POLITICKÁ DISKUSIA
| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 > >> |
| majka | 25.01.2024, 17:59 | #12581 |
|
Robert Fico tvrdí, že Igor Matovič mal ako minister financií v kancelárii „spis plný prepisov z nahrávok“ z poľovníckej chaty. Využíva to ako ďalší argument na to, prečo chce koalícia rušiť špeciálnu prokuratúru.
„Ak sa našlo na ministerstve financií z čias pána Matoviča takéto množstvo materiálov, tak to len potvrdzuje, že politici doslova manipulovali trestné konania, ale čo je horšie, tak ich riadili a dávali priame pokyny vyšetrovateľom a prokurátorom, čo majú robiť voči vtedajšej opozícii,“ povedal Fico. Na poľovníckej chate policajti zachytili stretnutia Roberta Fica s Robertom Kaliňákom, Miroslavom Bödörom či aj s advokátmi Marekom Parom a Pavlom Gašparom, ktorý je dnes štátnym tajomníkom ministerstva spravodlivosti. Igor Matovič reaguje na obvinenia Roberta Fica, že v čase objavenia prepisov z poľovníckej chaty na ministerstve financií nebol už šesť mesiacov ministrom. „Domnievame sa preto, že predmetný šanón bol v čase blížiacich sa volieb vnesený do budovy ministerstva s cieľom vyrobiť kauzu, len akosi sa niekto pomýlil v čase a miestnosti, kam bolo treba šanón dať,“ reaguje OĽaNO. „Igor Matovič nikdy nedisponoval žiadnou kópiou ani originálom vyšetrovacieho spisu tak, ako to bolo bežné za vlády mafie. Rovnako však neobviňuje svojich dvoch nasledovníkov na ministerstve financií, že ním disponovali, ale považuje to za čistokrvný pokus o diskreditáciu vtedajšieho vedenia ministerstva financií.“ „Igor Matovič z ministerstva financií odišiel dňom 23. 12. 2022. V čase, keď sa mal šanón s kópiou komunikácie z poľovníckej chaty (ku ktorej mali legálny prístup desiatky ľudí) nájsť v miestnosti, ktorá nespadá pod ministra financií a má do nej prístup veľa ľudí, Igor Matovič už 6 mesiacov nebol ministrom.“ „Je veľmi zaujímavé, že na druhý deň po ‚objavení‘ šanónu na ministerstve financií kontaktoval naše hnutie redaktor spriaznený s finančnou skupinou Penta s otázkou, čo hovoríme na to, že v kancelárii ministra bol nájdený nejaký šanón. Keď sme mu povedali, že si páchatelia zrejme pomýlili miestnosť a dali šanón do miestnosti, ktorá pod ministra nepatrí, zrazu sa odmlčal a bolo po kauze,“ píše OĽaNO. |
|
| slaven | 25.01.2024, 16:08 | #12580 |
|
Novinári dostávajú si to vyžrať.
Novinárka sa tam snaží, že infiormujú o všetkom, úplne bludy Tak dostávajú, čo si zalúžia |
|
| slaven | 25.01.2024, 16:09 | #29659 | |
|
Spis nájdený v kancelarii Matoviča.
Fico zopakoval a spýtal sa či o tom budú večer v správach informovať, uvidíme. |
||
| slaven | 25.01.2024, 16:10 | #29660 | |
| Svinstvá o Lipšicovi, s kým sa stretával, ako klamal. V správach o tom NIČ nikto neuviedol. | ||
| slaven | 25.01.2024, 16:14 | #29661 | |
| Slovenská televízia a jej posadnutoť Ruskom už mnoho ľuďom lezie na nervy, teda Slovenskej spoločnosti. | ||
| slaven | 25.01.2024, 16:14 | #29662 | |
|
Markíza? Ďalšia otázka prosím, s Vami nekomunikujeme. Vy nás nazývate dezolátmi.
Tak sa to robí do psej matere |
||
| slaven | 25.01.2024, 16:23 | #29663 | |
|
Na konci nejaká česká novinárka otázka na Ruský plyn cez UA.
Vraj o tom rokovali a dnes to z UA strany popreli. Fico: prečo by som si pre Boha vymýšľal? UA strana musí vedieť čo robí. Je v silnom záujme Slovenska ale aj iných štátov EU (Rakúsko, Taliansko) aby ten plyn ďalej šiel. |
||
| slaven | 25.01.2024, 16:24 | #29664 | |
| Chápem, že UA strana s Gazpromom nepodpíše stranu, ale my s nimi nemáme problém, tak hľadáme riešenia. Ak to ale nebude možné, tak to nebude možné ... | ||
| slaven | 25.01.2024, 16:25 | #29665 | |
| Nech sa páči: Link YouTube video | ||
| majka | 25.01.2024, 14:30 | #12579 |
|
Prečo premiér útočí na všetkých našich spojencov? Možno preto, lebo prišiel o rozum.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/N00924012024.jpg Denník Financial Times píše, že v stredu v Užhorode urobil „proruský slovenský premiér nečakaný obrat“, keď Ukrajine sľúbil podporu jej územnej celistvosti. Deň predtým totiž Fico hovoril o tom, že Ukrajina nie je suverénny štát a že sa má vzdať území dobytých Ruskom. Ako si vysvetliť tento kotrmelec, ktorých urobil v poslednom čase Fico veľa a ktorých logike sa nedá rozumieť? Najjednoduchším vysvetlením bude, že im nerozumie ani samotný Fico, lebo nad sebou stratil kontrolu. Stačí si pozrieť záznam z jeho vystúpenia v Kamenici nad Cirochou, kde ho „štve, že sa kántria Slovania“ vo vojne, ktorú rozpútal niekto iný (zrejme Američania). A vzápätí hovorí, že je to len lokálny konflikt a v Kyjive žiadna vojna nie je. Pod stratou rozumu nemám na mysli šialenstvo, ale stratu zmyslu pre realitu. Fico sa v posledných rokoch postupne uzavrel do sveta svojich voličov, teda do fiktívneho sveta konšpiračných teórií, ktoré pre nich on sám stvoril. Vďaka tomu naozaj vyhral voľby a stal sa premiérom. |
|
| Ciernokoseliar | 25.01.2024, 14:36 | #29654 | |
|
ved Kascak ide robit jednodnovy festival do kyjeva,priamo do vojnovej zony |
||
| Michalides | 25.01.2024, 14:38 | #29655 | |
|
Ukrajina nie je suverénna, samostatná krajina, Ukrajina je pod absolútnym vplyvom Spojených štátov amerických. A v tomto robí EÚ obrovskú chybu, že si nechce nechať suverénny pohľad na Ukrajinu a súhlasí len s tým, čo hovoria USA,“ poznamenal.
https://spravy.rtvs.sk/2024/01/ukrajincov-poburil-vyrok-r-fica-ze-ich-krajina-je-pod-absolutnym-vply... |
||
| majka | 25.01.2024, 14:57 | #29656 | |
| Viete, kedy Hranatý červený lotor hovorí pravdu? Keď nepohybuje perami :-) | ||
| majka | 25.01.2024, 15:09 | #29657 | |
|
Fico tiež povedal, že Ukrajina nie je suverénny štát, pretože je pod absolútnym vplyvom USA. Na dnešnej tlačovej konferencii ubezpečil, že je pripravený so svojimi postojmi v stredu oboznámiť Šmyhala.
Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| Ciernokoseliar | 25.01.2024, 15:32 | #29658 | |
|
Fico je jedinou cestou k svetlym zajtrajskom..cest a slava mu |
||
| Svetonazor | 25.01.2024, 14:21 | #12578 |
|
Čítam dnes bombastické správy, ako v Poľsku zakázali domáce úlohy na základných školách
Samozrejme je k tomu mnoho reakcií z najrôznejších názorových táborov. Preto skúsim povedať svoje osobné skúsenosti z gymnázia. Domáce úlohy zadávam aj ja a myslím si, že nie je možné ich paušálne zrušiť. Spomeniem dva z viacerých dôvodov, pre ktoré ich dávam: 1. Niektoré moje skupiny majú smolu pri tvorbe rozvrhu a buď majú medzi hodinami príliš veľa dní bez predmetu alebo tie hodiny vychádzajú vždy na 6. alebo 7. hodinu, teda na čas, kedy už nemajú kapacitu/energiu naučiť sa to na hodine. Urobiť rozvrh tak, aby ho mal každý super, je v danom systéme nemožné. Ani ja ako učiteľ nemám vždy super rozvrh. Niektorý deň mám voľnejší, iný je masaker. Takže domáca úloha slúži na to, aby si žiaci umocnili učivo, pokiaľ nie je možnosť prebrať to v škole. Veľa záleží aj na predmete. V mojom prípade si málokto bude pozerať niečo nemecké. S angličtinou sú v dennom kontakte, s nemčinou takmer nik. DÚ toto kompenzuje. Moje triedy majú našťastie 3 hodiny nemčiny týždenne (a aj to je občas málo) a pri triedach len s jednou alebo dvoma hodinami jednoducho potrebujete domáce úlohy, inak sa budú žiaci trápiť. 2. Mám veľkú skupinu a nie je fyzicky možné dať priestor každému žiakovi v rámci 45-minútovej hodiny. Tým pádom potrebujem priestor, aby si to žiak vedel ešte raz pozrieť, občerstviť si pamäť. Naša škola má triedy s 34 žiakmi a sú školy, kde je žiakov povedzme 11. To je obrovský rozdiel nielen pre mňa ako učiteľa, ale rovnako aj pre žiaka. Je samozrejme aj rozdiel, akú úlohu zadám. Či to bude cvičenie, ktoré si opíše cez prestávku od spolužiaka, alebo niečo, čo naozaj musí vymyslieť. DÚ nedávam na prázdniny alebo víkendy a rešpektujem voľný čas. To však nemôžem povedať o samotných žiakoch, ktorí mi píšu správy kľudne aj o desiatej večer. Domáce úlohy sú komplexná vec a sám som bol na jednom skvelom školení, kde sme sa učili zadávať ich tak, aby sme využili naplno ich potenciál a žiaci vďaka nim napredovali. Preto si myslím, že paušálny zákaz je hlúposť. Na konci dňa si ich niektorí učitelia len premenujú, a tak budú decká namiesto domácich úloh robiť projekty alebo prezentácie. Domáce úlohy sú len nástroj. Nie je ani zlý ani dobrý. Ako nôž. Môžem ním spraviť zlú vec, ale aj odkrojiť chlieb alebo prežiť v divočine. To isté platí pre memorovanie, proti ktorému tiež vyhlásili vojnu. Rovnako tam, trénovanie pamäte je mimoriadne dôležité a najviac to vidno pri volbách, koľko ľudí zabudlo a nepoučilo sa. |
|
| Michalides | 25.01.2024, 14:00 | #12577 |
|
Link na článok na doméne aktuality.sk Elektrodebilizmus v praxi |
|
| Lajos | 25.01.2024, 09:53 | #12576 |
| Zostrelenie IL-76 t dáva Zelenskému šancu zbaviť sa Zalužného | |
| Lajos | 25.01.2024, 09:53 | #29651 | |
| https://www.progresivne.com/2024/01/25/zostrelenie-il-76-t-dava-zelenskemu-sancu-zbavit-sa-zaluzneho... | ||
| Lajos | 25.01.2024, 09:52 | #12575 |
| AKO MÔŽE SLOVENSKO NAJLEPŠIE POMÔCŤ UKRAJINE | |
| Lajos | 25.01.2024, 09:52 | #29649 | |
| https://www.progresivne.com/2024/01/25/eduard-chmelar-ako-moze-slovensko-najlepsie-pomoct-ukrajine/ | ||
| majka | 25.01.2024, 08:57 | #12574 |
|
Kiežby slabá ponuka v bufetoch na štadióne bola najväčším neduhom najslávnejšieho slovenského futbalového klubu.
Slovan Bratislava si za posledné roky strelil viac vlastných gólov ako Martin Škrtel v Premier League. Len na pripomenutie: Ivan Kmotrík mladší - v tom čase i v súčasnosti generálny riaditeľ klubu - po finále Slovnaft Cupu 2018 proti Ružomberku zdravil tvrdé jadro priaznivcov zdvihnutou pravicou a slovami Heil Hitler. Na jeseň 2020 egocentrický šéf Slovana "koučoval" mužstvo v ligovom zápase v Dunajskej Strede, hoci nemá licenciu a v zóne pre trénerov nemal čo hľadať. Niekoľko dní po vypuknutí vojny na Ukrajine sa mužstvá Slovana a Dunajskej Stredy odmietli (ako jediné) pripojiť k iniciatíve Únie ligových klubov a nepostavili sa pred zápasom k transparentu Stop vojne. V minulej sezóne klub vysvetľoval, prečo mali niektorí členovia bezpečnostnej služby na Tehelnom poli na odeve ruskú vlajku a nápis v azbuke. A v tomto kontexte už ani neprekvapuje, že Slovan v utorok odohral na sústredení v Katare "utajený" zápas proti Dinamu Moskva. Na smiech (ale cez slzy) bol už spôsob, akým klub o tomto zápase "informoval". Zmienka o ňom sa prvý raz (a naposledy) objavila v pondelok večer v statuse asistenta trénera Ľuboša Benkovského na sociálnej sieti, no ten ho po krátkom čase upravil a Dinamo sa z neho stratilo. A keďže Slovan odvtedy oficiálne mlčal, zápasom sa pochválili aspoň Rusi, ktorí ho ponúkli naživo prostredníctvom klubovej televízie. Link na článok na doméne sme.sk |
|
| Markuss | 25.01.2024, 09:00 | #29638 | |
|
predpokladam, ze nevynechas jediny zapas Slovanu. Resp. v minulosti si nevynechal.
Takí borci ako ty sú prave tí najnáruzivejsí verní fandovia |
||
| majka | 25.01.2024, 09:02 | #29639 | |
| P. S. Martin Škrtel si dal počas pôsobenia v drese FC Liverpool v Premier League sedem vlastných gólov, čo nemení nič na tom, že má za sebou skvelú klubovú i reprezentačnú kariéru. | ||
| slaven | 25.01.2024, 09:03 | #29640 | |
|
Slovan pre SK Slovan respekt |
||
| majka | 25.01.2024, 09:05 | #29641 | |
| Radšej pôjdem na Dnipro-1 do KE,ako na Slovan.V minulom roku som bol na všetkých zápasoch Dnipra.Som rád,že som videl aj Dovbika,ktorý je hviezdou Girony. | ||
| majka | 25.01.2024, 09:08 | #29642 | |
|
1054033
7:23 Sport by měl spojovat... Jestli zástupcům Slovanu přijde v pořádku spojovat se se zástupci země, která bezdůvodně napadla cizí zemi, už skoro dva roky tam vraždí, kradou a znásilňují, pak ať se spojují, hodně to o nich vypovídá..... |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:35 | #29644 | |
| ako že s nimi hrali ich vec, ale to divadlo čo spravili je úbohé....najskôr dajú že idú hrať, Slavia že ak nastúpia rušia vzájomný zápas, príspevok záhadne zmizne a zápas si odohrajú. Samozrejme o tom nepotrebujú informovať ani vlastných fanúšikov. Na svojej oficiálnej stránke ani slovo, samozrejme kamoši z Ruska veselo oznámili a nezabudli aj odvysielať. Že tý blbci ešte stihnú aj uraziť iný team našej ligy škoda písať. Mohli mať generálku so Slaviou, majú prd a som zvedavý koho na generálku nájdu. Slavia a Moravce s toho marketingovo vyťažia najviac...že sa Kmotrík hádže a tvrdí, že zápas so Slaviou zrušil Slovan je už len ukážka ich debilizmu ... | ||
| slaven | 25.01.2024, 09:43 | #29645 | |
|
Podľa teba je to úbohé, podľa mňa nie
Drzim palce Slovanu, v buducnosti spolupraca s Ruskom bude velkym prinosom a ze prisiel o nejakych liberalnych fanusikov? OK, ziskal dalsich ... oficialne stanovisko: https://www.skslovan.com/clanok11089-Oficialne_stanovisko_SK_Slovan.htm |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:45 | #29646 | |
|
podľa teba je humanitárna pomoc aj predaj zbraní |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:48 | #29647 | |
|
Rešpektujeme rozhodnutie Slavie Praha, s ktorou sme mali pôvodne dohodnutú generálku. Nestotožňujeme sa však s dôvodmi, ktoré zástupcovia Slavie uviedli,“ uzavrel Ivan Kmotrík ml.
toto vystihuje naozaj všetko |
||
| slaven | 25.01.2024, 09:48 | #29648 | |
|
nie, nie je, uz som sa k tomu vyjadril vcera, opakovat sa nebudem |
||
| Michalides | 25.01.2024, 09:53 | #29650 | |
|
Michalides 24.01.2024, 15:34 | #29614
Ešte raz skús prosím ťa zareagovať na tú časť, kde poukazujem na ten rozpor... keď niekto rozpráva že zbrojenie nie, iba humanitárna pomoc a potom ide veselo zbrane predávať .. nevidíš tam rozpor? humanitárna pomoc sú zbrane? že to predávame ok, som za a nemám tým absolútne žiaden problém, kľudne 10 Zuzan týždenne prachy pre nás a naše firmy... tak toto si úspešne odignoroval |
||
| slaven | 25.01.2024, 10:40 | #29652 | |
|
Podporu fanúšikov majú, to je dôležité Čítam reakcie na ich FB profile |
||
| Svetonazor | 25.01.2024, 08:37 | #12573 |
|
Po návšteve nášho premiéra v Nemecku sa na slovenskom internete znovu zdvihla vlna nevôle, keď mnohí buď zabudli alebo sa nechali prevalcovať emóciami
Ide najmä o prehlásenie, že SR podporí 50-miliardovú sekeru pre Ukrajinu. Myslím, že dnes už s istotou môžem napísať nasledovné riadky. Po predošlých vládach veľmi veľa ľudí čaká na suverénnu slovenskú politiku, ktorá nás bude postupne smerovať von z koloniálneho statusu, v ktorom sa nachádzame už dlho. Čím dlhšie v ňom sme, tým ťažšie sa z neho vyhrabáva. Tu sa rozchádzame v tom, kto má aké očakávania. Mnohí si možno myslia, že Fico (alebo ktokoľvek iný) má v moci vybaviť to na počkanie a nemožné do 3 dní. Zabúdajú, že budovať trvá 15-30 rokov, ale zničiť sa dá za rok. Videli sme to v praxi u Matoviča, nestačilo alebo prestala fungovať pamäť?! Následne ľudia ako Demeš a spol. to vidia a okamžite to využijú na to, aby ďalej hecovali mantru - Fico hovorí doma iné ako vonku. A táto ich snaha dopadá na úrodnú pôdu, žerie mu to aj tzv. alternatíva, podľa toho, čo som včera videl na rôznych telegramových kanáloch. Nemecko je ešte stále náš najväčší obchodný partner, napriek tomu, že sa samo prepadáva. Vlastní u nás okolo 500 dcérskych spoločností, cez ktoré tu uplatňuje svoj vplyv. K tomu treba pripočítať ďalších 2000 rakúskych firiem. To je dokopy takmer celé naše hospodárstvo, počnúc bankami, obrovskými závodmi typu VW, cez energetiku, potravinové reťazce až po menšie strojárske firmy. Preto je logické, že vonkajšie vyhlásenia sú nutne iné, ako tie vnútorné. A je to v poriadku, pretože doma sa nastavuje dlhodobý cieľ (osamostatnenie sa) a vonku sa využívajú okná príležitostí a handluje sa, kto z koho a za akých podmienok. Preto sú domáce vyjadrenia logicky vyššie, ako tie zahraničné. To okno príležitosti dnes máme otvorené a nemyslím, že by ho premiér zahadzoval. Musíme ale vychádzať aj z toho, že nie všetko sa dá ohlásiť verejne. Ak by to urobil, okamžite by to využila opačná strana. No napriek tomu sa premiér snaží informovať v maximálnej miere o svojich krokoch. Nevynecháva ani svoju videorubriku Frajer na záver, skrátka informuje z prvej ruky. Jeho činy budeme môcť teda zhodnotiť až po nejakom čase, keď sa usadia v celej mozaike. Reagovať minútu po udalosti je prejav neustráženej emócie, ktorá nebýva dobrým radcom. Umožňujú nám to moderné technológie a okamžitá výmena informácií, ale ešte stále platí, že ústa by nemali predbiehať rozum. Skúste na to pamätať, že ak máte možnosť reagovať okamžite, nik vás nenúti to aj spraviť. Ešte stále máte vy moc nad technológiou. Nebojte sa ju použiť. |
|
| majka | 25.01.2024, 07:20 | #12572 |
|
Hrdina-https://img.projektn.sk/wp-static/2024/01/2024-01-24-Hrdina.jpg
https://dennikn.sk/3790415/shooty-pomoc-3/?ref=list |
|
| majka | 25.01.2024, 12:23 | #29653 | |
|
Pán Fico včera na Ukrajine urobil zo seba chuuuja. Presne,jasne a otvorene. Admin,mňa mažeš,toto prečo nevymažeš-Lajosa
Lajos 24.01.2024, 18:17 | #29617 Pani prezidentka Čaputová spravila zo seba pííííču. Presne dnes týmto. Jasne a otvorene-čakám odpoveď NEURÁŽAM WEB |
||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 21:31 | #12571 |
|
admin, z akého dôvodu mi bol zmazaný komentár v tomto vlákne? #12536
Čo z pravidiel som porušil? Nezvládaš si prečítať názor na teba? |
|
| admin | 24.01.2024, 21:33 | #29624 | |
|
Už neviem čo tam bolo.
Hlúpe príspevky sa mi naozaj nechce už čítať, tak to sem tam treba preriediť. Niekedy možno zmažem aj niečo čo nemám. Včera to bol extrém - veľmi veľa urážok a nechutností. |
||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 21:35 | #29625 | |
| A komentáre tvojich kamarátov prečo nemažeš? Aha, tam nie sú žiadne urážky a nechutnosti. | ||
| admin | 24.01.2024, 21:39 | #29626 | |
| Áno, oni neurážajú web a vedenie webu. Všetko má svoje hranice Stano. | ||
| Michalides | 24.01.2024, 21:42 | #29627 | |
| Ja len pre info, keď bude vedenie webu urážať tak nemôžem reagovať lebo vedenie webu sa nemôže urážať? Len nech v tom mám jasno… | ||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 21:42 | #29628 | |
| Takže všetkých ostatných vrátane členov webu môžu urážať, iba vedenie webu a web samotný nemôžu, tak? Dobre tomu rozumiem? | ||
| admin | 24.01.2024, 21:51 | #29629 | |
|
Včera sme si to vysvetlili. Diametralne odlišné názory na isté veci. Keď to vy dvaja nechápete, nájdite si iné miesto. Viac sa k tomu vyjadrovať nebudem, ale urážať web tu už NIKTO nebude.
V prípade, že zistíte, že znova bolo niečo zmazané, akceptujte to a nekomentujte zbytočne. |
||
| StanoDianiska | 24.01.2024, 22:44 | #29632 | |
|
|
||
| Lajos | 24.01.2024, 18:15 | #12570 |
| Eduard Chmelár: Pamätáte sa, ako som pred voľbami vyslovil predpoklad, že Progresívne Slovensko si "úradníckeho" premiéra Ľudovíta Ódora napokon adoptuje? Líder PS Michal Šimečka sa vtedy dušoval, že to nie je pravda a novinárom tvrdil, že to môže vylúčiť. Dnes oznámil, že Ľudovít Ódor povedie kandidátku Progresívneho Slovenska do eurovolieb. Čo k tomu dodať? Len to, čo som tvrdil od začiatku. Ódorova vláda nebola ani úradnícka, ani nezávislá, ale prezidentkina, a teda progresívna. Bol to podvod, a tým, že vládny kabinet nezostavoval premiér, ale prezidentka, navyše na hrane zákona. Inými slovami, Progresívne Slovensko si robilo kampaň do eurovolieb za peniaze daňových poplatníkov. Gratulujem všetkým, ktorí tejto špinavej hre naleteli. | |
| Lajos | 24.01.2024, 18:14 | #12569 |
|
Peter Tóth: PREZIDENTKA ZUZANA JE NAHÁ
Šerblíky hlásia, že Ódor Lajos bude lídrom kandidátky PS vo voľbách do Európskeho parlamentu. Bolo že to rečí o úradníckej a odborníckej vláde. Na ho! Opona spadla a už aj progresívci potvrdili, že pán Ódor bol ich premiérom. Prezidentka Zuzana Čaputová spolu s PS splodili svetový unikát. Za predsedu vlády presadili káder vtedy ešte neparlamentnej strany. Nečudo, že taký kabinet nezískal dôveru parlamentu. Nočníky a kadekto odbíjal tvrdenie, že kabinet pána Ódora je vládou Zuzany Čaputovej a Progresívneho Slovensko vyhlásením, že je to hoax. Ukázalo sa, že opak bol pravdou a preto je načim povedať, aj keď je to nevábna predstava, že Zuzana Čaputová je holá ako neborák cisár. |
|
| Michalides | 24.01.2024, 18:09 | #12568 |
|
Link FB príspevok Link FB príspevok Link FB príspevok keď ti prídu noty |
|
| Lajos | 24.01.2024, 18:17 | #29617 | |
| Pani prezidentka Čaputová spravila zo seba pííííču. Presne dnes týmto. Jasne a otvorene. | ||
| Michalides | 24.01.2024, 18:20 | #29618 | |
| to, že si nevychovaní hulvát už vieme, že si idete túto tému spoločne všetci tiež vypovedá o vašej inteligencii...keby ste si to aspoň dáko rozumne rozdelili, ale nie všetci naraz ako opičky...gratulujem ovečka | ||
| Michalides | 24.01.2024, 18:21 | #29619 | |
| a nezabudni sa ešte prihlásiť ako svetonázor, true, šariš lebo to nebude komplet | ||
| Lajos | 24.01.2024, 19:22 | #29620 | |
| Nerozumiem reči tvojho kmeňa | ||
| Lajos | 24.01.2024, 19:24 | #29621 | |
| Aké opičky? Veď kebyže takýto fail spraví pán Fico, onanuješ tu na tom 4 dni a celá Vaša liberálna banda rovnako, tak prečo sa vysmievaš z toho, žé na to teraz poukazujú všetci národniari? | ||
| Michalides | 24.01.2024, 19:54 | #29622 | |
| Fico robych tých failov toľko že nestihame vyberať …vsetcia “národniari” nemajú vlastnú hlavu a idú ako cez kopirak …veď si prečítaj tie tri statusy…že prehodiš slovosled a vynecháš pripadne doplníš dáke slovo neznamená že to máš z vlastnej hlavy ako sa snažia tváriť … | ||
| Michalides | 24.01.2024, 19:57 | #29623 | |
| A že tu vystupuješ pod neviem koľko nickmi na tom nič nemení…preto som ti napísal aby si nezabudol to iste ešte aj z iného nicku aby si navodil pocit že vás je ako dreva a máte rovnaký názor… | ||
| Svetonazor | 24.01.2024, 16:48 | #12567 |
|
Fico sa stretol so svojim náprotivkom na Ukrajine a čo zatiaľ sledujem, tak z toho šalie nielen mainstream, ale aj tzv. alternatíva.
Najprv ako vraj urazil Ukrajincov, ako chce podporiť 50-miliardovú sekeru z EÚ (tvrdia Ukrajinci a u nás túto info požul švajčiarsky Štandard) no a okamžite začali oba tábory besnieť, čo im to nasľuboval alebo vytkol a pod. Vyjadrujú sa aj americké médiá, ktoré si "pomáhajú" vyjadreniami Demeša a spol. Skrátka a dobre, vypukla panika. Kľud. Premiér letel do Nemecka. Keď si otvoríte kalendár a pozriete si jeho cesty, potom vám musí vyskočiť istý vzorec. Kto sa vzdeláva, ten vzorec videl už skôr, a teraz sa mu len potvrdil. |
|
| majka | 24.01.2024, 15:55 | #12566 |
|
"Aby sme tie ruské lži nejako ukončili. Tu je letový plán zostreleného IL-76, číslo RA-78830
Čiže 23. januára priletel z ruSSka cez Kaspik do Teheránu. Potom preletel cez saudský, egyptský a turecký vzdušný priestor a 24. januára sa vrátil do ruSSka. Následne bol zostrelený pri Bilhorode. Akurát rozmýšľam, kde naložili zajatcov... Asi v Šarm al Šejku pomocou ručníkov. Vojenské lietadlo proste dlhodobo dovážalo do vojnovej zóny iránske zbrane a Ukrajinci ho zostrelili. ruSSaci penia a klamú ako vždy." https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ra-78830#33ba78b2 Menný zoznam Ukrajinských vojakov, ktorí zahynuli v lietadle IL 76: Link na príspevok na doméne X.com Zaujímavé, že časť z nich bola už vydaná na Ukrajinu 3. januára ... ale to sú samozrejme "detaily" Link na príspevok na doméne X.com |
|
| Lajos | 24.01.2024, 15:15 | #12565 |
| Robert Fico: Slovenské médiá sú dokonalé v oddeľovaní zrna od pliev a potom už len v zverejňovaní pliev. Preto mi dovoľte tento pohľad na dnešné rokovanie s ukrajinským premiérom blízko Užhorodu. | |
| Lajos | 24.01.2024, 15:15 | #29606 | |
| Link FB príspevok | ||
| Lajos | 24.01.2024, 15:15 | #29607 | |
| Nie klamstvá z bývalého mainstreamu, ale slová premiéra. | ||
| Svetonazor | 24.01.2024, 15:11 | #12564 |
|
Aj Rakúšania majú svoje šeligy a janigy
Toť mladá aktivistka, študentka politických vied a glosátorka novín Kronen Zeitung sa stala top kandidátkou strany Zelených do eurovolieb. Spoločné znamenie - mimoriadne mladá a mimoriadne drzá. Presne takto to skončí, keď začnete vodiť 4-ročné deti na protesty, čo robili jej rodičia (viď Nvotová). 23-ročná aktivistka, ktorá v tom bude pokračovať aj vo funkcii. Potrebujeme, aby deti riadili zložité systémy? P.S. Pamätáte na slová prof. Hričovského? Sedia na Lenu ako riť na šerbeľ. https://de.m.wikipedia.org/wiki/Lena_Schilling |
|
| Svetonazor | 24.01.2024, 15:11 | #29605 | |
| Link YouTube video | ||
| majka | 24.01.2024, 14:38 | #12563 |
|
Ukrajinský premiér Denis Šmihal po stredajšom stretnutí so slovenským premiérom Robertom Ficom v Užhorode povedal, že sa s ním zhodol vo viacerých otázkach a dosiahol minimálne štyri dohody.
Šhmihal o tom napísal vo svojom telegramovom kanáli „Európska pravda“. Podľa ukrajinského premiéra sa dosiahli tieto dohody: Slovenská vláda nebude blokovať ukrajinský nákup zbraní a vybavenia od slovenských podnikateľov. Spolupráca v problematike dodávok od slovenskej firmy techniky na výstavbu obranných línií. Slovensko podporí program Ukrajinský nástroj, ktorý počíta s vyčlenením 50 miliárd eur z Európskej únie na Ukrajinu. Premiér Fico ubezpečil o plnej podpore európskych integračných ašpirácií Ukrajiny. "Ukrajina a Slovensko budú pokračovať v plodnej spolupráci v záujme bezpečnosti a prosperity našich krajín. Sme vďační Slovákom, ktorí Ukrajine a Ukrajincom pomáhajú v týchto ťažkých časoch," komentoval tiež Denis Shmihaľ https://www.eurointegration.com.ua/news/2024/01/24/7178121/ |
|
| Svetonazor | 24.01.2024, 13:49 | #12562 |
|
To je ale prekvapenie pre progresívcov, že sa ukrajinská strana stretla s naším premiérom a jeho delegáciou. Nielen, že nezrušili stretnutie, ale po ňom hovorili o novom pragmatizme. Inými slovami - žiť sa musí a nakoniec aj tak treba rokovať a spolupracovať. Elitárstvo zomrelo aj so svojim kráľom.
Vietor sa obrátil (dávnejšie) a bude veľavravné sledovať, kedy si tú zmenu všimnú u šimečkovcov a ostatných pridružených výrobách protestov. |
|
| Markuss | 24.01.2024, 13:54 | #29593 | |
|
neboj - budú presadzovat SK a HU vylúcenie z NATO.
...doplním len - BODAJ BY |
||
| Michalides | 24.01.2024, 14:22 | #29597 | |
|
to máš jednoduché zbrane predlžujú vojnu kým sú zadarmo, keď sa predávajú už je to ok |
||
| Markuss | 24.01.2024, 14:45 | #29598 | |
| Tie prachy za ten S300 aj MiGy... Už prišli?! | ||
| Michalides | 24.01.2024, 14:51 | #29599 | |
| táto tvoja hra je určená tvojím fanúšikom, žiaľ platí to, čo som písal už nižšie pri knižnici v Kežmarku a ty si vytiahol úplne nezmyselne národný poklad...ja píšem o slovách Roberta, že zbrojenie predlžuje vojnu a nepošleme ani náboj z našich skladov, ale keď im to predáme už to vojnu nepredlžuje...UA má odovzdať územie, ale súhlasím s územnou celistvosťou a chcem spoluprácu pri jej obnove, UA nepatri do EU lebo je najskorumpovanejšia krajina sveta ( stačí sa pozrieť u nás doma) ale vlastne s tým problém nemá a súhlasí, atď...tak ja neviem, ale to už je taká slušná schizofrénia... | ||
| Markuss | 24.01.2024, 14:56 | #29600 | |
| ? No nič. Marketingový open minded guru | ||
| Michalides | 24.01.2024, 15:03 | #29602 | |
| Ja poukazujem na slová a činy Roberta a ty vyťahuješ MIGy...ako ja za to že vás opäť "podrazil" vinu nenesiem... | ||
| slaven | 24.01.2024, 15:10 | #29604 | |
|
V čom nás konkretne podrazil? Žiadne zbrane Slovensko UA nedá! Doteraz debil Naď rozdával štátne zásoby, prišla STOPka, čo na tom nechápeš?
Verím, že Kali to dá do poriadku. Zatiaľ sa o nás musia starať okolité štáty, čo je zvrátené. |
||
| Michalides | 24.01.2024, 15:22 | #29610 | |
| Pozri sa čo rozpráva a čo nakoniec robí...keď to máš problém rozlíšiť, tak za to ja nemôžem...keď niekto rozpráva že zbrojenie nie, iba humanitárna pomoc a potom ide veselo zbrane predávať je v pohode? | ||
| slaven | 24.01.2024, 15:26 | #29612 | |
|
Ano, je to v pohode, lebo to nie su statne zbrane, ktore sa rozdavali. Pre mna je to OK.
Mame tu predsa nejake firmy, preco by tym zamestnancom mal brat pracu? Premyslame inak, evidentne. Patris na inu stranu barikady ale diskutovat vieme, pohoda. Boli tu taki, co to nezvladli, uz odisli. |
||
| Michalides | 24.01.2024, 15:34 | #29614 | |
|
Ešte raz skús prosím ťa zareagovať na tú časť, kde poukazujem na ten rozpor...
keď niekto rozpráva že zbrojenie nie, iba humanitárna pomoc a potom ide veselo zbrane predávať .. nevidíš tam rozpor? humanitárna pomoc sú zbrane? že to predávame ok, som za a nemám tým absolútne žiaden problém, kľudne 10 Zuzan týždenne prachy pre nás a naše firmy... |
||
| Markuss | 24.01.2024, 16:46 | #29615 | |
|
to je presne v duchu progresívnej nepraktickej politiky. Netušia ako to v zákulisí funguje a potom sú prekvapení...
Veríme na hollywoodske príbehy. Veríme v kozmetiku ala Zuzana nemotorná, dáme vyhlásenie, nepripustíme konfrontáciu /otázky/. Veríme na spontánne občianske protesty aj iniciatívy. Pôvod penazí, ktoré na také úspešné príbehy treba, tie neriešime. Veríme na zelené riešenia, otázky o efektivite neriešime, resp. vnímame ako protiútok. Veríme na rozprávky o výhodnosti daru MIG, S300, o tom ako za nás niekto bojuje. Logika ani následné vyhodnocovanie nie je téma. ...taká je progresívna show |
||
| Michalides | 24.01.2024, 17:07 | #29616 | |
|
presne tak, logika v tvojom prípade absentuje...
Keď niekto básni o humanitárnej pomoci a ide predávať zbrane, tak je tam logiky na rozdávanie. Keď robila protesty opozícia táto brilantná analýza nebola v tvojom talóne, čo tam po tom, že zvážali autobusmi ľudí. Pôvod peňazí ťa netrápil... Že sa ozývajú ohľadne prípadnej konfrontácie s RU aj Švédi, Fíni, Nemci atď je proti logike, lebo hociaký Jano z Hornej Dolnej vie, že to je blbosť. |
||
| Markuss | 24.01.2024, 13:37 | #12561 |
|
uz vieme teda koho to bola vláda, ci?
https://hnonline.sk/slovensko/96127405-simecka-predstavil-novu-posilu-kandidatku-ps-do-eurovolieb-po... |
|
| Svetonazor | 24.01.2024, 13:44 | #29583 | |
| Veľmi priejhľadné. | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:46 | #29586 | |
|
až ma to rozosmialo toto Tupci a hrali to na vládu odborníkov, hahaha. |
||
| Markuss | 24.01.2024, 13:47 | #29589 | |
|
takým príbehom, že opustím flek viceguvernéra na pol roka do partie, kde neviem nič zmeniť ani presadiť... tomu sa dá uveriť po pol litry tvrdého, alebo ešte na námestí za slušné slovensko |
||
| Svetonazor | 24.01.2024, 13:30 | #12560 |
|
Koncern Mercedes-Benz preveruje možnosť odpredaja 80 autosalónov (aj toho v sídle spoločnosti v Stuttgarte).
https://www.swr.de/swraktuell/baden-wuerttemberg/stuttgart/mercedes-benz-prueft-verkauf-von-konzerne... Z textu vyberám najzaujímavejšie tvrdenia: - 8.000 pracovných miest nebude ohrozených, - nechceme zatvárať pobočky, - hľadáme vhodného investora, ktorý prevezme tieto pobočky. A teraz nejakú inú rozprávku od bratov Grimmovcov... |
|
| Michalides | 24.01.2024, 13:44 | #29584 | |
| tento model využívajú aj iné automobilky...Číňanov tu už začína behať viac a viac a žiadna s tých značiek nie je pod ich rukami čo sa predaja týka... | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:47 | #29588 | |
|
Nič iné, len následok EU green dealu, elektrodebility.
Píšem to už dlho, ako si EU automobilky SAME pod sebou pilia konare. |
||
| Michalides | 24.01.2024, 13:58 | #29594 | |
| ta elektrodebilita je to, čo naše automobilky zabije....v Číne žiaden greendeal nemajú a čuduj sa svete sa im tam elektrické autá predávajú...kľudne sa tu ešte hrajme aké je to naprd a zrazu zistíme že nemáme automobilky...aj to blbé Volvo na východe kde nič nie je má v pláne postaviť baterkáreň... | ||
| slaven | 24.01.2024, 15:08 | #29603 | |
|
LOOOL Čo to ma spoločne že sa tam predávajú s EU?
Oni maju tie nerastné bohatstvo, prístup k nemu. Majú už aj technológie. Videl si ich nové EV? Už aj dizajn, kvalitu. Vieš koľko stojí EV v Číne a koľko v EU? Veď nás Čína prevalcuje totálne. Ale ja viem, viem, šéfom EU je to jedno, pri ich platoch nemajú problém si kvalitné EV kúpiť. Cieľ je jasný - aby menej ľudí si mohlo dovoliť kúpiť auto. Všetko robia preto, aby to tak bolo. Aj toto som tu už písal. Zatiaľ ma nikto nepresvedčil, že to tak nie je. P.S. hlavné že pred pár rokmi EU zakázala 1,5kW varné konvice, či ako to bolo ... lebo to veľa elektriny žerie |
||
| Michalides | 24.01.2024, 15:31 | #29613 | |
| majú spoločné to, že makajú na autách kým mi sa tu hádžeme a bojujeme proti elektrodebilite... | ||
| majka | 24.01.2024, 13:28 | #12559 |
|
Fico na západe - " zoberieme aj 100 tisíc migrantov, stači nám 4 dňový pracovný týždeň, odklepnem pre Ukrajinu všetko " .....Fico doma - " neprejde ani noha, zrušime zbytočný štátny sviatok , Ukrajine ktorá nie je ani štát nepošleme ani náboj "
Všetky náboje pošle súkromna firma Kaliho |
|
| Markuss | 24.01.2024, 13:31 | #29578 | |
| tá, co robí zberatelské polovnícke zbrane, ci? | ||
| Michalides | 24.01.2024, 13:39 | #29580 | |
| také tupelo aby šiel napriamo nebude...a na začiatku sa tu niekto vytešoval ako im Fico ukázal a žiadne zbrojenie nebude. Už vtedy som písal, že Kali nejde na obranu kontrolovať upratovačky...tam sa točia teraz obrovské prachy a bez kontroly .. | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:49 | #29591 | |
| Kali dá dokopy našu obranu, lebo vláda odborníkov a debilov ako Naď ju vyslovene zničila a spravila to vedome, hajzli protislovenskí. | ||
| Michalides | 24.01.2024, 14:02 | #29596 | |
|
|
||
| slaven | 24.01.2024, 15:03 | #29601 | |
| Neverím, že rozmýšľaš. Podľa mňa len píšeš podľa nejakej vopred naučenej šablóny. | ||
| Lajos | 24.01.2024, 15:16 | #29608 | |
| bezmozgovec Michalides :))))))))))) | ||
| Michalides | 24.01.2024, 15:17 | #29609 | |
| no šablónu očividne používaš ty..napr. po zostrelení lietadla si hneď vedel, že sú tam zajatci....a ako plynie čas, už sa ukazuje že lietadlo neletelo na UA ale smerom z UA, že je možné "priateľské" zostrelenie atď, mená zajatcov čo zverejnila Ruská strana nesedia, keďže sú tam aj mená zajatcov čo sú už vymenení ...ako som písal...treba počkať.. | ||
| slaven | 24.01.2024, 15:24 | #29611 | |
|
Len som dal info von ... To info sa meni, suhlasim, pockajme.
Kazdopadne je to smutne co sa stalo a ked to spravili narocky, o to viac. Uvidime. |
||
| majka | 24.01.2024, 12:22 | #12558 |
| Väzňov orkovia vždy prevážali v dobytčákoch a zrazu aký luxus, vraj lietadlom. A svišť ju balil do fólie, daľšia klamlivá správa. | |
| majka | 24.01.2024, 12:24 | #29568 | |
| 60 UA zajatcov ktorých doprevádzali až traja rusi, až sa čudujem že rusi nevyhlásili že zajatcov nedoprevádzal nikto a aj pilot bol ukrajinec. | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:19 | #29575 | |
| Ukrajinská strana mení už vyhlásenia, uvidíme pri čom skončia. | ||
| Lajos | 24.01.2024, 11:56 | #12557 |
|
Tomáš Taraba: Dnes som navštívil jednu z najväčších environmentálnych záťaží na Slovensku v Chemko Strážske.
-Roky sa sem chodia politici fotiť a roky nič neurobili. -V najbližších týždňoch vyhlásime verejné obstarávanie na zneškodnenie 150-tich sudov s obsahom toxických látok a začneme s geologickým prieskumom, ktorý ukáže rozsah a závažnosť znečistenia životného prostredia v areáli Chemka Strážske. -Našou najvyššou prioritou je ochrániť zdravie a životy desaťtisíce ohrozených ľudí žijúcich v blízkom okolí chemického závodu. Toto neblahé toxické dedičstvo raz a navždy odstránime a ponúkneme obyvateľom zdravšiu budúcnosť. |
|
| Lajos | 24.01.2024, 11:57 | #29566 | |
| Konečne. Ľudia v tejto oblasti žijú naozaj v zlých ekologických podmienkach. | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:20 | #29576 | |
| Áno, trojuholníik smrti. Kto nevie, nech si to hodí dio googlu. | ||
| Lajos | 24.01.2024, 11:53 | #12556 |
| Toto sú skutočné hodnoty. Národný poklad, ktorý 22 rokov nenavštívil žiaden minister kultúry a je odkázaný prežívať z milodarov. Od Vás len jeden z mniožstva pozitívnych komentov "Toto by si mala pozrieť slávna superstaristka Koščová, ktorej je zle z toho, že ministerka Šimkovičová nedáva peniaze pre LGBTx, komunitu ." | |
| Lajos | 24.01.2024, 11:54 | #29563 | |
| Link FB príspevok | ||
| Lajos | 24.01.2024, 11:55 | #29564 | |
| A je naozaj smutné že aj na tejto stránke sa nájdu hyeny ktoré radšej podporia LGBTDi komunitu namiesto týchto vecí. | ||
| Michalides | 24.01.2024, 11:57 | #29567 | |
| túto knižnicu už v 2012 zachraňoval Fico, takže nech sa ide pozrieť ako to dopadlo... | ||
| Markuss | 24.01.2024, 12:35 | #29569 | |
|
národný poklad odyebal otec Zory Jaurovej... Vieme kto?
ano - niekdajsi sef Matice Slovenskej |
||
| Lajos | 24.01.2024, 12:36 | #29570 | |
| Vidno, že Taraba je človek na správnom mieste. Rieši problémy. Konečne. | ||
| Markuss | 24.01.2024, 12:44 | #29571 | |
| https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/pan-markus-kde-su-peniaze-narodneho-pokladu | ||
| Michalides | 24.01.2024, 12:46 | #29573 | |
| tak skúsim ešte raz...reč je o knižnici v Kežmarku, Róbert v 2012 sľuboval obnovu 300 obecných knižníc na Slovensku...dopadlo to ako vždy...Nula...že Taraba rieši hospodárstvo, kultúru a nestíha vyhadzovať odborníkov na ministerstve životného prostredia je už taká klasika.... | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:19 | #29574 | |
|
Hlavne že niečo rieši. Jeho predchodcovia to neriešili.
Jeho podpora ide hore, to je holý fakt. |
||
| Michalides | 24.01.2024, 13:41 | #29582 | |
| tak to sa uvidí o pár mesiacov a rokov....zatiaľ jediné čo rieši sú teplé miestečká pre SNS a odstraňovanie odborníkov... | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:46 | #29585 | |
|
Áno, o pár mesiacov a rokov uvidíme.
Veríme, že sa veci pohnú. Držme si palce. Ako som písal, jeho podpora u ľudí rastie, vo vláde ma taktiež plnú podporu. |
||
| Michalides | 24.01.2024, 13:48 | #29590 | |
| Viera patrí tak akurát do kostola... | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:52 | #29592 | |
|
Kľudne sa choď pomodliť, ak chceš a potrebuješ to Link YouTube video |
||
| Michalides | 24.01.2024, 14:00 | #29595 | |
|
ja tomu, že niekto vládne pre moje dobro, narozdiel od iných neverím |
||
| slaven | 24.01.2024, 11:36 | #12555 |
|
Rusi viezli Ukrajinskych vojakov, ktori mali ist na vymenu, teda mali byt slobodni. Ukrajina to vedela a aj tak to lietadlo zostrelila. Dobry cynizmus |
|
| Michalides | 24.01.2024, 11:56 | #29565 | |
|
ešte je skoro na závery...ruský blogeri tej verzii neveria, zatiaľ, keďže na výmenu zajatcov sa nákladné lietadlá doteraz nepoužívali...ešte pár hodín a uvidí sa...a 6 ľudí by asi nestrážilo 63 väzňov a to s tých 6 boli minimálne dvaja piloti...to by nebola výmena zajatcov ale návrat z dovolenky |
||
| Svetonazor | 24.01.2024, 10:49 | #12554 |
|
K tej nepodarenej "petícii" proti Šimkovičovej
Spomínate si na referendum o predčasných voľbách? A pamätáte si, koľko ľudí podpísalo dva krát riadnu petíciu za uskutočnenie referenda? Bez stolíkov na uliciach, ľudia ich vyzbierali sami a to počas pandemických opatrení. Dokopy viac ako milión občanov. Nuž a zariadili sa vtedajší politici a Čaputová podľa toho? Nie, robili obštrukcie, kde sa len dalo a označovali celé referendum aj petíciu k jeho spusteniu za propagandu, zlo a čo ja viem čo ešte. Dnes dostávajú progresívci rovnakú medicínu a zjavne im ani táto nechutí. Detská psychika. Pre poriadok ale treba povedať, že by sme sa nemali utiekať k revanšizmu a držať sa práva. Nech preveria danú petíciu, či spĺňa zákonné náležitosti, a potom sa môžeme rozprávať ďalej. |
|
| Michalides | 24.01.2024, 11:12 | #29561 | |
| už si sa pozvracal? | ||
| Svetonazor | 24.01.2024, 11:29 | #29562 | |
| Nemám dôvod ale majka má, preto som sa ho pýtal. | ||
| majka | 24.01.2024, 09:58 | #12553 |
|
Premiér Robert Fico je na návšteve Ukrajiny. Údajne z bezpečnostných dôvodov sa stretnutie koná bez médií.
Prvou zastávkou podľa programu mala byť návšteva gymnázia s vyučovacím jazykom slovenským v Užhorode. Pred školou boli policajné zložky a nechýbali ani zástupcovia slovenských médií, ktorí prišli aj napriek predchádzajúcemu oznámeniu. Kolóna prešla okolo, nezastavila sa, premiéri zmenili svoj program a odišli rokovať do neďalekých kúpeľov. Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk |
|
| majka | 24.01.2024, 10:36 | #29559 | |
| Fico povedal - "ja som sa chcel stretnúť na hraniciach, oni chceli Užhorod tak ideme tam". Takže Fico nechcel ísť na Ukrajinu vôbec, nieto do Kyjeva, ako každý normálny zahraničný štátnik. Ten chlap zničí za pár mesiacov akékoľvek renomé Slovenska v zahraničí. A tvrdiť, že v Kyjeve nie je vojna je úplne svinstvo. Len krmivo pre dezolátov, za cenu úplného zhovadenia Slovenska vo svete. Hanbil som sa za Matoviča, ale ten bol v zahraničí iba na smiech. Fico je na vracanie. | ||
| Svetonazor | 24.01.2024, 10:50 | #29560 | |
| Už si sa pozvracal? | ||
| Markuss | 24.01.2024, 12:45 | #29572 | |
| Fico už pred týždňom hovoril, že tlačovku ani komuniké si nežiada Ukrajinská strana | ||
| slaven | 24.01.2024, 13:21 | #29577 | |
| Fico to aj včera potvrdil. | ||
| majka | 24.01.2024, 09:27 | #12552 |
|
V roku 2023 sa prvýkrát v histórii dostal na čelo rebríčka najobľúbenejších nových áut v Európe elektromobil – americká Tesla Model Y.
Počas roka bol Model Y najpredávanejším sedem z 12 mesiacov, čo dokazuje jeho pokračujúcu popularitu. Zároveň za štyri mesiace viedla Dacia Sandero a raz prvé miesto obsadil Volkswagen T-Roc. Takže 10 najpredávanejších áut v Európe za minulý rok: Tesla Model Y - 254 822 kusov; Dacia Sandero - 235 893 kusov; VW T-Roc - 206 438 kusov; Renault Clio - 202 942 kusov; Peugeot 208 - 194 376 kusov; Opel Corsa - 188 662 kusov; VW Golf - 184 279 kusov; Toyota Yaris Cross - 176 685 kusov; VW Tiguan - 174 267 kusov; Škoda Octavia - 161 784 kusov. |
|
| slaven | 24.01.2024, 09:56 | #29555 | |
| Tesla vyrazne zlacnela, co som pocul. A boli dotacie vysoke. To bude hlavny dovod ich uspechui. Mas tam aj kde presne sa tych 254 822 kusov predalo? | ||
| slaven | 24.01.2024, 09:57 | #29556 | |
| A este nieco: vyraba sa to v Berline | ||
| Michalides | 24.01.2024, 10:01 | #29558 | |
| zlacnela po tom, čo boli dotácie zrušené. Tesla tie dotácie premietla do ceny... | ||
| Markuss | 24.01.2024, 13:32 | #29579 | |
|
tu koncia jazdené tesly.....
https://www.novinky.cz/clanek/auto-odepsane-vozy-tesla-podstupuji-na-ukrajine-reinkarnaci-40452074 |
||
| << < 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 > >> |
















