Registrácia


Zabudnuté heslo / Lost Password

​​
Online: domasa , Lajos
Dievča týždňa
Klikni pre zvacsenie
Chlap týždňa
Klikni pre zvacsenie
nasetipy.com - filmová diskusia   nasetipy.com - politicke kecy

Revolut detailné informácie
Ford Auto, Ford novinky


SportLiga.sk - Športové amatérske ligy pre celé Slovensko!

Viac o Tipli nájdeš TU

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

tipli - ziskaj zlavu pri nakupovani

Skrill - Internetová peňaženka

Zažite skutočné výhry a výnimočné okamihy – alebo si vytvorte ten svoj – na jackpotovej stránke.

Prosím, ak máte záujem tipovať vo Fortune, zaregistrujte sa cez nasledujúci textový odkaz.

Registrácia SK zákazníkov
Registrácia CZ zákazníkov

Live Výsledky

filmyaserialy.com

mojezvieratko.sk

Ak sa Vám NašeTipy páčia, zdieľajte 

POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu NaseTipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 > >>

Svetonazor 23.08.2024, 16:32 | #14773
Neviem, kde sa berie v politikoch ten zlozvyk, recyklovať dejinné udalosti a svojvoľne ich napasovávať na terajšie deje.

Najnovšie zneužil pojem Nežná revolúcia Drucker. Takýto prívlastok dal (ďalšej) reforme školstva. Pred ním sa tu kde-kto oháňal fašizmom, jakobínmi alebo SNP.

Alebo je to celé inak a Drucker sa freudovsky preriekol a povedal pravdu? Nežná revolúcia bola v podstate prevrat priamo organizovaný zo zahraničia. Máme tak brať aj túto "reformu"?
frame 23.08.2024, 13:45 | #14772
Miss Banská Bystrica sa nám zobudila,aj s Gerym sa niekam zatúlala a nikto netuší,kedy si konečne začne plniť svoje povinnosti.
Peter Pellegrini po takmer mesiaci prehovoril k verejnosti. V nakrútenom videu kritizuje opozíciu, Martine Šimkovičovej vyčíta len spôsob, ako odvolala šéfa SND Mateja Drličku. Hovorí o návrate „nevraživej atmosféry“ a avizuje, že sa chce stretnúť s Robertom Ficom, Petrom Žigom a potom ďalšími lídrami strán, s ktorými chce hovoriť, ako prispieť k zmiereniu spoločnosti.

Prezident v päťminútovom videu hovorí, že posledné týždne vývoja vníma so znepokojením, ale nie v súvislosti s konkrétnymi rozhodnutiami niektorých politikov.

„Tie podľa môjho názoru neprekračujú štandardný rámec politického diania, ale predovšetkým kvôli opätovnému nárastu mimoriadne nevraživej atmosféry, radikálnemu slovníku politických lídrov
a otvorenej nenávisti na sociálnych sieťach,“ hovorí Pellegrini, ktorý verejne nevystupoval od konca júla, keď bol na olympiáde v Paríži.

Odvtedy čelili kritike ministerka kultúry Martina Šimkovičová a minister spravodlivosti Boris Susko za dianie v kultúre a prepustenie odsúdeného Dušana Kováčika z väzenia.

Podľa prezidenta sa situácia na Slovensku vrátila do obdobia pred atentátom na predsedu vlády. „Akoby sme ho úplne vymazali z našej pamäti, žiadna sebareflexia, žiadne zmierenie, do koša hodené všetky predsavzatia o tom, ako zmeníme svoje správanie a spôsoby, aby sa situácia na Slovensku konečne upokojila.“
  frame 23.08.2024, 20:49 | #33788
  Prvým verejným vystúpením po návrate Pellegrini potvrdil, že vo svojej novej práci bude dôsledne napĺňať svoje staré poslanie, teda strážiť si svoj luxusný pokoj a držať tašku Robertovi Ficovi.

To sa prejavilo v päťminútovom videu z prezidentskej kancelárie hneď niekoľkokrát. V prvom rade tým, že pustošenie inštitúcií kultúry a spravodlivosti označil Pellegrini za “štandardné politické dianie”, čo je skoro to isté, ako keď to Fico nazýval bežnými manažérskymi rozhodnutiami.
frame 23.08.2024, 13:21 | #14771
Aj poslanec Smeru Tibor Gašpar využíva na údajné prepojenie PS a Denníka N zamestnanecké akcie novinára Martina M. Šimečku v novinách. Na obrazovke na úrade vlády pritom svietil nápis „M. Šimečka potvrdený spoluakcionár Denníka N“, teda len s prvým písmenom krstného mena novinára Šimečku, ktoré sa zhoduje s prvým písmenom mena predsedu PS.

Dlhoročný novinár Martin Milan Šimečka vlastní podobne ako 70 ďalších ľudí z týchto novín niekoľko zamestnaneckých akcií. Podiel Martina M. Šimečku v akciovke Denník N nepresahuje 0,5 percenta.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/08/TBEN8421-copy.jpg?w=2400&fm=jpg&q=85
Svetonazor 23.08.2024, 10:05 | #14770
Ako na každého platí aj na Chmelára, že mlčať je niekedy zlato.

Neodpustil si pri odchode z funkcie dlhý traktát, a teraz sa oháňa tým, ako má SNS prestať šíriť o ňom lži.

Za jeho odchod z pozície poradcu nemôže SNS, ale on sám. Ak nie je schopný zhodnotiť svoje konanie a prijať zaň zodpovednosť, potom existuje dôvodná obava, že nevie zhodnotiť ani iné informácie.
  slaven 23.08.2024, 10:12 | #33780
  Zdieľam tento názor, dole som to napísal.
  Michalides 23.08.2024, 11:38 | #33781
  Ako prepáč ale keď o tebe niekto vedome klame tak s tým máš byt ok? Takže keď vystrihnem dáke fotku kde budeš na zhromaždení proti vláde, následne ju uverejním s tým, že si bol na pochode za vojenskú pomoc Ukrajine tak s tým budes ok? Povieme si do oči že ja som klamár ? Ten príspevok si bude žiť svojim životom lebo sa samozrejme neospravedlním ze som klamal a ty budeš podporovateľ UA je v pohode? Ani náboj na UA a vyvážame hádam najviac na svete je čo prosim ťa? Prečo sa neozývate že ste boli oklamaní ? Strašne ste sa vytešovali ako sa ukáže pravda o Lučanskom lebo veď Blaha písal že ma dôkazy a ako to dopadlo? Opäť ste boli oklamaní ale ste s tým v pohode … zaujimave …radost žiť v krajine…
  slaven 23.08.2024, 17:47 | #33785
  Nemusíš písať prepáč. Mame na to rozdielny názor. Viac je zbytočne písať.
frame 23.08.2024, 08:40 | #14769
Markus,týždeň už dávno prešiel,zrekapituluj nám situáciu v okolí Kurska

Markuss 09.08.2024, 16:58 | #33605
Za týždeň zrekapitulujeme**01
  frame 23.08.2024, 13:15 | #33783
  Ruský Kavkaz v plameňoch: Ukrajinci potopili trajekt využívaný na prepravu paliva a zbraní na Krym
https://img.pravda.com/images/doc/f/5/f5731f8-1300_690x387.png
  Markuss 23.08.2024, 14:48 | #33784
  Ako vidíš Pojrovsk aj Toreck sú pred pádom. V Kurskej oblasti krvácajú jedine čerstvé zálohy a úspešne idú draho darované stroje zo západu k Banderovi.
Postup n Kurskom smere nula.

Taká je asi ruská taktika.
Sami amíci sa "chcú pýtať, že čo ďalej".

Také sú správy zo CNN.

Ale ty asi veríš na Kurskaya Peremogu
  frame 23.08.2024, 20:46 | #33787
  Kurskú oblasť neubránili. Kadyrovovi bojovníci v evakuovanej dedine rabujú
Dvoch vojakov z jednotky, ktorú na ukrajinskú hranicu poslal čečenský vládca Ramzan Kadyrov, obvinili z rabovania obchodu s mobilnými telefónmi v Kurskej oblasti.
Link na článok na doméne pravda.sk
Svetonazor 23.08.2024, 07:45 | #14768
Štandard ako nový mainstream?

Nie, ak budú dávať mikrofón pod ústa takýmto strašivtákom. Nie je všetko alternatíva, čo kváka ako alternatíva. A vôbec, celé delenie na mainstream, bývalý mainstream či dokonca bývalú alternatívu je choré. Rozdeľuj a panuj.

Hľadajte informácie pretože sú často ukryté aj tam, kam bežne nechodíte. Mozaiku si však vždy skladajte sami a poctivo. Ak mám zlé vstupy informácií (teda jednostranné), mám len také výsledky a nie lepšie.

Prajem Vám veľa síl a energie po návrate z dovoleniek a prázdnin.

P.S. Aspoň, že sa ozvali čitatelia daného média a povedali, čo si o Klempovi myslia.

https://standard.sk/740528/je-mozne-nakazit-sa-opicimi-kiahnami-na-slovensku-virolog-radi-ako-sa-im-...
frame 22.08.2024, 20:46 | #14767
Otvorený list Zsolta Simona Ábelovi Ravaszovi
V posledných dňoch sa vo mne čoraz silnejšie formulovala otázka, či si vôbec niekedy za svojho politického a verejného pôsobenia mal úprimný záujem o blaho maďarskej menšiny a menšín ako takých. Alebo si sledoval jedine svoj osobný prospech? Akým si Ty ,,charakterným” človekom? Ako je možné, že ako tak „zásadový politik“ sa vôbec neozveš, keď ministerka kultúry Šimkovičová útočí na Ilonu Németh za jej demokraticky prejavený názor? Neozveš sa, keď si ju vládna moc na základe podnetu ministerky predvolá na výsluch a snaží sa ju zastrašiť.Situácia je však oveľa žalostnejšia. Ty, taký „zásadový politik”, ktorý sa niekoľkokrát uchádzal o dôveru voličov na ich zastupovanie, si sa v tomto prípade ani len neozval.

Drahý Ábel, Ilona Németh je predsa Tvojou matka! A ty si sa neozval ani na jej obhajobu? Ábel, plat (či honorár) od tejto populisticko-klamárskej vlády Ti je prednejší ako ochrana vlastnej matky? Tak toto som si o Tebe nemyslel.

Drahý Ábel Ravasz, dovoľ, aby som Ťa o niečo poprosil. Už nikdy viac sa nesnaž oklamať Maďarov a predstaviteľov menšín, že ich chceš zastupovať a verejne chrániť. Veď nie si schopný čo len slovo prehodiť na verejnú ochranu vlastnej matky! Ak už nie jej, tak koho iného by si sa bol ochotný zastať? S ľútosťou musím konštatovať, že Tebe ide a asi vždy išlo iba o seba samého.

S úctou,

Zsolt Simon
frame 22.08.2024, 19:09 | #14766
Keď sa po voľbách 2023 chvíľu špekulovalo, že by sa z Tomáša Tarabu mohol stať minister kultúry, pustil sa Eduard Chmelár do jeho kritikov. Vynadal umelcom ako Tatiana Pauhofová, Katarína Koščová, Magda Vášáryová, ktorí sa proti Tarabovi verejne ozvali, že z nich hovoria len frustrácie z výsledkov.

„S Tomášom Tarabom mám celkom určite veľa rozdielnych názorov, určite si ich budeme vymieňať, ale čo sú to za spôsoby, že spochybňujete slobodnú vôľu desaťtisícok ľudí, ktorí ho do parlamentu vyniesli a ktorí chcú, aby zastupoval ich záujmy?“ písal Chmelár v októbri minulého roka.Uplynulo niekoľko mesiacov a dnes je to Chmelár, kto vicepremiéra za SNS častuje porovnateľnými výrazmi, aké predtým vyčítal iným. V stredu večer ho na Facebooku nazval „zakomplexovaným Tomášom Tarabom, ktorý klame a klame“.Čo si myslíte, že ste nejaký nedotknuteľný komunistický papaláš, pred ktorým sa budú všetci klaňať a ktorý si myslí, že mu s funkciou narástol rozum? Keď opustíte svoju funkciu, budete znova len ničím,“ odkázal ministrovi životného prostredia.

Reagoval tým na Tarabov predchádzajúci status, v ktorom Chmelára označil za „exota“, za „neúspešného frustrovaného politika“ a dokonca, čo je z pohľadu SNS vôbec najhoršie, za „progresívneho liberála“, ktorý vraj podporuje dúhové pochody.Tomáš Taraba je témou LGBTI taký posadnutý a vidí ju úplne všade, že by sa ho mal ujať nejaký kvalitný psychiater,“ poznamenal Chmelár.

Pre SNS a potenciálne aj Smer môže Chmelár predstavovať problém, pokiaľ by vo svojej kritike pokračoval. Dnes už bývalý poradca premiéra má totiž značný vplyv zvlášť na Facebooku, pričom jadro jeho sledovateľov tvoria pravdepodobne práve voliči koalície.

On sám sa chváli, že jeho statusy vraj pomohli Ficovi k víťazstvu v septembrových voľbách. „Presvedčil som a ovplyvnil mnohých ľudí, ktorí by za normálnych okolností Smer nikdy nevolili,“ napísal tento týždeň.
  frame 22.08.2024, 20:36 | #33775
  FB status:
Eduard Chmelár
DÔRAZNE ODPORÚČAM SNS, ABY O MNE PRESTALA KLAMAŤ, V OPAČNOM PRÍPADE BUDEM MUSIEŤ JA O NEJ ZAČAŤ HOVORIŤ PRAVDU

Ospravedlňujem sa tým, ktorí majú akúsi čudnú predstavu, že na falošné obvinenia by sa malo reagovať medzi štyrmi očami (a sú múdri ako rádio, keď sa to netýka ich), ale klamstvá jednoducho tolerovať nebudem. SNS vo svojom dnešnom vyhlásení pre médiá napísala, že moje odvolanie neiniciovala. Je to nudná lož, lebo sa o to usiluje sústavne od konca minulého roka a je na to príliš veľa svedkov od všetkých koaličných partnerov, takže by sa takýmito zbabelými výhovorkami nemala zbytočne strápňovať. Tvrdí, že ju nezaujímam, a potom napíše rozsiahly elaborát, ako ju teší, že už nebudem šíriť „bludy“. Fakt vtipné. Opätovne zavádza, že som sa na adresu SNS vyjadroval, že má gestapácke metódy. To už exkotlebovca Kuffu stotožňuje s SNS? Dobre vedieť, kam sa národniari posúvajú. No a napokon blúzni o tom, že som vraj obvinil premiéra, že zabránil mieru, ktorý som vyrokoval v Košiciach… To je už také domotané ako brepty Andreja Danka. Nič také som nepovedal. Dôrazne odporúčam SNS, aby o mne prestala klamať, v opačnom prípade budem musieť ja o nej začať hovoriť pravdu. A to by som nerád, pozerám sa totiž do budúcnosti a toto je pre mňa uzavretá kapitola.
  true 22.08.2024, 21:01 | #33776
  Edo Edo, mlč, už plačeš ako debilní progresívci
  slaven 22.08.2024, 21:57 | #33777
  Edo ešte aj napíše že by si to mali vydiskutovať súkromne a jak idiot to dá verejne **27
nezvláda to naozaj, čo je škoda
  Michalides 23.08.2024, 08:02 | #33778
  Edo to zvláda na počudovanie dobre a nenechá si srať na hlavu:

Ospravedlňujem sa tým, ktorí majú akúsi čudnú predstavu, že na falošné obvinenia by sa malo reagovať medzi štyrmi očami (a sú múdri ako rádio, keď sa to netýka ich), ale klamstvá jednoducho tolerovať nebudem.
  slaven 23.08.2024, 09:42 | #33779
  Hej, zvlada to dobre, preto vsetci mu pisu, ze to nezvladol, mal sa ovladat - nie je male decko, ktoremu vzali hracku, ale chova sa tak.
  Michalides 23.08.2024, 11:42 | #33782
  Prečítaj si ešte raz čo napísal … sedí to na teba ako uliate … nie je panák čo o sebe nechá šíriť vedomé lži … asi by si nebol spokojný ani, keby niekto s teba spraví podporovateľa UA …
true 22.08.2024, 11:44 | #14765
Danko na Infovojne
ak si sa dal zaockovat, lubis Ukrajinu a mas rad chlapov, tak mas nábeh na úspešnú kariéru na Slovensku **01**01**01**01**01**01**01**01**01
  slaven 22.08.2024, 13:24 | #33772
  nieco podobne povedal aj v rozhovore s Mimi: Link YouTube video
  true 22.08.2024, 15:18 | #33773
  Danko ide dole vodou. Taraba ho uz prevysuje ako leader. Ale aspon sa snazi.
  true 22.08.2024, 15:18 | #33774
  Co as tyka sportu, ovela viac penazi pojde od statu do sportu a to je velmi dobra vec!
Lajos 22.08.2024, 09:50 | #14764
Viliam Karas: Na rozhodnutie o migoch sme mali súhlas prezidentky Čaputovej: https://www.progresivne.com/2024/08/22/viliam-karas-na-rozhodnutie-o-migoch-sme-mali-suhlas-preziden...
Lajos 22.08.2024, 09:49 | #14763
Plán Kyjeva na zákaz Ukrajinskej pravoslávnej cirkvi ukazuje aká neistá je národná identita: https://www.progresivne.com/2024/08/22/plan-kyjeva-na-zakaz-ukrajinskej-pravoslavnej-cirkvi-ukazuje-...
Lajos 22.08.2024, 09:49 | #14762
DO ULÍC! FICO NEOVLÁDA POČASIE!: https://www.progresivne.com/2024/08/22/do-ulic-fico-neovlada-pocasie/
Svetonazor 22.08.2024, 09:36 | #14761
Uvažujem nad tým, čo vlastne ten Edo chce

Na jednej strane poradca premiéra a na strane druhej nezávislý komentátor. To je ako chcieť byť len trochu tehotný. Oboje sa naraz robiť nedá.

Myslím, že to bolo nasledovne - Chmelár sa snažil za každú cenu udržať si sebou vytvorenú nálepku nezávislého. Aj keď sa stal poradcom premiéra. Prepískol to a nielen tu. Na vlastnú päsť viedol prípravy na mierové rokovania, a teraz je veľmi prekvapený, keď mu ich Fico neodobril.

To všetko vytvára otázku, či si uvedomuje zásadný rozdiel medzi ním a premiérom. Kým Chmelár radí, Fico prijíma rozhodnutia. To je základný rozdiel medzi šéfom a zamestnancom. Preto nemôže byť každý šéfom. A preto nemá ani ten zamestnanec taký plat, ako riaditeľ.

Ak si toto Chmelár neuvedomuje, potom je na otázku, či je vôbec kvalitný komentátor alebo analytik. Ukazuje to aj na niečo, čo mu vyčítajú mnohí - nabubralé ego a neschopnosť uniesť kritiku. Až príliš veľa ľudí má s ním skúsenosť, že ich zablokoval za normálne a kritické otázky (vrátane mňa).

Nech je ako chce, odteraz sú veci na poriadku - Chmelár môže zasa nezávisle analyzovať (aj keď aj tu je závislý - od svojho Ega) a venovať sa mierovým iniciatívam.

Buď si aktivista alebo riadiš štát. Tieto dve funkcie sú nezlučiteľné. Výsledok sme videli napríklad za predošlej vlády, keď aktivisti obsadili vysoké štátne funkcie a podľa toho vyzeralo aj ich riadenie.
  frame 22.08.2024, 09:47 | #33768
  Eduard sa kvôli pár peniazom dobrovoľne ponoril do mimoriadne páchnucej bezchrbticovej kôpky hnoja... a ešte aj tá ho odvrhla. Navyše to urobila ústami mladého Kaliňáka. Nemáme v týchto dňoch veľa dôvodov na radosť, ale toto vyčarilo mnoho úsmevov.
https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/1/88/8856791/8856791.jpg?rev=3&_r=0.29238874393875447
  Lajos 22.08.2024, 09:49 | #33769
  Eduard Chmelár: V núdzi poznáš priateľa... Ďakujem, Jožko.
https://t.me/progresivne/9128
  Lajos 22.08.2024, 09:49 | #33770
  EDUARD CHMELÁR: https://www.progresivne.com/2024/08/21/eduard-chmelar/
  frame 22.08.2024, 09:52 | #33771
  Dokonca aj LOTOS ho podporil,predsa v núdzi našiel priateľa.Možno sa pripojí aj Adela.
Markuss 22.08.2024, 08:40 | #14760
ale majú splachovacie...
  Markuss 22.08.2024, 08:40 | #33767
  https://sport24.pluska.sk/futbal/anglicko/zamestnanci-anglickeho-velkoklubu-buria-davaju-nam-zvysky-...
frame 21.08.2024, 19:03 | #14759
Premiér Robert Fico s okamžitou platnosťou odvolal Eduarda Chmelára z funkcie poradcu predsedu vlády pre politické záležitosti. Oznámil to Chmelár na Facebooku s tým, že mu to Fico oznámil cez Erika Kaliňáka. Dôvodom podľa neho bola jeho kritika štátneho tajomníka Štefana Kuffu.

„Na takéto vyústenie som bol pripravený. Sám som tú otázku položil ako principiálnu: buď tu budú určovať vládnu politiku náboženskí fanatici a politickí extrémisti, alebo ideoví dedičia Slovenského národného povstania. Toto nejde skĺbiť. Vybrali si,“ napísal Chmelár.

„V tejto chvíli ma mrzí jediná vec: že Robert Fico v sebe nepozbieral ani zvyšky štábnej kultúry, aby mi to oznámil sám, prípadne aby mi umožnil vysvetliť môj postoj, ale vybavil to poštou od ml.Kaliňáka
Bývalý Ficov poradca napísal, že tlak zo strany SNS na jeho odvolanie rástol už od konca minulého roka, keď sa jeho kritickými poznámkami dokonca zaoberala koaličná rada.

„Vtedy po prvý raz padol návrh na môj odchod. Ponúkli mi nejaké menej viditeľné miesto. To som odmietol s tým, že Chmelárovi sa ešte nikomu nepodarilo zavrieť ústa a nepodarí sa to ani tejto koalícii. (…) Na jar som zasa uvažoval o odchode ja sám, ale vtedy ma od toho odhovoril exprezident Ivan Gašparovič. Bol som rozčarovaný, keď vláda naliala 100 miliónov do zbrojárskych firiem a v tempe militarizmu už čoskoro nebolo rozdielu medzi Jarom Naďom a Robertom Kaliňákom.“

Chmelár dodal, že sa nebude hrať na urazeného „a nebude robiť liberálnej pravici užitočného idiota“ ako Peter Weiss a Boris Zala.

„Nič také. Som vďačný za túto skúsenosť.
Zdieľam názor jedného vplyvného podnikateľa, ktorý mi napísal, že najhoršie na súčasnej situácii je, že pre túto krajinu a v tomto čase niet lepšieho premiéra, ako je Robert Fico. To však nehovorí o jeho kvalitách, ale o biede opozície.“
  Lajos 21.08.2024, 20:05 | #33761
  tu to máš celé: https://www.progresivne.com/2024/08/21/eduard-chmelar-koncim-ako-poradca-predsedu-vlady-sr/
  frame 21.08.2024, 21:28 | #33765
  Chmelárovi sa ešte nikomu nepodarilo zavrieť ústa a nepodarí sa to ani tejto koalícii.

Eduard Chmelár v reakcii na odvolanie z funkcie poradcu premiéra
  slaven 21.08.2024, 21:43 | #33766
  Mám rád jeho komentáre. Určite bude pokračovať, len už nebude aj oficiálnym zamestnancom Fica **01
Markuss 21.08.2024, 18:09 | #14758
Tu máme klasický príklad aktivistickeho progresívca. Neschopný idiot bez akejkoľvek praxe v profesnom živote.
Niečo ako Šimečka. Hmmm aké bolo jeho pôvodné povolanie?**08
  Markuss 21.08.2024, 18:09 | #33759
  https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ivan-bartos-digitalizace-stavebni-rizeni-kolaudace.A240820_193746...
  Markuss 21.08.2024, 18:13 | #33760
  Niečo ako "reforma" súdnej mapy od jednoduchej Márie
  Lajos 21.08.2024, 20:05 | #33763
  Progresívny neschopný pajác
Markuss 21.08.2024, 18:02 | #14757
Pobavilo. Asi ich na tej obuvníckej škole dobre pripravili. Ešte mohli vziať volajaku inú megastranu s 0,0001% výtlakom.

Aký pán, taký krám. To je strana pod vedením kaderníka s kúpeľňou diplomovku a titulom zo súkromnej školy skončenej diaľkovo
  Markuss 21.08.2024, 18:02 | #33757
  Link na článok na doméne pravda.sk
frame 21.08.2024, 14:08 | #14756
Link FB príspevok
Szukaj má asi problém aj s počtami
  true 21.08.2024, 15:17 | #33751
  Každý má nejaký problém. Ty napríklad s myslením. Ja sa napríklad bojím lietania.
  frame 21.08.2024, 15:38 | #33752
  K Šukajovi-Colštokovi nemáš nič?
  frame 21.08.2024, 15:42 | #33753
  Link na článok na doméne pravda.sk
  frame 21.08.2024, 15:44 | #33754
  Na to,že je to čašník,mal sa pomýliť hore,a nie dole.
  true 21.08.2024, 16:24 | #33755
  K nemu si sa vyjadril predsa ty. Daj sa dokopy mentálne.
  Bond007 21.08.2024, 17:32 | #33756
  Majko a keď Čaputová básnila Zelenskému o hydroelektrárni vo Vojanoch, vtedy si tu tiež dal link a napísal si ku tomu niečo alebo to si nevidel lebo to bola Zuzanka a o nej sa negatívne nemôže hovoriť? **02
  Markuss 21.08.2024, 18:05 | #33758
  Keby len... Tá chodiaca genialita Stohlova už vie, kedy to Československo vzniklo?
Pani jednoduchá Mária a jej solustrannici majú podobne bezduché myšlienky, nehovoriac o hráčoch Kiču a celého PS
  Lajos 21.08.2024, 20:06 | #33764
  frame: next slajd
tu si zlyhal
frame 21.08.2024, 11:47 | #14755
Peťko sa nám zobudil Prezident Peter Pellegrini si pripomenul 56. výročie okupácie Československa vojskami Varšavskej zmluvy. „Budeme robiť všetko pre to, aby naša budúcnosť bola bez cudzích tankov, nevinných obetí a plná spoločnej nádeje tak, ako ju ľudia cítili tých niekoľko jarných mesiacov pred 56 rokmi,“ napísal. „Okno nádeje sa v noci na 21. augusta 1968 definitívne zatvorilo. Zavrelo sa za škrípania tankových pásov, štekania guľometov a ostalo pokropené krvou nevinných ľudí,“
frame 21.08.2024, 09:25 | #14754
Štefan Kuffa, jazva pripomínajúca akou tragédiou pre krajinu bol Matovič, teraz pácha výtržnosti v divadle, lebo vraj tým chráni detí. Predtým napádal farmárov, pobil sa s babičkou, poprípade sa snažil zhoršiť pandemickú situáciu. Ďakujeme za toľkú ochranu!

https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/8/88/8855608/8855608_625x.jpg?rev=3
slaven 21.08.2024, 07:45 | #14753
Ľ. Hrica, tlieskam **26
‐--------------------
Podľa podaktorych neandertálcov je úplne normálne učiť 10 ročne dievčatká, že keď ich svrbí vagína a nemajú po ruke chlapčeka, tak môžu použiť vibrátor.

Vám normálne poviem, že mi je zo seba na grc, že som dokázal napísať túto vetu, nie to ešte pozerať to s deťmi niekde na vŕšku vedľa kostola.

Ti ktorí tam boli samozrejme za nič nemôžu, pretoze tam zabudli doplnit +18, ale pre neandertalcov, ktorí to negatívne komentujú majú doma zjavne zvláštne chúťky šukať deti odmalička.
Ale od neandertálca čo iné čakať, keďže je to tupé, negramotné, debilné a oddnes aj úchylné prasa.

...a dve tupé uchylácke individuá z PS a zo Sasky, ktorým by som nenechal ani kozu podojiť, lebo by ju vyšukali, chcú za toto odvolávať Kuffu.
  frame 21.08.2024, 08:57 | #33747
  https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-nahy-rusky-turista-se-v-thajsku-sapal-na-kravu-ta-jej-srazila-...
  Markuss 21.08.2024, 15:04 | #33750
  Dobre to ten Hriva dal
frame 20.08.2024, 19:35 | #14752
Okupácia 1968 minútu po minúte: Ako prebiehala invázia do Československa Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk Pamiatka na celý život-v ten deň sme boli v kine na Rio Bravo.Po skončení filmu nás čakali rodičia pred kinom.Vysvetľovali nam,že nás obsadzujú Rusi.
  frame 20.08.2024, 19:41 | #33739
  Minulo září, a ulicí chodí
jen milion tváří - těch zbloudilých lodí,
a žádná z nich neslyší "pamatuj!",
a žádná z nich neslyší "pamatuj!" "Pamatuj!"
  Markuss 20.08.2024, 19:57 | #33740
  Aj Kličkovci pamätajú...
  frame 20.08.2024, 21:20 | #33742
  21.august nie je to co byval...
v alternativnom svete:
1. ziadna invazia nebola
2. ak bola, tak to boli najmä ukrajinci
3. bolo to oprávnené zastavenie progresivcov a majdanu, pardón vo vtedajšej reči buržoáznej reakcie
  slaven 20.08.2024, 21:42 | #33743
  majko, kde je ten alternativny svet o ktorom pises, v ktorom ziadna okupcia 1968 nebola a podobne? Niekde v tvojej hlave? Len mi napis o com pises. Lebo taku idiotinu som uz davno necital.
  frame 21.08.2024, 08:56 | #33746
  Alternatívni vykladači histórie,šíritelia konšpirácii a bludom,budú mať dnes žniva
  frame 21.08.2024, 09:16 | #33748
  Ako v roku 1968,tak aj teraz
Link YouTube video
RuSSké špiny vypadnite z Ukrajiny
  slaven 21.08.2024, 11:08 | #33749
  Ty vážne nevieš odpovedať na jednoduchú otázku?
Lajos 20.08.2024, 18:06 | #14751
Západom podporovaný fašizmus za ukrajinskou inváziou do Kurska: https://www.progresivne.com/2024/08/20/zapadom-podporovany-fasizmus-za-ukrajinskou-invaziou-do-kursk...
  Lajos 20.08.2024, 18:06 | #33735
  takzvané slniečka tento fašizmus, otvorený fašizmus podporuju
  Lajos 20.08.2024, 18:07 | #33736
  čudujem sa že môžu pokojne spať a že im nie je zle zo samých seba
  slaven 20.08.2024, 18:52 | #33737
  Chlape ver mi, ze im z toho nie je zle.
Oni tym fasistom este posielaju peniaze a otvorene toto podporuju.
Haljovanie, znaky SS na sebe (tetovania), na uniformach a oni tomu tlieskaju.
Taky je svet. Hitler by mal vela progresivnych podoprovatelov na Slovensku dnes.
  frame 20.08.2024, 22:45 | #33745
  Na Ukrajine zomrel 14-ročný chlapec, keď ruské ostreľovanie zasiahlo detské ihrisko v obci Malokaterynivka v Zaporižskej oblasti. Polícia už predtým informovala o štyroch zranených deťoch vo veku od 11 do 17 rokov a 18-ročnom dievčati.

Zábery z miesta priameho zásahu ukázali vyhorený stánok pri detskom ihrisku, kde na pieskovisku ležali zanechané hračky.

Päť zranených – štyroch mužov vo veku od 30 po 70 rokov a jedného 14-ročného chlapca – hlásia po ruských útokoch na Cherson a susednú oblasť. (
Lajos 20.08.2024, 18:02 | #14750
Kyjevské jednotky unášajú ruských civilistov v Kursku: https://www.progresivne.com/2024/08/20/kyjevske-jednotky-unasaju-ruskych-civilistov-v-kursku/
  slaven 20.08.2024, 18:53 | #33738
  Fašistické zvery **14
  Markuss 20.08.2024, 19:59 | #33741
  Pamätám si na podobne podarenú akciu aka Krinki... A stovky mŕtvol na kopách, a nové cintoríny v žlto modrej...
A pamätám si na podobne podarenú akciu aka Rabotino.
A nové cintoríny a tisícky tiel...
A kopa šrotu...
frame 20.08.2024, 16:34 | #14749
Koalícia už medzičasom začala pracovať na ďalších opatreniach lex atentát II, ktorými chce reagovať na bezpečnostnú situáciu po atentáte na Roberta Fica. Pri prvom balíčku opatrení schválila koalícia zákaz zhromaždení pred domami politikov, posilnenie ochrany politikov aj doživotnú rentu pre premiéra Fica.

Tibor Gašpar povedal, že sa chcú zaoberať správaním sa ľudí na protestoch, keďže koaliční politici kritizujú, že demonštranti skandujú heslá ako „Fico do basy“. Na poslednom opozičnom proteste dav skandoval „Do basy!“
https://www.instagram.com/p/C8XP8gZK8yL/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
frame 20.08.2024, 12:28 | #14748
Po návšteve Štefana Kuffu museli v múzeu v Liptovskom Mikuláši zmeniť časť prezentácie, ktorá zobrazuje pohanský rituál z doby bronzovej, tvrdia Demokrati v tlačovej správe. Dioráma v Slovenskom múzeu ochrany prírody a jaskyniarstva pôvodne zobrazovala prípravu ľudskej obety pohanskému božstvu. Po výhradách Kuffu bola figurína klaňajúceho sa obetovaného nahradená žitom, uvádza Michal Kiča.

  frame 20.08.2024, 12:31 | #33731
  https://img.projektn.sk/wp-static/2024/08/image00001.png
  frame 20.08.2024, 15:21 | #33733
  Ešte šťastie,že Vestonicka Venuša je uložená v Brne v Moravskom zemskem múzeu.Kuffa by ju bol schopný obliecť,alebo rozbiť.Jej hodnota je 40 mil.dolárov
  frame 20.08.2024, 16:26 | #33734
  Ministerka kultúry Šimkovičová (za SNS) v stanovisku ku kauze Malá Franková použila fotografiu z divadelnej hry Moje baby, ktorá sa hrá v bratislavskom Štúdiu L+S. Ide teda o iné naštudovanie, aké sledovali diváci v nedeľu na Zamagurí.

Na zábere je Zuzana Kocúriková s erotickou pomôckou, Šimkovičová sa týmto záberom snaží vysvetliť, že hra nebola vhodná pre deti.

V Malej Frankovej však diváci sledovali hru v podaní Národného divadla Košice.
frame 20.08.2024, 10:20 | #14747
Ukrajina už dva týždne vracia Rusom požičané v Kurskej oblasti. A čuduj sa svete, obsadzovanie územia nesprevádza ubližovanie civilom, ani odnášanie záchodov, ako sa to dialo, keď udatná Ruská armáda obsadzovala Ukrajinu
https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/3/88/8854773/8854773_625x.jpg?rev=3
  true 20.08.2024, 11:01 | #33724
  vitaj v realite hlupáčik: https://t.me/zemavek/65717
  true 20.08.2024, 11:03 | #33725
  keď nemáš TG, lebo pre progresívcov je to predsa zakázané mať, tak Ti len poviem, že je tam zobrazené ako Ukroši rabujú.
  true 20.08.2024, 11:03 | #33726
  Podobné videá však v našich médiách nehľadajte. Tam sa dostanú len Rusi, ktorí berú práčky a mikrovlnky na čipy.
  true 20.08.2024, 11:03 | #33727
  Vojak ukrajinských ozbrojených síl sa sťažoval Francúzom:

„Z čoho mám byť šťastný? Bojujeme v cudzej krajine, ale nemôžeme oslobodiť naše územia."
Francúzska televízia France 24 odvysielala rozhovor s ukrajinským militantom, ktorý navštívil oblasť Kursk.
  true 20.08.2024, 11:04 | #33728
  24 militantov ukrajinských ozbrojených síl sa vzdalo ruským jednotkám v oblasti Kursk pri Komarovke.

S Rusmi sa mali skontaktovať prostredníctvom špeciálne na to vytvoreného kanála na Telegrame.
  true 20.08.2024, 11:04 | #33729
  Vojaci špeciálnych síl Achmat odrazili niekoľko vĺn útokov jednotiek ukrajinských ozbrojených síl v smere Kursk

Oznámil to veliteľ špeciálnych síl Achmat generálmajor Apty Alaudinov.

„Chlapci sa dôstojne bránili a skutočne zničili veľa pešiakov . Ak hovoríme o číslach, veľkým množstvom zničenej techniky sa dnes asi pochváliť nemôžeme. Pretože nepriateľ dnes nevozí vybavenie tam, kde sme my, v takom množstve ako na začiatku.“
  Markuss 20.08.2024, 13:41 | #33732
  Tých cca 4000 tiel, čo tam hnije na kope a kopu šrotu tiež asi pán nevidel. Ako to budú chlapci zásobovať asi nedomysleli.
Neva, zhoris tam jak pri Stalingrade kým prichádzajú o desiatky km2 denne
frame 20.08.2024, 10:03 | #14746
Poradca premiéra Eduard Chmelár sa na Facebooku pohádal s vicepremiérom Tomášom Tarabom. Chmelár kritizoval správanie sa Tarabovho štátneho tajomníka Štefana Kuffa na predstavení v Malej Frankovej. Taraba mu na to napísal otázku, či sa „vrátil k progresívnym liberálom, s ktorými kedysi vymetal Pride pochody“.

  frame 20.08.2024, 10:48 | #33723
  Link na článok na doméne pravda.sk
  frame 20.08.2024, 11:20 | #33730
  Link na článok na doméne pravda.sk
frame 20.08.2024, 10:02 | #14745
Na streamovacej platforme Dramox.sk si môžu diváci pozrieť predstavenie Tři holky jako květ z pražského divadla na Fidlovačce. Ide o rovnaký text ako v predstavení Moje baby Národného divadla Košice, ktoré v nedeľu prerušil Štefan Kuffa. Predstavenie patrí dlhodobo medzi najpopulárnejšie na tejto video platforme. (dramox)
  slaven 20.08.2024, 10:44 | #33721
  aj pre malé deti, že? si až tak úchylný? **14
  slaven 20.08.2024, 10:44 | #33722
  Len čo mi prišlo:

Píšem to ja za seba Vlado. Nič nepreposielam a píšem všetkým, ktorých mám vo svojom telefóne a považujem ich za múdrych ľudí. Nechcem byť vulgárný, ale musim byť ostrejší. Včerajší konflikt Štefana Kuffu a "umelecko-uchylackej" divadelnej skupiny s názvom Moje baby, ktorý sa konal v Malej Frankovej. Čítam teraz správy, a je toho plný internet, kde klamú, ako vždy. Stalo sa to včera. Môj nemenovaný kamarát je starosta nemenovanej obce a bol tam osobne. O 18:00 h h začalo predstavenie, kde boli maloleté deti a malo to byť predstavenie pre deti. Keby som bol vulgárny, tak poviem, že tri kurvy začali robiť predstavenie, ale poviem to slušne. Tri deviantné dámy pred malými deťmi začali stvárať toto. " Tak som nadržaná, tu máš tento predmet a vraz mi ho do piči". Keď to už bolo neúnosné, Štefan Kuffa sa postavil a povedal, že všetky deti, ktoré sú mladšie ako 18 rokov sa majú postaviť a odísť, hlavne tam vraj mal nejaký autobus s deťmi, ktoré predstavenie im zorganizoval. Prišiel k nemu Marhefka a povedal mu, že je fašista. Týmto by som chcel poukázať na IQ pána Marhefku a jeho znalosti. Je na úrovni asi päť ročného decka, lebo ak si pozrie definíciu slova fašizmus, tak konanie Kuffu tieto znaky fašizmu nenapĺňalo. To už školopovinne deti vedia a on do školy asi nechodil. Marhefkovi doporučujem si naštudovať slovo deviant, pedofil. Ľudovo povedané uchyl a vy sami posúďte, či povaha jeho konania nemá sklony k tomu. Samozrejme sa vzbúrili aj domáci,poľovníci a tieto kurvy, prepáčte "deviantné dámy", vyhodili. Kuffa si začal nahrávať túto situáciu na mobilný telefón, ako utekali po vzbure domácich, a týto uchyláčikovia s deviantnymi dámami ho začali napádať a nejakou tyčou ho buchli po ruke. Takže uchyláčikovia, vy asi nemáte deti a neviete si predstaviť, ako to ovplyvní psychiku decka, keď vidí tri kurvy a jedna druhú, citujem "strč mi to do piči". Robte si takéto predstavenia, máte na to dosť priestoru v pornopriemysle, alebo pred svojimi vlastnými deťmi. Pána Kuffu osobne nepoznám, ale urobil som to isté. Najhoršie miesto v pekle má ten, kto sa pozeral na zlo a nijako sa nepríčinil zastaviť ho. Pán Kuffa, urobil ste správne a vy novinári už prestaňte klamať.
  Michalides 20.08.2024, 22:27 | #33744
  A ČO KEBY SME SA VŠETCI UPOKOJILI?

Ak chce vládna koalícia poraziť extrémistov z Progresívneho Slovenska, musí dokázať spacifikovať extrémistov vo vlastných radoch. Neveril som včera vlastným očiam a ušiam, čo som videl a počul z poľovníckej slávnosti v zamagurskej obci Malá Franková a musel som si overiť všetky skutočnosti.

Pravdupovediac, to, čo ma znepokojilo najviac, nebolo to, že Štefan Kuffa nevie rozoznať "perverzný film" od divadelného predstavenia a Tomáš Taraba si vymýšľa báchorky o "predstavení plnom LGBTI scén", hoci s touto tematikou to nemalo vôbec nič spoločné, lebo hra je o jednom roku života matky, dcéry a vnučky, v ktorom jednej žene zomrel manžel, druhá prestala ľúbiť alkoholika a tretej sa narodilo dieťa. To, čo ma doslova vydesilo, sú rastúce názory časti spoločnosti, ktorá nabáda politikov, aby zakázali politickú stranu, film, divadelnú hru alebo noviny, hoci na to v slobodnej spoločnosti neexistujú žiadne zákonné dôvody. Spoločnosť, ktorá prestane byť na toto citlivá, prekročí prah fašizmu bez toho, aby si to uvedomila. Aj preto je mojou povinnosťou ozvať sa práve v tejto chvíli, keď si myslím, že Slovensko stratilo zmysel pre mieru. Najprv však niekoľko faktov.

Divadelná hra Moje baby írskej dramatičky Ellaine Murphyovej žne ovácie na celom svete a s veľkým úspechom sa hrá na scéne Činohry Národného divadla Košice už osem rokov. Je zaujímavé, že doteraz nikomu neprekážala - pretože takýchto papalášov nájdete skôr na poľovačkách ako v divadle. Od svojej premiéry v roku 2016 východoslovenská prvá scéna na svojej webovej stránke či v propagačných materiáloch upozorňuje, že hra je vhodná pre divákov od 18 rokov. Do svojho programu si ju vybrali organizátori Poľovníckeho dňa v Malej Frankovej, preto práve oni sú zodpovední za to, že to neuviedli vo svojich pozvánkach. A jedine oni majú oprávnenie riešiť to pokojnou a kultivovanou administratívnou cestou. V demokratickej spoločnosti je absolútne neprijateľné, aby vtrhol na predstavenie z pozície štátnej moci nejaký náboženský fanatik s imidžom Nočnej mory z Elm Street a začal rozháňať dav. Toto by si nedovolil ani Jakeš s Biľakom, toto si dovolilo jedine gestapo. Je úplne jedno, čo si o tejto hre myslíte, dôležité je pochopiť princíp, že to, či z divadelného predstavenia odvedú vaše deti, je zodpovednosť rodičov, nie právomoc vysokého štátneho úradníka a navyše z nesúvisiaceho rezortu životného prostredia.

Uvediem vám historické príklady, aby aj tí najväčší zadubenci pochopili, ako je tento incident nebezpečný. Slovensko niečo také zažilo naposledy pred 88 rokmi, keď sfanatizovaná Hlinkova mládež spolu s gardistami protestovala proti premietaniu francúzskeho filmu Golem, ktorý bol plný narážok na nacistickú politiku. 24. a 25. apríla 1936 mladí fašisti vtrhli do kina Tatra, hádzali delobuchy, rozlievali smradľavé látky a vyháňali divákov. Bol to zlom. Keď nacisti v Nemecku a Rakúsku zakázali film podľa Remarqueovho románu Na západe nič nové, rakúski pacifisti a ľavičiari organizovali celé zájazdy na jeho premietanie na Slovensko. Začiatkom roka 1931 chodili do Bratislavy každý víkend plné vlaky, len aby si mohli pozrieť tento slávny protivojnový a humanistický film. O päť rokov bolo všetko inak. Ľudáci a antisemiti slávili úspech, lebo po ich vandalských protestoch bratislavský policajný prezident vydal príkaz film Golem stiahnuť.

Rétorika extrémnej pravice bola rovnaká v tridsiatych rokoch minulého storočia ako aj dnes. Rešpektujem politickú realitu, ale dve dominantné sociálnodemokratické strany Smer-SD a Hlas-SD si musia uvedomiť svoju širšiu zodpovednosť a jasne vymedziť takýmto praktikám mantinely. Náboženský extrémista Štefan Kuffa, s ktorým odmietla spolupracovať ešte aj Martina Šimkovičová, ktorý chcel trestať asistovanú reprodukciu väzením, agresívny človek obvinený z fyzického napadnutia a nebezpečného vyhrážania, nemôže určovať koaličnú politiku ani v oblasti kultúry, ani v ničom inom. Zastaviť divadelné predstavenie si doteraz dovolil v roku 2016 iba vtedajší banskobystrický župan Marián Kotleba a nie je náhoda, že Štefan Kuffa vyšiel práve z radov ĽSNS. Apelujem na strany Smer a Hlas, ak má byť vôbec cítiť ich sociálnodemokratická orientácia, tak toto je zásadný bod, v ktorom sa to musí prejaviť. Pripomínam to zvlášť v predvečer 80. výročia Slovenského národného povstania všetkým, ktorí chcú uľaviť svojmu svedomiu tým, že vraj to bolo povstanie proti Nemcom - lebo v skutočnosti to bolo zásadné vystúpenie nielen proti nacistom, ale aj proti ich domácim ľudáckym a gardistickým prisluhovačom. Z úcty k tým, ktorí proti nim bojovali a položili svoje životy, nesmieme dať takýmto silám ani tú najmenšiu príležitosť na návrat.

Samozrejme, že opozícii nejde ani tak o hodnoty ako o destabilizáciu krehkej vládnej väčšiny. Ale v tom prípade by koalícia nemala robiť všetko pre to, aby jej to uľahčila. Ak rázne neodsúdime takéto Kuffovo správanie, dokonca ho ospravedlňujeme, naháňame jej vodu na mlyn. Naším spoločným prekliatím je historická rozpoltenosť slovenskej spoločnosti. Aj spomínané SNP bolo do značnej miery skôr občianskou vojnou, ktorej rany sme doteraz nedokázali zaceliť. Ako som napísal už v úvode, Slovensko stratilo cit pre mieru. To preháňanie nás raz zničí. Z nešťastne odkomunikovaného, ale štandardne vykonaného odvolania dvoch štátnych úradníkov sa vyrobil falošný zápas za slobodu umenia. Mnohí to hovoria preto, lebo sú dezorientovaní, ale je medzi nimi aj veľa lotrov, ktorí chcú takýmto spôsobom prehlušiť vlastné svedomie, lebo v minulom období aktívne podporovali práve nedemokratické opatrenia potláčajúce slobodu prejavu.

Keď sa tých umelcov spýtate, v čom ohrozuje ich slobodu odvolanie riaditeľa SND alebo riaditeľky SNG, nevedia konkrétne odpovedať, a namiesto toho si "nepolitická" Otvorená kultúra vymyslela protest, ktorý vyznieva, akoby ich práve vypustili z Pinelovej nemocnice. Je to vraj štafetová protestná akcia, ktorá však nie je verejným zhromaždením, a preto žiadajú občanov, aby sa nezhromažďovali pri protestujúcich. Neprotestujúci protestujúci pritom žiadajú odvolanie ministerky (čo je rýdzo politická požiadavka) a riešenie problémov kultúrneho sektora ako sú zlé pracovné podmienky, chronický nedostatok financií a investičný dlh. To sú však problémy, ktoré im tu zanechali predchádzajúce garnitúry, preto mi je záhadou, prečo nikdy neprotestovali pod oknami neviditeľnej ministerky Natálie Milanovej, ktorá spôsobila väčšinu uvedených finančných problémov.

A stále mi nie je jasné, čo má toto spoločné s ich údajnou neslobodou. Asi to, čo vyštekla herečka Táňa Pauhofová: "My im to neuľahčíme, my im to divadlo nedáme, to nie je tak, že my im to teraz necháme, no tak si hrajte svojho Pribinu a ja idem domov." Alebo nebodaj takmer hysterický výkrik Milana Ondríka: "Bolestne sa ma to týka, pretože mi siahli na rodinu. Pre mňa je SND rodina. Čo by ste robili, keby vám na ňu siahli?"

Je naozaj pekné, takmer dojemné, že herci majú taký citový vzťah k SND. Len by som im chcel pripomenúť, že to nie je ich súkromné divadlo, že ho platia všetci občania zo svojich daní, že dokonca nepatrí ani len aktivistickým hercom, ale aj operným a baletným majstrom, a nie náhodou má prívlastok NÁRODNÉ. Preto ak pohŕdajú národnými témami, mali by porozmýšľať, či sú na tom správnom mieste. Lebo toto by Machata, Kroner či Kvietik v živote z úst nevypustili.

Na druhej strane úplne chápem slová herečky Ľuby Blaškovičovej znepokojenej z toho, čo videla v Malej Frankovej, že niečo tak šialené a ponižujúce vo svojej úctyhodnej kariére nezažila. Lebo ak sa najvyšší štátni predstavitelia nedištancujú od týchto praktík, odteraz sa nikto nemôže čudovať, ak sa umelci naozaj budú cítiť ohrození vo svojej slobodnej tvorbe. Umenie bez slobody neexistuje, bez nej je iba čírou propagandou. Od ministerky kultúry by som aspoň v takejto vypätej situácii čakal, že sa zastane pracovníkov svojho rezortu, a nie šialeného štátneho úradníka, s ktorým si nikto nevie rady, a tak si ho prehadzujú z rezortu do rezortu, kde v tom lepšom prípade zavadzia, v tom horšom škodí. Znepokojuje ma, že polícia sa zastala provokujúceho papaláša, ktorý nemal na takéto konanie (opakujem a zdôrazňujem) žiadne zákonné oprávnenie, a nie práv účinkujúcich alebo divákov. "Najvyšším výsledkom výchovy je tolerancia," napísala nepočujúca a nevidiaca americká spisovateľka Helen Keller. Dajme si pozor, lebo ak sa z našich životov vytratí, Slovensko zanikne.....

ako som v šoku, ale v tomto prípade to tvoj často citovaný Edo dal na pána a ešte si stihol v diskusii podať aj Tarabu...
frame 20.08.2024, 09:31 | #14744
Vyženeme z Prahy sovětské vrahy". Slavistov chvália za spomienkové choreo aj v zahraničí
Bol to čierny deň v histórii bývalého Československa. V noci z 20. na 21. augusta 1968 sa začala invázia vojsk Varšavskej zmluvy do Československa, známa aj pod názvom Operácia Dunaj.Na územie bývalej federácie vpadli vojská piatich krajín na čele so Sovietskym zväzom, čo znamenalo následnú 23-ročnú vojenskú okupáciu československého územia, zastavenie a zvrátenie prebiehajúcich demokratizačných reforiem.

Ako píšu historické zdroje, v stredu 21. augusta 1968 obsadili cudzie vojská väčšinu strategických miest po celom Česko-Slovensku.
Na územie ČSSR vstúpili už v utorok 20. augusta pred polnocou a 21. augusta o 2:00 ráno na Ruzyňskom letisku v Prahe pristala prvá výsadková jednotka.

Operácie sa zúčastnilo asi pol milióna vojakov a okolo 6 000 tankov. Operácii velil sovietsky armádny generál I. G. Pavlovskij.
Dôsledkom invázie bolo 139 mŕtvych civilistov, z toho 37 na Slovensku, a približne 500 vážne zranených civilistov pri stretoch cudzích vojakov s civilistami a dopravných nehodách s okupačnými jednotkami.

Dôležitý dátum v československých dejinách si počas víkendu pripomenuli aj fanúšikovia Slavie Praha. Pred sobotným duelom s Teplicami (2:1) sa prezentovali choreom, ktorý niesol slogan „Vyženeme z Prahy sovětské vrahy“.
Link na článok na doméne pravda.sk
<< < 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions