POLITICKÁ DISKUSIA
|
slaven
|
03.09.2022, 07:15 | #2046
|
A ano, fungujuuuuuu ... Rusi nemaju na com jazdit, jasneeee
Link na článok na doméne pravda.sk ale debilna EU si ide svoje, vobec nevadi, ze ich obyvatelia za auta budu platit o tisice EUR viac, je to v ich zaujme
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 07:43 | #5181
|
| |
No super doveziem si auto,je to pekné nové auto....dodrbe sa mi tam niečo a nemám nahradne diely..super to sa oplatí...teda tam nadrbem súčiastky s Lady....treba čítať s kľudom..je to šedý dovoz,nemá šancu pokryť dopyt....medziročne 100 000 zlých západných áut,lebo sa tam s kľudom predávajú čínske a domáce značky...no Rusi akosi chcú tie naše autá...netuším prečo nekupujú lady ...
|
|
| |
Quake
|
03.09.2022, 07:49 | #5183
|
| |
Ak to dobre chápem, Čína si začína robiť s Rusmi, čo chce. Kým v pozícii k EÚ boli minimálne rovnocennými partnermi, na Číne budú vlastne závislí. Pretože kto iný bude kupovať od Rusov ropu, kto iný im bude dodávať tovar, ktorý odišiel s odchodom zapadných firiem?
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 08:01 | #5184
|
| |
A to by som rád vedel za koľko sa tam tie "zle západné " auta predávajú...
|
|
| |
true
|
03.09.2022, 08:20 | #5187
|
| |
a Rusofobi trolovia sa tu vytesovali, ze Rusi budu jazdit na konoch
|
|
| |
true
|
03.09.2022, 08:21 | #5188
|
| |
Balaam - preco by nemali mat nahradne suciastky? budu ich mat, ved k nim pridu rovnako ako tie auta
uz stacilo trollingu  
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 08:28 | #5189
|
| |
A kde tie súčiastky budeš akože mať? To bude mať niekto nakúpené auta a čakať kým sa nikomu pokazí senzor? Riadiaca jednotka? To ako keby chces na Slovensku kompletné odservisovat Teslu...zabudni...a jazdia tu...no na súčiastku budeš čakať lebo ti ju dovezú...nemajú tu rozobrane Tesly a nečakajú na teba ..
|
|
| |
slaven
|
03.09.2022, 08:38 | #5191
|
| |
Balaam, nechapem preco by Rusi mali kupovat Lady, ked kupuju ine znacky, rovnako ako my.
Cina ide brutalne hore, vacsinu Ruskeho trhu pokryju, myslim, ze aj japonske znacky si tam pekne najdu svoje miesto, rovnako Korea ... len hlupa EU zaplace
Inak minule som sedel v tomto a poviem Ti ze to auto naozaj nevyzera zle, jazdne vlastnosti ale neviem posudit https://www.ssangyong.sk/korando
|
|
| |
slaven
|
03.09.2022, 08:42 | #5192
|
| |
a este o tomto aute som cital, kvazy ako Skoda Kodiaq parametre
nikto by sa nehanbil na takomto aute ist ze? Nielen z von, ale aj vnutro design je pekny - Link YouTube video
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 09:03 | #5193
|
| |
Slaven ale ideme úplne od témy ...jasné v článku píšu že si môžu kúpiť čínske aj ruské auta ale výrazne stúpol "šedý" dovoz áut z EU a sveta ...to je pointa...o tom ako si Číňania kúskujú celú ruskú ekonomiku netreba písať...aby sa náhodou jedného krásneho dňa Rusko nezobudilo a zistilo že je provincia Číny....teraz ti to je na smiech ale Číňania sú strašne šikovný v tom čo tam robia ..stačí haldat a nepreberá len správy z telegramunco ti kto pripraví...
|
|
| |
slaven
|
03.09.2022, 09:32 | #5199
|
| |
Mne je jedno co bude Rusko, kludne aj provincia Ciny a budu spolu prosperovat
Mne ide o to ako sa mam ja a moje deti a ludia okolo a to ide riadne dole vodou a este len pojde, pockajme si na tie cisla po Novm roku, co ludom nabehnu ako platby za energie.
Na Cine bude zavisla aj EU, to je jasne...
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 09:54 | #5200
|
| |
Prosperovať bude Čína....Rusko bude to isté čo sme my v EU....výrobná linka....takže tak...gratulujem...tie čísla budú vysoké a nepotrebuješ čakať...čo sa dohodne uvidíme...
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 10:00 | #5201
|
| |
A hlavne zavolaj dakym kamošom do Ruska a poďakuj im...keby nespravili tu kravinu čo spravili riešime teraz tak maximálne Covid večnú tému v našej krajine...po zlej EU a NATO samozrejme...
|
|
| |
slaven
|
03.09.2022, 10:07 | #5202
|
| |
kamosi v Rusku urcite za to nemozu co sa stalo ... malo to svoje dovody ale hlavne> napadnutie Ukrajiny je jedna vec, ale debilne sankcie skodiace EU druha, ale to uz je stara pesnicka, zbytocne opakovat.
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 10:14 | #5204
|
| |
Jasné neexistujúca genocída,nacisti,laboratória,NATO atď...to sú super dôvody hlavne keď dostali do NATO dve ďalšie krajiny a do EU chcú ísť ďalšie...paráda ...pekne naivné si myslieť že sereme na Ukrajinu a budeme mať pokoj ...
|
|
|
| |
Quake
|
03.09.2022, 07:45 | #5182
|
| |
"Chorvátsky prezident prejavil pohŕdavý postoj a nevďačnosť za pomoc, ktorú Ukrajina a Ukrajinci v minulosti Chorvátsku poskytli v jeho boji za nezávislosť i v boji s ničivými požiarmi. Ale sme si istí, že tento nevďak je jeho osobnou črtou a netýka sa chorvátskeho ľudu..." uviedlo ministerstvo zahraničia. Ešte predtým než Rusi napadli Ukrajinu.
Premiér Plenkovič zaujíma k dianiu okolo Ukrajiny podobný postoj ako vlády ostatných členských krajín Európskej únie, a na rozdiel od Milanoviča je s Ukrajinou solidárny.
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 09:04 | #5194
|
| |
Ďakujem takže sme sa dozvedeli že prezident je vlastne len postavička bez akejkoľvek možnosti ovplyvňovať politiku štátu ... Platí v rámci celej EU len na Slovensku máme prezidenta čo môže za všetko...zlaté 
|
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 07:32 | #5179
|
| |
To video je tak zakázané že ho nájdeš na YouTube hej ???????????????? tak to áno to je obrovský zákaz len čo je pravda ????????????
|
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 14:59 | #5158
|
| |
Link na príspevok na doméne X.com
Geniálne video,plukovník FSB vysvetľuje ako priletela raketa z Ukrajinskej strany a pri dopade sa otočila...ešte niečo?
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 15:05 | #5159
|
| |
a aby som nezabuol o tom čo sa na juhu deje je málo informácií, blogeri, novinári atď. boli poprosený aby nezverejňovali údaje o pohybe UA vojakov, keďže sa to samozrejme využíva...to sa dodržuje a tak jediné info ide z Ruskej strany...a tá napr. tvrdila že tam žiadna ofenzíva neprebieha, UA nemá letectvo a zničili viac HIMMARSov ako ich skutočne UA má....takže by som bol veľmi opatrný s týmito správami...o tom som písal už na začiatku...
|
|
| |
Quake
|
02.09.2022, 15:36 | #5160
|
| |
True a jeho skvelé zdroje dobre dostávajú na chrap Rusi , ale ako usilovná ruská včelička musíš veriť ruskej propagande.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 16:40 | #5161
|
| |
ze dostavaju na chrap rusi to nevymyslis,to je liberalny svet
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 16:50 | #5164
|
| |
Nuž podobne komentáre som čítal aj keď boli pri Kyjeve a akosi nevyšlo...takže by som kritik vášne na oboch stranách a držal sa faktov ..
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 17:30 | #5170
|
| |
ua davnejsie zdielala,nech svetove agentury nezdielaju info o ich stratach..takze tak
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 17:35 | #5172
|
| |
Veď práve,preto písať čo mám iba z jednej strany je také no....
|
|
| |
Quake
|
02.09.2022, 18:29 | #5174
|
| |
Nože košeliar, skus si pozrieť info o počte mŕtvych, počte zničenej techniky, splnenych cieľoch ruskej špeciálnej operacie. Čísla, fakty, nič iné. A zistíš, že ruská armáda dostáva na chrap, ale že riadne výživne. Aby akože najsilnejšia armáda nič nedosiahla za niekoľko mesiacov, len posielala na jatky svojich vojačikov, je podla teba úspech, ze hej? Však sú neschopní priblížiť sa ku Kyjevu, kde im na parádu vystavujú ich zničené tanky. Potemkinovská armáda babrákov...
|
|
| |
true
|
02.09.2022, 20:15 | #5176
|
| |
Quake ano tie Tvoje zdroje z mainstreamu su jedine pravdive, Amen
|
|
| |
Quake
|
03.09.2022, 07:37 | #5180
|
| |
Ty sa bojíš mainstreamu ako čert kríža. Ale že ty tu uvádzaš IBA jednostranne komentáre podporujúce Rusko, to je podľa teba OK. Pretože už máš svoj názor a tak zámerne píšeš a zdieľaš to, čo korešponduje s tvojím videním sveta. Nerozoznávaš fakty, ale uveríš propagande. A v tom je rozdiel medzi serióznymi spravodajcami a akože "alternatívou". Mainstream bez problémov uvedie aj negatívne stránky vojny, aj keď sa Ukrajine nedarí, aj keď majú straty, tá objektivita je nepomerne vyššia ako z ruských zdrojov, ktoré doma svojim občanom hustia do hláv nezmysly, ako sa im darí...
|
|
|
Caciky
|
02.09.2022, 14:14 | #2042
|
Link YouTube video
donbas 2016 - povinne pozerat hlavne pre Quakeho,Balaama,majku...
|
|
| |
true
|
02.09.2022, 14:36 | #5156
|
| |
to bude nejaky hoax, nic take sa nestalo, to su vsetci herci v tom videu  
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 14:56 | #5157
|
| |
Ďakujem, na toto som čakal a teraz čítaj toto:
https://www.amnesty.org/en/latest/news/2014/10/eastern-ukraine-conflict-summary-killings-misrecorded...
je to z AI ktorá je v Rusku milovaná po nedávnej správe, teda ak to ešte platí...
a domáca úloha pre teba...nájdi foto a video tých masových hrobov s menami obetí...držím ti palce...a aby si nevravel že sa to nedá, tak si naštuduj Srebrenicu...odtiaľ je videí aj fotiek až až aj s menami obetí...a sú aj videjká ako tých ľudí masakrajú...
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 16:41 | #5162
|
| |
ze srebrenica/...odpadavam
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 16:49 | #5163
|
| |
Tak neodpadavaj, je to príklad že keď sa genocída deje tak sú záznamy čo bude v tomto prípade asi problém nájsť...len pre istotu...lebo odpoveď že sa také niečo nájsť nedá lebo veď vojna asi neobstojí...kľudne uved iný príklad budem len rád,tento má napadol na prvú ako sa vraví...
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 16:54 | #5165
|
| |
pozri..vojna si vybera ludske zivoty...ja od zaciatku nie som na nikoho strane..volam po mierovych rokovaniach,ktore ukrajina po case zavrhla...mysliet si ze ukrtajina da na ric rusakom,je dost naivne..ani od teba,ani od quakeho,som tu nevidel prispevok,ktory by volal po zlozeni zbrani...ste rusofobi.ktori chcu vidiet rusov chciplich...
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 17:00 | #5166
|
| |
Pozor,pozor nezamienaj si dojmy a fakty...s genocídou ako s jedným dôvodom vojny operuje Rusko...tak čakám aj dôkazy ktoré nie sú...ja som nikdy nikde nenapísal že majú tam Rusy chcipat...ja sa držím faktov ...a už som x krát spomínal že UA nie sú tiež ziadny anjelikovia...tak poprosím neoznacovat má rusofobom keď tu jediné čo nájdeš sú príspevky proti Ukrajine a ak sa dostaneme k faktom tak zrazu problém....
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 17:04 | #5167
|
| |
pozri..nechodim sem casto..ale raz za tyzden sem nazriem..teba poznam malo,ale quake je cisty rusofob...informacie z vojen sa ziskavaju tazko,kazda krajina ma svoju propagandu...
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 17:08 | #5168
|
| |
K ostatným sa nevyjadrujem preto píšem držme sa faktov...práve preto všetky takéto informácie beriem s ťažkou rezervou kým sa nepotvrdia...dovtedy jedna baba povedala a klasická psyops operacia
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 17:11 | #5169
|
| |
to iste je vraviet o srebrenici..netvrdim ze nebola...ale bola priamym dosledkom konania uck
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 17:30 | #5171
|
| |
Momentálne je debata o tom či tam genocída prebiehala ako popisuje Rusko...to je všetko...
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
02.09.2022, 17:45 | #5173
|
| |
no ja som ragoval na tu srebrenicu..co sa ruska tyka,tak neviem..to v buci,ci kde
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 18:35 | #5175
|
| |
Ako som písal Drevenica bol príklad že keď genocída prebieha sú mäsové hroby,fotky,videá,mená obetí atď co tu akosi chýba...
|
|
|
| |
Balaam
|
03.09.2022, 07:30 | #5178
|
| |
No ok nepochopili sme nevadí...ešte raz choď na internet nájdi fotky z vyšetrovania,mená obetí,dane masove hroby...toto čo si poslal sú obete vojny...jasné nikto si to nezaslúži...ale je rozdiel obeť vojny a genocída....tak skús ešte raz...to takéto video ti spravia na počkanie Ukrajinci a Rusko je v tom prípade čo? Nacisti?
|
|
|
|
Balaam
|
01.09.2022, 21:01 | #2040
|
Rusko nebude dodávat ropu zemím, které podpoří zavedení cenového stropu, uvedl podle tisku ruský vicepremiér. Omezení v pátek zváží ministři G7.
* výborne,tak už nemusíme viesť siahodlhé ekonomické debaty,tu máme odpoveď,kto tie ceny umelo na trhu tlačil hore a komu sme zobrali vietor z plachiet...takže sankcie nefungujú...ešte niečo?
|
|
| |
Markuss
|
01.09.2022, 21:24 | #5142
|
| |
Šak fungujú. G7 a EU dostanú tak indický diesel z ruskej ropy. Tak jak aj v súčasnosti
|
|
| |
Balaam
|
01.09.2022, 21:36 | #5143
|
| |
Ja chápem, tvoja úloha je len jedna...pointa je kto umelo tlačil cenu hore a kto ma zrazu problém lebo nebudú prachy...ja som bol v tom že India, Čína nás nahradí a nijako ich to netrápi...takže si dáme ďalšie kolo vydierania...ns1 nefunguje,burza ide stále dole ..takže trh už má Rusov s tým vydieraním u prdele ?... Nemilé...
|
|
| |
Markuss
|
01.09.2022, 21:42 | #5144
|
| |
Ruská ropa je o dosť lacnejšia ako brent. Tu tvoju analytickú nechápem. Takže Brentu bude dosť a bude lacný. bravó
|
|
| |
Balaam
|
01.09.2022, 21:51 | #5145
|
| |
Ešte raz kto tlačil cenu energií hore a stropovanim mu budú chýbať prachy?
|
|
|
| |
Balaam
|
01.09.2022, 22:18 | #5147
|
| |
Ja o voze ty o koze....že India berie väčšie objemy je fajn, ešte treba nájsť za akú cenu ju berú...naposledy mali "špeciálnu akciovú" zľavu cca 27% a to sa oplatí ...ale teraz neviem komu viac...
|
|
| |
RUTY
|
02.09.2022, 06:35 | #5148
|
| |
No to som chcel počuť, že bude lacnejšia nafta a nepôjde mi kúrenie hore, lebo keď nie tak ja mám v p.ci či to mám od Rusa, Inda, či Turka.....
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 07:36 | #5149
|
| |
01.09.2022, 12:49 | #5140
Nafta, nazývaná aj diesel je zmes uhľovodíkov a vyrábaná frakčnou destiláciou z ropy pri teplote 250 °C až 350 °C ...a teraz sa na chvíľu zamyslíme ako tú teplotu dosiahnu...predpokladám že tam kúria drevom...cena plynu nič? cena elektriky nič?
skús si pozrieť ceny plynu od marca doteraz a hľadaj súvislosti...
|
|
| |
RUTY
|
02.09.2022, 07:51 | #5150
|
| |
Tak a došli sme k tomu, že sukromnictvo je naj vec, vytlačiť si umelo cenu a biedač nech cvaka. Nech to štát zastropuje a keď to nedokáže, tak nech to aj znarodni, mne je to , len nech nás tie kurvy nezdieraju
|
|
| |
Markuss
|
02.09.2022, 08:43 | #5151
|
| |
Možno si v Indii tiež radi priplatia, a prípadne osvoja ideu s dvoma svetrami. Majú málo chudoby, určite tá cena za demokraciu sa oplatí. Síce nechápem, ako sa vykryje tá delta, keďže ani Saudi nie sú ochotní ani schopní dodať viac na trh, ale existujú aj na vyšších miestach myslitelia....
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 09:42 | #5152
|
| |
Markuss a teraz si udrel klinec na hlavičku ako sa vraví....celá Európa mala jeden sveter, všetko bolo super až prišlo zlé počasie a zistili sme, že mať jeden sveter nie je dobré...ako Rusko nemá až také obrovské zásoby ropy ako si veľa ľudí myslí a pri troche hľadania by bolo veľa ľudí veľmi prekvapených....áno vzhľadom na vzdialenosť, infraštruktúra atď to bolo super ale keď to prirovnanie strašne zjednoduším, keď riešiš veci aj v rámci svojho života myslíš na situácie kedy sa môže niečo pokaziť a máš v hlave "zálohu" čo ak...keď ideš na dovolenku tiež myslíš na to, že sa niečo môže pokaziť a máš pripravené dáke scenáre čo ak....my sme nemali absolútne nič....doslova feťáci závislí na jednom dealerovi a ten skončil a my nemáme zrazu iného dealera a potrebujeme dávku...buď si to vytrpíme, poučíme sa a bude to znova ok alebo budeme otrokom...nič viac...ako na to čo bolo pred vojnou zabudnime, to sa nevráti....nikdy...keď sa Arabi naserú tak bude stáť ropa aj 10000 dolárov za barel a nespravíme nič....ale oni dobre chápu ako sa všetci navzájom potrebujeme...ako to chápe aj Čína...dokázali by svet ekonomicky zničiť ale zároveň zarežú seba...tak to jednoducho je...cena za pohodlie...aj keby tú ropu aj s plynom teraz dávali zadarmo už to nepomôže...keď je ropa drahá tak aj benzín je drahý, takmer hneď, ale keď o 2 týždne padne cena ropy tak tankuješ ešte ďalší mesiac drahšie napriek lacnej rope....lebo zásoby ktoré si nakúpil si kúpil draho...a toto je presne to čo sa stane s elektrikou a plynom,...už sa kupoval draho a jediné čo pomôže je vymyslieť niečo aby si to ľudia "odsrali" čo najmenej....uvidíme, na to sú iné hlavy aby na to prišli....ako som písal, žijeme dejiny...prežilo sa veľa kríz, tak zostáva dúfať že to je ďalšia ktorá musí v ekonomickom cykle prísť a opäť bude dobre ako po hypotekárnej kríze... U Arabov je to presne o ochote...ako im zrovna ekonomická kríza taktiež nepomôže, prídu o prachy ale tam je to komplikované....Irán má taktiež obrovské zásoby ale sankcie kvôli ich jadrovému programu, tam sa zasa bojí Izrael atď....toto je veľmi komplikovná otázka ale víťazi chcú byť navonok pred ľudmi všetci tak musia nájsť riešenia ako sa vraví aby bol vlk sýti aj koza celá.
|
|
|
true
|
01.09.2022, 20:39 | #2039
|
TIETO MÍNY ROZSIEVA UKRAJINSKÁ ARMÁDA MEDZI CIVILISTOV
- Mína PETAL, extrémne zákerná obzvlášť voči civilistom. Veľmi malé rozmery sú takmer neviditeľné v tráve a Ukrajinská armáda ich skrz rakety rozsieva po celom Donbase vrátane mesta Doneck
- Deti vidia objekt v tráve a snažia sa ho chytiť. Odtrháva im to ruky a nohy a už je aj niekoľko obetí. Starí ľudia a deti už prišli o celé končatiny. Je to obzvlášť zákerné pretože vojenská obuv dokáže radikálne znížiť efekt tejto míny zatiaľ čo bežná civilná obuv obzvlášť v lete neochráni nič
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/304475718_2231374103691337_1933582361896734584_...
|
|
|
true
|
01.09.2022, 20:38 | #2038
|
|
Vážený kritici minulého režimu, ukážte mi jediný národ na svete našej veľkosti (CZ+SK), ktorý pred rokom 1989 dokázal vyvinúť a vyrobiť prúdové lietadlá, dopravné lietadlá, jadrové reaktory, lokomotívy, trolejbusy, autobusy, traktory, radary, motor ycle y, osobné autá, najmodernejšie zbrane, tkacie stroje, poľnohospodárske stroje, turbíny, nákladné autá, námorné lode, tanky, štátne sklo a porcelánové výrobky, zúčastňujú sa prieskumu vesmíru, vyrábajú kvalitnú oceľ a ťažké Národ, ktorý by bol úplne sebestačný v poľnohospodárskej a potravinárskej výrobe, bez jedinej koruny dlhu, naopak so značnými nárokmi v zahraničí. Dnes nič nedokážeme urobiť. Nie sme nič iné ako montáž áut. V našej krajine nevlastníme takmer nič, dokonca ani uhlie pod zemou či vodou. O potrebe spájať sa s "rozvinutým" Západom, ktorý nás skrotil ako lacnú pracovnú silu a miesto pre ich druhé "kvalitné" produkty. ( František Ringo Čech)
|
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 10:06 | #5153
|
| |
toto neznemená absolútne nič....o týždeň môžeme byť ešte vyššie...teraz záleží čo vymyslia hlavy študované do budúcnosti na túto zimu to už zmení veľmi málo, respektíve skoro nič...jedine extra teplá zima
|
|
| |
Quake
|
02.09.2022, 10:28 | #5154
|
| |
znamení to toľko, že tie ceny sú len špekulatívne, nikto za tie ceny nebude reálne kupovať a skôr či neskôr sa ustália na obchodovateľných cenách. Tak ako pri hocijakej inej komodite.
|
|
| |
Balaam
|
02.09.2022, 10:41 | #5155
|
| |
áno sú špekulatívne, preto píšem že to nič neznamená a kľudne vyletia ešte vyššie ako boli...záleží ako sa dohodnú, stačí ukázať, že sa dohoda komplikuje a letíme na mesiac ako sa vraví...veľa neznámych...ako jasné kupovať na začiatku nemusíš, ale bolo x firiem čo si to vravelo pri cenách okolo 100, veď to nikto kupovať nebude a zrazu boli na 250...čiže niekto kupoval...niekto musel a niekto tlačil umelo nahor...môžeme sa dohadovať odkiaľ vietor fúka a má alebo mal ekonomickú silu to vytlačiť....
|
|
|
|
Quake
|
01.09.2022, 16:16 | #2035
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
Úmrtia vysokopostavených ruských energetikov pokračujú v rýchlom tempe. Tentokrát z Lukoil. Radosť žiť v tejto "demokratickej a slobodnej" krajine, že?
|
|
|
|
Markuss
|
31.08.2022, 16:10 | #2033
|
Správa č.1 Plyn bude
Správa č.2 Ešte netušíme koľko bude stáť
Správa č.3 Ešte netušíme aká bude zima
Ale už vieme, že sa to oplatilo
|
|
|
| |
slaven
|
31.08.2022, 14:27 | #5129
|
| |
tento chlapik ma pekne videa, myslienky, posolstva
|
|
| |
true
|
31.08.2022, 15:06 | #5130
|
| |
pre istých ľudí ale slaven veľmi nevhodné
odporca očkovania, zástanca Mieru - veď aj v tomto videu veľa povedal, naznačil
a Praha je naozaj krásna
|
|
|
Quake
|
31.08.2022, 09:55 | #2031
|
Dáta bez pátosu:
- ešte nie je ani koniec augusta a napriek všetkým zlým správam sú zásobníky plynu v Európe plné celkovo na 80%. Je to asi 1/4 minuloročnej spotreby priemyslu, elektrární, domácností a inštitúcií.
- ruskými plynovodmi (Rusi exportujú plyn aj cez LNG) prišli spolu asi 3 miliardy m3. Ruský plyn predstavoval za posledných 30 dní približne iba 15% spotreby v Európe
- trend "odstrihnutia sa" od ruského plynu je výrazný a katastrofické správy o obmedzení dodávok cez NS I. a prípadné ich totálne zastavenie už dnes Európe nespôsobuje reálne také problémy ako je to prezentované v médiách.
-už v júni predstavovali dodávky LNG z USA vyšší objem ako dodávky ruského plynu. V Nemecku sa stavajú plávajúce LNG terminály a prvý má byť spustený začiatkom roka 2023
- napriek desivým správam o nedostatku plynu sa v júli v Nemecku vyrobilo z plynu viac elektrickej energie ako pred rokom - plynu sa použilo viac, nie menej. Postupne pri raste percenta naplnenosti zásobníkov ku 100% v jednotlivých krajinách nastane situácia, že dodávky-import sa buď obmedzí (klesne dopyt) alebo sa dodávky presmerujú do plynových elektrární a vyrobí sa viac elektrickej energie
|
|
| |
Quake
|
31.08.2022, 10:00 | #5122
|
| |
prežiť prvý rok, prvú zimu a Európa sa pozviecha. Aj napriek kuvičím hlasom gaučových "expertov". Treba držať palce Ukrajincom, nech vydržia. #fungujú
|
|
| |
Caciky
|
31.08.2022, 10:11 | #5123
|
| |
A to ve chvíli, kdy čínská ekonomika ten plyn nepotřebuje. Ale potřebuje ho někdo jiný v Evropě. Rusko podle všeho je s Čínou na těchto operacích domluveno. Je to součást taktiky skupiny BRICS. Čína nakupuje ruský plyn, který objektivně nepotřebuje, zkapalní ho a dodá loděmi s vlastní přirážkou do Evropy, rozuměj do Německa. A celé to praskne 29. srpna v pondělí, když ministerstvo průmyslu práskne šokující informaci, že stal se zázrak, v zásobnících bude 85% plynu již v září.
|
|
| |
Balaam
|
31.08.2022, 11:38 | #5124
|
| |
Caciky o naplnených zásobníkoch sa nevie od včera....toľko k odborníkom od ktorých si si vystrihol tento príspevok...takže cena plynu a elektriky absolútne nereagovala na tú správu o zásobníkoch lebo to bola správa pár dní ..a burza reaguje hneď....cena zletela lebo EU pustila von dáke náznaky čo chcú robiť ...náznak a vidíš čo spôsobil...
|
|
| |
slaven
|
31.08.2022, 11:49 | #5125
|
| |
Balaam, pokial viem, Bulharsko ZASTAVILO vojensku pomoc Ukrajine. Posielali tam zbrane, hej .. clankov je vela, napr/ https://www.eurointegration.com.ua/eng/news/2022/08/5/7144530/
kde mas presna napisane na konci: Later, the former prime minister of Bulgaria, Kiril Petkov, said on Tuesday that his country provides enough assistance to Ukraine, and Sofia has no plans to send weaponry.
Alebo co google vyhodi: Which countries supply weapons to Ukraine?
Countries who have supplied Ukraine with weapons and military equipment include: Australia, Belgium, Canada, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, North Macedonia, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain
|
|
| |
RUTY
|
31.08.2022, 12:27 | #5126
|
| |
Super fungujú
Naj gaucovy expert povedal, že palivo pôjde dole, celé leto tu vyplakaval a tento týždeň zase hore, nafta na 1.83
Super plynu po koko., ale som zvedavý za akú cenu, lebo keď mi ujeb. cenu tepla o 100%, tak budem šťastný, že mám plyn z tretích krajin ano áno fungujú, aspoň to
|
|
| |
Balaam
|
31.08.2022, 12:31 | #5127
|
| |
Slaven máš pravdu,priznávam nekontroloval som si aktuálnu situáciu...nedodávajú zbrane ale pomáhajú im inou formou...no pri plyne platí ako som písal...ospravedlňujem sa za neoverenie aktuálneho stavu..
|
|
| |
slaven
|
31.08.2022, 14:24 | #5128
|
| |
Ine formy su OK, humanitarne, ale zbrane to je humus a mna velmi mrzi, ze ti nasi zmrdi vo vlade sa pridali k tym statom, co tam zbrane posielaju.
|
|
| |
Balaam
|
31.08.2022, 15:33 | #5131
|
| |
Netuším prečo by nemali mať právo sa brániť...boli napadnutý? Boli...napadol ich silnejší? Napadol...a Donbass,NATO a podobné somariny vynechajte lebo vám zadam domácu úlohu a som veľmi zvedavý ako si s ňou poradíte...
|
|
| |
slaven
|
31.08.2022, 17:30 | #5133
|
| |
Balaam, trapas
|
|
| |
Balaam
|
31.08.2022, 17:33 | #5134
|
| |
Slaven,skús mi to troška obšírnejšie vysvetliť lebo toto dokážu aj deti...asi budeš jediný čo videl útok Ukrajiny na Rusko...
|
|
| |
Quake
|
31.08.2022, 17:55 | #5135
|
| |
Slaven sa bude biť za Rusko jak lev. číta správne zdroje a počúva gaučových expertov
|
|
| |
Quake
|
31.08.2022, 19:02 | #5136
|
| |
A ešte pre RUTYHO - keď si si nevšimol, ceny benzínu počas leta klesli 8 krát po sebe. Študovaní "ekonómovia" tu predpovedali benzín nad 2 eurá, strašili tu katastrofickými scenármi a kvákali, že počas dovolenkovej sezóny predsa nepôjde benzín dole. Ja ešte v júni napísal, že to to snáď bude klesať - a klesalo to celé leto. Nič viac nič menej.
|
|
| |
RUTY
|
31.08.2022, 22:15 | #5137
|
| |
Hej super, z 1.90 to na 8 krát stlačili na 1.78, patadzina, za tú cenu som dal plnú nádrž a ešte 20 litrov som postriekal okolo auta od radosti
|
|
| |
Quake
|
01.09.2022, 01:17 | #5138
|
| |
Bolo to z 1,95 na 1,73. Teda o viac ako 20 centov. Podstata je v tom, že tu "experti" prorokovali zvyšovanie a strašili cenami vysoko nad 2 eurá. A nastal presný opak. Menej počúvať diletantov a viac odborníkov
|
|
| |
RUTY
|
01.09.2022, 05:36 | #5139
|
| |
O áno 1.73 vydržalo koľko týždeň, neviem žeby išla ropa tak rapídne hore
|
|
| |
Balaam
|
01.09.2022, 12:49 | #5140
|
| |
Nafta, nazývaná aj diesel je zmes uhľovodíkov a vyrábaná frakčnou destiláciou z ropy pri teplote 250 °C až 350 °C ...a teraz sa na chvíľu zamyslíme ako tú teplotu dosiahnu...predpokladám že tam kúria drevom...cena plynu nič? cena elektriky nič?
skús si pozrieť ceny plynu od marca doteraz a hľadaj súvislosti....
|
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 21:47 | #5109
|
| |
Okrem riadnej dividendy, vyplatí aj mimoriadnu. Slušné
|
|
|
|
Balaam
|
30.08.2022, 20:52 | #2029
|
Link na príspevok na doméne X.com
Ak niekto používa Twitter nech sa páči,pekne zhrnuté čo sa vlastne na trhu s energiami deje,prečo je Čaňa aká je,čo to spôsobuje a aj náhľad na možné a použiteľné riešenie...samozrejme nie je to otázka dní...zima bude ťažká...to sa nezmení,žiaľ...
|
|
|
Quake
|
30.08.2022, 18:46 | #2028
|
https://www.martinus.sk/?uItem=619075
Odporúčam túto knižočku od jedného z najmúdrejších ľudí na Slovensku, dlhoročná šachová jednotka u nás. Je to o kritickom myslení, ako rozlišovať fakty od nezmyslov, ako chápať súvislosti.
|
|
| |
Caciky
|
30.08.2022, 21:19 | #5108
|
| |
dennik n..............
|
|
|
| |
true
|
30.08.2022, 22:51 | #5115
|
| |
Quake - ak ten autor podporuje zmrdov zo Zomri, tak sorry - nezaujima ma ani nahodou
|
|
| |
Caciky
|
31.08.2022, 06:12 | #5118
|
| |
Ano, samozřejmě! Podívejte se na Bulharsko. Ještě dne 11.5. letošního roku psal eurohujerský Deník N o tom, že se v Sofii konala „proruská demonstrace“ svolaná opoziční stranou Obroda. Řečníci hovořili o tom, že předseda vlády Petkov zatáhl Bulharsko do války, na což nyní doplácí obyčejní občané v celé zemi. Všichni, včetně Deníku N tyto demonstrace podceňovali. Nakonec ale obyčejní Bulhaři dosáhli svého, Petkov pod tlakem odstoupil a nová vláda již realizuje racionální řešení energetické krize navázáním jednání s Gazpromem ohledně dodávek plynu za přijatelné ceny. Bulharsko zastavilo veškerou dodávku zbrojního materiálu na Ukrajinu a vrátilo se zpět na cestu zdravého rozumu Dennikn...............
|
|
| |
Caciky
|
31.08.2022, 06:20 | #5119
|
| |
Pise o manipulacii a sam manipuluje
Kniha ma nenadchla, nic svetaborne som sa z nej nedozvedela. Co ma ale sklamalo najviac, bolo to, ze autor rad pouca o zavadzani a manipulacii, a sam tieto techniky pouziva, ked sa snazi dokazat to, co jemu vyhovuje. - najmudrejsi na Slovensku
|
|
| |
Balaam
|
31.08.2022, 07:13 | #5120
|
| |
Caciky máš to troška popletené... Ano v médiách táto informácia o jednani s Gazpromom prebehla,ale vec sa má tak, že sa nejednalo o novej zmluve ale iba o dodávkach v rámci existujúcej...takže žiadna nová zmluva a riešia plyn na úrovni EU...a Bulharsko bola prvá krajina ktorá dodávala zbrane a tazku techniku na Ukrajinu, a robí tak doteraz aj keď na začiatku to bola pekná kovbojka keďže sa niekto vyhrážal jadrovými zbraňami....
|
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 18:22 | #5104
|
| |
Nemecko a Francúzsko navrhli, aby sa Európa zamyslela nad „kreatívnymi spôsobmi“, ktorými je možné vraziť klin medzi ruskú vládu a ľud, píše Bloomberg.
Berlín a Paríž podľa agentúry zaslali štátom EÚ dokument „Ochrana medzinárodného poriadku v ére systémového súperenia“.
Plán hovorí o potrebe šírenia „nezávislých informácií“ vo vnútri Ruska. „Nezávislý“ tradične označuje informácie, za ktoré platia západné krajiny.
Navrhuje sa najmä financovanie práce rusky hovoriacich blogerov na rôznych platformách.
Publikácie za peniaze sa nazývajú „rozvoj mediálnej gramotnosti“.
|
|
|
|
petert22
|
30.08.2022, 11:18 | #2025
|
V bytovkách s vlastnou plynovou kotolňou a regulovanými cenami môže zdražieť vykurovanie o 200 percent, v tých, ktoré sú napojené na centrálnu tepláreň, prinajmenšom o 140 percent. Zmluvy na lacnejší plyn, o ktorých hovoril Richard Sulík, sa týchto skupín netýkajú a vláda zatiaľ o adresnej pomoci nehovorí.
Sankcie sú fajn, huráááá
|
|
| |
slaven
|
30.08.2022, 11:44 | #5086
|
| |
Všetko je v poriadku, lebo zlý zlý Putin.
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 11:53 | #5087
|
| |
Poliaci stoja na dobré uhlie z Južnej Afriky dva dni v rade. A to sa všetci smiali Rusom, ake výdobytky západných ekonomík nepoznajú. Back to the roots.
Môj kolega západniar tvrdí, že zachodovy appier sa preceňuje.
Len čo z toho uhlia, keď väčšina kotlov potrebuje aj elektriku.
Samospad ma len málo domov dnes, a obeh na batériu len nás majster.
|
|
| |
StanoDianiska
|
30.08.2022, 11:56 | #5088
|
| |
peter, áno, sankcie aj nám škodia. Ale čo by sme mali podľa teba robiť? Prizerať sa ako si Rusko robí čo chce? Aký by bol tvoj návrh?
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 12:20 | #5089
|
| |
alebo inak. Co tie sankcie priniesli? Robí si Putin menej, co chce? a za akú cenu?
|
|
| |
StanoDianiska
|
30.08.2022, 12:44 | #5091
|
| |
Sankcie priniesli ekonomické straty pre Rusko, možno problémy pre nich zohnať nejaký tovar... A neviem čo ešte, až tak do toho nevidím. Či si robí Putin menej čo chce, to je hypotetická otázka. Ktovie ako by to vyzeralo bez sankcií. A za akú cenu? My našťastie máme možnosť riešiť, čím budeme kúriť a za akú cenu. Ľudia, ktorí zomreli v dôsledku tejto "špeciálnej operácie" už nemusia riešiť, kde zohnať plyn...
|
|
| |
true
|
30.08.2022, 12:54 | #5092
|
| |
A čo ľudia ktorí zomreli ako následok iných operácií? myslim tých, ktoré Putin nezapríčinil.
Deje sa to dlho, tam sa zakrývajú oči.
|
|
| |
true
|
30.08.2022, 12:57 | #5093
|
| |
Putin nejaké straty môže mať, ale na rope a plynu zarába viac
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 13:05 | #5094
|
| |
výborne. Takže nevadí, že dodavatelsko-odberatelske vztahy su nenavratne v pichi. Nevadí, že 20% ludí nebude schopných splácať účty za energie, nevadí vlna exekúcií, netreba dokonca už ani tie ušlachtilé zelené ciele plniť. Hlavné je, že to Rusko pocíti. Škoda, že aj vačšina sveta, a to nepomerne viac.
Dôležité je, že si u nás myslia ludia, že je problém v rusku zohnať tovar. Skoda, ze v N-ku nepriniesli tú prekvapivú reportáž francúzskej televízie o tom, ako to v ruskom supermarkete vyzerá.
https://www.tellerreport.com/news/2022-08-20-france-info--store-shelves-in-russia-are-fully-stocked-...
|
|
| |
StanoDianiska
|
30.08.2022, 13:12 | #5096
|
| |
true, tomu argumentu, že ľudia zomierali aj inde, nerozumiem. To akože teraz kvôli tomu sa vykašleme na Ukrajinu? Veď čo, ľudia už zomierali aj v iných konfliktoch... Mimochodom, nespomínam si, že by si tu tak horlivo vypisoval a zastával sa Jemenu, Sýrie...
Markuss, v podstate súhlasím, čo si napísal. A teda čo je podľa teba riešenie? Nechať Rusko na pokoji? Alebo dodávať Ukrajine iba zbrane a zrušiť všetky sankcie?
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 13:17 | #5097
|
| |
Takže, keď berieš nejaký liek a stav sa nezlepšuje, skôr naopak, budeš ho naďalej brať? Až do horkeho konca, alebo dovtedy, kým nebudeš potrebovať iný liek, aby si vyliečil to, čo si si tým prvým spôsobil.
Tak to približne teraz vyzerá
|
|
| |
true
|
30.08.2022, 13:22 | #5098
|
| |
StanoDianiska ahoj - máš pocit, že keď zomierali ľudia inde - tak hlúpa EU robila opatrenia ktoré veľmi škodili jej obyvateľom? Ja ten pocit nemam.
Jeden príklad: - Keď Američania rozjebali Irak, bezdôvodne - máš pocit, alebo pamatáš si, žeby EU dala USA veľké sankcie? ABy US športovci nemohli isť reprezentovať, na olympiadu a podobne? Nie, nič také nebolo.
|
|
| |
StanoDianiska
|
30.08.2022, 13:40 | #5099
|
| |
true, aj keby sme dali medzi USA v Iraku a Rusko na Ukrajine znamienko rovná sa, tak stále tomu argumentu nerozumiem. To ako keby nejaký vrah v minulosti vyviazol neprávom bez trestu, tak predsa neodsúďme ani ďalšieho vraha, lebo ten predtým nedostal trest.
|
|
| |
Balaam
|
30.08.2022, 13:50 | #5100
|
| |
true uvedieme trocha veci na pravú mieru...Áno na Irak zaútočili z vymyslených dôvodov rovnako ako Rusko..
teraz je otázka čo tomu predchádzalo a ako to prebiehalo...a niečo nájdeš aj k u nás stále omielanému bombardovaniu Srbska...ja som si nevšimol že by sa Američania vyjadrovali v zmysle že Irak patrí USA a Iračania nemajú právo existovať...nech sa páči youtube a môžeš si pozrieť Ruskú mienku o Európe a ako patríme Rusku a podobné srandy....je to veľmi výživné...
|
|
| |
true
|
30.08.2022, 13:51 | #5101
|
| |
stále nechápeš
nejde o trest pre USA či Rusko
ale ide o trest pre EU a ich obyvateľov - pre debilné sankcie ktoré nefungujú - pardón fungujú ale inak ako by sme chceli alebo je to zámer a EU chce znížiť kvalitu života ľudí?
|
|
| |
StanoDianiska
|
30.08.2022, 14:04 | #5102
|
| |
true, akože nechápem? Veď si napísal "máš pocit, alebo pamatáš si, žeby EU dala USA veľké sankcie?"
A už to ďalej riešiť nejdem. Beriem to tak, že ste proti sankciám, ale aspoň za dodávky zbraní Ukrajine. Že nechceme ekonomicky uškodiť sebe, ale zároveň nie sme takí sebci, že nás nezaujíma čo sa stane s Ukrajinou.
|
|
| |
Balaam
|
30.08.2022, 14:05 | #5103
|
| |
chápem a ide o trest pre Rusko...momentálne ceny na trhoch tlačia špekulanti a už dnes vidieť ako začali klesať ceny energií a plynu...plyn padol z 339 za MWh na 260 a elektrina z 984 na 610...stačilo že Ursula zahlásila že sa budú ceny stropovať a špekulanti už sa s trhu sťahujú...samozrejme že to môže vyletieť opäť hore, stačí že sa nedohodnú a Maďari s kľudom Angličana toho schopný sú...takže áno, teraz je to ťažké, ale čo bude robiť Rusko s ropou a plynom ktorý nedokáže predať v takých objemoch ako potrebuje? už teraz spaluju plyn lebo ho majú navyše a zastaviť ťažbu či už plynu alebo ropy nemôžeš len tak ako si doma zastavíš vodu.... teraz sú na koni, ale keď sa veci podaria tak zrazu majú veľa plynu ale komu to predať v tých objemoch ako potrebujú? už j India ktorá od nich berie ropu začala znižovať nákupy a obrátila sa inde....
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 19:24 | #5105
|
| |
Mňa bude zaujímať môj účet za energie a aj to koľko bude stáť chlieb u nás. Tak ako to zaujíma maďarov. Ostatné ... Až potom
|
|
| |
Balaam
|
30.08.2022, 21:03 | #5107
|
| |
Presne tak uprednostniť vlastné pohodlie,plné brucho,cigarety a poldecak v krčme pred všetkým ostatným je taká klasika...nedávno som bol v potravinách,mladá mamička s dvoma deťmi tam kupovala rohlíky,dáku pomazanku a posťažovala sa predavačke aká je to hrozna doba,všetko drahé ..no nezabudla si nakoniec kúpiť 3 krabičky cigariet a vonku si hneď zapáliť...Maďarsko je príbeh sám o sebe a o tom si povieme o pár mesiacov...ich agresívne zdvíhanie úrokových sadzieb zo strany centrálnej banky sa prejaví ..ekonomika je potvora a dnešné rozhodnutia ovplyvnia budúcnosť...máme možnosť vidieť a zažiť na vlastnej koži...ekonomické rozhodnutia z minulosti ovplyvnili budúcnosť...to sa oklamať nedá...a mám pocit že je pre Rusko neskoro vydierať lebo sa veci pohli smerom s akým nerátal nikto či už na strane EU alebo Ruska...ako sa vraví žijeme dejiny a nikto z vnúčat nám nebude veriť akú dobu sme žili a čo sme museli preskakat...
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 21:51 | #5110
|
| |
Mne nemusíš kázať. Ja som zažil niečo, na čo dokonca života nezabudnem. America first. Keď sme ostali odrezaní pod Macchu Pichu, nastala evakuácia. Američania poslali Blackhawks a svojich ľudí (okolo 500 odviezli ako prvých). Na druhý deň sa už black hawks naukazali.
Ostatných okolo 3000 ľudí z celého sveta tam ostalo visieť ďalší týždeň
Každá krajina južnej Ameriky tam poslala svoje staré ruské stroje, a tak prebiehala solidárni evakuácia. Potom sa už evakuovalo podľa roku narodenia. Kým tam boli američania, podľa farby pásu.
|
|
|
| |
Balaam
|
30.08.2022, 22:06 | #5113
|
| |
Zhodnotil som situáciu účet,plné brucho,Maďarsko ....takže netuším čo to má spoločné s tým čo píšem ale tak spojitosť si našiel pohoda a že si si to zobral priamo na seba ma prekvapilo...
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 22:35 | #5114
|
| |
Pozri. Ty to vnímaš tak, že ty to dáš, lebo si myslíš že to je tak správne, si solidárny. Naozaj? A čo ty h 20% ľudí, čo to na prvú nedajú, a ti ďalší čo na druhú... Ti ako k tomu dôjdu?
Takže je to vždy o uhle pohľadu
|
|
| |
Balaam
|
30.08.2022, 23:57 | #5116
|
| |
Nie,ja to vnímam tak že aj v dobe keď nám bolo "dobre" ekonomika slapala boli ľudia ktorý to nedali. Vnímam to tak a upozorňujem na to aj tu neustále,že nás čaká peklo a veľké množstvo ľudí a firiem si siahne na dno...vnímam naše reálie,nie som slepý a nie som na svete 5 rokov aby som mal ilúzie o tom,čo je pre značnú časť slovákov priorita na úkor rodiny...preto som doslova zhrozený s komunikácie vlády,že miesto toho aby komunikovali že bude ťažká zima riešia narušeného ministra,ktorý tu rozdáva s pomocou opozície peniaze ako keby sme si to mohli dovoliť...škody sú dávno napáchané,túto zimu môžme dopady len "mierne" zjemniť...a nie ani keby od zajtra šiel plyn naplno nepomôže to...už nikdy neuvidíme tie ceny ako sme mali predtým ...to je realita....
|
|
| |
StanoDianiska
|
31.08.2022, 07:34 | #5121
|
| |
"Nikdy nie sme takí chudobní, žeby sme nemohli poskytnúť pomoc blížnemu." Nikolaj Vasilievič Gogoľ
|
|
| |
Markuss
|
01.09.2022, 17:49 | #5141
|
| |
Nikdy nie sme tak chudobní, iba ak niekto musí pomáhať nám.
Takže kto bude pomáhať tentokrát komu?
|
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 09:19 | #5080
|
| |
Ale to ani Chardy, Dimitrov, atď....
|
|
|
|
| |
slaven
|
30.08.2022, 10:53 | #5083
|
| |
debilne nezmyselne nariadenia treba dodrziavat, jasneee
o nicom inom to nie je a porovnavat to s ockovaniami v Afrike a podobne je silna pre mna
viac sa mi pisat nechce
|
|
|
| |
slaven
|
30.08.2022, 11:13 | #5085
|
| |
"Je to zlý žart," reagoval na tlačovej konferencii pred turnajom bývalý americký tenista John McEnroe. "Keby som bol na jeho mieste, zaočkovať by som sa nechal. Ale možno preto on vyhral 21 grandslamov a ja iba 7, že on sa vždy riadi iba sám sebou," dodal McEnroe.
Redaktor britského periodika The Telegraph Oliver Brown na twitteri poukázal na z jeho pohľadu paradoxnú situáciu: "Je to celé smiešne, v roku 2021, keď sa každý musel preukazovať vakcínou, sme ho nechali hrať. V roku 2022 po uvoľnení obmedzení mu zakážeme hrať. Toto nemá nič spoločné s vedou," napísal na twitter.
Len dve pekne z mnozstva reakcii. Naozaj je to smiesne, resp. debilne, no taky je dnesny svet, bohuzial 
|
|
| |
Balaam
|
30.08.2022, 12:30 | #5090
|
| |
a čo teraz ? ako Nole je boh na zemi a všetci sa pred ním s prepáčením poserú? majú nejaké podmienky majú, tak ich musia všetci rešpektovať názor na to môže mať každý aký chce...USA nie je jediná krajina na svete čo má tieto pravidlá...že tu máme strašných bojovníkom proti nadvláde, Sorosovi, čipovaniu a podobné kraviny na tom nič nezmení...že minulý rok hral neznamená nič, všetky pravidlá sa menia v čase logicky podľa situácie a predstav si aj v tej Afrike je už veľa vakcín doporučených a nie povinných ako v minulosti. Asi preto že bojujú proti systému...keď COVID začal každý bol posraný, štát bol najhorší lebo nechráni, nemocnice nahovno,...prišlo očkovanie a klasika jasné najskôr Cibulková uvedená do omylu, potom Kollár Pfizer a obyčajný človek nech skape....a teraz? samozrejme keď to začalo vedeli sme veľké prd a teraz sa tu hrajú všetci na hrdinov antivaxerov a bojovníkov proti systému...smiešne...
|
|
| |
Markuss
|
30.08.2022, 13:12 | #5095
|
| |
takze je to este aktuálne, hej?
|
|
|
|
Balaam
|
29.08.2022, 20:41 | #2022
|
|
Hmm teraz to bude pár dní totálne "informačný" bordel....ukrajinský blogeri na žiadosť generálneho štábu prestali,resp.minimalne informujú čo sa deje...treba byť veľmi opatrný s informáciami lebo bude prebiehať ťažká psyops operácia ale už len video ruského vojaka čo vraví že tam púšťajú totálne všetko tanky,delostrelectvo letectvo niečo naznačuje...len ma zaráža že ešte majú letectvo keďže podľa Rusov už nemajú žiadne lietadla a pilotov...no uvidíme pár dní to bude totálny chaos a asi najviac info bude paradoxne z Ruskej strany ...uvidíme ...opatrne, nebyť prehnane optimisticky stať sa môže čokoľvek...
|
|
| |
Markuss
|
29.08.2022, 21:26 | #5075
|
| |
Súhlasím. Aj západné weby po prvotnej šalvie skorigovali a brzdia nadšenie
|
|
| |
Balaam
|
29.08.2022, 21:40 | #5077
|
| |
To ma zarazilo ... Skúsenosti už je z UA viac ako dosť aby bolo jasné,že to nebude otázka hodín ale pri najlepšom dní no reálne týždňov...ak sa teda nestane niečo mimoriadne...jeden z proruských kanálov,ktorý nemá problém priznať straty územia,vojakov atď ,vydal mapu kde je potvrdený jeden prienik na najľahším mieste ostatné miesta vydržali...ale samozrejme treba brať s ťažkou rezervou ako som písal rozbehnú sa šialené psyops operácie...takže kľud..no každopádne prekvapili...teda čo sledujem niekde info o tom že to spravia mali a dáke info šlo už včera von ale bral som to ako ďalšiu psyops akciu...
|
|
|
| |
Balaam
|
31.08.2022, 00:02 | #5117
|
| |
Nič nové som sa tam nedozvedel,iba to čo sme sa bavili a tlmili sme to nadšenie...len ma dnes troška zarazilo pár informácií ktoré naznačujú že UA niečo chystá a toto má byť len taká krycia "operácia"....ako tie zdroje sú dosť spoľahlivé tak uvidíme...
|
|
|
|
|
admin
|
29.08.2022, 17:36 | #2019
|
|
Caciky, posledne varovanie. Uz si bol upozorneny. Este raz niekomu napises nieco v zmysle aby sa siel zastrelit a na tomto webe koncis.
|
|
| |
Quake
|
29.08.2022, 18:54 | #5071
|
| |
13.06.2022 admin
Caciky: posledne upozornenie. Este raz a rozlucime sa a bude to rychle.
Tak ma len zaujíma, koľko posledných upozornení dostane tento užívateľ, ktorý si tu lieči svoje komplexy
|
|
| |
hansus82
|
30.08.2022, 08:15 | #5079
|
| |
Q: predtým bolo upozornenie, teraz už varovanie
|
|
|
majka
|
29.08.2022, 16:04 | #2018
|
Posledné sekundy života rusackého fašistu, ktorý vyplakáva, že Ukrajinci prelomili prvú líniu obrany
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
| |
Balaam
|
29.08.2022, 16:28 | #5068
|
| |
určite by som nejasal, situácia je veľmi neprehľadná a sú tam veľmi tvrdé boje..zatiaľ sa potvrdili 3 prierazy čo stále nič neznamená a môžu sa veľmi rýchlo vrátiť na svoje pozície..TASS klasicky tvrdí že pohoda nič sa tam nedeje a Girkin pre istotu na Telegrame trocha panikári...tak neviem...najbližšie hodiny a dni ukážu čo sa deje a akú silu má UA armáda, zatiaľ sa ukázali ako majstri PR aby to nebolo niečo podobné...na jasanie veľmi skoro a až čas ukáže...
|
|
| |
Balaam
|
29.08.2022, 18:37 | #5069
|
| |
Girkin : "Obraz nepriateľskej ofenzívy je teda približne jasný: obkľúčenie a porážka našej skupiny východne od Khersonu medzi Dniprom a Inguletsom....
|
|
|
Quake
|
29.08.2022, 12:26 | #2017
|
https://prnt.sc/oOOCKh5oSD7Q
No a aby bolo veselo, tak si tu reční mafián na oslavách SNP a krovie mu robí ruský veľvyslanec. To je tak falošný hajzlík, ktorému ide o krk a tak sa vezie na proruskej vlne. Tak to prevracanie kabátov mu teda ide.
Tu nikdy nebude dobre...
|
|
| |
true
|
29.08.2022, 18:43 | #5070
|
| |
Keby otcovia SNP videli dnešné Slovensko, obracali by sa v hrobe
|
|
| |
Quake
|
29.08.2022, 18:58 | #5072
|
| |
Keby otcovia SNP videli, že v parlamente nám sedia náckovia a fašisti, to už by sa len obracali v hrobe. Ale to ti nevadí, true, že nie? Vymyslení ukrajinskí fašisti ti strašne vadia ale že máš fašistov v parlamente priamo po nosom, to ti nevadí.
|
|
| |
true
|
29.08.2022, 19:05 | #5073
|
| |
mne hlavne vadi, ze ti smradi vo vlade, parlamente zabranuju ludom uctit si pamiatku ludi co za nas zomreli - toto je obraz dnesneho Slovenska ktoremu aj ty tlieskas
|
|
| |
Quake
|
29.08.2022, 19:09 | #5074
|
| |
Šéf múzea: „V ostatných rokoch to bolo narušené rôznymi radikálnejšími skupinkami. Nechceme do toho ťahať politiku, ale v pokoji si zaspomínať na povstalcov, ktorí padli a už nie sú medzi nami. Zároveň si chceme uctiť tých pár veteránov, ktorí ešte žijú a zúčastnia sa aj osláv."
|
|