Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online: Bond007
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 659 | 660 | 661 | 662 | 663 | 664 | 665 | 666 | 667 | 668 > >>

Markuss 27.03.2022, 09:57 | #1341
Nájdi vzorec čiernej logiky:

Ak sa Rusko stiahne z Ukrajiny a nedopustí sa "žiadnej ďalšej agresie", je Británia pripravená zrušiť sankcie uvalené na ruských oligarchov, banky a podniky. Povedala to britská ministerka zahraničných vecí Liz Trussová. "A je tu tiež možnosť sankcie obnoviť, ak by v budúcnosti došlo k ďalšej agresii. To je skutočná páka, ktorú je možné podľa môjho názoru použiť," uviedla. (sunday telegraph)
RUTY 26.03.2022, 19:17 | #1340
Riešite tu kokociny od kadejakých skrachovaných novinárov, či z ľavá, či z prava, ale ja bol dnes tankovať a diesel už 1.70 a to ešte len zacina**33
  Markuss 26.03.2022, 19:23 | #3481
  Vieš aký je na toto "vzorec"?
a) sme vo vojne, nikto nemôže čakať že to bude ľahké
b) Ukrajinci sú na Tom oveľa horšie **12
  slaven 26.03.2022, 19:28 | #3482
  o tom som stale pisal a budem
ti ***** co o tom rozhoduju v EU, o sankciach, im je chlape naozaj jedno, ci nafta stoji 1,4 alebo 2,4 eura
doplatime na to viac ako Rusi, ale hlupa EU sa bude bit do prs !!!
  RUTY 26.03.2022, 19:30 | #3483
  Hej hľadám robotu kde nemusím cestovať, lebo už teraz mesačne zajebem 60ecka na cestovné a pôjde to ešte hore**33
  Quake 26.03.2022, 20:22 | #3484
  V r. 2012 bola priemerná cena benzínu počas celého roka cca 1,6 eur za liter. Priemerný plat v SR bol 805 eur. Teraz je cena benzínu asi 1,7 eur a priemerný plat 1211 eur. Takže ak sme to zvládli vtedy, teraz sa to zrazu nedá?
A ceny začali rásť už pred vojnou, keď z 1,178 eur za 2020 vyskočili na 1,385 za 2021.
  slaven 26.03.2022, 20:29 | #3485
  ano, zvladneme to, este ze ostatne veci nesli vobec hore, len ten benzin **01
v 2012 stal 3i byt mozno 70 - 80 000, teraz v KE okolo 160 000 (to len jeden priklad tych cien a ich zmeny) - lebo nie vsetko je o benzine, ale vela veci s nim suvisi
  Quake 26.03.2022, 20:37 | #3486
  slaven, príspevok je o cenách pohonných hmôt, nie o realitách. A ceny bytov rastú nezávislé od ceny benzínu a kým benzín se niekoľko rokov držal na uzde, ceny nehnuteľnosti rástli skokovým tempom, v BA je to najviditeľnejšie, tie ceny sú astronomické. Tu je prehľad:
https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/vybrane-makroekonomicke-ukazovatele/ceny-nehnutelnosti-na-by...
  slaven 26.03.2022, 21:28 | #3487
  Quake, jasne ... lenze to skokove zvysenie cien benzinu bude mat ine nasledky
v roku 2012 sa nic take nedialo, aspon si nepamatam **01
  Markuss 26.03.2022, 21:42 | #3488
  Tie ceny vstupov a nedostatok bude megaspirala. To čo stal benzín v roku 2012 zaujíma tak Max čitateľa N-ka. To že nebude hnojív, obilia, kukurice, roboty, ocele, cementu, komponentov do rôznych strojov.... Na to srať
  Quake 26.03.2022, 21:58 | #3489
  Tak ty už si aj ekonóm a prognostik? Ja myslel, že len epidemiológ, historik, vojnový analytik, odborník na Blízky východ, Rusko a USA a ešte aj kritický mysliteľ **12 mám rád rozhľadenych ľudí **02
  RUTY 27.03.2022, 07:12 | #3490
  Ta ja neviem Quake, či to ty žiješ v nejakej sekte pri BA, lebo teba čaká len ružová budúcnosť. A také kokotiny o priemernej mzde mi tu netrep. Ja si môžem teraz menej dovoliť pri tých všetkých cenách ako pred 10 rokmi. 2 roky nás tu ojebovali s nejakým covidom, firmy nezvyšujú platy, lebo covid a teraz nebudú lebo vojna.
  matejo 27.03.2022, 07:36 | #3491
  RUTY.. a to ze tu 12 rokov SMER/HLAS nakradol miliardy EUR nevadi? ZE ich cela dosadena policia , sudnictvo a prokuratura su tresne stihani a niektori uz aj pravoplatne odsudeni..
vsetko ok??? vazne **12**12**12**12**12
  RUTY 27.03.2022, 09:09 | #3492
  Matejo kradnú tu všetci, či lavica, či pravica a povedz či je normálne ako pravica rozpredala strategické podniky. A nehovor mi tu také sračky, že zahraničný vlastník má väčšie zisky. Lebo teoreticky pri jeho zisku 100 a našom vlastníctve 50%, máme menej ako keď to je štátne a zisk 60. Vieš ako nám pomôže to, že zisky idú za hranice.
  Quake 27.03.2022, 09:36 | #3493
  Ruty, ja že žijem v sekte blízko BA a čaká ma ružová buducnosť? **01 no pobavil si ma.
Takze takto: makám 14 hodín každý deň nočné, spím pár hodin a potom idem sa venovať svojmu bistru. Som živnostník, nemám dovolenku, nikto mi nič nedá zadarmo. Počas pandémie som bol v kuse minusový, keďže kompenzácie od štátu boli minimálne a nepokryli mi ani tretinu nákladov. Ale odvody a dane som platiť musel. Namiesto vyplakávania som počas pandémie začal študovať druhú vysokú školu, tentokrát externe. Makám ako sa dá, aj ja som častokrát na nervy, napr. mi teraz zvýšili elektriku z 90 na 500 eur mesacne! Ale ak sa mi zvyšujú náklady na zivot, logicky sa snažím aj viac zarobiť a nečakám, kým mi niekto niečo dá zadarmo.
  Markuss 27.03.2022, 10:03 | #3494
  Áno pán živnostník
Som ekonóm, analytik s dôrazom na makro a finančné trhy. Nemusím makať 14 hodín denne, lebo som si také povolanie nevybral. To je tvoja voľba. Neviem ako to s touto pôvodnou témou súvisí.
Ale do vlákna sa už stačili dostať klasické komponenty o smere/hlase a rôzne iné povinné jazdy.
  Indulona 27.03.2022, 10:04 | #3495
  Nerád sa zapájam do takýchto debát ale vy poniektorí tu akože fakt? Neriešim ani tie anti USA anti mainstream silou mocou postoje k tomu len detail. Kto bude mať presnejšie info o situácii, mainstream média a agentúry, ktoré majú v drvivom percente prípadov, bavme sa teraz o vojne na Ukrajine, vydaných redaktorov na mieste priamo a dokážu live pokrývať udalosti alebo nejaký konšpiračný web ktorý sa za celú svoju "redaktorsku" kariéru nepohol z redakcie - ak v tom lepšom prípade nejakú majú alebo z obývačky vo väčšine prípadov a preberajú jednu bombastickejsiu novinku za druhou z kanálov, ktoré ani pri najväčsej vôli, nie je možné overiť, ale to len na okraj.
Ale tie postoje orangutana visiaceho na strome, zatiaľ čo okolo neho klčuju prales, hlavne že on má banán.. Takže podľa vás, niekto nech zrovna so zemou najväčšiu čo do rozlohy krajinu, mimo iného suseda, lebo sa tak rozhodol a všetci nech sa ticho prizeraju, len nech my tankujeme lacnejší benzín, toto už je na smiech a myslenie jednoduchšie ako jednoduché. Ceny pohonných hmôt ako aj plynu začali rásť ak dobre pamätám ešte pred novembrom, kedy opäť Rusko saskovalo s dodávkami, resp niekoľko týždňov išiel plyn v reverznej móde do Ruska, nie opačne. Z dôvodu inflácie rastie všetko, služby, ceny a mali by aj platy. Ak ti zamestnávateľ nie je ochotný zvýšiť plat, čo by mala byť samozrejmosť každý rok z dôvodu práve rastu životných nákladov, zmeň prácu
  RUTY 27.03.2022, 10:12 | #3496
  Quake ako klobúk dole, že dres 14 hodín denne ja mám tiež ešte druhú robotu na privyrobemie aby som prežil a tiež robím nočné, kôli covidu som ju nemohol robiť. Potom nechápem ako ich môžeš obhajovať, keď ti nič nevykompenzovali, keď si bol zavretý cez covid. A k tej kompenzácie, ako živnostník asi odrbavas na dani a ti dali malo kompenzácií, ale čo už takto tu je to nastavené. To zdraženie elektriny pôjde len hore a chces sa tu odstrihnúť od Ruska. Proste momentálne sa nedá nebrať ropu a plyn od nich a keď sa po čase niečo zmení, my ako posledná krajina na vetve EU sa z toho poserieme. Zober si len posrate ruska, čo nám Nemci nechceli poslať v prvej vlne. Si myslíš, že z plynom a ropou to bude iné?
