POLITICKÁ DISKUSIA
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 20:27 | #4885
|
|
No neblahé zvyky na východe.... Aj na záchode
|
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 20:24 | #4884
|
Irán informuje Rusko, že už sériovo vyrába americký predátor MQ9 Reaper dron, volá sa Kaman 22 a má dolet 3000 km.
|
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:25 | #13658
|
| |
To za deň stihli analyzovať zničený dron a začať aj vyrábať? Rally Dakar dpč Kúzelníci
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:26 | #13659
|
| |
Aha, to už vopred vyvíjali. Nič som nepovedal.
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:27 | #13660
|
| |
Omg...
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:28 | #13662
|
| |
No prvý komentár som tu dával, keď som nevidel ešte tvoj komentár z linkom Preto som sa zasmial nad tým
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:29 | #13663
|
| |
Ale keby si chcel vedieť, dali ten Reaper dole nad syriou a odvtedy na ňom makali skoro tri roky, až po sériovú výrobu.
Takto nejak skončí možno ten Leopard tiež. Javeliny majú tiež dobre zdokuentovane, z prvej ruky
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:34 | #13664
|
| |
Jo, to je možné. Len hovorím, že som videl len prvotný komentár, tak som sa na tom zasmial. Keď už viem, o čo ide, je to iné.
Tak Javeliny sú už pomerne staré, však to sa hádam ešte v minulom tisícročí začali vyrábať
Čo sa týka Leopardov, určite bude Ukrajina robiť všetko pre to, aby nepadli do zajatia, vylúčiť to však nemôžeme.
Nemecko ale určite pracuje už na ďalšej generácií Leopardov, tak ako Británia na ďalšej verzii Challengerov.
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 20:40 | #13665
|
| |
Napr Shaded je na báze RQ Sentinel, ktorý uzemnili Iranci v r 2011. A vidíš aká účinná a pomerne lacná vec.
Tam ide aj o to posunúť to dopredu. Netreba to kopírovať. A ušetrili si aj priemyselnú špionáž.
Okrem toho, keď vieš ako funguje, poznáš aj jeho slabiny
|
|
|
|
true
|
17.03.2023, 20:13 | #4882
|
áno, priama zodpovednosť tých zmrdov zapredaných bo bláde - hlavne Heger a Naď - šli proti Slovákom, proti ústave
Link FB príspevok
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 20:13 | #13651
|
| |
je to jeden veľký GRC - vlastizrada a za toto by mali zhniť v base a železná kotva do riti im
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 20:21 | #13654
|
| |
Neplač ako soplave decko a zbal sa do zákopov...
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:24 | #13656
|
| |
Neplač true-ľko, Voloďa ťa určite rád prijme do svojho harému. Len konečne už emigruj, nechcem ťa tu na Slovensku.
|
|
|
true
|
17.03.2023, 19:44 | #4881
|
O pašovaní zbraní z Ukrajiny
Pred niekoľkými dňami sa ľudia z telegramového kanála ANNA NEWS zaujímali o to, kam putujú niektoré zbrane dodané západnými krajinami ozbrojeným silám. Podľa nich ukrajinská vláda odpisuje predimenzované typy zbraní pod zámienkou bojových operácií a vysokej spotreby všetkého majetku.
Na tento proces dohliada Kiryl Budanov, šéf Hlavného riaditeľstva rozviedky Ukrajiny, a pomáha mu šéf Odeskej oblastnej správy Maxim Marčenko, ktorý bol nedávno z tejto funkcie odvolaný.
* Prečo Odesa?
V meste sa nachádza veľký prístav, ktorého infraštruktúra umožňuje prejazd veľkých tokov nákladných lodí. Vďaka minuloročnej dohode o obilí, ktorá bola pred niekoľkými dňami bezpečne predĺžená, neexistuje prakticky žiadna kontrola lodného nákladu.
Rôzne náklady dodávané zo Západu sa do odeského prístavu dovážajú úplne bez prekážok cez bulharské a rumunské námorné prístavy, ako aj priamo pri tranzite cez Bospor a Dardanelský prieliv. Takto sa pašuje aj z Odesy.
* Kam to všetko smeruje?
Časť zbraní naozaj smeruje do Afriky, na Blízky východ, do strednej a juhovýchodnej Ázie. Separatistické a teroristické skupiny pôsobiace v týchto regiónoch si však ťažko môžu dovoliť kúpiť aj dostatočný počet útočných pušiek.
Preto hlavné toky pašovania smerujú do zločineckých organizácií a radikálnych národných diaspór v Európe. Práve oni sú vďaka svojej účasti v rôznych sférach života na čiernom trhu najsolventnejšími zákazníkmi.
* Prečo Európa?
Cieľom americkej zahraničnej politiky a pozície v ukrajinskom konflikte nie je len oslabiť Rusko, ale aj realizovať úplné zbedačenie európskych štátov s cieľom ich ďalšieho úplného podriadenia svojej vôli.
Po začiatku ZSSR Európu zasiahla vážna hospodárska a energetická kríza, ktorá prinútila mnohé veľké podniky a spoločnosti presunúť svoju infraštruktúru a finančné toky do bezpečnejších štátov.
Všetky krajiny EÚ sú teraz fakticky opustené, pretože sankcie uvalené na Rusko spôsobili väčšie škody samotnej EÚ a prinútili ju úplne sa podriadiť kontrole politiky USA.
Odliv zbraní do rúk kriminálnych živlov alebo etnických diaspór v Európe, ktoré riadia "zadné časti" hospodárstva, umožňuje vytvárať v európskych štátoch dobre vybavené bunky, ktoré sa za určitých okolností určite použijú. Pašovanie zbraní tiež zvyšuje kriminalitu a vytvára podmienky pre odchod podnikov z Európy.
* Takže Američania sa podieľajú na pašovaní?
Nezákonný predaj zbraní, ktoré dodali ukrajinské orgány, by nebolo možné zorganizovať bez podpory alebo povzbudzovania z Washingtonu. Nebyť úniku dôkazov o tom, čo sa dialo na sieti, nikto by tomu nevenoval pozornosť.
Konflikt na Ukrajine vytvoril priaznivé podmienky na organizovanie alternatívnych zásobovacích trás pre rôzne zločinecké a extrémistické skupiny pôsobiace v rôznych regiónoch sveta. Predovšetkým v samotnej Európe.
Prekvitajúca korupcia na najvyšších miestach ukrajinskej vlády spolu s princípom "vojna všetko zaplatí" vylúčili akúkoľvek možnosť skutočnej kontroly činnosti ukrajinských orgánov pri využívaní vojenskej pomoci na určený účel.
* A práve toto pašovanie zbraní a munície sa v budúcnosti začne náhle objavovať presne tam, kde USA potrebujú umelo vytvoriť eskaláciu.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:22 | #13655
|
| |
     Kde si sa takéto skvosty dočítal true? Pridaj nám tu zdroj, až ťa môžeme verejne vysmiať
|
|
|
true
|
17.03.2023, 19:29 | #4880
|
Maria Lvova-Belova, ruská ombudsmanka pre práva detí, posúdila "zatykač", ktorý na ňu vydal ICC v Haagu v kontexte situácie na Ukrajine a je pripravená ďalej pracovať.
"Je skvelé, že medzinárodné spoločenstvo ocenilo prácu, ktorú robíme na pomoc deťom v našej krajine, že ich nenechávame vo vojnových zónach, že ich berieme von, že im vytvárame dobré podmienky, že ich obklopujeme milujúcimi, starostlivými ľuďmi. Boli proti mne sankcie zo všetkých krajín, dokonca aj z Japonska, teraz je na mňa vydaný zatykač, som zvedavá, čo bude ďalej. A my pracujeme ďalej," povedala LLvova-Belova novinárom.
fotky https://postimg.cc/gallery/P858Y4c
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:20 | #13653
|
| |
beštia
|
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 20:20 | #13652
|
| |
Vieš, že to je pravdepodobne kvôli dňu sv. Patrika?
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 18:53 | #4878
|
Pátek.
Nezávislá vyšetřovací komise pro Ukrajinu při OSN ve své poslední zprávě popsala jeden ze způsobů, jakým Rusové mučili ukrajinské zajatce a civilisty na okupovaném území. Připojili jim starý armádní telefon na prsty, chodidla nebo genitálie a následně do nich pouštěli výboje elektrického proudu. Metodě přitom přezdívali „zavolat Putinovi“ případně „zavolat Leninovi“. Další metody mučení zahrnovaly věšení spoutaných zajatců ze stropu tzv. „na papouška“, škrcení pomocí kabelů, dušení igelitovým pytlem nebo plynovou maskou. Komise evidujte také nejrůznější formy znásilňování a jiného sexualizovaného násilí nejen u vězňů, ale také na civilní populaci, a to na obětech ve věku od 4 do 82 let. Vězni byli podle komise pravidelně biti za mluvení ukrajinsky nebo za to, že si nepamatovali text ruské hymny. Na vězních z řad ZSU pak Rusové prováděli tzv. „denacifikační sezení“, která ale znamenala jen dlouhé bití a jiné fyzické trýznění. V krajních případech byly vězni nuceni se dívat na smrt spoluvězňů, kteří mučení fyzicky nevydrželi, nebo byli svými vězniteli na konci mučení zavražděni. Komise také popsala desítky případů, kdy obě strany konfliktu útočily na civilní obyvatelstvo a civilní infrastrukturu a kdy neexistoval žádný vojenský cíl, který by mohly útoky sledovat, nicméně konstatuje, že pouze zlomek takových útoků byl dílem ukrajinských ozbrojených sil. Rusové se také měli dopouštět mimosoudních poprav na okupovaných územích, často pouze kvůli tomu, že oběti vyjádřily slovní podporu Zbrojním silám Ukrajiny, mnohdy šlo dokonce o pouhé domněnky ze strany Rusů. Komise dále konstatuje, že Rusové cíleně ostřelovali evakuační trasy civilistů a po civilistech opakovaně pálili. K tomu komise informovala, že nešlo o ojedinělé incidenty, ale spíše systematický problém. Celou zprávu si můžete přečíst na stránkách Vysokého komisaře pro lidská práva při OSN. Je to skutečně výživné čtení. Zejména, když si člověk vzpomene, že přesto všechno má ruský režim i v našich končinách kolem čtvrtiny populace za fanoušky. Hnus. A teď novinky:
- Ruské aerolinky se potýkají s nedostatkem součástek do svých dopravních letadel Su Superjet 100. Podle pozorovatelů to může výhledově uzemnit velkou část letadel a vést k přerušení letů. Turecko navíc oznámilo, že přestane obsluhovat ruské a běloruské letouny, a to včetně letounů Boeing a Airbus. Což v praxi znamená, že jim Turecko nebude poskytovat servis ani je nebude tankovat.
- Neznámý muž dnes v noci začal střílet z okna svého bytu v paneláku v Moskvě na kolemjdoucí dole na ulici. Podobné incidenty se začínají v Rusku množit a budou ještě dál narůstat, až se začnou domů zvracet pošramocení vojáci z fronty na Ukrajině, a zejména bývalý násilníci a vězni z řad wagnerovců.
- Moldavské státní instituce schválily změnu oficiálního jazyka na rumunštinu. Dosud byla oficiálním jazykem země prakticky neexistující „moldavština“ – koncept, kterým Rusové v minulosti odůvodňovali svoje zásahy do suverenity země.
- Podle bývalého důstojníka FSB Sergeje Atašina si propagandista Solovjov v 90. letech objednal u FSB vraždu mafiánského bosse Kvantrišvilliho, protože ohrožoval Solovjovůj obchod s vodkou.
- Ruský cenzurní úřad Roskomnadzor zablokoval stránku „Jděte lesem“ (iditelesom.org), která pomáhala Rusům vyhnout se mobilizaci. Co by na to asi řekli „hrdinní vlastenci“?
- Rusko dnes předalo státní vyznamenání pilotům, kteří zneškodnili americký bezpilotní letoun. Jak to, když dosud Rusové tvrdili, že letoun rozhodně nezneškodnili?
- Německo odmítlo hostit světový šampionát v šermu kvůli tomu, že Světová šermířská federace nechala na turnaji startovat sportovce z Ruska a Běloruska.
- Nejvyšší soud Ruské federace rozhodl, že legie Svoboda Ruska je teroristickou organizací, a zakázal její veškeré aktivity na území Ruska.
- Slovensko poskytne Ukrajině celkem 13 letounů MiG-29. Polsko v první vlně pošle 4, další pošle po revizi jejich technického stavu.
- Prohlídka ruských hypermarketů odhalila stovky českých potravin. Mezi nimi i 24 značek českých piv.
- Wagnerovcům se údajně podařilo překročit Bachmutku a obsadit pozice v západní části Bachmutu.
- Spojené státy daly zelenou potenciálnímu prodeji 800 kusů raket Hellfire Polsku.
- Rusko už na Ukrajině ztratilo 15 svých nejmodernějších tanků T-90M Proryv.
- Belgie poskytne Ukrajině 240 vojenských nákladních vozidel značky Volvo.
- Polsko přesune k hranicím s Kaliningradem raketový systém HIMARS.
- Podle OBSE ztratili Rusové při dobývání Bachmutu už 30 000 vojáků.
- První francouzské kolové tanky AMX-10 RC jsou na Ukrajině.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 18:54 | #13650
|
| |
Príjemné čítanie pri čajíku
|
|
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 18:42 | #13648
|
| |
Približne 10 000 ton odpadu sa nahromadilo v uliciach Paríža počas dvanásteho dňa štrajku zamestnancov komunálnych služieb, ktorí sú proti dôchodkovej reforme vo Francúzsku.
Starostka Paríža pohrozila zamestnancom verejných služieb pokutami a väzením. Anne Hidalgo povedala, že radnica aj tak nevyhovie požiadavkám štrajkujúcich smetiarov a požiadala všetkých, aby sa vrátili k svojim zamestnaniam.
Medzitým boli naverbovaní príslušníci francúzskej armády, aby upratovali odpadky z ulíc.
|
|
|
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 17:51 | #13637
|
| |
Bohatierom z mierumilovnej ruskej matičky zeme dnes nejde karta
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 17:54 | #13639
|
| |
Asi je malá nádej, že ten ruský tchor sa posadí pred porotu v Haagu, ale je to správny krok. Konečne je to totiž oficiálne - Putin je vojnový zločinec. A zrazu tu máme chalanov na tomto webe, čo oslavujú vojnového zločinca. A či im nie je kokotno zrazu...
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 17:58 | #13640
|
| |
Veľká radosť vo mne z tohto
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 17:21 | #4872
|
Čo to znamená, že medzinárodný súd v Haagu vydal zatykač na Putina?
Putin nemôže cestovať do krajín, ktoré ratifikovali Rímsky štatút a do krajín, ktoré uznávajú jurisdikciu súdu (123 štátov).
Sú to všetky európske krajiny, celá Južná Amerika (vrátane takých ruských spojencov ako Venezuela), Tadžikistan – Putin tam bol naposledy v júni 2022. Pre ruského prezidenta sú uzavreté aj: Afganistan, Brazília, Južná Afrika, Stredoafrická republika a Nigéria.
Ak by Putin navštívil jednu z týchto krajín, miestne úrady by ho museli zatknúť.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
| |
MarekTN
|
17.03.2023, 18:09 | #13644
|
| |
Ty si riadne mimo hovorí ti niečo slovo Brics? Tak sa kukni kto tam je takže v Brazílii a južnej afrike ho budú vítať akurát z otvorenou náručou
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 18:20 | #13646
|
| |
123 krajín, ktoré ratifikovali Rome Statute, sa musia ním aj riadiť. Aké by to malo dôsledky pre tie krajiny, pokiaľ by sa rozhodli v takom prípade nekonať, to ti neviem povedať.
|
|
|
ball8
|
17.03.2023, 16:55 | #4871
|
Link na článok na doméne aktuality.sk
Asi najväčší náklad za posledné mesiace Vhodné najmä pre užívateľov true a Redbul.
Dovolím si aj citovať zo záverečnej reči: "Ak stále nemáte jasno, kto je dobrý a kto zlý, je na to jednoduchý trik. Stači si pripomenúť, ktorá krajina ktorej bombarduje paneláky, nemocnice a školy, a nepočúvať tých, ktorí vám neklamú len vtedy, keď sú ticho."
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 18:12 | #13645
|
| |
Ja sem narocky nedavam zdroje z tohto konfliktu.V zasade ma to az tak nezaujma,a tym ze to tu budem zverejnovat som prakticky potom zatiahnuty do tohto konfliktu.Ina vec je sa zo svojho osobneho pohladu k tomu vyjadrtit, dat tomu nejaky svoj pohlad .To je vec ina
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 18:21 | #13647
|
| |
Redbul: To je len satirická relácia, na ktorej sa občas dá veľmi dobre zasmiať a v dnešnej časti im to naozaj vyšlo. Na záver máš ešte aj takú radu do života, ktorú som tu odcitoval.
|
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:38 | #13615
|
| |
Na Teba mame pripravenu specialnu ponorku 
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:40 | #13616
|
| |
Sranda samozrejme.Som mierovy clovek.Ale na takychto ludi ako ste vy,uz treba naozaj pritvrdit 
|
|
| |
peto10
|
17.03.2023, 16:42 | #13617
|
| |
Ty hlavne uz nepritvrdzuj s alkoholom, lebo zabijes aj tie dve posledne mozgove bunky.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:43 | #13618
|
| |
Ale hybaj 20 rokov som snad nepil...
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:45 | #13619
|
| |
Ale staci,lebo nejaky debil ma tu nahalsi,staci Nestoji to zato zas. Toto by ste mali zrusit tuto sekciu,je nebezpecna. A zbytocna.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:49 | #13620
|
| |
Samozrejme ze som za mier a lutujem tych civilistov.Ale na Vas takychto ludi uz treba pouzit neico sokujuce .Vy sa nepoucite a budete nazorovo trepat len svoj nazor .A stvat proti Rusku.
|
|
| |
peto10
|
17.03.2023, 16:50 | #13621
|
| |
V tom pripade gratulujem, kiezby si tak vedel odolat aj hoaxom.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:55 | #13622
|
| |
Ako chcete porazit to Rusko Ste normalni...?Ved to je jadrovy gigant .
|
|
| |
peto10
|
17.03.2023, 16:57 | #13623
|
| |
Aj USA su jadrovy gigant a nikoho nezbombardovali ked prehrali vojnu vo Vietname.
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 17:00 | #13624
|
| |
Afganistan detto... Či Rusko alebo USA tam "prehrali" obe jadrové veľmoci... Takže argument je to jadrová veľmoc je ti úplne na prd...
|
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 17:05 | #13626
|
| |
Tak ta teta je dlhodobo konzistentná,čo vyhlásenie to perla... S nej musí mať srandu aj Putin..
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 17:06 | #13627
|
| |
Z nej...
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 17:10 | #13628
|
| |
Teraz naozaj keby som sa mal vazne vyjadrit Tak tu neporovnavajte bezvyznamnu vojnu amikov s Vietnamom.Ja som to pouzil nasadzke voci vam,lebo inak sa neda.Ale naozaj,keby nebochran malo prist jadrovemu konfliktu,tak Rusko vymaze cely svet.Je vseobecne zname ,ze na tie ruske systeny neexistuje ucina protiobrana.Treba len rokovat a s Ruskom sa dohodnut.Tam ina cesta nie je.A mier tejto planete.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 17:11 | #13629
|
| |
Musime akceptovat silu tej krajiny.Cez to nejde vlak.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 17:17 | #13630
|
| |
tieto veci co tu pisete nas mierovych ludi otravuju Vieme,ze je to zbytocne predlzovat konflikt z nasich penazi a davat zbrane na Ukrajinu.Z dovodu,ktory som tu pisal 100x.Rusko sa neda porazit a musime jeho zaujmy,ktore su z jeho pohladu spravne len akceptovat.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 17:17 | #13631
|
| |
 
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 17:18 | #13632
|
| |
Redbul, je ti tam dobre v tej Putlerovej zadnici? Či ešte hlbšie sa tam chceš zavŕtať?
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 17:36 | #13633
|
| |
Ani normalnej vojne sa ich neda porazit.Rusi vyrobia napr. cca 1000 tankov rocne.Ja vam rozumiem,ze chcete tu spravodlivost Aj ja ju chcem.Ale tento konflikt ma aj ine pravdy.A vela je tej pravdy aj na strane Ruska.Zbytocne vsetko .
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 17:37 | #13634
|
| |
Redbul: Preto začali používať T-62, ktoré boli vyrobené okolo roku 1960?
|
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 17:53 | #13638
|
| |
Tie zdroje co tu davate to ja ani necitam Neviem ci to aj teraz pocas aktualneho konfliktu je taka kapacita mozna,ale cital som z dobreho zdroja,ze mali potencial rusi vyrobit rocne cca 1000tankov no
|
|
|
| |
peto10
|
17.03.2023, 17:59 | #13642
|
| |
 
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 18:01 | #13643
|
| |
Nieee     
|
|
|
Quake
|
17.03.2023, 16:11 | #4869
|
Jakub Goda:
Slovenské Migy pomôžu Ukrajine dostať sa k momentu, kedy už Putin nebude schopný alebo ochotný ďalej tam krvácať, vyhlási víťazstvo a pošle svojich vojakov naspäť domov. Tam ich čoskoro možno bude potrebovať, keď Rusov prestane baviť umierať kvôli ničomu. To je cesta k naozajstnému mieru.
Od začiatku plošnej invázie platí: čím viac zbraní pre Ukrajinu, tým ďalej je vojna od našich hraníc a tým menšia je schopnosť Ruska ďalej útočiť.
Exekúcia tohto kroku síce dosť mľandravá, ale z výsledku sa teším.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 16:12 | #13607
|
| |
tým dezolátom proruským voľajako nič nevychádza v poslednej dobe. A tak to má byť. Mier sa dosiahne jedine porazením fašistického Ruska na čele s Putinom.
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 16:08 | #13605
|
| |
Prezidentka SR Zuzana Čaputová by mala opäť kandidovať na tento post a byť zvolená. Myslí si to dočasne poverený premiér Eduard Heger. Vyzdvihol jej skúsenosti a dobré kontakty vo svete.
„Skúsenosti, ktoré nadobudla za toto volebné obdobie, sú viac ako iní prezidenti za dve volebné obdobia. Robí nám veľmi dobré meno vo svete, má skvelé kontakty v rámci prezidentov vo svete, takže určite by bolo pre Slovensko veľmi dobré, aby prezidentka pokračovala. Myslím si, že by mala byť aj zvolená,“ povedal Heger vo štvrtok novinárom.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 16:08 | #13606
|
| |
ňuňuňu
|
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 15:54 | #13601
|
| |
a z druhej strany: Zuzana Čaputová - expertka na ústavné právo, medzinárovné právo a obranu a bezpečnosť...
"Premiéra Hegera som vopred informovala, že v súčasnej situácii by bolo vhodnejšie mať k rozhodnutiu o stíhačkách aj uznesenie parlamentu. Za dostatočnú a legitímnu bázu pre prevod stíhačiek však považujem aj spôsob, ku ktorému vláda pristúpila, a teda uzavretie zmluvy medzi vládami Slovenskej republiky a Ukrajiny."
"Ide o krok v súlade s medzinárodným právom a je aj v bezpečnostnom záujme Slovenska, ktorým je dosiahnutie spravodlivého mieru na Ukrajine a konsolidácia bezpečnostnej situácie na celom našom kontinente."
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 15:55 | #13602
|
| |
Vláda vstúpila do vojny – so zákonom a so slovenskou spoločnosťou
Zdržanlivosť západných veľmocí však priniesla svoju daň. Západ sklamanej Ukrajine sľúbil aspoň dodávky zbraní (aj lietadiel) z východnej Európy. Ako slabú náhradu za západné lietadlá, ktoré nedostane.
Figuríny v slovenskej vláde atlantickú úlohu vykonali. V pozore, bez otázok, bez pripomienok. Navyše, vláda nijako neprihliadala na slovenské potreby a záujmy. Teda na to, aby si nechala v zálohe aspoň časť bojového letectva. Takto to robia Poliaci. Tí zatiaľ dodávajú Ukrajine len menšiu časť svojich migov.
Heger s Naďom sa zachovali ako hujeri. Dajú všetko a hneď.
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 15:55 | #13603
|
| |
je to jeden veľký GRC - vlastizrada a za toto by mali zhniť v base a železná kotva do riti im
|
|
|
| |
petert22
|
17.03.2023, 16:15 | #13608
|
| |
Len jeden detail ti unikol a to ten, že my tie Migy už nepouzivame. Ale chapem, taketo instrukcie si dnes dostal
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 16:24 | #13612
|
| |
   true-a musí dnes roztrhnúť, keď demokratický svet bráni ďalšiu demokratickú krajinu pred agresorom
Poznámka 1: Poľsko dodá aj ďalšie stíhačky, momentálne prebieha servis. V našom prípade si Ukrajina spraví servis sama, prípadne rozoberie niektoré nefunkčné kusy a zloží z tých 13 kusov o niečo menší počet letuschopných stíhačiek.
Poznámka 2: Že vlastizrada   Darujeme stíhačky, ktoré by nikdy už nelietali u nás, dostaneme za to 900 miliónov, ktoré sa využijú v armáde na posilnenie obrany a bezpečnosti, ale to je vlastizrada Potom rozkrádanie obrany za vlád Smeru bolo čo true?
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 16:26 | #13613
|
| |
Boha už idú ničiť stíhačky.... Nemali nás náhodou napadnúť? Ved si ste sa tu triasli jak huspenina že bude vojna... Ty si naozaj totálne mimo svet... Ty slniečko...
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 16:36 | #13614
|
| |
Len Im daj true Ja nato nemam cas.Kontrolujem nase ruske ponorky.Su v kvalitnom stave a pripravene
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:52 | #4866
|
Tí, ktorí sa chystáte na slovenské pochody za mier, spolok Archa zverejnil aktualizovaný plagát a zoznam miest a dátumov.
Nastali tam nejaké úpravy, napr. dátum pochodu v Bratislave, dôvod je v zozname vysvetlený.
Zdroj https://spolok-archa.info/pochod-za-mier-pokracujeme-2/
|
|
|
true
|
17.03.2023, 15:49 | #4865
|
|
Kremeľ: Slovenské a poľské stíhačky budú na Ukrajine zničené
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 15:51 | #13600
|
| |
„Ako sme už opakovane zdôrazňovali, dodávka tejto vojenskej techniky výsledok špeciálnej vojenskej operácie nijakým spôsobom nezmení. A, samozrejme, všetka táto technika bude zničená,“ povedal hovorca Kremľa Dmitrij Peskov
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 16:19 | #13611
|
| |
  
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 15:07 | #13593
|
| |
Zo série ukrajinské vojačky
|
|
| |
true
|
17.03.2023, 15:40 | #13599
|
| |
fotil ju nejaký Rus keď ju obrábal? 
|
|
|
slaven
|
17.03.2023, 14:56 | #4863
|
Quake nic? - #4850
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 15:16 | #13594
|
| |
1) autá zdražejú
2) auto sa stane luxusom
3) ľudia začnú používať verejnú dopravu
4) zvýši sa predaj bicyklov a malých skútrov či kolobežiek
5) menej áut - menej znečistené ovzdušie
6) menej zabitých srniek a zajacov na cestách
7) ľudia prestanú byť pohodlní a začnú sa viac hýbať
8) klesne počet obéznych ľudí
9) keď ľudia nebudú obézni, budú mať väčšiu chuť na sex
10) viac sexu, viac detí
Záver - norma Euro7 prinesie čistejšie prostredie, viac zajacov a viac detí
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 16:18 | #13610
|
| |
 Krásna odpoveď
|
|
| |
slaven
|
17.03.2023, 17:49 | #13636
|
| |
  moze byt ako odpoved ...
celkovo sa znizi kvalita zivota ... dovolenka niekde autom k moru? zabudni
|
|
|
petert22
|
17.03.2023, 12:24 | #4862
|
11:00 Ruský minister obrany Sergej Šojgu navrhol na štátne vyznamenania pilotov dvoch ruských stíhačiek Su-27, ktorí americkému bezpilotnému lietadlu MQ-9 Reaper zabránili narušiť hranice priestoru „špeciálnej vojenskej operácie“, ako Moskva nazýva inváziu svojich vojsk na Ukrajinu. Oznámilo to ruské ministerstvo obrany.
Ministerstvo pôvodne tvrdilo, že sa dron v utorok zrútil do Čierneho mora vinou vlastného prudkého manévrovania, a popieralo zrážku či použitie zbraní. Americké ministerstvo obrany ale vo štvrtok zverejnilo video, ktoré zachytáva, ako sa ruské vojenské lietadlo priblížilo k americkému vojenskému dronu a vypustilo v jeho blízkosti palivo. Na konci videa je vidieť poškodená vrtuľa dronu. Podľa Američanov sa ruská stíhačka zrazila s americkým prieskumným dronom a zasiahla jeho vrtuľu.
True, včera si tu tusim splietal, ze to USA spravili umyselne, aby tam mohli poslat loď
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 14:29 | #13583
|
| |
Zasa mu ten demokratický svet ukázal, že nemá pravdu a stále to nechce chlapec pochopiť.
|
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 10:49 | #13566
|
| |
Snáď neporazí našich rusofilných spoluobčanov
#migmig
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 10:50 | #13567
|
| |
Stíhačky budú slúžiť na ochranu civilistov, nie na útočenie. Stíhačky MiG-29 používa ukrajinská armáda na zostreľovanie rakiet s plochou dráhou letu. Slovensko by malo za stíhačky dostať od spojencov kompenzáciu v hodnote 900 miliónov eur.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 11:28 | #13569
|
| |
Tak to berieme Pokail je to na ochranu civilistov,tak to ok .To sa da este pre nas akceptovat.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 11:37 | #13570
|
| |
Absolútne všetky zbrane, ktoré idú na Ukrajinu, slúžia výsostne na obranu. Ukrajina nemá ambíciu dobyť ruské územie, jej prioritou je navrátenie okupovaného územia. Aké jednoduché, že? Aj preto jej treba pomáhať, aby si Rusko Ukrajinu nezotročilo.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 11:42 | #13571
|
| |
Quake to bol aj viac menej humor.Ale tato poloha mi nevadi.Pokial je to na ochranu,tak dajme tomu ok.Ja nie som vojensky starteg.Vsak nikdo predsa nechte zbytocne znicit tu Ukrajinu .Chceme mier v zasade.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 11:43 | #13572
|
| |
*nikto .
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 11:53 | #13573
|
| |
Ja len píšem že treba Rusku akceptovať prečo to robi.Nikto predsa nemôže mať radosť keď tam zomierajú ľudia.Ten Krym je proste Ruský,a zostatok dohoda zamna.
|
|
| |
majster
|
17.03.2023, 12:32 | #13574
|
| |
Quake, presne ako píšeš, nedovolime Rusku, aby zotročilo Ukrajinu ako nas od 1968
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 13:02 | #13576
|
| |
Ruská armáda zabíja civilistov a vojakov druhej krajiny bez akejkoľvek príčiny - len pre územné nároky, ktoré sú ale úplne neakceptovateľné. Presne ako Nemecko v 1939-1945. Rusko si mohlo úplne pokojne žiť v mieri, obchodovať, zarábať na rope. Ale nie - im mier nestačí, chcú vojnu. Ono Kremeľ neočakával odpor Ukrajiny, mala to byť rýchla operácia. Ale prerátali sa a keďže nechceli vyzerať ako úplní lúzri, tak teraz mobilizujú všetko, čo má hlavu, nohy a ruky a bojujú v nezmyselnej vojne, ktorú nemôžu vyhrať.
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 13:04 | #13577
|
| |
Majster - veď skús porovnať životnú úroveň krajín, ktoré sa rozdelili po druhej svetovej a jedni patrili na Západ a jedni pod sovietsky vplyv. Na jednej strane plačeme, ako nevieme dobehnúť životnou úrovňou vyspelé krajiny a na druhej plačeme za socíkom, ktorý presne túto chudobu spôsobil. Divné, nie?
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 14:07 | #13578
|
| |
No opat ta musim sklamat Quake.Ukrajina nemoze vyhrat tuto vojnu.Je to po vsetkych strankach nerealne.A to nie ze by im to clovek v zaasde neprial.Ale je to proste nemozne.Rusko ma vela pravdy v tomto konflikte.Na tom,ze je to vojenska agresia sa dajme tomu zhodneme.Ale treba hladat pravdu vzniku konfliku preco sa tak bohuzial udialo .
|
|
| |
majster
|
17.03.2023, 14:10 | #13579
|
| |
jo jo, tak ako sme boli za západom za sociku 30 rokov, tak teraz, keď sme so západom sme za nim o 35 rokov a nikdy, ešte raz, nikdy ho nedobehneme a dôvod jednoduchý, SLOVANIA, nepasujú germanom a sasom a neviem komu, nepasujú západu, čo sa tyka Ukrajiny, myslim si ako som písal, vojnu nevyhrajú a po dohode Rusku ostanú východne dve krajiny, ktoré sú rozlohou oproti nám obrovské!
Quake, neviem či si dokážeš predstaviť, keby slováci začali biť a strieľať a... občanov žijúcich na juhu Slovenska, čo ba sa stalo, čo by nasledovalo, keby si to vedel, začal by si rozmýšľať! Rusko predbehlo Ukrajinu o pár dni s vojnou!
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 14:10 | #13580
|
| |
Predsa treba mat aj objektivny pohlad na ten konflikt.Hladat priciny vzniku toho.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 14:15 | #13581
|
| |
Presne tak majster.Ukrajinske ...zamna poviem smelo, nacisticke vedenie Ukrajiny , ich tam roky zabijalo,a terorizovalo!
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 14:28 | #13582
|
| |
Quake: Ako zvládaš tieto propagandistické kecy od tunajších odborníkov? aj makster sa k ním už pridal
Ja len dúfam, že tento rok sa im podarí oslobodiť buď východ, alebo juh a ako budú tieto hnusné protislovenské stvorenia vyplakávať
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 14:29 | #13584
|
| |
A tam je tolko faktorov preco vznikol tento konflikt,ze je to opat zbytocne pisat.Ale osobne si myslim,ze uplne klucova je ta hrozba USA,NATO v blizskosti Ruska.To sa podakujte amikom za tuto vojnu.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 14:33 | #13586
|
| |
     Redbul, práve si vyhral zlatého bludišťáka    
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 14:37 | #13587
|
| |
Ja idem het ball,ako sa na vychode hovori Lebo s tebou by som tu bol do vecera 
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 14:40 | #13588
|
| |
Chvála bohu, o jedného prokremeľského dezinformatora menej
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 14:50 | #13590
|
| |
samozrejme nic proti vychodniarom.Ale za Marie Terezia som tam bol na vojne,a takto tam hovorili .Ja si to este sem tam za ten rok tam odsluzeny normalne pamatam
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 14:55 | #13591
|
| |
ball8, nad kolegami ako sú true alebo redbul sa len pousmejem, občas to dám prečítať kolegom, nech sa zasmejú a poťukajú na čelo a tým to je vybavené. S takými ľuďmi nevieš viesť zmysluplnú debatu, pretože sú nevzdelaní a zabetónovaní vo svojej názorovej bubline. Pre mňa sú dôležití reálni ľudia okolo mňa a nie internetoví hrdinovia takže tak
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 15:00 | #13592
|
| |
Quake Ty si normalne genius,moralna autorita tohto webu.Budem sa ta v buducnosti snazit nasledovat Prajem ti prijemny Dnik .
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 15:19 | #13595
|
| |
V podstate ma nezaujímaš redbul, veď ťa nepoznám, neviem, kto si. Vytvoril som si nejaký obraz na základe tvojich komentárov, snažil som sa diskutovať, ale nikam to neviedlo, takže to neriešim. Ty máš svoju filozofiu a hotovo. A tak to má byť - nemôžeme všetci zdieľať rovnaký názor a postoj.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 15:22 | #13596
|
| |
Presne Quake si tio vystihol,ani ty ma nezaujmas.Presne tak,konecne sa dohodneme.Treba respekovat ine nazory .
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 15:31 | #13597
|
| |
Ale s ballom by sa dalo diskutovat To je Dobraciko Ale dnes koncim.Mas v zasade v tomto pohlade pravu Quake.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 15:32 | #13598
|
| |
*pravdu.
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 16:17 | #13609
|
| |
Vďaka Quake za odpoveď. Pýtam sa preto, lebo keď čítam tie ich výplody mysle, tak mám chuť sám sebe ublížiť
|
|
|
Markuss
|
17.03.2023, 09:54 | #4860
|
ked bude menej zbytocných vysokoskolákov, mozno aj nasa zivocísna výroba pojde hore.... samozrejme nie v dohladnej dobe, ale je cas....
Link na článok na doméne pravda.sk
|
|
| |
Quake
|
17.03.2023, 10:46 | #13565
|
| |
konečne sebareflexia
|
|
|
|
ball8
|
16.03.2023, 23:12 | #4858
|
https://tinyurl.com/2p8tcpmn
Prosím, nech ľudia majú rozum a dopadne to aspoň takto, ideálne ešte viac percent.
|
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 00:00 | #13553
|
| |
Uz som ta chcel nechat na pokoji balko,lebo si v zaasde dobrak.Ale tu musim.Tomuto hadam neveris ani sam.Odklial by tato strana mal 15percent. Absolutne marketingovo vo verejnom v prietore neaktivna ?
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 00:01 | #13554
|
| |
*mala.Toto ma naozaj zabilo
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 00:02 | #13555
|
| |
A nemusis odpovedat.Idem uz spat .
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 00:07 | #13556
|
| |
Redbul: Vždy, keď si všimnem reakciu na mňa, snažím sa odpovedať. Verím tomu, už dlhodobo mávajú v prieskumoch od 11-14%. Táto strana by mala byť inak číslo jedna pre voličov ľavice, lebo to je asi jediná skutočné ľavicová strava (Smer a Hlas majú od toho na míle ďaleko, to je tzv. fakeová ľavica). Minimálne medzi mladými ľuďmi má táto strana obrovský potenciál, aspoň z môjho okolia. Reálne však bude mať podporu hlavne v západnejších väčších mestách. Ale keď Matovič dokázal dať 25%, prečo by slušná demokracia nemohla dosiahnuť aspoň 20? Tých 15 reálne očakávam vo voľbách.
|
|
| |
Redbul
|
17.03.2023, 00:11 | #13557
|
| |
Tak dobre no.Ked tomu veris v poriadku.
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 07:09 | #13558
|
| |
hlavne zasa sútaz krásy.
ked sa povie PS; na kolko mien z tejto druziny si spomenies? tri/styri?
to je rovnako beznádejná partia ako pani Z
|
|
| |
Balaam
|
17.03.2023, 11:14 | #13568
|
| |
Tak súťaž krásy budeme mat v každej politickej strane, lebo stačí si pozrieť akúkoľvek stranu a bežný človek okrem 3-4 ľudí nebude poznať nikoho iného...
|
|
| |
majster
|
17.03.2023, 12:34 | #13575
|
| |
Markuss ja dva-drogy +alkohol a čierna
|
|
| |
ball8
|
17.03.2023, 14:32 | #13585
|
| |
Markuss: Z PS mi napadnú 4 mená, ktoré asi budem aj krúžkovať. Pravdupovediac, ani z jednej strany ti neviem vymenovať moc členov (možno výnimku tvorí Smer, lebo o Mafiánoch sa v televízii často hovorí). Zaujíma ma program strany, osoby si ešte pred voľbami pozriem, aby som zakrúžkoval tých správnych
|
|
|
Markuss
|
16.03.2023, 22:54 | #4857
|
„Vždy jsem si myslel, že všichni lidé jsou proti válce.
Ale poté jsem s údvem zjistil, že mnoho lidí válku schvaluje.
Hlavně ti, kteří do ní jít nemusí!“
Erich Maria Remarque
|
|
| |
ball8
|
16.03.2023, 23:08 | #13543
|
| |
Pravda, všetci Putlerovi poskokovia ju schvaľujú. lebo vedia, že do nej nepôjdu.
|
|
| |
Markuss
|
17.03.2023, 07:10 | #13559
|
| |
je krásne, ze taký velikán Ako Remarque má v tomto poetovi pokracovatela
|
|
| |
majster
|
17.03.2023, 09:17 | #13563
|
| |
ráánko, jasne každí chce mier preto sa tam posielajú zbrane!
|
|