POLITICKÁ DISKUSIA
|
Lajos
|
05.04.2024, 14:35 | #13338
|
|
Prečo sú po niektorí nervózni?
|
|
|
| |
Svetonazor
|
05.04.2024, 14:40 | #30853
|
| |
ups, toto pred 1. kolom nebolo
|
|
|
majka
|
05.04.2024, 14:15 | #13337
|
Ministri Hlasu zdieľali výzvu k sobotným voľbám s upravenou fotografiou staršej pani, ktorá objíma vojaka a heslom: „Aby slovenskí synovia a vnuci neumierali vo vojne!“. Na pôvodnej fotografii, ktorú použili, je ukrajinský vojak.
V statuse, ktorí ministri Hlasu zdieľali, je odstránená ukrajinská vlajka na uniforme vojaka. Upozornil na to Jakub Goda. Status s upravenou fotografiou zdieľali Zuzana Dolinková, Richard Raši, Denisa Saková aj Peter Kmec.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/04/Hlas-fotografia.jpg
|
|
| |
Svetonazor
|
05.04.2024, 14:30 | #30850
|
| |
Tak ten vojak už asi nežije však? Keď je Ukrajinec. Celkom výstižné potom.
|
|
| |
majka
|
05.04.2024, 14:50 | #30854
|
| |
Podľa čoho poznáš,že ten vojak na ľavom obrázku je ukrajinský vojak?Čo keď je to ruský vojak.
|
|
| |
Markuss
|
05.04.2024, 14:55 | #30855
|
| |
to je v poriadku. Tak ako ukrajinskí synovia musia... nasi by nemuseli
|
|
|
|
Lajos
|
05.04.2024, 08:29 | #13336
|
|
Prečo ísť voliť v druhom kole prezidentských volieb
|
|
|
| |
slaven
|
05.04.2024, 10:58 | #30843
|
| |
ten Velorex  
|
|
| |
Markuss
|
05.04.2024, 11:20 | #30844
|
| |
|
|
| |
Svetonazor
|
05.04.2024, 14:31 | #30851
|
| |
Kto nevolí ten volí Korčoka, súhlasím, ideme voliť!
|
|
|
Lajos
|
05.04.2024, 07:49 | #13335
|
|
7 dní v kocke: Zuzana Čaputová vstúpila do kampane. Slušne, ale rázne
|
|
|
|
Lajos
|
05.04.2024, 07:49 | #13334
|
|
Zložité financovanie vojny
|
|
|
|
Lajos
|
05.04.2024, 07:48 | #13333
|
|
Je KDH kresťanské?
|
|
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 22:51 | #30826
|
| |
Skúšate to už hocijako, kúsok cítim zúfalstvo.
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 23:39 | #30831
|
| |
Kúsok zúfalstvo bude v tábore Pelleho, keď už ako kandidát bežného občana s nie influencerov zaplatí influencerov a rozdáva aj z tvojho vačku po 500€ vojakom, policajtom, atď…a zrovna teraz, pár dni pred voľbami samozrejme je to v ppriadku ty rad prispeješ…
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 00:09 | #30832
|
| |
a teraz preklad,poprosim
|
|
| |
Bond007
|
05.04.2024, 07:28 | #30833
|
| |
riadna trapošina, ale čo čakať od SMEtiarov, prípadne od zomri
|
|
| |
slaven
|
05.04.2024, 10:30 | #30840
|
| |
sračkomety zo SME
|
|
| |
Michalides
|
05.04.2024, 10:45 | #30842
|
| |
Ciernokoseliar nech sa páči, skúsim aj pre pomalších:
Pelle povie pred prvým kolom že on nebude prezident influencerov a sám ich použije pred druhým kolom
Tých 500€ čo dostanú vojaci, policajti atď idú aj s tvojho vačku, tak si pogratuluj ako si im prispel a keď nás to dobehne tak si na to spomeň
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 12:21 | #30846
|
| |
ved si to pisal ako s troma promile..tak sa krot s tymi spomalenymi...a komu maju ist peniaze?mam byt neprajny ako ty s heslom,ked mne nie,tak nikomu?? az taka stoka ako ty nie som
|
|
| |
Michalides
|
05.04.2024, 12:47 | #30847
|
| |
je pekné že dopraješ, pevne verím, že keď príde čas splácania a ten príde, budeš medzi prvými čo sa postaví do radu a povie, že tá DPH môže ísť kľudne aj o 5% hore čo sa strápňujú s dákymi 2 % ... máme toľko na rozdávanie...
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 13:35 | #30848
|
| |
dobre ze spominas to dph..progresivne slovensko chcelo tiez dvihat dane..ako pravi laviciari...toto by ti uz nevadilo...inak,a z coho ma davat peniaze statnym zamestnancom a dochodcom..ak nie z nasich dani? ci ty neprispievas>ci ty lenmorgosom?nebud trapnejsi,nez si
|
|
| |
Michalides
|
05.04.2024, 13:57 | #30849
|
| |
Snaha sa cení, ale ako vždy mimo ako vždy vo vašom prípade....Keď to niekto pred voľbami povie a urobí je to OK.
Ale pokiaľ si pamätáš, čo už je samozrejme zabudnuté, bol tu jeden strýco čo sa zavzdušňoval že DPH nepôjde hore ani náhodou a aj ten benzín za za 1,50 je katastrofa a on keď príde bude opäť raj. Tak máme za 1,70 a túto voľby srandu budeme musieť zaplatiť všetci cez tú DPH.
Keď s touto 500 eurovou srandou prišiel Matovič, tak už vtedy to bolo na psychiatra aj u Róberta. A čuduj sa svete vlastne je to super nápad a tie voľby nemajú žiaden súvis
Treba kúpiť ginko na pamäť
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 15:23 | #30858
|
| |
a kto moze za rozvrateny stav financii? nie olano?nie demokrati? nie Sas? asi preto volis Saskara za prezidenta 
|
|
| |
Michalides
|
05.04.2024, 16:14 | #30863
|
| |
Spýtaj sa pána riaditeľa z miestnej akadémie, síce sa nájdeš medzeru z čoho sa skladá inflácia a percentách ale toto by ti mohol odpovedať … to je už na teba vysoká matematika a ja ti to neviem napísať jednoducho…ale ako pomôcka ti postačí aj toto video :
Link YouTube video
Budúci pán prezident a jeho matematika …
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 16:31 | #30865
|
| |
ja som nepisal o inflacii..
|
|
| |
Michalides
|
05.04.2024, 16:38 | #30866
|
| |
Čítanie s porozumením …ja viem ťažké …tak skúsim jednoduchšie …tuto pán riaditel je vo svete financií veľmi dobrý, síce inflácia a rátanie sú problém, no asi ti jednoduchšie vysvetlí že to chvíľu trvá kým sa prejavia všetky blbosti čo v štáte spravíš …teda zjednodušiť všetko lebo Matovic je na urovni lebo Radicova …potom si staci pozrieť kto ako dlho a kedy vládol a možno tam odpoved nájdeš …
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
05.04.2024, 17:39 | #30876
|
| |
ty furt o inom ako ja.... :) vela omacok pises,no to hlavne ti vzdy unikne 
|
|
| |
Michalides
|
05.04.2024, 18:01 | #30877
|
| |
Ako pozerám školenie si absolvoval ty omáčka 
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 21:53 | #13331
|
Kokso, ale Chmelar im tam naklada, brutalne, hlupakom
|
|
| |
yakubu
|
04.04.2024, 22:37 | #30823
|
| |
Chmelar je arogantný pozer, ktorý všetko vie, všade bol. Hrozne chovanie predviedol. Podľa mňa má komplexy ktoré si rieši svojou rétorikou.
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 22:39 | #30824
|
| |
áno, hrozné, preto väčšina potlesku patrila jemu, aj Tebe gratulujem, citlivo si reláciu vnímal
|
|
| |
yakubu
|
04.04.2024, 23:21 | #30829
|
| |
Tlieskala mu len jeho strana publika. On je tusim poradca premiéra. Tak uz vieme komu vďačíme za Ficove nehorázne výroky a stanoviská.
|
|
| |
slaven
|
05.04.2024, 10:31 | #30841
|
| |
a ty si komu tlieskal? asi tej opozicii tam, CZ vláde ktorá ma 20% podporu ľudí .. pecka
|
|
| |
yakubu
|
05.04.2024, 11:43 | #30845
|
| |
netlieskal som nikomu, ale určite kultivovanejšie sa vyjadrovali na tej opačnej strane, lebo aj keď s niekým nesúhlasím, tak sa s ním nemusím rozprávať povýšenecky a arogantne.
|
|
|
Markuss
|
04.04.2024, 21:49 | #13330
|
|
No kukaj. Igor s Pavlinkou prali aj týmto... O Tom písal Kuciak?
|
|
|
| |
StanoDianiska
|
04.04.2024, 22:40 | #30825
|
| |
Robíš si srandu alebo si už úplné hovado?
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 22:52 | #30827
|
| |
Nemyslím že si robí srandu. Čítal si článok?
|
|
| |
StanoDianiska
|
04.04.2024, 22:54 | #30828
|
| |
"Európska prokuratúra (EPPO) uviedla, že podozrieva zločineckú organizáciu, že v rokoch 2021 až 2023..."
O tom mal písať Kuciak?
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 23:33 | #30830
|
| |
StanoDianiska toto ťa uňho nemôže prekvapiť … tak čakaj urážku, to je jediné čo vie…respektíve po vzore celej akadémie ani odpovedať nebude … to je už taká klasika u jeho študentov …
|
|
|
yakubu
|
04.04.2024, 20:53 | #13329
|
|
Niečo o "skvelej" kultúrnej inštitúcii. Link YouTube video
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 20:39 | #13328
|
21:05 cca na CT1 bude pan Chmelar, nejaka debata o SK-CZ vztahoch, som zvedavy, pozriem si to
|
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 20:00 | #13327
|
Predseda slovenskej a žiadnej inej vlády si pripomína oslobodenie Bratislavy podaním ruky s bývalým predsedom KSS Jozefom Ševcom – zaťom vlastizradcu Vasiľa Biľaka, ktorý v auguste 1968 podpísal pozývací list, na základe ktorého nás 30 rokov okupovali a zabíjali tu ľudí. A ktorý dodnes obýva Biľakovu vilu zabavenú emigrantom, ktorí sa k nej už nikdy nedostali. Sem sme sa dopracovali.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/04/2024-04-04.png?w=600&h=400&fit=crop&fm=jpg&q=85
Súčasná vláda nám vo svojom cirkusovom programe predvádza dve čísla s medveďmi.
Prvé sa volá: Slovenské medvede v ústave a druhé Ruský medveď pri zahranično-politickom kormidle.
|
|
| |
Markuss
|
04.04.2024, 21:55 | #30821
|
| |
Kto bol v politike v 68?
Prečo prišli Klickovci do Československa?
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 19:33 | #13326
|
Inak Rytmus zabil, toto som necakal, aj jeho manzelka. Respekt
Krasna podpora.
|
|
|
|
|
| |
Bond007
|
05.04.2024, 07:29 | #30834
|
| |
Majko to čo si tu dal
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 19:31 | #13325
|
mala poznamka k #13295 od yakubu odomna:
yakubu, takze trollie farmy hej? chora LGBT propaganda je vysledok trollych fariem? green deal podvod tiez? Tebe to naozaj nevadi? Aby tvoje deti v skole, uz od malicka napriklad ucili, ze aj muzi mozu mat deti? Ak si si nevsimol, ze taketo veci sa deju, si mimo a to riadne. Alebo ak budes mat dceru, naozaj ti nebude vadit, ked sa s nou pojde sprchovat chlap, lebo sa identifikuje ako zena? Alebo Tvoja dcera bude hrat futbal a nejaky chlap jej v zapase zlomi nohu, lebo sa udentifikuje ako zena a bude hrat za zensky team? Ak naozaj s tymito vecami suhlasis, si pre mna chory clovek a prestan pisat bludy o troloch, OK? V nasej firme mame minimalne jedneho takeho, chlapa, co si hovori zena a predstav si, ze na den zien si siel ten uchyl na recepciu po balicek pre zeny, vyzadoval to, rozumies tomu, ci nie?
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 19:31 | #30810
|
| |
Takze opakujem: Takyto progres si chlape strc do riti.
|
|
| |
Markuss
|
04.04.2024, 21:50 | #30820
|
| |
Ale sebe
|
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 19:18 | #13324
|
|
Výborne video od Maďarov
|
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 19:24 | #30809
|
| |
Jaj, kde je Laci, nech sa vyjadri, lebo jeho posledne vyjadrenie bolo, ze 99% Madarov nadava na Forroa.
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 16:17 | #13323
|
Dnes na Slavíne krásna akcia
|
|
| |
Svetonazor
|
04.04.2024, 19:07 | #30806
|
| |
Z veľvyslancov EÚ neprišiel na Slavín nikto. To nesvedčí o izolácii Fica, ale o buranstve a kolektívnej šikane predstaviteľov "vyspelej" Európy.
Ako sa do hory volá, tak sa z nej ozýva. Prídu eurovoľby a budú sa čudovať, akých poslancov tam navolia napríklad aj Nemci.
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 19:23 | #30808
|
| |
O tom čo bude po eurovoľbách by som bol písal opatrne … už tu bolo kopec hrdinov, čo mali úplne jasno ako dopadnú voľby u nás…a tento týždeň ukázal že nie všetko ide podľa plánu…takto vyrovnané voľby veru ešte neboli …
|
|
| |
Svetonazor
|
04.04.2024, 19:35 | #30811
|
| |
S tými poslednými voľbami si to ako myslel? Veď progresívci prehrali, aj keď boli favorizovaní, minimálmne podľa prieskumov a stávkových kancelárii.
|
|
|
| |
majka
|
04.04.2024, 20:05 | #30815
|
| |
A bol pozvaný aj Hambálek a Noční vlci ??Maďarský a ukrajinský veľvyslanec boli pozvaní?Bombic prečo neprišiel?
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 20:14 | #30816
|
| |
Myslel som aj tie a aj tie prezidentské…veľa ľudí malo jasno a bralo to ako povinnú jazdu …pri parlamentných voľbách som víťaza volieb trafil v dobe, keď bola eufória okolo PS…ja som dával víťazstvo smeru a prekvapenie ak to bude progresívne …v prezidentských som netipoval vôbec a druhé kolo sa už absolútne nedá odhadnúť …aj keď tábor na jednej aj druhej strane má jasno…a stávkove si hrajú svoje kurzové hry …ich vôbec netrápi kto vyhrá ale dávajú pozor aby na tom veľa nestratili a naopak získali ..ako pri všetkom…
|
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 16:01 | #13322
|
Aké "očakávania" má ostatná západná tlač?
Nemecké noviny FAZ cez svojho viedenského korespondeta píše, že by bolo mať fajn protiváhu voči silnej vláde (ehm, ani len nemá ustavnú väčšinu). Ale posledné slová jeho článku sú, že bude treba respektovať voličov a ich rozhodnutie. Tak na ten rešpekt som zvlášť zvedavý!
https://m.faz.net/aktuell/politik/ausland/slowakische-praesidentenwahl-ein-gegengewicht-tut-gut-1960...
Rovnako nemecké Süddeutsche Zeitung naproti tomu robia otvorenú reklamu Korčokovi a jeho protikandidátom dávajú nálepky ľavicových populistov a pravicových extrémistov. Aspoň že text písala Nemka...
V dalšom texte prebratom z agentúry DPA ale píšu o tom, ako je Čaputová ešte stále populárna a podobné nezmysly. Nezabudli text podfarbiť tvrdeniami, že sa jej vyhrážali smrťou. Lebo Ficovi nie? Vo zvyšku citujú našich "politológov".
https://www.sueddeutsche.de/politik/wahlen-kopf-an-kopf-rennen-um-praesidentenamt-in-der-slowakei-dp...
Rakúsky denník Der Standart prebral agentúrnu správu z APA, ktorá bola asi najvyváženejšia. Spomína sa v nej aj fakt, že prezident môže (aj keď nepriamo) ovplyvňovať zahraničnú orientáciu Slovenska.
https://www.derstandard.at/story/3000000213020/praesidentenwahl-in-slowakei-stichwahl-zwischen-pelle...
Britská agentúra Reuters tému pokryla pražským korešpondentom Jánom Lopatkom. Aj on cituje jedného nášho sociológa a označuje Korčoka za nezávislého kandidáta.
https://www.reuters.com/world/europe/slovak-pm-ficos-ally-tight-presidential-runoff-with-pro-west-ch...
Americká agentúra AP zamlčiava niektoré detaily. Napríklad píše o tom, ako išli tisícky občanov protestovať do ulíc proti tejto vláde. To naopak Nemci označili podľa pravdy ako opozičné protesty.
https://apnews.com/article/slovakia-president-election-fist-round-a2aedaa45c03362ccc0aa478c43404f4
Ak máte na doplnenie iné komentáre zahraničnej tlače, budem rád, ak ich doplníte. Vďaka
|
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 15:20 | #13321
|
Práve počúvam Slovenský rozhlas, kde sa hlásateľ skoro nevykoktal, keď citoval Čaputovej chválospevy na NATO.
Toto je už dlhodobý prejav "jazyka životných okolností", brepty a koktanie pri zjavných lžiach.
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 16:22 | #30801
|
| |
áno ... srdce hovorí nie, ale mozog áno, lebo majú za to zaplatené a potom to tak vyzerá
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 15:09 | #13320
|
|
Savenna Monteloup: Mlčanie “elitnej” novinárky
|
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 15:09 | #13319
|
|
Izrael nie je moderný ústavný štát! Apel!
|
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 15:09 | #13318
|
|
Mohla by to byt dobra relacia dnes na CT1 vecer
|
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 14:55 | #13317
|
|
Polícia odmietla trestné oznámenie ministerstva kultúry pre petíciu za odstúpenie Martiny ŠimkoPičovej, ktorú podpísalo takmer 190-tisíc ľudí. Ministerka kultúry tvrdila, že je zmanipulovaná. Polícia nevidí dôvod na začatie stíhania.
|
|
| |
Bond007
|
04.04.2024, 16:39 | #30802
|
| |
Ahoj Majko
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:12 | #13316
|
Pripomíname si v krátkom čase dve výročia - vstup SR do NATO a samotný vznik tejto organizácie.
Preto sa dnes viac ako kedykoľvek hodí citát prvého generálneho tajomníka NATO a lorda Hastingsa Ismaya:
"Účel NATO je držať Rusov mimo Európy, Američanov v nej a Nemcov podriadených."
A tak aj je.
https://en.m.wikiquote.org/wiki/Hastings_Ismay
|
|
|
| |
majka
|
04.04.2024, 13:11 | #30790
|
| |
Stať sa členom NATO bolo jedno z najdôležitejších rozhodnutí v histórii Slovenska, povedal minister Končitá v Bruseli počas príhovorov k 75. výročiu založenia aliancie. NATO tiež nazval jednou z najsilnejších a najúspešnejších aliancií.
Dodal, že to bolo rozhodnutie dôležité pre bezpečnosť krajiny vzhľadom na vojnovú situáciu v blízkosti hraníc Slovenska a vzhľadom na hrozby terorizmu.
„Toto rozhodnutie sa ukázalo ako zásadné pre zaistenie bezpečnosti našich občanov,“ skonštatoval minister. Zároveň zdôraznil, že netreba zabúdať na vojakov, ktorí sa obetovali a zomreli počas služby v misiách a operáciách NATO, a vďaka ktorým si musíme uvedomovať, že „mier nie je zadarmo“.
Minister Blanár v závere prejavu dodal, že Slovensko „ako dôveryhodný člen NATO zostane verné spoločným hodnotám, výzvam a povinnostiam členstva v aliancii“.
|
|
|
| |
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:12 | #30785
|
| |
hnus a špina PS
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 12:30 | #30788
|
| |
nerozhoduje sa medzi vojnou a mierom...aby ten mier bol, musí to chcieť ten, čo vojnu začal...a keďže už máte problém pochopiť kto s kým bojuje, tak je tento výkrik vojna - mier úplne mimo...
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 13:19 | #30791
|
| |
Michalides, strasne, ale strasne naivny si, ked si schopny napisat toto: "aby ten mier bol, musí to chcieť ten, čo vojnu začal"
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 13:47 | #30793
|
| |
Jaaaaa tak máme na stole dve možnosti … buď sa Rusko rozhodne rokovať alebo sa UA vzdá … obe možnosti sú stále o tom, že Rusko vojnu zastaviť nemieni a UA pôjde “dokonca” čiže vojna neskončí … teda iba kapituláciou UA …snívať o možnosti že to RU na UA zabali a budú v pohode s tým čo nedosiahli je naozaj naivné…keďže sa museli stiahnuť od Kyjeva a malo to cele trvať 3 dni tak to na mier neozvaj nevypadá…
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 14:17 | #30794
|
| |
Do posledného Ukrajinca, uvidíme kto tam pôjde bojovať po nich.
Škoda, mier na stole bol, ale Boris ho zo stola zhodil.
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 15:08 | #30797
|
| |
Nikto, ale naozaj nikto z nás pri tom rokovaní nebol a o čom sa diskutovalo vieme vieš čo. Takže veriť, že prišiel dáky Johnson a UA na prvú poslúchla je pekne hlúpe...
Bennet potvrdil, že rozhovory stroskotali kvôli odhaleniu masakry v Buche, čo Rusko dodnes popiera...
Davyd Arakhamia potvrdil, že rozhodnutie bolo iba na UA - ok povedať môže čo chce, pravda tam byť môže aj nemusí.
A aj keby existovala „mierová dohoda“, nebol by to nejaký všeliek, ako ho ľudia charakterizujú. Bola by NULOVÁ záruka, že takáto dohoda nevedie len k ďalšiemu konfliktu o 4 alebo 5 rokov neskôr.
A boli podpísané dve dohody a kde to skončilo vidíme. Takže UA má asi lepšie skúsenosti s dodržiavaním dohôd a pokiaľ podmienkou rozhovorov bola neutralita UA, tak platí napísané vyššie...takže Boris mal na to vplyv ako prd vo vetre...ale tak nečakám, že sa to zmení hlavne je to také krásne jednoduché...hlavne keď už Boris nie je a rokovať nechce nikto...čím to bude...
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:11 | #13314
|
Trafená hus gága
Nie novinári, ale Novinárska cena, resp. ten kto ju organizuje - Nadácia otvorenej spoločnosti (OSF) nepochopila iróniu, a teraz sa durdí na internetoch.
Na adresu Kaliňáka však musím povedať, že je ľahké urobiť si srandu z hlupáka. Mal by si hľadať ťažšie terče na svoje trollovanie.
https://dennikn.sk/minuta/3921164/
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 11:11 | #13313
|
Dnes som bol na kozmetike.
Jasne ze som zacal nenapadne debatku.
Majitelka beauty salonu aj kozmeticka, obe cca 35-40 rocne kocky, obe volicky Pelleho. Potesilo ma to, takze fajn debatka bola, tiez sa im chore veci nepacia a Korcoka velmi nepoznali, myslim jeho historiu, tak som im to pekne vysvetlil, co bol a kde bol v case ked sa napadla Juhoslavia, Irak, teraz jeho vyjadrenia ku genocide v Gaze, rovnako podpora vojny v Ukrajine. Podpora PS a podobne.
Kocky su mudrejsie, naozaj vela veci nevedeli, v TV to neuvidia.
|
|
|
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 14:42 | #30795
|
| |
Nie, o masakrach som jej nevravel, tie sa bohuzial deju vsade vo svete, aj na Ukrajine bohuzial. Vravel som jej o "humanitnom" bombardovani. Zasa az tolko som nemal cas s nimi kecat, ale o mesiac som tam zasa
|
|
| |
majka
|
04.04.2024, 15:01 | #30796
|
| |
Keď si bol vtedy zasraný a nepamätáš,čo bombardovaniu predchádzalo,tak poriadne študuj
|
|
| |
Bond007
|
04.04.2024, 16:41 | #30803
|
| |
O mesiac snáď už o prezidentovi Pellegrinim
|
|
|
|
indigo
|
04.04.2024, 09:30 | #13312
|
nevoľte IK, v USA sa naučil tolerancii k lgbt...to kde sme aby napr . predseda niekde pod Poľanou bol riťopich, príde k nemu traktorista ,,vy ste gdoo....tak brav za brava lebo obaja máme gumy od hoven"...voľte PP lebo on sa otvorene priznáva k orientácii na Rusko, kde táto pliaga je zákonom označená za osobitnú kategóriu. Lubrikanti namiesto vďaky za snahy o ich prevýchovu utekajú z Ruska a označujú svoju vlasť za fašistickú, lebo kategorizácia ľudí do skupín je vraj sociálny darwinizmus, čo je podľa nich základný znak fašizmu....voľte čestného čo skoro nič nevlastní....tak hor sa na IQ test národa
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 09:09 | #13311
|
Benzín máme najdrahší v okolí. Fico v minulosti za to vládu kritizoval
42
Vodiči na Slovensku tankujú najdrahší benzín v regióne. Liter najpredávanejšieho benzínu sa priemerne predáva za 1,64 eura za liter. To je o tri centy viac ako u susedov v Rakúsku. Najlacnejší mali 95-oktánový benzín v Česku, kde ho predávali za 1,52 eura za liter. Pri natankovaní plnej 50-litrovej nádrže je rozdiel zhruba šesť eur.
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 12:01 | #30784
|
| |
je po voľbách, toto už nie je problém...a za všetko môže Radičovej vláda a Matovič...
|
|
|
| |
Markuss
|
04.04.2024, 08:17 | #30781
|
| |
a aj preco taký titulok.
Európske vlády musia ešte viac nastaviť svoje ekonomiky na vojnový stav. Je potrebné, aby sme skutočne riešili nedostatok zdrojov, ktorý má Ukrajina v boji proti Rusom, ale vieme tiež, že európski spojenci nemajú dostatok ľudí potrebných na posilnenie vlastnej obrany.
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 08:04 | #13309
|
|
HADOVI SA NEDÁ DÔVEROVAŤ
|
|
|