POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
slaven
|
24.02.2019, 18:13 | #507
|
|
a tu je o tom istom presne ale kusok iny nadpis, ze ? Link na článok na doméne sme.sk  
sa bavim na tychto slneickarskych srackach
|
|
|
Markuss
|
24.02.2019, 21:14 | #512
|
|
Kks v perdeli. Tak vidime ako sa da realita interpretovat... a to hospodarske noviny teda rozhodne nie su pro-ficovski
|
|
|
slaven
|
24.02.2019, 21:31 | #514
|
|
mienkotvorne slnieckarske shity ...
|
|
|
|
|
true
|
24.02.2019, 21:05 | #511
|
|
proti harabinovi bude velka antikampan !!! lebo su z neho posrati - doslovne posrati !!!
|
|
true
|
23.02.2019, 12:55 | #191
|
Právnička Čaputová sa stala veľkou ekologičkou v boji proti skládke. V skutočnosti išlo POMSTU za zmarený rodinný biznis.
"Čo sa teda skrýva za skládkou? V 90. rokoch, uzatvorila firma PETMAS – GERBER so spoločnosťou Tepelne Pezinok dohodu, o uzatvorení zmluvy, ktorá spoločnosti PETMAS – GERBER zabezpečovala spoločné využívanie a správu skládok, teda obrovský biznis. Členom dozornej rady tejto spoločnosti NEBOL NIK INÝ ako Štefan Strapák, otec Zuzany Čaputovej. V roku 2002 bol však Čaputovej otec zo svojich funkcií vo firme PETMAS – GERBER odvolaný a STRATIL akýkoľvek vplyv. Zaujímavé je, že do tohto obdobia, VŠETCI SKLÁDKU AKCEPTOVALI.
Po roku 2002, už tomu tak nie je. Za iniciatívou stála práve Zuzana Čaputová – dcéra človeka, ktorý stratil akýkoľvek vplyv na využívaní a správe skládok, teda na obrovskom biznise."
|
|
|
true
|
23.02.2019, 12:55 | #497
|
|
Toto veľa ľudí nevie
|
|
|
true
|
23.02.2019, 12:56 | #498
|
|
Ani majka slniečko
|
|
|
|
slaven
|
23.02.2019, 14:50 | #500
|
|
No to som nevedel ani ja, no sranda jak to naozaj bolo
Toto si na slnieckarskych stránkach neprečítaš
|
|
|
peto10
|
24.02.2019, 11:00 | #501
|
|
Zaujímavé, že si tu žiadate nezaujaté zdroje a potom tu uveríte nejakému blogu.
Strapák bol odvolaný v máji 2002 a až v septembri "Ekologická skládka" žiadala o územné povolenie na vybudovanie novej skládky, ktorá bola pár metrov od centra mesta a práve proti ktorej sa bojovalo.
Takže tvrdenie, že do roku 2002 všetci skládku akceptovali, je úplný nezmysel, pretože v tom čase ani neexistovala.
|
|
|
slaven
|
24.02.2019, 11:50 | #502
|
|
preco to nikto na tom blogu nekomentoval a nenapisal, ze je to nezmysel?
|
|
|
peto10
|
24.02.2019, 11:57 | #503
|
|
Prečo niekto napíše nepravdivý blog pod ktorý sa ani nepodpíše?
|
|
|
slaven
|
24.02.2019, 14:52 | #504
|
|
neviem,no daj mi zdroj na to co pises ty, ze v 2002 skladka neexistovala, ved neexistuje ani teraz
kedy sa zacalo o nej hovorit? len link mi daj na to co si napisal, co okamzite vyvrati obsah blogu co tu dal true
|
|
|
peto10
|
24.02.2019, 16:27 | #505
|
|
Neviem, čo mám vyvracať. Autor naznačil, že kým Strapák bol v danej firme, tak nikomu nevadila skládka, lenže tá vtedy neexistovala. Toto je mentálna akrobatika na úrovni Andreja Danka...
Tu máš chronológiu celej kauzy: http://www.region-bsk.sk/SCRIPT/ViewFile.aspx?docid=10021143
|
|
|
|
|
|
slaven
|
23.02.2019, 12:42 | #496
|
|
Bude utekať ten podvodník po mandáte...
|
|
|
|
|
|
Markuss
|
22.02.2019, 21:15 | #495
|
|
Slusna chobotnica
|
|
|
|
slaven
|
21.02.2019, 13:35 | #493
|
|
iny zdroj nemas, nepoznas? len jednostranne neobjektivne SME, ktore je vysmechom zurnalistiky?
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
19.02.2019, 19:03 | #491
|
|
slnieckari ho maju aj tak za poloboha..a chcu v prezidentskom kresle jemu podobneho
|
|
|
Markuss
|
20.02.2019, 10:07 | #492
|
|
Pozri. Tych co poznam ja v mojom okoli, ty by tiež išli na barikady... a čo sú zač? Kazdy jeden sa tlací na protesty za slusne slovensko...
Jeden si nekupuje lístky na vlak" lebo fico aj tak rozyebe tie peniaze inde"...
Ďalsí slušnák moralista robí oyeby na materskych prípevkoch... raz je na materskej on. Potom dalsi polrok jeho zena... odvody ako zivnostnik samozrejme plati minimalne alebo ziadne....
...a nemsim ani pokračovat...za vzor maju Andreja, Igora alebo aj Štefunka. .. čo na tom, ze sú to ukážkoví ojebávači....
|
|
|
slaven
|
21.02.2019, 13:36 | #494
|
|
jj, mal by sediet tento podvodnik, uvidime po volbach
9/10 - ze opusti Slovensko, utecie teda
|
|
|
|
onetwo
|
19.02.2019, 16:02 | #489
|
|
tolko pravdy v jednom clanku, len neviem ci sa mam smiat a ci plakat :)
|
|
|
Markuss
|
19.02.2019, 17:52 | #490
|
|
A kto vysiel najlepsie z tejto objekivnej zlataniny
|
|
|
|
Markuss
|
18.02.2019, 19:13 | #486
|
|
Takuto politiku ma tusim rozpracovanu len Kotleba.... OLANO ma rozpracovane velke prd, SAS homosov, a Boris Dollár socialnu politiku
|
|
|
onetwo
|
18.02.2019, 20:22 | #487
|
|
to bolo myslene ironicky... lesy a nie len tie sa devastuju teraz a moze zato tato vlada!!!
|
|
|
Markuss
|
18.02.2019, 21:27 | #488
|
|
Zato moze kazda jedna vlada doteraz
|
|
Ciernokoseliar
|
17.02.2019, 15:50 | #181
|
ten mistrik cim je castejsie v diskusiach,tym je na nho vyssi kurz
|
|
|
Markuss
|
17.02.2019, 16:51 | #483
|
|
SAK PRIAMA UMERA!
|
|
|
|
true
|
16.02.2019, 21:18 | #481
|
|
Ale je fajn ze aj v diskusii na tom Sme stoja už ľudia za ním
Kokotko autor článku len zostrihal video tak aby im pasovalo-zmrdom.
|
|
|
majka
|
17.02.2019, 20:15 | #484
|
|
Po víťazstve Harabina morálnym imperatívom by sa stalo pravidlo: Heroin od Sadikiho - do každej rodiny
|
|
|
Markuss
|
17.02.2019, 20:17 | #485
|
|
Presne. A ďuro smatana by dohliadal na spravodlivý prídel do kazdej rodiny
|
|
Elizabeth
|
16.02.2019, 11:14 | #179
|
Inak keby nejakým zázrakom vyhrala Čaputová, Slovensko by sa stalo asi najprogresívnejšou krajinou na svete! Prezidentka žena, premiér gay a predseda parlamentu človek s hendikepom v podobe ľahkej mozgovej retardácie.
|
|
|
Markuss
|
16.02.2019, 17:19 | #477
|
|
...tak prečo nepodporiť Roba za šéfa Ústavného súdu?!
|
|
|
true
|
16.02.2019, 20:18 | #478
|
|
presne tak - žena čo chce dať buzíkom deti, progresívna šľapka - toto nám treba?
NIE !!!
|
|
|
Markuss
|
16.02.2019, 20:31 | #479
|
|
no tak nastastie ona by to len podpisala, v konecnom dosledku je to jedno, lebo aj kiskoň by to bol podpisal, ale nic take sa neschvalilo.
len pani tiperi, podme pracovat aj na vlastnom potomstve... kazdy tu ma vela reci a kolkoze deti pripada na jeden pár?
vstúpit si pekne do svedomia a dvihnut priemer treba.
|
|
|
true
|
16.02.2019, 20:58 | #480
|
|
som slobodny - zatial len jebem s gumou  
|
|
|
Markuss
|
16.02.2019, 21:55 | #482
|
|
Šak to kazdy tak... a priemer 1.4 dietata na zenu...
Pani, takto ten socializmus nevybudujeme
|
|
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 13:21 | #473
|
|
pekny clanok
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
15.02.2019, 12:15 | #468
|
|
produkcia dennika n :) co viac dodat ;) asi len to,ze podobnu knihu vypluli do sveta o kotlebovi pred volbami..
|
|
|
|
Markuss
|
15.02.2019, 13:04 | #470
|
|
Dobry timing. Aj spolocenska objednavka. Pocitam ze to bude be stseller jak od pilčerovej
|
|
|
yakubu
|
15.02.2019, 13:11 | #471
|
|
Nemam prispevok, lebo nie som pravidelny tiper, no obcas sa inspirujem tipmi tu na webe. To akoze napisat sem prispevok moze len ten, co pridava tipy? Lesko je nahodou jeden z tych, ktory vie pomenovat a vystihnut situaciu ktora sa v nasej spolocnosti deje. Precital som si odpoved p.Macejkovej, z dlzky a obsahu listu je jasne, ze p. predsednicka sa v ramci jesitnosti a urazenosti potrebovala postazovat na Leska zato, ze si ju dovolil kritizovat. Styl je dost ubohy a vypoveda o tom, koho bohuzial mame na cele US.
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 13:17 | #472
|
|
yakubu, davat prispevky moze hocikto. Moja poznamka bola o tom, ze preco si sem nedal nejaky tip, alebo vtip, pekny obrazok, hocico ... ale OK
|
|
|
Ciernokoseliar
|
15.02.2019, 13:33 | #474
|
|
lesko je humorista a hra sa aj na politologa...bohuzial,tiez humorneho,jednostranneho..to uz aj slaven je lepsi politolog,nez on
|
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 14:18 | #476
|
|
yakubu, toto ta vazne rozosmialo, ci? ten obrazok ... akoze co je na tom zaujimave, ze ich favoritke napisu jeden priznak a to ze je zena a mistrikovi len normal
to je cista jednostranna onania, nic ine, vazne nie
preco k caputovej nedali napriklad nieco v zmysle ze LGBI children: yes;
to by bol napr. priznak, ktory ju charakterizuje, ale SME nepasuje, vsakze...
|
|
|
|
|
slaven
|
15.02.2019, 09:21 | #467
|
|
vcera ten odkaz siel
|
|
slaven
|
14.02.2019, 14:17 | #174
|
Link na Tiket kurz @6 na Harabina beriem
|
|
|
|
|
|
slaven
|
13.02.2019, 13:37 | #459
|
|
sa pekne vzajomne vypalkuju
|
|
slaven
|
13.02.2019, 12:27 | #172
|
Čaputová pritom zdôraznila, že prieskum AKO bol nezávislý a nezaplatili si ho strany, za ktoré kandiduje.  
Dalsi prieskum bude od Focus, asi dnes, ci kedy ... to je ten Focus, co v minulych volbach daval Kotlebovi 2%  
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.02.2019, 16:09 | #460
|
|
šak kurzy um mas daavno nahodene
|
|
|
Ciernokoseliar
|
13.02.2019, 16:09 | #461
|
|
nizsie malo ist
|
|
|
slaven
|
13.02.2019, 17:23 | #462
|
|
koseliar, vcera som kukal, nevidel som, kde su a ake? videl som len nejake % ucasti v 1.kole a ci vyhra niekto uz v 1.kole, kde bol kurz 100 niekde
aky je na Harabina ze najviac hlasov v 1.kole dostane?
|
|
|
PeterN
|
13.02.2019, 21:57 | #463
|
|
co sa tyka focusu, tak podla mojich prepoctov ma najvyssiu uspenost samozrejme toho kotlebu asi nik necakal ale inak je to asi najpresnejsia agentura co sa tyka % zo vsetkych, kamos na to robil diplomovku ci bakalrku a tiez mu to tak vyslo
|
|
|
slaven
|
14.02.2019, 06:58 | #464
|
|
Toho Kotlebu práveže ľudia čakali, ved aj tu na webe sa to tipovalo
|
|
PeterN
|
13.02.2019, 11:06 | #171
|
slaven ja to vidim skor na caputovu, aj stavkove to vidia rovnako ako ja sefcovic je smerak, harabin je stary kujon
|
|
|
slaven
|
13.02.2019, 12:23 | #455
|
|
som zvedavy kedy vypisu na 1.kolo kurzy a ake daju
|
|
|
Markuss
|
13.02.2019, 13:13 | #457
|
|
Caputova for prezinent!
