POLITICKÁ DISKUSIA
|
ball8
|
23.07.2023, 10:48 | #8110
|
Dnes relácia V politike (TA3, 11:00), hostia:
Andrea Letanovská (Demokrati), Jana Bittó Cigániková (SASKA), Lucia Plaváková (Progresívne Slovensko) a Zuzana Dolinská (Hlas)
|
|
| |
slaven
|
23.07.2023, 16:16 | #20356
|
| |
Opozicia / proti nazor kde ostal?
ako to prebiehalo? tlapkali sa po pleciach?
|
|
| |
majka
|
23.07.2023, 19:49 | #20374
|
| |
Zo Smradu koho mali pozvať,gadžuvku Vaľovu z Humenného?
|
|
| |
slaven
|
23.07.2023, 20:31 | #20376
|
| |
hocikoho
|
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 10:24 | #20342
|
| |
Jeden z najznámejších maďarských katolíckych kňazov, ktorý ešte v roku 2019 vystupoval v programe "o liečení gayov" sa priznal k homosexualite.
|
|
| |
slaven
|
23.07.2023, 16:17 | #20357
|
| |
u knazov je to dost zname, co stvaraju s ministrantami
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 16:59 | #20360
|
| |
prečítaj si článok, aby si nepísal nezmysly
|
|
| |
slaven
|
23.07.2023, 17:29 | #20363
|
| |
necital som clanok, nezaujima ma, pisem o knazoch a gayoch - ze si to uzivaju s chlapcami
ale u Teba su to nezmysly, OK
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 17:38 | #20365
|
| |
Mne ako ateistovi je celé náboženstvo totálne u prdele, rovnako ako farári, čo znásilňujú miništrantov. Ide o to, že byť gayom (lesbičkou) si človek nevyberie a môže sa tomu brániť, ako chce.
|
|
| |
Markuss
|
23.07.2023, 17:54 | #20370
|
| |
Presne. Asi preto ich je momentálne v USA 21%, ročníky 1997-2003 a ďalších 57% je bisexuálov. No sila, tam je chudák človek hetero v defenzíve. Iba 22% je hetero!
Tam asi tá príroda funguje inak
|
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 20:05 | #20375
|
| |
7,1% Američanov sa identifikovalo ako LGBTI
Z tých 7,1% dospelých LGBTI je 57% bisexuálnych, t.j. 4,07% všetkých Američanov
Zo všetkých dospelých vytiahneme časový úsek 1997 - 2003 a títo tvoria 21%.
A teraz pozor, prichádza matematické okienko pre žiakov osobitnej školy:
zrátame dva absolútne nesúvisiace percentá (21 a 57 = 78) a vyjde nám, že 100 - 78 = 22 a budeme tvrdiť, že 22% Amíkov je hetero.
Pritom hetero Amíkov je tam 100 - 7,1 = 92,9%
|
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 08:07 | #20341
|
| |
40 ročný?
Sám vo svojej kancelárii?
Čo nebolo okno dosť vysoko?
|
|
| |
slaven
|
23.07.2023, 16:13 | #20353
|
| |
asi si si nevsimol, ze poslednou dobou zomieraju 40nici na zastavu srdca, toto je len dalsi pripad. Ako sa vravi "Unexpected"
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 17:03 | #20361
|
| |
asi aj tí všetci ruskí bohatieri, čo povypadávali z okien, či sa voľajako priotrávili, či za záhadných okolností zrazu len tak si umreli, boli v kolónke UNEXPECTED
|
|
| |
slaven
|
23.07.2023, 17:29 | #20364
|
| |
nie, ked niekoho vyhodia z okna, to nie je unexpected, ani nahodou, je to vrazda
|
|
| |
Quake
|
23.07.2023, 17:47 | #20368
|
| |
https://www.thesun.co.uk/news/23140310/putin-crony-dead-anton-cherepennikov/
- Anton Čerepennikov (40), kľúčová postava Putinovej špionážnej operácie, bol objavený v budove v Moskve.
- Bol vlastníkom väčšiny systémov na odpočúvanie telefónov a ukladanie internetovej prevádzky v Rusku.
- Prichádza po smrti miliardárskeho oligarchu Igora Kudryakova – bývalého vládneho úradníka a bohatého podnikateľa. A to znamená, že dve vysoko postavené osobnosti spojené s Putinovým režimom boli potvrdené mŕtve len za 48 hodín.
- Atentát nemožno vylúčiť, pretože bezpečnostný aparát je zúfalý kvôli zlyhávajúcej vojne. Jeho holdingová spoločnosť Citadel bola opísaná ako „takmer monopol na odpočúvanie Rusov“.
- Jeho podnik pracoval ruka v ruke s obávanou Putinovou bezpečnostnou službou FSB a medzi jej zamestnancov patrili kľúčové osobnosti vyškolené kontrarozviedkou – a ich blízki príbuzní.
Hej...unexpected
|
|
|
true
|
22.07.2023, 20:12 | #8107
|
Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová na sociálnej sieti informuje o konaní pochodu LGBT v Bratislave s tým, že ľudia budú pochodovať ulicami, aby upozornili na svoje práva.
To, že sa v Bratislave koná aj ďalší pochod na podporu tradičnej rodiny, však už prezidentka nezmienila.
|
|
| |
true
|
22.07.2023, 20:13 | #20337
|
| |
odporná zapredaná jaternica  
|
|
| |
peto10
|
22.07.2023, 20:42 | #20338
|
| |
ty si čistý incel
|
|
| |
ball8
|
22.07.2023, 21:02 | #20339
|
| |
Ja milujem, keď true-ovi niečo zdvíha takto tlak Cítim sa vtedy totálne spokojný
|
|
|
|
true
|
22.07.2023, 20:10 | #8105
|
Viktor Orbán: Česi v podstate prešli na stranu únijných federalistov.
Maďarský premiér vystúpil s prejavom k maďarskej menšine v Rumunsku, v ktorom upozornil na situáciu vo Visegrádskej skupine z hľadiska vzťahov s EÚ.
"Federalisti zaútočili na vyšehradskú štvorku a výsledok všetci vidíme: Česi v podstate prešli na stranu federalistov, Slovensko sa potáca, len Poliaci a Maďari držia," povedal Orbán.
Súčasne vyslovil názor, že tábor priaznivcov slabšej EÚ a väčšej suverenity členských štátov porastie, napríklad v Taliansku, Rakúsku alebo Španielsku.
|
|
|
true
|
22.07.2023, 20:02 | #8104
|
|
Turecký prezident Recep Tayyip Erdogan verí, že jeho plánované rozhovory so šéfom Kremľa Vladimirom Putinom v auguste by mohli viesť k obnoveniu čiernomorskej obilnej dohody. Zároveň vyzval západné krajiny, aby zvážili požiadavky Ruska v tejto záležitosti. Dnes o tom napísali turecké médiá.
|
|
|
true
|
22.07.2023, 20:01 | #8103
|
|
Maďarský novinár Miklós Ómolnár sa čuduje, ako sa Európska únia, pôvodne vytvorená na ekonomické účely, zmenila na vojenskú organizáciu. Podľa jeho názoru Brusel robí vyhlásenie, ako by išlo o vojenskú štruktúru.
|
|
|
|
Quake
|
22.07.2023, 17:27 | #8101
|
Satelitné snímky odhalili stovky vojenských vozidiel na novo vzniknutej základni pre wagnerovcov v centrálnom Bielorusku. Ďalšia základňa wagnerovcov vzniká tiež blízko Brestu na samom západnom cípe Bieloruska pri hraniciach s Poľskom. Poľsko kvôli tomu presúva značnú silu zo západu krajiny na svoju východnú hranicu, aby bolo pripravené na potenciálne provokácie pri Suvalskom koridore, o ktorom nedávno Putinovej propagandisti povedali, že je cieľom presunu wagnerovcov do Bieloruska.
Putin na zvýšenú prítomnosť poľských vojsk pri hraniciach s Bieloruskom reagoval slovami o tom, že Poľsko podľa neho sníva o obsadení Bieloruska a Ukrajiny“, varoval Poľsko, že útok na Bielorusko bude považovať za útok na samotné Rusko, a vyhlásil, že „západné územie Poľska bolo darčekom od Stalina, na čo . Poľsko si kvôli výrokom Putina predvolalo ruského veľvyslanca. Vzťahy oboch krajín boli už pred inváziou na Ukrajinu na bode mrazu, avšak Putin ich postupne poškodzuje natoľko, že bude trvať desiatky rokov po prípadnom konci vojny, opäť vzťahy normalizovať. A to za predpokladu, že o to vôbec budú obe strany ešte niekedy stáť
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 17:29 | #20329
|
| |
Poľsko má jednu z najsilnejších armád.
Putin má jednu z najskorumpovanejších armád.
Ja by bol zvedavý, ako veľmi by bol ponížený ten ruský smrad, keby ho vyplieskali Poliaci.
|
|
|
true
|
22.07.2023, 16:59 | #8100
|
|
"Ty sviňa, vyrastal som v Nikolajeve... Banderka pojebaná. Celý život tu hovorím po rusky." Rozmach fejkového nacionalizmu spôsobuje na Ukrajine každodenné konflikty medzi obyvateľstvom. V Nikolajeve došlo k jazykovému konfliktu, keď mladá, premotivovaná sliepka obťažovala okoloidúceho, ktorý hovoril po rusky a nútila ho, aby hovoril po move. video https://www.veed.io/view/b74803b1-6061-4365-a12b-919676148c60?panel=share
|
|
| |
true
|
22.07.2023, 17:11 | #20327
|
| |
ukážte to nicku Quake nech sa prebudí do reality
|
|
|
true
|
22.07.2023, 16:54 | #8099
|
|
Hašek Šašek dostal na frak
|
|
| |
true
|
22.07.2023, 16:55 | #20326
|
| |
Predseda dozornej rady Slovenského zväzu ľadového hokeja Jaromír Šmátrala vyzval Dominika Haška, aby venoval všetky peniaze, ktoré zarobil v Rusku, ukrajinským deťom.
Cynika Haška sa tiež pýta, či mu nevadilo bombardovanie Juhoslávie, Iraku alebo napríklad Sýrie.
„Toto vám nevadilo, vtedy vám peniaze nesmrdeli, buďte radšej ticho,“ odkázal. video https://www.veed.io/view/cdc62bae-27b1-4be6-8914-82444bfec421?panel=share
|
|
|
true
|
22.07.2023, 16:50 | #8098
|
Nikaragujský prezident Daniel Ortega: "Chceli priviesť fašistu, nacistického prezidenta Ukrajiny, na summit EÚ-CELAC. Európania tvrdo tlačili, ale väčšina krajín SELAC nesúhlasila. V dôsledku toho sem nemohli posadiť fašistického prezidenta Ukrajiny."
(17. - 18. júla 2023 sa vedúci predstavitelia EÚ a vedúci predstavitelia zo Spoločenstva štátov Latinskej Ameriky a Karibiku (CELAC) po ôsmich rokoch od posledného stretnutia stretli v Bruseli na treťom samite EÚ – CELAC.) video https://www.veed.io/view/36e32c5b-375f-4bc3-9791-fbc483f63994?panel=share
|
|
|
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 14:53 | #20313
|
| |
V Bratislave dúhový pochod.
No ideme pozrieť a podporíme.
Ňuňuňu
|
|
|
| |
majka
|
22.07.2023, 15:06 | #20316
|
| |
Blboš Dlaha,alias mydlič baranov,na ktorom pochode bude?
|
|
| |
Lajos
|
22.07.2023, 15:54 | #20322
|
| |
Na pochod za rodinu nepôjde nikto? Tam mi tá účasť príde ako celkom dobrý nápad.
Ale je to vec vkusu. Možno aj volajaké nové vizitky donesiete z PRIDE domov
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 16:04 | #20323
|
| |
Konkrétne ako je potrebné podporiť tradičnú rodinu?
Je nejak utláčaná?
Odopierajú sa jej nejaké práva?
Je v menšine?
|
|
| |
Lajos
|
22.07.2023, 16:24 | #20324
|
| |
Iba na okraj sa opýtam, máš rodinu? Tak myslím, tu tradičnú žena, dieťa, prípadne viac?
Lebo ak áno, a prípadne je dieťa školopovinné, tak zistíš, ako sa na hodinách etiky pomaličky plazivo vkráda to, čo historicky ani evolučne do týchto končín nepatrí.
Koľko spolužiakov sa priezviskom volá inak ako ich rodič? Choď na rodičovské a zisťujem, že ani učiteľ netuší ako s rodičom hovoriť, ako ho oslovovať, v akom vzťahu sú s dieťaťom.
Čo sa robí pre zachovanie kompletných rodín?
|
|
| |
true
|
22.07.2023, 16:36 | #20325
|
| |
Mohol by mi niekto z Vás napísať či naša Jaternica podporila (aspoň slovne) pochod za klasickú rodinu?
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 17:24 | #20328
|
| |
Lajos, dnešné pochody sú ale o niečom inom. Mne osobne je jedno, kto s kým a ako žije. Tradičná rodina a rozvodovosť - 60% rozvodov má maloleté dieťa - vernosť sľubovaná v kostole je len blábol a nič neznamená. Ako chces prinútiť 2 ľudí, aby tvorili rodinu do konca života? Nie sme v socíku, kde bol rozvod spoločenskou hanbou a manželia zostávali vo zväzku, aj keď sa nemilovali.
|
|
| |
Lajos
|
22.07.2023, 17:30 | #20330
|
| |
Áno. Presne o tom aj tej rozvodovosti podružne a k modelu osamelá matka s dieťaťom ani nehovoriac smerujem. Skús ako pedagóg pracovať s huncútom, ktorý šikanuje celú triedu, nevieš s ním spraviť nič. Nevieš si predstaviť ako sa pracuje s deckami z rodín, kde je matka a otec, a nedajbože starší súrodenec. Úplne inak ako s niekým, ktorý do tejto (pre mnohých neoblubenej) tradičnej schémy vôbec nepasuje.
Nech si žije kto chce ako chce. Čím viac niečo vystavujeme, tým viac sa to stáva štandardom. To je zákon marketingu. Robím reklamu, vytváram dopyt
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 17:51 | #20331
|
| |
Faktorov, prečo sa rodiny rozvadzajú, je mnoho. Ale nemyslím, ze zásadny vplyv má nejaká antikampaň proti tradičnej rodine a presadzovanie liberálnej (progresívnej) politiky. Je to skôr dobou, šialeným tempom, netrpezlivosťou, neistotou vo svete. Dnes sa nikomu nechce budovať vzťah a pestovať ho. Vsetci chcú vsetko, rýchlo a hneď, príde prvy problém a už sa rozvádzajú.
|
|
| |
Lajos
|
22.07.2023, 17:59 | #20332
|
| |
Toto je zvlástny toolkit, ktorý používaš. Ty propaguješ výnimky, ja propaguješ funkčné pravidlo. Také ktoré funguje. Ty vypichuješ kostol, ja ho vôbec nespomínam. Asi nemáš asi veľmi páru o tom, aký spoločenský tlak sa dá vyvinúť na jednotlivca pri rodinných stretnutiach, v dobrom. Aká funguje výpomoc v rámci rodiny, ako fungujú drobné protislužby, ako sa dá spoľahnúť, že s niekým prehovoris a dohovoríš niekomu.
|
|
| |
slaven
|
22.07.2023, 18:04 | #20333
|
| |
"Faktorov, prečo sa rodiny rozvadzajú, je mnoho."
- jedným z dôležitých sú prachy a vieme ako Slováci žijú a kam patríme v EU, na spodinu, pardón, nad Bulharsko. Od prachov sa strašne veľa vecí odvíja, ktoré navonok s nimi ani nesúvisia...
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 18:10 | #20334
|
| |
https://prnt.sc/fH5K1zqTytSm
Rozvodovosť v EÚ.
Ak s tým niečo prachy majú, tak to, že vo vyspelejších krajinách je viac rozvodov.
|
|
| |
Lajos
|
22.07.2023, 18:21 | #20335
|
| |
Bavíme sa o Pride a o pochode Hrdí na rodinu.
Ja tú motiváciu ani súvislosť s rozvodovosti nevidím. Ak sa chceme rozprávať o stabilite zväzku, vedz, že homosexuálne zväzky sú výrazne volatilnejšie a teda aj menej vhodné pre výchovu dieťaťa. Bola toto téma, ktorú sme chceli rozvíjať?
Ja som myslel, že ide o promo akcie
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 18:41 | #20336
|
| |
Ja som za každú rodinu. Preto podporím Pride. Jednoduché. V žiadnom prípade nie som proti tradičnej rodine, je to základ. Ale ak chce byť muž s mužom, žena so ženou, nech sú. Mne tým neubližujú a som k tomu tolerantný.
|
|
|
|
| |
slaven
|
22.07.2023, 14:31 | #20311
|
| |
inak nečudoval by som sa keby niekto z tých magorov ho chcel nazvať Zelenského námestie.
|
|
| |
majka
|
22.07.2023, 15:08 | #20317
|
| |
V meste Harlow v anglickom grófstve Essex v piatok oficiálne otvorili prvú ulicu krajiny pomenovanú po ukrajinskom prezidentovi Volodymyrovi Zelenskom.
Informuje o tom "European Truth" s odvolaním sa na BBC .
Odteraz má Piata Avenue v Harlow oficiálny názov „Fifth Avenue – Zelenskyi Avenue“. Ulica má teda dva alternatívne názvy.
https://img.eurointegration.com.ua/images/doc/0/1/016deaf-09-.png
|
|
|
admin
|
22.07.2023, 14:09 | #8093
|
majka Reaguj na príspevok | 22.07.2023, 14:01
Ministerstvo vnútra a správy oznámilo, že tenistke Vere Zwonariovej bol zamedzený vstup do Poľska. Tenistka mala v úmysle hrať na turnaji WTA 250, ktorý sa začína v pondelok 24. júla na dvorcoch Legie vo Varšave. Trojnásobný grandslamový šampión vo štvorhre stále figuruje medzi účastníkmi podujatia na oficiálnej stránke.
|
|
| |
admin
|
22.07.2023, 14:09 | #20308
|
| |
>> copy z hlavnej diskusie
|
|
| |
majka
|
22.07.2023, 15:11 | #20318
|
| |
true má imunitu?
true 21.07.2023, 12:14 | #399545
V zoologickej záhrade Taigan na Kryme sa narodili dve vzácne biele levíčatá, uviedol riaditeľ parku Oleg Zubkov pre agentúru RIA Novosti. Sú to samičky, uvažujú, že ich pomenujú Zita a Gita.
Podľa Zubkova na planéte nie je viac ako 300 bielych levov, ale v krymských zoologických záhradách sa rodia pomerne pravidelne a v "Tajgane" ich je 20.
krásne
|
|
| |
admin
|
22.07.2023, 15:17 | #20319
|
| |
aku imunitu? skus vysvetlit.
|
|
|
ball8
|
22.07.2023, 14:05 | #8092
|
Volebný model júl 2023 exkluzívne pre DEMOKRATI (prieskum realizovala spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o., pre DEMOKRATI)
https://www.median.sk/pdf/OSTATNE/Volebnymodel_Jul_v08.pdf
Volebný model - najpravdepodobnejší zisk strán v dobe opytovania:
SMER - 20,1 %
PS - 19,1 %
HLAS - 11,1 %
Republika - 10,0 %
KDH - 6,5 %
Sme Rodina - 6,1 %
SaS - 6,1 %
Ostatné strany by sa do parlamentu nedostali.
Volebný potenciál strán:
SMER - 30,7 %
PS - 29,9 %
HLAS - 22,2 %
Republika 17,3 %
KDH - 13,6 %
SaS - 19,4 %
Sme Rodina - 16,2 %
OĽANO a priatelia - 11,7 %
Demokrati - 13,5 %
SNS - 11,5 %
Modrí, Most-Híd - 8,5 %
Kotlebovci - ĽS Naše Slovensko 5,0 %
**********************************
Podľa výsledkov z aktuálneho volebného modelu by vládu dokázali zostaviť strany SMER, HLAS a Republika alebo PS, HLAS, SAS a KDH.
Strany PS, SAS, KDH a SME RODINA by vládu nedokázali zostaviť rovnako ako ani SMER, Republika a SME RODINA.
**********************************
Ďalší s prieskumov, ktorý hovorí o tom, že bez strany HLAS vládu nikto nezloží.
|
|
|
Lajos
|
22.07.2023, 13:05 | #8091
|
Pri príležitosti slávnosti všetkých progresívcov, majú to tak všade, ako veľké hody.
Chlieb a hry
|
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 13:34 | #20305
|
| |
Úplne s tebou súhlasím.Progresívci sú skazou ľudstva, naša prezidentka je len zapredaná americká agentka. Volíme jedine národné, silne vlastenecké strany ako je Smer, SNS alebo Republika.Za Boha a národ...
|
|
|
| |
slaven
|
22.07.2023, 13:50 | #20307
|
| |
charakteristiky PS ľudí sa celkom podarili ...
|
|
| |
ball8
|
22.07.2023, 14:10 | #20309
|
| |
Páči sa mi, ako sa stránka snaži robiť anti kampaň a aké to je zároveň nešikovné. Myslím, že cieľom každého človeka je progres. Stagnácia a regres človeka približuje k dezolátom.
|
|
| |
slaven
|
22.07.2023, 14:50 | #20312
|
| |
Progres k chorým veciam? Ďakujem, neprosím. To radšej stagnácia resp. progres k normálnym veciam.
|
|
| |
ball8
|
22.07.2023, 15:05 | #20315
|
| |
slaven: Progres znamená napredovanie, postup, pokrok. Ak sa blížiš k chorým veciam, nemôžeš hovoriť o progrese. Progres je pozitívne slovo.
|
|
| |
slaven
|
22.07.2023, 15:18 | #20320
|
| |
suhlasim
ale ista skupina tomu, ze chore veci su podla nich v poriadku, hovori progres
|
|
| |
Lajos
|
22.07.2023, 15:48 | #20321
|
| |
Prepáč kamarát, myslím, že ti trochu chýba taký všeobecný prehľad o Tom, z čoho tá progresívna filozofia vychádza a ako a kam sa posunula v čase.
A bez hlbšej kritiky, tá kritika v #20309, tá väta od teba nemá hlavu ani pätu.
Zdá sa mi, že si sa potreboval zapojiť, ale veľmi si nevedel ako a čím
|
|
| |
ball8
|
22.07.2023, 21:06 | #20340
|
| |
Lajos alebo King III. (všetci vieme, kto je I. a II.), ja veľmi dobre viem, čo znamená progres. Tá veta naopak vystihuje všetko, len si jej zjavne ešte neporozumel.
|
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 12:55 | #20301
|
| |
Slovenský europoslanec a vedúci slovenskej delegácie pri Európskej ľudovej strane (EPP) Ivan Štefanec spolu so svojou českou kolegyňou Michaelou Šojdrovou iniciovali list, v ktorom spolu s ďalšími europoslancami žiadajú predsedu Medzinárodného olympijského výboru (MOV) Thomasa Bacha, aby zmenil odporúčanie tohto výboru a pre športovcov s ruským a bieloruským pasom zaviedol povinnosť podpísať záväzné vyhlásenie o verejnom a jasnom odsúdení akejkoľvek agresie voči ktorémukoľvek z členských štátov OSN.
|
|
| |
Quake
|
22.07.2023, 12:56 | #20302
|
| |
List je vyústením minulotýždňového stretnutia Štefanca s brankárskou hokejovou legendou Dominikom Haškom v sídle Európskeho parlamentu v Štrasburgu.
"S Dominikom Haškom sme sa zhodli na tom, že ruským a bieloruským športovcom by sa mala ponúknuť účasť na olympiáde len v prípade, že odsúdia ruskú agresiu. Zároveň by sa ich rodinám ponúkla možnosť zostať v Európe alebo v USA v prípade, že by im takéto vyhlásenie spôsobilo prenasledovanie zo strany Putinovho režimu," spresnil Štefanec.
|
|
|
slaven
|
22.07.2023, 10:11 | #8089
|
Názor k bratislavskej fontáne, nebol som tam, neviem ...
Link FB príspevok
|
|
| |
Markuss
|
22.07.2023, 13:11 | #20304
|
| |
Čistá cigánština na námestí. Aj pre bezdomovcov.
Hygiena v kybli, vo Viedni som také nevidel, ani v Barcelone, ani Paríži,....
|
|
|
|
Quake
|
21.07.2023, 21:44 | #8087
|
A ešte také piatkové otázočky do pléna:
1) už sa priblížili Rusi ku Kyjevu aspoň na 100km?
2) vraj Rusi chcú hrať prípravné zápasy v hokeji s Indiou. Je to pravda?
3) už pristáli Američania na Mesiaci?
|
|
| |
slaven
|
22.07.2023, 07:27 | #20300
|
| |
1) pri Ubli sú
2) spýtam sa kolegov v Indii, dám vedieť
3) ešte nie, Biden zabudol čo je mesiac
|
|
|
| |
Quake
|
21.07.2023, 21:03 | #20290
|
| |
„Moje maminka zemřela na rakovinu. To byla její volba. Všichni umřeli na rakovinu. Babička, děda z máminy strany. A co je to rakovina? Tak se ptejme. Umřeli na rakovinu. A vy si myslíte, že ten člověk umře na rakovinu? A já si myslím, že umře na to, že nenávidí život. To vím. Ten člověk nemá rád život, nemá rád sám sebe,“ říká Jaroslav Dušek v ukázce rozhovoru.
|
|
|
| |
Quake
|
21.07.2023, 21:16 | #20292
|
| |
Nielen média, ale predovšetkým lekári a skutoční odborníci na rakovinu.
Na tomto príklade krásne vidno, keď sa k niečomu vyjadruje človek, čo nemá tušenia o téme. Veď nech ide na onkológiu k pacientom, že koľkí nenávidia život...
|
|
| |
Balaam
|
21.07.2023, 21:16 | #20293
|
| |
Tak keď ma niekto v hlave bordel a podľa jeho mienky si asi aj deti tu rakovinu vyberu lebo ich život nebaví si asi obdiv nezaslúži…a to nehovorím o x ľuďoch ktorých to svinstvo zabilo a nemali zrovna dôvod život nenávidieť…
|
|
| |
Lajos
|
21.07.2023, 21:17 | #20294
|
| |
Ale prečo teraz? Keďže Jaroslav Dušek je na scéne už naozaj dlho.
Čo sa zmenilo?
|
|
| |
Balaam
|
21.07.2023, 21:21 | #20295
|
| |
Lebo sa vyjadril ako idiot…povedať že si niekto rakovinu vyberie lebo ho život nebaví uz je ozaj na liečbu v ústave…kým tára piate na deviate ezotericke hovna tak prosim,ked niekto verí že ho vylieči kameň a hladovka prosim ale povedať že si niekto vyberie rakovinu lebo ho život nebaví je cez čiaru…hlavne ked ten život nebaví deti…
|
|
| |
Markuss
|
21.07.2023, 21:26 | #20296
|
| |
Popraviť. Vyjadril sa ako idiot. Z hrušky dole.
|
|
| |
Balaam
|
21.07.2023, 21:32 | #20297
|
| |
Jaj vlastne ano,dnes je moderne trepať čokoľvek niekoho napadne a všetci poslušne zatapkaju lebo aj to je názor modrokonikove matere je budúcnosť…
|
|
| |
Quake
|
21.07.2023, 21:38 | #20298
|
| |
Ja len že keď si prečíta nejaký onkologický pacient, že RAKOVINA JE VAŠA VOĽBA, tak čo si pomyslí? Kurník, však nech sa venuje ezoterike, duchovnu, očiste duše aj mysli, ale nech netrepe takéto chujoviny.
|
|
|
Lajos
|
21.07.2023, 20:54 | #8085
|
Progresívny bizár v praxi.
Čoho sa táto generácia ešte dožije?
|
|
|
| |
Markuss
|
21.07.2023, 22:31 | #20299
|
| |
Už si si namaľoval terč. Tu majú niektorí radi politickú korektnosť
|
|
|
Markuss
|
21.07.2023, 20:38 | #8084
|
kto seje vietor, žne búrku. Kua, že sociálna sieť nasetipy.com
 
|
|
| |
true
|
21.07.2023, 20:42 | #20285
|
| |
už iba lajky tu chýbajú
|
|
|
Quake
|
21.07.2023, 20:22 | #8083
|
https://prnt.sc/abXral1tyqkl
Dobre, takže zablokoval som užívateľa "true" pred časom. Fakt nepotrebujem čítať tie jeho hlúposti, nezmysly a kraviny. Nezaujíma ma ako človek, nezaujíma ma jeho názor, nezaujímajú ma dokonca ani jeho tipy, čo by bol akože jediný relevantný dôvod, aby som nedal do ignore. A tento nick to nielenže zjavne nepochopil, ale začal mi tie svoje sprostosti písať do súkromnej správy.
Týmto sa obraciam na admina, či sa s tým nedá niečo spraviť. Proste ak označím nejaký nick, aby ma dotyčný nijak nemohol kontaktovať, písať do mojich príspevkov reakcie a pod. Tak ako to funguje na akejkoľvek sociálnej sieti.
|
|
| |
true
|
21.07.2023, 20:26 | #20281
|
| |
ved som ti napisal len jednu postu a uz robis z toho bububu
|
|
| |
true
|
21.07.2023, 20:26 | #20282
|
| |
ale aspon si videl realitu pred ktorou si zatvaras oci
|
|
| |
Balaam
|
21.07.2023, 20:32 | #20283
|
| |
Pekná zúfalosť …vážne chorý človek …
|
|
| |
true
|
21.07.2023, 20:33 | #20284
|
| |
je zufale informovat nevedomeho? odpovedz si sam nick Balaam
|
|
| |
Quake
|
21.07.2023, 20:50 | #20286
|
| |
Myslím, že chalan nemá v skutočnom živote kamarátov.
A tak si pozornosť vynucuje takto. Smutné.
|
|
| |
true
|
21.07.2023, 20:58 | #20288
|
| |
nick Quake: to si naozaj myslíš - že všetci sú slniečka ako ty?
|
|
| |
true
|
21.07.2023, 20:59 | #20289
|
| |
je to ale opačne - väčšina ľudí nie je slniečko čo číta a pozerá len mainstream - takže kamošov mám dosť  
|
|
|
true
|
21.07.2023, 20:13 | #8082
|
Európska únia sa môže rozpadnúť! Krajiny začnú ignorovať diktát Bruselu, hovorí maďarský politik
Európska únia sa môže rozpadnúť, ak sa Brusel bude snažiť diktovať legislatívu jednotlivým členským štátom. Tie potom začnú rozhodnutie Bruselu ignorovať, vyhlásil štátny tajomník maďarského úradu vlády Bence Tuzson, ktorý má nahradiť odchádzajúcu ministerku spravodlivosti Judit Vargovú. Tuzson povedal na letnej univerzite Maďarov v rumunskom meste Baile Tusnad, že EÚ chce členským štátom vnútiť svoju vôľu prostredníctvom tajnej legislatívy.
|
|
|
true
|
21.07.2023, 20:11 | #8081
|
Publicista Eduard Chmelár komentoval rozhodnutie prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej odobrať Ivanovi Šimkovi poverenie viesť Ministerstvo vnútra SR.
Kurióznejšiu alebo (ak chcete) bláznivejšiu kauzu som za tejto vládnej garnitúry (kam počítam nielen Ódorovu, ale aj Hegerovu a Matovičovu vládu a vôbec celé čaputovské obdobie) ešte nezažil. Nezačala sa statusom ministra vnútra – ako vám účelovo podsúvajú naše médiá, prešibaný intrigán Igor Matovič i Prezidentský palác. Začala sa tým, že trestne stíhaný vyšetrovateľ NAKA Pavol Ďurka (jeden z tzv. čurillovcov, ktorí manipulovali výpoveďami svedkov a zneužívali právomoci) bol dosadený do vedenia policajnej inšpekcie – čo je úrad, ktorý vyšetruje zločiny policajtov, a teda dozerá aj na stíhanie samotného Ďurku a ostatných čurillovcov. Minister vnútra Ivan Šimko bol touto informáciou šokovaný, no zareagoval tak, ako to má v povahe: veľmi kultivovane, diplomaticky a najmä nepriamo.
|
|