POLITICKÁ DISKUSIA
| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 > >> |
| majka | 26.01.2024, 15:31 | #12594 |
|
Kultúrna výmena
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/N01124012024.jpg |
|
| Svetonazor | 26.01.2024, 15:16 | #12593 |
|
Umenie vie predvídať a zároveň aj formátovať budúcnosť
Tá francúzska ale zjavne zlyhala. Každý pondelok ste na RTVS mohli v rámci európskeho kina pozerať francúzske komédie o tom, ako sa nejakému farmárovi nedarí, potom vymyslí niečo startupové a zachráni sa. Pekná rozprávka amerického typu, ale v súčasnosti si každý druhý deň jeden francúzsky farmár siahne na život. Potom nečudo, že sa rozhodli kydať hnoj nie na polia, ale pred verejné inštitúcie. Preto sa protesty poľnohospodárov rozširujú ako požiar. Kam až musí zájsť koristnícky kapitalizmus a čo všetko musí ešte zničiť? |
|
| majka | 26.01.2024, 15:16 | #12592 |
|
Na kampaňovom transparentom účte Andreja Danka sú zatiaľ len jedno- alebo dvojcentové platby s výsmešnými poznámkami. Podľa zákona musí kandidát na prezidenta takéto trollovacie platby vracať, pretože o platcoch nemá dostatočné identifikačné údaje.
https://www.transparentneucty.sk/#/ucet/SK6809000000005212540159 |
|
| slaven | 26.01.2024, 17:22 | #29688 | |
|
Liberálna úderka |
||
| majka | 26.01.2024, 19:38 | #29694 | |
|
Príjemca:
ANDREJ DANKO PREZIDENT 2024 IBAN: SK68 0900 0000 0052 1254 0159 Odosielateľ: Č. Anton BIC SWIFT kód: GIBASKBX − € 0,04 Podpísať Upraviť Zopakovať Vymazať Poznámka pre príjemcu Polovica na zuby,druhú polovicu si rozdeľte s Harabinom Dátum zmeny 26.01.2024 Dátum splatnosti 26.01.2024 Posledná úprava pi 26.01.2024 15:23 Popis transakcie Príkaz na úhradu |
||
| majka | 26.01.2024, 21:08 | #29696 | |
| https://www.transparentneucty.sk/#/ucet/SK3509000000005206616575 | ||
| Svetonazor | 26.01.2024, 14:23 | #12591 |
|
Svojho času som nabádal, aby ste pozerali televízne prenosy z Národnej rady SR
Ak ste to urobili aspoň pár krát za posledné tyždne, videli ste v priamom prenose to neskutočné farizejstvo opo-opozície. Tá dnes fňuká, že jej bolo upreté nejaké právo na rokovanie. Ale videli ste, čo tam tliachali doteraz? Zahodili akúkoľvek normálnu debatu a čítali tam hodiny nezmysly. K tomu im teraz ešte vládna väčšina dala ďalší priestor na vystúpenia, ktorý sa opäť rozhodli použiť na vopičáreň. Pripomína mi to študenta, ktorý premrhal niekoľko termínov na skúšky, kde trepal 2-na-3, potom nadával so spolužiakmi v krčme na celú školu a následne na poslednom možnom termíne sa chce zrazu sťažovať u rektora, aká neprávosť sa mu stala. Odteraz je to pre mňa opo-opozícia. Pretože takto sa chovajú len opo-ľudia. |
|
| Markuss | 26.01.2024, 11:14 | #12590 |
|
A je to. Texas against federal Government
https://edition.cnn.com/2024/01/23/us/us-mexico-border-texas-migrants/index.html |
|
| Markuss | 26.01.2024, 11:15 | #29672 | |
| Pukance k tomu a Trump môže chystať sampus | ||
| Svetonazor | 26.01.2024, 11:58 | #29674 | |
|
Takže v US and A si už dávajú federáli a štáty ultimáta. Texas si povedal, že má dosť ilegálnej migrácie (nepripomína vám to situáciu na inom svetadiely?) a začal chrániť svoje hranice. Biden mu dal 24 hodín, aby od tohto konania upustil. Niekto túto partiu prehrá a možno len dúfať, že tá prehra nebude lemovaná krvou. Neprajem im to.
https://www.cbsnews.com/news/eagle-pass-shelby-park-biden-cease-and-desist-texas/ |
||
| Svetonazor | 26.01.2024, 11:58 | #29675 | |
| Nie je čas aby toho Bidena už poslali kade ľahšie? Asi nikto iný viac Američanom neuškodil. | ||
| Michalides | 26.01.2024, 12:29 | #29678 | |
| Vhodná otázka aj na toho uja čo sa boji ísť do basy a nemá problém občiansku vojnu vyvolať …obrovská gratulacia a dočkáme sa aj u nás … | ||
| Markuss | 26.01.2024, 14:17 | #29683 | |
|
aha, takze Trump hra prve husle... jasne...
nevadi, ze uz 25 guvernerov podporilo guvernera Texasu... |
||
| Michalides | 26.01.2024, 14:49 | #29684 | |
|
republikánskych...detail...pred voľbami...vyjadrenia na jeho sociálnej sieti sú úplne v pohode...
Nie je to iba ukážka toho, že podporujeme prezidenta Trumpa, my stojíme za jeho politikami. A keď sa im nejaký republikán nechce prispôsobiť, úplne ho odstránime zo strany. tiež v pohode a nič nehovoriace |
||
| Markuss | 26.01.2024, 15:01 | #29685 | |
|
áno, je to o tom, že v Európe Putin s Lukašenkom môžu za migráciu. a ešte Orbán.
Tí čo sú pri moci, tí nemôžu za nič... načo sú tam potom? A obdobne - Trump môže za tú situáciu na hraniciach USA. Nie ten kto je pri moci, ale tí druhí... A potom sa naši neprebudení roztlieskavači čudujú, že koho ľudia volia. Veď vyčkajme na voľby do Europarlamentu. Tí ktorí nerobia pre svojich nič, alebo dokonca robia proti nim - viď green deal, migranti,centralizácia EU... sa budú zasa diviť, že koho si to ludia zvolili. |
||
| Michalides | 26.01.2024, 15:18 | #29686 | |
|
ty píšeš, že majú podporu 25 guvernérov, ja som to dal len na pravú mieru z akého sú tábora...že v tom má Trump prsty, ukazujú jeho vyjadrenia na jeho sociálnej sieti a vyhrážky na spôsob, kto nepôjde so mnou toho vyhodíme, na to nemá žiaden vplyv...nikde nepíšem, že za situáciu na hraniciach môže Trump...V našej malebnej krajine napríklad po voľbách úplne zmizli emigranti, nikoho netrápia ceny v obchodoch, ceny benzínu...čím to bude...toľko k volbám...a odhalenie Nemcov ohľadne sociálnych sietí s tým nemá nič spoločné |
||
| slaven | 26.01.2024, 17:26 | #29689 | |
|
Odkiaľ máš tie bludy, citujem: "úplne zmizli emigranti, nikoho netrápia ceny v obchodoch, ceny benzínu."
... Trápi to veľa ľudí, ver tomu a migranti nezmizli, či si to bol kontrolovať v táboroch? |
||
| Michalides | 26.01.2024, 18:04 | #29690 | |
|
Vážne? A kedy si sem naposledy dal daky príspevok o benzíne, cenách, emigrantoch? |
||
| Michalides | 26.01.2024, 18:06 | #29691 | |
| Pred voľbami bola neschopná vláda čo mohla aj za vietor a dnes? Nie je problém…alebo už za to vláda nemôže? Ceny energii nič? Rieši sa nieco? | ||
| slaven | 26.01.2024, 18:16 | #29692 | |
| Nedroguj už, len toľko | ||
| Michalides | 26.01.2024, 18:18 | #29693 | |
|
Ďakujem za odpoveď, už je zvykom že nepríjemným otázkam sa vyhýbaš a ignoruješ |
||
| slaven | 26.01.2024, 23:26 | #29698 | |
|
Hluposti niekedy naozaj treba ignorovat. Je to dobra cesta, podla mna.
Lebo ked napises, ze ludi po volbach uz netrapia ceny a podobne, je to hlupost, resp. kokotina a mysli si o tom co chces. |
||
| Michalides | 27.01.2024, 10:19 | #29701 | |
| Tak si prebehni miestnu diskusiu pred a po voľbách …viac netreba dodávať … | ||
| majka | 26.01.2024, 09:41 | #12589 |
| Jeden z ruSSov bude vo finále AO. | |
| Svetonazor | 26.01.2024, 09:19 | #12588 |
|
Na adresu politickej agitácie europoslancov treba riaditeľom poslať odkaz na nasledovný zákon č. 245/2008 Z.z. o výchove a vzdelávaní
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2008/245/ Citujem: § 151 Ďalšie podmienky výchovy a vzdelávania (2) V školách a v školských zariadeniach sa zakazuje činnosť politických strán a politických hnutí a ich propagácia. |
|
| Michalides | 26.01.2024, 09:58 | #29671 | |
|
kolský zákon dnes zakazuje činnosť a propagáciu politických strán a hnutí v školách a na školskej pôde. Podľa ministerky je legislatíva jasná, ale v poslednej dobe sa obchádza. Zákaz sa totiž netýka politikov ako súkromných osôb. Tí môžu vystúpiť medzi študentmi, ak sa vyhnú agitačným prejavom a propagáciám svojej kandidatúry alebo strany. Kým sa venujú informačným a vzdelávacím témam, zákon neporušujú. Na to, aby sa prednáška nezvrhla na agitku, by mal na besede dohliadať pedagóg.
Ministerstvu nejde o úplnú sterilizáciu školského prostredia od politiky. „Politika na školu patrí, môže sa o nej hovoriť, môže sa o nej učiť. Môže sa rozvíjať politická kultúra a výchova k tolerancii a neutrálnym spôsobom výchova ku kritickému mysleniu. Máme na to predmety ako napríklad občianska náuka, etická výchova, dejepis,“ pripomenula Lubyová nominantka SNS aby bolo jasné kto to povedal, aby to opäť nebol "progresívny" nápad... |
||
| slaven | 26.01.2024, 11:57 | #29673 | |
|
Vymývanie mozočkov mladých ľudí.
Politika n a školu patrí, áno, ale v rámci výuky, nie v rámci toho, že tam politici alebo ľudia priamo na nich napojení prídu a robia prednášky. |
||
| Markuss | 26.01.2024, 12:06 | #29676 | |
| A Vladko Šnídl kam bude chodiť vysvetľovať?! | ||
| Michalides | 26.01.2024, 12:28 | #29677 | |
|
Kam ho pustia a na regulovanie diskusie je tam pedagóg…porušujú zákon? Asi nie…že si opäť idete od desiatich k piatim na tom nič nemení |
||
| slaven | 26.01.2024, 12:32 | #29679 | |
|
inú reakciu som ani nečakal, ty to vymývanie hláv ešte schvaľuješ ...
