POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 > >>

Balaam 15.09.2022, 22:06 | #2143
Pokud USA dodají Ukrajině střely dlouhého doletu do raketometů HIMARS, bude to překročení pomyslné červené čáry, uvedlo ruské ministerstvo zahraničí.....
Tomu nerozumím hned z několika důvodů:

1. Proč Rusko řeší munici do HIMARSů, když už všechny dávno zničilo?
2. Krom toho, všechny střely dokázala jejich PVO sestřelit.
3. HIMARS je přece systém úplně k ničemu.
4. A kolikátá už že to je červená linie?

Viac netreba dodávať okrem jednej " perličky"...

Ruské propagandistické kanály Telegram začali šíriť informácie, že na porážku Ukrajiny sú potrebné jadrové údery nad Kyjevom, Vinnicou a Ľvovom.

Ešte niečo k tomu ako "úspešne" prebieha "špeciálna vojenská operácia" a v akej riti tá krajina naozaj je?
true 15.09.2022, 20:34 | #2142
Mali by sme si prestať klamať, pretože to nás doviedlo aj do tejto situácie, tvrdí šéf Jadrovej a vyraďovacej spoločnosti (JAVYS).
- https://www.trend.sk/trend-archiv/stuller-momentalne-hra-buducnost-ciel-vojny-ukrajine-je-rozbitie-e...
  Markuss 16.09.2022, 11:46 | #5525
  Ale aj ten primárny cieľ Putina.... Kurva toľko primárnych cieľov...
true 15.09.2022, 20:03 | #2141
- Veľká náhoda, že keď Európska Únia zistila, že musí presvedčiť verejnosť, že za vysoké ceny energií nemôže ich zelená politika a hlúpe rozhodnutia ale Rusko, viaceré Slovenské orgány vrátane spolitizovanej polície spustili svoje kampane v tomto smere
- Je relevantné začať sa pýtať, prečo potom napríklad západné krajiny ako napríklad Anglicko, ktoré bralo od Ruska len približne 5% energií zažíva absolútny nárast tak ako ostatní. Za to tiež môže Rusko?
- Relevantné je sa aj pýtať, prečo naši spasitelia Američania neponúkajú dlhodobé kontrakty za výhodnú cenu ale namiesto toho dávajú LNG na burzu a predáva sa za maximálne spotové ceny
- Je relevantné sa pýtať, prečo berieme po novom energie nie zo "zlého Ruska" ale z tyranských krajín, kde sú ešte menšie práva ako v Rusku?
- Je relevantné sa pýtať, prečo Európska únia chce zdvojnásobiť dovoz plynu z Azerbajdžanu, krajiny, ktorá agresívne napadla vojensky svojho suseda aby získala územie. Nie je to náhodou ten istý prípad ako Ukrajina v očiach skazených vlajočkárov?
- Toto sú všetko krásne paradoxy, na ktoré vlajočkári nemajú argumenty. Ale ako všetci vieme, v dnešnej dobe nie je problém objednať si "odborníka", ktorý vám vysvetlí podľa "faktov ako sa veci majú"
-Nikdy ale nezabudni, že kedysi doktori zaplatení tabakovými spoločnosťami pod prísahou tvrdili, že nikotín a ich cigarety sú neškodné
  true 15.09.2022, 20:11 | #5522
  a ešte jedna perlička: https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/306929514_5544052368982432_8893641969548541576_...
slaven 15.09.2022, 19:44 | #2140
ked citam diskusiu a premyslam - este sa vlastne cudujem, ze moje deti sa stale ucia na zakladnej skole Rusky jazyk, ze aj to debilna EU cez nasu debilnu vladu na skolach nezakazala
  slaven 15.09.2022, 19:44 | #5515
  ale co nie je moze byt, od tych psychopatov je uz mozne cakat vsetko, aj toto.
  Balaam 15.09.2022, 20:01 | #5520
  Netuším prečo by ju mali zakázať...momentálne sa rieši akurát ten režim a čo robia...Rusko je inak zaujímavá krajina ale je strašné vidieť kde sa dostala...
PeterN 15.09.2022, 17:12 | #2138
Handzus odchadza z postu v SZLH, akoze ked to je "len" kvoli tomu, ze umoznujeme reprezentantom z KHL hrat za Slovensko, je to riadna kokotina... ved ak nezoberieme hracov z KHL tak mozme rovno ist do B divizie
  Markuss 15.09.2022, 17:16 | #5488
  nasa prva liga sa dohra s dorastencami, mozno v polovicnej zostave, kedze na vyplaty a energie nebude.
polovica z tych piatich hrajucih hracov z NHL srdciarsky povie, ze je zranena, alá Majko Gáborík...
a potom nam Fíni nasúkajú pätnástku.
Craiga v jeho veku to bude bohovsky bavit hrat hodový hokej.
Ale zachováme si tvár**26**26**26
  Balaam 15.09.2022, 17:21 | #5489
  Francúzsko tam má dvoch svojich kľúčových hráčov reprezentácie a neposrali sa....fini,česi,švedi atď sa s tým tiež neparaju len tu sme posratý lebo Facebook....
  Balaam 15.09.2022, 17:24 | #5490
  A hlavne sa pozri čo sa okolo toho deje....najskôr hlasovali,Handzuš odíde,sponzori sa ozvú a zrazu vlastne ani nehlasovali a hľadajú možnosti ako s toho vykorčuľovať....
  slaven 15.09.2022, 17:37 | #5492
  uvidime ako sa bude tato kauza vyvyjat **01
  Markuss 15.09.2022, 17:44 | #5493
  Máme ambície fasovať ako Francúzi, alebo máme základnú ako Česi a Fíni (1 hráč).
Ešte pošlite súpisky na schválenie sponzorom, a bude hrávať iba Naďov syn z prvého manželstva
  Balaam 15.09.2022, 17:52 | #5494
  To si myslíš že sponzori doteraz nehovorili do súpisiek? Pozri si
  Balaam 15.09.2022, 17:52 | #5496
  Pozri si aktuálny problém tiposu...
  PeterN 15.09.2022, 17:53 | #5497
  celkovo nerozumiem preco by sme mali zakazat reprezentovat takym hracom... hrac svojou ucastou (pracou) v KHL podporuje Rusko vo vojenskych aktivitach? uz aj kdesi na FB som nasiel ze slovenska firma, co vyraba "ruske vajce" sa rozhodla premenovat svoj vyrobok... ved to je chore
  Balaam 15.09.2022, 17:55 | #5499
  Počas týchto vojen kluby NHL nedostali z Washingtonu pokyn, aby ich verejne podporovali. Kluby KHL pokyn podporiť vojnu na Ukrajine dostali.
NHL je slobodná súťaž nezávislá od politiky. Jej kluby vlastnia majitelia, ktorí si na ne zarobili podnikaním. NHL si na seba zarobí. Kluby v KHL vlastnia aj oligarchovia. Svoje peniaze si niektorí nakradli vďaka spriaznenosti s režimom. KHL bola od začiatku biznisovo stratovým politickým projektom na šírenie ruského vplyvu do Európy. Dotovali ho príjmy z ropy a plynu, ktoré teraz Kremeľ používa ako zbraň.
Ale hlavne – ak už niekto nechce vidieť rozdiel napríklad medzi vojnou v Afganistane proti al-Káide a dnešnou vojnou na Ukrajine, tak by mal pochopiť aspoň toľko, že v každej z vojen, v ktorých sa Spojené štáty od roku 1992 angažovali, bolo Slovensko ich oficiálnym spojencom. Na každej sa nejakým spôsobom podieľalo.
Rusko nás však považuje vo vojne na Ukrajine za svojho nepriateľa a Slovensko považuje za svojho nepriateľa Rusko, podporuje Ukrajinu vojensky i politicky, pretože je to tak jednoznačne správne a pomáhame tým napadnutej krajine brániť sa pred agresorom.

Dovolil som si skopírovať príspevok yakabu....veľmi presné a výstižné...
  PeterN 15.09.2022, 18:03 | #5500
  rozumiem ze vlsatnici su oligarchovia, ale preco by sa mal zarabajuci clovek vzdat svojej prace, aby mohol reprezentovat krajinu? ved je jasne ze ak im neponuknu amici alebo ktokolvek iny rovnako alebo lepsie platenu pracu tak tam ostanu a vyseru sa na celu repre...nie som zastanca Ruska a vojny na Ukrajine, ale tieto protiruske picoviny akoby niekto narocky vymyslal a uz to prerasta mimo zdravy rozum, o chvilu uz aj hovorenie o Rusku zakazu lebo to propaguje danu krajinu nejako nepriamo **14
  PeterN 15.09.2022, 18:06 | #5501
  uz teraz bolo potrebne hracov presviedcat aby sli reprezentovat... z NHL nepride nik a slovenska liga je kvalitou niekde inde ako ostatne
  Balaam 15.09.2022, 18:28 | #5506
  Riešime že šport v Rusku a KHL je zneužívaná to je všetko..mue sme teraz za užitočných idiotov a všade v Rusku píšu aký sme super je vedľajšie ...
  Markuss 15.09.2022, 18:37 | #5509
  Všetko čo treba vedieť o hokeji je, že Ovečkin je kapitán v D.C
  Balaam 15.09.2022, 18:54 | #5512
  Pozri si príklad Panarina...potom možno pochopíš prečo ostatný hráči Ruska sú ticho....
  true 15.09.2022, 19:58 | #5519
  kto vlastní kluby NHL? tiež miliardári a nič s politikou nemajú? si si istý?
Markuss 15.09.2022, 13:07 | #2137
Európske oceliarne (viď obrázok) zastavujú výrobu.
Ivan K. povedal, že treba vydržať. Tí čo to nedávajú, Ivan bude rozdeľovať konzervy z armádneho skladu

https://i.postimg.cc/T3x9Vnp0/IMG-20220915-130519-536.jpg
  Markuss 15.09.2022, 15:00 | #5483
  https://www.euractiv.com/section/energy/news/energy-crisis-an-existential-threat-to-eu-metal-product...
  slaven 15.09.2022, 16:37 | #5485
  vsetko v poriadku
kokotimus EU nabera na otackach **26
Quake 15.09.2022, 09:40 | #2136
1,64 eur za liter benzínu.
**02
#čítajgrafy #gauč #dobrebude
  slaven 15.09.2022, 10:41 | #5475
  Vcera som tankoval za @1,84
  hansus82 15.09.2022, 10:49 | #5477
  Stropkov takisto furt drahšie jak vo zvyšku SVK
  Quake 15.09.2022, 19:44 | #5514
  Na celom Slovensku je na Slovanftke za 1,64. Mozno na diaľnici za 1.66.
Quake 14.09.2022, 22:56 | #2135
https://prnt.sc/HMss6kjcAMUn

Prezident Ukrajiny v oslobodenom meste Izyum. Najväčší frajer. Ako sa asi cítia ruskí trollovia, čo tu trepali o tom, ako Rusko zničí Ukrajinu, o rozprávke zvanej denacifikácia, o zlej morálke ukrajinskej armády a bla bla bla **02 A kdeže sa schováva ruský smrad Vladimir Vladimirovic?

https://www.startitup.sk/uplny-kolaps-putin-sa-uz-udajne-nechce-stretavat-s-generalmi-pripravou-nove...
  slaven 15.09.2022, 08:51 | #5471
  https://tvnoviny.sk/domace/clanok/280215-vacsina-obyvatelov-slovenska-si-vo-vojne-zela-vitazstvo-rus...
  Quake 15.09.2022, 09:35 | #5472
  Zaujímavosti z toho prieskumu:

"Z hľadiska vzdelania je trend jednoznačný. Čím nižšie dosiahnuté vzdelanie, tým viac si ľudia želajú víťazstvo Ruska a naopak."

"Zaujímavý je však aj očkovací status. Ľudia na Slovensku, ktorí majú aj posilňujúcu dávku vakcíny proti covidu, si výraznejšie prajú víťazstvo Ukrajiny. Tí, ktorí nemajú posilňujúcu dávku, ale sú proti covidu zaočkovaní, sú niekde uprostred. Medzi nezaočkovanými prevažuje želanie, aby vojnu vyhral agresor."

"Najvýraznejšie si víťazstvo Ukrajiny prajú prívrženci OĽaNO, Progresívneho Slovenska či SaS. Niekde v strede sú prívrženci Sme rodina a Pellegriniho Hlasu, naopak, na opačnom konci sú prívrženci krajnej pravice a Smeru."

"Ak sa pozrieme na mapu postojov, vidíme, že obyvatelia Bratislavského kraja si najciteľnejšie prajú víťazstvo Ukrajiny. Výrazne viac ako ostatné kraje. Na opačnom póle sú zase Nitriansky a Prešovský kraj, ktoré sa mierne prikláňajú skôr k víťazstvu Ruska."
  slaven 15.09.2022, 10:38 | #5474
  Nič prekvapujúce Quake.
Viac ako polovica Slovákov sú Ruskí trollovia **26
  Balaam 15.09.2022, 10:43 | #5476
  Je známe, že táto akadémia má proruské vedenie, ktoré je napojené na politickú extrémistickú stranu Smer SD, vrátane Luboša Blahu a Róberta Fica.
Urobili by čokoľvek, aby sa vyhli väzeniu.
Uznávam to ako objednanú starostlivo cielenú anketu s čudne umiestnenou možnosťou odpovede od 1 do 10


