POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 > >>

slaven 19.09.2022, 18:39 | #2173
Idem si zacvičiť, potom sem hodím jeden dlhší príspevok, ktorý sa oplatí prečítať **08
Markuss 19.09.2022, 18:15 | #2172
No bude to ako za starých čias. Vyslapat a zlyzovat.

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96042075-prve-lyziarske-stredisko-ohlasilo-ze-sezonu-neotvori-k...

Treba síce nové lyže alebo aspoň viazanie, ale niekto to ľuďom predá ako ekologickú a zdraviu prodpešnú formu
  Markuss 19.09.2022, 18:47 | #5651
  plus https://www.spglobal.com/commodityinsights/en/market-insights/latest-news/lng/090522-chinas-lng-impo...
petert22 19.09.2022, 15:37 | #2171
K tým cenám plynu.....

Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 19.09.2022, 18:12 | #5646
  Dovezime LNG z Číny, síce ruský a cez pol zemegule, ale nie sme od Rusov závislí. Hlupáci sa tešia, všetci sú spokojní **26
  Markuss 19.09.2022, 18:27 | #5647
  no a s tým dieslom to je tak.
Vieme aké objemy sa vozia na UA? lebo jedina funkčná rafinéria tam nie je, pokial viem.
a tie vlaky, tanky, armádne vozidlá, ale aj občania čo jazdia na naftákoch, toto všetko... toto si asi nikto do kalkulačky nedal.
Mrknite si, aký objem palivových látok poskytla SR v rámci pomoci UA**12
  Markuss 19.09.2022, 18:28 | #5648
  samozrejme gro sa vozí z PL. Ide ale o jeden hrniec, pokial sa bavíme o dopyte v naších zemepisných šírkach
  Balaam 19.09.2022, 18:38 | #5649
  Ohledně předprodeje z Číny, který se teď hodně probírá doplním, že Rus má kapacitu na export LNG do EU pouze 20 bcm za rok. Tedy max 1/8 z celkového množství.

A pre doplnenie pohľad z pera wsj...

https://www.wsj.com/articles/vladimir-putins-energy-war-with-europe-seems-to-falter-11663523925

Jedným problémom pre Rusko je jeho ťažko získaná povesť, ktorá siaha až do čias Sovietskeho zväzu ako spoľahlivého dodávateľa, ktorý nikdy nepoužíval plyn ako politickú zbraň. "Teraz to používajú nielen ako politickú zbraň, ale aj ako vojnovú zbraň... Úplne to zničí ich dôveryhodnosť ako spoľahlivého dodávateľa," povedal Yergin.

  Markuss 19.09.2022, 18:45 | #5650
  ten plyn skvapalnili hlavne Číňania. Ešte sa posnaž a daj vedieť, kolko toho plynu do Europy dáva Čína z vlastných zdrojov.
Je to skoro ako niekdajší vývoz ropy/diesla z Estónska....tí toho majú tiež plno z vlastného....
  Markuss 19.09.2022, 18:49 | #5652
  a tu to estónsko
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-06-16/estonia-suddenly-ramps-up-fuel-oil-supplies-to-sa...
  Balaam 19.09.2022, 19:02 | #5653
  Tak dajme si veci teda na pravú mieru...plyn cez plynovod z Ruska do Číny sa do EU nepredáva...Čína nakúpi od Rusov LNG a keďže ho nemôže spotrebovať vzhľadom na problémy v Číne tak im to vytvára prebytok predá ho EU a pomáha svojej ekonomike...
Ak Rusko skončí vývozom väčšieho množstva plynu do Číny ako prostriedku na potrestanie Európy, Čína bude mať väčšiu kapacitu na ďalší predaj svojho prebytočného plynu na spotový trh, čím Európe nepriamo pomôže.

A teraz čo s tým spraviť...síce kupujeme drahšie ako by sme mohli priamo od Rusov,ale zároveň Rusko nemôže zastaviť ten predaj lebo by nám nepriamo " pomohlo" čiže niekde stratégovia z RU spravili chybu a Čína sa stáva pre EU hlavný obchodný partner lebo RU nemá v tejto chvíli šancu nič spraviť aby nás "potrestali"....a už len to že idú v rozpočte do mínusu ukazuje že majú obrovský problém a energie aj keď vytlačené do extrému ich vôbec nezachránili...
  Markuss 19.09.2022, 19:04 | #5654
  Takže sme ušetrili a pomohli aj ekológii **26
Všetci spokojní.
Kua teraz, keď ťa Čína len prebytky predáva **02
  Balaam 19.09.2022, 19:08 | #5655
  Ty píšeš že ho skvapalnili ale to nie je pravda ..schválne nakupujú a predávajú lebo im to vytvára prebytok...čiže neskvapalnili nič...to je rozdiel...
  Markuss 19.09.2022, 19:09 | #5656
  Pane, v auguste 2022 bol 22 mesačný rekord importu z Ruska do Číny a ty napíšeš, že predávajú prebytky....
https://markets.businessinsider.com/news/commodities/china-lng-gas-sales-europe-resell-cargoes-swap-...
  Balaam 19.09.2022, 19:11 | #5657
  Samozrejme že bol keď nakupujú viac ako spotrebujú vzhľadom na ekonomické problémy u seba doma.....svet nekončí v EU a Rusku...
  Markuss 19.09.2022, 19:12 | #5658
  Pane bože, tu už končí všetka diskusia.....je to obyčajný reexport.
  Balaam 19.09.2022, 19:14 | #5659
  Presne tak lebo Čína má problémy alebo nie? Ani je to blbý reexport kde kúpia za pekne ďakujem a predaju za trhové ceny...áno blbý reexport ktorý im všetci tolerujú aj keď vedia čo robia...
  Balaam 19.09.2022, 19:21 | #5660
  https://oilprice.com/Energy/Natural-Gas/China-Is-Quietly-Reselling-Its-Excess-Russian-LNG-To-Europe....

Nech sa páči študuj...
Quake 19.09.2022, 13:27 | #2170
https://prnt.sc/efpd4sJLoISG
Dáta bez pátosu

RUSKÝ PLYN - BUDE HO TREBA?
Minulý týždeň z dovozu 7 miliárd m3 do EÚ je to 9%.
Týždeň predtým ho bolo 10% a pred 2 týždňami 12%.
Takto pred rokom 38% a maximum za 5 rokov až 50%.

Ale fungujú. Len menej počúvať gaučových strašiakov, čo tu strašili benzinom nad 2 eurá a bude dobre
**08
  slaven 19.09.2022, 14:11 | #5638
  jasne ze Rusky plyn netreba, ved dovezieme z inych statov plyn, ktory tie staty maju od Ruska. Vsetko v poriadku Quake. Hups, len jeden problem tu je nie? ze ten plyn kupime za X nasobok ceny. Ale pohoda, vsetko v poriadku, funguju **26
  Quake 19.09.2022, 14:28 | #5639
  slaven, skús sledovať grafy, kde sú ceny plynu. Nože skús mi povedať, kolko stál plyn pred pol rokom, pred rokom, či pred 2 rokmi. A skús si dohľadať, odkiaľ to vlastne berieme ten plyn. Menej počúvať strašiakov a viac fakty a čísla.
  slaven 19.09.2022, 14:57 | #5640
  plyn tak nesledujem, ale napr. nafta stojí toľko ako pred vojnou, že?
no ale kupujeme ju o 30% drahšiu keď tankujeme
  Quake 19.09.2022, 15:07 | #5642
  Veď ale článok je o plyne...
  Quake 19.09.2022, 15:16 | #5643
  Ale s tou naftou máš pravdu, to bude asi dosť problém pre EÚ. Ale asi je to cenový strop, mohlo by to klesnúť o 2-3 týždne.
  RUTY 19.09.2022, 16:02 | #5644
  Ok fungujú
Som rád, že mi nepôjdu hore náklady za teplo, je to super a mám v pecku nejaké grafy. Hneď mám srdce na pokoji, keď mi nič nezdražie**26
  Balaam 19.09.2022, 16:17 | #5645
  Slaven plyn čo dováža momentálne Rusko, skvapalnený,tvorí osminu toho čo Európa dováža z iných zdrojov...vie sa o tom že plyn z Číny ide od Rusov...dôležité je že plyn napriek tomu,že Rusko neposiela nič,na burze klesá a dokonca sú názory že v zime tá cena pôjde raketovo dole lebo už teraz sú v cenách započítané "nedodavky" z Ruska....samozrejme stačí extrémne tuhá a dlhá zima a situácia sa zmení...počasie je hlavný faktor....už aj ceny pšenice letia na burze dole...takze to vypadá že sa trh ukludnuje ale stále veľa premenných čo situáciu otočí...
true 19.09.2022, 09:43 | #2169
pekný príklad toho akých zmrdov máme vo vláde a parlamente. sme jediná krajina kde sa ľuďom nepomohlo **16**16**16
https://www.topspeed.sk/novinky/stat-sa-na-vysoke-ceny-paliv-cely-cas-iba-prizeral-teraz-klesaju/217...
true 19.09.2022, 09:40 | #2168
A Pičutová prianie týchto ľudí už 2krát hodila do koša.
Link na článok na doméne pravda.sk
  Balaam 19.09.2022, 10:24 | #5635
  Hmmm ja som myslel že to zastavil ústavný súd...
Quake 19.09.2022, 08:37 | #2167
Link na článok na doméne sme.sk

Ukrajina získa naspäť všetky Ruskom okupované územia, vyhlásil prezident Zelenskyj. "Možno sa niekomu bude zdať, že sme sa nechali sériou víťazstiev ukolísať," povedal s tým, že v skutočnosti ide o prípravu na ďalšiu etapu protiofenzívy.

Ukrajina **21
  Quake 19.09.2022, 08:47 | #5629
  Ináč chystá sa valné zhromaždenie OSN, ukrajinský prezident dostal výnimku a bude môcť vystúpiť cez videonahrávku. Iba 7 štátov bolo proti:
Rusko, Bielorusko, Severná Kórea, Sýria, Eritrea, Nikaragua a Kuba. To je spoločnosť, pánečku... **12 ruských smradov už pomaly nikto nerešpektuje, kľúčoví hráči z Indie a Číny si už z nich robia prdel.
  true 19.09.2022, 09:30 | #5630
  kľúčoví hráči z Indie a Číny si už z nich robia prdel v tom zmysle čo som písal nižšie, hej? že od nich odoberajú oveľa väčšie kvantá ropy a plynu? v tom zmysle že Rusko zaplavia kvalitné čínske autá lebo autá z EU tam nebudú a mohol by som pokračovať **01
  Quake 19.09.2022, 09:33 | #5631
  Čína a India si z Ruska urobia hračku. Už teraz od nich berú suroviny za úplne minimum. A Rusko bude od nich závislé.
A s tými kvalitnými autami z Číny to si myslel ako žart hej? **12
  true 19.09.2022, 09:38 | #5632
  nie to nebol vtip - ale realita
asi nesleduješ veľmi posledné obdobie aký majú progres
  true 19.09.2022, 09:47 | #5633
  Quake - inak máš nejako veľa OK tipov za sebou **26 **12
  true 19.09.2022, 09:48 | #5634
  u mňa je to opačne
dnes nepodám nič **10
  Quake 19.09.2022, 11:13 | #5636
  No neviem, akú kvalitu majú súčasné čínske autá a pravdupovediac mi to je jedno, ja si nejak na značku a prestíž nepotrpím, mne stačí, že ma odvezie z bodu A do bodu B. Mne stačí Duster, ešte ma nesklamal.
  slaven 19.09.2022, 14:09 | #5637
  Duster je fajn chlape, len stoji + 5000eur ako v case ked si ho kupoval a to je pointa.
Kiu co som kupoval ja za 19 500 v akcii teraz kupis v akcii za 26 000 v tej istej vybave, t.j. to iste auto, novsi model samozrejme. Je to choré. Ale fungujú, mas pravdu **26
A u elektro aut je ten rozdiel este vacsi a este len bude. A bude aj sranda: https://tvnoviny.sk/ekonomika/clanok/283542-elektricke-auta-schytavaju-tazku-ranu-ich-majitelom-sa-n...
  Quake 19.09.2022, 15:06 | #5641
  Akože 2 roky pandémia a z toho plynúca skoková inflácia a hneď na to vojenský konflikt - fakt čakáš rovnaké ceny? A sankcie fungujú, už som tu dal mnoho odborných analýz, ale ty tomu veriť nebudeš. Ono by ináč stačilo, keby Putina dali dole, armáda by odišla z Ukrajiny, ospravedlnili by sa a obchod by fungoval ďalej. **02
true 18.09.2022, 21:09 | #2166
Saudská Arábia, dlhoročný oddaný americký partner, vytvorila úzke spojenectvo s Ruskom v rámci kartelu OPEC Plus. Saudi veľmi verejne odmietli žiadosť amerického prezidenta o zvýšenie produkcie ropy. Namiesto toho dovážali ruskú ropu na domáce použitie, aby mohli vyvážať viac vlastnej produkcie. Minulý týždeň dokonca znížili ťažbu a dali jasne najavo, že tak môžu urobiť opäť.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5618
  Čína predáva Európe skvapalnený zemný plyn (LNG), ktorý pochádza zo Sibíri, a zároveň dováža ruskú ropu. Túto ropu potom rafinuje a vyváža.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5619
  Medzitým sa Irán, ktorý je vďaka čínskym nákupom ropy solventný, stal najväčším odberateľom ruskej pšenice.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5620
  Indický minister ropného priemyslu verejne vyhlásil, že jeho vláda nie je v konflikte s Moskvou a je jej “morálnou povinnosťou” udržiavať nízke ceny energií doma nákupom ruskej ropy.
  true 18.09.2022, 21:10 | #5621
  Aliancie, ktoré boli vytvorené čiastočne s cieľom čeliť hospodárskemu a politickému vplyvu Západu, sa rozširujú. Egypt, Saudská Arábia a Turecko oznámili svoj záujem o vstup do skupiny BRICS (Brazília, Rusko, India, Čína a Južná Afrika). Šanghajská organizácia spolupráce v súčasnosti spája okrem iného Čínu, Rusko, Indiu a Pakistan. Irán plánuje vstúpiť tento mesiac, zatiaľ čo Bahrajn, Egypt, Saudská Arábia a Katar sa pravdepodobne stanú “partnermi v dialógu” alebo kandidátskymi členmi.
  true 18.09.2022, 21:11 | #5622
  Okrem toho ambiciózna čínska iniciatíva Pásmo a cesta spája mnohé africké krajiny s Pekingom obchodnými a dlhovými putami. Rusko sa tiež snaží nadviazať kontakt v podobe ministra zahraničných vecí Sergeja Lavrova, ktorý nedávno vystúpil v Káhire pred svojimi 22 partnermi z Ligy arabských štátov a potom navštívil niekoľko afrických krajín.
  true 18.09.2022, 21:11 | #5623
  Ak to nestačí, tak Moskva je opäť v ofenzíve v Latinskej Amerike a posilňuje svoje vojenské vzťahy s Nikaraguou, Venezuelou a Kubou. Dve mocnosti tohto regiónu, Brazília a Mexiko, dôrazne odmietli podporiť západné sankcie proti Rusku.
  true 18.09.2022, 21:12 | #5624
  Toto všetko sa deje aktuálne.
  peto10 18.09.2022, 21:25 | #5625
  A toto sa deje aktualne na Ukrajine: #2162
das mi nejaku reakciu na tie fotky, ci cakas na nejake vyhovorky od ambasady?
  Balaam 18.09.2022, 21:50 | #5626
  peto10 odpovede sa nedočkáš nikdy,on tu zavesí FB príspevok a tým to preňho končí...nemá vlastný názor kým to nenájde napísané a nemá nič čím by dokázal tie somariny obhájiť...nechcem napísať natvrdo ako ich Rusko volá...
  peto10 18.09.2022, 22:03 | #5627
  ja viem, ale aspon by som bol rad, keby tie fotky videl...
na zaciatku vojny som od neho asi 5x pytal dokazy 8 rocnej genocidy na Donbase, cakam do teraz...
alebo na tie biolaboratoria, ved uz mesiace okupuju rusi celcy juhovychod, to este nenasli ani jedno? **01
  Balaam 18.09.2022, 22:10 | #5628
  On si ich možno aj pozrel a potešil sa...vôbec by ma to neprekvapilo...dôkazy o genocide ti nedá nikto a je to tu obľúbená tema...čo tam po tom že je x videí,fotiek z odkrývania kde sú dôkazy ako zviazané ruky,kastrácie atď...to je len detail...veď nie je problém sa sám zviazať,vykastrovat,obesiť,zastreli a ešte sa zakopať ..
true 18.09.2022, 19:43 | #2165
Prezident IIHF Luc Tardiff dáva rozhovory ruským médiám, v ktorých tvrdí, že hľadá možnosti, ako vrátiť Rusov a Bielorusov na majstrovstvá sveta.

