POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
|
|
slaven
|
25.04.2022, 20:04 | #3774
|
|
asi nie
rovnako ako odyebali Noleho v Australii, par tenistov sa verejne ozvalo, ostatni tisko sedeli a nevyjadrili sa
|
|
|
Caciky
|
24.04.2022, 16:54 | #1425
|
Nejlevnější pohonné hmoty ve světě
Země Benzin Země Nafta
Venezuela 0,566 Kč Írán 0,232 Kč
Libye 0,721 Kč Venezuela 0,566 Kč
Írán 1,162 Kč Libye 0,721 Kč
Sýrie 7,151 Kč Sýrie 3,251 Kč
Alžírsko 7,250 Kč Saudská Arábie 3,799 Kč
Kuvajt 7,793 Kč Alžírsko 4,575 Kč
Angola 8,650 Kč Angola 7,298 Kč
Nigérie 9,315 Kč Egypt 8,215 Kč
Turkmenistán 9,700 Kč Kuvajt 8,536 Kč
Kazachstán 10,295 Kč Turkmenistán 8,730 Kč
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
22.04.2022, 10:49 | #1422
|
„Ak na základe Dohody o obrannej spolupráci medzi Slovenskom a USA vznikne v SR čo i len jedna americká základňa, bude tu čo i len jedna zbraň hromadného ničenia dovezená Američanmi alebo odovzdáme čo i len jedno vojenské letisko Američanom, ja okamžite odstúpim z funkcie a verejne sa ospravedlním slovenskému národu, že som ho oklamal a už nikdy sa nebudem uchádzať o žiadnu verejnú funkciu a ani len nečuchnem o politiku,“ uviedol Jaroslav Naď.
https://spravy.rtvs.sk/2022/01/nad-adresoval-vyzvu-kritikom-dohody-s-usa-ak-sa-naplni-jedna-z-hrozie...
|
|
|
|
|
|
slaven
|
21.04.2022, 20:30 | #3761
|
|
hlavne ze im veria, je to v poriadku
zbrane dodavaju kade tade, aj v Afrike by o tom vedeli rozpravat, ci inde ...
|
|
|
Quake
|
21.04.2022, 22:03 | #3764
|
|
keď už spomínaš Afriku - Rusko si tam cez svoje dodávky zbraní buduje mocenskú pozíciu už niekoľko rokov, podporuje diktátorské režimy a vraždenie civilistov cez svoje polovojenské skupiny. Má uzavreté vojenské obchody s viac ako 20 africkými krajinami o dodávkach zbraní v hodnote niekoľkých miliárd dolárov. Ale hej, USA sú tie zlé
https://prnt.sc/bWlpG5QQfRgh
|
|
|
Markuss
|
21.04.2022, 22:29 | #3765
|
|
Toto je za rohom... Tak v priebehu nasledujúcich rokov sa môžme tešiť.... Keď už amíci sami napíšu, že vyložia v "čiernej diere" a netušia, to o niečom svedčí
|
|
|
Caciky
|
22.04.2022, 09:17 | #3766
|
|
Americania budu bojovat do posledneho ukrajinskeho vojaka
|
|
|
Markuss
|
22.04.2022, 09:20 | #3767
|
|
no ono ide skor o to, ze tie zbrane sa dostanú inde ako na bojisko...
|
|
Quake
|
21.04.2022, 19:02 | #1420
|
Fyzická sila ľudí na Slovensku rastie. Kým pred rokom nákup za 50 EUR s ťažkosťami niesol dospelý, dnes to už dokáže s prehľadom päťročné dieťa
|
|
|
RUTY
|
21.04.2022, 19:22 | #3757
|
|
No to je skôr do plaču, ale budis.
Však sa tu môžme hádať o nejakom Danym, čo ani neviem kto to je za postavičku.
|
|
|
Quake
|
21.04.2022, 19:33 | #3758
|
|
Neber to tak vážne Ruty
|
|
|
petert22
|
21.04.2022, 20:24 | #3760
|
|
Dnes za 50 eur natankujes rychlejsie, ako v minulosti. Pokrok nezastavis
|
|
|
slaven
|
21.04.2022, 20:31 | #3762
|
|
a kukal som dnes ze Nafta drahsia ako benzin, LOOOOL
|
|
|
Quake
|
21.04.2022, 21:04 | #3763
|
|
Cena oleja v biozložke, ktorá sa pridáva do nafty raketovo vystrelila, v júni 2021 sa obchodovala za cca 740, teraz za 1200 a je aj väčší dopyt po nafte.
|
|
RUTY
|
21.04.2022, 13:22 | #1419
|
Tomu človeku to j.be, čo má na starosti naše financie. Že toto bude výstavná skriňa EU. Však tie drobaky začnú platiť až od 1.7. A z tej sumy sa normálne pokakam od radosti.
|
|
|
RUTY
|
21.04.2022, 13:51 | #3751
|
|
A to Igimu ďakujem, že nám pracujúcim jednorázovo nedá nič
Len tak na odľahčenie dnes som nechal v Kauflande 60ecka a to ešte idem natankovať za 40 aby som mohol ísť do práce, aby ten kokot mohol rozhadzovať len tým čo nepracujú.
|
|
|
matejo
|
21.04.2022, 16:57 | #3754
|
|
este , že Fico nám pracujúcim rozdával :D len seniorom a nepracujúcim :)
|
|
|
RUTY
|
21.04.2022, 16:59 | #3755
|
|
Som rád, že aspoň ty si za vodou
|
|
true
|
21.04.2022, 11:41 | #1418
|
Quake - Link FB príspevok -> asi to iste co daval slaven dole
-> vies ze o tom ze sa obmedzia prava volit Danny vravel pred pol rokom, ci rokom?
-> dalsi hoax co sa stal pravdou ale ty pises o jeho megahlupostiach - no tie megahluposti sa stavaju po case pravdou
-> najkrajsi hoax bolo ked Danny na konci roka vravel ludom ze su ovce ked veria v povinne ockovanie v Rakusku - presne v tom case a aj potom boli nase media ale aj v CZ plne clankov o tom, ze sa tam uz povinne ockuje a podobne hoaxy a pravdu mal zasa Danny -> takze tak -> ale Tebe je na smiech. Bol velky tlak na ludi aby sa ockovali aj skrz tychto clankov o povinnom ockovani v susednej krajine.
-> pozri si jeho starsie prispevky ako to vsetko pasuje co vravi -> takze tak -> ale Tebe je na smiech.
-> a na zaver rada: Mysli a nerob unahlene zavery o ludoch
|
|
|
Quake
|
21.04.2022, 19:15 | #3756
|
|
true - na 99% ani netušíš, o čom je ten zákon, o akom obmedzení práva voliť tu hovoríš? poprosím ťa, aby si mi zacitoval z toho zákona, kde konkrétne ti niekto zakáže voliť. No skús, teším sa.
Danny Kollár je skrachovaná, tragikomická figúrka slovenskej scény. Toho človeka mi je skôr ľúto. Ale presne takým ľuďom sa dnes darí - bez akéhokoľvek vzdelania, bez argumentov, bez faktov si dnes hocikto môže hocičo zavesiť na net a najlepšie ak, je to proti systému, proti zdravému rozumu a osloví masu ľudí, ktorým sa nechce premýšľať. Práve preto tu tretina ľudí volí mafiu a fašistov.
|
|
|
true
|
22.04.2022, 09:24 | #3768
|
|
je tam to, ze ked si Covid pozitivny, nemozes volit
alebo zle citam Quake?
|
|
|
Quake
|
22.04.2022, 17:32 | #3770
|
|
true, nič také tam nie je. Ak si pozitívny alebo v karanténe, tak zdvihneš telefón, zavoláš si kedykoľvek na obecný úrad (najneskôr deň pred voľbami) a požiadaš o špeciálny spôsob hlasovania. Ten neznamená nič iné, len že za tebou domov dojde auto s hlasovacou urnou a tam hodíš svoj hlas, aby si ako pozitívny nemusel ísť medzi ľudí a ohroziť verejné zdravie - a to je všetko. Takže tvoj hlas určite neprepadne, o to sa nemusíš báť
Úplne chápem, že poniektorí si ešte aj z takto banálnej veci dokážu natočiť video a vykrikovať o nejakom porušovaní osobných slobôd a pritom ti štát len uľahčuje situáciu a ty sa nemusíš nikde terigať do volebnej miestnosti ale pekne prídu za tebou
|
|
|
|
true
|
21.04.2022, 11:42 | #3750
|
|
velmi zle rozhodnutie vo Wimbledone
|
|
|
Caciky
|
21.04.2022, 15:24 | #3752
|
|
som zvedavy ci im na to skocia v Parizi
|
|
|
|
admin
|
20.04.2022, 20:39 | #1415
|
Ibas77 Reaguj na príspevok | 20.04.2022, 18:13 | #387149
Link na článok na doméne pravda.sk Ibas77 20.04.2022, 18:13 | #688985
Caciky 20.04.2022, 18:25 | #688986
magore
majster 20.04.2022, 20:18 | #688988

Markuss 20.04.2022, 20:27 | #688989
Doživotný zákaz činnosti! A žltú hviezdu s tetovaním!
Kua ten Adolf asi sravil chybu, že nechal štartovať toho Jesse-ho Owensa.
Toto sa už na veľkom podujatí nezopakuje!
|
|
|
admin
|
20.04.2022, 20:39 | #3734
|
|
+
Caciky Reaguj na príspevok | 20.04.2022, 12:26 | #387143
Link na článok na doméne aktuality.sk
ball8 20.04.2022, 16:39 | #688979
ja to schvaľujem
Caciky 20.04.2022, 17:43 | #688980
magore
pipof9 20.04.2022, 18:09 | #688982
Ak vylucia aj Turkov tak nemam problem.
Ibas77 20.04.2022, 18:10 | #688983
Aj ja súhlasim
Ciernokoseliar 20.04.2022, 18:13 | #688984
kto uz len sleduje tenis na hline?
Markuss 20.04.2022, 19:44 | #688987
Mali by im zhabať aj rakety aj prize money!
Aj všetkým podporovateľom Putina! Vypočuť všetkých pred turnajom!
|
|
|
Šariš
|
20.04.2022, 21:23 | #3745
|
|
o chvilu si uz ani Rusku zmrzlinu nekupime
|
|
slaven
|
20.04.2022, 20:13 | #1414
|
a druha vec Quake, toto si vedel? co na to hovoris? si s tym OK?
----------------------
Zhruba tyzden dozadu sa podpisalo odovzdanie vzdušného priestoru Slovenskej Republiky v prospech NATO. Naše stíhačky bez ich povolenie nemôžu ani vyletieť
Priblizne 75% vzdusneho priestoru dostane NATO oficiálne pod svoju plnu kontrolu v priebehu najbližších tyzdnov
Podotykam, ze v armadnych pomeroch je vzdusny priestor to najcennejsie a najstrategickejsie, co moze jedna krajina odovzdat druhej, popripade Nato
Dodatok - pozor - toto NIE su nejake Migy odovzdane Ukrajine, toto su za niekolko tyzdnov stihacky NATO nad Slovenskom
Jaroslav Nad to pri konfrontacii opat oznaci za 'operacnu bezpecnost". Ale to Slovakom pocit bezpecia neda
Koniec spravy. Bodaj by som sa mylil
Boh ochranuj Slovensko
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 20:31 | #3733
|
|
Tieto "múdrosti" máš od Dannyho Kollára, že hej? Už minule som ti vysvetľoval, čo je to za človeka a čo všetko ma na rováši. A ty stále cituješ jeho nezmysly
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 20:40 | #3735
|
|
Quake, ja som sa Ta pytal, ze co si o tom myslis, nie o tom od koho je toto info.
Zdroj je nepodstatny, ide o to, ci je to pravda ci nie.
Takze ak je to pravda, si s tym OK, co sa deje u nas?
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 20:44 | #3737
|
|
inak to info mi prislo emailom, kamos to poslal asi 20 ludom
len tam boli smajliky este, tie som sem nedal, lebo by sa nezobrazili korektne
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 20:55 | #3739
|
|
Mýliš sa, slaven. Presne toto napísal D. Kollár na Telegrame (plus 100 ďalších megahlúposti). Ako veľmi sa mi páči na všetkých tých mudrlantoch ich všeobecná rozhľadenosť - z absolventov vysokej školy lekárskej, kde nás poučovali o vírusoch a pandémii za pár dní vyštudovali aj vysokú školu politickú a poučujú a mudrujú o Rusku, vojne, geopolitickej situácii vo svete no nie je to rozkošné, že tu máme toľko vzdelaných ľudí?
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 20:58 | #3741
|
|
kamos mi to potvrdil, ze to ma od Kollara, OK
takze skusis k veci?
si s tym OK, ze sme na nasich zakladniach povolili US Army aby boli a teda aj aby tu lietali ich stroje? ja naozaj nepotrebujem tie omacky, staci, suhlasim, OK, alebo nesuhlasim
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 21:05 | #3742
|
|
Sme v NATO? Sme. Vysvetlíš mi teda jediný dôvod, prečo by sme na určitý a obmedzený čas neposkytli vzdušný priestor pre spojenecké sily, najmä ak sme potencionálne ohrození vojenským útokom zo strany Ruska, keďže poskytuje Ukrajine vojenskú pomoc? Respektíve vysvetlíš mi, ako sa bez pomoci NATO môže Slovensko brániť? Pouč ma prosím
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 21:14 | #3743
|
|
dobre, takze s tym suhlasis.
P.S. Slovensko sa ma branit voci komu, comu? Len to ma este zaujima, ze kto nas ohrozuje
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 21:34 | #3746
|
|
Samozrejme, že s tým súhlasím. Naša armáda je až na 60-tom mieste v rebríčku armád, prakticky bez NATO by sme okamžite rezignovali, ak nás napadla silnejšia armáda. A že pred kým máme mať strach a kto nás ohrozuje? To vážne sa toto dokážeš opýtať?
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 22:12 | #3748
|
|
hej hej, otazka bola normalna, ze kto Slovensko ohrozuje
to ze sme v NATO viem, to vedia vsetci.
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 23:18 | #3749
|
|
Odpoveď je: mierumilovné Rusko na čele s mierotvorcom Putinom však ten cvok má na zozname nepriateľských krajíín pol zemegule, dokolečka sa vyhráža krajinám navôkol, ak by si náhodou dovolili vstúpiť do NATO, jeho mokrým snom, ktorý opísal vo svojej eseji, je prinavrátiť zašlú slávu ZSSR. Nuž čo ja viem, celkom som aj rád, že nám tu budú lietať spojenecké stíhačky
|
|
Quake
|
20.04.2022, 19:54 | #1413
|
Celkom fajn týždeň začal - v utorok skončil fašista Kotleba a v dnes si NAKA podala Kaliňáka a Fica. Nerobím si ilúzie, že skončia za mrežami, v polícii, na súdoch a najmä na prokuratúre sú stále ľudia tvrdo napojení na bývalú vládu a tak dostať smerácku mafiu do väzenia je skoro nemožné. Ale aspoň niečo sa deje.
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 20:13 | #3731
|
|
a toto si vedel?
AKCIA FICO / KALIŇÁK IBA ZASTIERACÍ MANÉVER
- V skutočnosti sa dnes odohralo nasledovné - dnes 20. apríla 2022 bol do NR SR doručený návrh zákona ktorý bude obmedzovať vo výkone volebného práva občanov, ktorí budú
1) pozitívne testovaní na Covid19
2) v karanténe, ako blízke kontakty
- Ich právo hlasovať bude obmedzené, dokonca sa spomína v zákone "zákonom stanovené obmedzenie slobody" a ak vyhláška k 30.9.2022 bude UVZ vydaná v tomto znení - obmedzovanie slobody - tak sa zákon aktivuje a volič (s obmedzenými právami) bude môcť voliť iba na ŠPECIÁLNU VÝNIMKU A ŠPECIÁLNYM SPÔSOBOM !!!
- Priatelia, obmedzovanie práva voliť sa začalo v Slovenskej republike práve dnes 20. apríla 2022.
----------------------
si s ty OK napriklad Quake? toto co sa deje, alebo Ti to je jedno a tesis sa lebo skocili na Fica, Kalinaka?
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 20:26 | #3732
|
|
slaven - pevne verím, že len žartuješ, lebo inak si neviem vysvetliť tieto tvoje komentáre. Celá smerácka mafia tu funguje X rokov, tie ich korupčné schémy sú neskutočné komplikované a podchytených majú veľa dôležitých ľudí na polícii, súdoch, v štátnych firmách, v dozorných radách, v okresných či krajských štruktúrach, štát obrali o miliardy eur - klasická mafia. A ty tu ideš spomínať, že je to zastierací manéver? to fakt?
A ty si vôbec čítal ten návrh zákona a rozumieš, čo sa v ňom píše? Ak nie, tu si to prečítaj:
https://www.nrsr.sk/web/Dynamic/DocumentPreview.aspx?DocID=510232
A áno, som s tým úplne stotožnený
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 20:43 | #3736
|
|
osobe mi stacila posledna veta, dik za odpoved
Tie kecy predtym ani nie
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 20:48 | #3738
|
|
možno tebe nevadí, čo sa deje na Slovensku a ako sa tu rozkráda štát. Mne to vadí. Pre teba sú to kecy - pre mňa dôležité veci. Ten návrh zákona si ani nečítal, jednoducho si skopíroval status od úplneho trolla, ktorý absolútne nerozumie, o čom to je (a zjavne ani ty nie).
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 21:16 | #3744
|
|
rozumiem Ti, mne osobne viac vadilo, ked sa rozkradli statne podniky a vsetko s tym spojene este pred Ficom
vtedy (podla mna) sa rozkradlo viac ako za Fica a jeho kamaratov
apropo, ten troll ma vo vacsine vyjadreni z minulosti pravdu, sranda - ale to nevadi, lebo je to troll a takych nemusime, trolovia su zli, ja viem, ale nemusime ho riesit. Riesime zmenu zakonov a obmedzovanie slobody slova a vyjadrovania, to sa momentalne deje v nasom bananistane.
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 21:38 | #3747
|
|
ani raz som nepovedal, že v divokých 90 rokoch sa nekradlo - to boli šialené časy a všetci dnešní oligarchovia a zbohatlíci ryžovali na rozkrádaní a privatizácii štátnych spoločností. Fico a spol však posunuli toto rozkrádanie na sofistikovanejšiu úroveň. Aby si si nemyslel - súčasnej vláde nefandím, Matovič je pre mňa neschopný diletant, Kollár populista. Nie som naivný - politika je svinstvo.
|
|
|
|
|
|
slaven
|
19.04.2022, 11:42 | #3726
|
|
a to este stale ropa a plyn prudi normalne
|
|
|
RUTY
|
20.04.2022, 14:57 | #3729
|
|
Neviem čo stresujete však Kolár tu postaví pok.kot nájomných bytov
|
|
|
slaven
|
20.04.2022, 19:22 | #3730
|
|
zatial nepostavil ani jednu garaz a nie to este byty
pekne ojebal volicov   
|
|
|
Quake
|
20.04.2022, 20:58 | #3740
|
|
Kollár u mňa chlastal aj s Fabušovou (tou, čo ju viezol akože do nemocnice). Aj Harabín s námestníkom nejakým svojim to bola iná komédia
|
|
|
|
Quake
|
18.04.2022, 12:18 | #3719
|
|
V krčme mám len Jemnú vodku a Nicolausku aby sme sa chápali, takéto sankcie, ako vylievať ruský alkohol, alebo premenovávať ruské výrobky, je nezmysel. Rovnako, ako vylúčiť ruských športovcov, ktorí nepodporujú priamo ruskú inváziu, je nesprávne - kolektívna vina patrí hlboko do socíku. Všetky tieto gestá sú skôr vyjadrením solidarity s napadnutou krajinou.
|
|
|
slaven
|
19.04.2022, 08:29 | #3722
|
|
este ze do krcmy nechodim a vlastne vodku nepijem ani
|
|
|
Quake
|
19.04.2022, 10:21 | #3725
|
|
Mám aj kofolu. Originál
|
|
|
slaven
|
19.04.2022, 13:40 | #3727
|
|
za kolko deci?
|
|
|
Quake
|
19.04.2022, 14:54 | #3728
|
|
Malá kofola za 60 centov, veľká za euro
|
|
|
|
Caciky
|
18.04.2022, 10:16 | #3714
|
|
majitel ereport Fedor Flasik taky clanok ...........
|
|
|
|
true
|
17.04.2022, 20:28 | #3707
|
|
jedna s naj hviezd v HC Kosice Paršin im nevadi  
a este dalsi Rusi v muzstve
|
|
|
slaven
|
17.04.2022, 20:35 | #3708
|
|
ano, cital som to uz vcera - kokotizmus dnesnej doby v priamom prenose
sa nad tym len smejem ako v diskusii im ten cavefish dava zabrat
ale na hokejistov aj niekto iny upozornil - napr. https://prnt.sc/eZaxAMNXOjc4
|
|
|
Quake
|
17.04.2022, 23:24 | #3709
|
|
Tak predovšetkým to nie sú kokoti, milý true, ale riadia sa zastrešujúcou organizáciou World Athletics, ktorá zakázala ruským a bieloruským atlétom účasť na ich podujatiach. Takže ak chceš niekomu adresovať svoju frustráciu z toho, že ti nepobežia ruskí maratónci, nech sa páči, už vieš komu.
A slaven - ten cavefish v tej diskusii dostáva inú nakladačku, tie kraviny mu tam každý vyvracia, má samé negatívne reakcie, ale stále si ide svoje ???? ale snaží sa chalanisko
|
|
|
Redbul
|
18.04.2022, 00:05 | #3710
|
|
Tu sii dovolim k vam pripojit nazor.Co s tym maju rusky sportovci?Uplna picovina co sa deje na tomto svete.Absolutna ucelova propaganda zapadneho sveta.Kazdy len vseobecne mudruje a nikto do toho nevidi.Taku rusofobiu,aku vytvaraju media v zapadnej a v strednej europe tu este nebola,Rusko nedostava ani minimun sanci vysvetlit preco sa tak stalo.Tym ale samozrejme neobhajujem tuto vojnu.
|
|
|
|
|
|
slaven
|
18.04.2022, 11:17 | #3715
|
|
Quake, to že sa riadia World Athletics nič nemení na tom.,že je to debilné rozhodnutie.
|
|
|
slaven
|
18.04.2022, 11:28 | #3716
|
|
A ten nick v diskusii, nikto mu tam nebol schopný normálne vyvrátiť to, že prečo sa športovci iných krajín nepotrestali, keď ich vlády začali vojny, konflikty...
|
|
|
Quake
|
18.04.2022, 11:34 | #3717
|
|
Caciky, keď už tu random hádžeš linky o nejakých sankciách proti Rusku, tak si aspoň prečítaj, čo za kraviny tu dávaš - koncert Sostakovic - Cajkovski bol zruseny este v roku 2021 a nie teraz a bolo to kvoli pandemickej situacii, keď Štátna košická filharmónia zrušila všetky koncerty na február a marec.... ale usilovná ruská včelička pilne pracuje, že hej?
|
|
|
Quake
|
18.04.2022, 11:49 | #3718
|
|
Slaven - true napísal: " pekní kokoti v Košiciach". Takže to adresoval priamo im, hoci oni s tým nemajú nič spoločné. Preto som mu odpovedal, aby svoj hnev adresoval inde a nie na organizátorov v Košiciach.
A k tomu cavefishovi - chudák chalan skákal z témy na tému, strácal sa vo vlastnej argumentácii, ostatní mu to tam po lopate vysvetľovali a on - nič. Veď ten tam spomenul snáď všetky obľúbené téme proruských trollov - od Juhoslávie, cez Irak, USA, Albrightovú, atď. Ale pripomínal mi jedného usilovného užívateľa tu na webe, náhoda?
|
|
|
|
Quake
|
18.04.2022, 15:12 | #3721
|
|
tak s tými električkami je to fakt sila. Poľská firma vyhrá verejnú súťaž, prehrávajúca česká firma sa odvolá. V druhom kole znova vyhrá poľská firma, česká sa znova odvolá. V treťom kole znova vyhrá poľská firma a česká sa znova odvolá. Vo štvrtom - tadáá vyhrá už česká firma - a odvolá sa poľská a tu niekto pozrie do kalendára a zistia, že prešvihli termín objednávky a niekoľko desiatok miliónov v riti. Good job, Slovensko
|
|
|
|
Redbul
|
17.04.2022, 13:16 | #3702
|
|
treba vnimat celu historiu a nezatajovat .Co robili ukrajinci vo Volyn.Sice boli v tom v prvom momente v prave,ale aku brutalitu pouzivali, svet este nevidel.A stale to tam ma korene.
|
|
|
Redbul
|
17.04.2022, 13:27 | #3703
|
|
A hlupaci zfanatizovany zapadnou propagandou, budu zjapat slava ukrajine,co je nacisticky historicky pokrik Banderovcov.Samozrejme ,ze ten konflit aktualny, kazdy odsudzuje, a lutujeme nevinych ukrajinskych ludi.Ale treba sa pozriet aj do historie,aku bestialnu brutalitu predviedli ukrajinci.
|
|
|
Redbul
|
17.04.2022, 13:34 | #3704
|
|
Samozrejme, ze v prvom momente boli v prave vo Volyn,lebo poliaci s nimi zametali.Ale aku odvetnu akciu podnikli ,svet este nevidel taku brutalitu.Ja ich proste nemam rad.
|
|
|
Mway
|
17.04.2022, 15:16 | #3706
|
|
Sláva Ukrajine!
|
|
|
Quake
|
16.04.2022, 17:30 | #1404
|
Asi žijem v inej dimenzii alebo mám len šťastie, ale dlhé roky pracujem vo firme, ktorá je na trhu už 25 rokov, zaoberá sa strojárstvom a každý rok jej rastú tržby a zisk, či je kríza alebo nie. V pandemických rokoch nám zisky vzrástli o 80%. Majiteľ je predvídavý človek a rozumie optimalizácii. Kým iní zatvárali a prepúšťali, nám zvyšovali mzdy. A to je pritom odvetvie, ktoré je vysoko závislé na cenách energií a surovín (oceľ, hliník...).
|
|
|
slaven
|
16.04.2022, 18:52 | #3697
|
|
bud rad a tes sa z toho
|
|
|
Markuss
|
16.04.2022, 21:00 | #3698
|
|
Asi tvorí vysokú pridanú hodnotu. Buď rád
Napr. Hlinikáren v žiari pôjde do prďáku jakza elektriku, tak za hliník.
|
|
|
Quake
|
16.04.2022, 21:56 | #3699
|
|
Hrubá marža je 31%, takže taký lepší priemer. Hlinikáreň v Žiari ma myslim elektrinu zabezpečenú na celý rok 2022 a paradoxne konflikt na Ukrajine jej len pomohol, keďže vystreili cenu hliníka na dvojnásobok. A do konca roka sa určite dohodnú so štátom na kompenzáciach, tak ako je to inde v EÚ.
|
|
|
Markuss
|
16.04.2022, 22:37 | #3700
|
|
Aha. Takže keď ti vstupy 100% vystrelia, tak je jasné, že ti to pomohlo...
No nič, niečo o ZH viem, insideri vedia prečo, rovnako mám v prevádzkach nejaké tie kontakty v manažmente.. Ale viac inokedy, tak najneskôr o pol roka
|
|
|
Quake
|
16.04.2022, 23:05 | #3701
|
|
Hliník je konečný produkt, ktorý sa vyrába z oxidu hlinitého a keď sa predával za 2000 dolárov za tonu a teraz za 4000 tak im to nepomohlo?
|
|
|
slaven
|
17.04.2022, 13:47 | #3705
|
|
Hliník se odstěhoval do Humpolce
|
|
|
Markuss
|
19.04.2022, 08:36 | #3723
|
|
meni gott... konecny produkt... takze tie podniky, co tam z toho konecneho produktu opat vyrabaju konecne polprodukty, ako napr. Nemak, tie uz s tym nic nemaju....
|
|
|
Quake
|
19.04.2022, 10:19 | #3724
|
|
My sa tu bavíme o hlinikárni a jej situácii a nie o jej odberateľoch. Pretože hliník sa vyrába elektrolýzou a preto Slovalco spotrebuje najviac elektrickej energie na Slovensku. Ak by nebol konflikt na Ukrajine, boli by ešte viac v problémoch, keďže by predávali za štandardné ceny. Takto predávajú dvakrát drahšie. To, ako sa s tým vysporiadajú ich odberatelia, nie je problém hlinikárne. Napríklad my takisto nakupujeme všetko drahšie a premietneme to ceny násmu odberateľovi a ten to premietne svojmu a tak ďalej...
|
|
|
Markuss
|
23.04.2022, 19:47 | #3771
|
|
No nič... Ak cena nie je determinovana dopytom a vstupnou surovinou, tak to je nový ekonomický model z bufetu
|
|
|
|
slaven
|
16.04.2022, 09:25 | #1401
|
jak sa snazia ludi presvedcit https://fontech.startitup.sk/spalovak-proti-tesle-na-4-500-km-trase-porovnaniu-ceny-a-celkoveho-casu... - po prve nechapem, preco nezadali ake SUV tam bolo, ale 4500 km a 12 zastavok? to je pekna debilita, ze kazdych 375km tankovanie pre normalne auto.
Ked si vezmem napr. auto co poznam Audi Q7, ked jazdis na spotrebu, mas okolo 7-8l spotrebu ... ale dobre, dajme tomu ze 10l .. nadrz 85L ... jedna nadrz Ti na v pohode jazdenie vystaci 850km ... to len tolko k tym zastavkam po kazdych 375km na tankovanie, uplny nezmysel. A to uz pisem o naozaj kvalitnom SUV ...
P.S. nemusim hovorit, ze ked mas usporny Diesel, napr. co som mal Kia Ceed SW 1.6 CRDi, jazdil som so spotrebou 5L, dojazd som mal nad 1000km, to len tak medzi recou ...
|
|
|
Markuss
|
16.04.2022, 13:16 | #3696
|
|
Si proruský troll, ktorý pchá Putinovi do huby krvavé peniaze!
Radšej budeš voziť riť v pohodlí a nevnímaš to svoje spiatocníctvo, miesto toho aby si spravil niečo pre našu planétu!
Radšej si priplať a budeš mať aj čisté svedomie!
Dva v jednom, to sa oplatí
|
|
|
|
Markuss
|
15.04.2022, 22:48 | #3695
|
|
Sila
|
|