POLITICKÁ DISKUSIA
|
slaven
|
22.08.2023, 01:35 | #8992
|
Spojené štáty schválili predaj bojových vrtuľníkov typu Apache pre Poľsko za 12 miliárd dolárov. Ide o 96 strojov, ktoré majú "zlepšiť schopnosť Poľska čeliť súčasným i budúcim hrozbám poskytnutím dôveryhodnej sily", uviedol americký rezort diplomacie.
.... Moze byt
|
|
|
true
|
21.08.2023, 23:00 | #8991
|
|
V ukrajinskej spoločnosti sa mení nálada - Ukrajinský občan je pobúrený tým, že na front sú mobilizovaní len bežní obyvatelia Ukrajiny, zatiaľ čo predstavitelia armády a špeciálnych služieb, ktorí sú v tyle, dostávajú rovnaké peniaze, ako keby boli na fronte, ale nikdy sa tam neobjavia
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 23:01 | #22157
|
| |
video davat nebudem aj tak slniecka tomu neuveria
|
|
|
true
|
21.08.2023, 22:45 | #8990
|
V nemeckom Kolíne nad Rýnom sa objavilo graffiti venované Zelenského „mierovej formulke“.
Toto je chemický vzorec tetrahydrokanabinolu, aktívnej zložky marihuany.
Možno, že graffiti umelec mohol použiť aj C17H21NO4, čo je chemický vzorec kokaínu.
|
|
|
|
true
|
21.08.2023, 22:36 | #8989
|
Ukrajinskí utečenci žijúci v jednom z hotelov v Írsku usporiadali nepokoje. Bolo im odmietnuté bezplatné jedlo. Írske úrady oficiálne vyhlásili , že utečenci si musia platiť za jedlo sami. Suma je 10 € za dospelú osobu a 5 € za dieťa v Breaffy Woods. Ukrajinci to označili za diskrimináciu, pretože ľudia inej národnosti nemuseli platiť za jedlo. Celkovo žije v Írsku 85 000 ukrajinských utečencov. link
https://www.sundayworld.com/news/irish-news/ukrainian-refugees-push-back-against-paying-for-their-me...
|
|
|
true
|
21.08.2023, 22:32 | #8988
|
Francúzske orgány zablahoželali Ukrajine ku Dňu nezávislosti.
Na snímke:
- Mapa Ukrajiny bez Krymu,
- vlajka je hore nohami,
- veľké tučné slovo "FUCK" priamo nad nápisom "Celá Európa je s vami!"
|
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 22:32 | #22154
|
| |
pripájam sa
|
|
|
|
ball8
|
21.08.2023, 20:51 | #8987
|
Neoverená informácia, len pár správ z twitteru/telegramu, ale ruSSko prišlo pravdepodobne o ďalší strategický bombardér Tu-22
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
ball8
|
21.08.2023, 20:46 | #8986
|
Delfíny v Čiernom mori sú kvôli vojne na pokraji vyhynutia: aktivisti identifikovali asi tisíc prípadov úmrtí zvierat. Nie je známe, koľko mŕtvol je v mori - NYT s odvolaním sa na ukrajinského ministra ochrany životného prostredia.
Zomierajú v dôsledku mín, znečistenia výbušninami, úniku paliva a trosiek.
Ruské lode tiež neustále používajú akustické signály sonaru, ktoré bránia delfínom v navigácii. Štarty rakiet a nízko letiace ruské stíhačky len zosilňujú zvuky, ktoré zvieratá traumatizujú.
Link na príspevok na doméne X.com
Nebolo by lepšie na svete bez ruSSka?
|
|
|
ball8
|
21.08.2023, 20:39 | #8985
|
Ukrajina by mala dostať podľa vyjadrení ukrajinského prezidenta Zelenskiy-ho spolu 61 stíhačiek F-16 od Holandska (42) a Dánska (19)
Link na príspevok na doméne X.com
Ešte USA keby dorovnalo rovnakým počtom
|
|
| |
Markuss
|
22.08.2023, 10:42 | #22159
|
| |
A pristávať budú v Užhorode.
Na Slovensko nemohli prísť, lebo nám chýba infraštruktúra, plochy, hangare, servisné centrá.
Na Ukrajine to všetko samozrejme dávno majú.
