POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 559 | 560 | 561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 > >>

Redbul 16.03.2023, 22:37 | #4856
akurat som kukol clanok o Ruskej ponorke Belogrod a az mi zle prislo.s jadrovymi hlavicami s nazvom Poseidon.A budu stale rypat do tych Rusov.Uz len s tymto mozu prakticky vymazat cely svet**27mier,mier**03.
  Redbul 16.03.2023, 22:40 | #13530
  Oni si ani neuvedomuju co je to za sila.To ani americania nemaju taketo systemy.Rozumny clovek musi hovorit len o mieri**26.
  true 16.03.2023, 22:42 | #13532
  a zapredana vlada aj Slovensko chce do vojny s Ruskom zatiahnut **16**16**16
  true 16.03.2023, 22:42 | #13533
  chore jebnute hlavy **16**16**16
  true 16.03.2023, 22:42 | #13534
  a pritom ani to ne je vlada - nemaju doveru **16**16**16
  Redbul 16.03.2023, 22:43 | #13535
  Na to neexistuju ziadne obrane mechanizmy,cim disponuje Rusko.To je hrozive.Ale halvna vec,ze porazime Rusko!**27.
  Redbul 16.03.2023, 22:43 | #13536
  nechcem sem to davat.To sa hocideee dohladat.
  ball8 16.03.2023, 22:44 | #13537
  Tie systéme tam budú plus mínus to isté. Či more, či zem-vzduch. Či ma niekto o pár kusov viac, alebo trošku rýchlejšie/presnejšie, to je už úplne jedno pri tom množstve. Keď budú nenormálni, tak to použijú a život, ako ho poznáme, bude zlikvidovaný. Nie, že by vymrelo celé ľudstvo, ale dôsledky by boli dosť katastrofálne. Preto žiadam ruSSko, aby sa stiahlo na svoje územie a neprovokovalo celý svet.
  Redbul 16.03.2023, 22:49 | #13538
  2 vystrely vraj ma silu znicit napr.celu Velku Britaniu.Proti tomu to sa neda bojovat.**27**14Ja som rozmyslal,ci toto napisem,aby to zle nevyznelo.Ale tu si treba uvedomit,neda sa proti Rusku zvitazit.
  Redbul 16.03.2023, 23:02 | #13541
  asi *vystreli ze.Ale to je jedno.Na zaver dnesneho dna som len chcel povedat,ze ma to desi.To je neuveritelne,aky maju potencial.Boh nas ochranuj,aby sa toto nikdy nepouzilo**14
  ball8 16.03.2023, 23:06 | #13542
  No neviem, to by museli byť iné atómovky, aby 2 zničili Britániu. Zober si, že 1 atómová bomba by nezničila ani celú Moskvu. Na internete nájdeš rôzne simulácie, ako by prebiehala jadrová vojna, koľko hlavíc by bolo použitých a koľko ľudí by pri tom zomrelo. Ale hej, stačí, aby chorému Putlerovi preplo a nejakí z jeho armádnych poskokov s ním súhlasili (neviem presne, aký majú proces pri spustení jadrového útoku, ale určite je to súhlas prezidetna + súhlas veliteľa ozbrojených síl a určite ešte niekto ďalší tam bude). To už by bola ale reťazová reakcia. Aj keby sa rozhodli použiť len nejakú taktickp jadrovú zbraň na Ukrajine, mohli by sme vtedy očakávať plné zapojenie NATO do konfliktu a pochod na Moskvu.
  peto10 16.03.2023, 23:13 | #13545
  ball, ale russaci maju predsa jadrove hlavice 149. generacie, tam staci jedna o velkosti tenisovej lopticky a briti su v riti
uz len dohnat technologicku vyspelost aj v inej technike, aby napr. nemuseli bojovat 60-rocnymi tankami T-62
  Redbul 16.03.2023, 23:16 | #13546
  Toto je ina pozicia,ako ine vojny.Rusko ma tuto poziciu,a my to musime respektovat pre mier.To je jedno,ze ja iklinujem k rusom.Vojnu neznasam,a odsudzujem.Ale treba racionalne uvazovat.Tu sa naozaj hovori,keby Rusko bolo zahnane do kuta na pokraji zaniku,tak Rusko to pouzije.Takze zbytocne vsetko,To je vsetko len taky falosny marketing americanov okolo tohto konfliktu.Oni vedia o co ide.
  ball8 16.03.2023, 23:17 | #13547
  Keby to najstaršie, čo používajú na Ukrajine, boli T-62. Používajú aj techniku vytvorenú okolo roku 1950.
  ball8 16.03.2023, 23:20 | #13548
  Však mi racionálne rozmýšľame. Rusko musí byť vyhnané za svoje hranice a následne môžu začať súdne procesy. To je úplne racionálne uvažovanie. Doslova by som povedal, že každé iné uvažovanie je iracionálne. Lebo myšlienka, že agresorovi necháš kus svojej krajiny je doslova iracionálna. Ako keby nás napadli trebárs Maďari, alebo Poliaci (čisty hypotéza a verím, že k ničomu takému nikdy nepríde, lebo tieto štáty sú vyspelé, narozdiel od nazi ruSSia) a nárokovali si naše územie (BA, Kysuce, Orava). Nikto na Rusko útočiť nechce, ani Ukrajina. Všetko, čo chcú, je oslobodiť svoje územia od ruSSkých okupantov. Rusko sa rozpadne zvnútra.
  ball8 16.03.2023, 23:25 | #13549
  Gramatické chyby si nevšímajte, v poslednej dobe si vôbec nekontrolujem texty po sebe a potom, keď to čítam, je to des a hrôza **02 Slovenčinu ale ovládam, len odkedy ju moc nepoužívam, tak robím chyby.
  Redbul 16.03.2023, 23:31 | #13550
  na chyby sa kasli.To aj ja robim.Takto zamna**03Podmienky logicke:Krym musi zostat Rusky.A zostatok je podla mna pre Rusko vedlajsie.Plus zaruka pre Rusko,ze Ukrajina nevstupi nikdy do NATO,a skonci americka politicka aktivita na uzemii Ukrajiny nasmerovana voci Rusku**14**03A EU,nech sa paci nasledne pre slobodnu Ukrajinu.
  ball8 16.03.2023, 23:40 | #13551
  Redbul: Ja len aby sa do mňa niekto nenavážel kvôli slovenčine, ktorú skutočne ovládam, len momentálne je to v podstate až môj druhý najviac používaný jazyk a aj to vidno na tých mojich textoch **01 ... Podmienky jasné, Ukrajina musí získať všetky svoje územia vrátane Krymu. Ukrajina vstúpi do NATO v rozmedzí 2 rokov po vojne. Už len z dôvodu, že výrazne posilnia NATO, lebo ako jediná krajina budú mať reálne bojové skúsenosti. Zároveň sa Ukrajina stane súčasťou západného sveta (očakávaný vstup do EÚ).
  majster 17.03.2023, 09:27 | #13564
  ball, je veľká chyba že používaš len dva jazyky a nie hlavu, Rusko sa nestiahne z Krymu ani z dvoch východných republík a nikdy nedovolí aby Ukrajina vstúpila do NATO, neviem či pamätáš ako to bolo po rozdelení SSSR, ale asi nie a čo sa týka Poseidonu, tak ani na súš nepotrebujú, stačí oceán a pol Európy a Ameriky je v riti **08
  ball8 17.03.2023, 14:44 | #13589
  majster: Hlavu veru používam a myslím, že to vidno, nemám tam nasrané ako polovica tohto webu **02 Rusko bude na Kryme porazené. Či to bude tento rok, alebo budúci, alebo ten ďalší. Lepšie pre nich, keby prestali okupovať územia cudzích štátov. Ohľadom zbraní, USA majú podobné zbrane a systémy. Neviem, či sa mám báť akože, alebo čo. Ak tomu chorému človeku v Kremli prepne, tak bude celý svet trpieť. Snáď ho zožerie rakovina skôr, ako mu takto prepne.
true 16.03.2023, 22:19 | #4855
Aleksandar Vučič uviedol, že konflikt na Ukrajine priniesol Srbsku politické a iné problémy, ale napriek tomu, že Srbsko odsudzuje porušenie územnej celistvosti Ukrajiny, je rozhodnuté neuvaliť sankcie na Ruskú federáciu.
ball8 16.03.2023, 22:11 | #4854
Publikácia ForPost uvádza, že Rusom sa podarilo vyzdvihnúť americký UAV MQ-9 Reaper z dna Čierneho mora.

Novinári sa odvolávajú na zdroj blízky ruskému ministerstvu obrany.

Link na príspevok na doméne X.com

Hmm, smutné ale zjavne to bolo asi cielené toto zostrelenie drona v medzinýárodných vodách kvôli špionáži a okopírovaniu americkej technológie.

Som zvedavý, ako zareaguje USA na toto.
ball8 16.03.2023, 22:09 | #4853
V ruskom meste Kazaň sú školáci nútení naučiť sa robiť nacistický pozdrav (resp. pripomínajúci nacistické Nemecko) k piesni „Som Rus“.

Učiteľka/organizátorka na výkriky zo sály, že nie všetci prítomní sú Rusi, odpovedala: "urgentne emigrovať".

Ale nezabudnite, že nacisti sú na Ukrajine... **08**08**08

Link na príspevok na doméne X.com

Potom tu máme členov webu, ktorým vadí sexuálna výchova na školách. Toto by ale zjavne schvaľovali **08
true 16.03.2023, 21:09 | #4852
https://i.postimg.cc/Rhj0qVRH/photo-2023-03-16-20-59-39.jpg **26
true 16.03.2023, 20:45 | #4851
Choré veci aj k ďetom sa dostanú
  true 16.03.2023, 20:45 | #13505
  Mnoho detských príbehov má homosexuálnych hrdinov. Dozviete sa to až v závere.

link:
https://www.postoj.sk/126404/mnoho-detskych-pribehov-ma-homosexualnych-hrdinov-dozviete-sa-to-az-v-z...
  true 16.03.2023, 20:46 | #13507
  Niečo z Netflixu.

video : https://ulozto.cz/tamhle/8plBj69mN6WO#!ZJV3ZQR2ZwZkBGL3ATEvMzZ1AGNkA09KAx5GrwyJAxqfpJR4Zt==
  ball8 16.03.2023, 20:46 | #13508
  Čo mení orientácia človeka na tom, či je hrdina alebo nie?
  true 16.03.2023, 20:46 | #13509
  moje deti na týchto chorých veciach vyrastať nebudú
  ball8 16.03.2023, 20:49 | #13510
  Orientácia nie je choroba true.
  true 16.03.2023, 20:52 | #13511
  súhlasím, muž, žena, rodina
ostatné 200 rody a nebinárne zvrátenosti sú choroba
  true 16.03.2023, 20:52 | #13512
  túto zvrátenosť si si pozrel? link: #4838
  ball8 16.03.2023, 20:59 | #13513
  Teraz som si to pozrel, nechápem, čo sa ťa to dotýka, je to ich život. Ako keby ťa trápilo, že napr. ty si kresťaň, jedného suseda máš katolíka, druhého evanjelika, tretí vyznáva Alaha a štvrtý je ateista. S orientáciou je to to isté, proste sa ťa to netýka. Začne sa ťa to týkať, keby ťa taký človek úmyselne obťažoval. Pokiaľ si žije svoj život, nemáš jediný dôvod ho riešiť.
  true 16.03.2023, 22:21 | #13529
  mne to nevadí, že ty nechápeš - akceptujem to.
  ball8 16.03.2023, 22:41 | #13531
  V pohode. Ja len, že si to zober z druhej strany, ty môžeš vadiť nejakému homosexuálovi, že sa olizuješ so svojou manželkou/priateľkou niekde vonku. Tiež ťa nechá tak, lebo mu to je jedno. Tak prečo to nie je jedno tebe? **08
petert22 16.03.2023, 20:16 | #4850
Euro 7 Link na článok na doméne pravda.sk
  slaven 16.03.2023, 20:21 | #13500
  toto je mega oyeb celkovo, tieto normy vymyslene
------------------------------
zastavme tento EU debilizmus
  slaven 16.03.2023, 20:23 | #13501
  o chvilu pride Quake a povie, ze je to vsetko v poriadku a ze nevadi, ze male auto ako Fabia by zdrazelo mozno o 5000euro / len pre tento Eu EKO debilizmus
true 16.03.2023, 20:11 | #4849
Unikli nove obrazkove manualy ako poznat extremistu pre policiu SR **12

foto https://i.postimg.cc/yYmyy4zK/photo-2023-03-16-20-10-23.jpg
Markuss 16.03.2023, 20:09 | #4848
Vylepšovali systém a potom to druhé

https://hnonline.sk/svet/96072619-finsko-uz-nie-je-majstrom-sveta-vo-vzdelavani-mytus-ktory-trval-20...
  Markuss 16.03.2023, 20:10 | #13494
  Za koniec fínskeho úspechu môže podľa expertov migrácia a zmena osnov. Menilo sa totiž to, čo výborne fungovalo, len aby sa mohlo zaviesť niečo úplne iné a zdanlivo modernejšie.

Fínske školstvo je v medzinárodnom porovnaní stále dobré, avšak už nie je vynikajúce. Teraz je niekde medzi Tureckom a Čile.
  ball8 16.03.2023, 20:13 | #13498
  Stále majú ale školský systém ďaleko vpredu pred tým našim. Však ty to asi už aj môžeš posúdiť, alebo čoskoro budeš vedieť posúdiť (netuším, aké staré máš deti). Ja som mal v podstate pocit, že sa vzdelávam, až keď som bol na vysokej škole.
  slaven 16.03.2023, 20:25 | #13502
  - kde si chodil na strednu skolu, ze si sa tam nevzdelaval?
  ball8 16.03.2023, 20:39 | #13503
  KNM - Informačné a sieťové technológie, 4 ročné učivo sa dalo zvládnuť za cca 6 mesiacov, učil som sa úplne iné veci, ako boli tie v škole. Veľa vecí som mal v malíčku už počas základnej, na hodinách ohľadom programovania som často nahrádzal učiteľa.
  slaven 16.03.2023, 20:40 | #13504
  mal si prestupit na lepsiu skolu **01
  ball8 16.03.2023, 20:45 | #13506
  **01 Nemyslím, si, v tej dobe boli myslím iba 3 školy, kde sa tento odbor učil na strednej škole na Slovensku. Ale nejako mi to nevadilo, mal som čas aspoň na futbal a aj na život, však vzdelávať sa má človek sám, škola je len k tomu, aby ti dopomohla a nasmerovala ťa. Vysoká škola už bola o inom, tam som bol rád, keď som mal čas spať **01
  Markuss 16.03.2023, 21:05 | #13514
  Mali sme skvelé školstvo, aj vedcov, aj laureátov nobelovej ceny. Napr. Ilkovič.
Teraz tu je z roka na rok väčší bordel.
Na gympel berú aj trojkarov. To bola kedysi učnovka
  ball8 16.03.2023, 21:08 | #13515
  Markuss: Súčasné slovenské školstvo zaspalo dobu cca pri vzniku našej republiky **01 Škola by mala vyzerať úplne inak, inšpirovať sa Fínskom a Nórskom (zobrať si odtiaľ tie dobré veci) a snažiť sa spraviť trošku reformy. Doba sa neskutočne rýchlo mení a školy tieto zmeny akceptujú len veľmi minimálne.
  slaven 16.03.2023, 21:16 | #13519
  zo strednej skoly na VS sli jednotkari, max. dvojkari ...
bolo to o kvalite a teraz? na VS sa dostane aj uplny debilko a najhorsie na tom je to, ze ten debilko tu VS aj dokonci, toto je SVK skolstvo
  ball8 16.03.2023, 21:22 | #13520
  slaven: Neviem, ako to je teraz s podmienkami prijatia na vysokú školu. Na tej mojej vtedy boli prijímačky, alebo si musel dosiahnuť vysoký počet bodov za rôzne veci (informatické, matematické olympiády a umiestnenia na nich - môj prípad). Momentálne tam stále prebiehajú prijímačky, pokiaľ som dobre informovaný. Ono je to možno aj o škole, akú si vyberieš. Btw ja by som napr. známkovanie zrušil/pozmenil. Súčasný spôsob známkovania (1 až 5, A až Fx) je nezmyslelný. Boli by len dva stupne, prešiel/neprešiel. Ale k tomu by muselo dôjsť aj k totálnej zmene spôsobu výučby, čiže je to nereálne.
  Markuss 16.03.2023, 21:22 | #13521
  Hlavne pozvnikali všelijake paškoly. Sociálna práca, právo v Sládkovicove, Paneurópska koruna, Skalica..... Atď. Kto si zaplatí, dostane titul.
Odborné vzdelávanie dovidenia. Učilištia boli zrazu fuj, a po 30rokoch vymysleli duálne akadémie.... Hlavne že kedysi to bolo na učilišti normal, každý druhý týždeň prax. Aj bolo majstrov, aj odborníkov. Dnes nie je ani tých ani onych.
  ball8 16.03.2023, 21:38 | #13526
  Markuss: No, je potreba mať niekoho kvalifikovaného na ministerstve školstva. Ktorý bude mať vôľu dať veci do pohybu a vzdelávanie zlepšiť.
  Markuss 17.03.2023, 07:11 | #13560
  napr. Gröhlinga - typicky minister skolstva. Obuvník/kaderník, ktorý si zaplatil právo v Sládkovicove**26
  matejo 17.03.2023, 08:55 | #13562
  konečne niečo kde sa všetci zhodneme... VŠ už je momentálne biznis a vyštuduje ju každý dilinko... lebo počet ks a za to sú eurička.. a ako Markuss spomína, súkromne VŚ atď. . .
Quake 16.03.2023, 20:01 | #4847
Link na článok na doméne aktuality.sk
  Quake 16.03.2023, 20:01 | #13492
  Tak to asi nie je žiadna novinka, nie? **12
  true 16.03.2023, 20:12 | #13496
  pozri si video Quake

link https://ulozto.cz/tamhle/vpocOHdW6wq5#!ZJL4ZQR2AwOwBJLkMGx3AJZlAQSwMGIkqmMRq040sxMcLwSwLD==
  true 16.03.2023, 20:13 | #13497
  Včera na RTVS debatovali o tom, či majú alebo nemajú byť ruskí a bieloruskí športovci pripustení na olympijské hry. Zaujímavú tézu predniesol sám moderátor, ktorý poukázal na dvojitý meter, ktorí tu panuje. Američania zavraždili v Iraku minimálne 600 000 ľudí, ich vojnové besnenie bolo v rozpore s medzinárodným právom, no napriek tomu ich nikto neriešil ani odnikiaľ nevyhadzoval.

Reakcia bývalého hokejistu Valábika bola zdržanlivá, veľmi však šokovala reakcia komentátora a športového manažéra Alfonz Jucka, ktorý sa k tomu vyslovil takto: Nemôžeme to porovnať, vtedy Američania predsa nechceli obsadiť územie Iraku, je to niečo iné…“
  ball8 16.03.2023, 20:21 | #13499
  true: Ja by som na túto otázku dal tiež názor a uvediem príklad hokeja. V dobe, keď USA bojovalo v Iraku, nemal som pocit, že by v NHL robili propagáciu vojne, ako to robili v KHL. To je ten hlavný rozdiel, ktorý tam vidí hádam každý jeden človek. Nehovoriac o tom, keď sa niekde stretnú, napr. tenis, hráči Ukrajiny a Ruska. Nevieš si predstaviť, aké to musí byť pre športovca z Ukrajiny nastúpiť proti hráčovi z Ruska, ktorý verejne podporil vojnu (a že ich nebolo veru len pár). Všetka česť športovcom z Ruska, ktorý sa postavili proti. Väčšina z nich žije ale v USA, Veľkej Británií a podobne. Keby žili doma v Rusku, neodvážili by sa oponovať, lebo by im hrozilo 15 rokov za mrežami. Keby v tej dobe, keď USA bolo v Iraku, nejaký športovec sa vyjadril proti tomu, väzenie by mu teda ani zďaleka nehrozilo.
  Markuss 16.03.2023, 21:24 | #13522
  Irak, milión mŕtvych civilistov. To je ten rozdiel
  ball8 16.03.2023, 21:48 | #13527
  Markuss: Ja to neobhajujem. Je to odsúdeniahodné. Len som sa vyjadril k tomu športu. Btw true tu písal 600 000, ty milión, ja som sa dočítal o 500 000. Z týchto čísel zároveň ale vôbec nie je jasné, koľko majú na svedomí vojaci USA a NATO. Tam boli násilnosti aj medzi vlastnými, na to netreba zabúdať. Ťažko sa mi o tom ale hovorí, lebo nepoznám moc fakty, bol som ešte dieťa a išlo to dosť mimo mňa v tej dobe. Aj spomienky mám na to skreslené. Možno niekedy v budúcnosti si kúpim nejaké knihy aj o tomto, čo sa tam dialo. Diskutovať so mnou ale o Iraku je ako diskutovať so mnou o jadrovej energii, viem, že existuje.
  Markuss 16.03.2023, 22:55 | #13539
  500tis detí
  ball8 16.03.2023, 23:09 | #13544
  Markuss: To máš zas odkiaľ? Otvoril som si pár článkov ale nikde som sa k takémuto údaju nedostal teda. Všade sa hovorilo o odhadoch od 500 000 až po 1 000 000 milión celkových obetí (nie len vinou USA a NATO).
  Markuss 17.03.2023, 07:12 | #13561
  https://www.newsweek.com/watch-madeleine-albright-saying-iraqi-kids-deaths-worth-it-resurfaces-16911...

slaven 16.03.2023, 19:24 | #4846
Slovenskooooo ...
https://fontech.startitup.sk/slovensko-skoro-najhorsie-na-svete-nabijanie-elektromobilov-u-nas-extre...
  slaven 16.03.2023, 19:25 | #13490
  + este nase smiesne nizke platy oproti zapadu a na zapade stat podporuje nakup tychto aut, u nas nic ... cele to je postavene na hlavu, u nas ... a oni cakaju, ze o to bude zaujem? hej, u ludi co nevedia co s peniazmi, tam hej, inak 0 bodov ...
true 16.03.2023, 18:17 | #4845
ball8 - ze si to ty - tu mas s tvojho **21 dennika realitu: https://dennikn.sk/3281334/migy-by-ukrajine-poslala-len-stvrtina-slovenska-vacsina-sa-vsak-nechce-vr...
  true 16.03.2023, 18:17 | #13480
  tak citaj aby si vedel kolko ludi toto chore poslanie Migov podporuje **14**14**14
  true 16.03.2023, 18:18 | #13481
  z tvojho nie s tvojho
  true 16.03.2023, 18:18 | #13482
  pardon
  true 16.03.2023, 18:21 | #13483
  videl som este iny prieskum kde bolo nieco o 60 a viac % ktori povedali NIE **16**16**16
  true 16.03.2023, 18:22 | #13484
  takze tato zapredana debilna vlada ide proti ustave, zakonom a hlavne proti ludom **16**16**16
  true 16.03.2023, 18:22 | #13485
  je mi z toho na zvracanie **14**14**14
  ball8 16.03.2023, 18:27 | #13486
  Ďakujem, že si mi konečne odpovedal na nejakú z otázok, ktoré som sa ťa pýtal, vylepšil si si bilanciu z 0 na 1 zodpovedanú otázku **01 Gramatika v pohode, ja tiež, keď v rýchlosti píšem, tak niekedy iné chyby spravím. Telefón tomu tiež nepomáha **01 Podľa názora viacerých ústavných právnikov nejde proti zákonom.
  true 16.03.2023, 18:28 | #13487
  Prieskum: 60 percent občanov Slovenska odmieta poslať Ukrajine bojové stíhačky MiG-29. Až 44 percent Slovákov si myslí, že Ukrajina by sa mala vzdať časti svojho územia výmenou za okamžitý mier

Rovnako 60 percent voličov si myslí, že tieto západné zbrane dovážané na Ukrajinu predlžujú vojnu. Len štvrtina obyvateľov Slovenska si myslí, že by sme mali Ukrajine darovať bojové lietadlá MiG-29.
  ball8 16.03.2023, 18:45 | #13488
  true: Aspoň vidíš, aký je tento štát chorý a prelezený ruskou propagandou.
  slaven 16.03.2023, 19:04 | #13489
  ball8: orazka suvisiaca ... len tak zo zaujimavosti: kolko % ludi napr v takom susednom Rakusku by bolo ZA dodanie ich stihaciek Ukrajine? no daj ... len Tvoj nazor, staci cislo.
  Quake 16.03.2023, 20:00 | #13491
  Prieskum robila agentúra Ipsos pre Denník N **02
Zrazu náckovi nevadí mainstream **02
  ball8 16.03.2023, 20:09 | #13493
  slaven: Nemám šancu, o Rakúsku moc neviem, lebo nesledujem dianie na ich politickej scéne. Myslím, že oni ani nedodávajú vojenskú techniku moc, ale tipoval by som to stále lepšie, ako u nás. Ani netuším, aké majú oni letectvo. Ak chceš ale moje odhadované percentá, tak ak by robili taký istý prieskum s takou istou otázkou ako tu na Slovensku, tak by som to odhadoval na nejakých 35-40%. Ak máš nejaké takéto dáta, pokojne ich sem hoď.
  ball8 16.03.2023, 20:11 | #13495
  slaven: Zároveň by ale rovnako položená otázka mala úplne iný význam tu a v Rakúsku. Pochybujem, že oni majú doma uzemnené Mig-y. Ak by mali uzemnené Mig-y, myslím si, že pri širokej koalícií by sa ich radi zbavili a namiesto nich získali financie z EÚ.
  Markuss 16.03.2023, 21:13 | #13516
  Laut einer Umfrage von Unique Research wollen 65 % der Österreicher, dass die Ukraine nicht mehr weiterkämpft. Sie fordern Wolodymyr Selenskyj zu Verhandlungen auf, auch wenn es für diesen bedeuten würde, Land an Russland abgeben zu müssen. Hierzulande ist es nur noch die Gruppe der Grün-Wähler, die den Krieg weiter führen will.
  Markuss 16.03.2023, 21:14 | #13517
  Kto má seriózny záujem, preloží si
  ball8 16.03.2023, 21:15 | #13518
  Markuss: To je ale úplne iná štatistika, ako tá, o ktorej sa bavíme.
  Markuss 16.03.2023, 21:24 | #13523
  Jasné, keď nesedí, tak je iná....
  Markuss 16.03.2023, 21:28 | #13524
  A tvoje domnienky o uzemnenych lietadlách... Majú kazove Eurofightery, 15 ks. Lietajú iba od 08:00-20:00. Pozri si kauzu Eurofightery, tam aj súdili niektorých politikov potom to išlo do stratena.
Chcú kupovať nové, ale všetko je im to drahé a sú aj rozpočtovo zodpovední. A hlavne sú neutralni, takže naozaj sa neponáhľajú so zbrojným biznisom, po tej minulej kauze
  Markuss 16.03.2023, 21:30 | #13525
  https://de.m.wikipedia.org/wiki/Eurofighter-Aff%C3%A4re
  ball8 16.03.2023, 21:59 | #13528
  Markuss: Však ale bavili sme sa tu o tom, koľko percent Rakúska by chcelo dodať stíhačky Ukrajine. Ty si prišiel so štatistikou, koľko % Rakúšanov si želá, aby Ukrajina prestala bojovať. Tebe sa tieto dve veci nezdajú rozdielne? Alebo si už opitý dnes večer? **01

Vzhľadom k tým kusom stíhačiek, ktoré majú, tak je logické, že by obyvatelia nechceli nič darovať. My máme momentálne 0 stíhačiek (plus 12 či 13 uzemnených, ktoré už u nás lietať nikdy nebudú´, z toho je letuschopných cca 5).
  Markuss 16.03.2023, 22:57 | #13540
  Zabudni na tieto tvoje domnienky. Tam nie je Ukrajine zďaleka verejnosť naklonená. O dodávkach čohokoľvek ani nehovorím. A to tam fungujem skoro 20 rokov
Markuss 16.03.2023, 16:24 | #4844
Švajčiarsko naleje do deraveho suda 50 MLD.
https://www.finanzen.net/aktien/credit_suisse-aktie
  Markuss 16.03.2023, 16:24 | #13479
  Intraday bol aj optimizmus, ale už zasa vyprchava.... Asi bude málo

https://www.finanzen.ch/nachrichten/aktien/cs-aktie-mit-zweistelligem-kurssprung-credit-suisse-leiht...
ball8 16.03.2023, 15:37 | #4843
Poľsko potvrdilo, že rozbilo ruskú špionážnu sieť.

Poľský minister vnútra Mariusz Kaminski 16. marca potvrdil, že Varšava rozbila ruskú špionážnu sieť, pričom zadržala deväť ľudí, ktorí údajne pripravovali sabotážne akcie a monitorovali železničné trasy na Ukrajinu.

Link na príspevok na doméne X.com
Quake 16.03.2023, 14:55 | #4842
Čtvrtek.

Je to přesně rok od chvíle, kdy Rusové svrhli několik leteckých pum na budovu divadla v Mariupolu, která sloužila jako úkryt pro stovky lidí včetně malých dětí, a to i přesto, že vedle budovy Ukrajinci vytvořili obří bílý nápis „DĚTI“. Počet obětí se odhaduje na několik set, ale skutečné číslo se možná nikdy nedozvíme. Rusové nedovolili Ukrajincům provádět v obleženém městě záchranné práce a po obsazení města okolí divadla oplotili a nikoho k troskám nepustili. Veškeré odklízecí práce pak probíhaly za vysokými bariérami tak, aby Rusové zahladili jakýkoliv sebemenší důkaz o vlastním zločinu. Naši paměť ale oplotit a odklidit nedokážou. I když se o to svojí propagandou denně snaží a u některé části populaci s tím dokonce slaví úspěch. Ale teď novinky:

- Ruský velvyslanec v USA prohlásil, že pokud by Spojené státy začaly sestřelovat ruská letadla v mezinárodním vzdušném prostoru, bylo by to fakticky vyhlášení války Rusku. Ehm… A když Rusové cíleně zlikvidují americký bezpilotní letoun v mezinárodním vzdušném prostoru, znamená to podle této logiky, že Rusko vyhlásilo Spojeným státům válku? Ne, nejspíš jde o další ze série ruských výroků, při kterých si autor urputně kálí do vlastních úst.

- Když jsme u toho: Spojené státy zveřejnily video incidentu, při kterém ruská stíhačka cíleně poškodila americký dron nad Černým mořem. Podle analytiků bylo nejspíš cílem Ruska letoun minimálně poškodit a následně ukořistit a předat Íránu k reverznímu inženýrství. Spojené státy i Rusko se nyní trosky letounu pokouší zachytit. Rusko nasadilo do Černého moře 20 lodí.

- Podle analytiků z ISW se nejspíš ruská ofenziva v Bachmutu blíží k bodu kulminace. Útoky v Bachmutu i ve směru na Vuhledar totiž v poslední dnech citelně slábnou. Experti tak nyní připouští, že ani útoky wagnerovců možná nebudou stačit na to, aby Rusové Bachmut dobyli. Stejný názor nyní sdílí i samotní obránci města.

- Ruský voják Danijil Frolkin, který se přiznal k vraždě civilisty během okupace Ukrajiny byl v Rusku odsouzen k 5,5 roku odnětí svobody. Jenže nikoliv za vraždu. Byl odsouzen za „šíření lží o ruské armádě“. Na Ukrajině mu v případě dopadení hrozí doživotí.

- Podle Rusů začali Ukrajinci průzkum bojem na Záporožské frontě. Ruské kanály proto věří, že ukrajinská ofenziva je na spadnutí. Pokus o útok u města Polohy ale nebyl prozatím úspěšný.

- Polská rozvědka oznámila, že se jí podařilo odhalit a zlikvidovat buňku ruských agentů, kteří v zemi připravovali diverzní akce spojené se sabotáží železničních tras.

- Nový balík kanadské vojenské pomoci bude obsahovat mimo jiné 8 000 kusů 155mm munice a také 12 systémů protivzdušné obrany.

- Studenti Novosibirsku začali ve schránkách nacházet rozkazy k registraci u nejbližší pobočky vojenské správy.

- Po slyšitelné explozi vypukl požár v budově pohraniční stráže FSB v Rostovu nad Donem.

- Wagnerova skupina nově provozuje náborové reklamy na stránkách PornHub.

- Finský prezident přijel do Turecka diskutovat vstup země do NATO.

- Izrael schválil export protidronových systémů a zbraní Ukrajině.
  Quake 16.03.2023, 14:55 | #13459
  Príjememné čítanie pri čajíku **30
true 16.03.2023, 14:01 | #4841
Dnes sa v Rige uskutoční takzvaný "Lotyšský deň pamiatky legionárov"
Je to doslovne pochod veteránov SS a pamiatka na nacistickú minulosť.
Takéto pochody sú úplne bežne v baltských krajinách a je aj úplne bežné vidieť nacistickú symboliku a úctu voči týmto "ľuďom"
Človek sa potom hneď prestane čudovať, prečo tieto krajiny dávajú najväčší podiel HDP Ukrajine
  Markuss 16.03.2023, 14:41 | #13452
  https://en.wikipedia.org/wiki/Latvian_Legion
  Markuss 16.03.2023, 14:41 | #13453
  a tu k zhromazdeniu
https://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day_of_the_Latvian_Legionnaires
  ball8 16.03.2023, 15:01 | #13464
  Celý svet sú zlí nacisti!!! **02 Iba tvoja milovaná matička Rus musí bojovať proti celému zlému svetu. Nech si tam najskôr splachovacie toalety zadovážia v celej krajine.
Quake 16.03.2023, 13:54 | #4840
Link na článok na doméne aktuality.sk
  Quake 16.03.2023, 13:54 | #13432
  Už aj Poliaci? Ale nooo....**03
  true 16.03.2023, 14:01 | #13433
  verim, ze protiustavne sa ziadne Migy neposlu - u nas
  true 16.03.2023, 14:01 | #13434
  vacsina ludi zo Slovenska nechce ani ziadne Migy poslat **16**16**16
  true 16.03.2023, 14:02 | #13435
  videl som niekde prieskum, ze 60+ % nechce, nesuhlasi **16**16**16
  Quake 16.03.2023, 14:13 | #13438
  Ale pošlú sa. Aby mohla Ukrajina zvíťaziť a nastal mier. veď to si želáš nie? A mier nastane, len ak bude Rusko porazené. Inak nie. **02
  true 16.03.2023, 14:14 | #13439
  ja viem, ze tato odvolana vlada co nema doveru si spravi co chce
  true 16.03.2023, 14:14 | #13440
  je to naozaj choré
  true 16.03.2023, 14:14 | #13441
  ale ja stale verim, ze to niekto zastavi
  true 16.03.2023, 14:15 | #13442
  ved to ej uplna vlastizrada - ist proti zakonom, ustave a proti ludom **27
  Redbul 16.03.2023, 14:16 | #13443
  U Poliakov to neprekvapuje.Zevraj uz aj ten plechavy Nad to tam poslal.To uz nie je sranda naozaj.Potom sa necudujte,ked Rusko raz spravi nejaky vojensky krok ku nam,a k inym statom**27.
  Quake 16.03.2023, 14:16 | #13444
  Za choré považujem skôr to, ak si niekto želá víťazstvo Ruska. Nuž ale každý máme nastavané inak morálne hodnoty. **21
  Redbul 16.03.2023, 14:18 | #13445
  Zatial to Rusko berie na lahku vahu,ale uz sa prehana.Raz sa moze krcah preliat.**27
  Redbul 16.03.2023, 14:19 | #13446
  Doslova nas vystavuju vojenskemu konfliktu.Takto nas raz rusi ozaj napadndu**27.
  majster 16.03.2023, 14:32 | #13448
  Ukrajina nemôže zvíťaziť, to sa nestane, mier bude po dohode medzi USA a Ruskom, Ukrajina bude bokom, bude to tak, ako to chce Rusko LR a DR, ostatok Ukrajine! houg**01
  Redbul 16.03.2023, 14:34 | #13449
  Takto nas bohuzial Rusko najskor napadne presne s touto politikou.A nie ze Rusko ma zaujem vstupu vojsk do krajin v okoli nasho stredo-vychodneho regionu v Europe.A ak si niekto mysli,ze americania by kvoli tomu zasiahli,tak ste na velkom omyle.
  Redbul 16.03.2023, 14:37 | #13450
  A potom budete trepat,ze nas Rusko napadlo.Presne kvoli takym ludom ako ste vy.Chce to mier.
  true 16.03.2023, 14:39 | #13451
  Quake to je choré podľa teba - ale podľa mňa je choré niečo iné a hlavne podľa väčšiny Slovákov **16**16**16
  Quake 16.03.2023, 14:42 | #13454
  To je také funny, keď mi tu dvaja náckovia zasierajú vlákno kydami o tom, jaké je Rusko silné a jak si želajú mier. Tak ešte raz chalano a pomaly, aby ste to pochopili - Rusko je FAŠISTICKÁ krajina tak ako bolo Nemecko v 1939 a rovnako bude porazené, ako bolo porazené aj Nemecko. A preto plne podporujeme Ukrajinu v tomto boji. Pochopené? Či stále nič? **08
  Redbul 16.03.2023, 14:43 | #13455
  I ked osobne si nemyslim,ze to hrozi.Rusi sa na nas vykaslu.Ale je to hrozive... keby sa tak malo stat**14**27
  Redbul 16.03.2023, 14:49 | #13456
  Kua,a potom**12Aby som isiel branit nase krasne Slovensko kvoli takym ludom ako ste vy proti mojim ruskym bratom.Neblbnite uz**12**03.
  majster 16.03.2023, 14:52 | #13457
  príde čas, že to pochopíte, Rusko chce len východ ukrajiny+ čo k tomu patrí, na zbytok europy sa vykašle to im nieje treba, ale málo kto to pochopí!
  Redbul 16.03.2023, 14:54 | #13458
  majster,nechcem ti nejak lichotit na silu.Ale toto je aj moj nazor**26**30
  ball8 16.03.2023, 14:57 | #13460
  true: Prosím, odôvodni svoje tvrdenie, že väčšina ľudí na Slovensku nechce poslať Mig-y. Postačí mi nejaký relevantný prieskum, nie tvoji krcmoví kamaráti. Z môjho okolia je tak 8 z 10 ľudí za poslanie Mig-ov.

Redbul: Konáme v súlade s chartou OSN a pomáhame brániacej sa krajine, čo z nás v žiadnom prípade nerobí účastníka vojny. Budeme vo vojne, ak na nás zaútočí ruSSko a to môže urobiť kedykoľvek, dodanie stíhačiek s tým nijako nesúvisí a nie je to argument, prečo by nás mohli napadnúť, keďže konáme podľa medzinárodného práva. Ale viem, čo ťa trápi, ten tvoj ruSSialand má totálne v pejči nejaké medzinárodné právo.
  Redbul 16.03.2023, 14:57 | #13461
  Ved to by bol prevrat v Rusku.Hned by podla mojho nazoru Putina zabili,keby sa ukazalo,ze Rusko chce bojovat nasilnicky mimo uzemia Ukrajiny.Ved v Rusku naozaj veria,ze boju za svoje spravodlive zaujmy na Ukrajine**26
  ball8 16.03.2023, 14:59 | #13462
  majster: Venuj sa rybárčeniu, krížovkam, dobrému pivku a nerob zo seba hlupáka. Myslím, že máš vek na to byť rozumným človekom. Užívaj si dôchodok, užívaj si, že sme super krajina, ktorá pomáha slabšiemu.
  Quake 16.03.2023, 15:00 | #13463
  Skvelé Rusko a jeho bilancia po roku:

- 162 000 KO Rusov
- 3500 KO tankov
- 2500 protilietadlových systémov KO
- 2200 dronov KO
- 6800 APV KO
- 305 lietadiel KO
- 290 bojových vrtuľníkov KO
- 503 MLRS KO

ehm.... výborne chalani, ide to podľa plánu **02
  Redbul 16.03.2023, 15:04 | #13465
  Ale takto sa to moze bohuzial stat.Rusko to nechce preboha ziveho.Uz to pochopte pre mier na tejto planete**03.
  ball8 16.03.2023, 15:08 | #13468
  Redbul: Jasné, nechce. Ani v Moldavsku nechce zvrhnúť režim. Keby ich nezastavila Ukrajina, tak momentálne sú na rade pobaltské štáty. Ako dokážeš nevnímať všetky tie informácie a správy, ktoré sú priamo z rozviedok jednotlivých štátov? Fakt si nedokážeš priznať pravdu, že tvoja milovaná krajina ide po vzore nacistického Nemecka?
  Quake 16.03.2023, 15:11 | #13469
  Len kuknite, čo sa stalo s nemeckým fašistickým štátom po porážke. Zrazu najsilnejšia ekonomika v Európe a kľud a mier. Takže cesta je poraziť Rusko a nastane mier. Jediná cesta. **13
  Redbul 16.03.2023, 15:24 | #13471
  Pochopte ze Rusko na Ukrajine bojuje o svoju pravdu.Pochopte to ,uz aspon kvoli tym, mrtvym ukrajinsky detom a starcom.Pokial sa Rusku nebudu akceptoval ich podmienky,bude stale vojna.Rusko je naozaj presvedcene,ze bojuje za pravdu.Tak to proste je.Krasne som to ukoncil**03.
  ball8 16.03.2023, 15:27 | #13472
  Redbul: Aj Hitler bol presvedčený, že bojuje za pravdu. Podľa teba ho mali teda všetci nechať?
  Redbul 16.03.2023, 15:33 | #13473
  ukrajinsky nacisti ked zabiji na Donbasse ruske deti vtedy ich nikto nelutoval.Ja ale naprikad k tomu, kedze som ludsky clovek ,tak tie ukrajinske lutujem a chciem mier.Dovolil som si pouzit takyto priklad.
  Quake 16.03.2023, 15:38 | #13474
  Redbul je príklad toho, keď si nedával v škole pozor a nemáš šajnu o histórii. A potom tu píše rusofilné sračky. Grc **03
  Redbul 16.03.2023, 15:40 | #13475
  My sa vlastne nevieme dohodnut na zasadnej otazke**03Pre vas su rusi fasisti,a zamna su to ukrajinsky banderovci resp.ich vedenie.No jo,tak asi sa nedohodneme.Idem radsej tipovat.**30
  ball8 16.03.2023, 15:40 | #13476
  Redbul: Keď už si vytiahol nejakých nacistov na Donbase, tak daj teraz tú O troch kozliatkach. Alebo lepšie, pouč nás, pridaj tu príspevok do samostatného vlákna, čo sa dialo na Donbase a pekne cituj zdroje. Keď sa k tomu dostaneš, tak zistíš,, že jediné, čo sa tam dialo je to, že ruSSko začalo túto vojnu už v roku 2014.
  ball8 16.03.2023, 15:42 | #13477
  Redbul: Ako môžeš nazvať proeurópske demokratické vedenie za fašistov? Vieš, čo to slovo vôbec znamená? Prestaň už čítať Infovojnu a Zem a vek, ničí ti to mozog. Máš šancu zachrániť aspoň niečo, čo ti tam ostalo.
  Redbul 16.03.2023, 15:50 | #13478
  Cely den som tu zabil preboha.Ale teraz som sam doma tak mi to nevadi.Idem kuknut na zahradku.vtaciky spievaju,to je nadhera**03
Markuss 16.03.2023, 13:50 | #4839
#4828 takze ak tvrdis, ze v 'poctivých médiach su vystudovani zurnalisti:

1. Tkacenko - absolvent politológie
2. Hríb - elektrofakulta
3. Schutz - no idea, gympel alebo uciliste
4. Simecka - bez vysokej skoly


potom tam máme plno sociológov, masmedialnu komunikáciu (pozor, toto nie je zurnalistika), nemcinárov, anglictinárov.

a samozrejme aj poctivých absolventov zurnalistiky, takých, ktorí napríklad v diplomovej práci uviedli az 3 zdroje**26
  peto10 16.03.2023, 14:07 | #13436
  Bolo by fér povedať, ze Šimečku nikde nezobrali kvôli jeho otcovi disidentovi.
  Markuss 16.03.2023, 14:21 | #13447
  E.Korda - FAMU
M.Mojzis - MATFYZ
M.Vagovic - História
M.Kovacic - právo
Z.Kovacic-Hanzelova - nedostudovala zurnalistiku
M.Repa - historia/filozofia/politológia
K.Cikovsky - právo?
M.Benedikovicova - Masm.komunikacia
Miro Kern - politologia a sociologia
V.Snidl - politológia
true 16.03.2023, 13:37 | #4838
Trans muži **26**01**31**33

Video: https://ulozto.cz/tamhle/eGoJJKBbwp8f#!ZGMxBGR2Z2H3BGDjAmyzLGVjMTV4MTL4pUq0rIEwAHAhJGR4MD==
true 16.03.2023, 13:27 | #4837
Na Kryme ponúkajú americký dron**01

Video: https://ulozto.cz/tamhle/1NcmOI0UAwzG#!ZGR4AmR1BQuvZmD4AzH1MzL3MwL2E3c3DH1PEQS2GGZ0BQtm
true 16.03.2023, 13:24 | #4836
Čo môže spôsobiť sírovodík v kotle?
Najmä v starých kotloch môže zreagovať s meďou. Sírovodík je agresívnejšia zložka, ktorá keď zreaguje s kovovými súčasťami plynových zariadení, môže spôsobiť nejaké vytváranie väčšieho množstva nečistôt, ktoré môžu viesť k upchatiu.

(V článku chýba jedna dôležitá informácia - kto ľuďom preplatí náklady spojené so zvýšenou potrebou údržby kotlov.)

Celý článok Link na článok na doméne pravda.sk
true 16.03.2023, 13:20 | #4835
Hulvát a pseudo-diplomat Rastislav Káčer, dočasne poverený minister zahraničných vecí, nie je len odchovancom euroatlantických štruktúr a mimovládok ako GLOBSEC, ale zistilo sa, že je aj členom Trilaterálnej komisie / The Trilateral Commission (podľa zoznamu európskych členov z roku 2022). Je jedným z troch Slovákov v zozname. Trilaterálnu komisiu založil David Rockefeller.

link na zoznam európskych členov z 2022:

https://www.trilateral.org/wp-content/uploads/2022/06/EUROPEAN-MEMBERSHIP-LIST-2022-MASTER-June-2022...
  Markuss 16.03.2023, 13:22 | #13425
  hodnotový politik (v prvom slove mam preklep)**26
true 16.03.2023, 13:09 | #4834
Koniec všetkým špekuláciám, takto to bolo s tým otravným americkým dronom

Video: https://ulozto.cz/tamhle/Fz8b5jhg1fPI#!ZGNmLGR2AwMxMGt3A2WyAGR4BTZjBRyDMwRgqSExGzLgDJAxLj==
Quake 16.03.2023, 11:55 | #4833
https://prnt.sc/-zkoQwnNBbRG

Pamätáte na rok 1939? Keď sa rovnako ako dnes volalo akože po mieri, len aby sme uchlácholili Hitlera. Sľuboval mier. A žiadnu vojnu. A ako Emil Hácha ako prezident ponížene musel podpísať dohodu s Hitlerom a odovzdať mu kontrolu nad štátom? O pár hodín na to napochodovala nemeckí armáda na naše územie. A o pol roka rozpútala najväčšiu vojnu v histórii.

Napriek tomu, že sľubovala mier.

Putin je rovnako chorý blázon ako bol Hitler. A aj dnes v 21. storočí tu máme ľudí, čo mu tlieskajú a volajú po falošnom mieri. Sila, čo?
Quake 16.03.2023, 11:40 | #4832
https://prnt.sc/-N_wpW6msgaM

Ukrajinské dievčatá vojačky. Keď máš viac odvahy ako gaučoví hrdinovia **02
  slaven 16.03.2023, 12:26 | #13409
  super propaganda, tlieskam **26
s nimi by som siel hned bojovat, aj na tom gauci chlape, aj inde **01**02**01
  Markuss 16.03.2023, 13:23 | #13426
  **01uz boli vselijake obrazky, a potom to boli airsoftové insta fotecky
  Quake 16.03.2023, 13:45 | #13431
  ja som vedel, že ťa presvedčím, slaven. Zajtra ich pošlem po teba a ideš na front **02
  slaven 16.03.2023, 14:09 | #13437
  dakujem, tesim sa na ne **26
na front ale nepojdem, do toho mlynceka za Zelenskeho bojovat, nie, dakujem
  Markuss 16.03.2023, 15:05 | #13466
  treba zorganizovat bufetový Legion v Kvetoslavove. Suzie rada podpíse reverz
true 16.03.2023, 11:23 | #4831
Podľa tureckých zdrojov utorkovú provokáciu s bezpilotným lietadlom MQ-9 Reaper zorganizovali USA s cieľom získať od Turecka povolenie na vyslanie vojenskej lode amerického námorníctva do Čierneho mora na "hľadanie vraku". Podobné žiadosti už Turecko dostalo
  petert22 16.03.2023, 11:32 | #13404
  vlastne sa dohodli s pilotom ruskej stihacky aby sa umyselne zrazili, tak to myslíš? **01**01**01
  petert22 16.03.2023, 12:15 | #13405
  Ruská stihačka vypustila na dron palivo, čo na to vraví ten tvoj zdroj, true? **01 Zase si sa dal oklamať https://www.ta3.com/clanok/261526/pentagon-zverejnil-video-ktore-zachytava-incident-s-ruskou-stihack...
  slaven 16.03.2023, 12:25 | #13408
  tu by som videl asi viac verzii ktore sa tulaju svetom, webom **01
  matejo 16.03.2023, 12:44 | #13413
  Slaven tu maš svoje verzie ! Link YouTube video
  ball8 16.03.2023, 12:50 | #13417
  Krásne, verzie dezolátom, hltačov ruSSkej propagandy a najväčších kresťanov vyvrátené jedným videom. Nechápem, že ich baví, keď sú stále klamaní svojou ruSSkou matičkou. Čím viac im klamú, tým viac im veria. Akási zmutovaná verzia štokholmského syndrómu toto.
  matejo 16.03.2023, 12:55 | #13419
  najhoršie na tom, že na verejnosti zo seba robia totaánych hlupákov a hlavne Slaven, čo som mal úplne inú mienku o ňom, kedže ho tak trochu poznám z hokeja.
  slaven 16.03.2023, 13:05 | #13422
  takze som pre Teba hlupak, ci pre verejnost?
aj Tebe zatlieskam **26
  matejo 16.03.2023, 13:11 | #13424
  napisal som, že robíš na verejnosti zo seba hlupáka ....
  Markuss 16.03.2023, 13:24 | #13427
  co tipér, si v sluzbe? lebo ak nie, práve sa tu flákas za nase**25
  matejo 16.03.2023, 13:34 | #13429
  teba veľká .... po tom kde som a čo robím **01**01**01
  slaven 16.03.2023, 13:34 | #13430
  matejo OK ... tak skus byt konkretny: kde a kedy na verejnosti som podla Teba robil zo seba hlupaka, tak pod, ked si uz zacal, nech si to pekne otvorene povieme, ved na to je tu tato diskusia **26
  Markuss 16.03.2023, 15:07 | #13467
  rozmysla este. treba vo fízlovskom zápisníku zalistovat, ak teda ostal ten list... lebo ked sa minie toaleták, aj policajný zápisník sa hodí**12


Link YouTube video
Redbul 16.03.2023, 11:20 | #4830
Link YouTube video
true 16.03.2023, 11:11 | #4829
Humorné okénko J. V. Prigožina **02

Otázka od redakcie Daily Storm a odpoveď:
Dobrý deň!
Chceli by sme položiť otázku Jevgenijovi Viktorovičovi. Na telegram kanáli "Ten chlapík so závislosťou od porna" sa objavil príspevok, v ktorom sa tvrdí, že na webovej stránke Pornhub bol uverejnený inzerát na vstup do radov PMC Wagner.
Je Jevgenij Viktorovič informovaný o reklame na pornografickej stránke? Naozaj tam zástupcovia PMC Wagner umiestnili reklamu? Myslí si Jevgenij Viktorovič, že takáto reklama prinesie ovocie?

Uverejňujeme komentár J. V. Prigožina:
"Neviem, ktoré to sú, ale umiestnenie reklamy PMC Wagner na pornografických stránkach je veľmi dobrý nápad našich marketérov. Úplne s nimi súhlasím a táto reklama hovorí: "Choďte bojovať do PMC Wagner, prestaňte si ho honiť." Kto s týmto názorom nesúhlasí?
StanoDianiska 16.03.2023, 08:30 | #4828
Viacerí ste tu čitatelia takýchto médií, tak možno zaujímavý rozhovor pre vás: Link na článok na doméne aktuality.sk
  ball8 16.03.2023, 08:56 | #13397
  Čitatelia tých médií odsudzujú kvalitnú žurnalistiku, oni podporujú naopak médiá, o ktorých sa v tomto článku píše. Alebo ešte nemecké médiá, lebo tam je pravda, lebo píšu po nemecky **01
  StanoDianiska 16.03.2023, 09:11 | #13398
  Bez ohľadu na obsah tých médií, z výpovedí dopisovateľov pre "alternatívne" médiá, vidno ten rozdiel. Kým pre "mainstream" píšu profesionálni novinári, vyštudovaní, pracujúci normálne v redakcii, tak pre "alternatívu" môžu písať kadejakí anonymní dopisovatelia, ktorých vedenie média nepozná a ani ich nikdy nevidelo. Hlavne im to, čo píšu, musí sedieť do konceptu média.
  matejo 16.03.2023, 09:32 | #13399
  ale prosím ťa, aj keby si im dal aj milion dôkazov , aj tak si pojdu svoje ...
  slaven 16.03.2023, 09:37 | #13400
  Zem a Vek necitam, takze ten clanok ma nezaujima, ale pohodka - treba tu davat vsetky zdroje a informacie ktore mame **26
  Redbul 16.03.2023, 10:04 | #13401
  Sandokan**01**02Skor ten Smatanik vyzera ako Sandokan**01Samozrejme blbost aktualit,ako vzdy**03
  Redbul 16.03.2023, 10:13 | #13402
  Ako nehovorim,moze byt na tom zrnko pravdy.Ale toto je tak trapne napisane,ze tomu clovek neuveri.Cista prpoganda tychto zump ,ako su aktuality a dalsie platene Sorosove media.
  ball8 16.03.2023, 10:54 | #13403
  Nehovoril som to StanoDianiska? Už tu máme mentálnu akrobaciu od Redbula **02

Pre neho je propaganda každé medium, kde pracujú novinári na zmluvu, citujú zdroje, podpisujú sa po články a informácie sú overiteľné. Akonáhle však vydá článok nejaké pochybné médium, kde si vymýšľajú, nemajú tam citácie, napíšu neoverené informácie, autor sa nepodpíše pod článok (za ktorý dostanet pár eur, lebo sú platení od počtu vyprodukovaných článkov), tak celý nažhavený kliká a zdieľa senzačné informácie **01
  Redbul 16.03.2023, 12:18 | #13406
  Este nieco k tomu teda dodam**02Zato mozte vy prestituti ball**03Ze ste tu vytvorili tu vasu cenzuru.A nepotrebujeme byt v tejto oblasti,ani nejak dramaticky velmi specialne vzdelani**26.
  Redbul 16.03.2023, 12:24 | #13407
  Vytvorili ste podstate ideologicku cenzuru.A nemyslim teraz konkretne len teba,ale cely ten system.A ty evidetne patris medzi tych ludi.
  Redbul 16.03.2023, 12:33 | #13410
  Mna podstate politika ani nezaujma, ked mam byt maximalny uprimny.Ale kedze prisla tato cenzura hlavneho prudu,tak sa clovek zacal o to trochu viac logicky zaujmat.Inak to mam v pixke**03.
  Redbul 16.03.2023, 12:33 | #13411
  *maximalne.Dobre,staci,lebo zas by som tu bol do vecera.
  matejo 16.03.2023, 12:42 | #13412
  aj tak sem ešte prídeš a budeš si písať s tvojím druhým ja.. pohoda **21
  Redbul 16.03.2023, 12:45 | #13414
  Nuz matejo,to je tym,ze som obdareny pocitovou inteligenciou.I ked uznavam,ze odborne sa mi nechce zaujmat o tu politiku.
  ball8 16.03.2023, 12:45 | #13415
  Redbul: Akú cenzúru? Sme demokratický štát, médiá fungujú na tomto základe. Ale viem, čítať si články od ľudí, ktorí sú na to kvalifikovaní, to nie je pre teba. Hor sa na ruskú propagandu radšej.
  Redbul 16.03.2023, 12:50 | #13416
  Ale nic sa na tom nemeni,ze som na strane Ruska.Ja tomu verim,mna presvedcili!
  Redbul 16.03.2023, 12:53 | #13418
  V tom v zasadnom konflikte o pravdu.Tam som na strane Ruska.Ale to neznamena,ze schvalujem tie zverstva.
  ball8 16.03.2023, 12:55 | #13420
  Redbul: To znamená, že v 1939-1945 by si bol na strane nacistického Nemecka? Lebo vtedajšie Nemecko a terajšie ruSSko, to je ako ten anglický výraz Potato - Potahto.
  Redbul 16.03.2023, 13:00 | #13421
  Mohol so to uz lespie vysvetlit z mojho pohladu ?Ja si myslim ze nie.Proste verim tej pravde Ruska.To je moj pohlad.Nikomu ho nevnucujem.
  Markuss 16.03.2023, 13:07 | #13423
  vdaka Stano.
takze ja som si z clanku vzal dve veci:

1. vystacia si s predplatitelmi
2. robia to pre peniaze, nie pre nejakú ideológiu

Takze ako sa lísia od iných komercných medií?
  ball8 16.03.2023, 13:32 | #13428
  Redbul: Odpovieš mi niekedy na otázku, na ktorú sa pýtam? Či len vždy napíšeš svoju proruskú propagandu a že veríš Rusku a že by si Putlerovi najradšej vybozkával zadnicu?
slaven 15.03.2023, 22:17 | #4827
Od kamoša z Čiech, nádhera **26
https://ibb.co/NWFCDDT
  Redbul 15.03.2023, 23:47 | #13394
  **26Slanina Ukrajine**03!Ja už používam tento termín.A s tým sa aj stotožňujem.Pomahajme humanitárne tým chudákom.A inak asi aj stačilo.Raz vyjde pravda najavo.
<< < 559 | 560 | 561 | 562 | 563 | 564 | 565 | 566 | 567 | 568 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions