POLITICKÁ DISKUSIA
| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 > >> |
| true | 28.12.2024, 17:28 | #16189 |
|
Vyjebanec. Ak odstaví plyn, odstaviť im elektrinu Uvidíme čo potom ten ukro kokotko spraví Link na článok na doméne pravda.sk |
|
| slaven | 28.12.2024, 17:32 | #36024 | |
|
Bude to zaujímavá šachová partia.
Držme palce Slovensku |
||
| Markuss | 28.12.2024, 18:22 | #36031 | |
| Hej to je také normálne, že kto do teba kameňom, ty do neho chlebom | ||
| slaven | 28.12.2024, 19:35 | #36035 | |
|
Hlavne treba hádzať s rozumom a presne |
||
| StanoDianiska | 28.12.2024, 22:43 | #36040 | |
|
true, predstav si, že máš suseda včelára, s ktorým máš nejaký spor alebo ťa proste nemá rád a on ti pravidelne poškodzuje dom, napr. strieľa ti do škridlí. Kúpil by si si od neho med? Predpokladám, že nie.
Pre Ukrajinu je Rusko ten zlý sused, ktorý ich pravidelne ostreľuje. Tak je podľa mňa logické, že ich nechcú finančne podporovať tranzitom ich plynu. To sa dá pochopiť, nie? Pre nás je problém iba ten, že plyn si budeme musieť zabezpečiť z iného ako ruského zdroja. Čo to je oproti ukrajinským ľuďom, ktorí zaspávajú s vedomím, či náhodou nepriletia rakety na ich mesto? |
||
| Markuss | 28.12.2024, 22:51 | #36042 | |
| Vďaka a pokora... Aj Rutte to klaunovi musel pripomínať | ||
| Markuss | 28.12.2024, 22:52 | #36043 | |
| https://www.reuters.com/world/europe/nato-chief-rutte-says-zelenskiys-criticism-germanys-scholz-is-u... | ||
| Michalides | 28.12.2024, 22:57 | #36045 | |
| No hej s rozumom prídeme o prachy lebo plyn a teraz i prachy lebo elektrika ... Fakt rozum... | ||
| slaven | 28.12.2024, 23:07 | #36046 | |
|
Stano, pekne si to napísal.
Akurát si tam do rovnice ešte daj, že ten iný zdroj nám aj tak predá ropu z Ruska, ale to nevadí, ja viem. Len tá ropa prejde cez ďalšiu krajinu, či dve... Preto bude drahšia. Všetko v poriadku. |
||
| StanoDianiska | 28.12.2024, 23:37 | #36049 | |
|
slaven, ale to už predsa Ukrajina neovplyvní, či si my kúpime ruský plyn cez niekoho iného.
Oni si splnia to, čo môžu urobiť. Čiže snažia sa sa znížiť príjem krajiny, ktorá na nich útočí. Ešte raz jednoduchá otázka: kúpil by si si med od suseda včelára, ktorý ti poškodzuje dom za peniaze z predaja toho medu? Stavím sa, že nie. |
||
| Markuss | 29.12.2024, 08:50 | #36050 | |
|
Tak zasa tá rovnica je o mnohých neznámych.... Napríklad munícia, nafta pre ich armádu atď, však?! 30% nafty pre ich armádu sa vyrába v slovnafte... Takže toľko k tej rope.
Munícia potrebuje amoniak a iné z Diela Šala... A to všetko sa robí z plynu, však? |
||
| Markuss | 29.12.2024, 09:15 | #36052 | |
| Dusla | ||
| slaven | 29.12.2024, 09:22 | #36053 | |
|
Stano, je to pre mna nezmysel.
Zelenskyj si mysli, ze ked nas odyebe priamo od Ruskeho plynu (lebo to ide spravit) - TAK RUSI NEZAROBIA NA TOM PLYNE ... a nebudu mat peniaze na vojnu, suhlas? No ale realita je inde, to vieme obaja, Rusi na nom zarobia aj tak a vysledok toho co spravi Zelenskyj NEBUDE UBLIZENIE RUSKU, ale UBLIZENIE SLOVENSKU ... a to je moj pohlad. Preto verim, ze Fico spravi reciprocne to iste ... |
||
| Michalides | 29.12.2024, 11:03 | #36054 | |
| V prvom rade mal ísť ten politik na všetky svetové strany na UA a jednať s nimi....na čo bola neschopná Sakova v Rusku ? Čo robila doteraz? Načo sa trepal ten idiot do Ruska? Čo tam dosiahol? Keď vypneme UA elektriku tak ten génius s prechlastanou hlavou pripraví Slovensko ešte aj o prachy z elektriky nie len plynu....ale veď ty si s tým v pohode za to môže Radičová a Matovič ... | ||
| true | 29.12.2024, 11:41 | #36055 | |
|
So Zelenskym Fico rokoval, nepis znova a znova kokotiny. Zelenskyj mu povedal ze nie a chcel ho podplatit. Cely svet o tom uz vie - len ty nie |
||
| Michalides | 29.12.2024, 11:48 | #36056 | |
|
Jaj myslíš ten úplatok čo je vlastne zaplatená naša strata ? Čiže odmietol prachy za plyn a ešte odpáli aj prachy za elektriku... Ty si fakt génius .... Už aby bolo konečne to referendum o vystúpení z EU a NATO...
Doporučujem návštevu https://www.pnpp.sk/ |
||
| Michalides | 29.12.2024, 11:49 | #36057 | |
| A rokoval s ním kde ? Ten je posratý ísť na UA ... | ||
| true | 29.12.2024, 12:49 | #36059 | |
|
Rokovali v Bruseli. Fico posraty nie je, na Ukrajine bol.
Ty píšeš riadne nesmysly. 50% úplných klamstiev a opozičných kravín. |
||
| Michalides | 29.12.2024, 13:16 | #36060 | |
| Vlastne áno prepáč je to taký hrdina čo sa neodvážil ďalej ako do Uzhorodu .... Frajer jak hovado ... | ||
| true | 29.12.2024, 13:57 | #36061 | |
|
Najskôr klamstvo, potom urážka Užhorodu.
Ty si na tom už naozaj biedne. |
||
| frame | 29.12.2024, 14:44 | #36064 | |
|
Elektrinu Ukrajine nepredáva Robert Fico, ale iné firmy a dodáva ju Slovenská elektrizačná prenosová sústava (SEPS). Vypnutím by SEPS zrejme porušila viaceré zmluvy, nehovoriac o pravidlách medzinárodnej skupiny ENTSO-E, ktorej členom je aj SEPS, aj ich ukrajinskí partneri. Tento krok preto môže mať pre Slovensko okrem finančných aj právne následky,“
Ukrajina s SPP a EÚ nemá žiadnu dohodu o tranzite ruského plynu, nič nám nedlhuje a ani nás nijako neohrozuje. Tranzit plynu cez Ukrajinu znemožnil samotný Putin svojimi neprijateľnými požiadavkami a neustálym bombardovaním ukrajinskej energetickej infraštruktúry“ |
||
| frame | 29.12.2024, 14:55 | #36065 | |
|
Kontrakt medzi Ukrajinou a Ruskom na prepravu zemného plynu do Európy sa však v závere tohto roka skončí a Ukrajina ho neplánuje obnoviť. Zásoby plynu na Slovensku sú nadštandardne vysoké, trh je však stále nestabilný
Pomerne vysoké sú aj zásoby v ostatných krajinách Európy. https://spravy.rtvs.sk/2024/03/zasoby-plynu-na-slovensku-su-nadstandardne-vysoke-trh-je-vsak-stale-n... |
||
| Inferno | 29.12.2024, 15:23 | #36067 | |
|
Požičiam si od komentátora z Čiech:
Energetický konflikt mezi Ukrajinou a dalšími státy EU a NATO začal v okamžiku, kdy Ukrajinci (dle západních zdrojů) provedli teroristický útok na plynovody Nord Stream 1 a 2, což byl 100% útok proti kritické infrastruktuře států EU a NATO. Podle těchto zdrojů měli prezident @ZelenskyyUa a Zalužnyj také plánovat útoky na další klíčovou infrastrukturu, včetně ropovodů Družba a TurkStream. Nyní Ukrajina oznámila další kroky v oblasti energetického války s EU a NATO. Jako napadená strana máme právo na adekvátní obranu všemi dostupnými prostředky, zejména v oblasti energetické války. V tomto kontextu bojuje Slovensko i za nás. |
||
| frame | 29.12.2024, 15:45 | #36068 | |
|
Neschopný slovenský politik pan Fico s velice nemravným morálními hodnotami se nikterak nepřipravil na konec smlouvy o tranzitu rusského plynu a dnes je překvapen a kope kolem sebe. A místo teoretické výjimky, kterou by se mohl alespoň pokusit s Ukrajinou vyjednat, raději létal do Číny a dával rozhovory v russké televizi.
A proč, protože si myslel, že jeho kamarád Putler mezitím ukradne území cizího státu a plyn, coby jednomu z hlavních nosledů a možnému ruskému gubernátorovi působícím na Slovensku, pustí. Fico byl premiérem po prvním napadení Ukrajiny rusáky 4 roky a pro alternativní zdroje neudělal nic. A nic neudělal ani za celý rok své vlády. Radši kolaboroval s Kremlem, plazil se před Putlerem a dělal vše možné proti EU. Je to spojenec ruských nacistů. |
||
| frame | 28.12.2024, 15:14 | #16188 |
|
ruSSké kurvy špiny
Ruský prezident Vladimir Putin sa v sobotu svojmu azerbajdžanskému náprotivku Ilhamovi Alijevovi ospravedlnil za "tragický incident" azerbajdžanského lietadla, ktorý sa v stredu odohral v ruskom vzdušnom priestore. Dnes je sobota,4 dní to trvalo |
|
| frame | 28.12.2024, 15:21 | #36018 | |
|
Kokoti,kŕdeľ vtákov,ale s oceľovými zobákmi.
MH 17 detto,svine ruské |
||
| frame | 28.12.2024, 15:52 | #36019 | |
| Vďaka statočnosti pilotov,boli zachránení cestujúci,ale aj dôkazy.Keby lietadlo spadlo do Kaspického mora,hlavná ruská MALPA by sa nikdy neospravedlnila. | ||
| Markuss | 28.12.2024, 16:27 | #36020 | |
| Podakujú aj obrancom, ktorí poslali dron na ten smer. O tom nepochybuj | ||
| Michalides | 28.12.2024, 16:42 | #36021 | |
| Veď hej lietadlo a dron je to isté ... | ||
| frame | 28.12.2024, 16:42 | #36022 | |
| Si prvý,bojuj nech sa zasmejeme | ||
| frame | 28.12.2024, 16:50 | #36023 | |
|
A GPS im kto rušil,tiež Ukrajinci?
Lietadlo nemohlo pristáť pre hmlu,ale ruský Pancir ho videl. |
||
| Bond007 | 28.12.2024, 17:32 | #36025 | |
|
Lietadlo nemohlo pristáť pre hmlu, ale ruský Pancir ho videl - no to mi vysvetli toto čo si teraz napísal |
||
| Markuss | 28.12.2024, 17:54 | #36026 | |
| To je bezmozgovič Majka, ktorý vie iba to, čo napíše Nko | ||
| frame | 28.12.2024, 18:06 | #36028 | |
|
Vy dvaja ste beznádejne prípady.S vami by si neporadil ani Chocholoušek.
Nájdi mi v N-ku stať,čo som napísal. Keď bola hustá hmla,ako tvrdia russké svine,ako mohol Pancir vidieť lietadlo? |
||
| Markuss | 28.12.2024, 18:21 | #36029 | |
| Ty si tak blbý, že si ani nepochopil, čo ti tu ľudia naznačujú. Pancir asi nepracuje na báze vizuálnej kontroly... Keď pilot nevidí na pristávaciu dráhu, tak pancir ho asi vidí či?... Už normálne chápem, keď si si zaplatil tie dve eurá, aby si zistil, či máš exekúciu... | ||
| frame | 28.12.2024, 18:22 | #36030 | |
|
Polovica pasažierov prežila,čierna skrinka sa našla,lietadlo je mimo Ruska.Patkaň nič z toho nemá pod kontrolou,už nemohol zatĺkať.
Ak by Rusku zaležalo na tom,aby sa to neopakovalitaké obete,uzavrelo by vzdušný priestor nad touto časťou. Nikto netvrdí,že to bolo umýselné,ale to tutlanie tiež o niečom svedčí. |
||
| frame | 28.12.2024, 18:24 | #36032 | |
| Operátor PVO,čo robil.On ho má na obrazovke tak,ako aj ten na veži. | ||
| frame | 28.12.2024, 18:29 | #36033 | |
|
Nie som odborník,ani nikto z vás.Dám jeden diskusný príspevok z Pravdy.
Embraerom leteli linku baku-groznyj. v rovnakom case boli hlasene aj drony (prerobene lietadla aeroprakt a-22) z ukrajiny. rusi nechapem preco neuzavreli letisko groznyj pre prilietajuce linky. pre hmlu embraer opakoval pristavaci manever 2x (hmla, dohladnost, minima, nepodarilo sa). v tom istom case ho aktivna pvo zasiahla. potom mu (toto este nie je overene) nepovolili pristat na inych letiskach - machackala napriklad a musel divertovat az do aktau. ak su problemy s riadenim, unikajuca tekutina z hydrauliky a podobne v dosledku zasahu, hra cas velmi proti posadke lietadla. takmer sa im podarilo doletiet do aktau, pri priblizeni na pristatie vykonali zostupny manever v tvare osmicky ale na jeho konci uz boli problemy s ovladanim tak velke, ze piloti co dokazali skoro nemozne napokon havarovali, pre nizku vertikalnu rychlost narazu to dost ludi v odlomenej zadnej casti aj prezilo. RUSI KLAMU!!! |
||
| Markuss | 28.12.2024, 18:30 | #36034 | |
|
Podľa tejto logiky nemá hmla vplyv na pristávania... Tak jeden z tisícov vzorových článkov
Link na článok na doméne sme.sk |
||
| Bond007 | 28.12.2024, 20:48 | #36036 | |
| PVO funguje aj v automatickom režime kedy zostrelí všetko, aj keď v tom prípade by mal byť uzatvorený vzdušný priestor, o pochybení ruskej strany nie je pochýb. Pri pristávaní je minimálna dohľadná vzdialenosť, záleží či je letisko vybavené ILS, aj v tom prípade potrebuješ minimálnu dohľadnú vzdialenosť.... Ak nie je vybavené ILS, pristávaš vizuálne, neviem už z akej vzdialenosti a výšky musíš vidieť letisko, inak nemôžeš ani zahájiť pristátie, v hmle bez ILS, na pristátie zabudni... Ku tomu ILS má ešte 3 kategórie ak sa nemýlim... Z toho čo som len na rýchlo pohľadal, letisko v Machačkale má ILS 1. kategórie, kde treba viditeľnosť aspoň na 800m, čo pri hmle vôbec nemuselo byť... Ďalšia vec, či volalo lietadlo mayday... | ||
| Bond007 | 28.12.2024, 20:50 | #36037 | |
| A ku tomu že im rušili GPS, mňa osobne by zaujímalo kde ma Embraer umiestnené GPS, ak bolo v koncovej časti lietadla, tak GPS im ani nikto nemusel rušiť po tom zásahu | ||
| Bond007 | 28.12.2024, 20:52 | #36038 | |
| A ešte ku tomuto napíšem niečo na ukrošský spôsob, keď padla do Poľska raketa od ukroššov čo zabila dvoch farmárov, tak ukroši povedali že keby tam neletela ruská raketa tak by sa neaktivovala ich protivzdušná ochrana, rovnako tu keby neleteli ukrodrony, tak sa toto nestane | ||
| frame | 28.12.2024, 21:44 | #36039 | |
| Keby russký PATKAŇ nezačal vojnu,nebolo by dronov,ani zostrelrné lietadlo. | ||
| Markuss | 28.12.2024, 22:51 | #36041 | |
| Keby sme nevyliezli z jaskyne, nič by nebolo také | ||
| slaven | 28.12.2024, 23:08 | #36047 | |
| Keby pes nesral, tak by ho roztrhlo. | ||
| frame | 28.12.2024, 23:19 | #36048 | |
|
https://www.mzv.sk/aktualne/ukrajina/myty-a-fakty-o-ukrajine
Autor Končitá-Šťuka |
||
| frame | 29.12.2024, 12:17 | #36058 | |
|
Alijev označil za príčinu leteckého nešťastia v Aktau ostreľovanie zo zeme
Azerbajdžanský prezident Ilham Alijev povedal , že lietadlo Azerbajdžanských aerolínií havarovalo v Aktau v Kazachstane „kvôli ostreľovaniu zo zeme“. Lietadlo podľa neho nebolo zostrelené úmyselne. Pán Alijev tiež vyjadril poľutovanie nad tým, že ruská strana chcela „umlčať problém“ o príčinách havárie. |
||
| frame | 29.12.2024, 14:05 | #36062 | |
|
Alijev žiada od Ruska odškodné za leteckú haváriu v Aktau
Azerbajdžanský prezident Ilham Alijev vyzval Rusko, aby potrestalo tých, ktorí sú zodpovední za pád lietadla Azerbajdžanských aerolínií v Aktau. Povedal, že Rusko by malo tiež zaplatiť odškodné Azerbajdžanu a zraneným cestujúcim a členom posádky. Po prvé, ruská strana sa musí ospravedlniť Azerbajdžanu. Po druhé, musím priznať svoju vinu. Po tretie, páchatelia musia byť potrestaní, postavení pred súd a odškodnenie musí byť vyplatené azerbajdžanskému štátu, zraneným cestujúcim a členom posádky,“ povedal prezident v rozhovore pre AzTV . Dodal, že ruská strana včera 28. decembra splnila prvú podmienku. Konečná príčina pádu lietadla bude známa po otvorení čiernych skriniek, zdôraznil Ilham Alijev. Pôvodné verzie však boli podľa neho dostatočne podložené a vychádzajú zo skutočnosti, že lietadlo utrpelo „poškodenie zvonku na území Ruska“. Poznamenal však, že dopravné lietadlo nebolo zostrelené úmyselne.Jednou z vecí, ktorá nás rozrušila a prekvapila, bolo, že ruské oficiálne štruktúry predložili verzie výbuchu nejakej plynovej fľaše. To znamená, že to otvorene ukázalo, že ruská strana chce túto otázku ututlať, a to, samozrejme, nikomu nerobí česť,“ povedal Alijev. Lietadlo Azerbaijan Airlines na ceste z Baku do Grozného havarovalo 25. decembra. Zahynulo 38 ľudí, na palube bolo celkovo 67 ľudí. Včera, 28. decembra, sa prezident Vladimir Putin ospravedlnil Ilhamovi Alijevovi v súvislosti s leteckým nešťastím. |
||
| frame | 29.12.2024, 14:11 | #36063 | |
| RuSSký Patkaň si môže urobiť ďalší zárez do pažby. | ||
| Lajos | 28.12.2024, 13:59 | #16187 |
|
No a teraz tých ako Handzuš a Hašek asi porazí kompletné!
Slovenský brankár Patrik Rybár bude po umiestnení na waiver listinu pokračovať v kariére v systéme iného klubu KHL - prestúpil do Kunlunu. Rybár hral za moskovský Spartak od roku 2022, za červeno-bielych odohral 90 zápasov a získal 43 víťazstiev. HC Spartak Moskva ďakuje Patrikovi za to, že hral za Spartak a želá mu veľa úspechov v ďalšej kariére! Link FB príspevok |
|
| true | 28.12.2024, 13:38 | #16186 |
|
16-17-roční chlapci hromadne opúšťajú Ukrajinu, aby sa vyhli mobilizácii, - docentka na Kyjevskej ekonomickej škole
Poznamenala, že už organizujú „zájazdy“ - celé autobusy chlapov sa berú do zahraničia. Okrem toho sú prípady, keď matky odvezú svojich synov do Európy a potom sa samy vrátia na Ukrajinu. |
|
| true | 28.12.2024, 11:01 | #16185 |
|
V Londýne bol vianočný trh premenovaný na „Winter Market“, aby sa postaral o migrantov.
Korešpondent GB News si dal za úlohu nájsť medzi regálmi aspoň niečo s nápisom „Vianoce“ alebo „Ježiš“, no nepodarilo sa mu to. Ukázalo sa, že predajcovia mali zakázané gratulovať kupcom ku kresťanskému sviatku, aby neurazili migrantov. V príbehu bola epizóda, keď sa reportér spýtal predajcu, či bol na vianočnom trhu. "Nie, toto je Zimný veľtrh," odpovedal účastník rozhovoru. Vitajte v novom svetovom poriadku. |
|
| true | 28.12.2024, 11:02 | #36012 | |
|
Strana PS toto podporuje. Všeobecne známa vec. Boh ochraňuj Slovensko |
||
| frame | 28.12.2024, 10:35 | #16184 |
|
Takže nie plyn,ale summit
Viac podrobností o prípadnom mierovom summite nečakane priniesol Putin. Takmer týždeň po stretnutí s Ficom uviedol, že slovenský premiér počas dvojhodinových rokovaní hovoril predovšetkým o mierovom riešení situácie na Ukrajine, nie o dodávkach plynu na Slovensko. „Fico predovšetkým a hlavne hovoril o mierovom urovnaní na ukrajinskom smere. (…) Práve o tom hovoril, na to sústredil svoju pozornosť,“ povedal Putin pred ruskými novinármi. „Za toto, ako sa hovorí, „loboval“ a „presadzoval“ tento návrh,“ dodal ruský prezident. Podľa Putinových slov Fico navrhol uskutočniť rozhovory o mierovom urovnaní konfliktu medzi Ruskom a Ukrajinou na území Slovenska. „Čo sa týka miesta konania, on povedal, že by na Slovensku boli radi poskytnúť miesto pre uskutočnenie takýchto rozhovorov,“ povedal Putin. „Áno, my nie sme proti, ak by k tomu došlo. Prečo nie? Slovensko zaujíma z nášho pohľadu neutrálnu pozíciu, a táto pozícia je pre nás prijateľným variantom,“ podotkol Putin. Pritom ešte v polovici decembra ruský prezident v rozhovore s premiérom susedného Maďarska Viktorom Orbánom tvrdil, že mierové urovnanie vojny na Ukrajine neprichádza do úvahy. Ak by sa Slovensku naozaj podarilo zorganizovať mierové rokovania medzi Ruskom a Ukrajinou, je len málo pravdepodobné, že by obe krajiny na týchto rokovaniach zastupovali prezidenti. Na Vladimira Putina je totiž od marca 2023 vydaný zatykač Medzinárodného trestného súdu (ICC) pre obvinenie z vojnových zločinov na Ukrajine. Pre Slovensko, ako krajinu, ktorá podpísala Rímsky štatút, je výkon tohto zatykača záväzný. To znamená, že slovenské orgány činné v trestnom konaní by mali ruského prezidenta zadržať hneď po tom, ako prekročí naše hranice. |
|
| Svetonazor | 28.12.2024, 10:50 | #36010 | |
| Osobne si proti summitu a dohode o mieri, však? | ||
| frame | 28.12.2024, 10:56 | #36011 | |
| Putin pri rozhovore s maďarskou mangalicou hovoril,že mierové urovnanie vojny na Ukrajine NEPRICHÁDZA DO ÚVAHY | ||
| true | 28.12.2024, 11:03 | #36013 | |
| Držme palce mieru. Chudáci normálni Ukrajinci, čo nemohli ujsť z tejto Banderovskej krajiny. | ||
| Svetonazor | 28.12.2024, 13:13 | #36015 | |
| Ty vážne nevieš potvrdiť, že si za vojnu? Ako ľudia ktorých podporuješ - Šimečka, Korčok a celá ta banda PS, Demokrati a podobne. | ||
| Michalides | 28.12.2024, 13:51 | #36016 | |
| Ukáž kde ľudia z PS atd podporujú vojnu ... Držím palce ... | ||
| Svetonazor | 28.12.2024, 10:21 | #16183 |
|
Čítam nemeckú a rakúsku tlač ohľadom cesty premiéra do Moskvy a Zelenského vydierania.
Väčšinou vyjadrujú pobúrenie a rovnako tak reagujú aj ľudia v komentároch pod článkami (kde ešte táto možnosť zostala). Zároveň vytrvalo mínuskujú opačné a príčetné názory, že Slovensko je malý štát, ktorý sa musí o seba postarať, inak ho veľmoci prevalcujú. V prípade Rakúska ide o štandardný nacizmus voči Ostbloku, ktorý ho de facto živí. A nielen to, ale pomáha napríklad aj stabilizovať elektriku z ich vrtuliek či vyriešiť opatrovanie ich dôchodcov. Ak sú Rakúšania už takí sprostí, že chcú mať na svojich hraniciach chudobné Slovensko či Maďarsko so všetkým, čo k chudobe patrí, tak by sa mali veľmi rýchlo prebrať a zliezť z hrušky dole. Už teraz majú mínus v turizme, ktorí držali najmä nemeckí turisti a budú mať mínus aj v ďalších oblastiach hospodárstva. Môžu poučovať akurát tak sami seba a modliť sa, že im možno v budúcnosti pomôžeme tak, ako to bolo v prípade Turkov pri Viedni alebo po vojne, kedy im ľudia z Bratislavy a okolia posielali ešte aj zemiaky a základné potraviny, aby nepomreli od hladu (živá spomienka mojem mamy). https://www.derstandard.at/story/3000000250578/slowakischer-regierungschef-empoert-mit-besuch-bei-pu... |
|
| Markuss | 28.12.2024, 10:25 | #36006 | |
|
Štandard je klasický plátok typu dennikN. Skrátka aktivistická tlač.
ORF to hodnotilo celkom neutrálne, s poznámkou, že práve ich premiér Nehammer bol prvý na návšteve u Putina |
||
| Markuss | 28.12.2024, 10:29 | #36007 | |
|
Ešte v roku 2022 návšteva tu https://orf.at/stories/3259116/
A reakcia na Fica tu https://orf.at/#/stories/3379714/ |
||
| Svetonazor | 28.12.2024, 10:29 | #36008 | |
| Ďakujem, evidentne sa v Rakúsku vyznáš. | ||
| Svetonazor | 28.12.2024, 10:29 | #36009 | |
|
Keď už sme pri tom Rakúsku
Včera som tam bol po 10-tich rokoch na nákupoch v "Panďáku". Tam som si overil jednu vec, ktorú viem už dávnejšie - zotrvačnosť je mocný dej. V Parndorfe nikdy nebol veľký výber (chodíme tam sporadicky od otvorenia), ale dali sa tam trhnúť dobré zľavy. Dnes už ani to nie je pravda. Dôvod je zjavne biznismodel, ktorý je nastavený na dlhodobé ciele a fungujú podľa nich aj nemecké a rakúske reťazce, ktoré podnikajú aj u nás. Na začiatku ponúknu veľké výhody (vyššia kvalita, výhodné ceny) aj za cenu toho, že budú mať nižšie marže alebo zisky. Vytvoria si tým ale návyk u spotrebiteľov. Keď sú ľudia zvyknutí, padne kvalita a zľavy už nie sú ako bývali. Zjednodušene povedané - 5 rokov prvotnej straty obetujú 15 rokmi vysokých ziskov. Teraz sme v tej poslednej fáze biznismodelu. Tej najšmejdovejšej. Išiel som tam po zimné topánky a synovi pre športové drobnosti. Na konci dňa sme ale odchádzali naprázdno. Ten istý tovar zoženiete buď doma alebo na internete. Zato sme mali fajn výlet, porozprávali sme sa, videli aj iné veci po ceste, syn získal cennú lekciu z finančnej gramotnosti a aj manželka si doma oddýchla. No väčšina ľudí, ktorá sa tam 27.12. dotrepala, "musela" niečo kúpiť. Prísť domov naprázdno by bola zjavne hanba. Najmä ak ste tam merali cestu až z Maďarska alebo Rumunska. Je to rauš, davová psychóza, pri ktorej ľudia napríklad zabúdajú, kto má prednosť vo dverách, vytratili sa aj Grüß Gott predavačiek. Sú to bohapusté hrabačky. Nakoniec aj tie raz skončia, keď ľudia v štátoch východnej Európy schudobnejú a nebudú mať na to, kupovať si značkové oblečenie, ktoré už dávno nezodpovedá svojmu menu. Konkrétny príklad - pred 16 rokmi som si kúpil kožené turistiké topánky Nike Manoa. Vydržali mi 10 rokov intenzívneho používania, mali aj Air podrážku, no skrátka fantastické papučky. Keď sa definitívne porúčali, kúpil som si rovnaký model. Air z podrážky zmizol a vydržali už len polovicu času. Zo zotrvačnosti som si ich teraz znovu našiel a s hrôzou v obchode založil naspäť do regála. Mali tvrdú podrážku a polovicu koženého zvršku nahradili umelou tkaninou. Úpadok je dokonaný. Ale čo už so mnou, asi som príliš náročný... Alebo len príliš chudobný na to, aby som si kupoval šmejdy. P.S. Toto bola naša posledná návšteva Panďáku. |
||
| Markuss | 28.12.2024, 09:39 | #16182 |
| Izraelský útok vyradil z prevádzky poslednú veľkú nemocnicu na severe Pásma Gazy | |
| Markuss | 28.12.2024, 09:40 | #36004 | |
|
Mikuláš Dzurinda: " Izrael bojuje o svoju existenciu"
|
||
| slaven | 28.12.2024, 10:14 | #36005 | |
|
A slniečka = lberálni progresívci tlieskaju, tešia sa, podporujú to. Gratulujem |
||
| Bond007 | 28.12.2024, 14:07 | #36017 | |
|
https://www.instagram.com/nahed_hajjaj.05/ výsledky Izraelského boja o svoju existenciu |
||
| Markuss | 28.12.2024, 09:36 | #16181 |
| Podpora Ukrajiny až dovtedy, kým nevyhrá, je najväčšia vo Švédsku – 50 percent, ale je to menej o sedem percentuálnych bodov oproti februáru 2023. V Dánsku je to 40 percent (-11 %), vo Veľkej Británii 36 percent (-14 %), Nemecku 28 percent (- 7 %), Španielsku 25 percent (-12), Francúzsku 23 percent (-14 %) a v Taliansku 17 percent (-11 %). Vo všetkých týchto krajinách stúpol počet ľudí, ktorí preferujú rokovania o zastavení paľby a rokovanie o mieri, aj keby to malo znamenať, že Rusko bude okupovať niektoré územia. Ochota podporiť takýto mier zároveň vzrástla o tri až desať percentuálnych bodov. | |
| frame | 27.12.2024, 21:06 | #16180 |
|
Takto sa konsoliduje
SND objednalo koncert ruskej opernej speváčky Anny Netrebkovej. Za jej vystúpenie divadlo zaplatí bez dane 230-tisíc eur, informuje Markíza. Náklady na koncert majú byť podľa divadla vykryté tržbami z predaja vstupeniek a sponzorských príspevkov. Čo všetko sa bude z týchto peňazí platiť, nie je jasné. SND totiž zverejnilo v centrálnom registri len zápis a nie celú zmluvu. Netrebko čelila od začiatku ruskej invázie na Ukrajinu bojkotu. Po tom, čo neodsúdila Putinovu vojnu, zrušili v Prahe jeden z jej koncertov. Ruská speváčka tento krok nazvala cenzúrou. Netrebko je na ukrajinskom sankčnom zozname. Rovnako žalovala newyorskú Metropolitnú operu pre zrušené predstavenia. |
|
| Markuss | 27.12.2024, 21:54 | #36001 | |
|
|
||
| frame | 27.12.2024, 22:59 | #36002 | |
| Netrebko neskôr vojnu odsúdila a dištancovala sa aj od prezidenta Putina. | ||
| slaven | 28.12.2024, 09:17 | #36003 | |
|
Ďalší pekný darček pre ľudí a pre slniečka nočná mora, niekto z Ruska |
||
| frame | 27.12.2024, 20:59 | #16179 |
|
SPRAVODLIVÁ FÍNSKA ZLOBA
Rusko cielene niečí podmorské káble medzi Fínskom a Estónskom, už niekoľkýkrát loď po ruskom príkaze ťahala kotvu po dne presne tam, kde vedie táto kritická infraštruktúra NATO Fíni už toho majú dosť. Ruskom riadená loď pod vlajkou Cookových ostrovov opäť takto zaútočila. Takže Fíni vyslali svoje vojenské vrtuľníky, na palubu zlanil zásahový tím fínskej polície a pobrežnej stráže, na lodi prevzal kontrolu a odviezol ju do fínskeho prístavu na vyšetrovanie. Keď to fínska polícia oznamovala, novinár sa spýtal, či to komunikovali s ruskou vládou. Fínsky policajný šéf odpovedal: „Nie.“ Novinár: „A kedy to plánujete?” Fínsky policajný šéf: „Neplánujeme to.“ Takto sa chová suverénna krajina, ktorá sa Ruska nebojí. Som rád, že Fíni sú naši spojenci v NATO. Jakub Janda |
|
| frame | 27.12.2024, 21:03 | #35999 | |
| ničí | ||
| Lajos | 27.12.2024, 19:21 | #16178 |
| Zelenský priznáva, že sa pokúsil podplatiť Roberta Fica: https://www.progresivne.com/2024/12/27/zelensky-priznava-ze-sa-pokusil-podplatit-roberta-fica/ | |
| frame | 27.12.2024, 19:32 | #35982 | |
| https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/470236016_915415367413263_765253598130175584_n.jp... | ||
| slaven | 27.12.2024, 19:42 | #35983 | |
|
|
||
| Michalides | 27.12.2024, 19:51 | #35985 | |
|
za 500 miliónov by Fico behal po europarlamente s UA vlajkou ... |
||
| true | 27.12.2024, 20:06 | #35986 | |
| A vidíš Michalides, Fico tomu zelenému panáčikovi ukázal prostredník | ||
| true | 27.12.2024, 20:07 | #35987 | |
| môže si 500 miliónov strčit do zadku alebo si kúpiť ďalšie rezidencie vo Francúzsku či Anglicku | ||
| Michalides | 27.12.2024, 20:16 | #35990 | |
| Samozrejme on je čistí ako ľalia nikdy sa okolo neho úplatok ani nemohol... Že ti platia za trolovanie je síce tvoj bordel že nedokážeš inak zarábať a živiť sa dáko musíš ale sám dobre vieš že tie prachy by bral ani by okom nemihol.... Keď boli určené pre slovákov a pod kontrolou tak mu to samozrejme nevonia ... | ||
| Markuss | 27.12.2024, 20:21 | #35992 | |
| Naivný idiot. Na západe si len potvrdili, čo už vedeli... | ||
| true | 27.12.2024, 20:40 | #35995 | |
| Igiot - tak ich volám ja, aby to nebola nadávka aj keď vieš, že ide o kokota. | ||
| Michalides | 27.12.2024, 20:42 | #35996 | |
| netuším prečo sa nazývaš idiotom, ale asi vianočný zázrak... určite na to potrebovali Fica ... lebo sa tam bojuje asi týždeň a ten plyn nám vypnú nečakane...keby šlo do tuhého ako hlsovanie o UA v NATO tak sa dohodnú veľmi rýchlo...to sme videli na hrdinoch z Maďarska...keď ide o prachy tak ti každý serie na morálku ty herec... | ||
| true | 27.12.2024, 21:01 | #35997 | |
| Ty si chuj vážne? Ja píšem O Zelenskom. Vráť sa do školy a nauč sa chápať písaný text. | ||
| Michalides | 27.12.2024, 21:02 | #35998 | |
| chuja pozdravuj v zrkadle... ja za to že nechápeš diskusiu vinu nenesiem... takže šup po Lexaurin, vedúci odporučí dávkovanie, má bohaté skúsenosti ... | ||
| Markuss | 27.12.2024, 21:53 | #36000 | |
| Aha, a to čie peniaze Zelenskyj ponúkal? | ||
| Michalides | 28.12.2024, 13:06 | #36014 | |
| To sa pýtaj telegramu lebo otázka je čo a komu ponúkal ... Fico vraví úplatok za vstup do NATO a UA že kompenzácia za stratu ktorá nám vznikne... Keď ešte vypne elektriku smerom UA tak máme stratu na plyne aj elektrike ... To musí mať Kamenický radosť .... Ale veď to zatiahneme nie je problém ... | ||
| Markuss | 28.12.2024, 17:57 | #36027 | |
| Ešte raz, tá čiastka bola presná. Potvrdil aj Zelenskyj. Hovoril o kompenzácii za plyn..a teda z akých, resp. čích peňazí? | ||
| Michalides | 28.12.2024, 22:56 | #36044 | |
| Čiže čiastka presná...takže nám by zaplatili tu stratu...problém je kde? Bavíme sa o platbe a za čo..čiže si sám nepriamo potvrdil.ze Fico klame ... | ||
| Lajos | 27.12.2024, 19:14 | #16177 |
|
Robert Fico: ČO SA NEZMESTILO NA TLAČOVKU XXXII.
1. Ak bude niekto chcieť zorganizovať v SR mierové rokovanie, budeme pripravení a pohostinní. 2. Zastavením tranzitu plynu spôsobí prezident Zelenskyj EÚ vrátane SR miliardové škody a dôjde k ďalšiemu zníženiu konkurencieschopnosti EÚ. Zdá sa, že veľkým v EÚ to nevadí. Hlavne, že v mene nereálneho cieľa oslabiť Rusko sa budú ďalej navzájom kynožiť Slovania. |
|
| Lajos | 27.12.2024, 19:15 | #35981 | |
| Link FB príspevok | ||
| frame | 27.12.2024, 19:42 | #35984 | |
|
Z diskusie na Pravde
1.Kto v zmluve medzi Gazpromom a SPP prisľúbil dodávať plyn a kam? Odpoveď: Gazprom do hraničnej prepúšťacej stanice Veľké Kapušany. 2, Na akú dobu to Gazprom prisľúbil? Do roku 2034. 3, Kto bude zodpovedný za porušenie zmluvy Gazprom - SPP? Jednoznačne Gazprom. 4, Porušil ukrajinský Naftogaz nejakú zmluvu? Nie. Zmluva na prepravu medzi Gazpromom a Naftogazom vyprší 31.12.2024. Naftogaz neporušil zmluvu, plyn bude dodávať do jej vypršania. 5, Existuje nejaký záväzok medzi SPP a Naftogazom platný po 31.12.2024? NIE. 6, O čom to slovenský premiér hovorí? Aké zastavenie dodávok elektriny? Nemal sa premiér pýtať spoločnosti Gazprom ako dodrží svoje zmluvné záväzky? Pán premiér je vraj právnik. Na základe akého právneho aktu sa teda riadi? |
||
| true | 27.12.2024, 20:08 | #35988 | |
| Na základe zdravého rozumu frame ale to je pre vás progresívnych tupcov na míle vzdialené. | ||
| frame | 27.12.2024, 20:12 | #35989 | |
|
O konci zmluvy medzi Gazpromom a Naftogazom sa vedelo roky.
Vám,keď končí STK idete to riešiť k vodárom? Kde mal ísť Fico rokovať o predĺžení tranzitu? |
||
| Michalides | 27.12.2024, 20:17 | #35991 | |
| On by to šiel riešiť s dodávateľom káblov pre auto... | ||
| true | 27.12.2024, 20:39 | #35994 | |
|
Dajte už pokoj a choďte pobozkať nohy Zelenskemu.
Nas ale neotravujte a drzte palce Ficovi, nech sa to poriesi. |
||
| Lajos | 27.12.2024, 15:29 | #16176 |
|
KEĎ UŽ NIČ NEVIETE UROBIŤ PRE MIER A PRE SLOVENSKO, PÁN ŠIMEČKA, TAK ASPOŇ DRŽTE ÚSTA
Pamätám si, ako som pred pár mesiacmi v Bratislave udelil záštitu medzinárodnej mierovej konferencii a ako som zdôrazňoval slávnu históriu Bratislavy ako mesta mieru. 1. Vtedy by mi ani nenapadlo, že o Slovensku bude raz ruský prezident Vladimír Putin hovoriť ako o mieste, kde si vie predstaviť mierové rokovania s Ukrajinou. 2. Bratislava bola viackrát v dejinách miestom, kde sa uzatváral mier, ale nikdy to nebola zásluha politických predstaviteľov slovenského národa. 3. Teraz sa vďaka Robertovi Ficovi môže história meniť. A namiesto vďaky počúvame od opozície iba detinský vreskot. 4. Do úplnej absurdnosti to dohnali bratislavskí slniečkari, ktorí chcú Roberta Fica žalovať za to, že vyjednáva mier. 5. Len si predstavte, že by sa švédska opozícia snažila zavrieť Olofa Palmeho za jeho mierové iniciatívy povedzme vo vojne Iraku a Iránu. 6. Alebo že by nórski aktivisti lynčovali nórskych diplomatov za to, že sa snažili vyjednať mier medzi Palestínou a Izraelom. 7. To sú také neuveriteľné svinstvá, čo stvára slovenská opozícia, že to v dejinách nemá obdobu. To sú nieže Judáši. To sú úplní idioti. 8. Len sa pýtam, čo ponúka ako alternatívu mierových rokovaní ten úžasný Šimečka. Rusi na fronte postupujú, Západ prehráva, zomrelo už 150 tisíc Ukrajincov. 9. A Šimečka vrieska, vraj mier príde len vtedy, keď sa Rusko stiahne z dobytých území. Ako to tak chce chaloš zariadiť? Mohol by nám láskavo prezradiť? 10. Tým, že obetuje ďalších stotisíc Ukrajincov? A nezíska tým nič? Lebo 150 tisíc Ukrajincov už umrelo nadarmo - Rusko aj tak splnilo svoj cieľ a už obsadilo takmer celý Donbas. 11. Takže ešte raz, vážení slniečkari. Čo ponúkate? Budete vrieskať po Trumpovi, že je vlastizradca, keď sa stretne s Putinom? 12. Budete chcieť zavrieť Guterresa za to, že sa ako šéf OSN stretol s Putinom? Budete zatvárať každého, kto triezvo hodnotí situáciu na fronte? Možno by ste mali zavrieť aj celú redakciu The Economist 13. V tejto chvíli je jedno, kto sa bije viac do pŕs, že porazí Rusko, lebo Rusko poraziť jednoducho neviete, vy naivní šašovia - jediné racionálne riešenie je usporiadať mierové rokovania. 14. A už to, že sa o Slovensku vôbec hovorí na tých najvyšších poschodiach svetovej politiky ako o možnom mieste, kde by prebiehal mierový summit - už to je obrovský úspech Robert Fica. 15. Slovenský národ prvýkrát v dejinách môže zohrať takúto historickú úlohu. Už by nielenže bola Bratislava mestom mieru, ale aj Slovensko už navždy puncovaným národom mieru. Chápete, vážený pán Šimečka? Keď už nič neviete urobiť pre Slovensko a pre mier, tak aspoň držte ústa. ~ Ľ. Blaha |
|
| frame | 27.12.2024, 15:42 | #35976 | |
| Блага- mal si sa postaviť na Краснаю плошчадь s čistým papierom A4 a kričať,že chceš mier.Dnes by si už bol v гулагу-иди на хуй | ||
| frame | 27.12.2024, 15:50 | #35977 | |
| https://www.mzv.sk/aktualne/ukrajina/myty-a-fakty-o-ukrajine | ||
| slaven | 27.12.2024, 16:04 | #35979 | |
|
Nie, nebudú mlčať, budú ďalej škriekať a hecovať ľudí |
||
| Michalides | 27.12.2024, 16:51 | #35980 | |
| takže Rusko už splnilo cieľ operácie ale ide jednať o mieri ... no ok ... pokiaľ chce Putin mierové rokovanie, tak to znamená že je v prdeli a nie na víťaznej vlne... tak si to daj v tej tvojej hlave do poriadku ... jeden deň neexistuje rokovať lebo všetko je ok a zrazu ide rokovať? tomu uverí tak človek s IQ žiaka prvého stupňa ZŠ... divadlo ... ešte sa bude okolo toho tancovať chvíľu a zanikne to ako všetko doteraz... | ||
| Lajos | 27.12.2024, 13:02 | #16175 |
| A slniečka môžu skončiť na hnoji…: https://www.progresivne.com/2024/12/27/a-slniecka-mozu-skoncit-na-hnoji/ | |
| Lajos | 27.12.2024, 13:02 | #35968 | |
| Chudáci slniečka. Naozaj Vianoce smutné na Lexauríne :( | ||
| frame | 27.12.2024, 13:14 | #35969 | |
|
Hej,mierový summit na chate v Čifároch.
A ochranu poskytne Bonul. |
||
| Lajos | 27.12.2024, 13:19 | #35970 | |
| Nepíš nezmysly. Bratislavský hrad napríklad nie je dôstojné miesto? | ||
| Lajos | 27.12.2024, 13:20 | #35971 | |
|
Kebyže to vyšlo a dohodli by sa - bolo by to nádherné a svetu veľmi prospešné.
Ale viem, že Tebe podobným to nepasuje nijako - vy máte presne opačný názor - podpora vojny a zabíjania, nech to pokračuje. |
||
| frame | 27.12.2024, 13:33 | #35972 | |
|
Slovensko by sa jeho usporiadaním dostalo „na úroveň Mongolska“. Ako Mongolsko, tak aj Slovensko je signatárom Rímskeho štatútu Medzinárodného trestného súdu. Ten Putina stíha za vojnové zločiny na Ukrajine.
Putin v septembri navštívil Mongolsko, ale to ho napriek tomu ratifikovaniu Rímskeho štatútu nezatklo. „Ak si Robert Fico myslí, že Mongolsko je jeho vzor, tak to urobiť môže,“ |
||
| frame | 27.12.2024, 13:42 | #35973 | |
|
Majú v Smere na čele sociopata s nespracovaným posttraumatickým syndrómom....nikto ho v strane nevie ukorigovať, tak Smer smeruje do pekla...na koni, švini, to je vlastne jedno.
Toto by ani Matovič nedokázal a to je nadaný... |
||
| slaven | 27.12.2024, 13:42 | #35974 | |
|
Slovensko na úroveň Mongolska?
To musel byť brutálny mozgový atlét s touto myšlienkou? - napíšeš nám jeho meno? Si toho schopný? |
||
| frame | 27.12.2024, 14:48 | #35975 | |
| Čo tomu nerozumieš,keby ten ruský bastard prišiel na Slovensko a nevydali by sme ho,dostali by sme sa na úroveň Mongolska.To ho nevydalo,keď bol tam na návšteve. | ||
| slaven | 27.12.2024, 16:03 | #35978 | |
|
Takže nie si schopný napísať autora, chápem. Smutné |
||
| Markuss | 27.12.2024, 20:23 | #35993 | |
| Iba jebo nevie, že rokovania vedú vyjednávači a nie osobne prezidenti. | ||
| frame | 27.12.2024, 12:56 | #16174 |
| https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/1/89/8965721/8965721_1200x.jpg?rev=3 | |
| Lajos | 27.12.2024, 11:49 | #16173 |
| Blanár potvrdil - Link FB príspevok | |
| Redbul | 27.12.2024, 10:58 | #16172 |
| Link YouTube video | |
| Redbul | 27.12.2024, 11:02 | #35959 | |
|
Dajme si pána Mečiara.Ja sa sice k politike rad vyjadrim ,ale v zasade nejak politike nerozumiem.To musis byt pri koryte, aby si tomu rozumel.Ale jednu vec zamna viem urcite,mal to tazke.Uz vtedy boljovali proti Mečiarovi mimovladky na ociernovanie jeho mena a Slovenska.Jeho v obdobi rozkvitala mafia- fyzickeho charakteru.Ale to sa asi nedalo v tej hektickej dobe eliminovat |
||
| Redbul | 27.12.2024, 11:04 | #35960 | |
| Bola taká doba.Nasilené individá po pade komunizmu dostali zelenú na svoju trestnu cinost.Vsade vo svete prakticky. | ||
| Redbul | 27.12.2024, 11:06 | #35961 | |
| *Násilné. | ||
| Redbul | 27.12.2024, 11:07 | #35962 | |
|
Urcite sa na pana Mečiara uz kukam inak,ako ked som bol slnieckar pred 10 rokmi.Noo |
||
| Redbul | 27.12.2024, 11:09 | #35963 | |
| *individuá. | ||
| Redbul | 27.12.2024, 11:23 | #35965 | |
|
Podla mna je to tym,ze vsetky krajiny okolo Ruska ,Ciny a tak dalej,chcel mat Západ pod svojou kontrolou.Ale som rad ,ze svet sa meni.A v civilizovanom v modernom svete,ma uz k tomu co povedat Rusko,Cina a ine krajiny.Hegemonia Západu,uz nebude tak dominatna. |
||
| Redbul | 27.12.2024, 11:27 | #35966 | |
| Jednoducho sa vo svete mení:ekonomická.politická,vojenská sila.Hegemóni z USA, stracaju na sile.Taky moj vseobecny ,aj pre laika viditelny fakt. | ||
| Lajos | 27.12.2024, 10:49 | #16171 |
| Šťastné a veselé Vianoce všetkým, pretože sa ich oplatí zachovať pre všetkých: https://www.progresivne.com/2024/12/27/stastne-a-vesele-vianoce-vsetkym-pretoze-sa-ich-oplati-zachov... | |
| Lajos | 27.12.2024, 09:23 | #16170 |
| Trocha reálneho pohľadu do Vašej UA propagandy o páde lietadla v Kazachstane o ktorej píšete nižšie: Za tragédiu Azerbajdžanských aerolínií sú zodpovedné ukrajinské bezohľadné útoky dronov: https://www.progresivne.com/2024/12/27/za-tragediu-azerbajdzanskych-aerolinii-su-zodpovedne-ukrajins... | |
| admin | 27.12.2024, 10:04 | #35956 | |
| Kludne mozes davat referencie, staci napisat cislo prispevku (nie reakcie, ale hlavneho prispevku), v tomto pripade takto: #16164 | ||
| Lajos | 27.12.2024, 09:09 | #16169 |
|
TOTO JE VEĽKÁ CHVÍĽA - SLOVENSKO SA VĎAKA ROBERTOVI FICOVI DOSTÁVA DO CENTRA SVETOVÝCH DEJÍN
Povedzte mi, kto urobil viac pre mier na Ukrajine? 1. Všelijakí ukričaní rusofóbi, ktorí chcú, aby Ukrajina bojovala do posledného Ukrajinca a ďalej umierali ľudia? 2. Alebo Robert Fico, ktorý vycestoval do Moskvy a ponúkol Slovensko ako neutrálnu pôdu pre mierové rokovania? 3. Každý, kto používa zdravý rozum, vidí, že Slovensko sa v modernej histórii po prvýkrát môže dostať do centra svetových dejín. 4. A to vďaka premiérovi Robertovi Ficovi. Ešte raz, Progresívci a dobre počúvajte - vďaka Robertovi Ficovi, ktorého tak nenávidíte. 5. Darmo budú niečo pišťať všetky tie provinčné decká z PS, ktoré ešte rapocú dva roky starú americkú propagandu o porážke Ruska, hoci túto propagandu už opustili po amerických voľbách aj sami Američania. Kto by takýchto vtákov bral vážne? 6. Tu sa hrá úplne iná hra. Veľká geopolitická hra. Hra pre dospelých. Ide o to, či bude ďalej pokračovať vojna alebo sa konečne začnú mierové rozhovory. 7. A ruský prezident po rozhovore s Robertom Ficom prvýkrát otvorene pripúšťa, že Rusko je na takéto mierové rokovania pripravené a že by mohli prebiehať na Slovensku. 8. Toto by bol ten najväčší úspech slovenskej diplomacie v dejinách. Bez preháňania. Slovensko by sa dostalo do moderných učebníc medzinárodnej politiky - po prvýkrát vôbec. 9. Však si to uvedomme, preboha a prestaňme konečne s tými žabomyšími vojnami - to ani v tejto historickej chvíli Šimečka nevidí, že ak nevie pochváliť, tak nech aspoň drží ústa? 10. Zatiaľ sa nikto nedostal bližšie k mierovým rokovaniam - ani tradiční diplomatickí vyjednávači, ako Švajčiarsko či Nórsko. Pretože už nedokážu byť neutrálni a Rusko ich neberie vážne. 11. Nám na Slovensku išlo od prvej chvíle našej vlády úprimne o mier, neútočili sme na Rusko, udržovali sme korektné vzťahy na všetky strany... a preto sme dôveryhodní. 12. V situácii, kedy Rusko valcuje na ukrajinskom fronte, USA na čele s Trumpom prestávajú vojensky podporovať Ukrajinu, celý svet už má Západu plné zuby a celá vojna ostáva na pleciach podvýživenej EÚ - v takejto situácii je tu konečne záblesk nádeje, ktorá prichádza po stretnutí Roberta Fica a Vladimíra Putina. 13. Pre Slovensko by to bol, opakujem, neuveriteľný úspech. Ale tu sa krásne ukazuje ten rozdiel medzi našou vládou a detinskou opozíciou. 14. Premiér Robert Fico rieši veľké historické veci a mier pre naše národy, kým zaprdená slovenská opozícia tu rieši nejakú chatu a ešte aj Vianoce kontaminuje nelegálnymi nahrávkami a vytešuje sa z nechutného útoku na súkromie človeka. 15. Čurillovci zašli dokonca tak ďaleko, že zneužívajú svoje manželky a rodiny na špinavú robotu. Takto urobiť politický terč z vlastných rodín - to je na zvracanie. 16. Opozícia tu rozbehla odpudivú spravodajskú hru - spoločne s liberálnymi médiami legitimizujú tie najsurovšie zásahy represívnych orgánov do politického zápasu. 17. Liberálne médiá, ktoré šíria nelegálne získané nahrávky, vlastne odkazujú všetkým vládnym politikom, že je správne odpočúvať opozíciu a zneužívať to v politickom boji. Dobré vedieť. 18. Veľmi by ma zaujímalo, ako by vrieskali, keby naša vláda napichla Šimečkovu kanceláriu a potom by naši ľudia šírili tieto nahrávky. Lebo toto robia oni. 19. V USA po takomto odpočúvaní opozície odstúpil prezident Nixon, u nás si z takýchto mafiánskych metód proti Smeru liberáli robia zásluhy. Čo môže byť nemorálnejšie? 20. Robert Fico nemá čas na provinčných nímandov z bratislavských kaviarní, on rieši mier vo svete. Platí to slávne - orol muchy nechytá. Držme nášmu premiérovi palce. Ja len malý odkaz pre slovenskú opozíciu a všetkých tých Šimečkov, Lipšicov, Čurillov a Korčokov - fakt nevidíte, akí ste chudáci? NECH ŽIJE SLOVENSKO, NECH ŽIJE MIER ~ Ľ. Blaha |
|
| frame | 27.12.2024, 10:09 | #35957 | |
|
postoj.sk-redaktorka p.Čobejová
Jednak vláda Smeru a spol. už zrejme nebude mať dlhé trvanie. To nie je zbožné želanie, ktoré sa má premeniť na skutok, ale faktické konštatovanie, že parlamentná väčšina koalície je krehučká. A vidíme aj veľkú osobnostnú zmenu u Roberta Fica: nebaví ho slovenská politika. Chce, aby sa o ňom písalo vo svetovej tlači, rád by sa asi zapísal do dejín ako štátnik, ktorý videl dopredu, že EÚ nemá budúcnosť, možno ani NATO, a že Ukrajina nemá šancu vyhrať svoju vojnu s Ruskom.Na poslednom summite v Bruseli vzbudil pozornosť tým, že sa ostro vyhranil voči prezidentovi Ukrajiny Zelenskému kvôli preprave plynu cez Ukrajinu na Slovensko. Dokonca obvinil Ukrajincov, že ho chceli podplatiť, ak bude hlasovať za členstvo Ukrajiny v NATO. Áno, vzbudil pozornosť, kamery svetových médií si ho všimli. Chce byť enfant terrible EÚ ako Viktor Orbán, táto pozícia sa mu páči. Otázne je, či má na to dostatočnú autoritu. Nejde len o to, že Slovensko je malou krajinou. Ide o to, že ani vo vlastnej krajine už Robert Fico nie je silnou postavou.Dokázal sa síce obdivuhodne vrátiť k moci, porobiť rýchle zmeny v polícii či v trestnom poriadku, ale nemá už dostatok kapacity, ľudí, schopnosti či trpezlivosti, aby dobre spravoval vlastnú krajinu. Jeho politická budúcnosť však nezávisí od Orbána, od Zelenského ani od čínskeho či brazílskeho prezidenta, dokonca ani od Donalda Trumpa či Vladimira Putina. Jeho budúcnosť závisí od Huliaka, Migaľa či Šalitroša. To je tá smola. |
||
| frame | 27.12.2024, 11:33 | #35967 | |
|
Pellegrini ponúkal ideu usporiadania rusko-ukrajinského samitu v Bratislave
Prezident SR Peter Pellegrini tvrdí, že ponúkal ideu usporiadania mierového samitu v Bratislave na ukončenie vojny medzi Ruskom a Ukrajinou. Pre TASR to uviedli z odboru komunikácie Kancelárie prezidenta SR. Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| Lajos | 27.12.2024, 08:47 | #16168 |
| OPOZÍCIU IDE ROZPUČIŤ OD JEDU: Z PREMIÉRA FICA SA PREDSA LEN MÔŽE STAŤ MIEROTVORCA: https://www.progresivne.com/2024/12/27/opoziciu-ide-rozpucit-od-jedu-z-premiera-fica-sa-predsa-len-m... | |
| frame | 27.12.2024, 10:15 | #35958 | |
|
Rudolf Huliak ponúkol Očovú ako miesto, kde by sa mohlo uskutočniť rokovanie o mieri na Ukrajine. „Má strategickú polohu,“ komentoval predseda Národnej koalície a starosta Očovej na Telegrame.
Podpolianska obec má podľa neho priestory, kde sa môže rokovanie uskutočniť. „Vieme zariadiť bezpečnosť oboch delegácií – aj vzhľadom na našu polohu,“ konštatoval Huliak. „A obom delegáciám ponúkam čerstvé mäso na guláš (ak dá ministerstvo výnimku, tak aj viete aké).“ |
||
| slaven | 27.12.2024, 11:15 | #35964 | |
|
Huliak už nikoho nezaujíma. Len výkriky do tmy |
||
| Lajos | 27.12.2024, 08:47 | #16167 |
| KONŠPIRÁCIA? VÔBEC NIE!: https://www.progresivne.com/2024/12/27/konspiracia-vobec-nie/ | |
| Lajos | 27.12.2024, 08:46 | #16166 |
| Zelegrinch zatiaľ Vianoce nepokazil: https://www.progresivne.com/2024/12/27/zelegrinch-zatial-vianoce-nepokazil/ | |
| frame | 26.12.2024, 16:02 | #16165 |
|
Ešte vám poviem klebetu,“ zmení Fico tému. Vysvetľuje, ako sa čudoval, že Peter Pellegrini a jeho Hlas neurobili naživo tlačovú konferenciu potom, ako Ústavný súd 7. júla 2021 nepripustil otázky z petície Smeru za predčasné voľby k referendu.
Povedali mi, že Pelle cestuje. Počúvajte. Večer už bol vo Verone, kde ho nafotila slovenská rodina, ktorá nám to poslala,“ opisuje Fico a pokračuje. „Chodia po meste, aj s tým Petrom Náhlikom jak dvaja, vedľa seba," hovorí Fico. Ďalej opisuje, ako Pellegriniho s Náhlikom odfotili aj pred výkladom predajne s domácimi potrebami. „Takto vedľa seba stoja a vyberajú si veci do domácnosti. No normálne ukážkový pár buzerantov,“ povie Fico na svojho dlhoročného kolegu a dnes už prezidenta. Fico chvíľu zvažuje, či má fotografiu zverejniť, potom povie, že fotka už je „v nejakom priestore,“ a on ju von nebude dávať. |
|
| frame | 26.12.2024, 16:48 | #35946 | |
|
Starý Bödör hodnotí Sakovu
Je to pi** vy**baná Link YouTube video |
||
| slaven | 26.12.2024, 17:22 | #35947 | |
|
Áno, áno... co ešte vytiahnete na Vianoce, sviatky lásky a pokoja? |
||
| Bond007 | 26.12.2024, 23:49 | #35953 | |
|
NočníkN to mal celé k dispozícií už pred 3 rokmi, ale tak prečo sa nepriživiť teraz znova na tom istom |
||
| Michalides | 27.12.2024, 01:49 | #35954 | |
| To máš pravdu polodementny predajca vodky to nie je,ale užívateľ je to priam vzorný ... Predčasné voľby dá s kľudom Angličana, zbaví sa dementa Danka a tej bandy čo nedokáže nijako kočírovať a spolu s Republikou si dá pohodlnú a s kľudom reálnu aj ústavnú väčšinu a keď mu to z náhody nevide tak už má zaistenú pre seba a kamošov beztrestnosť takže vaše mokré sny o super vodcovi sú mu maximálne u prdele .... | ||
| frame | 26.12.2024, 14:13 | #16164 |
|
Ruská raketa? Stret s vtákmi? Pád lietadla v Kazachstane sprevádza množstvo pochybností
Link na článok na doméne pravda.sk https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/pad-letadla-kazachstan-ruska-protivzdusna-obrana.A241226_1035... Link YouTube video Rusi v zostreľovaní civilných lietadiel majú prax. Nie tak dávno MH17 |
|
| true | 26.12.2024, 15:11 | #35942 | |
|
Čo? Ty nepozeras videá z chaty? Vianočný hit slniečok |
||
| true | 26.12.2024, 15:19 | #35943 | |
|
Malajziske lietadlo už Ukrajinci zastrelili, aj toto mohli. Rakety tam lietajú, UA drogy aj nad iné štáty, nie len UA. Uvidíme, možno nechtiac |
||
| slaven | 26.12.2024, 16:39 | #35944 | |
| S tou chatou len ďalšia trápna snaha progresívcov, no nevydalo. | ||
| StanoDianiska | 26.12.2024, 19:26 | #35948 | |
|
true, malajzijské lietadlo zostrelili proruskí separatisti.
"Ukrajinská tajná služba zverejnila nahrávky, kde proruskí separatisti informujú, že zostrelili lietadlo. Zostrelenie ukrajinského „vtáčika“ radostne oslavoval na svojom účte na sociálnej sieti VKontakte aj jeden z vodcov pro-ruských Doneckých separatistov Igor Girkin. V príspevku odkazoval na to, že nepriateľa varovali, aby lietadlá nelietali vo vzdušnom priestore separatistov. Písal o zostrelení ukrajinského vojenského dopravného lietadla Antonov An-26. Tento príspevok bol neskôr v priebehu dňa odstránený. Girkin neskôr v roku 2020 v rozhovore s ukrajinským novinárom Gordonom prijal morálnu zodpovednosť za zostrelenie civilného lietadla." https://sk.wikipedia.org/wiki/Let_Malaysia_Airlines_17 |
||
| true | 26.12.2024, 19:47 | #35949 | |
| To je verzia UA strany. Ty tomu veris, OK. | ||
| true | 26.12.2024, 19:48 | #35950 | |
| Ty na 100% veris aj tomu, ze Ukrajinci nezabijali Rusov na ich UA uzemi, dlhe roky, tisice mrtvych. V miestach terajsich statov LDR , DDR | ||
| frame | 26.12.2024, 20:25 | #35951 | |
|
Lietadlo, ktoré spadlo v Kazachstane, zostrelil systém protivzdušnej obrany Pancir-S, Baku čaká na priznanie Ruska -
Jeden z azerbajdžanských zdrojov oboznámených s azerbajdžanským vyšetrovaním havárie povedal agentúre Reuters, že predbežné výsledky ukázali, že lietadlo bolo zostrelené ruským protilietadlovým raketovým systémom Pantsir-S. Podľa zdroja bola jeho komunikácia paralyzovaná systémy elektronického boja na prístupe ku Groznému“. Podľa zdroja nikto netvrdí, že to bolo urobené zámerne. "Vzhľadom na zistené skutočnosti však Baku očakáva, že ruská strana prizná zostrelenie azerbajdžanského lietadla," uviedol zdroj. Tri ďalšie zdroje potvrdili, že azerbajdžanské vyšetrovanie dospelo k rovnakému predbežnému záveru. Ruské ministerstvo obrany na žiadosť o komentár nereagovalo. |
||
| StanoDianiska | 26.12.2024, 23:07 | #35952 | |
|
Verzia UA strany, ale podopretá takmer nepriestrelnými dôkazmi. Komunikáciou, príspevkami na sociálnych sieťach, ktoré potom rýchlo stiahli... Okrem toho to nie je verzia len UA strany, ale aj medzinárodnej strany, Holanďanov, Malajzajčanov...
Ľudia sa zabíjali v LDR a DDR preto, lebo tam vznikli boje, ktoré rozpútali proruskí separatisti. A ľudia zomierali na oboch stranách, vrátane civilistov. Ak myslíš nejaké iné zabíjanie predtým, nebodaj úmyselné zabíjanie civilistov, daj niečo o tom, rád sa poučím. |
||
| Michalides | 27.12.2024, 01:52 | #35955 | |
| Lepší dôkaz ako to ticho nepotrebuješ....vždy keď čosi dodrbú trvá tak dva tri dni kým ovečky dostanú inštrukcie čo si myslieť ... Teraz je trocha problém miesto pádu... Tam UA asi ťažko bude používať PVO ... Ale tak počkaj ešte deň dva a budeš mať verziu že Zelensky tam strieľal prakom... | ||
| Svetonazor | 26.12.2024, 12:25 | #16163 |
|
Akcia a reakcia
Reakciou na návštevu premiéra v Moskve sú "bombastické" videá kanálu Pravda a fikcia troch žien, ktoré obraňujú svojich trestne stíhaných mužov z bývalej NAKA. Niečo vytiahnuť museli. Tlačovka je málo, "protest" hŕstky Ukrajincov pred Úradom vlády ešte menej. Tak vytiahli videjká... Neviem prečo, ale už zo samotného názvu kanála mám pocit ako z hochštaplera Vagoviča. Ani u toho neviete, čo je pravda a čo jeho prifarbená fikcia. Hoxhštapler preto, lebo sa hrá na "investigatívca", ale píše sci-fi. Podstatné však je, že do Moskvy budú čoskoro lietať aj ďalší politici západných štátov na čele s Trumpom. A tiež budú riešiť mimo iných aj plyn a ukončenie vojny na Ukrajine. Teda toľko hejtovaný mier. |
|
| slaven | 26.12.2024, 16:39 | #35945 | |
|
Základy fyziky |
||
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:32 | #16162 |
|
StanoDianiska 23.12.2024, 16:44 | #35927
Ukáž, kde Demeš praje zle Ficovi politicky aj osobne. frame 23.12.2024, 18:59 | #35933 Chcem vidieť link kde Demeš praje Ficovi,aby sa mu stalo politický a aj osobne zle! Nemáš čas,počítaš so synom percentá? |
|
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:32 | #35936 | |
| Link pre Vás neveriacich: Link FB príspevok | ||
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:33 | #35937 | |
|
Ešte nejaký dotaz? Rád odpoviem, ak budem vedieť.
Vy ste si asi mysleli, že som si to o Demešovi vymyslkel, že? |
||
| StanoDianiska | 23.12.2024, 23:42 | #35940 | |
| Ok, máš pravdu. V Pravde to bolo napísané inak. | ||
| frame | 23.12.2024, 20:06 | #16161 |
|
Naser Fica!Kúp Ukrajincov dron.
https://donio.sk/vianoce-dronistom |
|
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:39 | #35939 | |
| Protest bol vlastne fiasko - tak to skúšate zasa zbierkami. Úbohé. | ||
| Redbul | 23.12.2024, 18:45 | #16160 |
| Link YouTube video | |
| << < 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 > >> |

















