POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 480 | 481 | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 | 487 | 488 | 489 > >>

Quake 28.06.2023, 12:57 | #7284
https://www.ta3.com/clanok/267866/za-vysokou-inflaciou-v-madarsku-stoji-orban-mysli-si-37-percent-ta...
  Quake 28.06.2023, 12:58 | #18884
  Ako to tu poniektorí géniovia ospevujú madarského zlodeja?
Ta ja len tak, žeby reč nestála....**02
slaven 28.06.2023, 12:25 | #7283
Fico už aj v USA novinách : https://www.washingtonpost.com/world/2023/06/25/slovakia-russia-ukraine-robert-fico/
  ball8 28.06.2023, 12:43 | #18879
  Zavesil by som mu to na nástenku, keby si ma mafián už nezablokoval **01
  slaven 28.06.2023, 12:55 | #18882
  kazdy blokuje nazory, co mu nepasuju **01
my to tu nerobime
  ball8 28.06.2023, 13:07 | #18886
  Mne blokujú fakty hentí vajčáci. Vždy som im vyvrátil ich tvrdenia aj s odkazmi a dostal som za to ban **01 Či už u fašistov, alebo u hentoho mafiána **01
slaven 28.06.2023, 12:15 | #7282
Boris Kollár by mal čeliť odvolávaniu z funkcie. Nezaradení poslanci okolo Eduarda Hegera vyzbierali potrebné podpisy na zvolanie mimoriadnej schôdze parlamentu.

Predseda NR SR by mal schôdzu zvolať do siedmich dní od podania návrhu.

"Boris Kollár zbil ženu a priznal, že by to urobil znova. On je ten, kto by mal klopiť zrak od hanby," uviedla volebná líderka Hegerovej strany Demokrati Andrea Letanovská. Vyzvala Kollára, aby odstúpil z funkcie. Hovorí o vyslaní jasného signálu do domácností, kde dochádza k domácemu násiliu.
  ball8 28.06.2023, 12:20 | #18874
  Konečne kks. Dúfam, že ho aj odvolajú.
  Balaam 28.06.2023, 12:24 | #18876
  Neodvolajú….keby nebol blb tak sa to dalo elegantne vyriešiť …mal odstúpiť,ospravedlniť sa a ukludnilo by sa to…drží sa tam ako debil aj keď už za chvíľu končia a len mu to dávajú a budú dávať vyžrať…ale tak treba dokončit rozbehnuté veci …
  slaven 28.06.2023, 12:25 | #18877
  Nemyslím si že ho odvolajú
  ball8 28.06.2023, 12:48 | #18880
  Nj, spravodlivosť tu ešte v mnohom zaostáva. Vo vyspelom štáte by sám odstúpil len pri prvom podozrení.
  slaven 28.06.2023, 12:57 | #18883
  chlape, spravodlivost by som uplne neriesil, ved tu mame specialneho prokuratora akeho mame, zlocinca a teraz som niekde cital ze vraj (neviem ci to nie je hoax) že šéfom odboru na Inšpekcii MV sa stane obvinený P. Ďurka (vyšetrovateľ NAKA, čurillovec) ... neuveritelne, ze? (ak je to pravda) ...
  Quake 28.06.2023, 13:00 | #18885
  Ale máš strach z tej NAKY čo?
Ako každý smerák....**04
  StanoDianiska 28.06.2023, 13:28 | #18888
  Aký zločin spáchal špeciálny prokurátor? Zločin je úmyselný čin, nie nedbanlivostný.
  slaven 28.06.2023, 13:36 | #18889
  Quake - Nemam strach z NAKY, neporusujem zakony a nie som SMER-ak, zasa si vedla.
Stano - zabil niekoho na prechode, pricom prekrocil aj rychlost, mysli si o tom co chces, ja si myslim svoje ... ale toto je Slovensko.
slaven 28.06.2023, 11:16 | #7281
Maďarský premiér Orbán označil Ukrajinu za nesuverénnu krajinu.

"Ukrajina už nie je suverénnou krajinou. Nemajú peniaze, nemajú zbrane. Môžu bojovať len preto, že ich my na Západe podporujeme," povedal Orbán nemeckému denníku Welt.

Zároveň má podľa neho Západ tiež právo "dávať zbrane a peniaze, alebo nie."

Orbán hovorí, že mu "ide o záchranu Ukrajiny", ale jedinú cestu vidia v tom, "aby Američania začali rokovať s Rusmi a uzavreli dohodu o bezpečnostnej architektúre a našli v nej miesto pre Ukrajinu".

Vojenské riešenie problému považuje za nemožné.

"Problém je v tom, že Ukrajincom dôjdu vojaci skôr ako Rusom. A to bude nakoniec rozhodujúci faktor," hovorí politik.

Orbán zároveň nechal otvorenú otázku, či sa Ukrajina bude môcť po skončení vojny stať členom NATO.

