POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
Šariš
|
06.09.2023, 10:09 | #9440
|
Lebo Fico
▫️Nie, takto to The Guardian nenapísal. Ale ak by sme chceli stručne opísať obsah článku - stačili by nato tieto dve slová.
▫️Guardian zhrnul čo sa na tom maličkom Slovensku deje a čo nás čaká, ak sa k moci dostane Róbert Fico.
▫️Nájdete tam naozaj všetko: Fico, Smer, Blaha, Rusko, Putin, Orbán, covid, úžasná Susana, Ján a Martina... - zopár citácií z článku
▫️"Na Slovensku záleží oveľa viac, ako si Európa uvedomuje. 30. septembra sa v malej európskej krajine konajú parlamentné voľby, ktoré budú mať dôsledky ďaleko za jej hranicami. Ak sú prieskumy správne, znamenalo by to návrat Roberta Fica: muža, ktorý chváli Moskvu a modeluje sa podľa Viktora Orbána, lídra "alt-right" v susednom Maďarsku. Európska únia a NATO môžu mať v sebe čoskoro nového výtržníka."
▫️"Z hrôzy vzišla nádej. V júni 2019 senzačne vyhrala prezidentské voľby ekologická aktivistka a právnička Zuzana Čaputová. O niekoľko mesiacov neskôr bola zvolená nová vláda, ktorá predznamenala zmenu. Počas niekoľkých týždňov po nástupe do funkcie sa však začala pandémia a s ňou aj jej problémy. Slovensko malo za posledné štyri roky štyroch premiérov. Postupne prichádzali a odchádzali koalície, ktoré sa snažili vyrovnať s covidom, infláciou, energetickou krízou a vojnou. Posledná administratíva skolabovala v decembri uprostred veľkých bojov a krajina odvtedy šliape vodu."
▫️"Nebezpečenstvo je neustále prítomné, ale stále je o čo hrať. Volebné kampane na Slovensku často prinášajú dramatické výkyvy na poslednú chvíľu a komplikovaný systém hlasovania skomplikuje vytváranie koalícií. Je však nepochybné, že Fico je opäť významným hráčom a politika, ktorú vyznáva, je opäť v móde. Je meradlom toho, do akej miery sa politika stala chaotickou a do akej miery bola naštrbená viera v liberálnu demokraciu tu v srdci Európy."
Zdroj: https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/sep/05/slovakia-elections-robert-fico-ukraine-russia
|
|
| |
Markuss
|
06.09.2023, 10:20 | #23189
|
| |
Čítal som to. Ale v momente, kde spomenuli Denník N a Globsec, vypínam.
To sú pre mňa objektívne subjekty na spláchnutie a vyvetranie
|
|
| |
Quake
|
06.09.2023, 10:24 | #23190
|
| |
Bububu Globsec
|
|
|
|
|
| |
majka
|
06.09.2023, 08:44 | #23188
|
| |
Minister zahraničných vecí Spojených štátov amerických Anthony Blinken pricestoval na oficiálnu návštevu hlavného mesta Ukrajiny.
Ráno 6. septembra vyšlo najavo, že Blinken je už v Kyjeve.
O možnosti jeho návštevy sa masmédiá neoficiálne dozvedeli v stredu deň predtým.
|
|
|
ball8
|
05.09.2023, 22:43 | #9436
|
Najvyššia rada hlasovala za odvolanie Oleksija Reznikova z postu ukrajinského ministra obrany
Z postu šéfa Fondu štátneho majetku bol odvolaný aj Rustem Umierov. Rada bude zajtra hlasovať za jeho vymenovanie za ministra obrany Ukrajiny.
Bývalý minister obrany Reznikov zožal v parlamente veľký potlesk
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
Markuss
|
05.09.2023, 21:49 | #9435
|
|
No proše pana
|
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 21:53 | #23164
|
| |
Dnes mi prislo videjko jedneho mladenca, mozno nejaky znamy na webe a nechapal a pytal sa svojich sledovatelov, ze co ma robit, ze on nikde ist nechce. Ze preco by mal ist bojovat.
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 21:57 | #23166
|
| |
Písal som tu pred pár mesiacmi, synov spolužiak, best friend Ukrajinec aj s rodinou prchali do Viedne. Preventívne. To bola vtedy hlúposť podľa niektorých.
A kukaj ho, Poliaci už otvorene hovoria. Uvidíme ako voľby u nás, ale stačí ak to niekde prejde a druhí sa solidárne pridajú.
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 21:59 | #23167
|
| |
Už tu kedysi takáto debata bola rok dozadu. Pokiaľ daný človek má povolenie na pobyt, krajina ho len tak nemôže vyhostiť.
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 22:04 | #23169
|
| |
Čítaj čo píšu. Na žiadosť Ukrajiny... A čísla sú tiež uvedené.
Pred rokom by taký článok niekto označil ako aeronet príspevok
|
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 22:15 | #23172
|
| |
Však čítam. Len ti dokresľujem informácie.
Na niektorých frontoch majú Ukrajinci 7 násobne menšie straty. Pokojne môžu mať. To neznamená, že nezomierajú. Za to môže inak váš nechutný sedlák z Kremľa. Pekne do Haagu s ním a potom ho vystaviť na ulicu, priviazať ku kolu, naukladať kamene a každý okoloidúci, nech si hodí aspoň jedným.
|
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 22:28 | #23174
|
| |
Samotné čísla vie presne odhadnúť len UA strana a tá ich nezverejňuje. Môžeš vychádzať len s rôznych odhadov, kde aj tie najoptimistkejšie z pohlľadu ruSSka hovoria o cca 2 násobne viac mŕtvych vojakoch. O stratách sa možno dozvieme po skončení vojny. Ale aspoň vidíš, čo tvoj chorý nácek z Moskvy robí.
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 22:34 | #23175
|
| |
A akurát čítam na orf.at
Kriegsbeginn war eine Generalmobilmachung mit einem Verbot zur Ausreise von wehrpflichtigen Männern im Alter zwischen 18 und 60 Jahren angeordnet worden. Der EU-Statistikbehörde Eurostat zufolge sind in den 27 EU-Staaten und Norwegen, Schweiz und Liechtenstein allerdings mehr als 650.000 ukrainische Männer im Alter von 18 bis 64 Jahren als Flüchtlinge registriert.
Von Kiew wird in Betracht gezogen, die Auslieferung von illegal ausgereisten Wehrpflichtigen unter anderem aus den EU-Staaten zu erwirken.
Takže všetko vedia
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 22:38 | #23176
|
| |
Nemôžeš sa čudovať. Ukrajina bojuje o svoju existenciu kvôli nacistovi z Kremľa. Btw, aj ja by som si išiel kameňom hodiť do toho monštra.
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 22:39 | #23177
|
| |
Môžeš sa hlásiť u foreign legion
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 23:01 | #23179
|
| |
great finish! tlieskam.
Ako tu uz bolo napisane vela X, Zelenskyj pojde do posledneho Ukrajinca aj tak nevyhra, myslim, ze vacsine ludi je to uz davno jasne. Pojdu do boja aj zeny nakoniec, mozno tam pustia aj 15 rocne deti.
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 23:09 | #23181
|
| |
slaven: Ženy už dávno bojujú. Vtipné je, že narozdiel od vás, podpisovačov hlúpych papierov, aby vás nedajboh neodviedli a nedali vám zbraň do ruky, ony bojujú. Ukrajinské ženy sú väčšími "chlapmi", ako vy.
|
|
| |
slaven
|
06.09.2023, 08:01 | #23186
|
| |
zeny bojuju len dobrovolne (a vacsina podla mna len aby mali pekne fotky na IG, FB - aspon podla zverejnenych fotiek to tak vyzera), neverim, ze nevies ako som to myslel, ale nevadi, zvykli sme si. Mna neodvedu, neboj sa, za Ukrajinu bojovat nepojdem, ty kludne mozes ist
|
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 21:49 | #23161
|
| |
A ty konkrétne si už prispel?
Len sa pýtam
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 21:54 | #23165
|
| |
Jemu ešte nie, ja na Ukrajinu pomáham, tam je to trošku dôležitejšie momentálne.
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 23:02 | #23180
|
| |
Urcite ale prispejes, velmi dolezite. USA, EU poslu milioniky tiez, neboj.
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 23:26 | #23182
|
| |
Skôr nie. Radšej na tank pre Ukrajinu. Korčok dostane veľkú finančnú podporu od ľudí. Ale teší ma, že sú na Slovensku ešte inteligentní ľudia, ktorý nechcú, aby nám tú fašistická a proruSSká lúza viedla krajinu a podporia demokratického kandidáta.
|
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 21:42 | #23159
|
| |
Analytik sa musí občas pokúsiť o nejakú predikciu, obávam sa, že nebude radostná. Je možné, že sa Ukrajine podarí získať ešte časť okupovaných území späť, konflikt bude zmrazený a na tej časti Ukrajiny, kde Rusi nebudú, bude vitrína západného sveta. Vznikne nová železná opona a na jednej strane bude slobodná a prozápadná Ukrajina a na druhej proruská bieda, morálna, hospodárska a politická devastácia.
|
|
|
ball8
|
05.09.2023, 20:54 | #9432
|
Béla Bugár teraz v relácia Na hrane povedal, že táto migračná kríza je účelová zo strany Viktora Orbána Nice, keď aj politik pôvodom z Maďarska to prizná
|
|
| |
peto10
|
05.09.2023, 21:00 | #23150
|
| |
A to iste povedal vcera aj tuto dole spominany Krajniak. To sem ale slaven neda
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 21:10 | #23151
|
| |
nevidel som to, ak ty ano, daj to sem, zvladnes to? snad si lepsi ako Balaam a das to
|
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 21:19 | #23153
|
| |
Slaven opravím ťa,ja reagujem iba na to,čo sa mi hodí s pánom riaditeľom ste ma to naučili,fakty bokom ideme si čo chceme a zdroje kedy chceme …
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 21:24 | #23154
|
| |
Dobre to povedal. Len podstata je vies kde? Nech si Madari hraju svoje hry ale preco nasa neschopna policia s Hamranom na cele nezakroci? a prezidentka len citlivo vnima a ziadne negativne vyjadrenie neda? No vieme, lebo je zapredana neschopna nula, ale o tom vieme, o tom som nechcel teraz ...
takze back: Ako je mozne ze to velke mnozstvo migrantov k nam prislo? Preco ich k nam pustili? Preco im v tom nezabranili? KTO ich pustil? Ved oni nepreplavali Dunaj nacierno pre Boha ale museli pekne po nejakom moste prejst z HU na SVK, cez hranice. V tom vidim problem a lutujem tych ludi, ktori sa teraz doma boja. Miest na Slovensku kde sa naraz objavilo vacsie mnozstvo migrantov sa zvysuje, uz som pisal o viacerych, vraj aj v Nitre je ich dost a ktovie kde este ...
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 21:32 | #23155
|
| |
Balaam 05.09.2023, 16:41 | #23120
Od 29. 9. 2022 bolo na území Slovenska zachytených 3 207 nelegálnych migrantov
https://www1.pluska.sk/regiony/nelegalni-mig ranti-stanici-kutoch-su-chori-peniaze-maju-zmenili-menu-bufete
Doba keď utečenci neboli problém …jaj vlastne neboli voľby…
Kde bol Fico vtedy? Kde bola táto téma vtedy? Ako chces chrániť takú dlhu hranicu keď bol kapacitne problém ustrážiť ten v podstate kusok s Čechmi? Od jesene minulého roka to nebola pre Róberta téma?
|
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 21:38 | #23157
|
| |
maďarsko je členom schengenského priestoru a prevádzači prepustení z väzby sa môžu voľne pohybovať v rámci schengenského priestoru. Vyhlásil to v utorok v maďarskej komerčnej televízii RTL minister zodpovedný za územný rozvoj a využitie únijných zdrojov Tibor Navracsics v reakcii na kritiku Slovenska k silnejúcej migrácii smerujúcej z Maďarska
Takže u koho ke problém ktorý teraz riešime? Fešáci si pištia viac ako 1500 prevádzačov ktorý si behajú a vozia jedna radosť…ale Róbert to zachráni …
|
|
| |
peto10
|
05.09.2023, 21:41 | #23158
|
| |
"Dobre to povedal. Len podstata je vies kde? Nech si Madari hraju svoje hry"
V prvom rade si maju plnit svoje povinnosti a strazit Schengenske hranice. Ked sa chcu hrat hry, mozu odist z EU. To by ale Orban prisiel o zlaty valov.
"ale preco nasa neschopna policia s Hamranom na cele nezakroci?"
O tom tu bola diskusia vcera.
" a prezidentka len citlivo vnima a ziadne negativne vyjadrenie neda? No vieme, lebo je zapredana neschopna nula, ale o tom vieme"
Tych negativnych vyjadreni je zo vsemoznych stran vela. Co ale chyba su konstruktivne riesenia. Napr. vcera Caputova o tomto probleme diskutovala s madarskou prezidentkou. Velmi dobre vies ake su prezidentske pravomoci.
Tu koncim, lebo zvysok postu sa tu opakuje kazdy den.
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 21:51 | #23162
|
| |
Balaam predtym neboli problem? a to mas odkial?
si riadne mimo + vtedy ich sem prislo zopar, uz si otvor oci a porovnaj si to, kolko je ich tu teraz a co robia? a ked si nevies otvorit oci, chod tam rovno do Krtisa a spytaj sa tych ludi PRIAMO, mozno potom sa Ti tie oci otvoria. Tolko k tebe, ta zaslepenist nevedomost reality je zarazajuca.
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 22:03 | #23168
|
| |
Zopár? Chlape nemáš sajnu čo bolo na západe len to nikoho z politikov nezaujímalo…ty si ži v tej svojej internetovej bubline kde ti chodia info od kamosov podľa aktuálnej témy…ty nemáš predstavu čo sa na západe dialo…nikoho to netrápilo…ty Česi tie hranice s Rakúšanmi zavreli len tak z rozmaru a tý chytení utečenci sa zrazu vyparili…tu to bol problém nie jedného mesta a dediny…tu nebol problém pri prechádzke v prírode alebo dákej dedine pri Ilave stretnúť utečencov čo nevedeli kde su a mysleli si že su v Nemecku, ru ro zbierali denno denne autobusmi…to by si chcel zažiť…to sa tu dialo denne…o tom kto písal? Kto sa na to bol pozrieť? Kde dostávali obce žiadosti o vytvorenie,respektíve vytipovanie miesta kde by sa dal postaviť stanovy tábor? Kde ste bolo vtedy? Nikde…lebo to nikoho nezaujímalo …ani vládu ani opozíciu…nula…samosprávy sa s tým drbali samé keďže politicky kapitál nula bodov…
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 22:58 | #23178
|
| |
Ano zopar, aj v tvojom clanku sa spomina cislo 30, potom nieco do 100vky.
Ale ty mas zrazu ine info, teraz, po rokoch, predtym si to preco nenapisal? kde si to pisal? ved daj mi tie clanky o tej ilave, kde tam ludia stretavali velke mnozstvo migrantov. Neverim, ze sa o tom nepisalo mnozstvo clankov, kludne mi daj clanky z alternativnych medii, tie museli byt naozaj plne toho. No daj. namiesto tliachania. Come on!
"Kde ste bolo vtedy?" to pises mne, ci komu? vykas mi?  
aspon je zabava na webe, ked uz tipy nedavas, aspon bludy
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 23:31 | #23183
|
| |
čítaj s porozumením bude to lepšie..je to minulý rok jeseň… ťažko budes mať článok keď ho nikto nenapísal, alternatíva netuším na to sú tu iný odborníci…ale keďže nebolo treba strašiť tak nemali dôvod písať ..
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 23:39 | #23184
|
| |
A písať som o tom nemal dôvod lebo je mi to ukradnuté…my sme len prestupna stanica na nás kašlú…ja sa neposeriem lebo utecenec…mne sú ukradnutý..mňa naopak mna bavi vaše naskakovanie na témy podľa objednávky
|
|
|
| |
Balaam
|
06.09.2023, 08:20 | #23187
|
| |
písalo sa o tom všeobecne, že je opäť kríza máme utečencov a zatiaľ som narozdiel od jesene nezachytil že by sa šli zatvárať hranice ako vtedy...zatiaľ...tak teraz buďme múdry kde je problém...na jeseň nám zatvoria hranice lebo veľké množstvo a teraz keď je veľké množstvo tak netreba...Veľký Krtíš nie je jediný bod kadiaľ sem idú...nechcem vedieť koľko ich "prejde" bez povšimnutia...
teraz je okolo toho hystéria a je to totálne nezvládnuté...na západe ich zbierali kade tade a stíhali vybavovať + pomohli Česi lebo si časť brali k sebe a vybavovali ... prečo to nejde teraz a prečo to nechali zájsť tak ďaleko je už iná téma...to je ťažko keď nemáš ľudí nahromadíš to a potom sa divíš čo sa deje....
|
|
|
slaven
|
05.09.2023, 20:23 | #9431
|
Milan Krajniak, bravó, tlieskam... ako to Tódovej natrel, kus nechápala a chcela ho zastaviť, ale nedal sa  
Stotožňujem sa na 100% s tým čo v tom videu povedal
Link FB príspevok
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 20:24 | #23149
|
| |
Spišiaka radšej nepustila k slovu, lebo ten by to určite zabil celé  
|
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 20:20 | #23148
|
| |
 tupá Slovač mu to zožerie
|
|
|
ball8
|
05.09.2023, 20:00 | #9429
|
Viete mi inak niekto vysvetliť, prečo má Republika na svojej stránke v sekcii Náš tím niektorých členov viac krát? Len tak, otvoríte ich stránku, kliknete na Náš tím, čítate, čo za zúfalcov tam majú v strane a vidíte viac krát tú istú fotku
Napr:
PhDr. Michaela Riapošová, MBA - asistentka europoslanca; predsedníčka Odborného tímu pre školstvo, vedu, výskum a šport
PhDr. Michaela Riapošová, MBA - špecialistka na vzdelávanie a verejnú správu
PhDr. Jakub Hajduk, MPA - učiteľ na základnej škole
PhDr. Jakub Hajduk, MPA - okresný predseda hnutia REPUBLIKA vo Svidníku, člen Odborného tímu pre školstvo, vedu výskum a šport
Strana, čo si nevie spraviť (dať spraviť) ani normálnu webstránku, chce ísť do parlamentu? 
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 20:06 | #23144
|
| |
Jak sa to povie? Topiaci sa aj slamky chytá. Normálne Ťa v tom vidím práve teraz.
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 20:08 | #23146
|
| |
Nie, len ma to zaujíma, že ako môže mať strana, ktorá chce ísť do parlamentu, takúto stránku? A ktorý úbožiak ich dokáže voliť?
|
|
|
slaven
|
05.09.2023, 18:56 | #9428
|
Taraba vs. Šimečka 1:0
Šimečka (Matýsek) se posral
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 18:58 | #23132
|
| |
Určite tu budú silné argumenty... Asi treba dohľadať vlákna, kde sa Fico posral, aby si predišiel inteleguánskej smršti argumentov
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 19:04 | #23133
|
| |
Šíria sa tu rôzne fámy a klamstvá, takže takto. Neudrel som sa do hlavy, aby som na vzájomný duel vyzýval Tomáša Tarabu alebo Romanu Tabak (alebo Steffi Graf či Moniku Selešovú, i keď to by bolo aspoň zaujímavé:)…reakcia Simecku
Nevidím dôvod diskutovať so slovenskými extrémistami, ktorí notoricky klamú
Diskusia s ľuďmi čo odpovedajú na otázky ktoré ani nedostali ma naozaj význam
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 19:09 | #23135
|
| |
Balaam, hod sem aj reakciu Taraby
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 19:12 | #23137
|
| |
Selektívne
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 19:15 | #23138
|
| |
* Tarabu teda aby som bol presny
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 19:19 | #23139
|
| |
Počkaj na trua,Šariša,Lajoša už majú inštrukcie
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 19:34 | #23141
|
| |
naozaj nevieš? nejde to?
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 19:38 | #23142
|
| |
Ten panák ma vôbec nezaujíma to je pre inú skupinu voličov…fb,telegram a whatsapp kamosov
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 20:03 | #23143
|
| |
Vy by ste išli debatovať s hoaxerom, človekom, čo sa zviezol do parlamentu na na krídlach fašistov, čo šikanuje neplnoletých ľudí (prezidentkina dcéra) do diskusie? Ja osobne obdivujem ľudí, čo idú s akýmkoľvek fašistom, prípadne tupcom do diskusie.
|
|
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 22:10 | #23171
|
| |
Ja viem rozdiel medzi tankom a howitzerom. Tu máš jedno video, ešte som videl jedno dlhšie, ale nemôžem ho nájsť, tam viac UA vojakov hovorilo o tankoch Challgenger 2: Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
majka
|
05.09.2023, 18:08 | #9427
|
|
Jeden zo 14 tankov Challenger 2, ktoré Británia odovzdala Ukrajine, bol zničený v boji, informovali v utorok britské médiá. Bolo by to prvýkrát, čo bol Challenger 2 zničený nepriateľským útokom v akomkoľvek konflikte.
|
|
|
Markuss
|
05.09.2023, 17:31 | #9426
|
|
Inak prvé bojové nasadenie Chalengerov potvrdené, píšu v UK
|
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 17:33 | #23125
|
| |
No Challenger 2 has been lost in combat since it was first deployed in 1994, although one was destroyed in a friendly fire incident in Iraq in 2003, although the record is partly due to the relatively small numbers built and its infrequent deployment.
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 17:42 | #23127
|
| |
Aj UA vojaci si ho chvália, pár dní dozadu bolo video, kde sa vyjadrovali o ňom. Škoda, že ich nemajú aspoň 50.
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 18:12 | #23129
|
| |
Hej, akurát, že ho nepoužívajú na kontaktnej línii, ale ako hufnicu, t.j na ostreľovanie.
Čisté delostrelectvo. Na to nepotrebujú tank.
Jednak im bude čoskoro na príťaž, keďže v mäkkom teréne ti je každá tona na príťaž
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 18:35 | #23131
|
| |
According to the 82nd Brigade tanker, the Ukrainians prefer to use their 14—now 13—Challenger 2s as long-range fire-support, fully taking advantage of their excellent day-night optics, precise fire-controls and powerful main guns firing tungsten penetrators two miles out or farther. “It’s a machine designed to operate at a long distance.”
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 20:07 | #23145
|
| |
Jo, vyjadrovali sa vojaci, že na veľkú diaľku a brutálne presné sú tie tanky. Že ničia ruSSkých fašistov úplne v pohodičke
|
|
|
Markuss
|
05.09.2023, 15:32 | #9425
|
|
TK možno si aj tie splachovacie hajzle teraz nechajú spraviť
|
|
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 16:43 | #23121
|
| |
Nákupná aktivita rástla rýchlejšie, zatiaľ čo dodacie lehoty sa predĺžili v najväčšej miere od minulého októbra. Zároveň sa tvorba pracovných miest znížila na deväťmesačné minimum, zatiaľ čo nahromadenie práce naďalej klesalo. Pokiaľ ide o ceny, inflácia vstupných nákladov sa zrýchlila najrýchlejšie od marca 2022 v prostredí nepriaznivého kurzu rubľa. Predajné ceny medzitým vzrástli najrýchlejším tempom za 16 mesiacov. Napokon, podnikateľská dôvera sa zhoršila na šesťmesačné minimum v dôsledku potenciálneho vplyvu oslabenia meny.
Bude na tie hajzle veru…
|
|
| |
peto10
|
05.09.2023, 16:50 | #23122
|
| |
Cherry picking at its finest.
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 17:13 | #23123
|
| |
Súdruhovia, ja som články na Reuters ani HN nepísal.
Pošlite im tam svoje ctené pripomienky, možno Vám aj niečo rozumné odpíšu.
Ahoy
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 17:34 | #23126
|
| |
Súdruh riaditeľ my si nevyberáme selektívne vyhovujúce informácie ja som len pokračoval kde ti skončil Windows
|
|
| |
ball8
|
05.09.2023, 17:44 | #23128
|
| |
To tu trpia viacerí tou diagnózou, že niekedy aj z článku, kde sú všetky informácie pokope, si vyberú len tú, ktorá im potvrdzuje ich videnie sveta
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 18:15 | #23130
|
| |
Šuhaji, v článku bolo len toľko. Zvodku som nepísal. Ak máte nutkanie spraviť ekonomický report, nech sa páči, sprav si vlákno, daj tam zdroje, a pozvi kamošov na honcovačku
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 19:05 | #23134
|
| |
Presne tak copy paste lebo telegram písal a kamoš na whatsapp poslal
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 19:11 | #23136
|
| |
Ty dubák, hnonline alebo Reuters ma telegram. Načo budem takému trkvasovi vysvetľovať ako funguje automatic search s kľúčovými slovami...
Strata času
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 19:22 | #23140
|
| |
Oooooo to máš zaujímavý štýl vyhľadávania,keďže mne našlo presne to čo som poslal mal by si si to vyladiť hľadá ti to strohé informácie aj tupelo google je špička
|
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 15:07 | #23113
|
| |
Uhrík je europoslancom už štyri roky a odvtedy mu k iným nehnuteľnostiam, ktoré vlastní spolu s manželkou Zuzanou, pribudol napríklad byt v nadštandardnom komplexe v centre Nitry. Kúpil ho bez hypotéky, tvrdí, že za 172-tisíc eur...
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 15:09 | #23114
|
| |
Potom, ako sa stal šéfom Úradu BBSK, do funkcie sa dostal, keď bol za banskobystrického župana zvolený jeho stranícky šéf Marian Kotleba, si kúpil byt v Banskej Bystrici, už predtým mal apartmán v Bratislave a ďalší byt vo Zvolene. Byt v Bystrici predal, keď si kúpil dom v Nitre. Takisto si bez hypotéky zaobstaral pozemok v Horných Krškanoch (za 131-tisíc eur).
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 15:12 | #23115
|
| |
Aj vy si bežne kupujete státisícové byty bez hypotéky, že? Aj vy kľudne požičiavate strane desiatky tisíc eur, že?
|
|
|
majka
|
05.09.2023, 14:51 | #9423
|
Zbrojári z Dubnice hlásia rekordné zisky. Vyrábajú veľkokalibrovú muníciu, nabrali dvesto ľudí
Dubnický výrobca veľkokalibrovej munície, spoločnosť ZVS Holding, dosiahol za prvých sedem mesiacov tohto roka tržby na úrovni 44 miliónov eur. Za celý minulý rok dosiahla spoločnosť tržby 40 miliónov eur. TASR o tom informoval generálny riaditeľ štátnej spoločnosti DMD Group Štefan Škultéty.
Známa zbrojárska spoločnosť z Talianska mieri na Slovensko. Patrí k svetovej špičke
Talianska spoločnosť Leonardo podpísala niekoľko strategických dohôd so slovenským obranným priemyslom, a to so spoločnosťami LOTN a Virtual Reality Media (VRM) v Trenčíne a Slavia Production System v Detve. Dohody podpísali zúčastnené strany počas víkendových leteckých dní SIAF, informovala v utorok spoločnosť bez ďalších podrobností.
|
|
|
Šariš
|
05.09.2023, 14:11 | #9422
|
|
Herec Stanke schytal KOPAČKU do tváre: Zavri, už tu uvrieskanú tlamu! Practe sa! Aj s Čaputovou, Matovičom a celým týmto zločineckým…“
|
|
| |
Šariš
|
05.09.2023, 14:11 | #23110
|
| |
STANKE, ZAVRI UŽ TÚ SVOJU UVRIESKANÚ TLAMU
1. Pamätáte si, ako poniektorí herci bliakali v 89-om na námestiach a sľubovali, ako nám bude skvele v kapitalizme? Im sa hrnuli prachy, no bežným Slovákom vzali všetko.
2. Áno, takíto herci si nahrabali v každej ére. Za socializmu boli zaslúžili umelci a režim ich rozmaznával, za kapitalizmu si napakovali vačky a nechali sa rozmaznávať liberálnym režimom.
3. O politike majú zhruba toľko vedomostí ako priemerný kolotočiar, ale svoje školené hlasy zneužívajú na to, aby do spoločnosti vnášali primitívne čiernobiele videnie sveta a tupý individualizmus. Česť výnimkám.
4. Ale keď si spomeniem na teatrálne výstupy Kňažka či Vášáryovej v politike, ešte teraz mi naskakujú zimomriavky – oni dokázali vypúšťať tie najväčšie banality s takým nekonečným afektom… uf, nikdy som nemal väčší pocit prenesenej hanby v parlamente ako z tety Magdy.
5. A potom prišiel Stanke. V širšej verejnosti od roku 2018 známy ako „pavian“. Počas slovenského majdanu vrieskal, vrieskal a vrieskal. A spolu s ním ďalší herci, ktorých celá intelektuálna výbava spočíva v tom, že sa naučia recitovať texty, ktoré napíše niekto iný – bravó! Úplní Sokratovia!
6. Prepáčte, ale vždy keď počujem týchto treťotriednych komediantov ako Stanke či Kemka spisovať nejaké petície či rečniť na námestiach, odpľujem si od hnusu. A tak je to aj teraz.
7. Počas pandémie žobronili o peniaze od štátu – mali na saláme živnostníkov, robotníkov, seniorov. Chceli pre seba.
|
|
| |
Šariš
|
05.09.2023, 14:11 | #23111
|
| |
8. Lebo o nič iné im nikdy nešlo – o seba, o svoj imidž, o to, ako budú vyzerať v liberálnych salónoch. Prázdni ľudia, ktorí nenávidia Slovensko.
9. Najskôr ľudí oklamali v roku 1989, potom ich oklamali v 2018 – vždy pri tom boli herci. Dotiahli okay moci neoliberálnu pravicu – vtedy aj teraz. Rozkrádanie, otročenie, nerovnosť a arogancia. Vďaka vám, herci! Poniektorým!
10. A teraz Stanke, Kemka a podobný intelektuálny plankton vyzývajú okay udržaniu diletantskej Hegerovej vlády, len aby sa okay moci nevrátil Robert Fico.
11. A prosia Matoviča, aby odstúpil ako minister, nech táto „úžasná“ vláda môže pokračovať. Toto sú herci – ešte sa z nich niekomu nezdvíha žalúdok?
12. Oni sem dotiahli Matoviča. Oni tu glorifikovali Kisku a Čaputovú. Oni tu bojovali za vládu chaosu, nenávisti, smrti a chudoby.
13. Stanke nech sa radšej menej opíja, lebo keby ktokoľvek z nás narazil ožratý do kruhového objazdu, tak by chodil po kanáloch – ale tento tragéd ďalej predstiera, že práve on je tá morálna autorita, ktorá môže niekoho okay niečomu vyzývať.
|
|
|
Quake
|
05.09.2023, 12:34 | #9421
|
Brutálne nakladaju na Exprese Ficiakovi (téma migrantov).
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 12:37 | #23108
|
| |
Námatkovo som kukal, že k tejto téme sa vyjadrili aj tunajší gaučovníci, experti nielen na vakcíny, globálnu politiku, vojnu, ekonomiku, pristávanie na Mesiaci ale už aj na migrantov.
|
|
|
| |
Šariš
|
05.09.2023, 11:37 | #23101
|
| |
Štúdia ukazuje, že polovica očkovaných nikdy neprestane produkovať spike proteín
|
|
| |
petert22
|
05.09.2023, 11:37 | #23102
|
| |
v poriadku true
|
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 11:33 | #23100
|
| |
Ale ale Blaha, zmrdko ruský
|
|
| |
Šariš
|
05.09.2023, 11:38 | #23103
|
| |
prečo je u teba zmrdko? skús to rozvinúť
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 12:14 | #23107
|
| |
- ruský kolaborant
- ultraľavicový magor
- komunista
- vulgárny
- klamár
- dezinformátor
- podporuje ruský fašizmus
- mydlil barana
|
|
| |
petert22
|
05.09.2023, 12:58 | #23109
|
| |
Šariš, už dávnejšie som sa ta pytal, a samozrejme si neodpovedal, že prečo ty napr. podporujes, resp obhajujes Fica. Skusi teraz nejaku strucnu odpoved?
|
|
| |
Šariš
|
05.09.2023, 14:40 | #23112
|
| |
stručná odpoveď
|
|
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 10:27 | #23096
|
| |
Ve Finsku byl zatčen jeden z vůdců ruské polovojenské skupiny známé jako Rusič, která se otevřeně hlásí k nacismu a radikální rasistické ideologii. Jan Petrovskij, jenž je nyní ve vazbě, měl zřejmě také vazby na Vagnerovu skupinu
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 10:29 | #23097
|
| |
Členové skupiny Rusič nicméně na Ukrajině podle německé rozvědky bojovali dál i po začátku ruské invaze loni v únoru. V jejím čele měl vedle Petrovského stát i nechvalně proslulý Alexej Milčakov.
Oba muži se netajili svou přízní k neonacismu, což dokazuje jejich společná fotografie s vlajkou s hákovým křížem a hitlerovským pozdravem, poznamenal server The Moscow Times
|
|
| |
Quake
|
05.09.2023, 10:31 | #23098
|
| |
Na strane Ruska bojuje toľko skurvených neonacistov, že strach. Rusko je proste fašitická krajina plná chorých bláznov. A aj tak sa stále nájdu ľudia, čo tento systém podporujú. Šialené...
|
|
|
slaven
|
05.09.2023, 10:04 | #9417
|
Link FB príspevok
aj s peknou diskusiou, palec hore, ked sa veci pomenuju pravym menom
|
|
| |
StanoDianiska
|
05.09.2023, 10:12 | #23094
|
| |
pekný hnoj, zmrd, bezodný hajzel, zapredany človek hnus a odpad, Slizký had...
To je podľa teba pekná diskusia?
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 11:40 | #23104
|
| |
- hnoj, zmrd, odpad by som osobne vynechal
- ostatné Tebou vymenované veci sú pravdivé
#Buďme slušní
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 11:40 | #23105
|
| |
Ľudia proste dali jasne najavo čo si o tom človeku myslia, niektorí boli veľmi expresívni a neslušní, to neschvaľujem.
|
|
|
slaven
|
05.09.2023, 07:39 | #9416
|
#9409
aká je tenká hranica medzi tým, co sa tam deje u nás a medzi tym rabovaním obchodov a zapaľovaním áut, čo sa deje v iných štátoch?
Ale pre niektorých sa nič nedeje, je predsa letná sezóna ... citujem: "Aj minulý rok bolo niečo podobné, len tomu média/politici nevenovali toľko pozornosti."
Tak určiteeeee 
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 08:24 | #23090
|
| |
...uz bol ak kulkacsky výjazd, takze vsetko ako ma byt
zbytocna panika, Fico siri nenavist
|
|
| |
slaven
|
05.09.2023, 09:06 | #23091
|
| |
Zlý Fico a zlý Orbán
|
|
| |
Markuss
|
05.09.2023, 09:11 | #23092
|
| |
a Putin
|
|
| |
ALKAPERONE
|
05.09.2023, 09:59 | #23093
|
| |
naco sa tu vobec s debilmi hadate, tuna ich teraz davaju do 4stars hotelov a ludia z dedin sa boja o deti o rodinu , yebu tu na fasisticke rusko, ale rusko take problemy mat nikdy nebude, alebo take japonsko, nezabudnut na australiu, tam si tiez nenechaju pobehovat obcanov z afganistanu, LOS DIOS COCOTOS POCHOPTE ZE AFGANISTAN PAKISTAN A MORDOR JE INA KULTURA
https://www.dailymail.co.uk/news/article-12475835/Hundreds-furious-villagers-stage-huge-protest-outs...
a este nieco jedno pre los dios cocotos, to nie su migranti ale ILLEGALS
|
|
| |
ALKAPERONE
|
05.09.2023, 10:17 | #23095
|
| |
keby to boli aspon rodiny s detmi ze vies ze aspon pomozes niekomu, tento odpad doslova je nauceny ze chod na zapad a budes mat vsetko zadarmo, strat nato nech maju, ale tato kultura sa chova inak ku detom a zenam a to je ina medicina pre europu a svet
|
|
| |
Balaam
|
05.09.2023, 10:32 | #23099
|
| |
https://www.nasetipy.com/politika.php?page=246
a začni hľadať ....nenájdeš ani slovko...ten problém je tu trošička dlhšie...ale vtedy to nikoho nezaujímalo...na západe by ti vedeli porozprávať...ako sa tam bojovalo proti táborom a koľko utečencov tam bolo...ale neboli voľby...ani Robert sa nebol pozrieť ...
|
|
|
|
|
|
majka
|
05.09.2023, 04:03 | #9415
|
Na internete sa objavil Sojgujov príkaz na mobilizáciu ďalších 200 tisíc vojakov do 1. Novembra....
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
true
|
04.09.2023, 22:21 | #9414
|
Kim Čong-un a Putin sa plánujú stretnúť v Rusku a prediskutovať dodávky zbraní.
Podľa západných zdrojov denníka The New York Times má severokórejský vodca v úmysle už tento mesiac navštíviť Rusko, aby sa stretol s prezidentom Vladimirom Putinom a prediskutoval s ním možnosť zásobovania Rusov novými zbraňami pre vojnu s Ukrajinou a ďalšie otázky vojenskej spolupráce.
|
|
|
true
|
04.09.2023, 22:09 | #9413
|
Šéf maďarskej diplomacie Péter Szijjártó v pondelok vyhlásil, že zahraničná politika Budapešti zostane aj naďalej maďarská a suverénna, a to aj napriek medzinárodnému tlaku. Podľa agentúry MTI to Szijjártó povedal na výročnej schôdzi maďarských diplomatov, informuje spravodajca TASR v Budapešti.
Podľa slov Szijjártóa európsky kontinent v súčasnosti čelí tým najzávažnejším ekonomickým a bezpečnostným výzvam. Najdôležitejšou úlohou maďarskej vlády je preto podľa neho zaručiť bezpečnosť krajiny a zachovanie ekonomického rastu.
"Vyžaduje si to kroky, ktoré budú určite v rozpore s očakávaniami medzinárodného liberálneho mainstreamu. Diplomati preto musia byť pripravení robiť si svoju prácu uprostred veľkého medzinárodného tlaku," tvrdil Szijjártó.
Ďalej vyhlásil, že údajný tlak na Budapešť bude obzvlášť vysoký v prípade vojny na Ukrajine, ale aj v otázkach zahraničných investícií v Maďarsku. Jediným hľadiskom maďarskej zahraničnej politiky podľa Szijjártóa zostane národný záujem.
|
|
| |
true
|
04.09.2023, 22:09 | #23088
|
| |
Západné krajiny, ktoré podporujú Ukrajinu vo vojenskom konflikte s Ruskom, musia Moskve poskytnúť bezpečnostné záruky, ktoré by uľahčili urovnanie konfliktu, vyhlásil šéf štábu maďarského premiéra Viktora Orbána Gergely Gulyás.
Podľa Gulyása Západ "v žiadnom prípade" nemusí Ukrajine ponúkať členstvo v NATO. Dlhodobo možno podľa neho trvalý mier na Ukrajine zaistiť umiestnením mierových síl a "nespočtom podobných riešení".
Keď hovoril o vojenských akciách, šéf Orbánovej administratívy vyjadril názor, že "Ukrajina nemá žiadne reálne šance" získať späť stratené územia.
|
|
|
| |
true
|
04.09.2023, 21:59 | #23086
|
| |
nebude Quake ten Puchovsky?
|
|
| |
true
|
04.09.2023, 21:59 | #23087
|
| |
a odpoved: Žeby preto, lebo v Rusku by ich drapli už na hraniciach pod krk za nelegálny vstup na územie Ruskej federácie, hodili by ich do väzby a po súdnom procese by ich vyhostili?
|
|
| |
Balaam
|
04.09.2023, 22:23 | #23089
|
| |
To bude tým že kamoš z Maďarska ich nechytí za krk by hraniciach a pre istotu prepustí na slobodu vyše 1500 prevádzačov …nacek…
|
|