A tu sa idú vlajočkári pokakať z toho rozhodnutia nášho hokejového zväzu
  Balaam 18.09.2022, 19:52 | #5615
  Jasné a keď mu Fini, Švédi, Česi atď oznámia že nebudú hrať? Alebo sa sponzori rozhodnú že končia? Asi bude problém...
  slaven 18.09.2022, 20:17 | #5616
  Sponzori tiež prídu o biznis, boli by tiež hlupáci keby skončili nie? Myslím si, že si to 2x premyslia, uvidíme.
Veď nech zrušia všetky súťaže a bude pokoj a deti budú sedieť na počítačoch a mobiloch ešte viac ako teraz.
Ešte že ten hlupák Orbán to robí presne opačne a investuje veľké peniaze do športu a teda aj do mládeže a jej vývoja.
  Balaam 18.09.2022, 20:29 | #5617
  Nie som si istý ...už takto budú mať problémy vzhľadom na aktuálnu situáciu a keď aj zostanú tak čo na to národné zväzy...extra váhu by som tomu neprikladal keď dokázali docieliť zákaz tak ťažko budú teraz cúvať keď už zakázali hráčom hrajúcim v KHL reprezentovať...uvidíme koľko to Maďarsku vydrží ...to bude ešte zaujímavé sledovať....
peto10 18.09.2022, 19:26 | #2164
Ruski vazni, ktorych Prigozin v poslednych tyzdnoch rekrutoval do svojej armady nemaju dlhu zivotnost:
https://www.middleeasteye.net/news/wagner-group-russia-prisoners-captured-ukrainian-forces

ukrajinske vazenie ale bude pre nich stale lepsie ako volny zivot v Rusku
true 18.09.2022, 19:19 | #2163
UKRAJINA POKRAČUJE V JAZYKOVÝCH REPRESIÁCH
- Na školský rok 2022-2023 nebude mať zabezpečený Ruský jazyk vo vyučovaní a dokonca nebude možné si ho vybrať ako voliteľný predmet
- Rusko ja druhej strane v školách, ktoré vybudovalo v Mariupole a na území, ktoré získalo zabezpečilo aby mali žiaci prístup aj k Ukrajinskému jazyku, literatúre a všetko prebiehalo podľa štandardov
- Tieto informácie sa uvádzajú v odpovedi odboru Školstva a Vedy Kyjevskej mestskej rady na žiadosť mimovládnej organizácie "Klub mládeže Jura"
- Krásna ukážka toho, čo sa na východnej Ukrajine dialo viac ako 8 rokov.

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305766243_2235401506621930_1291152794192079837_...
  peto10 18.09.2022, 19:23 | #5612
  zdroj: Link FB príspevok resp. ruska ambasada
Quake 18.09.2022, 17:13 | #2162
https://www.washingtonpost.com/world/2022/09/16/izyum-grave-ukraine-horrors-rape/

Chorí ruskí bastardi. A tu im ešte poniektorí tlieskajú... Grc
  true 18.09.2022, 17:17 | #5593
  masové hroby z krížikmi a menami, hej hej **26
#2148
  true 18.09.2022, 17:17 | #5594
  UA propaganda ide na plné gule, tlieskam **26**26**26
  true 18.09.2022, 17:18 | #5595
  a vlajočkári dvíhajú ruky, mrvia sa na stoličkách a nevedia čo so sebou **01
  slaven 18.09.2022, 17:19 | #5596
  **01**02**01 tak toto ma dostalo **01**02**01
  Quake 18.09.2022, 17:23 | #5598
  Že UA propaganda...true, ty vzdy vieš pobaviť **08
  Balaam 18.09.2022, 17:26 | #5601
  Niektoré kríže niesli mená a dátumy narodenia a úmrtia; iné boli označené kvetmi alebo tradičnými vyšívanými prikrývkami, čo naznačuje, že rodiny zosnulých vedeli o ich polohe.

Telá sa identifikujú ale miestny obyvatelia si myslia že tam budú niektoré tela od marca keď sa zrútila budova na pivnicu kde sa schovávali pred bombardovaním....

Atď atď...takze máš odpoveď na mená a odpoveď na zničenú pôdu keďže niektore tela sú tam pravdepodobne od marca...to určia až forezny lekári...
  true 18.09.2022, 17:26 | #5602
  ja viem - len Ruská propaganda existuje - žiadna iná **26
idem vybrať nejaké remízy aj keď tento mesiac sa vôbec nedarí
ahoj Quake
  Quake 18.09.2022, 17:29 | #5604
  To znova len dokazuje, akí zbabelci sú Rusi. Vojensky na Ukrajinu nemajú, tak si vybíjajú frustráciu na civilistoch. Aký zver musíš byť, ak dokážeš mučiť nevinných ludí, ktorí sa nemaju ako brániť...?**14
  Quake 18.09.2022, 17:36 | #5605
  true, ja ťa mám rád. Aj keď máš úplne iné názory na všetko. A si dobrý tipér. **22
  peto10 18.09.2022, 19:02 | #5608
  Zviazane ruky a vytrhane nechty:
Link na príspevok na doméne X.com
  peto10 18.09.2022, 19:15 | #5610
  Dalsie telo zviazane ruky, bez nohavic a vykastrovany: https://graty.me/uk/news/u-masovomu-pohovanni-pid-izyumom-viyavili-tilo-cholovika-zi-slidami-tortur-...

true, ako sa ti spava?
  Balaam 18.09.2022, 19:26 | #5613
  To je v pohode to sú obete bombardovania a bojov...ty by si si nestrhal nechty a nezviazal ruky keby ťa bombardovali...jasné úplne v pohode...
  peto10 18.09.2022, 19:46 | #5614
  a uz radsej nebude ani reagovat....
Markuss 18.09.2022, 15:42 | #2161
Jedna pani zo Slovenska povedala, že Orbán je populista a zlodej. Dostal hneď dve nálepky, lebo písali... No a potom prišli voľby a Maďari sa zasa rozhodli.. ale potom zasa tá pani zo Slovenska čítala, že to Orbán zas tak zariadil, aby vyhral....
Skrátka všetci vedia, že ten chlap je krivák a hajzel, tak neviem prečo si Maďari myslia iné
true 18.09.2022, 13:28 | #2160
VLAJOČKÁRI, KDE SÚ VAŠE ARMÉNSKE VLAJKY?

- Azerbajdžan zaútočil na susednú Krajinu s cieľom získať územie Náhorného Karabachu. Podpora z EU Arménsku neprúdi, ani zbrane NATO a ani sankcie na Azerbajdžan
Prečo?
- Pretože táto vojna krásne ukázala, že nejde o to pomôcť Ukrajincom ale využiť ich proti Rusku vrámci destabilizačných plánov
- Ten istý scenár agresívneho suseda zažíva teraz Arménsko a západný "morálny " svet to ignoruje, dokonca Európska Únia chce zdvojnásobiť import plynu z Azerbajdžanu
- Keď ti nabudúce bude vlajočkár tvrdiť ako je Rusko zlé, spýtaj sa ho na Azerbajdžan. Tam totižto končí jeho umelá moralita

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/307660088_2245967148898699_4013922453429374239_...
  Balaam 18.09.2022, 13:52 | #5580
  Ako vždy splietas piate na deviate bez toho aby si si to dokázal obhájiť ...porovnasvas hrušky s jablkami ale teraz sa to hodí keďže Rusko dostáva na UA strašne po hube a musíme presunúť pozornosť inde keďže sa začalo ukazovať aký sú to " osloboditelia" inak pre tvoje info obcania ktorý prijali Ruské pasy po roku 2014 nesmú vycestovať do Ruska a musia narukovať ...gratulujem tak sa správa k svojim občanom osloboditelska armáda...
Quake 18.09.2022, 11:59 | #2159
Link na článok na doméne pravda.sk

Keď si roky jeden z najväčších zlodejov a skorumpovaných hajzlíkov udrbkáva z fondov, tak sa čudujem, že až teraz mu chcú stopnúť prachy. To ešte aj Fico je popri ňom baránok boží **02
  slaven 18.09.2022, 12:09 | #5566
  nejako si to ľahko predstavujú, to aj proti Piliakom jedného času skúšali
a prd dokázali
to jedine že Maďarsko by vyhodili z EU **01
  slaven 18.09.2022, 12:10 | #5567
  * Poliakom
  slaven 18.09.2022, 12:17 | #5570
  pred chvíľou to povedal Fico aj Kolár
že je to veľmi nebezpečný precedens
Kolár to pekne povedal o Orbánovi.
  Balaam 18.09.2022, 12:33 | #5572
  Pri Poľsku to bola možnosť ale pri Maďarsku sa hlasovalo to je rozdiel
  Quake 18.09.2022, 12:38 | #5573
  To vystúpenie Maďarska z EÚ nie je zlý nápad...**04
  slaven 18.09.2022, 12:58 | #5574
  Quake pri tomto EU debilizme o chvilu uz ani nebude potrebne ziadne vystupenie, lebo nebude z coho... **04
  Quake 18.09.2022, 13:15 | #5575
  Netvrdím, že EÚ je dokonalá spoločnosť, ale má svoje opodstatnenie. A tak skoro nezanikne. Už som ti viackrát písal, aby si si prečítal, aké kšefty a megarozkrádačky robil Orbán s peniazmi z eurofondov. Ten prezentovaný nacionalizmus, ako sa on stará o svojich občanov, je len obyčajná zástierka pre jeho biznis. Fico bol popri ňom len žiačik. Z voľne pristupných zdrojov sa dá zistiť, v akych firmách sú nacucnutí jeho ľudia, ako fungujú korupčné schémy. To by si otváral oči, koho to vlastne obdivuješ **03
  Balaam 18.09.2022, 13:27 | #5576
  Problém nie je EU,problém je východoeurópska mentalita...vidíme denne na eurofondoch...to je zážitok doporučujem každému skúsiť ..
  true 18.09.2022, 13:29 | #5577
  Orban = zdravý rozum a záujem občanov Maďarska - proste **26**26**26
a vlajočkári sa môžu na hlavu postaviť ale je to frajer a má silnú podporu národa
presný opak ako naša debilná vláda s debilnou prezidentkou
  slaven 18.09.2022, 13:31 | #5578
  odpodstatnenie EU nebolo nahodou vzajomna spolupraca a vyrovnanie rozdielov?
deje sa presny opak Quake - nemyslis? rozdiely sa zvysuju
Nemci zarabaju 4x viac ako Slovaci a ceny maju rovnake ako my Slovaci - malicky priklad toho ako je to chore co tu je
  Balaam 18.09.2022, 13:48 | #5579
  Orbán využíval eurofondy na financovanie svojich nápadov...to čo píšeš slaven je síce pekné ale...kľudne rataj porovnávaj...

https://www.cestujemespolu.com/2020/05/ceny-nemecko-priemerne-zivotne-naklady-kolko-stoji/
  slaven 18.09.2022, 13:59 | #5581
  za Orbanom su hlavne vysledky a spokojnost ludi, nie je to podstata dobreho vladnutia?
osobne tie vysledky vidim aj ja, minuly tyzden som bol v Debrecene a keby si videl tu akademiu, padol by si na zadok tiez. Proste tie deti tam vyrastaju v uplne inych podmienkach ako tu u nas. Co sa tyka napr. futbalu, uz to aj teraz vidno, ako sli Madari hore, o par rokov nas uplne preštia.

Co sa tyka Nemecka, to sa porovnat neda ... to vsetci s tym pridu (aj ty prave teraz), ze porovnaj si plat a ceny a bla bla bla ... alebo ked spomenies nejake Holandsko, Luxembursko, kde zarabaju 6000 a potom ti povedia ved OK, ale za byt platia 2000euro mesacne ... a ja poviem: no a co? co je podstata? ze ty si usetris z platu napr. 30% a aj Nemec si tolko usetri ale rozdiel 30% z 4000 alebo 30% z 1000 je to o com sa bavime ...
  Balaam 18.09.2022, 14:06 | #5582
  Niemkazdy Nemec 4000 a každý Luxenburcan 6000...takže tak ...aj na Slovensku máme priemerný a reálny troška inde ..takže tak
  Quake 18.09.2022, 14:17 | #5583
  Ty slaven nevidíš podstatu problému. Akoze vidieť jednu futbalovú akadémiu a tvrdiť, že v celom Maďarsku sú výsledky a spokojnosť, je prekrucanie faktov. Orbán je populista a zlodej. To ti nevadí? Veď kľudne nech odíde z EÚ a skúsi okrádať vlastných ľudí a nie európske spoločné peniaze.
  Quake 18.09.2022, 14:37 | #5584
  https://prnt.sc/Q7r1Lezh7_0i
**02
  slaven 18.09.2022, 15:10 | #5585
  Balaam, su to len bla bla bla. Zasa o nicom. Ja pisem 4000 lebo tolko je PRIEMER v Nemecku, rovnako ako nejaka 1000ka u nas. Ako to mam porovnavat inak ako nie cez priemerny plat? Kamos je programator v nemecku, zaraba 7cku, tak nebudem pisat o nom, zbytocne ale spominam ten priemer.

Quake, pisem o jednej akademii teraz, ano, ale vies, kde je realita? ze tam v kazdom vacsom meste mas taketo krasne akademie. Minule som bol v Miskolci, DVTK, tam to maju este lesie ako v Debrecene, mam takto pokracovat? aj tak napises ze to nie je pravda, tak zbytocne. Mas znamych v Madarsku? Spytaj sa ich. Mne Orban nevadi a ani Madarom. Ked sa ich spytas, tak sa spytaj aj na to ako podporuju mlade rodiny. Budes kurevsky prekvapeny. To sa Fico s jeho socialnou politikou moze schovat a tito debilkovoa co nam vladnu teraz Orbanovi nesiahaju ai po clenky.
  Quake 18.09.2022, 16:02 | #5587
  Slaven, Orbán je futbalový nadšenec, preto máš všade akadémie. A čo ostatné aspekty života v Maďarsku? Skús si pozrieť, kto ovláda kľúčove odvetvia v Maďarsku. Takže ak som to správne pochopil, tebe nevadí, že rozkráda miliardy z EÚ. Občanom hodí omrvinky, prakticky zakáže akúkoľvek diskusiu a všetko je ok, hej? Skús si pozrieť, aké zákony prijal za posledné mesiace.
  slaven 18.09.2022, 16:30 | #5588
  Hokej som nepsomenul, mohol som, asi tiez nevies ako sa posunuli Madari v tomto. Ine sporty a ich podmienky tiez nespomeniem. Ale mozem len priklad, co s futbalom (kedze je Orban fanatik futbalovy ako pises) nic nema spolocne, kuk aka hala vyrastla v Miskolci: https://staticcdn.sk/images/photoarchive/sized/700/2021/11/03/multifunkcna-hala-miskolc-04.jpeg
A ine aspekty? Jeden velmi dolezity som spomenul. Som v kontakte s dvoma Madarmi, ja svoje viem. Staci ich pocuvat. A ze Orban rozkrada? nie nevadi mi to. Vies co mi vadi viac? ze ti nasi idioti tie miliardy nevyuziju a prepadnu.
  Balaam 18.09.2022, 16:42 | #5589
  Slaven 4000 v hrubom je naozaj ukazatel ako víno keďže si tam zabudol ešte dane ...ale detail....očisti to o dane,základné paltby ako bývanie,energie...

Dajte ľuďom chlieb a hry budú spokojný ...
  Quake 18.09.2022, 16:47 | #5590
  "som v kontakte s dvoma Maďarmi, ja svoje viem."
'že Orbán rozkráda? Nie nevadí mi to."

To mi stačí **08
  slaven 18.09.2022, 17:06 | #5591
  a co je ukazovatel Balaam? no ved daj, ked to podla Teba nie je fakt kolko ludia v priemere zarabaju
ako keby u nas neboli dane, zakladne platby - naozaj nechapem o com tocis.
Ja som svoje povedal, podla mna je pointa kolko Eur cloveku zostane ked odrata svoj plat od platieb za mesiac, t.j. kolko eur mesacne uspori (ako priklad som uviedol tych 30%) ... ty s tym nejako nesuhlasis, tak ma naozaj zaujima aky je ten tvoj ukazovatel.
  slaven 18.09.2022, 17:09 | #5592
  Quake, uplne v pohode, ak ti to staci **26
Ty tam asi chodis denne a v kuse ludia co stretavas tam nadavaju ako sa im zle zije a aky je Orban zly zly zly ...
Mam kamosa tu z Buzice, s nim sa stale smejem, ked hovori, ze chcel sa prestahovat do Madarska, ale jeho zena nechce, lebo nevie po Madarsky, on vie lepsie po Madarsky ako po Slovensky, aj dnes bol v Madarsku na nakupy. Ten by Ti tiez povedal svoje. Podla teba by to boli len bludy, tiez by si mu povedal, ze Ti to staci **01
  Quake 18.09.2022, 17:22 | #5597
  Neberiem ti tvoj názor, slaven. Len som ti chcel ukázať, že presne toto je ten populizmus, ktorému ľudia ľahko podlahnú. Ale ak tebe nevadí, ak niekto kradne cudzie peniaze, tak to je naozaj škoda debaty. Naša vláda je síce plná blbcov, ale oproti Fideszu je to ako nebe a dudy.
  slaven 18.09.2022, 17:25 | #5599
  o tom kradnuti som uz povedal, co mi vadi viac **26
takze tak, mame rozdielne nazory, diametralne, aj na vladu aj Orbana.
je to OK - that's life
  Balaam 18.09.2022, 17:25 | #5600
  ze ty si usetris z platu napr. 30% a aj Nemec si tolko usetri ale rozdiel 30% z 4000 alebo 30% z 1000 je to o com sa bavime ...

Tu máš ten tvoj problém s poctami... keď je priemerná hrubá mzda 4000 ťažko odloží 30% zo sumy 4000...čiže keď mu zostane tresnem 2500 a zaplatí všetky výdaje potom môžeme rátať 30%....stále mu zostane proti nám viac logicky ale služby,potraviny sú cenami inde a samozrejme máme aktuálny problém s energiami kde ich štát taktiež zachraňuje...prečo asi? Že by nemali až taký veľký zostatok?
  slaven 18.09.2022, 17:45 | #5606
  moje pocty neries
alebo si myslis, ze ja neviem co je hruba a co cista mzda? to uz je kus smiesne
ale uz ma chytas za Slovicka, akoze ked napisem 30% zo 4000 a 30% z 1000, tak je jasne ze to myslim z cistej mzdy z tychto hodnot, to su logicke veci a nechapem na co ti mam take veci este vysvetlovat **08

ale ked chces, tak dobre, napisem to tak aby si sa uz nemal coho chytit, ale mozno si aj nieco najdes na tom: je rozdiel 30% z 2900 eur ako 30% z 921eur (priemer DE/SK 2021)
  Balaam 18.09.2022, 18:19 | #5607
  Dobre **01 tento prístup veľa vysvetľuje ...ani plat 3600 ti tam nezaručuje kľudný život a nie tak ešte šetriť 30/%....ale ok chápem,neviem o čom hovorím lebo tvoj kamoš tam žije **04
  slaven 18.09.2022, 19:02 | #5609
  v pohode a aky plat Ti zarucuje kludny zivot?
ked si kazdy rok kupis nove auto, je to v pohode? ci musi byt aj auto + dve dovolenky, alebo o co ide? **01
  Balaam 18.09.2022, 19:22 | #5611
  Kľudný život znamená že nerozmýšľaš ako zaplatíš účty,jedlo,ideš dakde do kina divadla, s kamošmi von atď ...ty píšeš o ušetrených 30% ja ti vravím že to nie je také jednoduché a ani s tým príjmom nemáš kľudný "život" a musíš rozmýšľať čo a ako nie tak ešte šetriť 30%...to je všetko...neviem prečo tu máme pocit že vonku je všetko krásne,lacné,úžasné len u nás sa žije nahovno...ako jasné nie každý si dovolí vyskakovať ale keď som sa rozprával s jedným pánom veľkej nemeckej firmy keď tu bol na Slovensku tak vravel že nechápe ako sa môžme sťažovať na životnú úroveň keď sa tu domy stávajú jedna radosť...ako vysvetlil som mu čo a ako ale u nich nemysliteľné...to si tam dovolí naozaj iba pár percent ľudí a stojí strašnú palicu...
slaven 18.09.2022, 11:44 | #2158
MInule som ich videl v KE, teraz mu tu prispevok naskocil.
Suhlasim s nimi, pravda sa neumlci.
Link FB príspevok
  Balaam 18.09.2022, 11:58 | #5562
  Historik MARTIN DROBŇÁK je predsedom Klubu vojenskej histórie Beskydy. Takmer dvadsať rokov sa intenzívne venuje dejinám prvej svetovej vojny.

Je autorom mnohých publikácií, aktívne pracuje na obnove vojnových cintorínov a podieľa sa na vytváraní zoznamov padlých vojakov.

Kto je pochovaný na cintoríne v Ladomirovej?

- Treba veci uviesť na pravú mieru. V prvom rade nejde o vojnový cintorín len ruských vojakov. Už v roku 2010, keď sme spracúvali vojnové cintoríny na celom severovýchodnom Slovensku a výsledkom bola trojica monografií Mementá prvej svetovej vojny, sme upozornili na to, že v bežnej pamäti ľudí je cintorín síce označovaný ako ruský, ale v archívnych dokumentoch, ktoré sa k nemu viažu, sa takáto informácia nenachádza.

Čo to znamená?

- Podľa archívnych materiálov zo zložky tohto cintorína, ktoré sa nachádzajú vo Vojenskom historickom archíve v Bratislave vo fonde Vojnové hroby a cintoríny, je podľa katastrálneho listu pochovaných 270 vojakov a všetci sú „neznámi“. Cintorín tvoria spoločné hroby, masové šachty a je na ňom tiež 38 jednotlivých hrobov.

Práve v nich sú podľa evidenčného listu pochovaní vojaci Rakúsko-Uhorskej monarchie. Ďalším výskumom sa podarilo dohľadať aj zoznam vo fonde Zemského vojenského veliteľstva. Tu sa našiel zoznam mien šestnástich vojakov, podľa nich je jasné, že ide o vojakov rakúsko-uhorskej armády.


  Balaam 18.09.2022, 11:59 | #5564
  nájsť to trvalo kratšie ako tie kraviny čo púšťa ten "historik" vo videu...
  slaven 18.09.2022, 12:10 | #5568
  pozeral si o čom to video vôbec je? **01
  Balaam 18.09.2022, 12:27 | #5571
  https://www.ladomirova.sk/cintorin-z-1-sv-vojny---vyjadrenie-a22-174

Nech sa páči môžeš si pozrieť aj fotky ako je to zničené ....že sa oháňa dakym povolením na situácii nič nemení nakoľko správca je obec a Rusko má celý cintorín úplne na háku,teda až doteraz keď sa to hodí ...a nevidím zničený cintorín ty áno? A ten trtko tiež?
Markuss 18.09.2022, 10:28 | #2157
Pani z MMF si myslí, že tie svetre až tak nepomôžu

https://www.reuters.com/article/imf-europe-idAFL1N30L1NC
  Markuss 18.09.2022, 10:32 | #5558
  A teda aj šéfka UK odborov mobilizuje

https://www.theguardian.com/uk-news/2022/aug/24/workers-anger-cost-of-living-poll-tax-riots-unite-sh...
true 17.09.2022, 22:26 | #2156
áno, k väčšíne a preto **26
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/306744237_455845179840069_7920390514435372008_n...
  Balaam 17.09.2022, 22:39 | #5556
  Väčšina? To ťažko....to je taký prúser a tlaky že nevedia čo majú robiť...keď im Orange a Kaufland povedia končíme tak môžu rovno celý ročník odpískať a hrať tak vonku na rybníku...najskôr hlasovali,Handzuš odišiel,potom vlastne nehlasovali lebo nemohli,následne túto stryco Hrubý povie že to bolo odhlasované a čo má do toho čo sponzor hovoriť a teraz sa už odvoláva na Šatana....seru si do huby jeden ako druhý....
  slaven 18.09.2022, 10:12 | #5557
  záleží aká väčšina.
možno na zväze ale aj ľudia.
Balaam, sprav anketu a uvidíš výsledok.
Myslím si, že väčšina Slovákov bude na strane tých hráčov, teda aj Šatana a rozhodnutia zväzu.
Čo si myslíš ty? **01
  Balaam 18.09.2022, 10:36 | #5559
  Prečítaj si ešte raz čo píšem...hlasovali,Handzuš odstúpil,následne pustili že nehlasovali lebo NEMOHLI...Hrubý sa vyjadril že hlasovali a sponzor do toho nemá čo kecat a následne už sa odvoláva na Šatana...tak niekto v tom má bordel...
  Balaam 18.09.2022, 10:37 | #5560
  Nejde o anketu ide o to čo komunikujú a to je bordel ako víno...tak hlasovali ste,nehlasovali ste,mohli ste hlasovať alebo ste nemohli hlasovať...
  slaven 18.09.2022, 11:31 | #5561
  bordel je všade, mňa to už ani neprekvapuje
  slaven 18.09.2022, 11:58 | #5563
  inak s tým hlasovaním/nehlasovaním neviem ako to bolo.
len som videl že Handzuš sa vyjadril, že rešpektuje to hlasovanie a odchádza
  Balaam 18.09.2022, 12:07 | #5565
  podľa všetkého sa hlasovalo, sponzorom nikto nič nepovedal ani nemali potrebu im to povedať ale dozvedeli sa to z médií...najskôr hlasovali, chvíľu ticho, asi čakali čo sa stane, následne im to Mišo položil...následne sa ozval Semančík že sa nehlasovalo, lebo dvaja členovia neboli prítomný...na to sa ozve Hrubý že je to stanovisko zväzu....tak si vyber...
  slaven 18.09.2022, 15:13 | #5586
  premyslam, ze co ma hlasovanie zvazu, teda ludi co o tom rozhoduju, o hokeji spolocne so sponzormi. Pripada mi to smiesne, aby sa o kazdom hlasovani s nimi bavili, ci mozu takto hlasovat ci nie.

Podla mna hlasovali 100x a NIKTO NIKDY neriesil, ci sa o tom rozpravali so sponzormi, ale teraz to nejako nepasuje tej propagande, tak zrazu sa musia pytat sponzorov. Moj nazor.
  Balaam 18.09.2022, 17:28 | #5603
  Ty stále nechápeš čo píšem? Hlasovalo sa,nehlasovalo sa lebo sa NEMOHLO, následne sa vlastne hlasovalo ...sponzorov som spomenul preto že sa ozvali po tom výstupe z hlasovania ktoré bolo a vlastne nebolo ale o bolo...
Markuss 17.09.2022, 21:25 | #2155
To sa im vysmievali, že čo za črepy ten Irán zbúchal...tak bude treba porozmýšľať ako ich eliminovať.
Podotýkam, že Irán mal prístup iba obmedzené k materiálom, takže musel improvizovať.
Lepšiu reklamu im WSJ spraviť nemohol

https://www.wsj.com/articles/russias-use-of-iranian-kamikaze-drones-creates-new-dangers-for-ukrainia...
  Balaam 17.09.2022, 21:57 | #5553
  Zaujímavá informacia,ale ako je spomínané v článku,tak jedno z riešení je pokročilejší radarový systém,čo by bol zaujímavý "test" pre všetky strany...okolo tých dronov bude "veselo" lebo obrana proti nim bude zaujímať asi aj Izrael a nie len UA armádu...ale netreba zabudnúť,okrem toho že sú veľmi šikovný,na to že im USA "pomohlo" vojnami v Afganistane atď., kde sa využívali v rukách USA a vďaka reverznému inžinierstvu to fešáci pekne zložili aj napriek sankciám...šikovný,to treba uznať..
Markuss 17.09.2022, 17:35 | #2154
Iné, ako to je s bistrom v blízkom okolí BA?

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96041267-zname-bratislavske-restauracie-su-na-predaj-mnozia-sa-...
true 17.09.2022, 14:12 | #2153
STRATY UKRAJINSKEJ STRANY SÚ UŽ STOTISÍCOVÉ
- Toto povedal bývalý zástupca veliteľa MTR ozbrojených síl Ukrajiny Sergei Krivonos
- Podľa tejto osoby sa Ukrajinská populácia začne čoskoro pýtať, prečo sú čísla takéto kolosálne. Populácia sa v ilúzií dlho udržať nedá a výsledky klamstiev Ukrajinského velenia budú katastrofálne

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/305191025_2235267579968656_7420460481611779124_...
  Balaam 17.09.2022, 15:11 | #5545
  Takže už nie sú bojaschopný ....len to akosi nesedí s realitou....
  Markuss 17.09.2022, 17:35 | #5547
  Tak čítal som aj také, že každý tretí na Charkovskom fronte je ne-ukrajinec. Ich videá to potvrdzujú... Tak neviem
  Balaam 17.09.2022, 18:02 | #5550
  Ako kľudne môže byť ale stále to nedáva zmysel...V RU armáde je zastúpených menšín viac ako dosť ale nikto nerieši národnosť len čísla ...a čo som zachytil dáke čísla,počty doteraz mimo aktuálnej invázie zo strany UA,tak sa všetci smiali číslam čo dávala UA ale nakoniec je zhoda že tie čísla sú dokonca " podstrelene" a obetí na strane RU bude viac ako sú čísla oficialne...ale tak to sú len dohady...momentálne je dôležitá aktuálna situácia a reálne čísla bude extrémne ťažké "uhádnuť" respektíve nemožné...každý si pustí čo mu sedí...každopádne aj keby tam bolo veľa mimo UA vojakov stále to nedáva zmysel lebo musia byť "nebojaschopný"...
true 17.09.2022, 14:08 | #2152
TAKTO VYZERÁ "IZOLÁCIA"
- Krajiny s kombinovanou populáciou niekoľkonásobne väčšou ako celý "západný svet". S nerastnými surovinami násobne väčšími ako akákoľvek európska náhrada
- Nedávne rokovania v Ázii dokázali, že jediná izolácia, ktorá prebieha je izolácia Európy od zvyšku sveta
- Všetky udalosti spojené s Ukrajinou dosiahli jedno - posilnenie USA, oslabenie EU a zblíženie Ázie, ktorá podľa všetkých ekonomických ukazovateľov bude finančným centrom sveta
- Kapitál sa presúva z "bohatých Európskych krajín" do Ázie. S rozpadom koloniálnych aktivít a samovražednej neomarxistickej európskej politiky sa do popredia dostávajú stále viac a viac Ázijské a dokonca aj Africké krajiny. V učebniciach sa možno o tomto období bude učiť v budúcnosti ako o deindustriovaní Európy

ZDROJE pre Vás:
https://citywireasia.com/news/asia-to-surpass-europe-as-worlds-second-largest-wealth-hub-by-2026/a23...
https://www.adb.org/news/developing-asia-economies-set-grow-5-2-year-amid-global-uncertainty
https://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Asia
  StanoDianiska 17.09.2022, 17:09 | #5546
  Ešte by si mohol uviesť, odkiaľ tie texty kopíruješ.
  peto10 17.09.2022, 17:59 | #5549
  z Armáda Ruskej Federácie na FB **01
  Balaam 17.09.2022, 19:28 | #5552
  peto10 a hádam týmto nechceš povedať že ten zdroj je nespoľahlivý **01**01**24
  true 17.09.2022, 22:27 | #5554
  nie nie je, dávajú fakty a hlavne píšu, že treba Mier **21
  Balaam 17.09.2022, 22:34 | #5555
  Chcú mier? A to ich tam Ukrajina drží nasilu? Nech sa zbalia a odídu majú mier...neviem o tom že by ich Ukrajina napadla a bojovalo sa v Rusku ale sa v Rusku ale tak asi mám problém so zemepisom...
peto10 17.09.2022, 12:28 | #2151
ruske svine
Link na príspevok na doméne X.com
  peto10 17.09.2022, 12:33 | #5544
  Zabiju im rodicov a unesu ich deti do Ruska na "prevychovu". Toto vobec nie je genocida...
https://www.reddit.com/r/ukraine/comments/xgfsm1/brazenly_and_on_camera_the_russians_kidnap/
Markuss 17.09.2022, 11:00 | #2150
Bude z toho niečo? Ale áno, len vyzerá, že USA sa ukazuje ako lepšia destinácia na tu fabriku Tesly.... Parádička**26
Fungujú

https://newsrnd.com/business/2022-09-15-tesla-apparently-stops-building-the-battery-factory-in-brand...**26
  Markuss 17.09.2022, 11:09 | #5542
  Aby sme boli feroví, väčšina médií píše, že to s energetickou krízou ma len okrajovo niečo spoločné. Tak si vyber
  Balaam 17.09.2022, 11:40 | #5543
  Tak Musk je exot čo sa jeho biznis zmýšľania týka stačí si pozrieť ságu okolo kúpi Twitteru ...to je zážitok **01
  Markuss 17.09.2022, 17:36 | #5548
  Tak ideálne je dostať cenu dole, najmä ak je 20% účtov pochybných
  Balaam 17.09.2022, 18:44 | #5551
  On ten Twitter nakoniec ani nechce,len hľadá možnosti ako s toho vycúvať a akcionári ho zasa tlačia že musí **01 no čistá komédia...
slaven 17.09.2022, 10:46 | #2149
pekne to chlapík opísal, vidno že sa vyzná
http://www.nasetipy.com/other/energetik.mp4
Balaam 16.09.2022, 18:15 | #2148
https://www.wsj.com/articles/ukraine-exhumes-mass-grave-site-in-northeastern-city-retaken-from-russi...

Nech sa páči...wsj si nikto nedovolí označiť ako nespoľahlivý zdroj....pekný večer,dobrú chuť všetkým ruským fanúšikom a pri troche snahy sa vám podarí nájsť veľa fotiek a videí ..
  Šariš 16.09.2022, 19:14 | #5530
  Kto niekedy niečo kopal, či už ručne alebo technikou, musí mu niečo byť divné. Kopať toto medzi korene stromov je dosť masaker. A ak by bola použitá technika, je pre ňu jednoduchšie vykopať jednu jamu pre viac tiel, a nie kopať jednotlivé hroby, kedy by pri kopaní stroj musel prechádzať hroby už vykopané, posúvaním z miesta na miesto, kľučkovať medzi stromami, neustále sa kotviť. Zem by bola totálne zdevastovaná už len manévrovaním techniky.
  true 16.09.2022, 19:22 | #5531
  Masové hroby z krížikmi a menami vám už to načisto práši a hlavne každého masovo osobitne zakopať pod stromčekmi veď keby to chceli masovo vyjebať tak hádam tam jebnú báger natrtkajú do jamy a zasadia tam žito nie? Pičovské správy pre jebnutých naivných.

**16**16**16**16**16**16**16

OBJAVENÉ NOVÉ MASOVÉ HROBY? DÁVAJ SI POZOR, PSYCHOLOGICKÉ OPERÁCIE SÚ NA CESTE

- Masové hroby sú súčasťou každého konfliktu. Masové hroby sú štandardnou praktikou pri odstraňovaní veľkého množstva zabitých
- Najčastejšie to bývajú vojenské hroby, v ktorých sú aj civilisti, ktorí boli zabití počas konfliktu
- V žiadnom prípade masový hrob neznamená, že jedna alebo druhá strana vykonávala vojnové zločiny ba naopak, správne sa postarali o mŕtvych a eliminovali možnosti šírenia chorôb
- Stav objavených hrobov podľa fotografií pripomína správne vykonanú prácu vrámci konfliktu na Ukrajine
- Vlajočkári chcú aby telá ležali po uliciach, hnili a šírili choroby? Vyzerá to tak
- Charakter správ, ktoré čítame v médiách má vyvolať silné emócie pričom cielene zamlčujú fakty vyššie spomenuté
- Predbiehajú a snažia sa tým radikálne ovplyvniť verejnú mienku. Hroby ešte neboli otvorené a neprebehlo žiadne vyšetrovanie. V prípade ak sa zaistia dôkazy o porušovaní základných práv budeme o tom ihneď informovať, dovtedy to ale iba slúži na mediálne účely s cieľom ovplyvniť verejnú mienku jedným smerom

a fotka: https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/306853070_2244187472410000_4817341344199983444_...
  Balaam 16.09.2022, 19:31 | #5532
  Chalani skôr ako vytiahnete tieto svoje "alternatívne" poučky a múdrosti prečítajte si článok ok? Ale dobre vedieť že už existuje presne vysvetlenie čo sa tam stalo podobne ako Buca....
  true 16.09.2022, 19:34 | #5533
  Buca - to bol riadny fail mainstreamu, dobre že si to spomenul.
Uvidíme čo tu vypláva na povrch.
  true 16.09.2022, 19:35 | #5534
  Masové hroby z tabuľkami a menami - už len to je smiešne, že?
Ale nevadí. Ovce skočia na háčik a propaganda UA dosiahne svoje.
  Balaam 16.09.2022, 19:49 | #5535
  Platí hore napísané ...čítaj potom píš...
  Markuss 16.09.2022, 20:00 | #5536
  Tie argumenty o lese a označených hroboch sú platné.
  true 16.09.2022, 20:06 | #5537
  Balaam platí čo som napísal. Čítaj, potom premýšľaj a potom píš.
  Balaam 16.09.2022, 20:09 | #5538
  Tak ako pozerám ani markuss článok nečítal....čím ďalej tým lepšie...výborne pracujete s informáciami len čo je pravda....
  true 16.09.2022, 20:19 | #5539
  Tak ako pozerám ani ty si nečítal čo som napísal....čím ďalej tým lepšie...výborne pracuješ s informáciami len čo je pravda....
  peto10 16.09.2022, 20:22 | #5540
  V Buci boli masove hroby bez krizikov a mien a zaroven sa tela povalovali aj po uliciach, co ti neguje tvoje "argumenty".

Tak ako teda?
  Balaam 16.09.2022, 20:32 | #5541
  Niektoré kríže niesli mená a dátumy narodenia a úmrtia; iné boli označené kvetmi alebo tradičnými vyšívanými prikrývkami, čo naznačuje, že rodiny zosnulých vedeli o ich polohe.

Telá sa identifikujú ale miestny obyvatelia si myslia že tam budú niektoré tela od marca keď sa zrútila budova na pivnicu kde sa schovávali pred bombardovaním....

Atď atď...takze máš odpoveď na mená a odpoveď na zničenú pôdu keďže niektore tela sú tam pravdepodobne od marca...to určia až forezny lekári...

A ďakujem peto10 ušetril si mi prácu...
true 16.09.2022, 13:43 | #2147
**26
Link na článok na doméne pravda.sk
Balaam 16.09.2022, 13:04 | #2146
Link na článok na doméne sme.sk

Tak toto bude ohromná zábava....tak proamericky hnusný ESET je vlastne za hráčmi KHL ale zároveň nie je ...na toto sa teším ako sa uchytí a aká konštrukcia okolo toho vznikne lebo je zároveň akcionár Nka **01
  Markuss 16.09.2022, 13:41 | #5528
  sú všelijaké paradoxy, tak ma hned napadlo to angažovanie sa Kováčika v prospech Hrubého v kauze Carlton napríklad.
v tej súvislosti - može ist o čiste osobnú záležitosť, alebo aj principiálnu. do ich hlavy nevidí nikto
  Balaam 16.09.2022, 13:46 | #5529
  Ako o to žiadna Carlton je samostatná kapitola len ma momentálne baví ako si s tým niektorý ľudia poradia lebo ESET proamericky,zároveň nie je...Nko je protiruské ale zároveň nie je....nebudem riešiť akcionárske zastúpenie keďže na to sa nehra a každému je jedno aké má kto na svojom poste právomoci...
Markuss 16.09.2022, 11:42 | #2145
Toto sa mi dnes pozdáva

Jan Keller pripomína v súvislosti s odborníkmi na dezinformácie, že nárok na absolútnu pravdu jedných ide ruka v ruke so stratou nároku na slobodu ostatných.
Na prvý pohľad to vyzerá, že nám vznikla úplne nová profesia. Množí sa počet ľudí, ktorí sú verejnosti predstavovaní ako odborníci na dezinformácie. Väčšinou sa jedná o mužov mladšieho až stredného veku s pestrou vzdelanostnou dráhou siahajúcou od výučby telocviku až po obchodné štúdiá a marketing.
Byť odborníkom na dezinformácie vyžaduje pochopiteľne určité predpoklady. Nie sú nimi však ani analytický um, ani znalosť komunikácie a komunikačných stratégií či podobné zručnosti bežne používané pri tvorbe reklamy. Skutočný odborník na dezinformáciu musí spĺňať tri kritériá:
1. Musí byť presvedčený o tom, že existuje len jediná pravda, ktorú on bezpečne spozná a má teda na ňu oprávnený monopol.
2. Nesmie pochybovať o tom, že táto pravda sa vždy kryje s názormi tých, ktorí sú práve pri moci.
3. Je ochotný urobiť si z viery obsiahnutej v oboch predchádzajúcich bodoch hlavný zdroj svojej obživy.
Obe požadované kompetencie je možné získať jedine pri úplnom ignorovaní toho, čo nás učí filozofia, sociológia a podobné podvratné odbory. Vďaka nim, či skôr ich vinou vieme, že nárok na absolútnu pravdu šiel v dejinách vždy ruka v ruke s nárokom na absolútnu moc. Menili sa len kulisy, v ktorých bol tento nárok v rôznych dobách vznášaný. Vždy pritom platilo, že nárok niektorých na znalosť absolútnej pravdy zbavuje všetky ostatné nároky na slobodu. A vždy to bolo vydávané za ich vlastný záujem. Prečo mať slobodu na vlastný názor, keď správny názor môže byť len jeden? Odborníci na dezinformácie halia túto nepriznanú a nepohodlnú historickú pravdu do rečí o svojej kompetentnosti pri analýze komunikačných stratégií.
Založiť si živnosť na presadzovanie jedinej mysliteľnej pravdy vyžaduje nutnú dávku zdravého elitárstva. Úplne bez ohľadu na to, ako pokorne sa ten ktorý pravdoznalec tvári. Je známkou nevšednej vyvolenosti poznať plnú pravdu uprostred obyčajných ľudí, ktorí sa medzi sebou líšia len tým, ak sú iba ignorantmi, alebo priamo nositeľmi zlých úmyslov. Nositeľ pravdy rozhoduje o tom, koho možno ešte napraviť a koho už treba potrestať. Ak by držiteľ pravdy len na okamih zapochyboval o svojej kompetentnosti v tomto citlivom bode, bolo by pre neho rozlíšenie týchto dvoch podtypov zdrojom trýznivých pochybností, čo by mohlo ohroziť jeho pracovitosť.
Paradox pracovného zaradenia nositeľov pravdy je zrejmý. Na šírení dezinformácií sú existenčne závislí. Pokiaľ by sme nežili v mori dezinformácií, alebo dokonca, ak by boli obyčajní ľudia schopní vlastným rozumom informácie od dezinformácií rozlíšiť, museli by sa experti na jedine úradne priznanú pravdu zase živiť telocvikom, alebo dokonca marketingom. Našťastie nič také nehrozí, pretože žijeme v systéme, ktorý priznáva rovnaké volebné právo tým istým občanom, ktorým upiera rovnú schopnosť rozlíšiť pravdu od klamstva. Tento pozoruhodný rozpor určite skôr alebo neskôr privedie znalca pravdy a tých, ktorí ich platia, k spochybneniu rovnakého volebného práva pre všetkých.
Kým sa tak stane, môžeme sa radovať z toho, že nám vznikla nová profesia. Ak má byť naša radosť úplná, treba zabudnúť na to, že úplne novým odborníkom na dezinformácie sa predtým hovorilo propagandisti.
AUTOR: Jan Keller
——————————
  true 16.09.2022, 13:37 | #5526
  velmi dobre napisane
najleopsei su tie ESET weby a spolocnosti ktore aj na web napisu zoznam dezinformatorov **01
  true 16.09.2022, 13:37 | #5527
  najlepsie
StanoDianiska 15.09.2022, 22:38 | #2144
Link YouTube video

Mne sa to príliš nepáči, ale pre zaujímavosť pridávam.
<< < 645 | 646 | 647 | 648 | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions