POLITICKÁ DISKUSIA
|
true
|
10.07.2023, 15:26 | #7718
|
Tvrdy rusofob Hasek bol recnit u degresivcov link Link YouTube video
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:26 | #19660
|
|
boze to je chuj
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:27 | #19661
|
|
tiez tam siel kvoli kvalitnej hudbe, koncertom  
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:24 | #19659
|
|
pobavilo
|
|
true
|
10.07.2023, 15:22 | #7716
|
Turecký prezident Recep Tayyip Erdogan uviedol, že podmienkou schválenia žiadosti Švédska o členstvo v NATO je členstvo Turecka v Európskej únii.
"Nechali nás čakať pred dverami EÚ viac ako 50 rokov.
Vy nám vydláždite cestu a my vydláždime cestu Švédsku," povedal Erdogan.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:22 | #19658
|
|
má v ruke silné karty - tak hrá
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:20 | #19656
|
|
% pôjdu pekne hore
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:21 | #19657
|
|
ešte uvidím či mu dám hlas ale patrí k top 3
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 15:33 | #19662
|
|
Pozeral so to? Však celú fašistickú stranu aj s jej vodcom Sulík totálne rozobral. Dokonca aj moderátor ho svojimi otázkami rozobral. Pokiaľ po hentej diskusii je niekto schopný ešte voliť Republiku, tak ozaj mu odporúčam kúpiť si nové kladivo s peknou rúčkou a poriadne sa zahnať po temene svojej hlavy. Normálny, zdravý človek, čo má IQ trošku vyššie ako sliepka, nie je schopný hento voliť.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:52 | #19665
|
|
nie, bol som na Oavskej priehrade slniť  
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:52 | #19666
|
|
Sulik ma nezaujima a ani ten trapny zaplateny moderator
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:53 | #19667
|
|
Oravskej priehrade - vies kde to je?
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:53 | #19668
|
|
mame tam aj hrad
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 15:57 | #19669
|
|
Tak si to pozri. Ja Sulíka tiež nemám rád, ale takéto slovné vyfackanie hádam v relácii ešte nikto nikdy nezažil.
Viem kde to je, bol som tam v živote až jeden krát
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:59 | #19670
|
|
tak ešte prídi niekedy - pozrieť ako si žijú dezoláti ktorých chceš vykynožiť
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 16:03 | #19671
|
|
Ja nechcem nikoho vylynožiť. Príroda to zariadi pomocou prirodzeného výberu. Neboj sa, tiež žijem v kraji, ktorý je mentálne dosť zaostalý. Kysuce boli odjakživa o dve úrovne nižšie, ako by sa patrilo.
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 16:07 | #19672
|
|
*vykynožiť, ale to ti asi došlo
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:13 | #19654
|
|
nečudujem sa mu že je najebaný
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 15:18 | #19655
|
|
ano, presne o tomto som dole pisal, chore veci  
taky doktor by okamzite u mna skoncil, bez debaty, okamzite
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 15:45 | #19664
|
|
Čo tak radšej dieťaťu vysvetliť, čo to je, aby nebolo nevzdelané, ako vy dvaja a bude vedieť samo odpovedať? win-win situácia, bude múdrejšie a vy budete spokojný, lebo odpovie pravdepodobne tak, ako si želáte
|
|
true
|
10.07.2023, 15:09 | #7713
|
Arestovič povedal, že Ukrajina nie je na správnej ceste so Západom:
Tento summit NATO by mal byť pre našu spoločnosť a pre naše vedenie veľmi silnou studenou sprchou, po ktorej rozumní ľudia zmenia stratégiu.
|
|
true
|
10.07.2023, 15:08 | #7712
|
Ruský novinár Dmitrij Pučkov „Goblin“ zničil propagandistu Dmitrija Gordona.
Gordon včera ponúkol Dmitrijovi Pučkovovi „Goblinovi“ slovnú debatu, s ktorou Dmitrij súhlasil, Gordon svojimi otázkami „Goblina“ všemožne provokoval, ale Dmitrij Pučkov sa držal a jasne odpovedal, no keď sa Pučkov začal pýtať, Gordon zbabelý svojim obvyklým spôsobom začal urážať a potom rozhovor úplne zastavil, ukázalo sa to veľmi vtipné.
Nanešťastie, Gordon tento rozhovor z pochopiteľných dôvodov nikdy nezverejnil, ale Pučkov „Goblin“ zverejnil úplné poníženie ukrajinského propagandistu vo svojom telegramovom kanáli.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 15:08 | #19653
|
|
takto sa to robí do psej matere  
|
|
slaven
|
10.07.2023, 12:55 | #7711
|
TV Joj, o Pohode - Link FB príspevok a par reakcii z diskusie:
----------------
Hlavne liberalno progresivna stoka v diskusiach, ktore nemaju nic spolocne s hudobnym festivalom / politické masírovanie mládeže neoliberálmi / soros & spol.potrebujú dementnú spoločnosť / Vynivanie mozgov liberálnymi názormi! Diskusie bez oponentov a len jednen názor ,jedna myšlienka a jedna pravda! Proste jedna velka kopa h... / Začínali sme ako hudobný festival,skončili sme ako politická žumpa sračiek
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 12:56 | #19635
|
|
smutne co sa z toho festivalu stalo
malo to byt o hudbe, uz je to o politike, jeden nazor, jedna linia
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 13:00 | #19636
|
|
aj toto bolo dobre: ""Milé" že prezidentka zavíta na Pohodu, zatiaľ čo folklórne festivaly totálne ignoruje" a nejake reakcie na to: Odtiaľ by ju hnali. Tam tiež zavítajú politici, ale nerobia si kampaň. Pozerajú vystúpenia. / veď ľudové tradície pre ňu nie sú dosť moderné a asi by tam ani jej vyplakavanie nebolo moc vítané. / Američanka nemože predsa chodit na folklór
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 13:03 | #19637
|
|
este par reakcii Slovakov: Nadherny festival ???? pretlacanie chorych veci a henta nasa nadhera mudra ???? co pri otazke ake mame vodne elektrarne zajebe vojany... no tela tela... / Ďalší kopec vygumovanych ľudí po víkende...Jedna myšlienka, jeden názor, jedna pravda...liberálna grcka???? Protidrogova zasahova jednotka by sa tam tiež určite nenudila / A hlavne progresívneho vymývania mozgov / Fascinujúci príklad toho ako sa z hudobného festivalu stala akcia v rámci predvolebnej kampane politickej strany ,Progresívneho Slovenska . (Navyše čo je najsmiešnejšie,že to v reportáži nieje ani raz konkrétne spomenuté ,aj napriek tomu že je to každému úplne jasné .
Ak mám byť spravodlivý , v princípe je to rovnaké ,ako keby ste šli variť guláš na akcii Mariana Kotlebu ,samozrejme že to sú diametrálne rozdielne strany , princíp akcie mi príde uplne rovnaký / Konečne tam bolo všetkých 75 a viac pohlaví / Veru, Pohoda nie je len hudba. Pohoda je hlavne vymývanie mozgov mladých a politická kampaň. Že vraj kultúra. Okolo kultúry ani nechodila
|
|
|
RUTY
|
10.07.2023, 13:20 | #19638
|
|
Však prečo sú asi voľby v septembri
Treba tie mladé podgurazene glupeta vymasírovať
|
|
|
peto10
|
10.07.2023, 13:30 | #19639
|
|
Poviem ti novinu: na žiadnu diskusiu nie je účastník Pohody nútený ísť, môže sa im kompletne vyhnúť a zúčastniť sa len koncertov. Ale to je asi zložité na pochopenie pre niekoho, kto si myslí že komentáre na Facebooku od fejkovych účtov, dezolatov a ďalších zakomplexovaných individui sú väčšinovým názorom v spoločnosti.
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 13:48 | #19640
|
|
ano, vacsina Slovakov su fejky, dezolati, zakomplexovani .. tlieskam
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 14:02 | #19641
|
|
50% ľudí zo Slovenska sú nevzdelanci a hlupáci. Pre nich to podujatie vážne nie je určené. Vtipné, keby evolúcia fungovala tak, ako má, tak väčšina toho ľudského odpadu neprežije. Hlupáci si ale našli spôsob, ako prežiť a potom ich tu musíme trpieť.
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 14:09 | #19642
|
|
takze ludia co nesuhlasia s liberalnymi hodnotami su odpad, hlupaci a mali by vymriet .. taktiez tlieskam
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 14:26 | #19643
|
|
Nie slaven, hovorím, že hlupáci zatiaľ porážajú evolúciu tým, že prežívajú. Ale aj s tým si príroda raz poradí.
|
|
|
peto10
|
10.07.2023, 14:26 | #19644
|
|
|
|
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 14:43 | #19647
|
|
ball8, vazne, s tymto priroda nema naozaj nic spolocne, ver tomu - chore liberalne veci, v prirode by hned zanikli. Cest vynimkam, ale vlastne aj tieto liberalne veci su vynimkuy, par % spolocnosti a tolko bordelu a zlych veci kvoli tomu.
peto10, bola tam v 2019, ked ju zvolili, najdi rozdiely ... Teraz uz ludia vedia co je to za cloveka.
Stano, "Keďže návrh zákona za legalizáciu domáceho chovu hospodárskych zvierat, ktorý som predkladal v Národnej rade vďaka Sme rodina, OĽANO, PS, Za ľudí a “Demokratom” neprešiel, rozhodli sme sa hľadať podporu u bežných ľudí nie u politikov." - suhlasim, ludia by mali rozhodnut, ked politici na to seru.
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 14:50 | #19648
|
|
Príroda s tým má veľa. Ľudia sa vyvíjajú a zlepšujú, akurát niektorí ostali žiť v minulosti.
|
|
|
Markuss
|
10.07.2023, 14:51 | #19649
|
|
podla tejto logiky treba 50% ludi na slovensku vymenit.
Ano - to je presne pohlad progresivca - vsetci ste kkti, len ja som super chalan
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 15:00 | #19651
|
|
ball8, takze ak je to ze nejaka chora hlava si vymyslela 70 pohlavi cloveka a ty napr. toto povazujes za vyvoj a zlepsenie, alebo ze male 5 rocne dieta pride o ftáka, lebo jeho rodicia sa rozhodli, ze to je zena a nie muz, alebo ze je to pohlavie cislo 49, ktore nema mat vtaka ... Tak ako som pisal, chore pre mna, pre Teba priroedzene a normalne. Nikdy sa nemozeme zhodnut, nikdy.
|
|
|
slaven
|
10.07.2023, 15:01 | #19652
|
|
Markuss, netreba 50% vymenit, treba pockat, priroda si s nimi poradi podla balla8, alebo pride Quake a posle ich niekde do prdele vsetkych, teda presne do Ruska, alebo Bieloruska
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 15:36 | #19663
|
|
Markuss: Áno, prvotný cieľ je ich vzdelávať, ale keďže skoro nikto z tých dezolé ľudí sa vzdelávať nechce, tak to treba nechať na prírodu.
|
|
|
RUTY
|
10.07.2023, 16:09 | #19673
|
|
Ball áno som dezolat lebo si myslím, že tieto bludy s preoperovanim nie je prirodzené a je to blud. A ďalej k rozmnozovaniu LGBT, je asi také, že napr lezba sa nechá oplodniť teplosom 2 krát a potom si čo podelia deti, aby oba páry boli spokojné. Príde ti to úplne normálne vychovávanie potomkov.
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 16:32 | #19676
|
|
RUTY: Ani ja si nemyslím, že to je prirodzené. Ale nebudem znevažovať niekoho, kto to tak cíti, že to potrebuje spraviť, aby sa cítil šťastný.
Nenezval som ťa dezolát.
Rozmnožovanie - prečo by sa lesba musela nechať oplodniť gayom? môže pokojne aj heterosexuálom
Príde ti normálne, ak síce dieťa má mamu aj otca, ale otec je tyran a ničí tým dieťaťu život?
|
|
|
RUTY
|
10.07.2023, 16:38 | #19678
|
|
No vidíš, že tieto pári sa nevedia rozmnožovať. A k tej druhej veci, chceš mi povedať, že lezba a gay nemôže byť tyran a ničiť dieťaťu život.
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 16:53 | #19679
|
|
RUTY: Nie, nechcem ti povedať. Aj heterosexuálny aj homosexuálny pár môže byť nevhodný (agresori, tyrani, ...). Pri adopcii je ale dosť malá šanca, že dieťa sa dostane k nevhodnému páru. Adopcia nie je taká jednoduchá, že vypíšeš papiere a hotovo. Preto napríklad nevidím problém v tom, aby aj také páry si mali právo adoptovať. Ale to je vzdialená téma, najskôr sa zákonné musia vyriešiť veci ako manželstvo (alebo nejaká forma zväzku) a podobne.
|
|
|
Markuss
|
10.07.2023, 17:47 | #19687
|
|
Sprav si svoje a vzdelavaj. Postaraj sa o budúcnosť Slovenska. Nám profesor na národnom hospodárstve povedal, dve je málo. To nahradí rodičov....
Už vtedy som bol ako jediný z troch detí. Výnimka.
Choď do toho, a keď vychovas, potom mudruj
|
|
true
|
10.07.2023, 12:34 | #7710
|
Putin sa po vzbure stretol s Prigožinom - v Kremli.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 12:34 | #19631
|
|
to je odpoved pre teba nick Quake #7584
|
|
|
true
|
10.07.2023, 12:35 | #19632
|
|
S Prigožinom boli podľa medializovaných informácií aj velitelia Wagnerovcov. S Prigožinom hovorili okrem Putina aj šéf Národnej gardy Zolotov a šéf zahraničnej spravodajskej služby Naryškin. Podrobnosti o rozhovore noviny neuviedli.
„Prezident mal takéto stretnutie. Pozval 35 ľudí – všetkých veliteľov a vedenie roty, vrátane samotného Prigožina. Stretnutie sa uskutočnilo v Kremli 29. júna. Trvalo to takmer 3 hodiny. Jeho detaily nie sú známe. Prezident zhodnotil konanie spoločnosti počas ŠVO a zhodnotil udalosti z 24. júna. Putin si vypočul oznámenia veliteľov a ponúkol im možnosti zamestnania. Samotní velitelia zdôraznili, že sú prívržencami hlavy štátu,“ povedal Peskov.
|
|
|
Markuss
|
10.07.2023, 17:50 | #19688
|
|
To je dôkaz toho, ako málo každý vie, čo sa deje za oponou. Či to je Šnídl, MI5 alebo CIA. Najprv bombastické titulky a potom otvorená huba
|
|
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 11:27 | #19622
|
|
v preklade: "Biden povedal Zelenskému, aby sa neuspokojil s mierom, pokračoval v boji a porazil Rusko s NATO. Realita je taká, že všetky zásoby NATO sa ničia, Ukrajinci umierajú v pomere 10 ku 1 a táto zástupná vojna USA je pre Ukrajinu katastrofou. Žiadajte o mier!"
