POLITICKÁ DISKUSIA
|
slaven
|
27.03.2024, 14:35 | #13211
|
|
Forro plna podpora Pelleho, nazivo teraz Link YouTube video
|
|
| |
majka
|
27.03.2024, 17:23 | #30604
|
| |
Krisztián Forró neinformoval predsedníctvo Maďarskej aliancie, že ruší plánované rokovanie s Ivanom Korčokom a verejne podporí Petra Pellegriniho. Člen predsedníctva Szabolcs Mózes to označil na Facebooku za zarážajúce. Predsedníctvo bude rokovať dnes o šiestej.
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 17:40 | #30606
|
| |
Stačí pozrieť jeho Facebook …za toto mu Pelle asi nepoďakuje
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 17:42 | #30607
|
| |
Treba si pozrieť tlačovku, zasa trefa vedľa páni
Forro sa jasne vyjadrili, že to je osobné nie stranícke vyjadrenie.
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 18:00 | #30608
|
| |
Hmmm a aj si si prečítal čo majka píše? pomôcka hneď prvá veta …snáď to nebude ťažké ..
|
|
| |
majka
|
27.03.2024, 18:07 | #30609
|
| |
Link FB príspevok Mirko Harabin
Pán Forro, ako sú sprostí Slováci tak sú sprostí aj Maďari... Všade v každej krajine to tak je... Každý rozumný Maďar vidí čo ste sam zobchodovali a už len vy sám viete čo vám to osobne prinieslo... Myslím, že hanba bude rovnaká, ako keď tu bol Belá....
Hu Ker
Rado Hvišč ak smiem, pripomeniem vyroky fica k teme obcianstva pre madarsku komunitu
Link FB príspevok
|
|
| |
majka
|
27.03.2024, 18:46 | #30613
|
| |
z facebooku
Denis Madács
Zmazali moj komentar, takze este raz:
Ako slovensky madar sa za vas a vase rozhodnutie hanbim. Dufam a verim ale, ze my madari mame rozum a nedame sa ovplyvnit tymto tragickym zapredanim sa mafii. Je desive, ze ste sa postavili na stranu Smerohlasu. Magyarok, szavazzatok Ivan Korcokra ✌
|
|
| |
majka
|
28.03.2024, 08:58 | #30621
|
| |
Je takmer bezpredmetné, koho Aliancia odporučí etnickým Maďarom voliť v druhom kole. Budapešť odporúča Petra Pellegriniho a časť Maďarov ho už zjavne volila aj v prvom kole.
Volebný výsledok Krisztiána Forróa len odráža, ako Aliancia stráca na svojej váhe. Deje sa to najmä kvôli Viktorovi Orbánovi, ktorý chápe, že jeho hlavným spojencom na Slovensku je momentálne Robert Fico, nie mimoparlamentná etnická strana.
Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk
|
|
|
majka
|
27.03.2024, 13:53 | #13210
|
Keď Martina ŠimkoPičová nastúpila za stranu SNS ako ministerka kultúry, tvrdila, že má vlastnú víziu. Jej prvé kroky – vyjadrenie, že slovenská kultúra musí byť slovenská a žiadna iná, alebo list českému ministrovi kultúry – boli na smiech. Rýchlo však začalo byť jasné, že ďalej už to nebude smiešne, ale pre kultúru nebezpečné.
SNS dáva úplne jasne najavo, o čo jej ide. Najnovším príkladom je Bibiana, medzinárodný dom umenia pre deti. Keď na ministerstve kultúry rozhodli o odvolaní riaditeľky, oznámili jej to bez uvedenia konkrétneho dôvodu. Pri prvom vzájomnom stretnutí, ktoré trvalo dve minúty.
„Robíte to len preto, lebo môžete?“ spýtali sa zástupcov ministerstva na rovinu zamestnanci Bibiany. Odpoveď bola „Áno, robíme to preto, lebo môžeme.“
Na ďalší deň ministerskí úradníci napochodovali do Bibiany uviesť novú riaditeľku. Tá vyhlásila, že je ekonómka a jej doterajšie skúsenosti s prácou v odbore spočívajú v tom, že má dve deti. Vzápätí sa ukázalo, že sa pozná s ministerkou a rovnako ako ona býva v rakúskej obci Kittsee.
https://img.projektn.sk/wp-static/2023/10/2023-10-30-Thinktank.jpg
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 14:02 | #30594
|
| |
- áno ... jej kroky sú na smiech, ale pre priaznivcov PS, Čaputovej a umelcov z BA kaviarne.
Inak predstav si, že ľudia jej aktivity vítajú a podporujú, to len aby si vedel.
Ten Váš škrekot je neskutočný, aj prezidentka škrieka jak najatá ... Ale keď to isté robil Matovič a spol, tíško sedela na hrade a držala ústočká.
|
|
| |
majka
|
27.03.2024, 14:13 | #30596
|
| |
Ministerka kultúry Martina ŠIMKOPIČOVÁ na otázky, prečo odvolala riaditeľku Bibiany bez udania dôvodu, povedala, že šlo o „normálny postup“. Na ďalšie otázky novinárov po rokovaní vlády v Galante neodpovedala, nasadla do auta a odišla.
|
|
|
majka
|
27.03.2024, 13:36 | #13209
|
Tomu Hurkarovi už totálne je*e
Minister práce Erik Tomáš z Hlasu po výjazdovom rokovaní v Galante opäť útočil na Ivana Korčoka. Podobne, ako v utorok opakoval, že ak by vyhral Ivan Korčok prezidentské voľby, tak „urobí všetko pre povolenie vlády a všetky benefity budú opäť zrušené“. Na konkrétnu otázku, ako by to prezident urobil, neodpovedal.
Sociálne benefity totiž nie sú v kompetenciách prezidenta.
Minister Tomáš opakoval, že by „váhou svojej osobnosti“ urobil maximum na povalenie vlády. Ako by mohol prezident povaliť vládu, ktorá má nadpolovičnú väčšinu poslancov, neodpovedal. „Môžeme sa takto detinsky naťahovať,“ povedal Tomáš bez konkrétnych odpovedí.
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 13:49 | #30591
|
| |
Grohling otvorene v relacii povedal, ze musi ist dole vlada Fica, spravia pre to vsetko ak nevyhra ich milacik Krasoň.
Ludia rozhodli inak, ale oni to neakceptuju, ani za nic a idu si svoju liniu. S tym vsetkym suvisi samozrejme ociernovanie Slovenska a kydanie na Slovensko aj na EU urovni. Naozaj smutne.
Majko, uvedom si, ze fandis prezidentovi VOJNY - toto si pozri: http://www.nasetipy.com/other/prezident-vojny.MP4
|
|
|
|
true
|
27.03.2024, 13:07 | #13208
|
Scott Ritter: Za teroristickými útokmi v Rusku sú na 100% USA
Teroristi, ktorí zaútočili na „Crocus“, neboli džihádisti, ale žoldnieri, ktorí vykonali teroristický útok za peniaze na príkaz niekoho iného.
Povedal to bývalý zbrojný inšpektor OSN Scott Ritter pre YouTube-kanál „Judging Freedom“.
Svedčí o tom podľa neho skutočnosť, že po teroristickom útoku neobetovali životy, ako to džihádisti zvyčajne robia, ale utekali na Ukrajinu.
„Smerovali späť k tým, ktorí ich naverbovali a vycvičili - ukrajinskej vojenskej spravodajskej službe - GUR, ktorá je rovnaká ako CIA a MI6,“ povedal Ritter.
Zároveň zdôraznil, že „Amerika je stopercentne za tým, čo sa stalo“.
|
|
| |
majka
|
27.03.2024, 13:43 | #30590
|
| |
William Scott Ritter -V roku 2011 bol odsúdený za opakovaný sexuálny delikt s maloletou osobou.
Scott Ritter, hlavný inšpektor v Iraku v 90. rokoch, masturboval v online rozhovore s detektívom, ktorý sa vydával za neplnoleté dievča
|
|
|
slaven
|
27.03.2024, 12:34 | #13207
|
Som naozaj rad ze ministerstvo ide riesit aj tie SPZ a doklady.
Bol to blud od minulej vlady ...
Preco zmensili pismo, preco zmensili znak Slovenska?
Rovnako na dokladoch, zrazu zmizol znak Slovenska?
Drzim palce
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 12:41 | #30586
|
| |
Toto naozaj trápi bežného občana tejto krajiny …
|
|
| |
true
|
27.03.2024, 13:09 | #30587
|
| |
Bežného občana skôr trápi prečo LGBTDi ľudia nemajú rovnaké práva ako normálni ľudia    
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 13:28 | #30589
|
| |
  si zabil parada, Toto je presne o nich.
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 14:58 | #30597
|
| |
Som rád, že ťa vôbec netrápia napr. také ceny v obchodoch, benzínu, hypotéka atď…zmenilo sa toho naozaj veľa a treba riešiť značky keďže už tu máme konečne ten raj a máme sa dobre, že aj značky sú téma
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 15:06 | #30599
|
| |
Už naozaj dosť - nepíš bludy.
Alebo inak: Čo to máš za hlúpu logiku, ktorá Ti hovorí, že ak mi záleži na štátnych symboloch o ktorých som písal, tak ma netrápia ceny v obchodoch, benzínu, hypotéky?
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 15:23 | #30600
|
| |
Bludy? Tak si schvalne pozri diskusiu pred voľbami a po voľbách …túto krajinu už netrápi vôbec nič …benzín, hypotéka, inflácia, utečenci …tak pohľadaj kedy to tu niekoho po voľbách trápilo…nič…tak o bludoch by som pomlčal …
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 15:40 | #30601
|
| |
Áno bludy. Choď medzi ľudí a pýtaj sa ich. Povedia Ti čo ich trápi.
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 15:45 | #30602
|
| |
  gratulujem, aspoň vidieť kde sa pohybuješ ty
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 15:54 | #30603
|
| |
No nevieš ani prd, lebo Tvoja pomýlená logika hovorí, že ak sa mi nepáči problem A, tak s problémom B nemám problém, that's all.
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 18:36 | #30611
|
| |
Fuuuuu ti bolo tvrdé a prečo ťa zrazu ani jedna s tých veci netrápi? Teba ani tuto kamosov vôbec netrápi nič čo bolo pred voľbami
|
|
|
majster
|
27.03.2024, 10:25 | #13206
|
Zdravím!
Ja len dúfal, že ľudia sa poučili Čaputovou, ktorá sa nestarala o blaho ľudí na Slovensku, ale o seba a západné štáty s Amerikou. Kto bude voliť zadubeného Korčoka bude voliť pokračovanie Čaputovej a ja si myslím, že bude ešte horšie pre Slovensko a jeho národ, ako bolo doposiaľ. Nič dobrého nieje na strane PS za ktorú akože kandiduje a sa čudujem ľuďom čo to volili a sú ich podporovatelia. Mne je to celkom jedno kto bude prezident, ale je mi ľúto mojích deti a vnúčat, kde sa nedajbože s Korčokom dostaneme, ľudia majte rozúm a nevoľte zlo pre Slovensko a jeho ľudí!
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 12:40 | #30585
|
| |
To sa odkedy prezident stará o blaho ľudí na to sú panaci v parlamente a výsledok je super benzín nikoho netrápi a to pred voľbami za 1,50 bola národná katastrofa, pomoc s hypotékami ktorú si nemá ani kto uplatniť, inflácia ako vínko nikoho netrápi …to rozhoduje prezident? Tvoje deti a vnúčatá budú plakať o pár rokov keď si pozrú obrázky lesov, zveri z krásneho parkoviska a hotelov
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 14:13 | #30595
|
| |
Ľudia chcú mať dobrého prezidenta. Ver mi, že aj sa budú lešie cítiť, keď prezident bude Slovák a bude hájiť záujmy Slovenska.
Viem, pre Teba je to nepochopiteľné, ale je to tak.
Tá poznámke o lesoch, zveri je riadne mimo, keď sleduješ čo za posledné roky sa stalo v Tartách, hlavne v Nízkych.
|
|
| |
Michalides
|
27.03.2024, 14:59 | #30598
|
| |
Čo sa deje v Nízkych Tatrach viem a preto som napísal čo som napísal tak sa ešte choď pokochať kým je čím
|
|
|
majka
|
27.03.2024, 09:17 | #13205
|
Peter Pellegrini sa tvári ako rytier, ktorý ochráni Slovensko pred teroristami a vojnou. K násiliu má však bližšie, než by bolo v slušnej spoločnosti prijateľné. V snahe poraziť Ivana Korčoka sa pred 1. kolom volieb obrátil aj na neonacistu a antisemitu Daniela Bombica.
Sobotná prehra núti Pellegriniho meniť stratégiu. Zrazu chce s Korčokom debatovať. Zrazu chce odpovedať na otázky novinárov. Chce využiť každú príležitosť, aby mohol na Korčoka zaútočiť.
Tie útoky sú priehľadne falošné.Klame o jeho zámere poslať do vojny na Ukrajine slovenských vojakov, lebo dobre vie, že o tom nerozhoduje prezident, ale na návrh vlády parlament. Obe inštitúcie majú v rukách Robert Fico a Pellegrini.
https://img.projektn.sk/wp-static/2023/11/2023-11-08-Dvojhlas.jpg
|
|
| |
Markuss
|
27.03.2024, 09:20 | #30583
|
| |
nálepky idú ďalej.
Slušne ale rázne
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 12:34 | #30584
|
| |
 
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 21:14 | #13204
|
|
Slovenský medveď: Nový slovenský Westen - Druhé kolo prezidentských volieb Link YouTube video
|
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 21:03 | #13202
|
|
Peter Tóth: PREČO NIE BOMBIC A TÓDOVÁ ÁNO?!
|
|
|
| |
yakubu
|
26.03.2024, 22:31 | #30581
|
| |
Bože, porovnávať Bombica a Todovu. Tento Ďateľ je jasné v konflikte vie, že musí chváliť tých, ktorý sú jeho chlebodarcovia. Bombic je stíhaný, je to nacek a extrémista, ktorý by sa mal zodpovedať zato čo robí a hlása.
|
|
| |
Markuss
|
27.03.2024, 09:19 | #30582
|
| |
to sa naozaj nedá.
Tódová dávala priestor potvrdeným zločincom typu Slobodník, Makó.
Bombic je zatial iba obvinený. A vycestovat na SK nemôže, kedze mu odňali v UK pas a dali mu na nohu GPS-ko. Takže to si súdruhovia asi zle rozmysleli, ked ho chceli dostat na slovensko, a už rok sa snažia o vydanie a furt nič
|
|
| |
slaven
|
27.03.2024, 13:27 | #30588
|
| |
Danny nie je stihany, je len OBVINENY od zapredanych SVK sudov a ked si precitas tie obvinenia, zasmejes sa nad tym tiez. Rovnako asi ako sa smeje GB sud na tom.
Ale ja chapem, podla Vas je niekde schovany v pivnici a tie videa, kde chodi po Londyne, chlasce niekde v podnikoch a podobne spravila AI
yakubu, yakubu ... cely mainstream je plny Dannyho a ty len prisiaknuty na mainstream dostanes tieto bludne informacie od nich. Realita je ina.
|
|
| |
Markuss
|
27.03.2024, 13:54 | #30593
|
| |
Aha. No ešte lepšie. Ešte iba prípravné konanie. Takže experti hamujte.
To asi ani ďalej ako do prípravného konania nepôjde. Potom si budete môcť oblizat labu.
Btw aj taký Kičura je stále ešte v prípravnom konaní. Asi si proti nemu bohove dôkazy, keďže nebola podaná ani obzaloba
Najlepší a elitní
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 21:03 | #13201
|
|
Diplomatická a teroristická ofenzíva?
|
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 20:57 | #13200
|
|
MŠE nádherne, o Korčokovi - prezidentovi vojny: Link YouTube video
|
|
|
majka
|
26.03.2024, 19:25 | #13197
|
Robert Fico sa zúčastnil právnickej konferencie k vyšetrovaniu pandémie covidu, ktorú organizoval splnomocnenec vlády a poslanec za SNS Peter Kotlár na ministerstve kultúry. Cieľom konferencie je podľa Kotlára „vymyslieť právne riešenie minulej a aj možnej budúcej pandémie“, znie správa z utorka. Ilustruje ju fotografia, na ktorej reční spomínaný Kotlár, počúva ho Fico spolu s ministerkou kultúry Martinou ŠimkoPičovou, ktorá sa spolu s ďalšími snaží predstierať kompetentnosť.
Výjav tak trochu pripomína paródiu na slávny Repinov obraz Zaporižskí kozáci píšu list tureckému sultánovi. Nie je to však na smiech. Naozaj žijeme v štáte, v ktorom konšpirátor (!) na pôde ministerstva kultúry (!) za účasti ministerky kultúry (!) a predsedu vlády (!) reční na právnickej (!) konferencii o pandémii covidu-19 (!).
Veď kde inde by mala byť právnická konferencia o covide, ak nie na ministerstve kultúry? To dá rozum
|
|
|
majka
|
26.03.2024, 15:26 | #13196
|
Pellegrini vo februári 2023 na tlačovej konferencii v parlamente povedal: „Za Hlas chcem povedať, že platí veľmi jasne, že si uvedomujeme, že pokiaľ je náš sused v ťažkej situácii a časť jeho územia zabrala iná krajina útokom, je našou povinnosťou svojmu susedovi pomôcť. Aj humanitárne, ale aj technicky, pokiaľ máme k tomu ešte nejaké zdroje a vieme pomôcť obranyschopnosti tejto krajiny.
Pripomínam, že každý, kto o tom chce rozprávať, nech sa vcíti do situácie, v akej by sme sa nachádzali my, ak by nám niekto zo susedov zabral tretinu územia a my by sme museli brániť svoje územie a chceli by sme tie zabraté územia dostať naspäť, tiež by sme sa obracali na svojich susedov a priateľov, aby nám pomohli – aj v oblasti vyzbrojenia našej armády a dodania zbraní. Asi by sme sa ťažko pozerali na to, ak by nám niekto odkázal – prepáčte, Slováci, nič vám nepošleme, kapitulujte, prehrajte.“
|
|
| |
true
|
26.03.2024, 15:29 | #30572
|
| |
Znova klamstvá        
|
|
| |
slaven
|
26.03.2024, 19:20 | #30578
|
| |
úderky pracujú na 110%
|
|
|
true
|
26.03.2024, 14:50 | #13195
|
V rozhovore pre americkú televíziu CNN povedal podpredseda Európskej komisie a vysoký predstaviteľ Európskej únie pre zahraničné veci a bezpečnostnú politiku Josep Borrell toto:
„Nemôžeme dovoliť Rusku vyhrať túto vojnu. V opačnom prípade veľmi utrpia záujmy USA a Európy. Nejde len o veľkorysosť. Nie je to o podpore Ukrajiny, pretože máme radi Ukrajincov. Ide o naše vlastné záujmy"
Ináč povedané - EÚ nepodporuje Ukrajinu z lásky k ľuďom! EÚ podporuje Ukrajinu, pretože napĺňa svoje vlastné záujmy a samozrejme aj záujmy USA.
V skutočnom záujme Európy by mala byť porážka neonacistického, banderovského režimu na Ukrajine, neutralita, vykorenenie nacizmu v spoločnosti a potrestanie vojnových zločincov.
V opačnom prípade budú USA neustále militarizovať Ukrajinu a tá bude permanentným zdrojom provokácií a vojnových konfliktov.
Ja tým skurveným američanom právo presadzovať ich záujmy neupieram. Len nech si svoje záujmy presadzujú na svojom kontinente a nie na úkor Európy.
|
|
|
majka
|
26.03.2024, 14:38 | #13194
|
Harabin:
„Korčok a Pellegrini sú rovnaké zlo. Oni sú kandidáti vojny, ja mieru. Obidvaja sú za podporovanie migrácie, ja som proti. Obidvaja sú za šírenie LGBTI ideológie, obidvaja sú za očkovanie, obidvaja sú za pomoc vojenskú, ja som proti Istanbulskému dohovoru, oni sú za. Toto sú dvojičky, sú siamské dvojčatá.“'
Link FB príspevok
|
|
| |
true
|
26.03.2024, 14:50 | #30569
|
| |
Pellegrini nie je za vojenskú pomoc. Máš zlé informácie hlupáčik
|
|
| |
true
|
26.03.2024, 14:56 | #30570
|
| |
Ja Ti to majka vysvetlím raz a navždy, aby si to ty a aj ostatní hlupáci pochopili. O čo ide a čo robíš?
|
|
| |
true
|
26.03.2024, 14:56 | #30571
|
| |
Toto: Mainstream sa snaží zmanipulovať ľudí od Harabina !!!!
Vyťahujú jeho výroky pred 1.kolom , aby navodili dojem , že Harabinovci ostanú doma !!!!!!!!!!
|
|
| |
Michalides
|
26.03.2024, 16:50 | #30573
|
| |
Ty si naozaj zúfalec … tak máš tam aj video kde to hovorí, ale majkama zlé informácie čo bolo pred 1.kolom už neplatí
|
|
| |
true
|
26.03.2024, 17:12 | #30574
|
| |
Aj ty si debil či sa len ním robíš? Jasné že neplatí to čo bolo, je nová situácia. Len sa idete z toho posrať, lebo aj SNS aj Harabin podporujú Pellegriniho.
|
|
| |
Michalides
|
26.03.2024, 17:17 | #30575
|
| |
Debil ťa tak akurát obúva, že máš nervy rieš s doktorom a akurát si tak priznal že celá táto banda len odrbáva ako sa hodí …šašo …
|
|
| |
true
|
26.03.2024, 17:40 | #30576
|
| |
Už sa nestrápňuj! Proste nejde vám teraz karta, ste nervózny!!! A robíte chyby hlupáci.
|
|
| |
Michalides
|
26.03.2024, 17:43 | #30577
|
| |
My sme nervózny? Tak sa popozeraj po stránke ty šašo jediný kto tu plače je tebe podobná úderka
|
|
|
majka
|
26.03.2024, 14:24 | #13193
|
Tí už blúznia
Pellegrini hrozí, že ak Korčok vyhrá, môže padnúť vláda a ľudia prídu o sociálne benefity. Na kampaň využíva ministrov
Peter Pellegrini s ministrom práce Erikom Tomášom (obaja Hlas) prišli v utorok s novou témou a taktikou predvolebnej kampane. Tvrdili, že ak bude prezidentom Ivan Korčok, urobí všetko pre to, aby sa rozpadla vláda, a ľudia potom prídu o sociálne benefity.
S útokmi na Pellegriniho protikandidáta začal minister práce Tomáš. Ako minister zahraničných vecí bol Korčok podľa Tomáša v čase vlád Igora Matoviča a Eduarda Hegera spoluzodpovedný za „antisociálne zverstvá“ na ohrozených skupinách
„Chcem seniorom aj ohrozeným skupinám, ktorým pomáhame, povedať, že ak padne táto vláda, prídete o všetky tieto sociálne benefity,“ vyhlásil minister Tomáš, vedľa ktorého stál prezidentský kandidát Peter Pellegrini.
|
|
|
|
Svetonazor
|
26.03.2024, 13:24 | #13191
|
To isté v Nemecku, len horšie
Na nemeckom gymnáziu zbalili policajti 16-ročnú žiačku kvôli videu so šmolkami, ktoré bolo vraj upravené tak, aby robilo reklamu strane AfD, ktoru sa snaží tamojší štát prehlásiť za pravicovo-extrémistickú.
Celé to nabralo obrátky, keď si riaditeľ myslel, že dievča navyše aj propaguje nacizmus, lebo nosí tričko s nápisom HH. Lenže v tomto prípade nejde o známy nacistický pozdrav, ale značku Helly Hansen.
Navyše je otázne, prečo vedenie školy okamžite volalo políciu a nie najprv rodičov.
Na jednej strane sa bránia, že chceli predísť fyzickému útoku alebo terorizmu na škole. Skôr si myslím, že padli do pasce nacizmu a vidia bubákov aj tam kde nie sú. Ako to poznáme u nás - iniciatívny blbec horší od triedneho nepriateľa. Až tak silno sa budú modliť k božstvu menom boj proti hoaxom a extrémizmu, až si hlavu rozbijú. No zatiaľ sú vo fáze, že rozbíjajú hlavy iným (konkrétne členom strany AfD). Ach tá slušnosť.
Toto sa dialo cez pandémiu a je zjavné, že veľká časť sa ešte nepoučila. A ani nepoučí, kým sa konečne tie zločiny "v mene vedy" riadne nevyšetria a nepotrestajú. Následky budú trvať a budú sa týkať aj vašich najbližších.
Celé to má ešte ďalší rozmer. Od Západu ide vlna zákonov o tzv. hate-speech. A požadujú za ne aj doživotné tresty. Tam už končí sranda, pretože kto určí, čo je nenávistný prejav a čo nie. Ministerstvo pravdy? Samozvaná komisia? Konšpiratori.sk? Nezveličujem, len naznačujem dlhodobú tendenciu, ktorá sa deň za dňom potvrdzuje.
https://www.nzz.ch/international/polizei-im-klassenzimmer-ging-es-wirklich-nur-um-ein-schlumpf-video...
|
|
|
|
| |
Markuss
|
26.03.2024, 12:27 | #30564
|
| |
Dva nemecké regióny už potvrdili, že s migráciou stúpa zločinnosť.
|
|
| |
Markuss
|
26.03.2024, 12:27 | #30565
|
| |
Pri násilných trestných činoch mali dokonca vyše 40-percentné zastúpenie. Ich podiel v populácii je však iba 15,6 percenta (2,8 milióna), čo znamená, že na nich pripadá neprimerane vysoká kriminalita.
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 12:05 | #13189
|
Slovenská národná strana s druhým kolom prezidentských volieb jasne deklaruje, že plne podporí Petra Pellegriniho.
Ivan Korčok je zástupca opozície. Peter Pellegrini má šancu byť prezidentom koalície.
SNS je pripravená potvrdiť svoju podporu aktivizáciou svojich členov, starostov, čo plne opätovne zadeklaruje predseda SNS Andrej Danko na budúcotýždňovom koaličnom stretnutí.
|
|
| |
Lajos
|
26.03.2024, 12:05 | #30563
|
| |
- plná podpora je veľmi dôležitá v boji proti progresívnemu zlu
|
|
| |
majka
|
26.03.2024, 13:45 | #30567
|
| |
Danko sa otvorene vyjadril aj k súkromiu predsedu Hlasu. „Ak idete za prezidenta, novinári vás doslova vyzlečú. Budú sa pozerať, kto je prvá dáma,“ povedal. „Určite by o zdravotnom stave kandidáta na prezidenta mali občania všetko vedieť. Vrátane jeho orientácie, jeho manierov, správania, finančnej hotovosti,“ uviedol Danko s tým, že sa nestačí len usmievať, ale odpovedať treba aj na otázky „s kým žije, koho má rád, koľko má detí a z čoho je financovaná kampaň“.
|
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 11:59 | #13188
|
|
Savenna Monteloup: O ebole
|
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 11:07 | #13187
|
|
Potvrdené. Predvolebné divadlo Hamrana s logom Rozuzlenie malo chrániť „našich ľudí“. Čurillovcov
|
|
|
|
Lajos
|
26.03.2024, 11:06 | #13186
|
|
Poľsko: USA vedeli o útoku Nord Stream
|
|
|
|
Svetonazor
|
26.03.2024, 09:36 | #13185
|
USA si prechádzajú svojim "komunizmom"
Jeden malý americký autor-bloger používal službu Buy me a coffee, cez ktorú vám môžu čitatelia poslať peniaze, ak sa im tvorba páči. Je to dobrovoľné a každý si vyberie, koľko zaplatí.
Tento autor momentálne cestuje po Rusku a píše odtiaľ svoje postrehy. Až jedného dňa dostal správu zo spomínanej služby, že je ruský autor a ako taký môže mať obmedzený prístup k službám.
Odpísal im, že je americkým občanom, tam aj má trvalé bydlisko a obživu. Rovnako jeho webstránka je hostovaná na amerických serveroch. V Rusku je na turistických vízach.
Medzičasom uverejnil memečko, v ktorom ukázal prstom nva americkú vládu v súvislosti s útokom v Crocus City Hall.
Následne mu spomínaná spoločnosť vypovedala služby a ako dôvod uviedli bezpečnostné riziko. Čo nasledovalo vo vysvetlení krásne ukazuje, ako funguje autocenzúra a woke ideológia.
Napísali mu, že ako malá spoločnosť majú vzťahy s rôznymi inymi spoločnosťami a musia dodržiavať ich pravidlá. Zrejme kartové spoločnosti a banky, ktoré si takto vynucujú poslušnosť. Len ono to nakoniec vždy dopadne tak, že sa ľudia ohnú ešte viac, ako je treba a plnia aj také nariadenia, ktoré nie sú potrebné (podobnosť s pandémiou je čisto "náhodná").
Toto nie je nejaký ojedinelý prípad v USA. Je to jeden z mnohých signálov, že si Amerika prechádza svojou vlastnou verziou "komunistickej" revolúcie, ktorá sa pokúša premaľovať všetko na jednu farbu.
https://readingjunkie.com/2024/03/25/buy-me-a-coffee-and-the-crocus-city-hall-terrorist-attack/
|
|
|
majka
|
25.03.2024, 22:25 | #13184
|
Vyjadrenia doktora Harabina na adresu Petra Pellegriniho "Pellegrini propagoval vojnu"
Link YouTube video
|
|
|
| |
slaven
|
26.03.2024, 06:33 | #30559
|
| |
Áno, čo najviac na neho nakydať, to je Vaša úloha.
Ide o veľa jeho %
|
|
|
majka
|
25.03.2024, 19:19 | #13183
|
Ivan Korčok na mítingu v Košiciach povedal, že je „dojatý, koľko ľudí tu vidím”. Na zhromaždenie prišlo okolo 4-tisíc ľudí. “Mám pre vás kvízovú otázku, viete, čo je to 55 ku 27 a nie je to výsledok basketbalového zápasu? Je to výsledok, ktorý som dosiahol tu v Košiciach. Ďakujem.“
„Napriek Pellegriniho karafiátom sme vyhrali aj v Bardejove. Ďakujem celému východu, ale príďte voliť aj v druhom kole,“ dodal.
|
|
|
|
|
| |
majka
|
25.03.2024, 20:37 | #30556
|
| |
V Košiciach Pelle vyhral iba na Luniku IX
|
|
| |
slaven
|
25.03.2024, 21:54 | #30557
|
| |
Si objavil teplú vodu. Ani ja som ho nevolil, ach
|
|
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2024, 16:50 | #30539
|
| |
Cez Ukrajinu prišli do Viedne podozriví z terorizmu
Putin využíva útok Moskvy na podnecovanie proti Ukrajine. Existujú však náznaky, že radikáli odtiaľ prúdili do Európy.
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2024, 16:55 | #30540
|
| |
Tajné služby sa domnievajú, že existuje veľké množstvo podozrivých, ktorí sa údajne dostali do Európy cez Ukrajinu. Zhoduje sa to aj s výsledkami policajného vyšetrovania osôb podozrivých z terorizmu (28, 26) z Viedne, ktorých zatkli ráno 23. decembra 2023 v azylovom centre na Thaliastrasse.
Podozriví z Rakúska žili na Ukrajine
Dvadsaťosemročný Tadžik a jeho manželka (26) vraj spolu s komplicom (30), ktorého zatkli v Nemecku, plánovali útok výbušninami a kalašnikovmi na viedenskú Steffl. V skutočnosti pár prišiel do EÚ z Ukrajiny vo februári 2022. Obaja tam údajne žili až do začiatku vojny, pretože ako opoziční členovia viedli kampaň za „demokraciu a právny štát“ vo svojej domovskej krajine Tadžikistane. O tom sú samozrejme pochybnosti.
Tvrdia, že do Rakúska prišli vlakom, „pretože Viedeň je mimoriadne krásne miesto na život“. Nemeckým tajným službám sa však zrejme podarilo zachytiť podozrivé chatové správy v aplikácii Facebook Messenger, ktoré poskytli konkrétne dôkazy o plánoch islamistických útokov na veľké európske mestá – vykonávané aj v mene „provincie Islamského štátu Chorasan“.
|
|
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2024, 18:30 | #30544
|
| |
Asi treba napísať do nemecký hovoriacich krajin. Tam ťa rovnako ako tu radi vypočujú. Na také nebetyčné kydú všade zvedaví
Najmä ak u seba pochytali čurki, ktorí im tam chceli podminovať Stefansdom.
Okrem toho teda, že vieme kto je otcom ISIS
|
|
| |
Michalides
|
25.03.2024, 18:42 | #30545
|
| |
Nununu vidíš niekde že spochybňujem čo píšu nemecky hovoriace krajiny? Že ti tu rúcame tvoju auru výnimočnosti musíš predýchať …tak daj ešte daku urážku, to je jedine čo dokážeš
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2024, 19:04 | #30546
|
| |
Taký detail že ako a kedy sa vyvinul ISIS, že v Sýrii, ISIS mal obrovské zásoby vyzbroje a amerických zbraní a ropa voľne prúdila cez Turecko, USA umožnovali ISIS nekontrolovane prosperovať. Až keď Rusko v roku 2015 zasiahlo, ISIS vďaka spoločnému úsiliu Ruska a Iránu zažil, že jeho príjmy z pašovania ropy – a následne aj jeho bašta v Syrii– boli zničené. USA mali evidentne vlastný záujem na prežití falošného kalifátu ISIS a použili ho ako zámienku na udržanie destabilizácie Iraku a Sýrie. Tento chaos slúžil dvojakým účelom: legitimizoval pokračujúce drancovanie irackých a sýrskych zdrojov a budúcnosti Západom pod zámienkou boja proti teroru, ktorý, ironicky, umožnili a umožnili prekvitať.
Tvrdou realitou je, že ISIS by sa nedokázal udržať bez podstatnej vonkajšej podpory, ktorá by nefungovala na základe ideologickej alebo ekonomickej sebestačnosti, ale ako vojnový stroj poháňaný čími? peniazmi a strategickými záujmami?. Táto entita, v podstate zložená z negramotných radikálov bez skutočného vojenského výcviku alebo schopností, sa premenila na silu schopnú dobyť územia, čo je výkon nemožný bez osnov tajnej vojny a logistickej podpory poskytovanej tieňovými patrónmi. Tam sankcie tiež nezafungovali? Ako to?
|
|
| |
Michalides
|
25.03.2024, 19:39 | #30549
|
| |
Rozpísal si sa pekne aj Američania nemôžu chýbať…ale opäť mimo tému…a že majú v Rusku problém s moslimami už doslova dekády a dávno pred ISIS je opäť opomenuté a ignorované … a tváriť sa že ISIS a celý problém okolo moslimských krajín je iba vinou Američanov je smiešne …každá mocnosť má v tomto maslo na hlave …
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2024, 20:01 | #30550
|
| |
Tak keď sú američania mimo tému... Tak už ani nepokracujem. GRU ti asi veľa nepovie.nechajntak, v apotece nekoupíš...
|
|
|
|
| |
Michalides
|
25.03.2024, 20:16 | #30553
|
| |
Že si sem budeš hádzať články za paywallom na mňa dojem nespraví…že ma ruská GRU americká CIA a ukrajinská SBU agentov po celom svete a vedú “vojnu” je ozaj prekvapko tak na úrovni že aj zajtra bude svetlo …
|
|
|
|
| |
majka
|
25.03.2024, 16:41 | #30538
|
| |
A ako sa správne nazýva sexuálna orientácia na všetky svetové strany?
|
|