  Quake 27.03.2022, 10:14 | #3497
  Markus, ja makám aby som sa mal dobre. A nevyplakávam tu nad cenami pohonných hmôt a nedostatkom tovaru, ako ty, pán "ekonóm" **01 to, že si sa od odborníka na vakcíny a koronu preorientoval na odborníka na ekonomiku a vojnu je obdivuhodné, zjavne si všestranný talent. Jedine žeby nie **02
  Markuss 27.03.2022, 10:18 | #3498
  Ty si ozaj čudný, fakty na stole padli do prachu. Ostali len pocity.
Odporúčam predplatné N-ka na ďalších desať sezón.
Lebo demokracia nie je zadarmo
  Quake 27.03.2022, 10:22 | #3499
  RUTY, kompenzácie štátu boli nastavené na pokles tržby a suma bola paušálna, najskôr 520 eur potom okolo 800 a k tomu 80% platu zamestnanca. Lenže ja mám len nájom a energie okolo 1000 eur. Odvody sa neodpúšťali len odkladali, čo nie je žiadna pomoc.
Elektrika by sa zvýšila tak či tak bez ohľadu na vojnu. Jasné, že by som chcel lacný benzín a lacné energie, ale za akú cenu? Že si.tu bude jeden diktátor robiť čo chce? Radšej oželiem nízke ceny ale nemusím sa hanbiť za svoj princípy.
  Quake 27.03.2022, 10:28 | #3500
  Tak markus čítajúc tvoje príspevky myslím, že logika a fakty sú ti vzdialené asi tak ako predmet kritické myslenie. A čo mi píšu ostatní do správ, nie som jediný, čo si to mysli. Len na teba nikto nemá nervy, nikomu sa nechce doťahovať s konšpirátorom, antivaxerom a vševedkom. Veď kvôli tebe odtiaľto odišli výborní tipéri. Ale hej, ja som čudný**02
PS: denník N mám predplatený, úloha splnená **03
  Markuss 27.03.2022, 10:36 | #3501
  Vyhral si, všetky kľúčové slová sú tam.
Jeden múdry človek povedal. Je ľahké zarobiť milion, stačí na kuse zarobiť dolár a predať milión kusov.
Ja tých 14 hodín venuje svojim deťom. Týmto ťa pozdravuju.
  RUTY 27.03.2022, 10:39 | #3502
  Tak vidíš, že tie zatvorené prevádzky cez covid boli dobrý blud. Však ľudia čo zomreli, by zomreli aj tak. Ja som zaockovany a chytil som ho aj v prvej aj omikron a nič mi nebolo. Ok chceli zmenšiť nával na nemocnice, ale aj tak sa musíme len premorit. Jasné, že v nemocniciach majú malé platy, sa im nečudujem, že plaču. Ale môj názor je ten, že zdravotníctvo nemôže fungovať na báze sukromnictva. Si pozri koľko berie tvoj obvodat za to, že si v evidencii. A plaču tu, že nič nestíhajú, jasné keď si zoberie 1000 pacientov a ryzuje každý mesiac z toho, že tam ani neprídeš a poisťovňa mu faktúru zaplatí. A najlepšie je zarábanie súkromných poisťovní z našich odvodov. Zisk za nič nerobenie, lebo náklady si tak nastavia, že budú vždy v pluse. Zober si len takú rakovinu a musíš čakať, či ti poisťovňa schváli liek. Si zober, že by neboli dr súkromníci a dostali by aj 5000 fix plat, koľko by sa ušetrilo v poisťovniach. A tak je to nastavené len na kseftarinu aby čo najviac ojebali.
  Quake 27.03.2022, 10:55 | #3503
  Presne tak, pán Markus - ja som si to vybral dobrovoľne, dobrovoľne makám, aby som sa mal dobre. Ale tebe gratulujem, tráviš čas s deťmi a to je dôležité. Mozno aj mne sa to raz podarí, dovtedy musím pracovať...
  RUTY 27.03.2022, 11:01 | #3504
  Sám si si odpovedal, že ten systém, čo tu je nastavený nie je dobrý. Prajem ti hlavne zdravíčko, lebo pri takom kolotoči nebudeš večne mladý. Ok sme v EU máme platy 1000 a západ 3000, preto potrebujeme dve roboty a nemôžeš sa venovať toľko deťom. Ja tiež za dve hodky idem privyrobiť a radšej by som bol s deťmi. Chvála tomuto systemu**14
  Quake 27.03.2022, 11:28 | #3505
  RUTY, systém nie je OK, to máš pravdu. Ja som ani nikdy netvrdil, že je. Ale primárne robím iba jednu prácu, v druhej zamestnávam čašníčku a len objednávam tovar a riešim ekonomickú agendu. Mesačne si v prvej práci zarobím viac ako poslanec v BA ale moja smola, že z toho musím dotovať aj mínusové bistro, takže v konečnom dôsledku som len tak tak plusový. Už som myslel vo februári, ze sa to rozbehne a tu zrazu vojna a zvyšovanie cien. Podnikať na Slovensku je často ako zlý sen...**08
Quake 26.03.2022, 14:17 | #1339
Takže nejaký ruský poslanec, komunista dušou i telom, si len tak napíše dokument, že na zabezpečenie ochrany ruských občanov treba denacikovať aj Poľsko, Kazachstan, Moldavsko, Litvu, Lotyšsko a Estónsko **01
No zlatý chalan... Nielenže katastrofálne zlyhávajú pri invázii na Ukrajinu, nielenže sú totálne v kaši ale tá ich bláznivá propaganda fičí na plné obrátky, aj keď sú v koncoch (presne ako nacistické Nemecko, ktoré aj keď bolo jasné, že prehrali vojnu, stále mali šialené vystúpenia na pódiach pred Nemcami, ako sa im len darí vo vojne).
Putin ma momentálne len 2 tromfy v ruke - energetické zdroje a jadrový kufrík. Sme síce závisli na plyne a rope, ale nie je to neriešiteľné a je to vlastne ok odstrihnúť sa od jediného zdroja a hľadať alternativy. To, že nás to vyjde draho, je jasné, ale horšie by bolo platiť za tieto komodity krajine, ktorá nás a celú EÚ oznacila za nepriateľské krajiny.
Horšie je to s hrozbou jadrového kufríka, ktorý síce má niekoľko bezpečnostných opatrení, ale Putinovi stojí v ceste generál Šojgu a generál Gerasimov. A obaja záhadne prestali vystupovať na verejnosti...**12
  Markuss 26.03.2022, 14:26 | #3465
  Keď už píšeš o propaganda. Kde overujes svoje informácie ?
  true 26.03.2022, 14:28 | #3466
  dennik N overuje dennikom N **01**02**01
  Quake 26.03.2022, 14:40 | #3469
  A kde ty markuss?
  Quake 26.03.2022, 14:53 | #3471
  True, okrem averzie na USA aj averzia na Denník N? **03 ale no tak. Keď už sme pri nich, čo konkrétne ti vadí? Že nepíšu, ako sa tebe páči? Že sú mainstream? No a? Tak čítaj niečo iné, rob si svoje závery, ver, čomu chceš. A ja budem takisto čítať, čo chcem a veriť čomu ja chcem. **01
  Markuss 26.03.2022, 15:15 | #3472
  Ako vidíš, tak je tam UK, Izrael, Turecko, Rakúsko, Nemecko. To tu všetko dohľadať môžeš na webe.
U teba som videl Wikipédiu, Facebook a N-ko
  Quake 26.03.2022, 15:20 | #3473
  Takže ak zazdieľaš článok z UK či z Nemecka, ma to väčšiu výpovednú hodnotu ako keď zazdieľam niekoho z FB, kto má niekoľkoročné skúsenosti (a väčšie ako novinári a spravodajcovia z UK periodík)? **01 oukej markuss, kľudne zdieľaj ďalej
  Quake 26.03.2022, 15:36 | #3475
  Ináč pre poriadok som sem zdieľal nasledujúce zdroje: dennik N, ct24, dnes24.sk, theins.ru, twitter, pravda.sk, facebook, nature.com. A vo väčšine napíšem svoj pohľad, teda bez zdrojov. Ak už niečo tvrdíš, aspoň si to poriadne pozri, pan kolega **01
  Markuss 26.03.2022, 15:49 | #3476
  Gratulujem, si top**26
  Quake 26.03.2022, 15:56 | #3477
  Veľmi pekne ďakujem, od teba to znie tak úprimne **02
  majster 26.03.2022, 17:08 | #3478
  keď dobré pamätám, tak my a cela EÚ prvá označila Rusko za nepriateľskú krajinu, nie opačne a základom je vydržať a potom sa uvidí o čo šlo, a ono sa to ukáže v krátkej dobe, nieje hovoriť to čo sa počuje, že Rusko je na konci v UA, len vydržať pokiaľ každí pochopí o čo vlastne ide!! **04 a ropa a hlavne plyn neriešiteľné, tak to naozaj je! Len ľudia podobný remišovej a spol to vidia inák **08
  Markuss 26.03.2022, 18:20 | #3479
  https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/24011165-sef-slovnaftu-pre-hn-ked-odstavime-rusku-ropu-pridu-ne...
Markuss 26.03.2022, 12:01 | #1338
No a ešte labáky a UK tlač, us tlač