Jeden postreh zo zahraničia kde sa to preberá vo veľkom a zhoda je v podstate na tom,že ten prieskum je úplne zle spravený ...už len rozmedzie od 1po 10 je extrémne klamlivé lebo keď dám 4 body čo vlastne chcem povedať? Že áno chcem víťazstvo Ruska alebo chcem menej víťazstvo Ruska? Keď budeš hodnotiť čokoľvek v takej šialenej škále je jasné že to bude úplne mimo...
  slaven 15.09.2022, 12:18 | #5478
  Nič prekvapujúce Balaam. Ak výsledky nepasujú, prieskum je zle spravený **26
  Balaam 15.09.2022, 13:09 | #5479
  https://www.startitup.sk/slovaci-si-uvedomuju-ze-putin-je-agresor-rusku-agresiu-podporuje-stale-mene...

https://www.akosamateslovensko.sk/vojna-na-ukrajine-posunula-slovakov-geopoliticky-na-zapad/

a teraz mi chceš povedať, že sa to úplne otočilo len tak z rozmaru za 5 mesiacov...gratulujem...
  slaven 15.09.2022, 13:31 | #5480
  Balaam, ano, este od dennika N si mohol dat nejaky prieskum okrem tych 2 co si dal, ktore su od ESETU **26
Nič prekvapujúce **03
  Balaam 15.09.2022, 14:15 | #5481
  Tak si pozri kto robil tento prieskum ty ESET **01
Prieskum robila MN Force Andreja Kicuru (presne tak, Kajetanov synovec), ktory veselo robil biznis so SMERom od roku 2013....
  StanoDianiska 15.09.2022, 14:18 | #5482
  slaven, ty o čom točíš? Veď aj ten prieskum, čo si ty dal, je od tých istých: Ako sa máte, Slovensko?

Skôr by si sa mal zamyslieť nad tým, že zdieľaš názor s tými, čo majú dosiahnuté nižšie vzdelanie a s prívržencami krajnej pravice a Smeru...

  slaven 15.09.2022, 16:37 | #5484
  neviem Stano, ale nevsimol som si, ze to je tiez od ESETU, ke to ty pises
ja viem, mat nazor ktory nepasuje Bratislavskej kaviarni je na hovno **27
a to som ani Smer nevolil, dokonca ani krajnu pravicu, strasne nieco ze?
ale sranda ze okolo mna sa tocia vzdelani ludia a tento nazor zdielaju, no nieco tu nepasuje Stano, co myslis? **02
  Balaam 15.09.2022, 17:09 | #5487
  Presne tak,nevšimol si si ale je to ESET...teraz netuším ako to zoberieš keďže ESET je zlý a teraz to pasuje...taká klasika...a Stano nepíše že si volič Smeru alebo krajnej pravice iba že zdielaš ich názory ...ako písať som obklopený vzdelaními ľuďmi je veľmi nešťastné...titul nedáva nikomu patent na pravdu...zvlášť na Slovensku kde dostaneš titul doslova za klobásy ...
  slaven 15.09.2022, 17:33 | #5491
  nepochopil si to, nevadi **26
  Balaam 15.09.2022, 18:26 | #5504
  Takže prieskum ESETU je zlý, ale teraz je pre ESET v pohode ..zdielaš názory s tými čo majú dosiahnuté nižšie vzdelanie a sú prívržencami krajnej pravice a Smeru? Zdielaš....hotovo ...názory Chmelara a Harabina sú ti blízke? Sú.... zdiskreditovavali sa už dosť? Áno...tak problém s pochopením bude inde ..
Quake 14.09.2022, 22:09 | #2134
https://www.startitup.sk/kontroverzne-rozhodnutie-szlh-znepokojilo-viacerych-partnerov-pridal-sa-aj-...

Celkom tlaky od hlavných partnerov. Orange. Tipos. Škoda Auto. Tipsport. Tu aspoň vidno, aké máme spiatočnícke myslejie oproti hokejovým veľmociam v Európe...
Ale tak treba dopriať chalanom, nech si zarobia v KHL **07
Balaam 14.09.2022, 21:41 | #2133
https://eurasianet.org/china-warns-against-meddling-in-kazakhstan-ahead-of-putin-meeting

Hmmm prvá lastovička z Číny proti Rusku...zaujímavé...

Vzhľadom na to, že najočividnejšie potenciálne hrozby pre územnú celistvosť Kazachstanu vychádzajú od jeho severného suseda Ruska, slová Si Ťin-pchinga vyzerali ako varovanie pre Putina, aby sa nemiešal do Strednej Ázie, kde sú Rusko a Čína dvaja hlavní geopolitickí hráči.
  Balaam 14.09.2022, 21:49 | #5466
  Jeden z pohľadov na túto novú situáciu....

Kazachstan by sa mal považovať za takpovediac kanárika v uhoľnej bani ruského impéria.

Zdá sa, že ďaleko od Ukrajiny a v krajine, ktorá ani raz neprejavila inú než stopercentnú podporu matičke Rusi, sa lámú putá, ktoré ju zväzujú.
Markuss 14.09.2022, 19:27 | #2132
Dáma dohadoval sama. Kurník, to je transparentnosť:

https://www.politico.eu/article/eu-stonewalls-over-von-der-leyens-role-in-multi-billion-euro-pfizer-...
  Markuss 14.09.2022, 19:29 | #5458
  Smskami, to je lepšie jak Matovicove testy od kamoša, na druhé SNP

https://www.nytimes.com/2021/04/28/world/europe/european-union-pfizer-von-der-leyen-coronavirus-vacc...
  Markuss 14.09.2022, 19:33 | #5459
  Európska komisia odmieta poskytnúť informácie, vyhlásil v správe Európsky dvor audítorov.
https://www.politico.eu/article/eu-watchdog-ursula-von-der-leyen-pfizer-messaging-maladministration/
Redbul 14.09.2022, 12:34 | #2131
typicky Handzus.Hokejista bol dobry,ale nazory cisto slnieckarske.https://sport.aktuality.sk/c/KWX0NVS/michal-handzus-odstupil-z-funkcie-v-szlh-nesuhlasi-s-rozhodnutim-o-hracoch-z-khl/
  Redbul 14.09.2022, 12:34 | #5447
  Link na článok na doméne aktuality.sk
  Balaam 14.09.2022, 12:45 | #5449
  hmmmm takže nech povie ktokoľvek čokoľvek tak je vlastne debil lebo povedal svoj názor za ktorým si stojí a obháji si ho....
na druhú stranu tu máme skupinu ktorej vadí čokoľvek čo nesedí z ich videním sveta a je úplne jedno že nedokážu svoj postoj obhájiť inak ako zaútočením a označením niekoho za slniečkára alebo "dezoláta"....nádhera...
  Redbul 14.09.2022, 13:05 | #5450
  Každý má svoj názor.Ja taky,TY taky.U mňa pohoda**03
  Balaam 14.09.2022, 13:43 | #5451
  Ako to je v poriadku mať názor je super ale označiť niekoho slnieckar dezolat len preto že to nesedí s tvojim videním sveta bez argumentov je také slovenské...
  Redbul 14.09.2022, 14:05 | #5452
  Ale neblbni**02A Tvoj nazor je spravny?.Kazdy ma pravo na svoj nazor.A Premna je to ukoncene tato debata**03
  Balaam 14.09.2022, 14:19 | #5454
  Ja som povedal že môj názor je správny? To mi ukáž **04 ja hovorím že niekoho označíš slnieckar lebo to nesedí s tvojim videním sveta bez argumentu prečo a hotovo...to je čo píšem ...aj markuss tu hádže linky ako sa zrovna hodí a diskutujeme každý si povie svoj názor to je ok..nemusíme sa zhodnúť ale povieme si názor jednej aj druhej strany...ty robíš to najľahšie...označíš človeka slnieckar a koniec ...Mišo za celú svoju kariéru hráča aj za svoje vystupovanie si zaslúži medailu...to je vzácny človek ktorý chce niečo u nás zanechať ale je slnieckar lebo ...smutné ale u nás klasika...
  Redbul 14.09.2022, 14:31 | #5455
  Nemozem si poradit,ale ty mi tu vkladas veci,ktore som ani nenapisal.Nehnevaj sa ,ja tu nemam cely den cas vypisovat,mam aj ine povinosti.Inak respektujem tvoj nazor**03.
  Balaam 14.09.2022, 15:23 | #5456
  typicky Handzus.Hokejista bol dobry,ale nazory cisto slnieckarske

Pohoda **24
  slaven 14.09.2022, 20:39 | #5461
  Balaam: treba len respektovat iny nazor, to je cele. Ak Redbul povazuje Hanzusa za slniecko, je to jeho nazor. Na argumenty sa mozes vysrat s prepacenim, aj tak si ich vyvratis ked chces, that's all.
  Balaam 14.09.2022, 21:33 | #5462
  Presne tak rešpektovať iný názor...takže všetci ste prorusky trollovia a niektorým tu za to aj platia ...len názor poprosím rešpektovať bez komentára....**30
  slaven 14.09.2022, 21:38 | #5463
  Moze byt, ale * proruski
a nevies kde sa da vybavit aby za to aj platili? **01
  Balaam 14.09.2022, 21:42 | #5464
  Vieš to veľmi dobre **04**30
  slaven 14.09.2022, 21:47 | #5465
  no, uprimne neviem, ved to napis normalne, kde zaplatia za to ze vyslovis svoj nazor **26
financne prilepsenie by sa zislo **28
  Balaam 14.09.2022, 21:53 | #5467
  Ja som len vyslovil svoj názor **04 nemusím používať žiadne argumenty a dôkazy svojho tvrdenia **24
  slaven 14.09.2022, 22:07 | #5468
  aha, OK, no zmylil si sa, ale nevadi, si len clovek a ludia sa aj mylia **28
  Quake 14.09.2022, 22:12 | #5469
  https://www.webnoviny.sk/rusko-minulo-viac-ako-300-milionov-dolarov-na-ovplyvnovanie-politikov-v-des...
Privyrobenie pre ruských trollov **03
  Balaam 14.09.2022, 22:23 | #5470
  Ja sa nemýlim,je to môj názor **04**29
  slaven 15.09.2022, 17:09 | #5486
  Quake, ale kde sa mám prihlásiť, aby mi za písanie názoru platili? Dal si článok, ale tam to nebolo napísane, škoda.
Balaam, veď hej, Tvoj názor, ale je mylný, je to OK. Ja sa tiež niekedy zmýlim, veď som tiež človek **03
true 14.09.2022, 09:04 | #2130
Hudáček **26
Link FB príspevok
  true 14.09.2022, 09:05 | #5444
  dúfam, že toto Rusofóbom nevadí, lebo je to klub z Kazachstanu **02**01 **26**26**26
  true 14.09.2022, 09:06 | #5445
  a naozaj bohatý, takže Hudáček pekne zarobí **25
  Balaam 14.09.2022, 11:06 | #5446
  a presne o tom to je, peniaze, nič iné...je to stále KHL...jaj som zabudol švédske, české, fínske zväzy sú rusofóbne...**04
  Markuss 14.09.2022, 14:17 | #5453
  sorry, ale ty chodis do prace preco?
  Balaam 14.09.2022, 16:37 | #5457
  Poviem takto peniaze sú peniaze,ale ...nečakal som na nikoho,zariadil som sa sám podľa seba a mám dáke zásady podľa ktorých sa riadim...a odmietol som x zákaziek za prachy že by si ľudia klepali na čelo ...nemám tú správnu "výbavu" fungovať najskôr ja a budúcnosť ma nezaujíma ..lebo zabezpečiť rodinu je jedna vec ale neexistuje len teraz..nechcem sa raz pozrieť do zrkadla a povedať si že toto som nechcel veď som chcel len dobre pre seba a rodinu...
Balaam 13.09.2022, 21:25 | #2129
Link na príspevok na doméne X.com

Přeložil jsem agitační příručku pro russké pracovníky na Ukrajině. Tímhle zpracovávají lidi v okupovaných oblastech. hmmm koľko ľudí sa tam spozná že používa rovnaké resp.velmi podobne argumenty...
Balaam 13.09.2022, 21:17 | #2128
Volodymyr Rogov, člen okupačnej správy v Záporoží:

"Akumulácia síl a techniky Ukrajiny v blízkosti línie dotyku v Záporožskej oblasti je kolosálna, taký počet v tomto smere ešte nikdy nebol".

A teraz môžme hádať čo chcú zasa UA vyviesť...
Balaam 13.09.2022, 20:09 | #2127
Ruský rozpočtový přebytek se rozplývá jak pára nad hrncem. Za září už to nejspíše bude schodek. Sankce sice nezaúčinkovaly tak bleskově, jak někteří západní politici neuváženě slibovali hned zjara, nicméně postupně ruskou ekonomiku a její energetiku svírají a ničí víc a víc.

Obľúbený Bloomberg....
  Quake 13.09.2022, 20:31 | #5431
  #1611
už pred 3 mesiacmi som tu chalanom trpezlivo vysvetľoval, ako a kedy začnú pôsobiť sankcie. **03
  Balaam 13.09.2022, 20:35 | #5432
  Ako ani by som to sem nedával,ale Bloomberg je tu biblia tak som si povedal že ok...aj keď to už bude zlý Bloomberg ...rovnako ako AI...najskôr nie,potom ok dobre a teraz asi znova nie, kto sa v tom má vyznať...
  true 13.09.2022, 20:44 | #5433
  vy dvaja by ste mali ist spolu na pivo, krasne sa doplnate **26
  Quake 13.09.2022, 20:46 | #5435
  asi čítame zlé zdroje...true nám vysvetlí, kde máme hľadať pravdu **04
  Balaam 13.09.2022, 20:55 | #5438
  To bude tým že nepoužívame asi sociálne siete ako primárny zdroj informácií a hlavne si hľadáme vysvetlenia...keď mi niekto povie odídeme z Lipskej burzy a bude pokoj máme elektriku zadarmo tak to svedčí len o jeho neochote si nájsť prípadne dôsledky...a sú veľmi veselé..
  Quake 13.09.2022, 21:22 | #5440
  https://prnt.sc/PXpH73n7p68Y
na tomto malinkom grafe krásne vidno vplyv sankcií na Rusko a to, ako vojna vyciciava ruský rozpočet. Fakty, čísla, grafy. Nič viac, nič menej. **04
Quake 13.09.2022, 19:28 | #2126
Link na článok na doméne aktuality.sk

Handzuš **26
  true 13.09.2022, 19:43 | #5424
  ludia mu to dali riadne najavo **26 Link FB príspevok
  true 13.09.2022, 19:44 | #5425
  Dalo sa to od neho čakať, veď aj vakcínu považoval za slobodu. V krajine najväčších vojnových zločincov sa mu chcelo hrať, to nevadilo jeho presvedčeniu.
  Balaam 13.09.2022, 20:06 | #5426
  Facebook je vzorka ako vínko, len čo je pravda...hrdinovia za klávesnicou ktorý keď príde na lámanie chleba majú zrazu hacknuty účet...nech sa páči môžeš ísť bývať do Ruska nie je problém...tebe by bolo fajn keby nemusíš rozhodovať o svojom živote ale niekto ti to nalinajkuje...tam ti bude fajn...
  true 13.09.2022, 20:18 | #5427
  a kde je lepšia vzorka ako Facebook kde sú všetci a všetci sa môžu slobodne rozhodnúť čo napíšu?
  true 13.09.2022, 20:18 | #5428
  toto milujem na Rusofóboch - keď ľudí čo s nimi nesúhlasia nejako stále posielajú bývať do Ruska **26
  Quake 13.09.2022, 20:25 | #5429
  true - po mesiaci v Rusku by si utekal na prvý vlak domov na Slovensko. Milujem takých, ako si ty - nadávať, nadávať a stále len nadávať na EÚ, na Slovensko, na všetko demokratické a obdivovať autokratické systémy. Nech sa páči - šup do Ruska. Vyskúšaš si to, čo obdivuješ a bude ti sveta žiť. **02
  Balaam 13.09.2022, 20:28 | #5430
  Na Facebooku sú všetci? Fuuuu tak to ti teraz dám radu ...začni používať napr. Google imagesearch budeš prekvapený...máš to troška popletené ja ti chcem pomôcť...keď tu nie si šťastný choď...rozhodni o svojom živote...dnes som čítal krásny komentár...keď bol Covid tak štát daj pokoj nestaraj sa o mňa ja mám vlastný rozum nechaj ma na pokoji. Dnes keď riešime energetickú krízu tak štát rýchlo sa o mňa postaraj nech nemusím niečo preboha spraviť pre vyriešenie situácie aj ja svojím rozumom...
  true 13.09.2022, 20:45 | #5434
  Quake - prečo by som mal utekať z Ruska? Ja som Slovák a bývam na Slovensku, nechcem ísť do Ruska. Veď ty choď do Ruska, nech sa páči, keď to toľko spomínaš **01
  true 13.09.2022, 20:47 | #5436
  Balaam - no tak mi napíš konečne kde je lepšia vzorka názorov ako na facebooku a nie tá omáčka o ničom okolo toho.

Ja tu nie som šťastný? o čom to píšeš? úplne bludy. O mesiac sa mi narodí druhý syn. Šťastnejší som nikdy nebol. Stop trolling please!
  Quake 13.09.2022, 20:50 | #5437
  Do Ruska ťa posielam, aby si si vyskúšal, ako funguje režim, ktorý obdivuješ. Nie natrvalo - stačí na mesiac. Ja na Slovensko nenadávam ako ty. Samozrejme, nefungujú tu mnohé veci, ale oproti Rusku sme v slobode a demokracii oveľa ďalej. A keď si vyskúšaš, ako to funguje tam, možno si začneš vážiť to, čo máš tu na Slovensku.
  Balaam 13.09.2022, 20:59 | #5439
  Facebook nie je vzorka keďže je to u nás primárne dezinformacna sieť....všetci očko už sú mŕtvy,majú čipy,vysielajú bluetooth,ovládajú ich 5g vysielače atď..šťastný tu byť nemôžeš, lebo čokoľvek sa deje v EU a na Slovensku je automaticky zle...preto vravím odsťahuje sa...netráp sa...načo...
  true 13.09.2022, 21:32 | #5441
  bludy, bludy bludy a omáčka
3x sa ťa pýtam: kde nájdem lepšiu vzorku ako na Facebooku, na ktorom všetci dezinformujú podľa teba.
  Quake 13.09.2022, 21:43 | #5442
  3 najsilnejšie krajiny v Európe v hokeji - Švédsko, Fínsko a Česko bez problémov zakázali hráčom z KHL reprezentovať. Plus ďalšie krajiny. Čo na to povieš, true? Aj tam sú blbci? **04
  true 14.09.2022, 08:45 | #5443
  áno, sú a v CZ na čele s Hašekom **14
tomu nevadilo zarábať milióny v NHL že? keď USA tiež viedlo vojny, ale to je iné, lebo to nie je Rusko, ja viem **27
  yakubu 14.09.2022, 12:42 | #5448
  Počas týchto vojen kluby NHL nedostali z Washingtonu pokyn, aby ich verejne podporovali. Kluby KHL pokyn podporiť vojnu na Ukrajine dostali.
NHL je slobodná súťaž nezávislá od politiky. Jej kluby vlastnia majitelia, ktorí si na ne zarobili podnikaním. NHL si na seba zarobí. Kluby v KHL vlastnia aj oligarchovia. Svoje peniaze si niektorí nakradli vďaka spriaznenosti s režimom. KHL bola od začiatku biznisovo stratovým politickým projektom na šírenie ruského vplyvu do Európy. Dotovali ho príjmy z ropy a plynu, ktoré teraz Kremeľ používa ako zbraň.
Ale hlavne – ak už niekto nechce vidieť rozdiel napríklad medzi vojnou v Afganistane proti al-Káide a dnešnou vojnou na Ukrajine, tak by mal pochopiť aspoň toľko, že v každej z vojen, v ktorých sa Spojené štáty od roku 1992 angažovali, bolo Slovensko ich oficiálnym spojencom. Na každej sa nejakým spôsobom podieľalo.
Rusko nás však považuje vo vojne na Ukrajine za svojho nepriateľa a Slovensko považuje za svojho nepriateľa Rusko, podporuje Ukrajinu vojensky i politicky, pretože je to tak jednoznačne správne a pomáhame tým napadnutej krajine brániť sa pred agresorom.
  slaven 14.09.2022, 20:32 | #5460
  yakubu, pekne si sa rozpisal
ja len mala poznamka osobna: Rusko nas povazuje za nepristelov preto, lebo vojensky pomahame Ukrajine, s cim ja nesuhlasim, uz davno mohol byt Mier.
Ked nasa uzasna panicka na hrade vyhlasila, ze Rusi su nas nepriatel, tak sorry, je to u mna nula a nezdielam jej nazor.
A este poznamka: taktiez nesuhlasim s tym ze sme sa podielali na vojnach USA, napr. ked bombardovali Juholaviu, ten zmrd Dzurinda a jeho vlada povolili prelety lietadiet, to je presne to ako sme sa podielali na tom a je mi z toho na vracanie a myslim, ze vacsine obyvatelov Slovenska tiez. Jedine pozitivum je to, ze neuznavame Kosovo.
Takze tu je ten rozdiel medzi nazormi, ty povazujes iste veci za spravne, ja nie.
Stavim sa s Tebou chlape, ze kebyze sa spravilo referendum, viac ako 50% by nesuhlasilo s vojenskom pomocou Ukrajine. Takze tak. Samozrejme take referendum by ti hore neschvalili, lebo nepasuje.
  yakubu 15.09.2022, 10:05 | #5473
  Sorry, s Tvojim názorom nesúhlasím, že ak by sa nepomáhalo vojensky Ukrajine, mohol byť mier. Ten malý posahanec v Kremli totiž neskutočne túži obnoviť časy Sovietskeho zväzu, on by vo svojej túžbe pokračoval ďalej, po pobaltských štátoch by zaútočil aj na Slovensko. Všetci môžete byť Ukrajine vďační zato čo robí a že sa nevzdala, že hrdinsky bráni svoju zem pred agresorom, lebo chce byť slobodná a nie podrobená.
  slaven 15.09.2022, 19:48 | #5516
  je to OK, mame rozdielne nazory
s tou vojnou mam uplne iny a vobec si nemyslim, aby Putin mal chut zautocit na Slovensko
nevidim na to ziaden dovod, sme v NATO, nedeju sa tu ziadne svinstva ako sa diali na Ukrajine, tak ja neviem. Ale OK, ty si myslis pravy opak.
Balaam 13.09.2022, 17:55 | #2125
Britské spravodajské služby odhalili, že prestížna ruská 1. gardová tanková armáda bola zničená. Táto špičková jednotka je najväčšou jednotkou, ktorú Rusko stratilo od druhej svetovej vojny. Informácie sa vyvíjajú, ale počet zajatých RU jednotiek sa môže pohybovať v desiatkach tisíc

Hmmm to spolu s inými správami už vypadá na poriadny "prúser".....ešte tomu dám pár hodín na potvrdenie a veľa ľudí bude asi prekvapených ..
slaven 13.09.2022, 12:39 | #2123
v Nemecku **01
Link YouTube video
ma to pobavilo, jaky bol nasraty a hladny
a najlepsie na konci, nechal auto na benzinke a siel domov, sral na to **02
  slaven 13.09.2022, 12:40 | #5417
  ale dobre to povedal, ze ty si otrokom auta, nie naopak
a ze ano, mozno to je hudba buducnosti, ale urcite nie sucasnosti
akoze ked mas dom a doma si to v noci nabijas a jazdis len kratke vzdialenosti, OK, ale inak je to chujovina
  Balaam 13.09.2022, 12:58 | #5418
  tak tak, je to s pohľadu "klasických" aút ešte stále nová technológia ktorá má limity a či to bude budúcnosť? no to ani srnka netuší...každá nová technológia je zatracovaná, niektorá právom iná sa ukázala ako prelomová...uvidíme...vždy si spomeniem na prvý Iphone koľko smiechu a kritiky si vyslúžil a kde sme dnes,,,,a to nehovorím o Ipade,,,prerastený telefón a zrazu ho vyrábal každý **01
Quake 12.09.2022, 22:06 | #2121
Videl som už všeličo, ale takýto kolaps jednej armády, to sa len tak nevidí. **03 Nebyť jadrových zbraní, nechcem si predstaviť, čo by s tými komediantami spravili vojská NATO, ak by došlo k svetovej vojne, keď ich takto sekajú ukrajinské jednotky.

Zelensky absolútny frajer. **21
  yyyy 12.09.2022, 23:07 | #5409
  aj Napoleon aj wermacht ti to potvrdia /aj oni boli frajeri/ **01
  Quake 13.09.2022, 02:09 | #5410
  Volodymyr Zelenský:
"Stále si myslíte, že sme jeden národ? Stále si myslíte, že nás môžete zastrašiť, zlomiť, prinútiť k ústupkom? Naozaj to nechápete Nechápete, kto sme? O čo nám ide?
Dobre počúvajte:
Bez plynu alebo bez vás? Bez vás.
Bez svetla alebo bez vás? Bez vás.
Bez vody alebo bez vás? Bez vás.
Bez jedla alebo bez vás? Bez vás.
Chlad, hlad, tma a smäd pre nás nie sú také desivé ako je desivé vaše priateľstvo a bratstvo. Dejiny to však upracú.
A my budeme mať plyn, svetlo, vodu a jedlo... BEZ vás."
**03
Megafrajer **26
  Balaam 13.09.2022, 10:03 | #5412
  nebyť tvrdohlavosti Hitlera a americkej pomoci Rusom dopadlo by to možno inak...ale to sú už dejiny...Každopádne platí, že momentálne Rusko totálne zlyháva....
  indigo 13.09.2022, 13:58 | #5419
  https://www.kommersant.ru/doc/5229918#id2267465
už aj rusi niečo priznávajú....
  indigo 13.09.2022, 15:31 | #5422
  88 - PVO v okne na poschodí
163 - naši policajti v Charkove
Markuss 12.09.2022, 21:21 | #2120
Tak v Európe dokonca. No super

Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 12.09.2022, 21:22 | #5407
  Tu originál. Tak som zvedavý kde teda áno, ak nie v Európe

https://www.wsj.com/articles/europe-manufacturers-factories-russia-gas-11662938614
  Markuss 12.09.2022, 21:29 | #5408
  WSJ píše, železo radšej dovážajú nemci z USA, je to lacnejšie ako ho vyrobiť lokálne, hliník a zinok Čína.
Automobilový priemysel beží zatiaľ na zásobách, ale ak to pôjde takto ďalej, ani sklá do áut nebudú z Európy.
Tá to paráda. **26
true 12.09.2022, 14:36 | #2119
NACIZMU UČIA AJ DETI
- Francúzska televízia natočila niečo, čo asi nečakala. Hajlujúce Ukrajinské deti, ktoré vítajú vojakov
- Neonacizmus je ideológia, ktorá je zneužívaná vrámci širších geopolitických plánov na destabilizáciu Ruska
- Je to ale ten istý scenár, ktorý už poznáme. Na rozpad ZSSR a v moderných Ruských dejinách bol použitý radikálny Islam okolitých krajín. Učebnicovo bol tento postup aplikovaný aj na Ukrajine
- Od umelej revolúcie a roku 2014 západné krajiny na čele s USA a Veľkou Britániou zbrojili a cvičili každoročne tisíce Ukrajincov a extrémistické batalióny, ktoré sa podieľali na zverstvách na východnej Ukrajine

Link FB príspevok

toto podporujete ked ste na strane Ukrajiny, proti tomuto bojuje tiez Putin.
  Markuss 12.09.2022, 19:48 | #5406
  https://www.heute.at/s/nazi-taferl-auf-ukraine-suv-sorgt-in-wien-fuer-entsetzen-100227204

Tu máš čerstvé pohoršenie z rakúskej tlače, na akých ŠPZ tam dorazili
true 11.09.2022, 20:44 | #2118
VÝCHOD ŽIADA NECH NEBOMBARDUJE UKRAJINA ŠKOLY A ŠKÔLKY
- Na Ukrajine sa začal nový školský rok a s tým prichádzajú aj obrovské nástrahy, ktorým musia na východe kvôli Ukrajinskému bombardovaniu čeliť
- Ruské Ministerstvo Obrany sa rozhodlo teda tento problém vyriešiť elegantne. Zverejnili presné pozície 1422 vzdelávacích zariadení v Donecku, Lugansku, Záporoží, Charkove a Chersone
- Presný zoznam je verejný, dá sa k nemu dostať a Rusko ho dokonca poslalo UN, humanitárnej organizácií UN a Ukrajinskému veleniu
- Viac ako 320 000 detí začalo 1. Septembra svoj školský rok a my môžeme len dúfať, že žiadne z týchto zariadení sa nestane cieľom

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305583478_2235251346636946_558616891830763013_n...
  StanoDianiska 12.09.2022, 09:48 | #5403
  Link FB príspevok
  true 12.09.2022, 14:30 | #5404
  predpoklad je ten, ze tam boli UA vojaci, na 90% - suhlasis?
- reakcia na nick StanoDianiska
  StanoDianiska 12.09.2022, 14:50 | #5405
  Netuším, či tam boli vojaci. Napíš tomu pánovi Dorazínovi, on sa nachádza teraz priamo v Sloviansku. Možno ti odpovie. A jeho zážitok odtiaľ: https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/rusko-bombarduje-obytne-domy_2209111813_mfk?fbclid=IwAR3psmUkDWX...

"Náhodou jsme se dostali do této situace a pomáhali jsme zraněným v obytném domě. Nebyl to žádný vojenský objekt, byli tam starší lidé, kteří byli zranění, někteří v panickém šoku."
"Jeli jsme do míst, která byla zasažena předtím, dokumentovat to, co se tady ve Slovjansku děje každý den a že sem padají rakety, že jsou zničeny civilní objekty - samozřejmě i vojenské, to nikdo nepopírá. Tady je město plné vojáků, takže pro Rusy je to obrovský vojenský cíl."
Quake 11.09.2022, 18:39 | #2117
https://prnt.sc/MS4D7nVLgdxE
Rusi chceli vo februári blitzkrieg. Ukrajinci im v septembri ukázali, ako na to **02
Už pred 4 mesiacmi som tu písal, že ruská armáda je katastrofálna, skorumpovaná, zastaraná a preceňovaná. Táto vojna, keď už nič iné, aspoň ukázala reálnu silu ruskej armády. Len mi je ľúto tých obyčajných ruských vojačikov, ktorí ani nevedeli, za čo bojujú, ale museli ísť na front. Vojna je zlá. Za každých okolností.
slaven 10.09.2022, 22:28 | #2116
ked vsetko pojde takto dalej, tak o chvilu elektro auta budu jazdit za viac penazi ako klasicke spalovaky, bravo, funnguju **26**26**26
elektro debilita EU spojena s debilitou so sankciami v priamom prenose
Link na článok na doméne pravda.sk
  slaven 10.09.2022, 22:29 | #5390
  "Ceny pri rýchlonabíjaní sa v Nemecku aktuálne pohybujú okolo 55 až 60 centov za kWH, v najdrahších sieťach je to 70 až 80 centov za kWH. Pri cene 60 centov vás s priemernou spotrebou 19 kWh vyjde 100 elektrických kilometrov 11,4 eura a pri cene 80 centov by to teoreticky bolo až 15,2 eura. A to sú „čísla“ plne porovnateľné s nákladmi na palivá aj pri súčasných vysokých cenách nafty a benzínu."
  true 11.09.2022, 14:07 | #5391
  veľmi pekný príspevok z diskusie:

To v tejto gubernii US a EÚ ešte nikto nenabral odvahu povedať, že ceny elektriny a nafty sú umelo zvyšované na dosiahnutie cieľa ozobračiť Európanov . A tie ich analýzy nech si niekam strčia, Ropa je lacná stále, elektrinu vyrábame lacno a kupujeme 5 až 15x predraženú a tým dotujeme my najväčší žobráci EÚ aj s Čechmi tie ich tupé sankcie a ešte tupší ekodebilizmus. Celá eurokomisia aj europarlament, by mali dostať platy na úrovni najnižšej priemernej mzdy v EÚ a naraz by sa začali diať veci! Ale ako hovorí porekadlo " Sýty hladnému neverí" tak ani darmožráči v štruktúrach EÚ ani netušia ako sa ľuďom žije. A tie kusy o vojne sú len propaganda, aby im ľudia žrali zámerné ničenie životnej úrovne občanov, za čo by mali byť súdení a odsúdení.
  Balaam 11.09.2022, 15:35 | #5392
  True ešte chýba Soros a bude to dokonale ...ak ti dáva ten príspevok zmysel gratulujem ...
  true 11.09.2022, 17:08 | #5393
  ďakujem, Tebe to zmysel asi nedáva ale je to reálne, bohužiaľ **27
  Markuss 11.09.2022, 17:24 | #5394
  hlavne si treba klásť otázky typu:
1. dojazd elektrického auta a rýchlosť nabíjania - možeš ísť do HR na dovolenku aj dva dni?
2. batéria/životnosť a ekologický rozmer- výroba, zdroje, likvidácia
3. infraštruktúra... keď ti v nedelu ženy zapnú rúry, práčky, už teraz niektoré trafostanice na dedinách idú do múky....

skrátka pri momentálnych poznatkoch mi to na elektro nevychádza
  Balaam 11.09.2022, 18:01 | #5395
  True realne je na tom prosím ťa akože čo? Analýza z gauča s pivom v ruke už len tvrdiť že ropa je stále lacná je hodné nobelovej ceny a poprosil by som o analýzu ....nehovorím že cenotvorba el.energie nula bodov a domyslieť čo sa môže stat pri odchode z Lipskej burzy je už nad sily dotyčného ale znie to super jednoducho ...

Do Chorvátska môžeš ísť koľko chces sieť nabíjačiek je dobrá....ekologicky rozmer ? S ropou sme si tiež užili svoje a nebudeme tu rozoberať ako ekologické je prevážanie na tankeroch atď...trafostanice na to pripravené nie sú to vie každý a je to otázka do budúcnosti ...ako pri všetkom novom...
  Markuss 11.09.2022, 19:17 | #5396
  https://www.autobild.de/artikel/e-auto-autobahn-reichweite-test-tempo-130-km-h-20977681.html
Kua ak pri rýchlosti 130km/h mám taký slabý dojazd, a nabijan dve hodiny, tak potom... Ale jasné, aj toto vieš najlepšie. Lebo keď vieš, že vieš, nie je o čom
  Balaam 11.09.2022, 20:10 | #5397
  Do pozornosti dávam dva články, v ktorých sme sa venovali práve ceste do Chorvátska. V minulom roku sme ju absolvovali s elektromobilom Opel Mokka-e, ktorý rozhodne nepatrí medzi vozidlá určené na dlhšie trasy. Avšak cestu dlhú viac ako 500 kilometrov zvládol veľmi dobre, len s dvomi približne polhodinovými nabíjaniami.

https://www.mojelektromobil.sk/elektromobilom-na-dovolenku-do-chorvatska-v-roku-2022/

Koľko ľudí toľko chutí a možností ako testovať autá...

  Markuss 11.09.2022, 20:20 | #5398
  Neviem načo to ten autobus na viac ako 30-tich vozidlách testoval.
Príde jedna recenzia na promo stránke elektromobilov a je to v kybli.
Je jasné, že nabíjačky sú všade po ceste a na počkanie vvolne....
A to sa potom vysmievaj ľuďom, čo postuju články z aeronetu...
  Markuss 11.09.2022, 20:24 | #5399
  Autobild
  true 11.09.2022, 20:30 | #5400
  Balaam ten clanok je hovoris o Opel Mokka a vsade v nom su fotky Tesly.
to je nejaky vtip?
vies kolko sa caka na nabijanie na hlavnych tahoch?
ci si naozaj myslis, ze prides na nabijacku a hned nabijas? wake up
  Balaam 11.09.2022, 20:44 | #5401
  Dve prestávky a cesta niečo nad 500 km znamená priemerné dojazd 200km....čiže presne to isté čo testovali...a že si dáš pol hodku oddych,kávu je katastrofa uznávam...nabíjať môžeš na veľkom množstve miest a je to tam fajn popísané....samozrejme že to má svoje limity ...ale s tým to kupuješ...
  Balaam 11.09.2022, 20:52 | #5402
  True prosím ťa ako čítaš články na internete ? Nadpis je elektromobilom do Chorvátska v roku 2022...po prvom odstavci sú hneď dva prekliky na články prvý o jazde s Opel Mokka e a v druhom kadiaľ ísť a ako nabíjať...samozrejme ma to svoje limity tá technológia je nová...nemôžeš to porovnávať s klasickými autami čo sú s nami už viac ako 100 rokov preboha...keby ľudia uvažovali ako vy tak tu máme tak maximálne ešte pevnú linku veď mobil je blbosť...
majka 10.09.2022, 18:26 | #2115
Nejlepší ruský komentář na jejich webu.

Něco ve smyslu: "Měli jsme se na nějakou Ukrajinu vyprdnout, co z ní máme, ať se tam nacisti vymlátí sami mezi sebou. Měli jsme zničit rovnou USA, bez jejich velení by se zhroutili všichni imperialisté"

Ti rusáci jsou prostě boží
  simsala 10.09.2022, 18:50 | #5387
  zdroj diskusia idnes.cz, vlastný názor by nebol?
admin 10.09.2022, 14:12 | #2114

majka Reaguj na príspevok | 10.09.2022, 11:54 |
“ Bosnianski futbalisti Edin Džeko a Miralem Pjanić odmietli reprezentovať svoju krajinu v prípravnom zápase proti Rusku. „Som proti tomu, aby sa hral tento zápas, pokiaľ budú zomierať nevinní ľudia. Vždy som výlučne za mier a v týchto ťažkých časoch chcem byť solidárny s obyvateľmi Ukrajiny,“ povedal útočník Interu Miláno.”..
Redbul 10.09.2022, 13:04 |
Mna do toho nic na tejto stranke**03Ale stale kopat do tych rusov?Vsak kazdy lutuje tych nevinych ludi,ale preco to vzniklo?No tak nebudu hrat tito bosniaci a co teraz.Kto by aj kukal tento zapas.Neber to ale zle**03Inak samozrejme Mier vo svete**03.
Markuss 10.09.2022, 13:15 |
majka ako správny tipér nevynechá ani spoločenský rozmer takejto udalosti. Aj v tipovaní sa mu darí
http://nasetipy.com/detailne-statistiky.php? meno=majka
Redbul 10.09.2022, 13:15 |
To nikdy neskonci.Ukrajinci budu musiet ustupit,dat co pozaduju rusi.Inak to nikdy neskonci.A to naozaj ja som clovek,ktory nema rad nasilie.Moj subjektivny pohlad nato**03.
Redbul 10.09.2022, 13:20 |
A keby tomu stvacovi Zelenskemu zalezalo na ludoch,tak uz davno ustupi.Ako chces bojovat proti jadrovej velmoci.**03A dobre.To je len moj nazor samozrejme.**22
Redbul 10.09.2022, 13:41 |
A tiez sa ospravedlnujem,ze tu mudrujem.Detaelne nerozumiem tomu konfliktu.Ale objektivny clovek toho ma dost a da sancu aj tomu co je vnimani negativnom svetle.Tak snad nejaky dovod tam bol.Uz len to,ako im tam zabijali rusku mensinu.Ale odsudzujem ten komflikt.Ale to sa uz neda pocuvat ta kampan proti Rusku**03.
admin 10.09.2022, 13:56 | #2113
s nickom Caciky sme sa rozlucili.
3x bol pozorneny na porusovanie pravidiel - sral na to, tak skoncil.
Quake 10.09.2022, 11:43 | #2112
https://prnt.sc/sz8QW_QWLjvK
Treba si brať, čo je tvoje (oslobodený Kupjansk).
Za 4 dni oslobodili Ukrajinci viac územia, ako Rusi za 3 mesiace dobýjali. Zrazu sa ukázalo, kde sú všetky zbrane, ktoré posiela Západ a momentálne útočia top elitné ukrajinské jednotky v plnej výzbroji. Rusi ani nestíhajú evakuovať, ruských zajatcov už ani je kam dávať. Normálne pri úteku nechávajú plné sklady munície alebo ťažkej techniky.
Ono to je tak, keď sa drbeš na územie, ktoré ti nepatrí **02
ALKAPERONE 09.09.2022, 23:03 | #2111
https://www.warwickshire.gov.uk/images/HerMajestyTheQueen.jpg
uz je v nebi babka
  Markuss 10.09.2022, 11:46 | #5386
  https://i.postimg.cc/cJ2Kdwx7/IMG-20220910-090949-375.jpg
<< < 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions