Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online:  -
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 628 | 629 | 630 | 631 | 632 | 633 | 634 | 635 | 636 | 637 > >>

mozok 22.03.2019, 10:26 | #336
Ten pocit, keď Kotlebu aj tie najväčšie spravodajské agentúry ako BBC, AP, Reuters označia ako neonacistu, ale na webe nasetipy.com ta niektorí "nezmanipulovani" a "objektívne rozmýšľajúci" diskutujúci pošlú do riti s takými tvrdeniami a označia za človeka, co rozdáva nálepky **10
  Markuss 22.03.2019, 10:33 | #1184
  **01**26
  stanleytri 22.03.2019, 10:50 | #1186
  ale ved aj to su sorosom platene media **01**01
  slaven 22.03.2019, 10:54 | #1187
  presne tak **26**26**26 https://imgur.com/q9eAu1d
  Ciernokoseliar 22.03.2019, 10:59 | #1188
  na straž bratia.. **11
  Elizabeth 22.03.2019, 11:02 | #1189
  na pláž !
  slaven 22.03.2019, 11:09 | #1190
  nasrať! **01
  Ciernokoseliar 22.03.2019, 11:21 | #1192
  kotleba je krescan,rimokatoľik...ne jag vy...neznabohove..**11
  mozok 22.03.2019, 11:48 | #1195
  Inak prečo myslíte, že sa politici skrývajú za kresťanské hodnoty? Ved tých panbozkovych kraviciek už je tak málo, tak koho ešte sa snažia osloviť, keď to všetci bez výnimky hrajú na Boha a cirkev?
  Ciernokoseliar 22.03.2019, 12:06 | #1196
  maalo? **01**02
  Ciernokoseliar 22.03.2019, 12:12 | #1197
  ved len rimokatolikov je cez 60percent **01
  Markuss 22.03.2019, 12:22 | #1198
  Je suis Katolík**21
  mozok 22.03.2019, 12:27 | #1199
  Jasne, ale 60 %, je len teoretické číslo, toľko ľudí sa hlási k cirkvi, ale reálne veriacich je oveľa menej. Pochopím také KDH, ktorých základy stoja na kresťanstve ako takom, ale nechápem prečo moderní politici sa snažia loviť v tých vodách. To nie je podrypnutie, len otázka do pléna. Sam sa radím k bezboznym pohanom **01
  slaven 22.03.2019, 13:02 | #1205
  yoyo, na tom sa stale ja smejem, ako je Slovensko prezentovane ako katolicka krajina ... Cesi uplne opacne a pritom sme pred par rokmi zili spolu **01
slaven 22.03.2019, 06:40 | #335
Znova velmi pekne napisane, pekna chronologia a hlavne FAKTY a realne veci: Link FB príspevok
  Markuss 22.03.2019, 09:10 | #1182
  najsmutnejsie je, ze aj tu sa najdu ludia, ktori ta doyebu za to, ze im niekto chce otvorit oci....
nechte mě spát....
....a ked sa to už inak nedá, tak ti povedia, ze to je vlastne dobre, lebo oni nás chránia.... masochisti a sebevrahovia...**11
  slaven 22.03.2019, 09:59 | #1183
  takyto clovek ked sa NESTAL prezidentom, tak minimalne by mal byt menovany za poradcu prezidenta.
Bohuzial, toto je uplna utopia aby sa to stalo realitou v tejto krajine. Skor sa tam dostanu ludia, co budu "honiť vtáky" Američanom ...
MiroR87 21.03.2019, 21:20 | #334
dufam ze pozerate zapas svk a hun a uz vite co je najvacsia hrozba svk a nie homosi a soros **01
  MiroR87 21.03.2019, 21:21 | #1171
  teraz budte narodniari
  Markuss 21.03.2019, 21:22 | #1172
  Rozhodcovia?
  MiroR87 21.03.2019, 21:26 | #1173
  nie aj nadalej si pohonievaj nad Orbanom
  slaven 21.03.2019, 21:29 | #1175
  A ty si nad kým honíš?
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 21:36 | #1177
  zo slnieckara sa stal šovinista? no ale toto,to co za poddruh?**01
  MiroR87 21.03.2019, 21:47 | #1180
  ja neverim dezinformacnym webom ale putin a orban nam chcu iba dobre **02
  slaven 22.03.2019, 07:56 | #1181
  a akym webom veris? snad aspon to napises, ked si neodpisal na to nad kym honis ty.
Uz vieme, ze Markuss nad Orbanom **01**02**01
  Markuss 22.03.2019, 10:35 | #1185
  Viktor mondieu**21
  slaven 22.03.2019, 11:10 | #1191
  https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51uwczK%2BTkL._UX522_.jpg **02
slaven 21.03.2019, 20:51 | #333
Golanské výšiny
Izrael získal Golanské výšiny v roku 1967 v Šesťdňovej vojne. Medzinárodné spoločenstvo považuje Golanské výšiny za sýrske územie okupované Izraelom

A zrazu dnes čítam: USA by podľa Trumpa mali uznať, že Golanské výšiny patria Izraelu. Nádeje, že by Washington mohol pristúpiť k takémuto kroku, v Izraeli vzrástli po vlaňajšom presťahovaní americkej ambasády z Tel Avivu do Jeruzalema, o ktorom rozhodol prezident Trump.
  Elizabeth 21.03.2019, 21:20 | #1170
  nuz, po tisiscrocia je to dolezita oblast. jednak strategicky , ani mongoli to tam nedobili, a takisto je to obrovska zasobaren vody. izrael ma odtial tretinu vody . zidia to vybojovali od amoritov, to to vlastnili tak 3tis. rokov pred n.l. ptom sa o to mastili s rimanmi, neskor s perzanmi a asyrcanmi . potom to dobili arabi po nich turci . od nich to zobrali anglani a rozdelili medzi syriu a palestinu , potom to mali francuzi a ked vznikol izrael, tak si to najprv delili medzi syriou a izraelom a kedze o to aj nadalej bojovali, tak na isty cas sa dohodli ze to bude DMZ ako maju koree na pomedzi. nadalej sa podjebavali a zidia vyuzili, ze arabi sa ondeju este aj medzi sebou , tak to vypraskali naspat k sebe a prsmerovali vsetku vodu na svoju stranu a drzia odtial v sachu arabov. podla spravnosti by im to nemal nikto pririeknut cele . spravodlive by bolo keby sa podelili a odskodnili by syriu za okupaciu . nuz ale .. sak to vidite sami
  mozok 21.03.2019, 21:28 | #1174
  Myslel som, ze prave v tomto by Trump mohol konat inak, ako vsetci doterajsi prezidenti, no bohuzial tam zmena neprisla.
  slaven 21.03.2019, 21:30 | #1176
  Dik Elizo za historické okienko
  Elizabeth 21.03.2019, 21:38 | #1178
  us prezident nema preco inak. im vyhovuje ze izrael to tam drzi v sachu. ani rusi ani amici by to tam tak neudrzali. inak viete o tom, ze ceskoslovensko ma velku zasluhu na vzniku izraela a takisto na boji za nezavislost ? izraelska hymna je .. ano.. presne tak kocka leze dirou pes oknem ... **04 melodiu pouzili, je to vdaka z ich strany ci vyjadrenie akesi. ceskoslovensko dodalo najviac zbrani a ludi na podporu.
  Elizabeth 21.03.2019, 21:44 | #1179
  aj ked vlastne ta piesen je povodom z talianska odkial sa dostala do sedmohradska a nakoniec ju smetana pouzil pre ma vlast ... a potom pouzili pr hymnu kde su slova povodom z ukrainy resp. z vtedajsieho rakuskeho polska
  slaven 22.03.2019, 11:24 | #1193
  kua, take veci.
musel som si to vypocut **01
Link YouTube video
Link YouTube video
true 21.03.2019, 19:01 | #332
dalsie video o tej udavacskej kryse ! Link YouTube video
  Markuss 21.03.2019, 19:24 | #1164
  Тo mu ta mlada len vracia... kkt sialený....
  slaven 21.03.2019, 20:39 | #1167
  Evidentne ju to baví **01
A ja sa na tom bavím tiež, kocka to dobre komentuje**26
Markuss 21.03.2019, 17:05 | #331
Link FB príspevok
  Markuss 21.03.2019, 18:05 | #1160
  Konspirátori v RTVS
true 21.03.2019, 16:51 | #330
Harabin sa vyjadril dost jasne Link FB príspevok
uvidime ako sa vyjadria ostatni - hlavne Caputova lebo ten mlady zmrd hovoril v jej mene.
Takto by sa mal vyjadrovat politik a nie mlcat ako mlci caputova, Kiska, Sefcovic - vsetci dali hlavy do piesku !!!
mozok 21.03.2019, 14:48 | #329
Osrat naše názory na politiku, ostanú to stále len prázdne reči, darmo tu budeme jeden druhého presviedčať. Propaganda z jednej strany, propaganda z druhej strany, no skutek utek. Nevidím nikoho z nás, že by sa pričinil o nejakú zmenu. Takže takéto tliachanie je prd platné, hádame sa tu a znižujeme morálku, hráme sa tu na politológov, ANAListov a neviem co všetko, ale kto myslíte, že sa v konečnom dôsledku bude smiať?
SPOILER ALERT
My nie, ale páni velkomožní**16
  Markuss 21.03.2019, 16:01 | #1147
  http://www.skutek-utek.ch
  mozok 21.03.2019, 16:16 | #1150
  Www.tliachaj_dal3j.at **01
  true 21.03.2019, 16:52 | #1154
  mozok - teba toto este bavi? hovno vies o tom ale vyjadrujes sa ako majster sveta - na co je toto dobre?
  mozok 21.03.2019, 16:58 | #1155
  Aha prepáč ze ti to vadí, zoberiem si príklad z teba a tvojho detinského klaňania sa Harabinovi, ktorého povyšuje z obyčajného blba na úroveň boha **03
  true 21.03.2019, 18:39 | #1161
  klikni na to a citaj jeho vyjadrenie -- zvladnes to
Link FB príspevok
a teraz mi napis s cim konkretne nesuhlasis co je v tom vyjadreni !!!!
  mozok 21.03.2019, 20:31 | #1166
  Nemám Facebook účet, takže budeš mi to tu musieť postnut, aby som si to mohol precitat
  slaven 21.03.2019, 20:40 | #1168
  Mne to ide bez facebooku mozok.
Klikol som na to a otvorilo mi to v mobile na prehliadači
  mozok 21.03.2019, 21:14 | #1169
  Mas pravdu, neklikal som na to zo zvyku, lebo malokedy ide.
Co na to povedat, chlapec by si mal posediet, aby si uvedomil, ake nasledky mozu mat take reci na masu ludi. Ale vieme ako to dopadne, takze skoda reci, mohli by raz zacas takyto pripad skoncit exemplarne.
  slaven 22.03.2019, 11:26 | #1194
  podla mna na 90% sa tomu chlapcovi NIC nestane, dokonca ho ani nevyhodia zo skoly ... je to moj nazor
ale zijeme v takej presne krajine ... keby to napisal niekto iny, uz je v base ... je to chore ...
Ciernokoseliar 21.03.2019, 13:59 | #328
Fico prave naklada SMEtiarom...to je maaaaaaag **01
  true 21.03.2019, 18:42 | #1162
  mas link?
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 19:29 | #1165
  nee..na Ta3 to šlo..
true 21.03.2019, 12:54 | #327
je to humus ludia co sa u nas deje a nic s tym nespravime - toto si pozrite napr. Link FB príspevok
  Markuss 21.03.2019, 13:06 | #1134
  najhorsie je, ked si nepamatas, co si kde pamatal, a nafilmuju ta pritom....**08
  slaven 21.03.2019, 13:12 | #1135
  ja som naozaj bohovo zvedavy co bude ked pride novy prezident, ci da automaticky staremu amnestiu alebo nie, nechajme sa prekvapit **26
slaven 21.03.2019, 11:54 | #326
#318 zavriet ho aspon na rok do vychovneho ustavu ! zmrda jedneho mladeho ... ziadne ospravedlnenie tu nie je na mieste a neospravedlnuje ho za to co napisal ...
P.S. kde je ten udavac Bencik teraz? v akej diere je zalezeny? **11**11**11
  Markuss 21.03.2019, 12:10 | #1126
  Rste k tomu komentaru od superinteligenta Űbermensch-a "mozok". Tieto stupidne nalepky"rasista" a "fasista" rozdávajú presne take typy ako ty.
S takymi ludmi sa neoplati diskutovat. Ked spadnes zo svojho obláčika, potom sa príd porozprávať vecne...
  Markuss 21.03.2019, 12:14 | #1127
  Mladému zvazákovi patrí litera zákona... naplnil skutkovú podstatu trestneho cinu?
Ano. Tak vyse5rkvatel a prokurator + obzaloba.... je jedno za koho kops.
Slusné Slovensko musí nahliadat na vsetkých rovnako
  true 21.03.2019, 12:23 | #1131
  keby toto povedal alebo napisal Kotleba - do 20 minut by bola u neho NAHA a brala by ho do zachytky !!!!!!!!!!
  true 21.03.2019, 12:23 | #1132
  NAKA !!!!!
  mozok 21.03.2019, 13:31 | #1136
  Markuss, čiže keď niekto popiera holokaust, hovorí o bielej rase ako o nadradenej a vstúpi do strany, ktoru spája s fasistickym režimom ako symbolika tak i presvedcenie, nie je podľa teba fasista a rasista?
Ta nálepka je tam oprávnené. Keď ju tam ty nevidíš, tak si privrzenec toho istého režimu, alebo ti veľmi museli ublížiť cigani/utecenci/islamisti a voľne si doplň, kto tam ešte patrí a koho hanzdes do jedného vreca.
Vyvrat mi aspoň jedným tvrdením, že to čo som napísal, nie je pravda.
  mozok 21.03.2019, 13:34 | #1137
  Ja s tým režimom mam dočinenia celý svoj život, nebol som diskriminovaní ja osobne, ale moji blízki. Pôsobil som v antife ako mlady, takže dokonca osobne dočinenia som mal s podobnými prasatami ako uhrik
  mozok 21.03.2019, 13:37 | #1138
  Ked máš iný názor a chceš aby som ho akceptoval, akceptuje aj ty môj. Nekaz mi, čo mám robiť, nekazem ani ja tebe. Ale teraz už môžem, keďže prvý si tu vytiahol nietzeovsky trumf o mne ako o nadclovekovi a súdil si ma. Zloz si prosím ta aj ty klapky z očí, potom to bude aj z tvojej strany vecná diskusia, ktorú budem brat za objektívnu.
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 14:50 | #1139
