POLITICKÁ DISKUSIA
Markuss
|
30.03.2019, 14:55 | #366
|
Aj Borisovi na nas zalezi....https://style.hnonline.sk/cestovanie/1907597-boris-sa-vracia-z-danska-kvoli-volbam-som-naivny-verim-ze-sa-to-da-zmenit
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 14:57 | #1423
|
|
Druha vec je, ze prave na takeho Zemana sa napr. v AT pozeraju s respektom... bez srandy. Je svojsky, ale ma vlastny nazor.. asi preto, že vo Viedni je kazdý štvrtý clovek davny potomok prisťahovalca z ceských zemí
|
|
|
slaven
|
30.03.2019, 16:43 | #1425
|
|
Zeman je pán prezident, národniar, nie zapredanec a podvodník ako ten náš
|
|
|
Elizabeth
|
31.03.2019, 11:08 | #1430
|
|
to nemyslis vazne ? zeman, ktory oblizuje gule chvilu rusom chvilu usa a potom pre zmenu izraelu ? co to tam pijes k tym klobaskam po veceroch ?
|
|
|
slaven
|
31.03.2019, 14:00 | #1434
|
|
Vzťahy treba mať s každým
Jednosmernosť je o hovne... Vidieť len A a nie B.
|
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 13:36 | #1422
|
|
Best president ever! Moralna autlrita a obeť konšpirácií a smerákov! Všetci mu ubliZUJÚ ... a to zato len, lebo Fica nechcdl vymenovať!
|
|
|
slaven
|
30.03.2019, 18:03 | #1426
|
|
strasne ho mame radi lepsieho prezidenta sme nemali ! skoda ze uz konci
|
|
mato22
|
30.03.2019, 08:12 | #364
|
Volím Sefcovica
|
|
|
Markuss
|
30.03.2019, 11:25 | #1420
|
|
Bacha na FB profil, bo ta Benčík hned screenshotom zadokumentuje!
|
|
|
slaven
|
30.03.2019, 12:57 | #1421
|
|
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:12 | #1383
|
|
sektari volia čaputovu... my,pravoverni rimokatolici volime mensie zlo..ako niekoho,kto sa sam nazyva dobrom..amen
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:18 | #1384
|
|
áno, voľte Maroška, čo chodí každú nedeľu do kostola a nevie Božie prikázania, ja ako ateista ich viem vymenovať 2x viac ako on
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:22 | #1385
|
|
nie..budem volit hodnotove zvratenu bytost,ako ty
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:25 | #1386
|
|
nevadí, pošleme ti potom jedného homosexuála, aby ti rozvrátil rodinu
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:27 | #1387
|
|
ved preco neposles rovno seba? nehanbi sa ze nemas gule
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:30 | #1388
|
|
nie, ja ti prídem znásilniť ženu a ukradnúť prácu... wait... kto by už len chcel latentného homoša a brigáda na Súmračnej tiež nie je nič moc, takže radšej neprídem
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:32 | #1389
|
|
nervacikovi uz rupli nervicky predychaj clovece,bo ce poraži
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:33 | #1390
|
|
ja som kľudný, lebo viem, že to zajtra máme vyhraté a v nedeľu bude na obed rezeň
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:36 | #1391
|
|
ale no..dobre viem ked je liberalik nervny,zacne pouzivat sumracnu,brigadnikov,trollov a neviem este ake vymyslene bytosti
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:40 | #1392
|
|
nie si náhodou jedným z tých siedmych, čo spravujú Blahov profil na FB?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:43 | #1393
|
|
presne...a vytacam liberalikov do nepricetnosti...najme dnes,co dostali ranu v parlamente jak z kanona
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:47 | #1394
|
|
Myslím, že zajtrajšia rana od nás vás bude bolieť viac ako tá vaša dnešná
|
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1395
|
|
Okrem financii ktore investovali miliardari z Esetu do Caputovej asi nevidite tu podporu medii Esetu (dennikN, Tyzden), Penty ( Sme, Plus 7 dni, Trend) ci Kmotrika ( Ta3, JoJ) to je nerovny boj a iba niekto nekonrcne naivny si moze mysliet, ze ta podpora bude zadarmo!!! p. Caputova zije cely zivot z financii zahranicim financovanych mimovladok a sama NIKDY NIC nedosiahla - takyto clovek nikdy nebude branit zaujmy Slovenska - iba ludi co ju zaplatili a to je smutne !!!
|
|
|
true
|
29.03.2019, 22:50 | #1396
|
|
a onanisti ako peto10 sa budu este v nedelusmiat ked budu mat na obed ten rezem - ze huraaaaaaaaaaaaaaa vyhrali sme.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 22:50 | #1397
|
|
pokial viem my sme parlamentna republika..nie prezidentska .aspon to by si mohol vediet..taka chaba naplast na vase zubozene duse..
|
|
|
true
|
29.03.2019, 22:51 | #1398
|
|
Ale v skutocnosti Slovensko prehralo   a vyhrala ludska hlupost a zena co nic nedokazala - akurat sa zviditelnila jednou skladkou a je platena z vonku co je jasne dokazane sa stane prezidentkou. Nie je ani vydata - má uplne v pici nejake manzelstva medzi muzom a zenou a nejake zakladne klrestanske hodnoty.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:54 | #1399
|
|
vtipné keď o základných kresťanských hodnotách hovorí niekto, kto tu nadáva ako pohan a šíri bludy a nenávisť
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 22:55 | #1400
|
|
čo hovoríš na podporu 230 000 od SMERu pre Šefčoviča posledný deň pred moratóriom? veď už má rovnako drahú kampaň ako Čaputová
|
|
|
true
|
29.03.2019, 23:02 | #1401
|
|
co na to hovorim? nic - SMER sa aspon nepcha do zadnice hnusnej USA,NATO,EU a nie je plateny zvonku
zisti si (ked si to doteraz neurobil) kto platil Caputovu v minulosti - za jej clanky a podobne veci urovne stredoskolskej prace. Zisti si ake ma caputova hodnoty, morealne hodnoty a co prezentuje. tebe sa naozaj bude pacit ked tvoje dieta bude v skole vidiet ako ucitelka im vysvetluje ze je zena, muz a potom TO. Mna ucili len zena a muz a ich deti - ziadni treti rod. Ale toto vy chcete - to je chore ! a este sa z toho tesite !!!! gratulujem Ti k vitazstvu - uzi si ho
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:03 | #1402
|
|
nie, my chceme fungujúci štát bez SMERu, korupcie a hlúpych ľudí
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:04 | #1403
|
|
ale tebe nieco pisat to je ako keby som kladivom bil po kovadline !!! proste jakeby hluchemu daco hovoris a slepemu ukazujes a on kyve len hlavou ze hej hej a hovori si stale svoje a uplne bludne veci. idem si radsej podat moje remizy a tu pridem po volbach ked tu budu slnieckari, buzeranti a USA milujuci ludia oslavovat uzasne vitazstvo
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:06 | #1404
|
|
slaven, veď už sa toľko nejeduj, veľa šťastia
|
|
|
StanoDianiska
|
29.03.2019, 23:07 | #1405
|
|
aha slaven takže peto10 si melie len svoje, akoby si hluchemu hovoril... a true je ten rozhľadený, tolerantný...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:12 | #1406
|
|
dianiska...true je tiper,co si sem pride povedat nazor...narozdiel pato10,ktoreho motivaciu chodit na tuto stranku nevie nikto pochopit
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:18 | #1407
|
|
Stano, nie. Ale vidim ze tu viac nickov petovi pise a on nic, stale si melie svoje. Preto som to napisal. Ja som v pohode, mne stastie priat nemusis. Ja volit nejdem, uz som to pisal. ja len verim, ze v istych veciach zvitazi ten nas sedliacky rozum a nie zaujmy ludi co stoja za nou. Vsetci vieme o koho ide.Ja tiez chcem stat bez smeru, korupcie ale nemyslim, ze ten clovek ktory zajtra bude volit Sefvocica, alebo nebude volit (ako ja) je hlupy clovek.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:18 | #1408
|
|
ja sem chodím preto, lebo chcem vidieť ako uvažujú ľudia s diametrálne odlišným názorom, pretože v skutočnom živote som takých ľudí ako true ešte nestretol (alebo sa len hanbia za svoj názor a vykrikujú len na internete)
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:19 | #1409
|
|
* Sefcovica
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:21 | #1410
|
|
slaven, ale čo si stále meliem? ak mám nejaký názor, tak ho napíšem aj 100x, nebudem prezliekať kabát ako Šefčovič, chyba je zrejme u tých, ktorí nevedia rešpektovať iný názor
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:21 | #1411
|
|
malo ti je,ze snoris na blahovom profile?
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:22 | #1412
|
|
u Blahu mám bohužiaľ ban
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:23 | #1413
|
|
peto .. definuj tych ludi ako true. pises ze si ich nestretol
myslim ze narazas na volicov harabina ci kotlebu tak?
vies co je sranda? ze Fico mal 25% ci kolko, ale niktoi sa nepriznal ze mu dal hlas v roznych anketach a podobne a pritom kazdy 4ty clovek ano. takze poviem ti novinku: kopec ludi v tvojom okoli volili Fica, aj harabina, aj kotlebu a ty o tom nemas sajnu.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:24 | #1414
|
|
myslím totálne sfanatizovaných voličov, veď si videl, čo tu pred prvým kolom dorábal...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:30 | #1415
|
|
sfanatizovanych volicov sme mohli vidiet posledny rok na naamestiach...
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1416
|
|
to je len otazka uhla pohladu chlape ...
napr. rovnako sfanatizovani ludia boli v uliciach, ludia za slusne slovensko a v rukach transparenty "Fico je vrah".
To je ta druha strana mince, nemyslis? viem viem, nesuhlasis. OK
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 23:32 | #1417
|
|
koseliar, hehehe, si sa trafil do mojej myslienky
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 23:32 | #1418
|
|
tí dokázali zosadiť Kaliňáka a Fica, ktorého teraz alternatívna scéna zbožňuje
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 23:41 | #1419
|
|
ved ziadali predcasne volby..len pozabudli na to,ze opozicia sa sama nevie zhodnut,ci ist do predc.volieb
|
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 19:51 | #1382
|
|
Caputova bude na 99% zajtra zvolena, ale mojou prezidentkou nebude.
Pockam si po volbach ake budu jej vyjadrenia, ci sa niekde posunieme dopredu, alebo to bude pokracovanim trapneho funkcneho obdobia Kisku.
Verim, ze bude mat zdravy rozum a nebude ovplyvnena ludmi, ktori ju dostali tam, kde je, lebo to bude hnus. Mozno este horsi hnus ako ten co nam predvadzal Kiska 5 rokov.
|
|
slaven
|
29.03.2019, 18:49 | #361
|
Link FB príspevok / bodaj by sa to dalo, vratit za do 1989 a zabranit aby sa k moci dostali postupne ludia co tam boli a rozjebali cely stat, majetok, statne firmy atd atd ... mohlo byt vsetko inak. Nehovorim, ze sme tu mohli mat druhe Rakusko, Nemecko, to nie, ale urcite by sa dalo kopec veci inak riesit, hlavne nerozkradnut statny majetok. Naozaj skoda toho
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 13:58 | #360
|
#357 peto10 a spol - trepete.
v rakusku dokonca sa neoplati pracovat tym, ktori dosiahli dochodkovy vek.
vdaka progresivnemu zdaneniu by robili prakticky zadarmo.
takze táraji ako vy, ktorí si precítali pár riadkov by mali dostudovat ako to tam funguje.
mas na vyber - bud budes mat progresivne zdanenie - ale toto je proti zasadam liberalizmu alebo sullikovej rovnej dani - PROTI TOMUTO STE ZASADNE,.
takze nepotrebujes mat uvedeny ziadny explicitny strop. strop je ich progresivne zdanenie.... dochodok + prijem zo zavislej cinnosti sa neopláca....
mimochodom v rakusku to minuly rok spocitali, a zistili, ze na migratntov, resp. obcanov rakuska druhej generacie migrantov stat dopláca. t.j. výdavky sú vyssie ako príjmy....
no a takí presvedčení pionieri ako yakubu, bez detailnejsich znalosti ako to funguje vonku... vam ostava uz len spoliehat sa na to, ze tí ktorí vás vedú majú aspon jedno oko, nepadnú do jamy ako vy slepí....
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:00 | #1365
|
|
vidis - chmelar to inak vidi presne v detalioch... nie ako tlčhuby z SaS... bol by to ozaj dobrý prezident
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:18 | #1366
|
|
ja hovorím o Slovensku a ty argumentuješ tým ako to funguje v Rakúsku, kde je to úplne iné, naozaj ti nerozumiem
a zase ten liberalizmus... určite vieš, že liberáli sú aj ľavicoví, ktorých ekonomické slobody takmer vôbec nezaujímajú a sú to v podstate socialisti
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 14:20 | #1367
|
|
Ja sa radsej spolahnem na odbornikov a tym verim viac ako nejakym populistom co tu vykrikuju a splietaju blbosti o dochodkovom veku. A inac vo vela inych statoch sa odchadza aj neskor do dochodku a ludia su s tym ok, lebo vedia, ze zadarmo nic nie je. Mate klapky na ociach a nepocuvate argumenty tych, ktori do toho vidia a vyznaju sa.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:36 | #1368
|
|
Ty si tu argumentoval tym; ze to nikto v europe nema zastropovane.. no asi načo.. ked je to vyriesene inak ale suvislosti ti asi unikli
A ti odbornici, to su ti co pisali o odvodovom bonuse, ktori im vyvratil potom rádový blogger?... .
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 14:43 | #1369
|
|
A este migranti. V rakusku ukazali stúdie, to co som uz spominal.
Takze ak teda k nam nedojdu high sophusticated people (hmm asi nedojdu), tak co tu budu robit ti s nizsim vzdelaním?
Trend je digitalizácia a robotizacia. Uz tera VW povedal, ze bude miesta na páse redukovat. Podobne kia...
Kde budú teda tí ludia pracovat?
.. a to teraz abstrahujem od toho, ze nevedia reč (a30% afgancov v AT ani pisat a cítat...)
|
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 14:56 | #1371
|
|
áno, je to vyriešené ináč, tak prečo sme to dávali do ústavy?
ja len hovorím, že je to populistický a nezodpovedný krok, ktorý sa urobil bez riadnych analýz a diskusií s odborníkmi
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:10 | #1372
|
|
To, že na základe vývoja demografickej krivky tu bude o 20-25 rokov viacej dôchodcov ako pracujúcich vyvoláva oprávnené otázky, že kto to bude financovať. Ak na to máš odpoveď sem s ňou.
Preto by sa mal riešiť najskôr tento problém, podporiť mladé rodiny, podporiť podnikanie a ako správne hovoríš s tou robotizáciou, tak aj diverzifikovať priemysel. Pracovné miesta sa vždy budú dať vytvoriť, tak ako pred 20 rokmi si nevedel predstaviť niektoré súčasné profesie, tak aj o 20 rokov vzniknú nové odvetvia a pracovné miesta. Problém je, že v nich nebude mať kto robiť.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 15:27 | #1373
|
|
mas recht. ak hovorime, ze od roku 2034 zacnu vydavky na dôchodkovy system stupat, prečo nad tým horekujeme teraz... uvidime ako sa cele hospodarstvo bude vyvijat....mozno bude treba zaviest progresivnu dan, mozno odide zo slovenska posledna montazna linka... mozno navrtame ropu....
takze s mnohymi premennymi asi rovnicu nevies vyriesit... hlavne nie 15 rokov dopredu...
ako Fico v roku 2008 povedal - my sme krízu už prekonali....
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 15:33 | #1374
|
|
Horekujeme nad tým teraz, lebo kým teraz narodené deti vstúpia na trh práce, tak bude už skoro rok 2040.
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:06 | #1375
|
|
Ak sa to necha takto, tak hrozi, ze pride k znizeniu buducich dochodkov o 10%. Tyka sa to az obdobia po 2030, ale tak mali by nato mysliet uz teraz. Bude to aj preto, ze bude coraz menej ludi na trhu prace, a coraz viac ludi sa bude dozivat vyssieho veku. Tymto sa bude zvacsovat dlh krajiny. Udajne az na 140 mld eur. Rozpoctova rada vlady to skonstatovala, ma k tomu dost vyhrad, no vobec nebrali do uvahy jej nazor. Takze si to populisticky schvalili a ich netrapi co bude o 20 rokov.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 16:21 | #1376
|
|
Tak inak. Ak by museli pracovat aj 67 rocny... co budu robit? SBS-kara robit kazdy nemoze .... robotnicku profesiu v tom veku už asi nie... šofér, to tiež už nemá také reflexy, pokladnícka a prefavačka... no neviem... teta v stánku s novinami maximálne..
Tak čo teda? Takýto problém by kto riešil?
Alebo predčasný dóchodok by bol riešením?!
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 16:34 | #1377
|
|
Tak ide o to nájsť tie správne riešenia, pripraviť také politiky zamestnanosti, aby sa to dobre nastavilo. Do budúcna sa práca bude dosť meniť, najmä s nástupom robotizacie, automatizácie, tzv Priemysel 4.0, s tým súvisiaca digitálna transformácia v rôznych oblastiach ekonomiky. Sú to celkovo výzvy a práca možno bude úplne o inom. My si však dáme tvrdý údaj o rokoch odchodu do dôchodku do Ústavy a zarábame si na problémy.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 17:32 | #1378
|
|
Takze predpokladame, ze bude robotizacia 8.8 a bavime sa tu o probleme so zdrojmi?
Ja reku, ze secko bude tak efektivne, ze to urobia stroje za nas a znizime prac.dobu na 6 hodin a pojdeme skorej do penzie. Ci????
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 17:40 | #1379
|
|
pane Boze, tie hluposti ... vsetko sa bude menit, robotizacia, priemysel dokonca 4.0
ale mate bohovsky problem ze 64 rokov bude podla zakona a bavime sa o buducnosti +20 rokoch ... to vazne si ludia myslite, ze ludia budu dokedy robit? citam tu ze sa zrazu dozijeme 90 aj 100 rokov, urcite? na Slovensku s nasim stylom zivota, kvalitou potravin, kvalitou zivota? vacsina dochodcov kupuje najlacnejsie potraviny, nekvalitne shity, lebo na viac nemaju a pritom sa do vzduchu jebnu mozno 2 MLD euro na nejake stihacky z USA, ktore nam vobec netreba, absolutne VOBEC ! riesia sa tu chujoviny, clovek pre stgrom nevidi les ...
naozaj niektore nazory ako keby ste tu boli na drogach, alebo zili v nejakej inej spolocnosti, inom svete, ci niekde vo vesmire a nevideli ako sa na Slovensku zije.
a dnes citam ze Kiska tem zmrd pred Prezidentským palácom vztýčil vlajku NATO   ja by so mu ju vztycil, ale do zadku !!!
ale citam aj dobre spravy, ktore ma osobne potesili, slnieckarov zasa urcite priviedli do amoku a uz vidim tie transparenty, napr. Smer-SD by chcel do ústavy zakotviť ustanovenie zo zákona o rodine, ktoré hovorí o tom, kto si na Slovensku môže osvojovať deti. / “Keby náhodou došlo k zmene vlády a prídu ultraliberáli do parlamentu, tak aby sa nestalo, že v zákone umožnia osvojovanie si detí homosexuálnymi pármi,” vysvetlil. Podľa neho tiež ide o tému, ktorá sa objavila v prezidentskej kampani a Smer-SD “vyrušuje”. Adopcie detí pármi rovnakého pohlavia Fico opäť označil za “zvrátenosť”.
Nie som Fico volic, ale 100% suhlasim.
Dalej citam Slovensko definitívne odmietlo Istanbulský dohovor. Parlament žiada vládu, aby to oznámila Rade Európy / znova velmi rozumne a za mna  
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 17:49 | #1380
|
|
Sociálne poistenie o pár rokov nedokáže pokryť ani doterajšie vyplácané sumy starobných dôchodkov. Zásadná otázka a problém je, ako zmeniť systém dôchodkového zabezpečenia? Cesta zvyšovania sociálnych odvodov je neprijateľná, rast miezd nebude postačujúci. Čo potom? Je to zvýraznenė práve prijatým ústavným zákonom o veku odchodu do dôchodku. O.K., ale treba povedať aj druhú časť rovnice: aké a z čoho budú vyplácané dôchodky. Tam mierim ohľadne tých výziev. Zmení sa štruktúra práce, ak budú ľudia zdobení prácou, nech do dôchodku môžu ísť, no veľa zamestnaní bude iných a manuálnu a ťažkú prácu za ľudí budú robiť stroje, roboty.
|
|
|
Markuss
|
29.03.2019, 18:33 | #1381
|
|
Kedysi vlado napisal... a povedal: "vážení! Vám drblo"...
|
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:46 | #1346
|
|
ani som to nedocital, hluposti.
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 10:51 | #1347
|
|
tak tak, slabota
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 10:54 | #1348
|
|
Prečo nevoliť Čaputovú ... napíše 5 úplne všeobecných, čo sedí na každého politika a jeden dôvod, že je z PS a o Maroškovi ani zmienka
|
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1349
|
|
sak toto, taky jednostranny blabol
|
|
|
Elizabeth
|
29.03.2019, 10:59 | #1350
|
|
a este o nicom
|
|
|
true
|
29.03.2019, 12:21 | #1358
|
|
to pisal nejaky chuj
PS: Čaputovú považujem za skvelú osobu a jej aktivizmus (pezinská skládka)
--- brutalny aktivizmus - nic ine okrem tej skladky nerobila a ani na tej skladke nebola sama pravnicka -- boli tam asi 5ti pravnici + ta jej pravnicka prax je uplne trapna - a PS z tejto zeny umelo spravili osobnost - treba si na nu dat pozor
|
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1359
|
|
ale bude zvolena tak treba verit ze Caputka jasne odmietne USA zakladne na Slovensku !!!!! a rovnake tie jej kokotiny ako LGBTI manzelstva a vztahy a adopcia deti toto su chore veci ktore musi jasne odmietnut !!!!!!!!!
|
|
|
true
|
29.03.2019, 12:22 | #1360
|
|
rovnako musi jasne odmietnut Istambulsku zmluvu !!!!!!!!
|
|
|
yakubu
|
29.03.2019, 12:33 | #1361
|
|
Dám sem opačný názor, že prečo bude Štefan Hríb voliť Čaputovú. Celkom sa s ním stotožňujem.
Čítať časti uznesenia o obvinení Mariana Kočnera je mrazivé. Štát, v ktorom sú špehované a vydierané jeho špičky, a to za asistencie vedenia polície a prokuratúry, je rozložený. Štát, v ktorom „naši ľudia“ hovoria bez obáv o vražde ako o bežnom riešení ich problému, je nefunkčný. Štát, ktorý riadia ľudia z mafiánskych zoznamov, je mafiánsky.
V takomto štáte sme žili a ešte žijeme. A práve to je najsilnejší dôvod, prečo je správne a v skutočnosti aj nevyhnutné voliť Zuzanu Čaputovú. Lebo jej protikandidát je reprezentantom rozloženého štátu. Lebo ona práve proti unesenému a rozloženému štátu roky stála a vzdorovala mu. Lebo my všetci, ak chceme žiť v spravodlivej krajine, ju v snahe o zmenu nesmieme nechať osamotenú.
Tu a teraz nejde o ideový spor liberálov a konzervatívcov, hoci ten odjakživa existuje a posúva nás všetkých dopredu. Tu a teraz ide o elementárnu spravodlivosť, o obnovenie dôvery v štát, a áno, aj o to, aby smrť Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej nebola zabudnutá. Nevoliť, lebo nesúhlasím s niektorými názormi liberálnejšej kandidátky, je nepochopením toho, o čo sa práve na Slovensku hrá. A hrá sa o unesený štát z uznesenia o Kočnerovi.
V roku 1989 aj v roku 1998 sa tu podarili veľké veci. V tom prvom odstránenie komunizmu, v tom druhom návrat medzi slobodné krajiny. Mám dôvod si myslieť, že v sobotu odštartujeme tretí kľúčový zlom.
Preto s radosťou volím Zuzanu Čaputovú.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 12:47 | #1362
|
|
ako sa to cita kiskovi,jeho najlepsiemu kamosovi?
|
|
|
true
|
29.03.2019, 13:21 | #1363
|
|
yakubu: volit mensie zlo, zase je to o tom istom ako minule - naozaj smutne ze nemozme mat normalneho prezidenta len zasa niekoho kto bude pokracovat v Kiskovich slapajach a robit len hanbu Slovensku  
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 13:49 | #1364
|
|
true, zbytocne to pises, Caputova je presny opak toho co si napisal, bohuzial. Pokial viem 100% sa potesi ked si tu Amici spravia zakladne a nam kusok opravia letiska. Chmelar o tom hovoril, pisal. Urcite je aj za praca LGBTI, ved to vyjadrila, nema problem s buzikmi a podobne a taktiez ten Istambul, neverim,naozaj neverim aby sa osoba ako ona postavila proti tejto zmluve, skor naopak a podpori to, presne ako Kiska, bohuzial
Jebem to, ja volit nejdem, spravim si v sobotu vylet niekam s rodinou: naozajstnou rodinou, nie takou ake uznava tato osoba. Mozno pojdem aj na futbal, 3.liga prvy s druhym (FC Kosice - Vranov)
|
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 18:55 | #1339
|
|
Coyo... mal si ich lepšie kŕmiť
|
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 14:55 | #1328
|
|
vcelku dobre aj pre zeny, ked maju deti pojdu skor do dochodku.
|
|
|
peto10
|
28.03.2019, 15:00 | #1329
|
|
katastrofa
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 15:03 | #1330
|
|
druha vec je ta, ze dnes mlady clovek moze nadabat, napriklad ze katastrofa
jakeby to nebolo jedno, ved o 20 rokov si myslim ziadne dochodky nebudu, ten system predsa nemoze vydrzat to co sa u nas deje ...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 15:11 | #1332
|
|
konecne zakon ako sa patri. .a liberalikov ide zas porazit
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 15:13 | #1333
|
|
...ze katastrofa :-) az ta vynesu nohami napred z kanclu, tak stat sa bude najviac tešiť... cely život platíš do systému a skapes este predtým, ako ti štát nejakú tu almuznu vráti...
Ale zas pri tvojom svetonazore asi aj tak dobre, bo viac ostane na rozvojové projekty pre sociálne znevýhodnených
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 15:30 | #1335
|
|
hlavne ze ty tomu rozumies
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 16:34 | #1336
|
|
Kde je tam uvedena ale napriklad taka statiaticka extrapolacia priemernej dĺzky zivota a dĺzky poberania dochodku?
Pre mňa nekompletne aspekty... inak povedane slabota
|
|
|
MiroR87
|
28.03.2019, 21:03 | #1340
|
|
Peťo strašne sa smejem klobučik dole
|
|
|
Ciernokoseliar
|
28.03.2019, 21:21 | #1341
|
|
ty se teľo nerehoc,a konecne daco zmysluplne napis,ne tote tvoje somariny o nicom ...
|
|
|
yakubu
|
28.03.2019, 22:08 | #1342
|
|
Ekonómovia z Rady pre rozpočtovú zodpovednosť vyčíslili dôsledky zastropovania dôchodkového veku na 64 rokov nasledovne: Ak politici neurobia zásadné protiopatrenia, dôjde k zníženiu budúcich dôchodkov o desať percent.
Pretože menej ľudí zostane na trhu práce (rodí sa nás stále menej) a čoraz viac ľudí sa bude čoraz dlhšie dožívať v penzii. To povedie k radikálnemu zmenšeniu slovenskej ekonomiky a dlh postupne narastie na takmer 140 miliárd eur.
Toto je realistický scenár, na ktorý napríklad Boris Kollár zo Sme rodina povedal, že jeho názory ekonómov nezaujímajú.
V inom prípade bude treba v budúcnosti zvyšovať vek odchodu do dôchodku, čo je pre potrebu ústavnej väčšiny v parlamente problematické, alebo budú musieť prísť iné opatrenia, ktoré koalícia zlodejov budúcich dôchodkov zamlčiava.
Pomôžme si opäť výpočtami rozpočtovej rady. Na kompenzáciu dôchodkového stropu sa budú musieť napríklad zvýšiť odvody pracujúcich o štvrtinu alebo firemné dane o polovicu. Alebo budú chýbať miliardy v súčasnosti už podvyživenom školstve či zdravotníctve. Prípadne politici významne otvoria hranice pracujúcim cudzincom, aby mal kto robiť na naše dôchodky.
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 22:18 | #1343
|
|
No pre zadubených preložím... argument, že viac ludí sa dozije dochodkového veku este nic nevypovedá o tom, kolko clovek dožije.. t.j. mozes dostat 1x penziu a potom zdochnuť
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 07:55 | #1344
|
|
Stredná dĺžka života sa zvyšuje. Ľudia narodení o 15-20 rokov sa bez problémov budú dožívať 90-100 rokov. Zároveň sa znižuje demografická krivka. Povedz mi kto bude na týchto ľudí robiť? Migranti z tretích krajín alebo brutálne narastú naše odvody?
Toto je čistý populizmus. SMER mal pred pár rokmi ústavnú väčšinu a na takýto krok sa neodvážili, naopak oni sami zreformovali dôchodkový systém na ten čo bol doteraz. Lenže preferencie klesajú, tak poďme vytvoriť budúcim generáciám časovanú bombu.
Aspoň sa ukázalo, čo nám reálne hrozí v budúcich voľbách, koalícia SMER, SNS a ĽSNS s tichou podporou Sme rodina.
|
|
|
slaven
|
29.03.2019, 10:45 | #1345
|
|
nieco k teme od pana Chmelara Link FB príspevok
Markuss, je to tak tam? citujem jednu reakciu: prečo to nie je ako v Rakúsku?, tam môže do dôchodku ísť každý, kto 40 rokov prispieval do sociálnej poisťovne vrátane odborného vzdelania, takže môžu ísť do dôchodku už od 58 rokov ak neboli evidovaní na ÚP...
peto10 citujem: "Kým v Švédsku si po dosiahnutí veku 65 rokov dôchodcovia v zdraví užívajú ešte 15 rokov, na Slovensku sú to len 4 roky (Tomu by zodpovedal vek odchodu do dôchodku maximálne 60 rokov. Čiže ak by to malo byť spravodlivé, zvyšovanie veku by sa nemalo zastaviť až niekde v roku 2034, ale ihneď, prípadne znížiť, ako to urobil Evo Morales v Bolívii). Pod tento výsledok sa podpísali ťažká práca, zlé pracovné podmienky, nedostatočná zdravotná starostlivosť a nízke mzdy. Ak v tejto situácii niektorí politici súhlasia s tým, aby naši rodičia a starí rodičia pracovali do sedemdesiatky, tak nie sú normálni. "
takze co by si vlastne chcel ty s Tvojim pristupom? tento rok 62, dalsi 63, o 4 roky 64. potom o 10 rokov 65 a ked sa dozijeme dochodku my, mama by byt v zakone hranica aka? 75 rokov ? lebo mne to takto pasuje podla toho co pises... demograficka krivka, kopec ciganov a bude ich ovela viac, lebo sa s tym nic nerobi atd atd, to je fakt/ale nech sa peniaze na dochodcov najdu, kludne z Unie, z hociakej riti, mne je to jedno, ale nech ludia doziju dostojnym zivotom, hlavne ked nieco cez ten zivot robili ... takze co vlastne chces ty? ako by podla Teba mal vyzerat tento system, ked toto je populizmus.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:05 | #1351
|
|
Tu sa nemôžme porovnávať s inými krajinami, pretože ani jedna krajina EU nemá v ústave zakotvený vekový strop odchodu do dôchodku.
Samozrejme aj ja by som bol rád, keby ľudia mohli ísť v 60tke do dôchodku so slušnými dôchodkami, ale nežijeme v utópii. Treba to z niečoho zaplatiť a prepočty hovoria jasne, budúci dôchodcovia budú mať nižšie dôchodky, zvýši sa verejný dlh, zvýšia sa odvody, bude to stáť cez 100 miliárd... Takéto opatrenia sa musia prijímať po širokej odbornej diskusii a nie z mesiaca na mesiac nejakým poslaneckým návrhom.
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:07 | #1352
|
|
Áno, 40 odpracovaných rokov je oveľa lepší nápad ako zastropovanie veku avšak tiež nie ideálny.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:09 | #1353
|
|
uz vidim,ako sa zamestnavatelia budu trhat,aby zamestnali 70rocnych ludi...zas budu chodit ludia do dochodku predcasne..a dodrbu si aj tak slaby dochodok...ti liberali,to je banda poloblaznov...
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:30 | #1355
|
|
to nemyslis vazne toto ked v rusku vladne pravica..uz xy rokov...ty si exot,verabože
|
|
|
peto10
|
29.03.2019, 11:41 | #1356
|
|
hovoril si o liberáloch, ukázal som ti, že v konzervatívnom Rusku rapídne zvýšili vek odchodu do dôchodku
|
|
|
Ciernokoseliar
|
29.03.2019, 11:54 | #1357
|
|
ty ale nevidis rozdiel v zvyseni,a navysovani?
|
|
|
|
slaven
|
28.03.2019, 08:56 | #1327
|
|
Link na článok na doméne sme.sk pekne to otocili .. uplna parada, ako som pisal na zaciatku, spravia z neho hrdinu, bravo ! ale som rad ze ludia v diskusiach im to mdavaju vyzrat, SMEtiarom.
napr. pekna reakcia:
Treba si vsimnut dvojaky kilometer liberalnych demokratov.
Dotycny sopliak (skutocny extremista) by mal za vyzyvanie k nasiliu sediet alebo byt strceny do polepsovne. Oni mu vsak dovolia vykecat sa na hlavne stranke mienkotvorneho dennika.
Kotlebovcov (fiktivnych extremistov, t.j. len z pohladu extremnych liberalov) rovno sudia, rusia im strany atd. Nikdy im nedovolia obhajoby v priamom prenose. - Zrejme preto, lebo by sa ukazalo, ze to, co vraj tvrdia, nikdy netvrdili.
>> Ano, to je presne tak .. bude tu demokracia, aj keby sme vas mali postrielat. A kazdy ma pravo na svoj nazor, pokial je rovnaky ako ten moj. To je liberalizmus. Pred vyse polstorocim sa to volalo inak. Fasismuz.
ALEBO tento to pekne zhodnotil>
Tuto reakciu,
rozhovor s Emilom je mozne prirovnat ku chlapikovi, ktory stupil do ho..a, a ked zistil ze ho pritom vsetci vidia, zacal v tom ho..e este aj tancovat. Nevysvetlite. Chlapec je indoktrinovany bludnymi nazormi vo svojom okoli, s pocitom nadradenosti nad ostatnymi, bez respektu, s pohrdanim ostatnymi "menej osvietenymi" ludmi, ako je ON, a reci o strielani su len prejavom zlyhania jeho vychovy v skole a v rodine. Pred statusom o strielani mal este iny status kde vypisoval nieco v zmysle ako su oni, deti bohatych rodicov ludmi uplne ze "uber alles". Chlapcovi doporucte sediet menej za pocitacom a dajte ho radsej na nejaky timovy sport, kde sa nauci respektu k superovi aj k spoluhracom, lebo takto z neho urobite akurat neznesitelneho degenerata, ktory si akurat koleduje o to, ze raz narazi na niekoho kto s nim nebude mat chut diskutovat o jeho debilnom zmysle pre "satiru", ze ako to myslel a moze skoncit velmi zle.
|
|
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 16:24 | #1320
|
|
TOTO JE OZAJ HODNE CEZ ČIARU....
|
|
|
slaven
|
27.03.2019, 16:38 | #1321
|
|
rozmyslam ci takato zena zmrd moze mat vobec nejakych znamych, priatelov
ja by som sa hanbil byt s takouto osobou v kontakte
|
|
|
peto10
|
27.03.2019, 16:44 | #1322
|
|
slaven, čo tak konečne začať uplatňovať pravidlo: Zakázané je akékoľvek urážanie, osočovanie, rasistické narážky, rasistické a vulgárne vyjadrovanie, vtipkovanie s tematikou postihnutia, sexuálnej orientácie, náboženstva alebo rasovej diskriminácie ... ?
|
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 16:54 | #1323
|
|
....ma a mnoho... presne takych istých o svojej pravde presvedčených zvázákov a pionierov....
|
|
|
slaven
|
27.03.2019, 18:33 | #1324
|
|
peto, ked je niekto zmrd, tak je .. co narobim, to slovo v politickej diskusii ma svoje miesto ... nenadavam na nikoho tu na webe, ziadneho clena webu
|
|
|
peto10
|
27.03.2019, 19:06 | #1325
|
|
dobre vieš na koho sa môj príspevok vzťahuje... každý jeden príspevok nechutné vulgarizmy a ignoruješ to...
|
|
|
slaven
|
27.03.2019, 19:22 | #1326
|
|
ano, vidim a v tejto diskusii hej, ignorujem to
mazali sa veci ked si tu ludia nadavali navzajom
tvoj nazor na danu zenu je aky?
|
|
|
Elizabeth
|
28.03.2019, 18:14 | #1338
|
|
peto10. vacsine sa nepacia tieto reakcie, ale admin tu ma inu pracu a to je vyhodnocovanie stats a veci okolo toho, tento web je primarne o tipovani a tato sracka tuna je podruzna kravina. ber to tak, ze on mozno nieje zly clovek a ma len prehnane reakcie. napr. ako ludek zo serialu most. vykrikuje sice rasisticke veci, ale brata ma transvestitu a jeho najlepsi kamos je rom ... mimochodom, chces moralizovat, ale nevyhybas sa osobnym invektivam. daj sa do klidu a neprud a tipuj s nami
|
|
|
|
|
Elizabeth
|
27.03.2019, 08:24 | #1315
|
|
to je tak, ked ta predbehne vlastne ego a nie zaujem .... keby nebol keket, tak je ticho jak vos pod chrastou. cim viacej sa bude chciet prezentovat pripadne niekoho, tym viac uskodi caputovej. ale to niektorym ludom nevysvetlis. mne to vyhovuje, ze jej svojimi vystupeniami odobera hlasy lebo .. Menej ako 59.26% | @2.94
|
|
|
slaven
|
27.03.2019, 08:56 | #1316
|
|
Elizo
|
|
|
Markuss
|
27.03.2019, 09:59 | #1317
|
|
takze ideme podat?
ucast alebo hlasy caputovej?
|
|
|
slaven
|
27.03.2019, 10:09 | #1319
|
|
neviem ci mam ist podat, 1.kolo bolo pre mna uplny fail
|
|
|
Markuss
|
28.03.2019, 15:10 | #1331
|
|
Tak chod aspon volit
|
|
|
Elizabeth
|
28.03.2019, 16:47 | #1337
|
|
chmelara
|
|
peto10
|
26.03.2019, 18:39 | #353
|
fakt bol niekto toto ochotný voliť? Link FB príspevok
vyzliecť z talára a smer psychiatria
|
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 19:33 | #1312
|
|
Señhor a ty si povolaním čo?
|
|
|
peto10
|
26.03.2019, 20:01 | #1313
|
|
na čo ti to je? robím v IT
|
|
|
slaven
|
27.03.2019, 10:04 | #1318
|
|
a ty nemas rad rap?
|
|
slaven
|
26.03.2019, 08:42 | #352
|
Link FB príspevok vyjadrenie Chmelara k volbam, naozaj pekne napisane a jemne lizol aj to na co sa pytal Stano dole (ociernovanie)
|
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 12:06 | #1310
|
|
tak chmelar to tam presne s tymi anitkampanami pomenoval... je to ozaj klassa
|
|
|
slaven
|
26.03.2019, 13:20 | #1311
|
|
ano a to len lizol ... informacii ma urcite viac a aj prehlad
|
|
slaven
|
25.03.2019, 08:33 | #351
|
Link FB príspevok znova velmi dobre napisane ... dlhe, ale oplati sa precitat a zamysliet sa.
Chmelar
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 14:52 | #1301
|
|
presne tak... inak ak taketo rozhodnutia robia politici bez referenda, tak je to cielena vlastizrada...
ako majster Vajcak-lajcak... najprv zahmlievacky, potom prekrucacky, a potom nakoniec predsa len ked uz sa neda klamat s pravdou von.....
ako bol chalan ospevovany za jeho schopnosti na balkane... tak prave tak je presne opacne vnimanie jeho aktivit v Bosne a Srbsku... mal som tu cest hovorit s par ludmi - ved rakusko samotne prijalo pocas vojny v Juhoslavii okolo pol miliona ludi - takze zdrojov mame dot....  hajzel a karierista
|
|
|
slaven
|
25.03.2019, 16:32 | #1303
|
|
Ten Lajcak je riadny protislovensky zmrd
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 19:31 | #1306
|
|
Z jedneho clanku v the guardian Lajcak has come under entirely legitimate criticism, both inside and outside Bosnia, for his authoritarian stance. The Serbian government, a Dayton signatory, is entirely within its rights to argue against the unilateral imposition of major changes to the agreement, as is the Russian government. There is no conspiracy to create problems for the EU; unfortunately the EU's high-handed actions in Bosnia have been quite sufficient to create this crisis.
|
|
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 22:13 | #1294
|
|
Dzurinda a jeho banda psov! Za toto bude raz stát pred božím súdom a svátý Peter ho nakope do gulí
|
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 13:36 | #1298
|
|
...dnes tam je Vucic, a ta tepla Brnabić.... a hadajte koho si tato banda najala ako poradcu.... Toni Blair!!!!
ano ten Toni, ktori spolu s Clintonom bez OSN rozhodli o bombardovani a odthrnuti uzemia Srbska.... plus legalizovali bandu teroristov (ano UCK mala status teroristickej organizacie).
Takze dnesni clenovia kosovskej vlady, resp. prezident su teroristi a obchodnici s drogami a ludskymi organimi.....     
|
|
|
true
|
24.03.2019, 20:39 | #349
|
Link YouTube video zaujímavé veci Blaha vytiahol na slnko zdielajte - aby sme vedeli aku budeme mat pani prezidentku a kto za nou stoji      
|
|
|
StanoDianiska
|
24.03.2019, 21:28 | #1292
|
|
Brutálne odhalenie. Stačí kliknúť na stránku tej agentúry: http://strategyandcampaigns.com/ a očividne pomáhali v kampani v mnohých krajinách.
|
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 06:55 | #1295
|
|
Sranda títo poradcovia... aj tu židia....
Pred dvoma rokmi si ineho Silvermana & co. najali rakuski socialisti, aby pred volbami zhanal špinu na súperov... a prehrali voĺby.
Plus vyplaval skandál s financovaním tohto polit experta...
|
|
|
|
|
slaven
|
25.03.2019, 15:33 | #1302
|
|
Markuss Caputova volby uz vyhrala, to je uz zbytocne o tom diskutovatpodla mna bude mat tak okolo 60% ... vela ludi uz volit nepojde (ani ja)
|
|
|
StanoDianiska
|
25.03.2019, 17:05 | #1304
|
|
Markuss, nechápem. Silberstein je v tej Shaviv agentúre? Alebo bol?
|
|
|
Markuss
|
25.03.2019, 17:33 | #1305
|
|
Personalne prepojene agentury. Okrem toho dostuduj si ake maju praktiky. "Sműtzkűbelkampagne" je pojem pouzivany v nemecky hovoriacich krajinach. T.j ociernit protikandidata a sam sa zahrat na ociernenho.
Ak nevies nemecky, buchni si do google prekladaca. Ziadne konspiracie. Iba oficialne weby
|
|
|
StanoDianiska
|
25.03.2019, 21:24 | #1307
|
|
No a koho teda očiernila Čaputová alebo jej ľudia? A ako sa zahrala na očiernenú?
|
|
|
Markuss
|
26.03.2019, 07:49 | #1308
|
|
Chlapci... vam keby osťal niekto plot, tak by ste sa este nad tym zamýšlali, či vám náhodou nechcel popolievať predzáhradku.... slepí ste jak patróny.
Čo tá rola obete, ktorú panicka hrá? Vsetci na ňu útocia...
|
|
|
slaven
|
26.03.2019, 08:16 | #1309
|
|
Markuss, toto jej volicom ale nevysletlis ... oni ju maju za bohynu, za to najlepsie co nas mohlo stretnut ... pokracovanie Kisku. Koniec, bodka.
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 19:43 | #348
|
Citat Čaputovej z dnesnej TV diskusie : "Respektujem že ĽSNS sú riadne zvolení, ak by sa dištancovali od niektorých svojich tvrdení a príde obsahový posun, tak by som ich pozvala do Prezidentského paláca" uviedla Čaputová.
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 19:44 | #1286
|
|
Hmmm tak asi uz prekrocila Kiakov tieň
Bravo!
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.03.2019, 09:27 | #1287
|
|
cize dala jasne najavo,ze ich nepozve..
|
|
|
slaven
|
24.03.2019, 13:09 | #1288
|
|
tak snazi sa aj o Kotlebovych volicov, ved ich bolo naozaj dost
|
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 17:34 | #1289
|
|
Ano. Vsetci voliči su dobrí.... po volbách uz iba vybratí...
|
|
|
slaven
|
24.03.2019, 19:21 | #1290
|
|
urcite na FB stranke zomri je o Caputovej a kotlebovi teraz 50 obrazkov, ako sa z nej vysmievaju .. 100%ne !
|
|
|
Markuss
|
24.03.2019, 19:31 | #1291
|
|
Obeť nanávistnej kampane! Idem jej aj ja hodiť!
|
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:39 | #1283
|
|
 
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:47 | #346
|
Peto aký status školy? #341
Ja tu píšem slohovu prácu, kopec vecí a ty odpíšeš na to jednou vetou že pozri status školy? O pointe a to je prístup denníkov ani písmeno, to vážne?
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:52 | #1273
|
|
píšeš, že Denník N ho obhajuje, pritom si nečítal ani ten článok...
keby ho chceli média ochraňovať, tak by o ňom vôbec nepísali nie? veď keby o tom nepísali, tak o tom ani kopec ľudí nevie, takže to mi nejako nevychádza...
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:53 | #1274
|
|
Ale ten status tu skopíruj nech viem o com píšeš
Len verím ze to nebude zdroj znova denník n
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:57 | #1276
|
|
Aha ok, takže nič, cele som to písal zbytočné.
Pre Teba je proste všetko ok, ich prístup, to ze to neodsudili
Alebo mi skopirujes obsah článku kde sa píše o tom ze to odsudzujú, že je to náznak fašizmu a podobne? Asi to v článku bude.
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 21:00 | #1277
|
|
status máš na FB stránke školy...
hovoríš, že treba čítať aj druhú stranu, no robíš pravý opak, článok na Nku si nečítal, nepoznáš jeho obsah, nechceš si ho prečítať, ale povieš, že Nko si ho zastáva
odo mňa to je všetko k tejto téme
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 21:03 | #1278
|
|
nedá mi to: Link FB príspevok
Na škole vo štvrtok zasadala mimoriadna pedagogická rada, aby sa prípadom zaoberala. „Vo svojom rozhodovaní zvažovala bezpečie študenta a tiež výchovný rozmer celej situácie,“ hovorí Jaura. Padlo aj rozhodnutie, ktoré je podľa Jauru prísne, ale škola ho nebude (v rámci ochrany osobných údajov) zverejňovať.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 21:14 | #1279
|
|
ale no..peto..dennik n ho obhajuje...formou ako to pise,dava najavo,ze je to bojovnik s radikalmi..jednoducho to zlahčuje
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 21:18 | #1280
|
|
Ah, takže aby som si prečítal to co chces, tak si mam u týchto ľudí zaplatiť za obsah? Srandistka...
Apropo, po prečítaní vyjadrenia študenta, keď to čítaš ako je to štylisticky napísané, aj Tebe je jasné že to žiadne decko nepísalo, je to napísané právnický vzdelaniu osobou.
Kazdopadne,ako som písal, verím ze tento radikal poletí zo školy a bude súdne stíhaný. Z mojej strany tiež všetko
|
|
Elizabeth
|
22.03.2019, 20:29 | #345
|
ale teraz vazne, vie mi niekto dat seriozny listing Kiskovych prieserov ? viem ze nieco s pozemkami atd ... ale chcem si pozriet ze co este. osobne ho poznam a velmi som sklamany, ale kvoli inym veciam. preto by som si chcel doplnit vedomosti. ozaj, kraviny typu , ze po niekom chce aby vratil peniaze co si pozical, to neberiem. ked je niekto idiot a s 800eurovym platom si chce kupit 2tis. lcd, tak si ine nezasluzi
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 20:33 | #1270
|
|
A nekale praktiky v podnikani s nebankobkami - vyrok NBS... to sa nepočíta?
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:47 | #1271
|
|
Markuss zdroj?
|
|
|
Elizabeth
|
22.03.2019, 20:56 | #1275
|
|
marki, ja to myslsim vazne, overene veci, nech si to zosumarizujem. kydy z krcmy od 'overenych' zdrojov mam aj ja milion
|
|
|
|
Elizabeth
|
23.03.2019, 07:31 | #1282
|
|
no kukaj ho, legalna uzera
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:41 | #1284
|
|
Ale poplatky , o tie islo. Tam bol konstatovaný protiprávny stav. Na nich islo kopu ludí do exekúcie....a ako sudy neskor vyriekli ortiel, tak protiprávne. Vsetky jeho spolocnoati mali rovnake podmienky v zmluvách
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 10:44 | #1285
|
|
Okrem toho, človek s takymto profilom je moralna autorita? Potom ti dobrym ajelom oči chce vytierať....
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:13 | #1269
|
|
vidis...to je ta haved liberalna...
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 19:22 | #343
|
Mal som sen.... v tom sne moja dcera chodila do skoly, mala kamaratov s ktorymi sa v skole hravala, ucila...po 3 mesiacoch bolo prve rodicovske zdruzenie...tesili sme sa z polovickou, ze spozname rodicov kamaratov nasej dcery...prislo 20 parov, 6moslimskych, 5 aziatov, 4 lesbicke,4 gay a 3 klasicke (otec a matka)....na druhy den po rodicku prisla dcera domov s placom, ze preco sa s nou nechcu deti hrat a co je to zasrany heterak...stazoval som sa...povedali, viete mame ten liberalizmus tak si najdite inu skolu....zobudil som sa uplne spoteny....urcite nepojdem volit v druhom kole
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:26 | #1241
|
|
Tak daj dieta do viedne do školy... ta. Je este aj prirucka, ako odhalovat deti extremistov... podozrive znaky - dieta pochadza z tradicnej rodiny a je prehnane disciplinovane
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:34 | #1249
|
|
čo máš furt s tými homosexuálmi? píšeš tu len o nich, nie si ty náhodou latentný gay?
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:38 | #1251
|
|
In einer Kita fallen zwei Geschwister auf, die besonders zurückhaltend sind und wenig von zu Hause, z.B. vom Wochenende, erzählen. So verhalten sie sich im Morgenkreis zum Wochenbeginn schweigsam und passiv. Gleichzeitig gibt es keine sogenannten Disziplinprobleme, diese Kinder scheinen besonders ‚gut zu spuren‘. Außerdem sind traditionelle Geschlechterrollen in den Erziehungsstilen erkennbar: Das Mädchen trägt Kleider und Zöpfe, es wird zu Hause zu Haus- und Handarbeiten angeleitet, der Junge wird stark körperlich gefordert und gedrillt. Beide kommen häufig am Morgen in die Einrichtung, nachdem sie bereits einen 1,5-km-Lauf absolviert haben.“
Mozte si dohladat brozurku sponzorovanu aj nemeckou vladou....normalni sú podozriví a ostatní normálni
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:11 | #342
|
kiska a basternak neni to iste,,,kiska si dal neopravnene naklady do ucta lebo sa snazil znizit si dane,,,basternak robil fiktivne obchody a z toho vyberal dphacku, co je dost velky rozdiel,,,nezastavam sa kisku, len poukazujem, ze tieto dva pripady niesu to iste
|
|
|
true
|
22.03.2019, 19:12 | #1229
|
|
Kiska mal aj ine podvody - na tie si zabudol? - ziaden nahodny preslap
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:17 | #1232
|
|
jake?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:19 | #1233
|
|
ze jake 
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:20 | #1235
|
|
Pozemkove?
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1237
|
|
stanleytri, v akej krajine zijes, ze sa pytas ake, alebo si bol posledny pol rok v kome? vazne sa pytam
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:21 | #1238
|
|
kúpil pozemky od spoločnosti, ktorej tie pozemky nepatrili... Kiska bol v tejto veci tiež poškodený (konštatoval to sudca, mimochodom kandiduje za ĽSNS v EU voľbách, tomu sa hovorí nezaujatosť :D) a súdi sa s danou spoločnosťou
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:27 | #1242
|
|
slaven ty sa nic vazne nepytaj, lebo za ten polrok vyplavalo na povrch tolko svinstva, ze je to az neuveritelne, ze co sa to deje,,ale ty a cierno mate svoj svet a uz chapem, preco si minule prehliadol jeho nadavky,,
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:28 | #1243
|
|
zas tu bude vyplakavat ked nema argumenty...co to je za nemoc?
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:30 | #1244
|
|
ja vyplakavam? nemam argumenty?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:32 | #1246
|
|
no kde mas ,co mas,jake mas..len kydat tu vies na ludi co maju iny nazor ako ty..
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:33 | #1247
|
|
Co keby si napísal niečo k veci?
Nemáš svoj názor že tu už pleties nejaké prechladnutie nadávok?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:33 | #1248
|
|
slaven je nestranny..a povedat ze ma svoj svet len preto ze neprikyvuje tvojim dusevnym zvratkom,to si cely ty
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:39 | #1252
|
|
basternak, kocner, teta anka, maser kostka, ct cko, pociatek na jachte a mohol by som pokracovat dalej,,,
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:41 | #1254
|
|
slaven je nestranny? dobre chlapci ,,vy dvaja si chodte vyfajcit a mne daj slaven ban, lebo uz nemam na to nervy,,,majte sa
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:45 | #1255
|
|
a co..za vsetko moze fico ci co si tym chcel povedat? ci putin?
|
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:47 | #1257
|
|
napisem ti kauzy a ty na to a co,,,to mi je teda argument,,,nic chlapci pekny vikend, ja sa uz nejdem rozculovat
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:51 | #1258
|
|
tak kocnera si spomenul..s ktorym tvoj Sulik volbu prokuratora dojednaval..bastrnak...co ma s ficom spolocne?a tak dalej a tak dalej
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:53 | #1259
|
|
to si nič lepšie v príručke nenašiel ako Sulíka?
Spoločné majú to, že Ficovi ľudia kryli Bašternákove podvody a ten mu za oplátku dal byt. Byt, ktorý ako jediný neprepísal na niekoho iného, pretože reálny majiteľ je v skutočnosti Fico.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:58 | #1260
|
|
vidis..zas bagatelizujes...sulik sa stretava s kocnerom o volbe generalneho prokuratora..nie o nejakom novom saku co si kupil...ale aj to asi organizoval fico...nadavate tu na kotlebu,no prave sulik sa s nim stretaval na kavicke,aby rozoberali politiku..ale o tom ani nepipnete,lebo sa vam to nehodi do konceptu
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:58 | #1261
|
|
basternak kseftoval s kalim,,,keby nemal basternak krytie v spickach smmeru, tak v zivote nevytiahne zo statu na vratkach 16milionov eur,,,keby obycajny clovek zaziadal o par tisicovu vratku, tak ma hned na krku kontrolu,,,
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:00 | #1262
|
|
na to ti poviem, porovnaj si kauzdy sas a smeru,,,
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:02 | #1263
|
|
ty so iste tu?
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:04 | #1264
|
|
hej, ale uz sa nebudem rozculovat no ale porozmyslaj nad tym, co som napisal tych 16milionov vytiahnutych na dph basternaka a co by spravili s obycajnym clovekom, keby to skusil,,,
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:04 | #1265
|
|
kauzy SaS: raňajky Kočnera so Sulíkom pred 9 rokmi, jedno stretnutie s Kotlebom pred 10 rokmi, položenie vlády (ktorú reálne povalila Radičová a SDKU) a odpočuvanie Galka, ktoré nenariadil a bola vykonané reálne (potvrdil to Ficov spolužiak Čižnár)
kauzy SMERu: viac ako 200 korupčných káuz so škodou cez 5 miliárd €
fakt ti tá brigáda za tých pár euro stojí?
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 20:06 | #1266
|
|
*vykonané legálne
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 20:07 | #1267
|
|
peto dik za zhrnutie
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:12 | #1268
|
|
no za 2 roky je toho dost ...si ani neviem predstavot tu spuust po 4 rokoch
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:50 | #1272
|
|
Zbohom, fajčiť môžeš ty kamošov a nebudeš tu urážať ľudí. Minule si nadával do kokotov a teraz toto. Žumpa.
|
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 18:12 | #1213
|
|
nie, media treba branit, hlavne tie ktore hovoria pravdu #321
lebo ostatne media klamu, klamu, klamu !
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:23 | #1214
|
|
ficovi kamosi? .. nie nahodou sulikov kamos,a majitel SMRtiarov?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:23 | #1215
|
|
teda SMEtiarov
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 18:36 | #1216
|
|
este dobre ze nevlastnia aj dennikn, ten vlastni v podstate eset = progresivne slovensko so svojou pani Caputovom
ano, najdoveryhodnejsie informacie maju len a len oni a nikto iny  
clanok co som dal nizsie z dennikan o tom mladom smradovi radikalnom - mozno ste postrehli,l ze studuje na skole, kde: "Manželka riaditeľa gymnázia, podpredsedníčka Progresívneho Slovenska a donedávna Čaputovej spolustraníčka Zora Jaurová"   brutalne nahodicky ... ze mladeho este budu obranovat namiesto toho, aby poukazali ake svinstvo spravil ...
asi tak peto to funguje ... len aby bolo jasno.
No daj daco na ich obranu ... ja viem, viem, oni za to nemozu, ale kurva k tomu zasranemu radikalovi by mali zaujat jasne stanovisko a odsudit ho a oni spravili OPAK - pre teba uplne v poriadku, ja viem.
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 18:38 | #1217
|
|
slaven, ja som si prečítal celý ten článok, nie len perex a nenašiel som tam, že by Fica obvinili z vraždy, reagoval som presne na tvoje slová....
SMER, Fico, Kaliňák, Gašpar. Títo všetci majú na rukách Kuciakovu krvu. Vytvorili prostredie, kde si môžu gauneri ako Kočner robiť čo chcú, Kaliňák vysmial Kuciaka, keď podal trestné oznámenie, že sa mu Kočner vyhrážal. Keby to polícia vtedy riešila, mohli dvaja mladí ľudia stále žiť.
Čiernokošeliar, na teba nemá zmysel ani reagovať, brigádnik zo Súmračnej.
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 18:43 | #1218
|
|
no dobre, tak nic.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:45 | #1219
|
|
dennik n...ich dokonca aj samotny google sponzoruje. aby dalej trepali tie svoje bludy...a ovce im to papaju
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 18:50 | #1220
|
|
Na jednom dementovi, ktorí zrejme neodhadol čo svojim trollingom spôsobí, sa tu budete na ňom odbavovať ešte pol roka a generalizujete kvôli nemu 800 000 voličov Čaputovej. Keď vypatlané kotleby posielaju cigáňov a židákov do plynu, tak kvôli tomu sa neozvete. Ukáž mi ešte jeden podobný status od nejakého iného slniečkára, liberála, homoša alebo ako nás vôbec teraz označujete. Ja ti podobných statusov nájdem za pol hodinu desiatky. Tie nikomu nevadia, pričom sú myslené vážne.
Apropo, chlapec sa ospravedlnil, škola voči nemu vyvodí dôsledky. Nevyhovára sa, že to nepísal on a že nevie narábať s počítačom ako hrdinovia z ĽSNS.
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 18:51 | #1221
|
|
Vďaka práci Denníka N sedí teraz Bašternák v base. Koho poslali do basy napr. Hlavnespravy?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:56 | #1222
|
|
https://ibb.co/18kM7sD napriklad toto..a kopu kopu dalsich..len ty si asi teraz z jahody spadol,tak mvidis len co chces
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:58 | #1223
|
|
liberali su uz horsia nemoc ako fašouni ..vymetene mozgy,klapky na ociach....
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:01 | #1224
|
|
ale ved kiska je rovnaky podvodnik ako bastrnak..preco o ňom ani neceknu,len ho velebia?
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:03 | #1225
|
|
peto, ty to o com pisem ja vobec necitas, nerozumies. Tu vobec nejde o volicov Caputovej ... ja sa na nich neodbavujem, tu ide o toho mladeho zmrda radikalneho a o to ako sa k nemu nase uzasne media dennikn a sme postavili.
to je ta pointa. na sme ani bodka a dennik n ho obranuje. chapes? radikalneho zmrda ... ze srandicky, ze to nemyslel fvazne a ine chujoviny co si vymysleli v noci ...
uz sa vyser na hlavne spravy a ine denniky, skor sa zamysli nad tym co som napisal.
P.S. keby rovnaky status dal na facebook nejaky iny chalan, napr. priaznivec sulika, kotlebu, matovica - vies si predstavit co by sa dialo? NIE? no ja ti to našepkám: presne na tych istych dennikoch ktore teraz mlcia, resp. este stoja na jeho strane by bolo denne 5 clankov o tom zmrdovi, o tom, ake je to nehumanne, svinstvo .. o tom ako ho vyhodili zo skoly ako exemplarny pripad, o tom ako do hodiny by bola NAKA u neho, po neho v skoole a doma a brali by ho. na facebooku zomri by bolo k tomu v ten dany den asi 30 karikatur a obrazkov ...
ked este stale nechapes pointu toho celeho co sa deje v tomto pripade, potom uz neviem ako to mam inak napisat
preto stale hovorim, ze si treba precitat vsetko a nie len jednu stranu a len vdaka tej druhej strane sa o tomto zmrdovi dozvedelo naozaj vela ludi, lebo VER MI, ze keby sa to takto nerozsirilo, tak ten tvoj uzasny dennikn a sme o tom nenapisu ANI CIARKU ... ako sa hovori, skutok sa nestal, nic by sa nestalo ... a ten radikalny mlady zmrd by sa usmiaval dalej.
|
|
|
true
|
22.03.2019, 19:09 | #1226
|
|
slaven ty si mal byt novinar  
|
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 19:10 | #1227
|
|
petko toto si pusti a potom mi povedz ci naozaj chces taky liberalizmus
Link FB príspevok 5861003/videos/2287404308211603/
|
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:16 | #1231
|
|
na ciganov je to povolene predsa...keby si mal za suseda asociala,mozno by si aj pochopil..ale nie take pisat o politickych oponentoch preboha..
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:19 | #1234
|
|
takže každí cigáň je podľa teba asociál
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1236
|
|
peto, zareagujes na to co som napisal? bavime sa o realnom cloveku, vola sa Emil Hodál. jeho si hladal? samozrejme ze ucet uz ma zmazany, prispevky zrusene. to je predsa jasne. ten chlapec sa ospravedlnil za to. to nie je ziaden troll ak reagujes na to. vazne si precitaj co som napisal vyssie a napis ci rozumies o com pisem alebo nie. dakujem
Opakujem: pisem otvorene .. vyjadri sa k tomu normalne otvorene aj ty a nie nejakymi obrazkami inych ludi ktore si ztiahol z dennika n.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:22 | #1239
|
|
to si ty povedal...
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 19:23 | #1240
|
|
Sa mi lubi... allmighty dennikN bo vlastne oni zariadili basu Bastrnákovi..... to je cistý kktizmus.... vysetrovatelia, prokuratori, a ostatni cakali kym im Tódová napíse.....
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:31 | #1245
|
|
Markuss... žiješ v Rakúsku, tak si asi nesledoval posledné roky ako sa jeho kauzy zametali pod koberec, Nko a Trend prišli ako prvé s detailným popisom ako Bašternák ojebával na vratkách a keby o tom neustále média neiformovali, tak by sa na to zabudlo a bol by stále na slobode, takto to bohužiaľ na Slovensku chodí, média musia vyšetrovať namiesto polície...
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:37 | #1250
|
|
slaven, odkazuješ sa na článok, ktorý si celý neprečítal, skús si pozrieť status danej školy, potom mi napíš
|
|
|
peto10
|
22.03.2019, 19:41 | #1253
|
|
a ak máš záujem, môžem ti poslať celý článok
|
|
mato22
|
22.03.2019, 16:01 | #340
|
Koľko bude mať podľa Vás Caputova percent?
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 16:16 | #1210
|
|
Keby som bol nacek, napisem 88%... takto neviem, co mam napisat... asi 52... ale to su zasa inicialky EB... kua asi Eva Braunova picd... na to je paragaf asi. Čí?
|
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 16:20 | #1211
|
|
Markiii, anoooo presne 52....presne 52 a viac percent musi mat ten chlast co vypijes nez ju pojdes volit....
|
|
|
Markuss
|
22.03.2019, 16:45 | #1212
|
|
Taky este nevypaloli, žeby som ju siel voliť
|
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 13:46 | #338
|
Pre tych co chcu silne liberalne slovensko Link FB príspevok
|
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:32 | #1200
|
|
Ja myslím ze mu niekto príde aj fyzicky naložiť, meno zverejnené nebolo, ale škola, kde študuje áno.
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:36 | #1201
|
|
Bolo by inak zaujímavé vidieť, čo by sa dialo na SVK, keby zbrane boli tak ľahko dostupné, ako v USA. Ktovie, koľko masakrov by sa odohralo na školách, koľko nevinných by zomrelo, keď aj tu menovaný Emilko chcel zabíjať.
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 12:42 | #1202
|
|
meno zverejnene nebolo? to mas odkial zasa? ved je toho plny internet ...
vola sa Emil Hodál
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 12:46 | #1203
|
|
Bolo to napísané v tom článku, ktorý si tu postol.
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 12:47 | #1204
|
|
ten chujko si samozrejme hned aj zrusil profil ... vsetko je zmazane z facebooku, ako inac ... myslim, ze vecer a v noci museli urcite mozgy brutalne makat, makat, makat aby vymysleli ako z toho vykluckuju a v tom clanku vidis hore vysledok
zijeme v takej chujovej krajine, ze tento clovek mlady moze este od Kisku dostat aj ocenenie za svoj prinos, vobec by som sa necudoval, nieco podobne ako ten udavac Bencik (biela vrana, od prezidenta osobne ocenenie)
|
|
|
StanoDianiska
|
22.03.2019, 13:03 | #1206
|
|
Mňa zaujalo v tom článku: "podľa svojho okolia patrí k šikovným, mimoriadne inteligentným študentom."
Tak tú svoju "mimoriadnu inteligenciu" ukázal teda. Tam asi zlyhala aj výchova.
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 13:09 | #1207
|
|
yo, zlyhala ... ja si myslim, ze tie decka aj medzi sebou si takto hovoria, debatuju normalne ... myslim v style v akom sa tento chalan verejne vyjadroval na socialnych sietach ... + to ze na takych skolach su rozne diskusie s mimovladkami, co im vyplachuju mozgy + ti co tam boli zo zomri, kukly na hlavach ! ved to je chore ... a deti ich zeru, veria vsetkemu co povedia. lajkuju, zdielaju tie ich shity. To je zle ... a skola to vsetko toleruje, riaditel sa tym este chvali na socialnej sieti. Cele je to zvrátené (podla mna).
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 13:32 | #1208
|
|
Spoločnosť v tomto smere úplne zlyhala. Obmedzený rodiča a okolie z neho urobili jednostranne rozmyslajuceho človeka, ktorý už v 16 vie, čo je dobré a čo zlé, dokonca aj ako ma konať
Žiaľ tento trend nezastavis, mladí ľudia sú odpad spoločnosti, namiesto morálnych hodnôt prevažujú materiálne hodnoty, všetkým im makkne mozog z online sveta, mlaď odhalí fake tenisky na nohách, ale neodhali fake informaciu
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 13:42 | #1209
|
|
mna by zaujimalo ake maju jeho rodicia vzdelanie a aku pracu (v akom prostredi a s akymi podmienkami vyrastal) ... co vlastne robia.
na zaciatku som niekde videl, ze je to syn grafika, ale potom ze ten chlap povedal, ze to nie je jeho syn. Takze naozaj ktovie akych ma rodicov tento mlady chujko
|
|