POLITICKÁ DISKUSIA
|
majka
|
12.09.2023, 19:43 | #9583
|
Okupanti v Energodare dostali výbušný „darček“ práve na hostinu – GUR
V dočasne okupovanom Energodare v regióne Záporoží miestne hnutie odporu a špeciálne jednotky GUR osobitne zablahoželali okupantom k „sviatku“: počet zranených a mŕtvych sa spresňuje.
Je potrebné poznamenať, že v „deň migračných jednotiek Ministerstva vnútra Ruskej federácie“ dron doručil „darček“ priamo počas slávnostnej hostiny, ktorá sa konala v priestoroch vybavených pre „oddelenie pasportizácie“. “ na adrese sv. Ulica Budivnyk 22.
V dôsledku poškodenia došlo v priestoroch k požiaru, do objektu dorazilo niekoľko posádok „sanitiek“.
Skauti poznamenávajú, že rádiový komunikačný bod okupantov, ktorý sa nachádzal na technickom poschodí 14-poschodovej budovy, bol zasiahnutý takmer v rovnakom čase.
„Darček“ dostali aj dôstojníci okupačnej armády, ktorí boli ubytovaní v dvoch „vyžmýkaných“ chatkách na okraji mesta.
Počet zranených a mŕtvych okupantov sa upresňuje. Civilnému obyvateľstvu sa nič nestalo.“
|
|
|
true
|
12.09.2023, 19:07 | #9582
|
"Putin:
- Skupina ukrajinských diverzantov, ktorí mali za úlohu vyhodiť do vzduchu elektrické vedenie v blízkosti jadrovej elektrárne, aby narušili chod energetického zariadenia, bola zajatá pri vojenskom strete na ruskom území;
- Militanti priznali, že ich vycvičili britskí inštruktori;
- Zdá sa, že Západ provokuje Ruskú federáciu, aby zaútočila na jadrové zariadenia na Ukrajine.
|
|
|
majka
|
12.09.2023, 18:46 | #9581
|
Objavili najväčšie ložiská lítia na svete. Vyhasnutý supervulkán môže zmeniť ceny na celom svete
12
Vedci tvrdia, že vo vyhasnutej sopke v Spojených štátoch objavili najväčšie ložisko lítia na svete, ktoré by mohlo na celé desaťročia pokryť celosvetový dopyt po batériách. Informuje o tom portál Independent.
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
| |
Markuss
|
12.09.2023, 18:39 | #23498
|
| |
Nemecko zrejme dováža ruskú ropu cez Indiu
Kvôli vojne na Ukrajine Nemecko zastavilo priamy dovoz ropy z Ruska. Teraz však materiál zrejme prichádza okľukou. Príjemcovia: indickí miliardári a ruskí investori.
|
|
|
Balaam
|
12.09.2023, 13:42 | #9579
|
NENÁVRATNÉ MLADOMANŽELSKÉ PÔŽIČKY NA STAVBU RODINNÉHO DOMU
????Do výšky 30% z ceny domu
????10% uhradí štát pri podpise zmluvy
????10% pri kolaudácii domu
????10% po narodení tretieho dieťaťa
Za každé narodené dieťa štát uhradí 3,33%.
PODMIENKY:
Jeden z manželov musí aspoň rok pred podpisom zmluvy pracovať.
Stavba musí byť zrealizovaná do 2 rokov.
ako tak pozerám, čaká nás svetlá budúcnosť ...   Sme rodina, či mafia, či čo sú to idú ťažký kaliber...asi objednaný prieskum preferencií dopadol katastrofálne, tak to dávajú na Matoviča...
|
|
| |
Balaam
|
12.09.2023, 13:53 | #23493
|
| |
Link FB príspevok
ale tak je to dôležitá podpora, keď už majú vyriešených tých 20 000 bytov, čas to posunúť na vyšší level
|
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 12:02 | #23488
|
| |
Deduškovi sa na staré kolená objavilo svedomie?
|
|
|
peto10
|
12.09.2023, 11:19 | #9577
|
Takto ma vyzerat antikampan hehe. Lajosko, uc sa.
https://matovic.sk/
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 11:56 | #23486
|
| |
Cool...
|
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 12:05 | #23489
|
| |
Príspevok o Matovičovi a Lajos o lgbt a migrantoch.
Toto sú riadne silné drogy
|
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 12:56 | #23491
|
| |
Chlape, ty si komplet vymletý
|
|
| |
Balaam
|
12.09.2023, 13:09 | #23492
|
| |
to máš tak, keď nie sú pediatri a nemá mu kto predpísať lieky....prípadne doporučujem zmenu dealera, očividne mu tú dobrotu mieša
|
|
| |
Markuss
|
12.09.2023, 15:20 | #23494
|
| |
ak sú menej dôlezité témy LGBT ako ekonomika, zdravotnictvo (čo podla mojho nazoru sú), tak by progresívci nemali stavať tieto témy ako KO kritérium pre účasť v budúcej vláde.
ak nie, prečo si vačšina ludí z ich tlačoviek odnesie tieto témy.
|
|
| |
peto10
|
12.09.2023, 15:33 | #23495
|
| |
Ja ich až tak nesledujem, ale nezachytil som, že by pri tejto téme maľovali červené čiary ako to urobilo napr. KDH.
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 16:34 | #23496
|
| |
Pretože sú jediná strana, ktorá o tejto téme otvorene hovorí.
Pretože politickí konkurenti prvoplánovo útočia na PS presne kvôli tejto téme, lebo je to kontroverzia a tu sa predsa Slovač bije do hrude, jakí sme my kresťania a tradičné rodiny.
|
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 10:35 | #23482
|
| |
Robert Fico, Robert Kaliňák, Tibor Gašpar, Vladimír Pčolinský, Jaroslav Haščák či Norbert Bödör. Známi politici, vplyvní štátni funkcionári či oligarchovia veľmi dobre poznajú jednu konkrétnu pasáž Trestného poriadku. Paragraf 363 im zásadne pomohol, keď boli obvinení a vyšetrovaní.
|
|
| |
Quake
|
12.09.2023, 10:36 | #23483
|
| |
29 ľudí napojemých na mafiu v Smere. Neuveriteľné.
A oni vyhrávajú prieskumy.
Slovač je fakt divná.
|
|
| |
peto10
|
12.09.2023, 10:57 | #23484
|
| |
24 z 29, 5 prípadov nie je mediálne známych.
Zaujímalo by ma, aké kompro majú na Žilinku.
|
|
|
| |
majka
|
12.09.2023, 17:29 | #23497
|
| |
Maroš Žilinka odmietol poskytnúť prezidentke rozhodnutia generálnej prokuratúry podľa paragrafu 363, obrátila sa preto na Ústavný súd. Zuzana Čaputová tvrdí, že podľa ústavy má generálny prokurátor poskytovať prezidentke súčinnosť na zabezpečenie riadneho chodu ústavných orgánov.
Zuzana Čaputová v marci žiadala listom generálneho prokurátora, aby jej poskytol rozhodnutia podľa paragrafu 363, ktoré on a jeho námestník urobili od 10. decembra 2020, keď bol Žilinka vymenovaný do funkcie. Požadovala všetky rozhodnutia, ktorým podľa paragrafu 363 vyhovel aj nevyhovel.
Žilinka v apríli odpísal, že jej žiadosti nevyhovie. „Poskytnutie súčinnosti v požadovanom rozsahu by zo strany generálneho prokurátora predstavovalo porušenie zákona,“ napísal jej v odpovedi a dodal, že „prezidentka nie je oprávnená podľa ústavy a zákonov posudzovať kvalitu fungovania ústavnej autority generálneho prokurátora“.
Podľa prezidentky sa Žilinka mýli a mal jej požadované dokumenty poskytnúť, pretože generálny prokurátor má podľa ústavy poskytovať potrebnú súčinnosť prezidentke na zabezpečenie riadneho chodu ústavných orgánov. Prezidentka takisto argumentuje tým, že má právomoc vymenovať generálneho prokurátora do funkcie.
Podanie prezidentky teraz zverejnil Ústavný súd.
|
|
|
slaven
|
11.09.2023, 22:23 | #9575
|
|
Inak v Bratislave VRAJ už dosť migrantov, ale neviem to potvrdiť. Nie som tam a videá môžu byť zmanipulované, všakže ... Kto by tomu veril, bludy.
|
|
| |
slaven
|
12.09.2023, 08:35 | #23480
|
| |
Košice, objavujú sa už aj tu a to viem priamo potvrdiť .. to len tak medzi rečou ...
|
|
| |
slaven
|
12.09.2023, 09:02 | #23481
|
| |
Veľké Leváre, migranti, policajná naháňačka, streľba - človek by neveril, ale to sa určite nestalo, to budú nejaké videá vygenerované cez AI
|
|
|
| |
Quake
|
11.09.2023, 20:58 | #23475
|
| |
Možno by však NATO malo Putinov vyhovieť. Malo by sa vrátiť k tomu jeho starému ultimátu ako ku gestu dobrej vôle – s cieľom naštartovať vyjednávanie s Moskvou. Na začiatok by malo Putinovi ponúknuť, že sa stiahne aspoň z jednej bývalej komunistickej krajiny vo východnej Európe. Konkrétne z Maďarska.
Poslať mini Putina do ruského impéria
Viktor Orbán je už dlho akýmsi mini Putinom vo všetkom okrem obvodu pásu. Nechutne využíva historické krivdy maďarského ľudu pre svoj osobný volebný prospech. Použil latentný antisemitizmus a protirómsky rasizmus, aby sa navždy udržal pri moci. A vytvoril kleptokraciu v putinovskom štýle, v ktorej bohato odmeňuje úzky okruh svojich kumpánov, zväčša z peňazí EÚ.
|
|
| |
Quake
|
11.09.2023, 21:00 | #23476
|
| |
Toto je ináč geniálny nápad. Namiesto Ukrajiny ponúknuť Rusku Orbána a celé jeho Maďarsko. Konečne by si splnili sen, vypadli z EU aj NATO a žili by v ruskom raji. Či?
|
|
|
| |
Quake
|
11.09.2023, 20:38 | #23472
|
| |
Kto už by len proti nemu kandidoval?
Kto už by len chcel vypadnúť z okna?
Alebo zhorieť v lietadle, otráviť sa pri raňajkách či ísť na 20 rokov do gulagu?
|
|
|
slaven
|
11.09.2023, 19:27 | #9572
|
Poslanci Národnej rady SR nebudú rokovať o vládnom návrhu novely zákona o pobyte cudzincov, ktorá mala riešiť zmeny pri vydávaní potvrdení pre cudzincov.
Poslancom sa v pondelok ani na druhý pokus nepodarilo otvoriť mimoriadnu schôdzu, na ktorej mali o zákone rokovať.
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 19:28 | #23466
|
| |
co na to povedat? skurveci, rovnako pediatrov neporiesia, ved naco  
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 19:37 | #23468
|
| |
Treba zatlieskať Ficovi za toto, najskrô vykrikuje, že máme zrušiť vydávanie papierov a potom nezahlasuje za otvorenie schôdze. Skurvený mafián to je.
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 19:42 | #23469
|
| |
Rokovat sa malo uz minuly tyzden, uz to mohlo byt poriesene, to vies.
Ale proste to nejde. Uz aby bolo po volbach a títo šašovia čo nám vládnu šli do zabudnutia, najlepšie mimo SK, nech vypadnu.
|
|
| |
majka
|
11.09.2023, 19:43 | #23470
|
| |
Aj SAS-ka má maslo na hlave
|
|
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 19:36 | #23467
|
| |
Takže slaven konšpiruje aj o 11/9? Aké je to Slovensko len hlúpe
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 20:31 | #23471
|
| |
idnes.cz na tom clanku som sa brutalne zabavil ... peto10, to vazne tomu veris, co je tam napisane? ale naozaj vazne sa pytam. Videl si vyjadrenia napr. hasicov, co vraveli aj o dvojickach, ze ako to padalo, ake tam boli pstupne vybuchy? videl si riadenu demolaciu budovy niekedy? neskutocne toto.
|
|
| |
peto10
|
11.09.2023, 20:49 | #23473
|
| |
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 20:55 | #23474
|
| |
Mali by zaviesť IQ test na možnosť zúčastniť sa volieb
|
|
| |
Balaam
|
11.09.2023, 21:29 | #23477
|
| |
Tak mrakodrapy aj tak spadli len preto, že tie letadlá boli plné látok pre chemtrails. Blbé je, že tie výbuchy lietadiel plne chemtrails potom spustili reťazovú reakciu, ktorá vytvorila globálne oteplovanie čo zasa viedlo k narušeniu spánku netopierov a tý z toho dostali covid a účinky vakcíny spôsobili vymretie ľudstva a vojnu na Ukrajine …takto to je jednoduché pani….
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 21:38 | #23478
|
| |
keď sa stretnú traja v jednom vlákne
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 22:46 | #23479
|
| |
Nevidím, že by okrem teba slaven ešte true a Markuss komentovali v tomto vlákne
|
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 16:36 | #23461
|
| |
inak v diskusii je niečo krásne ... toto je presne ten liberálny, alebo progresívny prístup ...
citujem: "Mozeme to zhrnut tak, ze antipeticia = mentalna spodina nasko naroda"
Presne o tom to je, ich myslenie ... máš na to iný názor, si spodina!
Gratulujem.
|
|
| |
StanoDianiska
|
11.09.2023, 16:51 | #23462
|
| |
A pre teba sú tí s iným názorom hlupáci. V čom si iný?
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 16:55 | #23463
|
| |
nepovazujem ich za spodinu, to je rozdiel.
Proste hlupy clovek je hlupy, robi hlupe veci.
Spodina je pre mna nieco ine.
Stano staci takto?
|
|
| |
StanoDianiska
|
11.09.2023, 16:59 | #23464
|
| |
Stačí. Pre mňa veľký rozdiel v slovách hlupák a spodina nie je.
|
|
|
Quake
|
11.09.2023, 15:53 | #9569
|
#9556
Niečo sa deje s týmto svetom. Riaditeľ si priznal chybu.
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 16:01 | #23460
|
| |
Svet sa k dobrému obracia
|
|
|
|
| |
Markuss
|
11.09.2023, 14:33 | #23458
|
| |
A third group counters that the frontline in Ukraine most closely resembles that on the Korean peninsula from about 1952. Neither side seems able to make big gains anymore, even as both are incurring unsustainable or unconscionable casualties and costs. The longer all sides — belligerents and their supporters — refuse to talk, the longer this dying and suffering continues, without changing the overall situation. The only way out, as in Korea in 1953, is therefore to fight and negotiate at the same time, with a view to signing not a peace treaty but an armistice that leaves insoluble questions open but makes the guns fall silent.
|
|
| |
Markuss
|
11.09.2023, 14:35 | #23459
|
| |
If Korea is the right model, the lesson is that combatants take far too long to begin talking even after it’s obvious that neither side can win militarily, and then far too long to silence the guns once it’s clear that the outcome won’t change, and that the only parameter left is how many people will unnecessarily die until that’s acknowledged
|
|
|
true
|
11.09.2023, 13:46 | #9566
|
|
Putinovo stretnutie s Kim Čong-unom sa uskutoční v Rusku už v stredu.
|
|
|
true
|
11.09.2023, 13:45 | #9565
|
Volodymyr Zelenskyj povedal, že je pripravený na dlhú vojnu, víťazstvo podľa neho nepríde „zajtra ani pozajtra“.
V rozhovore pre Economist kategoricky odmieta myšlienku kompromisu s Ruskom. Aj v kontexte volieb vo viacerých európskych krajinách pripustil, že udržať si podporu Západu bude ťažké, najmä ak nenastane výrazný pokrok na fronte.
Vojna bude pokračovať, pokiaľ Rusko zostane na ukrajinskom území, hovorí. Zelenskyj je presvedčený, že prípadná vyrokovaná dohoda nebude trvalá.
Ak Putin dúfa, že prípadné zvolenie Donalda Trumpa v roku 2024 mu prinesie víťazstvo, je podľa ukrajinského prezidenta na omyle, pretože Trump Putina „nikdy“ nepodporí. „Silní Američania to nerobia,“ verí Zelenskyj.
|
|
| |
true
|
11.09.2023, 13:45 | #23456
|
| |
Takže on je pripravený hej?
|
|
| |
true
|
11.09.2023, 13:46 | #23457
|
| |
jedine tak zabiť všetkých bojaschopných ukrajincov
|
|
|
true
|
11.09.2023, 13:43 | #9564
|
Erdogan o obilnej dohode: V skutočnosti osobne nesúhlasím s touto kritikou [Ruska].
Hovoríme o 33 miliónoch ton obilia a Rusko dodalo tento objem pozdĺž čiernomorského koridoru. Faktom však je, že z týchto 33 miliónov 43 % kúpil Západ, my sme dostali 14 % a malá čiastka išla do Afriky.
Tu sú požiadavky prezidenta Putina: hovorí, že Západ nedodržal sľuby, ktoré dal. Hovorí, že toto obilie môžu dodať zadarmo a Turecko – prečo ho nepremeníte na múku a spojme svoje sily aj s Katarom a pošleme toto obilie do najchudobnejších afrických krajín. Toto povedal prezident Putin v pondelok na našich rokovaniach. Na tomto trval. Povedal: Som pripravený poslať toto obilie do najchudobnejších krajín zadarmo. A s týmto súhlasím. A Katar. Tento návrh sa nám páči. Putin sa zatiaľ rozhodol o 1 milióne ton a rokoval som tu s pánom Lavrovom a povedal som, že netreba sa zastaviť pri 1 milióne, musíme sa pokúsiť tieto objemy zvýšiť. Pretože ak hovoríme o najchudobnejších afrických krajinách, hovoria nám, pýtajú sa, koľko obilia bude pochádzať z Ruska. Tak povedali, zamyslime sa nad tým.
|
|
| |
true
|
11.09.2023, 13:43 | #23455
|
| |
Pomoc Afrike
|
|
|
|
majka
|
11.09.2023, 08:45 | #9562
|
Pozerá na kurzové stávky: Demokratom narástli šance, Sme rodina sa skôr nedostane do parlamentu
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
| |
peto10
|
11.09.2023, 09:46 | #23446
|
| |
Pozerám na prieskumy od VOX politico a Demokrati sa už 6 týždňov pohybujú okolo 1.5 %. Žiadny pozitívny trend tam nezachytili, práve naopak. Sme rodina padá od mája, posledné 2 tyzdne pod 4%.
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 09:47 | #23448
|
| |
zcestné výsledky ... ale nejaký politológ to povedal, tak čo už
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 09:48 | #23449
|
| |
táto partia ľudí okolo hegera a zapredanca Naďa sú ľuďom na smiech a ešte ako prezentujú svoje %, to u6 je len bonus
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 10:42 | #23450
|
| |
VOX politico nemá nejaký štandardný zber dát a je to malinká agentúra, ktorá mala zhodou okolností minulé voľby najlepší odhad. Myslím, že PS u nich už predbehlo Smer v preieskumoch aj. Osobne najviac verím agentúre Focus a AKO.
Uvidíme, Demokratom fandím, až idú nad 5%.
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 10:46 | #23451
|
| |
A tak aj tam Smer vedie momentálne Ľudia sú hlúpi
|
|
| |
peto10
|
11.09.2023, 10:54 | #23452
|
| |
Ale zverejňujú výsledky každý pracovný deň a z toho sa už dá vyčítať nejaký trend.
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 11:04 | #23453
|
| |
Nehovorím nič, ale moc o ich metodike neviem. Je to zaujímavé, ale treba výsledky brať s rezervou.
|
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 07:06 | #23440
|
| |
Kebyže som Majerský, darujem mu na oplátku tričko s nápisom DEMENT
|
|
| |
ball8
|
11.09.2023, 07:56 | #23441
|
| |
Pravdivé informácie. Bolo to úplne super, keď Majerský musel sedieť zoči voči človeku, ktorého sa to týka. Zrazu mu klesol hrebienok, najmä keď mu moderátor pripomenul Centrum pre deti a rodiny.
|
|
| |
RUTY
|
11.09.2023, 09:00 | #23442
|
| |
Ja osobne nepozerám tie sračky, radšej si idem na dedinský futbal.
Ale asi by som tomu Direrovi povedal, že či "kokot si". A či ideme rozoberať dôležité veci alebo kokot.ny.
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 09:26 | #23443
|
| |
RUTY, koho teraz zaujímajú dôležité veci? Nikoho.
Najdôležitejšia je predsa Tepláreň.
|
|
| |
StanoDianiska
|
11.09.2023, 09:31 | #23444
|
| |
slaven, zaujímalo by ma, či by si mal takéto reči aj keby si bol v koži rodičov zavraždených v Teplárni. Stavím sa, že nie. Ale to sa treba pozerať aj ďalej, ako po prah svojich dverí...
Alebo na mieste rodiča postreleného dievčaťa: Link na článok na doméne aktuality.sk
|
|
| |
slaven
|
11.09.2023, 09:46 | #23445
|
| |
Je to tragédia - smrť mladých ľudí.
Ale nie len z Teplárne ale aj z inokadiaľ, ale tie nie sú témou, lebo nie si spojene s chorobnou LGBT propagandou.
|
|
| |
RUTY
|
11.09.2023, 09:47 | #23447
|
| |
Stano je to smutné, tým rodičom to vôbec nezávidím, bohužiaľ ten pacient to dodrbal. Ale pred voľbami by bolo sa aj treba baviť ako dostať tento štát z krachu, čo nám tu tí chu.i za 30 rokov dokázali.
|
|
|
Lajos
|
10.09.2023, 22:11 | #9560
|
|
toto je regres a nie progres
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 22:11 | #23423
|
| |
Matovič to dobre povedal a čo vy, súhlasíte?
|
|
|
| |
ball8
|
10.09.2023, 22:21 | #23428
|
| |
Nie
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 22:26 | #23429
|
| |
takže súhlasíš s tými bodmi čo vymenoval Matovič a ktoré mu vadia?
|
|
| |
ball8
|
10.09.2023, 22:29 | #23431
|
| |
S niektorými áno, niektoré prekrútil. Prečítaj si najskôr program a potom hodnoť. Ja som ho zvládol celý, 108 strán. Potom sa môžeme pobaviť, možno budúcu nedeľu, ak to zvládneš
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 22:40 | #23434
|
| |
Matovič tam povedal pár vecí - ktoré konkrétne prekrútil?
|
|
|
Lajos
|
10.09.2023, 21:02 | #9559
|
|
Koho je to vina? Aj moja. Mohol som spraviť viac. Aj Tvoja Markuss, Quake, ball8, laco1979, peto10, true, RUTY, majster a majka
|
|
|
| |
slaven
|
10.09.2023, 21:55 | #23416
|
| |
Podla mna aj Balaam a peter 2.2cm
|
|
| |
slaven
|
10.09.2023, 21:55 | #23417
|
| |
ale su to zaujimave slova, myslienky
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 22:01 | #23420
|
| |
Ja to poviem asi takto, za tvoj nenávisťou a strachom poznačený život nemôžu ani LGBTI ľudia ani štát…keď si neschopný a len čakáš s natiahnutia rukou kedy ta niekto prevedie životom za ručičku ako soplave decko nech sa páči…čakaj…nenáviď…tvoja neschopnosť iného úspech…
|
|
| |
ball8
|
10.09.2023, 22:16 | #23425
|
| |
Balaam  
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 22:16 | #23426
|
| |
Balaam a povieš mi o čom píšeš? Úplne odveci a nie k videu Ťapáka.
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 22:20 | #23427
|
| |
True a čo tam mám ako pozerať a počúvať? Klasické hovna ako niekto nám riadi život,niekto určuje čo sa môže a čo nie,zlý štát atď,atď….ten dilino sa profiluje týmto smerom už pekne dlho…vidím Ťapák a ignorujem lebo zivot prináša skratky pre pár vyvolených my ostatný musíme makať …tak sa utešuj čo pekne povedal a čakaj po voľbách pečene holuby a 3 dovolenky do roka…štát sa o teba postará…
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 22:27 | #23430
|
| |
ty si chorý - prepáč ale je to tak - veď si to video aspoň pozri a nepíš úplne píčoviny :(
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 22:33 | #23432
|
| |
Tak si to vypočuj este tak 5x a docvakne ti čo píšem…jaj tebe nie …nenávisť je jedine čo dokážeš…takže nedocvakne čo trepe a čo to vo vás “osvietených” vyvoláva…nenávisť lebo to jedine ste schopný…
|
|
| |
ball8
|
10.09.2023, 22:33 | #23433
|
| |
už ani z tohto nicku to nezapiera?
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 22:41 | #23435
|
| |
kto čo nezapiera? veď ja píšem o videu a on úplne odveci
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 22:45 | #23436
|
| |
True vážne sa na to vyser,ty nemáš kapacitu ani pochopiť čo tu ball8 píše…pre teba ja tabtboja stránka čistá biblia čo ti tam posielajú aby si uverejňoval…daj si za jeden a chod spať…
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 23:03 | #23437
|
| |
aké drogy berieš? daj tip alebo si úplný magor :(
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 23:12 | #23438
|
| |
Aké len chceš ráno tráva ako budík,potom koks aby som mal super rýchly deň a veľa stihol a večer dám herak pripadne podľa situácie co treba..Sosros a Simecka posielajú a dávam s Trubanom…
|
|
|
| |
slaven
|
10.09.2023, 17:57 | #23407
|
| |
teda načo by Rusko predávalo plyn EU, veď EU už Ruský plyn dávno nepotrebuje a ešte drahšie? nie nie, hoax
|
|
| |
Markuss
|
10.09.2023, 19:37 | #23409
|
| |
Stále sa len na niečo stazuješ a robíš paniku!
Mysli progresívne! Zvyknúť si máš!
|
|
| |
slaven
|
10.09.2023, 21:55 | #23418
|
| |
hej, pneumatiky stale vieme kupit, naco panika, chapem
|
|
|
Lajos
|
10.09.2023, 16:04 | #9557
|
Na Ukrajine sa dejú zmeny - sledujete to? Už povolávajú aj ľudí napríklad bez oka, alebo bez ruky. Zmenili tam zákony kvôli tomu.
P.S. nie je to hoax
|
|
|
Markuss
|
10.09.2023, 15:45 | #9556
|
Nemecku sa darí, a to je aj pre Slovensko dobrá správa (som tu dávnejšie čítal):
Automotive v prdeli
Chemický priemysel v prdeli
Najnovšie stavebníctvo v prdeli
Link na článok na doméne pravda.sk
Zasratý Putin
|
|
|
| |
Quake
|
10.09.2023, 16:07 | #23404
|
| |
Ako to bolo s tými gumami? Lebo momentálne kupujem a neviem si vybrať z tej širokej ponuky.
#1305
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 17:09 | #23405
|
| |
Quake: nemecká ekonomika ide do hlbokej krízy a ty spomínaš gumy že si vieš kúpiť?
|
|
| |
Lajos
|
10.09.2023, 17:10 | #23406
|
| |
prepáč za tento môj dotaz ale si na smiech
|
|
| |
Quake
|
10.09.2023, 19:26 | #23408
|
| |
Lajos, tuto kolegovia mesiace nerobia nič, len strašia. Nájdi mi jeden príspevok, ktorý by nebol negatívny. Už sme nemali mať plyn, ropu, mali sme zamrznúť, nemali sme mať čo jesť, mali sme vyhynúť po očkovaní, Ukrajina už dávno mala prehrať, EÚ už mala skolabovať, NATO sa malo rozpadnúť, benzín už mal stáť 3 eurá a tuto podľa kolegu už nemali byť pneumatiky. Chalani sa systematicky a neustále na niečo sťažujú.
|
|
| |
Markuss
|
10.09.2023, 19:48 | #23410
|
| |
Pirelli Powergy 225/45 R17 94Y dom kupoval 16.03.2022 za 49,33 za kus
Pohladaj nože no za koľko ich kúpiš dnes
|
|
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 21:47 | #23415
|
| |
 Tak pán riaditeľ nakupuje za DPH ?  a tých 61,66 zaplatil kto???? Boha toto je príspevok roka   ty si čistý zúfalec  
|
|
| |
ball8
|
10.09.2023, 21:59 | #23419
|
| |
Možno kúpil ojazdené od Feriho z vedľajšej dediny
|
|
| |
Balaam
|
10.09.2023, 22:03 | #23421
|
| |
https://postimg.cc/qNJbsCv8
Pán riaditeľ nevidí rozdiel medzi DPH a cenou ale tak to je v pohode stane sa …no do kriplom hneď nadávať…také klasické …nenávisť zatemňuje úsudok…ale som rad že vie kam budem cestovať a aké auto idem kúpiť
|
|
| |
Quake
|
10.09.2023, 22:09 | #23422
|
| |
Už toľkokrát pristihnutý pri zjavných ojeboch a klamstvách. Ale ctrl c + ctrl v mu ide.
|
|
| |
Markuss
|
11.09.2023, 06:47 | #23439
|
| |
Zle som to pozrel. Mea culpa
|
|
| |
Markuss
|
11.09.2023, 11:38 | #23454
|
| |
este sa k tomu vratim.
kukol som podvecer narýchlo gmamil, snažil som sa kukať jednotkovú cenu, ked som kupoval gumy minulý rok.
Keď robíš niečo v chvate, pomýliš sa..
Ked zapneš prvý gombík zle, je to celé napichu. Kukol som zlú kolonku. Tá číselná hodnota, čo som postol bola naozaj reálna. Lenže ....nie jednotková cena
Potom večer som pozeral, a kukám, vraj klamem. Spravil som screenshot.
no a potom kukám, že mi to číselne nevychádza...
Takže moja chyba, reálne
|
|
|
Lajos
|
10.09.2023, 15:35 | #9555
|
|
Poznáte Mariána Tkáča? Niečo o chazarskej rodinke.
|
|
|
| |
Markuss
|
10.09.2023, 15:48 | #23402
|
| |
Krásne. To Kunderovo som dávnejšie registroval, ale tak trochu dedičný hriech
A ešte nenapísal, že mama mladého Šimečku kopírovala dvadsať rokov články z nemeckej tlače a autorsky sa pod je v SME podpisovala. Taký malý copyright plagiator
|
|
|
slaven
|
10.09.2023, 14:03 | #9554
|
Ja fakt nechapem, preco pomaly kazda nedelna politicka relacia na TA3 musi zacinat problemami LGBT. Esteze moderator nie je zoofil.
Slovensko dnes naozaj nema vacsi problem. Energie, prepad obcanov pod hranicu chudoby, zdravotnictvo, krachy malych aj vacsich firiem, najvyssia inflacia v EU. Toto ma so zurnalistikou asi tolko, ako odseknuta hlava Stura (alebo Hviezdoslava?) na ich zvratenom reklamnom plagate DPOH s Hamletom. Toto skratka musi skoncit.
Doplnene: Dalsie zbytocne minuty ten moderatorsky amater riesi ci SMER pojde s Republikou po volbach. Naco to ja vlastne pozeram. Pekna nedela, vonku je slnecno, stale prijemne teple pocasie... A protoblb to takto pokazi.
autor: Jan Baranek
|
|
| |
slaven
|
10.09.2023, 14:04 | #23399
|
| |
krasne a pravdivo napisane
|
|
| |
Markuss
|
10.09.2023, 14:44 | #23400
|
| |
Raz hovoria, že to nie sú reálne problémy. Potom zas hovoria, že bez podpory tých tém nechcú byť s niekým v koalícii.
Takže ak to nie sú tie hlavné a reálne problémy, prečo taký pretlak?!
Buď platí prvé, alebo druhé
|
|