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10652127/Hunter-Biden-helped-secure-millions-funding-milita...
  Markuss 26.03.2022, 12:01 | #3458
  Čo písali k tomuto v N-ku?
  Markuss 26.03.2022, 12:03 | #3459
  But emails and correspondence obtained by DailyMail.com from Hunter's abandoned laptop show the claims may well be true
The emails show Hunter helped secure millions of dollars of funding for Metabiota, a Department of Defense contractor specializing in research on pandemic-causing diseases
He also introduced Metabiota to an allegedly corrupt Ukrainian gas firm, Burisma, for a 'science project' involving high biosecurity level labs in Ukraine
The president's son and his colleagues invested $500,000 in Metabiota through their firm Rosemont Seneca Technology Partners
They raised several million dollars of funding for the company from investment giants including Goldman Sachs
  true 26.03.2022, 12:07 | #3461
  V Nku písali že si Putin vymyslel labaky v UA dotované z USA, je to proste hoax, Nku zdar!
  Markuss 26.03.2022, 14:09 | #3464
  V N-ku toho písali... Aj o progresívnej sudkyni, a vidíš ho...
  Markuss 26.03.2022, 14:30 | #3467
  Tu už aj Prima preložila
https://cnn.iprima.cz/syn-bidena-figuroval-ve-vyzkumu-smrtelnych-viru-na-ukrajine-tvrdi-britsti-novi...
Markuss 26.03.2022, 10:48 | #1337
Vojenská koalícia arabských štátov vedená Saudskou Arábiou spustila v sobotu letecké útoky na ciele v jemenských mestách Saná a Hudajda. Nálety majú byť odvetou za nedávne útoky húsijských vzbúrencov.„Vojenská operácia bude pokračovať, až kým nebudú splnené jej ciele,“ povedali predstavitelia koalície. V dôsledku občianskej vojny v Jemene zahynuli desaťtisíce ľudí a milióny ďalších boli nútené opustiť svoje domovy. OSN označuje situáciu v Jemene za najväčšiu svetovú humanitárnu krízu.
  Markuss 26.03.2022, 10:50 | #3457
  Čerstvá správa. Tak ako tých 400tis civilných obetí, nič?
  true 26.03.2022, 12:08 | #3462
  Koho zaujímaju mŕtvoly v Jemene? Trapas **27
  Markuss 26.03.2022, 19:21 | #3480
  What's been the human cost?
The United Nations says the conflict in Yemen has produced the largest humanitarian crisis in the world, with 24.1 million people - 80% of the population - needing humanitarian aid and protection.

It predicts 19 million Yemenis will go hungry in the coming months, while more than 160,000 of them will face famine-like conditions. Reduced supplies of wheat from Ukraine, caused by the current war there, are likely to push hunger levels in Yemen even higher.

The UN estimated that by the end of 2021, the conflict in Yemen would have caused over 377,000 deaths, with 60% of them the result of hunger, lack of healthcare and unsafe water.

It says more than 10,200 children are known to have been killed or wounded as a direct result of the fighting.
true 26.03.2022, 10:24 | #1336
"Nariadil som svojim lekárom aby boli vykastrovaní všetci muži pretože sú to šváby a nie ľudia"
-Toto sú slová šéfa mobilnej nemocnice Grenadija Druženka naživo na kanály Ukrajina24 na tému Ruských zajatcov
-Takže kastrácia zranených Ruských vojakov. Praktiky Mengeleho v 21. storočí?
ZDROJ Link na príspevok na doméne X.com
  petert22 26.03.2022, 10:46 | #3456
  Tomu veríš?
  true 26.03.2022, 12:06 | #3460
  Máš tam zdroj, dôkaz, prečo taká hlúpa otázka?
  Quake 26.03.2022, 15:26 | #3474
  A čo tak napisať celú pravdu, true? Jááj, to sa ti nehodí do tvojej proruskej propagandy, čo? Takže tento lekár zachraňuje nonstop svojich ľudí od zverstiev ruskych vojakov, ktorí nonstop ostreľujú civilistov a civilné ciele. Za svoje výroky vo vypätí emócii oľutoval a ospravedlnil sa už pred 5 dňami a nikoho nevykastroval. Sanozrejme toto nepovieš, čo? Uvedom si, ze mu zabíjajú rodinu a priateľov, ako by si sa správal ty? Nevieš, lebo sedíš doma na riti a trepeš nezmysly
Quake 26.03.2022, 09:25 | #1335
PUTIN ZOMREL NA ZLYHANIE SRDCA.
Stalo sa to pri rutinnej lekárskej prehliadke, keď mu aj napriek úsiliu lekárov prestalo biť srdce. Všetkým to je veľmi ľúto. Zanechal po sebe niekoľko potomkov.
12 ročný tiger Putin zahynul v americkej ZOO v stredu. Česť jeho pamiatke **03
https://www.teraz.sk/najnovsie/v-usa-zomrel-po-zlyhani-srdca-tiger-/621940-clanok.html
true 25.03.2022, 22:21 | #1334
PARADOX PARADOXOV
-Nie, toto nie je záber z Ukrajiny ale záber zo Saudskej Arábie. Yemenskí povstalci "Húti" už niekoľko týždňov útočia na strategickú infraštruktúru starými sovietskymi raketami a darí sa im to na základe zásahov veľmi dobre
-Saudská Arábia je krajina, ktorú stráži Americký systém Patriot, ktorý sa stal predmetom ód na Slovensku
-Najväčším paradoxom je, že Saudská Arábia pozerá po náhrade systému Patriot v Južnej Kórei vzhľadom na jeho očividné problémy zachytiť útoky Hútov
-Druhý najväčší paradox je, že Južná Kórea má niekoľko moderných PVO systémov, ktoré sú ale tvorené v spolupráci s Ruskou firmou Almaz Antey, ktorá stojí za projektami ako S300 a S400
-Je tu teda reálna možnosť, že Saudskú Arábiu do pár rokov budú strážiť systémy, na ktorých vývoji sa podieľali Rusi a Južná Kórea. Ó aký to paradox
ZDROJE
https://asiatimes.com/2022/01/why-the-uae-opted-for-south-korean-missiles
https://en.topwar.ru/162600-saudovskaja-aravija-hochet-privlech-seul-dlja-ukreplenija-sistem-pvo.htm...

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/277227091_2098139403681475_9039820536940466233_...
  Markuss 26.03.2022, 08:06 | #3453
  no ono na nizko letiace drony je kazdy system prikrátky. Myslim, ze aj Iron Dome by bol v pichi.
len teda Palestínci sa k nim nemaju ako dostat, lebo su chudobni ako kostolne mysi a zaroven odrezani od sveta.
vlastne desiatky rokov trvá aj tam ten krvavý konflikt. hmm, sere to este niekoho?
Markuss 25.03.2022, 22:17 | #1333
Čo tak veľká cena saudskej arabie.
https://www.cas.sk/clanok/2659981/velka-cena-saudskej-arabie-v-ohrozeni-nedaleko-okruhu-doslo-k-rake...

Žiadny bojkot?

400tisic civilných obetí v Jemene?
  Markuss 25.03.2022, 22:18 | #3450
  Trest smrti nič?
81 ľudí v jeden deň?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_in_Saudi_Arabia
  true 25.03.2022, 22:38 | #3451
  vsetko je v poriadku, su to kamarati, nepasuju do vzorca
Šariš 25.03.2022, 21:10 | #1332
majka predpokladam ze ludia ako ty tlieskaju tymto kokotom co poskodzuju pamiatky ze? posledny priklad: https://prnt.sc/ZjIYs2v2seGB
Markuss 25.03.2022, 08:08 | #1331
tak to len na okraj:
Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 25.03.2022, 08:09 | #3443
  Okolo vojny v Palestíne je úplne ticho, nikto o nej nehovorí. Jemen, Irak… To, že Rusko nemôže hrať na majstrovstvách sveta je niečo, čomu iné krajiny čelia už mnoho rokov,“
  true 25.03.2022, 20:11 | #3449
  toto do vzorca nepasuje - preco by sa o tom malo hovorit
Markuss 24.03.2022, 22:13 | #1330
https://www.wsj.com/articles/ukrainian-president-asked-biden-not-to-sanction-abramovich-to-facilitat...
  Markuss 24.03.2022, 22:17 | #3442
  Čo len majú spoločné....
  Caciky 25.03.2022, 11:01 | #3444
  nieco pre Quakeho
https://www.vimo.sk/watch/lSvdU9kw3LMEgSd
  Quake 25.03.2022, 12:03 | #3445
  Caciky - vojny v byvalej Juhoslavii sú úzko spojené s nacionalizmom a rôznorodosťou etník, ktorí tam žili. A v neposlednom rade s ekonomickou silou jednotlivých štátov. Každá strana má na svedomí množstvo životov, bola to jednoducho vojna a že zasiahlo NATO, bolo asi správne, aj keď dosť kontroverzné v tej dobe, no ukončilo to vojnu. Vtedy sa ukázalo, aký problém je, ak žiju nasilu v jednom štáte rôzne náboženské zoskupenia a rôzne etniká...
  Markuss 25.03.2022, 20:09 | #3446
  Ak ti nevadí Kosovo, nebude ti vadiť ani Krym. Paralely sú totožné
  Quake 26.03.2022, 07:36 | #3452
  Sú to dve úplne rozdielne udalosti. V Kosove prebehla genocída zo strany Srbska (zatiaľ jediná uznaná), na Kryme žiadna genocída zo strany Ukrajincov nebola. Kým nezávislosť Kosova bola vyjednávaná štátmi snáď z celého sveta vrátane Ruska, Usa a EÚ a pod dohľadom OSN a trvalo to niekoľko rokov, Krym si Rusi obsadili z večera do rána bez akéhokoľvek rokovania, jednoducho si vymysleli zámienku, rozdali občanom ruské pasy a bolo. Presne ako teraz Doneck a Luhansk. V roku 2010 súd v Haagu na žiadosť Srbska posúdil opodstatnenosť vyhlásenia nezávislosti a rozhodol, že je to v súlade s medzinárodným právom. Nezávislosť Kosova uznáva 98 štátov, nezávislosť Donetska a Luhanska tuším Sýria a Nikaragua.
  true 26.03.2022, 09:45 | #3454
  zasa ta historia Quake - ak si si nevsimol Krym bola autonomna republika a konalo sa tam platne referendum, precitaj si nieco aj o tom, aby si pochopil suvislosti.
  true 26.03.2022, 09:46 | #3455
  + asi nevies co USA planovalo na Kryme - vojensku zakladnu a to uz bol vrcho drzosti tych zmrdov - preto sa stalo co sa stalo
  Quake 26.03.2022, 13:41 | #3463
  A vieš o tom, ze to referendum prakticky nikto neuznal za právoplatné? Rovnako ani Slovensko. Takze to referendum nie je platné, ako to tvrdíš ty **01
A čože to plánovalo USA na Kryme? A to si si prečítal v ruskaja novinách či videl v milovanej štátnej ruskej televízii? Tá tvoja averzia voči USA je aj niečím podložená? Fakt ma to zaujima...
  true 26.03.2022, 14:33 | #3468
  referendum viem ze bolo a drviva vacsina Krymu hlasovala za, tak neviem kto iny bo to este mal uznavat? Ked odjebali Juhoslaviu bombardovanim a vzniklo Kosovo,ktore my neuznavame - niekto sa niekoho nieco pytal? bolo referendum v Srbsku? Nie nebolo. Vojensky to poriesili - najebali tam bomby aj s Uranom pokial viem - ludia tam maju nasledky dodnes zdravotne, ale toto vsetko je pre teba OK - viem.
  Quake 26.03.2022, 14:45 | #3470
  Tak ono true existujú medzinárodné pravidlá a súdy. A ak je referendum zmanipulované, nedemokratické a neuzná ho väčšina sveta, tak je proste neplatné. Juhosláviu nikto neodjebal bombardovaním, genocídu začali Srbi a ak by nezasiahlo NATO, zomrelo by omnoho viac ľudí.
Caciky 24.03.2022, 12:27 | #1329
https://www.topky.sk/cl/11/2284281/AKTUALNE-Vo-veku-84-rokov-zomrela-byvala-americka-diplomatka-Made...
  Caciky 24.03.2022, 12:27 | #3432
  https://davdva.sk/zlocinci-nato-bombardovali-v-roku-1999-aj-srbske-nemocnice-a-porodnice/
  Caciky 24.03.2022, 12:28 | #3433
  nahoda jak remen**12
  Caciky 24.03.2022, 12:51 | #3434
  Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 24.03.2022, 13:27 | #3435
  už sa smaží v pekle.
v roku 2018 som bol za kamošom v Novom Sade. To si treba od miestnych vypočuť...
  Markuss 24.03.2022, 13:28 | #3436
  https://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/odmena-za-zasluhy-albrightova-a-spol-skupuji-kosovo_24...
  majka 24.03.2022, 17:56 | #3437
  Komentár zo sociálnej siete
Fascinujú ma ľudia, ktorí si nepamätajú, ako Srbi pod vedením Miloševiča zaútočili najprv na Slovinsko, ktoré sa rozhodlo osamostatniť od Juhoslávie (zomrelo pri tom 19 Slovincov) potom zaútočili na Chorvátsko, ktoré sa tiež rozhodlo osamostatniť (zomrelo 8685 chorvátskych vojakov a 6322 chorvátskych civilných obyvateľov), potom rozpútali vojnu v Bosne a Hercegovine (zomrelo 30 tisíc bosnianskych vojakov a 31 tisíc bosnianskych civilov) a nakoniec sa pokúsili z Kosova vyhnať všetkých etnických Albáncov (zomrelo ich pri tom 8676). Pamätajú si iba bombardovanie Srbska vojskami NATO a tých 528 civilných obyvateľov, ktorí pri tom zomreli. Neviem, či to je strata pamäte, alebo strata súdnosti...
  Quake 24.03.2022, 20:35 | #3438
  majka, absolútne presne. Ono sa to volá selektívna pamäť, keď vyťahuješ len to, čo sa ti hodí - a Belehrad je takým evergreenom všetkých rusofilov. Nulová znalosť histórie, ale však ideme si kopnúť do USA, do Dzurindu, do NATO, tak čo tam po histórii a faktoch **01
  ALKAPERONE 24.03.2022, 21:00 | #3439
  historia pred historiou, a az potom mudrujte, chorvati vrazdili a mucili srbov skorej,
https://en.wikipedia.org/wiki/Genocide_of_Serbs_in_the_Independent_State_of_Croatia
https://en.wikipedia.org/wiki/Jasenovac_concentration_camp
rusofili rusofili rusofili , kurwa je mi jedno aj s ruskom ajs putinom ajs putachovou natom aj slovenskom, jedno je iste, kazda minca ma 2 strany**27
  Markuss 24.03.2022, 22:15 | #3440
  Keby chlapci vedeli aký umelý konštrukt bola juhoslavia, ... Ale čo sa tu vôbec snažiť. DennikN je istota objektivity..česť jej pamiatke.
Keď pôjdem do Washingtone, pôjdem sa jej vystáť na hrob
  Markuss 24.03.2022, 22:15 | #3441
  Vyšťať
  true 25.03.2022, 20:09 | #3447
  Quake nespominaj selektivnu pamat - tiez si vyberas co sa hodi **01
o tom co sa dialo medzi Chorvatmi a Srbmi si precitaj viac z tej historie - ale prosim skus inde - nie dennikN
  true 25.03.2022, 20:11 | #3448
  majka tie cisla su smiesne a to posledne najviac
kokoti bez povolenia a bez mandatu bombardovali 2 a pol mesiaca
ked niekto povie ze 528 obeti - asi nie je pri zmysloch - precitaj si o tom tiez a tiez viac clankov nie jeden
Quake 23.03.2022, 19:54 | #1328
https://dennikn.sk/2779792/nespi-vela-a-v-zelenom-tricku-sa-snazi-vyhrat-informacnu-vojnu-ako-zelens...
Obrovský rešpekt ukrajinskému prezidentovi. Nech sa konflikt skončí akokoľvek, bude on jeden z hrdinov. Na rozdiel od Putina, ktorý je pre mňa osobne jeden obyčajný zbabelec a vojnový zločinec.
  majster 23.03.2022, 20:13 | #3414
  **01
  majster 23.03.2022, 20:18 | #3415
  počkáme, keď sa to otočí! Dobrý .... zahrá svoju rolu všade**08
  Quake 23.03.2022, 20:35 | #3416
  počkáme, keď sa to otočí? **12 a ako kde sa to má otočiť? Že reku zistíme, že to vlastne Ukrajina napadlo ruských obyvateľov, že bombarduje civilné ciele v Moskve, Petrohrade a tak, nie? Že to vlastne Rusi musia utekať v miliónoch zo svojej krajiny, že? Ž to vlastne deduško Putin je obeť proti zlému zlému Západu a on ako spasiteľ východu musí brániť svoje ideály, že? **13
  true 23.03.2022, 20:47 | #3417
  ROZPRÁVKY STAREJ MATERE
ala dennik N **21
  true 23.03.2022, 20:47 | #3418
  kolegovia sa zhodli ze cim dlhsie bude QUAKE ten Tvoj milovany Zelinsky hrdinom, tym viac ludi zbytocne zomrie
  matejo 23.03.2022, 20:48 | #3419
  Quake tu si to absolútne nemá zmysel ..Proste tu na čele s riaditeľom webu všetci velebia Putina, Rusko . Vsimni si ako si tu
4 ti istý pritakavaju a hladkaju ego navzájom ... Coyo to pochopil a vzdal to ... Tu mevyhras
  true 23.03.2022, 20:48 | #3420
  takze mu tlieskaj dalej **26
  true 23.03.2022, 20:48 | #3421
  on si naozaj myslel ze mu NATO pomoze, no trapas
  true 23.03.2022, 20:49 | #3422
  a este lepsie je to ze si myslel ze sa dostane do EU - este vacsi trapas **02
  true 23.03.2022, 20:50 | #3423
  matejo hlavne ze vy - vymlete mozgy s dennikom N ste vitazi **26
gratulujem Vam a idem dalej tipovat **01**02**01
  Quake 23.03.2022, 21:02 | #3424
  matejo - to je mi úplne jasné, že tie isté nicky tu prispievajú dookola tie isté nezmysly. Od superodborníkov na vakcíny sa z nich stali superodborníci na vojnu na Ukrajine **02 proste, na Slovensku máme samých špecialistov. Ja ani nemám v úmysle ich o niečom presviedčať, majú proste svoje videnie sveta a hotovo. Ja len tu prispievam svoj pohľad, svoje videnie a kto chce, si z toho niečo vezme a kto nechce, tak nie. Žijeme v demokracii a rôzne názory sú základom demokracie.
  Quake 23.03.2022, 21:04 | #3425
  true - môžem sa opýtať, z akého dôvodu ma nazývaš vymletým mozgom? Ja som ťa niekedy urazil v diskusii? Alebo máš niečo osobné proti mne?
  slaven 23.03.2022, 21:07 | #3426
  Quake, pekne si to napisal, uplne suhlasim. Je demokracia, kazdy sa moze vyjadrit a kazdy sa moze zamysliet alebo iny nazor ignorovat **26
Nechavaju sa tu vsetky nazory, cenzura sa robit nebude - pekne video od susedov k tomu co sa deje Link YouTube video
  slaven 23.03.2022, 21:08 | #3427
  true, vyjadruj svoj nazor, ale neurazaj, to plati pre vetkych **26
  true 23.03.2022, 21:13 | #3428
  Quake pardon to bolo skor myslene na mateja a jeho poznamke - ty pises slusne
slaven sorry - nechal som sa uniest - dam si pozor
  Quake 23.03.2022, 21:19 | #3429
  **26
  Markuss 23.03.2022, 21:22 | #3430
  Matejo, nájdi jeden status, kde som napísal niečo pozitívne o Putinovi a máš basu piva
  matejo 24.03.2022, 05:17 | #3431
  TRue a kde ja som ta uražal , že si dovolíš ma takto nazývať? Som veľmi zvedavý či by si mi to povedal aj tvárou v tvár ty internetovy hrdina
true 23.03.2022, 18:48 | #1327
ROZPRÁVKY STAREJ MATERE, alebo ako doma vypnúť v izbe radiátor za slobodu.
Bol raz jeden vladár Vlado, ktorý zobral všetkých svojich bohatierov a vykonal vojenskú výpravu do susedného kráľovstva. Hovorí sa že mu tak prikázali sudičky ale to ukáže história a nie hystéria.
Tento vladár bol klasickým príkladom zla, kde sa má zlo báť ohňa a tepla. Ľudia teda všade svietili a kúrili aby odohnali zlo zo svojich domov. Zrazu prišla však veštkyňa so svojimi radcami a povedala že má videnie ako práve teplo a svetlo priťahuje toto zlo a tak všade tvrdila a nahovárala ľudí aby nekúrili a nesvietili.
Zlo naozaj neprišlo, veď čo by aj robilo v krajine kde nie je teplo, svetlo a všade len strach.
Realita: nekupujme FUJ FUJ zlý plyn a ropu. Za tie peniaze si Putin kupuje zbrane. Tak takto.
Armáda Ruskej Federácie má 1 100 000 aktívnych vojakov a 2 300 000 záložiek. Do konfliktu sa zapojil západný vojenský okruh a všetku techniku majú vo výzbroji už pekných pár rokov.
Každý normálny človek aspoň s nejakým IQ musí vedieť že zbrane ktoré používajú vrátane nábojov už dávno majú a v skladoch toho majú ešte na 4 vojny.
Čiže ak dnes vypneme plyn, povedzte mi čo takého a kde a začo nakúpia. Ak niekto tvrdí že vypnutím plynu zabránime nákupu zbraní v Rusku tak je psychopat. Rusko platí za dodávky zbraní 4x do roka, najviac cez leto. Nákup nábojov a streliva je priamo financovaný z rozpočtu na rok až dva dopredu.
Ak sa nad týmto zamyslíme, je rétorika že neberme plyn a nebudú nákupy jedno veľké klamstvo. Reálne to bude mať dosah na normálne žijúcich ľudí u nás a v Európe. Z platby za plyn či ropu nepôjde na nákup žiadnej zbrane ani halier minimálne do leta, čo vzhľadom na rozpočet Ruskej Federácie sa mi javí nereálne celkovo že niečo použijú.
Ruská armáda reálne má obrovské zásoby arzenálu a skôr ako povinné revízie či likvidovanie to teraz míňa na Ukrajine.
Tu začína skôr iný problém, že to Vlado naozaj pochopí a zavrie. V tom momente je u nás koniec zábavy.
Otázka na záver: prečo na Ukrajine doteraz nezavreli prívod plynu a ropy? Alebo nevyhodili do vzduchu meničku? Alebo je plyn len póza?
Študuj tu:
https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Ozbrojen%C3%A9_sily_Ruskej_feder%C3%A1cie
https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Dru%C5%BEba_(ropovod)
https://ekonomickydenik.cz/rusko-a-zbrane-jak-velmoc-nakupuje-u-zapadniho-nepritele
Markuss 23.03.2022, 17:17 | #1326
No a máme prvých navrátilcov
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10615489/British-father-travelled-Ukraine-join-resistance-a...
  Markuss 23.03.2022, 18:12 | #3413
  Tu trocha viac príbehu

https://news.sky.com/story/ukraine-briton-who-travelled-to-warzone-to-join-military-fight-against-ru...
Markuss 23.03.2022, 16:38 | #1325
A ideme z kopca. Automobilky už stoja, teraz stavebníctvo

https://orf.at/stories/3254218/

Nebude materiálu, nie je z čoho stavať.

Som za sprísnenie sankcií.


Aj tak všetci vždy chceli bývať zdravo a v súlade s prirodou.
#allForNepalenaTehla
  slaven 23.03.2022, 17:04 | #3411
  opakujem to od zaciatku
tie sankcie najviac ublizia Europe a obycajnym ludom, je to kokotizmus
#allForStupidity
  Markuss 23.03.2022, 17:11 | #3412
  https://www.waz.de/politik/materialmangel-bau-ukraine-krieg-holz-metall-baustopp-id234841719.html

Šroby a klince chýbajú, lebo spadajú pod sankcionovaný položky... To sú hlavičky **26
admin 23.03.2022, 15:55 | #1324
ALKAPERONE
Reaguj na funny post | 21.03.2022, 18:13
joke tento chrd odpad a odporca britanie zacal kopirovat zelenskeho , v civile adresuje narodu zo svojej vojnovej miestnosti (war room), anglani v komentoch ciste prdy **01**01
francuzi maju vojnovu miestnost? stavim sa ze tam nie je skrina na TROFEJE **02**02**02
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10611433/Is-Macron-copying-Zelensky-French-leader-displays-...
a tento blbecek je nace EU
ALKAPERONE 21.03.2022, 18:25
na cele
  Markuss 23.03.2022, 16:11 | #3410
  #allForManu
Caciky 23.03.2022, 08:55 | #1323
Link na článok na doméne pravda.sk
este len toto hovado ma zaujalo**12**12**12
  slaven 23.03.2022, 15:55 | #3408
  jeden z najvacsich zmrdov v parlamente
a opakujem, tito ludia rozhoduju o nas, hlasuju za zakony a prijimaju ich **14
Caciky 23.03.2022, 08:36 | #1322
Link YouTube video
  Caciky 23.03.2022, 08:42 | #3407
  pepanom uz uplne yebe
  slaven 23.03.2022, 15:58 | #3409
  nie len pepenom, ved aj niekde v Blave sa mi zda ze chcu nieco premenovat
v Kosiciach tiez kokoti pomalovali pomnik v centre - takto si uctili padlych vojakov **14
Šariš 22.03.2022, 21:33 | #1321
jedna vagína odvedľa
Link na článok na doméne pravda.sk
  Šariš 22.03.2022, 21:33 | #3406
  priezvisko jej sedí na 110% Vymětená je presne **01**02**01
Caciky 22.03.2022, 10:41 | #1320
Link YouTube video
Markuss 22.03.2022, 09:52 | #1319
Stovky transrodových žien odmietli pri pokuse o útek z Ukrajiny pustiť cez štátne hranice, pretože ich pasy stále obsahujú ich rodné meno a pohlavie. S odvolaním sa na miestne charitatívne organizácie o tom informovala stanica BBC.

Zmena pohlavia a mena uvedených v pase si vyžaduje zdĺhavý proces, ktorý zahŕňa niekoľko psychiatrických vyšetrení. To znamená, že mnoho transrodových osôb v krajine túto úradnú zmenu nepodstúpi.

Súčasné nariadenia však zakazujú ukrajinským mužom vo veku 18–60 rokov opustiť krajinu – čo znamená, že každého, koho pas uvádza v kolónke pohlavie „muž“, pravdepodobne cez hranice nepustia.

Jedna z hlavných ukrajinských transrodových charitatívnych organizácií odhaduje, že stovky transrodových žien sa pokúšajú utiecť, avšak 90 percent z tých, s ktorými je táto charita v kontakte, zatiaľ neuspelo, vysvetľuje BBC.
yyyy 21.03.2022, 19:28 | #1318
napriek tomu, že čísla a matematika sa na toto webe veľmi nemusia tak malá úvaha /číselné hodnoty dnes ráno/:
ukrajinský zdroj - počet zabitých ruských vojakov 14 400
Úrad vysokej komisárky OSN pre ľudské práva - oficiálne potvrdených 902 civilných obetí
Ak samozrejme tieto údaje berieme s určitou rezervou tak pomer /vojak agresora:civil napadnutého/ napr 10:1 je veľmi zaujímavý. Svoj názor si urobte. Coventry, Drážďany, Tokio, Hanoj, Belehrad, Bagdad,......
  Markuss 21.03.2022, 22:21 | #3392
  To sú čísla od Ukrajinci k tým ruským vojakom. A všade je poznámka, že sa nedajú nezávislé overiť.
Jeden príklad je to divadlo, kde malo byť zabitých tých +1300 ľudí. Na druhý deň už bola info že prežili všetci v kryte, na tretí deň že ich vytiahli 100 živých. Na štvrtý, že nevedia čo je s nimi... Hmm je nejaké ďalšie info?
  Markuss 21.03.2022, 22:26 | #3394
  Aj tu čítaj +/- polovica a nič neoveritelne
https://www.theguardian.com/world/2022/mar/17/mariupol-theatre-ukraine-civilians-russia-war
  Markuss 21.03.2022, 22:30 | #3395
  Vlastne môžeme povedať, že vieme veľké prd....

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Russo-Ukrainian_War
  petert22 21.03.2022, 22:30 | #3396
  Rusko zrejme omylom zverejnilo počet padlých vojakov na Ukrajine. Na webe Komsomolskaja Pravda sa objavil článok, ktorý hovoril o 9 861 mŕtvych a 16 153 zranených vojakoch. Odkazoval na ruské ministerstvo obrany. O pár minút neskôr bol zmazaný, píše na Twitteri NEXTA.
  Markuss 21.03.2022, 22:40 | #3397
  Takže ako som už vyššie spomenul. Vieme veľké **30
ALKAPERONE 21.03.2022, 18:08 | #1317
141 štátov v rezolúcii odsúdilo vojenské napadnutie Ukrajiny...,.,.., skoda preskoda ze neprotestovali ked nato bombardovalo srbov, jedna bomba na nemocnicu, chinsky konzulat, tabor utecencov hned 2x atd
https://en.wikipedia.org/wiki/Civilian_casualties_during_Operation_Allied_Force#:~:text=Gnjilane%20t...

jedno je iste , china vyzbrojuje postavene ostrovy v chinskom mori, takze otazka casu je kedy, som strasne zvedavy na sankcie proti cine, chaputka bude prva : ADRESUJEM TOMUTO NARODU,PRESTANME NAKUPOVAT VECI VYROBENE V CINE, hahahaha vela stastia princezna


najviac ma znepokujuje ten ukrajinsky che guevara, uz to ani nesledujem, ale vieme aj co mal na ranajky, minule sa rozpraval cez skype s aashtonom kutcherom a milou kunis (ukrajinsky povod), to je bojovnik **01
https://news.sky.com/story/they-inspire-the-world-ukraine-president-holds-video-call-with-mila-kunis...


  Markuss 21.03.2022, 18:29 | #3387
  Denne 14 video hovorov. Knesset, Kongres, EU Parlament, a bohvie čo ešte....

Yebat na to, že je 25% ľudí v pohybe, yebat na to že ti v krajine ostanú len starci, yebat na to že mesta a priemysel prestane existovať, svoju rolu dohrá do konca....

  Markuss 21.03.2022, 18:37 | #3388
  tu máš....
https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War
  Markuss 21.03.2022, 18:42 | #3390
  tu máš - čo tak prijat ropu zo Saudskej arábie, miesto ruskej:
https://www.aljazeera.com/news/2021/11/23/un-yemen-recovery-possible-in-one-generation-if-war-stops-...
Markuss 21.03.2022, 17:44 | #1316
#sloboda
Tak už máme Chardyho, Monfilsa, Nadala, koho ešte? Basilashvili, Kyrgios, Jakupovic?

https://www.thegatewaypundit.com/2022/03/update-rafael-nadal-complaining-breathing-problems-followin...
  true 21.03.2022, 22:24 | #3393
  hlavne ze jebal do Novaka Djokovica - tak sa mu to pekne vratilo **33
  StanoDianiska 21.03.2022, 22:48 | #3398
  To si zase ako vydedukoval, že to má niečo s očkovaním? Jáááj, ja som nemal predmet Kritické myslenie.

A Jakupovic má aký probém s vakcínou? Som nezachytil.
  Markuss 22.03.2022, 09:15 | #3400
  https://www.reuters.com/article/factcheck-sport-tennis-idUSL1N2TX1FQ

a dovod? nevieme..... ale ani nevysvetlili... ona povedala:

he told their team: “I have no asthma or breathing problems. I never experienced something like this, like I had yesterday. It was really scary, I couldn’t breathe. I didn’t know what to do, I had a feeling like I’m going to collapse on the court. I was really scared. The whole match was tough for me, to breathe, to get some fresh air, to get some air at all. They were tough conditions.”

She added: “We are used to pollution, like we play in China, we play in more polluted countries, but smoke is something different. For sure, we are not used to it. Citizens and everyone were advised to stay inside. We didn’t expect that we’d be playing yesterday.”
  Markuss 22.03.2022, 09:16 | #3401
  tak sa teda chyt toho, ze tam dali stare video z roku 2020. lebo preco odisla, vie len Dennik N
  StanoDianiska 22.03.2022, 10:23 | #3402
  Neviem o čom točíš. Jakupovic tento rok nehrala v Austrálii ani nemá žiadny skreč tento rok.
  Markuss 22.03.2022, 12:48 | #3403
  v tomto prípade mas recht. Ozaj nepatrí do tejto skupiny**26
  StanoDianiska 22.03.2022, 13:28 | #3404
  Ja zase oceňujem, že si uznal chybu **26
  matejo 22.03.2022, 16:38 | #3405
  takže teraz FAKTY k Nadalovi a nie picoviny o vakcine ...
https://www.tenisportal.cz/zpravy/nadal-ma-problemy-s-zebrem-a-nestihne-uvod-antukoveho-jara-ceka-ho...
Markuss 21.03.2022, 15:07 | #1315
Putin je smrtelne chorý, Putin má rakovinu, Putin je odtrhnutý od vonkajšieho sveta, Putina opúšťajú najbližší spolupracovníci, Oligarchovia chcú vymeniť Putina, Plán ako sa zbaviť Putina....
Putin urobil napadnutím Ukrajiny katastrofickú chybu, Putin vedie vojnu v štýle minulého storočia, ......
Rusi utekajú z ruska, Rusi ......

Kua samé hodnotné a overené naratívy, až sa mi nechce veriť, že je ešte stále pri moci, že ho už dávno neyeblo, že tam v tom Rusku ešte niekto ostal**12
  slaven 21.03.2022, 16:43 | #3385
  minule som niekde cital,ze je mrtvy a uz je to len jeho dvojnik z USA nasadeny **01**01
  Markuss 21.03.2022, 17:07 | #3386
  tak komu nechýba vyvážený naratív v DenníkuN o napr. mentálnom zdravý z druhej strany atlantiku, tak v US ale aj v UK sa objavuje. najdeme dva-tri titulky v dennikuN?
alebo aspon otázky?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9912027/Doctors-say-concerned-Joe-Bidens-symptoms-age-78.ht...

https://nypost.com/2021/11/21/white-house-doctor-is-hiding-joe-bidens-brain-drain-devine/

  slaven 21.03.2022, 18:40 | #3389
  Markuss, v dennikuN ziadne hoaxy a vymysly o Bidenovi nenajdes **16
Ciernokoseliar 21.03.2022, 12:13 | #1314
slovensky nacek,konspirator,troll,antivaxer..odpad spolocnosti...ukrajinsky nacek,konspirator,troll,antivaxer..novodoby hrdina....svet podla quake-a **01**01**01
  Quake 21.03.2022, 12:55 | #3379
  141 štátov v rezolúcii odsúdilo vojenské napadnutie Ukrajiny Ruskom a jasne zadefinovali, kto je agresor a kto napadnutý. Vlastní občania Ruska protestujú proti vojne a sú hromadne zatýkaní políciou. Drvivá väčšina demokratického sveta odsúdila Putina.
Ale hej, svet podľa quakea **02
  majster 21.03.2022, 13:19 | #3380
  vojna je veľmi zlá vez, ale o rusko-ukrajinskej treba sa pozrieť do zadu , aký mohol mať dôvod putin čí rusko na túto vojnu, nejako sa o tom vôbec nehovorí, len rusko a putin je zlý ukrajina dobrá, tak že konflikt, nezačal bezdôvodne **08
  Quake 21.03.2022, 13:36 | #3381
  majster, ja som rusín, babku mám z Medzilaboriec a predkov z Ukrajiny aj Ruska. O histórii konfliktu som počúval dávno predtým od bežných ľudí, na Ukrajinu som cestoval každý víkend ako dieťa. Tu je nad slnko jasné, kto začal nezmyselnú vojnu. Bájky a rozprávky o ukrajinských neonacistoch sa využili ako ruská propaganda a uverili jej aj mnohí Slováci, bohužiaľ. Nie USA. Nie EÚ. Nie Ukrajina bombarduje civilné ciele. Ale Putin. História ukáže, že je to vojnový zločinec. Aj Hitlera uznávali Nemci po masívnom vymývaní mozgov v 30-tych rokoch a až časom zistili, do čoho sa nechali vtiahnuť.
  Quake 21.03.2022, 13:52 | #3382
  a už som to tu raz spomínal, že u nás v komunite máme ubytovaných Ukrajincov, ktorí utiekli. A keď tu čítam, ako si tu poniektorí ventilujú svoju frustráciu a fakt nemaju šajnu o tom, čo píšu, píšu absurdné nezmysly, zdieľajú kraviny a pritom v živote nevytiahli päty z domu a potom sa rozprávame s ľuďmi, ktorí reálne zažívajú vojnu, tak mi je do plaču. Skúste prísť, pozývam každého. Som zvedavý, či aj v skutočnosti tvárou v tvár týmto ľuďom budete takí hrdinovia ako tu.
  majster 21.03.2022, 19:46 | #3391
  neviem do ktorej časti Ukrajiny chodil si, ale aj u suseda sú 8, nechcel som hore rovno napísať, že po Kryme sa všetko otočilo proti Rusku, aj mladý chlapec z dediny ako ja som pochopil čo sa robilo na Donecku a Luhansku, dávala to aj televízia(len teraz sa na to veľmi zabudlo) ako utekajú rusky ľudia z týchto oblasti a ako sa tam správal, herec, prezident ukrajiny, tak že to bol tiež jeden z dôvodov vojny, okrem toho, koľko plynu UA zobrala(ukradla ) a čo nie tak nezaplatila, aj to dávala ta televízia, čo teraz by putina obesila neviem čo všetko!**01 ale už nepíšem, lebo nemam chuť, vojna je najhoršia vec a naozaj vojna je rusko a amerika!
Quake 21.03.2022, 10:52 | #1313
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/3457338-vlaky-do-finska-a-letadla-do-turecka-se-plni-rusy-boji-se...
Tak z Ruska podľa článku utieklo už odhadom 200 tisíc Rusov od vypuknutia vojny prevažne do Fínska a Turecka a to najmä vzdelanejších, ktorým docvaklo, v akej krajine to vlastne žijú.
Tak rozmýšľam, ako len z takej mierumilovnej, prosperujúcej, zasľúbenej matičky Ruskej zeme môže niekto utekať? Žeby nie všetci uverili masívnej propagande štátnej moci? **02
  Ciernokoseliar 21.03.2022, 12:00 | #3377
  mas praUdu..utekaju taki,co sa boja,ze im zapad sahne na majetok...propaganda a laa Quake**01**01
  Quake 21.03.2022, 12:46 | #3378
  Aj si vôbec čítal článok, či len tak od buka do buka píšeš? **02
  petert22 21.03.2022, 14:10 | #3383
  koseliar, zaujimava logika **01 Cize ten, kto ujde z Ruska, toho by sa siahnutie na majetok netýkalo? Podla tvojej logiky teda keby Putin, Lavrov, Peskov odisli z Ruska napr. do Finska, tak by im vratili zhabaný majetok? **01**01**01
  majster 22.03.2022, 09:03 | #3399
  peter, zlepíšeš, kto ujde je hrdina, poznáme to z čias, keď utekali z čssr a pred tým, nik nebol súdený ani mu nezobral západ majetok, ľudia čo teraz ušli z ruska neboli chudáci a ver že na majetok sa im nesiahne, ale môžu aj utekať tí čo sa boja, že im rusko siahne na majetok!**08
Markuss 21.03.2022, 08:36 | #1312
https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/24011165-sef-slovnaftu-pre-hn-ked-odstavime-rusku-ropu-pridu-ne...
  Markuss 21.03.2022, 08:40 | #3374
  bude ako nebolo**26
<< < 659 | 660 | 661 | 662 | 663 | 664 | 665 | 666 | 667 | 668 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions