Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online:  -
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 > >>

Markuss 21.11.2023, 08:31 | #11431
keď sa tu včera jeden z pacientov oháňal hodnotiteľmi konšpiračných stránok, tak som si teda otvoril konšpiratorov.sk

Mimo iné som našiel aj takýto web na zozname: https://babickinerady.sk/

Panebože, to už je aké mentálne nastavenie, keď niekto nahlási stránku s receptami. A to ten progresívny džihád ide ďalej, a oni prosím pekne v KOMISII k tomu seriózne zasadnú a vytvoria dokonca akési konšpiračné skóre!!!!
aj na takú stránku s receptami **35

Ked som si pozrel toho predstaviteľa toho občianskeho spolku na ta3, tak to je typický jedovatý idiot, ktorý má na prvý pohľad úspech na všetkých frontoch. Asi preto sa aj popri svojim iným bohumilým činnostiam venuje takejto spoločensky dôležitej práci. Robí skóre (mimo iné) na stránku s receptami.

Gratulujem všetkým, ktorí na https://babickinerady.sk/ zablúdia. Ja som dnes našiel napríklad, čo si spravím na obed.

a pre čitateľov konspiratori.sk - chlapci, na to je diagnóza
  petert22 21.11.2023, 08:33 | #27395
  **01**01**01
  petert22 21.11.2023, 08:44 | #27396
  kritéria zaradenia stránky do zoznamu: "Stránka obsahuje klamlivé, dezinformačné správy a lživú propagandu, čiže tvrdenia, ktoré sú v rozpore s faktami"

Možno namiesto hladkej múky mala ísť polohrubá, a máš to tam **01**01**01
  ball8 21.11.2023, 08:52 | #27397
  To bude tým, že na web píšu veci, ktoré ťa môžu ohroziť na zdraví, niečo typu: vypite každý deň poldeci SAVA, budete mať hladkú pleť a zbavíte sa zažívacich ťažkostí. Zasa si ukázal len svetu, ako veľmi si hlúpy Markuss.
  Markuss 21.11.2023, 08:54 | #27398
  niektorí ludia ozaj potrebujú aj návod, ako si správne utrieť riť...
  ball8 21.11.2023, 08:54 | #27399
  Btw, pozri si ten proces, ako sa to hodnotí. Pri weboch so známkou myslím 8 aj viac máš aj screenshoty a jednotlivo rozobrabé dôvody
  ball8 21.11.2023, 08:57 | #27400
  Niektorí ľudia sú neschopní porozumieť základným veciam a čítať dezinformačné weby. Ale že by sa doučili učivo 4. triedy ZŠ, to nie.
  Markuss 21.11.2023, 08:57 | #27401
  už nič nehovor. nemože to byť horšie**01
  ball8 21.11.2023, 09:12 | #27402
  **21 Aj by som niečo povedal, ale nechcem sa ťa dotknúť. Lebo aj keď si myslím o tebe svoje, stále verím, že aspoň pre svojich blízkych si dobrým človekom.
  Quake 21.11.2023, 10:42 | #27404
  Medzi konšpiračne stránky je zaradený aj web:
https://vmarkus.sk/
Heh **02
  slaven 21.11.2023, 12:15 | #27413
  chudak babicka **01**02**01
a chudak hlupaci co podporuju taketo ESET weby **27
nasetipy.com si tam Markuss nenasiel? **01**02**01
  Markuss 21.11.2023, 12:25 | #27414
  uz sa urcite preverujú
Quake 20.11.2023, 22:57 | #11430
Nikto nenaložil PS-ku a opozícií tak, ako Denník N, SME, Aktuality alebo Markíza, keď si pár dní po vymenovaní vlády zobralo zopár ľudí dovolenku a bolo to cítiť na ich aktivite.

Dnes sa zase N-ko ospravedlnilo za nesprávnu interpretáciu Ficových slov zo snemu Smeru. To by sa v opačnom garde v živote nestalo.

Žiadne médium nevytáčalo Matoviča tak, ako Denník N. A málokto vytiahol na minulú vládu viac zlyhaní a káuz, ako práve novinári z týchto médií. Aj Smeráci radi pracovali so zisteniami N-ka, SME, Aktualít alebo Markízy, keď im to vyhovovalo. Matovič si vystaval kariéru na tom, že ozvučol investigatívu z týchto médií.

Politici veľmi radi používajú a oceňujú prácu týchto médií okrem jediného prípadu: pokiaľ sa netýka ich samých, keď sú zrovna pri moci.

Práca dezinfo webov, ktoré boli dočasne blokované, keď Rusko začalo zhadzovať bomby pár kilometrov od našich hraníc, nemá nič spoločné s prácou normálnych médií:

- Keď vám tam píše človek platený ruskou ambasádou a na porady chodíte do Sputniku, ako to bolo pri Hlavných správach, to nie je novinárčina, ale zahraničná propaganda.

- Keď si necháte písať články od random ľudí s vymyslenými menami vymyslené veci prebrate z internetu (o tom niečo viem), to nie je novinárčina, ale bullshit production.

- Keď robíte články, ktoré len reprodukujú statusy Blahu alebo Chmelára, to nie je novinárčina, ale politická kampaň.

- Keď dookola hráte na Youtube politikov z jednej strany, prípadne jedného bloku, keď im v živote nepoložíte kritickú otázku, to nie je novinárčina, ale tiež len kampaňový nástroj.

A keď ich minulá vláda po vypuknutí vojny blokovala narýchlo zbúchaným zákonom, kritika a polemika o tom, či to bolo správne, sa viedla kde? Na N-ku, SME, Aktualitách a Markíze. To je ten rozdiel.
  Quake 20.11.2023, 22:58 | #27390
  Absolútny súhlas.
Toto gaučovníci s borovičkou nikdy nepochopia...
**03
yyyy 20.11.2023, 22:19 | #11429
niečo o ukrajinských hrdinoch /ball8 môže dočítať do konca a doplniť svoje relevantné číselné údaje/:
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-utek-misto-valky-tisice-ukrajincu-kteri-chybeji-na-fronte-z...
  Markuss 20.11.2023, 22:28 | #27388
  No vidíš. Ja som už ráno prečítal aj tu

https://www.progresivne.com/2023/11/20/trocha-statistiky/
  ball8 20.11.2023, 22:38 | #27389
  To isté, čo ruSSi. Tí, čo mohli a nechceli bojovať, tak utiekli, ak sa im to podarilo. Na oboch stranách. A hentie stránky, čo tu dal Markuss, nečítaj, už sa posudzujú kvôli dezinrofmáciam.
  Markuss 20.11.2023, 23:06 | #27391
  **01 už sa posudzujú **01
Tak asi prestanem čítať
  ball8 20.11.2023, 23:11 | #27392
  V prvom rade je nepríjemné, že človek priemernej inteligencie ako ty, Markuss, číta dezinformačné weby cieliacie na nízkointeligentnú lúzu **08 Ale tak nakoniec, zaradzuješ sa sám do spoločnosti, dobre si si zvolil. Ja ti fandím, aj manželke daj prečítať.
  Markuss 21.11.2023, 06:48 | #27393
  Dezinfo tu čítaš len ty. Dajú ti vždy nažrať, a povedia ti, čo si treba myslieť a čo je správne

A potom ešte v tvojej duševnej rozpoloženosti prídeš na to, ako uvedomelý občan musí dať vedieť nezávislým odborníkom dať posúdiť, či náhodou nejaký web nie je proti newspeaku. To už ako zle musí byť človek mentálne na Tom, keď sa ešte verejné takouto aktivitou pochváli.**35
  ball8 21.11.2023, 07:51 | #27394
  Nikomu som nič posudzovať nedal **02 Len viem o tom, že to analyzujú.

Ja dezinfo nečítam, aktuality, Denník N, SME a Pravda určite nie sú dezinformačné weby. Pre takého mentálneho atléta je to ale ťažké pochopiť, rozumiem
Quake 20.11.2023, 21:09 | #11428
Link na článok na doméne sme.sk
  Quake 20.11.2023, 21:10 | #27379
  Do provládnych ovplyvňovacích operácií na Facebooku sú pred komunálnymi voľbami a voľbami do Európskeho parlamentu, ktoré sa budú konať v Maďarsku v roku 2024, zapojené stovky koordinovaných falošných profilov
  Quake 20.11.2023, 21:13 | #27380
  U nás Fico a spol dezinformaciami, manipuláciami a za ruble ovládli sociálne siete a teraz sa chystajú na tradičné média.
Zbohom sloboda a demokracia.
Bude dobre...jedine žeby nie**08
  Lajos 20.11.2023, 21:24 | #27381
  Ako sa Fico chysta na tradicne media? Ved im nic nerobi, len ich ignoruje.
  Lajos 20.11.2023, 21:24 | #27382
  Takze prečo ten plač?
  Lajos 20.11.2023, 21:27 | #27383
  Skončili ste. Píšte si pre samých seba, čítajte si to sami! Nás tie klamstvá a kydy nezaujímajú!
  Lajos 20.11.2023, 21:29 | #27384
  tu máš príklad tých podvodníkov:
  Lajos 20.11.2023, 21:29 | #27385
  KONŠPIRÁTORI Z DENNÍKA N ZASE KLAMALI!
Hádam sa nám už nikto nečuduje, prečo považujeme komunikáciu s týmto plátkom za zabitý čas! Kde môžu, tam zaklamú, len aby nás očiernili. A keď ich nachytáme, tak sa takto na tajňáša opravia.
Nemá to s nimi žiaden zmysel…
Našou povinnosťou nie je strážiť ich objektívnosť, ale našim právom je ich ignorovať, ak svojim správaním porušujú svoju základnú zákonnú povinnosť pravdivo, včas a všestranne informovať.
Robert Fico, predseda vlády Slovenskej republiky
  Lajos 20.11.2023, 21:29 | #27386
  Link FB príspevok
  ball8 20.11.2023, 21:42 | #27387
  Lajos si dnes sosol z pančovanej slivovice zjavne **02
Lajos 20.11.2023, 20:39 | #11427
Prišli sme tu, aby sloboda slova bola slobodná...

Nie, nevysmievam sa študentkám žurnalistiky, ktoré prišli protestovať pred Úrad vlády pre údajnú cenzúru. Je to úplne normálna kritika, pretože jeden novinár (hoci aj budúci a ešte nedoštudovaný) by sa mal vyjadrovať spisovnou slovenčinou a mal by vedieť jasne sformulovať svoje myšlienky. Ak to ešte nevie, mal by sa vrátiť na začiatok a začať rešeršovať, vyhodnocovať informácie. Tam začína poctivé novinárske remeslo.

Vtedy by mu vyšlo, že Úrad vlády neporušil zákon, ak odmieta poskytovať rozhovory vybraným novinárom. Naopak títo "novinári" porušujú jednak svoj kódex, ale tiež zákon, pretože uvádzať ľudí do omylu a ešte v masovom merítku je pochybné a od istej hranice aj trestné.

Ešte horšie obstáli "protestujúci", keď za nimi prišli politici. Najprv odmietli s nimi komunikovať, a keď odchádzali, tak sa posťažovali, že ich nik nevypočul. Chápem, že mládež je netrpezlivá a emotívna. Vidím to denne v škole a za našich čias na žurnalistike v Nitre sme boli podobní. Žiaden etalón kvality... No napriek tomu je tu jeden rozdiel. Nemali sme až také do neba vystrelené sebavedomie. Toto vaše ego vás škaredo spáli. Dnes sa tomu vzletne hovorí kritické myslenie, ale Denník N deckám nakukal bludnú definíciu tohoto pojmu. Tak sa z kritického myslenia stáva denný hejt.

Decká, vráťte sa do školy a pátrajte po informáciách zo všetkých dostupných zdrojov. Tento vesmír siaha omnoho ďalej, než len po SME a aktuality.
V každom prípade toto ohrozenie demokracie a slobody slova nie je. My sme vtedy žili a vieme to porovnať. Ku vtedajšej cenzúre nás približujú viac Denník N ako Úrad vlády SR. Smutné, ale je to tak, svet sa naruby obracia.
- Svetonazor
  Lajos 20.11.2023, 20:39 | #27378
  toto Denníku N nevyšlo ani kus, nepodarená a trápna akcia
majka 20.11.2023, 19:32 | #11426
Teraz tlačovka nebude?
Najvyšší súd už vypracoval a zverejnil rozsudok, ktorým trojčlenný senát v zložení Juraj Kliment, Peter Hatala a Peter Štift právoplatne odsúdil bývalého vyšetrovateľa Mariána Kučerku na desaťapolročné väzenie v najľahšej nápravnovýchovnej skupine.

Hoci je to zásadná informácia o stave slovenskej polície v časoch, keď jej šéfoval Tibor Gašpar, dostane sa na rozdiel od príbehov z tlačových besied Roberta Fica a Gašpara len k malému počtu ľudí.

Smer pred voľbami takmer každý deň masíroval ľudí nezmyslami o vyfabulovaných dôkazoch, klamúcich spolupracujúcich obvinených, tyranoch policajtoch, prokurátoroch a sudcoch.
A konkrétne Kučerku sa zastávali tak, že za Robertom Ficom viseli dva gestapácke kabáty, ktoré chceli poslať prokurátorom.

Ako si všimol aj Najvyšší súd: ak by bola pravda, čo všetko tvrdil Kučerka počas celého konania, tak by sa na jeho trýznení podieľalo až dvanásť policajtov, prokurátorov alebo sudcov. Súd však hovorí, že ten, kto zlyhal, je Kučerka a nie orgány činné v trestnom konaní. Policajt sa podľa súdu svojmu povolaniu spreneveril tým, že prijal úplatky spolu za 150-tisíc eur za to, že nebude vyšetrovať dva konkrétne prípady. Jeden sa týkal príbuzného podpredsedu parlamentu Petra Žigu a druhý daňovej kauzy firmy Jopi Trade.

Na úteku

Až z rozhodnutia Najvyššieho súdu vidno, ako primitívne sa Kučerka, ktorého obhajca sa stal teraz členom súdnej rady, snažil trestnému konaniu vyhnúť. Odsúdený bol v neprítomnosti, pretože ušiel do Bosny a Hercegoviny. To však najprv popieral a súdu písal ospravedlnenia typu, že bol so svojím kamarátom z Prahy v Sarajeve, kde sa mu náhle zhoršil zdravotný stav a lekár mu odporučil pokoj na lôžku, a preto nemôže prísť na verejné zasadnutie. Priložil aj lekársku správu, a keď si jej preklad prečítal lekár Zboru väzenskej a justičnej stráže, tak skonštatoval, že mu nič nebráni zúčastniť sa na pojednávaní. Na Slovensko už ale nikdy neprišiel a minister spravodlivosti Bosny a Hercegoviny rozhodol, že ho krajina nevydá.
Ešte pred voľbami sa samostatne rozbehlo aj vyšetrovanie toho, kto Kučerkovi s útekom pomáhal, podozrenia už teraz smerujú k Slovenskej informačnej službe.

Usvedčil sa sám

Súd v rozsudku, ktorým potvrdil už skoršie rozhodnutie Špecializovaného trestného súdu, jasne píše, že odsudzujúci rozsudok je „výsledkom konania, v ktorom nedošlo k žiadnym podstatným chybám“. Ďalej, že „dôkazy boli presvedčivé a bez rozumnej pochybnosti vylučujú akúkoľvek inú alternatívu skutkového deja“.

Takisto bolo „plne realizované základné právo obžalovaného na spravodlivý proces“. Žiadne týranie, žiadne vyfabrikované dôkazy alebo výpovede pod nátlakom.

Kučerku podľa súdu usvedčuje predovšetkým jeho vlastná výpoveď, v ktorej sa najprv ku všetkému priznal a povedal, že bol súčasťou dobre zabehnutého systému.

Okrem toho ho usvedčuje spolupracujúci obvinený Bernard Slobodník, dvaja operatívci a aj listinné dôkazy. Najprv totiž v jednom prípade vypracoval uznesenie o vznesení obvinenia obsahujúce skupinu osôb, kde bol aj Žigov príbuzný, a potom vypracoval druhé, kde meno Žiga zrazu vypadlo.

Súd neuveril ani tomu, že mu napríklad 20-tisícový úplatok Bernard Slobodník odovzdal len ako všeobecný nekonkrétny dar ako poďakovanie za dobrú spoluprácu.
Lajos 20.11.2023, 19:04 | #11425
Pán Taraba a pár jeho slov. Len tak ďalej!
  Lajos 20.11.2023, 19:04 | #27369
  Link FB príspevok
  Lajos 20.11.2023, 19:04 | #27370
  A zrazu tie papieriky čo neschopná Čaputovej vláda MUSELA vydávať sa nemusia dávať.
majka 20.11.2023, 18:58 | #11424
Výbor pre právo, poriadok a bezpečnosť v Petrohrade odmietol povoliť manželkám mobilizovaných zhromaždenie za návrat mužov zo špeciálnej operácie – telegramový kanál „Cesta domov“. Úrady sa odvolali na obmedzenia v Petrohrade súvisiace so šírením koronavírusu. Z rovnakého dôvodu bolo zhromaždenie zakázané aj v Moskve.
Lajos 20.11.2023, 18:58 | #11423
Péter Szijjártó: Fica si vážim. Má sebavedomie a nevidí hrozby, ktoré nie sú
  Lajos 20.11.2023, 18:58 | #27367
  https://www.progresivne.com/2023/11/20/peter-szijjarto-fica-si-vazim-ma-sebavedomie-a-nevidi-hrozby-...
  Lajos 20.11.2023, 18:58 | #27368
  Dlhší článok ale veľmi kvalitný rozhovor!
Lajos 20.11.2023, 18:52 | #11422
Úrad vlády SR versus hŕstka slniečkarskeho progresìvneho dorastu 1:0. Ideme ďalej.
  Lajos 20.11.2023, 18:52 | #27362
  Link FB príspevok
  Lajos 20.11.2023, 18:52 | #27363
  Nepripomína Vám to niečo?
  Lajos 20.11.2023, 18:54 | #27364
  Tie decká tam - mne tú hlúpu odborníčku PS Stohlovu, ktora sa viac krat strapnila v televizii, ze nevedela zakladne veci ci uz z historie alebo z enviro odboru.
majka 20.11.2023, 18:49 | #11421
https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/3/86/8623813/8623813.jpg?rev=4&_r=0.9301201641424153
  majka 20.11.2023, 18:50 | #27361
  Reálny volič Smeru žije z lásky k precedovi, ne k Ukrajine
ball8 20.11.2023, 18:44 | #11420
O ÚDAJNOM VYPÍNANÍ MÉDIÍ

Šíri sa nám tú klišé, že minulá vláda "vypínala opozičné médiá" a preto je v poriadku aktuálne ťaženie Smeru proti Denníku N, Aktualitám, Sme či Markíze.

Pár poznámok

- Neviem, kto boli za minulej vlády "opozičné médiá", ale ak si pozriete statusy Igora Matoviča, tak najviac nadával na Denník N a spol. - nie na Hlavné správy, Slobodný vysielač, či Infovojnu, ktoré má na mysli Smer.

- Za minulej vlády neboli vypnuté žiadne skutočné médiá. Dočasne zablokované boli kanály, ktoré šírili kremeľskú propagandu a z ktorých niektoré boli v priamom kontakte so zástupcami ruského štátu.

- Dočasne zablokované boli vo chvíli, keď režim vojnového gaunera Putina začal bombardovať, masakrovať a vojensky útočiť na susednú krajinu a kedy nebolo jasné, či sa ruské tanky nezastavia až za Užhorodom. Tunajšie úrady si tak vyhodnotili, že asi je dobré preventívne zablokovať kanály, ktoré pracujú pre nepriateľský režim.

- A teraz pozor: my v Denníku N sme tento postup štátu kritizovali. Písali sme, že postup, ktorý NBÚ zvolil voči niektorým prokremeľským webom je netransparentný.

- Ak dnes Ficova vláda podniká nejaké kroky voči médiám, tak to nie je preto, že by pracovali pre Putina, ako to bolo za minulej vlády. Robí to preto, že jej prekážajú nezávislé médiá, ktoré poukazujú na jej kauzy a prešľapy.

Ďakujem a buďte pri nás

https://www.instagram.com/p/Cz35s1hCVmw/
  Lajos 20.11.2023, 18:55 | #27365
  Plačko a mega chujko Šnídl. Tvoj vzor? to si dopadol, odpad :(
  ball8 20.11.2023, 19:11 | #27371
  Keď rátame, že máš IQ tak 85, tak on ťa presahuje cca 1,4 násobne **08
  Inferno 20.11.2023, 19:27 | #27372
  Ball8 ty ale nakladáš ľuďom ale pritom sa strápňuješ. Ani IQ 120 nezabezpeči človeku že nie je chuj, ty to vážne nechápeš?
  Inferno 20.11.2023, 19:29 | #27373
  úplne základné veci Ti unikajú - evidentne o živote toho ešte veľa nevieš - si ako tie študentky dnes na proteste čo nič nevedeli a keď mali odpovedať na základné ľahké otázky - tak povedali že nie, prišli na tichý protest.
  Inferno 20.11.2023, 19:29 | #27374
  pôjdeš do pekkla za to aký si hlupák!
  ball8 20.11.2023, 19:32 | #27375
  Matúš, ňuňu, večerná borovička ťa čaká
  ball8 20.11.2023, 19:32 | #27376
  či sorry, Dušan
Lajos 20.11.2023, 18:24 | #11419
KONŠPIRÁTORI Z DENNÍKA N ZASE KLAMALI!
Hádam sa nám už nikto nečuduje, prečo považujeme komunikáciu s týmto plátkom za zabitý čas! Kde môžu, tam zaklamú, len aby nás očiernili. A keď ich nachytáme, tak sa takto na tajňáša opravia.
Nemá to s nimi žiaden zmysel…
Našou povinnosťou nie je strážiť ich objektívnosť, ale našim právom je ich ignorovať, ak svojim správaním porušujú svoju základnú zákonnú povinnosť pravdivo, včas a všestranne informovať.
Robert Fico, predseda vlády Slovenskej republiky
  Lajos 20.11.2023, 18:24 | #27356
  Link FB príspevok
majka 20.11.2023, 16:13 | #11418
Nedávno sa ukázalo, že 21-ročný Daniil Solovjov žije v Londýne a živí sa ako model. Na niektorých zverejnených fotografiách pózuje v dámskych šatách, s manikúrou a mejkapom.

Jeho otec pritom aktívne vystupuje proti LGBT komunite a je za posielanie brancov na front. Počas jedného z vysielaní Solovjov tiež vyzval, aby rakety zasiahli európske hlavné mestá: „Berlín, Paríž, Londýn a Brusel sú pripravené zhorieť z našich raketových útokov? A ak to bude potrebné, z použitia taktických jadrových zbraní?"Stojí za zmienku, že obaja Solovjovovi synovia sú vo vojenskom veku, ale ani jeden neslúži. Je známe, že 34-ročný syn propagandistu Alexandra Solovjova je režisér, študoval v Londýne a teraz nakrúca reklamy v Rusku.

Prečo nepošle Solovjov skapať na front aj svoje deti, prečo ta posiela iba deti obyčajných Rusov?
https://ukrainetoday.org/2023/02/13/photos-of-solovyovs-youngest-son-in-womens-clothes-and-with-mani...
  Inferno 20.11.2023, 17:49 | #27355
  Chorý buzerant namiesto toho aby šiel bojovať - tak sa pretŕča v silónkach. Humus. Fuj!
Zhorí v pekle!
slaven 20.11.2023, 15:57 | #11417
Ufff ... nepríjemné, čo? **02
V Amerike je show, kde sa tetujú všetky druhy zoomerov, ale nevedia, čo presne dostávajú! Tento chlap dostal hnidu na brucho
---------------------------
http://www.nasetipy.com/other/show-v-USA.mp4
Lajos 20.11.2023, 15:22 | #11416
Quake 20.11.2023, 13:37 | #27335
Blokovanie slobodných médii je cesta k autokracii. Jasné, že sa im tažko počúvajú nepríjemné otázky. Rešpekt Denníku N, Aktualitám a pod. za ich robotu.
  Lajos 20.11.2023, 15:22 | #27349
  Media sa blokovali za minulej vlady. Vtedy Ti to nevadilo?
  Lajos 20.11.2023, 15:23 | #27350
  Teraz sa media neblokuju ALE IGNORUJU!!!!!
  Lajos 20.11.2023, 15:23 | #27351
  ak v tom nevidis rozdiel, si hlúpy ako ball8 :(
  slaven 20.11.2023, 15:54 | #27352
  Ver mi, ze on rozdiel nevidi a jemu jedno blokovanie nevadilo a ine je strasne, ale strasne zle **16 **01**02**01
to je taka skupina ludi s jednostrannym/jednofarebnym myslenim, to nezmenis hoc napises co len chces **33
i- ignoracia tychto ludi je naj a mas klud **03
  ball8 20.11.2023, 16:32 | #27354
  dezolátov treba blokovať Lajos
  Lajos 20.11.2023, 18:25 | #27357
  Preto Ťa blokujú?
  Quake 20.11.2023, 18:36 | #27358
  Blokovali sa dezinformačné weby, ktoré jednoznačne klamali.
A to je veľký rozdiel - rozumiem, že pre teba je ťažké rozlíšiť seriózne spravodajstvo a bullshity.
A to nie je subjektívny pocit, ale relevantný fakt.
  Quake 20.11.2023, 18:39 | #27359
  A v tomto prípade ide jednoznačne o to, že Fico sa boji. Aktuality a Denník N nakompletku rozobrali jeho mafiánske spôsoby, kšefty, smerácku chobotnicu, obchodné prepojenia a klamstvá. Uz docvaklo?
  Lajos 20.11.2023, 18:56 | #27366
  Neplač. Ignorácia je OK a plakať môžete do ďalších volieb.
Lajos 20.11.2023, 15:06 | #11415
Quake 20.11.2023, 13:30 | #27333
Problém nie sú podnikatelia, ale darmožráči, prebujnelý štát, štátni zamestnanci, rozdávačky, dotácie, bonusy, dávky. Niekto totiž na tieto výdavky musí zarobiť...
  Lajos 20.11.2023, 15:07 | #27346
  100% súhlasím!!!
  Lajos 20.11.2023, 15:07 | #27347
  pán posolanec Huliak už začína týchto darmožráčov riešiť!!!
  Lajos 20.11.2023, 15:07 | #27348
  Detaily: Link FB príspevok
  RUTY 20.11.2023, 16:26 | #27353
  Ok mala otázka, koľko si vycical štát cez covid na dotáciách pre svoju krčmu. A keď chceš zrušiť všetky príplatky, tak sa ťa opýtam koľko dávaš plat barmanke. Asi je za vodou, keď nám závidíš príplatky na deti, lebo môj názor je, že to rodinám pomáha, ale tebe je to sumafuk.
  Quake 20.11.2023, 18:43 | #27360
  Ruty - štát (Matovič) mi vyhláškou ZAKÁZAL podnikať v období pandémie a namiesto toho mi kompenzoval asi tak desatinu z toho, čo som reálne za mesiac zarobil, aj to ešte s niekoľkomesačným meškanim. Bol som každý ten mesiac mínusový. To sa ti zdá ako cicanie štátu? **02
Lajos 20.11.2023, 14:48 | #11414
Prebúdzanie ducha -10. časť Nevesta hôľ
  Lajos 20.11.2023, 14:48 | #27343
  https://www.progresivne.com/2023/11/20/prebudzanie-ducha-10-cast-nevesta-hol/
Lajos 20.11.2023, 14:47 | #11413
Trocha štatistiky
  Lajos 20.11.2023, 14:47 | #27342
  https://www.progresivne.com/2023/11/20/trocha-statistiky/
majka 20.11.2023, 14:35 | #11412
Zdá sa, že Robert Fico chápe, ako zle by vyzeralo, ak by nepustil novinárov televízie Markíza, Denníka N, SME a Aktualít na úrad vlády. Preto svoje hrozby zjemnil a teraz iba hovorí, že s novinármi z týchto redakcií nebude komunikovať.

Za nás sa veľa nemení. Denníku N Fico neodpovedá už roky. Zmena však je, že to premiér vyhlásil ako svoje oficiálne stanovisko. Nie je to len otázka jeho dobrej či zlej nálady, je to premiérske rozhodnutie.

Fico si asi myslí, že úrad vlády je jeho súkromné sídlo a on sa tam môže správať ako doma. Mýli sa. Zvolili ho ľudia ako svojho zástupcu. Je tam na presne určený čas a zákony mu veľmi jasne určujú, čo môže a nemôže robiť.
Oficiálnym rozhodnutím prerušiť komunikáciu s vybranými médiami porušuje zákon. Ten mu prikazuje, aby informoval všetky médiá. Aj čitatelia Denníka N majú právo na informácie a Robert Fico im ich chce odoprieť.

Robert Fico v role premiéra zastupuje verejnosť. Rovnako ako my novinári. Odmietaním našich novinárov odmieta aj verejnosť.
https://img.projektn.sk/wp-static/2023/06/2023-06-12-Energia.jpg
  slaven 20.11.2023, 14:43 | #27341
  Výborne, väčšina ľudí to schvaľuje, vy liberáli škriekate. Len tak ďalej so zapredanými médiami sa inak asi nedá **26
  slaven 20.11.2023, 14:49 | #27344
  Kedy si títo zúfalí pisálkovia prestanú domýšľať, zavádzať, manipulovať a začnú si konečne robiť svoju prácu - teda podávať informácie podložené faktami a nie ich vlastnými, subjektívnymi a hlavne tendenčnými domnienkami?
  ball8 20.11.2023, 14:57 | #27345
  Jediný zapredaný je tu slaven a jeho web plný dezolátov **08
  majka 20.11.2023, 19:35 | #27377
  A hoci Fico oznámil, že prerušil s uvedenými médiami akýkoľvek kontakt, nie je to úplne pravda. Krátko nato sebe vlastným štýlom na Facebooku informoval, ako Denník N prekrútil jeho slová na sneme, že sa chystá na predčasné voľby, hoci hovoril len o straníckych voľbách. Pochopili sme to ako žiadosť o opravu a uviedli sme to na svojej stránke na pravú mieru. Aj to je rozdiel medzi nami a alternatívou.
majka 20.11.2023, 14:32 | #11411
Neznáma choroba kosí ďalej
Zomrela bývalá ministerka školstva Martina Lubyová
Vo veku 56 rokov zomrela vedkyňa a bývalá ministerka školstva Martina Lubyová. Informovala jej bývalá hovorkyňa Andrea Pivarčiová. Ministerkou ako nominantka SNS bola od septembra 2017 do marca 2020.Po odchode z politiky sa vrátila naspäť na SAV, kde ďalej pôsobila na Prognostickom ústave Centra spoločenských a psychologických vied SAV.
https://img.projektn.sk/wp-static/2020/01/2701oecd_ms_4678440.jpg?w=586&fm=jpg&q=85

  slaven 20.11.2023, 14:41 | #27340
  mala rakovinu, ty tupelo hlúpe **27
Lajos 20.11.2023, 13:44 | #11410
NAOZAJSTNÁ ŽURNALISTIKA - toto si treba vypočuť :))))))))

Minulotýždňové vyjadrenie predsedu vlády Roberta Fica a kroky predsedu parlamentu Petra Pellegriniho voči médiám vyhnali do ulíc niekoľko študentov žurnalistiky.

V pondelok od rána stáli s transparentmi pred Úradom vlády. Ešte predtým adresovali premiérovi a šéfovi Národnej rady SR otvorený list, v ktorom oboch vyzývajú k verejnému ospravedlneniu a prehodnoteniu postoja voči novinárom.
  Lajos 20.11.2023, 13:44 | #27337
  Link FB príspevok
  slaven 20.11.2023, 14:35 | #27339
  len toľko k nim: Malý vtáčik lietal na zimu na juh. Bola taká zima, že vták zamrzol a spadol na zem do veľkého poľa. Kým tam ležal, prišla okolo krava a vypustila na neho trus. Keď zamrznutý vták ležal v hromade kravského trusu, začal si uvedomovať, ako sa zahrieva, pretože trus ho v skutočnosti rozmrazuje. Ležal tam celý teplý a šťastný a čoskoro začal spievať od radosti. Okoloidúca mačka počula spev vtáka a prišla to preskúmať. Po zvuku mačka objavila vtáka pod hromadou kravského hnoja, okamžite ho vyhrabala a zjedla.
Lajos 20.11.2023, 13:39 | #11409
V JuEsEj musia mať naozaj radosť zo svojho prezidenta.
"Milujem tvoje uši. Koľko máš rokov, 17?"
  Lajos 20.11.2023, 13:39 | #27336
  Link FB príspevok
Lajos 20.11.2023, 13:30 | #11408
Kde boli títo študenti žurnalistky na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislavet, keď sa vypínali/blokovali niektoré média ? To Vám nevadilo ? Vtedy nebolo potrebné protestovať za slobodu slova, prejavu, za právo na informácie ?
  Lajos 20.11.2023, 13:30 | #27334
  Link FB príspevok
Lajos 20.11.2023, 13:29 | #11407
Peter Tóth: O JEDOVATOSTI MÉDIÍ, NOČNÍKOV A SEPTIKOV
  Lajos 20.11.2023, 13:29 | #27332
  https://www.progresivne.com/2023/11/20/peter-toth-o-jedovatosti-medii-nocnikov-a-septikov/
Markuss 20.11.2023, 12:00 | #11406
Potemkinovské Frisco
Go West!

https://hnonline.sk/svet/96116184-potemkinovska-kalifornia-san-francisco-vyhana-bezdomovcov-kvoli-su...
  Markuss 20.11.2023, 12:01 | #27328
  https://www.theguardian.com/us-news/2022/apr/23/san-francisco-homelessness-street-team-fentanyl
Quake 20.11.2023, 11:56 | #11405
Slovensko si požičalo na finančných trhoch na dôchodky, platy vo verejnej správe a aj na sociálne dávky.

10 ročný úver za 3,8%
12 ročný úver za 4,1%
3,5 ročný úver za 3,4%

Pri 8 miliardovom deficite ročne sú len "nové" úrokové náklady každý rok 300 miliónov EUR.
To je jedna obrovská nemocnica darovaná investorom.
Je jedno aký máme rating, požičiavame si draho, lebo sme riziková krajina.
  Quake 20.11.2023, 11:58 | #27327
  Máte našetrené?
Kto nie, kruto zaplače. A ten, kto je na ID, na dávkach, na hypotékach, na uveroch alebo zarába málo, bude plakať najviac. Díkes Matovič, díkes Fico.
  Quake 20.11.2023, 12:07 | #27329
  To, čo spravil Igor, bola jedna veľká katastrofa. Namiesto šetrenia z vysokých príjmov sa rozdávali na každú stranu - atómovky. Tu dôchodcom, tu štátnej správe, tu rodičom, taká dávka, hentaká dávka. Jeb daňové bonusy, jeb rodičovský bonus, jeb obedy, vlaky zadarmo, jeb štedré očr, pn, dávky v nezamestnanosti.
A Fico v tomto pokračuje. Nevadí, že si musíme na to požičiavať, no nie? Po nás potopa...
  RUTY 20.11.2023, 12:49 | #27330
  Tak ty by si bol najradšej keby ani dôchodky nevyplácali. Keby tu podnikatelia platili dane ako majú a neojebovali tu 30 rokov, tak by bolo v kase. Načo sa cez covid dotovali a rozdrbal sa celý rozpočet.
  Quake 20.11.2023, 13:30 | #27333
  Problém nie sú podnikatelia, ale darmožráči, prebujnelý štát, štátni zamestnanci, rozdávačky, dotácie, bonusy, dávky. Niekto totiž na tieto výdavky musí zarobiť...
Quake 20.11.2023, 11:10 | #11404
Keď Fico zakázal vybraným médiám vstup na Úrad vlády, musel mať odvtedy taký Bratčikov mokré sny ako túto úžasnú novinu oznámi zbabelcovi z bunkra.
Ja viem...viem, podľa Peskova je Slovensko úplne bezvýznamná krajina, ale každá dobrá správa predsa dokáže potešiť okupantské duše.

Na mieste Markízy a i. by som teda novú vládu nepozývala do žiadnej politickej diskusie a nič okrem negatívnych prešľapov o nich nepísala. A to garantujem, že do mesiaca by nielenže pustili tieto médiá na Úrad vlády, ešte by im Fico za to aj zaplatil len aby tam prišli...pretože to čo Fico potrebuje je pozornosť a publicita, on potrebuje, aby ho ľud videl a počul a ak by ho médiá prestali ukazovať, rovnako tak aj celú jeho Smero-Hlas bandu, rýchlo by si spočítal či je pre neho také výhodné nazvať nejaké médiá ,,nepriateľské".

A Infovojna či E-report mu veru neprinesú dobrý odkaz v zahraničí, ale vďaka tomuto kroku bude len za autoritatívneho sociopata, ktorý nevie čo od dobroty a ťahá Slovensko na ruSSácke chodníčky.

Aspoň študenti žurnalistiky majú gu*e a išli dnes protestovať.

RTVS sa báť nemusí, tí včera do diskusie vľúdne prizvali Richtera a miestami som nevedela či reláciu vedie moderátor alebo pán SMERák.

Milo potešila len TA3, ktorá neprizvala nikoho z kolaborantov, ale sčítaných, múdrych a empatických ľudí.
  Quake 20.11.2023, 11:12 | #27323
  Pekný názor.
Byť na mieste ignorovaných médii, absolútne sa na smeromafiu vykašlem. Hádam zo Slovenska nespravíme druhé Maďarsko, kde zlodejisko Orbán totálne ovládol média a tak sa chudákom Maďarom nedostáva pravda, ale iba sračky provládnych médii.
  Lajos 20.11.2023, 11:27 | #27324
  Hlúpy a primitívny názor. Vláda na nich serie! A ľudia budú srať na Markízu keď tam uvidia len blbečkov z PS, Demokratov a iný odpad.
  Lajos 20.11.2023, 11:28 | #27325
  Ste pomýlení v hlavách - Fico žiadne média neovládol, ale ignoruje určitú skupinu médií ktoré sú ovládané vieme kým a vieme akú propagandu robia.
  Quake 20.11.2023, 11:55 | #27326
  Fico sa veľmi bojí médii, ktoré mu kladú nepríjemné otazky.
Pri zlodejinách a odrboch predsa nepotrebuješ, aby ťa kontrolovali, no nie? Potrebuješ poslušné média, čo ta budú velebiť. Ako v Rusku. Ako v Maďarsku. V Bielorusku.
Pochopené? Či?
**04
  Lajos 20.11.2023, 13:01 | #27331
  Ignorácia týchto médií je naj cesta a píš si čo chceš.
Videl si reláciu TA3 cez víkend? ukážka ako to vyzerá v diskusií keď tam nemajú nikoho z koalície, jak u blbečkov diskusia gayov a pomýlených ľudí spolu.
  Quake 20.11.2023, 13:37 | #27335
  Blokovanie slobodných médii je cesta k autokracii. Jasné, že sa im tažko počúvajú nepríjemné otázky. Rešpekt Denníku N, Aktualitám a pod. za ich robotu.
slaven 20.11.2023, 11:07 | #11403
Katastrofálna prehra prezidentkinej strany v Moldavsku.
----------------
Porážka je úplná a totálna. Ako sme uviedli vyššie, stalo sa tak napriek zatvoreniu viac ako 30 populárnych publikácií v krajine, 6 televíznych kanálov a zákazu dvoch opozičných strán (poslednej z nich bolo zakázané zúčastniť sa volieb deň pred hlasovaním).

A to všetko sa stalo predovšetkým preto, lebo Moldavci sa boja vojny, do ktorej súčasná vláda krajinu jednoznačne vťahuje.
  slaven 20.11.2023, 11:07 | #27322
  aj tam, ako u nas LUDIA povedali NIE! a dost nahlas, ze ...
Takze parada Moldavci **26
To co tam predvadza prezidentka je cisty humus.
slaven 20.11.2023, 11:03 | #11402
Zaujímavé, že denníčkom Ingrid Brocková v kroji na Pražskom hrade nevadila. Ale Mišo Bartek v slovenskom parlamente áno.
------------
https://postimg.cc/gallery/rqY4czm
  slaven 20.11.2023, 11:03 | #27321
  Tupé slovenské zapredané médiááááááá **27
<< < 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions