POLITICKÁ DISKUSIA
|
Quake
|
29.09.2023, 15:35 | #9959
|
Volala mi nerozhodná kamoška, že čo má voliť.
Tak sme si pokecali 5min a vybrala si ku rezňu radšej opekané zemiaky ako ryžu
|
|
| |
peto10
|
29.09.2023, 15:43 | #24294
|
| |
Tým čo si radšej vyberú k rezňu ryžu by mali odobrať volebné právo *
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 16:18 | #24295
|
| |
Ajajaj, ja radšej ryžu, keď už si musím dať rezeň
|
|
| |
peto10
|
29.09.2023, 16:23 | #24296
|
| |
Tak to si ťa pridávam do ignore listu
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 16:27 | #24297
|
| |
A som skončil
|
|
| |
Quake
|
29.09.2023, 17:23 | #24298
|
| |
Ryža k rezňu, ananás na pizzu, kečup k vyprážanému syru.
Čo príde nabudúce? Triezvy Danko? Historik Uhrík?
|
|
| |
ball8
|
30.09.2023, 09:45 | #24305
|
| |
Ananás a pizza nie, vyprážaný syr vôbec Ale tý ryža k rezňu pasuje
|
|
|
slaven
|
29.09.2023, 14:05 | #9958
|
Volala mi nerozhodná kamoška, že čo má voliť.
Tak sme si pokecali 5min a ďalší hlas pôjde správnym smerom
|
|
| |
StanoDianiska
|
29.09.2023, 14:13 | #24285
|
| |
Dúfam, že si jej povedal, aby si zobrala vlastné pero
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 14:16 | #24286
|
| |
Kto už len tebe volá o radu
|
|
| |
Balaam
|
29.09.2023, 14:20 | #24287
|
| |
ja doporučujem aj vlastnú skartovačku čert nikdy nespí
|
|
| |
StanoDianiska
|
29.09.2023, 14:32 | #24288
|
| |
Balaam, len to veľmi nešír po internetoch, lebo ľudia budú chodiť s ruksakmi na voľby a v ruksaku skartovačka
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 14:42 | #24289
|
| |
Chalani, vážne existuje aj iný ako ten Váš dúhový svet, vážne.
Vie, viem, je to tažko pochopiteľné, ale je to tak
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 14:44 | #24290
|
| |
Prečo si si zrovna vybral ten mafiánsky?
|
|
| |
Balaam
|
29.09.2023, 14:54 | #24291
|
| |
V našom dúhovom svete sú veci aj také aj onaké. Niekedy je to fajn, inokedy horšie, taký už je život...raz je to farebné, inokedy tmavé...vo vašom je len to čierne, kde vám celý svet robí zle a všetci vás len klamú a chcú ovládať
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 15:07 | #24292
|
| |
Moj svet vonkoncom nie je cierny, ale je krasny
Drzte sa chalani v tom Vasom svete.
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 15:33 | #24293
|
| |
Čiernejší než smrť Niekedy som naozaj rád, že nemám tak úboho skľúčený život naplnený hoaxami, klamstvami a nenávisťou.
|
|
| |
Markuss
|
29.09.2023, 18:55 | #24299
|
| |
Buď happy. Inšpiroval si druhú, čo volala.
|
|
|
Quake
|
29.09.2023, 13:23 | #9957
|
Kotlebovi zrušili účet na FB...
Hehe
|
|
|
| |
Quake
|
29.09.2023, 11:47 | #24280
|
| |
Keď ťa ojebú o miliardy, znížia ti dôchodok úplne na hulváta a ty aj tak hodíš hlas svojmu hrdinovi
|
|
|
Markuss
|
29.09.2023, 10:51 | #9955
|
Podľa Milana Kuruca zo združenia Pracujúca chudoba je skutočný problém s produktivitou práce v cene, za ktorú predávame výrobky, ktoré u nás produkujeme. „Ak by sa produktivita práce rátala vo vyrobených kusoch za hodinu, tak by sme mali vyššiu produktivitu než na Západe. U nás idú výrobné linky v rýchlejšom tempe, než idú výrobné linky napríklad v Nemecku. Čiže problém nie je v počte kusov, ktoré vyrobíme, ale v cene, za ktorú ich predáme,“ povedal analytik pre Pravdu.
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Markuss
|
29.09.2023, 10:52 | #24278
|
| |
ale odbornik Ivan Miklos povedal, ze tu pichu robime a mali by sme zarabat este menej:
Takže je naša ekonomika v problémoch preto, že zarábame príliš veľa na to, čo robíme?
Áno, presne tak, aj keď viem, že neekonómovia teraz asi nesúhlasne krútia hlavou. Každý bude súhlasiť, že naše platy a dôchodky sú príliš nízke, ak ich porovnávame napríklad s Rakúskom. Lenže, žiaľbohu, nemôžeme to porovnávať z hľadiska platov, dôchodkov v Rakúsku alebo v Nemecku, ale z hľadiska konkurencieschopnosti a produktivity práce. Zhruba do roku 2013/14 rástla naša konkurencieschopnosť a to aj preto, že naše mzdy rástli pomalšie ako produktivita práce.
https://plus7dni.pluska.sk/domov/exminister-miklos-to-slovakom-riadne-vytmavil-konecne-mame-vyssie-p...
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 13:16 | #24281
|
| |
vacsieho idiota ekonoma ako Mikloša nepoznám
|
|
| |
Markuss
|
29.09.2023, 18:56 | #24300
|
| |
Dobre im radil aj na UA. Odvtedy to tam vzkvétá
|
|
|
|
Markuss
|
29.09.2023, 08:16 | #9953
|
sakra, tak ako to je. Pomaly, isto, peremoga, ... s lopatami bojujú, obrovske straty majú.
Kto hovorí pravdu?
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Markuss
|
29.09.2023, 08:17 | #24269
|
| |
Začiatkom júla bol Radakin optimistickejší, keď odmietal obavy, že ukrajinská protiofenzíva je pomalá a očakával, že hlavný úder ešte len príde. Už v tom čase však poukázal na hustotu ruských mínových polí či chýbajúcu leteckú podporu, čo ofenzívu spomaľovalo. O ruskej armáde vtedy hovoril, že stratila takmer polovicu bojovej účinnosti a je taká slabá, že na protiofenzívu nemá silu.
|
|
|
Markuss
|
28.09.2023, 21:53 | #9952
|
Toto hovorí za všetko
|
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 06:56 | #24266
|
| |
To nevymyslíš
|
|
|
slaven
|
28.09.2023, 21:24 | #9951
|
"Ukrajina nedostane od EÚ ani cent, kým Maďarsko nedostane svoje peniaze z európskych fondov" - administratíva premiéra Orbána
- Šéf administratívy maďarského premiéra Gergay Guillas vyhlásil, že Európska komisia zneužíva svoje právomoci a "absurdne a nepríjemne" odďaľuje vyplatenie peňazí Maďarsku z fondov EÚ pod ďalekosiahlymi zámienkami.
"Keďže na zmenu rozpočtu EÚ je potrebná jednomyseľná podpora, krajina, Ukrajina, nedostane ani cent z rozpočtu EÚ, kým Maďarsku nebudú vyplatené peniaze, ktoré mu patria z európskych fondov"," povedal Guillas.
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 21:29 | #24252
|
| |
Maďarsko by malo byť poriadne sankcionované, až sa napokon samo rozhodne vystúpiť. Orbán si stranu vybral, kolaboruje s ruSSkým fašistom.
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 21:37 | #24255
|
| |
vacsina ludi ma rovnaky nazor, aj na Slovensku, aj v inych krajinach ... len tak zo srandy si pozri priskumy v takom Nemecku, co si tam ludia myslia o podporovani vojny a posielani zbrani ...
Takze podme vsetkych sankcionovat za to, ze rozmyslaju rozumom a vedia, ze UA tu vojnu vojensky nema sancu vyhrat a posielanim zbrani sa len predlzi vojna a zomru vsetci Ukrajinci, potom asi pojdes bojovat ty, za Zelenskeho ... a jeho kamaratov, napr. tohto pana: https://prnt.sc/WaMNRob9P8LY
Takze neodstahujes sa do Norska, ale na Ukrajinu, chapem, vela zdaru v mlynčeku na mäso.
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 21:38 | #24257
|
| |
Kto by chcel hádzať vlastné prachy do čiernej diery, navyše bez kontroly použitia?
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 21:45 | #24258
|
| |
Jo, viem, všetky štáty Európskej únie majú jasno v tom, že Maďarsko tam nepatrí. V tom sa zhodneme.
Raz darmo, ty by si sa asi ani za svoje deti nepostavil, keby ich silnejší bil niekde na ulici. Charakter slaven.
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 21:54 | #24260
|
| |
Áno. Aj Rakúsko, aj Nemecko... preto rastú FPÖ, preto rastie AfD, preto sa premiéri v EU rad radom stávajú minulosťou. Ľudia sú s nimi nadmieru spokojní
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 22:15 | #24263
|
| |
Aj iné krajiny majú dezolátov, nie len my
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 22:16 | #24264
|
| |
Sú dva spôsoby, ako sa nechať oklamať. Jedným je veriť tomu, čo nie je pravda; druhý je odmietnuť veriť tomu, čo pravda je.
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 22:37 | #24265
|
| |
Na tejto stránke ste spravili oboje
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 07:35 | #24267
|
| |
Plno dezolatov všade, vlastne už je viac dezolatov ako podľa balla8 normálnych ľudí, sranda sa to otáča, že? Rovnako ako mainstream prestáva byť mainstreanom, ľudí už tie sračky prestáva baviť pozerať/čítať, Ten výplach mozočkov a potom si prečítajú aj iné názory, komentáre, nie len tú jednostrannú brečku pre jednoduchých...
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 07:56 | #24268
|
| |
Nikdy som nepovedal, že ich je viac ako normálnych ľudí. Vždy tu boli, sú, aj budú. Rozdiel je v tom, že v minulosti dezoláti nešírili svojich PRAUDU na internete, každý ich hneď vysmial. Dnes už väčšina inteligentných ľudí zlomila nad vami palicu. Pozri si akúkoľvek diskusiu k nejakému článku v serióznych médiách. Pod článkom je vždy zraz najväčších dezolátov na Slovensku, realita však vyzerá ináč
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 08:41 | #24270
|
| |
Ty si to nepovedal, ze ich je viac, to som povedal ja ...
Opakujem: vacsina ludi ma iny nazor ako ty, chapes? nepodporuje vojnu, nechce tam posielat zbrane, nesuhlasi s chorou LGBT propagandou, s green debilitou ... a to vsetko podporuje strana PS, uz sa chapeme? ci ti to mam klinovym pismom vybit do kameňa?
|
|
| |
StanoDianiska
|
29.09.2023, 09:18 | #24271
|
| |
slaven, neviem skade berieš istotu, že takých ako ty je viac. Myslím, že najobjektívnejším ukazovateľom bolo tohtoročné referendum. Účasť bola 27%. A dovolím si aj za balla8: on podporuje obranu Ukrajiny, nie vojnu.
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 09:37 | #24272
|
| |
Stano, referenda by som neriesil ... Na Slovensku na to ludia *ebu zvysoka. Ked referendum, dal by som to povinné.
Na Tvoju poslednu vetu mam iny nazor ako ty a ako on, poznas ho. nemusim ho opakovat.
|
|
| |
Balaam
|
29.09.2023, 09:41 | #24273
|
| |
Povinné referendum? to by ako fungovalo? kto nepríde pokuta? a ten mier má ako vypadať ? nebudú mať zbrane a Rusko sa zbalí? na toto som ešte od nikoho nepočul odpoveď...
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 10:00 | #24274
|
| |
Povinne referendum vyzera vies ako? pozri sa do Svajciarska. Mas s tym problem? ja nie.
------------------------------
Ku konfliktu som sa uz vyjadril, uz vVm to nebudem opakovat dokolecka, je to strata slov. Vy len pekne pokracujte so Zelenskym v tom co robite a Ukrajina vymrie, aspon co sa tyka muzov tam. Ti muzi co su v EU sa tam uz nevratia, boli by hlupi sa vratit do takej krajiny.
|
|
| |
ball8
|
29.09.2023, 10:02 | #24275
|
| |
slaven žiaľ od malička sympatizuje s agresormi a tyranmi a spravodlivosť mu nič nehovorí. Nezostáva nič, len mu popriať, nech príde jeho sused, zoberie mu dom a jeho vyhodí na ulicu (ber to slaven ako prirovnanie ku konfliktu, nikoho k tomu nevyzývam a status slúži len na tvoje zamyslenie, ako by si v takom prípade reagoval).
|
|
| |
Balaam
|
29.09.2023, 10:27 | #24276
|
| |
Slaven prosím ťa povinné referendum nie je o účasti....
V roku 1847 Švajčiari pridali povinné referendum k svojej národnej ústave. O každej zmene a doplnení ústavy je vláda povinná zvolať referendum. Rovnako je referendum povinné aj o vstupe Švajčiarska do medzinárodných organizácií.
čiže referendum musíš robiť podľa ich národnej ústavy ku každej zmene ústavy a nie že je povinné účasťou...ale to je nepodstatne...
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 10:42 | #24277
|
| |
este raz: mas ty osobne problem s povinnym referendom o dolezitych veciach?
a ak s tym problem mas, vies mi napisat aky konkretne?
ano, nie, neviem
|
|
| |
Balaam
|
29.09.2023, 11:04 | #24279
|
| |
Švajčiarsky model u nás? zabudni...či s tým mám problém? ja nie, ale otvor oči a pochopíš kde je problém....Švajčiari majú troška inú tradíciu....čo funguje v jednej krajine nebude v inej ... skoro 200 ročná tradícia a skúsenosť je niečo iné ako experiment v krajine kde značná časť obyvateľov je schopná veriť na čipovanie, sledovanie, zázračné papieriky, posielanie do zákopov atď ...u nás by sa to zneužívalo jedna radosť...
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 13:17 | #24282
|
| |
som rad ze s tym nemas problem ... a ja verim, ze ani ostatni ludia by nemali a sli by hlasovat, ak by museli a konecne by rozhodovali ludia a nie politici o dolezitych veciach
|
|
| |
Balaam
|
29.09.2023, 13:34 | #24283
|
| |
som rád, že si si vybral z toho príspevku iba to, čo sa ti hodilo ostatné je tá povestná vata, nepodstatné 
|
|
| |
slaven
|
29.09.2023, 13:49 | #24284
|
| |
súhlas každý si vyberá
|
|
|
Cristobal
|
28.09.2023, 21:21 | #9950
|
ze nobelova cena za mier pre zeneskeho... mam dost
|
|
| |
Cristobal
|
28.09.2023, 21:21 | #24249
|
| |
zelenskeho
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 21:24 | #24250
|
| |
 
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 21:28 | #24251
|
| |
Úprimne, nenapadá mi nikto vhodnejší za posledné 2 roky.
|
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 21:55 | #24261
|
| |
Aj Obama už dostal, vopred
Za niečo, čo nakoniec neuskutočnil
|
|
|
Lajos
|
28.09.2023, 20:44 | #9949
|
|
Cenzúra je pre slabochov. Iba silní sa nepodvolia
|
|
|
| |
Lajos
|
28.09.2023, 20:45 | #24246
|
| |
Čo na to poviete? Na tento naozaj nečakaný krok Muska. Bude jančenie hlupáčikov alebo nie?
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 20:51 | #24247
|
| |
Twitter padne. Odkedy ho prevzal Musk, dosť vecí sa tam zmenilo k horšiemu. Najhoršou vecou bude spoplatnenie pre všetkých, ktoré údajne podľa niektorých zdrojov plánujú zaviesť kvôli tomu, že ich stránky skenuje neskutočné množstvo botov. Nehovoriac o tom, že Twitter nemá žiadne mechanizmy proti útokom botov na konkrétny kanál, čo môžeš vidieť často.
Threads asi zažije veľký boom potom.
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 21:37 | #24254
|
| |
Kto by chcel ostať na platforme, ktorá cenzuruje?
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 21:38 | #24256
|
| |
Dezolátov cennzúrovať musíš. Hoaxerov cenzúrovať musíš. Ak to nerobíš, potom si ako oni.
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 21:59 | #24262
|
| |
Presne. Brave new world, bez kktov.
Nie na fejsbuku, ale na Twitteri
|
|
|
majster
|
28.09.2023, 20:22 | #9948
|
no ešte jedna poznámka, hneď napíšem, že tomu nerozumiem: keď je lebo Fico taky zlodej a mafián ako všetci píšete, kde ma tie love, keď dnes sa dajú zistiť peniaze uložené aj na mesiaci, aké ma majetky, lebo zmatkovič nič nenapísal ako o iných (o sebe nie) majú haciendy a vily a domy a chaty a neviem čo všade
|
|
|
majka
|
28.09.2023, 20:10 | #9947
|
Polícia upozorňuje, že zachytila niekoľko dezinformačných a manipulatívnych videí a audionahrávok súvisiacich so sobotňajšími voľbami. Informuje o tom na svojom profile na Facebooku.
Ide podľa nich o:
účelovo zostrihané videá
zmanipulované audionahrávky
produkty zneužité technológiou deep fake
falošné a nepravdivé informácie
Polícia upozorňuje ľudí, aby boli v online priestore obozretní a nenechali sa zneužiť záujmovými skupinami, ktoré chcú prostredníctvom klamstiev dosiahnuť svoje vlastné ciele.
|
|
|
Quake
|
28.09.2023, 20:07 | #9946
|
Bude mi chýbať Ódor a celá úradnícka vláda. Obrovský kus roboty za pár mesiacov
Ak sa naplní čierny scénar, zbohom Slovensko, vitaj chaos.
Tak nezabudnite dať hlas normálnej strane, chalani.
|
|
| |
majka
|
28.09.2023, 20:17 | #24240
|
| |
Ukrajina,POL,Lotyšsko,Litva,Švédsko,Anglicko,Nórsko,Dánsko,Fínsko,za chvíľu celá UEFA okrem HU.
Švédsko oznámilo, že nedovolí Rusku zúčastniť sa ženského Euro-2024. Miestne reprezentácie nenastúpia proti rovesníkom z Ruskej federácie.
|
|
| |
majka
|
28.09.2023, 20:17 | #24241
|
| |
patrili to nižšie
|
|
|
Lajos
|
28.09.2023, 18:59 | #9945
|
|
Voličom Progresívneho Slovenska a SAS v Bratislave. Keď 1.10. už nebude mať kde zaparkovať spomeňte si, kto si opäť neurobil domácu úlohu
|
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 19:24 | #24232
|
| |
Treba verit, ze nova vlada ten chory zakon zrusi
|
|
| |
peto10
|
28.09.2023, 19:33 | #24235
|
| |
Vsak cely Smer, Hlas aj fasisti za ten zakon hlasovali
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 19:54 | #24236
|
| |
Takze Smer, Hlas a fasisti bude nova vlada?
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 20:01 | #24238
|
| |
Ďalšie klamstvo Lajosa.
Za zákon hlasovalo 44 poslancov Oľana, 17 SaS , 7 nezaradení a 1 zo Sme rodina.
|
|
| |
peto10
|
28.09.2023, 20:16 | #24239
|
| |
Mas po ruke to hlasovanie? Ja som to sem minule daval a proti bol len Valasek a Borgula. Je ale mozne, ze to nebolo ono lebo som to hladal na rychlo.
|
|
|
|
|
|
majka
|
28.09.2023, 17:15 | #9944
|
|
Nórsky futbalový zväz oznámil odmietnutie hrať proti ruským tímom na všetkých úrovniach na medzinárodných turnajoch. Predtým výkonný výbor UEFA umožňoval ruským národným tímom s hráčmi mladšími ako 17 rokov účasť na medzinárodných turnajoch.
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 18:34 | #24229
|
| |
Viacero zväzov sa tak už vyjadrilo.
|
|
|
StanoDianiska
|
28.09.2023, 16:56 | #9943
|
#9932 slaven asi uveril na progresívne perá
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 17:55 | #24227
|
| |
poviem Ti len jedno k tomu Stano: Este ani ziadna progresivna strana na Slovensku nebola a bol som v komisii a videl som ake veci sa tam diali a dali diat ... Ja viem, neveris, hluposti, hoaxy, blaboly, ale je to realita. Viac sa mi pisat nechce. Nema to zmysel.
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 18:33 | #24228
|
| |
slaven je dezinformátor a dezolé
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 19:24 | #24233
|
| |
áno a ty si lietadlo, vieme
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 19:25 | #24234
|
| |
Prepáč, ale nosiť si vlastné pero na voľby, lebo ti ho vyzmizikujú. To je už choroba. Oznám to doma rodine, oni ti už pomôžu a dotiahnu ťa za odborníkom.
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 19:55 | #24237
|
| |
Oznamim to, o to sa neboj
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 20:18 | #24242
|
| |
Ďakujem. Hádam ťa majú radi a pomôžu ti. Kto iný, keď nie rodina.
|
|
|
slaven
|
28.09.2023, 14:16 | #9942
|
(Podľa západného mainstreamu smrteľne chorý) Ruský prezident Vladimir Putin sa stretol s (podľa západného mainstreamu smrteľne chorým) čečenským prezidentom Ramzanom Kadyrovom.
http://www.nasetipy.com/other/len-si-pokecali.mp4
|
|
| |
majka
|
28.09.2023, 16:40 | #24225
|
| |
Správy z médií uvádzajú, že stretnutie medzi čečenským vodcom Ramzanom Kadyrovom a ruským prezidentom Vladimirom Putinom trvalo asi 5 minút. Novinárov vyzvali, aby opustili miestnosť.
|
|
|
Quake
|
28.09.2023, 12:40 | #9941
|
RUSI PRINÚTILI RODINY OBETÍ, ABY POČÚVALI VÝKRIKY POČAS ZNÁSILNENÍ Z VEDĽAJŠEJ IZBY
Hrôzostrašné správy predniesol na pôde OSN šéf komisie OSN pre vyšetrovanie porušení práv na Ukrajine Erik Møse. O zdokumentovaných prípadoch povedal napríklad toto: "Rodinní príslušníci obetí boli často zadržiavaní vo vedľajších miestnostiach, a preto boli nútení počuť, ako k znásilneniam dochádza"
Podľa šéfa komisie v niektorých prípadoch došlo aj k mučeniu, ktoré napokon viedlo až k smrti. Len na margo tých, ktorí tvrdia, že na Ukrajine žiadna vojna nie je. Prípady prešetrovala nezávislá komisia.
Zdroje: https://news.un.org/en/story/2023/09/1141417
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 12:41 | #24208
|
| |
Skurvená ruská zbabelá chamraď.
Každý jeden človek, čo akokoľvek podporuje Rusov, je pre mňa ľudský odpad.
|
|
| |
majster
|
28.09.2023, 12:48 | #24210
|
| |
    jedna pani povedala aj americky vedci, zistili že UA vojaci evakuovali bytovku a potom do nej priyebali dve tri rakety, nech mi nifto nepioše že nemaju pravdu, lebo pacňu tam dve rakety a dvojme su zranene, to jek keby strteľali so šlepimi a tiež by buli dvojo zranene , keby buli bližši ku hlavni
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 12:56 | #24213
|
| |
majster, ty si jeden nechutný senilný dedo. Zjavne mali asi teba navštíviť, vtedy by si možno uveril, čo tá tvoja ruSSká chamraď je.
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 13:10 | #24215
|
| |
Aký otec, taký syn, že majster?
Že pozdravujem synátora
|
|
| |
StanoDianiska
|
28.09.2023, 13:21 | #24216
|
| |
majster, posielam ti len malý úryvok zo správy, kde sa píše ako získavali dôkazy a fakty o tých udalostiach. Jedna pani povedala to určite nie je...:
"Komisia sa tiež opierala o rozhovory na diaľku, fotografie, videozáznamy, vyhlásenia strán konfliktu, satelitné snímky, dokumenty, správy, štatistiky a iné podobné informácie zo spoľahlivých zdrojov. Porovnala zozbierané informácie s informáciami vytvorenými štátmi, agentúrami OSN, fondmi a programami, organizáciami občianskej spoločnosti, médiami a inými relevantnými aktérmi."
Neviem ako by si sa cítil, kebyže sa také násilie stane v tvojej rodine a ja na to poviem, že jedna pani povedala...
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.ohchr.org/sites/default/files/2023-08/A_HRC_52_CRP.4_En%20%28003%29.pdf
|
|
|
| |
majster
|
28.09.2023, 13:40 | #24220
|
| |
Stano, stači mi perve paru slova co ši napisal a tak je sicko Komisia sa tiež opierala o rozhovory na diaľku, to je presne tak jak sebe mi pišeme a co še tika tebe Quako, 22 roky buli tu RUSI, nič nedraželo , púlyn sme mali s ropu pomaly zadarmo, ale ani sme im nič neplacili za to že tu buli prave naopak a jak je to s američanmi a s nato????? keľo nas to stoji????lem sebe voľce keho scece, ale Quako mne nenadavaj ani ja ci nenadavam tak še podľa teho spravaj veleb sebe keho sceš, ale ostaň človekom
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 14:12 | #24222
|
| |
Ja ti nenadavam, majster. Ale ak podporuješ Rusov v tejto vojne, nemáme sa o čom baviť. Bohužiaľ si tažko poznačeny socíkom, s tým ja nič nespravím. Rusko je chorá krajina na čele s bláznami. Pevne verím, že ľudia ako ty budú čím ďalej tým menej rozhodovať o našej krajine.
|
|
| |
vallson
|
28.09.2023, 14:44 | #24223
|
| |
Keď je na čele Ruska blazon, ako by si potom pomenoval toho na cele Ukrajiny?
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 15:52 | #24224
|
| |
Normálne - prezident suverénnej krajiny. Ktorý sa bežne stretáva s lídrami demokratických krajín, ktorí mu humanitárne aj vojensky pomáhajú. Tých krajín je niekoľko desiatok. Ruský prezident je izolovaný, pomáha mu Irán a Severná Kórea.
Ale možno sa všetci mýlia, že hej? Možno práve Irán a S.Kórea a Rusko sú mierumilovné krajiny a všetci ostatní len blázni
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 19:02 | #24231
|
| |
vallson: Na čele Ukrajiny je hrdina a budúci nositeľ Nobelovej ceny za mier. Na čele ruSSka je senilný geriatrický nacista, po ktorom zbierajú hovná jeho otroci.
|
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 12:27 | #24207
|
| |
Zatiaľ čo som videl v BA, tak z Blahu si riadne strieľajú.
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 12:54 | #24212
|
| |
  text pesničky od kapely Marhule
|
|
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 12:24 | #24205
|
| |
Mínusové IQ zdá sa.
A aj takéto čudá môžu k voľbám
|
|
|
| |
StanoDianiska
|
28.09.2023, 16:55 | #24226
|
| |
progresívne perá 
|
|
|
Lajos
|
28.09.2023, 11:35 | #9937
|
|
Pohľad od susedov.
|
|
|
|
PeterN
|
28.09.2023, 10:15 | #9936
|
ja si myslim ze Ficko vyhra @1,96 je tutovecka ne ?
PSko pred volbami umelo nafukuju, viac sa rozdelia hlasy pre Olano, Sasku, Demokratov
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 10:32 | #24201
|
| |
najhorsi tiperi su fanusikovia, lebo si myslia, ze ked natipuju svoj oblubeny team, tak mu pomahaju. Skutocne je vela takych ludi.
To plati pri Slovane, pri reprezentacii SR, ale aj PS alebo aj inych stranach.
Ale nemyslim, ze volic OLANO sa niekedy kratkodobo presunie k PS alebo opacne
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 10:34 | #24202
|
| |
dal som tu tiket, za 100e ... mam rovnaky nazor na to PetoN
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 10:38 | #24203
|
| |
Fico dostane 35% minimálne, uplna tutovka. Treba nakladať.
|
|
| |
majster
|
28.09.2023, 12:45 | #24209
|
| |
neviem prečo ale na žiadnom predvolebnom mitinku PS nebolo vidieť ľudí, ako ked nie umelo maju skoro ako Smer? Je to skurvena banda a presne-umelo to skresľuju, že potom môžu zmanipulovať, sú to špinavci pro americke inakši mi to nepasuje
A preto volime jednoznačne LEBO FICO, pište čo chcete nanich, ale politicky nema nik na nich darmo sa piše čo dal zmatkovič či starým či deťom on to dal naraz oni pomaly ale nič nestalo toľko ako teraz, to to nik nenapiše že cukor stal 60 centy, teraz 1.3.€ a to je so šickym muka stala 33 teraz možno z UA 80 centy a tak išlo za zmatkoviča šicko hore!
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 12:52 | #24211
|
| |
majster: Bol si na nejakom mítingu? Lebo zvyčajne kopa ľudí na námestiach, kopa ľudí v kulturákoch, niekedy si sa dovnútra ani nevošiel.
Vytiahni tú svoju hlavu seniora z piesku a pozeraj, ako ťa tvoj súdruh mafián celé roky okrádal. Pozri si čísla, tie neklamú. Spomienkový optimizmus (jav, keď vytesníš všetko negatívne a spomínaš len na pozitívne) je nebezpečný. Každé jedno číslo a výpočet hovorí v neprospech slovenského mafiána.
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 13:06 | #24214
|
| |
ball8 este to by chybalo aby majster siel na meeting PS kde su piati ludia
toto uz je na smiech, alebo zijes v inom vesmire asi, nejakom paralelnom
alebo tie fotky z meetingov PS na namestiach su vymyslene a ludia z nich boli vyretusovani v Photoshope alebo AI  
|
|
| |
PeterN
|
28.09.2023, 13:24 | #24218
|
| |
ako ja smer nebudem volit, asi to dam Hegerovi jediny co do kamery povedal prepacte volicom len si myslim ze to bohuzial s prehladom vyhra ficko, ci uz zostavi vladu je otazne
|
|
| |
Balaam
|
28.09.2023, 13:24 | #24219
|
| |
je vtipné, že ľudia čo berú "zaručené informácie" z alternatívnych médií a kadejakých skupín na FB, Telegrame, Whatssape sa divia, že to rovnako funguje aj na druhú stranu. No majstre tebe sa reklama na PS neobjaví, rovnako ako sa neobjaví inému reklama na Smerohlas, fašistov atď...a keď bol najsamlepší pán premiér pre moci, tak sa nedialo vo svete to, čo sa deje teraz...takže aj ten cukor za 60centy bol drahý, ale nebolo to na koho hodiť, dnes máme toľko triednych nepriateľov, že si môžeš vyberať podľa chute a ako povie kamoš na FB a podobne...
|
|
| |
ball8
|
28.09.2023, 14:07 | #24221
|
| |
slaven: 5 ľudia sú akurát tak v true-ovej hlave  Pevne dúfam, že PS vyhrá a podarí sa zložiť demokratickú vládu a slovenská dezolé scéna bude zas nadávať, že je všetko podvod
PeterN: Kurz na SMER máš momentálne najvyšší od vypísania kurzov. Keby sa človek nebál, mohol hrať surebet, kurz 3 PS 2 mesiace dozadu, kurz 1.95 SMER teraz. Iná strana asi nevyhrá. Za tvoju voľbu máš u mňa plus (Demokrati)
|
|
|
Quake
|
28.09.2023, 09:12 | #9935
|
Na Tipsporte si zadara môžete tipnúť presné percentá strán, prvé miesto je 200 00 netov.
|
|
|
Quake
|
28.09.2023, 09:02 | #9934
|
Už len 2 krát sa vyspinkáme a uvidíme, či je na Slovensku viac dezolátov alebo normálnych
|
|
| |
Balaam
|
28.09.2023, 09:06 | #24195
|
| |
po dvoch debatách na JOJ a RTVS je myslím že už jasno Pele sa až trasie a Robo sa len smeje je úplne jedno že to PS vyhrá, bez Peleho to nepôjde a ten si už s Robertom hrkútajú ako dve hrdličky
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 09:11 | #24196
|
| |
Hrkútať si môžu, ale vyzerá to tak, že nedokážu zistaviť vládu ani s Republikou a SNS dokopy. Toto.bude volebný pat. Jedine, že niekto megavystrelí...
|
|
| |
StanoDianiska
|
28.09.2023, 09:17 | #24197
|
| |
Quake, ber do úvahy aj to, že niekto po voľbách môže zmeniť názor a zrazu si bude vedieť predstaviť spoločnú vládu. Napr. ako v minulosti Most či Procházkova Sieť. A to sa podľa mňa aj stane.
|
|
| |
Balaam
|
28.09.2023, 09:21 | #24198
|
| |
No KDH k tomu ďaleko veru nemá no isté sú len 3 strany, ostatné bude divočina a k dákej dohode určite príde, dáky pat tak nečakám...pred voľbami narozprávaš čokoľvek a aj Bugár to vyriešil po svojom a vieme ako to dopadlo
|
|
| |
Quake
|
28.09.2023, 09:36 | #24199
|
| |
Sú 4 línie
- Smer, Republika, SNS (dezolé)
- PS, SaS, Demokrati (demokracia)
- KDH, Sme rodina, Hlas (neutrálni)
- Oľano (jebliny)
Dezolé určite nepôjde s demokraciou. Neutrálni sa pridajú k tomu, kto vyhrá voľby. Oľano sa vyjadrilo, že nepôjde so Smerom, Hlasom, SNS ani PS. Veľmi na výber nemajú, s SaS majú dlhodobo spory, najlepší kamoš Boris Kollár sa možno ani nedostane do parlamentu.
Uvidíme, či prelezú všetky 5%-né strany alebo niektorá vypadne. Ak vypadne SNS alebo Sme rodina, Smer má problém. Ak prelezie SNS aj Sme rodina, tak zostavia širokú koalíciu s Hlasom a Republikou. Ak prelezú Demokrati, pomôže to PS pri zostavovaní. PS má problém, že koho zobrať - určite SaS a Demokrati plus Hlas a KDH, ak budú strašné kompromisy. V každom prípade to.bude buď pat alebo široká koalícia a to sa rovná problémy. Vždy to tak.bolo...
|
|
|
majka
|
28.09.2023, 08:44 | #9933
|
Včerajšia debata na RTVS
Peter Pellegrini. Snažil sa byť vecný a umiernený, ale podarilo sa mu to až tak, že mu bolo ťažké uveriť, aký silný štát by dokázal vybudovať. Ako keby to už vzdal a akceptoval, že jeho budúcnosť určuje Robert Fico – a tá budúcnosť sa bude veľmi podobať na minulosť.Zaujímavosťou bolo ešte, že Peter Pellegrini ako keby kandidoval v iných voľbách, vyzeral ako outsider pri diskusii dvoch silných súperov a trošku ako malý brat Roberta Fica, ktorý sa teší na zaujímavú pozíciu, ktorú mu Fico zase ponúkne
Hovoril všetko to čo Fico, ale póza silného muža mu jednoducho nesedela. Pôsobil skôr dojmom Ficovho nadhadzovača.
|
|
|
slaven
|
27.09.2023, 22:40 | #9932
|
aké náhodičky, ďalšia zmluva s Gerulatou za 500 000 eur
Dúfam že sa fakt uz tieto svine nedostanú do vedenia štátu vážne
|
|
|
| |
true
|
27.09.2023, 22:42 | #24188
|
| |
to su take ojeby tie prieskumy
|
|
| |
slaven
|
27.09.2023, 22:47 | #24189
|
| |
chlape, hahaha, podobne videa/obrazky som videl z ich inych meetingov/stretnuti, kolko, to je sila, ze aj v Blave
|
|
| |
true
|
27.09.2023, 22:56 | #24190
|
| |
cele slovensko vidi co sa deje
|
|
| |
true
|
27.09.2023, 22:57 | #24191
|
| |
verme ze neojebu volby ako je avizovane
|
|
| |
true
|
27.09.2023, 22:57 | #24192
|
| |
budu sa paralelne scitavat hlasy - mali by sa
|
|
| |
slaven
|
28.09.2023, 08:09 | #24193
|
| |
Uvidime ako to bude s tym spocitavanim. Odporucam si aj vlastne pero doniest a s nim kruzkovat
|
|
| |
Balaam
|
28.09.2023, 09:04 | #24194
|
| |
tak si pozrite tie prieskumy tak 3x ešte, potom si pozrite debatku na joj a včera RTVS a musí vám byť jasné že je už o budúcej vláde rozhodnuté, ako povedal Pele mňa nezaujíma čo bude s deťmi čo sa ešte nenarodili...to je ten správny prístup do budúcnosti...po nás potopa....nič progresívne sa diať nebude, čaká nás návrat k starým poriadkom...od nedele bude radosť žiť v tejto krajine, zmiznú utečenci, znárodníme čo pôjde, zoberieme bankám a veľkým firmám, ceny zázračne klesnú, zdravotníctvo už nebude mať žiaden problém a konečne budem aj školstvo na úrovni
|
|
| |
Markuss
|
28.09.2023, 10:06 | #24200
|
| |
demokraciu treba bránit, a nevhodné smery korigovat.
Go West!
|
|
|
slaven
|
27.09.2023, 21:43 | #9931
|
Dva predvolebné postrehy:
1. Prečo dostávame do schránok Matovičov "Nový čas"? Nepotrebujeme bulvarizáciu politiky, úradov ani polície, ktorej FB stránku vedie exnovinár z NČ. Nepotrbujem vidieť, že mu majster zle spravil zákazku, pretože tieto problémy máme my všetci a násobne horšie - kvôli zlému riadeniu štátu, ktorý produkuje kulturológov, ale nie murárov.
2. S kamošom Sulíkom nepotebuješ nepriateľov. Televízia JOJ aj TA3 sa snažili zachrániť Šimečku, aby nepohorel úplne, tak mu vždy primiešali 5-percentného Sulíka. A ten mu spravil medvediu službu - neboj mojko, nevadí, že ste neskúsení, my vám dodáme odborníkov. Tým všetkým vytrúbil čo beztak všetci vedia - Šimečka je zelenáč a nechať robiť na Slovensku ďalšie 4 roky pokusy laikmi nie je luxus, ale masochizmus strihnutý kreténizmom.
Druhý bozk smrti mu uštedril tým, že sa s ním chce spájať do koalície. Kam Sulík vstúpil, to rozbil. Tak prajem progresívcom veľa šťastia so Sulíkom. Budú ho potrebovať.
|
|
|
majka
|
27.09.2023, 20:50 | #9930
|
Anglicko, Poľsko, Lotyšsko,Ukrajina a Švédsko budú bojkotovať súťaž UEFA s účasťou ruských tímov, ktoré boli deň predtým pripustené do súťaže v kategórii U17.
26. septembra UEFA zmiernila sankcie voči Ruskej federácii a vrátila ruské tímy vo vekovej kategórii U17 do medzinárodných súťaží. Ukrajinský futbalový zväz vyzval ostatné európske federácie, aby súťaž bojkotovali.
Anglické FA: "Nepodporujeme prijatie Ruska do súťaží vekových skupín UEFA. Naša pozícia zostáva nezmenená: reprezentácia Anglicka nebude hrať proti Rusku."
Priame vystúpenie prezidenta Poľskej futbalovej federácie: "Prekvapilo ma vyjadrenie výkonného výboru UEFA. Ak budú môcť ruské národné tímy súťažiť, naše národné tímy s nimi nebudú súťažiť. Toto je jediné správne rozhodnutie." ."
FF Lotyšska : „Lotyšská futbalová federácia (LFF) potvrdzuje, že lotyšské národné futbalové tímy všetkých úrovní nebudú hrať proti ruským tímom, bez ohľadu na miesto konania takýchto zápasov alebo formu zastúpenia ruských športovcov. To je v rozpore so silným postojom LFF k vojne, ktorú Rusko začalo na Ukrajine, a tento postoj zostane v platnosti až do konca nepriateľských akcií na Ukrajine.“
FF Švédska: "Spolková rada sa rozhodla, keď Rusko spustilo neprijateľný útok na Ukrajinu. Nebudeme sa zúčastňovať žiadnych súťaží s ruskými účastníkmi."
Avizovali sme a budeme aj naďalej zdôrazňovať, že neplánujeme konkurovať ruským tímom. Toto je naša pozícia."
Litva: „Môžeme potvrdiť, že sa naďalej držíme nášho predchádzajúceho stanoviska týkajúceho sa odsúdenia vojenských akcií Ruska na Ukrajine a môžeme vás ubezpečiť, že s ruskými futbalistami 100% hrať nebudeme, aj keď to určuje žreb toho či onoho turnaja.
Ak sa stane, že žreb na tom či onom turnaji vyžrebuje naše mládežnícke reprezentácie a mládežnícke reprezentácie Ruska, naši futbalisti nenastúpia na ihrisko, bez ohľadu na sankcie, ktoré za to môžu byť voči federácii uvalené a bez ohľadu na kde sa majú hrať zápasy“.
|
|