A tak si žijú správy bez obsahu....
|
|
|
true
|
21.08.2023, 19:21 | #8984
|
|
Pokracovanie stabilizujucej uradnickej vlady sa Caputovej osvedcilo. Ide presne ako hodinky, podla pripraveneho scenara. 100% splnili ulohu stabilizovat spolocnost, odstranit rozbroje, pripravit spravodlive volby, ale zial nie na Slovensku. Asi maju ulohu stabilizovat a demokratizovat situaciu v Nigeri. Lebo na Slovensku zavladla era co najvacsieho rozkolu v spolocnosti, vyvolavanie strachu, zatvaranie nepohodlnych a to clovekom, ktoreho nikto nevolil, neschvalil ale dostalnepredstavitelnu doveru ,od coby hlavy statu. A skladka , sklada ucty, tym, ktori ju financovali.
|
|
|
true
|
21.08.2023, 19:18 | #8983
|
|
Fico s plnou vážnosťou Ódorovi a Čaputovej: AKÉ SLUŽBY VÁM ROBÍ HAMRAN, že nebol okamžite odvolaný z funkcie?
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 19:18 | #22147
|
| |
no ake?
|
|
|
ball8
|
21.08.2023, 17:02 | #8982
|
Dnes si pripomíname začiatok okupácie vojskami Varšavskej zmluvy. V roku 1968 nám tu napochodovali vojská a 23 rokov okupovali našu krajinu.
Pripájam video z kanálu Dejepis Inak (kto nepoznáte, tak kliknite na Odber, pravidelne sa dozviete mnoho zaujímavosti, ktoré vás počas školy buď nebavili, alebo ste nemali možnosť dozvedieť sa ich)
Link YouTube video
|
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 19:19 | #22148
|
| |
Fico s plnou vážnosťou Ódorovi a Čaputovej: AKÉ SLUŽBY VÁM ROBÍ HAMRAN, že nebol okamžite odvolaný z funkcie?
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 19:19 | #22149
|
| |
mate vy info ake? lebo ja neviem ale po tej komedii co sa deje mal byt tn hlupak davno odvolany
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 19:23 | #22151
|
| |
mali sa prizerat dalej ako OkroNacisti im zabijaju obcanov - tak určitééééééééééééé
|
|
|
| |
slaven
|
21.08.2023, 16:55 | #22142
|
| |
Žeby preto že Ukrajinci plánujú zastaviť ropovod Družba?
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 17:06 | #22143
|
| |
To by Maďarov nemalo zastaviť nie? Ja že už majú takú ekonomiku, že vymysleli aj teleport a budú nakupovať len priamo od ruSSka a všetky iné možnosti odmietnu
|
|
| |
slaven
|
21.08.2023, 17:40 | #22145
|
| |
Áno, to že Ukrajina zastaví ten ropovod ich neohrozí, to je pointa.
My budeme kupovať oveľa drahšie + kvalita bude tiež otázna, ale pohoda, Slováci zvládnu všetko a aj to zaplatia, veď majú z čoho
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 17:50 | #22146
|
| |
Vidíš, keby ruSSký fašistický štát nezaútočil na svojho suseda, mohli sme byť bez problémov.
|
|
| |
true
|
21.08.2023, 19:23 | #22150
|
| |
keby pes nesral - tak by ho roztrhlo Nácku
|
|
| |
Markuss
|
21.08.2023, 19:53 | #22152
|
| |
myslitel
Prečo nie teleportom
|
|
|
Šariš
|
21.08.2023, 12:07 | #8980
|
Ako som avizoval včera. Slovensko zachvátili hovnomety. Je toho na kilá, tony. Fuj
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 13:26 | #22140
|
| |
Je ti nebodaj ľúto, že odsudzujeme ako národ okupáciu? Ak ti to chýba, prosím, požiadaj o víza a choď žiť do tej tvojej fašistickej ruSSkej zeme
|
|
|
Lajos
|
21.08.2023, 10:01 | #8979
|
|
Niečo aj k dnešnému výročiu. Aký máte názor na tento komentár?
|
|
|
| |
Šariš
|
21.08.2023, 12:09 | #22137
|
| |
Nie
|
|
|
Šariš
|
20.08.2023, 23:30 | #8978
|
Pripomeňme si ako Ukrajina cielene klamala celý svet a šírila propagandu s cieľom ovplyvnenia mentálne menej schopných jedincov, ktorí v našej krajine vystupujú pod termínom vlajočkári
Po útoku na Kerčský most sa snažila Ukrajina zhodiť vinu na Rusko. Pár mesiacov na to sa priznali, že za všetkými útokmi stáli
Toto už sa dostáva na úroveň "dnes hoax, zajtra pravda"
|
|
| |
Balaam
|
20.08.2023, 23:49 | #22125
|
| |
Mariupol nemocnica nič? Divadlo nič? Vlaková stanica nič? NATO nič? Nacisti nič? , priehrada nič? laboratória nič? Atd..keď ti prídu noty aspoň sa zamysli.. jeden riaditeľ s vedúcim to skúša podobne a keď príde na lámanie chleba tak tichučko…teda pán riaditeľ uráža to jedine zvláda..iba debil sa prizná na prvú keď sa mu take nieco podarí…
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 00:04 | #22129
|
| |
Pripomeňme si, že rok aj pol po začiatku nechutnej invázie máme na Slovensku stále tupých Šarišov, ktorí obhajujú ruSSkú agresiu. Snáď budeš mať múdrejšie deti bro.
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 00:10 | #22130
|
| |
Inak by ma zaujímalo, kedy UA tvrdila, že za útokmi na most na Kryme je ruSSko? Prečo by ničili most, ktorý používajú na cestu na okupované územie? Vieš pridať konkrétny článok, kde UA obviňovala ruSSko z útoku na tento most?
|
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 09:32 | #22134
|
| |
Pošli odkaz na článok (nie screenshot). Z týchto viet, čo si screenshotol nevyplýva absolútne nič.
|
|
| |
Šariš
|
21.08.2023, 12:09 | #22138
|
| |
Nie
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 13:25 | #22139
|
| |
Lebo si konšpirátor a zasieraš on-line priestor bullshitmi
|
|
| |
petert22
|
21.08.2023, 13:28 | #22141
|
| |
takýchto obrázkov spravím koľko chceš. Ty a true ste proste takí, že akonahle pride otazka na poslanie linku, tak nemáte, nedáte, neexistuje.....aj to o niečom svedčí
|
|
|
Šariš
|
20.08.2023, 23:26 | #8977
|
PRIPRAV SA ZAJTRA NA HOVNOMETY
Zajtra je výročie roku 1968. Slovenská Polícia zo stránky Hoaxy a Podvody si samozrejme bude robiť propagandistické okienko a celý deň bude viesť v duchu "Ruskej invázie"
Kedysi sa na YouTube nachádzalo video Ukrajincu z Majdanu v roku 2014, ktorý popisoval ako bol v Československu v roku 1968
Tento starý pán popisoval hrdo vo videu ako mlátil a strieľal po ľuďoch. To video samozrejme už nenájdeš na YouTube, pretože v rámci boja proti "nevhodnému" obsahu bolo odstránené
Rusov spomedzi krajín ZSSR tu bolo najmenej. Najpočetnejšia národnosť bola počas invázie v ČSR Ukrajinská
Nedávalo by ani zmysel aby z Ruska sem chodili vojaci, keď na takéto veci mali alokovaných omnoho bližšie vojakov Ukrajinských a Poľských
PROPAGANDA NESMIE VYHRAŤ
Pripomeňme si tento deň ale nie tak ako chce štát. Čistou propagandou, manipuláciou a klamstvom s politickou objednávkou
|
|
| |
peto10
|
20.08.2023, 23:45 | #22123
|
| |
Tento blud sa recykluje posledných 8 rokov. Lenže jeho šíritelia nevedia odpovedať na jednu jednoduchú otázku a to kto nariadil inváziu - vojaci alebo polytburo v Moskve?
|
|
| |
peto10
|
20.08.2023, 23:47 | #22124
|
| |
Politbyro*
|
|
| |
Balaam
|
20.08.2023, 23:52 | #22127
|
| |
Aj na národnej mlátili ľudí aj slovaci ale to len tak mimo tému…aj Stalin nebol Rus ale to už je vedľajšie..že v tom nájdeš zmysel nečakáme …
|
|
| |
Šariš
|
21.08.2023, 09:13 | #22133
|
| |
hovnomety
|
|
|
slaven
|
20.08.2023, 22:13 | #8976
|
Quake #8965
NY Times pise ze straty na UA strane su okolo 500 000 ludi.
ja viem, bludy, to potom Rusov by muselo zomriet zopar miliard ze? pod Teba teda.
|
|
| |
peto10
|
20.08.2023, 22:25 | #22118
|
| |
Zase píšeš bludy.
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 22:40 | #22119
|
| |
Nie si schopný si ani overiť tie sračky, čo tu dávaš. Takže tu máš článok z NY Times:
https://www.google.com/amp/s/www.cbc.ca/amp/1.6940723
Nuž a tam sa píše toto:
Podľa správy New York Times s odvolaním sa na nemenovaných predstaviteľov USA veria, že počas rozsiahleho konfliktu, ktorý na Ukrajine zúri od februára minulého roka, bolo zranených alebo zabitých takmer 500 000 ukrajinských a ruských vojakov.
Vojenské straty Ruska sa blížia k 300 000, z toho až 120 000 mŕtvych a 170 000 až 180 000 zranených, informovali noviny. Ukrajinci zomreli takmer 70 000, pričom 100 000 až 120 000 bolo zranených
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 22:41 | #22120
|
| |
Ospravedlníš sa za tie svoje bludy?
Že si vedome klamal?
Či?
|
|
| |
ball8
|
20.08.2023, 22:48 | #22121
|
| |
Neospravedlní sa. Bude zahanbený stáť v kúte, lebo si niekto dovolil vyvrátiť mu jeho lož. To je na tejto stránke typické. Snaha úmyselne klamať, zavádzať a keď ich odhalíš, tichúčko sedia jak voš pod chrastou.
|
|
| |
Šariš
|
20.08.2023, 23:27 | #22122
|
| |
Vám už všetkým riadne jebe chalani. Mali by ste sa liečiť.
|
|
| |
slaven
|
20.08.2023, 23:50 | #22126
|
| |
Quake, ospravedlnujem sa, neoveril som si info co mi prislo na WhatsApp, my mistake.
Nebolo to vedome klamanie, to si zasa napisal ty hlupost, stava sa aj majstrom pravdy.
|
|
| |
Balaam
|
20.08.2023, 23:53 | #22128
|
| |
To je ten problém príde ti info a hneď je to biblia…iný hľadajú ďalšie zdroje a informácie…
|
|
| |
Quake
|
21.08.2023, 00:20 | #22131
|
| |
Ok, v pohode. Vážim si, že si sa ospravedlnil, málokto to dokáže.
Len pre info, túto informáciu o počte zabitých som písal už ráno:
#8941
|
|
| |
ball8
|
21.08.2023, 09:33 | #22135
|
| |
Oo, slaven, klobúk dole, že si verejne priznal svoju chybu Nabudúce si treba overovať tie bullshity s telegramových a kadejakých iných skupín. Oficiálne zdroje a nie Jožko Mrkvička na WhatsApp.
|
|
|
|
Quake
|
20.08.2023, 20:54 | #8974
|
Jedna z najvacsich lzi o SMERe je ta, ze tu bola nejaka oaza poriadku, pokoja a organizovanosti za ich vlad.
Ako clovek so skusenostou z prvej ruky v oblasti informatizacie hovorim, ze je to totalna loz. Realita je taka, ze nedokazali ani len svietit a kurit. Kriticka infrastruktura v stave za ktory by sa hanbila aj ta najgarazovejsia a najamaterskejsia firma ma trhu. Totalne nefungujuci system riadenia. Ak najdem, tak doplnim screenshot z dobrovolnickeho slacku, ako sa nam na zaciatku pandemie sef informatizacie z Rasiho uradu vicepremiera pre informatizaciu stazoval, ze za informatizaciu stat nikoho ku krizovemu riadeniu pandemie neprizval. Najvyssie postaveni ludia v state zodpovedni za informatizaciu museli pomahat s nami, dobrovolnikmi, lebo Pellegriniho vlada asi zabudla, ze nejaka informatizacia vobec existuje. K tomu treba totiz asi aj ine schopnosti, nez vediet vesat zaclony a jazdit na traktore.
Na Rasiho urade bezali rezimove projekty ku ktorym neexistoval nikde ziaden oficialny zaznam, len Fero Jozovi povedal, ze niekde niekto nieco pripoji. A potom z toho vznikali kadejake cirkusy typu "slovensky watergate". A takymto sposobom sa riesilo takmer vsetko.
Na druhej strane potom zasa opacny extrem, ked sa generovali stovky stran dokumentov a strategii, ktore potom nikto nedokazal zvadzat do praxe, ani ramcovo. Dokonca sa casto dialo to, ze do praxe sa dostavali projekty, ktore boli v priamom rozpore so strategickymi dokumentami. Absolutny amaterizmus a nekompetentnost na kazdom kroku.
Dokonca boli tak nekompetentni, ze si od dodavatelov nechali diktovat absolutne vsetko, aj personalne nominacie v statnych podnikoch. Ani len toto nedokazali rozhodovat sami.
To, ze Fico s Pellegrinim a ich druziny notorickych politickych funkcionarov, ktori maju presne 0 skusenosti z realneho sveta a zivota budu donekonecna opakovat klamstva o svojej kompetentnosti a poriadku na realite nic nezmeni. Su to amateri, diletanti a neschopaci.
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 20:56 | #22117
|
| |
Au....
|
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 20:50 | #22116
|
| |
Bratříčku,nevzlykej, to nejsou bubáci,
vždyť už jsi velikej, to jsou jen vojáci,
přijeli v hranatých železných maringotkách.
Se slzou na víčku hledíme na sebe,
buď se mnou, bratříčku, bojím se o tebe
na cestách klikatých, bratříčku, v polobotkách.
Prší a venku se setmělo,
tato noc nebude krátká,
beránka vlku se zachtělo,
bratříčku, zavřel jsi vrátka?
|
|
|
ball8
|
20.08.2023, 20:32 | #8972
|
Reportérka: "Uvažuje sa o výmene území Ukrajiny pre vstup do NATO?"
Zelenskyi: "Sme pripravení vymeniť Belgorod za členstvo Ukrajiny v NATO", odpovedal Zelenskyj.
 
Iný kráľ
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
ball8
|
20.08.2023, 20:19 | #8971
|
V rôznych mestách po celom svete prebieha akcia „Putin je vrah“, venovaná nielen ruským politickým väzňom, ale aj všetkým obetiam vojny, ktorú Putin rozpútal na Ukrajine.
Niektorí odvážni ľudia demonštrovali na Červenom námestí v Moskve, na Námestí svätého Izáka v Petrohrade a v Machačkale. Akciu zorganizoval Navaľného tím na výročie otravy politika v roku 2020.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
| |
ball8
|
20.08.2023, 20:20 | #22115
|
| |
Podľa holandského premiéra Marka Rutteho má Holandsko k dispozícii celkovo 42 lietadiel F-16, zatiaľ je však predčasné povedať, či všetky budú odovzdané Ukrajine. Zelenskyy povedal, že o presnom počte lietadiel sa bude diskutovať o niečo neskôr.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 19:07 | #22107
|
| |
Takto nejako to bolo :
Ivan Kamenec: ‘Pán Uhrik, rád vám vysvetlím čo to bol ten holokaust.”
Milan Uhrík: “A čo vy viete čo bolo pred 80-mi rokmi?”
Povie “historik” a rasistický vodca strany Republika Uhrík na čele s odsúdeným fašistom Mazurekom či hajlujúcim Ďuricom a podobnými indivíduami človeku, ktorý prežil všetky perzekúcie slovenského štátu a ako 6-ročný sa skrýval so svojou rodinou v zime 1944/45 v bunkri v lese 7 mesiacov (!!) pred ľuďmi ako on, kovanými gardistami, schopnými naložiť ich do dobytčákov a vyviesť von alebo rovno zastreliť?
Táto fotka vypovedá, kam sme sa to dostali a kam sa natlačia fašisti, ak ich nezastavíme. Celý príbeh v jednej fotke…
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 19:08 | #22108
|
| |
Špina jedna ten Uhrík. Absolútny smrad bez kúska hanby. Celá Republika je jedna zločinecká banda primitívov v oblekoch
|
|
| |
ball8
|
20.08.2023, 20:08 | #22114
|
| |
On je úplny potkan, čo zarába peniaze len vďaka ľudskej tuposti.
|
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 19:01 | #22105
|
| |
ak se Rusové baví o popravě zajatého Poláka.
Mluví Michail Antipov. Dříve odsouzený na 17 let za dvojnásobnou vraždu.
A toto tu podporujú gaučovníci. Na hlavu...
|
|
|
| |
Markuss
|
20.08.2023, 19:22 | #22109
|
| |
Nepočíta sa
|
|
|
Quake
|
20.08.2023, 18:10 | #8965
|
Ukrajincom sa podarilo niekoľko taktických postupov na Záporožskom fronte. Je pravdepodobné, že sa Ukrajincom podarilo preraziť prvé opevnenia “Surovikinovej línie” medzi Verbove a Robotyne. Samotné Robotyne by malo byť takmer úplne pod kontrolou Ukrajincov. Do bojov sa tu zapojila aj 82. Výsadková brigáda, disponujúca tankami Challenger a vozidlami Stryker a jej okolo 2000 vojakov bolo trénovaných na západe.
Po oslobodení Urozhaine to vyzerá, že Ukrajinci sa zameriavajú skôr na Kremenčuk, ako na Staromlynivku. Hovorí sa, no zatiaľ to môžeme brať ako klebetu, že Rusi od Urozhaine utiekli až do Staromlynivky, aby sa skryli za opevneniami “Surovikinovej línie”.
Čo sa týka Chersonskej časti frontu, existuje veľa dohadov, čo sa tam práve deje. S istotou vieme potvrdiť ukrajinskú prítomnosť severne od Olešiek a v západnej časti Kozachi Lacheri. Za posledných pár dní bolo zničených niekoľko ruských konvojov prichádzajúcich z Vasylivky. ISW tvrdí, že tu Ukrajinci delostrelectvom pripravujú pôdu pre budúce ofenzívne operácie.
Veľa sa hovorí aj o článku WP, ktorý hovorí, že Ukrajinci sa vo svojej protiofenzívu nedostanú ďalej ako na pár kilometrov od Melitopoľu. Za prvé, dostať sa v rámci tejto protiofenzívy až nadohľad Melitopoľu by bolo jednoznačné strategické víťazstvo. Z takýchto pozícií by Ukrajinci dokázali Ruskú logistiku na juhu a juhovýchode Ukrajiny úplne vymazať zo sveta. Za druhé, nikto nevraví, že Ukrajinci majú v úmysle dobýjať Tokmak či Melitopoľ. Oveľa väčší zmysel dáva mestá obísť, pokúsiť sa och takticky obkľúčiť a dostať sa k moru a rozdeliť rusmi okupované územia na dve časti. Je možné, že po prelomení Surovikinovej línie to budú mať Ukrajinci o niečo ľahšie, zdá sa totiž, že ďalšie úrovne ruskej obrany nie sú tak veľmi zamínované, ako tomu bolo pred prvou líniou.
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 18:12 | #22100
|
| |
Pomaly.
Isto.
Až kým aj posledný Rus z Ukrajiny nevypadne.
|
|
| |
slaven
|
20.08.2023, 18:48 | #22101
|
| |
Stále Rusov umiera 7x viac?
Lebo čo ja čítam správy, tak Ukrajinci majú brutálne straty.
Ale ty máš asi iné zdroje.
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 18:59 | #22104
|
| |
Áno, v určitých momentoch mali ako pri defenzíve, tak aj pri ofenzíve až 7 násobne menšie straty ako Rusi. Okrem začiatku protiofenzívy majú prakticky stále násobne nižšie straty v každom časovom období vojny. NYT potvrdil 70 tisíc zabitých Ukrajincov. Rusov je oveľa...oveľa...ale že fakt oveľa viac.
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 19:03 | #22106
|
| |
Ináč kľudne treba uvádzať zdroje, slaven, nech sa páči. Ja som pred pár dňami napísal všetko, čo sledujem a čerpím info. No skús ty.
|
|
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 20:03 | #22112
|
| |
Už som ti raz písal, že toto je klasický doomposting, ktorý použili aj zhruba pred rokom, aj pred pol rokom. Ty si fakt natvrdlý? A v statuse máš pekne vyvrátené články z WP. Skús používať aj gebuľu a nie iba ctrl c ctrl v.
|
|
| |
Quake
|
20.08.2023, 20:04 | #22113
|
| |
Len tak mimochodom, Ukrajinci bojujú bez leteckej podpory, cez 3 obranné línie komplet zamínované. No skús tuto nám jednoduchým vysvetliť, ako asi majú dobyť stratené územia? Veď podeľ sa s nami o vojenskú stratégiu...
|
|
|
true
|
20.08.2023, 15:47 | #8964
|
|
Srbsko potvrdilo, že môže zabezpečiť zvýšenie tranzitu plynu z RF do Maďarska v prípade zrušenia tranzitu cez Ukrajinu, povedal minister zahraničia a obchodu Maďarska Péter Szijjártó.
|
|
| |
true
|
20.08.2023, 15:47 | #22098
|
| |
Tak sa to robí do psej matere
|
|
| |
true
|
20.08.2023, 15:48 | #22099
|
| |
Neschopná SVK vláda robí úplne hovno
|
|
| |
slaven
|
20.08.2023, 18:51 | #22103
|
| |
Najvyšší čas aby sme mali vládu čo háji záujmy Slovákov a nie EU a US Ambasády
|
|
|
true
|
20.08.2023, 15:45 | #8963
|
DK: Asi najlepsie 30SEKUNDOVE vyjadrenie toho, co je stat.
Davam to sem preto, lebo presne takto to funguje aj s EÚ.
Ucet odporucam sledovat.
Link YouTube video
|
|