POLITICKÁ DISKUSIA
Markuss
|
01.11.2022, 12:09 | #2492
|
No a Joe by rád socializmus
Tá to svet je úplne na ruby. Americký prezident chce socializmus, spravodlivé prerozdelenie a apeluje na svojich živiteľov
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 22:49 | #2489
|
Tak ten prevrat v Moldavsku je čím ďalej tým viac reálny. Momentálne krajinu vedie prozápadná prezidentka Maia Sanduová. FSB však dlhodobo plánuje zosadenie vlády a dosadenie bábkového politika - prorusky orientovaného Ilana Šora. Tento opozičný politik je v izraelskom exile a zo zahraničia organizuje protesty proti vláde za mohutnej podpory Kremľa. FSB naliala do ovplyvňovania moldavských politikov milióny dolárov, prevzali dve štátne televízne kanaály, kde prebieha ruská propaganda vo veľkom.
Moldavsko má smolu, že nemá bojaschopnú armádu a je absolútne závislé na ruskom plyne. Gazprom im znížil dodávky plynu o 30% a vydiera ich úplným odpojením.
V júni získali status kandidátskej krajiny do EÚ a Rusi okamžite zatlačili. Pretože neznesú, aby bola ďalšia krajina demokratická a slobodná.
|
|
true
|
31.10.2022, 19:32 | #2488
|
Keď v rukách Čechov vlajú Českej vlajky, sú to proruskí dezoláti. Keď v rukách "čechov" vlajú vlajky NATO, USA, EU, LGBT a rôzne iné, ide o poslušného a vzorového občana. Už tomu rozumieš ty dezolát?
Prierez fotiek z protivládneho protestu a protestu "proti strachu", ktorý by sa dal inak preložiť ako protest za EU, NATO a západ
Táto fotografia nádherné ukazuje mentálne usporiadanie zúčastnených
Na proteste "proti strachu" všade vlajky EU, Ukrajiny, LGBT, rozdávali dúhové odznaky a boli tam aj Americké vlajky. Výplach mozgu na jednom obrázku
https://scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/312027865_509810544515715_2701094997935258519_n...
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 19:43 | #6873
|
|
veľký rešpekt Čechom, že majú takýto jasný postoj k Rusku a vojnovému zločincovi Putinovi. Tak sa to robí do psej matere
|
|
|
true
|
31.10.2022, 20:29 | #6874
|
|
Slováci len nadávajú na vládu v krčme
|
|
|
true
|
31.10.2022, 20:29 | #6875
|
|
Česi sú v tomto iní
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 20:50 | #6879
|
|
Česko hlavne nemá toľko rusofilov ako my. Tam nemajú problém zobraziť Putina v čiernom vreci na mŕtvoly a zavesiť to na budovu ministerstva. Nebabrú sa s tým. Slováci sú jeden z najviac ovplyvnených národov ruskou propagandou, čo je vcelku tragické, keďže sami sme si prežili, čo to znamená, keď sa ti tu nasáčkujú na dlhé roky cudzie vojská.
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 21:22 | #6881
|
|
Ja len k tým cudzím... Vieme prečo napr. takí Kličkovci študovali v Československu, alebo aj v Nemecku? Kto bol starý Kličko?
Akej národnosti bol Brežnev, jeho následník Chrušcov?
|
|
|
Balaam
|
31.10.2022, 22:14 | #6882
|
|
Stalin Gruzinec, Hitler Rakúšan .... Nič to neznamená....
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 22:25 | #6883
|
|
Presne. Keď nevyhovuje, neznamená. Keď pasuje, je to super nálepka
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 22:36 | #6884
|
|
argumentačná logika bývalých vysokoškolákov nepozná hraníc. A potom sa čudujeme, kde ako krajina sme, keď tu máme toto
|
|
|
Balaam
|
31.10.2022, 22:38 | #6885
|
|
??? Ako národnosť niekoho znamená čo? ...to má niečo dokázať? Ako vojská sem v 68 poslali Ukrajinci? No výborne....Tak to gratulujem Gruzinciom keďže vyhrali druhú svetovú a gratulujem Rakúšanom k rozpútaniu druhej svetovej...
|
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 08:33 | #6886
|
|
To sa obráť na kolegu z vlákna hore, ako to tu nálepkuje.
"hrdinskí Ukrajinci, ...zaostalí a agresívni Rusi"
|
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 08:35 | #6887
|
|
A ešte k Balaamovmu príspevku. V tvojej logike je ZSSR = Rusko
|
|
|
Balaam
|
01.11.2022, 08:59 | #6888
|
|
V tvojej logike je Ukrajina Rusko a čo teraz? Nič...v tom že sme najviac ovplyvnený propagandou z Ruska na tom nič nemení...názory tu ľudia a politici menia podľa Facebooku a môžeš sa hádzať o zem ako chces...všetky kraviny ktoré sa tam objavia berie značná časť ľudí ako fakt...
|
|
|
Balaam
|
01.11.2022, 09:01 | #6889
|
|
Najkrajšie to vidieť na slávnom referende na Sliači..pani primátorka až dnes vlastne zisťuje čo je to za zmluvu a ako sa ich týka...referendum o tom čo ani neexistuje lebo Facebook...super ukážka
|
|
|
indigo
|
01.11.2022, 12:02 | #6890
|
|
...a súdruh docent z VŠ ZNB vyzýval Sliačanov k účasti na referende (o cudzích územiach Badína a Sielnice)....Se Sovětským svazem prišla bída na zem (ale aj do hláv našich ľudí)
Inak krásne vidno kto po páde Železnej opony zobral život do vlastných rúk a kto klopí uši pred Anglosasmi v korporátoch a sníva o Spasiteľovi z Východu, kde sa dá všetko ,,vybaviť inak" (Peskov ml.)
|
|
|
Markuss
|
01.11.2022, 13:09 | #6892
|
|
Tak inak ruský okupant áno, okupačný dôstojník Kličko nie...
|
|
Quake
|
31.10.2022, 18:54 | #2487
|
https://prnt.sc/ozX5n-KdF9qn
Aktualizované ruské straty. To sú iné masakre. Už sa ani nečudujem tej mobilizácii, keď takýmto šialeným tempom Rusi prichádzajú o vojačikov. Podľa generálneho štábu bol pomer medzi ruskými a ukrajinskými obeťami v septembri 6,5:1. Teraz sa to ale určite zväčší, keďže Rusi posielajú nepripravených ruských chalanov s minimálnym výcvikom na jatky.
Vojna je tragédia a každý jeden ľudský život má rovnakú hodnotu, smutné je, čo Putin so svojim národom robí a že mu je jedno, koľko vlastných obetuje.
|
|
|
true
|
31.10.2022, 19:33 | #6871
|
|
6,5:1
Quake - ty vážne tomu veríš? ja neverím
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 19:41 | #6872
|
|
to tvrdí generálny štáb, nie ja. Toto som tvrdil už pár týždňov dozadu, že Ukrajinci majú straty 7 až 10 krát menšie. Nebol som ďaleko
|
|
|
true
|
31.10.2022, 20:30 | #6876
|
|
Quake takže tomu vážne veríš
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 20:46 | #6878
|
|
prečo by som tomu nemal veriť? Tvrdia to dokonca samotní ruskí vojnoví blogeri. Preto ti stále tvrdím, aby si viac čítal a sledoval relevantné zdroje. Twitter je plný zdrojov priamo z bojiska. Táto vojna je úplne online, vidíš to skoro v priamom prenose. Preto sú tie info o mŕtvych vcelku presné a nielen odhadované.
|
|
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 20:44 | #6877
|
|
Dajú mu diazepan a zas bude poslúchať. Si myslíš, že ostatní sú na tom ako?
Nemci sú na nich dlhodobo nasrani, aj tam už čoskoro prekypí... Len otázka je, kto doyebe ten telefón
|
|
|
Balaam
|
31.10.2022, 21:06 | #6880
|
|
 kľud... narážal som na to,že takéto info v našom mediálnom priestore nepostrehneš a že nie som zaslepení fanúšik UA a nemám problém uverejniť aj takéto príspevky....
|
|
RUTY
|
31.10.2022, 11:35 | #2484
|
Áno, áno diesel 1.944 to je ono, nedá sa znížiť.
Vlastne treba Igimu na tie jeho k.kotini, tipu bločky a ....
|
|
|
slaven
|
31.10.2022, 11:53 | #6866
|
|
cudne, ved vsetko klesa, ako je to mozne ze ceny idu hore?
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 12:08 | #6869
|
|
Neboj. nie je dôvod na paniku. Do konca októbra budeme ešte nižšie. Trend je jasný
|
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 09:46 | #6858
|
|
Ale starriťup aj ekonomické oddelenie N-ka, po konzultácii s I.Miklošom a Hirmanom to vidia presne opačne
|
|
|
slaven
|
31.10.2022, 10:24 | #6859
|
|
o tom presne som pisal dole Quakemu, ze je fajn si precitat vsetky zdroje.
lebo take info v Nku a podobne nenajdes
|
|
|
Markuss
|
31.10.2022, 12:06 | #6868
|
|
Bacha vlastné názory = copy+paste
|
|
|
|
Quake
|
30.10.2022, 20:55 | #6851
|
|
Link na článok na doméne sme.sk
„Počúvam hlasy, prečo pomáhať Ukrajine, keď sami máme problémy a mrzneme. My totiž máme šancu, že nám po čase bude opäť teplo a budeme prosperovať. Tí, ktorí zomrú na Ukrajine, túto možnosť nemajú."
|
|
|
true
|
30.10.2022, 21:01 | #6852
|
|
to vážne?
startitup
sme
|
|
|
true
|
30.10.2022, 21:02 | #6853
|
|
ešte tu daj článok z dennika N
|
|
|
true
|
30.10.2022, 21:02 | #6854
|
|
a dielo bude dokonané
|
|
|
Quake
|
30.10.2022, 21:12 | #6855
|
|
Rozumiem ti, true, že ťa to rozčuľuje, lebo však nepíšu, ako si ty želáš. Nepíšu prorusky, tak je to zlý mainstream. Veď ty si sleduj svoje zdroje a ja svoje. Aké jednoduché
|
|
|
|
slaven
|
31.10.2022, 09:38 | #6857
|
|
Quake a čo tak sledovať všetko? nie len tie svoje ktoré píšu stále len to isté?
- a potom si z oboch strán, z oboch názorov spraviť ten vlastný.
Nie je to lepšie ako čítať len jednu stranu, jeden názor? To len taká otázka do pléna
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 10:38 | #6860
|
|
slaven, naposledy som tu zdieľal článok z Denníka N v marci. Pred 7 mesiacmi. Medzitým mnoho iných zdrojov, rovnaké alebo podobné, ako tu zdieľaš ty alebo hocikto iný.
Zaujíma ma teda, prečo si myslíš, ze čítam len tento zdroj?
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 10:46 | #6861
|
|
a na rozdiel od všelijakých študovaných gaučovnikov s Tuorettovým syndrómom, čo ani neovladajú učivo základnej školy, tu píšem aj vlastné názory ale tak sa už dnes nenosí, používať vlastnú hlavu...
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 10:49 | #6862
|
|
*tourett
|
|
|
slaven
|
31.10.2022, 10:57 | #6863
|
|
pisat vlastny nazor je fajn, ale ty to stale podlozis nejakym clankom z manistreamu
a clanky mimo mainstreamu, teda infiorrmacie z nich uplne ignorujes
to ze citas len mainstream si myslim je fakt, nic ine si tu nedal
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 11:09 | #6864
|
|
Nože si pozri moje príspevky za posledných 8 mesiacov.
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 11:15 | #6865
|
|
A našťastie máme demokraciu - na rozdiel od Ruska. A môžme voľne surfovať po webe a hľadať relevantné informácie - na rozdiel od Ruska. A ako si správne poznamenal, môžme si na základe týchto informácii vytvoriť vlastný názor - na rozdiel od Ruska. Tam je totiž iný názor trestaný. Okamžite. V lepšom prípade obuškom, v horšom väzením.
|
|
|
slaven
|
31.10.2022, 11:54 | #6867
|
|
aha, este ze u nas Ti NAKA nezaklope na dvere, ked povies vlastny nazor na Putina, este ze tak, odlahlo mi.
|
|
|
Quake
|
31.10.2022, 18:44 | #6870
|
|
Na Putina môžeš mať svoj vlastný názor, môžeš ho tu velebiť, oslavovať a neviem čo ešte a nikto ti na dvere nezaklope. Ak však porušíš zákon a priamo podporuješ vojnu alebo vojnovú propagandu, je to už trestný čin podľa nášho Trestného zákona.
|
|
admin
|
30.10.2022, 17:30 | #2481
|
true Reaguj na príspevok | 30.10.2022, 17:26 | #
Quake - majster sveta - super ! Nemci nakupuju
true 30.10.2022, 17:26 | #
ale poviem ti že realita je u nás iná
true 30.10.2022, 17:26 | #
ja viem že ty zarábaš tisíce mesačne ale na Slovensku je to takto:
true 30.10.2022, 17:26 | #
40 % Slovákov žije od výplaty ku výplate , každý tretí Slovák nemá nasporený ani cent a 16% už žije na dlh!
true 30.10.2022, 17:27 | #
toto je naozaj Quake - nie výplody fantázie
true 30.10.2022, 17:27 | #
zdroj: Link na článok na doméne pravda.sk 5222-kolko-mate-odlozenych-penazi-kazdy-treti-slovakov-nema-nasporeny- ani-cent/
true 30.10.2022, 17:28 | #
jaj kde som to dal
true 30.10.2022, 17:28 | #
prosím o presun do Politiky
|
|
|
|
admin
|
30.10.2022, 17:31 | #6847
|
|
* presunute z hlavnej diskusie
|
|
Markuss
|
30.10.2022, 16:46 | #2480
|
Konjuktura v Európe! Kurník ten kompas je ozaj prepólovaný.
|
|
|
|
|
Balaam
|
30.10.2022, 17:13 | #6843
|
|
Balaam 28.10.2022, 23:14 | #6792
Asi takto...inflácia tento rok niekoho trápi? Pravá sranda začne budúci rok kedy si dáme druhú vlnu inflácie.....kľudne bude pokoj 2,3,4 mesiace a potom bude zábava..že idú ceny energií dole neznamená vôbec,ale že vôbec nič...je to len dočasne...recesia bude téma budúceho roka...tu infláciu budú musieť národné banky doslova umlatit...tento rok bola taká ochutnávka...už dnes sa otvorene hovorí koľko ľudí musí prísť o prácu na jednom veľkom trhu...
Presne o tom som písal a poukazujem na to stále.... tá informácia z Nemecka znie pekne ale vôbec nič neznamená....
|
|
|
Markuss
|
30.10.2022, 20:01 | #6849
|
|
V tej správe to máš palcovymi písmenami. Dvojciferná
|
|
|
Balaam
|
30.10.2022, 20:19 | #6850
|
|
Sorry ja som to spojil dokopy s reakciou na správu z Nemecka čo postoval Quake...tvoj príspevok len potvrdil čo som mu tam písal,že tá správa síce znie pekne,recesia sa nekoná, ale reálne je to len oddialenie a budúci rok bude "zábava"...v tomto prípade nemám absolútne nič voči tvojmu príspevku...
|
|
slaven
|
30.10.2022, 15:31 | #2479
|
k volbam nemam nic zaujimave
akurat toto je smutne: "Viac ako 200-tisíc ľudí odovzdalo v župných voľbách neplatný hlas, čo je takmer 11 percent všetkých hlasov."
11% ... naozaj ? pri tej nizkej ucasti este aj toto
|
|
|
RUTY
|
30.10.2022, 15:52 | #6840
|
|
Daj tým z tých super komunít 2 obálky a 4 papiere a takto to dopadne.
A títo budú rozhodovať o poslancoch v NR.
|
|
true
|
30.10.2022, 13:35 | #2478
|
Poľské ministerstvo zahraničných vecí vypracovalo zoznam požadovaných reparácií za škody spôsobené nemeckou armádou počas druhej svetovej vojny
|
|
|
true
|
30.10.2022, 13:35 | #6834
|
|
Poľsko aktuálne požaduje:
-úhradu materiálnych a nemateriálnych strát vo výške takmer 1,3 bilióna USD;
-vrátenie aktív a pasív štátnych bánk ukradnuté v rokoch 1939 až 1945;
-zrušenie dlhov, ktoré vznikli “v dôsledku zločineckej činnosti úverových kancelárií, ktoré financovali Tretiu ríšu;
-plne rehabilitovať zabitých aktivistov predvojnovej poľskej menšiny;
-vyriešenie postavenia Poliakov a osôb poľského pôvodu obnovením ich štatútu národnostnej menšiny.
|
|
|
true
|
30.10.2022, 13:36 | #6835
|
|
Poľsko požaduje náhradu aj od Ruska
Na požiadavky z poľskej strany ostro zareagoval bývalý ruský prezident Dmitrij Medvedev:
“Na degenerátov na poľskom ministerstve zahraničných vecí, ktorí požadujú od Ruska náhradu “vojnových strát”, možno reagovať dvoma spôsobmi.
|
|
|
true
|
30.10.2022, 13:37 | #6836
|
|
Buď im pripravte účet za “všetko”, čo ZSSR odovzdal Poľsku v období socializmu. A to sú stovky miliárd dolárov.
|
|
|
true
|
30.10.2022, 13:37 | #6837
|
|
Alebo im môžete povedať, aby si svojimi výpočtami vytreli zadok. Je známe, že sankcie spôsobili, že toaletný papier v EÚ je veľmi drahý.”
|
|
|
true
|
30.10.2022, 13:37 | #6838
|
|
Poliakom už tiež asi jebe riadne
|
|
|
|
RUTY
|
30.10.2022, 11:10 | #6832
|
|
Chlapec ty si zlatý, ideš snáď porovnávať Nemeckú ekonomiku so Slovenskou. Aj platy máme rovnaké, čiže rovnako môžme míňať.
|
|
|
slaven
|
30.10.2022, 12:04 | #6833
|
|
priemerny plat 4200 versus 1100
a ceny potravin ani rozdielne velmi nie su
uplna pohoda, treba sa tesit Quake, ze Nemci veselo minaju, len Slovaci maju 4x menej penazi na vyplatnej paske. (v priemere)
|
|
|
Quake
|
30.10.2022, 15:25 | #6839
|
|
slaven - ak rastie nemecká ekonomika, je to dobrý signál pre celú Európu. Ak pôjdu do recesie oni, pôjdeme aj my. To je všetko.
|
|
|
Balaam
|
30.10.2022, 17:17 | #6844
|
|
Nemecko sa recesii nevyhne,len sa oddiali...že je lacný plyn? Nič to neznamená...to je teraz,stačí že zima bude "neskôr" a sme na začiatku...a ten plyn niekto zaplatí keďže tie lode tam nebudú štát zadarmo
|
|
|
true
|
30.10.2022, 17:25 | #6845
|
|
ty si iný majster sveta Quake
|
|
|
Quake
|
30.10.2022, 19:02 | #6848
|
|
ja som optimista a vo všetkom hľadám niečo pozitívne. Čo už
|
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 20:24 | #2474
|
https://www.washingtonpost.com/world/2022/10/28/russia-fsb-moldova-manipulation/
Ruskí smradi pripravujú štátny prevrat v Moldavsku. Tak oni to robia odjakživa - potopiť demokratickú slobodnú krajinu a zdevastovať ju. História je plná takýchto prípadov. Vo februári 2022 však tvrdo narazili na Ukrajinu, o ktorej si mysleli, že sa im sama za 3 dni podvolí. A za 8 mesiacov dosiahli akurát 70 tisíc mŕtvych, 200 tisíc ranených, tisíce zničenej techniky, desiatky tisíc Rusov ušli z krajiny, umelo predlžujú celosvetovú krízu a sankcie im drvia ekonomiku. Ale to nevadí - Putinovi prd záleží na vlastných občanoch. Dôležitá je ideológia, propaganda a budovanie svetlejších zajtrajškov.
|
|
|
slaven
|
29.10.2022, 20:44 | #6802
|
|
umelo predlžujú celosvetovú krízu
toto bolo dobre
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 20:47 | #6803
|
|
Ukrajinci na Ukrajine, Rusi v Rusku = OK
Ukrajinci na Ukrajine, Rusi na Ukrajine = not OK
easy
|
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 21:54 | #6808
|
|
V Spojených štátoch je toto veľmi diskutovaná téma, ako veľmi majú zasahovať do režimov iných krajín. Ak chcete zmeniť diktátorsky režim na demokratický (čo sa roky pokúšali), narazíte na odpor väčšinou radikalizovaných skupín alebo militantov. Je však diametrálny rozdiel medzi tým, čo sledujú USA a čo sleduje Rusko, ak chcú ovplyvňovať politiku iných štátov. Stačí letmý pohľad na krajiny, kde sú bábkové vlády pod vplyvom Ruska a hneď je nám jasné, aké šťastné a prosperujúce krajiny to sú.
Jedine žeby nie...
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:29 | #6809
|
|
obhajcovia USA a ich svinstiev vo svete si to stale obhája
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:29 | #6810
|
|
napr. Syria
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:30 | #6811
|
|
kde su tam Americania? no presne tam kde je ropa, v tej casti
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:30 | #6812
|
|
Libyu treba spominat? najviac ropy !
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:30 | #6813
|
|
prosperujuca krajina tak tam prisli a rozjebali ju
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:31 | #6814
|
|
Irak a vymyslene zbrane hromadneho nicenia?
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:31 | #6815
|
|
miliony mrtvych a to co sa deje na Ukrajine tomu nesiaha ani po clenky
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:32 | #6816
|
|
Juhoslavia? to tiez niektorym ludom ako Quake nevadi - tie svinstva
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:37 | #6817
|
|
stále si si nevzal k srdcu moju radu, aby si viac čítal a vzdelával sa, milý true. A stále nedokážeš napísať svoje myšlienky do jedného odseku, ale budeš radšej spamovať. Gratulujem
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:43 | #6818
|
|
vzdelavam sa - len citam ine noviny a knihy ako ty
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:43 | #6819
|
|
a moje pisanie je pre teba spam teda
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:43 | #6820
|
|
mainstream ma velku silu
|
|
|
true
|
29.10.2022, 22:44 | #6821
|
|
ja si nedovolim napisat ze spamujes aj ked nesuhlasim s tvojimi myslienkami a nazormi
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:49 | #6822
|
|
pil si?
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:53 | #6823
|
|
Ja
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:53 | #6824
|
|
už
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:53 | #6825
|
|
naozaj
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6826
|
|
neviem
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6827
|
|
ako ti mám
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6828
|
|
povedať
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6829
|
|
aby si
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:54 | #6830
|
|
písal normálne
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 22:55 | #6831
|
|
a nerozťahoval príspevky
|
|
majka
|
29.10.2022, 20:04 | #2473
|
Exit poll Denníka N: V Bratislave to vyzerá na výrazné víťazstvo Matúša Valla. Podľa prieskumu z dňa volieb získa 65 percent hlasov. Rudolfa Kusého volilo 28 percent voličov, ostatní kandidáti výrazne zaostali.
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:06 | #6799
|
|
Už len tie cykločiary do Devina zmazať, tie čo tam pred voľbami namaľovali, akože cyklotrasa.
|
|
|
Quake
|
29.10.2022, 20:09 | #6800
|
|
A Martin Jakubec 1%. Škoda
|
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:03 | #6797
|
|
They gained access to top-secret details of negotiations with key international allies – as well as private messages she exchanged with her close friend Kwasi Kwarteng.
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:05 | #6798
|
|
They are also believed to have included highly sensitive discussions with senior international foreign ministers about the war in Ukraine, including detailed discussions about arms shipments.
|
|
|
slaven
|
29.10.2022, 20:14 | #6801
|
|
bude to este zaujimave, som zvedavy ake info vyjde na povrch
|
|
|
Balaam
|
29.10.2022, 20:56 | #6804
|
|
Žiadne...lebo iba debil by sa priznal že za tým stojí...stačí príklad Trumpa...
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 21:32 | #6805
|
|
Oni to medzi sebou koordinujú na najvyššej úrovni. Ale ako aj UK tlač konštatuje, čo to je za úroveň kontrarozviedky, keď ti rusi napichnu telefón na úrovni ministra zahraničia
|
|
|
Balaam
|
29.10.2022, 21:40 | #6807
|
|
Ja len poukazujem na to,že očakávať dáke bombastické info je nezmysel ...to sa bude hrať na inom pieskovisku...
|
|
slaven
|
29.10.2022, 19:59 | #2471
|
Takto to robia smradi z Mainstreamu ...   "Hovorí sa tomu "humanitárne bombardovanie"
https://prnt.sc/SoaJ3SynOnHf
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 20:03 | #6796
|
|
Bez mandátu OSN a s falošnou zámienkou,. Civilné ciele a tak.
|
|
Quake
|
29.10.2022, 19:58 | #2470
|
Perlička z histórie:
vôbec najväčšia zaznamenaná inflácia v histórii ľudstva bola v povojnovom Maďarsku. Maďarsko ku koncu vojny poskytlo Nemecko obrovskú finančnú pomoc, no peniaze už nikdy nevideli. A po skončení vojny musela krajina platiť Sovietskemu zväzu takisto obrovské reparácie. Vytlačením veľkého množstva peňazí sa spustila hyperinflácia, ktorá dosiahla úroveň 42 000 000 000 000 000% - 42 biliárd percent. Akákoľvek surovina zdražela na dvojnásobok za menej ako 15 hodín, denná inflácia bola 200%. V júli 1946 už ani nebol v krajine dostatok papiera na tlačenie nových bankoviek a 1. augusta prijali novú menu - forint, ktorý zastavil krízu a z forintu sa stala silná mena.
Nikdy nie je nič také hrozné, ako sa na prvý pohľad zdá a každá kríza má riešenie. Vždy.
|
|
slaven
|
29.10.2022, 17:33 | #2469
|
Tento chlapik sa vyzna do aut a ma naozaj pekne myslienky. Uz som videl par videi s nim.
Hovori otvorene o debilite EU ... je to tam pekne spomenute, ako si sama EU odstavi to v com je dobra. Zavilost na Cine a podobne, to vsetko tu uz tiez odznelo.
Link YouTube video
|
|
|
|
|
|
slaven
|
28.10.2022, 22:13 | #6785
|
|
situacia tam nie je velmi dobra, len tolko k tomu
ale Tebe to hra do karat, keby to padlo, mal by si viac vychodniarov skrachovanych v Tvojom podniku, win win situacia pre Teba
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:27 | #6786
|
|
akože si vybojujú zvýšenie platov, tí, ktorých prepustili dostali megakráľovské odstupné, majú výborné výsledky a ty povieš, že tam nie je dobrá situácia.... No dobre
|
|
|
Balaam
|
28.10.2022, 22:35 | #6790
|
|
V jednom odvetví sa očakáva v januári nárast cien cca 30%....keď si zoberiem o aký sektor ide a čo to spustí následne...no nič pekné nás nečaká...
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:45 | #6791
|
|
Netreba panikáriť. Nikdy nie je nič také hrozné, ako to na prvý pohľad vyzerá.
|
|
|
Balaam
|
28.10.2022, 23:14 | #6792
|
|
Asi takto...inflácia tento rok niekoho trápi? Pravá sranda začne budúci rok kedy si dáme druhú vlnu inflácie.....kľudne bude pokoj 2,3,4 mesiace a potom bude zábava..že idú ceny energií dole neznamená vôbec,ale že vôbec nič...je to len dočasne...recesia bude téma budúceho roka...tu infláciu budú musieť národné banky doslova umlatit...tento rok bola taká ochutnávka...už dnes sa otvorene hovorí koľko ľudí musí prísť o prácu na jednom veľkom trhu...
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 23:36 | #6793
|
|
Tých premenných, ktoré ovplyvnia infláciu a rast cien v r. 2023 je toľko, že nikto presne nevie, ako to bude, čo, kde, ako a komu sa bude kompenzovať, koľko sa bude stropovať. Samozrejme, že to pocíti každý jeden Slovák, aj ja, zvýšené náklady na energie sa nevyhnú nikomu. Ale panika je asi to posledné, čo potrebujeme - lebo ak panikáriš (štát, banky, občania, firmy), tak len prehlbuješ krízu.
|
|
|
Balaam
|
29.10.2022, 09:53 | #6795
|
|
Poviem to asi takto....rok 2008,hypotekárna kríza...boli sme doslova krok od krachu..celosvetovo....dnes nie je rovnaká situácia ale recesia bude tvrdá...
|
|
peto10
|
28.10.2022, 15:56 | #2466
|
Russký veľvyslanec pri OSN Nebenznia hovorí, že Ukrajinci pripravujú v laboratóriách komáre, ktoré nakazia smrteľnými chorobami a vypustia na russov. Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
|
peto10
|
28.10.2022, 17:08 | #6780
|
|
To je ako by si mi sem dal navod na vyrobu "spinavej bomby". To ale nie je to dokaz, ze ju proti russom pouziju.
|
|
|
peto10
|
28.10.2022, 17:13 | #6781
|
|
mimochodom to nie je prvy krat, co vypustili tuto absurditu
Link YouTube video
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 19:30 | #6783
|
|
keď ešte ani nevieš spisovne písať po slovensky a neovládaš učivo základnej školy, ale mudruješ - rozkošné
|
|
|
slaven
|
28.10.2022, 22:11 | #6784
|
|
Quake, nemyslis, ze ked sa tu bavime o nejakych faktoch, ze je dost trapne zacat riesit chybne jedno slovo napisane? ja si myslim ze ano
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:29 | #6787
|
|
Trápne slaven je, ak niekto na druhého kydá a nadáva mu do hlúpych a pritom sám nevie napísať správne vetu. Trápne je, ak tu niekto druhého uráža a necháš to bez povšimnutia.
|
|
|
Balaam
|
28.10.2022, 22:30 | #6788
|
|
Už sme tu mali aj horšie veci a nebol to problém a trápne....myslím,že poznámka Quaka sa dá prežiť bez problémov....
|
|
|
Quake
|
28.10.2022, 22:33 | #6789
|
|
ale tak slaven tu má svojich obľúbencov, ktorí môžu písať čo chcú a prejde im to, lebo však majú rovnaké názory, tak nebude predsa ísť proti svojim, nie?
|
|
|
Markuss
|
29.10.2022, 08:47 | #6794
|
|
Všeobecné konštatovanie, ale niektorí sa v ňom spoľahlivo našli
|
|
|
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:33 | #6767
|
|
#1404
|
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6769
|
|
načo sem dávaš hoaxy Markuss?
|
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6770
|
|
Quake dlhodobo píše úplný opak
|
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6771
|
|
a on má pravdu
|
|
|
true
|
28.10.2022, 13:40 | #6772
|
|
nikto iný - len on
|
|
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:28 | #6765
|
|
nächster Halt/next Stop Romania
a následne Moldova a UA po skončení vojny.
tak si tu v našej montážnej hale žijeme, už len paintball sa tu hráva
|
|
|
peto10
|
28.10.2022, 13:32 | #6766
|
|
treba sa za to hlavne podakovat Ficovym vladam, tato vlada tomu dala len posledny klinec do rakvy
|
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:36 | #6768
|
|
fico moze za to zlé
a za to dobré zasa Igor:
Na druhej strane sú tu aj pozitívne správy, Slovensko má jednu z najnižších nerovností v rámci vyspelých ekonomík. Ďalej napríklad bezpečnosť rastie, keďže klesá počet vrážd a znásilnení.
|
|
|
true
|
28.10.2022, 13:41 | #6773
|
|
co znamená najnižšia nerovnosť?
|
|
|
Markuss
|
28.10.2022, 13:48 | #6774
|
|
tolko ze vacisna ludí je na tom biedne.
naopak - inde sa majú aj niektorí dobre
|
|
|
peto10
|
28.10.2022, 13:48 | #6775
|
|
A nemôže? Aké jeho vlády urobili reformy?
|
|
|