POLITICKÁ DISKUSIA
|
Redbul
|
17.12.2022, 20:02 | #2675
|
5 rokov dozadu by som nanho nadaval.Ale teraz ho rad pocuvam.Vypracoval sa aj vdaka tomu zo po nom nostop idu Link YouTube video Vsetko mu zas nezeriem,ale dobre,rad ho pocuvam.
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 20:11 | #7475
|
|
Nemyslíš vážne, však ten človek patrí do väzenia Ako sa ľudia vôbec dostanete k tomu, aby ste počúvali takýchto ľudí?
|
|
|
Redbul
|
17.12.2022, 20:19 | #7476
|
|
Myslim to vazne A nauc sa tolerovat aj ine nazory Ber to ako zivot!
|
|
|
Redbul
|
17.12.2022, 20:22 | #7477
|
|
Predstav si zeby by niekto stale oponoval na tvoje prispevky,ktore povazujes Ty za spravne.Kazdy clovek ma pravo na svoj nazor. .
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 20:24 | #7478
|
|
Ale prečo to považuješ za správne ten svoj názor? Nemal by si hľadať skôr pravdu a opierať sa o dôkazy? Veď ten človek bude v januári 2023 pravdepodobne konečne vydaný na Slovesnko a posedí si mnoho rokov vo väzení.
Link na článok na doméne aktuality.sk
|
|
|
Redbul
|
17.12.2022, 20:30 | #7479
|
|
Vsak ty si na mna zareagoval Ja som sem len nieco dal a vybavene.Ja nemam potrebu s tebou diskutovat.A netvrdim,ze moj nazor je spravny.Je to len moj nazor,ako ty mas napr svoj iny nazor
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 20:41 | #7480
|
|
Zareagoval, lebo sa mi mozog tri krát otočil po tom príspevku, že ho rád počúvaš Nenadávam ti ani nič, len som ti napísal fakt, ktorý by ti mal dopomôcť prehodnotiť tvoj názor Preto je Slovensko na tom tak zle, lebo ľudia majú len názor, ale nemajú chuť hľadať informácie.
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:01 | #7481
|
|
ball8 a prečo Dany patrí do basy? pretože povie svoj názor pretože to čo povie je pravda?
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:01 | #7482
|
|
pretože to čo povie a je pre Vás hoax sa aj stalo pravdou?
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:02 | #7483
|
|
pretože sa bojíte pravdy?
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:02 | #7484
|
|
áano - vy zaslepené slniečka
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:02 | #7485
|
|
a vlajočkári
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:02 | #7486
|
|
za pravdu do basy - to je ten váš prístup
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:23 | #7490
|
|
Dannymu samozrejme drzim palce
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:24 | #7491
|
|
videl som video ako bol v Londyne na sude- podla mna sud v Londyne povazuje ten Slovensky za kokotkov na zaklade tych obvineni
|
|
|
peto10
|
17.12.2022, 22:24 | #7492
|
|
primitivny asocial a kriminalnik... pre niektorych hrdinach 
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 22:29 | #7496
|
|
true: môžeš si to prečítať na rôznych portáloch, prečo, ale že si to ty, tak budem citovať
"Samotné trestné konanie sa má podľa vyjadrenia polície pre investigatívny portál Bellingcat týkať obvinení „súvisiacich hlavne s extrémizmom“. Bombic tvrdí, že podľa európskeho zatykača je obvinený v piatich bodoch (nešpecifikoval ich), za čo mu hrozí súhrnná trestná sadzba 9 rokov a 8 mesiacov odňatia slobody."
Ďalej by malo byť proti temu trestné konanie kvôli doxingu (trestný čin nebezpečného elektronického obťažovania).
V minulosti napríklad ublíženie na zdraví a rôzne bitky a výtržnosti, viackrát bol v Anglicku zatknutý.
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:33 | #7498
|
|
bla bla bla
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:33 | #7499
|
|
myslis ze v GB su taki kokotkovia ako u nas?
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:34 | #7501
|
|
ten zmrd udavac Benčík napriklad? a ta jeho asistentka
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:34 | #7502
|
|
alebo ten buzerant co je admin policia hoaxy?
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:34 | #7503
|
|
ved sa z nich uz vacsina ludi smeje
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 22:37 | #7504
|
|
true: Aké bla bla? Napíšem ti realitu, čo sa stalo, prečo je obvinený, koľko rokov väzenia mu hrozí. No v GB mu dali elektronický náramok a 3 krát do týdňa sa musí hlásiť na polícii tento inteligent.V januári 2023 ho čaká súd, po ktorom bude pravdepodobne vydaný na SVK.
|
|
|
|
slaven
|
18.12.2022, 13:39 | #7508
|
|
Chcel by som vidiet registrer trestov toho pana o ktorom sa bavite
podla vsetkeho bude plny roznych trestov a naozaj sa cudujem, z preco nesede v base ale v pohode si beha po slobode, ked tolko zlych veci spachal
|
|
|
ball8
|
18.12.2022, 14:05 | #7509
|
|
slaven: On dlhodobo žije v Británii a konečne sa ľady pohli a bol obvinený aj na Slovensku. Na internete ale určite nájdeš nejaký výpis jeho skutkov z minulosti, viem, že sa mu venovalo viacero médií na Slovensku.
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:32 | #7510
|
|
ball8: chlape - clanok z Aktuality.sk
trapas naozaj
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:32 | #7511
|
|
ty si vazne myslis ze tieto zapredane weby uverejnia o nom pravdu?
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:32 | #7512
|
|
slaven: ukazoval svoj register
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:32 | #7513
|
|
register ma cisty !
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:33 | #7514
|
|
takze tu nieco nepasuje
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:33 | #7515
|
|
ball8: ak by bol taky ako ho opisal trapny redaktor z Aktualit - davno by ho Anglicko vydalo Slovenslu
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:34 | #7516
|
|
sleduj jeho kanál a dozvies sa viac
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:34 | #7517
|
|
kazdemu je jasne ze tym zmrdon vo vlade, parlamente a policii u nas strasne vadi
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:35 | #7518
|
|
ked odhaluje fakty a realitu - napriklad toho buzeranta co pise tie kokotiny na policajnom FB profile
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:35 | #7519
|
|
takze su z neho pokakani
|
|
|
true
|
18.12.2022, 20:35 | #7520
|
|
v stredoveku by to bolo vies co? Hon na carodejnice
|
|
|
ball8
|
19.12.2022, 17:25 | #7531
|
|
true: aktuality.sk patri k najlepším médiám na Slovensku, nájdeš to však aj v hociktorých iných, vybral som si aktuality, keď som to tu pridával
však v januári má súd, tak ako ho môžu vydať pred súdom? najskôr ho budú súdiť tam a potom sa očakáva, že ho vydajú na Slovensko a budú ho súdiť aj tu
FB profil polície SR je skvelý projekt dokonca ocenený v zahraničí a robia skvelú robotu.
Proste nesmieš veriť lúzerom a strateným dušiam, trošku otvoriť oči a pochopiť, že si len prd vo vetre a svet je iný, ako si ho tvoj malinký mozog predstavuje.
|
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 19:02 | #7474
|
|
Čo je trapas na tom, že míňa svoje peniaze? Však si ich zarobila. Či si myslíš, že preto, že v jej krajine je vojna, tak všetky peniaze má obetovať pre armádu?
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:03 | #7487
|
|
míňa svoje peniaze
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:03 | #7488
|
|
vtip roka
|
|
|
true
|
17.12.2022, 22:03 | #7489
|
|
pobavilo
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 22:33 | #7500
|
|
true: A čie iné, ak nie svoje alebo manželove? Odhadovaný majetok Zelenskyjho je cca 20 až 30 miliónov. Kupuje veci sebe, tak to asi nebude zo štátnych peňazí, nie? Fakt, taký prievan v hlave som už dlho nevidel kámo.
|
|
|
peto10
|
17.12.2022, 23:01 | #7506
|
|
SGM World News, nemaju web, na FB 200 likov, na TW takmer 5000 followerov, na prvy pohlad 80% su boti... kvalitny zdroj
|
|
|
ball8
|
18.12.2022, 01:12 | #7507
|
|
peto10: Bolo to aj na iných weboch, nič seriózne ale ani som nepátral, kto prvý to napísal a či to je vôbec pravda, lebo aj tak tá správa o ničom nehovorí. Ale good point.
|
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:46 | #7464
|
|
Nič nové slaven
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:47 | #7465
|
|
Fakty a realita
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:47 | #7466
|
|
Ti debilni EKO zelení EU kokoti to ale tlačia nasilu
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:47 | #7467
|
|
Green deal
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:48 | #7468
|
|
Minule som čítal že spaľovacím autám chcú znížiť rýchlosť
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:48 | #7469
|
|
Sú to kokoti - pri nižšej rýchlosti zajebeš ovzdušie viac
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:49 | #7470
|
|
Ale myslím že stále viac a viac bude takýchto informácií
|
|
|
true
|
17.12.2022, 13:50 | #7471
|
|
A že ti kokoti v EU to nakoniec zrušia
|
|
|
|
slaven
|
17.12.2022, 16:12 | #7473
|
|
Stano, čo na tri povedať? Choré kam to ten svet speje.
Na ten výpočet by som sa rád pozrel, napr. Auto 130 versus 90 na 1000km... časovo a splodiny
|
|
|
|
slaven
|
17.12.2022, 10:49 | #7461
|
|
bude to tak ako som napisal, uvidis
|
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 11:40 | #7463
|
|
Čakal, že FIFA nie je skorumpovaná žumpa a poskytne priestor, ktorý by mohol pomôcť zastaviť tie ruSSácke zvery. FIFA len dokázala, že im ide len o peniaze, nič viac. Celé MS v Qatare sú hanbou futbalu.
Nazvať inak človeka, ktorý sa už teraz zaraďuje k najväčším štátnikom sveta v histórií, je trošku choré. Mal by si sa dať liečiť true, si plný nenávisti voči svetu, v ktorom žijeme.
|
|
true
|
16.12.2022, 10:34 | #2670
|
Debilná vláda padla a čo ďalej?  
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 11:03 | #7415
|
|
Dnes by mali byť poverení, aby dovládli (s obmedzenými právomocami) a v polke budúceho roka sa očakávajú voľby. Treba dúfať, že sa mafia s fašistami nedostane k moci.
|
|
|
true
|
16.12.2022, 12:42 | #7417
|
|
určite bude veľká snaha aby toto šialenstvo a vplyv od USA pokračoval
|
|
|
true
|
16.12.2022, 12:42 | #7418
|
|
sú v tom veľké záujmy a peniaze
|
|
|
true
|
16.12.2022, 12:42 | #7419
|
|
Pičutová sa určite o to bude tiež silno snažiť
|
|
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 14:01 | #7428
|
|
Pevne verím, že PS, SaS, žiaľ aj Hlas zložia vládu (aj KDH pokojne). V prípade, že by sme tu mali vládu mafiánov a fašistov, pratal by som sa z tejto bohom zabudnutej krajiny
Dobrá foto slaven 
|
|
|
true
|
16.12.2022, 14:34 | #7432
|
|
PS v parlamente?
|
|
|
true
|
16.12.2022, 14:34 | #7433
|
|
to bude ešte horšie ako teraz
|
|
|
true
|
16.12.2022, 14:35 | #7434
|
|
progresívne liberálne sračky  
|
|
|
true
|
16.12.2022, 14:35 | #7435
|
|
minule vo voľbách im to ľudia ukázali - verím, že sa to zopakuje - že tieto sračky nechceme  
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 15:02 | #7437
|
|
Aké sračky? Najlepší politický program, odborníci v štruktúrach, transparentnosť, demokratické a proeurópske zmýšľanie. Či chceš, aby ti zas RF rozkradol štát, ako sa mu to už podarilo?
|
|
|
true
|
16.12.2022, 15:45 | #7438
|
|
taký Dzurinda určite rozkradol štát viac ako Fico  
|
|
|
true
|
16.12.2022, 15:46 | #7439
|
|
PS su progresívne sračky - simple
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 15:58 | #7440
|
|
Je mi jasné, že ty nechceš progres, ale regres. Chceš dobu cashu a mafiánskych praktík, platiť len hotovosťou, lebo platbám kartou neveríš, nechceš aby ťa niekto sledoval, ale používaš všetky vernostné karty známych obchodov. Načo niečo zlepšovať, keby si sa musel prispôsobiť. Radšej nech vládnu stále tí ístí zlodeji a mafiáni a aspoň si máš na koho zanadávať. Tlieskam ti
|
|
|
true
|
16.12.2022, 16:51 | #7441
|
|
áno, zapredancov a posluhovačov Ameriky tu nechcem a verím, že väčšina ľudí tiež nie
|
|
|
true
|
16.12.2022, 16:52 | #7442
|
|
a z ľudí ktorí schvaľujú LGBTI sračky a rovnako schvaľujú pedofíliu a nepovažujú to za choré je mi na vracanie
|
|
|
true
|
16.12.2022, 16:52 | #7443
|
|
a toto sú presne PS sračky
|
|
|
true
|
16.12.2022, 16:53 | #7444
|
|
je to môj názor a aj názor veľa ľudí čo poznám
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 17:08 | #7445
|
|
true, ty o čom točíš? že niekto schvaľuje pedofíliu? je len 17 hodín, už si opitý teraz? Verím, že to je tvoj názor a aj ľudí, ktorých poznáš. Ako som už písal - Ľudia si podvedome hľadajú do skupiny ľudí s približne rovnakým IQ a aj názormi, pretože si rozumejú. Čo máš proti LGBTI ľuďom? Sú snáď v niečom horší? Poznám 2 takých z môjho okolia a sú úplne super ľudia.
Čiže radšej budeš Putlerovi a jeho slovenským podržtaškám lízať zadnice, ako keby si mal žiť v slobodnom a demokratickom svete? Je mi z teba teda brutálne zle, Slovensko je plné zdegenerovaných ľudí.
|
|
|
|
true
|
16.12.2022, 18:04 | #7447
|
|
sú to choré veci podľa mňa
podla niekoho nie
|
|
|
true
|
16.12.2022, 18:05 | #7448
|
|
a LGBTI sračky?
prečo ich dávajú do popredia? koho to zaujíma? veď nech sa jebú medzi sebou ale nech nás tým neotravujú
|
|
|
true
|
16.12.2022, 18:05 | #7449
|
|
základ je muž a žena a rodina a nie choré veci ako ich vymyslené ďalšie 50 pohlavia  
|
|
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:09 | #7452
|
|
„Aj človek s ‚poruchou sexuálneho výberu‘, ktorou pedofília je, má právo na život bez predsudkov, odsudzovania a perzekvovania,“ píše v komentári Jakub Filo.
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:13 | #7453
|
|
Sexuológ Ivan André, ktorého SME oslovilo, v článku tvrdí, že pedofili sa „dokážu ovládnuť a byť napríklad aj učiteľmi bez toho, aby niekto mal o nich vôbec podozrenie, že sú pedofili“.
|
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:14 | #7455
|
|
Tento učiteľ v ňom okrem iného tvrdí: „To, že je niekto pedofil, neznamená, že je deťom a priori nebezpečnejší ako niekto, kto pedofilom nie je. Tie predsudky a odsudzovanie nám veľmi krivdia a nežije sa nám v takejto atmosfére dobre.“
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:14 | #7456
|
|
SME bližšie priamo nešpecifikovalo, čo myslí pod „predsudkami“ voči pedofilom, ktorých by sa mala spoločnosť vyvarovať. Rozhovor s pedofilným učiteľom naznačuje, že pedofili by podľa denníka nemali byť diskriminovaní v prístupe k povolaniam, pri ktorých výkone sú s deťmi v dennom kontakte.
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:15 | #7457
|
|
StanoDianiska choré veci
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:15 | #7458
|
|
pre mňa teda
|
|
|
true
|
16.12.2022, 20:15 | #7459
|
|
pre Teba je to v poriadku
|
|
|
Markuss
|
16.12.2022, 20:17 | #7460
|
|
Tu je vidno, aké plytké duše dostali túto bandu babrákov k stolu.
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 22:26 | #2669
|
Taketo cloveka uplne skompromitovali pllaene media.To je sila fakt Link YouTube video To je sila co to bolo vlastne.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 22:29 | #7400
|
|
*Takehoto.Pravda sa vzdy ukaze.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 22:35 | #7401
|
|
ja to samozrejme vzdy pisem vo vseobecnej rovine nemam potrebu to vysvetlovat lebo tomu nerozumiem.Ale je to smutne,ze platene krysy systemu napr,tuto kapacitu tak dehonestovali.
|
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 22:38 | #7403
|
|
Neboj. Aj v Thajsku už zistili
|
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:08 | #7404
|
|
Nemyslíš vážne, že sleduješ Kulturblog To už musí byť na tom človek ako zle Vieš prečo niektorí ľudia dostanú priestor len v takýchto médiach? Lebo seriózne média si nemôžu dovoliť dať priestor bludárom.
|
|
|
true
|
16.12.2022, 07:44 | #7408
|
|
Najlepšie na tom je to že tie bludy čo bludári vravia za za chvíľu stanú realitou
|
|
|
true
|
16.12.2022, 07:44 | #7409
|
|
Ale to slniečka a vlajočkári nevidia
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 09:40 | #7410
|
|
true: Prečítal som si niektoré tvoje správy v tejto sekcii a mám dosť. Hlavne z tých zdrojov, ktoré tu pridáš  V tvojej prítomnosti musí byť ťažké vydržať.
|
|
|
Quasimodo
|
16.12.2022, 09:54 | #7411
|
|
Člen SAV je bludar tak potom kto je ball8
|
|
|
true
|
16.12.2022, 10:35 | #7412
|
|
ball8 je to OK
|
|
|
true
|
16.12.2022, 10:35 | #7413
|
|
nemám okolo seba slniečka a vlajočkárov - takže vydržia
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 10:56 | #7414
|
|
Quasimodo: áno, stačí si pozrieť, v akých médiách dostáva priestor (zaujímavosť, aj Ľuboš Blaha zo Smeru bol na SAV)
true: Ľudia si podvedome hľadajú do skupiny ľudí s približne rovnakým IQ a aj názormi, pretože si rozumejú. Myslel som to tak, že vydržať v tvojej prítomnosti pre niekoho cudzieho musí byť ťažké.
|
|
|
StanoDianiska
|
16.12.2022, 12:16 | #7416
|
|
ball8, true to je taký diskutér: iba zdieľanie cudzích vecí (bez uvedenia zdroja) a čo sa týka jeho vlastných myšlienok, tak to sú: debil, ko..t, p..a a pod. A to je prosím pekne regionálny politik...
|
|
|
true
|
16.12.2022, 13:12 | #7421
|
|
ball8 - no keď nejaké slniečko je pri mne a počuje pravdu - tak hej - radšej odíde
|
|
|
true
|
16.12.2022, 13:12 | #7422
|
|
StanoDianiska - je to len tvoj názor - lebo si slniečko a vlajočkár
|
|
|
true
|
16.12.2022, 13:13 | #7423
|
|
ja tvoj názor rešpektujem
|
|
|
true
|
16.12.2022, 13:13 | #7424
|
|
aj keď s ním nesúhlasím
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 13:36 | #7425
|
|
true: Prosím ťa, pri tebe by stačilo spraviť jednoduchý experiment, vybrať náhodne 5 pravdivých informácií a 5 nepravdivých a s pomocou internetu by si mal určiť, ktorá je pravdivá/nepravdivá. Možno by si prekročil 50 percentnú úspešnosť Nevieš pracovať s informáciami, nevieš si overovať informácie a uveríš akejkoľvek protiprudovej senzácii. Čiže počuť pravdu u teba je náročnejšie, aj keď si myslíš, že to pravda je.
StanoDianiska: Takých je na Slovensku viac.
V tomto zlyhal štát a vzdelávací systém, že nevie naučiť ľudí pracovať s informáciami (hľadať, overovať). Taktiež za to môže fenomén, že každý chce byť iný ako mainstream (vidíme to napríklad v podobe alternatívnych médií a ich fanúšikov).
Cesta je investovať do školstva a vzdelania, kompletná reorganizácia učebných osnov, rozvíjanie kritického myslenia, učiť pracovať s modernými technológiami, učiť ľudí cudzí jazyk. Niečo na severský štýl školstva (Dánsko, Nórsko, Fínsko). Za 15 rokov by sme sa mohli zmeniť s hlúpeho štátu, kde náckovia dosahujú 10 percent v prieskumoch na úplne inú a pokrokovú republiku.
|
|
|
ball8
|
16.12.2022, 13:37 | #7426
|
|
*z hlúpeho štátu
|
|
slaven
|
15.12.2022, 21:03 | #2668
|
Kúsok z histórie:
NATO HQ Brussels (25.5.1999)
Tlačová konferencia: Jamie Shea (hovorca NATO) a generálmajor Walter Jertz (SHAPE)
Otázka (Nórska tlačová agentúra): Jamie, ak hovoríte, že armáda má veľa záložných generátorov, prečo pripravujete 70% krajiny (Juhoslávie) nielen o elektrinu, ale aj o dodávky vody? ...pretože hovoríte, že mierite len na vojenské ciele.
Jamie Shea: Áno, obávam sa, že elektrina poháňa aj systémy velenia a riadenia. Ak prezident Miloševič skutočne chce, aby všetci jeho obyvatelia mali vodu a elektrinu, stačí akceptovať päť podmienok NATO a túto kampaň zastavíme. Ale pokiaľ tak neurobí, budeme pokračovať v útokoch na tie ciele, ktoré poskytujú elektrinu pre jeho ozbrojené sily. Ak to má civilné následky, je na ňom, aby sa vysporiadal s vodou a elektrinou pre obyvateľov...
https://www.nato.int/kosovo/press/p990525b.htm
https://prnt.sc/OzslWHEZsGu6
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 21:36 | #7393
|
|
Nestrácajme v tejto rozprave zo zreteľa proporcie. Prezident Miloševič má veľa záložných generátorov. Jeho ozbrojené sily ich majú stovky. Buď môže tieto záložné generátory použiť na zásobovanie svojich nemocníc, škôl, alebo ich môže použiť na zásobovanie svojej armády. Jeho voľba. Ak ho z toho veľmi bolí hlava, tak to je presne to, čo chceme, aby mal a ja sa za to nebudem ospravedlňovať.
Po druhé, neviem, či si to niekto uvedomuje. Nie je to často spomínané, ale viac ako 50 % utečencov v Albánsku a Bývalej juhoslovanskej republike Macedónsko má menej ako 18 rokov. Deti, alebo aspoň dospievajúci. 40 % je mladších ako 14 rokov. 20 000 je mladších ako jeden rok a od tejto marcovej krízy sa v týchto utečeneckých táboroch narodilo najmenej 100 000 detí, bez inkubátorov, bez elektriny, bez lekárskej podpory, bez vody, bez strechy nad hlavou, s absolútne ničím. A preto majú stále podstatne menej šťastia ako tie baby v Belehrade. NATO nepraje nič zlé žiadnemu bábätku, ale povedzme si to tu jasne, utrpenie, skutočné utrpenie, nie televízne zábery, ale skutočné utrpenie je v drvivej väčšine na strane kosovských Albáncov, ktorí, žiaľ, nemajú na výber medzi inkubátorom s elektrinou dodávanou prezidentom Miloševičom alebo inkubátorom bez elektriny. Jednoducho nemajú inkubátor, pretože ich vyhnali z domovov na polia.
Nevšimol som si,že by Rusko riešilo tento problém....Putin dodáva elektrickú energiu na UA? Ruské deti sú významné na polia? Samé otázky....
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 21:36 | #7394
|
|
Vyhnane....
|
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 21:53 | #7395
|
|
Niekto niekedy napadol tieto útoky na Srbsko pred medzinárodným tribúnalom? Len sa pýtam
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 22:06 | #7396
|
|
A myslíš že tam Rusko skončí? Keď si to porovnám...len sa pýtam...
|
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 22:16 | #7397
|
|
Myslím, že nie. Rovnako ako ani USA za pradlhý zoznam zločinov za posledných 70 rokov
|
|
|
ball8
|
15.12.2022, 22:20 | #7398
|
|
ruSSáci budú súdení, alebo vykapú, alebo vykape celá planéta ... zo zlom sa ale nejedná, proti zlu treba zasiahnuť .. keby nemali atómové zbrane, NATO by druhý deň vojny pochodovalo po centre Moskvy ... len senilný rakovinou presiaknutý deduško si je vedomý toho, že môže zničiť celý svet a aj sa tým vyhráža ... jeho armáda mala byť druhá najsilnejšia na svete, ale je druhá na Ukrajine ... hádam sa zastrelí v bunkri, nech napodobní svoj vzor z nacistického Nemecka
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 22:21 | #7399
|
|
Rovnako ako Rusko...obaja si robia čo im práve vyhovuje ...
|
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 22:35 | #7402
|
|
Presne.
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 19:31 | #2667
|
???????????????? Ministerstvo vnútra a administratívy Poľska informovalo, že v sídle policajného riaditeľstva vo Varšave došlo k výbuchu. Jeden z darčekov, ktoré veliteľ generál Jarosław Szymczyk dostal pri svojej návšteve Ukrajiny, explodoval.
Ide o jeden z darčekov, ktoré veliteľ dostal pri svojej pracovnej návšteve Ukrajiny 11. – 12. decembra, kde sa stretol s vedúcimi predstaviteľmi ukrajinskej polície a služby pre mimoriadne situácie.
Darček bol od jedného z vedúcich ukrajinských služieb.
▪︎Úrady informujú, že na mieste sú zranení.
▪︎Poľsko požiadalo Ukrajinu o vysvetlenie po tom, čo v sídle policajného riaditeľstva vo Varšave explodoval darček od jedného z ukrajinských kolegov.
|
|
|
slaven
|
15.12.2022, 19:39 | #7387
|
|
neuveritelne
moj scenar: Ukrajina obvini Rusko, ze im tam dalo darcek s bombou pre Polsko
|
|
|
Markuss
|
15.12.2022, 19:52 | #7388
|
|
Počítam, že si pomýlili regále alebo darčeky , alebo možno ani nie
|
|
|
admin
|
15.12.2022, 19:18 | #2666
|
ball8 15.12.2022, 18:38 | #394423
No nič, asi je čas odsťahovať sa z tejto krajiny. Čoskoro si zatipujeme asi na voľby na Slovensku
Ciernokoseliar 15.12.2022, 18:52 | #697006
to trvalooo
ball8 15.12.2022, 18:53 | #697007
akože nemám nič proti tomu, že padla vláda, skôr mám problém s tým, čo vychádza v prieskumoch, mafiáni s fašistami tu budú vládnuť .. táto krajina je stratená
majster 15.12.2022, 18:59 | #697008
ty poznáš väčšieho mafiana ako bol šef parlamentu a Zmatovič a spol čo majú v.š. za chuja? Aký je Fico mafián? čo mu dokázali? koľko už bol Zmatkovič pri moci a nič, ešte mladí asi budú spomínať v dobrom na Fica!
ball8 15.12.2022, 19:11 | #697009
majster: áno poznám ale nebudeme to tu rozoberať, nechcel som tu strhnúť diskusiu k tomu, ale nevyjadriť sa k tomu, čo sa tu robí, mi nedalo ...ostanú tu fakt žiť už len dôchodcovia v tomto štáte a postupne vykapeme .. nikto mladý tu nebude chcieť ostať
|
|
|
admin
|
15.12.2022, 19:18 | #7386
|
|
* presun z hlavnej diskusie
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 20:11 | #7390
|
|
ball 8 nehnevaj sa a kde ty zijes.Mafiani boli aj budu v politike.Toto nie su mafiani?Doslova zabili Lucanskeho spinave tahy na opoziciu ich pozatvarat.Ja neobhajujem Fica,ale jedna banda ,ako druha .
|
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:35 | #7405
|
|
Redbul: Nie, väčšina z týchto ľudí nemá kapacitu na to byť v organizovanom zločine (netvrdím, že niektorí z nich nemajú minulosť alebo možno aj v súčasnosti kontakty s takými ľuďmi). SmeroHlas ale jednoznačne dokázal, aké to je, keď štát ukradne mafia. RF, RK a ich prisluhovači, dávno mali hniť vo väzení. O tom Lučanskom to dúfam nemyslíš vážne? Človek, čo bol vinný a sám si siahol na život, tak ho ideš obhajovať? Myslím, že kompletná dokumentácia je dostupná priamo na webe, čo sa stalo, ako sa to stalo, posúdky lekárov a podobne. Len slovenskí dezoláti na čele z mafiánom RF a fašistami vykrikujú niečo iné, aj keď dôkazy hovoria jasne.
|
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:15 | #7429
|
|
Obycajneho cloveka co ma svoje problemy vyzit to podla mna nezaujma.Toto bola neschpona vlada postavena na pseudo-demokracii.Obycajnych ludi to nezaujma co Fico porobil.Chcu naspat poradnu vladu-vlastenecku co sa postavi za Slovensko.
|
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:19 | #7430
|
|
A hlavne toto bol des.Postavene na psychopatickom pacientovi..a vobec cele zle.Ale osobne si myslim,ze najvacsie zlo pre Slovensko bola Saska.A to nehovorim,kto stoji za Caaputovou- PS,tak to je smrt pre vlastenecke Slovensko.
|
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:23 | #7431
|
|
A osobne si myslim,ze Fico by uz nekradol.Trochu by sa ocistil.Za mna ludi to nezaujma,chcu naspat schopnu vladu.
|
|
|
Redbul
|
16.12.2022, 14:47 | #7436
|
|
Mne osobne imponuje Republika.Ano,maju historicky taku nacisticku stopu-co mne sa nejak nepaci.Ale na druhej strane, uz sa posnuli ,a davaju to na vlastenecku kartu.Co je dobre.Vylozene len moj vseobecny laicky sukromny nazor.
|
|
|
ball8
|
17.12.2022, 11:36 | #7462
|
|
Redbul: Nemyslíš vážne s tou Republikou. Uhrík je nebezpečný v tom, že narozdiel od Kotlebu, on má IQ veľmi vysoké. Obaja majú zvrátené názory. Stačí sledovať jeho facebookovu stránku a po mesiaci ti dojde, čo je to za človeka. Selektívne vyberanie informácií, neschopnosť ospravedlniť sa za hlúposti, čo šíri. Čo je najväčší problém momentálne je ale jeho Putinofilné riťolezectvo.
|
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:18 | #2664
|
Co to tam zas som pocul v tej stoke v hlavnom prude ...Ze rusky vojaci mucia ukrajinske deti?Toto moze niekto normali povedat?Pixoviny.Hadam,nejaky clovek-vojak ,nebude mucit deti.Pixovina.To uz je moc tato kampan proti Rusku.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:20 | #7378
|
|
To aj clovek s realnym myslenim-logickym a s empatiou ,nemoze tejto propagande uverit.To je blud.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:23 | #7379
|
|
Ako bral by som,chlapov,ze mozu znasilnovat zeny...Ale mucit deti-neverim ok.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:27 | #7380
|
|
Moje slova vytrhnute z kontextu...Ale neda sa uz nic pozerat v hlavnom v prude..Vsetko bludy podsuvaju
a propagandu proti rusom.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 16:44 | #7381
|
|
Ja akoze lutujem tych Ukrajincov,ale toto uz je gol.Vedenie Ukrajiny robi propagandu.Uz len logicky ked clovek sa za mysli preco by to robili.Ruska agresia nie je zamerana na agresiu nevineho Ukrajinskeho ludu.No musel som si ulavit.
|
|
|
peto10
|
15.12.2022, 18:36 | #7382
|
|
Rusky vojak na zaciatku vojny znasilnil batola a video zavesil na telegram. Tie zvierata nemaju zabrany.
|
|
|
Redbul
|
15.12.2022, 18:47 | #7383
|
|
Nezmysel.
|
|
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:45 | #7406
|
|
Žiaľ, je to pravda. Svedčia o tom aj výpovede mnohých väznených ukrajinských dospelých. RuSSáci sú zveri, ktoré treba izolovať a obarikádovať v tej ich hnusnej chudobnej zemi. Alkoholom presiaknuté bezcenné zblúdilé individuá - 50% ruSSka.
|
|
|
slaven
|
14.12.2022, 20:42 | #2662
|
Balaam,nieco aktualne, presny opis
a velmi tazke citanie pre Teba to bude, ale je to proste tak
o tych Minskych dohodach, riadny grc, co povies? ale je to proste realita, fakty - nie vymysly a konspiracie.
Link FB príspevok
|
|
|
Balaam
|
14.12.2022, 21:17 | #7374
|
|
Fakty? Aké prosím ťa...klasicky Edov výplod podľa požiadaviek ...netuším kde Rusi UA drvia,teda okrem toho že drbu civilov a infraštruktúru lebo iné nevedia....vlastne ďakujem...nebudem to musieť hľadať o pár týždňov...UA robí presne to isté čo pred Chersonom...čo napíše Edo keď sa to UA podarí,netuším...
Pozri si jeho prvý príspevok,respektíve jeho príspevok z dňa začiatku vojny ...a potom pokračuj...veľmi kvalitná otočka,to máva často ? Lebo jeho analýzy sú na úrovni Ilka...ten tiež trafí počasie ale nie krajinu....
|
|
|
peto10
|
14.12.2022, 22:12 | #7375
|
|
Slaven opytaj sa prosim susnozruta, kde rusi drvia ukrajincov. Ja mam u neho ban. Dakujem
|
|
|
slaven
|
15.12.2022, 12:21 | #7376
|
|
rozmyslal som ze akeho bodu sa chytite a obaja toho isteho, super
naozaj tazke citanie, potvrdilo sa to
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 12:34 | #7377
|
|
To bude tým,že po tom bode už ďalšie čítanie nemá zmysel...ešte stále s sa nedozvedel že tie kolotoče v jeho názoroch sú normálne ...
|
|
|
slaven
|
15.12.2022, 20:15 | #7391
|
|
uplne chapem
list velkosti mozno A4, mozno viac
uloha: najst vec ktora sa mi nepaci a vysrat sa na ostatne fakty, veci udaje
uloha splnena Vami oboma, dobre, je to na 1ku
|
|
|
Balaam
|
15.12.2022, 21:16 | #7392
|
|
Tak skúsme ešte raz,snáď sa podarí...prvý jeho príspevok keď začala vojna a terajší stav je v pohode? Pýtame sa legitímnu otázku na ktorú nemáme odpoveď,len odbočujeme od témy...vráťme sa na začiatok a kľudne môžme ísť bod po bode...RU drvi UA ? Teda okrem civilov a civilnej infraštruktúry? Alebo to Edo považuje za správne zabíjať civilov? Potom nie je analytik ale niečo horšie....
|
|
|
ball8
|
15.12.2022, 23:47 | #7407
|
|
Zdieľať Chmelára je ako zdiedať toho boľševika smeráckeho, Blaha mu tuším hovoria.
|
|
|
slaven
|
13.12.2022, 15:57 | #2660
|
pekný príspevok, niektorí budú mať naozaj brutálne bohatého Ježiška  
https://ibb.co/6RGkBc0
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 16:29 | #7371
|
|
Asi tak,banda dementov teraz sa ešte len budú dvíhať ceny keď už vedia a tie náhle zmeny názorov zo dňa na deň budú zábavné...sa dobre vyspia a podaktorí zistia že vlastne ani pás vlády nechcú a to bolo len také chvíľkové zlyhanie...
|
|
true
|
12.12.2022, 21:36 | #2659
|
v tlači sa objavujú články o tom, že Slovač vôbec neinvestuje, financie vráža na bežné účty a do pozemkov a len mizivé percento do šperkov a zlata,
relaita?
Skoro všetci jazdíme na 12-14 ročných a starších autách
skoro všetci živoríme v 20 až 40 ročných panelákoch a 50-70 ročných prerobených rodičovských rodinných domčekoch,
výška úspor bežného Slováka má byť vzhľadom na europske merítka minimálne 8800 eur, realita? z huby do ruky,...
Sociologovia a ekonómovia z akademického prostredia dlhé roky alarmujú, že na dôstojné životné minimum na Slovensku teba minimálne 4x až 5x v súčasnosti priznanej výšky životného minima (aktuálne okolo 210 eur),...
že na na dôstojné prežitie 4 člennej mladej rodine pri snahe priblížiť sa európskemu štandardu treba mať minimálny čistý príjem 3x až 4x vyšší ako je aktuálna výška deklarovanej priemerky v národnom hospodárstve (aktuálne cca.1.250 eur)
Reál?
3/4 Slovákov zarábajú od 750 do 1000 eur mesačne, ...dôchodky sú tuším 400 eurové priemer,
dávka v hmotnej núdzi tuším 62,80 plus 2,50 príplatok mesačne,
aktivačný príspevok cca. 120 eur mesačne (4 hodiny denne musíte odrobiť na ulici pre mesto alebo charitu)
a z toho všetkého mi vychádza už len jedna jediná kardinálna otázka, na ktorú mi nikto nikdy nevie dať odpoveď:
Prečo za ostatných 33 rokov od Novembra 1989 sa tu ani raz neuskutočnil úspešný niekoľkodňový generálny štrajk?
Nie Slovač, Bedač, vy len živoríte a stredne vysokej životnej úrovni sa Vám môžu len mokré sny snívať ,...
|
|
|
slaven
|
13.12.2022, 08:08 | #7359
|
|
ja som minule nahodne zapol relaciu Peniaze, myslim v nedelu to slo niekedy okolo obeda alebo poobede a tirz tam nejaky mladenec hovoril o investovani a pripadalo mi to naozaj smiesne - ked to pocuje to velke mnozstvo ludi, ktori su radi ze nejako to daju k dalsej vyplate
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 11:01 | #7362
|
|
naša špecialita ísť do krčmy, nadávať na celý svet, štát lebo sa o mňa nestará...že tam prechlastám a prefajčim tresnem 300 mesačne je detail...veď to mojej rodine nechýba, ale je chyba štátu, že mi to nevychádza a žijem od výplaty k výplate...samozrejme sú taký čo im to ozaj nevychádza, ale sú po celom svete...je jedno aká krajina...a teraz otázka..čo zmení generálny štrajk? nič....v dobe keď sa ekonomike najviac darilo sa niečo zmenilo? nie...a mali sme vraj sociálne cítiacu vládu...
|
|
|
true
|
13.12.2022, 14:24 | #7363
|
|
vyhovoriť sa na krčmu
|
|
|
true
|
13.12.2022, 14:25 | #7364
|
|
Balaam ideš
|
|
|
true
|
13.12.2022, 14:27 | #7365
|
|
Ešte napíš že čo ľuďom v PO kraji bráni sa presťahovať do Blavy
|
|
|
true
|
13.12.2022, 14:28 | #7366
|
|
A mať sa lepšie
|
|
|
true
|
13.12.2022, 14:28 | #7367
|
|
Ale najlepšie sa bude mať nick Quake
|
|
|
true
|
13.12.2022, 14:29 | #7368
|
|
Lebo jemu ľudia z východu v krčme prepijú pol výplaty
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 14:58 | #7369
|
|
To bol príklad a nie nie je to špecialita východu,neboj sa...pozri sa okolo seba,to bude najlepšie...sú ľudia ktorý jednoducho žijú z od výplaty do výplaty a je jedno kde žijú...a môžeš sa vysmievať koľko chceš...
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 15:00 | #7370
|
|
A áno presne ako píšeš najlepšie sa bude mať Quake lebo jemu tam prepojí pol vyplati a nikto im pištoľ pri hlave nedrží aby to robili..stačí poslať prachy domov,ale krčma kde si ponadavam je lepšie miesto ako rodina...
|
|
slaven
|
12.12.2022, 14:39 | #2658
|
Znova pekne buchol klinec po hlavicke
Link FB príspevok
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 17:38 | #7349
|
|
No znova mu mu drblo kladivo na hlavu to je pravda..toto je už slušná diagnóza ...
|
|
|
true
|
12.12.2022, 18:21 | #7350
|
|
slniečkám a vlajočkárom strašne vadí táto postavička
|
|
|
true
|
12.12.2022, 18:22 | #7351
|
|
lebo sa vyzná a vie to tak pekne opísať
|
|
|
true
|
12.12.2022, 18:22 | #7352
|
|
a o tej našej paródii na prezidenta to platí zvlášť
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 18:43 | #7353
|
|
Priemerné inteligentnému človeku stačí história jeho vyplodov a má jasno....ostatok tlieska...nič šokujúce .. nenávisť je jediné čo vedia...
|
|
|
true
|
12.12.2022, 21:06 | #7354
|
|
este dobre, ze vy ste nadpriemerne a my podpriemerne inteligentni
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 21:27 | #7355
|
|
  v poriadku našiel si si kategóriu sám od seba...milé...
|
|
|
true
|
12.12.2022, 21:53 | #7356
|
|
áno, milé.
|
|
|
true
|
12.12.2022, 21:54 | #7357
|
|
akurát že ten človek svojimi vedomosťami z histórie a vojny celú vládu aj parlamet a aj vás vlajočkárov dá do vačku
|
|
|
Balaam
|
12.12.2022, 22:08 | #7358
|
|
Samozrejme veď aj s napadnutím UA mal pravdu,načo by tam Rusi šli veď to nemá význam...máme možnosť vidieť...
|
|
|
slaven
|
13.12.2022, 10:12 | #7360
|
|
očakávať že sa v ničom nebude mýliť je dosť naivné
sme len ľudia - ale mne sa jeho myšlienky pozdávajú, hlavne opis vecí a to že chce Mier a aby sa to zastavilo
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 10:53 | #7361
|
|
a zachytil si niekedy od pána "analytika", že by nejakým spôsobom reagoval na na to, čo spravilo a robí Rusko? Rusko je agresor, hádž sa o zem ako chceš...napadli druhý štát? napadli...dôvodov už bolo toľko, že ani sami nevedia čo hovoriť...biolaboratória, satanizmus, nacisti, NATO, LGBTI...veď to je smiešne... nabudúce to bude kto? Poľsko, my, Maďarsko? lebo sme v NATO? máme nacistov, LGBTI ľudí a sme satatnisti lebo nie sme pravoslávne veriaci? tu sa len tlačí naratív o ich ohrození zo strany celého sveta aký sú oni utláčaný...nech si žijú podľa seba, nás nepotrebujú...keď to bude taká super krajina a systém sami sa im tam budeme tlačiť...nikde na svete nie je dokonalý systém, nebudme naivný...
|
|
|
slaven
|
13.12.2022, 20:29 | #7372
|
|
áno, zachytil som to
k Putinovi sa vyjadril viac X, ale nesleduješ ho, takže nevieš, nevadí
|
|
|
Balaam
|
13.12.2022, 22:38 | #7373
|
|
Pozri si jeho prvý príspevok,respektíve jeho príspevok z dňa začiatku vojny ...a potom pokračuj...veľmi kvalitná otočka,to máva často?
|
|
true
|
12.12.2022, 09:05 | #2657
|
Viac ako polovica Čechov už nesúhlasí s vládnou pomocou Ukrajine
|
|
|
true
|
12.12.2022, 09:05 | #7347
|
|
Média teraz čelia obrovskému problému. Musia totižto opäť dostať verejnú mienku na "správnu" cestu a preto u bratov Čechov ako aj u nás môžeme očakávať čoskoro veľmi emotívne príspevky, najmä v spojitosti s Vianocami
|
|
|
|
Markuss
|
12.12.2022, 09:08 | #7348
|
|
Suspicions run so high that residents do not even agree which side, Russia or Ukraine, is responsible for shelling that struck various neighborhoods in the city, damaging houses and killing several dozen people.
“No one is even letting it out — who he stands for and all that,” said one resident, an older man who declined to provide his name. He was sitting beside a warm steel stove at a makeshift coffee shop called Bouchée that serves as de facto neutral territory: a place where both pro-Ukrainians and pro-Russians can get a bite to eat undisturbed, as long as they keep to themselves.
In recent weeks, Kyiv’s intelligence services have launched at least one operation and a series of arrests aimed at rooting out spies in the church, drawing condemnation from Moscow. And President Volodymyr Zelensky recently proposed outlawing the branch of the Ukrainian Orthodox Church that is loyal to Moscow, saying the measure was needed to ensure Russia is not able to “weaken Ukraine from within.”
“Western Ukraine is thinking in its own way, and Donbas is thinking in a different way,” said one of the monastery’s monks, who also declined to provide his name. He compared those from the west to “occupiers.”
The older man sitting at the Bouchée cafe had done the same, comparing Ukraine’s liberation of the town to another “occupation.”
|
|
true
|
10.12.2022, 19:05 | #2655
|
A takíto euro-zločinci rozhodujú o našich "životoch a smrti", ženúc nás do čoraz väčšej biedy a chudoby, nariaďujúc nám vo všetkom sa obmedzovať, platiť 10 násobné ceny energií, umelo vyvolanou infláciou okrádať ľudí o celoživotné úspory, prikazujúc pomaly aj to, čo máme raňajkovať a kedy ísť do postele!
|
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 19:06 | #7336
|
|
ľutujem tých ľudí
|
|
slaven
|
09.12.2022, 21:10 | #2653
|
Pekne to povedal Bukovsky
ten zmrd Sabaka sa zabudol ospravedlnit
Link FB príspevok
|
|
|
StanoDianiska
|
09.12.2022, 23:09 | #7313
|
|
Prečo nazývaš Sabaku zmrdom? To by si ho tak nazýval, aj keby ťa ratoval na covid oddelení?
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 08:49 | #7315
|
|
Je to môj názor na toho človeka.
Patril k tým hlavným ľuďom ktorí tlačili ľudí do očkovania a nezmyselných opatrení.
|
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2022, 09:39 | #7316
|
|
A ešte raz otázka: Nazýval by si ho tak, aj keby ťa zachraňoval na covid oddelení?
|
|
|
chaffee
|
10.12.2022, 10:42 | #7317
|
|
Bukovský by ti tam dal aspoň orechy
|
|
|
Quasimodo
|
10.12.2022, 11:21 | #7318
|
|
Skôr špinavý pes
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:47 | #7319
|
|
StanoDianiska, tento chlap sa bude smažiť v pekle
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:47 | #7321
|
|
s tym zmrdom suhlasim
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:48 | #7322
|
|
ja by som ho nazval este horsie zle radej sa zdrzim !
|
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:50 | #7324
|
|
SyanoiDianiska, ako ty nazves takeho cloveka co tvrdil toto: Peter Sabaka tvrdil, že ženy v produktívnom veku „rozhodne nie sú rizikové“ z hľadiska trombóz pri očkovaní mRNA vakcínami Pfizer a Moderna, doslova že „nič také zaznamenané nebolo, v žiadnom prípade nie“.
|
|
|
true
|
10.12.2022, 12:50 | #7325
|
|
ked zmrd je podla teba zly nazov !!!
|
|
|
StanoDianiska
|
10.12.2022, 12:55 | #7326
|
|
Takže na človeka, ktorý pomáhal reálne pacientom v nemocniciach, zachraňoval im životy, ideme nadávať. A človek, ktorý nerobil nič (teda neviem o tom, že by Bukovský bol pomáhať na covid oddeleniach), iba táral na youtube, je super a "pekne to povedal". Zvláštne zmýšľanie toto.
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 13:00 | #7327
|
|
Jasné a iné svetové kapacity vraveli že všetci očkovaní budú už dávno po smrti....a teraz čo? Kde sú tie hviezdy Facebooku čo im ľudia žrali cipovanie? Ovládanie ľudí cez 5g a podobne ? Kde boli všetci bojovníci keď ťa sranda začala? Všetci akurát tak pindali že na ľudí štát sere a nech skapu veď o to im ide ...a zrazu keď sa dalo očkovať tak opäť zlá vláda lebo politici na prvom mieste a obyčajný človek nech skape ...takýto ste bojovníci...posratý na začiatku a hrdinovia na konci
|
|
|
indigo
|
10.12.2022, 14:03 | #7328
|
|
Veľa sa písalo o tom uznávanom hepatológovi, čo chodil k Bukovskému do štúdia: antiráškár, antivaxer, spolu sa bavili na skafandristoch, ktorí sa boja zložiť skafandre po vakcíne, lebo sami jej asi neveria.
Keď sa sám odborník ocitol u skafandristov, zmenil názory tak, že po záchrane života sa ešte dal aj zaočkovať
Koľko jeho pacientov však zbytočne stratilo termíny, koľkí fanúšikovia hoaxov dopadli aj horšie, lebo uverili odborníkom s menšinovými názormi?
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 14:04 | #7329
|
|
Stano k tomu len moja mala poznamka.
Keby debilna vlada a aj Sabaka spravili to, co Bukovsky navrhoval na zaciatku: nakupit ludom velke mnozstva vitaminov C,D a neviem ake, ale tie dva su hlavne - namiesto toho vlada dala na debilne nezmyselne plosne testovanie miliardy ... tak ver mi, ze by sa tisice ludi zachranilo !
Problemove skupiny, hlavne dochodcovia samozrejme ziadne vitaminy nemali, lebo su drahe. Takze tak. Ja sam osobne som velke mnozstva vitaminov daval do seba, od zaciatku.
U Teba to je taranie, OK, u mna to taranie nie je, bodka. Ale ja fajn, ze si to mozme takto v pohode vysvetlit
P.S. luto mi je tych mladych zdravych ludi, co teraz odchadzaju z "neznamych" dovodov oficialne.
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 15:54 | #7330
|
|
Tisíce hej, číslo od brucha lebo mne to pomohlo...mladý zomierali,zomierajú a budú zomierať ...mimochodom na zozname mŕtvych športovcov bol aj Ericssen ale prečo hral v Katare netuším...asi to očkovanie ...takže toľko k faktom...klasika...dojem a realita...
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 17:17 | #7331
|
|
ano, Balaam, je to cislo z brucha / lebo je to moj nazor a nazor inych tiez.
- stale ludia zomierali, ale to co sa deje posledne roky je nasobne vacsie mnozstvo, mozno to nevnimas, mozno to nesledujes ... ale je to masaker, poviem Ti, skus si o tom nieco vyhladat, uvidis to sam
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 17:19 | #7332
|
|
k tym vitaminom, mne je jasne ze ty a Stano tomu nebudete verit, nebudete suhlasit
pohoda ... ale ja mam iny nazor ... imunita je podla mna brutal dolezita a vitaminy by ju znacne posilnili ... no ale miliardy sli na to nezmyselne debilne plosne testovanie, co uz, debilna vlada
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 18:09 | #7333
|
|
Aj iný ľudia majú názor že zem je plocha ...na realite to nič nemení...posledné roky sa nedeje nič výnimočné...internet a sociálne siete je odpoveď ...skús porozmýšľať ako si sa dozvedel o niekoho smrti pred 10 rokmi a dnes....možno súvislosť nájdeš ...
|
|
|
indigo
|
10.12.2022, 19:05 | #7334
|
|
Kedysi som si myslel, že nevedomosť Slovákov spočíva v neinformovanosti. Po zavedení internetu som zistil, ako veľmi som sa mýlil.
Nevychádzam z domu a často aj z údivu. Hlavne z toho, koľko ľudí si myslí že pandémia neexistuje.
Milan Lasica
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 20:21 | #7337
|
|
MUDr. Brokolica, ktory si za 30 rokov nedokazal urobit ani jednu atestaciu a nikdy skutocny lekar nebol.. Protiprdkove diety su jedine co dokazal robit. Potom ale prisiel covid, objavil youtube a kopec ludi, co hltaju nemainstreamovy obsah a sikovne to dokazal vyuzit.
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 22:39 | #7338
|
|
chapem, vitaminy su na prd ... tak si len dajte vsetci do googlu napr. "vitamine c, d and covid"
Najde Vam kopec clankov, samozrejme vymyslene hoaxy od Bukovskeho su to vsetko
|
|
|
slaven
|
10.12.2022, 22:41 | #7339
|
|
jeden z prvych clankov https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8840673/
citujem> "Of note, there is significant overlap in the risk factors for vitamins C and D deficiency [16,76] and those for severe COVID-19 morbidity and mortality [23]. Therefore, restoring optimal vitamin C and D status in people with risk factors for both COVID-19 and vitamin deficiency may help to attenuate not only the risk of infection, but also the severity of complications."
-------------
ale jasne, su to pre Vas len hluposti a vymysly od Bukovskeho a ludi mozno co si myslia ze Zem je plocha a podobne shity sem vytiahnete ako argumenty, hura ... vsetko chapem.
|
|
|
Balaam
|
10.12.2022, 22:45 | #7340
|
|
Ja tu nevidím spochybnenie účinkov vitamínov...ty áno?
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:16 | #7341
|
|
Brat vitaminy ako prevenciu je fajn, ale nie je to nejaky vseliek ako to Bukovsky prezentuje. Naopak su studie, ktore hovoria:
Based on current evidence, vitamin D deficiency or insufficiency was not significantly linked to susceptibility to COVID-19 infection or its associated death. Vitamin D supplements did not significantly improve clinical outcomes in patients with COVID-19, and the overall GRADE evidence quality was low, which suggested that vitamin D supplementation was not recommended for patients with COVID-19.
https://nutritionj.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12937-021-00744-y
Bukovskeho problem je, ze si vezme studiu, vyberie si z nej len to co sa mu hodi a zvysok ignoruje, vid jeho posledne video o vit D:
Link FB príspevok
A toto robi pravidelne a ked mu to niekto vyvrati, tak sa zacne vyhrazat zalobami.
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:26 | #7342
|
|
In this large, randomised, primary prevention trial, supplementation with cod liver oil, a low dose vitamin D supplement, was not associated with a reduction in the incidence of SARS-CoV-2 infection, serious covid-19, or other acute respiratory infections compared with placebo. Only low grade side effects were reported, and fewer participants reported side effects in the cod liver oil group than in the placebo group.
https://www.bmj.com/content/378/bmj-2022-071245
This study found that implementation of a test-and-treat approach to correct suboptimal vitamin D status in the UK population was safe and effective in increasing 25(OH)D concentrations in people aged 16 years and older with baseline concentrations
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:27 | #7343
|
|
nejako to blbne..
This study found that implementation of a test-and-treat approach to correct suboptimal vitamin D status in the UK population was safe and effective in increasing 25(OH)D concentrations in people aged 16 years and older with baseline concentrations
|
|
|
peto10
|
10.12.2022, 23:29 | #7344
|
|
tak co je s tym?
tu je aspon link, https://www.bmj.com/content/378/bmj-2022-071230
tieto studie su randomizovane a dvojito/stvorito zaslepene narozdiel od studie, na ktoru sa odvolava Bukovsky a kde zamlciava jej nedostatky...
|
|
|
|
slaven
|
11.12.2022, 21:33 | #7346
|
|
svoj nazor som povedal ... a nepovedal som ze je to vseliek, ale zeby to velmi pomohlo a vela ludi by zbytocne nezomreli
to je cele .. za tym si stojim
|
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 17:41 | #7309
|
|
„To, čo sa deje v USA, to príde aj k vám. Ak sa v Amerike verejne vyjadríte proti genderovej ideológii, tak prídete o prácu a zničia vás. Alebo keď neprijmete kritickú rasovú teóriu, tak tam nemôžete učiť. A to všetko legálne."
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 17:42 | #7310
|
|
Neviem aky na to mate nazor, ale mne to pripada ze presne k tomu to smeruje
|
|
|
somra
|
09.12.2022, 17:56 | #7311
|
|
tak troška viac spíš, a poriadne spíš.. pretože to tu už dávno prišlo. Razie NAKA u Rostasa , Harabina Hambalka ! a podobne takže riadne spíš. už to tu davno mame
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 20:39 | #7312
|
|
tak hej, ja si rad pospim, mas pravdu
|
|
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:47 | #7304
|
|
Ale že ľudia schudobnejú to im nevadí
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:47 | #7305
|
|
A zvyšok sveta opačne
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7306
|
|
Kokotizmus
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7307
|
|
Eú
|
|
|
true
|
09.12.2022, 16:48 | #7308
|
|
Hnus
|
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:08 | #7299
|
|
toto sa bude diať všade slaven - nie len v Košiciach
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:08 | #7300
|
|
u nás zatiaľ nič ale očakávam to
|
|
|
true
|
09.12.2022, 09:09 | #7301
|
|
v blízkej dobe, možno január to bude oznámené
|
|
|
true
|
07.12.2022, 20:50 | #2648
|
Blokovanie účtu na facebooku, lebo váš príspevok porušuje “normy komunity” je iba malá ochutnávka toho, čo prinesie svet ovládajúci novodobý fašizmus zo systémom sociálneho kreditu. Zatiaľ sú to len sociálne médiá, potom to budú digitálne peniaze, prístup ku službám, zdravotníctvu a životným potrebám čo Vám zablokujú. Je to o absolútnej kontrole a ovládaní ľudí k účelom dosiahnutia ich slepej poslušnosti a zbavenia posledných zvyškov slobody i vlastného názoru....   ( systém sociálneho kreditu je inovatívny prístup k monitorovaniu, hodnoteniu a regulácii správania osôb. Systém sociálneho kreditu bude mať výrazný dopad na konanie jednotlivcov, firiem a inštitúcií. Základným cieľom systému je získať efektívnejšie nástroje riadenia správania -Wikipédia )
|
|
somra
|
07.12.2022, 20:31 | #2647
|
Rusko nedokázali podmaniť Rimania, ani Napoleon ani Hitler, a Amerika s Eu si myslia ze to dokazu? kedy sa poucia? a daju rusku pokoj?
|
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:39 | #7270
|
|
Nech sa spakuju doprdele domov do ich raja a bude pokoj...tak jednoduché ...
|
|
|
Balaam
|
07.12.2022, 21:40 | #7271
|
|
A nebyť Američanov a tvrdohlavosti Hitlera tak tu veselo hajlujeme...teda aj by sme vôbec žili ...
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 13:40 | #7281
|
|
vždy dobro zvítazí pretože bude porazených považovať za zlo a to sa samozrejme vsugeruje obyvateľstvu. Takze ak by vyhral Hitler tak by sme boli hrdí že sme porazili židoboľševizmus ktory uvernym financnym systemom zootrocuje svet proste by sme boli hrdi ze sme porazili svetovy financny kartel. ale prehral tak sme hrdi ze sme porazili diktatora Hitlera
|
|
|
true
|
08.12.2022, 15:02 | #7282
|
|
Balaam, precitaj si to a vela pochopis
|
|
|
|
true
|
08.12.2022, 15:03 | #7284
|
|
Válka skončí ve chvíli, kdy Západ uzná, že Rusko je regionální mocnost, nebo kdy se ukáže, že Rusko mocnost není.
Všechno ostatní je divadýlko pro civilisty. Účelem války není obsadit Ukrajinu, ale ukázat světu, kdo je na ukrajinském území silnější. Jestli Rusko, nebo NATO. Se ztrátami se počítá.
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 15:39 | #7285
|
|
málo ludí pochopí že vojna v 1945 neskoncila ale stale pokracuje pretoze nekomu vadi ze rusko ma takmer vsetky nerastne suroviny atd. OSN je nesvojpravna organizacia
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 16:14 | #7286
|
|
Rozmýšľam keď bolo Rusko naposledy napadnuté, mimo druhej svetovej...hmm..za to naopak je pekná zbierka....na UA území sa akurát ukazuje aký sú neschopný,nič iné ...infraštruktúra a civilné ciele je jediné čo dokážu...prezentovali sa ako najsilnejšia armáda sveta a je to banda idiotov nič viac...pozdravujem ambasádu a doporučujem menej vodky aj keď vlastne v tomto stave je to jediné čo im zostava...
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 18:56 | #7287
|
|
tak dôkaz toho kvoli čomu USA túži ovládnuť rusko sú základňe NATO. Vtedajsi sovietsky zvaz dostal záruku od USA že základňe NATO sa nebudu rozširovať na východ. Avšak boli hrubo oklamaní a NATO sa začalo rozširovať na východ.Takže ich USA hrubo podviedlaa oklamala.Toto rozširovanie NATO k Ruskym hraniciam je jasny dokaz že prekročili hranice ktore prekročiť nemali a zašli dalej ako si mohli dovoliť. Kebyže USA nechcu podmanit rusko tak nerozširuju NATO k ruskym hraniciam a to mi nikto nevymluví
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 19:26 | #7288
|
|
Sovietsky zväz neexistuje,takže akékoľvek zmluvy,záruky sú neplatné rovnako ako sú neplatné akékoľvek zmluvy uzavreté v rámci Československa,juhoslavie atď....tento argument je kravina lebo nás do NATO nechceli a spolu s cechmi,poliakmi,maďarmi sme sa my tlačili do NATO a nie že nás NATO volalo a chcelo...takže tieto argumenty sú kravina ako všetko čo Rusi hovoria...najnovšie chce Poľsko zabrať UA a iba Rusko ich zachráni ...nech prestanú chlastat,zbalia sa doprdele domov do ich raja plného nerastného bohatstva a žijú sa ako Saudi,ktorý svoje nerastné bohatstvo využili pre seba ako krajinu a nie pre kamošov ktorý sa predbiehajú komu trčia z Putinoveho zadku menej nohy....
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 19:33 | #7289
|
|
poviem to takto Gorbačov sľubil Amerike rozpad ZSSR s tým že amerika slubila nerozširovanie NATO na vychod, takže dohoda bola a a bola nedodržana zo strany Ameriky to je fakt.
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 19:38 | #7290
|
|
vstúpili sme sami tieto krajiny ale kocky už boli hodené pred tým, tak to sa bavime o sfere vplyvu a to si diriguju iba veľmoci
|
|
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 19:59 | #7293
|
|
Nič podpísané nebolo,Sovietsky zväz neexistuje a nie NATO chcelo nás ale my sme chceli do NATO....ešte niečo?
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 20:07 | #7294
|
|
že su to politicke kecy
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 20:09 | #7295
|
|
Presne tak ,takže sa môžu zbaliť a ísť si užívať svoje nerastné bohatstvo a život ako Saudi...
|
|
|
somra
|
08.12.2022, 20:14 | #7296
|
|
OTTO VON BISMARCK ROK 1848: „Sila Ruska môže byť podkopaná iba jeho oddelením od Ukrajiny. Treba Ukrajinu nielen oddeliť, ale aj postaviť ju proti Rusku, národ rozdeliť na dve časti a potom sa len dívať, ako brat zabíja brata. Preto musíme nájsť a vychovať zradcov z prostredia ukrajinskej nacionalistickej elity a s ich pomocou zvrátiť situáciu až do štádia, keď budú Ukrajinci nenávidieť všetko ruské. Všetko ostatné je len otázkou času."
|
|
|
Balaam
|
08.12.2022, 20:28 | #7297
|
|
Jasné záznam o tom neexistuje a hlavne v roku 1848 sa vôbec v diplomacii Ukrajina nepoužívala....
A malý náhľad do histórie....
Po rozpade Sovietskeho zväzu boli vzťahy Ukrajiny a Ruska dobré. Na území Ukrajiny zároveň po rozpade ZSSR zostali dislokované jadrové zbrane 43. raketovej armády. Medzinárodné spoločenstvo tlačilo Ukrajinu k jadrovému odzbrojeniu. V decembri 1994 bolo podpísané tzv. Budapeštianske memorandum, v ktorom sa Ukrajina zaviazala zlikvidovať svoj jadrový arzenál alebo ho odovzdať Rusku, pričom Rusko (B. Jeľcin), Spojené kráľovstvo (J. Major) a Spojené štáty (B. Clinton) mu zaručili nedotknuteľnosť hraníc v zmysle Záverečného aktu Konferencie o bezpečnosti a spolupráci v Európe (tzv. Záverečný Helsinský akt). V roku 1996 boli z Ukrajiny odvezené posledné jadrové zbrane. Ich posledné nosiče na ukrajinskom území boli Ukrajinou zničené v roku 2001.
Takže jediný kto porušil písomnú dohodu a zmluvu je Rusko...
|
|
|
slaven
|
09.12.2022, 09:05 | #7298
|
|
ústne dohody neplatia
záznam neexistuje
...
no je mi smiešno až
Histori neojebete, aj keď ju pokrútite.
|
|
|
Balaam
|
09.12.2022, 10:30 | #7302
|
|
Pre niekoho neplatia dohody ani na papieri a tvrdiť o niekom že niečo povedal bez dôkazu je vlastne ok...to môžem povedať že s Maďarmi sme sa dohodli že nám bude MOL účtovať ceny na pumpach za euro ale náš odrbavaju ...genialne
|
|
|
Balaam
|
09.12.2022, 10:37 | #7303
|
|
Ani najpriaznivejší výsledok vojny nikdy nepovedie k rozpadu Ruska, ktoré stojí na miliónoch veriacich Rusov gréckeho vyznania (teraz sa volá pravoslávne vyznanie). Posledne menovaní, aj keby v dôsledku medzinárodných zmlúv boli rozdelení sa beztak rýchle znova zjednotia, tak ako nájdu k sebe cestu oddelené kvapky ortute. Je to nezničiteľný štát ruského národa, silný svojou klímou, svojimi priestormi a svojou nenáročnosťou a povedomím o potrebe chrániť svoje hranice. Tento štát sa dokonca aj po úplnej porážke bude stavať na odpor našim potomkom a bude usilovať o revanš proti protivníkom...” Otto von Bismarck, Berlín, 3.5. 1888
Toto je to,čo povedal Bismarck a čo si niekto upravil ako potreboval...takže históriu ojebava a prekrucuje niekto iný..
|
|