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 11:36 | #19624
|
|
Žiadame od prvého dňa. Len Putler nepočúva.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 11:45 | #19625
|
|
hej, ziadate - mier mohol byt davno podpisany
|
|
|
true
|
10.07.2023, 11:46 | #19626
|
|
- ved sa k tomu aj schylovalo - USA to nedovolilo
|
|
|
true
|
10.07.2023, 11:46 | #19627
|
|
- ktovie preco
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 11:59 | #19628
|
|
Jojo, ty si fakt dezolát
|
|
|
true
|
10.07.2023, 12:45 | #19633
|
|
- ty zasa nácek podporujúci zabíjanie, posielanie zbraní
|
|
|
true
|
10.07.2023, 12:45 | #19634
|
|
a to je veľmi smutné
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 14:51 | #19650
|
|
Nepopiíjaj už ten pančovaný alkohol, nerobí ti to dobre
|
|
true
|
10.07.2023, 11:25 | #7706
|
Čína sa kriticky vyjadrila k rozhodnutiu USA dodávať kazetovú muníciu na Ukrajinu
"V konflikte na Ukrajine nemožno prilievať olej do ohňa," vyhlásili na Ministerstve zahraničných vecí Čínskej ľudovej republiky.
Predtým svoj skeptický postoj voči tomuto kroku vyjadril aj rad západných krajín.
Hovorkyňa čínskeho ministerstva zahraničných vecí Mao Ning dodala, že nezodpovedné dodávky kazetovej munície môžu viesť k humanitárnym problémom. foto Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 11:35 | #19623
|
|
To, že ju ruSSká chamraď používa od začiatku vojny, to nevadí, všakže?
|
|
|
Markuss
|
10.07.2023, 12:06 | #19629
|
|
a co im dosla konvencna municia?
vsak vsade citam, ze vyhravaju
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 12:20 | #19630
|
|
Markuss: USA nestíha vyrábať napr. 155mm muníciu
|
|
slaven
|
10.07.2023, 11:19 | #7705
|
#7684 dobre vediet aky mate vkus chalani
pobavilo
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 10:51 | #19617
|
|
naozaj do takej chorej EU chceme patrit?
|
|
|
true
|
10.07.2023, 10:55 | #19618
|
|
o chvilu nam zakazu mat vlastny nazor
|
|
|
true
|
10.07.2023, 10:55 | #19619
|
|
k tomu to smeruje - urcia co je spravny nazor
|
|
|
true
|
10.07.2023, 10:55 | #19620
|
|
a kto bude mat iny - toho zmazu - zavru
|
|
|
ball8
|
10.07.2023, 11:10 | #19621
|
|
Bodaj by, mali by sme od teba pokoj
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 10:48 | #19616
|
|
toto nezapada velmi do slnieckarskej propagandy vsak?
|
|
slaven
|
10.07.2023, 10:13 | #7702
|
Vo Francii začínajú veľké demonštrácie za FREXIT
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:46 | #7699
|
Luboš Blaha: ČAPUTOVEJ TRAPAS ROKA
Priatelia, priznám sa, keď som toto video videl, hovorím si - to musí byť hoax.
A tak som si špeciálne kukol tlačovku Zuzany Čaputovej a Volodymyra Zelenského na TA3 a skoro som spadol zo stoličky - Čaputová reálne odpovedala na Zelenského otázku, ako sa volá vodná elektráreň na Slovensku, že - Vojany.
Aj deti na základnej škole vedia, že Vojany sú tepelná elektráreň. A asi každý pozná vodné dielo Gabčíkovo, čiže poradiť Zelenskému názov nejakej vodnej elektrárne by zvládol aj podgurážený štamgast z ktorejkoľvek staničnej putiky.
Ale Zuzana Čaputová nie. Ona mu odpovie - Vojany.
Po prvé, je neuveriteľne trápne, že Zelenskyj tam skúša prezidentku a moderátorov z Markízy a chechce sa, že "nepamätáte si"?
To je tak, keď sa niekoľko rokov snažíš v priamom prenose znemožniť Zuzanu Čaputovú a musí prísť až Zelenskyj z Ukrajiny, aby to dokázal.
Toto je ako scénka z bláznivej komédie - Čaputová bola prichytená svojim milovaným Volodymyrom pri takej strašnej nevedomosti, že pôsobí ako hlúpa Dora pri tabuli, ktorú učiteľ vyprevadí s pätorkou do žiackej knižky, lebo Dora nepozná ani len rozdiel medzi vodnou a tepelnou elektrárňou. Hanba na tri zimy.
Po druhé, viete si predstaviť, že by sa takéto niečo stalo niekomu zo Smeru?
Liberálne médiá by z toho vyrábali džingle, Zomri by chrlilo sedem memečiek denne, bratislavské kaviarne by pukali od smiechu.
Ale keď sa takýto neuveriteľný trapas stane Čaputovej, tak všetci čušia ako voš pod chrastou.
Tu sa krásne ukazuje, aké sú liberálne médiá jednostranné a účelové. Za Wimbledon Tabak zosmiešňujú už tretí deň, ale Čaputovej Vojany akosi prehliadli.
Je tragédiou, že Slovensko má na čele prezidentku, ktorá o svojej vlasti nemá ani základné vedomosti.
Len taká podotázka: Zuzi, prosím Ťa, a vieš, aké je hlavné mesto Slovenska? Nie, nie je to Washington, skús ešte raz
Ale toto je Progresívne Slovensko. Povrchné a hlúpe. Ale hlavne, že sa vedia ísť opiť na Pohodu.
Šírte toto video, priatelia, nech sa im to nepodarí ututlať.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:55 | #19611
|
|
Inak vazne - viete si predstavit co za mega onania mainstreamu by zacala kebyze sa takto strapni na tlacovke Ficko?
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:55 | #19612
|
|
presne ako pisaol Blaha - to by bol ohnostroj pre slniecka hotovy  
|
|
|
majka
|
10.07.2023, 09:35 | #19614
|
|
Ičo Blatník,alias Čarostrelec z Limbachu
Link YouTube video
|
|
true
|
10.07.2023, 08:44 | #7698
|
Rusko sa v júni stalo hlavným dodávateľom plynu do Španielska.
Podľa španielskej energetickej spoločnosti Enagas Španielsko v júni doviezlo z Ruska 7 673 gigawatthodín (GWh) skvapalneného zemného plynu, čo predstavovalo 26,8 % celkových nákupov kráľovstva. Podľa údajov spoločnosti Španielsko od januára do júna nakúpilo z Ruska 41 145 GWh skvapalneného zemného plynu.
Za Ruskom nasleduje Alžírsko a až potom USA. Alžírsko vyviezlo do Španielska 21 % celkového objemu plynu, zatiaľ čo USA 18,5 %.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:59 | #19613
|
|
Španieli majú rozum
|
|
true
|
10.07.2023, 08:43 | #7697
|
KAŠČÁK TO MÁ NA SVEDOMÍ Šéf festivalu Hodokvas, Jozef Tarkay, sa nám zdôveril, že smrť ľudí na festivale Pohoda potom, ako ich zabila konštrukcia stanu majú jednoznačne na svedomí organizátori. Podľa Tarkaya boli "stage crew" v stane opití a nereflektovali na bezpečnostné nariadenia prenajímateľa stanu počas zmenených poveternostných podmienok.
Kaščáka ako súčasť politickej agendy doktríny nikto z médií ani z politikov nekritizoval a získal dokonca Rád Ľudovíta Štúra za ďalšie a ďalšie šírenie globalistických ideológií v nespočetných diskusných fórach Kisku, Čaputovej, Hríba, Schwarzenberga, Halíka, Bezáka a ďalších.
Medzi agentúrou Pohoda a nemeckou spoločnosťou Landauer Weihnachtscircus dodnes nie je tento prípad uzavretý a tragédia zo soboty, 18. júla v roku 2009 tak zostáva hlbokou traumou blízkych a obetí trenčianskeho podujatia.
Festivalu, ktorý si necení ľudský život no ponúka alternatívne hodnoty v podobe homosexualizmu, transgenderizmu, uctievanie doktríny EU a NATO, podporu dodávania zbraní do konkfliktu na Ukrajine alebo vítanie utečencov. Pohoda je festivalom kultu Agendy globalistov: je a bude náborovým strediskom pre prvovoličov a mladých voličov podporovaná peniazmi Agendy.
|
|
true
|
10.07.2023, 08:41 | #7696
|
V ozbrojených silách Ukrajiny neexistuje výcvik, zbrane ani podpora: zajatí ukrajinskí vojaci povedali, ako ich posielajú zomrieť na front
-Podľa väzňov odvážajú ľudí na front rovno z práce. Zdravotná nespôsobilosť nie je problémom ani pre ukrajinských vojenských komisárov – podľa dokumentov sú všetci zdraví. Príprava buď chýba úplne, alebo je čisto formálna.
-Zo zbraní a vybavenia videli väzni len staré guľomety a MTLB, nechýbali ani granáty. Chýba nielen munícia, ale aj pitná voda.
-Velitelia Ozbrojených síl Ukrajiny, ktorí posielajú svojich podriadených na istú smrť, „motivujú“ bojovníkov hrozbou popravy a samotní velitelia v prvej línii nie sú. Väzni priznávajú, že oni a ich kolegovia nemali chuť bojovať, väčšina z nich sa pri prvej príležitosti vzdáva.
video 1 https://www.veed.io/view/b5dea9ca-f11d-48e4-8a7c-ad3d4430a8d4?panel=share
video 2 https://www.veed.io/view/b86df527-bff8-4f3b-93a0-c580510ec598?panel=share
|
|
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:11 | #19607
|
|
pravda pomaly vyjde na povrch
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:11 | #19608
|
|
true je pravda
|
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:10 | #19606
|
|
     
|
|
true
|
10.07.2023, 08:10 | #7692
|
Rusko chce po 10 rokoch manželstva dať rodinám bezplatnú pôdu. Frakcia LDPR predložila návrh poskytnúť bezplatné pozemky na bytovú výstavbu rodinám, ktoré sú oficiálne spolu viac ako 10 rokov a majú deti.
Návrh bude po uzavretí vlády Ruskej federácie predložený Štátnej dume. Pozemok sa stane spoločným spoločným majetkom rodiny vrátane rodičov a detí.
|
|
|
true
|
10.07.2023, 08:10 | #19605
|
|
krásne 
|
|
true
|
10.07.2023, 08:10 | #7691
|
Rakúsky energetický ropný a plynárenský koncern OMV bude napriek dostupnosti alternatívnych zdrojov naďalej nakupovať ruský plyn, uviedol šéf koncernu Stern.
|
|
true
|
10.07.2023, 08:09 | #7690
|
Americké spoločnosti PepsiCo, Mars a Mondelez v roku 2022 výrazne zvýšili svoje zisky z predaja v Rusku, uvádza agentúra Bloomberg. Príjmy spoločnosti Mondelez (čokolády Alpen Gold, Milka a Picnic, žuvačky Dirol, cukríky Halls) sa zvýšili o 38 %. V porovnaní s rokom 2021 sa čistý zisk spoločnosti zdvojnásobil.
Tržby spoločnosti Mars (bonbóny Snickers, Bounty, Twix, Skittles a M&M's) sa medziročne zvýšili o 14 %. Spoločnosť PepsiCo (chipsy Lay's, Cheetos) tiež o 16 % a čistý zisk sa štvornásobil.
Agentura Bloomberg píše, že čísla vzrástli vďaka zmenám v cenovej politike a zníženiu nákladov na reklamu. Rovnako sa na to mal vplyv odchod konkurentov z trhu.
|
|