POLITICKÁ DISKUSIA
|
slaven
|
21.06.2023, 22:19 | #7131
|
vedro kydov od CR vysokych predstavitelov: Prezident Petr Pavel pri príležitosti slávnosti k 30. výročiu Českej republiky na Hrade vyzval na opustenie blúznenia o Česku ako neutrálnom priestore medzi Východom a Západom a apeloval na príklon k Západu.
„Príklon k západnej kultúre nie je len otázkou ekonomickej prosperity alebo bezpečnosti, príklon k Západu je aj príklonom k hodnotám. K osobnej slobode, keď nám štát a jeho inštitúcie neprikazujú, ako máme žiť, čo si smieme myslieť alebo čo smieme hovoriť. K spôsobom, ako majú medzi sebou vychádzať štáty a národy, medzi ktoré nepatrí vojna ani iná agresia. K ľudským právam a k ich skutočnému dodržiavaniu, ktoré prináša istotu a bezpečie každému z nás. K vláde práva, a nie zlovôli autokratických vládcov,“ povedal Pavel.
Podľa Pavla rozdelenie Československa kvalite vzájomných vzťahov viac prospelo, ako uškodilo.
Premiér Petr Fiala zhodnotil, ako sa Česko za 30 rokov zmenilo a kam sa posunulo. Ľudia podľa neho vybudovali bohatý a úspešný štát, ktorý patrí k najbezpečnejším na svete, ktorý je podľa neho v popredí čo sa týka zdravotnej starostlivosti.
„V celkovej kvalite života sme predbehli tie, ktoré sme pred 20 rokmi považovali za nedostižné vzory,“ povedal Fiala.
|
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 22:28 | #18465
|
| |
ten kamarát je slabší na duchu?
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 22:34 | #18468
|
| |
to je Tvoj nazor, ale je mimo reality
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 22:39 | #18471
|
| |
Však ale keď čítam tie jeho správy, tak mi príde slabší na duchu. Presne typ človeka, ktorého stretneš v miestnej krčme najmenje vzdialenej od svojho bydliska, pije pivo s borovičkou a nadáva na svet
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 22:46 | #18472
|
| |
no hej, chapem Tvoj nazor, len si mimo
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 22:50 | #18473
|
| |
Nie som mimo Len som toho názoru, že neinteligentná lúza by sa nemala moc vyjadrovať k politike, lebo tomu moc nerozumie
|
|
| |
majka
|
22.06.2023, 12:04 | #18491
|
| |
slaven-tvoj kamarát je dlhodobý pacient v Bohniciah?
|
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 22:31 | #18466
|
| |
K Romane ti tu dám túto humornú vec  
Link FB príspevok
Jej musí byť tak dobre na svete, lebo je hlúpa, že jej niekedy až závidím
|
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 21:27 | #18460
|
| |
Geniálny trolling od Polície.
Ach tí naši rozkošní dezoláti
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 21:45 | #18461
|
| |
smutne do akych sraciek sme sa dostali a co vsetko sa toleruje
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 21:46 | #18462
|
| |
potom sa cuduju, ze Policiua sudcov ludia povazuju za hlupakov, este k tomu pribudol ten priblbly novy policajny profil hoaxy a len sa to zhorsuje ... No uvidime kam to vsetko povedie, som naozaj zvedavy.
|
|
|
ball8
|
21.06.2023, 20:30 | #7128
|
Lotyšsko čoskoro presunie všetky svoje bojové vrtuľníky na Ukrajinu
Uviedol to premiér Krisjanis Karins na konferencii o obnove Ukrajiny v Londýne.
Link na príspevok na doméne X.com
|
|
|
Quake
|
21.06.2023, 20:12 | #7127
|
Nie, že by sa o niekom dalo povedať, že vyzerá a správa sa ako wife beater a predátor, ale ak by sa to o niekom povedať dalo, bol by to Boris.
-Vypisovačky prasačín neplnoletému decku.
-Hush money v cashi (akože výživné), pre všetky zúfalky, čo s ním majú decko.
-Majetníckosť na každú, ktorú "obdaroval outěžkem".
-Prasácke vtipy fakt pri každej príležitosti. Však si stači pustiť hocijakú tlačovku a strýcovské oslizlé vtípky sú tam furt.
Čiže nie, vôbec ma neprekvapuje, že Boris okrem toho, že je úchyl, mafián a dezolát, je aj obtĺkač.
Však jasné, načo by sem púšťal migrantov znásilňovať slovenské ženy, keď to zvládne sám, pohodlne, cez dovolenku na Donovaloch. ;)
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 20:14 | #18459
|
| |
#borismôjhrdina
#bumbumbum
#kktjakrepa
|
|
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 18:23 | #18454
|
| |
Stop okovám!
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 18:23 | #18455
|
| |
  
|
|
|
|
slaven
|
21.06.2023, 16:46 | #7124
|
Starosta Kyjeva Kličko sa sťažoval, že sa ho snažia odvolať. Podľa neho prebieha silná kampaň na diskreditáciu starostu Kyjeva.
"Nekonečné pátrania, ktoré vo vojnových časoch paralyzujú prácu rezortov a služieb mesta, prinášajú chaos do vedenia hlavného mesta. Vyhrali sme už? Nie sú tu žiadne ďalšie výzvy, hlavným problémom je Kličko?! A niekoho to opäť svrbí vziať kontrolu nad hlavným mestom,“ povedal bývalý boxer
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 16:47 | #18451
|
| |
ktovie prečo vlastne nešiel bojovať
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 18:22 | #18453
|
| |
Lebo je starosta, sám si si odpovedal v tom príspevku v podstate
|
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 16:20 | #18449
|
| |
Diplomati a podnikatelia z desiatok krajín sa v stredu zišli v Londýne s cieľom zhromaždiť finančné prostriedky na obnovu Ukrajiny, informovala agentúra AP.
Svetová banka podľa TASR odhaduje náklady na obnovu Ukrajiny na viac ako 400 miliárd dolárov. Táto suma sa pritom každým dňom bojov na Ukrajine zvyšuje – spolu s nárastom počtu ľudských obetí už 16 mesiacov trvajúcej vojny
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 16:21 | #18450
|
| |
Britský premiér Rishi Sunak delegátom z vlád, podnikov a charitatívnych organizácií pripomenul, že Ukrajina je "obrovskou investičnou príležitosťou" napriek pokračujúcemu ničeniu v dôsledku ruských útokov.
"Vojna v skutočnosti len dokázala, koľko toho Ukrajina môže ponúknuť," povedal Sunak a spomenul ukrajinský technologický sektor, ktorý v roku 2022 zaznamenal najlepší rok v histórii.
|
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 13:45 | #18444
|
| |
bum petardy
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 13:47 | #18446
|
| |
Chválabohu
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 14:20 | #18447
|
| |
do slaka, som ich pouzival na krtkov v zahrade
|
|
| |
Balaam
|
21.06.2023, 15:36 | #18448
|
| |
Slovak je tvor vynaliezavý a štát predsa nebude hovoriť čo môžem a čo nie….bude sa dovážať jedna radosť a už sa tipujem začne vo veľkom naskladnovat
|
|
|
slaven
|
21.06.2023, 13:17 | #7121
|
|
Darček Ústavného súdu k dnešným narodeninám prezidentky https://ibb.co/7rsvD4v
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 13:47 | #18445
|
| |
Možno je v súlade s ústavou, ale to neznamená, že nie je zneužívaný (inak by už Fico a jeho banda mručali spoza mreží). Pekne treba upraviť 363 a jasne definovať, kedy sa môže použiť, ako sa môže použiť. Nie, že to použiješ na každý prípad ala Maroš Žilinka
|
|
|
slaven
|
21.06.2023, 12:53 | #7120
|
Najnovšie dáta ukázali, že v roku 2022 sme klesli na 68 percent európskeho priemeru a sme na tom rovnako ako Grécko, ktoré sa stále zotavuje z ekonomickej krízy, keď v minulosti takmer skrachovalo.
Slovensko teda predstihli všetky tri pobaltské krajiny, susedné Maďarsko i Poľsko a dokonca aj Chorvátsko či Rumunsko.
Horšie od nás sú na tom už len Bulhari, ktorí si môžu dovoliť len 59 percent z toho čo priemerný Európan.
Vyplýva to z dát, ktoré zverejnil štatistický úrad Európskej únie Eurostat. Štatistika zohľadňuje platy aj ceny a odráža tak mieru životnej úrovne.
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 12:53 | #18442
|
| |
#Slovenskooooooooooooooo
|
|
| |
Markuss
|
21.06.2023, 17:53 | #18452
|
| |
Vláda odborníkov, chceme zmenu
|
|
|
|
slaven
|
21.06.2023, 12:51 | #7119
|
Ach Grétka, ale pobavilo
-----------------------
Greta Thunbergová, presne pred piatimi rokmi: "Popredný klimatológ varuje, že zmena klímy zničí celé ľudstvo, ak v najbližších piatich rokoch neprestaneme používať fosílne palivá.
"Popredný klimatológ" sa mýlil...
https://ibb.co/VmLjHGf
|
|
| |
StanoDianiska
|
21.06.2023, 13:29 | #18443
|
| |
Neviem, kto je tu nechápavý, ale ja tomu rozumiem tak, že tá zmena klímy bude prebiehať postupne a nie, že o 5 rokov sa tak zmení klíma, že nás zničí. Takže podľa mňa je skoro vyhodnocovať či sa klimatológ mýlil alebo nie.
|
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 12:50 | #18441
|
| |
V Rusku sa bilancia Export-Import za prvých 5 mesiacov roka 2023 oproti rovnakému roku 2022 ukázala v takmer rovnakých číslach, len namiesto minuloročného prebytku 144 miliárd USD je to teraz len 44 miliárd USD. Je tam rozdiel 100 miliárd USD. To je ekvivalent 5% HDP Ruska. Každý mesiac od januára do mája:
MÍNUS 1%.
|
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 12:36 | #18440
|
| |
Ale nevadí. Pre jednoduchých nepodstatné info.
|
|
| |
majka
|
21.06.2023, 18:26 | #18456
|
| |
Prvú deviatku ste videli, tá je už zverejnená. Od miesta 10 potom budú nasledovať:
č. 10 Dušan Kováčik
č. 11 Norbert Bӧdӧr
č. 12 Kajetán Kičura
č. 13 Monika Jankovská
č. 14 Dobroslav Trnka
č. 15 Róbert Krajmer
č. 16 František Imrecze
č. 17 Peter Hraško
č. 18 Jozef Brhel
č. 19 Ľudovít Makó
č. 20 Juraj Kožuch
a nakoniec č. 150 Marián Kočner
|
|
|
|
slaven
|
21.06.2023, 09:45 | #7115
|
#7108
alebo: Čína, India, Turecko a Azerbajdžan nahradili Európsku úniu v ruskom zahraničnom obchode, pričom obchod s Čínou pravdepodobne dosiahne 200 miliárd dolárov už v tomto roku, uviedla ruská Federálna colná služba.
Podľa výpočtov agentúry RIA Novosti na základe údajov Eurostatu dosiahol obchodný obrat medzi Ruskom a EÚ do konca roka 2022 maximum za posledných 8 rokov - 258,6 mld. dolárov.
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 09:50 | #18439
|
| |
#NeoverenéInfo
|
|
|
| |
Balaam
|
21.06.2023, 08:43 | #18433
|
| |
Ale budú pekné moderné futbalové akadémie a to je hlavné…
|
|
|
Balaam
|
20.06.2023, 23:35 | #7113
|
Link na príspevok na doméne X.com
Pevne verím, ze Taraba už ma klávesnicu zahriatu…vložiť na účet len tak 500 000€ už za príspevoček stojí… nejde nemilovať tuto krajinu….
|
|
| |
ball8
|
21.06.2023, 08:03 | #18430
|
| |
Si naškrabkali
|
|
| |
Balaam
|
21.06.2023, 08:42 | #18432
|
| |
Sestra požičala,veď to je taká bežná suma čo sa váľa každému poctivo pracujúcemu na účte …
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 08:45 | #18435
|
| |
tam sa teraz budu tocit ine peniazky
|
|
|
| |
Balaam
|
21.06.2023, 09:13 | #18437
|
| |
Takže si v klude nakracas do banky,zoberieš milión a sľúbiš ze to zaplatíš lebo veď zarobíš a ničím nemusíš ručiť,ved načo tvoj sľub bohato staci…takže keď zruší stranu kto za to bude brat zodpovednosť netuším …a samozrejme zmluvu neukazeme…takže nakoniec kľudne bola banka len sprostredkovateľ cez ktorého peniaze šli …pôvod neznámy …zlate …je to čisté a transparentne …
|
|
|
ball8
|
20.06.2023, 23:10 | #7112
|
Všimli ste si inak, aký tu je pokoj, keď tu nie je true? Aj keď spolu nie vo všetkom súhlasíme, je to celkom kultivované.
|
|
| |
Quake
|
21.06.2023, 07:54 | #18429
|
| |
Veď pockaj, keď mu mamka zapne zase wifinu
|
|
| |
Balaam
|
21.06.2023, 08:45 | #18434
|
| |
No kým si opraví známky budeme mať chvíľu kľud a bude tu normálna diskusia…
|
|
| |
majka
|
21.06.2023, 18:33 | #18457
|
| |
V škole nám hovorili,že známky sa opraviť nedajú,maximálne topánky u šustra.
|
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 23:09 | #18424
|
| |
Tu je vážne len jedna cesta, ruSSko musí dopadnúť tak, ako dopadlo po 2. svetovej nacistické Nemecko.
|
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 23:08 | #18423
|
| |
Ta po ňom ide ako pes…kľudne herecky výkon roka,poplakal,oľutoval a slovac zatapka veď to by spravil každý správny chlap na jeho mieste….ľudom nevadí že trtka pubertacky aj transvetitov takže toto mu nijako neublíži…
|
|
| |
peto10
|
20.06.2023, 23:19 | #18425
|
| |
Nejde ani tak o tu kauzu, ale ze nieco takeho dotiahol do parlamentu. Na druhej strane slusny clovek musi kvoli neustalym utokom skoncit v politike. Proste hnus.
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 23:24 | #18427
|
| |
To je ta konzervatívna spoločnosť ktorej vadia ľudia čo si nevybrali orientáciu,ale štartér,arogancia, 12 deti s 12 ženami, atd. je vlastne pohoda….no prerážaˇe ako spoločnosť dno a koniec v nedohľadne…
|
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 22:32 | #18416
|
| |
Ktorý rodič hlavne zoberie svoje dieťa na takú akciu? Skôr chyba rodiča. Program bol vopred známy. Nehovoriac o tom, že brať dieťa na takúto akciu, ktorá je hlavne o víne, je divné. Ale áno, prečo by na akcii, ktorá je hlavne o víne, mali byť vôbec deti? Celé zle.
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 22:59 | #18419
|
| |
No priamo striptíz to nebol, ale samozrejme tam deti nemali co robiť a halvne ma zaráža že ani ta tanečnica akosi nemala snahu to dako riešiť z organizátorom že predsa len to vystúpenie nie je vhodne pre deti…ale tak prachy nesmrdia …
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 22:59 | #18420
|
| |
S organizátorom…
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 23:03 | #18421
|
| |
Aha, takže deti tam nemali čo robiť?
Veď ich tam volali! Na pozvankach bolo doslovne že : Celodenní program zabaví i ty nejmenší alebo Děti i domácí mazlíčci vítáni
Takže sorry ani tu sa nezhodneme, je to fail od organizátorov... Choré toto deťom ukazovať, viem, máte iný názor.
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 23:08 | #18422
|
| |
slaven: Myslím, že ja aj Balaam sme sa vyjadrili, že to je chyba organizátora. Ak chceli robiť takúto akciu, tak mali jasne dať vedieť, že to nie je vhodné pre deti a ani ich tam nevpúšťať. Ak to nevyznelo z môjho prvého komentáru takto, tak teraz už dúfam vyznelo. V tomto sme podľa mňa za jedno. Zároveň súhlasím aj s Balaamom, že aj tá tanečnica mala odmietnuť tancovať, keď videla, že sú tam deti.
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 23:20 | #18426
|
| |
Na vystúpenie, ktoré je v príspevku, ste boli moderátorkou upozornení, že nie je úplne vhodné pre deti. Pýtam sa vás všetkých teda, prečo ste svoje deti neodviedli a nechali ich tam stáť?! Aj keď som už jednu show na pódiu predviedla 1,5h predtým, vedeli ste snáď, o čo pôjde, alebo ste sa radšej oddávali chuti vína a v tom momente vám to neprekážalo?“
Tu je tak zhrnuté všetko…tradičná konzervatívna spoločnosť v akcii..
|
|
| |
slaven
|
21.06.2023, 08:42 | #18431
|
| |
na takejto akcii, ktora je deklarovana ako aj akcia pre rodiny s detmi je uplny fail, aby tam organizator pozval nejaku sliepku, co sa tam vyzlieka ... akoze co teraz? vsetci rodicia zrazu mali utekat a zakryvat detom oci? hej hej, fail organizatora
|
|
| |
Balaam
|
21.06.2023, 09:20 | #18438
|
| |
Úprimne,ano mali si ísť…keď zlyhá organizátor,stále je tam rodič čo by mal mať prehlad kde ma deti a co robia…zrazu to nebolo,tancovala už predtým a boli aj upozornení že to vystúpenie nie je vhodne pre deti…samozrejme to nijako oragnizatora neospravedlňuje a je to jeho chyba…
|
|
|
slaven
|
20.06.2023, 21:40 | #7108
|
nieco z EU: Francúzsko znižuje výdavky na zdravotníctvo o 10 miliárd eur, aby obnovilo verejné financie poškodené niekoľkými krízami, píše denník Figaro. Krajina chce tiež zrušiť príspevky na pohonné hmoty pre rad profesií a daňové úľavy pre investorov do prenájmu nehnuteľností.
nieco z Ruska (hoaxy samozrejme): Ruský dovoz sa takmer vrátil na úroveň pred krízou, a to ako v hodnotovom, tak fyzickom vyjadrení, zatiaľ čo fyzický vývoz "zaostáva" iba o 2 %, uviedol pre RIA Novosti Ruslan Davydov, úradujúci šéf Federálnej colnej služby. Upozornil na prácu ruského biznisu, ktorý "obnovil logistiku bez toho, aby kládol otázky", a teraz prebieha proces globálnej rekonfigurácie všetkého ruského obchodu smerom na juh a na východ.
|
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 22:28 | #18415
|
| |
Na nejaký čas po skončení prezidentskej úlohy podľa mňa zmizne. Ale potom sa v nejakej forme vráti. Aspoň v to verím
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 23:28 | #18428
|
| |
Nieco sa chystá….
|
|
|
ball8
|
20.06.2023, 20:52 | #7106
|
Som vďačný parlamentu Slovenska za uznanie hladomoru (holodomor) v rokoch 1932-1933 za genocídu ukrajinského ľudu. Včasné rozhodnutie, významný príspevok k obnove historickej spravodlivosti a oceneniu miliónov nevinných obetí.
Link na príspevok na doméne X.com
Aj z Aktualít článok:
Link na článok na doméne aktuality.sk
Správny krok
|
|
|
bzucko
|
20.06.2023, 18:52 | #7105
|
|
Hlopy ta toto ne polytika, no moja polovicka hutorela, že 1.7.2023 še ruša koncesionarske poplatky...vraj to še musi od každeho obcana samostatne zrušic? aalebo to automaticky prebehne, ci mušim v banke SIPO zrušic príkaz.. Dzekujem
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 20:47 | #18411
|
| |
https://uhrady.rtvs.sk/zruseniekoncesii
citujem: "Ak platíte úhradu prostredníctvom služby SIPO Slovenskej pošty, nie je potrebné vykonať žiadnu akciu, RTVS prestane od júla zasielať predpis na SIPO doklade. Ak úhradu RTVS platíte priamo na účet RTVS, je potrebné od júla zrušiť trvalý príkaz na úhradu. "
|
|
|
|
Quake
|
20.06.2023, 15:20 | #7103
|
Ďakujeme za všetko, Zuzana Čaputová.
Absolútny rešpekt. Znášať útoky sedlakov, dezolátov, zakomplexovaných politikov ako je Fico, Blaha či zmrdošušeň Chmelár, to chcelo riadnu davku trpezlivosti. Bohužiaľ sa ukazuje, v akom rozklade je naša spoločnosť. Rusofilní smradi, konšpirátori, antivaxeri či jednoducho nešťastní ľudia, čo za svoj dogabaný život vinia každého uspešnejšieho, to zvladli.
Ešte raz - ďakujeme
|
|
| |
Quake
|
20.06.2023, 15:32 | #18387
|
| |
Suverénne najpopulárnejší slovenský politik. S veľkou dôverou a bez akejkoľvek snahy útočiť, byt agresívmy alebo vulgárny. Spravila toho megaveľa pre Slovensko a určila smer, akým by sme sa ako krajina mali uberať. Plne podporila Ukrajinu a za to jej patrí veľká vďaka.
Dúfam, že si vyberieme dôstojného nastupcu, ktorý pôjde v jej šľapajách.
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 16:29 | #18388
|
| |
Veľká škoda jej bude. Snáď bude vhodný kandidát, napr. dlho spomínaný Ivan Korčok.
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 17:38 | #18392
|
| |
Takze ide sa presne podla planu, Korcok bude dalsia podporovana figurka?
Dakujeme pni Zuzana, stacilo, velmi dobre rozhodnutie pre Slovakov
- jej podpora bola uz minimalna, uz si to asi aj sama uvedomila a hlavne jej podporovatelia
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 17:54 | #18393
|
| |
Korcok ďalšia podporovaná figúrka každý kandidát je podporovaný buď z východu alebo západu…takže sa tu hrať na pekných že chceme pronarodneho,konzervatívneho prezidenta najlepšie Edo Chmelar,Fico alebo Danko je pre tuto krajinu vyhra…nikto nie je povinný znášať útoky na svoju rodinu,vyhrážky a podobne…ešte stále môže skončiť tak,že dianie v tejto krajine bude ovplyvňovať oveľa viac ako z úradu prezidenta…kľudne všetci tý,čo teraz oslavujú, budú ešte plakať že tu nezostala s tými nulovými kompentenciami ktoré prezident tohto štátu reálne má….
|
|
| |
Quake
|
20.06.2023, 17:57 | #18394
|
| |
Že jej podpora bola minimálna...
Tak toto bol asi vtip mesiaca, slaven
Na Slovensku nenájdeš populárnejšieho politika a ak by kandidovala, bola by suverénnou favoritkou.
Ale však kludne nech si vyskúša kandidovať Edko Ch. alebo Pišta H.
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 18:05 | #18396
|
| |
Quake ... pozri sa kolko % ludi ju zvolilo, pozri sa na jej % a hlavne na to ako bola neschopna a len sa pchal do riti istym ludom a organizaciam. Dakujeme, stacilo.
Napr. cisla https://sita.sk/fico-je-v-rebricku-doveryhodnosti-treti-caputova-vedie-a-heger-je-za-kollarom/
Caputke dôveruje 14 percent a skôr dôveruje ďalších 20 percent respondentov
a na druhej strane: Nedôveru voči prezidentke však podľa prieskumu pociťuje 48 percent opýtaných.
to je realita ale ty si ides stale svoje, ale ja Ti to neberiem, tu sa NEZHODNEME, mame diametralne predstavy o dobrom prezidentovi/politikovi, takze je to uplne o niocom diskutovat, lebo to k nicomu nevedie. Takze uz sa nebudem vyjarovat, len si sem napisem svoj nazor, ako vzdy, na to tato stranka je
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 18:07 | #18397
|
| |
alebo Link na článok na doméne pravda.sk
Dôveruje jej 41 percent opýtaných, nedôveruje 48
Takze nie, nie je ziadna prezidentka vacsiny ludi (rovnako ju ani vacsina ludi nezvolila, pozri kolko % Slovakov bolo volit a kolko jej dalo hlas ...) , ale mensiny. Ja viem, ani to neakceptujes, pohoda
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 18:07 | #18398
|
| |
Quake, my, čo máme radi inteligenciu a slušnosť, máma smolu. slaven, čo má rád autoritárov, ten sa teší. Ale nebojme sa, snáď ten Korčok, alebo niekto podobne kvalitný sa nájde
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 18:09 | #18399
|
| |
slaven: Tu sa naopak mýliš. Aby si bol prezidetnom, musí ťa zvoliť nadpolovičná väčšina hlasov. Tí, čo voliť neboli, v podstate súhlasia s výsledkom. Pani prezidentka
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 18:12 | #18401
|
| |
Nemylim sa .. pisem o realnych cislach, precitaj si to este raz. To ze slo volit male % ludi (okolo 41) a z toho maleho % ju zvolila vacsina je pravda, ale pisem o inom, o realnych cislach, o tom kolko % ludi ju uznava ako dobru prezidentku. Ti co neboli volit sa na to vysrali, neviem ako si z toho vydedukoval, ze podporuju prezidentku, ale nevadi.
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 18:29 | #18402
|
| |
Dedukuješ správne ale ako mám potom brat výsledky parlamentných volieb? Príde voliť 60% ľudí z toho dá 30% strane xy …ta strana ovplyvňuje výrazne život na Slovensku a nevšimol som si že by ich všetci ľúbili …..a keď sa ta väčšina nasere a ide protestovať lebo uz toho majú dosť tak to je potom ta americká ambasáda? Soros?
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 18:31 | #18403
|
| |
vysledky parlamentnych volieb ber rovnako ako prezidentskych
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 18:44 | #18404
|
| |
Ahaaaa tak toto je zaujímavá optika ….lebo ani jedna strana nemala nikdy takú podporu ako jeden človek….takže aj napriek tomu ako operuješ s číslami je holý fakt že jeden človek mal viac ako strana kde je x ľudí…
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 19:23 | #18406
|
| |
Tí, čo nevolia, súhlasia s výsledkami. Keby nesúhlasili, idú voliť.
|
|
| |
Quake
|
20.06.2023, 19:34 | #18408
|
| |
Ty môj.boh, ty si mal čo z matematiky a šratistiky?
To je jak s papagájom sa hadať...škoda debaty
|
|
| |
Balaam
|
20.06.2023, 19:43 | #18409
|
| |
To nie je úplne pravda…ja nemusím ísť voliť lebo vážne tam nie je nikto,komu by som veril a odovzdal mi hlas…no keď ide krajina do sraciek kľudne môžem ísť protestovať a vyjadriť názor, bez ohľadu či som bol voliť…
|
|
| |
ball8
|
20.06.2023, 19:53 | #18410
|
| |
Balaam: Pri tak veľkých možnostiach si má možnosť vybrať takmer každý. Ale áno, rozumiem tvojej poznámke.
|
|
| |
slaven
|
20.06.2023, 20:53 | #18413
|
| |
par poznamok:
- moja zaujimava optika je moja optika, je to OK, porovnavat % je ale na dlhsiu diskusiu, pretoze mas kopec stran a len jedineho prezidenta... pri stranach si mozes vybrat, ktorej veris, tam sa % pekne rozdelia ... pri prezidentovi su len 2 moznosti, bud mu veris, alebo nie. Nie je tam dalsia moznost, ze veris inemu prezidentovi, kedze neexistuje ...
- kopec ludi nejde volit, lebo je im ukradnuta zasrata politika a su z toho znechuteni ... nema to nic spolocne s tym, ci suhlasia s vysledkami, vysledky su im ukradnute - ak by neboli, predsa pojdu volit nie? proste fucked it a ziju si svoj zivot
- z matiky stale 1, zo statistiky som to tiez mal myslim na Acko, mozno Bcko, nepamatam. Ked sa tu vystatujes cislami, ved napis kolko ludi jej dalo hlas, kolko % z populacie a budes mat realitu, na ktoru ziadnu statistiku nepotrebujes, len zakladne vypocty.
- niekto vyjadri svoj nazor aj tym, ze na nich serie - serie na volby, ignoruje ich. Poznam takych ludi aj osobne.
|
|
|
Markuss
|
20.06.2023, 15:07 | #7102
|
bye bye
|
|