten Krym asi myslela |
nikander | 14.03.2022, 21:26 | #1286 |
ak by mal niekto zaujem precitat si zopar clankov z dennika N, ponukam odomknute clanky, staci zadat emailovu adresu. Hlavne pre TU zanietenych hladacov pravdy, ktori predpokladam ze nemaju predplatne, moze byt podnetne zistit co vlastne pise ta „zla liberalna propaganda“, pripadne ak zistite nieco co je vyslovene nepravda, dajte vediet...
dnes clanok od simecku starsieho, ako v oslobodenych republikach verbuju chalanov na uliciach, bohuzial dostali ruske pasy a teraz musia bojovat: https://dennikn.sk/2766018/odkaz-mms-v-luhansku-a-donecku-odchytavaju-muzov-priamo-na-ulici-a-posiel... potom rozhovor s byvalym putinovym speechwritterom, ako vnima celu tu vec s ukrajinou a ako to suvisi s volbami v rusku 2024: https://dennikn.sk/2766729/byvaly-putinov-speechwriter-v-jeho-blizkosti-nie-su-samurajovia-predpokla... a na zaver rozhovor c milym clovekom, co tyzden, za tyzdnom beznym rusom vymyva mozgy v ruskej tv, blaha suvix: https://dennikn.sk/2764122/rusky-propagandista-mali-ste-nas-za-svabov-teraz-uvidite-ste-pre-nas-trof... ak by ste chceli odomknut aj ine clanky, dajte vediet ktore...peace |
true | 14.03.2022, 22:44 | #3298 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
StanoDianiska | 15.03.2022, 13:27 | #3303 | |
https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/16952/315285#1425
čas 23:44 ![]() |
Šariš | 14.03.2022, 19:44 | #1285 |
ZASIAHLI CIVILNÚ ŠTVRŤ
ℹ Dnes použila Ukrajinská armáda taktický operačný raketový komplex Točka, ktorý zasiahol civilnú časť pri budove vlády Donecka, čoho následkom bolo 23 zabitých ľudí vrátanie jedného dieťaťa ℹ Na základe dôkazov z telegramových skupín sa zistilo, že Ukrajinskí "provokatéri" niekoľko dní vyzývali ženy DĽR, aby išli práve do týchto miest protestovať proti vláde ℹ Posledný takýto útok s toľkými obeťami sa podľa reportéra Murada Gazdieva odohral v roku 2015, keď Ukrajinské sily bombardovali centrum Donecka ZDROJE: -zdroj udalosti (vojenský reportér) https://t.me/Murad_Gazdiev/352 - dôkazy o výzvach na protesty v mieste dopadu rakety https://t.me/ukraina_ru/61410?single |
Šariš | 14.03.2022, 19:59 | #3292 | |
davali to v spravach? ![]() |
slaven | 14.03.2022, 20:13 | #3293 | |
z pravdy: 16:20 Ukrajinská raketa zabila v bašte proruských separatistov Donecku najmenej 20 ľudí a ďalších 28 zranila, uviedlo ruské ministerstvo obrany podľa tlačových agentúr. Ruskí politici podľa agentúry TASS označili zásah centra Donecka raketou Točka-U za „vojnový zločin“, ktorý má byť priradený k vyšetrovaniu ďalších „zločinov ukrajinských neonacistov“. Ukrajinská armáda ústami svojho hovorcu útok raketou na Doneck poprela, napísala agentúra Reuters s tým, že tvrdenia oboch strán nemožno nezávisle overiť. |
Quake | 14.03.2022, 20:27 | #3294 | |
A napíšeš aj o útoku ruských jednotiek na pôrodnicu v Mariupole, kámo? Či len to, čo sa hodí tebe a zapadá do ruskej propagandy? ![]() |
Šariš | 14.03.2022, 21:00 | #3295 | |
tipujem ze tam boli vojaci - neviem ake je vyjadrenie Ruskej strany
uzasna taktika ako naposledy ta telocvicna kde sa zhromazduju Ukrajinski vojaci a ked tam Rusi jebnu raketu - najdes clanok ze Rusi zautocili na skolu ! hoci ziadne deti tam neboli, len vojaci. Informacie si overuj ![]() |
Quake | 14.03.2022, 21:41 | #3296 | |
Šariš, informácie si overuj ty a poriadne a nielen z ruských sociálnych sietí. Veď je logické, že Rusi budú tvrdiť, že to bola taktika Ukrajincov a že oni vlastne nezaútočili na pôrodnicu. Ak by sa priznali, že vedome útočili na civilný cieľ, je to vojnový zločin a po skončení vojny by boli zodpovední ľudia súdení pred súdom. |
true | 14.03.2022, 22:47 | #3299 | |
neviem dokedy chce ten Zelenskyj este bojovat???!!!
to mu jebe? chce znicit Ukrajinu celu? si mysli ze ked bude teraz dalej odolavat Putinovi ze nieco ziska ???? uplne hovno len viac krajiny sa znici tuto vojnu uz prehral - to vedia vsetci aj USA - otazka je ze kolko krajiny sa znici a kolko ludi este zomrie |
StanoDianiska | 14.03.2022, 23:04 | #3300 | |
true, podľa mňa chcú bojovať ľudia. Veď v už okupovaných mestách ľudia chodia protestovať a posielajú Rusov domov. Už pred vojnou sa tvorili teritoriálne obrany, kde sa pripájali dobrovoľníci na obranu svojich miest a Ukrajiny. To nie je o Zelenskom. Ten len ako správny kapitán neopustil loď ako prvý, ale zostal bojovať. |
slaven | 15.03.2022, 19:48 | #3317 | |
Stano, no ved fajn, chcu bojovat ludia, ale proti Ruskej armade?
aky to ma zmysel? dalsie mrtvoly. Zelenskyj to mal ukoncit a spravit neutralitu. Ziadne EU, ziadne NATO tam nebude nikdy, to je utopia a hlupost. Preto je tam Putin. Tak sa k tomu postavilo aj USA, videl si Bidena, ziadnu armadu tam neposle, nie je debil, jemu to vyhovuje. Pokial mam dobre info, rozdavali obycajnym ludom bojove zbrane ... bez vycviku, len tak. Vraj je strelba aj medzi Ukrajincami, nejake gangy a podobne. Ked Rusky vojak pride a uvidi civilistu so samopalom, tak co? ma sa nechat zabit? nie, zabije ho. Potom v novinach napisu, ze civilista zomrel, to je len priklad. Ti ze vojaci sa presuvaju do obytnych zon je asi normalne, o tom je to video vyssie, ludsky stit - preto zomru aj civilisti a budu zomierat. Nech sa to uz skonci. |
Quake | 14.03.2022, 19:31 | #1284 |
Takže dnes zadržali plukovníka z ministerstva obrany, príslušníka SIS a týpka z Hlavných správ. Presne z toho webu, ktorý tu dlhodobo označujem za top konšpiračný web plný bludov a klamstiev. Nuž a chalani boli pekne podplácaní z ruského veľvyslanectva. Okamžite boli vyhostení 3 diplomati pre podozrenie zo špionáže.
Ruská propaganda je neskutočná a je vedená všade. Dnes generál Macko v jednej relácii povedal, že Putin sa pripravuje na scenár, že mu nevyjde invázia a hľadá vinníka. A je mu jedno, či to bude niekto z jeho generálov alebo niekto z vonku. Nuž, niečo podobné som tu písal pred pár dňami, že som zvedavý, ako z tohto prúseru Putin vykorčuľuje, aby nevyzeral ako úplny kkt. ![]() |
admin | 14.03.2022, 17:38 | #1283 |
majka Reaguj na príspevok | 14.03.2022, 17:13 |
MOSKVA - Kluby Kontinentálnej hokejovej ligy dostali od ruského zväzu žiadosť, aby podporili inváziu na Ukrajinu. V liste, ktorý zväz rozoslal klubom, sa podľa serveru sports.ru píše, že akcia je povinná a podlieha hláseniu.Dnes všetci prechádzame ťažkým obdobím. Každú minútu je vo všetkých informačných zdrojoch zverejnených mnoho informácií, a bohužiaľ veľmi často ide o nevierohodné správy a nepravdy. Žiadame vás o podporu tejto akcie a spoluprácu s fanúšikmi v otázke podpory našej armády," píše sa v liste. |
Markuss | 12.03.2022, 19:03 | #1282 |
No ešte niečo k tej ožehavej téme, keďže som o to zakopol. Je to ešte z roku 2027, the Guardian
https://www.theguardian.com/science/2017/dec/04/us-military-agency-invests-100m-in-genetic-extinctio... |
Markuss | 12.03.2022, 19:08 | #3274 | |
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gain-of-function_research |
Markuss | 12.03.2022, 19:11 | #3275 | |
In early 2011, two groups were investigating how flu viruses specific to birds could possibly cross over and create pandemics in humans: one led by Yoshihiro Kawaoka at the University of Wisconsin–Madison in Madison, Wisconsin and another led by Ron Fouchier at Erasmus University Medical Center in the Netherlands.[24][25] Both groups had both serially passaged H5N1 avian influenza in ferrets, manually taking the virus from one ferret to another, until it was capable of spreading via respiratory droplets. The normally bird-specific virus, through replication over time in the ferrets' lungs, had adopted several amino acid changes that enabled it to replicate in the mammalian lungs, which are a notably colder than those found in birds.[26][27] This small change also allowed the virus to transmit via droplets in the air made when the ferrets' coughed or sneezed.[24] |
majka | 12.03.2022, 12:27 | #1281 |
Tak to sa im teraz skoro podarilo, akurát miesto dolár by to mali prespievať na jeden cent
Link YouTube video |
slaven | 12.03.2022, 11:39 | #1280 |
Otvorena diskusia od susedov ... Link YouTube video zatial len zaciatok som pocul, ale parada. Ze debilny narod s UA vlajkami mavajuci ... a mavaju statu ktory podporuje fasizmus, bravo ! tupe hlavy ... Takze tak. To je z toho videa, uvidime o com budu diskutovat neskor. |
true | 12.03.2022, 12:02 | #3268 | |
slaven komu sa chce take dlhe pocuvat - v pondelok si to pustim v robote ![]() |
StanoDianiska | 12.03.2022, 12:13 | #3269 | |
Faktická poznámka: v ukrajinských voľbách mali fašistické strany zanedbateľné percentá, nedostali sa do parlamentu. Kým na Slovensku máme fašistov v parlamente a ďalší tam možno mieria. Toľko k porovnaniu fašizmu tu a v UA (parafráza Ivan Mikloš) |
Markuss | 12.03.2022, 13:11 | #3272 | |
Odhliadnuc od tejto ostrej diskusie len jedna poznámka k IM.
Tento človek okrem svojej bohatej korupčnej kariéry bol známy ešte jednou vecou. Podobne ako DL, bez minúty praxe zasadol do kresla ministra ešte vo veľmi mladom veku. Keď som študoval, tak u nás na fakulte sa chytali za hlavu, že čerstvý doktorand, ktorý mal akurát nejaké cviká ako jedinú pedagogickú činnosť, bude šéfovať ministerstvo financií. A výsledky sme videli... Toľko k jeho odbornosti |
Markuss | 12.03.2022, 13:13 | #3273 | |
..a minister privatizácie... Doplnok |
slaven | 13.03.2022, 20:37 | #3276 | |
true, oplati sa to cele vypocut, na konci, teda posledna hodina ten pan odpoveda na otazky posluchacov
on vravi, ze Cesi su najvacsi debili, v tymto s nim nesuhlasim, lebo ti nasi vladni rpedstavitelia su podla mna este vacsi debili ako Cesi ... vid ten nas magor: Link na článok na doméne pravda.sk a reakcia Sulika: Link na článok na doméne pravda.sk Ako uz bolo napisane, treba premyslat ... a nie robit debilne rychle rozhodnutia, ze hura hura, odpojime sa hned !!! ved to je chore. |
true | 14.03.2022, 09:41 | #3277 | |
vypocul som si to - od rana mi to slo - aj kolega pocuval
musim povedat ze naozaj kvalitne odpovede - samozrejme pre mainstream uplne nepripustne a hoaxy ale pre normalne premyslajuceho cloveka velmi rozumne veci ![]() |
StanoDianiska | 14.03.2022, 11:18 | #3278 | |
Priznávam, že video som nepozeral, neviem, čo tam tvrdí, ale malá poznámka:
https://echo24.cz/a/wtUvk/kdo-nam-vysvetluje-situaci-v-rusku-aktivni-udavac-stb Martin Koller - aktívny udavač ŠTB |
slaven | 14.03.2022, 11:25 | #3279 | |
lepsie by bolo keby si sa vyjadril k obsahu, nie zasa k tomu co ten obsah priniesol
ale priznavam, je to dlhe a vela myslienok a faktov |
StanoDianiska | 14.03.2022, 11:35 | #3280 | |
slaven, tak mi dáš nejaký zdroj, kde je seriózne vysvetlené ako ukrajinský štát podporuje fašizmus? |
Markuss | 14.03.2022, 11:45 | #3281 | |
https://theintercept.com/2022/02/18/ukraine-weapons-neo-nazis-bob-menendez/
But it makes no mention of reports to oversee whether U.S weapons go to white supremacists like the Azov Battalion, a unit in the Ukrainian National Guard with ties to the country’s far-right, ultranationalist National Corps party and Azov movement. |
Markuss | 14.03.2022, 11:48 | #3283 | |
https://www.globaltimes.cn/page/202203/1254217.shtml |
Markuss | 14.03.2022, 11:50 | #3284 | |
a nieco starsie:
https://www.wsws.org/en/articles/2016/02/01/azov-f01.html a este https://foreignpolicy.com/2019/11/01/congress-max-rose-ukraine-azov-terrorism/ |
Markuss | 14.03.2022, 11:58 | #3285 | |
no a toto je spojka:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ihor_Kolomoyskyi je to hlavný sponzor Azova, a zaroven hlavny sponzor Zelenskeho vo volbach. clankov o tom najdete po internete miliardu vo vsetkych reciach |
StanoDianiska | 14.03.2022, 12:11 | #3286 | |
Ok, majú tam organizáciu, ktorá je podporovaná fašistami. Čo je zlé, to uznávam. Mimochodom, vznikla po tom, ako Rusko vtrhlo na Donbas. A podľa zdrojov ani zďaleka nie je každý v batalióne Azov nacista.
A prečo nejde najskôr denacifikovať Putin aj Rusko? Od Wagnerovcov či Nočných vlkov? |
Markuss | 14.03.2022, 12:18 | #3287 | |
mne to je jedno. ja sa nestaviam na Putinovu stranu. dal som ti len zdroje.
BTW Azov existoval aj predtym, ale s vojnou na Donbase sa zaclenil do regulárnej ukrajinskej armády ako pluk, a dostali do ruk aj zbrane. A ak sa pýta niekto, ze preco prave Mariupol je ta roztrtkaný, no je to preto, lebo práve tam sa zabarikádovali. Oni nemajú co stratit, mozu len zomriet v boji, alebo pri velmi dobrej konstelácii hviezd prezit v Mariupole. |
StanoDianiska | 14.03.2022, 12:24 | #3288 | |
Link na článok na doméne aktuality.sk Toto je celkom pekný článok z hnusného mainstreamu. Pohľad dovnútra Azova by som to nazval. |
slaven | 14.03.2022, 17:53 | #3289 | |
Markuss, vdaka za linky.
Stano, to vazne si tomu neveril, ze to tam takto je? Pozeram, ze vela ludom este treba otvorit oci, aby videli realitu a o co tam ide. Ved len na youtube je kopec videi o tom a predpokladam ze vela z nich bolo zmazanych, kedze "nepasuju" Link YouTube video Link YouTube video pekny koment: L exprinto pred 4 rokmi These the same kind of people who burned down the building in Odessa with people inside on 2 May 2014. EU supported modern fascists. It’s a shame... |
StanoDianiska | 14.03.2022, 18:36 | #3290 | |
slaven, veď fašizmus či nacizmus je zlý, na tom sa zhodneme. Nie som odborník na Ukrajinu, ale predpokladám, že kopa z tých ľudí na pochode nie sú žiadni nacisti. Len asi aj pohľad na toho Banderu tam bude medzi ľudmi rôzny. Takže si nemyslím, že všetci na pochode sú len za bielu rasu a podobne. To by asi potom aj vo voľbách mali mať extrémisti značne viac percent, nie? Len zopakujem, že u nás budú v parlamente asi dve fašistické strany, kým na Ukrajine sa nedostali do parlamentu. Tak kde je viac nacistov? Či aj nás treba denacifikovať?
A ešte mi prosím ťa vysvetli ako je možné, že Putin dal vyznamenanie nacistovi, keď je tak proti tomu. A podporuje Vagnerovcov. To mi nejako nesedí... https://brainee.hnonline.sk/spolocnost/svet/23285300-na-krku-ma-tetovanie-ss-na-hrudi-rissku-orlicu-... |
slaven | 14.03.2022, 19:36 | #3291 | |
ani ja nie som odbornik, ale videl som rozne videa.
zle veci sa tam diali dlhe roky a boli prehliadane a aj Putin na to upozornoval a nie len on a vsetci na to yebali no tak uz neyebu, lebo to vyvrcholilo konfliktom .. to dlhe video, ano, bolo to v nom pekne vysvetlene pozadie a dovody preco Putin zasiahol ... rovnako ako na Kryme ... uz chybal len kusok a Americania by tam postavili vojensku zakladnu a Putin to mal nechat len tak ved pohoda? odpoved znie nie. |
StanoDianiska | 14.03.2022, 23:10 | #3301 | |
Ok, bol by som zvedavý, či by si Putlera takto obhajoval, aj keby napadol nás. Tiež môže použiť zámienku, že tu má byť americká vojenská základňa. |
Markuss | 12.03.2022, 09:22 | #1279 |
malý test pre uvolnenie atmoféry. Koho je toto citát?
„Neviem, čím sa bude bojovať v tretej svetovej vojne, ale v štvrtej to budú polená a kamene.“ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quake | 12.03.2022, 09:30 | #3261 | |
A.E. ![]() |
yyyy | 12.03.2022, 10:45 | #3263 | |
autor teórie relativity![]() |
chaffee | 12.03.2022, 10:53 | #3264 | |
Dzurinda |
slaven | 12.03.2022, 10:54 | #3265 | |
podla mna to bol Albert Einstein, co som vyhral? vidim, ze nikto nevie |
Markuss | 12.03.2022, 13:07 | #3271 | |
Quake dal prvý iniciály |
Caciky | 12.03.2022, 08:18 | #1278 |
Link YouTube video![]() |
<< < 596 | 597 | 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 > >> |