  antifa? ved to uz docista vygumovane hnutie**01
  mozok 21.03.2019, 14:52 | #1140
  Niekto musel reagovať na silnú vlnu neonacistov v 90 rokoch
  mozok 21.03.2019, 14:53 | #1141
  Inak nepatris náhodou k hooligans?
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 14:58 | #1142
  bejvaavalo..i ked to bolo skor ultras ako chuligani..
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 15:00 | #1143
  ale sem tam este nahanam zeny a dzeci na stadione**02
  mozok 21.03.2019, 15:02 | #1144
  V čom sa teda líši tvoje hnutie od môjho vygumovaneho? Lebo myslím, ze ďaleko od seba nemajú **01
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 15:05 | #1145
  ake moje hnutie? ved pisem ze nie som chuligan..ale ultras..
  mozok 21.03.2019, 15:16 | #1146
  Ved píšem o ultras a antife. Pokiaľ viem, veľakrát idú ruka v ruke.
  Markuss 21.03.2019, 16:03 | #1148
  Kukaj na reakcionára proletára . Antifa, hahHa.. a potim zdrhol do CH. Do base s tebou
  mozok 21.03.2019, 16:15 | #1149
  Markuss, nerobíš ty náhodou vo Viedni? V base sa tým pádom stretneme **01
  mozok 21.03.2019, 16:17 | #1151
  Národovec a pozri ho, pracuje pre zida v rakúsku, si smiešny
  Markuss 21.03.2019, 16:42 | #1152
  Ja som sa neonálepkoval ako národovec. Mne je sympaticka aj skótska, írska aj maďarská ci polská cesta.... a neviem, za čo by som isiel sediet ja.
Ja som v kuklách ĺudí nenapádal a ani nikoho neudával
  mozok 21.03.2019, 16:49 | #1153
  A ja som sa onalepkoval ako? Videl si ma niekde v kukle alebo udavat niekoho? Z čoho vychádza tvoja nenávisť voči mne?
Spomínal si tu včera, že tvoje premisy vychádzajú z holých faktov, nie z toho, kto za čím stojí. No teraz si si sám nastavil zrkadlo a konal presne opačne **27
  Markuss 21.03.2019, 17:07 | #1156
  Sam vyssie tvrdis, ze si bol v antifa. Stací... pozname metody....
Btw antifa je na zapade oznacena rovnakou extremidtickou nalepkou ako ine extremne skupiny... aj neonacisticke. Tak v com sa ty lisis od priemerneho antifa-ka?
  mozok 21.03.2019, 17:27 | #1157
  Ved ale prečo si domyslas, že automaticky som niekoho napadal a udaval? Bol som mladý, potreboval som niekde patriť, bol som na okraji hnutia, bez politickeho kontextu.. Vtedy som nevedel, že boj proti neonacistom je boj s veternými mlynmi.
Keby som mal použiť tvoj vzorec na skatulkovanie, tak na základe hesla "antifa hahahá" ta zariadim k neonacistom, k pospolitosti alebo LSNS a tým pádom označí za kreten, s ktorým netreba strácať čas. No neurobil som to.
To je to vaše skatulkovanie, domyslanie si a preberanie iba niektorých faktov, podľa potreby. Pripomína mi to dosť metódy dnešných politikov.
Ale kašli na to, chceš sa tu zbytočne hádať a dokazovať si niečo?
  Markuss 21.03.2019, 17:29 | #1158
  Vlastne áno. Skoda ze to tak dlho trvalo, kym si na to dosiel za mňa. Vdaka
  mozok 21.03.2019, 17:37 | #1159
  Dlho? Trvaloi to asi 1 minútu pri aplikovaní tvojej logiky **01
  true 21.03.2019, 18:45 | #1163
  mozok - nic v zlom - ale ked si bol maly - teba museli rodicia velmi bit po hlave - je mi ta naozaj luto naozaj **09**09**09
admin 21.03.2019, 11:36 | #325
stanleytri + Ciernokoselia este raz tu niekoho nazvete chu**, kok** a podobne a koncite na tomto webe, vlakno som zmazal ... kusok ucty a pokory k inym ludom.
ak ma niekto iny nazor na politiku, tak treba to respektovat a nie hned osobne utoky a nadavky, skludnite sa obaja
  stanleytri 21.03.2019, 12:18 | #1128
  **26
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 12:22 | #1130
  to si mohol s tym pocitat,ked si dal na tipersku stranku politiku..ze to tu bude napate..a miesto dobrych tipov a pohody tu zavladne nevrazivost..
  admin 21.03.2019, 12:24 | #1133
  preto som diskusie oddelil, vedel som to
Elizabeth 21.03.2019, 10:42 | #324
co keby ste sa prestali navzajom urazat ? vazne tu robite z diskusie uplne bahno.
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 10:55 | #1109
  toto co tu vidis je len zrkadlom spolocnosti.. tak to funguje aj v reali,mimo tejto diskusie**01
  slaven 21.03.2019, 12:19 | #1129
  presne preto ja ked som napr. na pive s niekym a podobne,. debatujeme o sporte, zenach, autach a nie o skurwenej ! politike, lebo to ani inak skoncit nemoze, hlavne vtedy ak niekto nevie akceptovat nazor druhej strany a neberie ziadne argumenty, nic, melie si stale svoje. Hovorim tomu: klapky na ociach a ide si svoje **01
Markuss 21.03.2019, 07:35 | #322
Link FB príspevok
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 10:18 | #1094
  idzes? :) chudaci ochrankari sa musia trepat hore kopcom**01
slaven 21.03.2019, 07:15 | #321
#314 peto, hned 1.clanok ktory spom nasiel https://dennikn.sk/1042315/preco-je-vrazda-novinara-obrovsky-problem-pre-fica-a-kalinaka/
citujem> "Preto si aj jeho vraždu voliči môžu spájať hlavne s premiérom"
Staci? urcite nie a urcite napises, ze nenapisali ze je to vrah, len to naznacili, ze ? to je naozaj zbytocna debata ... lebo tie ovce v uliciach tie transparenty nasli uplne nahodne niekde pohodene a zobrali si ich, nikto im ich nepripravil a nedal do ruk, vsak si toto myslis? https://www.napalete.sk/wp-content/uploads/2018/10/protest.jpg
slusne Slovensko ! a potom si Cesi precitaju toto https://www.expres.cz/kuciak-smrt-ndrangheta-071-/zpravy.aspx?c=A180303_114201_dx-zpravy_stes a urcite dalsich kopec clankov o tom najdeme, aj v zahranici, kde budu tie transparenty.
Elizabeth 21.03.2019, 07:06 | #320
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hlavn%C3%AD_strana
https://www.cnews.cz/wikipedia-brezen-2019-vypnuti-protest/
  slaven 21.03.2019, 07:17 | #1071
  co si Cech? ze nedas Slovensku stranku **01 https://sk.wikipedia.org/wiki/Hlavn%C3%A1_str%C3%A1nka
slaven 21.03.2019, 07:05 | #319
Velmi pekny komentar od Eduarda Chmelara Link FB príspevok
Ciernokoseliar 20.03.2019, 21:21 | #318
https://www.napalete.sk/syn-grafika-casopisu-tyzden-chce-vystrielat-odporcov-caputovej/ ach ti nasi liberalkovia,za slusne slovensko.. **01
  peto10 20.03.2019, 21:32 | #1060
  Bohužiaľ vždy sa nájde nejaký idiot aj na druhej strane. Keby sa však mali písať články o každom podobnom statuse, kde sa niektorí napr vytešovali z nedávneho útoku na NZ, tak sú ich stovky...
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 21:48 | #1061
  tu ide o to,ake ma ucinky na deti to vymyvanie mozgov po skolach..co daju admini Zomri alebo taky smatana nasim teenagerom? nic dobre veru nie,len podnecovanie nenavisti..aspon v tomto mi musis dat za pravdu chlope..
  peto10 20.03.2019, 21:55 | #1062
  A čo dávajú teenagerom Kotleba a Harabin? Podnecovanie nenávisti k cigáňom, migrantom, homosexuálom, moslimom, židom, ...
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 22:01 | #1063
  ty stale svoje...neviem o tom,zeby mal harabin ci kotleba prednasky na skolach...ty si strateny pripad..namiesto toho aby si to odsudil budes hladat chybu inde.. **01
  peto10 20.03.2019, 22:12 | #1064
  Nauč sa čítať. Kde píšem, že Harabin a Kotleba robia prednášky na školách? Hovorím, že svojimi vyjadreniami podnecujú nenávisť. A ak si si nevšimol, tak som to odsúdil hneď v prvej vete.
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 22:18 | #1065
  no lebo sa bavime o prednaskach v skolach...zrejme si ten clanok len letmo preletel,aj to mozno prehanam...**01
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 22:20 | #1066
  ale ked tu uz spominas kotlebu,harabina..preco nenapises aj kisku,matovica a dalsich politikov? ktory rozpolcuju spolocnost...ja som na politikov nenarazal,ty si s tym zacal..
  peto10 20.03.2019, 23:00 | #1067
  OK, tak ako prednáška o hoaxoch podnecuje nenávisť? Bol si na tej prednáške? A ako to vôbec súvisí s tým, čo napísal ten blbec? Zase sa len konšpi-weby snažia absurdne spájať niektoré veci...

O Kotlebovi a Harabinovi píšem preto, lebo práve u teenageroch sú populárny a oni naozaj podnecujú a šíria nenávisť. Môžem písať aj ďalších politikov, napr. Blaha, Mazurek, Uhrík,...
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 23:11 | #1068
  ty furt svoje...a furt svoje..jak obohrata platna..ale to tak diskutovat s liberalmi..jak s kovadlinou,aj ta ako tak pochopi suvislosti..
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 23:15 | #1069
  ako taky uhrik podnecuje nenavist? ty by si bol schopny povedat ze matka tereza bola radodajka,len preto,ze sa rozdala chudobnym **01
  mozok 21.03.2019, 09:36 | #1073
  Tak napríklad už len tým, že je neonacista a rasista. Myslím, že tie argumenty stačia každému človeku. To, že hovno je zabalené v krásnom o ale, ešte neznamená, že to je niečo honosné **01
  Ciernokoseliar 21.03.2019, 09:47 | #1077
  ty si cely nacista a rasista **01
  mozok 21.03.2019, 09:56 | #1081
  Ze to ty nevidíš, je druhá vec... Pre mňa to je fakt.
Ty teda tie trestné oznámenia na neho prehliadas, lebo ich chceš prehliadať. Prehliadať fakty a vyberať si to, čo sa mi práve hodí, hm mm, to je také, ako by som to nazval, populistické **01 asi by si bol dobrý politik za LSNS alebo Smer **04
slaven 20.03.2019, 18:48 | #317
#312 koseliar nevidel? neverim !
100% si ju videl, ked bola tehotna, ved vtedy to bolo vsade v mediach, ze Kiska je znova otcom. No a bodka, inde s nou nebol.
Premyslam, ci on niekde vobec bol na nejakej oficialnej navsteve okrem susednych krajin **14**14**14
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 18:54 | #1040
  boool..v amerike so šorošom **01 fakt som ju nevidzel,ani neznam jak vypatra..
  Markuss 20.03.2019, 18:59 | #1041
  Keňa a Ukrajina bil este.
V Keni chvalil vydavky na armadu, ktore si Kena poctivo plní...
  slaven 20.03.2019, 20:56 | #1056
  Je to náš najlepší prezident, som na neho veľmi hrdý, som za slušne Slovensko!
Markuss 20.03.2019, 17:50 | #316
Inak jak som ten chmelarov status videl... a spojil si toho Pompea na slovensku, tak sa tu ozaj pekny ojeb chysta... aj s top ministrom Vajčákom.... piche a este to tu niekto marginalizuje, jak keby Mike došiel na 3. kolo play off hokejovej citrón ligy..
  Markuss 20.03.2019, 17:53 | #1023
  Sa ma na to inak v AT pytali... aj tam boli po vojne este 10 rokov okupovaní.. a rozdelení na 4 okupacné zóny..... majú to stale v cerstvej pamati
  slaven 20.03.2019, 18:06 | #1026
  jaky status? to co vravel o USA a ich vojsk u nas? to som videl v tej poslednej predvolebnej diskusii s nim, kde sa aj jasne spytal Caputovej, ktora sa absolutne do tychto veci nevyzna, ze kto bude jej radit v tychto "vojenskych" veciech ... mozno nejaky kamarat a podobne ... v tomto s nim brutalne suhlasim
  Markuss 20.03.2019, 18:24 | #1031
  Ano... taka bábka ako Kiska.... v zahr.politike absolutne bez potuchy
  slaven 20.03.2019, 18:40 | #1038
  presne tu to je, kto nevidel, pozrite: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14231/182013#455
nastavil som to na ten cas, len to skopirujte cele manualne, kliknutim to nepojde
mozok 20.03.2019, 17:22 | #315
Berie tu inak niekto WikiLeaks vážne?
  Elizabeth 20.03.2019, 17:33 | #1021
  nie, maju naprd analyzy a ich tipy nevychadzaju. navyse sa nevyznaju ani do futbalu ani do hokeja a basket im uz vobec nejde **03
  Markuss 20.03.2019, 17:44 | #1022
  Plus su to antiamericki konšpirátori a aj DennikN povedal, že sú to pichoviny
  slaven 20.03.2019, 18:07 | #1027
  a my nemame radi konspiratorov, my sme predsa za slusne Slovensko ... takze nie, neberieme ich vazne **03
  mozok 20.03.2019, 19:03 | #1042
  Takze zo satirickych odpovedi vychadzam, ze ich beriete vazne (sam som im uz prispieval)...preto mi vysvetlite, ako je mozne ze za WikiLeaks Slovensko stoji vami urcite nenavideny Weisenbacher? Ten isty Weisenbacher, ktory pise pre SME a organizoval pochod, kde by ste kazdeho ucastnika urcite ukrizovali najradsej?
**12
  Markuss 20.03.2019, 19:08 | #1044
  My na rozdiel od inych, pozerame na fakty. Bez ohladu na osoby, ktore niektori maju apriori zaradene ako "zlo" a "nepravda"
  mozok 20.03.2019, 19:22 | #1048
  Tak ale fakty a neoverene fakty su dve veci, takze tak by som to asi nedefinoval, netreba v nich hladat ani pravdu a dobro :)
  Markuss 20.03.2019, 19:26 | #1049
  Hmmm a odkial ty beries overené fakty?
  mozok 20.03.2019, 19:43 | #1053
  Nepisal som nic o overenych faktoch. Len o tom, ze informacie odtial nemusia byt apriori ani overene :)
  Markuss 20.03.2019, 20:29 | #1055
  No ano... kde by si to tak asi overil, ked to su uniky z tajnych materialov
  slaven 20.03.2019, 21:00 | #1057
  Mozog asi mi neuveríš, ale kto je Weisenbacher?
Nejaká Známa osoba?
P. S. Wiki leaks nepoznám a v živote som na takej stránke nebol. Samozrejme v médiách som o tom projekte počul niečo z majiteľmi, že mali ísť do basy a podobne. Sem tam zájdem na Wikipediu.
  mozok 21.03.2019, 09:42 | #1074
  Je to človek, ktorý na jednej strane je ovcami nenávidený za to, že organizoval dúhový pochod, ale na druhej strane sprostredkuje tým istým tupym ovciam, ktori nevedia ani po anglicky, informácie z WikiLeaks, ktoré sú niekedy až božím chlebom pre ich hlad po informáciách. Čiže hra ako keby na dve strany. Respektíve nehrá ani na jednu stranu, je len normálny človek, ktorého sa nedá kategorizovat ani do jednej skupiny, ovce a slniečka.
  slaven 21.03.2019, 11:37 | #1110
  nepoznam ho vazne.
slaven 20.03.2019, 16:21 | #314
Ficko si dal dnes tlacovecku Link YouTube video
  slaven 20.03.2019, 17:02 | #1016
  som si to vypocul, no nalozil im poriadne a som zvedavy ako zareaguje SME a dennik N lebo im hlavne nalozil za tie veci co robili, sirenie klamstva a podobne a balamutenie ludi na namestiach
tie transparenty ze Fico je VRAH a podobne veci sme videli vsetci.
Myslim, ze je na mieste, aby sa mu verejne ospravedlnili (moj nazor za ktory sa nehanbim a mozete ma aj ukamenovat)
amen
  mozok 20.03.2019, 17:21 | #1020
  Bez toho, aby som sa tých denníkov zástaval, prečo žiadas ospravedlnenie Ficovi? Nemal by sa naopak ospravedlniť on Slovensku za to, čo tu 12 rokov pácha?
  Markuss 20.03.2019, 17:57 | #1024
  ? V každom pravnom state je predsa bezným rozsudkom ospravedlnenie sa media politikovi, pokial tak rozhodne súd... je jedno akému...
A kde, TU? Myslis v CH?
  slaven 20.03.2019, 18:04 | #1025
  mozog, videl si to video vlastne, ze sa pytas preco?
  slaven 20.03.2019, 18:08 | #1028
  Markuss, pekne napisane, len Slovensko ma od pravneho statu kurva daleko ...
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 18:13 | #1030
  ja som patrel naživo na Ta3. aľe mušel som vypnuc,kedz som čul krescanko- dibakovu aj z tou Todovou...**11
  peto10 20.03.2019, 18:26 | #1032
  Naozaj veríš Ficovi? Veď predložil úplne trápny dôkaz. Za prvé ten prokurátor bol na stretnutí tímu, ktorý rieši Kuciakovu vraždu a nie Vadalovu drogovú činnosť. Za druhe, vyšetrovanie je aktívne a určite nebude talianska prokuratúra odpovedať na otázky kým sa neskončí vyšetrovanie.
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 18:29 | #1033
  a to fico ma davat dokazy? ved uz nebud docista smiesny **01
  peto10 20.03.2019, 18:31 | #1034
  Dôkazy budú po skončení vyšetrovania. Fico nevyvrátil, že s Vadalom telefonoval.
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 18:34 | #1035
  no tak pockajme na zaver vysetrovania...a nie bludy pisat bez nejakych dokazov len preto,ze jedna pani vravela..ale co cakat od nasich novinarov..a sa divim ze sa najde niekto..kto im to hlta ;) dokonca predplaca**01
  slaven 20.03.2019, 18:35 | #1036
  asi si kukal ine video peto
ja nesom Ficov volic ani sympatizant, ale v tomto som pri nom - teda ak nejake noviny nieco povedia a potom daju ludom transparenty a absolutne nemaju dokazy o tom co pisu, o com to potom je? o hovne ... na Ficovom mieste ich zazalujem o brutalne prachy

koseliar, tu Todovu sfukol jak babiku , si to mal kukac **01
  peto10 20.03.2019, 18:37 | #1037
  S tou informáciou prišiel druhý najčítanejší taliansky denník a nie slovenskí novinári.
  slaven 20.03.2019, 18:46 | #1039
  zhodou okolnosti taliansky dennik napojeny na nas dennik ...
peto, ved o tom aj Fico v tom videu hovoril, ty si to nepozeral vobec?
ja proste nechapem
  Markuss 20.03.2019, 19:07 | #1043
  To je presne... tu su ludia onalepkovani anti-ficovcami, ktorí prehliadajú fakty... ble cele zle... vid mozok a jeho nevecna poznamka o ospravedlnení alebo peto10 a jeho prezumpcia Ficovej viny
  mozok 20.03.2019, 19:16 | #1045
  Markuss - ano, lenze rozhodnutie sudu neexistuje zatial...zatial existuju len pochybne reci a padaju obvinenia zo spinavej chrapy, namiesto toho, aby sa konecne stiahol do uzadia a dufal, ze nejakemu obcanovi neprepne a nerozpara mu tu jeho hranatu hlavu roxorom :)
Slavien, videl som to video a preto som sa opytal. Lebo obvinil par dennikov namiesto toho, aby obvinil vsetky. Pokial viem, informacia bola uverejnena skoro v kazdom mediu. Sam si tu nedavno pisal, ze cerpas informacie z viacerych zdrojov....takze tento krat za sirenie nepravdy mozu iba tie dva nenavidene denniky?
  peto10 20.03.2019, 19:21 | #1047
  Tak ešte raz. Nikde Fica z ničoho neobviňujem. Hovorím, že jeho "jasný dôkaz o tom, že s Vadalom netelefonoval" je nepravdivý.
Slovenskí prokurátori boli na stretnutí spoločného vyšetrovacieho tímu, ktorý rieši Kuciakovu vraždu. Fico predložil "dôkaz", že v spise o Kuciakovej vražde sa nenachádza zmienka o tom, že telefonoval s Vadalom. To je pravda, pretože nahrávka telefonátu sa nachádza v spise o Vadalovej drogovej trestnej činnosti, ktorú rieši čisto taliansky tím a ktorý určite nebude dávať oficiálne stanoviská, kým prebieha vyšetrovanie.

Chápem, že je vám Fico sympatický, keď nakladá Kiskovi a médiam, ktoré nenávidíte. Ale spomeňte si, čo to je za človeka. Človek, ktorý zháňal peniaze vlastnou hlavou, ktorý pomaly 12 rokov rozkráda a rozkladá štát, ktorý si na Úrad vlády zoberie Vadalovu štetku a obchodnú spoločníčku...

Asi sme naozaj pozerali iné video. Pretože ja som na tom videu videl prepitého človeka, ktorý vie, že sa mu kráti beztrestnosť, tak ešte z posledných síl kope.
  mozok 20.03.2019, 19:32 | #1050
  Ja by som tu situaciu nazval tak, ze tak isto sa sprava strelena svina, ktorou ked preleti gulka, tak v smrtelnom krci este vsade narozhadzuje banho.
  peto10 20.03.2019, 19:34 | #1051
  Slaven a ešte mi prosím ťa daj nejaký dôkaz na prepojenie La Republicca a nejaké slovenského média. Teda okrem toho, že to povedal Fico. Pretože ja som také prepojenie za 15 minút hľadania nenašiel.
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 19:38 | #1052
  to zbytocne...to ani kovadľine nevyšvetľis..ne este tyymto**01
  mozok 20.03.2019, 19:49 | #1054
  Peto, pekne si to napisal, niektori ludia ale pre stromy nevidia les :)
  slaven 20.03.2019, 21:06 | #1058
  Fico obvinil denníky ktoré s tým začali, čo je na tom čudné? Veď tie denníky na neho kydaju v kuse, niekedy oprávnene a niekedy nie, veď o tom bola ta tlačovka.
Inak to je zbytočná diskusia. Kebyže o Tebe vyjde clanok že si vrah a potom ľudia v uliciach majú transparenty s tvojim menom že si vrah?
A to všetko Bez dôkazov. Presne o tom bola ta tlačovka. Odomna všetko.
  peto10 20.03.2019, 21:28 | #1059
  Ľudia s transparentami nie sú médiá. Daj mi sem jediný článok, kde písali o Ficovi ako o vrahovi. Dopadne to ako o tom prepojení La Republicci a slovenských médií...
mozok 20.03.2019, 14:36 | #313
Po všetkých týchto konfrontáciach a názoroch kao na prezidenta, tak aj na budúcnosť Slovenska, by ma veľmi zaujímal názor diskutujúcich na izraelsko-palestínsky konflikt.
  Elizabeth 20.03.2019, 15:58 | #1009
  robis dizertacku a nemas cas vymyslat ? **01 ved si kup letenku za 50 evri a chod sa popytat priamo. vo vzniku izraelskeho statu nemaju jasno ani samotni zidia. ale aj tento vtip ti moze nieco napovedat

Probíhá další z nesčetných jednání na půdě OSN o situaci na blízkém východě. Jako první vystoupí delegát Izraele: "Dámy a pánové, ještě než se dostanu k současnému postoji státu Izrael, rád bych Vám řekl jednu starou historku z biblických časů. Mojžíš vedl židovský národ pouští čtyřicet let a jednoho dne dorazili k řece. Lidé i dobytek si užívali vody, dokonce i starý Mojžíš se chtěl vykoupat, svlékl si šaty a vstoupil do vody. Jenže když vylezl zase ven, zjistil, že jeho oděv zmizel. Nade vší pochybnost jej ukradl nějaký palestinec...." - Okamžitě vyskočil zástupce OOP a začal křičet:" To je urážka, hanobení, to je nepřípustné... Všichni ví, že tehdy tam žádný palestinec být nemohl..." - "Výborně", pokračoval zástupce Izraele, "slyšeli jsme tedy vyjádření druhé strany k přítomnosti palestinců, takže jej mějme na mysli a můžeme začít jednat..." ten vtip je samozrejme nie prave historicky presny, pretoze rimania nazvali urcitu cast Palestinium (schvalne nespravne) prave aby zidov nasrali
  slaven 20.03.2019, 16:09 | #1010
  to normalne patri do funny diskusie **26**02
  mozok 20.03.2019, 16:16 | #1011
  Nie nie, mňa to vážne zaujíma, čo si tunajší diskutujúci myslia o tejto problematike. Keďže je tu pár ľudí, ktorych možno zaradiť do skupiny antisemitov a verejne sa tu vystupuje aj proti islamu, tak presne názor týchto ľudí ma zaujima. Ak teda názor majú aj na "silnejšiu" tému ako sú utečenci na SVK alebo LGBTI. **01
  slaven 20.03.2019, 16:27 | #1012
  ja osobne do tejto problematiky nevidim a vobec sa jej nevenujem, t.j. ide to mimo mna uplne ... len som zachytil v nejakom case ze zrazu Tel Aviv nie je hlavne mesto a ze si to zmenili na Jeruzalem **01
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 16:29 | #1013
  koho uz zaujima blizky vychod? **08
  StanoDianiska 20.03.2019, 16:38 | #1014
  slaven podľa mňa si to naopak napísal. Jeruzalem bol hlavné mesto a zrazu je Tel Aviv.
  slaven 20.03.2019, 16:54 | #1015
  neviem Stano, ale pokial si dobre pamatam, ucili sme sa v skole ze Tel Aviv
aspon tak to mam v hlave a viem ze niekedy v poslednom obdobi (par rokov?) sa tam nieco zmenilo ... napr. som vygooglil, ze az Trump v 2017 uznal Jeruzalem a presunulo sa tam UISA velvyslanectvo.
  slaven 20.03.2019, 17:03 | #1017
  ale pravdu povediac, ci tato zmena hlavneho mesta suvisi s konfliktom na ktory sa pytal mozog, tak to neviem **07
  Elizabeth 20.03.2019, 17:05 | #1018
  tel aviv je hlavne mesto(administrativne), lebo jeruzalem uznava ako hlavne iba par krajin
  mozok 20.03.2019, 17:15 | #1019
  Je to rozsiahla téma, na ktorú neexistuje jeden správny názor, ja som chcel počuť tie alternatívne.
Ale asi si počkám na dizertačku od niekoho z parlamentu **01
  slaven 20.03.2019, 18:09 | #1029
  a tvoj nazor na tento konflikt je aky a do akej skupiny ludi sa zaradujes?
pises o nejakej skupine antisemitov a antiislamistov, tam to asi nebude, ze?
  mozok 20.03.2019, 19:18 | #1046
  Kedze do tej problematiky vobec nevidis, tak ti moj nazor bude na dve veci.
A nie, nekategorizujem sa ani do jednej skupiny. Mam v oboch taboroch znamych a zatial iba pozitivne skusenosti. Ty sa do niektorej vies zaradit?
  mozok 21.03.2019, 09:44 | #1075
  Tými oboma tábormi som myslel to, že sa stretávam s ľuďmi aj zo židovskej a aj z moslimskej komunity.
true 20.03.2019, 12:25 | #312
Aha **** v SME co dali na titulku

Odborník: Šefčovičova žena sa správala až detsky
Šefčovičov úsmev je len na ústach, vraví odborník na neverbálnu komunikáciu.

uz riesia usmev a jeho zenu ako vyzera **** **14**14**14
**** slniečka
  peto10 20.03.2019, 12:38 | #1003
  Hlavne, že tebe vadilo, že Caputova mala retusovanu fotku...
  Markuss 20.03.2019, 12:54 | #1004
  vidim, ze skvely zurnalista si najde temu, ktoru treba rozobrat.
ved aj ty, ked nemas v robote do coho pichnut, hladas, co este mozes proaktivne vylepsit**26
  StanoDianiska 20.03.2019, 13:07 | #1006
  admin už by si mohol niečo robiť so slovníkom prispievateľa true.
  admin 20.03.2019, 13:11 | #1007
  prispevok som upravil
true, zdrz sa tychto nadavok, pis slusne, lebo to zacnem mazat
  Ciernokoseliar 20.03.2019, 13:59 | #1008
  a ja som nevidzel calych 5 rokov podvodnikovu prvu damu...zdehonestoval tu poziciu dočista**11
slaven 20.03.2019, 11:15 | #311
Kiska plánuje stranu, napriek ponuke Štefunka s Beblavým
- slusni ludia maju z toho naozaj radost, za slusne Slovensko !!!
  Markuss 20.03.2019, 11:56 | #1001
  to je slusny uder vsetkym, ktori chceli zostavovat vladu...
teraz sa bude musiet dohadovat don matovich s borisom, risom, stefunkom, beblavym a ponovom aj kiskom...
najlepsie bude, ked polovica z nich neprekroci 5%...
to zas bude nefer....
a potom nechod do ulic protestovat.**11
  true 20.03.2019, 12:26 | #1002
  budeme mat slusnu vladu - vladu slusnych kokotov zaplatenych zvonku
  Markuss 20.03.2019, 12:55 | #1005
  pozri, ak to neurobia tak, ako kedysi dzurinda s SDKU, tak pojdu akurat tak zasa niekde vyplakavat, ako ich bela oyebal.... lebo kazdy kohut chce hrabat na svojom piesocku...
lenze ako zladit agendu tolkych partaji
sharky 20.03.2019, 10:42 | #310
Link FB príspevok

shit
  slaven 20.03.2019, 11:21 | #1000
  pojdes do basy
apropo Slovensko tento pakt o migracii tiez odmietlo
Markuss 19.03.2019, 21:06 | #309
https://robimnavychodze.sk/?utm_source=Facebook%20PPC&utm_medium=03&utm_campaign=skadzi_si%20banner%...
  Markuss 19.03.2019, 21:09 | #996
  Kukaj ho. A hned polovica portalu bali kufre z UK. Šak aj činkáreň v TV koyo postaví
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 21:27 | #997
  ta ňe? **01
  marecek75 20.03.2019, 03:05 | #998
  Pekna picovina,ze pod robit na vychod domov a hned prva jazda jeb ho do nemecka na tyzden....no to je mi len vyhra
  Markuss 20.03.2019, 07:35 | #999
  šak ale dostaneš slovenské diety**16**08
slaven 19.03.2019, 13:27 | #308
tu je ukazka toho, ako sa maju vychiodniari dobre: Link na článok na doméne sme.sk
plati sa 0,3 + 0,3 + 2,5 eura
V BA mas 3h zdarma parkovanie napr. v Euroveii priamo pri modrom Dunaji ... Rovnako v Aupark BA 3h zdarma a podobne.
  Markuss 19.03.2019, 13:42 | #980
  sak ked tam nechodite nakupovat, tak z coho maju zit? ... vlastne**08 sak to si robite sami**12
  slaven 19.03.2019, 14:06 | #992
  je tam stale plno, po penis ludi ... ja tam chodim malokedy, len ked idem k doktorke
  slaven 19.03.2019, 15:15 | #995
  a v clanku vidim, ze zvysuju ceny, lebo potrebuju malovat ... no koment, to sa uz ani neda normalne opisat
Markuss 19.03.2019, 13:21 | #307
Chlapci - len k temam dole... Dzurinda mal obrovske prachy z privatizacie a mohol ich tiez posunut na vychod, aj s Druhym najlepsim akademickym Ministrom Financii (ktory predtym nebol minutu v praxi, iba na skole ucil)
obaja vychodniari - mali vsetkych ostatnych vychodniarov v pichi.

A preco? lebo robili na tych, ktori im brucha mastili. maju oni v pici cele regiony - jedno ci dzurinda, figel, alebo fico.....
  slaven 19.03.2019, 13:22 | #967
  yoyo, Dzurinda pochadza z vedlajsej dediny ...
presne tak, maju v pici regiony, hlavne ze na uctoch miliony EUR a cele generacie svojich deti a ich deti zabezpecene
  Markuss 19.03.2019, 13:24 | #968
  mne sa staci rozhliadnut po krajine na SVK a v RAKUSKU.

v Rakusku robia ludia na vidieku na seba - polia obrobene, krajina upratana.
u nas sa nahrnie vacsina do velkomesta a na rodnu hrudu si spomenie vtedy, ked sa ide sibat alebo sviatkovat... pripadne sa s kamosmi z detstva na volajake vesele najebat...

takze - nielen stimuly chybaju (ako napr. v AT do obrabania vlastnej pody)
ale aj nasinec ma taku povahu.....**11**11**11
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 13:24 | #969
  vy sce dočista šaleni.. sak to ľem Fico **02
  AC_28 19.03.2019, 13:27 | #970
  ale kva to nie je o Ficovi, koselo... Ber to tak, ze kazdy, kto tuto krajinu neposunie dalej musi prec. Ako meciar, tak Dzurinda tak aj Fico... bodka. ak nieco pride po Ficovi, a nebude citit zlepsenie a vidiet vysledky bude ho treba odstranit... To nie je o nejakom rysavom ochlastovi...
  slaven 19.03.2019, 13:29 | #971
  tiez si myslim, ze Fico sa to nemoze, ze Slovaci su tak jebnuty narod ... on to len vyuzil.
  Markuss 19.03.2019, 13:29 | #972
  obavam sa ale, ze Mestske typy ako don matovich alebo riso sulik a o PS uz ani nehovorim sa na cele regiony tez vyjebu. preco?

lebo tam neni ich elektorat, a rovnako zivot na vidieku nepoznaju
  peto10 19.03.2019, 13:31 | #974
  V Rakúsku nemali 20 rokov komančov.
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 13:33 | #975
  ale to ty so suputnikmi len na fica vinu hadzes..ja len pisem,ze fico je pri moci preto,ze nema ziadnu alternativu...nijak ho nebranim,len vravim,ze neni sam,co dodrbal slovensko... ani mi tak neide o nakradnute,nech si to zozeru,ale ako rozpoltili spolocnost...to sa im za tych 26 rokov podarilo dokonale..
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 13:37 | #976
  ale ficova vlada uz dovladla,o rok nastupi ten zlepenec opozicie..sulik,matovic,hlina,kollar..co meno to pojem..samozrejme plus maly Mivko..to bude ekipa**01
  stanleytri 19.03.2019, 13:40 | #977
  chvalabohu ze dovladla,,,nebyt podvodu na volicoch, uz by nevladli ani teraz,,,treba dat sancu tak jak pise ac opozicnym a novym stranam,,ak sa ukaze ze aj oni seru na ludi poslat to do riti a dat sancu dalsim, verim ze existuju ludia, ktorym uprimne zalezi na sk,,,a ne rezignovat, povedat ze kradnu vsetci no toti nam dali aspon obedy a vlaky zadarmo
  peto10 19.03.2019, 13:40 | #978
  Nie je alternatíva... Zlepenec opozície... Obľúbené frázy smerákov.
  Markuss 19.03.2019, 13:41 | #979
  v rakusku vladli socialisti dlhe desatrocia.... aj so vsetkym co k tomu patri....
  AC_28 19.03.2019, 13:43 | #981
  to ze neexistuje alternativa vravi iba Fico... a ty to po nom vsade verklikujes... Vzdy je na vyber, vzdy je alternativa... Ak bude zlepenec ktory spominas zly, tak mu dame sancu len styri roky. A pojdu prec...

Add Fico: nie je nic horsie ked sa cez mafiansku kurvu robia svinstva na vychode cez agrodotacie. Toto zo seba ten hnup nezmyje. ci bol tak naivny alebo sprosty, je egál. Jedno horsie ako to druhe. Nahravat talianskej mafii na Slovensku to uz je sila aku nedali ani Dzurinda ani Meciar...
  stanleytri 19.03.2019, 13:43 | #982
  peto10 presne tak verklikuju to iste dookola,,,hlavne ze tato vlada vznikla len silou penazi a su rovnako zlepenec 4 stran
  Markuss 19.03.2019, 13:45 | #983
  ...ale je pravda, ze v rakusku nemaju v parlamente 10 stran ako na slovensku....
5 maximalne, pricom koalicia pozostava max. z 2 stran.....


.. hoci do volieb idu aj komunisti a zeleni, a ine pica partaje
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 13:46 | #984
  peto alternativu sme tu uz mali..pardon zlepenec..to neni fraza smerakov,s ktorou sa radi v denniku n ohanate..to je realitu,ktoru sme tu uz mali,a vieme ako dopadla..risko nechcel drzat balonik,matovic pokrstil poliacika striekackami..co bude teraz,hlina zamuruje poslancaov v parlamente?**01
  peto10 19.03.2019, 13:46 | #985
  Nehovorím, že nemali socializmus, ale že tam nemali komunistov a bratskú pomoc...
  peto10 19.03.2019, 13:49 | #986
  Bohužiaľ tu vládu rozbila SDKÚ a tak aj dopadla. Vždy radšej zlepec so Sulikom či Matovicom, ako s Ficom či Retardom.
  AC_28 19.03.2019, 13:56 | #987
  zrovnavas naivne vystrelky vtedy neskusenych politikov s mafianizaciou vlady... Dalej to takto nemoze ist... Smer nema Slovensku uz co dat... akakolvek nerozhodnost a nevykrocenie dalej je chybou...
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 13:59 | #988
  ked pises o mafianizacii..a chces vo vlade kollara...to mi pride velmi usmevne**01
  stanleytri 19.03.2019, 14:01 | #989
  ne nechame tam fica a spol nech kradnu do nemoty, a tebe daju daco zadarmo, aby si bol spokojny s tym jak oni myslia na ludi,,,a popritom ti zdvihnu dane, odvody
  AC_28 19.03.2019, 14:04 | #990
  Ciernokoseliar: vyborne... policia vysetrit, sudy odsudit, a zavret... kazdeho mafiana... Mas pocit, ze tierto tri zlozky spolu takto funguju? vdaka vlade Smeru nie... a to musi vidiet aj slepy...
  Ciernokoseliar 19.03.2019, 14:05 | #991
  mohli by ste ho tam nechat..nech vas nacisto rozdrapi od nervoch**01 to by som bul rad**01
  AC_28 19.03.2019, 14:07 | #993
  vydrzali sme s nim 12 rokov... bol demokraticky zvoleny... co uz... co vacsina chce, ma to... ale posledny jeho mandat uz kóšer nebol vdaka belovi a odrbávačovi s diplomom...
  stanleytri 19.03.2019, 14:07 | #994
  ja by som bol rad, keby si konecne otvoril oci,, fico sa pochvali, ze zabezpecil 40milionov vlastnou hlavou a ludom to vobec nevadi, nevadi im to ze to musi kamosom vratit x nasobne viackrat, ludom staci, ze si na nich spomenie pred volbami a su spokojni
slaven 19.03.2019, 13:19 | #306
Nieco k teme nizsie ... o tom vychode> Link na článok na doméne sme.sk
z diskusie par myslienok vyberam>
"je to obraz mentálnej úrovne...kde chýba kritické myslenie a dominuje populizmus to iné nebude"
"je to zhruba rovnaká mentálna úroveň ako v iných, sociálne a demograficky podobných regiónoch v iných častiach krajiny. Lenže ich životná úroveň (však buďme konkrétny - mizéria), ktorá sa v porovnaní so zvyškom krajiny dlhodobo nemení, determinuje ich "kritické myslenie" (a budme spravodlivý, východ je zanedbávaný). Frustrácia až beznádej je to, čo ich rozhodnutia ovplyvňuje a tak sú povedzme skeptický (to je tá absencia kritického myslenia). A tak ľahko inklinujú k jednoduchým riešeniam - sľuby rýchlych a ráznych (aj na hlavu postavených) opatrení, "sociálne istoty" a pod. A ak im niekto šikovne podsúva aj "vinníka" ich marazmu (ktorý býva zvyčajne z druhého "tábora"), majú jasno!"
<< < 628 | 629 | 630 | 631 | 632 | 633 | 634 | 635 | 636 | 637 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions