POLITICKÁ DISKUSIA
Aktualizuj POLITIKA diskusiu | ![]() |
KLASICKÁ DISKUSIA |
<< < 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 > >> |
Quake | 07.03.2022, 09:55 | #1247 |
Niečo z histórie:
V roku 1933 sa stal Adolf Hitler nemeckým kancelárom a zdevastovanej krajine sľúbil okrem iného aj viac životného priestoru. A zameral sa na Sudety, ktoré sice patrili Československu, ale väčšinu obyvateľstva tvorili Nemci. V r.1937 prejavil Konrad Heinlein, predseda SdP, záujem o včlenenie nielen Sudet ale rovno celých Čiech, Moravy a Sliezska do nemeckej ríše. Na jar 1938 začal na Hitlerov príkaz dávať ČSR také podmienky, ktoré sa nedali splniť. Keďže v Európe vládla v tom čase veľká nervozita z rozpínajúcej sa nemeckej ríše, tlačili predstavitelia Francúzska a Veľkej Británie na vládu Československa, aby Nemcom ustúpili a nechali im celé územie, len aby nevznikla nová vojna. To viedlo k obrovským protestom obyvateľov ČSR a 23.9. bola nariadená všeobecná mobilizácia. 29-30.septembra sa v Mníchove stretli Mussolini, Chamberlain, Hitler a Daladier a rozhodli o nás bez nás. Zobrali nám 28 tisíc km štvorcových územia, nemecké vojská obsadili Sudety 1.oktôbra 1938. Vzápätí abdikoval prezident Beneš a bola dosadená bábková vláda naklonená Hitlerovi. Mocnosti si mysleli, že obetovaním Československa uchlácholia Hitlera a zabránia vojne. 25.augusta 1939 vplávala do poľského prístavu nemecká výcvikova loď. Nič nezvyčajné v tej dobe. Napokon v prístave žila ako majorita nemecká časť obyvateľstva. To ešte nikto netušil, pod akou zámienkou prišla. 31.augusta nemeckí nacisti v prestrojení zaútočili na nemeckú radiostanicu v Gliwiciach. Hitler použil tento útok ako zámienku, ze sa len bráni a ráno 1.septembra začal vojnu, ktorú ale nenazýval vojnou ale špeciálnou akciou Fall Weiss a zo spomínanej výcvikovej lode začal bombardovanie muničného skladu. Začala sa 2.svetová vojna. Ako cez kopirák sa uskutočnila "špeciálna operácia" na Ukrajine v podaní Putina. |
Markuss | 07.03.2022, 13:55 | #3131 | |
treba povedat jedno, tak ako si Nemecko a Sovieti rozdelili pred vojnou polsko,
tak si USA, Francuzi, UK a Sovieti rozdelili mocenské sféry vplyvu. Rovnako bolo ako Nemecko, tak Rakúsko rozdelené do styroch okupacnych zón a po dobu desat rokov aj okupované. Rovnako bolo aj Ceskoslovensko ponechané na tej 'správnej' srane zeleznej opony Co to potvrdzuje? potvrdzuje to iba cynickost velmocí, tak ako som dole písal. Kazdý si robí svoju krvavú geopolitiku. |
ALKAPERONE | 07.03.2022, 14:42 | #3132 | |
jedna podobnost tuna je ako ked hitlerovci stupnovali nenavist voci zidom, tak ukrajinci zacali stupnovat nenavist voci rusom (teda hlavne kyjevska zumpa), dajte niekto video ako rusi v moskve skanduju smrt ukrajincom a podobne, neschvalujem co predvadza putin, ale treba prestat pichovat na rusov, ked pomaly ani ruska armada nevie co ma putin v umysle,
inac ked historia tak ukrajinci : https://en.wikipedia.org/wiki/Organization_of_Ukrainian_Nationalists https://www.csfd.cz/film/434921-volyn/prehled/ my sme posadili zidov do vlakov, na ukrajine ich ubili palicami ludia z davu, najhorsia zberba skopcakov boli cviceny ukrajinci, atd atd presne ako nenavist voci zidom pred 2 svetovou, mas pravdu kvejku Link YouTube video |
Caciky | 07.03.2022, 19:06 | #3133 | |
quake ten taxikar isiel po tebe![]() |
Quake | 07.03.2022, 19:13 | #3134 | |
Caciky, som si hneď myslel. Dnes som ti venoval 10 eur z výhry, si rád? ![]() |
Caciky | 07.03.2022, 19:39 | #3135 | |
zajtra sa zjebem do nemoti a pojdem bojovat za ukrajinu![]() |
Caciky | 07.03.2022, 19:45 | #3136 | |
tie 10 eura si radsej mohol venovat rumunskym ciganom co ti poskladali toho tvojho dzada co mas![]() |
Quake | 07.03.2022, 20:39 | #3137 | |
Caciky, vidis, oni aspon poskladali mojho tatosa, ale co si poskladal ty? Ani len Rubikovu kocku. Ani vyherny tiket. Ani lego. Ani skladaci bicykel. Ani stolcek z Ikey. ![]() |
Markuss | 08.03.2022, 09:29 | #3138 | |
chalani, kurvajs ale súper si zaslúzi aspon stipku respektu![]() |
Markuss | 06.03.2022, 22:57 | #1246 |
No a ďalšia falošná solidarita
https://www.bbc.com/news/business-60638255 |
Markuss | 06.03.2022, 22:58 | #3122 | |
A teraz si zoberme Orbán
Ten povedal náročnú, že neohrozí energetické záujmy Maďarska. Títo sa bijú do pŕs a ako americká vláda, tak britský Shell veselo kupujú |
ALKAPERONE | 06.03.2022, 19:02 | #1245 |
Link YouTube video tuna fotka pred invaziou, chudera babka ani nevie, ze nacek proti ktoremu bojovala jej o niekolko rokov da zbran do ruky https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/02/15/15/54227881-10515451-image-a-23_1644939864807.jpg https://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion pichujete tu kazdy na putina a "kotlebovci" vrazdia rok co rok a este ku ciernym studentom, lebo ste tu mali dobru debatu okolo toho kto su co su, je jedno kto su, jedno je iste keby neusli tak ich ukrajinsky nackovia pozabijaju putin si ukrojil velky kolac, ukrajina je obrovska a momentalne tam uz rozdavali zbrane ako cukriky, toto dobre nedopadne, pocitam ze bude utok na nato krajinu a nebudu to rusaci ale tieto vycvicene nazi ukrajinske svine, je mi luto civilistov, ale kazdy kto hajluje vo vychodnej europe nech najde co hlada |
ALKAPERONE | 06.03.2022, 19:04 | #3118 | |
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10515451/Babushka-battalion-training-Ukraine-organised-neo-... |
ALKAPERONE | 06.03.2022, 19:38 | #3119 | |
a este jedna vec, keby krajiny turci pakistanci a ina zberba pochodovala cez vychodnu europu az potom sa vam oci otvoria co je prave ZLO, co by robili nasim krestanskym zenam a detom, neschvalujem co putin spravil ale je to diktator a treba tu armadu nejako vyuzit, specialne ked sleduje co za debili su pri moci v US a UK , Francuzko tiez blbecek na cele, kanada absolutny zmrd(https://en.wikipedia.org/wiki/Canada_convoy_protest)
je mi luto civilistov a modlim sa aby to skoncilo, ale toto dobre nedopadne ludia, scenar sa naplna a skurwene noviny len roznasaju zlo pozrite sa krajiny okolo, vsetci posielaju zbrane , jedine madari (viktor urban) povedal ze nie, ved to len zhorsi situaciu, aj ta nasa pichutka, ci caputka ci ako sa vola, my mame vojnu na vychode uz roky, ludia stavaju mury okolo osad atd. a jedine co mele su rusi rusi rusi, a ked cosi zacne aj u nas tak bude prva v lietadle |
true | 06.03.2022, 21:53 | #3120 | |
ludia ktori kydaju na Putina nikdy nepriznaju ze nejaka genocida v Odese bola
ved to tvrdi Putin uz dlhsie - je to teda HOAX ! ze sa tam zabilo 10 000 ludi a viac nikoho nezaujima - vsetko je to vymysel ![]() ![]() ![]() |
StanoDianiska | 06.03.2022, 22:26 | #3121 | |
true, seriózne, dáš mi prosím ťa nejaký zdroj, kde sa píše o tej genocíde? Viem o tom, že tam zomrelo veľa ľudí, boli tam boje na východe od roku 2014. Ale niečo k tej genocíde ak by si mal. |
peto10 | 06.03.2022, 23:04 | #3123 | |
Vidim, ze tu sa nic za tie roky nezmenilo ![]() Stano, na ten zdroj som zvedavy aj ja, tipujem, ze dostaneme odkaz na Putinov prejav ![]() Na Ukrajine mohlo zomriet presne 0 ludi, keby sa tam ruski okupanti v roku 2014 nenasackovali. |
true | 06.03.2022, 23:05 | #3124 | |
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=2+may+2014+odessa
a citaj tie vymysly a ALKAPERONE - v jeho prispevku to prve video je tiez o tom - pozri sa na to - dalsie vymysly |
peto10 | 06.03.2022, 23:15 | #3125 | |
Cize nepokoje, kde zomrelo 50 ludi su genocida, ci ako to mam chapat? |
true | 06.03.2022, 23:17 | #3126 | |
peto10 - ja viem - je to smiesne teda to vrazdenie na vychode UA je smiesne podla Vas
ale teraz ked nejaki civili zomru uz je to strasne lebo Putin |
peto10 | 06.03.2022, 23:21 | #3127 | |
Smiesny su mi ludia, ktori si este aj teraz dokazu zastavat Putina. |
true | 06.03.2022, 23:28 | #3128 | |
peto10 - precitaj si nieco o tom ... za 8 rokov odvtedy zomrelo viac ludi - nie 50 ![]() kto nepozna historiu, ten a nepouci nikdy a iste veci nepochopy |
peto10 | 06.03.2022, 23:31 | #3129 | |
Ano, zomrelo tisice ludi, pretoze je tam vojnovy konflikt. Ale nie je to genocida. |
StanoDianiska | 07.03.2022, 07:58 | #3130 | |
true, o tej genocíde si mi nedal nič. Dal si o masakre v Odese.
Ja ti dám aj iné príklady, útok separatistov na konvoj utečenecov: https://eurozpravy.cz/zahranicni/evropa/100261-masakr-na-ukrajine-separatiste-napadli-konvoj-lide-ho... Útok separatistov na Mariupol, znova mŕtvi civilisti: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/povstalci-zautocili-na-mariupol-zahynuly-tri-desitky... |
majster | 06.03.2022, 18:49 | #1244 |
Tak keď rozmýšľam tak už by bolo dosť, aby v stávkových neboli ruské ligy, keď sú všetci proti Rusku, nech hokejové kluby hrajú bez ruských hokejistoch!![]() |
Markuss | 06.03.2022, 18:08 | #1243 |
Toto tu je asi už v dnešnej dobe prežitok, ale predsa len ťažký nemecký mainstream:
https://www.trend.sk/spravy/tazkosti-ockovani-moze-byt-daleko-viac-ako-bolo-predtym-zname-hlasia-nem... |
Markuss | 06.03.2022, 18:09 | #3117 | |
A tu originálny článok
https://www.welt.de/politik/deutschland/plus237106177/Coronavirus-Impf-Nebenwirkungen-deutlich-mehr-... |
Quake | 06.03.2022, 14:04 | #1242 |
Je to dlhé, ale vcelku zaujímavé, ako v skutočnosti funguje ruská armáda:
Toto je skutočný príbeh o tom, ako vojnový zločinec Putler vlastných vojakov vedome poslal na porážku. Toto je koniec jedného z najväčších mýtov o technologickej prevahe ruskej armády v oblasti komunikácie. Žiadna v skutočnosti neexistuje. V správaní niektorých jej pozemných jednotiek sa už od počiatku invázie objavovali nečakané chyby a omyly, ktoré pôsobili prekvapujúco. Počas ostatných rokov vyvolal Putinov režim prostredníctvom ťažkotonážnej propagandistickej kampane aj u mnohých vojenských analytikov dojem, že jeho vojská majú v niektorých aspektoch veľkú technologickú prevahu aj nad systémami členských štátov NATO. Už po niekoľkých hodinách invázie však nastali prvé anomálie, ktoré svedčili o opaku. V spravodajskej a analytickej komunite však stále prevažoval názor, že ide o dôsledky zlyhania velenia a nesprávnych rozhodnutí, či nedostatočného prieskumu cieľovej oblasti. Ibaže pred pár dňami večer a potom v noci a ráno sa stalo niečo nevídané: u viacerých zajatých ruských vojakov - a žiaľ aj u mnohých mŕtvych - sa podarilo nájsť nečakane veľké množstvo spojovacej techniky, ktorá prakticky v ničom nezodpovedala moderným vojenským štandardom. Naopak, ukázalo sa, že prevažná väčšina rádiovej prevádzky medzi jednotkami prebiehala prostredníctvom jednoduchých vysielačiek bežne dostupných aj na civilnom trhu a navyše bez akéhokoľvek šifrovania. Odpočúvateľná prakticky kýmkoľvek - a ktokoľvek do nej mohol aj vstúpiť. Široká komunita prekvapených radioamatérov zo záujmu začala monitorovať prevádzku na stále väčšom množstve Rusmi využívaných frekvencií: a s pomocou rýchlo privolaných ukrajinských nadšencov našli svätý grál. Zistili totiž, že ruská armáda používa okrem už dávno známych aj desiatky ďalších nezašifrovaných frekvencií nielen na komunikáciu medzi jednotlivými pozemnými jednotkami, ale dokonca aj na odosielanie navigačných koordinátov pre potreby leteckej podpory a bombardovania. Relatívne malá, ale dokonale nabudená globálna komunita podivínov sa rýchlo aktivizovala a v priebehu niekoľkých hodín sa aktívneho monitorovania a nahrávania komunikácie začalo zúčastňovať viac, než tisíc ľudí iba na jedinom webe. Tých webov sú pritom desiatky. Preklady do angličtiny pribúdali rýchlosťou blesku. Nadšenci zistili dve dôležité veci: jednak to, že absenciu šifrovania Rusi skúšajú vykryť častými zmenami využívaných frekvencií, ale tiež to, že kódy na časť šifrovaného vysielania zdieľajú na nekódovaných reláciách. A potom są to stało: z pasívneho pozorovania prešli rádioamatéri do ofenzívy a začali jednotlivé frekvencie rušiť silnejším signálom. Na niektorých kanáloch tak znela dokola ukrajinská hymna, na inej sa ruským vojakom jednoducho vulgárne vysmievali, inde zas simulovali komunikáciu v mene spojárov ruských jednotiek a zámerne im poskytovali zmätočné informácie. Na jednej z frekvencií znel donekonečna kvikot a chrochtanie stáda prasiat. A neznel smiešne, mrazí z neho: znie, ako keby išli na porážku. A aj išli. Táto fascinujúca aktivita na fanúšikovských stránkach rádioamatérov však rýchlo pritiahla pozornosť spravodajských služieb: a tak sa zrazu z jedného obskúrneho a slabo zabezpečeného webu vytvoreného v roku 2008 pre potreby rádioamatérskeho klubu Univerzity v holandskom Enschede stalo ďalšie z bojísk elitných spravodajcov pokúšajúcich sa ochrániť záujmy svojich krajín. Rusi sa snažili upokojiť situáciu a znovu zabezpečit kontrolu nad rádiovým spektrom, ich protivníci zas systematicky spôsobovali stále väčší chaos. Ruskí špióni do diskusie vkladali pasce, prostredníctvom ktorých chceli zmonitorovať osoby zapájajúce sa do aktivít a znemožniť im ďalší prístup na stránku. Konali však v takom časovom strese, že sa sami dopúšťali mnohých chýb a v jednom momente nastala tzv. “panika na diskotéke.” Dokonalá, absolútna. Demokracia internetu má totiž svoje čaro: užitočný link do diskusie totiž mohol vložiť ktokoľvek - a aj sa tak stalo. Užívateľ anon14401 požiadal ostatných o verifikáciu frekvencie prostredníctvom linku, pod ktorým sa však v skutočnosti ukrývala stránka schopná získať po kliknutí naň obrovské množstvo dát o užívateľovi. Úspešne, pretože na link stihli kliknúť stovky ľudí. Následne ale začal rásť počet užívateľov obávajúcich sa odhalenia ich totožnosti a začali pribúdať spojenia cez rôzne anonymizačné VPN. Anon14401 následne zasial medzi účastníkov komunikácie ďalšiu neistotu varujúc všetkých pred klikaním na toxické linky. Keď nervozita, zmätok a paranoja kulminovali, umiestnil do diskusie tretí link, tentoraz na video z youtube, a uviedol ho varovným textom "if you click on links here this happens:” - plus - mínus "keď klikneš na linky, toto sa stane:" Zabralo, pretože v takýchto momentoch jednoducho neraz zvíťazí zvedavosť nad triezvym úsudkom aj u extrémne inteligentných ľudí - a výsledkom sú zachytené ďalšie informácie o digitálnej identite stoviek účastníkov diskusie. Vypočuli si posmešnú častušku a odovzdali dáta s obrovskou spravodajskou hodnotou. Dobrovoľne, cez youtube, po klikutí na povolenie cookies. Paradoxom je, že až na výnimky už zasa nepoužívali VPN a ďalšie anonymizačné techniky, takže si o nich s trochou šikovnosti bolo možno zistiť naozaj veľa: miesto, odkiaľ sa pripájali, operačný systém mobilu, či notebooku, poskytovateľa internetu, stav nabitia batérie a desiatky ďalších užitočných informácií. Podotýkam, že nič z vyššieuvedeného nemalo nič spoločné s nelagálnymi technikami, či akýmkoľvek protizákonným konaním. Išlo iba a len o využitie bežne dostupných funkcionalít analytiky google a iných programov umožňujúcich v zhode so zákonom získavať množstvo informácií o návštevníkoch webu. V spojení so zručným využitím techník social engineeringu sa z tohto incidentu podarilo vyťažiť neuveriteľné množstvo dát, ktoré možno využiť pri ďalšom dohľadávaní aktivít osôb pôsobiacich v prospech spravodajských služieb Ruskej federácie aj na území niektorých štátov EÚ. Napríklad. Skúste si ale k tomu predstaviť, čo potom dokážu hackeri v službách darebáckeho štátu, ktorí si legalitou od vás získaných dát hlavu rozhodne nelámu. Bez preháňania: jedinec len o percento zručnejší od Mizíka mohol z opačnej strany zemegule počas niekoľkých hodín spôsobiť “friendly fires” - teda naviesť útočnú aktivitu Rusov na Rusov bez toho, aby tušili, že neútočia na ukrajinských “nacistov,” ale na vlastných. Tu možno hľadať aj vysvetlenie pre nepochopiteľne často chýbajúcu leteckú podporu pre útočiace a presúvajúce sa pozemné jednotky. Bez nej sa potom stávajú v mestskej zástavbe ľahkým terčom. Lietadlá nebombardovali, lebo nemali istotu, či nezničia vlastných. Vzájomne ostreľovanie sa dvoch ruských tankových jednotiek a následné obrovské straty spred pár desiatok hodín napovedá, že velenie Armády Ruskej Federácie tragicky podcenilo jeden z kľúčových aspektov každej úspešnej vojny - bezpečné a šifrované neprerušované spojenie medzi jednotkami. A doteraz tento problém nevyriešilo. Na mnohých z týchto kanálov totiž stále počuť už len množstvo ruchov a zvukových artefaktov, ktoré sú prejavom odporu komunity rádioamatérov proti ruskej agresii voči Ukrajine. Hoci ešte nedávno išlo o úplne zreteľné a zrozumiteľné vysielanie bez rušivých vplyvov, niekoľko desiatok hodín po invázii začala svetová rádioamatérska komunita skutočne masovo prehlušovať a neraz doslova znemožňovať komunikáciu na nešifrovaných, ale aj šifrovaných komunikáciách. Znamená to nesmierne silný úder na solar jednej z najsilnejších svetových armád, s ktorým zjavne nepočítala, na ktorý sa nepripravila a ktorý jej efektivitu znižuje skutočne závratným spôsobom. Ruskí vojaci sa navzájom prakticky nedovolajú a ak, tak pritom odovzdajú obrancom Ukrajiny informácie o svojich plánoch, polohe a útočnej sile. V krátkom čase ide o ďalší dôkaz, ak zdanlivo bezmocní ľudia dokázali zasa raz šikovne poraziť zdanlivo neporaziteľných: ide o klasický príbeh súboja Dávida s Goliášom prenesený do virtuálneho sveta. |
Markuss | 06.03.2022, 14:26 | #3113 | |
Zdroj? |
Quake | 06.03.2022, 14:32 | #3114 | |
Link FB príspevok S týmto človekom sa poznám osobne, ešte keď sme rozoberali nechutné praktiky Matoviča, keď bol premiér. Jeden z mála, ktorému verím, čo píše... |
Markuss | 06.03.2022, 14:37 | #3115 | |
No vidíš. Takto som si teraz predstavil Čurillu a spol, keď ich pol roka bez ich vedomia odpočúvali![]() |
Markuss | 06.03.2022, 15:53 | #3116 | |
Ešte dovetok k Branikovi. Viem, že má viac info ako hociktorý novinár.. viem že mal aj nejaké väzby na Mossad, takže kľudne to takto mohlo byť.
Spomínam si ako sme ako študenti robili v USA. Dostal som Job ako security, obyčajne sme len strážili objekty v noci, a sem tam sme niesli tržbu do main Office. Ja som robil na severe a kamoš na juhu rezortu. Z dlhej chvíle sme sa v no i sem tam bavili vysielačkami po slovensky. Vnútorná frekvencia, ale aj tak sa nám stalo, že nás upozornil šéf, že sa mu ozvali tajní a skúmali, že čo je to za reč a možno aj niečo vyhodnocovali |
Markuss | 06.03.2022, 13:37 | #1241 |
Niečo k redemácii suverénneho ruského dlhu
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-03-05/putin-seeks-to-avert-defaults-with-ruble-payments... |
Quake | 05.03.2022, 20:48 | #1240 |
https://prnt.sc/y79Gl1ATCfsP
Uhol pohľadu ![]() |
slaven | 05.03.2022, 21:20 | #3111 | |
vyborne ![]() |
Markuss | 06.03.2022, 09:59 | #3112 | |
![]() |
Caciky | 05.03.2022, 14:51 | #1239 |
http://novysmer.cz/index.php/2014/07/09/kdybych-mel-zapomenout-na-ne-boze-na-nebi-zapomen-na-me/ |
Markuss | 05.03.2022, 13:52 | #1238 |
Ruskému židovi Jacobovi bolo nakoniec dovolené emigrovať do Izraela.
Na moskovskom letisku našiel colný inšpektor v jeho batožine sochu Lenina a spýtal sa: Čo je toto? Jacob odpovedal: "Zlá otázka, súdruh. Mal si sa opýtať: Kto je to?" "Toto je súdruh Lenin. Položil základy socializmu a vytvoril budúcu prosperitu ruského ľudu. Beriem si to so sebou ako spomienku na nášho drahého hrdinu." Ruský colník ho poslal pokračovať v ceste. Na letisku v Tel Avive sa izraelský colník tiež spýtal: "Čo je toto?" "Zlá otázka, pane. Mali by ste sa pýtať 'Kto je to?" Toto, môj priateľ, je Lenin, ten bastard, ktorý spôsobil, že ja, Žid, som opustil Rusko. Beriem túto sochu ako pripomienku, aby som ho každý deň preklínal.“ Izraelský predstaviteľ ho poslal pokračovať v ceste. Keď sa Jacob usadil vo svojom novom dome, položil sochu na stôl. Nasledujúci večer pozval priateľov a príbuzných na večeru. Jeden z jeho bratrancov zbadal sochu a spýtal sa: "Kto je to?" Jacob odpovedal: "Zlá otázka. Mal si sa opýtať, čo je toto?" Ide o päť kilogramov čistého zlata, ktoré sa mi podarilo priviezť z Ruska bez toho, aby som musel platiť nejaké clo alebo daň.“ Morálka: "Politika je, keď môžete povedať tie isté sračky rôznymi spôsobmi, aby ste oklamali rôznych ľudí a vyšli von s vôňou ruže." |
Markuss | 05.03.2022, 08:29 | #1237 |
No a ďalšia zaujímavosť a prejav solidarity:
Ako sa vojna na Ukrajine zintenzívňuje, niektorí americkí zákonodarcovia naliehajú na amerického prezidenta Joea Bidena, aby zaujal tvrdší postoj voči Rusku – napríklad pozastavením dovozu ropy. Biely dom takúto možnosť zatiaľ vylučuje, obávajúc sa toho, že by to mohlo spôsobiť nárast cien ropy a poškodiť amerických spotrebiteľov dotknutých rekordnou infláciou. |
Markuss | 05.03.2022, 08:29 | #3108 | |
Takto sa správajú geopolitické mocnosti.
V prvom rade svoj záujem. A potom môžme aj divadielko. |
Quake | 05.03.2022, 08:54 | #3109 | |
Ako by si reagoval, ak by si bol prezident USA? ![]() |
Markuss | 05.03.2022, 13:52 | #3110 | |
pozri, bud som solidárny, alebo nie som. Inak je to pokrytectvo. Nemci dodajú zbrane (inak povedane, to čo bolo inak určene na likvidáciu a je nefunkčné), amíci uvalia sankcie, ale zasa len tak aby ich to nebolelo.
ale byť tak trochu tehotný je minimálne čudné |
Markuss | 04.03.2022, 20:00 | #1236 |
No a aj takto môže vyzerať pomoc v praxi
https://www.heute.at/s/deutsche-raketen-fuer-die-ukraine-taugen-offenbar-nichts-100193893 |
slaven | 04.03.2022, 21:08 | #3106 | |
ta stranka mi nejde |
Markuss | 04.03.2022, 21:24 | #3107 | |
Link na článok na doméne pravda.sk Toto tiež včera na zdf rozoberali Nemci im posielajú výzbroj určenú na likvidáciu ešte z čias DDR Ale s dôvetkom, že je to bezpečná munícia. An die Ukraine: Berlin will weitere Flugabwehrraketen liefern - ZDFheute https://www.zdf.de/nachrichten/politik/flugabwehrraketen-deutschland-russland-ukraine-krieg-100.html |
Markuss | 04.03.2022, 16:10 | #1235 |
My si tu môžeme niečo maľovať, ale vec sa má tak, že každá jedna vojna je zlá. A každá z geopolitických veľmocí robí bezohľadnu politiku. USA, Čína, Rusko aj Turci.
Všetci majú krvavé paprče. Na každom kontinente. Preto nechápem ľudí, ktorí sa zúrivo vrhajú chrániť jednu alebo druhú stranu a prd vedia, čo sa deje v zákulisí. Žradlo pre ľudí, žradlo pre politikov, žradlo pre novinárov |
Quake | 04.03.2022, 16:24 | #3102 | |
Asi jeden z mála tvojich príspevkov, s ktorým súhlasím. A to už je čo povedať ![]() |
Markuss | 04.03.2022, 16:35 | #3103 | |
Pokiaľ si si všimol, ja som tu žiadnu zo strán nrobhsjovsl. Ale nenávidím keď tu podsúvajú lacnú propagandu a udržiavajú ľudí v pocite, že takto alebo opacne to správne.
Len jeden príklad, firmy, ktoré opúšťajú ruský trh. Už teraz sa v nemeckých médiách rozoberá, že kto zaplní ten Gap. U nás sa fajsbuk plní salvami radosti, že ako sú Rusi v prdeli... Včera k tomuto bola jedna kvalitná reportáž na zdf. Hodnotili, že kto zaplní trhový Gap. A uviedli tam paralely, keď Rusi uvalili sankcie na turkov v r 2017 za zostrelenie stíhačky. Konštatovali, že Čína a Turci už teraz majú rozpracované import modely aj dohody o obchodnej výmene. A ten trh je obrovský. Keď sa pozerám na ten zoznam, tak prakticky vypratali trh. Napríklad taká CocaCola alebo IKEA. To sú iné objemy. Ozaj u nás veľmi biedna žurnalistika na úrovni PR, keď to tak sledujem Slušne narastie Čína. Tam budú ešte len fukoty. A asi aj indické IT. Tí sú už teraz obrovskí. Deutsche bank má takmer celý back Office v Bangalore. |
slaven | 04.03.2022, 17:05 | #3104 | |
Markuss, tu dole dal Caciky nieco k tomu, asi si to videl: Link YouTube video je to 29minut, ale ten chlap proste hovori fakty, nie bludy a fabulacie Quake, videl si to video? |
Markuss | 04.03.2022, 17:08 | #3105 | |
Tento človek nás učil jeden predmet. Ozaj dobre prednášky robil na univerzite. V Čechách je veľmi uznávaný, hosťuje na niekoľkých univerzitách. |
Quake | 04.03.2022, 12:40 | #1234 |
Firma Gerulata Technologies na základe dát a systémových informácii zverejnila stránky a užívateľov, ktoré v najväčšej miere dezinformujú, uvádzajú nepravdivé informácie a tvoria proruskú propagandu. Z rebríčka vyberám tie najzaujímavejšie mená:
- Blaha, Uhrík, Harabín, Chmelár, Švec, Hrica, Taraba, Mišún, Mazurek, Kotleba, Danko - Slobodný vysielač, extraplus.sk, hlavnespravy.sk, hlavnydennik.sk, slovenské hnutie obrody, Infovojna, slovanskenoviny, nocomment.sk, dav dva, magazin1....atď ![]() |
true | 04.03.2022, 13:17 | #3090 | |
a maju aj ine rebricky? Napriklad s nazvom "Vyplach mozgov", kde by boli Sme, Aktuality, DennikN a podobne kakanice |
Quake | 04.03.2022, 13:36 | #3091 | |
True - rozumiem, ze pre teba to musí byt ťažké, keďže som práve vymenoval jediné tvoje zdroje informácii ![]() ![]() |
true | 04.03.2022, 13:59 | #3092 | |
OK Quake. Predpokladam ze ta firma Gerulata Technologies bude zalozena niekym z ESETU ![]() ![]() ![]() ![]() |
Šariš | 04.03.2022, 14:20 | #3094 | |
true to si len tipoval? lebo si to uhadol presne ! |
Šariš | 04.03.2022, 14:20 | #3095 | |
https://sk.linkedin.com/in/trnka |
Šariš | 04.03.2022, 14:21 | #3096 | |
to je take nieco ako kebyze strana SMER da zoznam najdoverihodnejsich politikov a na cele by mali Fica
Quake - toto je fail od Teba ![]() |
Šariš | 04.03.2022, 14:22 | #3097 | |
ale bojuj dalej za svoju pravdu ![]() |
StanoDianiska | 04.03.2022, 14:24 | #3098 | |
https://dennikn.sk/995647/pod-falosnym-menom-som-pisal-hoaxy-pre-hlavne-spravy/
Len pripomenutie z minulosti ako fungovali hlavné správy. |
Quake | 04.03.2022, 14:29 | #3099 | |
Šariš, aspoň si si pozrel na základe akých ukazovateľov sa robil výskum? Či len si si dokázal vygoogliť majiteľa spoločnosti, zbadal si eset a už konšpiruješ? (Zas a znova).
Hej a díky, za pravdu budem bojovať stále ![]() |
Quake | 04.03.2022, 14:45 | #3100 | |
Ináč Šariš, podľa tvojej zaujímavej logiky teda nesmie žiadna firma robiť žiadne prieskumy, žiadny vývoj, žiadne analýzy. Alebo žeby nejaká firma so sídlom v Rusku by ti vyhovovala? Vtedy by to bolo OK? Resp. dokážeš vysvetliť, prečo by nemohol Michal Trnka, syn zakladateľa Esetu, založiť startup na boj proti dezinformáciam? Chalanisko študoval technickú univerzitu, zároveň má titul z Oxfordu, makal v otcovej firme a založil si vlastnú firmu.
Ja si skôr myslím, že si tam našiel svoje zdroje informácii a si prekvapený, že ich niekto jasne definoval ako zdroj bludov, klamstiev a dezinformácii... ![]() |
Markuss | 04.03.2022, 16:04 | #3101 | |
Kua taký overený zdroj![]() |
PeePe | 04.03.2022, 08:45 | #1233 |
.. zachvilu tu na tomto webe nikto neostane , všetci odchadzaju .. čo dokaze virtualny svet a vymena nazorov .. nuž každý sme nejaký. ja som jednoduchý clovek ale aby som za nazory druhých sa urazil a odisiel ? prečo ? tak tí čo odchádzate sa majte dobre , možno chcete na seba len upozorniť .. ktožvie ![]() |
PeePe | 04.03.2022, 08:46 | #3078 | |
..príde mi to ako ked samovrah hovorí o tom že sa zabije , ... no nespraví to .. |
Markuss | 04.03.2022, 08:54 | #3081 | |
Chyťte ma, lebo utečiem.
Neschopnosť viesť diskusiu je vlastná prehra |
PeePe | 04.03.2022, 09:02 | #3083 | |
.. veď ked sa hadat nechcem , tak nereagujem , ignoracia je niekedy silna zbran .. nuz ale ked ma niekto potrebu svoj nazor stale povedať , tak to potom dopadne aj takto ... |
Markuss | 04.03.2022, 09:10 | #3085 | |
Áno. Ja to vidím podobne. A čudujem sa ľuďom, ktorí chodia po profilovkach Blahu a Čojaviem koho a potom sa rozčuľujú, že čo to tam za chujoviny vypisuje....
Ja tiež nechodím na isté domény. Jednak je tam biedna úroveň tých článkov a jednak sa nemám potrebu rozčuľovať nad tým, čo nie je pre moje oko vlastne ani určené.... |
PeePe | 04.03.2022, 09:20 | #3087 | |
esteze vsetkym chutia porno stranky , tie mozme navstevovat bez toho aby sme sa pohadali ![]() ![]() ![]() |
Markuss | 04.03.2022, 09:38 | #3088 | |
![]() |
Quake | 04.03.2022, 07:16 | #1232 |
Mierotvorca a najúprimnejší vodca ruskej matičky zeme Voloďa vo štvrtok v prejave vyhlásil, že Rusi a Ukrajinci sú jeden národ a že Ukrajincom len vymývajú mozgy zo zlého zlého Západu, že tam vládnu neonacisti a on ako pravý ruský bohatier to tam musí vyčistiť a spojiť Ukrajinu s Ruskom. A že všetko ide podľa plánu ![]() Že bombarduje civilné objekty? Že umierajú obyčajní ľudia? No a? Tak to musí byť, že Vladimír Vladimirovič? Toto je reálny vymletý psychopat s totálne pokrivenou optikou videnia sveta. Takmer verná kópia Adolfa. |
majka | 03.03.2022, 23:45 | #1231 |
Bundesligoví lídri dlhodobo hľadajú ideálne riešenie na podporu obetí ruského ozbrojeného útoku na Ukrajinu.
Perfektný nápad prišiel od jedného zo zamestnancov, ktorý navrhol, aby peniaze, ktoré Bundesliga získa z predaja televíznych práv do Ruska, boli prevedené na pomoc Ukrajincom. Myšlienka bola okamžite prijatá. Odteraz je to ruská Match TV, ktorá podporuje obete vojny na Ukrajine, pretože celá suma zaplatená za právo vysielať zápasy bundesligy sa presunie do Kyjeva. DFL zatiaľ nechce porušiť zmluvu s Rusmi, v prvom rade, aby platili čo najdlhšie a tieto peniaze sa presúvajú na Ukrajincov. To Vladimira Putina určite rozzúri, keď zistí, ako ho Nemci oklamali. A pripravujú ďalší perfektný projekt. Už tento víkend bude logo Bundesligy v modrých a žltých farbách, nie v tradičných červeno-bielych farbách. Nemecko chce týmto spôsobom upriamiť pozornosť Rusov na to, čo sa deje na Ukrajine. |
Markuss | 04.03.2022, 08:53 | #3080 | |
Najlepšia je časť "to Vladimíra Putina určite rozzuri"
Z tejto slohovej práce máte piataci jedna mínus ![]() |
true | 04.03.2022, 14:08 | #3093 | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quake | 03.03.2022, 20:59 | #1230 |
Bratislavská Street Food & Cafe Possonium odmietla obslúžiť Petra Marčeka (fašistu a proruského aktivistu). Podľa majiteľa práve pre Marčekove názory spájané s hnutím Republika a proruskú politiku.
Chodieval som tam casto. Nuž ale po tomto... ... tam budem chodievať ešte častejšie ![]() Good job ![]() |
Markuss | 03.03.2022, 22:19 | #3075 | |
Každá palica má dva konce. Ten biedny business case bude asi nemeratelný, ale predsa len, koľko ľudí tam nepríde |
Quake | 03.03.2022, 23:09 | #3077 | |
Tí, čo tam chodili, tam budú chodiť naďalej a pán Marček im chtiac - nechtiac spravil reklamu zadara, takže v konečnom dôsledku win - win. |
Caciky | 04.03.2022, 08:48 | #3079 | |
nech na dvere da zakaz vstupu zidom a ciganom a meme tu rok 1939![]() |
Quake | 04.03.2022, 08:57 | #3082 | |
Caciky je veľký rozdiel, či ťa nevpustím na základe rasy alebo ťa nevpustím na základe toho, že podporuješ zločinecký systém ![]() |
Markuss | 04.03.2022, 09:04 | #3084 | |
No daj |
Quake | 04.03.2022, 09:17 | #3086 | |
A čo ti mám zas dať? ![]() |
Caciky | 04.03.2022, 10:30 | #3089 | |
marcek tam tazko zapadne medzi buzeranta Stankeho a spol nakolko studoval v Moskve a to sa teraz nenosi.................. |
Šariš | 03.03.2022, 20:04 | #1229 |
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Tak-sel-cas-s-Ukrajinou-General-Pelz-vytahl-data-... Zbytok je na Vas vsetkych - k Markussovej skladacke nieco aj ja pridam. |
Šariš | 03.03.2022, 20:01 | #1228 |
chceme Mier ![]() |
Markuss | 03.03.2022, 19:38 | #1227 |
Ukážka zo skladačky
https://www.narcity.com/miss-ukraine-just-admitted-that-her-gun-toting-instagram-pic-is-not-what-it-... ..aby sa instagramovymi postmi nejaká pipka priživovala na humanitárnej katastrofe. Najhoršie na tom je, že takýchto chujovin do skladačky je milión. Ešte to aj tri dni médiá berú... Som zvedavý, čo by kto povedal, keby sa Plačková nayebala do maskáčov a fotila štýlové fotky. Mala radšej obliecť zásteru a ísť rozdávať čaj na barikády. Ale to už by nebolo toľko like-ov ani veľmi sexy A nakoniec piča ešte po troch dňoch povie, že ona je obyčajná žena, že jasné že bojovať nepôjde |
Šariš | 03.03.2022, 20:01 | #3073 | |
a mainstream tlieska - bravo Miss bojovnicka ![]() |
slaven | 03.03.2022, 09:38 | #1226 |
Link FB príspevok je to dlhsie, ale ma to hlavu aj patu ... Viem, do mainstreamu nevhodne. |
Šariš | 03.03.2022, 11:28 | #3068 | |
radsej nezdielaj jeho clanky lebo Ta zavru slavenko ![]() |
slaven | 03.03.2022, 13:15 | #3069 | |
nemyslim si ze za taketo zdielanie budu niekoho zatvarat - to by najskor asi zavreli Chmelara ...
zasa ti magori az tak daleko nezajdu |
Markuss | 03.03.2022, 16:49 | #3072 | |
To máš tak. Tí čo chcú vedieť, hľadajú rôzne zdroje. Tí ktorí vedia, čo chcú počuť si nájdu svoju pravdu na overených adresách. Oni milujú, ked je svet antagonisticky postavený.... Nič medzi neexistuje. Diskusia je naškodu |
Markuss | 03.03.2022, 07:59 | #1225 |
https://www.army.cz/scripts/detail.php?id=1329 |
Markuss | 03.03.2022, 08:00 | #3061 | |
Len tak na odľahčenie, keďže sa tie zlátaniny typu Benčík nedajú čítať |
indigo | 03.03.2022, 09:56 | #3063 | |
domov.sme.sk › sovieti-po-sebe-zanechali-spust
|
Markuss | 03.03.2022, 10:07 | #3065 | |
Za prvé. To že tu zanechali bordel je mi jasné
Za ďalšie čo to má dočinenia s tým článkom? Ja som to postol ako zaujímavosť. Ale rypáci a štváči so svojím čiernobielym videním sveta hľadajú hneď zadrapky Za tretie, keď vidím doménu sme.sk, zatváram browser |
indigo | 03.03.2022, 10:32 | #3066 | |
,,Najviac nám pomôžete, keď pomôžete ZSSR na jeho ťažkej ceste k demokracii" Václav Havel v Kongrese USA, 1991. V tejto vete je vysvetlené všetko o ceste veľkej časti ľudstva z ázijskej slepej uličky, vrátane našich vlastizradcov...Rusi dali ľudstvu kultúrne a športové poklady, tak si prajme pre nás dnes obyčajný stav, za ktorého by zlatíčko ktoré máme od nich my, mohlo vysloviť svoj názor bez strachu o perzekúciu ruskej rodiny. Aj to je jedna z kociek domina.... |
StanoDianiska | 03.03.2022, 10:40 | #3067 | |
indigo, tú kocku domina už p. Chmelár nevidí. |
Caciky | 03.03.2022, 14:09 | #3070 | |
alkoholik vaclav havel![]() |
Markuss | 03.03.2022, 16:45 | #3071 | |
Kks dáš im tu zaujímavý nestranný článok a uderení aktivisti ti píšu svoje blogy o úbohosti vlastnej existencie |
indigo | 03.03.2022, 22:33 | #3076 | |
Marek určite poznáš základné pravidlo maloobchodu: Nikdy nepovažujte žiadneho zákazníka za úbohú existenciu, lebo mu nevidíte do peňaženky. V lete sa bavím na umývačkách čel.skiel na pumpe ako (ne)vyskočia spod slnečníka podľa toho akým autom tam prídem - tiež na odľahčenie dnešnej smutnej doby![]() ![]() |
Quake | 02.03.2022, 21:16 | #1224 |
Každý vojenský konflikt je zlý, ale tento ukázal, ako sa dokážu spojiť demokratické krajiny proti jednému agresorovi. Plán Putina bol podľa všetkých indícii postavený na rýchlom dobytí územia a spoliehal sa na to, že sa do toho nikto nebude starať. Reakcia sveta je však neskutočná - obrovské sankcie nielen štátov ale aj drvivej väčšiny súkromných firiem ukázali Putinovi, že je neschopný stratég a starý stroskotaný diktátor. Dnes bola schválená rezolúcia proti vojne, ktorú podporilo 141 štátov a proti boli len Rusko, Bielorusko, Sýria, Eritrea a Severná Kórea (pánečku, to je ale spoločnosť, čo?). Takže čo dokázal Putin?
- zjednotiť slobodný svet - položiť ruskú ekonomiku behom pár dní na kolená - spraviť z rubľa totálne bezcennú menu - nechať umierať nevinných civilistov - vylúčiť ruských športovcov zo všetkých podujatí - urobiť z ukrajinského prezidenta hrdinu - a zo seba najväčšieho blbca na svete Aj keď stále prebiehajú boje, v Rusku na plné obrátky premýšľajú, ako z tohto von. keďže jeden deň vojny stojí Rusko niekoľko stoviek milión eur a samozrejme, ak vás odstrihnú od zdrojov, môžete vyskakovať len do výšky svojich rezerv. Som zvedavý, čo v Kremli vymyslia ![]() |
Markuss | 02.03.2022, 22:34 | #3059 | |
Autor? |
Quake | 02.03.2022, 23:33 | #3060 | |
Autor čoho?
|
Quake | 02.03.2022, 18:56 | #1223 |
Štát zablokoval fungovanie stránky hlavnespravy.sk, čo je jeden z top konšpirátorských webov plný bludov a klamstiev a v poslednom čase neskutočnej ruskej propagandy. Aspoň niečo funguje v tomto štáte. Ja len tak rozmýšľam, odkiaľ budú brať info všetci tí rusofili a konšpirátorii ![]() ![]() Good job, NBÚ |
slaven | 02.03.2022, 14:34 | #1222 |
Link na článok na doméne pravda.sk takze dalsi klub z PL ziskaju ludia z Arabskeho sveta, tak na 80% to vidim. |
Markuss | 02.03.2022, 15:32 | #3054 | |
Napr Saudi. Sú to síce rovnakí hajzli s vrahovia ale sú na správnej strane! |
Šariš | 02.03.2022, 16:09 | #3055 | |
nie Markuss take prispevky a nazory su zakazane ![]() ![]() ![]() nick ferry ti to hned vysvetli - u Arabov je vsetko s kostolnym poriadkom |
Markuss | 02.03.2022, 16:14 | #3056 | |
Ono je to tak, že keď to tu tak pôjde ďalej, tak zapálení demokrati nahlásia na NBU aj tento portál. Lebo diskusia je povolená iba v modrej. Píšte všetci modrým perom iná farba nebude |
RUTY | 02.03.2022, 16:21 | #3057 | |
Markus petrosekely sú povolene![]() |
Šariš | 02.03.2022, 16:44 | #3058 | |
asi by som sa ani necudoval kebyze sa najde nejaky pako a nahlasi tuto stranku len preto ze existuje aj iny nazor ako ten ich jediny spravny ![]() |
majka | 03.03.2022, 09:46 | #3062 | |
"Predaj klubu sa nezrýchli, ale pôjde podľa procesu. Nebudem od vás žiadať splácanie žiadnych pôžičiek. Mne nikdy nešlo o biznis ani o peniaze, ale o čistú vášeň pre hru a klubu. Okrem toho som dal svojmu tímu pokyn, aby založil nadáciu. Celý čistý výťažok z predaja bude venovaný na charitu. Nadácia bude pracovať pre všetky obete vojny na Ukrajine . To bude zahŕňať poskytovanie kľúčových finančných prostriedkov pre naliehavých a najnaliehavejších potrieb obetí, ako aj podpory ich dlhodobej rekonvalescencie,“ dodal Roman Abramovič. |
true | 02.03.2022, 08:44 | #1221 |
Ciernokoseliar odkial vies ze ti cernosi nemaju doklady?
ved ked su to studenti, vsetky doklady musia mat vybavene |
onetwo | 02.03.2022, 09:33 | #3036 | |
takze den co den ludia umieraju prichadzauju o svoje domovy, a vy tu riesite cernoskov, hlbsie uz ste klesnut nemohli, banda bezcharakternych tragedov bez akejkolvek sebareflexie... |
coyotitko | 02.03.2022, 10:11 | #3041 | |
Toto je posledná vec ktorú tu napíšem, s plnou dávkou urážky a serióznosti. Ste obyčajní mentálni a morálni mrzáci poniektorí, s vašimi zssotalymi názormi a schopnosťou "vidieť všetko jasne do hĺbky, čo ostatní nevidia lebo sú ovce" je mi na grc, a nechcel by som mať v živote dočinenia s takýmito ľuďmi. Týmto chcem poprosiť admina o výmaz môjho účtu, alebo čokoľvek, lebo súčasťou tohoto nemám záujem byť. Toto nie sú názory, toto je prasproste popieranie a otáčanie faktov, ktoré má každý pred očami. Sa môžete hanbiť za seba, kde ste ako ľudské bytosti padli. |
true | 02.03.2022, 10:14 | #3042 | |
otazka na doklady studentov je popieranie a otacanie faktov? prepacte ale ste normalni?
neviete na normalnu otazku normalne odpovedat len urazky, hnus, je mi z toho na vracanie ![]() |
onetwo | 02.03.2022, 10:15 | #3043 | |
co ty tu vobec riesis? ludia umieraju... dopina ti to? cela ukraina je v riti.. detto rusky obcania su v riti... |
matejo | 02.03.2022, 10:16 | #3044 | |
Coyotitko .. absolútne súhlasim s názorom aký máš. Už dlhu dobu tu sledujem aký výkvet spoločnosti a totálny duševný mrzáci tu chodia. Konšpirácie , extremizmus, podporovanie Kotleby a komunistov .. Jediné čo ich trápi je čaputová, očkovanie, Covid, spriasahania a Rusko..
KĽudne vymažte aj mňa ale je to tu celé zvrátene , choré a totálne dno a tie názory sú absolútne ale totálne dno !!!!! |
onetwo | 02.03.2022, 10:18 | #3045 | |
pardon zle som to napisal, ludia neumieraju, ludia su zabiti![]() |
onetwo | 02.03.2022, 10:21 | #3046 | |
koncim aj ja na tomto fore, nemam chut byt dalej sucastou tejto komunity ktoru keby pravda fackala tak ju neuvidia... a necudujem sa, ze slovensko bolo a je v takej riti, ked toto su volici jeho volici.. |
StanoDianiska | 02.03.2022, 10:28 | #3047 | |
onetwo, coyotitko, matejo súhlasím s Vami. A nečudujem sa, že práve medzi tipérmi sú takíto ľudia. Lebo tipéri nie sú zväčša práve spomínaní jadroví fyzici či doktori. Našťastie, nie všetci sú takíto a stále je tu kopa slušných a rozumných ľudí. Tak hlavu hore ![]() |
StanoDianiska | 02.03.2022, 10:30 | #3048 | |
true a ty možno raz precitneš až keď budeš v koži človeka, ktorý sa musí ísť skryť do úkrytu pred leteckými útokmi... Útokmi priateľského suseda... |
Quake | 02.03.2022, 10:37 | #3049 | |
Aby som to chápal, tipéri so zdravým rozumom odchádzajú a tipéri, čo si tu ventilujú svoju frustráciu a konšpirujú o vakcínach, prezidentke, USA považujú za najväčšie zlo, sympatizujú s náckami a hajzlíkmi ako je Blaha, Fico, zdieľajú tu sprostosti od tragikomických figúrok našej politickej scény? |
coyotitko | 02.03.2022, 10:38 | #3050 | |
Len doplním, včera som mal hovor s človekom, ktorý chodí aj s ďalšími ľuďmi na hranice od prvého dňa útoku. Matky s deťmi, ktoré utekali stovky km, mnoho z nich pešo, nespali celé dni, malé deti so strachom vo vyplakanych očiach a tu najväčšia téma pár študentov z Afriky. Aj keby boli z Marsu tak sa tam majú nechať zabiť? Lebo nejaký psychopat sa rozhodol vyhladiť mestá? Že na ľudskom nešťastí masturbuje nejaký potrat Mizik, Uhrik & fellows ok lebo z ich análnoústnych otvorov za celý život slovo pravdy nevyšlo, ale, že tu ľudia, z ktorých mnohí sú rodičmi, budú riešiť že či zarába USA, či majú doklady ľudia, že to bol nutný krok lebo bola 8 rokov páchana genocída, ku ktorej nikto nejako nevie dodať jasné dôkazy a ktorá toho zakomplexovaneho boľševika XY rokov netrapila, až teraz... Well done páni, je mi vás nesmierne ľúto |
Quake | 02.03.2022, 10:43 | #3051 | |
Coyo absolútny súhlas. Ale ako vidíš sám, sú tu aj normálni tipéri so zdravým rozum. |
Caciky | 01.03.2022, 20:49 | #1220 |
markiza by to mohla dat![]() Link YouTube video |
slaven | 03.03.2022, 20:28 | #3074 | |
nie, neblazni, to su fakty a realita
to sa nenosi - toto by Mainstream nezniesol ![]() |
Caciky | 01.03.2022, 20:38 | #1219 |
Link YouTube video |
slaven | 01.03.2022, 22:20 | #3034 | |
uf, cudujem sa ze to este Youtube nezmazalo ![]() taketo nazory su nepripustne a ked nad tym premyslam, kebyze to niekto povie ne Slovensku, tak ti zmrdi na neho poslu NAKA a ide sediet nie? |
onetwo | 01.03.2022, 17:17 | #1218 |
https://sportky.zoznam.sk/c/289695/tragicke-spravy-z-vojnovej-zony-ukrajinsky-futbalista-s-matkou-za... |
<< < 598 | 599 | 600 | 601 | 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 > >> |