Ale súhlasím, je to na pedagógoch a riaditeľoch škôl, či týchto politicky angažovaných ľudí do školy pustia alebo nie. |
||
| Michalides | 26.01.2024, 12:35 | #29680 | |
| Píšem niekde že to schvaľujem ? Rad si to prečítam inak by som ta poprosil o ospravedlnenie lebo sprosto klameš a neobhajuj sa že to cítiš s toho čo píšem a podobne …ja píšem že neporušujú zákon a na regulovanie diskusie je tam pedagóg…slova ministerky Lubyovej nominantka SNS … | ||
| slaven | 26.01.2024, 12:58 | #29681 | |
| A ja hovorím a píšem že zákon porušujú a nemajú čo na školách robiť. A ospravedlnenie? Tebe - ups, nebuď trápny. Už to preháňaš. | ||
| Michalides | 26.01.2024, 13:06 | #29682 | |
|
Neporušujú, potvrdila ministerka …tvoj názor na to nemení nič … |
||
| slaven | 25.01.2024, 21:44 | #12587 |
|
USA prehodnocujú svoj vývoz plynu a ohrozujú kritické dodávky do Európy závislej od LNG
https://www.sott.net/article/488223-US-reconsidering-its-gas-exports-threatening-critical-deliveries... https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-01-24/biden-lng-export-plan-spurs-natural-gas-lobbying-... |
|
| slaven | 25.01.2024, 21:36 | #29670 | |
|
škriekajú a škriekajú |
||
| majka | 25.01.2024, 20:18 | #12585 |
|
Fico, Danko, Pelle, vašimi rozprávkami uspávam moje dieťa, protestoval Bardejovčan
Jeho dcéra chce vraj tú o zlomenom zube. Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk |
|
| majka | 25.01.2024, 19:36 | #12584 |
| Vo veku 98 rokov zomrel kontroverzný historik Milan S. Ďurica, ktorý ospravedlňoval režim vojnovej Slovenskej republiky. Bol autorom knihy Dejiny Slovenska a Slovákov, či rozsiahleho životopisu Jozefa Tisa, v ktorom dokonca žiadal jeho svätorečenie. | |
| true | 25.01.2024, 19:54 | #29667 | |
|
Môžeš otvárať šampanské |
||
| majka | 25.01.2024, 19:32 | #12583 |
|
Na protest proti krokom vlády v Bratislave napriek bombovej hrozbe prišli tisícky ľudí
Policajti Národnej kriminálnej agentúry (NAKA) zadržali podozrivú osobu v prípade hrozby bombových útokov na štvrtkových protestoch. Vyšetrovateľ NAKA už vedie vyšetrovanie vo veci trestného činu teroristického útoku. TASR o tom informovala hovorkyňa Prezídia Policajného zboru Denisa Bárdyová. |
|
| majka | 25.01.2024, 19:34 | #29666 | |
| https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/TOH06138.jpg | ||
| true | 25.01.2024, 19:54 | #29668 | |
| Výbušný meeting? | ||
| majka | 25.01.2024, 20:07 | #29669 | |
|
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/TOH05964.jpg?w=600&h=400&fit=crop&fm=jpg&q=85
|
||
| Svetonazor | 25.01.2024, 19:20 | #12582 |
|
Europoslanci (samozrejme len tí vybraní) začali obchádzať slovenské školy. Na budúci týždeň bude u nás beseda s Lexmann a Bilčíkom. Pekne rozložené, jeden deň ona, iný deň on.
Načasovanie je všetko. Idú eurovoľby a na strednej škole je dosť naivných duší s právom voliť. Navyše tu funguje aj istá psychológia. Tie "diskusie" budú v rámci tzv. Relaxačného týždňa. Takže ich myšlienky naviazali na príjemný týždeň, spojili to s niečím pozitívnym. Prestaňte do toho ťahať deti! Skutočne prestaňte! |
|
| majka | 25.01.2024, 17:59 | #12581 |
|
Robert Fico tvrdí, že Igor Matovič mal ako minister financií v kancelárii „spis plný prepisov z nahrávok“ z poľovníckej chaty. Využíva to ako ďalší argument na to, prečo chce koalícia rušiť špeciálnu prokuratúru.
„Ak sa našlo na ministerstve financií z čias pána Matoviča takéto množstvo materiálov, tak to len potvrdzuje, že politici doslova manipulovali trestné konania, ale čo je horšie, tak ich riadili a dávali priame pokyny vyšetrovateľom a prokurátorom, čo majú robiť voči vtedajšej opozícii,“ povedal Fico. Na poľovníckej chate policajti zachytili stretnutia Roberta Fica s Robertom Kaliňákom, Miroslavom Bödörom či aj s advokátmi Marekom Parom a Pavlom Gašparom, ktorý je dnes štátnym tajomníkom ministerstva spravodlivosti. Igor Matovič reaguje na obvinenia Roberta Fica, že v čase objavenia prepisov z poľovníckej chaty na ministerstve financií nebol už šesť mesiacov ministrom. „Domnievame sa preto, že predmetný šanón bol v čase blížiacich sa volieb vnesený do budovy ministerstva s cieľom vyrobiť kauzu, len akosi sa niekto pomýlil v čase a miestnosti, kam bolo treba šanón dať,“ reaguje OĽaNO. „Igor Matovič nikdy nedisponoval žiadnou kópiou ani originálom vyšetrovacieho spisu tak, ako to bolo bežné za vlády mafie. Rovnako však neobviňuje svojich dvoch nasledovníkov na ministerstve financií, že ním disponovali, ale považuje to za čistokrvný pokus o diskreditáciu vtedajšieho vedenia ministerstva financií.“ „Igor Matovič z ministerstva financií odišiel dňom 23. 12. 2022. V čase, keď sa mal šanón s kópiou komunikácie z poľovníckej chaty (ku ktorej mali legálny prístup desiatky ľudí) nájsť v miestnosti, ktorá nespadá pod ministra financií a má do nej prístup veľa ľudí, Igor Matovič už 6 mesiacov nebol ministrom.“ „Je veľmi zaujímavé, že na druhý deň po ‚objavení‘ šanónu na ministerstve financií kontaktoval naše hnutie redaktor spriaznený s finančnou skupinou Penta s otázkou, čo hovoríme na to, že v kancelárii ministra bol nájdený nejaký šanón. Keď sme mu povedali, že si páchatelia zrejme pomýlili miestnosť a dali šanón do miestnosti, ktorá pod ministra nepatrí, zrazu sa odmlčal a bolo po kauze,“ píše OĽaNO. |
|
| slaven | 25.01.2024, 16:08 | #12580 |
|
Novinári dostávajú si to vyžrať.
Novinárka sa tam snaží, že infiormujú o všetkom, úplne bludy Tak dostávajú, čo si zalúžia |
|
| slaven | 25.01.2024, 16:09 | #29659 | |
|
Spis nájdený v kancelarii Matoviča.
Fico zopakoval a spýtal sa či o tom budú večer v správach informovať, uvidíme. |
||
| slaven | 25.01.2024, 16:10 | #29660 | |
| Svinstvá o Lipšicovi, s kým sa stretával, ako klamal. V správach o tom NIČ nikto neuviedol. | ||
| slaven | 25.01.2024, 16:14 | #29661 | |
| Slovenská televízia a jej posadnutoť Ruskom už mnoho ľuďom lezie na nervy, teda Slovenskej spoločnosti. | ||
| slaven | 25.01.2024, 16:14 | #29662 | |
|
Markíza? Ďalšia otázka prosím, s Vami nekomunikujeme. Vy nás nazývate dezolátmi.
Tak sa to robí do psej matere |
||
| slaven | 25.01.2024, 16:23 | #29663 | |
|
Na konci nejaká česká novinárka otázka na Ruský plyn cez UA.
Vraj o tom rokovali a dnes to z UA strany popreli. Fico: prečo by som si pre Boha vymýšľal? UA strana musí vedieť čo robí. Je v silnom záujme Slovenska ale aj iných štátov EU (Rakúsko, Taliansko) aby ten plyn ďalej šiel. |
||
| slaven | 25.01.2024, 16:24 | #29664 | |
| Chápem, že UA strana s Gazpromom nepodpíše stranu, ale my s nimi nemáme problém, tak hľadáme riešenia. Ak to ale nebude možné, tak to nebude možné ... | ||
| slaven | 25.01.2024, 16:25 | #29665 | |
| Nech sa páči: Link YouTube video | ||
| majka | 25.01.2024, 14:30 | #12579 |
|
Prečo premiér útočí na všetkých našich spojencov? Možno preto, lebo prišiel o rozum.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/N00924012024.jpg Denník Financial Times píše, že v stredu v Užhorode urobil „proruský slovenský premiér nečakaný obrat“, keď Ukrajine sľúbil podporu jej územnej celistvosti. Deň predtým totiž Fico hovoril o tom, že Ukrajina nie je suverénny štát a že sa má vzdať území dobytých Ruskom. Ako si vysvetliť tento kotrmelec, ktorých urobil v poslednom čase Fico veľa a ktorých logike sa nedá rozumieť? Najjednoduchším vysvetlením bude, že im nerozumie ani samotný Fico, lebo nad sebou stratil kontrolu. Stačí si pozrieť záznam z jeho vystúpenia v Kamenici nad Cirochou, kde ho „štve, že sa kántria Slovania“ vo vojne, ktorú rozpútal niekto iný (zrejme Američania). A vzápätí hovorí, že je to len lokálny konflikt a v Kyjive žiadna vojna nie je. Pod stratou rozumu nemám na mysli šialenstvo, ale stratu zmyslu pre realitu. Fico sa v posledných rokoch postupne uzavrel do sveta svojich voličov, teda do fiktívneho sveta konšpiračných teórií, ktoré pre nich on sám stvoril. Vďaka tomu naozaj vyhral voľby a stal sa premiérom. |
|
| Ciernokoseliar | 25.01.2024, 14:36 | #29654 | |
|
ved Kascak ide robit jednodnovy festival do kyjeva,priamo do vojnovej zony |
||
| Michalides | 25.01.2024, 14:38 | #29655 | |
|
Ukrajina nie je suverénna, samostatná krajina, Ukrajina je pod absolútnym vplyvom Spojených štátov amerických. A v tomto robí EÚ obrovskú chybu, že si nechce nechať suverénny pohľad na Ukrajinu a súhlasí len s tým, čo hovoria USA,“ poznamenal.
https://spravy.rtvs.sk/2024/01/ukrajincov-poburil-vyrok-r-fica-ze-ich-krajina-je-pod-absolutnym-vply... |
||
| majka | 25.01.2024, 14:57 | #29656 | |
| Viete, kedy Hranatý červený lotor hovorí pravdu? Keď nepohybuje perami :-) | ||
| majka | 25.01.2024, 15:09 | #29657 | |
|
Fico tiež povedal, že Ukrajina nie je suverénny štát, pretože je pod absolútnym vplyvom USA. Na dnešnej tlačovej konferencii ubezpečil, že je pripravený so svojimi postojmi v stredu oboznámiť Šmyhala.
Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| Ciernokoseliar | 25.01.2024, 15:32 | #29658 | |
|
Fico je jedinou cestou k svetlym zajtrajskom..cest a slava mu |
||
| Svetonazor | 25.01.2024, 14:21 | #12578 |
|
Čítam dnes bombastické správy, ako v Poľsku zakázali domáce úlohy na základných školách
Samozrejme je k tomu mnoho reakcií z najrôznejších názorových táborov. Preto skúsim povedať svoje osobné skúsenosti z gymnázia. Domáce úlohy zadávam aj ja a myslím si, že nie je možné ich paušálne zrušiť. Spomeniem dva z viacerých dôvodov, pre ktoré ich dávam: 1. Niektoré moje skupiny majú smolu pri tvorbe rozvrhu a buď majú medzi hodinami príliš veľa dní bez predmetu alebo tie hodiny vychádzajú vždy na 6. alebo 7. hodinu, teda na čas, kedy už nemajú kapacitu/energiu naučiť sa to na hodine. Urobiť rozvrh tak, aby ho mal každý super, je v danom systéme nemožné. Ani ja ako učiteľ nemám vždy super rozvrh. Niektorý deň mám voľnejší, iný je masaker. Takže domáca úloha slúži na to, aby si žiaci umocnili učivo, pokiaľ nie je možnosť prebrať to v škole. Veľa záleží aj na predmete. V mojom prípade si málokto bude pozerať niečo nemecké. S angličtinou sú v dennom kontakte, s nemčinou takmer nik. DÚ toto kompenzuje. Moje triedy majú našťastie 3 hodiny nemčiny týždenne (a aj to je občas málo) a pri triedach len s jednou alebo dvoma hodinami jednoducho potrebujete domáce úlohy, inak sa budú žiaci trápiť. 2. Mám veľkú skupinu a nie je fyzicky možné dať priestor každému žiakovi v rámci 45-minútovej hodiny. Tým pádom potrebujem priestor, aby si to žiak vedel ešte raz pozrieť, občerstviť si pamäť. Naša škola má triedy s 34 žiakmi a sú školy, kde je žiakov povedzme 11. To je obrovský rozdiel nielen pre mňa ako učiteľa, ale rovnako aj pre žiaka. Je samozrejme aj rozdiel, akú úlohu zadám. Či to bude cvičenie, ktoré si opíše cez prestávku od spolužiaka, alebo niečo, čo naozaj musí vymyslieť. DÚ nedávam na prázdniny alebo víkendy a rešpektujem voľný čas. To však nemôžem povedať o samotných žiakoch, ktorí mi píšu správy kľudne aj o desiatej večer. Domáce úlohy sú komplexná vec a sám som bol na jednom skvelom školení, kde sme sa učili zadávať ich tak, aby sme využili naplno ich potenciál a žiaci vďaka nim napredovali. Preto si myslím, že paušálny zákaz je hlúposť. Na konci dňa si ich niektorí učitelia len premenujú, a tak budú decká namiesto domácich úloh robiť projekty alebo prezentácie. Domáce úlohy sú len nástroj. Nie je ani zlý ani dobrý. Ako nôž. Môžem ním spraviť zlú vec, ale aj odkrojiť chlieb alebo prežiť v divočine. To isté platí pre memorovanie, proti ktorému tiež vyhlásili vojnu. Rovnako tam, trénovanie pamäte je mimoriadne dôležité a najviac to vidno pri volbách, koľko ľudí zabudlo a nepoučilo sa. |
|
| Michalides | 25.01.2024, 14:00 | #12577 |
|
Link na článok na doméne aktuality.sk Elektrodebilizmus v praxi |
|
| Lajos | 25.01.2024, 09:53 | #12576 |
| Zostrelenie IL-76 t dáva Zelenskému šancu zbaviť sa Zalužného | |
| Lajos | 25.01.2024, 09:53 | #29651 | |
| https://www.progresivne.com/2024/01/25/zostrelenie-il-76-t-dava-zelenskemu-sancu-zbavit-sa-zaluzneho... | ||
| Lajos | 25.01.2024, 09:52 | #12575 |
| AKO MÔŽE SLOVENSKO NAJLEPŠIE POMÔCŤ UKRAJINE | |
| Lajos | 25.01.2024, 09:52 | #29649 | |
| https://www.progresivne.com/2024/01/25/eduard-chmelar-ako-moze-slovensko-najlepsie-pomoct-ukrajine/ | ||
| majka | 25.01.2024, 08:57 | #12574 |
|
Kiežby slabá ponuka v bufetoch na štadióne bola najväčším neduhom najslávnejšieho slovenského futbalového klubu.
Slovan Bratislava si za posledné roky strelil viac vlastných gólov ako Martin Škrtel v Premier League. Len na pripomenutie: Ivan Kmotrík mladší - v tom čase i v súčasnosti generálny riaditeľ klubu - po finále Slovnaft Cupu 2018 proti Ružomberku zdravil tvrdé jadro priaznivcov zdvihnutou pravicou a slovami Heil Hitler. Na jeseň 2020 egocentrický šéf Slovana "koučoval" mužstvo v ligovom zápase v Dunajskej Strede, hoci nemá licenciu a v zóne pre trénerov nemal čo hľadať. Niekoľko dní po vypuknutí vojny na Ukrajine sa mužstvá Slovana a Dunajskej Stredy odmietli (ako jediné) pripojiť k iniciatíve Únie ligových klubov a nepostavili sa pred zápasom k transparentu Stop vojne. V minulej sezóne klub vysvetľoval, prečo mali niektorí členovia bezpečnostnej služby na Tehelnom poli na odeve ruskú vlajku a nápis v azbuke. A v tomto kontexte už ani neprekvapuje, že Slovan v utorok odohral na sústredení v Katare "utajený" zápas proti Dinamu Moskva. Na smiech (ale cez slzy) bol už spôsob, akým klub o tomto zápase "informoval". Zmienka o ňom sa prvý raz (a naposledy) objavila v pondelok večer v statuse asistenta trénera Ľuboša Benkovského na sociálnej sieti, no ten ho po krátkom čase upravil a Dinamo sa z neho stratilo. A keďže Slovan odvtedy oficiálne mlčal, zápasom sa pochválili aspoň Rusi, ktorí ho ponúkli naživo prostredníctvom klubovej televízie. Link na článok na doméne sme.sk |
|
| Markuss | 25.01.2024, 09:00 | #29638 | |
|
predpokladam, ze nevynechas jediny zapas Slovanu. Resp. v minulosti si nevynechal.
Takí borci ako ty sú prave tí najnáruzivejsí verní fandovia |
||
| majka | 25.01.2024, 09:02 | #29639 | |
| P. S. Martin Škrtel si dal počas pôsobenia v drese FC Liverpool v Premier League sedem vlastných gólov, čo nemení nič na tom, že má za sebou skvelú klubovú i reprezentačnú kariéru. | ||
| slaven | 25.01.2024, 09:03 | #29640 | |
|
Slovan pre SK Slovan respekt |
||
| majka | 25.01.2024, 09:05 | #29641 | |
| Radšej pôjdem na Dnipro-1 do KE,ako na Slovan.V minulom roku som bol na všetkých zápasoch Dnipra.Som rád,že som videl aj Dovbika,ktorý je hviezdou Girony. | ||
| majka | 25.01.2024, 09:08 | #29642 | |
|
1054033
7:23 Sport by měl spojovat... Jestli zástupcům Slovanu přijde v pořádku spojovat se se zástupci země, která bezdůvodně napadla cizí zemi, už skoro dva roky tam vraždí, kradou a znásilňují, pak ať se spojují, hodně to o nich vypovídá..... |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:35 | #29644 | |
| ako že s nimi hrali ich vec, ale to divadlo čo spravili je úbohé....najskôr dajú že idú hrať, Slavia že ak nastúpia rušia vzájomný zápas, príspevok záhadne zmizne a zápas si odohrajú. Samozrejme o tom nepotrebujú informovať ani vlastných fanúšikov. Na svojej oficiálnej stránke ani slovo, samozrejme kamoši z Ruska veselo oznámili a nezabudli aj odvysielať. Že tý blbci ešte stihnú aj uraziť iný team našej ligy škoda písať. Mohli mať generálku so Slaviou, majú prd a som zvedavý koho na generálku nájdu. Slavia a Moravce s toho marketingovo vyťažia najviac...že sa Kmotrík hádže a tvrdí, že zápas so Slaviou zrušil Slovan je už len ukážka ich debilizmu ... | ||
| slaven | 25.01.2024, 09:43 | #29645 | |
|
Podľa teba je to úbohé, podľa mňa nie
Drzim palce Slovanu, v buducnosti spolupraca s Ruskom bude velkym prinosom a ze prisiel o nejakych liberalnych fanusikov? OK, ziskal dalsich ... oficialne stanovisko: https://www.skslovan.com/clanok11089-Oficialne_stanovisko_SK_Slovan.htm |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:45 | #29646 | |
|
podľa teba je humanitárna pomoc aj predaj zbraní |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:48 | #29647 | |
|
Rešpektujeme rozhodnutie Slavie Praha, s ktorou sme mali pôvodne dohodnutú generálku. Nestotožňujeme sa však s dôvodmi, ktoré zástupcovia Slavie uviedli,“ uzavrel Ivan Kmotrík ml.
toto vystihuje naozaj všetko |
||
| slaven | 25.01.2024, 09:48 | #29648 | |
|
nie, nie je, uz som sa k tomu vyjadril vcera, opakovat sa nebudem |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:53 | #29650 | |
|
Michalides 24.01.2024, 15:34 | #29614
Ešte raz skús prosím ťa zareagovať na tú časť, kde poukazujem na ten rozpor... keď niekto rozpráva že zbrojenie nie, iba humanitárna pomoc a potom ide veselo zbrane predávať .. nevidíš tam rozpor? humanitárna pomoc sú zbrane? že to predávame ok, som za a nemám tým absolútne žiaden problém, kľudne 10 Zuzan týždenne prachy pre nás a naše firmy... tak toto si úspešne odignoroval |
||
| slaven | 25.01.2024, 10:40 | #29652 | |
|
Podporu fanúšikov majú, to je dôležité Čítam reakcie na ich FB profile |
||
| Svetonazor | 25.01.2024, 08:37 | #12573 |
|
Po návšteve nášho premiéra v Nemecku sa na slovenskom internete znovu zdvihla vlna nevôle, keď mnohí buď zabudli alebo sa nechali prevalcovať emóciami
Ide najmä o prehlásenie, že SR podporí 50-miliardovú sekeru pre Ukrajinu. Myslím, že dnes už s istotou môžem napísať nasledovné riadky. Po predošlých vládach veľmi veľa ľudí čaká na suverénnu slovenskú politiku, ktorá nás bude postupne smerovať von z koloniálneho statusu, v ktorom sa nachádzame už dlho. Čím dlhšie v ňom sme, tým ťažšie sa z neho vyhrabáva. Tu sa rozchádzame v tom, kto má aké očakávania. Mnohí si možno myslia, že Fico (alebo ktokoľvek iný) má v moci vybaviť to na počkanie a nemožné do 3 dní. Zabúdajú, že budovať trvá 15-30 rokov, ale zničiť sa dá za rok. Videli sme to v praxi u Matoviča, nestačilo alebo prestala fungovať pamäť?! Následne ľudia ako Demeš a spol. to vidia a okamžite to využijú na to, aby ďalej hecovali mantru - Fico hovorí doma iné ako vonku. A táto ich snaha dopadá na úrodnú pôdu, žerie mu to aj tzv. alternatíva, podľa toho, čo som včera videl na rôznych telegramových kanáloch. Nemecko je ešte stále náš najväčší obchodný partner, napriek tomu, že sa samo prepadáva. Vlastní u nás okolo 500 dcérskych spoločností, cez ktoré tu uplatňuje svoj vplyv. K tomu treba pripočítať ďalších 2000 rakúskych firiem. To je dokopy takmer celé naše hospodárstvo, počnúc bankami, obrovskými závodmi typu VW, cez energetiku, potravinové reťazce až po menšie strojárske firmy. Preto je logické, že vonkajšie vyhlásenia sú nutne iné, ako tie vnútorné. A je to v poriadku, pretože doma sa nastavuje dlhodobý cieľ (osamostatnenie sa) a vonku sa využívajú okná príležitostí a handluje sa, kto z koho a za akých podmienok. Preto sú domáce vyjadrenia logicky vyššie, ako tie zahraničné. To okno príležitosti dnes máme otvorené a nemyslím, že by ho premiér zahadzoval. Musíme ale vychádzať aj z toho, že nie všetko sa dá ohlásiť verejne. Ak by to urobil, okamžite by to využila opačná strana. No napriek tomu sa premiér snaží informovať v maximálnej miere o svojich krokoch. Nevynecháva ani svoju videorubriku Frajer na záver, skrátka informuje z prvej ruky. Jeho činy budeme môcť teda zhodnotiť až po nejakom čase, keď sa usadia v celej mozaike. Reagovať minútu po udalosti je prejav neustráženej emócie, ktorá nebýva dobrým radcom. Umožňujú nám to moderné technológie a okamžitá výmena informácií, ale ešte stále platí, že ústa by nemali predbiehať rozum. Skúste na to pamätať, že ak máte možnosť reagovať okamžite, nik vás nenúti to aj spraviť. Ešte stále máte vy moc nad technológiou. Nebojte sa ju použiť. |
|
| majka | 25.01.2024, 07:20 | #12572 |
|
Hrdina-https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/2024-01-24-Hrdina.jpg
https://dennikn.sk/3790415/shooty-pomoc-3/?ref=list |
|
| majka | 25.01.2024, 12:23 | #29653 | |
|
Pán Fico včera na Ukrajine urobil zo seba chuuuja. Presne,jasne a otvorene. Admin,mňa mažeš,toto prečo nevymažeš-Lajosa
Lajos 24.01.2024, 18:17 | #29617 Pani prezidentka Čaputová spravila zo seba pííííču. Presne dnes týmto. Jasne a otvorene-čakám odpoveď NEURÁŽAM WEB |
||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 21:31 | #12571 |
|
admin, z akého dôvodu mi bol zmazaný komentár v tomto vlákne? #12536
Čo z pravidiel som porušil? Nezvládaš si prečítať názor na teba? |
|
| admin | 24.01.2024, 21:33 | #29624 | |
|
Už neviem čo tam bolo.
Hlúpe príspevky sa mi naozaj nechce už čítať, tak to sem tam treba preriediť. Niekedy možno zmažem aj niečo čo nemám. Včera to bol extrém - veľmi veľa urážok a nechutností. |
||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 21:35 | #29625 | |
| A komentáre tvojich kamarátov prečo nemažeš? Aha, tam nie sú žiadne urážky a nechutnosti. | ||
| admin | 24.01.2024, 21:39 | #29626 | |
| Áno, oni neurážajú web a vedenie webu. Všetko má svoje hranice Stano. | ||
| Michalides | 24.01.2024, 21:42 | #29627 | |
| Ja len pre info, keď bude vedenie webu urážať tak nemôžem reagovať lebo vedenie webu sa nemôže urážať? Len nech v tom mám jasno… | ||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 21:42 | #29628 | |
| Takže všetkých ostatných vrátane členov webu môžu urážať, iba vedenie webu a web samotný nemôžu, tak? Dobre tomu rozumiem? | ||
| admin | 24.01.2024, 21:51 | #29629 | |
|
Včera sme si to vysvetlili. Diametralne odlišné názory na isté veci. Keď to vy dvaja nechápete, nájdite si iné miesto. Viac sa k tomu vyjadrovať nebudem, ale urážať web tu už NIKTO nebude.
V prípade, že zistíte, že znova bolo niečo zmazané, akceptujte to a nekomentujte zbytočne. |
||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 22:44 | #29632 | |
|
|
||
| Lajos | 24.01.2024, 18:15 | #12570 |
| Eduard Chmelár: Pamätáte sa, ako som pred voľbami vyslovil predpoklad, že Progresívne Slovensko si "úradníckeho" premiéra Ľudovíta Ódora napokon adoptuje? Líder PS Michal Šimečka sa vtedy dušoval, že to nie je pravda a novinárom tvrdil, že to môže vylúčiť. Dnes oznámil, že Ľudovít Ódor povedie kandidátku Progresívneho Slovenska do eurovolieb. Čo k tomu dodať? Len to, čo som tvrdil od začiatku. Ódorova vláda nebola ani úradnícka, ani nezávislá, ale prezidentkina, a teda progresívna. Bol to podvod, a tým, že vládny kabinet nezostavoval premiér, ale prezidentka, navyše na hrane zákona. Inými slovami, Progresívne Slovensko si robilo kampaň do eurovolieb za peniaze daňových poplatníkov. Gratulujem všetkým, ktorí tejto špinavej hre naleteli. | |
| Lajos | 24.01.2024, 18:14 | #12569 |
|
Peter Tóth: PREZIDENTKA ZUZANA JE NAHÁ
Šerblíky hlásia, že Ódor Lajos bude lídrom kandidátky PS vo voľbách do Európskeho parlamentu. Bolo že to rečí o úradníckej a odborníckej vláde. Na ho! Opona spadla a už aj progresívci potvrdili, že pán Ódor bol ich premiérom. Prezidentka Zuzana Čaputová spolu s PS splodili svetový unikát. Za predsedu vlády presadili káder vtedy ešte neparlamentnej strany. Nečudo, že taký kabinet nezískal dôveru parlamentu. Nočníky a kadekto odbíjal tvrdenie, že kabinet pána Ódora je vládou Zuzany Čaputovej a Progresívneho Slovensko vyhlásením, že je to hoax. Ukázalo sa, že opak bol pravdou a preto je načim povedať, aj keď je to nevábna predstava, že Zuzana Čaputová je holá ako neborák cisár. |
|
| Michalides | 24.01.2024, 18:09 | #12568 |
|
Link FB príspevok Link FB príspevok Link FB príspevok keď ti prídu noty |
|
| Lajos | 24.01.2024, 18:17 | #29617 | |
| Pani prezidentka Čaputová spravila zo seba pííííču. Presne dnes týmto. Jasne a otvorene. | ||
| Michalides | 24.01.2024, 18:20 | #29618 | |
| to, že si nevychovaní hulvát už vieme, že si idete túto tému spoločne všetci tiež vypovedá o vašej inteligencii...keby ste si to aspoň dáko rozumne rozdelili, ale nie všetci naraz ako opičky...gratulujem ovečka | ||
| Michalides | 24.01.2024, 18:21 | #29619 | |
| a nezabudni sa ešte prihlásiť ako svetonázor, true, šariš lebo to nebude komplet | ||
| Lajos | 24.01.2024, 19:22 | #29620 | |
| Nerozumiem reči tvojho kmeňa | ||
| Lajos | 24.01.2024, 19:24 | #29621 | |
| Aké opičky? Veď kebyže takýto fail spraví pán Fico, onanuješ tu na tom 4 dni a celá Vaša liberálna banda rovnako, tak prečo sa vysmievaš z toho, žé na to teraz poukazujú všetci národniari? | ||
| Michalides | 24.01.2024, 19:54 | #29622 | |
| Fico robych tých failov toľko že nestihame vyberať …vsetcia “národniari” nemajú vlastnú hlavu a idú ako cez kopirak …veď si prečítaj tie tri statusy…že prehodiš slovosled a vynecháš pripadne doplníš dáke slovo neznamená že to máš z vlastnej hlavy ako sa snažia tváriť … | ||
| Michalides | 24.01.2024, 19:57 | #29623 | |
| A že tu vystupuješ pod neviem koľko nickmi na tom nič nemení…preto som ti napísal aby si nezabudol to iste ešte aj z iného nicku aby si navodil pocit že vás je ako dreva a máte rovnaký názor… | ||
| Svetonazor | 24.01.2024, 16:48 | #12567 |
|
Fico sa stretol so svojim náprotivkom na Ukrajine a čo zatiaľ sledujem, tak z toho šalie nielen mainstream, ale aj tzv. alternatíva.
Najprv ako vraj urazil Ukrajincov, ako chce podporiť 50-miliardovú sekeru z EÚ (tvrdia Ukrajinci a u nás túto info požul švajčiarsky Štandard) no a okamžite začali oba tábory besnieť, čo im to nasľuboval alebo vytkol a pod. Vyjadrujú sa aj americké médiá, ktoré si "pomáhajú" vyjadreniami Demeša a spol. Skrátka a dobre, vypukla panika. Kľud. Premiér letel do Nemecka. Keď si otvoríte kalendár a pozriete si jeho cesty, potom vám musí vyskočiť istý vzorec. Kto sa vzdeláva, ten vzorec videl už skôr, a teraz sa mu len potvrdil. |
|
| majka | 24.01.2024, 15:55 | #12566 |
|
"Aby sme tie ruské lži nejako ukončili. Tu je letový plán zostreleného IL-76, číslo RA-78830
Čiže 23. januára priletel z ruSSka cez Kaspik do Teheránu. Potom preletel cez saudský, egyptský a turecký vzdušný priestor a 24. januára sa vrátil do ruSSka. Následne bol zostrelený pri Bilhorode. Akurát rozmýšľam, kde naložili zajatcov... Asi v Šarm al Šejku pomocou ručníkov. Vojenské lietadlo proste dlhodobo dovážalo do vojnovej zóny iránske zbrane a Ukrajinci ho zostrelili. ruSSaci penia a klamú ako vždy." https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ra-78830#33ba78b2 Menný zoznam Ukrajinských vojakov, ktorí zahynuli v lietadle IL 76: Link na príspevok na doméne X.com Zaujímavé, že časť z nich bola už vydaná na Ukrajinu 3. januára ... ale to sú samozrejme "detaily" Link na príspevok na doméne X.com |
|
| Lajos | 24.01.2024, 15:15 | #12565 |
| Robert Fico: Slovenské médiá sú dokonalé v oddeľovaní zrna od pliev a potom už len v zverejňovaní pliev. Preto mi dovoľte tento pohľad na dnešné rokovanie s ukrajinským premiérom blízko Užhorodu. | |
| Lajos | 24.01.2024, 15:15 | #29606 | |
| Link FB príspevok | ||
| Lajos | 24.01.2024, 15:15 | #29607 | |
| Nie klamstvá z bývalého mainstreamu, ale slová premiéra. | ||
| << < 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 > >> |
