Už skôr Orbán opakovane vyhlásil, že Ukrajina nie je schopná vyhrať vojnu proti Rusku.
  slaven 28.06.2023, 11:17 | #18860
  Stotožňujem sa. Ďalší jednoducho mysliaci.
  Balaam 28.06.2023, 11:19 | #18861
  Máš úplnú pravdu,jednoducho mysliaci …
  ball8 28.06.2023, 11:25 | #18865
  Ten je hlavne tak hlboko v Putlerovej zadniči, že mu trčia len šnúrky z topánok. Nenájdeš na svete veľa hlúpšich politikov, ako je on. Hlavne je to nechutný kolaborant, ktorý ohýba volebný systém tak, aby sa držal pri moci.
  Quake 28.06.2023, 11:29 | #18867
  Otázka do pléna:
Rusi sú už v Kyjeve?
**02
  slaven 28.06.2023, 12:05 | #18869
  Zelenskyj odpovedal maďarskému premiérovi Viktorovi Orbánovi: "Naša Ukrajina je nezávislá, suverénna a demokratická."
----------------------
- no nato len: http://www.nasetipy.com/other/laughing-simon-cowell.mp4
  ball8 28.06.2023, 12:06 | #18870
  Závidíš slaven, že krajina, ktorá je zmietaná vojnou, má viac nezávisloti, suverenity a demokracie, ako Maďarsko? **01
  slaven 28.06.2023, 12:12 | #18872
  Nezavidim, na Ukrajine som bol vela x, pred konfliktom, viem o nej svoje chlape **26
Pisem o realite, nie bluzneniach Alzaka.
  ball8 28.06.2023, 12:15 | #18873
  Realita je taká, že zatiaľ čo Ukrajina postupne posledné roky stúpa v rebríčku demokracie, Maďarsko klesá. Čím to asi tak bude, žeby prezident a vláda? **08
  slaven 28.06.2023, 12:26 | #18878
  Asi to bude tak ako píšeš teda.
slaven 28.06.2023, 09:57 | #7280
Niečo od kamoša z CZ o demokracii https://antivirus.22web.org/av/230626-zadna-demokracie-neexistuje.htm?i=1
  ball8 28.06.2023, 10:14 | #18850
  kamarát tiež slabší na mysli? **08
  slaven 28.06.2023, 10:35 | #18851
  ano ako vacsina ludi **26
  Quake 28.06.2023, 10:47 | #18852
  demokracia je výborný systém. Až dovtedy, pokiaľ pocet hlupákov neprevýši počet múdrych.
  ball8 28.06.2023, 10:47 | #18853
  Prepáč, ale ak ti príde normálne, aby niekto posielal odkazy na takéto stránky, tak si chorý aj ty.
  slaven 28.06.2023, 11:02 | #18856
  co si o tom clovek slabsi na mysli myslí https://prnt.sc/8kPawp3bSHgS
  ball8 28.06.2023, 11:06 | #18857
  Pochybujem, že si niečo myslí. Takí ľudia nemajú kapacitu na to, aby mysleli. Fakt nechápem, ako sa z kedysi super tipovacej stránky stala takáto žumpa slovenského internetu.
  Quake 28.06.2023, 11:14 | #18858
  A nie a nie aby tí géniovia, čo tak neznášajú Západ, demokraciu a slobodu, vypadli do svojich zasľúbených krajín ako Rusko.
Radšej budú tu v demokracii pindať na demokraciu.
Rozkošné a schizofrenické zároveň **02
  slaven 28.06.2023, 11:15 | #18859
  Super tipovaci web je to stále, len tu vznikla Politická diskusia, kde si precitol do reality.
  ball8 28.06.2023, 11:24 | #18862
  Asi taký super tipovací web, že tu chodí 8 ľudí, všetci normálni, čo tu chodili, sa tu na to vykašlali, lebo nevedia strpieť ľudí, ktorí tu chodia. To je realita.
  Balaam 28.06.2023, 11:24 | #18863
  Demokracie by měla fungovat tak, že se lidi dohodnou na tom, co a jak by chtěli dělat, a zvolí si reprezentanty, kteří maji dohlížet na to, aby se dělalo to, na čem se lidi dohodli…

Už toto je perlička **01 to ako my sa rozhodneme, že od zajtra bude plat pre všetkých 5000, trojdňový pracovný týždeň,dovolenka automaticky pre každého podľa vlastného výberu,postavíme x špičkových nemocníc a bude nám sveta žiť lebo sme sa rozhodli a naši reprezentanti to zariadia…no ok…
  Quake 28.06.2023, 11:24 | #18864
  Slaven, koľko rokov má tento web?
Koľko jedinečných uživateľov tu máte? 30? 60?
Pamätám časy, keď sa tu vo veľkom tipovalo, písali sa analýzy, chodili sem super ľudia.
Odkedy ste si vymysleli tieto politické kydy a sračky, kvalita webu šla rapídne dolu. A nevrav, že nie, čísla neklamú.
  Balaam 28.06.2023, 11:39 | #18868
  Pokiaľ by sa ta diskusia moderovala a mala pravidla tak by to bolo v pohode,ale toto je čistý freestyle bez pravidiel kde mozes nadávať s úplným kľudom,schvaľovanie trestných činov nie je problém,vyvolávanie nenávisti v pohode atd ….to keď uvidí niekto kto by reálne chcel na tejto stránke fungovať tak si pomyslí svoje a vykašle sa na to…
  slaven 28.06.2023, 12:11 | #18871
  Quake, to ze je menej uzivatelov nesuvisi s Politickou diskusiou. Vacsina ludi tu ani nechodi, myslim do politiky, seru na to, nezaujima ich to. Su na to ine dovody.

Kopec ludi odislo este aj ked ziadna Politicka diskusia nebola, takze tak. Ja osobne v tom nevidim prepojenie. Pre mna je to OK. Ci je tu 10 ci 100 ludi, ja nemam biznis z toho. Hlavna sutaz - sponzoruje to Tipsport, ani tam nemam peniaze na viac, jedine ak sa niekto zaregistruje cez banner, ale to uz minimalne pocty su, nakolko uz su tam ludiam davno registrovani, takze to ani neriesim **01

Web ide z mojho vrecka v podstate, t.j. ziaden sponzor mi neplati nieco na jeho vyvoj, prevadzku, udrzbu, na ceny v sutaziach (nemyslim sutaz s Tipsportom o 150e mesacne) a podobne, platim to ja. That's all.

Balaam: ak tu chce niekto realne fungovat, ma sa vysrat na politiku a pojde to **26
  Balaam 28.06.2023, 12:22 | #18875
  Nevysereš….politika je reálna vec …
  slaven 28.06.2023, 12:54 | #18881
  - vyseries ... prides na web a tipujes, nekliknes na politicku diskusiu a necitas tie kydy a sracky
- strasne vela ludi celkovo politiku uplne ignoruje, serie na to a ani volit nejdu, co je zaklad pre nejaku zmenu ...
  Quake 28.06.2023, 13:07 | #18887
  Slaven, kým nebola Politická sekcia, tie sračky ste si davali na hlavnej stránke. Až potom tuším ferry navrhol, aby sa to oddelilo.
Skús sa len tak zamyslieť, prečo mali voľakedy analýzy 5000 prečítaní a teraz ledva 100.
Skús sa zamyslieť, prečo odišli ľudia, čo tvorili 70% obsahu na hlavnom fóre.
Skús sa zamyslieť, prečo silou mocou potrebuješ pretláčať politické názory na tipovacom webe.
Ľudia majú stale peniaze a stále chcú tipovať, len nie tu.
Ja som to tu už písal, v januári by som chcel spustiť podobný web ale iba čisto o tipovaní, si vítaný.
A sám som zvedavý, akú to bude mať návštevnosť...
**04
  slaven 28.06.2023, 13:37 | #18890
  Quake, velmi to analyzujes. Ked spustis web - uvidis realitu.
  Quake 28.06.2023, 13:47 | #18891
  rozumiem ti, že je to tvoj súkromný projekt a máš právo na cokoľvek. Mne osobne by bolo ľúto, ak by som potopil stránku, ktorá funguje tak dlho len preto, lebo chcem odprezentovať svoje názory. Naozaj si pozri diskusie spred roku 2019, aká tu bola nálada, ako sa tipovalo, ako sa analyzovalo, ako sa debatovalo o tipoch. Teraz nič. Nula bodov. Koľko ľudí je tu teraz realne za mesiac? 10? 15?
  slaven 28.06.2023, 14:06 | #18892
  pozri, boli tu ludia co pisali analyzy ... odisli ... nemyslim, ze kvoli politike
pocet ludi klesol v inom case, za inych okolnosti, bolo to asi globalne chovanie ludi ...
Ono sa to zasa rozbehne, ako vzdy ked zacnu sutaze. Stale sa najdu ludia co napisu nieco.
majka 28.06.2023, 06:57 | #7279
Čo je alternatíva elektroautám, jazda na koňoch? Treba jasne povedať, ako to je, nikde sa o tom nediskutuje, iba u nás
Link na článok na doméne pravda.sk
  slaven 28.06.2023, 07:43 | #18848
  Presne takto vyzera jednostranny clanok **26
- o negativach ani ciarka, o tom, ze uz teraz sa automobilky strachuju ze z coho budu baterie ani ciarka
- o tom, ze ako sa tazia surovinu na baterie a kde sa to tazi ani ciarka
- najlepsi je ten nazov "bezemisne" auta, hej, o tom by vedeli taki Nemci rozpravat, ktori spustali stare elektrarne
- alebo menej udrzbove auta, menej penazi pocas chodu, hej hej ale po 8 ci kolkych rokoch novu bateriu za 1/2 ci 1/3 ceny auta, to nepovedal tiez
- alebo o tom, ze v nejakom vyspelom state si kupis dobre elektro auto za rocny plat, ale u nas za 3 nasobnu dobu, to tiez nespomenul
- alebo to, ze 50% ludi u nas zije v panelakoch a ze kde v prdeli budu tito ludia nabijat, to tiez zabudol opomenut
Len par veci som napisal, mohol by som pisat dalej. Pan teoretik z clanku sa sustredil na masirovanie mozgov, nie na realitu na Slovensku. Poto sa cuduju ze ake smiesne % ludi si u nas to elektro auto realne kupilo.
  slaven 28.06.2023, 10:47 | #18854
  pekna diskusia k clanku ... proste realne veci, nie tliachanie cloveka, co nema o realite ani sajnu a viem si predstavit ake prachy taklyto predak zaraba ...

Inak k tejto teme jedna poznamka: v Kosiciach boli trolejbusy, len dve linky, ale mala sa tato siet rozvyjat, pocet liniek mal narastat a vysledok? - Trolejbusy sa zrusili v roku 2015.
  Balaam 28.06.2023, 11:27 | #18866
  Realita je taká,že všetci prejdú na elektro bez ohľadu na to,že sa tu budeme hádzať a tváriť ako bojovníci lebo my jediný mame patent na všetko…písal som to x krát automobilky sa na to pripravujú už dlho annezaujima ich dáke Slovensko a kým my sa budeme hádzať prevalcuje to tu Čína a potom budes vypisovať o neschopnej EU že nič nerobila…to je realita…
  slaven 28.06.2023, 14:33 | #18893
  Realita je realita, ja pisem o podmienkach a moznostiach ...
Pokial sa nieco nezmeni na Slovensku, nezmeni sa ani realita (elektro auto stoji v Nemecku, kde zarabaju 3x viac rovnako ako u nas, infrastrukrura je niekde inde, aj moznosti obyvatelov)
ALE ako som uz pisal, mozno je to zamer - aby ludia nemohlim mat vlastne auta.
Kvalita zivota pojde pekne dole tymto.
Pred par rokmi si si vedel kupit pekne jednoduche auto za 10 000 ... teraz?
Ale Sulik chce postavit dalsiu jadrovku na vychode **01
Quake 27.06.2023, 20:51 | #7278
Link na príspevok na doméne X.com
  Quake 27.06.2023, 20:52 | #18841
  Strašné a smutné video.
Aj toto je surová realita vojny.
#ruskísmradi
  ball8 27.06.2023, 21:42 | #18847
  Fakt nechápem, prečo im spojenci nedodajú viac odmínovacích vozidiel. Toto je strašné **09
  majka 28.06.2023, 09:22 | #18849
  V Kramatorsku prebieha pátracia a záchranná akcia. Je známe, že bolo zabitých osem ľudí vrátane troch detí. Ďalších 56 ľudí utrpelo zranenia. Zapojené sú všetky špecializované zložky: záchranári, psychológovia, policajti, technici výbušnín, vyšetrovatelia a súdni znalci. Pod troskami môžu byť ešte ľudia.
Link YouTube video
slaven 27.06.2023, 20:27 | #7277
Dnes je pamätný deň na detské obete na Donbase. Ich pamiatka je zvečnená v komplexe Aleje Anjelov, ktorý otvorili v roku 2015 v Parku víťazstva. Alej anjelov nezostala bez povšimnutia ani jeden deň. Rodičia, ktorí prišli o svoje deti, často nosia k pamätníku kvety a hračky.
  slaven 27.06.2023, 20:28 | #18834
  smutné, deti **09
  ball8 27.06.2023, 20:46 | #18840
  Veru, treba pamätníky pre obete ruSSkej agresie. Veľmi správne.
  slaven 27.06.2023, 21:15 | #18843
  chcel by som vidiet ako by si to povedal tym rodicom ktorym zabili ich deti na Donbasse
  ball8 27.06.2023, 21:35 | #18844
  Však hovorím, že treba pamätníky. Netreba nikdy zabudnúť na to, čo ruSSi rozpútali v 2014.
petert22 27.06.2023, 20:22 | #7276
Kapitán **01 https://prnt.sc/SuTesgBCoz2y
slaven 27.06.2023, 20:19 | #7275
Quake nás posiela do Ruska, tak už aj viem ako na to **03

Šéfka cestovnej agentúry Ideme do Ruska: Ani na jednej z ciest sme nepocítili nebezpečenstvo ani nepriateľstvo.

Českí turisti, ktorí majú záujem o Rusko, naďalej navštevujú túto krajinu. Dostať sa tam môžu cez Poľsko do Kaliningradu, potom lietadlom do Moskvy.

„Nejazdíme na čaj do Kremľa, ale spoznávať cudziu krajinu, jej pamiatky a atrakcie,“ uviedla Lucie Vinterová, majiteľka agentúry Ideme do Ruska, ktorá ponúka pomoc s dopravou, vízami aj službami sprievodcu.

„Všetci sme slobodní a máme právo sa rozhodnúť, kam budeme cestovať a kam radšej nie. Cestovať pomáhame tým, ktorí majú záujem a pozrieť sa tam chcú, či už s nami alebo bez nás. Ani na jednej z ciest sme nepocítili nebezpečenstvo ani nepriateľstvo,“ podotkla.
https://ibb.co/9TWZCgR
  Quake 27.06.2023, 20:35 | #18836
  Kedy odchádzaš?
**03
  ball8 27.06.2023, 20:44 | #18839
  "Necitíme nebezpečenstvo" - to si isto hovorili turisti, ktorý tam boli v sobotu a sledovali armádne vozidlá a tanky, ako tiahnú na Moskvu **08**02
slaven 27.06.2023, 20:13 | #7274
Slovenská národná kriminálna agentúra zadržala podozrivého v prípade vyhrážania sa prezidentke SR Zuzane Čaputovej a bývalému ministrovi obrany Jaroslavovi Naďovi.
  petert22 27.06.2023, 20:24 | #18833
  Dobre
  ball8 27.06.2023, 20:43 | #18838
  Aspoň NAKA funguje tak, ako má **26
ball8 27.06.2023, 19:33 | #7273
Podľa čoho si vyberáte kandidátov, ktorých budete krúžkovať vo voľbách? **01
  Quake 27.06.2023, 20:12 | #18832
  https://www.nrsr.sk/web/default.aspx?SectionId=60

Pozri si vystúpenia a aktivitu poslancov v parlamente. Ľahko zistíš, kto sa vezie a kto aj niečo robí.
No a potom samozrejme zakrúžkuješ brata, sestru, bývalú, svokru, kolegu alebo toho, čo ti nakladal z predvolebného guľášu do plastového tanierika **04
  ball8 27.06.2023, 20:40 | #18837
  Pýtam sa, lebo mám v zozname 6 ľudí, ktorých by som krúžkoval, ale toľkých nemôžem **01 No nič, pozisťujem si viac o tých ľuďoch a nájdem nejaký spôsob, ako si spomedzi nich vybrať **08
  Quake 27.06.2023, 21:04 | #18842
  Z kandidátky PS?
  ball8 27.06.2023, 21:39 | #18845
  Hej, ja som sa už dávnejšie vyjadril, že budem voliť ich. Dnes predstavili celú kandidátku a mám tam 6 mien, komu by som reálne chcel dať svoj hlas.
slaven 27.06.2023, 18:36 | #7272
Bud Light, napriek škandálu s transgender modelkou vo svojej reklame, sponzoroval LGBT prehliadku v Toronte.
Počas akcie sa nudisti prechádzali ulicami mesta, ktoré sledovali davy ľudí s deťmi, píše Fox News. Na pódiu vystúpili aj nahí umelci s logom pivnej spoločnosti.
Okrem toho spoločnosť Bud Light Canada vydala „pamätné“ plechovky od piva na počesť komunity LGBT a venovala 100 000 dolárov na podporu súvisiacich organizácií.
  slaven 27.06.2023, 18:37 | #18828
  cudujem sa ze tieto chore zvrhle veci este tato firma podporuje ked na tom prerobila velmi vela penazi **12
  slaven 27.06.2023, 18:39 | #18829
  a ako to na takej akcii vyzera? https://ibb.co/0FKLwTk
ale lepsie je asi video: https://www.nasetipy.com/other/zvrhle-veci.mp4
slaven 27.06.2023, 18:31 | #7271
Potesujuca sprava z Horehronia **26
Link na článok na doméne pravda.sk
ball8 27.06.2023, 14:30 | #7270
Dnes som tak zbežne čítal správy na Twitteri a popritom som rozmýšľal, ako tunajší majiteľ webu a jeho kamaráti v budúcnosti vysvetlia svojim deťom, že podporovali ruSSký autoritársky fašistický režim? **08
slaven 27.06.2023, 13:55 | #7269
Nieco od Bukovskeho k tomu #7232
velmi vela info, dlhe video - Link YouTube video
  Quake 27.06.2023, 14:28 | #18817
  Ak 1000 doktorov povie A a jeden povie B, hm, komu asi tak budem veriť.
Bukovského kritizovali dlhodobo jeho kolegovia, namiesto vzdelavania sa dal na youtuberskú kariéru. Veľmi rychlo pochopil, ako zaujať a prilákať ludí - nie faktami ale senzáciami, fabuláciami a konšpiraciami.
Škoda ho, no **04
  slaven 27.06.2023, 14:36 | #18818
  Stale si pamatam, ako vravel,ze vitaminy B, C ...
A ver tomu, keby tato debilna vlada dala rizikovym skupinam drahe kvalitne vitaminy a nie miliardy na nezmyselne testovania, tisice ludi by nezomrelo, lebo by si podporili imunitu.
Toto povedal on, ten youtuber a na 100% s nim suhlasim.
Myslim, ze som to tu uz pisal.
  Quake 27.06.2023, 14:39 | #18820
  Aha. Vitamín B a Č a žiadni mŕtvi na koronavírus. To fakt?
Však dajme vitamín B a C na akýkoľvek vírus, na ovčie kiahne, na tuberkolúzu, na žltačku. Stop akémukoľvek očkovaniu, nie?
A naše malé deti si vydýchnu **04
  slaven 27.06.2023, 14:41 | #18822
  Zasa si vymyslas. Ja som napisal niekde ze ziadni mrtvi? Nie, nenapisal. Zomrelo by ovela menej ludi, za tym si stojim a mysli si co chces. Imunita je zaklad v tomto, ked sa bavime o virusoch.
  Quake 27.06.2023, 14:50 | #18825
  Koronu si mohol dostať aj ako zdravý jedinec s dobrou imunitou a mohlo ťa to zabiť. Vitamín B ani C ani D ťa pred tým nezachránia. Samozrejme ti vitamíny neuškodia, ale pomôžu, ale tvrdiť, že toto by zabránilo toľkým umrtiam je nezmysel.
Možno by nebolo odveci prečítať aj iné štúdie od iných lekárov. Bukovský je fakt len YT hviezdička.
  slaven 27.06.2023, 17:46 | #18827
  mame na to rozdielne nazory, o5.
  Quake 27.06.2023, 19:47 | #18830
  mozno o rok dva nájdeme aj niečo, v čom sa zhodneme
**04
Quake 27.06.2023, 13:48 | #7268
Putin ohlásil na dnešok kľúčový prejav. Jeho bezobsažnosť ale nakoniec zaskočila aj samotných Rusov, ktorí sa následne na sieťach nezdráhali povedať od plných pľúc, čo si o Putinovi myslí. Prigožinova rebélia jednoducho zanechala v ruskom informačnom priestore nezmazateľnú stopu. Girkin označil Putinov prejav za „doteraz najúbohejšie vystúpenie človeka, vzdialene pripomínajúceho prezidenta“. Dôležitý prejav mal predniesť aj bieloruský diktátor Lukašenko, avšak ani Bielorusi sa nedočkali žiadnych zásadných informácií, iba všeobecného tárania o tom, že kolaps Ruska by vraj znamenal deštrukciu Bieloruska. Nie, neznamenal. Iba by sa zrútil Lukašenkov režim. Avšak pre diktátorov je charakteristické, že svoju osobu stotožňujú so štátom. Oni sú štát. Keď padnú oni, padne štát. Tak k svojim občanom hovorí.
  Quake 27.06.2023, 13:52 | #18808
  Náš hrdina Putin **21
#patkaň
#kgb
#cccp
  slaven 27.06.2023, 14:01 | #18814
  Príhovor ruského prezidenta Vladimira Putina k vojenskému personálu v Kremli

- Zastavili ste občiansku vojnu, konáte jasne a dôsledne. Ľud a armáda nepodporili povstalcov.

- Vaše odhodlanie a konsolidácia spoločnosti zohrali rozhodujúcu úlohu pri potlačení povstania.

- Hlava štátu poďakovala všetkým príslušníkom ozbrojených síl, orgánov činných v trestnom konaní a špeciálnych služieb za ich odvahu, statočnosť a vernosť ľudu Ruska

- Padlí piloti si 24. júna so cťou splnili svoju povinnosť. Prezident si ich uctil minútou ticha.
  Quake 27.06.2023, 14:17 | #18815
  Do posledného Rusa **02
  slaven 27.06.2023, 14:38 | #18819
  To je tvoj postoj, uvidime ako to skonci. Pri tomto tempe to bude 16 rokov, to som neikde cital a Europa bude uz financne uplne na dne a bohvie ci este bude Europa, EU asi uz nie v tom case.
  ball8 27.06.2023, 14:44 | #18823
  16 rokov? To by už len kameňmi hádzali po sebe **01 zasa nejaký silný analytik **02
  Quake 27.06.2023, 14:46 | #18824
  Pred rokom tu tvoj kolega z riaditeľne táral, ze Ukrajinci už nemajú dostatok vojakov, že krajina skolabuje. Že tu v EÚ sme závislí na Rusku, že pokapeme, že pomrzneme. Bubák.
Nič sa nepotvrdilo, EÚ prežila, nikto neumrel na nedostatok plynu ani ropy. Nikto neumrel od hladu ani nikto nezmrzol.
EÚ je spolok štátov, silná ekonomika. Veď urob kuk do Británie, ako teraz ľutujú Brexit, aké fatálne dopady to malo na ich ekonomiku, ako negatíva prevládli nad pozitívami. Samozrejme, že robí aj EÚ chyby - napr. to silené pretláčanie elektromobilov cí greenpolitika. Ale nemyslím, že o 16 rokov nebude existovať....
  slaven 27.06.2023, 20:09 | #18831
  Ak budú Ozbrojené sily Ukrajiny postupovať na juhu rovnakým tempom ako teraz, bude im trvať najmenej 16 rokov, kým získajú späť celé územie, píše denník The Washington Post.

Graham Allison v článku píše, že pokiaľ Ozbrojené sily Ukrajiny počas leta „zostanú na mŕtvom bode“, treba očakávať, že „politický rozmer vojny určí beh udalostí“.

"Mnoho priaznivcov Ukrajiny v Európe, a dokonca aj v Spojených štátoch sa pripojí ku globálnemu juhu a vyzve obe strany, aby zastavili zabíjanie a začali seriózne rokovania o prímerí," zdôraznil.

Už skôr komentátor The Atlantic uviedol, že západné obrnené vozidlá nepomáhajú Ozbrojeným silám Ukrajiny v ofenzíve a nemôžu odolať ruským zbraniam.
  Quake 27.06.2023, 20:30 | #18835
  Tak ono na to, že mali byť v marci 2022 ruskí chalani už v Kyjeve a mať Ukrajinu celú pod kontrolou, je dosť smiešne, že sa teraz musia brániť, či? Tak som tu čítal vtedy tvoje oslavné ódy na ruskú armadu, že je nemožné ich poraziť. A zrazu vyšlo najavo, akí sú to babraci, akých fasistov majú vo svojich radoch, aké ohromné straty majú a ako skorumpovaná a prehnitá je celá ta krajina.
Takže aj keby to trvalo 20 rokov, Rusko nikdy nevyhraje, oni to dobre vedia.
Stačili sledovať cez víkend tu komédiu s Prigozinom...
**02
  ball8 27.06.2023, 21:41 | #18846
  slaven: Ono to bude na viacerých miestach, ako to bolo, keď oslobodzovali Kherson. Z ničoho nič. Musia prejsť prvú líniu obrany hlavne. Preto im držme palce, nech sa im to podarí s čo najmenšími stratami a vyženú tých ruSSkých fašistov preč zo svojho územia.
slaven 27.06.2023, 12:51 | #7267
Vodiči sa sťažujú, že parkovacie senzory v obchodných domoch nedokážu rozpoznať nový typ písma na EČV
Za zrušenie nového fontu vznikla aj petícia.

Už niekoľko mesiacov majú majitelia nových áut aj nové tabuľky s evidenčným číslom. Ich dizajn vyvolal rôzne reakcie. Po novom sa vodiči sťažujú, že parkovacie senzory v obchodných domoch, nedokážu rozpoznať nový typ písma.

Nový formát aj iný dizajn. Za zrušenie nového fontu písma na tabuľkách evidenčných čísiel vznikla aj petícia, ktorú doposiaľ podpísalo takmer 2500 ľudí.

https://spravy.rtvs.sk/2023/06/vodici-sa-stazuju-ze-parkovacie-senzory-v-obchodnych-domoch-nedokazu-...
  slaven 27.06.2023, 12:52 | #18797
  chlapik v telke povedal, nech si to parkovacie domy preprogramuju, ked to nefunguje
Slovenskoooooo **01
  slaven 27.06.2023, 12:52 | #18799
  Osobne mi tiez tie nove znacky pripadaju take smiesne, neviem si pomoct - ale asi to bol umysel.
  slaven 27.06.2023, 12:53 | #18800
  peticia https://www.peticie.com/peticia_za_zruenie_noveho_fontu_pisma_na_pz?uv=49628257
  petert22 27.06.2023, 13:55 | #18810
  v marci som kupoval auto a uz som bol zmiereny s tym, ze dostanem tu hnusnu, skaredu, novu SPZ. Nastastie mali este skladove zasoby zo starych, tak som spokojny **01
  slaven 27.06.2023, 13:59 | #18813
  yops, ano, este davaju stare klasicke ...
este ma zarazila jedna vec: preco pekny SVK znak tak zmensili?
Quake 27.06.2023, 12:51 | #7266
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cesko-ukrajina-vojenska-pomoc-tanky-bvp.A230627_112306_domaci_tbr
  Quake 27.06.2023, 12:52 | #18798
  No ale čo si to dovoľujú v Česku takto podporovať ukrajinských naciatov proti mierumilovnému Rusku.
Hanba...
**02
  slaven 27.06.2023, 13:04 | #18803
  ano, vlada to poproruje, ludia nie
presne ako u nas
  Quake 27.06.2023, 13:38 | #18805
  Pozri si prieskumy, koho považujú v Čechách ľudia za agresora v tomto konflikte.
Podpora Ukrajiny v Česku je obrovská, na rozdiel od nás, kde máme kopec ľudí poznacených ruskou propagandou. Česi sú v tomto o niekoľko levelov pred nami...
  Quake 27.06.2023, 13:42 | #18806
  https://prnt.sc/0CeGYtpgKU0M
To je asi bez debaty jasné, nemysliš?
**03
Quake 27.06.2023, 12:47 | #7265
https://sita.sk/usa-ohlasili-dalsi-balik-vojenskej-pomoci-ukrajine-jeho-sucastou-maju-byt-bojove-voz...
  Quake 27.06.2023, 12:48 | #18796
  Fuj, USA, takto predlžovať.vojenský konflikt.
Radšej hamburgery mali poslať
**02
  slaven 27.06.2023, 13:03 | #18802
  do posledneho ukrajinca **09
  Quake 27.06.2023, 13:46 | #18807
  Pomýlil si si to s fašistickým Ruskom, kde verbujú zlodejov, zločincoc, vrahov, kriminálnikov.
Vid wagnerovci a rôzne polovojenské fašistické zoskupenia. To Putin ide do posledného Rusa. V Rusku život občana neznamená nič. Ukrajinci bojujú o svoj štát, o svoju suverenitu, o slobodu. Rozumieš tomu? V druhej svetovej koľko Rusov, Poliakov, Slovákov, Britov či Francúzov muselo padnúť, aby porazili Nemecko? Tiež by si napísal do posledného Rusa v 1943? **04
  slaven 27.06.2023, 13:58 | #18812
  ja tomu rozumiem
a ty rozumej tomu co ja a vela ludi pise - do posledneho Ukrajinca pojde Alzak
- videl si videa z frontu? UA su uz znechuteni ako idu do mlynceka a co stoji proti nim
- nasilu su odchytavani na ulici, v obchodoch, na plazach
  Quake 27.06.2023, 14:22 | #18816
  Úplne zbytočne tu prezentuješ svoju proruskú propagandu. Rozumiem, ze je ťažke pre teba prijať realitu, že tvoje milované Rusko nedokáže na bojisku absolútne nič, lebo sa proti nim spojil celý demokratický svet. Nevnímaš fašistov v Rusku. Nevnímaš, ako katastrofálne to funguje v Rusku, stále ziješ svoj sen, že Rusko je nejaká veľmoc. Ale nie je. Putinovi na vlastných luďoch nezáleži, jemu sú vojaci uplne ukradnutí. Do dejín sa zaradí k Stalinovi, čo rovnako posielal ľudi na istú smrť.
  slaven 27.06.2023, 14:40 | #18821
  Svoj nazor si poviem, aj ked je to podla Teba zbytocne.
Ja Tvoj nazor respektujem, aj ked s nim nesuhlasim. That's all.
  Quake 27.06.2023, 14:58 | #18826
  Presne tak - je to len tvoj názor a nie fakt.
Napr. ja som ešte od teba nepočul, aby si skritizoval fašistov v Rusku. Kurnik šopa a ze ich tam je jak hadov. 80% wagnerovcov sú fasisti. Ja som už niekoľkokrát napisal, ze Ukrajina sa musí vysporiadať v vlastnou temnou minulostou, keď im tam operovali náckovia banderovci. Nepopieram to. A v tom je medzi nami rozdiel, bez akýchloľvek problémov skritizujem aj Zelenskeho aj ukrajinsku armadu, Zelenskeho som kritizoval za jeho obchodne aktivity aj za ďalšie prešľapy. Ale ty Putina nikdy, hoci za neho bojujú magori s SS znakmi po celom tele.
Asi nie je náhoda, že drvivá váčšina štátov v rezolúciach odsudila Rusko a že absolutne minimum podporilo Rusko. Fakt si myslíš, ze Rusko a Putin sú obete? Nebude to naopak?
Nie je hanba priznať si chybu, že si stál na zlej strane. **02
slaven 27.06.2023, 12:46 | #7264
Ako to bolo **02 - http://www.nasetipy.com/other/ako-to-bolo.mp4
Quake 27.06.2023, 12:43 | #7263
https://www.teraz.sk/zahranicie/nova-vlada-v-bulharsku-schvalila-bal/724291-clanok.html
  Quake 27.06.2023, 12:45 | #18795
  Ešte aj Bulhari idú podporovať tých hnusných Ukrajincov.
Fuj
**02
  slaven 27.06.2023, 13:03 | #18801
  prezident BG je proti, ale vlada je vlada
  Quake 27.06.2023, 13:37 | #18804
  Ukrajinu podporujú ludia.
Ukrajinu podporuje drvivá väčšina štátovna celom svete.
Rusko okrem zopár diktátorskych krajín nepodporuje vôbec nikto.
Už rozumieš?
majka 27.06.2023, 12:36 | #7262
https://www.median.sk/sk/volebny-model-maj-jun-2023/
slaven 27.06.2023, 12:14 | #7261
Nebinárny denník píše toto:
Putin vyzval vagnerovcov, aby vstúpili do armády alebo odišli do Bieloruska. V prejave sa poďakoval Lukašenkovi za vyriešenie situácie mierovou cestou a povedal, že vzbura by bola aj tak potlačená, keďže už na začiatku boli prijaté opatrenia na jej neutralizáciu.
Výzva sa má týkať tých vagnerovcov, čo „nepreliali krv“. Môžu si vybrať, či podpíšu kontrakt s ruským ministerstvo obrany alebo sa presťahujú do Bieloruska. Dodal, že väčšina medzi nimi sú „patrioti“.
Putin poďakoval národu za jednotu a dodal, že podnikli kroky, aby sa predišlo veľkému krviprelievaniu, „ale chcelo to čas“.
Tí, čo vzburu organizovali, podľa neho chceli, aby Rusko prehralo a spoločnosť sa utopila v krvi, ale „prepočítali sa“.
„Ďakujem vojakom a veliteľom vagnerovcov, ktorí nepreliali krv – môžete podpísať zmluvu s ministerstvom obrany alebo sa presunúť do Bieloruska,“ povedal v krátkom vopred nahratom vystúpení.
Zdroj https://dennikn.sk/minuta/3444560/
  slaven 27.06.2023, 12:14 | #18794
  a teraz realita - V Putinovom prejave ale zaznelo toto:
Сегодня у вас есть возможность продолжить службу России, заключив контракт с Министерством обороны или другими силовыми органами, либо вернуться к своим родным и близким. Кто хочет – сможет уйти и в Белоруссию. Данное мною обещание будет исполнено. Повторю, выбор за каждым из вас, но уверен, это будет выбор воинов России, которые осознали свою трагическую ошибку.

Dnes máte možnosť pokračovať v službe v Rusku podpísaním zmluvy s ministerstvom obrany alebo inými bezpečnostnými agentúrami, alebo sa vrátiť k rodine a priateľom. Tí, ktorí chcú, môžu odísť aj do Bieloruska. Môj sľub bude dodržaný. Opakujem, voľba je na každom z vás, ale som si istý, že to bude voľba ruských vojakov, ktorí si uvedomili svoj tragický omyl.
majka 27.06.2023, 11:35 | #7260
V tento deň roku 1950 popravili po vykonštruovanom procese za vlastizradu političku Miladu Horákovú. Išlo o jeden z najväčších politických procesov v dejinách komunistického Československa.

Proces prebehol medzi 11. májom a 8. júnom 1950. Za vlastizradu a špionáž v ňom bola súdená predovšetkým Milada Horáková, niekdajšia členka vedenia strany národne socialistickej, poslankyňa Ústavodarného národného zhromaždenia a odbojárka, ktorá bola počas 2. svetovej vojny väznená v koncentračnom tábore.

Spolu s ňou sedelo na lavici obžalovaných ďalších dvanásť osôb, takisto politikov a účastníkov druhého odboja, ale napríklad aj Záviš Kalandra, historik a niekdajší komunista, ktorý sa však už pred vojnou s KSČ rozišiel a bol obvinený z „trockizmu“.

V skutočnosti jedinou vinou obžalovaných bolo, že udržiavali kontakty s politikmi svojich strán v emigrácii a diskutovali o politických otázkach. Horákovú, Kalandru a ďalších dvoch odsúdili na trest smrti obesením, štyroch ďalších na doživotné tresty, ostatných na dlhoročné väzenie.

Napriek protestom svetovej verejnosti – vrátane takých osobností ako Albert Einstein či Bertrand Russell – boli všetky rozsudky smrti 27. júna 1950 vykonané.
"Padám, padám, tento boj jsem prohrála, odcházím čestně. Miluji tuto zem, miluji tento lid, budujte mu blahobyt. Odcházím bez nenávisti k vám. Přeji vám to, přeji vám to," týmito slovami sa rozlúčila Milada Horáková so svetom.
Balaam 27.06.2023, 11:10 | #7259
Aby nuda nebola aj Donald si ide svoje …
CNN dostala zvukovú nahrávku, na ktorej bývalý prezident USA Donald Trump prezrádza svojim zamestnancom tajné informácie o pláne zaútočiť na Irán.…a pre miestnych bojovníkov len taká nepodstatná poznámka…ano každá krajina nech je to už Rusko,Čína,USA majú plány na vojnu v kejkolvek časti sveta…
  majka 27.06.2023, 11:32 | #18793
  Link YouTube video
Balaam 27.06.2023, 11:06 | #7258
Tak si to zhrňme …Putin vyhlási v TV že vzbura bola kriminálny čin a všetci budu potrestaný a dnes už všetky obvinenia FSB ukončila…tak ja už ozaj neviem …to už nie je ani smiešne …**08
Quake 27.06.2023, 10:36 | #7257
Link na článok na doméne sme.sk
  Quake 27.06.2023, 10:37 | #18789
  Statusy nie sú oficiálnym stanoviskom strany, obhajoval sa na súde šéf extrémistickej Republiky Milan Uhrík. Tvrdil, že nad príspevkami na stránke nemá žiadnu kontrolu a často sa tam pridávajú takpovediac samy. **02
  Quake 27.06.2023, 10:39 | #18790
  Advokát Republiky bez počítača údajne nemal ako predniesť záverečnú reč.
Sudkyňa však vyjadrila názor, že žaloba je opodstatnená a zrejme Sabakovi uzná aj nemajetkovú ujmu.
**02
  Quake 27.06.2023, 10:40 | #18791
  Statusy a videá, ktoré produkovali členovia Republiky, šírili nenávisť a radikalizovali verejnosť, čo vyvrcholilo až do protestu pred Sabakovým domom. Lekár okrem dvoch samostatných konaní s Uhríkom a Mazurekom žaluje aj celé hnutie Republika, pretože pod jeho hlavičkou poslanci vystupovali.

  Quake 27.06.2023, 10:43 | #18792
  Presne takto sa rozdeľuje spoločnosť.
Keď primitívni politici burcujú proti odborníkom, ktorým reálne nesiahajú ani po členky.
A potom jednoduchí ľudia takýmto politikom uveria a šíria nenávisť ďalej.
StanoDianiska 27.06.2023, 07:19 | #7256
Zaujímavá prvá reportáž vo včerajších Reportéroch. Ako nám tu niektorí politici bačovali: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/16952/410339
Balaam 26.06.2023, 21:58 | #7255
A len tak na pobavenie som si dovolil požičať zhrnutie súdu s Uhrikom…

Advokátovi sa vybil počítač, nie je to ich Facebook konto, príspevky sa pridávajú samé, robí to program "plug-in"...
Existujú ešte zbabelejsie hovná ako títo pseudonackovia?
  peto10 26.06.2023, 22:02 | #18784
  Este nezabudajme aj na Sujovu kauzu z BB spravy ciest, dnes som cital update od Branika:
Link FB príspevok
  peto10 26.06.2023, 22:08 | #18785
  Na pripomenutie:
1. Link na článok na doméne sme.sk
2. Link na článok na doméne sme.sk
3. Link na článok na doméne sme.sk
4. Link na článok na doméne sme.sk
5. Link na článok na doméne sme.sk
  majka 27.06.2023, 13:54 | #18809
  https://img.projektn.sk/wp-static/2023/06/brych-1.jpg
<< < 480 | 481 | 482 | 483 | 484 | 485 | 486 | 487 | 488 | 489 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions