POLITICKÁ DISKUSIA
Lajos
|
25.01.2025, 16:00 | #16613
|
Šuty po sneme...no čujme...
DETAILY: Link FB príspevok
|
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 16:00 | #36773
|
|
Kto si ešte myslí, že väčším problémom na Slovensku ako opozícia sú médiá?
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 15:57 | #16612
|
Premiér v dobrej nálade v Sobotných dialógoch
DETAILY: Link FB príspevok
|
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 15:57 | #36772
|
|
Moderátor verejnoprávneho STVR Matej Baránek- čistý antivládny slniečkar. Normálne na ňom vidno to sebazaprenie, s akým vedie rozhovor s premiérom a ako premiéra z duše nenávidí.
|
|
|
frame
|
26.01.2025, 08:26 | #36781
|
|
Tvorcovia verejnoprávneho média kritizujú včerajší rozhovor Roberta Fica a moderátora Mateja Baránka v Sobotných dialógoch na STVR. V otvorenom liste píšu, že podľa nich moderátor umožnil premiérovi šíriť polopravdy a nedokázal reagovať na jeho zavádzajúce tvrdenia. Kritizujú tiež dramaturgiu, obsah relácie podľa nich nebral do úvahy aktuálnu dôležitosť tém.
Premiér sa napríklad v rozhovore vyhol reakcii na svoje výroky z minulosti, v ktorých spomínal násilie voči predstaviteľom štátu.
„Ako profesionáli, ktorí nesú spoluzodpovednosť za dôveryhodnosť a dobré meno verejnoprávnej televízie a rozhlasu na Slovensku, nemôžeme sa stotožniť so spôsobom, akým bol vedený rozhovor s premiérom Robertom Ficom v relácii Sobotné dialógy dňa 25. 1. 2025 v Slovenskom rozhlase, STVR,“ píše v otvorenom liste štrajkový výbor Iniciatíva za verejnoprávnosť a nezávislosť.
Nechceme aby kritické slová padli iba na hlavu moderátora. Relácia má svoju dramaturgiu a vedenie, ktoré nesie zodpovednosť za to, komu zverí tak náročnú a zodpovednú rolu.“
Výbor upozornil, že vo vypätej celospoločenskej atmosfére, v čase, keď sa vo verejnom priestore objavuje množstvo poloprávd, neprávd, dezinformácií, v čase, keď tajné služby mnohých štátov predkladajú dôkazy o stupňujúcej sa hybridnej vojne, je rola tých, ktorí majú zodpovedať vo verejnoprávnych médiách za regulárnu, vyváženú a pravdu hľadajúcu diskusiu, omnoho väčšia.
„Máme za to, že relácia nedokázala naplniť to, čo verejnoprávnemu médiu ukladá Zákon o Slovenskej televízii a rozhlase a o zmene niektorých zákonov v článku I., paragrafe 3, odseku 2, že ‚Služba verejnosti v oblasti vysielania je… … pripravovaná na zásade redakčnej nezávislosti prostredníctvom kvalifikovaných pracovníkov a s pocitom spoločenskej zodpovednosti…'“
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 15:49 | #16611
|
MIŠKO ZELENSKYJ A VOLODYMYR ŠIMEČKA
Dnes už je jasné, prečo bol mladý Miško v Kyjeve.
Zelenskyj verejne podporuje majdan na Slovensku, ukrajinská televízia robí rozhovory s ukrajinskými občanmi na protestoch proti slovenskej vláde, na námestiach Slovenska vejú vlajky Pravého sektora a ukrajinské veľvyslanectvo sa vyjadruje k vnútroštátnym záležitostiam SR.
Šimečka nebude váhať poslať slovenských vojakov zomrieť na front. Je len "nosič" propagandy bez vlastného názoru.
|
|
|
frame
|
25.01.2025, 15:04 | #16610
|
Moderátor privítal na popradskom proteste aj špicľov, siskárov, kolaborantov a fašistov
Moderátor venoval svoje ďalšie slová tým, podľa neho neveľa ľuďom, ktorí na zhromaždení boli takisto, ale pracovne. „Majú to zaplatené a možno si za dobre vykonanú prácu neskôr zaslúžia povýšenie. Áno, hovorím o vás – špicli, siskári, kolaboranti, fašisti. Vieme, že ste medzi nami, natáčate si nás, zapisujete si naše mená, odpočúvate nás a robíte si zoznamy. Fašisti si vždy robievali zoznamy, aby vedeli, koho majú vyhodiť z práce, koho zavrieť do basy a koho majú zabiť.“
Pokračoval, že nenávidia protestujúcich aj ich hodnoty či slobodu, ale ani nevedia prečo. „Preto, lebo vám to povedali. A vám to stačilo
Nechcel apelovať na ich svedomie, keďže podľa neho ani žiadne nemajú. Ani na ich fejkové hodnoty, podľa ktorých aj tak nedokážu žiť. „Také hodnoty nestoja ani rubeľ. My sa vás nebojíme, pretože naše hodnoty sú silnejšie ako tie vaše bláboly a konšpirácie, ktorým možno ani vy sami neveríte. Fašisti a nacisti zatiaľ prehrali vždy. A prehrajú aj ruskí fašisti. Čiže prehráte aj vy. A tak si vás budú pamätať všetci. Ako lúzrov, ktorí slúžili zlu.“
Švarc potom poprosil zazvoniť na ich budúcu prehru.
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
|
Bond007
|
25.01.2025, 15:10 | #36767
|
|
Ďalšie hovna z nejakého opozičného a bezvýznamného bekotania...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
25.01.2025, 15:11 | #36768
|
|
Ved to iste robili aj vasi...ked boli protesty proti minulej vlade...ci to len vasi spiclovat mozu?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
25.01.2025, 15:15 | #36769
|
|
Trebars taky Mihaly...chodil s kamerkou,natacal ludi..aj ich fyzicky napadal...ale on moze,to je za dobru vec,ze?
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 14:30 | #16609
|
Link YouTube video Dajme si este na zaver nasho svateho otca Neznasal som ho pred rokmi,ked som veril verziam o Kuciakovi. Ale uz je to roky inak..V rozhlase mal celkom dobru naladu.Zo vsetkeho sa zatial dostal
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 14:35 | #36762
|
|
Putin,Orban,Fico,Trump.
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 14:45 | #36763
|
|
A ukoncim moj monolog z mojho laickeho pohladu este takto:Trump nás ale paradoxne znici ako Europu.Preto je az na 4.mieste
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 14:49 | #36765
|
|
Ale tak sa správa clovek,ktory háji zaujmy svojej krajiny.Dufam ze to pre nas nebude az tak zle.Naozaj uprimne.Ale cakaju nas v Europe asi tazke casy.
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 14:57 | #36766
|
|
Ale nech nezoberie aspon tu Kanadu.To by som nechcel vidiet,aby Kanada nehrala hokej resp. hrala by za amikov.Taky slaby humor,ale na viac nemam.Ale to by som naozaj nechcel.
|
|
frame
|
25.01.2025, 14:02 | #16608
|
Robert Fico sa v Sobotných dialógoch vyhol reakcii na svoje výroky z minulosti, v ktorých spomínal násilie voči predstaviteľom štátu. „Ja som teraz naozaj nepočul, čo bolo všetko pustené,“ povedal k nahrávke, na ktorej zazneli napríklad slová o tom, ako chcel Eduardovi Hegerovi „vopchať rožok do huby“ a „zaškrtiť“ šéfa Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Tvrdí, že opozičným predstaviteľom nevyčíta expresívnosť, ale že klamú o vystúpení z Európskej únie a šíria atmosféru, ktorá burcuje ľudí do kontaktov s políciou.
Rôzne násilné poznámky voči minulej vláde či parlamentu používal Fico počas celého predchádzajúceho volebného obdobia.
Politikom minulej koalície odkazoval, že „ich vyženú tak, že po nich neostane ani mastný fľak“, rečnícky nadhadzoval, že vládu „asi treba lopatou búchať po hlave“, a pravidelne hovoril, že by pre Smer nebol problém navoziť tisícky ľudí pred úrad vlády či Národnú radu, povedať im, aby „zobrali palice a lopaty“ a z parlamentu potom zostane „len kopa kameňov“.
Politik musí mať gule,“ povedal Fico o expresívnych prejavoch. (stvr)
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 14:14 | #36756
|
|
Majka in medias res. Nečudujme sa že mu tak pečie na kotrbu, keď si furt Nko refrešuje
|
|
|
|
|
frame
|
25.01.2025, 14:26 | #36761
|
|
Fico rozpráva o mieri, ale ani raz nevyzval vojnychtivé Rusko, aby prestalo bezhlavo bombardovať Ukrajinu, vyvražďovať jej obyvateľov a kradnuť cudzie územia
|
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 12:33 | #36750
|
|
Šéfovia námorníctva sa obávali „podozrivých pingov“ ruských bezpilotných dronov zameraných na britské jadrové ponorky – ale bola to len prdiaca veľryba
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 12:10 | #16605
|
Som kukol len tak letmo na tv,a vidim tam opillca Polívku na protestoch na Slovensku.To mu kolko zaplatili.To je bohuzial naozaj asi sprosty clovek.I ked tusim okolo rokov 95-98,sme sa bavili na jeho primitivnom filme Dedictví.To bolo dobre no .
|
|
|
PeePe
|
25.01.2025, 12:11 | #36747
|
|
ahoj. to zaplatili kazdemu kto tam bol ?
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 12:15 | #36748
|
|
To neviem.Ale je mu urcite.
|
|
|
PeePe
|
25.01.2025, 12:32 | #36749
|
|
a ako to prebieha prosim ťa ? oni mu zavolaju na mobil a poprosia ho nech ide medzi ludi a dostane za to korunky ? .. urcite nemohol ist len tak , z vlastnej vole ?
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 12:45 | #36751
|
|
Prepáč, ale snáď si nemyslíš, že starý 70-rocny ožrala zdvihne kotvy a príde 400 km zadara na vlastné trovy
|
|
|
PeePe
|
25.01.2025, 13:10 | #36752
|
|
podla mna tam bolo viac takých 70+ ktorý šli na vlastne trovy. mozno navstivit vnucikov : ))
ale lubi sa mi ako dokonale poznate jeho zivot , mate prehlad
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 13:13 | #36753
|
|
To neber zas tak uplne vazne Je to moj nazor .Ja si myslim,ze ten stary korheľ tam prisiel za peniaze.Ale je tam aj urcita nasadzka a neviem to isto.Zamna vsetko ok.
|
|
|
Bond007
|
25.01.2025, 13:13 | #36754
|
|
Fakt si myslíš že Polívka tam prišiel zadarmo z ČR?
|
|
|
Redbul
|
25.01.2025, 13:23 | #36755
|
|
Ja len dúfam ,že mu libtardi zaplatí taxík ,a nesoferoal vlastným autom  .
|
|
|
PeePe
|
25.01.2025, 14:15 | #36757
|
|
no dobre .. a kto mu teda zaplatil ?
|
|
|
PeePe
|
25.01.2025, 14:15 | #36758
|
|
"Ahoj Bolek , zajtra chod do ba na protest a dame ti 20 000e aby si sa tam aj tak stratil v tom dave ludi, to ale nevadi , chod tam"
tak prebiehal rozhovor ?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
25.01.2025, 14:19 | #36760
|
|
Ako stratil v dave? Ved recnil na tribune 
|
|
|
slaven
|
25.01.2025, 14:46 | #36764
|
|
PeePe, kto by to platil? Nikto. Neexistuju predsa ziadne napojenia na politicke strany, ani na ludi z Ukrajiny. Dokonca niekto z organizatorov povedal niekde v mediach, ze ludia im za vsetko platia. Takze tak.
Mozme to teda rozumne zhrnut na to takto: Ludia na proteste zaplatili vsetko, aj tu cestu Polivku, zaplatili mu vlak, moze byt?
Taka slusna verzia vsetkeho. Irony off.
|
|
|
PeePe
|
25.01.2025, 15:23 | #36770
|
|
kiežby dokazali zaplatit kazdeho .. to by bol drahy spas pri tom pocte ludi ktorí tam boli :)
|
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 16:08 | #36774
|
|
Aká diskusia. Drahý špás? PeePe, veď do mimovládok idú milióny EUR každý rok. Nie 100vky, nie 1000ce, chápeš?
Pamätáš čo tá obluda Čaputová spravila tesne pred koncom svojho mandátu? Nie? Ak nie, tak Ti to poviem: organizácii Georgea Sorosa - Nadácii otvorenej spoločnosti dala viac ako 21 miliónov Eur  
|
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 16:10 | #36775
|
|
A teraz len tak pre seba, ľudsky sa nad tým zamysli. Koľko je to 21 miliónov a koľko vecí z toho vieš zaplatiť a to bol len jeden mediálne zverejnený príklad - peniaze od nás občanov a oveľa väčšie peniaze tam idú zo zahraničia.
|
|
|
Markuss
|
26.01.2025, 16:41 | #36789
|
|
Hlavné treba nad tým rozmýšľať tak, že aj na hodoch sú tí ktorí majú honorár (tých je pár) a tí ostatní tam chodia aj kvôli nim
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 11:03 | #16604
|
Migaľ skončí na smetisku dejín.
Alebo v strane PS?
Vaše tipy?
|
|
|
Bond007
|
25.01.2025, 11:09 | #36746
|
|
Potiahne ako nezaradený, však poslanecký plat, a potom smetisko dejín
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 10:59 | #16603
|
UKRAJINA NIE JE V EURÓPSKEJ ÚNII. MY TU FAŠISTOV NECHCEME.
Diktátor Zelenskyj včera svojim hlúpym statusom podporil opozičných aktivistov v protestoch proti slovenskej vláde.
Aj bez toho je jasné, že Ukrajina sa podieľa na útokoch na Slovensko.
Ale takto otvorene vstupovať do vnútorných záležitostí Slovenskej republiky, to je cez všetky čiary.
Keď vy máte odkazy pre nás, pán Zelenskyj, tak ochutnajte vlastnú medicínu.
Bratislava nie je Moskva. To máte pravdu. Ale Bratislava nie je ani Kyjev. To si zapíšte za uši.
Sme suverénny štát, ktorému ste vyhlásili energetickú vojnu. A to bude mať následky, ktoré sa vám nebudú páčiť.
Darmo tu vaši nohsledi organizujú majdany. Slovensko nie je Ukrajina!
Píšete, že Slovensko je v Európe. To máte takisto pravdu. Rovnako je v Európe aj rozhodujúca časť Ruskej federácie. Áno, naši ruskí priatelia. Aj to si zapíšte za uši.
Čím viac budete útočiť na slovenskú vládu, tým viac si rozoštvávate väčšinu Slovákov, ktorí nás volili - a nie je príliš múdre urážať tých, ktorí môžu zablokovať pomoc pre Ukrajinu.
Ale ako sa u nás hovorí - komu nie zhora dané, v apatieke nekúpi.
Aj my Slováci máme pre vás odkaz, vážený pán Zelenskyj.
Keď sa pozerám na to, čo sa deje na Ukrajine, ako sa to tam hemží Banderovcami a nacistickými symbolmi, ako prenasledujete opozíciu, ako diktátorsky vládnete, aký ste opojený mocou a nenávisťou... môžem vám odkázať jedno.
Ukrajina nie je v Európskej únii. A kým vy budete vládnuť, ani nebude. My tu totiž fašistov nechceme.
|
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 11:00 | #36743
|
|
~ Ľ. Blaha
|
|
|
Lajos
|
25.01.2025, 11:00 | #36744
|
|
Presne tak
|
|
frame
|
25.01.2025, 10:48 | #16602
|
Link FB príspevok
Nepáčilo sa mi, keď Fica na jednom z transparentov označili za maďarské prasa. V mene Maďarov protestujem! Nie je to maďarské prasa, maximálne Orbán z Wishu, ktorého premena je oveľa rýchlejšia a komunikácia oveľa agresívnejšia," zaznelo v Nových Zámkoch z úst miestneho občianskeho aktivistu Tamása Patakiho.
|
|
|
Bond007
|
25.01.2025, 11:01 | #36745
|
|
Aj si pohonil nad slovami občianského aktivistu (občiansky aktivista = väčšinou ko.ot) ?
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 09:38 | #16601
|
Sa aj niekoho pýtal?
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 09:39 | #36741
|
|
Generálny tajomník NATO Mark Rutte vo svojom prejave na Svetovom ekonomickom fóre v Davose naliehal na Spojené štáty, aby Ukrajine naďalej dodávali zbrane na boj proti ruskej invázii, a povedal, že si je istý, že Európa je pripravená zaplatiť účet, napísala agentúra Reuters.
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 09:39 | #36742
|
|
Keď Rutteho požiadali, aby svoje komentáre upresnil, povedal agentúre Reuters v Davose, že ak USA budú naďalej dodávať zbrane Ukrajine, „potom je len spravodlivé, že z hľadiska finančného zaťaženia týchto dodávok bude Európa platiť najvyššie bremeno“. Neuviedol číslo, koľko by Európa zaplatila, ani nepovedal, či má v tejto veci súhlas európskych lídrov. 
|
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 08:41 | #36736
|
|
Pomer medzi hrubou a čistou mzdou je v jednotlivých štátoch Európy odlišný. Odlišné príjmy kvôli rozdielnym daňovým systémom patria nezosobášeným osobám bez potomkov, manželským párom s potomkami aj bez nich. Analýza ukázala, že Česko aj susedné Slovensko predbehli ostatné európske štáty hlavne svojou prorodinnou daňovou politikou.
|
|
|
Markuss
|
25.01.2025, 08:44 | #36737
|
|
V mnohých štátoch Európy platí, že v prípade detí majú daňovníci možnosť využiť daňové zľavy, ktoré im výslednú daňovú povinnosť znižujú. Zároveň majú rodičia často možnosť čerpať rôzne rodičovské príspevky aj ďalšie podpory, ktoré im celkovú finančnú situáciu tiež zlepšujú.
109,3 % Slovensko, čo znamená, že rodiny v tejto kategórii dostanú vďaka daňovým úľavám a rodinným prídavkom viac, než koľko činí ich hrubý príjem
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 23:37 | #16599
|
Denník N: Je nás tu 60000.
Otázka pre ChatGDP: aká je kapacita námestia slobody v Bratislave?
Námestie slobody v Bratislave má kapacitu približne 5 000 až 10 000 ľudí, v závislosti od konkrétneho usporiadania podujatia. Pri väčších mítingoch alebo verejných podujatiach sa môže táto kapacita líšiť, pretože sa musí zohľadniť priestor pre bezpečnostné opatrenia, prístupové cesty a ďalšie technické požiadavky. Pri voľnejšom usporiadaní, kde nie sú žiadne prekážky alebo veľké pódiá, môže byť kapacita námestia väčšia.
  
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 23:37 | #36733
|
|
*ChatGPT
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 23:50 | #36734
|
|
Kapacita Námestia slobody v Bratislave závisí od usporiadania a typu podujatia, ktoré sa tam koná. Námestie má rozlohu približne 40 000 m², čo umožňuje rôzne využitie:
Pri voľnom státí sa na námestie zmestí približne 40 000 – 50 000 ľudí, ak počítame 1 m² na osobu.
Pri usporiadaní s pódiom alebo inými stavbami je kapacita nižšia.
Ak potrebujete presnejšie údaje pre konkrétny typ podujatia, dajte mi vedieť, a vyhľadám ďalšie informácie.
Maximálna kapacita Námestia slobody v Bratislave závisí od spôsobu využitia a rozmiestnenia ľudí. Námestie má rozlohu približne 4 hektáre (40 000 m²).
Pri zhromaždeniach, kde ľudia stoja tesne vedľa seba, sa na jeden meter štvorcový zmestia približne 4 osoby. To by znamenalo teoretickú kapacitu okolo 160 000 ľudí.
Pri voľnejšom rozostupe, napríklad na koncertoch alebo trhoch, by to mohlo byť okolo 80 000 – 100 000 ľudí.
Samozrejme, do hry vstupujú aj faktory ako bezpečnostné opatrenia, pódia, technické vybavenie a pod. Tieto prvky znižujú reálnu využiteľnú plochu námestia.
Môžeš si vybrať ... Ako položíš otázku tak dostaneš odpoveď ...
|
|
|
frame
|
25.01.2025, 09:35 | #36740
|
|
Jediný a najčístejší v Hlase je jeho zakladateľ.
|
|
frame
|
24.01.2025, 22:41 | #16598
|
Strana Hlas vylúčila poslancov Samuela Migaľa a Radomíra Šalitroša. Návrh na ich vylúčenie schválilo predsedníctvo strany na dnešnom kongrese. Ďalších dvoch rebelujúcich poslancov – Jána Ferenčáka a Romana Malatinca strana vo vyhlásení nespomína.
V súčasnosti má vládna koalícia 79 hlasov, neraz s ňou však nehlasovali traja odídenci z SNS okolo Rudolfa Huliaka. Ak by dvojica či štvorica nespokojných poslancov Hlasu prestala koalíciu podporovať, musela by vládnuť v menšine.
„Návrh vznikol na základe informácií od vedenia strany o požiadavkách, ktoré menovaní poslanci vzniesli na utorňajšom rokovaní s predsedom a podpredsedami Hlasu. Poslanci vzniesli ako jediné požiadavky vlastné personálne nominácie na štyri kľúčové posty: minister vnútra, podpredseda Národnej rady, riaditeľ vojenského spravodajstva a podpredseda strany HLAS,“ píše strana v stanovisku
.Hlas ďalej tvrdí, že vylúčeným poslancom „nešlo o žiadne hodnoty, ktoré deklarujú vo svojich mediálnych vystúpeniach, ani žiadne také požiadavky nepredložili“. Jediné, čo požadovali, boli politické funkcie, a to je podľa strany nezlučiteľné s členstvom.
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 23:13 | #36732
|
|
Saková skončí na MH a Migaľ pôjde preč aj z parlamentu
|
|
|
Michalides
|
25.01.2025, 00:33 | #36735
|
|
Ak sa nemýlim,tak je tam miesto Pelleho ktorému zanikol mandát takže Migal je v kľude ...
|
|
|
Bond007
|
25.01.2025, 09:17 | #36738
|
|
Máš pravdu, bol náhradník za Sakovú, ale ako nastúpil Pellegrini ako prezident tak Migaľ išiel za neho
|
|
|
frame
|
25.01.2025, 09:26 | #36739
|
|
Chujliak otvára šampanské,jeho cena práve teraz stúpla.Lenže,aké ministerstvo mu dať.Taraba nechce odísť,lebo s ním by išli aj Keffy.
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 19:53 | #16596
|
Tie trápne pokusy o zbieranie podpisov za predčasné voľby si libtardi môžete strčiť viete kde . Dopadne tak ako keď bola prezidentka Čaptavá a zbierali sa podpisy
|
|
Markuss
|
24.01.2025, 18:56 | #16595
|
Plány nám ukradli Rusi. Trump sa vyjadril, prečo USA nemajú hypersonické zbrane
|
|
|
|
Markuss
|
24.01.2025, 18:57 | #36723
|
|
Áno, aj na mesiac prestali lietať, lebo stratili vykresy
V tejto krajine je možné naozaj všetko.
Dokonca násobne viac ako na Slovensku
|
|
Svetonazor
|
24.01.2025, 18:44 | #16594
|
Myslím, že sa opýtam úplne logickú otázku:
Keď už boli plány na majdan odhalené a zverejnené, povedali si, že napriek tomu to tu naplno rozbalia?
Aktuálne je pod útokom VšZP a je viac než isté, že to bude pokračovať aj na ďalších, menej očakávaných miestach.
Nestraším, konštatujem zjavné. Šťastie totiž ešte stále praje pripraveným.
#koniecmajdanu
|
|
Svetonazor
|
24.01.2025, 18:42 | #16593
|
Aha, aha
Práve na Slovenskom rozhlase konštatuje pani zo školstva, ako prípad vraždy na Spiši ukázal, že samé jednotky a úspešné olympiády neznamenajú automaticky dobrého človeka.
To isté platí aj na nás dospelých. Len preto, že je niekto bývalý diplomat alebo dobrovoľník mimovládky či psychológ tiež automaticky neznamená, že má papier na dobro.
|
|
Svetonazor
|
24.01.2025, 18:40 | #16592
|
Alebo inak...
Rohatí a mafiáni si vždy nakoniec prídu vybrať svoju "láskavosť", ktorú vám dali. Samozrejme v najnevhodnejšom čase pre vás.
Nik vám však tie ocenenia a láskavosti nevnucuje, väčšina si o ne požiada sama a oni "ochotne pomôžu".
Ak ste čítali Portrét Doriana Graya, tam to máte aj vcelku graficky znázornené. Čo sa stane, ak prijmete podobný "dar".
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 18:24 | #16591
|
Hlásim z Martina hojnú účasť, asi tak 200 libtardov tam niečo bliaka
|
|
|
frame
|
24.01.2025, 18:49 | #36715
|
|
Na proteste v Martine sa zišlo vyše tisíc ľudí. Prihovorí sa im deväť rečníkov, medzi nimi aj novinárka, ktorá ušla z Kyjeva a redaktorka českého rozhlasu Tatiana Čabáková, podľa ktorej nás v Prahe nazývajú malým Ruskom.
Ľudia skandujú – Dosť bolo Fica. Protest prebieha pokojne.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 18:55 | #36720
|
|
Majka a ty sa odkial hlasis? Z obyvacky? ved si tu prevcerom pisal,ze vdaka Ficovi ides na protest
|
|
|
Markuss
|
24.01.2025, 18:58 | #36724
|
|
Vyčítal v Nku. Šnídl mal kamery na námestí spočítal
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 19:25 | #36727
|
|
Tisícka, rovno 10 000 nie? To napísala nejaká kurva zo SME či N?
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 19:26 | #36728
|
|
Predpokladám že to je od Veroniky F., blonďavej p... Z Martina, ktorá pracuje pre NočníkN
|
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 19:51 | #36730
|
|
Hotové 1000ky ľudí ty kretén hlúpy, na rozdiel od teba to tam poznám a viem aké sú rozmery toho námestia...
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 17:57 | #16590
|
Vystúpiť má sedem rečníkov. Ľudia prišli nielen z Humenného, ale aj iných miest a okolia. Sú tu zástavy USA, Európskej únie, Slovenska, vrátane ukrajinskej zástavy
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 17:58 | #36710
|
|
Že zástavy USA, vymleté liberálne mozgy 
|
|
|
frame
|
24.01.2025, 18:35 | #36713
|
|
Do Humenného zvolali protest, ale aj antiprotest, ten však ohlásený nebol. Polícia bola v strehu
Obe miesta sú vzdialené len desiatky metrov
Organizátori antiprotestu, teda občianske združenie AVOS – Apolitickí vlasteneckí občania Slovenska, si pomohli heslom komunistických politikov, ktoré vyslovili tiež Vladimír Mečiar (HZDS) a Robert Fico (Smer): "Slovensko je naše a rozvracať si ho nedáme."
„Slovensko nie je žiadna Európa, ale Slovensko je suverénny, samostatný a zvrchovaný štát nachádzajúci sa v Európe. Tí, ktorým sa na Slovensku nepáči, majú možnosť vysťahovať sa nielen do Európy, ale aj do iných končín zemegule. Napríklad do Grónska alebo na Ukrajinu,“ napísali v pozvánke.
Antiprotest napokon jeho organizátorom nevyšiel, na mieste plánovaného zhromaždenia v čase jeho začiatku nebol nikto.
Neprišla Vaľová,ani Tomáš s Erikom,dokonca ani Martin Daňo
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 18:52 | #36718
|
|
Americku zastavu nosi ten cigan z Nacinej vsi..co uz v michalovciach dostal bitku
|
|
|
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 17:31 | #36704
|
|
Hen...dalsi protestujuci sedi doma ????????
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 17:32 | #36705
|
|
Nemal si békať s ďalšími libtardami na námestí, Michalides?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 17:34 | #36706
|
|
Neee,on je len internetovy trotl... kde by on vysiel von
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 17:34 | #36707
|
|
Bla bla bla bla bla ... Niečo k veci? Nič ? Ďalší slide ...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 17:57 | #36709
|
|
No vidiis..bez odpovede...obycajny trol 
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 18:01 | #36711
|
|
Máš niečo k veci? Nič?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 18:33 | #36712
|
|
Ja som ti polozil otazku k veci...ako vzdy sa vykrucas...
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 18:45 | #36714
|
|
A ty? Máš niečo k veci? Nič?
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 18:50 | #36716
|
|
To je debata...to s autistom si clovek viac pokeca...ako s liberalom..ktory nevie odpovedat na jednoduche otazky...
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 18:51 | #36717
|
|
Máš niečo k veci? Nič? Pokračuj ...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 18:53 | #36719
|
|
Toto uz je na Ban...kedze evidentne nemas zaujem o debatu...len tu vyryvas...
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 18:56 | #36721
|
|
Máš niečo k veci? Nič? Kľudne sa o tom môžme baviť ... Ty zasieraš diskusiu mimo tému ...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 18:58 | #36725
|
|
Co cakat od podludi,ako si aj ty  dezolat sa nezaprie
|
|
|
Michalides
|
24.01.2025, 19:01 | #36726
|
|
Máš niečo k veci? Nič? Čo čakať ...
|
|
frame
|
24.01.2025, 17:19 | #16587
|
Situácia v Hlase sa komplikuje. Migaľovci na sneme chýbajú: Nechceme eskalovať napätie, vnímame nové tlaky
Dvojdňový pracovný snem Hlasu mal byť priestorom, kde si štvorica nespokojných poslancov – Samuel Migaľ, Radomír Šalitroš, Roman Malatinec a Ján Ferenčák – vydiskutuje všetky sporné veci tak, aby mohla koalícia na februárovej schôdzi fungovať. Interpretoval to tak aj líder Hlasu Matúš Šutaj Eštok a vyzvali na to aj šéfovia krajských organizácií strany v otvorenom liste. Situácia sa však zmenila. Snem sa už začal, rebeli na ňom chýbajú a situácia sa komplikuje.
|
|
frame
|
24.01.2025, 17:01 | #16586
|
Tomáš Hudák,scenárista a komik
Otvorený list učiteľov a ďalších zamestnancov školstva premiérovi Robertovi Ficovi je dôležitým apelom, ktorý prichádza v správnom čase. Jednak potvrdzuje, že obavy z nenávistného štýlu vedenia politiky nemajú len psychiatri a psychológovia, ale najmä upriamuje pozornosť verejnosti na dôležitú stránku vládnutia tejto koalície. A tou je rezignácia na akékoľvek systémové riešenia v kľúčových rezortoch. Inými slovami: vláda nepracuje, iba „hecuje“ občanov proti sebe a prekrýva tým svoju neschopnosť alebo lenivosť riešiť konkrétne problémy štátu. Je dosť možné, že takýchto otvorených listov bude pribúdať. Tomuto všetkému sa Fico mohol vyhnúť, keby namiesto politickej pomsty od svojho nástupu k moci robil aj niečo iné.
Psychológov odbil s tým, že politizujú. Som zvedavý, čo odkáže učiteľom, pretože ešte nedávno sám premiér napísal, že keby odvrával učiteľom, „mama by mi vrazila ešte dve facky, lebo učiteľ mal vždy úctu a pravdu“.
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 17:04 | #36702
|
|
Vraj listy premierovi zaslali aj romska inteligencia,klub pestovatelov figovnikov,komora bytovych dovernikov a jednotaalomocnych slovenska 
|
|
frame
|
24.01.2025, 16:50 | #16585
|
Zuzana Petková, riaditeľka Nadácie Zastavme korupciu
Konečne má premiér premiérsku tému! Robert Fico urobil občianskym protestom takú reklamu, akú by sa mimovládkam nikdy nepodarilo zaplatiť. Blúznením o majdane a zločineckom sprisahaní aktivistov a ďalších občanov síce zatienil svoje odvolávanie, ale nahnal do ulíc ešte viac ľudí. Na štvrtkovom proteste v Košiciach strojnásobil účasť na 15-tisíc. Otázka je, prečo dal toľko energie do „premiérskej pozvánky“ na protesty proti vlastnej vláde. Ponúka sa logické vysvetlenie, že si buď pomocou SIS chce upevniť moc, alebo sa pripravuje na predčasné voľby a neschopnosť svojej koalície dovládnuť chce maskovať zhromaždeniami v uliciach a údajným prevratom. Obidva scenáre sú však pre Roberta Fica veľmi rizikové.to najmä pre neschopnosť SIS vedenej mladým Gašparom, ktorá ani nie je schopná monitorovať tie správne osoby. Na verejnosť preniklo, že na údajnom zozname sledovaných sa mal ako šéf mimovládnej „sorosovskej“ OSF objaviť Ján Orlovský. Ten nie je vo funkcii riaditeľa OSF už päť rokov.
|
|
|
Bond007
|
24.01.2025, 17:00 | #36700
|
|
Strašne trápne ako sa snažíte všetko spochybňovať a tvrdiť ako týmto dal Fico pozvánku na protesty.. Pracujete na 100%. A že niekto nie je vo funckii OSF 5 rokov? To niečo má znamenať že už nemôže nič robiť? Trápne
|
|
|
Ciernokoseliar
|
24.01.2025, 17:01 | #36701
|
|
A vraj ides na protest :) :) na riti sa fajne sedi,ze majka?
|
|
frame
|
24.01.2025, 16:40 | #16584
|
Na Tyršovom nábreží v Bratislave sa začal autoprotest Slovensko nie je Ukrajina. Zorganizoval ho Marek Šoun, ktorý nesúhlasí s aktivitami združenia Mier Ukrajine. Protestuje asi 40 ľudí, medzi nimi aj právnik Zoroslav Kollár.
Protestná jazda po Bratislave by mala pokračovať po trase Einsteinova, Most SNP, Staromestská, Mýtna, Vazovova, Špitálska, Vajanského nábrežie a naspäť na Most SNP a Tyršovo nábrežie, kam by sa mali protestujúci opäť vrátiť o 17. hodine.
„Ukážeme liberálnej Bratislave, kto je tu doma. Pôjdeme tam za nás, za Slovensko. Za naše deti, za to, že Slovensko nie je Ukrajina a ani ňou nebude,” povedal Šoun pred protestom vo videu.
|
|