Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online:  -
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 636 | 637 | 638 | 639 | 640 | 641 | 642 | 643 | 644 | 645 > >>

true 01.09.2022, 20:39 | #2039
TIETO MÍNY ROZSIEVA UKRAJINSKÁ ARMÁDA MEDZI CIVILISTOV
- Mína PETAL, extrémne zákerná obzvlášť voči civilistom. Veľmi malé rozmery sú takmer neviditeľné v tráve a Ukrajinská armáda ich skrz rakety rozsieva po celom Donbase vrátane mesta Doneck
- Deti vidia objekt v tráve a snažia sa ho chytiť. Odtrháva im to ruky a nohy a už je aj niekoľko obetí. Starí ľudia a deti už prišli o celé končatiny. Je to obzvlášť zákerné pretože vojenská obuv dokáže radikálne znížiť efekt tejto míny zatiaľ čo bežná civilná obuv obzvlášť v lete neochráni nič

https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/304475718_2231374103691337_1933582361896734584_...
true 01.09.2022, 20:38 | #2038
Vážený kritici minulého režimu, ukážte mi jediný národ na svete našej veľkosti (CZ+SK), ktorý pred rokom 1989 dokázal vyvinúť a vyrobiť prúdové lietadlá, dopravné lietadlá, jadrové reaktory, lokomotívy, trolejbusy, autobusy, traktory, radary, motor ycle y, osobné autá, najmodernejšie zbrane, tkacie stroje, poľnohospodárske stroje, turbíny, nákladné autá, námorné lode, tanky, štátne sklo a porcelánové výrobky, zúčastňujú sa prieskumu vesmíru, vyrábajú kvalitnú oceľ a ťažké Národ, ktorý by bol úplne sebestačný v poľnohospodárskej a potravinárskej výrobe, bez jedinej koruny dlhu, naopak so značnými nárokmi v zahraničí. Dnes nič nedokážeme urobiť. Nie sme nič iné ako montáž áut. V našej krajine nevlastníme takmer nič, dokonca ani uhlie pod zemou či vodou. O potrebe spájať sa s "rozvinutým" Západom, ktorý nás skrotil ako lacnú pracovnú silu a miesto pre ich druhé "kvalitné" produkty. ( František Ringo Čech)
Quake 01.09.2022, 19:14 | #2037
https://dennikstandard.sk/242646/z-vrcholu-prudko-nadol-ceny-elektriny-na-burzach-za-jeden-den-vyraz...

Nič nie je také zlé, ako sa to na prvý pohľad zdá. To len strašiaci z gauča robia bububu **02
  Balaam 02.09.2022, 10:06 | #5153
  toto neznemená absolútne nič....o týždeň môžeme byť ešte vyššie...teraz záleží čo vymyslia hlavy študované do budúcnosti na túto zimu to už zmení veľmi málo, respektíve skoro nič...jedine extra teplá zima **08
  Quake 02.09.2022, 10:28 | #5154
  znamení to toľko, že tie ceny sú len špekulatívne, nikto za tie ceny nebude reálne kupovať a skôr či neskôr sa ustália na obchodovateľných cenách. Tak ako pri hocijakej inej komodite.
  Balaam 02.09.2022, 10:41 | #5155
  áno sú špekulatívne, preto píšem že to nič neznamená a kľudne vyletia ešte vyššie ako boli...záleží ako sa dohodnú, stačí ukázať, že sa dohoda komplikuje a letíme na mesiac ako sa vraví...veľa neznámych...ako jasné kupovať na začiatku nemusíš, ale bolo x firiem čo si to vravelo pri cenách okolo 100, veď to nikto kupovať nebude a zrazu boli na 250...čiže niekto kupoval...niekto musel a niekto tlačil umelo nahor...môžeme sa dohadovať odkiaľ vietor fúka a má alebo mal ekonomickú silu to vytlačiť....
slaven 01.09.2022, 18:24 | #2036
Link YouTube video
Quake 01.09.2022, 16:16 | #2035
Link na článok na doméne aktuality.sk

Úmrtia vysokopostavených ruských energetikov pokračujú v rýchlom tempe. Tentokrát z Lukoil. Radosť žiť v tejto "demokratickej a slobodnej" krajine, že? **03
Markuss 31.08.2022, 16:30 | #2034
A to bolo rečí, ako tí Rusi zakapú.
Kurvajs, ale to, že tvojich 100 euro z minulého roku, je len 80€ tohto roku, to už nikto nepovie... Nehovoriac o prepade výroby, lebo nedáva ekonomicky zmysel pri tých vstupoch vyrábať

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11163955/Cost-living-Shoppers-despair-cost-staple-foods-soa...
Markuss 31.08.2022, 16:10 | #2033
Správa č.1 Plyn bude
Správa č.2 Ešte netušíme koľko bude stáť
Správa č.3 Ešte netušíme aká bude zima

Ale už vieme, že sa to oplatilo **12
slaven 31.08.2022, 11:51 | #2032
Link FB príspevok
  slaven 31.08.2022, 14:27 | #5129
  tento chlapik ma pekne videa, myslienky, posolstva
  true 31.08.2022, 15:06 | #5130
  pre istých ľudí ale slaven veľmi nevhodné
odporca očkovania, zástanca Mieru - veď aj v tomto videu veľa povedal, naznačil
a Praha je naozaj krásna **21
Quake 31.08.2022, 09:55 | #2031
Dáta bez pátosu:

- ešte nie je ani koniec augusta a napriek všetkým zlým správam sú zásobníky plynu v Európe plné celkovo na 80%. Je to asi 1/4 minuloročnej spotreby priemyslu, elektrární, domácností a inštitúcií.

- ruskými plynovodmi (Rusi exportujú plyn aj cez LNG) prišli spolu asi 3 miliardy m3. Ruský plyn predstavoval za posledných 30 dní približne iba 15% spotreby v Európe

- trend "odstrihnutia sa" od ruského plynu je výrazný a katastrofické správy o obmedzení dodávok cez NS I. a prípadné ich totálne zastavenie už dnes Európe nespôsobuje reálne také problémy ako je to prezentované v médiách.

-už v júni predstavovali dodávky LNG z USA vyšší objem ako dodávky ruského plynu. V Nemecku sa stavajú plávajúce LNG terminály a prvý má byť spustený začiatkom roka 2023

- napriek desivým správam o nedostatku plynu sa v júli v Nemecku vyrobilo z plynu viac elektrickej energie ako pred rokom - plynu sa použilo viac, nie menej. Postupne pri raste percenta naplnenosti zásobníkov ku 100% v jednotlivých krajinách nastane situácia, že dodávky-import sa buď obmedzí (klesne dopyt) alebo sa dodávky presmerujú do plynových elektrární a vyrobí sa viac elektrickej energie

**02
  Quake 31.08.2022, 10:00 | #5122
  prežiť prvý rok, prvú zimu a Európa sa pozviecha. Aj napriek kuvičím hlasom gaučových "expertov". Treba držať palce Ukrajincom, nech vydržia. #fungujú **02
  Caciky 31.08.2022, 10:11 | #5123
  A to ve chvíli, kdy čínská ekonomika ten plyn nepotřebuje. Ale potřebuje ho někdo jiný v Evropě. Rusko podle všeho je s Čínou na těchto operacích domluveno. Je to součást taktiky skupiny BRICS. Čína nakupuje ruský plyn, který objektivně nepotřebuje, zkapalní ho a dodá loděmi s vlastní přirážkou do Evropy, rozuměj do Německa. A celé to praskne 29. srpna v pondělí, když ministerstvo průmyslu práskne šokující informaci, že stal se zázrak, v zásobnících bude 85% plynu již v září.**01**26
  Balaam 31.08.2022, 11:38 | #5124
  Caciky o naplnených zásobníkoch sa nevie od včera....toľko k odborníkom od ktorých si si vystrihol tento príspevok...takže cena plynu a elektriky absolútne nereagovala na tú správu o zásobníkoch lebo to bola správa pár dní ..a burza reaguje hneď....cena zletela lebo EU pustila von dáke náznaky čo chcú robiť ...náznak a vidíš čo spôsobil...
  slaven 31.08.2022, 11:49 | #5125
  Balaam, pokial viem, Bulharsko ZASTAVILO vojensku pomoc Ukrajine. Posielali tam zbrane, hej .. clankov je vela, napr/ https://www.eurointegration.com.ua/eng/news/2022/08/5/7144530/

kde mas presna napisane na konci: Later, the former prime minister of Bulgaria, Kiril Petkov, said on Tuesday that his country provides enough assistance to Ukraine, and Sofia has no plans to send weaponry.

Alebo co google vyhodi: Which countries supply weapons to Ukraine?
Countries who have supplied Ukraine with weapons and military equipment include: Australia, Belgium, Canada, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, North Macedonia, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain
  RUTY 31.08.2022, 12:27 | #5126
  Super fungujú **26
Naj gaucovy expert povedal, že palivo pôjde dole, celé leto tu vyplakaval a tento týždeň zase hore, nafta na 1.83**26
Super plynu po koko., ale som zvedavý za akú cenu, lebo keď mi ujeb. cenu tepla o 100%, tak budem šťastný, že mám plyn z tretích krajin**26ano áno fungujú, aspoň to**26
  Balaam 31.08.2022, 12:31 | #5127
  Slaven máš pravdu,priznávam nekontroloval som si aktuálnu situáciu...nedodávajú zbrane ale pomáhajú im inou formou...no pri plyne platí ako som písal...ospravedlňujem sa za neoverenie aktuálneho stavu..
  slaven 31.08.2022, 14:24 | #5128
  Ine formy su OK, humanitarne, ale zbrane to je humus a mna velmi mrzi, ze ti nasi zmrdi vo vlade sa pridali k tym statom, co tam zbrane posielaju.
  Balaam 31.08.2022, 15:33 | #5131
  Netuším prečo by nemali mať právo sa brániť...boli napadnutý? Boli...napadol ich silnejší? Napadol...a Donbass,NATO a podobné somariny vynechajte lebo vám zadam domácu úlohu a som veľmi zvedavý ako si s ňou poradíte...
  slaven 31.08.2022, 17:30 | #5133
  Balaam, trapas **27
  Balaam 31.08.2022, 17:33 | #5134
  Slaven,skús mi to troška obšírnejšie vysvetliť lebo toto dokážu aj deti...asi budeš jediný čo videl útok Ukrajiny na Rusko...
  Quake 31.08.2022, 17:55 | #5135
  Slaven sa bude biť za Rusko jak lev. **02 číta správne zdroje a počúva gaučových expertov
  Quake 31.08.2022, 19:02 | #5136
  A ešte pre RUTYHO - keď si si nevšimol, ceny benzínu počas leta klesli 8 krát po sebe. Študovaní "ekonómovia" tu predpovedali benzín nad 2 eurá, strašili tu katastrofickými scenármi a kvákali, že počas dovolenkovej sezóny predsa nepôjde benzín dole. Ja ešte v júni napísal, že to to snáď bude klesať - a klesalo to celé leto. Nič viac nič menej. **03
  RUTY 31.08.2022, 22:15 | #5137
  Hej super, z 1.90 to na 8 krát stlačili na 1.78, patadzina, za tú cenu som dal plnú nádrž a ešte 20 litrov som postriekal okolo auta od radosti **01
  Quake 01.09.2022, 01:17 | #5138
  Bolo to z 1,95 na 1,73. Teda o viac ako 20 centov. Podstata je v tom, že tu "experti" prorokovali zvyšovanie a strašili cenami vysoko nad 2 eurá. A nastal presný opak. Menej počúvať diletantov a viac odborníkov **02
  RUTY 01.09.2022, 05:36 | #5139
  O áno 1.73 vydržalo koľko týždeň, neviem žeby išla ropa tak rapídne hore **02
  Balaam 01.09.2022, 12:49 | #5140
  Nafta, nazývaná aj diesel je zmes uhľovodíkov a vyrábaná frakčnou destiláciou z ropy pri teplote 250 °C až 350 °C ...a teraz sa na chvíľu zamyslíme ako tú teplotu dosiahnu...predpokladám že tam kúria drevom...cena plynu nič? cena elektriky nič?
skús si pozrieť ceny plynu od marca doteraz a hľadaj súvislosti....
Markuss 30.08.2022, 21:45 | #2030
https://www.reuters.com/business/energy/gazprom-says-h1-net-profit-418-bln-will-stick-dividend-polic...

  Markuss 30.08.2022, 21:47 | #5109
  Okrem riadnej dividendy, vyplatí aj mimoriadnu. Slušné
  Markuss 31.08.2022, 16:15 | #5132
  A majú aj naši s odstupom
Link na článok na doméne pravda.sk
Balaam 30.08.2022, 20:52 | #2029
Link na príspevok na doméne X.com

Ak niekto používa Twitter nech sa páči,pekne zhrnuté čo sa vlastne na trhu s energiami deje,prečo je Čaňa aká je,čo to spôsobuje a aj náhľad na možné a použiteľné riešenie...samozrejme nie je to otázka dní...zima bude ťažká...to sa nezmení,žiaľ...
Quake 30.08.2022, 18:46 | #2028
https://www.martinus.sk/?uItem=619075

Odporúčam túto knižočku od jedného z najmúdrejších ľudí na Slovensku, dlhoročná šachová jednotka u nás. Je to o kritickom myslení, ako rozlišovať fakty od nezmyslov, ako chápať súvislosti. **03
  Caciky 30.08.2022, 21:19 | #5108
  dennik n..............**27
  Quake 30.08.2022, 21:55 | #5111
  chlape, ty si riadne mimo a už dosť dlho. Tu si niečo prečítaj o autorovi:
https://sk.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1n_Marko%C5%A1
  true 30.08.2022, 22:51 | #5115
  Quake - ak ten autor podporuje zmrdov zo Zomri, tak sorry - nezaujima ma ani nahodou
  Caciky 31.08.2022, 06:12 | #5118
  Ano, samozřejmě! Podívejte se na Bulharsko. Ještě dne 11.5. letošního roku psal eurohujerský Deník N o tom, že se v Sofii konala „proruská demonstrace“ svolaná opoziční stranou Obroda. Řečníci hovořili o tom, že předseda vlády Petkov zatáhl Bulharsko do války, na což nyní doplácí obyčejní občané v celé zemi. Všichni, včetně Deníku N tyto demonstrace podceňovali. Nakonec ale obyčejní Bulhaři dosáhli svého, Petkov pod tlakem odstoupil a nová vláda již realizuje racionální řešení energetické krize navázáním jednání s Gazpromem ohledně dodávek plynu za přijatelné ceny. Bulharsko zastavilo veškerou dodávku zbrojního materiálu na Ukrajinu a vrátilo se zpět na cestu zdravého rozumu Dennikn...............**26
  Caciky 31.08.2022, 06:20 | #5119
  Pise o manipulacii a sam manipuluje
Kniha ma nenadchla, nic svetaborne som sa z nej nedozvedela. Co ma ale sklamalo najviac, bolo to, ze autor rad pouca o zavadzani a manipulacii, a sam tieto techniky pouziva, ked sa snazi dokazat to, co jemu vyhovuje. - najmudrejsi na Slovensku**12
  Balaam 31.08.2022, 07:13 | #5120
  Caciky máš to troška popletené... Ano v médiách táto informácia o jednani s Gazpromom prebehla,ale vec sa má tak, že sa nejednalo o novej zmluve ale iba o dodávkach v rámci existujúcej...takže žiadna nová zmluva a riešia plyn na úrovni EU...a Bulharsko bola prvá krajina ktorá dodávala zbrane a tazku techniku na Ukrajinu, a robí tak doteraz aj keď na začiatku to bola pekná kovbojka keďže sa niekto vyhrážal jadrovými zbraňami....
Markuss 30.08.2022, 18:21 | #2027
No kukaj. Ide o objektívne informácie, hlavne tie

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-08-29/france-germany-want-to-beat-russian-doctrine-with...
  Markuss 30.08.2022, 18:22 | #5104
  Nemecko a Francúzsko navrhli, aby sa Európa zamyslela nad „kreatívnymi spôsobmi“, ktorými je možné vraziť klin medzi ruskú vládu a ľud, píše Bloomberg.

Berlín a Paríž podľa agentúry zaslali štátom EÚ dokument „Ochrana medzinárodného poriadku v ére systémového súperenia“.

Plán hovorí o potrebe šírenia „nezávislých informácií“ vo vnútri Ruska. „Nezávislý“ tradične označuje informácie, za ktoré platia západné krajiny.

Navrhuje sa najmä financovanie práce rusky hovoriacich blogerov na rôznych platformách.

Publikácie za peniaze sa nazývajú „rozvoj mediálnej gramotnosti“.
slaven 30.08.2022, 17:25 | #2026
Link FB príspevok
petert22 30.08.2022, 11:18 | #2025
V bytovkách s vlastnou plynovou kotolňou a regulovanými cenami môže zdražieť vykurovanie o 200 percent, v tých, ktoré sú napojené na centrálnu tepláreň, prinajmenšom o 140 percent. Zmluvy na lacnejší plyn, o ktorých hovoril Richard Sulík, sa týchto skupín netýkajú a vláda zatiaľ o adresnej pomoci nehovorí.

Sankcie sú fajn, huráááá
  slaven 30.08.2022, 11:44 | #5086
  Všetko je v poriadku, lebo zlý zlý Putin.
  Markuss 30.08.2022, 11:53 | #5087
  Poliaci stoja na dobré uhlie z Južnej Afriky dva dni v rade. A to sa všetci smiali Rusom, ake výdobytky západných ekonomík nepoznajú. Back to the roots.
Môj kolega západniar tvrdí, že zachodovy appier sa preceňuje.

Len čo z toho uhlia, keď väčšina kotlov potrebuje aj elektriku.
Samospad ma len málo domov dnes, a obeh na batériu len nás majster.
  StanoDianiska 30.08.2022, 11:56 | #5088
  peter, áno, sankcie aj nám škodia. Ale čo by sme mali podľa teba robiť? Prizerať sa ako si Rusko robí čo chce? Aký by bol tvoj návrh?
  Markuss 30.08.2022, 12:20 | #5089
  alebo inak. Co tie sankcie priniesli? Robí si Putin menej, co chce? a za akú cenu?
  StanoDianiska 30.08.2022, 12:44 | #5091
  Sankcie priniesli ekonomické straty pre Rusko, možno problémy pre nich zohnať nejaký tovar... A neviem čo ešte, až tak do toho nevidím. Či si robí Putin menej čo chce, to je hypotetická otázka. Ktovie ako by to vyzeralo bez sankcií. A za akú cenu? My našťastie máme možnosť riešiť, čím budeme kúriť a za akú cenu. Ľudia, ktorí zomreli v dôsledku tejto "špeciálnej operácie" už nemusia riešiť, kde zohnať plyn...
  true 30.08.2022, 12:54 | #5092
  A čo ľudia ktorí zomreli ako následok iných operácií? myslim tých, ktoré Putin nezapríčinil.
Deje sa to dlho, tam sa zakrývajú oči.
  true 30.08.2022, 12:57 | #5093
  Putin nejaké straty môže mať, ale na rope a plynu zarába viac
  Markuss 30.08.2022, 13:05 | #5094
  výborne. Takže nevadí, že dodavatelsko-odberatelske vztahy su nenavratne v pichi. Nevadí, že 20% ludí nebude schopných splácať účty za energie, nevadí vlna exekúcií, netreba dokonca už ani tie ušlachtilé zelené ciele plniť. Hlavné je, že to Rusko pocíti. Škoda, že aj vačšina sveta, a to nepomerne viac.
Dôležité je, že si u nás myslia ludia, že je problém v rusku zohnať tovar. Skoda, ze v N-ku nepriniesli tú prekvapivú reportáž francúzskej televízie o tom, ako to v ruskom supermarkete vyzerá.
https://www.tellerreport.com/news/2022-08-20-france-info--store-shelves-in-russia-are-fully-stocked-...

  StanoDianiska 30.08.2022, 13:12 | #5096
  true, tomu argumentu, že ľudia zomierali aj inde, nerozumiem. To akože teraz kvôli tomu sa vykašleme na Ukrajinu? Veď čo, ľudia už zomierali aj v iných konfliktoch... Mimochodom, nespomínam si, že by si tu tak horlivo vypisoval a zastával sa Jemenu, Sýrie...

Markuss, v podstate súhlasím, čo si napísal. A teda čo je podľa teba riešenie? Nechať Rusko na pokoji? Alebo dodávať Ukrajine iba zbrane a zrušiť všetky sankcie?
  Markuss 30.08.2022, 13:17 | #5097
  Takže, keď berieš nejaký liek a stav sa nezlepšuje, skôr naopak, budeš ho naďalej brať? Až do horkeho konca, alebo dovtedy, kým nebudeš potrebovať iný liek, aby si vyliečil to, čo si si tým prvým spôsobil.
Tak to približne teraz vyzerá
  true 30.08.2022, 13:22 | #5098
  StanoDianiska ahoj - máš pocit, že keď zomierali ľudia inde - tak hlúpa EU robila opatrenia ktoré veľmi škodili jej obyvateľom? Ja ten pocit nemam.
Jeden príklad: - Keď Američania rozjebali Irak, bezdôvodne - máš pocit, alebo pamatáš si, žeby EU dala USA veľké sankcie? ABy US športovci nemohli isť reprezentovať, na olympiadu a podobne? Nie, nič také nebolo.
  StanoDianiska 30.08.2022, 13:40 | #5099
  true, aj keby sme dali medzi USA v Iraku a Rusko na Ukrajine znamienko rovná sa, tak stále tomu argumentu nerozumiem. To ako keby nejaký vrah v minulosti vyviazol neprávom bez trestu, tak predsa neodsúďme ani ďalšieho vraha, lebo ten predtým nedostal trest.
  Balaam 30.08.2022, 13:50 | #5100
  true uvedieme trocha veci na pravú mieru...Áno na Irak zaútočili z vymyslených dôvodov rovnako ako Rusko..

teraz je otázka čo tomu predchádzalo a ako to prebiehalo...a niečo nájdeš aj k u nás stále omielanému bombardovaniu Srbska...ja som si nevšimol že by sa Američania vyjadrovali v zmysle že Irak patrí USA a Iračania nemajú právo existovať...nech sa páči youtube a môžeš si pozrieť Ruskú mienku o Európe a ako patríme Rusku a podobné srandy....je to veľmi výživné...
  true 30.08.2022, 13:51 | #5101
  stále nechápeš
nejde o trest pre USA či Rusko
ale ide o trest pre EU a ich obyvateľov - pre debilné sankcie ktoré nefungujú - pardón fungujú ale inak ako by sme chceli alebo je to zámer a EU chce znížiť kvalitu života ľudí?
  StanoDianiska 30.08.2022, 14:04 | #5102
  true, akože nechápem? Veď si napísal "máš pocit, alebo pamatáš si, žeby EU dala USA veľké sankcie?"

A už to ďalej riešiť nejdem. Beriem to tak, že ste proti sankciám, ale aspoň za dodávky zbraní Ukrajine. Že nechceme ekonomicky uškodiť sebe, ale zároveň nie sme takí sebci, že nás nezaujíma čo sa stane s Ukrajinou.
  Balaam 30.08.2022, 14:05 | #5103
  chápem a ide o trest pre Rusko...momentálne ceny na trhoch tlačia špekulanti a už dnes vidieť ako začali klesať ceny energií a plynu...plyn padol z 339 za MWh na 260 a elektrina z 984 na 610...stačilo že Ursula zahlásila že sa budú ceny stropovať a špekulanti už sa s trhu sťahujú...samozrejme že to môže vyletieť opäť hore, stačí že sa nedohodnú a Maďari s kľudom Angličana toho schopný sú...takže áno, teraz je to ťažké, ale čo bude robiť Rusko s ropou a plynom ktorý nedokáže predať v takých objemoch ako potrebuje? už teraz spaluju plyn lebo ho majú navyše a zastaviť ťažbu či už plynu alebo ropy nemôžeš len tak ako si doma zastavíš vodu.... teraz sú na koni, ale keď sa veci podaria tak zrazu majú veľa plynu ale komu to predať v tých objemoch ako potrebujú? už j India ktorá od nich berie ropu začala znižovať nákupy a obrátila sa inde....
  Markuss 30.08.2022, 19:24 | #5105
  Mňa bude zaujímať môj účet za energie a aj to koľko bude stáť chlieb u nás. Tak ako to zaujíma maďarov. Ostatné ... Až potom
  Balaam 30.08.2022, 21:03 | #5107
  Presne tak uprednostniť vlastné pohodlie,plné brucho,cigarety a poldecak v krčme pred všetkým ostatným je taká klasika...nedávno som bol v potravinách,mladá mamička s dvoma deťmi tam kupovala rohlíky,dáku pomazanku a posťažovala sa predavačke aká je to hrozna doba,všetko drahé ..no nezabudla si nakoniec kúpiť 3 krabičky cigariet a vonku si hneď zapáliť...Maďarsko je príbeh sám o sebe a o tom si povieme o pár mesiacov...ich agresívne zdvíhanie úrokových sadzieb zo strany centrálnej banky sa prejaví ..ekonomika je potvora a dnešné rozhodnutia ovplyvnia budúcnosť...máme možnosť vidieť a zažiť na vlastnej koži...ekonomické rozhodnutia z minulosti ovplyvnili budúcnosť...to sa oklamať nedá...a mám pocit že je pre Rusko neskoro vydierať lebo sa veci pohli smerom s akým nerátal nikto či už na strane EU alebo Ruska...ako sa vraví žijeme dejiny a nikto z vnúčat nám nebude veriť akú dobu sme žili a čo sme museli preskakat...
  Markuss 30.08.2022, 21:51 | #5110
  Mne nemusíš kázať. Ja som zažil niečo, na čo dokonca života nezabudnem. America first. Keď sme ostali odrezaní pod Macchu Pichu, nastala evakuácia. Američania poslali Blackhawks a svojich ľudí (okolo 500 odviezli ako prvých). Na druhý deň sa už black hawks naukazali.
Ostatných okolo 3000 ľudí z celého sveta tam ostalo visieť ďalší týždeň
Každá krajina južnej Ameriky tam poslala svoje staré ruské stroje, a tak prebiehala solidárni evakuácia. Potom sa už evakuovalo podľa roku narodenia. Kým tam boli američania, podľa farby pásu.
  Markuss 30.08.2022, 22:01 | #5112
  https://i.postimg.cc/vmtqXx3r/IMG-20220830-215826.jpg
https://i.postimg.cc/GpfQXPvs/IMG-20220830-215856.jpg
https://i.postimg.cc/7hZZbzQm/IMG-20220830-215919.jpg
  Balaam 30.08.2022, 22:06 | #5113
  Zhodnotil som situáciu účet,plné brucho,Maďarsko ....takže netuším čo to má spoločné s tým čo píšem ale tak spojitosť si našiel pohoda a že si si to zobral priamo na seba ma prekvapilo...
  Markuss 30.08.2022, 22:35 | #5114
  Pozri. Ty to vnímaš tak, že ty to dáš, lebo si myslíš že to je tak správne, si solidárny. Naozaj? A čo ty h 20% ľudí, čo to na prvú nedajú, a ti ďalší čo na druhú... Ti ako k tomu dôjdu?
Takže je to vždy o uhle pohľadu
  Balaam 30.08.2022, 23:57 | #5116
  Nie,ja to vnímam tak že aj v dobe keď nám bolo "dobre" ekonomika slapala boli ľudia ktorý to nedali. Vnímam to tak a upozorňujem na to aj tu neustále,že nás čaká peklo a veľké množstvo ľudí a firiem si siahne na dno...vnímam naše reálie,nie som slepý a nie som na svete 5 rokov aby som mal ilúzie o tom,čo je pre značnú časť slovákov priorita na úkor rodiny...preto som doslova zhrozený s komunikácie vlády,že miesto toho aby komunikovali že bude ťažká zima riešia narušeného ministra,ktorý tu rozdáva s pomocou opozície peniaze ako keby sme si to mohli dovoliť...škody sú dávno napáchané,túto zimu môžme dopady len "mierne" zjemniť...a nie ani keby od zajtra šiel plyn naplno nepomôže to...už nikdy neuvidíme tie ceny ako sme mali predtým ...to je realita....
  StanoDianiska 31.08.2022, 07:34 | #5121
  "Nikdy nie sme takí chudobní, žeby sme nemohli poskytnúť pomoc blížnemu." Nikolaj Vasilievič Gogoľ
  Markuss 01.09.2022, 17:49 | #5141
  Nikdy nie sme tak chudobní, iba ak niekto musí pomáhať nám.
Takže kto bude pomáhať tentokrát komu?
Caciky 30.08.2022, 08:06 | #2024
https://uploads.disquscdn.com/images/5a73965a3a44a6601378d44d7d1724db62e34c6b7c709081b7d4cf717d5f762... NOLE nemozes hrat..................
  Markuss 30.08.2022, 09:19 | #5080
  Ale to ani Chardy, Dimitrov, atď....
  StanoDianiska 30.08.2022, 09:34 | #5081
  Dimitrov hráva (hrá aj dnes) a Chardy nehrá kvôli operácii kolena: https://www.instagram.com/p/Cev-aOqMqIP/. A neviem kto sú to tí atď...
  Balaam 30.08.2022, 09:43 | #5082
  https://sk.usembassy.gov/sk/cestovanie-do-usa-je-znovu-jednoduchsie-uz-nie-je-potrebne-sa-preukazat-...

nech sa páči, moderna.....pre istotu keby sa ti nechce čítatť :
Za zmienku stojí, že príkaz CDC vyžadujúci dôkaz o očkovaní proti COVID-19 pre cestujúcich, ktorí nie sú občanmi USA, zostáva stále v platnosti.

čiže keď tam ideš musíš byť očkovaný aj keď sa voláš Djokovič...

.neviem čo s tým má sponzor...každá krajina si môže určiť pravidlá vstupu, neviem o tom že by si si len tak mohol nakráčať napríklad do africkych krajín bez peknej série očkovaní...a každý to rešpektuje, tvoj názor na očkovanie na tom nič nemení..
https://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=416%3Aokovanie-pred-cestou-do-zahr...
  slaven 30.08.2022, 10:53 | #5083
  debilne nezmyselne nariadenia treba dodrziavat, jasneee
o nicom inom to nie je a porovnavat to s ockovaniami v Afrike a podobne je silna **30 pre mna
viac sa mi pisat nechce **10
  Markuss 30.08.2022, 11:03 | #5084
  https://www.tennisworldusa.org/tennis/news/Tennis_Interviews/102836/jeremy-chardy-i-regret-getting-v...
  slaven 30.08.2022, 11:13 | #5085
  "Je to zlý žart," reagoval na tlačovej konferencii pred turnajom bývalý americký tenista John McEnroe. "Keby som bol na jeho mieste, zaočkovať by som sa nechal. Ale možno preto on vyhral 21 grandslamov a ja iba 7, že on sa vždy riadi iba sám sebou," dodal McEnroe.

Redaktor britského periodika The Telegraph Oliver Brown na twitteri poukázal na z jeho pohľadu paradoxnú situáciu: "Je to celé smiešne, v roku 2021, keď sa každý musel preukazovať vakcínou, sme ho nechali hrať. V roku 2022 po uvoľnení obmedzení mu zakážeme hrať. Toto nemá nič spoločné s vedou," napísal na twitter.

Len dve pekne z mnozstva reakcii. Naozaj je to smiesne, resp. debilne, no taky je dnesny svet, bohuzial **27**33
  Balaam 30.08.2022, 12:30 | #5090
  a čo teraz ? ako Nole je boh na zemi a všetci sa pred ním s prepáčením poserú? majú nejaké podmienky majú, tak ich musia všetci rešpektovať názor na to môže mať každý aký chce...USA nie je jediná krajina na svete čo má tieto pravidlá...že tu máme strašných bojovníkom proti nadvláde, Sorosovi, čipovaniu a podobné kraviny na tom nič nezmení...že minulý rok hral neznamená nič, všetky pravidlá sa menia v čase logicky podľa situácie a predstav si aj v tej Afrike je už veľa vakcín doporučených a nie povinných ako v minulosti. Asi preto že bojujú proti systému...keď COVID začal každý bol posraný, štát bol najhorší lebo nechráni, nemocnice nahovno,...prišlo očkovanie a klasika jasné najskôr Cibulková uvedená do omylu, potom Kollár Pfizer a obyčajný človek nech skape....a teraz? samozrejme keď to začalo vedeli sme veľké prd a teraz sa tu hrajú všetci na hrdinov antivaxerov a bojovníkov proti systému...smiešne...
  Markuss 30.08.2022, 13:12 | #5095
  takze je to este aktuálne, hej?**08
Markuss 30.08.2022, 07:23 | #2023
Tak už aj strycek SAM si vraj vyprázdnil sklady, píše WSJ . V tomto ma US mierne výhodnú geograficku pozíciu, ale aj tak....

https://www.wsj.com/amp/articles/ukraine-war-depleting-u-s-ammunition-stockpiles-sparking-pentagon-c...
Balaam 29.08.2022, 20:41 | #2022
Hmm teraz to bude pár dní totálne "informačný" bordel....ukrajinský blogeri na žiadosť generálneho štábu prestali,resp.minimalne informujú čo sa deje...treba byť veľmi opatrný s informáciami lebo bude prebiehať ťažká psyops operácia ale už len video ruského vojaka čo vraví že tam púšťajú totálne všetko tanky,delostrelectvo letectvo niečo naznačuje...len ma zaráža že ešte majú letectvo keďže podľa Rusov už nemajú žiadne lietadla a pilotov...no uvidíme pár dní to bude totálny chaos a asi najviac info bude paradoxne z Ruskej strany ...uvidíme ...opatrne, nebyť prehnane optimisticky stať sa môže čokoľvek...
  Markuss 29.08.2022, 21:26 | #5075
  Súhlasím. Aj západné weby po prvotnej šalvie skorigovali a brzdia nadšenie
  Balaam 29.08.2022, 21:40 | #5077
  To ma zarazilo ... Skúsenosti už je z UA viac ako dosť aby bolo jasné,že to nebude otázka hodín ale pri najlepšom dní no reálne týždňov...ak sa teda nestane niečo mimoriadne...jeden z proruských kanálov,ktorý nemá problém priznať straty územia,vojakov atď ,vydal mapu kde je potvrdený jeden prienik na najľahším mieste ostatné miesta vydržali...ale samozrejme treba brať s ťažkou rezervou ako som písal rozbehnú sa šialené psyops operácie...takže kľud..no každopádne prekvapili...teda čo sledujem niekde info o tom že to spravia mali a dáke info šlo už včera von ale bral som to ako ďalšiu psyops akciu...
  Markuss 30.08.2022, 19:27 | #5106
  Tu máš Link na článok na doméne pravda.sk
  Balaam 31.08.2022, 00:02 | #5117
  Nič nové som sa tam nedozvedel,iba to čo sme sa bavili a tlmili sme to nadšenie...len ma dnes troška zarazilo pár informácií ktoré naznačujú že UA niečo chystá a toto má byť len taká krycia "operácia"....ako tie zdroje sú dosť spoľahlivé tak uvidíme...
majka 29.08.2022, 18:32 | #2021
Tento sa už lúči s rodičmi
Link na príspevok na doméne X.com
majka 29.08.2022, 17:51 | #2020
Zrýchlený útek orkov zákopmi
Link na príspevok na doméne X.com
admin 29.08.2022, 17:36 | #2019
Caciky, posledne varovanie. Uz si bol upozorneny. Este raz niekomu napises nieco v zmysle aby sa siel zastrelit a na tomto webe koncis.
  Quake 29.08.2022, 18:54 | #5071
  13.06.2022 admin
Caciky: posledne upozornenie. Este raz a rozlucime sa a bude to rychle.

Tak ma len zaujíma, koľko posledných upozornení dostane tento užívateľ, ktorý si tu lieči svoje komplexy **02
  hansus82 30.08.2022, 08:15 | #5079
  Q: predtým bolo upozornenie, teraz už varovanie **01
majka 29.08.2022, 16:04 | #2018
Posledné sekundy života rusackého fašistu, ktorý vyplakáva, že Ukrajinci prelomili prvú líniu obrany
Link na príspevok na doméne X.com
  Balaam 29.08.2022, 16:28 | #5068
  určite by som nejasal, situácia je veľmi neprehľadná a sú tam veľmi tvrdé boje..zatiaľ sa potvrdili 3 prierazy čo stále nič neznamená a môžu sa veľmi rýchlo vrátiť na svoje pozície..TASS klasicky tvrdí že pohoda nič sa tam nedeje a Girkin pre istotu na Telegrame trocha panikári...tak neviem...najbližšie hodiny a dni ukážu čo sa deje a akú silu má UA armáda, zatiaľ sa ukázali ako majstri PR aby to nebolo niečo podobné...na jasanie veľmi skoro a až čas ukáže...
  Balaam 29.08.2022, 18:37 | #5069
  Girkin : "Obraz nepriateľskej ofenzívy je teda približne jasný: obkľúčenie a porážka našej skupiny východne od Khersonu medzi Dniprom a Inguletsom....
Quake 29.08.2022, 12:26 | #2017
https://prnt.sc/oOOCKh5oSD7Q

No a aby bolo veselo, tak si tu reční mafián na oslavách SNP a krovie mu robí ruský veľvyslanec. To je tak falošný hajzlík, ktorému ide o krk a tak sa vezie na proruskej vlne. Tak to prevracanie kabátov mu teda ide.
Tu nikdy nebude dobre...**14
  true 29.08.2022, 18:43 | #5070
  Keby otcovia SNP videli dnešné Slovensko, obracali by sa v hrobe
  Quake 29.08.2022, 18:58 | #5072
  Keby otcovia SNP videli, že v parlamente nám sedia náckovia a fašisti, to už by sa len obracali v hrobe. Ale to ti nevadí, true, že nie? Vymyslení ukrajinskí fašisti ti strašne vadia ale že máš fašistov v parlamente priamo po nosom, to ti nevadí.
  true 29.08.2022, 19:05 | #5073
  mne hlavne vadi, ze ti smradi vo vlade, parlamente zabranuju ludom uctit si pamiatku ludi co za nas zomreli - toto je obraz dnesneho Slovenska ktoremu aj ty tlieskas **27
  Quake 29.08.2022, 19:09 | #5074
  Šéf múzea: „V ostatných rokoch to bolo narušené rôznymi radikálnejšími skupinkami. Nechceme do toho ťahať politiku, ale v pokoji si zaspomínať na povstalcov, ktorí padli a už nie sú medzi nami. Zároveň si chceme uctiť tých pár veteránov, ktorí ešte žijú a zúčastnia sa aj osláv."
Quake 29.08.2022, 10:06 | #2016
Link na článok na doméne sme.sk

Pekný prehľad, ako sa Ukrajina od začiatku bráni ruským smradom (pardón osloboditeľom). Kým doteraz ruská armáda prakticky nenarazila na odpor počas svojho dobývania cudzích území, tak teraz sa prerátali. Kľudne nech trvá vojna aj 10 rokov, ale hrdí Ukrajinci nikdy nebudú patriť Rusku. Aj keď si to gaučoví komedianti želajú **03

Plne podporujem Ukrajinu a vždy budem. A pevne verím, že trpaslík si v plnej kráse užíva hanbu, že jeho "skvelá" armáda už mesiace nevie nič dosiahnuť (aj keď v štátnych médiach kvalitne masírujú hlavy občanom, ako sa im darí).
Caciky 29.08.2022, 04:50 | #2015
https://uploads.disquscdn.com/images/436cef351f3773e8c53bf93b01ea81c81dfe6f5b9530db47a119b1beb3e9736...**01**01**01
Balaam 28.08.2022, 21:27 | #2014
https://www.ft.com/content/bc30363e-012f-4357-8746-44bee90b5cde

IPohľad na aktuálnu situáciu z pera FT no ja si s toho nevyberiem určitú pasáž kto bude mať chuť,náladu záujem môže si prečítať ...**30
  Markuss 29.08.2022, 11:05 | #5066
  Ani netreba. Keď si prečítaš, kto je hosť a potom tie odpovede, vieš že je to jednostranne podfarbené. Mimochodom z toho rozhovoru ide jemne krčmová atmosféra... Ako keby generála Macka v hospode pod Lampou spovedali
  Balaam 29.08.2022, 15:06 | #5067
  Mojím hosťom je Phillips O'Brien, profesor strategických štúdií na St Andrews University. Na začiatku vojny, keď väčšina analytikov očakávala, že Rusko ľahko vyhrá, bol profesor O'Brien jedným z prvých analytikov, ktorí spochybňovali schopnosti ruskej armády...

Máš pravdu je to ďalší "gaucovy analytik". A momentálne je na juhu Ukrajiny veselo...ale predpokladám vyhlásenie že tam Rusko už vlastne armádu nemá a sťahuje sa odtiaľ ako prejav dobrej vôle....no najbližšie hodiny budú zaujímavé...
  Markuss 29.08.2022, 21:32 | #5076
  Ja som nepovedal, že to je gaucovy analytik. Ale ak niekto odpovedá na otázky ako ten pán... Well, it's ani interesting question... A potom ťa presviedča, že ťa ofenzíva tam už je, len si ju treba inak predstaviť... Skrátka mi z neho nejde ten realistický pohľad na ich možnosti
  Balaam 29.08.2022, 21:56 | #5078
  Hmm s tou ofenzívou má asi prakticky pravdu...nie je asi reálne vidieť v ich pozícii "klasickú ofenzívu" ale ničenie skladov,logistiky,velitelstiev atď sposobi to čo sa tam udialo...a to že "priznali" že spomaľujú operácie aby "šetrili civilné obyvateľstvo"...keď nemáš za zadkom podporu a zásobovanie tak aj "slabšia" ofenzíva je prúser lebo nemáš čím zásobovať obranu..teda tak nejako to čítam ja...ale samozrejme ako laik keď si dám dokopy výstupy iných ľudí čo tomu "rozumejú"...uvidíme...
Markuss 28.08.2022, 21:18 | #2013
https://independentaustralia.net/life/life-display/russia-may-defeat-ukraine--but-at-incalculable-hu...

Voľny preklad bez prifarbenia
  Markuss 28.08.2022, 21:19 | #5065
  Rusko pravdepodobne vyhrá a Ukrajina bude rozdelená, píše austrálsky Independent.

„Rusko nakoniec vyhrá. Obe strany to vedia. Obe strany teraz vedú vojnu s cieľom zaujať čo najsilnejšiu diplomatickú pozíciu, keď sa obnovia mierové rokovania a Ukrajina bude nakoniec rozdelená. Kým budú západné krajiny dodávať zbrane, tento deň sa bude odkladať. Ale on príde,“ píše sa v článku.
Markuss 28.08.2022, 18:04 | #2012
Takže Putin je na vine. Oni mu tam posielajú zbrane, a on im bude za odmenu plyn

Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 28.08.2022, 19:19 | #5063
  Tu k tomu zaujímavé čítanie zo Sunday Times
https://archive.ph/8rYSI#selection-2497.522-2497.683
Markuss 28.08.2022, 13:34 | #2011
No a takéto mi vybehlo. Tak nič nevytrhavam, a píšem ako je

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-08-26/russian-corporate-profits-jump-25-as-sanctions-hi...
  Markuss 28.08.2022, 13:34 | #5056
  Zisk ruských korporácií napriek americkým a európskym sankciám vyskočil o 25 %, píše Bloomberg
  Markuss 28.08.2022, 16:45 | #5058
  No kukaj, dáme aj takéto, aby sme boli objektívni... Vraj teda teraz začnú zaberať, aj keď pomalšie ako sa čakalo... To je ako s tou protiofenzívou,
https://edition.cnn.com/2022/08/28/business/russia-economy-ukraine-six-months/index.html
  Balaam 28.08.2022, 17:31 | #5060
  Protiofenziva bolo zbožné prianie novinárov,blogerov,atď ... Čo čítam ja tak klasická protiofenziva nehrozí ...nie je čas a ľudia...to len niektorý "experti" snívali a UA okolo toho spravila dobre PR ...psyops v akcii z jednej aj druhej strany...preto je tá situácia ťažko čitateľná...
  Markuss 28.08.2022, 18:07 | #5062
  Ok, ty si sčítany. Teraz mi povedz, či teda tí politici, ktorí majú aspoň pro forma karty v rukách toto isté nevedia, alebo teda väčšina našich žurnalistov nechce o Tom reálne písať a prečo
  Balaam 28.08.2022, 20:55 | #5064
  Fuuuu chlape toto je ťažká otázka ...prečo niekto informuje ako informuje neviem a úprimne neriešim ..jedna aj druhá strana aktuálne púšťa také množstvo PR hovadin že až ..a politik je od toho aby sa páčil a bol zvolený nie aby povedal natvrdo ľuďom pravdu a je úplne jedno či to bude ten alebo ten...pred voľbami všetci rozprávajú čo najkrajšie ale dávnejšie som zachytil dáky rozhovor kde jeden náš diplomat zahlásil že Fico bol tak proamericky že keby mohol hovoriť ako nemôže tak by nám oči vypadli...takže tak...moc je silné afrodiziakum...
slaven 28.08.2022, 13:04 | #2010
poznate https://www.bratzabrata.sk/ ?
pred chvilou som ich videl na namesti a podal som tam jednemu z nich ruku, ze im drzim palce **26
<< < 636 | 637 | 638 | 639 | 640 | 641 | 642 | 643 | 644 | 645 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions