Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy
MS 2026 vo futbale súťaž


Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu NaseTipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 514 | 515 | 516 | 517 | 518 | 519 | 520 | 521 | 522 | 523 > >>

petert22 20.06.2023, 16:26 | #7104
https://prnt.sc/sgcxUarEJx_w
Quake 20.06.2023, 15:20 | #7103
Ďakujeme za všetko, Zuzana Čaputová.
Absolútny rešpekt. Znášať útoky sedlakov, dezolátov, zakomplexovaných politikov ako je Fico, Blaha či zmrdošušeň Chmelár, to chcelo riadnu davku trpezlivosti. Bohužiaľ sa ukazuje, v akom rozklade je naša spoločnosť. Rusofilní smradi, konšpirátori, antivaxeri či jednoducho nešťastní ľudia, čo za svoj dogabaný život vinia každého uspešnejšieho, to zvladli.
Ešte raz - ďakujeme **21
  Quake 20.06.2023, 15:32 | #18387
  Suverénne najpopulárnejší slovenský politik. S veľkou dôverou a bez akejkoľvek snahy útočiť, byt agresívmy alebo vulgárny. Spravila toho megaveľa pre Slovensko a určila smer, akým by sme sa ako krajina mali uberať. Plne podporila Ukrajinu a za to jej patrí veľká vďaka.
Dúfam, že si vyberieme dôstojného nastupcu, ktorý pôjde v jej šľapajách. **21
  ball8 20.06.2023, 16:29 | #18388
  Veľká škoda jej bude. Snáď bude vhodný kandidát, napr. dlho spomínaný Ivan Korčok.**08
  slaven 20.06.2023, 17:38 | #18392
  Takze ide sa presne podla planu, Korcok bude dalsia podporovana figurka?
Dakujeme pni Zuzana, stacilo, velmi dobre rozhodnutie pre Slovakov **26
- jej podpora bola uz minimalna, uz si to asi aj sama uvedomila a hlavne jej podporovatelia
  Balaam 20.06.2023, 17:54 | #18393
  Korcok ďalšia podporovaná figúrka **01 každý kandidát je podporovaný buď z východu alebo západu…takže sa tu hrať na pekných že chceme pronarodneho,konzervatívneho prezidenta najlepšie Edo Chmelar,Fico alebo Danko je pre tuto krajinu vyhra…nikto nie je povinný znášať útoky na svoju rodinu,vyhrážky a podobne…ešte stále môže skončiť tak,že dianie v tejto krajine bude ovplyvňovať oveľa viac ako z úradu prezidenta…kľudne všetci tý,čo teraz oslavujú, budú ešte plakať že tu nezostala s tými nulovými kompentenciami ktoré prezident tohto štátu reálne má….
  Quake 20.06.2023, 17:57 | #18394
  Že jej podpora bola minimálna...
Tak toto bol asi vtip mesiaca, slaven **02
Na Slovensku nenájdeš populárnejšieho politika a ak by kandidovala, bola by suverénnou favoritkou.
Ale však kludne nech si vyskúša kandidovať Edko Ch. alebo Pišta H. **03
  slaven 20.06.2023, 18:05 | #18396
  Quake ... pozri sa kolko % ludi ju zvolilo, pozri sa na jej % a hlavne na to ako bola neschopna a len sa pchal do riti istym ludom a organizaciam. Dakujeme, stacilo.

Napr. cisla https://sita.sk/fico-je-v-rebricku-doveryhodnosti-treti-caputova-vedie-a-heger-je-za-kollarom/

Caputke dôveruje 14 percent a skôr dôveruje ďalších 20 percent respondentov

a na druhej strane: Nedôveru voči prezidentke však podľa prieskumu pociťuje 48 percent opýtaných.

to je realita ale ty si ides stale svoje, ale ja Ti to neberiem, tu sa NEZHODNEME, mame diametralne predstavy o dobrom prezidentovi/politikovi, takze je to uplne o niocom diskutovat, lebo to k nicomu nevedie. Takze uz sa nebudem vyjarovat, len si sem napisem svoj nazor, ako vzdy, na to tato stranka je **21
  slaven 20.06.2023, 18:07 | #18397
  alebo Link na článok na doméne pravda.sk

Dôveruje jej 41 percent opýtaných, nedôveruje 48

Takze nie, nie je ziadna prezidentka vacsiny ludi (rovnako ju ani vacsina ludi nezvolila, pozri kolko % Slovakov bolo volit a kolko jej dalo hlas ...) , ale mensiny. Ja viem, ani to neakceptujes, pohoda **03
  ball8 20.06.2023, 18:07 | #18398
  Quake, my, čo máme radi inteligenciu a slušnosť, máma smolu. slaven, čo má rád autoritárov, ten sa teší. Ale nebojme sa, snáď ten Korčok, alebo niekto podobne kvalitný sa nájde **21
  ball8 20.06.2023, 18:09 | #18399
  slaven: Tu sa naopak mýliš. Aby si bol prezidetnom, musí ťa zvoliť nadpolovičná väčšina hlasov. Tí, čo voliť neboli, v podstate súhlasia s výsledkom. Pani prezidentka **21
  slaven 20.06.2023, 18:12 | #18401
  Nemylim sa .. pisem o realnych cislach, precitaj si to este raz. To ze slo volit male % ludi (okolo 41) a z toho maleho % ju zvolila vacsina je pravda, ale pisem o inom, o realnych cislach, o tom kolko % ludi ju uznava ako dobru prezidentku. Ti co neboli volit sa na to vysrali, neviem ako si z toho vydedukoval, ze podporuju prezidentku, ale nevadi.
  Balaam 20.06.2023, 18:29 | #18402
  Dedukuješ správne ale ako mám potom brat výsledky parlamentných volieb? Príde voliť 60% ľudí z toho dá 30% strane xy …ta strana ovplyvňuje výrazne život na Slovensku a nevšimol som si že by ich všetci ľúbili …..a keď sa ta väčšina nasere a ide protestovať lebo uz toho majú dosť tak to je potom ta americká ambasáda? Soros?
  slaven 20.06.2023, 18:31 | #18403
  vysledky parlamentnych volieb ber rovnako ako prezidentskych
  Balaam 20.06.2023, 18:44 | #18404
  Ahaaaa tak toto je zaujímavá optika ….lebo ani jedna strana nemala nikdy takú podporu ako jeden človek….takže aj napriek tomu ako operuješ s číslami je holý fakt že jeden človek mal viac ako strana kde je x ľudí…
  ball8 20.06.2023, 19:23 | #18406
  Tí, čo nevolia, súhlasia s výsledkami. Keby nesúhlasili, idú voliť.
  Quake 20.06.2023, 19:34 | #18408
  Ty môj.boh, ty si mal čo z matematiky a šratistiky?
To je jak s papagájom sa hadať...škoda debaty
  Balaam 20.06.2023, 19:43 | #18409
  To nie je úplne pravda…ja nemusím ísť voliť lebo vážne tam nie je nikto,komu by som veril a odovzdal mi hlas…no keď ide krajina do sraciek kľudne môžem ísť protestovať a vyjadriť názor, bez ohľadu či som bol voliť…
  ball8 20.06.2023, 19:53 | #18410
  Balaam: Pri tak veľkých možnostiach si má možnosť vybrať takmer každý. Ale áno, rozumiem tvojej poznámke.
  slaven 20.06.2023, 20:53 | #18413
  par poznamok:
- moja zaujimava optika je moja optika, je to OK, porovnavat % je ale na dlhsiu diskusiu, pretoze mas kopec stran a len jedineho prezidenta... pri stranach si mozes vybrat, ktorej veris, tam sa % pekne rozdelia ... pri prezidentovi su len 2 moznosti, bud mu veris, alebo nie. Nie je tam dalsia moznost, ze veris inemu prezidentovi, kedze neexistuje ...
- kopec ludi nejde volit, lebo je im ukradnuta zasrata politika a su z toho znechuteni ... nema to nic spolocne s tym, ci suhlasia s vysledkami, vysledky su im ukradnute - ak by neboli, predsa pojdu volit nie? proste fucked it a ziju si svoj zivot
- z matiky stale 1, zo statistiky som to tiez mal myslim na Acko, mozno Bcko, nepamatam. Ked sa tu vystatujes cislami, ved napis kolko ludi jej dalo hlas, kolko % z populacie a budes mat realitu, na ktoru ziadnu statistiku nepotrebujes, len zakladne vypocty.
- niekto vyjadri svoj nazor aj tym, ze na nich serie - serie na volby, ignoruje ich. Poznam takych ludi aj osobne.
Markuss 20.06.2023, 15:07 | #7102
**01 bye bye
slaven 20.06.2023, 14:28 | #7101
na tom obrazku je muz, ci zena? - https://ibb.co/16gs3BW
  slaven 20.06.2023, 14:29 | #18381
  Inak mohla by sa ist stratit do sveta nie?
  StanoDianiska 20.06.2023, 14:41 | #18382
  B-complex urobila toho pre ľudí veľa, je to skvelý umelec. Či podľa teba slaven urobila niečo zlé, niekomu ublížila?
Jej legendárna pesnička je hudobný skvost: Link YouTube video
  slaven 20.06.2023, 14:43 | #18383
  urobila a umelec? to vazne, takze aj to aj to, hybrid ci co to je vlastne?
  slaven 20.06.2023, 14:44 | #18384
  mne neublizila nijako, ale ked citam nejake vyjadrenia tejto osoby muzo/zeny tak mi je na vracanie **14
  StanoDianiska 20.06.2023, 14:47 | #18385
  Opakujem, áno, urobila a áno, je skvelá umelkyňa. Mne je na **14 z takých ako ty.
  Quake 20.06.2023, 15:20 | #18386
  Komplexy, slaven? **02
  RUTY 20.06.2023, 16:55 | #18389
  Pustil som si tu pieseň a vydržal som to počúvať 2 min. To už keď toto je super umelec. Asi musí na niečom ficat. Ale v pohode každý má iný vkus **01
  ball8 20.06.2023, 17:27 | #18390
  Ja tiež Drum and Bass nemám rád, ale tak to je asi vedľajšie **01 To ti docení komunita, ktorá takú hudbu počúva.
  slaven 20.06.2023, 17:35 | #18391
  ano Quake, komplex ...
urcitu paralelu vidim v jednom debilkovi z Kosic, chora hlava s menom Kalmus
jeden z clankov o nom, kto ho nepozna - Link na článok na doméne sme.sk
  Balaam 20.06.2023, 17:58 | #18395
  Ono je to jednoduché, v tomto katolibane nesmieš vybočiť zo škatuľky a už vôbec dáko vyjadrovať …nesmieš…si iný ….toto sme tu už raz mali a nedopadlo to dobre ….to je ta sloboda slova …
  slaven 20.06.2023, 18:10 | #18400
  Balaam, suhlas, slobodaslova, presne o tom to je. Na inom webe by uz boli moje nazory ZMAZANE, lebo nepasuju. Mne nevadi ak niekto vyboci zo skatulky, mne vdia tie chore veci, ktore tito ludia podporuju - aj pedofiliu, aj rozne zvratenosti na zakladnych skolach, ale vy tomu tlieskate, JA NIE, preto sme rozlisni a preto sa NEMOZEME zhodnut v istych veciach ano nahodou. Ja som si toho plne vedomy **03
  Balaam 20.06.2023, 19:21 | #18405
  Ak nájdeš príspevok kde tlieskam pedofíli a iné “zvrátenosti” máš u mňa fľašu akú si vyberieš a už sa tu nikdy neukážem….
  Balaam 20.06.2023, 19:25 | #18407
  A k tomu mazaniu …jediný človek čo by dostal BAN inde a už dávno bez pardon by boli true a Redbul….najprimitivnajsia Ruská propaganda…že sa nezhodneme v x veciach je ok ale v ich prípade diskusia odpadá…ty síce reaguješ ako chces a na čo chces ale reaguješ normálne …
  slaven 20.06.2023, 21:24 | #18414
  - tak netlieskas, ale ked je tu nieco o tom zeno/muzovi tak nenapises nic, ze je to chora osoba, kedze ona a jej denik to podporuju
- nesuhlasim, moje prispevky by boli tiez davno zmazane, aj ked nepisem neslusne a podobne ... (osobna skusenost je aj ta, ze boli zmazane, pristup zamietnuty - prisom som naozaj nikomu nenadaval, nepisal hrubo, neurazal)
  Balaam 20.06.2023, 22:40 | #18417
  Nenapíšem nič, lebo ty ľudia tu existujú x rokov a kým to nevytiahli a nezačali zneužívať ľudia v politike tak to nikoho netrápilo…aj Blaha si bol na duchovnom pochode spraviť fotecku…vtedy to problém nebol…takže nebudem písať o tom že je to choré, keď to choré nie je ale je to len zneužívané ako téma…rovnako ako strach z vojny ktorý tu ešte budeme mať x mesiacov už len čakám kedy tu začnú napádať utečencov…lebo oni nás napadajú každý deň …
  Balaam 20.06.2023, 22:53 | #18418
  Napísať nič neslušne nemusíš, keď ma admin nastavené pravidla ktoré porušíš nevidím dôvod prečo by niekoho nezablokovali…a dnes je zvláštna doba kedy sa čokoľvek,akýkoľvek názor musí brat do úvahy nech je to akákoľvek kravina a potom sa divíme že ľudia veria chemtrails a u susedov už majú čistých šialencov co sú obyvatelia Československa,vydávajú si občianske lebo oni majú názor že rozdelenie ceskoslovenska je de facto fake,sme spoločný štát, idú si zobrať svoj majetok, polícia je firma oni sa preukazovať nemusia,úvery,hypotéky sú neplatné atd…to ako vážne? Tu si ľudia vôbec neuvedomujú že toto je presne ten typ hybridnej vojny o ktorom sa stále hovorí,štát je v prdeli a sleduješ rozklad spoločnosti v priamom prenose…toto skončí zle…a ked si to uvedomíme bude neskoro…
slaven 20.06.2023, 13:32 | #7100
ElektroDebilizmus **11
Zbavit sa Focusu a podobne, tlieskam hlupakom **26
Link na článok na doméne pravda.sk
ball8 20.06.2023, 12:28 | #7099
https://vosveteit.zoznam.sk/efektivna-obrana-proti-hypersonickym-raketam-je-na-svete-na-tohtorocnom-...

Tak máme tu systém na proti hypersonickým raketám.
slaven 20.06.2023, 11:21 | #7098
Takto sa to robí, do psej matere **16
Link FB príspevok
  ball8 20.06.2023, 11:51 | #18371
  Nejako nerozumiem, SaS má dlhodobo v prieskumoch od 5 po 7 percent. Aký 20% nárast má ujo od fašistov na mysli? (V tomto prieskume 7,2%)
  StanoDianiska 20.06.2023, 11:54 | #18372
  ball8, asi myslí 20% nárast, čiže napr. z 5% na 6%.
  peto10 20.06.2023, 11:56 | #18373
  Ved ten prieskum platilo Nko, ale tak Tarabove tupe ovce zhltnu vsetko....
  ball8 20.06.2023, 12:00 | #18374
  StanoDianiska: Však ale to je stále len zvýšenie v tom prípade o 1 percento z podielu hlasov a to je stále na úrovni štatistickej chyby. Ten človek je nevzdelaný, vidno, akou inteligenciou ten človek oplýva.

Ten chlap nerozumie ani percentám boha **02 a tí dezoláti v komentároch pod jeho príspevkom tiež nie
  StanoDianiska 20.06.2023, 12:15 | #18375
  ball, tiež som sa pozastavil nad tým výrazom "SaS vyletela". Asi to pre jeho sledovateľov stačí, takéto primitívnosti.
  ball8 20.06.2023, 12:18 | #18376
  Chápeš, keby sa robil prieskum presne na 1000 ľuďoch, tak priemerne by ich volilo okolo 60, teraz 72 **12**08 SaS kvôli tomu zaplatila podľa neho čosi okolo 11 000€ **02 Toho človeka treba poslať do školy, nech nerobí hanbu slušným ľuďom
  Quake 20.06.2023, 12:21 | #18377
  Krásna odpoveď Viskupiča pod statusom Tarabu:

Tomáš,
Toto je výrazne pod Tvoju úroveň. Ja ťa poznám ako inteligentného a rozmýšľajúceho človeka.
Predpokladám, že aj tvoja strana si robí rôzne výskumy tém či focus grupy. Predpokladám, že tiež používaš niektorú z renomovaných agentúr...a predpokladám, že im za ich prácu zaplatíš. Len či to robíš rovnako transparentne ako my.
My sme seriózna strana so zodpovedne vedeným transtarentným účtom, kde vidíš v reálnom čase každý jeden výdavok. A platíme za vykonanú prácu. No a keď si pozrieš aj ďalšie položky na účte, vidíš že makáme na kampani.
Jasné, že nepripustíš a nenapíšeš, že kampaň prináša výsledky...jednoduchšie je napísať, že sme si kúpili výsledok. Ale zároveň takéto tvoje uvažovanie Ťa spochybňuje aj v očiach tvojich voličov. Pretože aj tvoji voliči sú inteligentní ľudia - pracujú a vnímajú, že práca prináša výsledky.
Prosim, akú agentúru používaš na meranie tém a focusové výskumy ty (alebo SNS)? Vopred ďakujem za odpoveď.
  slaven 20.06.2023, 12:29 | #18378
  Peto10: ten prieskum platilo Nko z peňazí SAS?
  peto10 20.06.2023, 12:35 | #18379
  nie, platil ho dennin N

Saska si objednala vlastny prieskum, ktory mozno ani nemeria preferencie, to je uplne bezna vec, kazda strana si pravidelne dava robit vlastne prieskumy
  Balaam 20.06.2023, 12:37 | #18380
  Takto sa to robí do psej matere:napíšeš vyletela o 20%,nedáš čísla pred a po ale dáš screen z transparentného účtu kde je vidieť že SaS platila prieskum…jednoduchý fanúšik sa pozrie aha 20%,účet SaS a vymaľované…Ten kto to na pozadí robí nie je blb,presne vie na čo cieliť a ide mu to….krčma zaťapka,fanúšik zaťapká a zvyšok len žasne čo sa šíri….do volieb ešte bude s týmito blbmi veľa radosti….zábava nastane poobede …Blaha,tuto súdruh katolik Taraba,súdruh Fico a susnojed Chmelar sa budú realizovať …len dúfam že tý blbci majú nachystané každý svoju verziu aj keď to je vlastne jedno ich fanúšikovia nemajú problém aj keď im nápíšu že čierna je biela a celý svet ich klame a chce ovládať….
slaven 20.06.2023, 11:11 | #7097
Čo na to Grétka? **01
https://airlive.net/news/2023/06/19/breaking-airbus-wins-a-giant-500-aircraft-order-the-biggest-in-a...
slaven 20.06.2023, 11:06 | #7096
Ou yeah - verim, ze tieto choré liberálne veci sa nebudú diať aj u nás, ďalší príklad
https://www.gbnews.com/news/sussex-news-rye-college-student-questioned-classmate-identifying-cat
Quake 20.06.2023, 10:08 | #7095
https://prnt.sc/25m0PWNZ_kND
  Quake 20.06.2023, 10:09 | #18370
  Keď len tak požičiate strane 100 litrov. Určite poctivo zarobených na brigádach v Tescu **03
#sujakuschuja
slaven 20.06.2023, 09:42 | #7094
#7088
update: Bielorusko schválilo klinický protokol obsahujúci algoritmus liečby pedofílie, vrátane použitia chemickej kastrácie, uviedla miestna generálna prokuratúra. Okrem toho Lukašenko podporil zavedenie zodpovednosti za propagáciu netradičných sexuálnych vzťahov a zmeny pohlavia.
ball8 19.06.2023, 22:32 | #7093
Ukrajina zatiaľ dostala 45 stíhačiek z čias Sovietskeho zväzu, 13 bolo od nás **21 (niektoré v podtate už len na náhradné diely, prípadne si ich možno vedeli oni opraviť)

Link na príspevok na doméne X.com
Quake 19.06.2023, 21:52 | #7092
https://prnt.sc/3icjZRBsDMIu
  Quake 19.06.2023, 21:53 | #18360
  Zaujímavé. Jeden prieskum a už kurzový favorit na premiéra Šimečka a odsunul Fica aj Pelleho.
**02
  ball8 19.06.2023, 22:07 | #18362
  Teraz sa to ale že vôbec neoplatí staviť **01 Ale ja by som bol spokojný, keby to tak bolo **01 Ale zatiaľ to nevyzerá úplne reálne. Uvidíme v deň volieb
  ball8 19.06.2023, 22:13 | #18363
  Na vysvetlenie kurzu - Keďže sa očakáva, že bude platiť nepísané pravidlo a víťaz volieb dostane možnosť zložiť vládu, ale zároveň podľa súčasných vyjadrení vyzerá, že by to Fico nezložil, tak druhé v poradí by bolo PS a práve Šimečka. Podľa prieskumu to tak vychádza, preto je na neho aj najnižší kurz.
  slaven 20.06.2023, 07:14 | #18366
  Tutovka 10/10 pre Vás nie? **01
  ball8 20.06.2023, 08:14 | #18367
  **01 za ten kurz sa to už teraz neoplatí, predvčerom bol ešte okolo 4,5, to bolo o inom **01 Myslím, že Quake asi nie je volič PS, to si mal smerovať hlavne na mňa **01
  slaven 20.06.2023, 09:37 | #18368
  Quake je podla mna volic SMERu **01
  Quake 20.06.2023, 10:06 | #18369
  Môj hlas patrí strane "7 STATOČŇÝCH".
**02
slaven 19.06.2023, 21:51 | #7091
Rasisticke **01**02**01
Toto nevymyslis, toto uz je naozaj mega choré co sa deje
https://www.dailymail.co.uk/health/article-12211073/American-Medical-Association-says-BMI-racist.htm...
ball8 19.06.2023, 21:31 | #7090
Dnes vyšiel prieskum agentúry Ipsos:

Link na článok na doméne aktuality.sk

Progresívne Slovensko sa v prieskume dostalo už na druhé miesto pred hlas **21 Bodaj by to bola pravda a ešte rástli, aby mafiáni nemali možnosť skladať vládu.
slaven 19.06.2023, 18:17 | #7089
Quake, takze uz viem o com si pisal **01
Fico sa vyjadril presne k tomu #7085
  slaven 19.06.2023, 18:18 | #18351
  >> https://www.nasetipy.com/other/fico-velky-klamar.mp4
  slaven 19.06.2023, 18:19 | #18352
  ak na tomto mainstream a Tvoj zdroj onanuje, tak dakujem pekne **02
ale pobavilo **26
  ball8 19.06.2023, 19:43 | #18353
  mafián sa rozčuľuje, že mu každý vyvracia lži **21 nech ho aj rozdrapí pri tom
  Quake 19.06.2023, 20:48 | #18354
  Poprosím ťa, slaven, keby si mi uviedol minútu a sekundu v tom videu, kde vyvracia tie klamstvá. Jediné, čo som zachytil, že sa osopil na novinárov, že si vôbec dovolili na také niečo upozorniť. Však to je predsa ich práca. A predovšetkým upozorňovať na klamstva tohto prepitého mafiána, čo rozkradol Slovensko na sračky. Pretože tak, ako rozjebal Slovensko tento alkoholik, to nedokázal nikto...
  slaven 19.06.2023, 21:27 | #18356
  on ich nevyvracia, on sa na tom smeje, ako sa novinari toho chytili
  ball8 19.06.2023, 21:29 | #18357
  My sa smejem na tom, aká je to nechutná hyena **08
  Quake 19.06.2023, 21:52 | #18358
  Toto nechápem. On klame. Chytia ho pri tom. On sa z toho smeje. A tebe to nevadí.
Ach...
**03
  slaven 19.06.2023, 21:52 | #18359
  kazdy sa nad niecim smeje, smiech je dolezity **26
  Quake 19.06.2023, 21:56 | #18361
  Volá sa to pokrytectvo.
Ak by to spravil hocikto iný, tak sa budeš pohoršovat. Keďže to však spravil Fico, tak to otočíme na srandu, nie? Srať jeho aroganciu. Srat jeho megakorupcie. Srať jeho mafiánske praktiky. Hlavne, že sa smeje novinárom.
**04
  slaven 19.06.2023, 22:23 | #18364
  Ak by si ty novinari, pardon, zapredane novinarske nuly robili svoju pracu ako maju, nesmial by sa im. Tolko k tomu. Videl si tu slepicu Kovacicovu zo SME? Ako zasa hviezdila a uz si z nej robia prdel **01 Napriklad: https://ibb.co/qgksjH1
  slaven 19.06.2023, 22:24 | #18365
  táto osoba je dokonaly priklad novinarskej žumpy, špiny ...
slaven 19.06.2023, 17:54 | #7088
Novinky z Bieloruska. Pripravili sa zmeny zakonov - ohladne povinnom liečení pedofilov. Podľa novely môžu byť podrobené aj procedúre chemickej kastrácie.
  slaven 19.06.2023, 17:54 | #18350
  Aky rozdiel ze? U nas pomaly potlapkaju pedofilov po pleci, ze je to vsetko v poriadku (vid clanky v SME a podobne).
slaven 19.06.2023, 15:23 | #7087
uvidime ako Caputova, nejako je tichop a videl som (aj tu) nejake vyjadrenia.
Vyjadril sa aj politolog Michelko: Link FB príspevok
  slaven 19.06.2023, 15:25 | #18333
  a vyjadril sa k nej aj na tejto stranke velmi oblubeny politolog Edo: Link FB príspevok
  Quake 19.06.2023, 20:49 | #18355
  Milujeme Eda **21
Quake 19.06.2023, 13:49 | #7086
Link na článok na doméne aktuality.sk
  Quake 19.06.2023, 13:50 | #18330
  Žilinka rokoval v Užhorode s ukrajinským kolegom, hovorili o vojnových zločinoch.

Venovali sa stavu vyšetrovaní vojnových zločinov a zločinov proti ľudskosti na Ukrajine. Kostin ocenil Slovensko, že je na čele vyšetrovania medzinárodných zločinov spáchaných na Ukrajine v čase ruskej agresie.
Quake 19.06.2023, 13:00 | #7085
S KLAMÁRMI DO BLÁZNINCA: dáta, čísla

Bývalý premiér R. Fico cez víkend v diskusii v televízii K L A M A L. Bez hanby a do očí redaktorovi a aj spoludiskutujúcej.

Ak nebudeme na Slovensku aspoň tušiť, že niekto otvorene klame, ak nebudú spoludiskutujúci pripravení a moderátori/redaktori/novinári zdatní a podkutí, tak sa tu z klamstiev, lží a neprávd zbláznime: jednotlivci, ale aj spoločnosť ako celok.

RF mal pravdu, že priemerná mzda na Slovensku je niečo nad €1300. Za prvý štvrťrok 2023 je to presne €1327, za rok 2022: €1304.

RF klamal, že pracujúcemu zostane “čistého” €915. Vedome, hrubo a hlasne zavádzal.

Podľa počtu vyživovaných detí (do 18/25 rokov) je suma čistej mzdy pri uplatnení nezdaniteľnej časti základu dane je vďaka daňovému bonusu rôzna. Daňový bonus motivuje “pracovať”, nárok naň má iba pracujúci človek/živnostník.

ČISTÁ MZDA JE NASLEDOVNÁ:

AJ BEZ DIEŤAŤA JE VIAC AKO €1000

S 1 DIEŤAŤOM JE SKORO €1150

PRI 2 DEŤOCH JE TAKMER €1300

Opravovať budeme každého a všetkých, ale nedá sa to stíhať. Zásadné veci opravíme hneď.

Záver: bez presných ekonomických dát, správnej interpretácie a záverov sa dostaneme do pekla.
  Quake 19.06.2023, 13:01 | #18322
  Dára bez pátosu.
A Don Roberto v jeho klasickej pozícii klamára. **03
  slaven 19.06.2023, 13:21 | #18324
  odkial mas tie cisla?
mne kalkulacka cisteho platu vyhodila ine cisla
napr pri tej hrubej mzde 1327 a 2 detom je cista 1210 a nie 1300
len sa pytam
  peto10 19.06.2023, 13:27 | #18327
  Slaven, záleží od toho či si uplatňujes nezdaniteľnú časť dane, vtedy je to 1210 vs. 1288
  Quake 19.06.2023, 13:56 | #18331
  Je to presne 1288 eur pri hrubej mzde 1327 eur a 2 ďeťoch.
V žiadnom vesmíre a pri akomkoľvek počte detí to nie je 913 eur ako tvrdil Fico.
Pochopené?
  slaven 19.06.2023, 14:37 | #18332
  peto, dik za vysvetlenie
  RUTY 19.06.2023, 15:45 | #18334
  Chlapci ja bez vyzivovanych deti hrubá 1230 a v čistom 932, tak až tak asi neojebaval**33
  RUTY 19.06.2023, 15:49 | #18335
  Ináč pekná haluz 300 do štátu a za lieky cvakas, keď prídeš o robotu, tak si to môžeš rovno hodiť**18
A to ešte keď prídeš do dôchodku tak si tiež v p.ci.
Za tých 30 rokov tu je zasľúbena zem a ešte nech mi niekto povie, že demokracia je fajn.**14
  ball8 19.06.2023, 15:56 | #18336
  RUTY: Pre teba je dobrá autokracia, komunizmus a iné režimy. To, že si sa za 30 rokov nevedel naučiť fungovať v demokratickom svete, je len a len tvoja chyba. Väčšinou proti demokracii majú niečo len tí ľudia, ktorí sú neschopný niesť zodpovednosť za svoj život
  RUTY 19.06.2023, 15:59 | #18338
  Ball na túto kokotinu ti radšej neodpíšem, aby som ťa neurazil.
  ball8 19.06.2023, 16:01 | #18340
  RUTY: Mňa neurazíš. Namiesto nadávania, že si s niečím nespokojný si sa mal pričiniť o to, aby si bol so svojím životom spokojný.
  RUTY 19.06.2023, 16:03 | #18341
  Ok ball no daj tu čím sa živíš, aby som sa inšpiroval, nech sme všetci za vodou.
  ball8 19.06.2023, 16:10 | #18342
  RUTY: Ja konkrétne som programátor. Ale nejde o to, aké povolanie vykonávaš. Keď si proste s niečím nespokojný, tak to vždy môžeš zmeniť. Keď sa to nedá na Slovensku, ideš niekde ďalej, kde sa to dá. To to nepíšem v zlom. Veľa ľudí ale nadáva na to, ako sa majú zle, ale nikto z nich neurobí nič pre to, aby sa mal lepšie.
  RUTY 19.06.2023, 16:16 | #18343
  Ok, mňa skôr štve ako nás tu tí demokrati, čo rozkradli štátne firmy za korunu 30 rokov oj.bavajú. Sa tu všetci hráme, že sme v EÚ, tak ako je možné, že v Nemecku zarába za tú istú prácu 5000 a tu 1000, asi mám iné zdravé ruky ako ten robotník tam**14
  ball8 19.06.2023, 16:20 | #18344
  RUTY: Na toto by ti ekonóm vedel odpovedať. Pre také obyčajné znalosti odporúčam napr. kanál Ekonómia ľudskou rečou na YouTube.
  Balaam 19.06.2023, 16:27 | #18345
  Štátny podnik nikdy nebude dobre fungovať …nikto z ľudí čo tam sedia nemá najmenší záujem o rast a jedine čo ich zaujima je čo najviac sa nabaliť a po nás potopa….úkaz mi jeden dobre fungujúci štátny podnik…

Že ma Nemec plat 5000 a ty 1000 je síce pekne ale tvoj život nie je výplata,jedlo,dovolenky,autá,bary a ísť cez víkend na futbal…takže si treba ešte pozrieť náklady na život a zrazu aj tých 5000 je malo…
  RUTY 19.06.2023, 16:40 | #18346
  Áno Balaam najlepšie je všetko predať do zahraničia, nech všetok zisk ide tam a isto majú všetko drahšie 5nasobne**01
  Balaam 19.06.2023, 16:49 | #18347
  Skús napísať aj dobre fungujúci štátny podnik….to čo predvádzaš je klasika krčmova debata kde nie sú argumenty ale hlavne že je na pivo,poldeci a cigarety
  RUTY 19.06.2023, 17:03 | #18348
  HM krcmova ok, už predom ti píšem, že nepijem ani nefajčím.
A vlastne my tu už ani tých štátnych podnikov barz nemáme a to čo sa rozpredalo nám dotuje zo zisku štát tak, že sme vlastne za vodou, to len tie kurv. z parlamentu klamú, že štát je v totálnej riti.
  Balaam 19.06.2023, 17:49 | #18349
  Ja hovorím o štýle debaty nie že ťa mám zaradeného do tej kategórie…že sa všetko rozpredalo už vieme a vieme ako to fungovalo a bolo ziskové? Alebo sa to hralo na štátny podnik pre ľudí kde sa kradlo jedna báseň a dotovalo sa to z našich peňazí?
Quake 19.06.2023, 12:44 | #7084
Boris Kollár dnes na Exprese:
"Plne podporujeme Ukrajinu. A každý, kto akokolvek súhlasí s Moskvou a ruskou agresiou, je blázon"
**02
  Quake 19.06.2023, 12:45 | #18319
  Keď este aj štartér a vekslák ma viac rozumu ako gaučoví komedianti **02
  slaven 19.06.2023, 13:25 | #18325
  blazon je jedine ten kto mu uveril, ze postavi byty, na tom ziskal % a za tie roky postavil 0 bytov ale aspon zabezpecil svoje kurvicky a to nadstandardne **01
  RUTY 19.06.2023, 15:57 | #18337
  A najlepšie je na tom to, že tá predajná štetka bude zase vo vláde, lebo pôjde s jednou stranou alebo z druhou **14
  RUTY 19.06.2023, 16:00 | #18339
  S druhou**01
slaven 19.06.2023, 11:46 | #7083
Bez komentára ... len toto: **14
https://www.dailymail.co.uk/news/article-12189041/Twelve-year-olds-taught-anal-sex-school-nine-year-...
  slaven 19.06.2023, 11:46 | #18315
  Ale viem, pre istu skupinu ludi je to uplne v poriadku a vlastne aj normalne.
slaven 19.06.2023, 11:35 | #7082
áno, Hitler by bol naozaj hrdý, že? - https://ibb.co/VSs2L3V
  Balaam 19.06.2023, 11:53 | #18316
  Zväčší si tu fotku,najlepšie originál samozrejme zameraj sa na UA vlajku a konkrétne spodný žltý pas…následne si pozri orlicu na pravom ramene a skús porozmýšľať čo vidíš….
  StanoDianiska 19.06.2023, 12:16 | #18317
  slaven, to ti nie je trápne takéto veci zdieľať? A áno, Hitler by bol hrdý na Žida, ach...
  slaven 19.06.2023, 12:28 | #18318
  čo je zlé na zdieľaní informácii?
  Balaam 19.06.2023, 12:51 | #18320
  Takže nedal si si námahu …ja viem je to ťažké…tak tá vlajka je upravená vo Photoshope a vidieť tam pekne zalomenie žltej farby kvôli artefaktu čo tam prekáža a automaticky by to prekrylo a bolo dobre viditeľne….orlica …a keď už šli robiť tu orlicu považovali za zbytočne dať ju aspoň rovno a ten odstavajuci celý ľavý roh netreba komentovať…inak v tom vlákne je toľko dôkazov že je to až smiešne ..ešte aj verzia photshopu akú použili…
  Quake 19.06.2023, 12:58 | #18321
  Aký je to pocit, keď ti na vlastnom webe nakladajú, aký si diletant? **02
#skodareči
#hrachostenu
#gauč
  slaven 19.06.2023, 13:18 | #18323
  Quake, ked mi niekto napise, ze zdielam zle info, je to uplne v poriadku. Neviem preco dramatizujes. Rozne znaky nacizmu na Ukrajine vidno na kazdom kroku, tetovania, hajlovanie, nezblaznim sa z toho, len viem, ze to existuje.
  Balaam 19.06.2023, 13:32 | #18329
  Znaky nacizmu si nemusí závidieť ani jedna strana…v tomto nie je svätá ani jedna strana,len netuším prečo je dôvod na vojnu denacifikácia keď s ňou sami majú brutálny problém….demilitarizacia už problém nie je.síce majú viac zbraní ako mali pred vojnou ale nie sú Ruské tak ke to asi ok..
ball8 18.06.2023, 22:38 | #7081
Krásny postreh Peťa z BeWise: https://www.instagram.com/p/CtpI-5uLFJE/
  slaven 19.06.2023, 08:00 | #18306
  Ak by sme mali normalneho prezidenta a normalnu vladu, urcite by nikto v Moskve nepovedal, ze na nas zautoci, tolko zasa moj postreh z vychodu.
Vsetci vieme aky bol dovod toho ze to ten clovek povedal.
  ball8 19.06.2023, 09:11 | #18309
  Máme najlepšiu prezidentku a momentálne už aj vládu.

ruSSkí náckovia sa vyhrážali od začiatku, chválabohu ich Ukrajinci kynožia a levne verím, že oslobodia celé svoje územie. ruSSko si bude musieť prejsť tým, čím Nemecko po 2. svetovej vojne
  StanoDianiska 19.06.2023, 09:22 | #18311
  slaven, pod pojmom normálna prezidentka a vláda máme rozumieť takých, čo by ignorovali russké svinstvá a len sa prizerali? Alebo by nebodaj s Russkom na svinstvách spolupracovali ako Bielorusi?
  peto10 19.06.2023, 10:35 | #18312
  Ak by mali v Rusku normalneho prezidenta a normalnu vladu, urcite by nikto v Moskve nepovedal, ze na nas zautoci, tolko zasa moj postreh z vychodu.
  slaven 19.06.2023, 11:41 | #18314
  StanoDianiska, pod pojmom normálna prezidentka a vláda máš rozumieť takých, ktorý by ešte pred vojnou nevybliakavali že Rusi sú náš nepriateľ a vojnu by nepodporovali aktívne posielaním zbraní (ako hlupáci im zaslali všetko, hoci na to nemali právo a mandát a tak sa pričinili o to, že sa nevieme postarať o naše územie a iné krajiny ktoré také hlúpe neboli (rozumej okolité krajiny) sa teda musia starať aj o nás ...) a snažili by sa o Mier - napríklad ako priamy sused UA by sme ich pozvali do Blavy na rokovania.
true 18.06.2023, 22:25 | #7080
HENRICH TÓTH dnes V ADRIANE - Jeden z najlepsich hudobnikov slovenskej historie, ktory hral so vsetkymi moznymi kapelami, ucitel, profesor, jeden z najvzdelanejsich ludi akych poznam, gitarovy virtuoz, filozof, tutor, clovek, ktory je aktivny na scene cez 30 rokov vam dnes porozprava o zivote, politike a bude sa aj hrat. - Link YouTube video
  ball8 18.06.2023, 22:26 | #18297
  **02**02**02 zasa nám tu zdieľaš kanál toho zločinca? **02
  true 18.06.2023, 22:27 | #18300
  relaciu si pozri a nepis hluposti - uz naozaj nikoho nezaujimas
  true 18.06.2023, 22:28 | #18301
  ahoj náš milý napajedený Nácek **03
  ball8 18.06.2023, 22:30 | #18303
  Aké hlúposti? Však je to obyčajný grázel, v septembri by ho mali už konečne odsúdiť. Je smutné, že sleduješ takýchto ľudí. Ale s tvojím zdravotným stavom to je aj pochopiteľné. Už to tu predvádzaš vyše roka.
  slaven 19.06.2023, 08:15 | #18308
  s uvaznenim Dannyho to asi nebude take jednoduche. Pokial viem, silno o to usiluje Slovensko, ale Anglicka strana Slovenske argumenty hadze stale do kosa. Ale mozno mam zle info.
  ball8 19.06.2023, 09:12 | #18310
  slaven: Veď on je v domácom väzení, nosí obojok jak chorý pes a musí sa chodiť hlásiť na políciu každý týždeň. V septembri ho tam čaká súd (už 2 krát odložený).
  Balaam 19.06.2023, 11:24 | #18313
  Pre upresnenie 2x to mal odročené kvôli tomu,že mu pribudlo nové obvinenie a tak musel súd prejednávať znova…toto tretie odročenie netuším dôvod…

Tomuto sa Danny podľa vlastných vyjadrení vyhýba. Je presvedčený, že keby sa ukázal na Slovensku, neminula by ho väzba, ktorú by vraj podľa jeho vlastných slov neprežil.

V poslednom videu, ktoré Dany včera zverejnil na Telegrame, dal Prezidentovi Policajného zboru Štefanovi Hamranovi osobnú ponuku: Nech Hamran zariadi, aby sa zatykače stiahli a Danny vymaže obsah svojich účtov na všetkých platformách sociálnych sietí, ktorý kedy zverejnil.

Z februára úryvok z článku kde píšu o jeho prípade…no to zrušenie obvinení za vymazanie všetkých svojich videií je pokus o neviem čo…všetko je zdokumentované,veselo si vysiela ďalej a netuším či ma pocit že zmazaním tých kravín je čistý ako ľalia a nikto nemá žiaden dôkaz …to ozaj neviem…tým čo robí naďalej si kľudne môže priťažovať tak mi to zmysel nedáva ale možno sa nájde niekto kto mi to vysvetlí bude len rád…
  slaven 19.06.2023, 13:26 | #18326
  Ok, len co som postrehol, aj tu na webe, ze uz mal davno sediet, len nesedi. Taklze uvidime co bude na tom dalsom pojednavani, ako to dopadne **08
  Balaam 19.06.2023, 13:29 | #18328
  O tom či bude alebo nebude sedieť rozhodujú súdy…ja som len upresnil prečo to bolo 2x odročené a že to nebolo z dôvodu blbých argumentov zo strany Slovenska ale zákonne dôvody…nové obvinenie,nové rozhodovanie …to je v poriadku…
true 18.06.2023, 22:07 | #7079
Hybridné operácie Americkej ambasády s cieľom ovplyvniť voľby pretože vedia, že je zle dostali odpoveď
Je krásne sledovať ako novinári a mimovládky na priamej alebo nepriamej výplatnej páske Washingtonu škriekaju
foto https://i.postimg.cc/264Y3q81/347238671-666789348817833-7835642148421146520-n.jpg
  ball8 18.06.2023, 22:19 | #18293
  čo je to za hybridná operácia, keď sa o nej verejne dočítaš, zmluvy sú verejne na stránkach a nakoniec ju ešte aj s rešpektom k našim voľbám presunuli až na obdobie po voľbách? to nie je tvoje fašistické skurvené ruSSko **04
  true 18.06.2023, 22:21 | #18295
  hybridna neznamena tajná - ach nácek - naštuduj si to **21
  ball8 18.06.2023, 22:25 | #18296
  Nemôžeš ju nazývač hybridná ty chudák. Jediný nácek si tu ty, verejen obhajuješ stranu, ktorá má právoplatne odsúdených ľudí za hanobenie národa, rasy, či presvedčenia. Ako dokážeš so sebou žiť? Ako sa musia cítiť tvojí kolegovia, že čo za kokota im to firma najala ako kolegu? Zamysli sa nad sebou, predavačky sa ti v obchode smejú a ideš niečo verejne písať na človeka, ktorý by si s tebou mohol akurát tak vytrieť zadnicu **02
  true 18.06.2023, 22:26 | #18298
  mna sa nikto nesmeje, ale Tebe vsetci normalni ludia - ako aj vsetkym slnieckam co maju vyplach mozockov mainstreamom **03
  true 18.06.2023, 22:27 | #18299
  inak zajtra idem na prvu dovolenku - tak ma tu Nácek neuvidíš 11 dní - internet neberiem so sebou **03
  ball8 18.06.2023, 22:29 | #18302
  Pre boha, komu som ukázal tie tvoje výplody na tejto stránke, tak len s úsmevom povedal, že si riadne jebnutý **01 Toto kebyže mám trpieť doma, tak ti zbalím veci do kufra, kufor dám pred dvere a vymením zámky. Však teba nedokáže ani vlastná rodina trpieť, nie to ešte nejaká priateľka. Zamysli sa nad svojim životom, lebo ak si takýto aj v skutočnom živote, tak si na smiech vážne každému.
majka 18.06.2023, 22:07 | #7078
Trestné oznámenie na Fica podal tiež pedagóg a aktivista Eduard Chmelár. „S pobúrením som prijal vyhlásenie predsedu Smeru Roberta Fica, ktorý sa verejne zastal právoplatne odsúdeného neonacistického politika Milana Mazureka za jeho hanlivé rasistické výroky. Som šokovaný, že jeden vrcholový politik, ktorý inak vraj zo zásady nekomentuje rozhodnutia súdov v najzávažnejších korupčných kauzách, cíti potrebu zľahčovať práve fašistické správanie. Tu niet žiadneho ospravedlnenia," napísal na sociálnej sieti. Doplnil, že paragraf 338, odsek 1 Trestného zákona deklaruje, že „kto verejne schvaľuje trestný čin alebo verejne vychvaľuje pre trestný čin jeho páchateľa, potrestá sa odňatím slobody až na jeden rok".
  true 18.06.2023, 22:08 | #18292
  slniecka nas tu nepresviedcali ze sa pridal k Ficovi? **01**01**01**01**01
  ball8 18.06.2023, 22:40 | #18304
  Však pracuje pre Smer ty dezolé
true 18.06.2023, 22:03 | #7077
EÚ odmietla usporiadať samit EÚ - Liga arabských štátov po tom, ako bola Sýria vrátená do LAŠ.
  true 18.06.2023, 22:03 | #18291
  som zvedavý ci sa bude ešte niekto s EU baviť
Quake 18.06.2023, 21:42 | #7076
https://fontech.startitup.sk/spravy/youtube-slovensky-hoaxeri-napojeni-na-republiku/?fbclid=IwAR1ry8...
  Quake 18.06.2023, 21:44 | #18290
  Este trošku k tomu odprataniu dezolátov z Youtube.
Pozdravujem Miňa **02
majka 18.06.2023, 21:38 | #7075
Dvaja ľudia sa loďou cez Fínsky záliv dostali do výsostných vôd Fínska a po stretnutí s pohraničnou strážou požiadali o azyl.

Informuje o tom Yle , píše „European Truth“.

Osoby, ktorých národnosť nebola špecifikovaná, prekročili v sobotu ráno námornú hranicu medzi Ruskom a Fínskom vo Fínskom zálive, uviedol Joona Kastren, vedúci veliteľského strediska pobrežnej stráže vo Fínskom zálive.

Pohraničníci zastavili čln a obvinili ich z prečinu narušovania štátnej hranice, začalo sa predbežné vyšetrovanie. Obaja požiadali o azyl vo Fínsku.

Trestný zákon Fínska zároveň nestanovuje trest za prekročenie štátnej hranice, ak podozrivý z porušenia podá žiadosť o azyl.

Je potrebné poznamenať, že v júni sa na pozemnej hranici v Južnej Karélii vyskytli dva takéto prípady - dvaja ľudia prekročili východnú hranicu z Ruska a požiadali o azyl.
<< < 514 | 515 | 516 | 517 | 518 | 519 | 520 | 521 | 522 | 523 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions