POLITICKÁ DISKUSIA
|
Lajos
|
20.05.2024, 22:07 | #13776
|
|
Peter Tóth: ŠERBLÍKY, CHCETE LIEČIŤ DEMOKRACIU? UZNAJTE DIAGNÓZU!
|
|
|
|
majka
|
20.05.2024, 19:06 | #13775
|
Video s útočníkom na premiéra nahral príslušník ochranky. Z úniku zatiaľ nie je nik obvinený
Autorom uniknutého videa z policajnej stanice s útočníkom na premiéra Roberta Fica je príslušník úradu pre ochranu ústavných činiteľov Juraj F.
Hlas tohto príslušníka štátnej ochranky navyše spoznal ďalší zdroj, keď video vysielali v televízii.
Verejne pred novinármi o tom, že autorom videa je príslušník ochranky, hovoril bývalý policajný prezident Štefan Hamran.
Tento člen štátnej ochranky si okrem nakrútenia videa so strelcom s vysokou pravdepodobnosťou odfotografoval aj jeho občiansky preukaz, ktorého snímka sa takisto šírila internetom už pár hodín po útoku.
Aj pre šírenie občianskeho preukazu bolo rýchlo po atentáte známe meno 71-ročného útočníka Juraja C. Aj na základe videa zasa aj koaliční politici hovorili, že útočník mal politický motív – nesúhlas s vládou.
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 21:11 | #31733
|
| |
našli ste si svoje a už len toto riešiť
to svinstvo a všetko za tým je nepodstatné, bravo, tlieskam
krásny progresívny prístup a znova zlyhanie
|
|
| |
Lajos
|
20.05.2024, 22:07 | #31735
|
| |
video z nemocnice?
toto ich trápi že sa priznal?
|
|
|
|
Markuss
|
20.05.2024, 18:29 | #13774
|
|
Inak aj rakúske štátne medium konspiruje... Len N-ko a yakubu nie
|
|
|
| |
majka
|
20.05.2024, 19:18 | #31730
|
| |
Šéfka obranného výboru Spolkového snemu Marie-Agnes Strack-Zimmermanová vyjadrila nepochopenie a rozhorčenie nad použitím hashtagu „Solidarita EÚ“ európskou komisárkou pre krízový manažment v príspevku o nehode vrtuľníka s iránskym prezidentom .
Informuje o tom "Európska pravda".
Pod príspevkom eurokomisára vidieť množstvo rozhorčených komentárov. Rozhorčene reagoval aj nemecký parlament.
"Je pre mňa absolútnou záhadou, ako môže Európska komisia preukázať solidaritu EÚ s Iránom. Aký úbohý hashtag, aký výsmech statočných bojovníkov za ľudské práva v Iráne. Čakám na vysvetlenie," napísala Marie. -Agnes Strack-Zimmerman.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
| |
Markuss
|
20.05.2024, 19:43 | #31731
|
| |
Videl som aj #solidarita s Izraelom aj u Zuzany. A tam je to samozrejme úplne iné
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 22:02 | #31734
|
| |
od nasej krasnej Zuzanky? jedine: #AllForNetanjahu
|
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 21:06 | #31732
|
| |
iny muz bol urcite slusny a zdvorili a nemal ziadne debilne poznamky a podobne
proste bol to klasicky progresivny liberal
|
|
|
majka
|
20.05.2024, 17:33 | #13772
|
SNS chce zatlačiť na satirickú stránku Zomri, extrémista Bombic zverejnil fotku dieťaťa údajného admina
Ďalší, kto by stránku Zomri rád umlčal, je extrémista a antisemita Daniel Bombic, ktorý na sociálnych sieťach vystupuje ako Danny Kollár. V sobotu zverejnil sériu fotiek, na ktorých niekto tajne zachytil jedného z údajných administrátorov na miestach, kde sa bežne pohybuje.
Medzi fotkami je aj záber, ako muž, ktorý je údajne jedným z administrátorov, vedie dieťa do škôlky. Bombic uviedol aj to, v ktorej obci sa táto škôlka nachádza. Takisto je tam fotka údajného auta tohto muža s poznávacou značkou.
Urobil to na platforme Telegram, kde má približne 60-tisíc sledovateľov. Toto publikum Bombic dlhodobo popudzuje aj proti administrátorom Zomri, označuje ich za „potkanov“ a posiela im odkazy, že „prichádza ich čas“.
Bombic je zároveň spojencom politikov vládnej koalície, v jeho internetových prenosoch už účinkovali Danko, Taraba, Blaha, vicepremiér Robert Kaliňák (Smer) alebo minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas).
|
|
|
|
|
Svetonazor
|
20.05.2024, 15:22 | #13771
|
V ďalšej relácii ale predsa len náznak zdravého rozumu.
Hovorí tam mladý človek zo Sokratovho inštitútu o aktuálnej atomizácii spoločnosti. Myslím, že to pomenovali správne - dnesní ľudia dnes žijú úplne vykorenení. Niekde sa narodia, potom sa presťahujú za školou a následne sa znovu sťahujú za prácou. Výsledok sú ľudia bez dlhodobých priateľstiev. No a po 30-tke sa už ťažko hľadá priateľ na celý život.
Ono to má ale pokračovanie. Z hladu po sociálnych kontaktoch (ktoré samozrejme hľadá a nenájde na Facebooku alebo Instagrame) sa takýto človek pridá do nejakej komunity, lenže tak s ňou nezdravo zrastie, že nie je schopný tolerovať iné.
Výsledok vidíme okolo. Netýka sa len priateľstiev, ale rovnako tak aj rodín.
Človek bez koreňov, ale zato individualista, má ťažký život.
Neodsudzujme ho. Toho, kto ale takýto život propaguje, toho súdiť môžeme.
|
|
|
Lajos
|
20.05.2024, 15:14 | #13770
|
|
Pre tých čo zabudli ...
|
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 17:40 | #31728
|
| |
Humus, ktorý viedol priamo k atentátu
|
|
|
Svetonazor
|
20.05.2024, 15:11 | #13769
|
Ďalší deň a ďalšia premárnená šanca pre verejnoprávny rozhlas
Práve som dopočúval reláciu Z prvej ruky. Výber hostí nasledovný:
Radovan Geist z portálu euractiv
Daniel Milo mimovládkar z Globsecu
Trápne momenty?
- Mila predstavila moderátorka ako "nezávislého" analytika.
- Geist hovoril, ako sa ani politici hlavného prúdu neštítia používať hoaxy a ako jediný príklad uviedol Smer. Minútu pred koncom relácie to moderátorka akože skorigovala, že aj vláda pred ňou klamala a zavádzala.
Takže traja debatujú o zavádzaní verejnosti a sami pri tom robia presne tie fauly, o ktorých hovoria. Drobné lži, ktoré desať rokov trávia našu spoločnosť.
Fuj.
|
|
|
| |
Markuss
|
20.05.2024, 14:14 | #31725
|
| |
BTW - aj o Assange-ovi sa práve rozhoduje - aj tam našej bojovníčke za ľudské práva jazyk neslúži, rovnako ako jej dvornému adlátusovi Šimečkovi.
Kolko článkov na tieto dve témy napísal MM Šimečka, Leško, Hríb? alebo taký Šnídl?
|
|
|
yakubu
|
20.05.2024, 13:25 | #13767
|
|
K tomu, za čo sa odstupuje..Pamätám, ako minister obrany odstúpil v roku 2006, lebo spadlo lietadlo s vojakmi ( nijak za to nemohol) a ešte bol aj na pohreboch..áno, dakedy naša politika mala aj kus chochmesu. Liška sa volal
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 13:38 | #31719
|
| |
Súhlaš, Šimečka za to burcovanie ľudí a následok - atentát na premiéra krajiny by mal okamžite odstúpiť a vypadnúť z politiky
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 13:38 | #31720
|
| |
3 cm nižšie je o tom článok, progresívny extrémizmus
|
|
| |
StanoDianiska
|
20.05.2024, 13:45 | #31721
|
| |
Takže aj Blaha alebo Fico by mali okamžite odstúpiť a vypadnúť z politiky za to burcovanie ľudí (napr. americká k...a)?
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 13:48 | #31722
|
| |
Fica ste už odstavili, apoň na dlhší čas. Blahu, no ten je na muške, dával by som si na jeho mieste veľký pozor. Hlavne keď sa dostane do EU parlamentu a ver mi, že sa tam dostane.
Ďalšie mená máš?
|
|
| |
Markuss
|
20.05.2024, 14:03 | #31723
|
| |
Pamätám, jak Mária Kolikova neodstupovala...
|
|
| |
Markuss
|
20.05.2024, 14:04 | #31724
|
| |
Pamätám jak Roman Mikulec neodstupoval a že bolo toho hodne... Vrátane Teplárne?!
|
|
|
Lajos
|
20.05.2024, 12:26 | #13766
|
|
Apolitické „peniaze“ ako prostriedok proti sankciám a zmrazeniu vkladov
|
|
|
|
Lajos
|
20.05.2024, 12:26 | #13765
|
|
Peter Tóth: KTO FINANCUJE PROGRESÍVNY EXTRÉMIZMUS?
|
|
|
|
Svetonazor
|
20.05.2024, 09:25 | #13764
|
Starý Šimečka tvrdí, že na zmierenie spoločnosti treba, aby sa zmenila politika tejto vlády.
Nápadne sa to ponáša na udalosti na Ukrajine, kde tiež vyhlasujú, že sa musí zmeniť Rusko, aby bol mier. Inými slovami - zmeňte sa len vy, my sa nemusíme, lebo my sme lietadlo.
A podobá sa to aj na reakcie Západu, ktoré zneužilo Minské mierové dohody na zbrojenie a získanie času. Rovnako tak teraz opozícia volá po ukľudnení, ale Šimečka už stihol oznámiť aj to, že plánuje ďalej organizovať protesty.
Prednedávnom to tu jeden čitateľ označil za narcistickú poruchu osobnosti a skutočne sa to na ňu podobá. Dnes je však iná doba a už sa zrejme nenájde 200 psychológov a psychiatrov, ako vtedy, keď napísali list so zhodnotením Mečiarovho duševného zdravia. Zrejme preto, že nemajú správne politické tričko a v médiách sa už neobjavia. Tí vybraní samozrejme priestor dostávajú neustále.
https://eduworld.sk/cd/jaroslava-konickova/7284/ako-spoznat-narcistickych-ludi-charakterizuju-ich-ti...
Takže opozícia má naďalej v tandeme s novinármi a mimovládkami okydávať Slovensko v zahraničí a USA naďalej môže destabilizovať celé regióny, ktoré má zadefinované ako svoje "strategické záujmy"?
Opýtam sa jednu vec - platia na Slovensku voľby a tá bájna demokracia? Či tu už vládu určujú novinári a mimovládky?
|
|
| |
Svetonazor
|
20.05.2024, 09:25 | #31714
|
| |
Pristúpiť na takéto návrhy by znamenalo, že vyhrali. Otvorené dvere ďalšiemu násiliu.
|
|
| |
Markuss
|
20.05.2024, 09:43 | #31715
|
| |
stačí, ked tento luxusný klub darmožráčov bude z roka na rok menší.
tiež majú svoje roky a hoci teda v živote veľa košiel nezodrali, predsa len strihajú meter. rovnako leško - starý prezlečený komunista.
takže kto sa dobrovoľne hrabe v takom hnoji, čistý nemôže byť
|
|
|
Markuss
|
20.05.2024, 09:15 | #13763
|
Tak a je to.
A vyšetrovateľ yakubu by expresne uzavrel vyšetrovanie do 24 hodín...
|
|
|
|
Lajos
|
19.05.2024, 17:47 | #13762
|
|
Začína Ukrajina podporovať terorizmus po celom svete?
|
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 07:28 | #31709
|
| |
Zaujímavý článok zo zahraničia o nás
|
|
| |
yakubu
|
20.05.2024, 08:12 | #31710
|
| |
Zaujímavý? Znoska nezmyslov, bludov, hoaxy a nepravdy. Takto konspirovat je fakt od veci, autor spája proruské narativy a je zjavne, že šíri rusku propagandu.
|
|
| |
Markuss
|
20.05.2024, 09:07 | #31711
|
| |
ty si hlavne obmedzený. ak mu vymazali FB do dvoch hodin po zadrzaní, tak asi sám v tom nebol. ta jeho obstarozná zena nevedela ani PC zapnút.
Takí ako ty by to najradsej zamietli pod koberec a odmávali s tým, ze je vsetko jasné...
Ale pozri si tie náhodicky... Myrotvorec a nehody vrcholných predstavitelov - aj toho brazílca, ale aj Rúháního vcera
|
|
| |
slaven
|
20.05.2024, 10:48 | #31716
|
| |
yakubu, na Teba je už normálne škoda reagovať, škoda slov
|
|
| |
yakubu
|
21.05.2024, 08:02 | #31741
|
| |
Správne označuje Ukrajinu za spoluzodpovednú za konflikt pre jej genocídne akcie v Donbase, a preto slovenský premiér odmieta akúkoľvek možnosť vojenskej podpory Kyjeva. Jeho politika má širokú podporu verejnosti, keďže priateľstvo medzi Slovákmi a Rusmi je mimoriadne silné.
Toto sú také drísty a nezmysly, aká genocída,, aká spoluzodpovednosť, odmieta vojenskú pomoc (veď ju podporuje), aká široká podpora verejnosti,aké priateľstvo medzi Slovákmi a Rusmi? V dvoch vetách samé manipulácie, resp veci, čo nie sú pravda.
|
|
|
Lajos
|
19.05.2024, 17:47 | #13761
|
|
Martin Kučera – Čo sa to stalo nečakane?
|
|
|
|
Lajos
|
19.05.2024, 17:46 | #13760
|
|
Estónsko bráni ruským deťom učiť sa svoj rodný jazyk
|
|
|
|
Lajos
|
19.05.2024, 17:46 | #13759
|
|
Roman Martiška: KOALÍCIA ODVRÁTILA DVE NEMALÉ POLITICKÉ CHYBY!
|
|
|
|
slaven
|
19.05.2024, 16:26 | #13758
|
Ze 2h po atentáte mal ten páchateľ vymazané svoje diskusie, sociálne siete...
Takže nebol sám, niekto mu to musel zmazať.
Podľa niektorých to možno zmazal Fico...
Uvidíme co sa zistí ďalej.
|
|
|
yyyy
|
19.05.2024, 02:38 | #13757
|
Ohromná iniciatíva kontráša Petra Pavla s delostreleckou muníciou začína dostávať trhliny.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-spanelska-vladni-strana-chce-zablokovat-zbrane-pro-c... Ak sa vám to nechce celé čítať tak len krátky úryvok /podľa žurnalistov dnešnej doby vytrhnutý z kontextu/:
Podle dokumentu zbraně prodává indická firma, náklad nakupuje bulharská firma a jako konečný uživatel je označeno české ministerstvo obrany. Jde o 80 000 granátů ráže 120 milimetrů a 50 000 granátů ráže 125 milimetrů.
|
|
|
|
| |
Bond007
|
18.05.2024, 23:42 | #31701
|
| |
Ako sa dozvedáme, Juraja potom prijali do Slovenského spolku spisovateľov a na kolegov z klubu nazeral z výšky. “Nikdy neprijal iný názor, nemalo zmysel mu oponovať. Bol vyhranený voči komunistom, potom proti stranám, ktoré ich nasledovali, či už SDĽ, Hlas, Smer. Obviňoval ich zo všetkého, mal k nim averziu,” pokračuje kolegyňa. “To, že sa angažuje príliš, sme sledovali aj u neho na facebooku. Bol agresívny, niekedy som až nechápala, že mal odvahu zverejniť nejaké statusy, no vyplývalo z nich, že Ficovi neprial nič dobré, boli tam náznaky vyhrážok.” Dodala, že si mnohí po voľbách všimli, že na sociálnej sieti zverejnil niečo v zmysle, že Ficovi pomôže už len guľka
To, že sa s Jurajom C. diskutovalo skutočne náročne, potvrdil aj bývalý rozhlasák a novinár, dnes už 80 ročný dôchodca Jaroslav Burjaniv. “Práve on ma nahovoril, aby som do klubu Dúha vstúpil, bol jedným z jeho zakladateľov. S manželkou sme boli kedysi na Kryme a niečo som o tom zverejnil na facebooku. On ma verejne označil na Putinovho agenta, že odtiaľ za propagandu dostávam peniaze, s ním sa nedalo diskutovať. Tak som ho jednoducho zo svojho života vylúčil. To bolo v roku 2019, viac sme sa nestretli, prestal do klubu chodiť,” spomína Jaroslav.
|
|
| |
Michalides
|
19.05.2024, 10:27 | #31704
|
| |
Takže dedko bol proti Ficovi už pred rokom 2019…všetko od SDĽ, Hlas a Smer preňho bolo zle lebo nástupcovia komunistov …
|
|
|
yakubu
|
18.05.2024, 22:08 | #13755
|
|
Tento čas je najautentickejším testom toho, kto v politike má na srdci verejné dobro, kto cíti zodpovednosť za ľudské osudy, kto vníma všetkých ľudí v tejto krajine ako spoluobčanov. A kto čaká na vhodnú chvíľu, aby sa vrátil k politike nepriateľov a dával povel na lynč.
|
|
|
Svetonazor
|
18.05.2024, 20:29 | #13754
|
Cítim, že nebude trvať dlho a opozícia si začne ako údajná obeť klásť podmienky. Svoje už uviedol Matovič, Naď sa prehlásil za slušné a odborné lietadlo no a teraz už len počkať na zvyšok, s čím vyrukujú.
Na okrúhle stoly mala Čaputová 5 rokov. Rovnako novinári mali x rokov, aby pozývali do diskusií všetkých, nielen kamošov. Teraz je neskoro plakať nad rozliatym mliekom.
|
|
|
|
yakubu
|
18.05.2024, 12:13 | #13752
|
Minister Tomáš Taraba pokračuje v burcovaní svojich fanúšikov proti novinárom a niektorým opozičným stranám. V statuse na Facebooku znovu opakuje svoj názor, že za atentát podľa neho môže Denník N a „nenávistná časť opozície“.
V komentároch pod Tarabovým statusom sa to znova hemží verbálnou agresivitou, pribúdajú komentáre o „potkanoch“, „hyenách“ a výzvy na rozpustenie PS.
Taraba je zlý človek.
|
|
| |
true
|
18.05.2024, 14:11 | #31692
|
| |
Tomáš má pravdu
|
|
| |
true
|
18.05.2024, 14:11 | #31693
|
| |
A vy progresivci mlcte, skoro ste zabili Fica, smradi
|
|
| |
Markuss
|
18.05.2024, 14:26 | #31694
|
| |
Matovič je zlý človek, Naď je zlý človek.
To mňa tak napadlo a to ani kktiny n fajsbuk nechodím čítať.
Každý kto to robí je masochista a voyeur
|
|
| |
yakubu
|
18.05.2024, 15:51 | #31695
|
| |
Bohužiaľ v politike je takých zlých ľudí viac. Progresivci nikoho skoro nezabili, bol to jeden konkrétny človek. Nenalepkujte.
|
|
| |
slaven
|
18.05.2024, 16:47 | #31696
|
| |
Yakubu, nie progresivci, ale jeden progresívec to spáchal
To nie je nálepka, ale fakt
|
|
| |
yakubu
|
18.05.2024, 19:35 | #31697
|
| |
Zato že to tvrdíte ešte to neznamená že je progresívec. Veď bol zradikalizovany, chválil slovenských brancov a mal rôzne názory. Vy z neho chcete silou mocou robiť progresivca aby ste na nich mohli útočiť. Kde je mier o ktorom stále pri Ukrajine tocite?
|
|
| |
Svetonazor
|
18.05.2024, 20:37 | #31698
|
| |
Bol na protestoch PS, držal ich transparenty, nadával na vládu.
To nebude progresívec, to bude asi fanúšik Mečiara.
Ty si debil yakubu ale vážne. Ty si tak serieš sám do huby a podľa mňa si to ani neuvedomuješ, že to robíš.
|
|
| |
StanoDianiska
|
18.05.2024, 21:10 | #31699
|
| |
Dáš zdroj, kde je písané/ukázané, že bol na protestoch PS?
|
|
| |
slaven
|
18.05.2024, 22:45 | #31700
|
| |
Stano, rovnakú otázku si dal aj mne. Odpísal som Ti. Nereagoval si.
Fotiek, videí je plný internet. To vážne si nevidel? Neverím
Mam Ti to zozbierať a dať sem?
|
|
|
| |
slaven
|
19.05.2024, 09:56 | #31703
|
| |
OK, nebol voličom PS, presvedčil si ma.
A ani nebol proti vláde, Ficovi, on to vlastne ani nepovedal.
Len mu preskočilo, preto ho chcel zabiť.
Žiadna politika v tom nebola.
Máš pravdu.
|
|
|
Lajos
|
18.05.2024, 11:35 | #13751
|
|
Michal Zoldy: O ČOM CHCE PAVOL DEMEŠ HOVORIŤ S CHMELÁROM?
|
|
|
|
Lajos
|
18.05.2024, 11:34 | #13750
|
|
Roman Martiška: KTO TO PODÁVA FAJKU MIERU? FARIZEJI, KTORÍ VEDIA, ŽE JE ZLE!
|
|
|
|
Lajos
|
18.05.2024, 11:34 | #13749
|
|
Útok na pravdu
|
|
|
|
Lajos
|
18.05.2024, 11:33 | #13748
|
|
Peter Tóth: ŠERBLÍKY VYDALI VYHLÁSENIE A IDÚ SI ĎALEJ SVOJE
|
|
|
|
Lajos
|
18.05.2024, 11:33 | #13747
|
|
Roman Martiška: ROKOVANIE O ZMIERI? NAJSKÔR ZHODA NA ZÁKLADNÝCH OTÁZKACH!
|
|
|