POLITICKÁ DISKUSIA
|
| |
true
|
26.07.2023, 09:46 | #20523
|
| |
aj tak sa dá
|
|
|
| |
true
|
26.07.2023, 09:37 | #20520
|
| |
pripájam pointu:
|
|
| |
true
|
26.07.2023, 09:37 | #20521
|
| |
pre slniečka:
|
|
| |
true
|
26.07.2023, 09:37 | #20522
|
| |
Romana Ilievovi: "Tento zakomplexovaný päťkilový moderátor vystavuje “hejtom” mladého chlapca, ktorý zvažuje voliť SNS. Keby ten chlapec mal červený rúž, nevedel svoje pohlavie a zvažoval by PS a SASKU tak by dostal ešte dnes večer nejaké ocenenie."
"Ja byť mamou tohto chlapca ešte dnes kontaktujem TA3 ,aby okamžite stiahol tento príspevok."
link: https://ereport.sk/apoliticky-iliev/
|
|
| |
ball8
|
26.07.2023, 11:58 | #20527
|
| |
Aj si si prečítal, čo Rasťo napísal? Jeho príspevok je o tom, že vyzýva ľudí voliť. Vôbec to nie je o zosmiešňovaní alebo útočení.
Chalan dobrovoľne poskytol rozhovor pre Denník N. Rasťo cituje z článku dlhý text a na konci dodáva:
"Filip (asi) voliť pôjde. A čo ty? Do volieb zostáva 68 dní."
https://www.instagram.com/p/CvHnSKrr-WD/
Zasa prekrúcaš realitu, ako vždy. Vážne, psychiatria, požiadaj obvodného, ten ťa tam pošle a konečne začnú liečiť tú tvoju chorú hlavu.
|
|
|
true
|
26.07.2023, 07:50 | #8183
|
|
ako sa dávajú dole moderátori zo zapredných médii? takto: video: Progresivizmus, liberalizmus a sloboda prejavu
|
|
|
|
majka
|
26.07.2023, 06:57 | #8182
|
Vysoký komisár OSN pre ľudské práva Volker Turk v utorok kritizoval Rusko za marenie nezávislého vyšetrovania zabitia ukrajinských vojnových zajatcov v kolónii Olenivka v Doneckej oblasti pred rokom.
Turkovo vyhlásenie, ktoré zverejnil Úrad vysokého komisára OSN pre ľudské práva, citovala „Európska pravda“.
Komisár zdôraznil, že Rusko neposkytlo dostatočné záruky týkajúce sa bezpečného prístupu predstaviteľov OSN na miesto tragédie a nereagovalo na žiadosti úradu týkajúce sa prístupu na dočasne okupované územia Ukrajiny.
"Aj keď presné okolnosti incidentu v noci z 28. na 29. júla 2022 zostávajú nejasné, dostupné informácie a naša analýza umožňujú úradu dospieť k záveru, že nebol spôsobený raketou HIMARS," zdôraznil Turk.
Dodal, že dostupné informácie zatiaľ neumožňujú zistiť ani konkrétny zdroj výbuchu, ani presný smer, z ktorého mohol byť útok na kolóniu vykonaný.
"Vojnoví zajatci sú chránení medzinárodným humanitárnym právom. Smrť alebo ťažké zranenie vojnových zajatcov musí sprevádzať oficiálne a dôkladné vyšetrovanie zo strany štátu, ktorý ich zadržiava," dodal vysoký komisár OSN pre ľudské práva.
Pripomenieme, že 29. júla ruské médiá informovali o ostreľovaní kolónie v Olenivke v Doneckej oblasti, kde boli držaní ukrajinskí zajatci. Podľa informácií Generálneho štábu Ukrajiny sa Rusi snažili zakryť mučenie a vraždy zajatcov ostreľovaním.
|
|
|
majka
|
26.07.2023, 06:49 | #8181
|
Šéf ministerstva zahraničných vecí Maďarska: Ruská účasť na olympiáde môže prispieť k mieru na Ukrajine.
Szijjarto to oznámil na Facebooku po stretnutí s podpredsedom Medzinárodného olympijského výboru Sirom Mianom, píše „Europeyska Pravda“.
„Plne inkluzívna olympiáda by mohla byť veľkou pomocou pri mierovom riešení vojenských konfliktov, najmä vojny na Ukrajine,“ domnieva sa Szijjarto s tým, že zákazom účasti na olympiáde prídu o športovcov, ktorí „celý život tvrdo trénujú a nemajú nič spoločné“. s politickými rozhodnutiami“.
|
|
|
ball8
|
26.07.2023, 00:07 | #8180
|
Putinov rusko-africký summit sa uskutoční v čase bojkotu väčšiny hláv afrických štátov
38 z 54 afrických krajín neposlalo svojich lídrov na summit, ktorý sa bude konať 27. až 28. júla za účasti Putina.
Na úrovni hláv štátov bude zastúpených len 16 krajín, uviedol v utorok prezidentov poradca Yuri Ushakov. Ďalších 10 afrických štátov vyslalo na podujatie do Petrohradu svojich premiérov. Takmer polovica účastníkov summitu vyslala delegácie nižšej úrovne: 16 z nich vedú podpredsedovia vlády a ministri a päť sú len veľvyslanci. Päť afrických štátov sa na summite odmietlo vôbec zúčastniť.
Link na príspevok na doméne X.com
Netreba opomínať aj takéto veci, čo sa zdajú malé, ale pritom malé vôbec nie sú. Ani krajiny z Afriky nechcú úplne spolupracovať z medzinárodne hľadaným zločincom.
|
|
|
true
|
25.07.2023, 21:00 | #8179
|
|
???????????????????????? USA nepodporujú ukrajinské útoky vo vnútri Ruska. Uviedli to v Bielom dome v komentári k útokom dronov na Moskvu
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 21:01 | #20516
|
| |
Dačo zle skopirovalo sorry
|
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 20:58 | #20515
|
| |
Slniečka prečo asi je to tak?
|
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 20:57 | #20514
|
| |
Joooj to by šlo aj odzadu
|
|
|
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 18:59 | #20506
|
| |
Okrojina, veruze Okrojina a dari sa to. O chvilu padne - uz to musi prestat
|
|
| |
peto10
|
25.07.2023, 19:02 | #20507
|
| |
pozri si aspon obrazky v tom linku, to je maximum co tvoja hlavicka poberie
|
|
|
Quake
|
25.07.2023, 16:49 | #8173
|
|
Zatiaľ čo do roku 2013 Ukrajinci vnímali Rusko naskrz pozitívne (podľa 65 % západných Ukrajincov a až 93 % Ukrajincov na Donbase) v roku 2017 sa 57 % Ukrajincov v prieskume vyjadrilo, že má k Rusku negatívny postoj (ale už vtedy mala väčšina Ukrajincov negatívny postoj k ruskej vláde a prezidentovi, iba sa snažili udržiavať pozitívny postoj k bežným Rusom). Teraz, v roku 2023 vníma Rusko negatívne podľa rôznych prieskumov až 96 % obyvateľov. Zhruba rovnaká časť spoločnosti by si tiež priala integráciu Ukrajiny do Európskej únie a až tri štvrtiny Ukrajincov sa vidia v NATO. Ukrajina skrátka o ruské priateľstvo nestojí. A s každým ďalším dňom vojny tento odpor rastie.
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 16:51 | #20499
|
| |
Tak ono keď ti vraždia obyvateľov, bombardujú mestá, páchajú vojnové zločiny, unášajú deti, tak asi takého suseda nebudeš vnímať pozitívne, nie?
|
|
|
| |
peto10
|
25.07.2023, 18:08 | #20501
|
| |
Vyjadrenie nacionalistickeho, proruskeho politika pre ruske medium akoze ma dokazovat co?
A kto vystahoval grekov na Sibir? Aj to boli Ukrajinci? Venuj sa radsej elektro debilite.
|
|
| |
slaven
|
25.07.2023, 18:21 | #20502
|
| |
venovat sa budem comu len chcem, mam rad odkryvanie reality a aj elektro debilita tam patri
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 18:42 | #20503
|
| |
Odkrávanie reality, ktorá realitou nie je SI smiešna postavička slaven, ale stále sa tu najdú dvaja vtipnejší na webe od teba
|
|
| |
slaven
|
25.07.2023, 18:46 | #20504
|
| |
pre mnoho ľudí som smiešny, OK ... taký je život, u teba je to presne to isté
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 18:57 | #20505
|
| |
Je veľká škoda, ze nedokážeš spracovávať informácie a účelovo sleduješ a zdieľaš len to, čo ti vyhovuje. Ale aby som ťa upokojil, takých ako ty, je veľa. Málokto dokáže kriticky myslieť a vyhodnocovať info. Problémom je aj obrovské kvantum informacii a dezinformácii, ktoré sa navzájom prekrývaju a je ťažké ich rozoznať.
Odporúčam čítať literatúru faktu o Ukrajine.
Veľa vecí sa naučíš.
|
|
| |
RUTY
|
25.07.2023, 19:03 | #20508
|
| |
Mne je suma fuk, či ich zoberú do EU, ale obyčajní ľudia zaplaču. Teraz bol kolega doma na UA a kolegovi doniesol veľký balík cukríkov za 0.25 eur. Koľko asi tak budú stáť keď pôjdu do EU, počítam, že cez 2 eura. To len taká pikoška, určite sa im o toľko dvihnu platy. Nie je všetko zlato, čo sa blyští
|
|
| |
Balaam
|
25.07.2023, 19:15 | #20509
|
| |
1990,2009…ano pomreli sme všetci od hladu je mi to jasne….
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 19:24 | #20510
|
| |
Bodaj by Ukrajinci museli riešiť, či budú mať cukríky v EÚ za euro alebo dve a nie to, že im umierajú desiatky tisíc ľudí v nezmyselnej vojne, ktorú začalo Rusko...
|
|
| |
RUTY
|
25.07.2023, 19:34 | #20512
|
| |
Vy si idete svoje od rána do večera, sa musíte fest nudiť, keď nemáte nič iné na práci
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 19:58 | #20513
|
| |
RUTY: Práveže mám čo na práci a kvôli dezolé na internete je toho času menej na dôležité veci Fakt, ľudstvo nemalo nikdy bojovať proti evolúcii a najhlúpejších mali nechať umierať.
|
|
| |
majka
|
26.07.2023, 06:54 | #20517
|
| |
RUTY-tú rozprávku s cukríkmi za 0,25€ rozprávaj svojim štagmastom v 4.cenovej.Chodím do Užhorodu 2x do mesiaca a viem,aké sú tam ceny.Všetko je tam drahšie,ako bolo pred vojnou.
|
|
| |
RUTY
|
26.07.2023, 07:59 | #20518
|
| |
Do 4 cenovej chodíš akurát ty a videl som ako mu ich dal do ruky a pýtal od neho 25 centov. Neviem v ktorej časti ich bol kúpiť, ale asi skús pohľadať, keď tam chodíš na nákup.
|
|
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 15:47 | #20498
|
| |
Bohužiaľ to otvoríš, iba keď si hetero
|
|
|
Markuss
|
25.07.2023, 15:23 | #8171
|
sa mi páci tá hysteria. Kua, sak si spravte blog, a píste trebars o Kotlebovi, Ficovi, alebo Uhríkovi.....
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 15:24 | #20496
|
| |
plus trebalo by asi na strannicku centralu PS nahlásit nepriatelský pocin, no a mozno aj do Gerulaty napísat, ze volakto ohrozuje firemný projekt. nech to dopátrajú
|
|
|
Lajos
|
25.07.2023, 14:23 | #8170
|
|
ale tá stránka má predsa všade zdroj údajov - prečo píšeš že neoverené informácie?
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 14:24 | #20482
|
| |
táto poznámka patrí k textu nižšie - pre mňa sú zdroje veľmi dôležité
|
|
| |
StanoDianiska
|
25.07.2023, 14:26 | #20485
|
| |
To je tvoja stránka?
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 14:28 | #20486
|
| |
Nie aj som písal, že nie som technicky zdatný a ak by bola - nepýtal by som sa na to
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 14:29 | #20487
|
| |
Veľa článkov tam nemajú - to som si všimol - dnes tam pribudol iba jeden o šéfovii PS - naozaj dosť detailé informácie - neviem odkiaľ ich majú
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 14:49 | #20488
|
| |
Mať zdroj údajov ešte neznamená, že stránka je relevantná. Keď bude stránka citovač relevantné zdroje, vtedy môžeme pokročiť ďalej. Ono je niekedy ťažké odlíšiť to, pokiaľ nie si techcnicky zdatný alebo nemáš v tomto skúsenosti (viď starší ľudia, čo vo väčšine čítajú, na čo klikajú, čo zdieľajú). Niekedy, keď tu od nich niečo pridáš, tak sa pokúsim ti ukázať, aké výkričniky by si si mal všímať pri článku.
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 14:54 | #20489
|
| |
kto povedal, ze nejaká stránka je relevantná?
|
|
| |
slaven
|
25.07.2023, 15:04 | #20490
|
| |
podľa mňa Šnídl
Amen
|
|
| |
slaven
|
25.07.2023, 15:05 | #20491
|
| |
Príručka mladého Progresívca:
Zdroj: Dennik N, SME, Aktuality. a podobné portály = overene info
Iný Zdroj = neoverené info
|
|
| |
peto10
|
25.07.2023, 15:07 | #20492
|
| |
Nerelevantny Lajos registrovaný pár dní s 0 pridanými tipmi. Za to štyri príspevky so svojím nerelevantny blogom.
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 15:09 | #20493
|
| |
Link na článok na doméne aktuality.sk
podla definície je pre mna nerelevantný aj taký peto10, ball8, Quake, ale aj taký dennik N, SME,
zuzana Caputova, atd
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 15:10 | #20494
|
| |
a uz sa do sluzby hlási aj dalsí pre mna nerelevantný
|
|
| |
Balaam
|
25.07.2023, 15:12 | #20495
|
| |
To máš jednoduché,stránka sa objaví v obdobi tesne pred voľbami v momente,keď preferencie sú aké sú…dovtedy neexistovala…ak chces fungovať ako stránka ďalej neregistrujeme si doménu na rok…nestojí to milión…ak sa podpíšeš pod článok ako doktor a admin tak asi nemáš “gule” uviesť svoje meno a to tiež o niečom svedčí…takých webov si spravíš x a kľudne ich považuj za relevantné…
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 15:29 | #20497
|
| |
Markuss: Nikto nevedie asi zoznam, ktorá stránka je relevantná. Pri svojom štúdiu si ale mohol zistiť, čo môžeš pokladať za relevantný zdroj.
Do linku, ktorý si pridal, by som k slovu relevantný ešte doplnil slovenské slovo smerodajný.
A pre totálnu úplnosť priložím ešte slovo hodnoverný.
Relevantnú/smerodajnú/hodnovernú stránku môžeš určiť na základe viacerých údajov. Základom je aby článok bol vecný, mal overiteľné informácie (prípadne lepšia voľba aj zdroj k informáciam), autor článku sa musí pod článok podpísať svojím menom. Ďalším znakom, že stránke je relevantným zdrojom informácii je ten, že pôsobi dlhodobo v danej oblasti (tu konkrétne spravodajstvo), jej reputácia, hodnotenie z iných hodnoverných stránok. Mal by si si zároveň vedieť overiť, kto je majiteľom stránky, kde je hostovaná, ako je stránka bezpečná napr. cez rôzne webové hodnotiace nástroje.
Na to, že máš vyštudovanú školu (teda myslím, snáď si to s nikým iným nemýlim), pôsobíš, ako keby si chodil na hnojarinu a ani tú nedoštudoval.
slaven: Dennik N, SME, Aktuality sú všetko relevantné/smerodajné/hodnoverené zdroje. Taký Zem a Vek je nehodnoverný zdroj. Ty máš s tými zdrojmi tiež problémy, jak keby si nikdy do školy ani nechodil.
|
|
|
Quake
|
25.07.2023, 13:07 | #8169
|
Ukrajinci postúpili v Chersonskej oblasti, pričom vytlačili Rusov z územia oproti Oleškám. Rusov bolo vidieť utekať z oblasti, kým boli prenasledovaní dronmi, bolo to zaznamenané na videu. Ukrajinské údery na kľúčových miestach v meste Oleskij jasne ukazujú, že majú v úmysle pokračovať v postupe na túto oblasť.
Na severnom fronte Rusi pokračujú v tomto a zdá sa, že Ukrajinci sú absolútne odhodlaní ich zastaviť. Ruské zisky sú napriek obrovskej snahe a vynaloženému úsiliu malé a z dlhodobého hľadiska nemajú význam. Podľa môjho názoru je význam tejto ruskej "ofenzívy" zveličovaný, rovnako ako počty ich vojakov a techniky. Z dlhodobého hľadiska tým akurát Rusi vyčerpajú svoje útočné možnosti.
Ruské útoky smerom na oblasť Kamazaniyvky boli úspešné. Nie je to veľký zisk, ale mohol by umožniť ruskúp expanziu, ak budú ich zisky pokračovať. Postupujú aj v lese v Kreminnej, ale boli odrazení pri Dibrove. Rusi neustále útočia v okolí Avdiky, nateraz stále neúspešne.
V ookolí Bachmutu Ukrajina získala viac územia smerom k Yahidne a objavujú sa tvrdenia, že Ukrajinci útočili južne od tejto oblasti. Ukrajinci sú až na okraji západného Bachmutu.
Na juhu Rusi zbabrali protiútok pri Prietrži a Ukrajinci ich odtiaľ vykopali, pričom im obsadili zákopy.
Zdá sa, že kazetová munícia má nateraz veľký vplyv na bojisko a najmä na ruskú obranu v okolí Pryutne.
Niet pochýb o tom, že Ukrajina je na severe už pri Staromaiorskom a Urozhaine . Rusi sa snažia tvrdiť, že sa to nestalo, ale na ceste bolo vidieť mastify a inú západnú techniku. Nikakoj paniky ňet. Ukrajincom sa podarilo dostať až na kraj Klischiivky a Andriivky o ktoré sa aktívne bojuje a ruskí propagandisti hovoria o Andriivku ako o šedej zóne. Ak sa.ukrajincom podarí obsadiť obe dediny, bude ruské zásobovanie Bachmutu z juhu odrezané.
V okolí Robotyne sa Ukrajinci presunuli na východ a západ. Sú jasné dôkazy o pohybe vozidiel Bradley a Leopard A2, ktoré sú pod delostreleckou paľbou.
Je zrejmé, že Rusi sa momentálne sú
streďujú na sever a Ukrajinci na juh. Ukrajinské velenie teraz musí zvážiť ruské operácie na severe a ich vážnosť, oproti dôležitosti vlastných operácií na juhu. Je zrejmé, že sa nemôžu vzdať toho, čo začali, ale musia si byť istí, že dokážu zabrániť Rusom, aby dosiahli príliš veľké zisky na severe
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 13:09 | #20481
|
| |
Držíme palce, UKRAJINA
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 14:25 | #20483
|
| |
aký je zdroj týchto informácií? je to Slovenská / Ukrajinská / Ruská / Iná stránka?
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 14:25 | #20484
|
| |
pre mňa sú zdroje veľmi dôležité
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 19:28 | #20511
|
| |
ISW
CNN
Ministerstvo obrany Ukrajin
Vojnoví blogeri
|
|
|
true
|
25.07.2023, 12:49 | #8168
|
|
Ostrá kritika predstaviteľov ČR za podporu ukrajinského režimu a poškodzovanie občanov ČR: O čem se mlčí - Stanislav Novotný glosuje, co prozradilo zasedání členských států NATO ve Vilniusu. link Link YouTube video
|
|
|
true
|
25.07.2023, 12:45 | #8167
|
|
Za neprijateľné ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj označil ďalšie predĺženie zákazu Európskej únie na dovoz ukrajinského obilia, o ktoré žiada pätica stredoeurópskych krajín. Bulharsko, Maďarsko, Rumunsko, Poľsko a Slovensko chcú zákaz predĺžiť najmenej do konca tohto roka. Jeho platnosť vyprší 15. septembra, pripomenula agentúra Reuters.
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 12:45 | #20479
|
| |
takže neprijateľné? hej?
|
|
|
true
|
25.07.2023, 12:27 | #8166
|
|
„Skloňme hlavy a poprosme o pomoc hneď teraz. Oni nám to dajú." Bývalý grécky minister obrany chce požiadať Moskvu o pomoc pri boji s lesnými požiarmi. Bez ruských obojživelných lietadiel Be-200 nie je možné požiare na gréckom ostrove Rodos uhasiť, uviedol Panos Kammenos na Twitteri. Lietadlo Be-200 Altair, vyvinuté Vedeckým a technickým komplexom Taganrog Aviation pomenovaný po G.M. Beriev, je viacúčelové obojživelné lietadlo, ktoré sa najčastejšie používa pri hasičskej úprave. Za 12 sekúnd dokáže nazbierať 12 ton vody.
|
|
|
ball8
|
25.07.2023, 11:33 | #8165
|
Nuž, ten, ktorého meno sa nevyslovuje, prešiel od podpory fašistov k podpore mafiánov true musí mať viacnásobné orgazmy  
Link na článok na doméne aktuality.sk
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 11:38 | #20450
|
| |
mne je síce celkom ukradnutý, len sledujem opodial, ako sa dokázu zapísat listy prázdneho papiera, ako sa dokáze nájst agenda pre desiatky ludí, ako zdanlivo bezvýznamná osoba nadvyhuje majitelov peciatky 'kosher' aj ich verných psíkov a citatelov
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 11:42 | #20453
|
| |
*nadvyhuje*
Vidím, že slovenčina ide rovnako dobre ako matematika
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 11:45 | #20454
|
| |
presne. ako vzdy k téme
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 11:52 | #20456
|
| |
Ja len upozorňujem.
Keď sa tu niekto hrá na inteligenta a pritom neovláda učivo základnej školy.
#bývalývysokoškolák
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 11:54 | #20457
|
| |
Možno mu len viac zaplatili. Vy to neviete a už súdite.
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 11:57 | #20462
|
| |
Tak toho, ktorého meno sa nevyslovuje, toho musí odsúdiť každý. Však o chvíľu aj súdy ho odsúdia, len sa čaká, kým konečne prídu rozsudky. To, že koketuje s fašistami a mafiou všetko len podčiarkuje Lajos. Preto je to vtipná postavička, ktorá mi otvára možnosti vysmievať sa miestnemu dezolátovi na webe.
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:01 | #20463
|
| |
Ktovie koľko ľudí na ministerstve/NAKA sa venuje len jemu - neviete vy náhodou?
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:01 | #20464
|
| |
Pokiaľ nie je odsúdený PRÁVOPLATNE ! - je nevinný, volá sa to: Prezumpcia neviny
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 12:06 | #20465
|
| |
Áno, zatiaľ je nevinný v týchto skutkoch, pre ktoré sú voči nemu vedené trestné stíhania. V minulosti bol uznaný vinným vo viacerých prečinoch. Momentálne nosí náramok a musí sa hlásiť každý týždeň na polícii, zatiaľ čo čaká na rozsudky.
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 12:09 | #20466
|
| |
aj krystálovú gulu tusim na PRIDe rozdávali 
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:14 | #20468
|
| |
Za čo napríklad bol v minulosti vinný, ake trestné činy?
O náramku som nevedel - máš dôkaz z Anglicka že ho má, alebo je to len "jedna pani povedala"?
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 12:20 | #20472
|
| |
Lajos: Ako dôkaz vnímam štandardné slovenské média, ktoré o tom píšu a vychádzajú z informácií, ktoré im poskytla UK strana, napr. Link na článok na doméne aktuality.sk
Ublíženie na zdraví, výtržnictvo. Presne ti už nepoviem, dohľadáš články z jeho minulosti, čo to je za človeka a aké mal problémy so zákonom práve v UK. Kedysi som to tu aj zdieľal.
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 12:28 | #20473
|
| |
V Británii má Danny za sebou skvelú kariéru, ktorú mu všetci závidíme. Len 22 zatknutí, dve podmienky, alkohol za volantom, 10x bitka (ktorú samozrejme (ne)začal), 200 hodín VPP a na Slovensku je na neho podaných niekoľko TO
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:29 | #20474
|
| |
ty veríš takým blábolom? Napríklad toto ma brutálne pobavilo: Redakciu Živé.sk na to v piatok upozornil Westminsterský magistrátny súd
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:30 | #20475
|
| |
chcel som reálny dôkaz a nie trápny článok z portálu aktuality.sk
chcem niečo hodnoverné chlape!
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 12:33 | #20477
|
| |
Aktuality sa odvolávajú na niekoho. Nájdeš to aj na iných stránkach, ktoré sa odvolávajú na oficiálny zdroj. Skús dohľadať, skúsim aj ja dnes.
|
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 12:52 | #20480
|
| |
Bombááááááááááááá Bombííííííííííííííííííííííč
|
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 10:42 | #20443
|
| |
Ahojte, som poručík David Púchovský, aktívny príslušník Policajného zboru, a som gay,“ vyhlásil na víkendovom PRIDE bývalý novinár, ktorý je dnes známy hlavne ako administrátor facebookových profilov polície.
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 10:46 | #20444
|
| |
Obrovský rešpekt pánovi.
To chce riadnu silu verejne to priznať, ale je super, že sa ľudia pomaly prestávajú báť, ak vybočujú z akože "tradičnej" schémy. A veľký obdiv za tu jeho prácu na FB Polície.
Snáď neporazí našich tradičných gaučových dezolé spoluobčanov, čo by tu najradšej mali 100% hetero rusofilov
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 10:55 | #20445
|
| |
PZ SR ale radšej mohol prijať iného zamestnanca a nie takého čo sa verejne sťažuje na svoj vzťah - je to silno neprofesionálne a vyslovene smiešne. Proti homosexuálom nemám nič, ale toto je verejný priestor a oficiálna PZ skupina. Dosť trapas/amaterizmus.
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 11:09 | #20446
|
| |
Rovnako sa priznali aj moderátori TA3.
Rovnako sa priznali aj ďalší.
Čo s tým má spoločné to, že robí admina FB stránke?
Za mňa palec hore, najmä v dnešnej dobe, keď je Slovensko asi tak 100 rokov za opicami svojím zakonzervovaným zmýšľaním...
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 11:21 | #20447
|
| |
Nečítal si dôkladne. Mne nevadí, že sa priznal - mne vadia jeho príspevky (štýl príspevkov off PZ stránky) a vyplakávanie. Toto je amaterizmus. To že je homoš s tým možno súvisí - možno nie - to neviem.
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 11:28 | #20448
|
| |
To je tak, keď nemáš dostatočnú inteligenciu na pochopenie komunikácie. Robia to skvele a ukážkovo, preto majú aj viacero európskych ocenení. Neboj sa Lajos, aj pre teba sa miesto na svete nájde.
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 11:38 | #20451
|
| |
to ked más dostatocnú inteligenciu, tak si prácu polície dokázes spojit aj s tematizáciou svojej odlisnosti
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 11:39 | #20452
|
| |
Lajos sa nám vyfarbil.
Ani to netrvalo dlho.
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 11:46 | #20455
|
| |
uz más Cejch dezoláta.
traja teplí muskatieri zasadli a komisia ta oznacila
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 11:54 | #20458
|
| |
Nastupuješ do prvého ročníka tunajšej akadémie.
Učiť ta bude rovno riaditeľ.
Len si daj pozor, koľko heterosexuálov budete mať v triede, aby to nebolo len 22%
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 11:56 | #20460
|
| |
k tejto LGBT+ Púchovského téme môžem tiež niečo prihodiť:
|
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 12:13 | #20467
|
| |
Lajos zdieľa stránku, ktorá vznikla 39 dní dozadu, je neobjektívna a jasne orientovaná na poškodzovanie reputácie. Doménu má zaplatenú na 1 rok (potom samozrejme zanikne). Pre neho je to však biblia, pritom je to čisto manipulatívna stránka. Palec hore Lajos
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:15 | #20469
|
| |
Technické veci ja neviem. Prečo by stránka mala zaniknúť po 1 roku? Vysvetli mi to ako laikovi.
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 12:18 | #20470
|
| |
krystalova guľa z PRIDE povedala
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 12:20 | #20471
|
| |
Nesranduj. Ja tú otázku myslím vážne!
|
|
| |
ball8
|
25.07.2023, 12:30 | #20476
|
| |
Lajos: Bol to len predpoklad zo skúseností, ktoré zažívam. Stránke vznikla pár mesiacov pred voľbami, zdieľa neoverené informácie, doménové meno má zaplatené len na jeden rok. Sú to len indície, môžem sa v tomto mýliť. Ale táto stránka je ako podľa šablóny, ktorú vidíme pred voľbami často.
|
|
|
Lajos
|
25.07.2023, 09:57 | #8163
|
|
Keby hlúposť kvitla, tak by sa predstavitelia v EU parlamente, ktorí rozhodujú o zákonoch, stali nekonečnými záhradami plnými prekrásnych kvetín.
|
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 11:36 | #20449
|
| |
Omyl, ten konjunktív mozes kludne vynechat. To sú visuté záhrady královnej Semiramis, aj s predzáhradkou
|
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 09:47 | #20436
|
| |
Keď sa Orbán počas prvej vlády Roberta Fica (2006 – 2010) pripravoval na impozantné ovládnutie moci, náš premiér len pokukoval, čo sa všetko v politike dá robiť. Mal vtedy naozaj ukážkových koaličných partnerov – vulgárneho „národniara“ Jána Slotu s viac biznisovými ako vlasteneckými ideálmi a „otca zakladateľa štátu“ Vladimíra Mečiara, ktorý vybudoval prvú oligarchickú generáciu a jeho režim nazývaný mečiarizmus niesol znaky autokratickej kleptokracie, kde zákon platil pre niektorých. U nás sa udomácnilo označenie „demokracia karpatského typu
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 09:49 | #20437
|
| |
Čím viac si Orbán posilňoval moc, tým viac fascinoval slovenských populistov. Prvými boli maďarskí nacionalisti žijúci na Slovensku. Boli to Pál Csáky či Miklós Duray, ktorí neskrývali spojenectvo s Orbánom
Neskôr sa pridal Andrej Danko, ktorý sa vyznal, že aj Orbán je jeho vzorom, lebo „chráni svoj národ a kto má politickú moc robiť zmeny. Pozrite sa na infraštruktúru, na športoviská, na rozvoj ekonomiky a jednotu Maďarov. Tak ako Orbán chráni Maďarov, tak by som to chcel aj ja Slovákov.“
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 09:50 | #20438
|
| |
Počas pandémie koronavírusu si k Orbánovi našiel cestu Igor Matovič. Maďarský premiér mu mal pomôcť odpáliť atómovku s názvom Sputnik V.
Matovičovým súkromným ambasádorom v otázkach vzťahu s Maďarskom sa stal György Gyimesi, ktorý zosobňuje moderného nacionalistickému populistu hľadajúceho vzory a podporu u autokratických vodcov
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 09:52 | #20439
|
| |
No čo chalani z gauča.
Pripojíme sa k Hungary, keď si to praje veľký Orbán?
Mám sa začať učiť po maďarsky?
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 09:58 | #20441
|
| |
Igen. Maďarčina sa Ti zíde.
|
|
| |
Quake
|
25.07.2023, 10:05 | #20442
|
| |
Však už 500 dní sa učím rusky, reku keby nas poctili návštevou ruskí bohatieri a teraz mám vytiahnuť ucebnicú maďarčiny?
Ištenem!
|
|
| |
Lajos
|
25.07.2023, 11:55 | #20459
|
| |
Koľko jazykov vieš, toľkokrát si človekom
|
|
|
| |
Markuss
|
25.07.2023, 08:46 | #20435
|
| |
Russia notched a victory in the fight for influence over global oil markets in recent days when the price of the country’s most coveted crude traded above a Western price cap imposed to starve Moscow of funds for the war in Ukraine.
It is the first time that the price for its flagship Urals grade of oil has breached the $60-a-barrel limit since the U.S. and its allies introduced the novel sanctions policy last December, according to commodities-data firm Argus Media. It is a sign that the Kremlin has succeeded, at least in part, in adjusting to the restrictions.
|
|
|
true
|
25.07.2023, 08:36 | #8160
|
Kto uhádne na čo je to reakcia?     
reakcia: Ta sa ich spýtaj a nevplakavaj toľko ohľadom lgbt, rusov, a neviem co ta ešte napadne. Dakto tu je veľmi zaujati a nevie napísať jeden objektivny a racionálny a ne zaujatý status. Robíš dobre meno PZ ale ne tým správnym smerom a ze politika nemá čo v PZ robit, tlieskam. Do budúcna k takýmto úvahám uvádzajte aj zdroj z kadiaľ ste čerpali to sa učí na strednej škole keďže ste hoaxy PZ by ste to mali vedieť keď tak bojujete proti tomu a zdroj neuvadzate.
|
|
| |
true
|
25.07.2023, 08:39 | #20434
|
| |
áno, správne - na kokotka Puchovskeho link Link FB príspevok
|
|
|
Balaam
|
25.07.2023, 07:49 | #8159
|
Andrej Danko : Rusov už nikto z východnej Ukrajiny nevytlačí. Sú to historicky ruské územia.
Viktor Orbán: Presne a keď sme pri tom, čo historicky maďarské územia?
Andrej Danko: No tak to moment. Slovenské hranice sú sväté a nemenné…
Zo života génia …
|
|
|
|
|
ball8
|
24.07.2023, 21:54 | #8156
|
Link na príspevok na doméne X.com
ruSSká háveď závidí nemecké tanky Leopard, tak si ich dávajú aj na propagačné billboardy Taký sprostý národ hádam nenájdeš na svete nikde inde
|
|