POLITICKÁ DISKUSIA
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 16:01 | #13322
|
Aké "očakávania" má ostatná západná tlač?
Nemecké noviny FAZ cez svojho viedenského korespondeta píše, že by bolo mať fajn protiváhu voči silnej vláde (ehm, ani len nemá ustavnú väčšinu). Ale posledné slová jeho článku sú, že bude treba respektovať voličov a ich rozhodnutie. Tak na ten rešpekt som zvlášť zvedavý!
https://m.faz.net/aktuell/politik/ausland/slowakische-praesidentenwahl-ein-gegengewicht-tut-gut-1960...
Rovnako nemecké Süddeutsche Zeitung naproti tomu robia otvorenú reklamu Korčokovi a jeho protikandidátom dávajú nálepky ľavicových populistov a pravicových extrémistov. Aspoň že text písala Nemka...
V dalšom texte prebratom z agentúry DPA ale píšu o tom, ako je Čaputová ešte stále populárna a podobné nezmysly. Nezabudli text podfarbiť tvrdeniami, že sa jej vyhrážali smrťou. Lebo Ficovi nie? Vo zvyšku citujú našich "politológov".
https://www.sueddeutsche.de/politik/wahlen-kopf-an-kopf-rennen-um-praesidentenamt-in-der-slowakei-dp...
Rakúsky denník Der Standart prebral agentúrnu správu z APA, ktorá bola asi najvyváženejšia. Spomína sa v nej aj fakt, že prezident môže (aj keď nepriamo) ovplyvňovať zahraničnú orientáciu Slovenska.
https://www.derstandard.at/story/3000000213020/praesidentenwahl-in-slowakei-stichwahl-zwischen-pelle...
Britská agentúra Reuters tému pokryla pražským korešpondentom Jánom Lopatkom. Aj on cituje jedného nášho sociológa a označuje Korčoka za nezávislého kandidáta.
https://www.reuters.com/world/europe/slovak-pm-ficos-ally-tight-presidential-runoff-with-pro-west-ch...
Americká agentúra AP zamlčiava niektoré detaily. Napríklad píše o tom, ako išli tisícky občanov protestovať do ulíc proti tejto vláde. To naopak Nemci označili podľa pravdy ako opozičné protesty.
https://apnews.com/article/slovakia-president-election-fist-round-a2aedaa45c03362ccc0aa478c43404f4
Ak máte na doplnenie iné komentáre zahraničnej tlače, budem rád, ak ich doplníte. Vďaka
|
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 15:20 | #13321
|
Práve počúvam Slovenský rozhlas, kde sa hlásateľ skoro nevykoktal, keď citoval Čaputovej chválospevy na NATO.
Toto je už dlhodobý prejav "jazyka životných okolností", brepty a koktanie pri zjavných lžiach.
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 16:22 | #30801
|
| |
áno ... srdce hovorí nie, ale mozog áno, lebo majú za to zaplatené a potom to tak vyzerá
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 15:09 | #13320
|
|
Savenna Monteloup: Mlčanie “elitnej” novinárky
|
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 15:09 | #13319
|
|
Izrael nie je moderný ústavný štát! Apel!
|
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 15:09 | #13318
|
|
Mohla by to byt dobra relacia dnes na CT1 vecer
|
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 14:55 | #13317
|
|
Polícia odmietla trestné oznámenie ministerstva kultúry pre petíciu za odstúpenie Martiny ŠimkoPičovej, ktorú podpísalo takmer 190-tisíc ľudí. Ministerka kultúry tvrdila, že je zmanipulovaná. Polícia nevidí dôvod na začatie stíhania.
|
|
| |
Bond007
|
04.04.2024, 16:39 | #30802
|
| |
Ahoj Majko
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:12 | #13316
|
Pripomíname si v krátkom čase dve výročia - vstup SR do NATO a samotný vznik tejto organizácie.
Preto sa dnes viac ako kedykoľvek hodí citát prvého generálneho tajomníka NATO a lorda Hastingsa Ismaya:
"Účel NATO je držať Rusov mimo Európy, Američanov v nej a Nemcov podriadených."
A tak aj je.
https://en.m.wikiquote.org/wiki/Hastings_Ismay
|
|
|
| |
majka
|
04.04.2024, 13:11 | #30790
|
| |
Stať sa členom NATO bolo jedno z najdôležitejších rozhodnutí v histórii Slovenska, povedal minister Končitá v Bruseli počas príhovorov k 75. výročiu založenia aliancie. NATO tiež nazval jednou z najsilnejších a najúspešnejších aliancií.
Dodal, že to bolo rozhodnutie dôležité pre bezpečnosť krajiny vzhľadom na vojnovú situáciu v blízkosti hraníc Slovenska a vzhľadom na hrozby terorizmu.
„Toto rozhodnutie sa ukázalo ako zásadné pre zaistenie bezpečnosti našich občanov,“ skonštatoval minister. Zároveň zdôraznil, že netreba zabúdať na vojakov, ktorí sa obetovali a zomreli počas služby v misiách a operáciách NATO, a vďaka ktorým si musíme uvedomovať, že „mier nie je zadarmo“.
Minister Blanár v závere prejavu dodal, že Slovensko „ako dôveryhodný člen NATO zostane verné spoločným hodnotám, výzvam a povinnostiam členstva v aliancii“.
|
|
|
| |
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:12 | #30785
|
| |
hnus a špina PS
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 12:30 | #30788
|
| |
nerozhoduje sa medzi vojnou a mierom...aby ten mier bol, musí to chcieť ten, čo vojnu začal...a keďže už máte problém pochopiť kto s kým bojuje, tak je tento výkrik vojna - mier úplne mimo...
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 13:19 | #30791
|
| |
Michalides, strasne, ale strasne naivny si, ked si schopny napisat toto: "aby ten mier bol, musí to chcieť ten, čo vojnu začal"
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 13:47 | #30793
|
| |
Jaaaaa tak máme na stole dve možnosti … buď sa Rusko rozhodne rokovať alebo sa UA vzdá … obe možnosti sú stále o tom, že Rusko vojnu zastaviť nemieni a UA pôjde “dokonca” čiže vojna neskončí … teda iba kapituláciou UA …snívať o možnosti že to RU na UA zabali a budú v pohode s tým čo nedosiahli je naozaj naivné…keďže sa museli stiahnuť od Kyjeva a malo to cele trvať 3 dni tak to na mier neozvaj nevypadá…
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 14:17 | #30794
|
| |
Do posledného Ukrajinca, uvidíme kto tam pôjde bojovať po nich.
Škoda, mier na stole bol, ale Boris ho zo stola zhodil.
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 15:08 | #30797
|
| |
Nikto, ale naozaj nikto z nás pri tom rokovaní nebol a o čom sa diskutovalo vieme vieš čo. Takže veriť, že prišiel dáky Johnson a UA na prvú poslúchla je pekne hlúpe...
Bennet potvrdil, že rozhovory stroskotali kvôli odhaleniu masakry v Buche, čo Rusko dodnes popiera...
Davyd Arakhamia potvrdil, že rozhodnutie bolo iba na UA - ok povedať môže čo chce, pravda tam byť môže aj nemusí.
A aj keby existovala „mierová dohoda“, nebol by to nejaký všeliek, ako ho ľudia charakterizujú. Bola by NULOVÁ záruka, že takáto dohoda nevedie len k ďalšiemu konfliktu o 4 alebo 5 rokov neskôr.
A boli podpísané dve dohody a kde to skončilo vidíme. Takže UA má asi lepšie skúsenosti s dodržiavaním dohôd a pokiaľ podmienkou rozhovorov bola neutralita UA, tak platí napísané vyššie...takže Boris mal na to vplyv ako prd vo vetre...ale tak nečakám, že sa to zmení hlavne je to také krásne jednoduché...hlavne keď už Boris nie je a rokovať nechce nikto...čím to bude...
|
|
|
Svetonazor
|
04.04.2024, 12:11 | #13314
|
Trafená hus gága
Nie novinári, ale Novinárska cena, resp. ten kto ju organizuje - Nadácia otvorenej spoločnosti (OSF) nepochopila iróniu, a teraz sa durdí na internetoch.
Na adresu Kaliňáka však musím povedať, že je ľahké urobiť si srandu z hlupáka. Mal by si hľadať ťažšie terče na svoje trollovanie.
https://dennikn.sk/minuta/3921164/
|
|
|
slaven
|
04.04.2024, 11:11 | #13313
|
Dnes som bol na kozmetike.
Jasne ze som zacal nenapadne debatku.
Majitelka beauty salonu aj kozmeticka, obe cca 35-40 rocne kocky, obe volicky Pelleho. Potesilo ma to, takze fajn debatka bola, tiez sa im chore veci nepacia a Korcoka velmi nepoznali, myslim jeho historiu, tak som im to pekne vysvetlil, co bol a kde bol v case ked sa napadla Juhoslavia, Irak, teraz jeho vyjadrenia ku genocide v Gaze, rovnako podpora vojny v Ukrajine. Podpora PS a podobne.
Kocky su mudrejsie, naozaj vela veci nevedeli, v TV to neuvidia.
|
|
|
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 14:42 | #30795
|
| |
Nie, o masakrach som jej nevravel, tie sa bohuzial deju vsade vo svete, aj na Ukrajine bohuzial. Vravel som jej o "humanitnom" bombardovani. Zasa az tolko som nemal cas s nimi kecat, ale o mesiac som tam zasa
|
|
| |
majka
|
04.04.2024, 15:01 | #30796
|
| |
Keď si bol vtedy zasraný a nepamätáš,čo bombardovaniu predchádzalo,tak poriadne študuj
|
|
| |
Bond007
|
04.04.2024, 16:41 | #30803
|
| |
O mesiac snáď už o prezidentovi Pellegrinim
|
|
|
|
indigo
|
04.04.2024, 09:30 | #13312
|
nevoľte IK, v USA sa naučil tolerancii k lgbt...to kde sme aby napr . predseda niekde pod Poľanou bol riťopich, príde k nemu traktorista ,,vy ste gdoo....tak brav za brava lebo obaja máme gumy od hoven"...voľte PP lebo on sa otvorene priznáva k orientácii na Rusko, kde táto pliaga je zákonom označená za osobitnú kategóriu. Lubrikanti namiesto vďaky za snahy o ich prevýchovu utekajú z Ruska a označujú svoju vlasť za fašistickú, lebo kategorizácia ľudí do skupín je vraj sociálny darwinizmus, čo je podľa nich základný znak fašizmu....voľte čestného čo skoro nič nevlastní....tak hor sa na IQ test národa
|
|
|
majka
|
04.04.2024, 09:09 | #13311
|
Benzín máme najdrahší v okolí. Fico v minulosti za to vládu kritizoval
42
Vodiči na Slovensku tankujú najdrahší benzín v regióne. Liter najpredávanejšieho benzínu sa priemerne predáva za 1,64 eura za liter. To je o tri centy viac ako u susedov v Rakúsku. Najlacnejší mali 95-oktánový benzín v Česku, kde ho predávali za 1,52 eura za liter. Pri natankovaní plnej 50-litrovej nádrže je rozdiel zhruba šesť eur.
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 12:01 | #30784
|
| |
je po voľbách, toto už nie je problém...a za všetko môže Radičovej vláda a Matovič...
|
|
|
| |
Markuss
|
04.04.2024, 08:17 | #30781
|
| |
a aj preco taký titulok.
Európske vlády musia ešte viac nastaviť svoje ekonomiky na vojnový stav. Je potrebné, aby sme skutočne riešili nedostatok zdrojov, ktorý má Ukrajina v boji proti Rusom, ale vieme tiež, že európski spojenci nemajú dostatok ľudí potrebných na posilnenie vlastnej obrany.
|
|
|
Lajos
|
04.04.2024, 08:04 | #13309
|
|
HADOVI SA NEDÁ DÔVEROVAŤ
|
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 22:58 | #13308
|
|
Vidlákovy kydy: Česká politika po slovensku
|
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 07:17 | #30778
|
| |
Vďaka do CZ za podporu. Včera debata s Babišom, paráda.
Ten chlap hovorí ako mu huba narástla, otvorene, úprimne, priamo a jasné veci vie pomenovať.
|
|
|
majka
|
03.04.2024, 22:41 | #13307
|
|
Vo Fortune na buznu 2,30
|
|
| |
slaven
|
03.04.2024, 22:43 | #30771
|
| |
no vidíš, že si to pochopil, keď som Ti ten tvoj grc 3x zmazal z hlavnej diskusie
|
|
| |
majka
|
03.04.2024, 22:45 | #30772
|
| |
V Bratislavskom kraji na Buznu kurz 85,00
|
|
| |
Lajos
|
03.04.2024, 22:48 | #30773
|
| |
Teba si predstavujem že si pri tom aj honíš péro, je to tak?
|
|
| |
Bond007
|
03.04.2024, 23:03 | #30777
|
| |
Už si si podal Majko? No buzničky v BA kraji budú hromadne voliť Ivanka, to preto
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 07:55 | #30779
|
| |
Presne tak a zvyšok Slovenska si zvolí rovno buzničku
|
|
| |
slaven
|
04.04.2024, 11:04 | #30782
|
| |
100x lepší buzerant normálny ako človekl čo podporuje chorú LGBT propagandu.
Mne naozaj buzík nevadí, ani lezba ... ale choré veci, ktoré sa teraz dostávajú do sveta mi vadia, napr. zmena pohlaví, ovplyvnovanie už m malých detí chorou propagandou ... a vecami ako ked chlap si povie ze je zena a ide na zensky zachod a ked mu povies, ze je chlap, TAK ty budes mat problemy, stihanie ... vela toho je. DAKUJEM, NIE!
|
|
| |
Michalides
|
04.04.2024, 12:00 | #30783
|
| |
vzhľadom na Pelleho históriu vyjadrení a činov, bude s kľudom o 2 roky podporovať to, čo nenávidíš
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 22:37 | #13306
|
|
Najnovšie vyhlásenie USA o útoku v Crocuse robí ruské protiteroristické vyšetrovanie dôležitejším ako kedykoľvek predtým
|
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 22:37 | #13305
|
|
EÚ pred rozhodnutím o zrušení elektronického poštového tajomstva
|
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 22:36 | #13304
|
|
Prechod na elektrické autá vedie ku kolapsu siete – Kanada
|
|
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 21:57 | #13302
|
|
Roman Martiška: PELLEGRINIHO KO KORČOKOVI VO FINÁLE KAMPANE
|
|
|
|
majka
|
03.04.2024, 20:51 | #13301
|
Pellegrini hovorí, že neuteká z boja, lebo svoj politický súboj už dobojoval. Tvrdí, že ku kandidatúre ho presvedčila podpora ľudí.
Korčok podľa Pellegriniho nie je prezidentským kandidátom, pretože ho podporuje PS, SaS, hnutie Slovensko či Demokrati.
Spomenul, že on je skutočným občianskym kandidátom, lebo pre svoju stranu hlas vyzbieral 90-tisíc podpisov.
|
|
|
yakubu
|
03.04.2024, 17:24 | #13300
|
Matovič hovorí, že fotografie vznikli v čase, keď Náhlik kupoval dom v bratislavskej Vrakuni, o ktorom teraz Pellegrini hovorí, že ho využíva.
O existencii takýchto fotografií hovoril predseda Smeru Robert Fico už pred troma rokmi na loveckej chate, kde sa stretával s Miroslavom Bödörom, najbližšími ľuďmi zo Smeru a advokátmi. Fico v júli 2021 na chate povedal, že fotografie spravili slovenskí turisti v talianskej Verone a poslali mu ich. Peter Náhlik prešiel do Hlasu spolu s Pellegrinim v lete 2020. Počas prezidentskej kampane vyšlo najavo, že predseda Hlasu využíva jeho dom, ktorý má v bratislavskej Vrakuni a tiež lietadlo, ktoré patrí Náhlikovej firme.
Matovič už niekoľko týždňov tvrdil, že niektoré médiá majú „atómovku“ na Pellegriniho, ktorá sa týka jeho súkromia. Pripúšťal vtedy, že ak ju nezverejnia, spraví to on.
|
|
|
|
|
Svetonazor
|
03.04.2024, 17:19 | #13299
|
Podľa nemenovaných zdrojov z EÚ vraj predstavitelia Číny a Saudov vraj prosíkajú úniu, aby nevzala Rusom zmrazený majetok.
Dobrá správa je, že Európa je nakoniec kreatívna. Zlá je, že svoju kreativitu používa na sprosté manipulácie.
Viete si predstaviť, ako sa bude Čína plaziť pred európskymi predstaviteľmi? Ja len ťažko.
Skôr je to takto. Európa robila veľké ramená, že na tie peniaze siahne. Lenže nekompetentní zistili, že môžu zasiať obrovskú búrku a po takomto jednaní európsky trh masovo opustia zahraniční investori. Tak musia vycúvať. Aby nestratili tvár (ktorú stratili už dávno), vymysleli si báchorku, že ich niekto prosíkal a oni velkodušne privolili.
Tak takto trápne dopadla naša EÚ.
https://www.politico.eu/article/russia-frozen-assets-europe-confiscation-china-saudi-arabia/
|
|
|
majka
|
03.04.2024, 17:02 | #13298
|
Do prezidentskej kampane mali zasiahnuť tisícky letákov, ktoré vykresľujú Ivana Korčoka ako hrozbu pre krajinu.
„Korčok spolu s Matovičom, Šimečkom spravia všetko pre pád vlády!“ varuje žltý leták. Jeho tvorcovia tvrdia, že Korčok za nás nechá v Európe rozhodovať iných, oslabí Slovensko, budeme platiť za migrantov, zvýši sa hrozba terorizmu a navyše bude Korčok presadzovať LGBTI agendu na školách. Žiadne z týchto tvrdení nie je pravdivé.
„Nenechajte o vás rozhodovať Ivan Korčoka a bratislavskú kaviareň,“ vyzýva leták.
Podľa informácií Denníka N dala letáky v asi 10-tisícovom náklade vytlačiť spoločnosť MOON design so sídlom v Krompachoch na Spiši.
Ide o malú rodinnú firmu, podľa Finstatu dosiahla vlani zisk len 570 eur, rok predtým zhruba 1500 eur. Spoločnosť vlastnia otec a syn – obaja majú rovnaké meno Martin Lukáč. Syn pre Denník N uviedol, že nemá tlač na starosti a o letákoch nič nevie. Otec telefón už druhý deň nedvíha.
Firma neodpovedala ani na e-mailové otázky, v utorok ráno na svojej facebookovej stránke informovala, že je na ten deň z „technických príčin“ zatvorená.
Peter Pellegrini si vo vami spomínanej firme žiadne žiadne služby neobjednal,“ reagovala jeho hovorkyňa Patrícia Medveď Macíková.
https://img.projektn.sk/wp-static/2024/04/letaky.jpg
|
|
|
| |
majka
|
03.04.2024, 17:10 | #30758
|
| |
Na titulke najnovšieho vydania Extra plus je fotografia Vladimira Putina a titulok „Aký štátnik, taký štát!“ V časopise sa dočítate, že Rusko sa „stáva ukážkou ešte ako-tak fungujúcej demokracie“ a Európsku úniu riadia diktátori.
„Teraz sa musíme aj my zbaviť týchto svojich diktátorov. Musíme ich vymeniť za nášho Putina. Ruské voľby nech sú nám v tom vzorom. Iba tak zabránime čoraz aktuálnejšej hrozbe vojny,“ napísal pre Extra plus Róbert Merva, riaditeľ vydavateľstva Torden a bývalý šéfredaktor dezinformačného a proruského webu Hlavný denník.
Pellegrinimu robil kampaň aj lifestylový časopis Maxim, prezidentského kandidáta dal na titulku namiesto sporo odetých modeliek a urobil s ním aj nekritický rozhovor.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
03.04.2024, 17:16 | #30759
|
| |
korcokovi robi kampan 95percent medii...to uz nespomenies
|
|
| |
Svetonazor
|
03.04.2024, 17:20 | #30761
|
| |
majka ty nemáš chybu - tebe snáď za to aj platia!?
|
|
| |
Lajos
|
03.04.2024, 22:59 | #30775
|
| |
Platia mu a honí si péro, pozri hore :)
|
|
| |
Bond007
|
03.04.2024, 23:02 | #30776
|
| |
Majko bude možno trans pred operáciou a už si tu v diskusií zvyká na ženské meno
|
|
|
yakubu
|
03.04.2024, 17:02 | #13297
|
Volím Ivana Korčoka, vyhlásil predseda KDH Milan Majerský. „Stojí si za svojim slovom a a ctí si ústavu a rovnako tak aj manželstvo ako zväzok medzi mužom a ženou,“ uviedol v stanovisku.
,,Od prezidenta očakávam rešpektovanie ústavných hodnôt. Rešpektovanie hodnôt právneho štátu a spravodlivosti. Očakávam, že bude chrániť Slovensko pred medzinárodnou izoláciou a z jeho postojov bude vždy nepochybné, že Slovensko patrí do Európskej únie a NATO. Ivan Korčok je jediný relevantný kandidát, ktorý má v týchto otázkach jasno a deklaruje ich svojimi postojmi a skutkami,“ uviedol tiež.
|
|
| |
Svetonazor
|
03.04.2024, 17:21 | #30762
|
| |
Tak je mužom v ich vzťahu jeho žena. Ona to bude riadiť.
Tá druhá, nie prvá s ktorou sa rozviedol, tam si tiež rovnako stál za slovom.
|
|
|
Svetonazor
|
03.04.2024, 16:24 | #13296
|
Jedno ma zaujíma - čo také vážne nám chce povedať volička Korčoka dnes, pár dní pred voľbami, na RTVS?
Nejde o nič iné, ako o snahu mobilizovať sebepodobných, pretože zvyšok akurát len naštve.
Ukážkové zneužitie verejnej funkcie. Ak by si takéto vysielanie vyžiadal napríklad premiér, presne túto nálepku by to dostalo. Ale Čaputová nie, ona predsa môže. Podľa ich logiky.
|
|
| |
Svetonazor
|
03.04.2024, 16:25 | #30750
|
| |
super komentáre, nakladajú jej riadne tu: Link FB príspevok
|
|
| |
slaven
|
03.04.2024, 16:33 | #30751
|
| |
ups, sa čudujem, že radšej nezakázala komentáre  
|
|
|
| |
yakubu
|
03.04.2024, 16:15 | #30747
|
| |
KDH podporuje Korčoka.
|
|
| |
slaven
|
03.04.2024, 16:18 | #30748
|
| |
Vedenie KDH áno. Ale videl si čo dnes vyšlo von? Zakladatelia KDH sa striktne vyjadrili proti Korčokovi. Určite si to videl.
A pred chvíľkou niečo o veľkom kresťanovi dal von Zoro - Link YouTube video
|
|
|
| |
yakubu
|
03.04.2024, 16:38 | #30752
|
| |
Podstatné je vedenie a nie čo hovorí Zoro a nejakí ľudia v regiónoch.
|
|
| |
slaven
|
03.04.2024, 16:40 | #30753
|
| |
Krásne si to povedal, tak progresívne. Čo tam po ľuďoch. Zapredané vedenie, to je dôležité.
Verme že voliči KDH nie sú hlúpi.
|
|
| |
yakubu
|
03.04.2024, 16:40 | #30754
|
| |
A ten Z. Kollár len pokračuje v diskreditačnej kampani, šíri klamstvá, zlosť a snaží sa očierniť všetkých mimo vládnej koalície. Asi prečo? Lebo vrana k vrane sadá, mafián mafiána si hľadá.
|
|
| |
yakubu
|
03.04.2024, 16:45 | #30755
|
| |
a vieš čo je progresívny?
1. pokrokový
2. vzostupný
Slovo progresívny vyjadruje inovatívny, pokrokový prístup a usiluje o zlepšenie. V zásade ide o niečo, čo sa snaží posúvať spoločnosť, technológie, myslenie alebo kultúru vpred. Môže to znamenať podporu zmien, reforiem, inovácií alebo modernizácie v rôznych oblastiach života. Príklad: pranie bielizne v studenom potoku alebo pokrok - v automatickej práčke.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
03.04.2024, 17:09 | #30757
|
| |
tak hadam progresivnost v technologiach nechces spajat s politikou.. a to myslenie,spolocnost a kultura..sam vidis ten pokrok.. 
|
|
| |
yakubu
|
03.04.2024, 17:19 | #30760
|
| |
To je len vysvetlenie pojmu. Aby sme vedeli o čom sa bavíme. A progresivci ešte ani nemali príležitosť viesť krajinu dlhší čas. Vďaka Smeru, SNS a aj Hlasu sme pozadu vo všetkom.
|
|
| |
slaven
|
03.04.2024, 17:24 | #30763
|
| |
Choré veci ktoré podporuje strana PS sú pre Teba yakubu pokrokom?
Ďakujem pekne.
Pozri sa do EÚ, čo ten progresivizmus robí s krajinami, ľuďmi. Otvor oči, nebuď ako zaslepený majko, veď ten sa už úplne zmagoril.
|
|
| |
yakubu
|
03.04.2024, 19:56 | #30766
|
| |
Choré veci? Aké? Ktoré im pripisujú trollie farmy? Robíte z nich strašiakov. Sú medzi nimi veľmi erudovaní a vzdelaní ľudia. Taký Odor by si zaslúžil omnoho väčší rešpekt a podporu, lebo sa snažil Slovensko posunúť k lepšiemu. Teraz máme mafiu ktorá rieši len seba.
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 14:54 | #13293
|
|
Roman Martiška: BOZK SMRTI OTCOV KDH SVOJIM NASLEDOVATEĽOM
|
|
|
|
Lajos
|
03.04.2024, 14:53 | #13292
|
|
ONI VOLIŤ PÔJDU, A TY?
|
|
|