Najstarsi by mal byt prezinent... kua dozivotna ochranka a sofer, plus apanáž... to je drahy špas....
|
|
|
|
Markuss
|
13.02.2019, 09:36 | #454
|
|
Ahoj Duri Smatana...a nezabudni zavesit svoj status na FB s volenim kotlebu miesto Harabina
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 14:39 | #169
|
Link FB príspevok
Jesiis že česi by si tohto opilca zvolili a čo Slovač???
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 14:57 | #441
|
|
nazdarek, koho budes volit ty a z akeho dovodu?
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 15:14 | #443
|
|
Ja sa nato asi už vyprdnem.. Neviem ešte...
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 15:40 | #444
|
|
daj vediet potom, ked budes vediet
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 16:01 | #445
|
|
Ale asi Kotleba Slaven... Prečo?hmm lebo nikto iný nieje mne sympatický. Ale keďže idem v ten deň na závod do BA, tak asi si maximálne stavím moju analýzu na Kotlebu, čo sa mi.najviac pozdáva.
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 17:46 | #446
|
|
Ok. Tak v zaujme zachovania plurality ja hodim Tauchmanovu. Aby aj Bohumila mohla pokojne spávať
|
|
|
silverwolfs
|
12.02.2019, 17:55 | #448
|
|
Tak ja dám hlas Jakubcovi
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 18:42 | #449
|
|
To aby božanka začala podpisy zbierať... ala Macronovci ale slovenskí
|
|
admin
|
12.02.2019, 09:47 | #168
|
#163 Peto nie ... ak by to bolo tak, zahlasovalo by v ankete 50 ludi, ako vzdy, ked sa tu nieco hlasuje, napriklad tiper roka a podobne. proste ludia na to kaslu, preto som to nechal otvorene pre vsetkych a napriklad som kamosom poslal link, nech zahlasuju + na nejake weby dal odkazy, preto sa to tu tak nazbieralo.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 12:51 | #431
|
|
suhlasim
|
|
|
PeterN
|
12.02.2019, 13:20 | #436
|
|
pohodka, len som potreboval napisat nieco k tomu
|
|
|
admin
|
12.02.2019, 13:44 | #437
|
|
yops ... je to len funny vec aj tak, uvidime aka bude realita a kto bude blizsie k realnym vysledkom, ci platene agentury, alebo nasa anketa ktora nie je zaplatena a nikto ju neovplyvnuje
|
|
|
PeterN
|
12.02.2019, 20:33 | #450
|
|
robim seminarku do skoly na temu predvolebne prieskumy a ich komparacia s realitou, planujem na aktualne prezidentske tak kto vie, mozno zahrniem aj tuto anketu
|
|
|
|
StanoDianiska
|
12.02.2019, 22:02 | #452
|
|
slaven podľa teba anketa tu je bližšie realite ako tá od agentúry? To som zvedavý na voľby...
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 22:08 | #453
|
|
Podľa mňa Harabin bude mať na 80% najviac hlasov, u mňa tutovka, ešte som nepozeral kurzy, uvidím.
|
|
coyotitko
|
12.02.2019, 07:52 | #167
|
Eeej ale to tu žije vy prvovolíčatká . Tu budem chodiť častejšie
|
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 09:47 | #418
|
|
vitaj kojotko v tejto politickej stoke
|
|
majka
|
11.02.2019, 21:14 | #166
|
Medzi Kotlebom a Harabinom panovalo doteraz prímerie a to nahrávalo úvahám, že sa prvý vzdá v prospech v druhého. Teraz je takmer isté, že do volieb pôjdu obaja.Medzi Štefanom Harabinom a Marianom Kotlebom zrejme skončilo obdobie prímeria. Kotlebovci voči Harabinovi prvýkrát použili svoju najsilnejšiu zbraň, ktorou je Facebook v kombinácií s vernými fanúšikmi, ktorí automaticky zdieľajú kotlebovské príspevky.
Mazurekov prejav si naživo vypočulo len pár desiatok ľudí, Kotlebovci si však z neho zostrihali video, ktoré sa cez sociálne siete dostalo k desiatkam tisíc užívateľov.Kotleba sa voči Harabinovi zatiaľ osobne nevymedzil. Túto prácu nechal na Mazureka, ktorý v ĽSNS plní podobnú funkciu akú má v Smere poslanec Smeru Luboš Blaha pre Roberta Fica.
Na sociálnych sieťach je Mazurek hlasnejší a radikálnejší než Kotleba, no svoje výstupy má s predsedom strany zjavne odkonzultované.
Zrejmé je aj to, že sa voči Harabinovi vymedzil aj nový kotlebovský web s názvom „Prehľad správ“, ktorý sa tvári ako neutrálny internetový denník. Minulý týždeň zverejnil článok, kde čitateľom vysvetľoval, že Kotleba má v prezidentských voľbách väčšie šance, než Harabin.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 06:51 | #408
|
|
strašne sa ho boja - je to vidno
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 09:53 | #419
|
|
majka, to je v pohode, Kotleba sa do 2.kola nedostane, az taku podporu nema
je to len divadielko
|
|
true
|
11.02.2019, 19:40 | #165
|
mozok kedze si v zahranici, tak si precitaj toto - je to o SME denniku - https://ufile.io/4hrb9
prijemne citanie zelam
|
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 09:43 | #416
|
|
Aeronet a Svobodným vysielač CZ odhalili niečo prevratné
To je ako keby si napísal, že Jano Mak od nás z valalu povedal, že Fico je gay. Určite sa to dá pokladať za hodnoverne, ved Jana predsa každý pozná a vie, že nikdy neklame. Ani keď si vypije
Markuss, ja netvrdím, že USA zachraňuje Venezuelu, len som sa snažil sprostredkovať názor domorodých, ktorí nemohli odolávať tlaku doma, tak odišli ešte za Chavesa a keď prišiel k moci Maduro, rozhodli sa nevrátit, zarobiť co to pôjde a pomôcť rodine a známym dostať sa odtiaľ. Sami si priali, aby s tou situáciou niekto niečo urobil a zosadil diktatúru. To ze sa toho chytilo USA ako veľmoc, to je už druhoradé. Proste sú ľudia, ktorí odmietajú USA vo svojej krajine a sú ľudia, čo sú radi za každú pomoc. Ropný priemysel ako cieľ politiky USA vo Venezuele som neriešil.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 10:16 | #420
|
|
mozok takze podla teba su to vymysly? ze clanky na SME su tendencne a manipulujuce
napriklad ked boli v PL velke demonstracie proti migrantom - preco si myslis ze dennik SME o tom nenapisal ani jeden normalny clanok? len tak, ze sa im nechcelo?
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 10:27 | #421
|
|
Nie, to určite netvrdím, žeby SME bol nezmanipulovany denník, ani z neho necerpam, ale s takou istou istotou viem povedať, že zdroje článku, ktorý si my uploadol, majú k manipulácii s údajmi tiež veľmi blízko a nemôžem ich brat do úvahy, tak isto ako neberiem do úvahy články na sme.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 10:38 | #422
|
|
jasne a odkial beries do uvahy veci informacie? komu veris ty?
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 10:57 | #423
|
|
Ja verím iba sám sebe True, aj to iba vtedy, keď nie som pod vplyvom
Odlahcujem už túto debatu, lebo môj názor mi vyvratis, napadnes, zaskatulkujes si ma, atď.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 12:17 | #428
|
|
hej, veris len samemu sebe a dvom Venezuelcanom kolegom  
vy vsetci trollovia zasa raz naprazdno sklapnete papuľky lebo ľudia nie su az taki hlupi aby volili tychto slnieckarskych kandidatov bez nazoru bez identity BEZ TOHO ABY LUDI PRESVEDCILI ZE BUDU BOJOVAT ZA SLOVENSKO A NIE ZA EUROPU!!!
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 12:30 | #429
|
|
True si frajer moje slová sa naplnili do bodky. Je mi ľúto, že si tak zadubeny a stratený vo svojich názoroch. Klasický príklad zaskatulkovaneho mesacneho trola. Nie ze začneš veriť sám sebe, nedajbože si nevytvor vlastný názor, ver tým stránkam, ktoré si tu skopíroval. A nie ze puknes od jedu, to by bolo škoda
|
|
|
true
|
12.02.2019, 12:50 | #430
|
|
ano som frajer ale este vacsi frajer je ten Harabin - pozri si jeho vyjadrenia a pochopis. Hlavne ked idu moderatori proti nemu a on ich dava dole jak male deti a hlavne bojuje za rodinu, za vlast, za Slovensko a nie napr. jak ta puča Caputova, ktora vyhlasila ze kludne mozu mat deti aj dvaja chlapi. Toto je chore podla mna a vy slnieckari s tym suhlasite ale vecsina % Slovakov NIE !!!
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 12:55 | #432
|
|
True, ty jeden mesiackar nechaj si svoj vzor a svoju modlu Štefana, mne ho netreba, ani žiadne ďalšie debaty s nim. Pozrel som si ich pár a presvedčil ma iba o tom, že ho nechcem vidieť ako prezidenta.
Hlavne, že ty vieš, čo chce väčšina Slovákov, preto si frajer a uznávam ta.
|
|
|
true
|
12.02.2019, 13:00 | #433
|
|
tu nejde o mna ale o Slovensko
a o co chce vecsina Slovakov uvidis v den volieb
slnieckari znova zaplačú - ľudia nie su hlupi az tak nie
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 13:10 | #434
|
|
Viem, preto som rad, ze ty vieš, čo chce väčšina Slovákov. A ešte radšej, ze aj vieš, že to čo chceš ty, je najlepšie pre celé Slovensko.
Typický mesiackar
|
|
|
StanoDianiska
|
12.02.2019, 13:13 | #435
|
|
Kedy slniečkari zaplakali?
|
|
|
true
|
12.02.2019, 14:10 | #439
|
|
napr. ked den pred volbami v USA davali v telke same super reportaze s Hillary - aka je uzasna a aj reakcie ludi ze budu volit len ju a ju a nikoho ineho - ziadna reportaz nesla s ludmi co by povedali na kameru ze budu volit Trumpa - vymyvanie mozgov TV v priamom prenose !
a na druhy den? statny smutok slnieckarov - napr. v tej nasej STV boli obaja moderatori celi v ciernom       
a to nevravim o masirovani mozgov v SME + Denniku N - same clanky oslavujuce Hillary a strapnujuce Trumpa - toto sa dialo - to nie je ziaden hoax ani vymyse - ale realita. Vsetci uzasni analytyci davali analyzy ako vyhra Hillary - masirovanie mozgov v plnom prude a potom im zaklapli pusy naprazdno ked ludia v USA rozhodli inak.
U nas na Slovensku predpokladam presne to iste - pred volbami bude brutalne velka antikampan proti Harabinovi - vsade !!!! noviny, TV relacie + spravy - stavte sa ze to tak bude !!! prehrate ak si myslite ze nie. Uz sa tesim an tie reportaze v TV .         
|
|
|
true
|
12.02.2019, 14:12 | #440
|
|
alebo na Slovensku Kotleba - vysmievali sa mu a podobne a prisli volby a padla im sanka lebo dostal 4x viac hlasov ako mu predpokladali tie naozaj pravdive a neskorumpovane ankety v TV a mediach ! slnieckari znova zaplakali a padli na zadok - lebo realita je ina ako chcu oni - a z vonku platene media ktore masiruju mozgy ludi co to sleduju          
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 15:13 | #442
|
|
S tym Trumpom true si to krasne napisal, nemozem nesuhlasit chlape.
Ja som sa na tom bavil a myslim, ze som to tu aj pisal, ked boli volby, vtedy.
Vecerne spravy na STV 1, v den volieb, asi 20 minut o USA a z toho bolo mozno 15 minut reportaze z celej USA s ludmi co volia tu zensku. pamatam si to ako dnes. Aj tie noviny, TV a co sa dialo
|
|
|
Markuss
|
12.02.2019, 17:51 | #447
|
|
S tym Trumpom si ro tí demokrati vzdy otocia tak ako to prave vyhovuje... paušálne je to vraj hajzel, fašista, sexista, kokot, leňoch a idiot... ale ked ide o sankcie pre venezuelu alebo rusko tak su opravnene...
Pritom on si stale ide len to svoje a robi všetko na triko USA... vid skvapalneny plyn, obchod s usa-sojou, clo na auta, ocel...., ale aj stiahnutie zo syrie atd....
cize nie demokrat, ale autokrat konajúci v zaujme USA
|
|
true
|
11.02.2019, 16:26 | #164
|
Slaven ten Chmelar dnes celkom dobre a Harabinom kecal
|
|
|
mozok
|
12.02.2019, 11:18 | #425
|
|
Podľa môjho názoru, Chmelar kvalitný prejav, známky vysokej diplomacie, slušnosť... naopak Harabin, arogancia, agresivita, zavádzanie, vysmievanie sa a ďalšie známky neslušného správania sa. Ale každý nech si vyberie kandidáta, ktorý má podľa neho tie správne hodnoty.
|
|
|
slaven
|
12.02.2019, 13:44 | #438
|
|
hej, dobre to bol, ale take kus nemastne - neslane
|
|