POLITICKÁ DISKUSIA
|
Markuss
|
31.08.2022, 16:10 | #2033
|
Správa č.1 Plyn bude
Správa č.2 Ešte netušíme koľko bude stáť
Správa č.3 Ešte netušíme aká bude zima
Ale už vieme, že sa to oplatilo
|
|
|
|
slaven
|
31.08.2022, 14:27 | #5129
|
|
tento chlapik ma pekne videa, myslienky, posolstva
|
|
|
true
|
31.08.2022, 15:06 | #5130
|
|
pre istých ľudí ale slaven veľmi nevhodné
odporca očkovania, zástanca Mieru - veď aj v tomto videu veľa povedal, naznačil
a Praha je naozaj krásna
|
|
Quake
|
31.08.2022, 09:55 | #2031
|
Dáta bez pátosu:
- ešte nie je ani koniec augusta a napriek všetkým zlým správam sú zásobníky plynu v Európe plné celkovo na 80%. Je to asi 1/4 minuloročnej spotreby priemyslu, elektrární, domácností a inštitúcií.
- ruskými plynovodmi (Rusi exportujú plyn aj cez LNG) prišli spolu asi 3 miliardy m3. Ruský plyn predstavoval za posledných 30 dní približne iba 15% spotreby v Európe
- trend "odstrihnutia sa" od ruského plynu je výrazný a katastrofické správy o obmedzení dodávok cez NS I. a prípadné ich totálne zastavenie už dnes Európe nespôsobuje reálne také problémy ako je to prezentované v médiách.
-už v júni predstavovali dodávky LNG z USA vyšší objem ako dodávky ruského plynu. V Nemecku sa stavajú plávajúce LNG terminály a prvý má byť spustený začiatkom roka 2023
- napriek desivým správam o nedostatku plynu sa v júli v Nemecku vyrobilo z plynu viac elektrickej energie ako pred rokom - plynu sa použilo viac, nie menej. Postupne pri raste percenta naplnenosti zásobníkov ku 100% v jednotlivých krajinách nastane situácia, že dodávky-import sa buď obmedzí (klesne dopyt) alebo sa dodávky presmerujú do plynových elektrární a vyrobí sa viac elektrickej energie
|
|
|
Quake
|
31.08.2022, 10:00 | #5122
|
|
prežiť prvý rok, prvú zimu a Európa sa pozviecha. Aj napriek kuvičím hlasom gaučových "expertov". Treba držať palce Ukrajincom, nech vydržia. #fungujú
|
|
|
Caciky
|
31.08.2022, 10:11 | #5123
|
|
A to ve chvíli, kdy čínská ekonomika ten plyn nepotřebuje. Ale potřebuje ho někdo jiný v Evropě. Rusko podle všeho je s Čínou na těchto operacích domluveno. Je to součást taktiky skupiny BRICS. Čína nakupuje ruský plyn, který objektivně nepotřebuje, zkapalní ho a dodá loděmi s vlastní přirážkou do Evropy, rozuměj do Německa. A celé to praskne 29. srpna v pondělí, když ministerstvo průmyslu práskne šokující informaci, že stal se zázrak, v zásobnících bude 85% plynu již v září.
|
|
|
Balaam
|
31.08.2022, 11:38 | #5124
|
|
Caciky o naplnených zásobníkoch sa nevie od včera....toľko k odborníkom od ktorých si si vystrihol tento príspevok...takže cena plynu a elektriky absolútne nereagovala na tú správu o zásobníkoch lebo to bola správa pár dní ..a burza reaguje hneď....cena zletela lebo EU pustila von dáke náznaky čo chcú robiť ...náznak a vidíš čo spôsobil...
|
|
|
slaven
|
31.08.2022, 11:49 | #5125
|
|
Balaam, pokial viem, Bulharsko ZASTAVILO vojensku pomoc Ukrajine. Posielali tam zbrane, hej .. clankov je vela, napr/ https://www.eurointegration.com.ua/eng/news/2022/08/5/7144530/
kde mas presna napisane na konci: Later, the former prime minister of Bulgaria, Kiril Petkov, said on Tuesday that his country provides enough assistance to Ukraine, and Sofia has no plans to send weaponry.
Alebo co google vyhodi: Which countries supply weapons to Ukraine?
Countries who have supplied Ukraine with weapons and military equipment include: Australia, Belgium, Canada, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, North Macedonia, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain
|
|
|
RUTY
|
31.08.2022, 12:27 | #5126
|
|
Super fungujú
Naj gaucovy expert povedal, že palivo pôjde dole, celé leto tu vyplakaval a tento týždeň zase hore, nafta na 1.83
Super plynu po koko., ale som zvedavý za akú cenu, lebo keď mi ujeb. cenu tepla o 100%, tak budem šťastný, že mám plyn z tretích krajin ano áno fungujú, aspoň to
|
|
|
Balaam
|
31.08.2022, 12:31 | #5127
|
|
Slaven máš pravdu,priznávam nekontroloval som si aktuálnu situáciu...nedodávajú zbrane ale pomáhajú im inou formou...no pri plyne platí ako som písal...ospravedlňujem sa za neoverenie aktuálneho stavu..
|
|
|
slaven
|
31.08.2022, 14:24 | #5128
|
|
Ine formy su OK, humanitarne, ale zbrane to je humus a mna velmi mrzi, ze ti nasi zmrdi vo vlade sa pridali k tym statom, co tam zbrane posielaju.
|
|
|
Balaam
|
31.08.2022, 15:33 | #5131
|
|
Netuším prečo by nemali mať právo sa brániť...boli napadnutý? Boli...napadol ich silnejší? Napadol...a Donbass,NATO a podobné somariny vynechajte lebo vám zadam domácu úlohu a som veľmi zvedavý ako si s ňou poradíte...
|
|
|
slaven
|
31.08.2022, 17:30 | #5133
|
|
Balaam, trapas
|
|
|
Balaam
|
31.08.2022, 17:33 | #5134
|
|
Slaven,skús mi to troška obšírnejšie vysvetliť lebo toto dokážu aj deti...asi budeš jediný čo videl útok Ukrajiny na Rusko...
|
|
|
Quake
|
31.08.2022, 17:55 | #5135
|
|
Slaven sa bude biť za Rusko jak lev. číta správne zdroje a počúva gaučových expertov
|
|
|
Quake
|
31.08.2022, 19:02 | #5136
|
|
A ešte pre RUTYHO - keď si si nevšimol, ceny benzínu počas leta klesli 8 krát po sebe. Študovaní "ekonómovia" tu predpovedali benzín nad 2 eurá, strašili tu katastrofickými scenármi a kvákali, že počas dovolenkovej sezóny predsa nepôjde benzín dole. Ja ešte v júni napísal, že to to snáď bude klesať - a klesalo to celé leto. Nič viac nič menej.
|
|
|
RUTY
|
31.08.2022, 22:15 | #5137
|
|
Hej super, z 1.90 to na 8 krát stlačili na 1.78, patadzina, za tú cenu som dal plnú nádrž a ešte 20 litrov som postriekal okolo auta od radosti
|
|
|
Quake
|
01.09.2022, 01:17 | #5138
|
|
Bolo to z 1,95 na 1,73. Teda o viac ako 20 centov. Podstata je v tom, že tu "experti" prorokovali zvyšovanie a strašili cenami vysoko nad 2 eurá. A nastal presný opak. Menej počúvať diletantov a viac odborníkov
|
|
|
RUTY
|
01.09.2022, 05:36 | #5139
|
|
O áno 1.73 vydržalo koľko týždeň, neviem žeby išla ropa tak rapídne hore
|
|
|
Balaam
|
01.09.2022, 12:49 | #5140
|
|
Nafta, nazývaná aj diesel je zmes uhľovodíkov a vyrábaná frakčnou destiláciou z ropy pri teplote 250 °C až 350 °C ...a teraz sa na chvíľu zamyslíme ako tú teplotu dosiahnu...predpokladám že tam kúria drevom...cena plynu nič? cena elektriky nič?
skús si pozrieť ceny plynu od marca doteraz a hľadaj súvislosti....
|
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 21:47 | #5109
|
|
Okrem riadnej dividendy, vyplatí aj mimoriadnu. Slušné
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 20:52 | #2029
|
Link na príspevok na doméne X.com
Ak niekto používa Twitter nech sa páči,pekne zhrnuté čo sa vlastne na trhu s energiami deje,prečo je Čaňa aká je,čo to spôsobuje a aj náhľad na možné a použiteľné riešenie...samozrejme nie je to otázka dní...zima bude ťažká...to sa nezmení,žiaľ...
|
|
Quake
|
30.08.2022, 18:46 | #2028
|
https://www.martinus.sk/?uItem=619075
Odporúčam túto knižočku od jedného z najmúdrejších ľudí na Slovensku, dlhoročná šachová jednotka u nás. Je to o kritickom myslení, ako rozlišovať fakty od nezmyslov, ako chápať súvislosti.
|
|
|
Caciky
|
30.08.2022, 21:19 | #5108
|
|
dennik n..............
|
|
|
|
true
|
30.08.2022, 22:51 | #5115
|
|
Quake - ak ten autor podporuje zmrdov zo Zomri, tak sorry - nezaujima ma ani nahodou
|
|
|
Caciky
|
31.08.2022, 06:12 | #5118
|
|
Ano, samozřejmě! Podívejte se na Bulharsko. Ještě dne 11.5. letošního roku psal eurohujerský Deník N o tom, že se v Sofii konala „proruská demonstrace“ svolaná opoziční stranou Obroda. Řečníci hovořili o tom, že předseda vlády Petkov zatáhl Bulharsko do války, na což nyní doplácí obyčejní občané v celé zemi. Všichni, včetně Deníku N tyto demonstrace podceňovali. Nakonec ale obyčejní Bulhaři dosáhli svého, Petkov pod tlakem odstoupil a nová vláda již realizuje racionální řešení energetické krize navázáním jednání s Gazpromem ohledně dodávek plynu za přijatelné ceny. Bulharsko zastavilo veškerou dodávku zbrojního materiálu na Ukrajinu a vrátilo se zpět na cestu zdravého rozumu Dennikn...............
|
|
|
Caciky
|
31.08.2022, 06:20 | #5119
|
|
Pise o manipulacii a sam manipuluje
Kniha ma nenadchla, nic svetaborne som sa z nej nedozvedela. Co ma ale sklamalo najviac, bolo to, ze autor rad pouca o zavadzani a manipulacii, a sam tieto techniky pouziva, ked sa snazi dokazat to, co jemu vyhovuje. - najmudrejsi na Slovensku
|
|
|
Balaam
|
31.08.2022, 07:13 | #5120
|
|
Caciky máš to troška popletené... Ano v médiách táto informácia o jednani s Gazpromom prebehla,ale vec sa má tak, že sa nejednalo o novej zmluve ale iba o dodávkach v rámci existujúcej...takže žiadna nová zmluva a riešia plyn na úrovni EU...a Bulharsko bola prvá krajina ktorá dodávala zbrane a tazku techniku na Ukrajinu, a robí tak doteraz aj keď na začiatku to bola pekná kovbojka keďže sa niekto vyhrážal jadrovými zbraňami....
|
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 18:22 | #5104
|
|
Nemecko a Francúzsko navrhli, aby sa Európa zamyslela nad „kreatívnymi spôsobmi“, ktorými je možné vraziť klin medzi ruskú vládu a ľud, píše Bloomberg.
Berlín a Paríž podľa agentúry zaslali štátom EÚ dokument „Ochrana medzinárodného poriadku v ére systémového súperenia“.
Plán hovorí o potrebe šírenia „nezávislých informácií“ vo vnútri Ruska. „Nezávislý“ tradične označuje informácie, za ktoré platia západné krajiny.
Navrhuje sa najmä financovanie práce rusky hovoriacich blogerov na rôznych platformách.
Publikácie za peniaze sa nazývajú „rozvoj mediálnej gramotnosti“.
|
|
|
petert22
|
30.08.2022, 11:18 | #2025
|
V bytovkách s vlastnou plynovou kotolňou a regulovanými cenami môže zdražieť vykurovanie o 200 percent, v tých, ktoré sú napojené na centrálnu tepláreň, prinajmenšom o 140 percent. Zmluvy na lacnejší plyn, o ktorých hovoril Richard Sulík, sa týchto skupín netýkajú a vláda zatiaľ o adresnej pomoci nehovorí.
Sankcie sú fajn, huráááá
|
|
|
slaven
|
30.08.2022, 11:44 | #5086
|
|
Všetko je v poriadku, lebo zlý zlý Putin.
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 11:53 | #5087
|
|
Poliaci stoja na dobré uhlie z Južnej Afriky dva dni v rade. A to sa všetci smiali Rusom, ake výdobytky západných ekonomík nepoznajú. Back to the roots.
Môj kolega západniar tvrdí, že zachodovy appier sa preceňuje.
Len čo z toho uhlia, keď väčšina kotlov potrebuje aj elektriku.
Samospad ma len málo domov dnes, a obeh na batériu len nás majster.
|
|
|
StanoDianiska
|
30.08.2022, 11:56 | #5088
|
|
peter, áno, sankcie aj nám škodia. Ale čo by sme mali podľa teba robiť? Prizerať sa ako si Rusko robí čo chce? Aký by bol tvoj návrh?
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 12:20 | #5089
|
|
alebo inak. Co tie sankcie priniesli? Robí si Putin menej, co chce? a za akú cenu?
|
|
|
StanoDianiska
|
30.08.2022, 12:44 | #5091
|
|
Sankcie priniesli ekonomické straty pre Rusko, možno problémy pre nich zohnať nejaký tovar... A neviem čo ešte, až tak do toho nevidím. Či si robí Putin menej čo chce, to je hypotetická otázka. Ktovie ako by to vyzeralo bez sankcií. A za akú cenu? My našťastie máme možnosť riešiť, čím budeme kúriť a za akú cenu. Ľudia, ktorí zomreli v dôsledku tejto "špeciálnej operácie" už nemusia riešiť, kde zohnať plyn...
|
|
|
true
|
30.08.2022, 12:54 | #5092
|
|
A čo ľudia ktorí zomreli ako následok iných operácií? myslim tých, ktoré Putin nezapríčinil.
Deje sa to dlho, tam sa zakrývajú oči.
|
|
|
true
|
30.08.2022, 12:57 | #5093
|
|
Putin nejaké straty môže mať, ale na rope a plynu zarába viac
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 13:05 | #5094
|
|
výborne. Takže nevadí, že dodavatelsko-odberatelske vztahy su nenavratne v pichi. Nevadí, že 20% ludí nebude schopných splácať účty za energie, nevadí vlna exekúcií, netreba dokonca už ani tie ušlachtilé zelené ciele plniť. Hlavné je, že to Rusko pocíti. Škoda, že aj vačšina sveta, a to nepomerne viac.
Dôležité je, že si u nás myslia ludia, že je problém v rusku zohnať tovar. Skoda, ze v N-ku nepriniesli tú prekvapivú reportáž francúzskej televízie o tom, ako to v ruskom supermarkete vyzerá.
https://www.tellerreport.com/news/2022-08-20-france-info--store-shelves-in-russia-are-fully-stocked-...
|
|
|
StanoDianiska
|
30.08.2022, 13:12 | #5096
|
|
true, tomu argumentu, že ľudia zomierali aj inde, nerozumiem. To akože teraz kvôli tomu sa vykašleme na Ukrajinu? Veď čo, ľudia už zomierali aj v iných konfliktoch... Mimochodom, nespomínam si, že by si tu tak horlivo vypisoval a zastával sa Jemenu, Sýrie...
Markuss, v podstate súhlasím, čo si napísal. A teda čo je podľa teba riešenie? Nechať Rusko na pokoji? Alebo dodávať Ukrajine iba zbrane a zrušiť všetky sankcie?
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 13:17 | #5097
|
|
Takže, keď berieš nejaký liek a stav sa nezlepšuje, skôr naopak, budeš ho naďalej brať? Až do horkeho konca, alebo dovtedy, kým nebudeš potrebovať iný liek, aby si vyliečil to, čo si si tým prvým spôsobil.
Tak to približne teraz vyzerá
|
|
|
true
|
30.08.2022, 13:22 | #5098
|
|
StanoDianiska ahoj - máš pocit, že keď zomierali ľudia inde - tak hlúpa EU robila opatrenia ktoré veľmi škodili jej obyvateľom? Ja ten pocit nemam.
Jeden príklad: - Keď Američania rozjebali Irak, bezdôvodne - máš pocit, alebo pamatáš si, žeby EU dala USA veľké sankcie? ABy US športovci nemohli isť reprezentovať, na olympiadu a podobne? Nie, nič také nebolo.
|
|
|
StanoDianiska
|
30.08.2022, 13:40 | #5099
|
|
true, aj keby sme dali medzi USA v Iraku a Rusko na Ukrajine znamienko rovná sa, tak stále tomu argumentu nerozumiem. To ako keby nejaký vrah v minulosti vyviazol neprávom bez trestu, tak predsa neodsúďme ani ďalšieho vraha, lebo ten predtým nedostal trest.
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 13:50 | #5100
|
|
true uvedieme trocha veci na pravú mieru...Áno na Irak zaútočili z vymyslených dôvodov rovnako ako Rusko..
teraz je otázka čo tomu predchádzalo a ako to prebiehalo...a niečo nájdeš aj k u nás stále omielanému bombardovaniu Srbska...ja som si nevšimol že by sa Američania vyjadrovali v zmysle že Irak patrí USA a Iračania nemajú právo existovať...nech sa páči youtube a môžeš si pozrieť Ruskú mienku o Európe a ako patríme Rusku a podobné srandy....je to veľmi výživné...
|
|
|
true
|
30.08.2022, 13:51 | #5101
|
|
stále nechápeš
nejde o trest pre USA či Rusko
ale ide o trest pre EU a ich obyvateľov - pre debilné sankcie ktoré nefungujú - pardón fungujú ale inak ako by sme chceli alebo je to zámer a EU chce znížiť kvalitu života ľudí?
|
|
|
StanoDianiska
|
30.08.2022, 14:04 | #5102
|
|
true, akože nechápem? Veď si napísal "máš pocit, alebo pamatáš si, žeby EU dala USA veľké sankcie?"
A už to ďalej riešiť nejdem. Beriem to tak, že ste proti sankciám, ale aspoň za dodávky zbraní Ukrajine. Že nechceme ekonomicky uškodiť sebe, ale zároveň nie sme takí sebci, že nás nezaujíma čo sa stane s Ukrajinou.
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 14:05 | #5103
|
|
chápem a ide o trest pre Rusko...momentálne ceny na trhoch tlačia špekulanti a už dnes vidieť ako začali klesať ceny energií a plynu...plyn padol z 339 za MWh na 260 a elektrina z 984 na 610...stačilo že Ursula zahlásila že sa budú ceny stropovať a špekulanti už sa s trhu sťahujú...samozrejme že to môže vyletieť opäť hore, stačí že sa nedohodnú a Maďari s kľudom Angličana toho schopný sú...takže áno, teraz je to ťažké, ale čo bude robiť Rusko s ropou a plynom ktorý nedokáže predať v takých objemoch ako potrebuje? už teraz spaluju plyn lebo ho majú navyše a zastaviť ťažbu či už plynu alebo ropy nemôžeš len tak ako si doma zastavíš vodu.... teraz sú na koni, ale keď sa veci podaria tak zrazu majú veľa plynu ale komu to predať v tých objemoch ako potrebujú? už j India ktorá od nich berie ropu začala znižovať nákupy a obrátila sa inde....
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 19:24 | #5105
|
|
Mňa bude zaujímať môj účet za energie a aj to koľko bude stáť chlieb u nás. Tak ako to zaujíma maďarov. Ostatné ... Až potom
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 21:03 | #5107
|
|
Presne tak uprednostniť vlastné pohodlie,plné brucho,cigarety a poldecak v krčme pred všetkým ostatným je taká klasika...nedávno som bol v potravinách,mladá mamička s dvoma deťmi tam kupovala rohlíky,dáku pomazanku a posťažovala sa predavačke aká je to hrozna doba,všetko drahé ..no nezabudla si nakoniec kúpiť 3 krabičky cigariet a vonku si hneď zapáliť...Maďarsko je príbeh sám o sebe a o tom si povieme o pár mesiacov...ich agresívne zdvíhanie úrokových sadzieb zo strany centrálnej banky sa prejaví ..ekonomika je potvora a dnešné rozhodnutia ovplyvnia budúcnosť...máme možnosť vidieť a zažiť na vlastnej koži...ekonomické rozhodnutia z minulosti ovplyvnili budúcnosť...to sa oklamať nedá...a mám pocit že je pre Rusko neskoro vydierať lebo sa veci pohli smerom s akým nerátal nikto či už na strane EU alebo Ruska...ako sa vraví žijeme dejiny a nikto z vnúčat nám nebude veriť akú dobu sme žili a čo sme museli preskakat...
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 21:51 | #5110
|
|
Mne nemusíš kázať. Ja som zažil niečo, na čo dokonca života nezabudnem. America first. Keď sme ostali odrezaní pod Macchu Pichu, nastala evakuácia. Američania poslali Blackhawks a svojich ľudí (okolo 500 odviezli ako prvých). Na druhý deň sa už black hawks naukazali.
Ostatných okolo 3000 ľudí z celého sveta tam ostalo visieť ďalší týždeň
Každá krajina južnej Ameriky tam poslala svoje staré ruské stroje, a tak prebiehala solidárni evakuácia. Potom sa už evakuovalo podľa roku narodenia. Kým tam boli američania, podľa farby pásu.
|
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 22:06 | #5113
|
|
Zhodnotil som situáciu účet,plné brucho,Maďarsko ....takže netuším čo to má spoločné s tým čo píšem ale tak spojitosť si našiel pohoda a že si si to zobral priamo na seba ma prekvapilo...
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 22:35 | #5114
|
|
Pozri. Ty to vnímaš tak, že ty to dáš, lebo si myslíš že to je tak správne, si solidárny. Naozaj? A čo ty h 20% ľudí, čo to na prvú nedajú, a ti ďalší čo na druhú... Ti ako k tomu dôjdu?
Takže je to vždy o uhle pohľadu
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 23:57 | #5116
|
|
Nie,ja to vnímam tak že aj v dobe keď nám bolo "dobre" ekonomika slapala boli ľudia ktorý to nedali. Vnímam to tak a upozorňujem na to aj tu neustále,že nás čaká peklo a veľké množstvo ľudí a firiem si siahne na dno...vnímam naše reálie,nie som slepý a nie som na svete 5 rokov aby som mal ilúzie o tom,čo je pre značnú časť slovákov priorita na úkor rodiny...preto som doslova zhrozený s komunikácie vlády,že miesto toho aby komunikovali že bude ťažká zima riešia narušeného ministra,ktorý tu rozdáva s pomocou opozície peniaze ako keby sme si to mohli dovoliť...škody sú dávno napáchané,túto zimu môžme dopady len "mierne" zjemniť...a nie ani keby od zajtra šiel plyn naplno nepomôže to...už nikdy neuvidíme tie ceny ako sme mali predtým ...to je realita....
|
|
|
StanoDianiska
|
31.08.2022, 07:34 | #5121
|
|
"Nikdy nie sme takí chudobní, žeby sme nemohli poskytnúť pomoc blížnemu." Nikolaj Vasilievič Gogoľ
|
|
|
Markuss
|
01.09.2022, 17:49 | #5141
|
|
Nikdy nie sme tak chudobní, iba ak niekto musí pomáhať nám.
Takže kto bude pomáhať tentokrát komu?
|
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 09:19 | #5080
|
|
Ale to ani Chardy, Dimitrov, atď....
|
|
|
|
|
slaven
|
30.08.2022, 10:53 | #5083
|
|
debilne nezmyselne nariadenia treba dodrziavat, jasneee
o nicom inom to nie je a porovnavat to s ockovaniami v Afrike a podobne je silna pre mna
viac sa mi pisat nechce
|
|
|
|
slaven
|
30.08.2022, 11:13 | #5085
|
|
"Je to zlý žart," reagoval na tlačovej konferencii pred turnajom bývalý americký tenista John McEnroe. "Keby som bol na jeho mieste, zaočkovať by som sa nechal. Ale možno preto on vyhral 21 grandslamov a ja iba 7, že on sa vždy riadi iba sám sebou," dodal McEnroe.
Redaktor britského periodika The Telegraph Oliver Brown na twitteri poukázal na z jeho pohľadu paradoxnú situáciu: "Je to celé smiešne, v roku 2021, keď sa každý musel preukazovať vakcínou, sme ho nechali hrať. V roku 2022 po uvoľnení obmedzení mu zakážeme hrať. Toto nemá nič spoločné s vedou," napísal na twitter.
Len dve pekne z mnozstva reakcii. Naozaj je to smiesne, resp. debilne, no taky je dnesny svet, bohuzial 
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 12:30 | #5090
|
|
a čo teraz ? ako Nole je boh na zemi a všetci sa pred ním s prepáčením poserú? majú nejaké podmienky majú, tak ich musia všetci rešpektovať názor na to môže mať každý aký chce...USA nie je jediná krajina na svete čo má tieto pravidlá...že tu máme strašných bojovníkom proti nadvláde, Sorosovi, čipovaniu a podobné kraviny na tom nič nezmení...že minulý rok hral neznamená nič, všetky pravidlá sa menia v čase logicky podľa situácie a predstav si aj v tej Afrike je už veľa vakcín doporučených a nie povinných ako v minulosti. Asi preto že bojujú proti systému...keď COVID začal každý bol posraný, štát bol najhorší lebo nechráni, nemocnice nahovno,...prišlo očkovanie a klasika jasné najskôr Cibulková uvedená do omylu, potom Kollár Pfizer a obyčajný človek nech skape....a teraz? samozrejme keď to začalo vedeli sme veľké prd a teraz sa tu hrajú všetci na hrdinov antivaxerov a bojovníkov proti systému...smiešne...
|
|
|
Markuss
|
30.08.2022, 13:12 | #5095
|
|
takze je to este aktuálne, hej?
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 20:41 | #2022
|
Hmm teraz to bude pár dní totálne "informačný" bordel....ukrajinský blogeri na žiadosť generálneho štábu prestali,resp.minimalne informujú čo sa deje...treba byť veľmi opatrný s informáciami lebo bude prebiehať ťažká psyops operácia ale už len video ruského vojaka čo vraví že tam púšťajú totálne všetko tanky,delostrelectvo letectvo niečo naznačuje...len ma zaráža že ešte majú letectvo keďže podľa Rusov už nemajú žiadne lietadla a pilotov...no uvidíme pár dní to bude totálny chaos a asi najviac info bude paradoxne z Ruskej strany ...uvidíme ...opatrne, nebyť prehnane optimisticky stať sa môže čokoľvek...
|
|
|
Markuss
|
29.08.2022, 21:26 | #5075
|
|
Súhlasím. Aj západné weby po prvotnej šalvie skorigovali a brzdia nadšenie
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 21:40 | #5077
|
|
To ma zarazilo ... Skúsenosti už je z UA viac ako dosť aby bolo jasné,že to nebude otázka hodín ale pri najlepšom dní no reálne týždňov...ak sa teda nestane niečo mimoriadne...jeden z proruských kanálov,ktorý nemá problém priznať straty územia,vojakov atď ,vydal mapu kde je potvrdený jeden prienik na najľahším mieste ostatné miesta vydržali...ale samozrejme treba brať s ťažkou rezervou ako som písal rozbehnú sa šialené psyops operácie...takže kľud..no každopádne prekvapili...teda čo sledujem niekde info o tom že to spravia mali a dáke info šlo už včera von ale bral som to ako ďalšiu psyops akciu...
|
|
|
|
Balaam
|
31.08.2022, 00:02 | #5117
|
|
Nič nové som sa tam nedozvedel,iba to čo sme sa bavili a tlmili sme to nadšenie...len ma dnes troška zarazilo pár informácií ktoré naznačujú že UA niečo chystá a toto má byť len taká krycia "operácia"....ako tie zdroje sú dosť spoľahlivé tak uvidíme...
|
|
|
|
admin
|
29.08.2022, 17:36 | #2019
|
Caciky, posledne varovanie. Uz si bol upozorneny. Este raz niekomu napises nieco v zmysle aby sa siel zastrelit a na tomto webe koncis.
|
|
|
Quake
|
29.08.2022, 18:54 | #5071
|
|
13.06.2022 admin
Caciky: posledne upozornenie. Este raz a rozlucime sa a bude to rychle.
Tak ma len zaujíma, koľko posledných upozornení dostane tento užívateľ, ktorý si tu lieči svoje komplexy
|
|
|
hansus82
|
30.08.2022, 08:15 | #5079
|
|
Q: predtým bolo upozornenie, teraz už varovanie
|
|
majka
|
29.08.2022, 16:04 | #2018
|
Posledné sekundy života rusackého fašistu, ktorý vyplakáva, že Ukrajinci prelomili prvú líniu obrany
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 16:28 | #5068
|
|
určite by som nejasal, situácia je veľmi neprehľadná a sú tam veľmi tvrdé boje..zatiaľ sa potvrdili 3 prierazy čo stále nič neznamená a môžu sa veľmi rýchlo vrátiť na svoje pozície..TASS klasicky tvrdí že pohoda nič sa tam nedeje a Girkin pre istotu na Telegrame trocha panikári...tak neviem...najbližšie hodiny a dni ukážu čo sa deje a akú silu má UA armáda, zatiaľ sa ukázali ako majstri PR aby to nebolo niečo podobné...na jasanie veľmi skoro a až čas ukáže...
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 18:37 | #5069
|
|
Girkin : "Obraz nepriateľskej ofenzívy je teda približne jasný: obkľúčenie a porážka našej skupiny východne od Khersonu medzi Dniprom a Inguletsom....
|
|
Quake
|
29.08.2022, 12:26 | #2017
|
https://prnt.sc/oOOCKh5oSD7Q
No a aby bolo veselo, tak si tu reční mafián na oslavách SNP a krovie mu robí ruský veľvyslanec. To je tak falošný hajzlík, ktorému ide o krk a tak sa vezie na proruskej vlne. Tak to prevracanie kabátov mu teda ide.
Tu nikdy nebude dobre...
|
|
|
true
|
29.08.2022, 18:43 | #5070
|
|
Keby otcovia SNP videli dnešné Slovensko, obracali by sa v hrobe
|
|
|
Quake
|
29.08.2022, 18:58 | #5072
|
|
Keby otcovia SNP videli, že v parlamente nám sedia náckovia a fašisti, to už by sa len obracali v hrobe. Ale to ti nevadí, true, že nie? Vymyslení ukrajinskí fašisti ti strašne vadia ale že máš fašistov v parlamente priamo po nosom, to ti nevadí.
|
|
|
true
|
29.08.2022, 19:05 | #5073
|
|
mne hlavne vadi, ze ti smradi vo vlade, parlamente zabranuju ludom uctit si pamiatku ludi co za nas zomreli - toto je obraz dnesneho Slovenska ktoremu aj ty tlieskas
|
|
|
Quake
|
29.08.2022, 19:09 | #5074
|
|
Šéf múzea: „V ostatných rokoch to bolo narušené rôznymi radikálnejšími skupinkami. Nechceme do toho ťahať politiku, ale v pokoji si zaspomínať na povstalcov, ktorí padli a už nie sú medzi nami. Zároveň si chceme uctiť tých pár veteránov, ktorí ešte žijú a zúčastnia sa aj osláv."
|
|
Quake
|
29.08.2022, 10:06 | #2016
|
Link na článok na doméne sme.sk
Pekný prehľad, ako sa Ukrajina od začiatku bráni ruským smradom (pardón osloboditeľom). Kým doteraz ruská armáda prakticky nenarazila na odpor počas svojho dobývania cudzích území, tak teraz sa prerátali. Kľudne nech trvá vojna aj 10 rokov, ale hrdí Ukrajinci nikdy nebudú patriť Rusku. Aj keď si to gaučoví komedianti želajú
Plne podporujem Ukrajinu a vždy budem. A pevne verím, že trpaslík si v plnej kráse užíva hanbu, že jeho "skvelá" armáda už mesiace nevie nič dosiahnuť (aj keď v štátnych médiach kvalitne masírujú hlavy občanom, ako sa im darí).
|
|
|
|
|
Markuss
|
29.08.2022, 11:05 | #5066
|
|
Ani netreba. Keď si prečítaš, kto je hosť a potom tie odpovede, vieš že je to jednostranne podfarbené. Mimochodom z toho rozhovoru ide jemne krčmová atmosféra... Ako keby generála Macka v hospode pod Lampou spovedali
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 15:06 | #5067
|
|
Mojím hosťom je Phillips O'Brien, profesor strategických štúdií na St Andrews University. Na začiatku vojny, keď väčšina analytikov očakávala, že Rusko ľahko vyhrá, bol profesor O'Brien jedným z prvých analytikov, ktorí spochybňovali schopnosti ruskej armády...
Máš pravdu je to ďalší "gaucovy analytik". A momentálne je na juhu Ukrajiny veselo...ale predpokladám vyhlásenie že tam Rusko už vlastne armádu nemá a sťahuje sa odtiaľ ako prejav dobrej vôle....no najbližšie hodiny budú zaujímavé...
|
|
|
Markuss
|
29.08.2022, 21:32 | #5076
|
|
Ja som nepovedal, že to je gaucovy analytik. Ale ak niekto odpovedá na otázky ako ten pán... Well, it's ani interesting question... A potom ťa presviedča, že ťa ofenzíva tam už je, len si ju treba inak predstaviť... Skrátka mi z neho nejde ten realistický pohľad na ich možnosti
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 21:56 | #5078
|
|
Hmm s tou ofenzívou má asi prakticky pravdu...nie je asi reálne vidieť v ich pozícii "klasickú ofenzívu" ale ničenie skladov,logistiky,velitelstiev atď sposobi to čo sa tam udialo...a to že "priznali" že spomaľujú operácie aby "šetrili civilné obyvateľstvo"...keď nemáš za zadkom podporu a zásobovanie tak aj "slabšia" ofenzíva je prúser lebo nemáš čím zásobovať obranu..teda tak nejako to čítam ja...ale samozrejme ako laik keď si dám dokopy výstupy iných ľudí čo tomu "rozumejú"...uvidíme...
|
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 21:19 | #5065
|
|
Rusko pravdepodobne vyhrá a Ukrajina bude rozdelená, píše austrálsky Independent.
„Rusko nakoniec vyhrá. Obe strany to vedia. Obe strany teraz vedú vojnu s cieľom zaujať čo najsilnejšiu diplomatickú pozíciu, keď sa obnovia mierové rokovania a Ukrajina bude nakoniec rozdelená. Kým budú západné krajiny dodávať zbrane, tento deň sa bude odkladať. Ale on príde,“ píše sa v článku.
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 13:34 | #5056
|
|
Zisk ruských korporácií napriek americkým a európskym sankciám vyskočil o 25 %, píše Bloomberg
|
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 17:31 | #5060
|
|
Protiofenziva bolo zbožné prianie novinárov,blogerov,atď ... Čo čítam ja tak klasická protiofenziva nehrozí ...nie je čas a ľudia...to len niektorý "experti" snívali a UA okolo toho spravila dobre PR ...psyops v akcii z jednej aj druhej strany...preto je tá situácia ťažko čitateľná...
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 18:07 | #5062
|
|
Ok, ty si sčítany. Teraz mi povedz, či teda tí politici, ktorí majú aspoň pro forma karty v rukách toto isté nevedia, alebo teda väčšina našich žurnalistov nechce o Tom reálne písať a prečo
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 20:55 | #5064
|
|
Fuuuu chlape toto je ťažká otázka ...prečo niekto informuje ako informuje neviem a úprimne neriešim ..jedna aj druhá strana aktuálne púšťa také množstvo PR hovadin že až ..a politik je od toho aby sa páčil a bol zvolený nie aby povedal natvrdo ľuďom pravdu a je úplne jedno či to bude ten alebo ten...pred voľbami všetci rozprávajú čo najkrajšie ale dávnejšie som zachytil dáky rozhovor kde jeden náš diplomat zahlásil že Fico bol tak proamericky že keby mohol hovoriť ako nemôže tak by nám oči vypadli...takže tak...moc je silné afrodiziakum...
|
|
slaven
|
28.08.2022, 13:04 | #2010
|
poznate https://www.bratzabrata.sk/ ?
pred chvilou som ich videl na namesti a podal som tam jednemu z nich ruku, ze im drzim palce
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 11:05 | #2009
|
#2007 ako to bolo s gaučovymi analytikmi?
Bol si niekedy v banke na treasury? Vieš koľko má trader monitorov, vieš koľko headlinos ti naskočí. Na portáloch?
Ak nie, nemudruj
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 11:07 | #5045
|
|
A tie licencie platí kto? Porozmýšľaj ty bojovník proti dezinfo
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 11:23 | #5046
|
|
Takže som trafil...ok stačí diskusia pre mňa s tebou týmto pádom skončila...ber ďalej prachy a dávaj si sem svoje hovadiny ďalej mňa nezaujímaš ...pekný deň...
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 11:36 | #5047
|
|
Pekný deň aj tebe. Áno čítanie je veľká časť mojej náplne práce.
Zn# compliance
|
|
|
slaven
|
28.08.2022, 11:45 | #5048
|
|
Balaam, to bol kus prace s tymi clankami, ze sa Ti to chcelo vyhladat
inak Telegram poznas? staci ze si tam popridavas par kanalov a ver mi, ze tie clanky co tu Markuss hadze Ti tam budu chodit denne aj 50, chapes? nic nemusis hladat, same Ti to pride
kopec platenych clankov najdes aj zdarma, napr. na hindustan times
P.S. Markuss sa Ti moze na tych 3000e vykaslat, nepotrebuje ich. Na nasej akademii ma ine prijmy a teraz otvara aj pobocku vo Viedni
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 12:01 | #5049
|
|
V poriadku tie peniaze boli samozrejme myslené ironicky, ja som narážal na niečo úplne iné,ale to samozrejme zapadlo, takže pohoda...Neriešim to ďalej..Pre mňa je to už uzatvorená téma....
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 12:11 | #5050
|
|
Inak áno. Telegram je super v tomto. Podobné fungujú proprietárne research aplikácie. Máš svoju library zdrojov a stovku kľúčových slov, a skáče to ako bežné.
Na to ešte musia aj predplatitelia N-ka dôjsť, že na spravodajstvo zo širokého spektra zdrojov netreba doživotne predplatné... Jedine, že by si bol vďačný za to, čo tam vytvoria
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 12:39 | #5051
|
|
Mňa vytáča pri akejkoľvek téme len jednostranné vytrhávanie viet z kontextu...táto krajina nemá absolútne žiadnu budúcnosť...že sa Zelenskeho na Západe boja? Jasné,už je to dosť preberaná téma aj dôvody ..sledujem to posledný cca týždeň,dva s tým čo reálne robí a dávaju tie argumenty a názory zmysel...no čakám kedy sa u vás objavia na tú tému články lebo vám tie kanály akosi zle pracujú a bolo by fajn na tom popracovať...a nie netýka sa to absolútne vojenskej pomoci,auditov atď...je to komplikovanejšia téma a veľmi zaujímavá...mne názor na Ukrajinu nezmenila lebo o tom čo sa tam stane som bol presvedčený už 2 týždne pre OH v Číne ....tych info bolo strašne moc a pekne do seba zapadali narozdiel od Chmelara a podobne ako teraz pri Zelenskom...začína sa niečo krystalizovat a bude to zaujímavé ale nie v priebehu dní,týždňov...bude to trvať dlhšie....
|
|
|
slaven
|
28.08.2022, 13:01 | #5052
|
|
Balaam, super ze si vedel dopredu co sa stane a aj teraz vies co sa stane?
tak skus nieco napisat, co Tvoja vestecka gula ukazala, lebo pred konfliktom som ta tu nevidel, aby si pisal co sa stane ... tato Politicka diskusia je tu dlho
lebo mna vytaca tiez napr. ked niekto po funuse je majster sveta, napr. po zapase napise, ze vedel aky bude vysledok, ale pred zapasom ani nemukne
|
|
|
Markuss
|
28.08.2022, 13:02 | #5053
|
|
Táto krajina nie je stratená! Stále máme ľudí, ktorí vedia, čo príde
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 13:18 | #5054
|
|
Ja píšem že som bol presvedčený nie že som to na 100% vedel aj pri tipovani je to tvoje presvedčenie na základe tvojej metódy výberu zápasu....slaven čo sa stane ďalej teraz neviem...je veľa premenných v tejto chvíli,ale keď nadobudnem dáke presvedčenie kľudne sa ozvem...myslím konflikt v UA....nie u nas doma lebo tu to bude strašný bordel a pripravujem sa naň ...Viedeň je síce fajn ale mám iné miesto kde zakotvim v pravý čas . .
|
|
|
slaven
|
28.08.2022, 13:22 | #5055
|
|
Verim, ze to co pride povies predtym ako to pride
teda ze to nebude zasa, ze to nebude zasa "lebo o tom čo sa tam stane som bol presvedčený už 2 týždne pre OH v Číne ....tych info bolo strašne moc a pekne do seba zapadali narozdiel od Chmelara a podobne"
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 13:43 | #5057
|
|
Práve preto ti už teraz píšem o Zelenskom...že sa ho západ boji a má dôvody...a nemá to súvis zo zbraňami...lebo to bude asi pre veľa ľudí novinka a prekvapenie...indície sú silné len ešte tomu niečo chýba...vlastne som zabudol ešte na alternatívu tam sa musím pozrieť lebo už to určite vedia len mainstream neinformuje....
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 17:45 | #5061
|
|
  ok ďakujem za príspevok do diskusie ešte neoco máš na srdiečku? Nie že ti praskne cievka....pozor...ciciak...
|
|
Quake
|
27.08.2022, 23:48 | #2008
|
Link na príspevok na doméne X.com
Veľký rešpekt Ukrajincom. Ruskí zmrdi (pardón osloboditelia) sa už niekoľko mesiacov márne snažia a nič. Len kopa neschopných veliteľov, kopa zničenej techniky, kopa mŕtvych vojačikov. A to len preto, lebo jeden zakomplexovaný trpaslík nevie prežiť rozpad matičky Rusi.
|
|
|
|
Markuss
|
27.08.2022, 20:55 | #5025
|
|
Sein Ausspruch „Ich brauche Waffen und keine Mitfahrgelegenheit“, mit dem er gegenüber den USA die Gelegenheit zur Flucht ausgeschlagen hatte, brachten ihm Respekt und Gefolgschaft ein. Der 44-Jährige konnte bisher mit seinem Team, das zum Teil aus Mitstreitern seiner Fernsehproduktionsfirma besetzt ist, frei schalten und walten. Doch die Schonfrist scheint nun abgelaufen zu sein.
|
|
|
Balaam
|
27.08.2022, 22:34 | #5028
|
|
Markuss ako rád by som vedel odkiaľ berieš info,lebo nemáš to z vlastnej hlavy...to už mi je jasné
|
|
|
true
|
27.08.2022, 23:03 | #5029
|
|
Balaam - z toho čo vidím - čerpá zo zahraničnej tlače, hlavne Rakúsko, Nemecko a iné.
|
|
|
|
true
|
27.08.2022, 23:21 | #5031
|
|
asi ma veľa času v práci - tak číta
bodaj by sa každý takto vzdelával a nie len mainstream sledoval kde Ti ukážu len 1 stranu mince
|
|
|
true
|
27.08.2022, 23:21 | #5032
|
|
no každá minca ma dve strany
|
|
|
true
|
27.08.2022, 23:22 | #5033
|
|
každá akcia má za následok reakciu , vo vojne zvlášť
|
|
|
|
Balaam
|
27.08.2022, 23:37 | #5035
|
|
true tie weby su mainstream ako víno...reuters? nypost? wsj? yahoo finance? atd....to ako keby si zahlásil že Sme a Aktuality nie su mainstream....všetko je to mainstream ...počkaj vlastne keď je to v angličtine alebo nemčine už to mainstream nie je??? tak potom ok..
|
|
|
Balaam
|
27.08.2022, 23:50 | #5036
|
|
a len pre zaujímavosť len tri platené weby z menovaných sú cca 60 eur mesčne...to tam nie sú zrátané všetky, tam sa dostaneme hravo cez 100 e mesačne...čiže si platí 100e mesačne a ešte stíha čítať 28 webov free....ja ho zamestnám....ako úplne vážne kľudne mi napíš správu, ja ti kľudne budem platiť 3000 mesačne a budeš hľadať čo potrebujem...lebo nikdy som nestretol výkonnejšieho researchera....bloomberg terminal za 2000 mesačne je úplný odpad....
|
|
|
true
|
27.08.2022, 23:58 | #5037
|
|
Balaam ale na tych weboch sú informácie ktoré u nas v mainstreame nenájdeš
|
|
|
true
|
27.08.2022, 23:59 | #5038
|
|
inak neviem čo riešiš a koho chceš zamestnávať
davaj si svoje články a názory a Markuss robí to isté ako ty - len z inej strany
|
|
|
true
|
28.08.2022, 00:00 | #5039
|
|
ja si rád prečítam obe strany a potom sa rozhodnem čomu verím a čomu nie
|
|
|
true
|
28.08.2022, 00:00 | #5040
|
|
a to by mali robiť všetci ale to sa vraciam nazad, k tej minci a jej dvom stranám
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 00:07 | #5041
|
|
logicky nemozes najst na 3 weboch na slovensku informacie ktore su v dennikoch ktore sa specializuju....nevsimol som si ze by rovnake clanky ako napr. v finance yahoo boli na hospodarskych novinach alebo trende...nerealne...nemozes chciet obsah 28 webov dat do nasich 3....
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 00:13 | #5042
|
|
ty si stale neuvedomujes o com pisem? ja pisem ze to Markuss nema z vlastnej hlavy lebo je to nerealne...cize len postuje nieco co od niekoho dostane a vypichne vsetko proti Ukrajine, sankciam, atd...rovnako ako postoval len clanky proti COVIDu...to je pointa...ty by si nechcel mat 3000 mesacne za citanie novin? kde ma clanky o COVIDe? nikde...lebo to nie je tema....ked to bolo iba o bojoch tak nemal jeden jediny clanok o ekonomike, teraz je to o ekonomike a nema jeden clanok o bojoch ale o ekonomike...uz ti to dochadza? vzdy je to len a len o tom co je aktualne a iba jednej strane vyhovuje...
|
|
|
Caciky
|
28.08.2022, 07:27 | #5043
|
|
Sallam - hlavne ze si dal za 2 roky 2 tipy 
|
|
|
Balaam
|
28.08.2022, 07:54 | #5044
|
|
A? Iný argument nemáš? To dokazuje akože čo? Markuss podľa mojej ip vie kto som a čo som sem v minulosti dával tak môže odhaliť môj pôvodný nick a pozri si históriu čo som sem dával budeš prekvapený ..
|
|
|
|
Balaam
|
27.08.2022, 21:50 | #5027
|
|
Ano to je to čo tu píšem neustále ľudia ani len netušia čo sa bude diať...teda ešte úplne nepanikárme...že vidíme cenu na burze neznamená že sa nakupuje za danú cenu...je rozdiel cena aktuálna alebo zmluva na rok,dva,tri atď dopredu...ako úprimne cena aj na 3 roky dopredu je šialená v porovnaní s minulosťou no je tam veľa ale ... spustení plyn cez Poľsko ku nám,jadrové elektrárne Francúzsko,Nemecko atď...je brutálne množstvo kombinácií čo cenu ovplyvní...bude zaujímavý pondelok...
|
|
|