POLITICKÁ DISKUSIA
Aktualizuj POLITIKA diskusiu | ![]() |
KLASICKÁ DISKUSIA |
<< < 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 > >> |
Markuss | 13.07.2025, 21:05 | #18235 |
Očakávam návštevy všetkých čo sa bolí prepŕdať v Buči, inklusive Bambino -Zuzany.
A samozrejme zákaz štartu všetkých izraelských športovcov na všetkých podujatiach, zákaz umelcov, vedcov, a propagovania izraelskej vlajky. A samozrejme 20 balíkov sankcií vo všetkých oblastiach A samozrejme 500 percentné clo na všetkých, čo budú s Izraelom obchodovať |
Markuss | 13.07.2025, 21:06 | #38738 | |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 13.07.2025, 21:07 | #38739 | |
Barbarský čin Izraela v Gaze. Raketou zabil 10 ľudí vrátane šiestich detí pri zdroji pitnej vody. Armáda hovorí o chybe. |
Svetonazor | 13.07.2025, 12:55 | #18234 |
Pellegrini a ďalší sa rozhodli šťať proti národu a jeho vôli
Je tu mimoriadne silná túžba po mieri, pomerne veľký počet chlapov odmietol vojenskú službu, čo spôsobilo vrásky na čele nielen Naďovi, ale očividne aj Kaliňákovi. A koniec-koncov, túžba po mieri vyhrala Smeru aj voľby. Z toho všetkého si teraz hlava štátu spolu s ďalšími politikmi urobila trhací kalendár a ďalej tlačí na pílu. Keď sa vrchný veliteľ Ozbrojených síl SR začne hrať na vojačika, riadne to smrdí. Je na čase urobiť druhé kolo odmietnutia vojny a s ním aj tohoto šaša. P.S. V takejto atmosfére riadi naša vláda tento štát. Nielen opozícia ide podľa hesla Čím horšie, tým lepšie, ale aj samotní členovia vlády a rezident idú už celkom otvorene proti nej. Preto nám nepomôže nadávať na Fica ako Kaščák na Pohode, prípadne žiadať "radikálnejšie" riešenia ako Republika, ale skôr naopak. Podporiť to podstatné - mier a energetickú nezávislosť. |
frame | 13.07.2025, 13:07 | #38735 | |
pred voľbami bol Pellegrini kandidátom mieru, ktorý odmietal zbrojenie a posielanie vojakov na ochranu našej vlasti
Kaliňák tvrdí, že v prípade napadnutia sa Rusom netreba brániť, lebo oni raz odtiahnui. Gluck podpísal vyhlásenie, že v prípade napadnutia odmieta brániť vlasť. Všetci traja kolaborujú s agresorom, tvrdia, že brániť sa napadnutiu je zlé a iba predlžuje agresiu. A teraz bez hanby svorne šaškujú na vojenskom cvičení a ich voličom to nepríde nijako divné. Link YouTube video |
frame | 14.07.2025, 09:14 | #38740 | |
Naša Pellerina
Eva Pellegrini opäť prichádza na pomoc, bratovi vraj posunula státisíce. Hlas to tajil, teraz potichu upravil stránku Link na článok na doméne aktuality.sk |
admin | 13.07.2025, 12:00 | #18233 |
frame Reaguj na príspevok | 12.07.2025, 14:19 |
Andrej Danko vyzval Petra Pellegriniho, aby ukončil výcvik v Národných obranných silách a „prestal s tým šaškovaním“. Mal podľa neho radšej zabojovať, aby Slovensko nebolo viazané záväzkom NATO postupne vyčleniť na obranu 5 % HDP. „Je to veľmi plytké, ak dva týždne budú cvičiť a budú sa tváriť, že všetko je v poriadku.“ Link FB príspevok *Presun z hlavnej diskusie. |
Markuss | 13.07.2025, 09:52 | #18232 |
Očakávam návštevy všetkých čo sa bolí prepŕdať v Buči, inklusive Bambino -Zuzany.
A samozrejme zákaz štartu všetkých izraelských športovcov na všetkých podujatiach, zákaz umelcov, vedcov, a propagovania izraelskej vlajky. A samozrejme 20 balíkov sankcií vo všetkých oblastiach |
Markuss | 13.07.2025, 09:52 | #38721 | |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Bond007 | 13.07.2025, 10:17 | #38724 | |
A všetko je v poriadku, nič sa nedeje, sankcie nebudú... oni môžu ![]() |
Bond007 | 13.07.2025, 10:22 | #38725 | |
Tu nám asi Majko neskopíruje nejaký primitívny komentár z červených denníčkov ako to on veľmi rád robí keď sa jedná o Rusko |
frame | 13.07.2025, 11:40 | #38732 | |
Slovensko a Izrael majú priateľské a konštruktívne bilaterálne vzťahy a chcú rozvíjať vzájomnú spoluprácu. Zhodli sa na tom šéf rezortu diplomacie Juraj Blanár (Smer) a minister zahraničných vecí Izraela Gideon Saar na spoločnom stretnutí v Bratislave. Blanár zdôraznil, že bilaterálne vzťahy vychádzajú z historických väzieb medzi Slovenskom a Izraelom.
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 13.07.2025, 12:45 | #38734 | |
Z deravého duba iba sova vyletí ![]() |
majster | 13.07.2025, 09:13 | #18231 |
ja neviem, na svete je po kok.t blbých a sprostých ľudí, len nechápem, prečo sú všetci v našej pozícii a v ich prívržencoch, keď človek počúva z PS toho blbca čo len kokce a všetci sú naprogramovaní len na jedno, je mi z toho zle, len by som sa chcel dožiť, keď náhonov po najbližších voľbách vyhrajú, ako budú ten rok a pol vládnuť a ako bude doyebaná republika, či sa ešte spamätáme, ja si myslím, že vládnuť by mali prísť zo zahraničia a všetkých pozatvárať čo tak štát doyebali, počnúc mačiarom a všetkých z ?9, už sa nikdy celý národ nebude mať ako za socializmu, na ktorý sa nadáva ako bolo zle. dohovoril som hav g ![]() |
Redbul | 12.07.2025, 18:37 | #18230 |
Nesledujem už tu špinavú politiku Ale Fico chce zastaviť sankcie?No neverím tomu,že bude mať take guľe.Ale dobre ,aspoň takto to dáva najavo.Ale zlomia ho. Neverím že bude mať na to guľe. |
Redbul | 12.07.2025, 19:08 | #38716 | |
Inak ten nemecký kancelár to je čistý sused Záviš.Alebo Nosferatu.Sranda musí byť. Netreba ten život brať vážne ![]() ![]() |
Inferno | 13.07.2025, 02:22 | #38720 | |
No veď to už 2x zastavil. Zahlasoval proti. Tie gule mal, 18 balík kvôli Ficovi teda neprešiel!
Preto sú ostatní, hlavne nemecký kancelár, riadne nervózni. |
Lajos | 12.07.2025, 17:09 | #18229 |
V OTÁZKE ENERGETICKEJ BEZPEČNOSTI BY MAL PREMIÉR CÍTIŤ PODPORU CELEJ SPOLOČNOSTI: https://www.progresivne.com/2025/07/12/v-otazke-energetickej-bezpecnosti-by-mal-premier-citit-podpor... |
Lajos | 12.07.2025, 17:09 | #38712 | |
Súhlasím. V tomto musí aj ten najväčší Ficofób stáť na jeho strane, na strane Slovenska. |
Svetonazor | 12.07.2025, 18:03 | #38713 | |
Podľa mňa voliči Šimečku a Naďa nesúhlasia a schválili by všetko proti Slovensku, mávnutím ruky a okamžite.
Týmto som si naozaj istý. Nick frame nám to môže hneď potvrdiť. |
frame | 12.07.2025, 19:44 | #38717 | |
Link YouTube video Fico je neuveriteľný ale neuveriteľný klamár. Fico chce robiť geroja, no v skutočnosti potil krv. Merz sa vie rozčertiť, aj rozkričať. To nie je chlap, ktorý si necha skákať po hlave od nejakého spuchnutého alkoholika. Fico už teraz hľadá iba niečo na zachovanie tváre. Zrazu už je sankcie ochotný podporiť, aj bez ruského plynu, len chce akési trápne garancie nezvýšenia ceny. To je čisto face saving taktika. Mne sa páči, ako Orban elegantne podrazil hranatého. Najprv akože je proti sankciám, a napokon uskočil a nechal hranatého vyváľat sa v blate. A Orban sa elegantne stiahol do závetrie. Takyýchto má hranatá špina spojencov. |
frame | 12.07.2025, 19:48 | #38718 | |
Presne tak - je to celé klamstvo. Štát doteraz vyplatil na dotácie na ten "lacný" plyn mld€. Firmy platili jednu z najvyšších cien za plyn v EÚ.
Fico je klamár, je to celé hra na podporu Putina a na podporu kšeftov pre EUSTREM, kde je podľa všetkého tichý spoločník. Ostatné krajiny si to už dávno vyriešili, akurát Fico s princezničkou Deniskou na to kašlali. A čo bude Ficiak robiť, keď uvalia USA sankcie na ruské energie ? Vyhlási vojnu USA ? Úplne nechopná vláda - ekonomika sa rozpadáva, po brutálnej konsolidácie rastie deficit. To je banda totálne neschopných amatérov. Fico nevie vládnuť. Nevie, čo má robiť, tak vyťahuje blude ako 2 pohlavia, hrádzu proti progresivizmu a Cyrila s Metodom. |
frame | 12.07.2025, 19:53 | #38719 | |
Plyn z Ruska NIKDY nebol lacnejší v porovnaní s cenami na európskych burzách. To je klamstvo dookola omieľané tými, ktorí ho chcú nakupovať ďalej kvôli úplne iným dôvodom. Slovensko NIKDY, ani pred vojnou, nemalo výhodnejšiu cenu plynu.
Dotácie na ceny plynu pre všetkých sú úplná tragédia pre verejné financie a tým pádom úplne pre všetkých tiež, tie miliardy sa len "prežerú", nebudú nikde investované, kde by prinášali osoh z dlhodobého hľadiska a zároveň to ľudí vôbec nemotivuje znižovať spotrebu alebo zatepliť, čokoľvek, čo by viedlo k väčšej efektívnosti. Rovnako ako 13. dôchodky. |
Markuss | 13.07.2025, 09:54 | #38722 | |
Taký blbec ako ty asi nepochopí, že dostatok plynu na globálnom trhu ťahá ceny plynu nadol. A naopak |
Markuss | 13.07.2025, 10:02 | #38723 | |
https://energynewsbeat.co/how-cheap-is-russian-natural-gas-via-pipeline-compared-to-lng-imports/?amp... |
frame | 13.07.2025, 10:24 | #38726 | |
Dezolé,váš kamarát
Slovensko môže za ruský plyn tvrdo zaplatiť. Trump zvažuje clo 500 %, v pondelok môže spustiť obchodné peklo Zmena kurzu voči Moskve by mohla zasiahnuť aj amerických spojencov. Trump zvažuje tvrdý ekonomický zásah proti Maďarsku a Slovensku. https://www.ta3.com/clanok/1003013/slovensko-moze-za-rusky-plyn-tvrdo-zaplatit-trump-zvazuje-clo-500... |
frame | 13.07.2025, 11:16 | #38727 | |
Úplne sa odstrihnutie od ruských energií od roku 2028 je zrejme nezvratné. Konštatuje to podpredsedníčka slovenskej vlády a ministerka hospodárstva Denisa Saková.
Podľa ministerky, na schválenie takzvaného REPowerEU Roadmap, zameraného na zbavenie sa závislosti od ruských fosílnych palív, postačuje kvalifikovaná väčšina členských štátov EÚ. Aj napriek tomu sa Slovensko podľa Sakovej snaží vyrokovať pre seba čo najvýhodnejšie podmienky Po včerajšom "mimoriadne tvrdom" rozhovore spuchnutého s Merzom, už spuchnutá zdochlina otáča. |
frame | 13.07.2025, 11:19 | #38728 | |
Čo robila vláda štyri funkčné obdobia pre to, aby diverzifikovala dodávky ropy a plynu?
Stavala haciendy pri mori? |
frame | 13.07.2025, 11:20 | #38729 | |
Martin Lukáč.
Vysvetlenie prečo Hranol stále tlačí na kupovanie ruského plynu. Fico klame ešte aj keď kladie otázku. A opäť raz zavádza národ v kauze SPP. Tu je skutočný príbeh: Štát pod vedením Roberta Fica po roku 2013 potichu sprivatizoval SPP českým a slovenským finančníkom – Kellnerovi (PPF), Křetínskému (EPH) a J&T – za 2,6 miliardy eur. Keď sa objavili prvé problémy a Kellner z obchodu vycúval, nasledovali ho aj J&T. Po ich odchode sa zmenila 5. júna 2014 akcionárska štruktúra SPP: 100 % vlastníctvo Eustreamu prešlo pod firmu SPP Infrastructure, a.s. V tejto firme vlastní štát (SPP) 51 % akcií, zvyšných 49 % drží EPH Daniela Křetínského. Štát – pod taktovkou Fica – prevzal stratovú materskú spoločnosť SPP, zatiaľ čo zisková dcérska firma Eustream ostala v rukách súkromníkov z EPH. Tichým spoločníkom sa podľa všetkého stal sám premiér. |
frame | 13.07.2025, 11:21 | #38730 | |
Ako sa zarábalo na verejnom majetku
Po privatizácii začali podniky z holdingu SPP nabaľovať úvery za stovky miliónov eur – kryté majetkom Eustreamu, teda štátnej infraštruktúry. Tieto úvery však nešli do rozvoja či investícií – použili sa na výplatu mimoriadnych dividend pre akcionárov. Štát, ako väčšinový akcionár, s tým súhlasil. Scenár sa zopakoval aj po roku 2015. Záväzky v stovkách miliónov eur sa posúvali, a teraz, v roku 2025, dospel účet na splatenie. --- Tranzit plynu končí – problém sa ukazuje 1. januára 2025 vypršala zmluva s Ukrajinou a Kyjev ukončil tranzit plynu smerom do EÚ. To znamená: Eustream príde o príjmy z tranzitu plynu cez Slovensko Bez plynu v potrubiach je ťažšie a drahšie udržiavať infraštruktúru Kompresorové stanice potrebujú investície, inak schátrajú V zemi zostane zakopaný majetok, ktorý produkuje stratu |
frame | 13.07.2025, 11:22 | #38731 | |
Prečo Fico bežal do Kremľa?
Má na to minimálne tri vlastné dôvody: 1. Snahu udržať tranzit a dodávky plynu pre Slovensko. SPP sa roky zadlžoval, aby vyplácal dividendy EPH aj štátu. Tento rok má začať splácať dlhy – ale pravdepodobne na to nebude mať. 2. Politickú manipuláciu: Zdražovanie na Slovensku sa pokúsi zvaliť na konflikt s Ukrajinou, nie na vlastné rozhodnutia. 3. Mobilizáciu pred voľbami: „Smer potrebuje rásť, ideálne na úkor Republiky a Hlasu.“ Plynová hystéria poslúži ako predvolebná munícia. --- Křetínského EPH a Ficova vláda zadlžili SPP Infrastructure, ignorovali geopolitické riziká, a teraz – keď Kyjev zavrel kohútiky – hľadajú vinu kdekoľvek, len nie u seba. Fico klame. Fico kryje vlastné zlyhania. A štát – to znamená my všetci – za to zaplatíme. |
Markuss | 13.07.2025, 12:45 | #38733 | |
Ty si riadne vytrety z čítania tých sračiek. Nejaké veľké očakávania od teba ani nemohli byť po self-checkingu registra exekúcií...
Zrejme ti je zbytočné vysvetľovať, prečo aj Nemci budovali Nordstram. Nevadí, hlúpy si bol a asi ani nezmudrieš |
frame | 13.07.2025, 14:22 | #38736 | |
Čo urobila vláda, aby si našla nových dodávateľov, nič. Okolité štáty si zazmluvnili dodávky plynu a ropy. Postavili si termináli a odoberajú veselo plyn a ropu. Na čo čakal Fico, však mohol vedieť, že k tomu skôr či neskôr príde. Teraz bude mať ťažkú vyjednávajúcu pozíciu, ak je on vôbec schopný niečo vyjednať, lebo pre dodávateľov nebude dôveryhodný.
Argumenty Slovnaftu, že oni inú ako ruskú ropu odoberať nemôžu kvôli technológii spravovania, tak klame! Česi odoberali ruskú ropu, mali tú istú technológiu spracovania a dnes sa od ruského plynu a ropy odstrihli. V podstate Fico svojimi argumentami a žiadosťami o kompenzáciu EÚ vydiera. Mal sa to odkoho naučiť, to isté robí Orbán. Fico miesto toho, aby sa staral o bezpečnosť štátu a ochranu ekonomiky Slovenska, tak sa stará a ochraňuje ruskú ekonomiku. Takáto zrada vlastného štátu a jej obyvateľov zo strany premiéra hraničí s vlastizradou. Snáď raz zato zaplatí stratou slobody! Bude to mať blbé dopady na dve výnimočne výnimočné krajiny aj s ich výnimočnými, či ničomnými šéfmi. Dezoláti nie a nie pochopiť, že práve odstrihnutie od Ruska a jeho dôkladná ekonomická aj politická izolácia je jedinou účinnou ochranou nášho "spotrebiteľa". Pretože, aj keď by sme teraz mali chvíľu "lacnejší plyn", už o pár rokov by ho nemali vôbec. A ani strechu nad hlavou, prípadne by sme vôbec neboli. Stačí sa pozrieť posledné 3 roky na Ukrajinu ... Rusi nás vždy považovali za menejcenných, za svoju "sféru záujmu". To sa nezmenilo ! Stačí sledovať ich výroky o tom, ako tu bude iba tráva rásť a budeme veveričky žrať, ako celú Európu zrovnajú so zemou až po Londýn, atď. atď. Rusi sú proste iba primitívni barbari, ktorí nevedia nič poriadne urobiť, iba obsadzovať, ničiť a vraždiť. |
Lajos | 12.07.2025, 16:53 | #18228 |
NAŠTARTOVAŤ EKONOMIKU? S BLBCAMI VONKU AJ DOMA ŤAŽKO: https://www.progresivne.com/2025/07/12/nastartovat-ekonomiku-s-blbcami-vonku-aj-doma-tazko/ |
Lajos | 12.07.2025, 16:51 | #18227 |
USA recyklujú „staré a nebezpečné zariadenia“ pre Ukrajinu: https://www.progresivne.com/2025/07/12/usa-recykluju-stare-a-nebezpecne-zariadenia-pre-ukrajinu/ |
Markuss | 12.07.2025, 16:06 | #18226 |
Tak oranžový radža si so Šefčovičom aj EÚ povytieral... To už aj UK vyjednali viac.
Svetové imperium v rozklade |
Markuss | 12.07.2025, 16:06 | #38711 | |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Lajos | 12.07.2025, 11:28 | #18225 |
Nemecká spolková krajina Porýnie zakazuje členom AfD vstup do štátnej služby: https://www.progresivne.com/2025/07/11/nemecka-spolkova-krajina-porynie-zakazuje-clenom-afd-vstup-do... |
Lajos | 12.07.2025, 11:28 | #18224 |
Berlín po 300 rokoch premenoval hlavnú cestu kvôli politickej korektnosti: https://www.progresivne.com/2025/07/11/berlin-po-300-rokoch-premenoval-hlavnu-cestu-kvoli-politickej... |
Lajos | 12.07.2025, 11:27 | #18223 |
Reklama na ticho. Včera Zuza, dnes Pelle: https://www.progresivne.com/2025/07/11/reklama-na-ticho-vcera-zuza-dnes-pelle/ |
Lajos | 12.07.2025, 11:27 | #18222 |
Bojujte !
Itiotské rozhodbnutie EÚ o zastavení ropy ![]() Link YouTube video |
Svetonazor | 12.07.2025, 10:22 | #18221 |
Pomýlený svet pomýleného Lojzka Hlinu
Najprv prejde pestrou zmesou strán (OĽANO, KDH, SaS), a teraz hlása do sveta, že hodnoty vytvára len Volkswagen. VW vyhodili zamestnanca zato, že zvesil dúhovú vlajku. To bola chyba, mal na to ísť inak. Rovnako to bola ale chyba VW, že tu tlačí woke agendu. Mali poznať naše dejiny a vedieť, že keď pritlačíte, tak sa nám to nebude páčiť rovnako, ako keď sa tu po storočiach spolužitia spustila maďarizácia. Mimochodom, podobný odpor vyvolalo aj násilné pokresťančovanie v réžii Cyrila a Metoda. Daného pracovníka sa zastal Blaha s Kaliňákom a odpovedal im Hlina. Vraj koľko Blaha zarobil knihami a akú hodnotu priniesol. Toto je mentálny svet Hlinu - hodnotu vraj prinášajú len podnikatelia. Ja ako učiteľ v Hlinovom svete zrejme nie. Ja ho asi len stojím peniaze... Mimochodom, toto je nastavenie veľkej časti podnikateľskej strany SaS. Odkaz agenta Sulíka, brániť Nemca do posledného dychu, zjavne žije v tejto strane ďalej. Nuž, zotrvačnosť má obrovskú silu. |
Svetonazor | 12.07.2025, 10:22 | #38709 | |
Stále platí daná scéna z filmu Pacho. Zameňte osoby a obsadenie. Hlina tu sám ochotne dáva bičík Volkswagenu. |
frame | 12.07.2025, 12:59 | #38710 | |
Keby Blaha miesto barana mydlil mladého Kaliňáka, bolo by tu o jedného šťastného barana a mladého Kaliňáka viac.
A hlavne by neotravovali riaditeľov firiem, čo tvoria podstatnú časť slovenského exportu. Nakoniec špeciálne i pre Blboša Dlahu pje to len účelová póza, keďže ešte nedávno pochodoval aj so svojou rodinou na pochodoch LGBT a teda už od malička trepal túto ideológiu do hlavy aj svojim deťom. Dezoláti, zasa pre vás hrajú divadielko, tak sa pekne usaďte a užite si predstavenie |
Svetonazor | 12.07.2025, 18:04 | #38714 | |
Frame ty naozaj súhlasíš s WOKE agendou, LGBT chorými vecami? lebo o tom je reč.
Ty tu píšeš o mydlení barana, podľa mňa ty ani nevieš o čom bol môj príspevok. |
frame | 12.07.2025, 18:14 | #38715 | |
homofób primitívny! Čo, ľuda s inou sexuálnou orientáciou nie sú ľudia hodný rovnakých práv a povinností, ako ty, hrdý pronárodný nácek???
VW tým nešíril žiadnu politiku - preto sa o tom odmietajú baviť s mydličom baranov Chegevarom Blahom a nedospelým mentálnym chudkom Kalibejbym! A nešíri žiadnu "ideológiu" o ktorej dookola trollia práve že len homofóbi, ako si ty. Vlajka bola vyvesená v medzinárodný deň práv týchto menšín, čo je naopak vysoko humánne pre normálne zmýšľajúcich ľudí. Každý!!! Každý, aj ty, aj mydlič Blaha aj Kalibejby môžete mať v rodine dieťa, vnúča, ... ktoré sa takým narodí - to nie je choroba, ani infekcia, ani výchova! Ale homofóbom je to zbytočné vysvetľovať, radšej strašíte trollením homofóbnych .ičovín!!! |
Markuss | 11.07.2025, 16:55 | #18220 |
ešte k tomu Cvešperovi pre fanúšika majku
Link YouTube video |
Markuss | 11.07.2025, 15:17 | #18219 |
Tak určite. Načo by sme sa pýtali voliča,, čo si myslí. My politici za neho lepšie rozhodneme.. volič je hovno a tak o NATO je nebezpečné rozhodovať v referende. Pri vstupe aj pri výstupe |
Markuss | 11.07.2025, 15:17 | #38699 | |
https://hnonline.sk/svet/96222828-novy-slaby-clanok-nato-slovinska-referendova-prestrelka-je-darceko... |
Markuss | 11.07.2025, 15:18 | #38700 | |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 11.07.2025, 15:06 | #18218 |
A čo občan a transparentnosť? Občan je hovno... |
Markuss | 11.07.2025, 15:06 | #38697 | |
Brusel má utajiť plány na ukončenie dovozu ruských energií, vyplýva z interného dokumentu
Vlády členských krajín EÚ chcú, aby Brusel utajil, akým spôsobom plánujú postupne ukončiť dovoz ruského plynu a ropy do konca roka 2027. Vyplýva to z interného dokumentu, do ktorého nahliadla agentúra Reuters. Jednotlivé krajiny musia v tejto súvislosti pripraviť národné plány, ako dosiahnuť tento krok. Vlády krajín EÚ pritom požadujú, aby Európska komisia (EK) tieto plány nezverejňovala. |
Michalides | 11.07.2025, 15:16 | #38698 | |
Vláda o tom môže informovať koľko len chce ... leda že by sa jej hodilo neinformovať ..
Tieto plány by mali podliehať pravidlám služobného tajomstva a nemali by sa zverejňovať bez súhlasu príslušného členského štátu,“ |
Markuss | 11.07.2025, 15:18 | #38701 | |
Máme tu utajené sms Uršuly, teraz utajené toto... Najlepšie je utajiť. |
Michalides | 11.07.2025, 15:34 | #38702 | |
Utajiť to chcú členské štáty nie EU, respekt. členské štáty chcú aby sa informácie nezverejňovali bez ich súhlasu ... Fakt netuším čo je na tom ťažké pochopiť ... Fico môže bliakat od rána do večera a nepotrebuje k tomu žiaden súhlas EU ... |
Markuss | 11.07.2025, 16:54 | #38703 | |
hehe, krajiny povedali, že Brusel má utajiť![]() ![]() |
Michalides | 11.07.2025, 18:03 | #38705 | |
Ja neviem čo je nepochopiteľné na vete že členské štáty chcú aby sa informácie nezverejňovali bez ich súhlasu , ale tak chápem slniečko dáva zabrať aj fotografom akademikom ![]() |
Markuss | 11.07.2025, 21:35 | #38707 | |
Práve tá veta je pre takých ako ty, ktorý rovnako uverili, že "keď sa dáš zaočkovať, nenakazíš sa" |
Michalides | 11.07.2025, 22:45 | #38708 | |
Tieto plány by mali podliehať pravidlám služobného tajomstva a nemali by sa zverejňovať bez súhlasu príslušného členského štátu,..
Prepáč som zabudol že ty si selektivne vyberáš čo sa hodí a ostatné ignoruješ ... Toto dosť mení o čo ide ty vakcina ... |
Markuss | 11.07.2025, 15:02 | #18217 |
Keď sme to tu pred piatimi rokmi na tomto portáli riešili, bol som za "preháñača".
Dnes o Tom píše hlavný prúd. A nakoniec progresívny a liberálny zástanca imigrácie, je prvou obeťou svojich parazitov |
Markuss | 11.07.2025, 15:02 | #38696 | |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Svetonazor | 11.07.2025, 13:17 | #18216 |
Ešte jedno pozorovanie
Ventilátory sa teraz radi uchyľujú k jednému tvrdeniu - nemôže to byť tenorizmus, pretože Cintula konal sám. Veď na tenorizmus vždy treba aspoň dvoch, nie? V tomto prípade však majú ventilátory pravdu. Cintula nekonal sám a komplicov mal. Ste to vy, ventilátory. Mimochodom, samotný Cintula ani nepotrebuje žiadne motáky do basy. Stačí denná tlač. To je v skutočnosti diaľkovým ovládačom ľudí typu Cintula. Jazyk je sám o sebe šifrovaním a programovacím nástrojom. Nielen pri meditácii, ale rovnako aj pri plánovaní takéhoto činu. |
Svetonazor | 11.07.2025, 12:21 | #18215 |
Mám zopár otázok:
1. Prestala sa učiť matematika? 2. Ventilátory nevedia počítať? 3. Nevedia počítať ani politici (zato percentá im idúúú)? Prečo sa pýtam? Pretože 5% výdavkov na zbrojenie z HDP je cca 7 miliárd €. Tých 7 miliárd € tvorí 25,4% z príjmov nášho rozpočtu (zo sumy 27,6mld). Z výdavkov je to samozrejme menšie percento, ale stále 20%, čiže jedna pätina! Áno, budú sa oháňať duálnym využitím, že postavia nemocnice a tak. Ale po vykradnutí našej armády (za čo doteraz nik ani len nebol obžalovaný) tu máme obrovské nákupy techniky, ktorú nepotrebujeme. Načo sú nám napríklad stíhačky, ktoré sa tu ani len neotočia, nehovoriac o tom, že ani nemajú veľmi kde pristávať. Miliarda sem, miliarda tam, reálne zarobia najmä americké zbrojovky. Tie zbrojovky, pre ktoré robia aj tunajší kontraktori typu Kriššák z gerulaty. Tí, ktorí robia radi zoznamy nepohodlných alebo pomáhajú organizovať farebné prevraty. Povedzte ľuďom, načo nám tie zbrane budú. A čo s nimi budeme robiť. Následne im potom aj vysvetlite, že nebude na iné veci v štáte. Keď vám to schvália, môžete ďalej nakupovať. Posledná otázka: viete počítať? Tak počítajte s tým, že sa to ľuďom nebude páčiť. |
Michalides | 11.07.2025, 13:03 | #38691 | |
ľudom je to maximálne ukradnuté, lebo to robí tá správna vláda ... postaví sa nemocnica, opraví most plebs zatlieska a všetko je úžasné, veď je to pre ľudí ... že v tej nemocnici nemá kto robiť je detail, hádam sa tým nebudeme zapodievať .... tá stíhačka sa tu otočí úplne v kľude, kedže tu už máme prvé kusy a dokonca lietali ![]() |
Svetonazor | 11.07.2025, 13:13 | #38692 | |
Podľa mňa nemáš pravdu.
Väčšina ľudí, voličov aktuálnej vlády je proti navyšovaniu % na zbrojenie. Ja k nim patrím. Ty píšeš že im je to jedno, teda naozaj nemáš prehľad. A na druhej strane, ľudia ako ty, teda voliči opozície, oni a ich predstavitelia súhlasia s navyšovaním % do obrany, ako od nás chce Trump, pardón NATO. Videl som vyjadrenia PS, Demokratov a podobne. Tí by sa vopchali NATO a EÚ do zadku, keby mohli. Stačí sa pozrieť na posledné včerajšie hlasovanie. |
Svetonazor | 11.07.2025, 13:15 | #38693 | |
Narýchlo som si vypočítal, ako by tie percentá na zbrojenie vyzerali v našom rodinnom rozpočte. Hoci aj tých optimistických 20%.
Keby som sa teraz ja rozhodol nakúpiť domov zbrane, tak nám tie peniaze chýbajú inde. Kde? Mesiac my sme mali všetci traja hladovku a dieťa by nechodilo na športový krúžok. Alebo by sme jedli, no nezaplatili žiadne účty. Alebo... Takto si bezpečie nepredstavujem. |
Svetonazor | 11.07.2025, 13:16 | #38694 | |
Pýtajme sa ďalej
Čo na to všetko hovoria napríklad katedry ventilátorov? Čo sa vlastne učia ventilátory? A čo Slovenský syndikát ventilátorov? Čo sa píše v Etickom kódexe ventilátorov? |
Michalides | 11.07.2025, 14:58 | #38695 | |
tak nikde nevidím, že by ste s tým mali dáky problém ... nevidím, že by ste šli protestovať proti vláde, lebo nás ťahá do vojny... lebo zbrojenie rovná sa vojna ... pred voľbami s tým mala problém dnešná vláda s prezidentom na čele ... a dnes? vyrábame najviac nábojov pre Ukrajincov, nakupujeme toľko techniky že nebude hádam ani personál na obsluhovanie, prezident sa premáva v maskáčoch a všetci ste s tým v pohode ... čo sa zmenilo? už to nevadí? vidíš niekde na preferenciách že by to voličom vadilo? takže by som o prehľade radšej mlčal .... rýchlo ste zabudli čo bolo pred voľbami a čo skutočne vláda robí .... a je vám to úplne jedno ... |
Svetonazor | 11.07.2025, 17:53 | #38704 | |
Naozaj tomu nerozumieš. Nauč sa čítať s porozumením.
Tvoja vláda debilná zbrane rozdávala a zničila SK letectvo a ochranu. Fico robí pravý opak. Snažia sa to dať do poriadku a ako jeden z mála verejne aj na pôde EU hovorí o mieri, lebo cela Eu aj s Tebou chcu pokracovanie vojny. To ze Fico zablokoval dalsie sankcie voci Rusku si si tiez nevsimol. |
Michalides | 11.07.2025, 18:10 | #38706 | |
Ako ja chápem že je teplo, ale moja vláda nerozdavala nič ... ked už tak minulá vláda rozdávala za čo dostala zaplatené a čo blokuje kamoš Orbán ... Len aby bolo jasnejšie ... Že rozpráva o mieri je síce pekné , ale reálne robi hovno a sankcie blokuje lebo sa týkajú energií a nie zbrojenia .... A že prezident kývol na zvýšené výdavky na zbrojenie je už len taká nepodstatná informácia ... takze ten mier hľadaj inde ... |
Lajos | 11.07.2025, 11:17 | #18214 |
Ikona vytvorená útokom tajnej služby: https://www.progresivne.com/2025/07/11/ikona-vytvorena-utokom-tajnej-sluzby/ |
Lajos | 11.07.2025, 11:17 | #18213 |
Je to múdry krok Ruska zaútočiť na ukrajinské odvodové centrá: https://www.progresivne.com/2025/07/11/je-to-mudry-krok-ruska-zautocit-na-ukrajinske-odvodove-centra... |
Lajos | 11.07.2025, 11:16 | #18212 |
MOJI PRIATELIA „DEZINFORMÁTORI“: https://www.progresivne.com/2025/07/11/moji-priatelia-dezinformatori/ |
Lajos | 11.07.2025, 11:16 | #18211 |
Povodeň v Texase: Je príčinou cloudseeding?: https://www.progresivne.com/2025/07/11/povoden-v-texase-je-pricinou-cloudseeding/ |
Bond007 | 10.07.2025, 23:18 | #18210 |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Bond007 | 10.07.2025, 23:18 | #38689 | |
Budapešť si predvolala veľvyslanca Kyjeva kvôli smrti ukrajinského Maďara. Bol ubitý pri nútenej mobilizácii, tvrdí |
Markuss | 10.07.2025, 21:17 | #18209 |
Tak konečne sa aj mainstream aspoň trocha kriticky pozerá na rozpad dôvery v našich osvietených vodcov |
Markuss | 10.07.2025, 21:17 | #38685 | |
Link na článok na doméne pravda.sk |
Markuss | 10.07.2025, 21:18 | #38686 | |
Je zarážajúce, ako dokážu slovenskí progresívni liberáli v kritike konzervatívnej Ursuly von der Leyenovej za jej pofidérnymi finančnými kšeftami v pandemickom období vidieť vplyv „ruských agentov“ alebo túžbu oslabiť dôveru v inštitúcie Európskej únie. |
frame | 10.07.2025, 19:42 | #18208 |
Rajóny urobené.Už strihajú meter
Link FB príspevok |
frame | 10.07.2025, 21:43 | #38687 | |
Link FB príspevok Link FB príspevok |
frame | 10.07.2025, 22:16 | #38688 | |
Pellegrini akosi zabúda, že už nie je ani starovek, ani stredovek, keď králi a cisári osobne viedli vojsko na koni a s mečom v ruke. Nebolo by žiadnou hanbou, keby sa čo najskôr stiahol z komického marketingového projektu. Pretože tu nejde o neho, ale o Slovensko, česť a úctu republiky, meno v zahraničí. Pomyslel prezident a ľudia okolo neho, ako sa na nás pozerajú vo svete?
Link na článok na doméne pravda.sk |
Lajos | 10.07.2025, 16:10 | #18207 |
Pre slniečka a kokotov zo Zomri a rovnako tých čo Zomri zdieľajú: https://t.me/progresivne/14793 |
frame | 10.07.2025, 16:49 | #38682 | |
Matúš Šutaj Eštok odmieta kritiku, že vláda nedostatočne reaguje na situáciu po búrkach na východe Slovenska a občanom nepomáha. Na piatok ohlásil veľkú tlačovku k poskytnutej pomoci. Či sa jej zúčastní aj sám minister vnútra, nedodal.
„Krízové riadenie ministerstva vnútra okamžite vyhlásilo mimoriadne situácie vo viac ako 25 obciach a aktivovalo všetky záchranné zložky. Hasiči absolvujú stovky výjazdov, polícia zabezpečuje poriadok a bezpečnosť v rizikových oblastiach. Pomáhajú profesionáli aj dobrovoľníci, zásahy prebiehajú nepretržite,“ uviedol minister vnútra. Ako Šutaj Eštok dodal, ministerstvo práce spustilo cez úrady práce humanitárnu pomoc, ktorá už smeruje do najviac postihnutých obcí. Štát podľa neho úzko spolupracuje aj s Prešovským samosprávnym krajom. Východné Slovensko zasiahol tento týždeň silný vietor a dážď. Spôsobil rozsiahle materiálne škody na majetku obyvateľov, infraštruktúre a dopravných sieťach. Pomoc avizoval premiér Robert Fico. Poskytnutie humanitárnej pomoci ohlasovalo aj ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny. Opozícia však namietala, že vláda nedala jasný prísľub pomoci. Opozičné PS aj SaS vyzvali členov kabinetu, aby konali. Apelovali na okamžité vyčlenenie finančných prostriedkov. (tasr) Link FB príspevok |
frame | 10.07.2025, 17:21 | #38683 | |
https://donio.sk/gelnica?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExSVk3eUtWM1VQMm8ydnJtRgEehXHMHQLMlVM43GvNGD... |
frame | 11.07.2025, 09:09 | #38690 | |
Šukaj-Colštok má vás na háku.Posiela pozdrav zo slnečnej Sardínie.Peniaze na Donio už poslal. |
Lajos | 10.07.2025, 16:01 | #18206 |
‘Smutné víťazstvo,‘ hovorí muž stojaci za návrhom: https://www.progresivne.com/2025/07/10/smutne-vitazstvo-hovori-muz-stojaci-za-navrhom/ |
<< < 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 > >> |