| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 > >> |
| slaven | Reaguj na príspevok | 21.03.2019, 07:05 | #319 |
| Velmi pekny komentar od Eduarda Chmelara Link FB príspevok | |
| Ciernokoseliar | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 21:21 | #318 |
|
https://www.napalete.sk/syn-grafika-casopisu-tyzden-chce-vystrielat-odporcov-caputovej/ ach ti nasi liberalkovia,za slusne slovensko.. |
|
| peto10 | 20.03.2019, 21:32 | #1060 | |
| Bohužiaľ vždy sa nájde nejaký idiot aj na druhej strane. Keby sa však mali písať články o každom podobnom statuse, kde sa niektorí napr vytešovali z nedávneho útoku na NZ, tak sú ich stovky... | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 21:48 | #1061 | |
| tu ide o to,ake ma ucinky na deti to vymyvanie mozgov po skolach..co daju admini Zomri alebo taky smatana nasim teenagerom? nic dobre veru nie,len podnecovanie nenavisti..aspon v tomto mi musis dat za pravdu chlope.. | ||
| peto10 | 20.03.2019, 21:55 | #1062 | |
| A čo dávajú teenagerom Kotleba a Harabin? Podnecovanie nenávisti k cigáňom, migrantom, homosexuálom, moslimom, židom, ... | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 22:01 | #1063 | |
|
ty stale svoje...neviem o tom,zeby mal harabin ci kotleba prednasky na skolach...ty si strateny pripad..namiesto toho aby si to odsudil budes hladat chybu inde.. |
||
| peto10 | 20.03.2019, 22:12 | #1064 | |
| Nauč sa čítať. Kde píšem, že Harabin a Kotleba robia prednášky na školách? Hovorím, že svojimi vyjadreniami podnecujú nenávisť. A ak si si nevšimol, tak som to odsúdil hneď v prvej vete. | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 22:18 | #1065 | |
|
no lebo sa bavime o prednaskach v skolach...zrejme si ten clanok len letmo preletel,aj to mozno prehanam... |
||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 22:20 | #1066 | |
| ale ked tu uz spominas kotlebu,harabina..preco nenapises aj kisku,matovica a dalsich politikov? ktory rozpolcuju spolocnost...ja som na politikov nenarazal,ty si s tym zacal.. | ||
| peto10 | 20.03.2019, 23:00 | #1067 | |
|
OK, tak ako prednáška o hoaxoch podnecuje nenávisť? Bol si na tej prednáške? A ako to vôbec súvisí s tým, čo napísal ten blbec? Zase sa len konšpi-weby snažia absurdne spájať niektoré veci...
O Kotlebovi a Harabinovi píšem preto, lebo práve u teenageroch sú populárny a oni naozaj podnecujú a šíria nenávisť. Môžem písať aj ďalších politikov, napr. Blaha, Mazurek, Uhrík,... |
||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 23:11 | #1068 | |
| ty furt svoje...a furt svoje..jak obohrata platna..ale to tak diskutovat s liberalmi..jak s kovadlinou,aj ta ako tak pochopi suvislosti.. | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 23:15 | #1069 | |
|
ako taky uhrik podnecuje nenavist? ty by si bol schopny povedat ze matka tereza bola radodajka,len preto,ze sa rozdala chudobnym |
||
| mozok | 21.03.2019, 09:36 | #1073 | |
|
Tak napríklad už len tým, že je neonacista a rasista. Myslím, že tie argumenty stačia každému človeku. To, že hovno je zabalené v krásnom o ale, ešte neznamená, že to je niečo honosné |
||
| Ciernokoseliar | 21.03.2019, 09:47 | #1077 | |
|
ty si cely nacista a rasista |
||
| mozok | 21.03.2019, 09:56 | #1081 | |
|
Ze to ty nevidíš, je druhá vec... Pre mňa to je fakt.
Ty teda tie trestné oznámenia na neho prehliadas, lebo ich chceš prehliadať. Prehliadať fakty a vyberať si to, čo sa mi práve hodí, hm mm, to je také, ako by som to nazval, populistické |
||
| slaven | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 18:48 | #317 |
|
#312 koseliar nevidel? neverim !
100% si ju videl, ked bola tehotna, ved vtedy to bolo vsade v mediach, ze Kiska je znova otcom. No a bodka, inde s nou nebol. Premyslam, ci on niekde vobec bol na nejakej oficialnej navsteve okrem susednych krajin |
|
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 18:54 | #1040 | |
|
boool..v amerike so šorošom |
||
| Markuss | 20.03.2019, 18:59 | #1041 | |
|
Keňa a Ukrajina bil este.
V Keni chvalil vydavky na armadu, ktore si Kena poctivo plní... |
||
| slaven | 20.03.2019, 20:56 | #1056 | |
| Je to náš najlepší prezident, som na neho veľmi hrdý, som za slušne Slovensko! | ||
| Markuss | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 17:50 | #316 |
| Inak jak som ten chmelarov status videl... a spojil si toho Pompea na slovensku, tak sa tu ozaj pekny ojeb chysta... aj s top ministrom Vajčákom.... piche a este to tu niekto marginalizuje, jak keby Mike došiel na 3. kolo play off hokejovej citrón ligy.. | |
| Markuss | 20.03.2019, 17:53 | #1023 | |
| Sa ma na to inak v AT pytali... aj tam boli po vojne este 10 rokov okupovaní.. a rozdelení na 4 okupacné zóny..... majú to stale v cerstvej pamati | ||
| slaven | 20.03.2019, 18:06 | #1026 | |
| jaky status? to co vravel o USA a ich vojsk u nas? to som videl v tej poslednej predvolebnej diskusii s nim, kde sa aj jasne spytal Caputovej, ktora sa absolutne do tychto veci nevyzna, ze kto bude jej radit v tychto "vojenskych" veciech ... mozno nejaky kamarat a podobne ... v tomto s nim brutalne suhlasim | ||
| Markuss | 20.03.2019, 18:24 | #1031 | |
| Ano... taka bábka ako Kiska.... v zahr.politike absolutne bez potuchy | ||
| slaven | 20.03.2019, 18:40 | #1038 | |
|
presne tu to je, kto nevidel, pozrite: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14231/182013#455
nastavil som to na ten cas, len to skopirujte cele manualne, kliknutim to nepojde |
||
| mozok | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 17:22 | #315 |
| Berie tu inak niekto WikiLeaks vážne? | |
| Elizabeth | 20.03.2019, 17:33 | #1021 | |
|
nie, maju naprd analyzy a ich tipy nevychadzaju. navyse sa nevyznaju ani do futbalu ani do hokeja a basket im uz vobec nejde |
||
| Markuss | 20.03.2019, 17:44 | #1022 | |
| Plus su to antiamericki konšpirátori a aj DennikN povedal, že sú to pichoviny | ||
| slaven | 20.03.2019, 18:07 | #1027 | |
|
a my nemame radi konspiratorov, my sme predsa za slusne Slovensko ... takze nie, neberieme ich vazne |
||
| mozok | 20.03.2019, 19:03 | #1042 | |
|
Takze zo satirickych odpovedi vychadzam, ze ich beriete vazne (sam som im uz prispieval)...preto mi vysvetlite, ako je mozne ze za WikiLeaks Slovensko stoji vami urcite nenavideny Weisenbacher? Ten isty Weisenbacher, ktory pise pre SME a organizoval pochod, kde by ste kazdeho ucastnika urcite ukrizovali najradsej?
|
||
| Markuss | 20.03.2019, 19:08 | #1044 | |
| My na rozdiel od inych, pozerame na fakty. Bez ohladu na osoby, ktore niektori maju apriori zaradene ako "zlo" a "nepravda" | ||
| mozok | 20.03.2019, 19:22 | #1048 | |
| Tak ale fakty a neoverene fakty su dve veci, takze tak by som to asi nedefinoval, netreba v nich hladat ani pravdu a dobro :) | ||
| Markuss | 20.03.2019, 19:26 | #1049 | |
| Hmmm a odkial ty beries overené fakty? | ||
| mozok | 20.03.2019, 19:43 | #1053 | |
| Nepisal som nic o overenych faktoch. Len o tom, ze informacie odtial nemusia byt apriori ani overene :) | ||
| Markuss | 20.03.2019, 20:29 | #1055 | |
| No ano... kde by si to tak asi overil, ked to su uniky z tajnych materialov | ||
| slaven | 20.03.2019, 21:00 | #1057 | |
|
Mozog asi mi neuveríš, ale kto je Weisenbacher?
Nejaká Známa osoba? P. S. Wiki leaks nepoznám a v živote som na takej stránke nebol. Samozrejme v médiách som o tom projekte počul niečo z majiteľmi, že mali ísť do basy a podobne. Sem tam zájdem na Wikipediu. |
||
| mozok | 21.03.2019, 09:42 | #1074 | |
|
Je to človek, ktorý na jednej strane je ovcami nenávidený za to, že organizoval dúhový pochod, ale na druhej strane sprostredkuje tým istým tupym ovciam, ktori nevedia ani po anglicky, informácie z WikiLeaks, ktoré sú niekedy až božím chlebom pre ich hlad po informáciách. Čiže hra ako keby na dve strany. Respektíve nehrá ani na jednu stranu, je len normálny človek, ktorého sa nedá kategorizovat ani do jednej skupiny, ovce a slniečka.
|
||
| slaven | 21.03.2019, 11:37 | #1110 | |
| nepoznam ho vazne. | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 16:21 | #314 |
| Ficko si dal dnes tlacovecku Link YouTube video | |
| slaven | 20.03.2019, 17:02 | #1016 | |
|
som si to vypocul, no nalozil im poriadne a som zvedavy ako zareaguje SME a dennik N lebo im hlavne nalozil za tie veci co robili, sirenie klamstva a podobne a balamutenie ludi na namestiach
tie transparenty ze Fico je VRAH a podobne veci sme videli vsetci. Myslim, ze je na mieste, aby sa mu verejne ospravedlnili (moj nazor za ktory sa nehanbim a mozete ma aj ukamenovat) amen |
||
| mozok | 20.03.2019, 17:21 | #1020 | |
| Bez toho, aby som sa tých denníkov zástaval, prečo žiadas ospravedlnenie Ficovi? Nemal by sa naopak ospravedlniť on Slovensku za to, čo tu 12 rokov pácha? | ||
| Markuss | 20.03.2019, 17:57 | #1024 | |
|
? V každom pravnom state je predsa bezným rozsudkom ospravedlnenie sa media politikovi, pokial tak rozhodne súd... je jedno akému...
A kde, TU? Myslis v CH? |
||
| slaven | 20.03.2019, 18:04 | #1025 | |
| mozog, videl si to video vlastne, ze sa pytas preco? | ||
| slaven | 20.03.2019, 18:08 | #1028 | |
| Markuss, pekne napisane, len Slovensko ma od pravneho statu kurva daleko ... | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 18:13 | #1030 | |
|
ja som patrel naživo na Ta3. aľe mušel som vypnuc,kedz som čul krescanko- dibakovu aj z tou Todovou... |
||
| peto10 | 20.03.2019, 18:26 | #1032 | |
| Naozaj veríš Ficovi? Veď predložil úplne trápny dôkaz. Za prvé ten prokurátor bol na stretnutí tímu, ktorý rieši Kuciakovu vraždu a nie Vadalovu drogovú činnosť. Za druhe, vyšetrovanie je aktívne a určite nebude talianska prokuratúra odpovedať na otázky kým sa neskončí vyšetrovanie. | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 18:29 | #1033 | |
|
a to fico ma davat dokazy? ved uz nebud docista smiesny |
||
| peto10 | 20.03.2019, 18:31 | #1034 | |
| Dôkazy budú po skončení vyšetrovania. Fico nevyvrátil, že s Vadalom telefonoval. | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 18:34 | #1035 | |
|
no tak pockajme na zaver vysetrovania...a nie bludy pisat bez nejakych dokazov len preto,ze jedna pani vravela..ale co cakat od nasich novinarov..a sa divim ze sa najde niekto..kto im to hlta ;) dokonca predplaca |
||
| slaven | 20.03.2019, 18:35 | #1036 | |
|
asi si kukal ine video peto
ja nesom Ficov volic ani sympatizant, ale v tomto som pri nom - teda ak nejake noviny nieco povedia a potom daju ludom transparenty a absolutne nemaju dokazy o tom co pisu, o com to potom je? o hovne ... na Ficovom mieste ich zazalujem o brutalne prachy koseliar, tu Todovu sfukol jak babiku , si to mal kukac |
||
| peto10 | 20.03.2019, 18:37 | #1037 | |
| S tou informáciou prišiel druhý najčítanejší taliansky denník a nie slovenskí novinári. | ||
| slaven | 20.03.2019, 18:46 | #1039 | |
|
zhodou okolnosti taliansky dennik napojeny na nas dennik ...
peto, ved o tom aj Fico v tom videu hovoril, ty si to nepozeral vobec? ja proste nechapem |
||
| Markuss | 20.03.2019, 19:07 | #1043 | |
| To je presne... tu su ludia onalepkovani anti-ficovcami, ktorí prehliadajú fakty... ble cele zle... vid mozok a jeho nevecna poznamka o ospravedlnení alebo peto10 a jeho prezumpcia Ficovej viny | ||
| mozok | 20.03.2019, 19:16 | #1045 | |
|
Markuss - ano, lenze rozhodnutie sudu neexistuje zatial...zatial existuju len pochybne reci a padaju obvinenia zo spinavej chrapy, namiesto toho, aby sa konecne stiahol do uzadia a dufal, ze nejakemu obcanovi neprepne a nerozpara mu tu jeho hranatu hlavu roxorom :)
Slavien, videl som to video a preto som sa opytal. Lebo obvinil par dennikov namiesto toho, aby obvinil vsetky. Pokial viem, informacia bola uverejnena skoro v kazdom mediu. Sam si tu nedavno pisal, ze cerpas informacie z viacerych zdrojov....takze tento krat za sirenie nepravdy mozu iba tie dva nenavidene denniky? |
||
| peto10 | 20.03.2019, 19:21 | #1047 | |
|
Tak ešte raz. Nikde Fica z ničoho neobviňujem. Hovorím, že jeho "jasný dôkaz o tom, že s Vadalom netelefonoval" je nepravdivý.
Slovenskí prokurátori boli na stretnutí spoločného vyšetrovacieho tímu, ktorý rieši Kuciakovu vraždu. Fico predložil "dôkaz", že v spise o Kuciakovej vražde sa nenachádza zmienka o tom, že telefonoval s Vadalom. To je pravda, pretože nahrávka telefonátu sa nachádza v spise o Vadalovej drogovej trestnej činnosti, ktorú rieši čisto taliansky tím a ktorý určite nebude dávať oficiálne stanoviská, kým prebieha vyšetrovanie. Chápem, že je vám Fico sympatický, keď nakladá Kiskovi a médiam, ktoré nenávidíte. Ale spomeňte si, čo to je za človeka. Človek, ktorý zháňal peniaze vlastnou hlavou, ktorý pomaly 12 rokov rozkráda a rozkladá štát, ktorý si na Úrad vlády zoberie Vadalovu štetku a obchodnú spoločníčku... Asi sme naozaj pozerali iné video. Pretože ja som na tom videu videl prepitého človeka, ktorý vie, že sa mu kráti beztrestnosť, tak ešte z posledných síl kope. |
||
| mozok | 20.03.2019, 19:32 | #1050 | |
| Ja by som tu situaciu nazval tak, ze tak isto sa sprava strelena svina, ktorou ked preleti gulka, tak v smrtelnom krci este vsade narozhadzuje banho. | ||
| peto10 | 20.03.2019, 19:34 | #1051 | |
| Slaven a ešte mi prosím ťa daj nejaký dôkaz na prepojenie La Republicca a nejaké slovenského média. Teda okrem toho, že to povedal Fico. Pretože ja som také prepojenie za 15 minút hľadania nenašiel. | ||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 19:38 | #1052 | |
|
to zbytocne...to ani kovadľine nevyšvetľis..ne este tyymto |
||
| mozok | 20.03.2019, 19:49 | #1054 | |
| Peto, pekne si to napisal, niektori ludia ale pre stromy nevidia les :) | ||
| slaven | 20.03.2019, 21:06 | #1058 | |
|
Fico obvinil denníky ktoré s tým začali, čo je na tom čudné? Veď tie denníky na neho kydaju v kuse, niekedy oprávnene a niekedy nie, veď o tom bola ta tlačovka.
Inak to je zbytočná diskusia. Kebyže o Tebe vyjde clanok že si vrah a potom ľudia v uliciach majú transparenty s tvojim menom že si vrah? A to všetko Bez dôkazov. Presne o tom bola ta tlačovka. Odomna všetko. |
||
| peto10 | 20.03.2019, 21:28 | #1059 | |
|
Ľudia s transparentami nie sú médiá. Daj mi sem jediný článok, kde písali o Ficovi ako o vrahovi. Dopadne to ako o tom prepojení La Republicci a slovenských médií...
|
||
| mozok | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 14:36 | #313 |
| Po všetkých týchto konfrontáciach a názoroch kao na prezidenta, tak aj na budúcnosť Slovenska, by ma veľmi zaujímal názor diskutujúcich na izraelsko-palestínsky konflikt. | |
| Elizabeth | 20.03.2019, 15:58 | #1009 | |
|
robis dizertacku a nemas cas vymyslat ? Probíhá další z nesčetných jednání na půdě OSN o situaci na blízkém východě. Jako první vystoupí delegát Izraele: "Dámy a pánové, ještě než se dostanu k současnému postoji státu Izrael, rád bych Vám řekl jednu starou historku z biblických časů. Mojžíš vedl židovský národ pouští čtyřicet let a jednoho dne dorazili k řece. Lidé i dobytek si užívali vody, dokonce i starý Mojžíš se chtěl vykoupat, svlékl si šaty a vstoupil do vody. Jenže když vylezl zase ven, zjistil, že jeho oděv zmizel. Nade vší pochybnost jej ukradl nějaký palestinec...." - Okamžitě vyskočil zástupce OOP a začal křičet:" To je urážka, hanobení, to je nepřípustné... Všichni ví, že tehdy tam žádný palestinec být nemohl..." - "Výborně", pokračoval zástupce Izraele, "slyšeli jsme tedy vyjádření druhé strany k přítomnosti palestinců, takže jej mějme na mysli a můžeme začít jednat..." ten vtip je samozrejme nie prave historicky presny, pretoze rimania nazvali urcitu cast Palestinium (schvalne nespravne) prave aby zidov nasrali |
||
| slaven | 20.03.2019, 16:09 | #1010 | |
|
to normalne patri do funny diskusie |
||
| mozok | 20.03.2019, 16:16 | #1011 | |
|
Nie nie, mňa to vážne zaujíma, čo si tunajší diskutujúci myslia o tejto problematike. Keďže je tu pár ľudí, ktorych možno zaradiť do skupiny antisemitov a verejne sa tu vystupuje aj proti islamu, tak presne názor týchto ľudí ma zaujima. Ak teda názor majú aj na "silnejšiu" tému ako sú utečenci na SVK alebo LGBTI. |
||
| slaven | 20.03.2019, 16:27 | #1012 | |
|
ja osobne do tejto problematiky nevidim a vobec sa jej nevenujem, t.j. ide to mimo mna uplne ... len som zachytil v nejakom case ze zrazu Tel Aviv nie je hlavne mesto a ze si to zmenili na Jeruzalem |
||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 16:29 | #1013 | |
|
koho uz zaujima blizky vychod? |
||
| StanoDianiska | 20.03.2019, 16:38 | #1014 | |
| slaven podľa mňa si to naopak napísal. Jeruzalem bol hlavné mesto a zrazu je Tel Aviv. | ||
| slaven | 20.03.2019, 16:54 | #1015 | |
|
neviem Stano, ale pokial si dobre pamatam, ucili sme sa v skole ze Tel Aviv
aspon tak to mam v hlave a viem ze niekedy v poslednom obdobi (par rokov?) sa tam nieco zmenilo ... napr. som vygooglil, ze az Trump v 2017 uznal Jeruzalem a presunulo sa tam UISA velvyslanectvo. |
||
| slaven | 20.03.2019, 17:03 | #1017 | |
|
ale pravdu povediac, ci tato zmena hlavneho mesta suvisi s konfliktom na ktory sa pytal mozog, tak to neviem |
||
| Elizabeth | 20.03.2019, 17:05 | #1018 | |
| tel aviv je hlavne mesto(administrativne), lebo jeruzalem uznava ako hlavne iba par krajin | ||
| mozok | 20.03.2019, 17:15 | #1019 | |
|
Je to rozsiahla téma, na ktorú neexistuje jeden správny názor, ja som chcel počuť tie alternatívne.
Ale asi si počkám na dizertačku od niekoho z parlamentu |
||
| slaven | 20.03.2019, 18:09 | #1029 | |
|
a tvoj nazor na tento konflikt je aky a do akej skupiny ludi sa zaradujes?
pises o nejakej skupine antisemitov a antiislamistov, tam to asi nebude, ze? |
||
| mozok | 20.03.2019, 19:18 | #1046 | |
|
Kedze do tej problematiky vobec nevidis, tak ti moj nazor bude na dve veci.
A nie, nekategorizujem sa ani do jednej skupiny. Mam v oboch taboroch znamych a zatial iba pozitivne skusenosti. Ty sa do niektorej vies zaradit? |
||
| mozok | 21.03.2019, 09:44 | #1075 | |
| Tými oboma tábormi som myslel to, že sa stretávam s ľuďmi aj zo židovskej a aj z moslimskej komunity. | ||
| true | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 12:25 | #312 |
|
Aha **** v SME co dali na titulku
Odborník: Šefčovičova žena sa správala až detsky Šefčovičov úsmev je len na ústach, vraví odborník na neverbálnu komunikáciu. uz riesia usmev a jeho zenu ako vyzera **** **** slniečka |
|
| peto10 | 20.03.2019, 12:38 | #1003 | |
| Hlavne, že tebe vadilo, že Caputova mala retusovanu fotku... | ||
| Markuss | 20.03.2019, 12:54 | #1004 | |
|
vidim, ze skvely zurnalista si najde temu, ktoru treba rozobrat.
ved aj ty, ked nemas v robote do coho pichnut, hladas, co este mozes proaktivne vylepsit |
||
| StanoDianiska | 20.03.2019, 13:07 | #1006 | |
| admin už by si mohol niečo robiť so slovníkom prispievateľa true. | ||
| admin | 20.03.2019, 13:11 | #1007 | |
|
prispevok som upravil
true, zdrz sa tychto nadavok, pis slusne, lebo to zacnem mazat |
||
| Ciernokoseliar | 20.03.2019, 13:59 | #1008 | |
|
a ja som nevidzel calych 5 rokov podvodnikovu prvu damu...zdehonestoval tu poziciu dočista |
||
| slaven | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 11:15 | #311 |
|
Kiska plánuje stranu, napriek ponuke Štefunka s Beblavým
- slusni ludia maju z toho naozaj radost, za slusne Slovensko !!! |
|
| Markuss | 20.03.2019, 11:56 | #1001 | |
|
to je slusny uder vsetkym, ktori chceli zostavovat vladu...
teraz sa bude musiet dohadovat don matovich s borisom, risom, stefunkom, beblavym a ponovom aj kiskom... najlepsie bude, ked polovica z nich neprekroci 5%... to zas bude nefer.... a potom nechod do ulic protestovat. |
||
| true | 20.03.2019, 12:26 | #1002 | |
| budeme mat slusnu vladu - vladu slusnych kokotov zaplatenych zvonku | ||
| Markuss | 20.03.2019, 12:55 | #1005 | |
|
pozri, ak to neurobia tak, ako kedysi dzurinda s SDKU, tak pojdu akurat tak zasa niekde vyplakavat, ako ich bela oyebal.... lebo kazdy kohut chce hrabat na svojom piesocku...
lenze ako zladit agendu tolkych partaji |
||
| sharky | Reaguj na príspevok | 20.03.2019, 10:42 | #310 |
|
Link FB príspevok shit |
|
| slaven | 20.03.2019, 11:21 | #1000 | |
|
pojdes do basy
apropo Slovensko tento pakt o migracii tiez odmietlo |
||
| Markuss | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 21:06 | #309 |
| https://robimnavychodze.sk/?utm_source=Facebook%20PPC&utm_medium=03&utm_campaign=skadzi_si%20banner%... | |
| Markuss | 19.03.2019, 21:09 | #996 | |
| Kukaj ho. A hned polovica portalu bali kufre z UK. Šak aj činkáreň v TV koyo postaví | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 21:27 | #997 | |
|
ta ňe? |
||
| marecek75 | 20.03.2019, 03:05 | #998 | |
| Pekna picovina,ze pod robit na vychod domov a hned prva jazda jeb ho do nemecka na tyzden....no to je mi len vyhra | ||
| Markuss | 20.03.2019, 07:35 | #999 | |
|
šak ale dostaneš slovenské diety |
||
| slaven | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 13:27 | #308 |
|
tu je ukazka toho, ako sa maju vychiodniari dobre: Link na článok na doméne sme.sk plati sa 0,3 + 0,3 + 2,5 eura V BA mas 3h zdarma parkovanie napr. v Euroveii priamo pri modrom Dunaji ... Rovnako v Aupark BA 3h zdarma a podobne. |
|
| Markuss | 19.03.2019, 13:42 | #980 | |
|
sak ked tam nechodite nakupovat, tak z coho maju zit? ... vlastne |
||
| slaven | 19.03.2019, 14:06 | #992 | |
| je tam stale plno, po penis ludi ... ja tam chodim malokedy, len ked idem k doktorke | ||
| slaven | 19.03.2019, 15:15 | #995 | |
| a v clanku vidim, ze zvysuju ceny, lebo potrebuju malovat ... no koment, to sa uz ani neda normalne opisat | ||
| Markuss | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 13:21 | #307 |
|
Chlapci - len k temam dole... Dzurinda mal obrovske prachy z privatizacie a mohol ich tiez posunut na vychod, aj s Druhym najlepsim akademickym Ministrom Financii (ktory predtym nebol minutu v praxi, iba na skole ucil)
obaja vychodniari - mali vsetkych ostatnych vychodniarov v pichi. A preco? lebo robili na tych, ktori im brucha mastili. maju oni v pici cele regiony - jedno ci dzurinda, figel, alebo fico..... |
|
| slaven | 19.03.2019, 13:22 | #967 | |
|
yoyo, Dzurinda pochadza z vedlajsej dediny ...
presne tak, maju v pici regiony, hlavne ze na uctoch miliony EUR a cele generacie svojich deti a ich deti zabezpecene |
||
| Markuss | 19.03.2019, 13:24 | #968 | |
|
mne sa staci rozhliadnut po krajine na SVK a v RAKUSKU.
v Rakusku robia ludia na vidieku na seba - polia obrobene, krajina upratana. u nas sa nahrnie vacsina do velkomesta a na rodnu hrudu si spomenie vtedy, ked sa ide sibat alebo sviatkovat... pripadne sa s kamosmi z detstva na volajake vesele najebat... takze - nielen stimuly chybaju (ako napr. v AT do obrabania vlastnej pody) ale aj nasinec ma taku povahu..... |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:24 | #969 | |
|
vy sce dočista šaleni.. sak to ľem Fico |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 13:27 | #970 | |
| ale kva to nie je o Ficovi, koselo... Ber to tak, ze kazdy, kto tuto krajinu neposunie dalej musi prec. Ako meciar, tak Dzurinda tak aj Fico... bodka. ak nieco pride po Ficovi, a nebude citit zlepsenie a vidiet vysledky bude ho treba odstranit... To nie je o nejakom rysavom ochlastovi... | ||
| slaven | 19.03.2019, 13:29 | #971 | |
| tiez si myslim, ze Fico sa to nemoze, ze Slovaci su tak jebnuty narod ... on to len vyuzil. | ||
| Markuss | 19.03.2019, 13:29 | #972 | |
|
obavam sa ale, ze Mestske typy ako don matovich alebo riso sulik a o PS uz ani nehovorim sa na cele regiony tez vyjebu. preco?
lebo tam neni ich elektorat, a rovnako zivot na vidieku nepoznaju |
||
| peto10 | 19.03.2019, 13:31 | #974 | |
| V Rakúsku nemali 20 rokov komančov. | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:33 | #975 | |
| ale to ty so suputnikmi len na fica vinu hadzes..ja len pisem,ze fico je pri moci preto,ze nema ziadnu alternativu...nijak ho nebranim,len vravim,ze neni sam,co dodrbal slovensko... ani mi tak neide o nakradnute,nech si to zozeru,ale ako rozpoltili spolocnost...to sa im za tych 26 rokov podarilo dokonale.. | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:37 | #976 | |
|
ale ficova vlada uz dovladla,o rok nastupi ten zlepenec opozicie..sulik,matovic,hlina,kollar..co meno to pojem..samozrejme plus maly Mivko..to bude ekipa |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 13:40 | #977 | |
| chvalabohu ze dovladla,,,nebyt podvodu na volicoch, uz by nevladli ani teraz,,,treba dat sancu tak jak pise ac opozicnym a novym stranam,,ak sa ukaze ze aj oni seru na ludi poslat to do riti a dat sancu dalsim, verim ze existuju ludia, ktorym uprimne zalezi na sk,,,a ne rezignovat, povedat ze kradnu vsetci no toti nam dali aspon obedy a vlaky zadarmo | ||
| peto10 | 19.03.2019, 13:40 | #978 | |
| Nie je alternatíva... Zlepenec opozície... Obľúbené frázy smerákov. | ||
| Markuss | 19.03.2019, 13:41 | #979 | |
| v rakusku vladli socialisti dlhe desatrocia.... aj so vsetkym co k tomu patri.... | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 13:43 | #981 | |
|
to ze neexistuje alternativa vravi iba Fico... a ty to po nom vsade verklikujes... Vzdy je na vyber, vzdy je alternativa... Ak bude zlepenec ktory spominas zly, tak mu dame sancu len styri roky. A pojdu prec...
Add Fico: nie je nic horsie ked sa cez mafiansku kurvu robia svinstva na vychode cez agrodotacie. Toto zo seba ten hnup nezmyje. ci bol tak naivny alebo sprosty, je egál. Jedno horsie ako to druhe. Nahravat talianskej mafii na Slovensku to uz je sila aku nedali ani Dzurinda ani Meciar... |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 13:43 | #982 | |
| peto10 presne tak verklikuju to iste dookola,,,hlavne ze tato vlada vznikla len silou penazi a su rovnako zlepenec 4 stran | ||
| Markuss | 19.03.2019, 13:45 | #983 | |
|
...ale je pravda, ze v rakusku nemaju v parlamente 10 stran ako na slovensku....
5 maximalne, pricom koalicia pozostava max. z 2 stran..... .. hoci do volieb idu aj komunisti a zeleni, a ine pica partaje |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:46 | #984 | |
|
peto alternativu sme tu uz mali..pardon zlepenec..to neni fraza smerakov,s ktorou sa radi v denniku n ohanate..to je realitu,ktoru sme tu uz mali,a vieme ako dopadla..risko nechcel drzat balonik,matovic pokrstil poliacika striekackami..co bude teraz,hlina zamuruje poslancaov v parlamente? |
||
| peto10 | 19.03.2019, 13:46 | #985 | |
| Nehovorím, že nemali socializmus, ale že tam nemali komunistov a bratskú pomoc... | ||
| peto10 | 19.03.2019, 13:49 | #986 | |
| Bohužiaľ tu vládu rozbila SDKÚ a tak aj dopadla. Vždy radšej zlepec so Sulikom či Matovicom, ako s Ficom či Retardom. | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 13:56 | #987 | |
| zrovnavas naivne vystrelky vtedy neskusenych politikov s mafianizaciou vlady... Dalej to takto nemoze ist... Smer nema Slovensku uz co dat... akakolvek nerozhodnost a nevykrocenie dalej je chybou... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:59 | #988 | |
|
ked pises o mafianizacii..a chces vo vlade kollara...to mi pride velmi usmevne |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 14:01 | #989 | |
| ne nechame tam fica a spol nech kradnu do nemoty, a tebe daju daco zadarmo, aby si bol spokojny s tym jak oni myslia na ludi,,,a popritom ti zdvihnu dane, odvody | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 14:04 | #990 | |
| Ciernokoseliar: vyborne... policia vysetrit, sudy odsudit, a zavret... kazdeho mafiana... Mas pocit, ze tierto tri zlozky spolu takto funguju? vdaka vlade Smeru nie... a to musi vidiet aj slepy... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 14:05 | #991 | |
|
mohli by ste ho tam nechat..nech vas nacisto rozdrapi od nervoch |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 14:07 | #993 | |
| vydrzali sme s nim 12 rokov... bol demokraticky zvoleny... co uz... co vacsina chce, ma to... ale posledny jeho mandat uz kóšer nebol vdaka belovi a odrbávačovi s diplomom... | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 14:07 | #994 | |
| ja by som bol rad, keby si konecne otvoril oci,, fico sa pochvali, ze zabezpecil 40milionov vlastnou hlavou a ludom to vobec nevadi, nevadi im to ze to musi kamosom vratit x nasobne viackrat, ludom staci, ze si na nich spomenie pred volbami a su spokojni | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 13:19 | #306 |
|
Nieco k teme nizsie ... o tom vychode> Link na článok na doméne sme.sk z diskusie par myslienok vyberam> "je to obraz mentálnej úrovne...kde chýba kritické myslenie a dominuje populizmus to iné nebude" "je to zhruba rovnaká mentálna úroveň ako v iných, sociálne a demograficky podobných regiónoch v iných častiach krajiny. Lenže ich životná úroveň (však buďme konkrétny - mizéria), ktorá sa v porovnaní so zvyškom krajiny dlhodobo nemení, determinuje ich "kritické myslenie" (a budme spravodlivý, východ je zanedbávaný). Frustrácia až beznádej je to, čo ich rozhodnutia ovplyvňuje a tak sú povedzme skeptický (to je tá absencia kritického myslenia). A tak ľahko inklinujú k jednoduchým riešeniam - sľuby rýchlych a ráznych (aj na hlavu postavených) opatrení, "sociálne istoty" a pod. A ak im niekto šikovne podsúva aj "vinníka" ich marazmu (ktorý býva zvyčajne z druhého "tábora"), majú jasno!" |
|
| Elizabeth | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 13:15 | #305 |
|
uplne zbytocne sa hadate. v tejto krajine to funguje asi takto. ludia zo smeru a ti co presli od dzurindovcov k smeru atd. maju ludi vsade.
ak chces patent , su tam zmrdi, ti ho ukradnu a maju zisk oni. takisto je to so zakazkami statu atd atd . vsade je siet zmrdov. toto treba znicit a porazit, preto treba menej statnych veci, mensie dane a viac pravomoci presunut na obce dediny atd atd . aby si ludia sami spravovali a nie aby im to islo zhora. treba vytvorit infrastrukturu a nie centra. aby aj v najposlednejsej riti ak niekto chce nieco vyrabat , aby to odtial aj vedel lifrovat a dodavat vcas. dopravu (vlaku busy atd) musi mat stat ako sluzbu obyvatelom a nie ako zarobkovu cinnost urcitych skupin. ludia sa musia byt schopni dostat do prace a naspat za rovnakych podmienok po celej republike aby aj zarobit mohli a aby aj ti co ich zamestnavaju mohli byt kdekolvek aj v pici za horou. treba do vlady dostat ludi, ktori presadia veci ako v nemecku a rakusku ci v japonsku, kde obchody su povinne uprednostnit lokalnych dodavatelov a pod. veci. ti co ich mame hore teraz presadzuju velke obchody a retazce, velke centra a vsetko velke. tym nicia strednu a nizsiu vrstvu, osprostuju ludi a vytvaraju velke rozdiely. presne toto zmrdom vyhovuje a jebnuta slovac im to kvituje lebo si nevidia na spicku nosa. klasicky priklad je napr. blockova loteria jebnuta slovac je schopna naprasit maleho obchodnika kvoli blocku. vsetkym takymto jeblinam by som odporucil aspon na rok mat prijem iba z maleho obchodiku alebo remesla nech kurva konecne pochopia co je to sa zivit. dalsi priklad je prijebany hipster rozkrikujuci sa v malom obchodiku ze chce platit kartou utratu euro dvadsat. presne toto chcu , vychovat lenivych prijebanych ludi a dari sa im to skoro az neuveritelne lahko. a viete co je najhorse, ze ti co to tu nicia su ludia spomedzi nas. nikto ale nikto tu nezacne od seba, kazdy kuka len okolo co ini ... . ojebu, okradnu a este rozostvu ojebanych aby ich nedali dolu. z frustracie tu potom prijebanost podava ruku extremnosti atd atd... |
|
| slaven | 19.03.2019, 13:21 | #966 | |
|
normalne sa pod kazde slovo a vetu co si napisal podpisujem
jebnutá Slovač |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 13:30 | #973 | |
| napisal si to vystizne | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 12:54 | #304 |
|
toto su rozumne veci ... toto ma riesit prezident sa nie LGBTI a ine kokotiny
Link FB príspevok |
|
| true | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 11:22 | #303 |
| najviac sa kradlo za Meciara a Dzurindu ludia !!!! vtedy sa rozjebalo strasne vela !!! vcera v TV davali ze v BA robotnik v rafinerii - asi Slovnaft ??? zarobi 1800eura !!!!! a len poznamka ze na vychide asi menej KOKOTI !!! mali rovno napisat ze na vychode ten robotnik ma polovicu !!!!! hlavne ze KOKOTI povedali ze v Rakusku 2x tolko ma ten robotnik !!!!!! a kokot FICO ide davat obedy zadarmo a kokot FICO este robi rozdiely medzi zapadom a vychodom SK vacsie !!!!!!! | |
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:29 | #925 | |
|
ano..preto vychodniari volia fica..kriste pane na nebi |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:41 | #934 | |
| keby tvoj blahoreceny fico tak myslel na tych chudobnejsich, tak preco takmer vsetky stimuly isli firmam na zapade? a na vychode nic? on ma uplne v pazi zaostale regiony, a tie ho prave najviac volia, comu nerozumiem | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:44 | #937 | |
| dialnicu slubil do 2010, nebude hotova ani do 2025,,,keby sa dialnica stavala opacne, od kosic do ba, tak uz by bola trikrat postavena,,,tak vas ma vas birmovany komunista na haku | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:46 | #938 | |
|
to tak,ked bol vas praviciar figel ministrom dopravy..tie jeho tunely..ale jasne..lebo fico |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:48 | #940 | |
| no a este skus nejak vysvetlit tie stimuly, com ich dostavaju firmy na zapade, kde neni problem s robotou a potom do tych firiem vozia srbov a podobne? com tie stimuly nedaju na vychod? | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:51 | #941 | |
| a co ja mam zo stimulmi..na vychode robi kazdy kto chce robit..to ze je vyssia nezamestnanost je tym,ze tu mame vysoke percento nemenovaneho etnika..takze ci stimul je ci nie,to neni podstatne | ||
| true | 19.03.2019, 11:58 | #942 | |
| stanleytri - stimul nejde na vychod lebo je vlada plna kokotov a akceptuju vyhovorky o zlej infrastrukture !!!!!!!!!!!!!! kokoti ten Land Rover mohli dat kludne niekde ku Presovi vyjebanci !!!! alebo dole Lucenec, Roznava a podobne KOKOTI !!! a jebnuta Slovac im dal este 20% vo volbach !!!! | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:58 | #943 | |
| cierno teraz trepes hluposti,,na vychode ani zdaleko nerobi kazdy kto chce robit,,,z vychodu odislo a stale odchadza tolko ludi do ba, do ciech, do zahranicia len preto, ze nemaju doma robotu,,,keby taky jaguar dali na vychod, tak by malo mozno 20-30 tisic ludi robotu,,tak ma teraz 20-30 tisic ukrajincov, srbov robotu v nitre v jaguari a my sme este zato dali stimul jaguaru, aby tu robili zahranicni,,,ty v tom vidis logiku? | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:58 | #944 | |
| true presne to som teraz napisal | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:07 | #945 | |
|
my dvojo se nezhodneme ani pri pive..ja som kritik tejto vlady,ale i alternativy,ktora tu je..preto ma stat oznacuje za antisystemaka... |
||
| true | 19.03.2019, 12:13 | #946 | |
| Ciernokoseliar - vela ludi ale naozaj z vychodu chodi na zapad robit - normalne na tyzdnovky aj do automobiliek !!!! co myslis ze to je blud?????? ved Fico este kokot vyjebany dava peniaze aby ludia sli tam pracovat namiesto toho aby velke fabriky postavil na vychode kokot jeden pojebany !!!!! | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:16 | #947 | |
|
no chodia..a? urad prace im da pekne kompenzacie za to..nwdumaj ze tam chodia len za vyplaty robit |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 12:17 | #948 | |
| cierno vies kolko aut v ba denne stretavam s mi spz, a nehovoriac o ostatnych vychodnarskych spz,,,,a isto to neni tym, zeby sa im tu pacilo a chodili tu na vylety | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 12:20 | #949 | |
| jake kompenzacie im da urad? zeny chodia do rakuska utierat starym dedom rite, chlapi na tyzdnovkach stavaju celu ba a co im da urad? tak ich maximalne z uradu prace vyskrtne,,,,ale podla teba na vychode robi kazdy kto chce,,,mali by sme tuto debatu ukoncit, lebo este das par nazorov a zacnem si mysliet, ze nemas sudnost | ||
| slaven | 19.03.2019, 12:23 | #950 | |
|
stanleytri nerúhaj sa pred panom velkomoznym |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 12:24 | #951 | |
|
ta ked mu uz z toho omsoveho bavi |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:26 | #952 | |
|
vydis vychodniarske znacky az za ficovlady? hadam nemyslis vazne |
||
| slaven | 19.03.2019, 12:26 | #953 | |
|
ja len tisko mozem suhlasit s tym, ze regionalne rozdiely sa naozaj zvacsili a to je velmi zle.
ked clovek ide niekde k Sobranciam, tak tam uz normalne su pomaly mrtve dediny ... vsetci zutekali, tam uz absolutne neni ziadna praca. Normalne prazdne domy s pozemkami ... dom kupis tam za 20 000eur aj z 3000m2 pozemkom a podobne ... to ze je tu kopec ciganov na vychode je pravda, samozrejme, ze tpo zvysuje % nezamestnanych ... to vlada samozrejme neriesi tiez uz dlhodobo, ale hlavne ze desiatky, ci stovky milionov Eur sa na tento problem uz vynalozili, ale nic sa nevyriesilo, ale mimovladky a podobne organizacie z toho nadherne zili a ziju a este budu zit ... teraz som cital tie nove veci co sa v Eu schvalili, dalsie miliardy sa natlacia do mimovladiek, ktore budu podporovat migraciu a podobne ... z mojho pohladu je to uplne chore. koniec, uz nepisem viac. |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 12:37 | #954 | |
| cierno v ba som 6rokov, takze nemal som moznost ich registrovat aj predtym, ale kazdym tyzdnom je tych aut viac a viac s vychodnarskymi spz,,,a to co tu pises s tym uradom to snad nemyslis vazne :D aby im urad preplacal tak musia byt najprv na urade prace, a preplati im maximalne polroka,,,ale ti ludia su tu dlhodobo a cestovne tiez preplaca len polroka alebo kolko to je,,,,,takze jake pekne kompenzacie maju? ze maju rozvratenu rodinu? kamaratov kade tade po svete a ze tu musia pocuvat narazky na vychodnarov? poskrabane auta, lebo ved zaberaju miesto a podobne,,,tak jake kompenzacie? | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:45 | #955 | |
|
a co je na tom zle ze slovak robi na slovensku.? ake rozvratene rodiny?.. |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:50 | #956 | |
|
to kazdy co dojde do bratislavy tak osprosteje? to by tam uz mali nieco robit,karantenu alebo tak..ved neni mozne zeby ludia mali tak jednostranny pohlad na svet.. |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:53 | #957 | |
|
jeden nadava na meciarizmus,pritom velebi harabina..druhy za vsetko vini Fica,pritom ošklivost opozicie mu nevadi...kde to ja k certu žijem? |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 12:53 | #958 | |
| uz ma seres, bud robis zo seba sprosteho abo si fakt sprosty,,,ak ti zena robi v rakusku, ty chodis po tyzdnovkach kade tade a deti su ti so starymi rodicmi tak co to je??? | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 12:55 | #959 | |
|
a za to moze fico? |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 13:03 | #960 | |
| ja sa mam prebrat zo sna? ved z toho co pises tak zijes v dakej bubline | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 13:08 | #961 | |
| Ano, za to moze Fico... resp jeho tri vlady. a napriek tomu ze si beznadejny Ficovec ti napisem preco. Lebo vsetky investicie a podniky idu na zapadne Slovensko, a navyse sme jednostranne zamerani na automobilový priemysel. Co Fico v opozicii rad a opravnene kritizoval. Isiel zosaliet ked prisiel po Volkswagene v BA aj Peugeot do trnavy. A cuduj sa svete, zbavili sme sa trpajzla Dzurindu a z najvacsieho kritika automobiliek Fica sa stal najvacsi dotahovatel automobiliek dotiahol dalsie tri... samozrejme na zapad a sever Slovenska. A pritom nikde nie je napisane ze recesia automobiliek nepride... A ziadna diverzifikacia priemyslu sa pod Ficom nekonala... lebo je to tliachac a nekonstruktivny kritik... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:09 | #962 | |
|
tak nakoniec som Ficovec... |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:12 | #963 | |
|
este troll zo sumracnej ste zabudli |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 13:12 | #964 | |
| Iba sam tu bluznis o nejakom antisysteme... Ty nie si antisystem, ked kritizujes iba dzurindove vlady, plus este tahas sem pravek v podobe Figeľa... :D | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 13:14 | #965 | |
|
ty si cely pravek..ked vystavbu tunelov este figel podpisoval ..aspon vidim ze o tom hovno vies... |
||
| stanleytri | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 09:11 | #302 |
|
pre vsetkych sracov, ktori sa boja migrantov, homosexualov, interupcii,,,pozrite sa co hlasa vas marosko hlasa a presadzuje v bruseli
https://dennikn.sk/1414656/sefcovic-pred-polrokom-nase-progresivne-hodnoty-su-pod-tlakom/?fbclid=IwA... |
|
| slaven | 19.03.2019, 09:26 | #899 | |
| bolo by fajn, keby sa to aj dalo precitat, ale da sa len zaciatok | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 09:48 | #900 | |
|
srača mas v gačoch |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 09:48 | #901 | |
| to hej, ale tak aj v tych prvych odsekoch sa clovek dozvie | ||
| slaven | 19.03.2019, 09:50 | #902 | |
|
mne sa pacilo, ako sa ho spytali v TV na 10 Bozich prikazani |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 09:53 | #903 | |
| ked to i co len jednemu volicovi otvori oci, tak budem rad, neverim ze su vsetci tak zadubeni a nevidia, ze sefcovic je smerak najhrubsieho zrna a nestiti sa nicoho | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 09:54 | #904 | |
|
hej to bolo fajn, aj pocitanie mu zjavne ide, ked 5 je unho viac jak 5 alebo 6,,,a tie jeho helenine oci |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 09:56 | #905 | |
|
smeraci su hajzli..ale na progresivcov ani zdaleka nemaju ...asik tolko |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 10:03 | #906 | |
| kedze progresivci este nie su ani v parlamente, stale musime vychadzat z toho, kolko toho ukradli Smeraci, a v akom stave je republika. Pre mna Šefčovič absolutne neprijatelny... zo zaciatku iba pre to lebo ho podporuje Smer a teraz ked vidim co je to za ,,charakter" tak hlavne preto... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 10:08 | #907 | |
|
kolko toho ukradli smeraci? |
||
| slaven | 19.03.2019, 10:14 | #909 | |
|
v porovnani s Dzurindom? |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 10:15 | #910 | |
| Vahostav, zeleznice, trikrat predrazene CT masiny v zdravotnictve... Mam ti ja preboha vyčísľovat kde kolko ,,zmizlo"? Nemala by to nahodou vysetrovat policia? Jaaaaaj, ze je v paprciach Smeru? Smola... tak im umoznime, nech aj prezidentsky urad dostanu oni... parada... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 10:18 | #911 | |
|
ja len ze tak pises,ako by ine strany kauzy nemali |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 10:24 | #913 | |
| Nerozumiem, ty mas kurz citania myslienok? ja vravim ze Smer ma toho uz na rovasi presprilis... A ma skoncit ako SDKU... Ak budu progrsivci v parlamente, a budu bacovat ako tito pred nimi, tiez budem volat po tom, ze stacilo... Nikde som vsak nepisal, ze ine strany nekradli... Problem je ze vela ludi si mysli ze tym ze kritizujem A velebim B... svet nie je ciernobiely, minimalne ja ho tak nevidim... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 10:27 | #914 | |
|
teda ty si zastanca liberalnej ľavice? |
||
| peto10 | 19.03.2019, 10:34 | #915 | |
| Tu je celý článok: http://www.pastebin.com/f0PBzNmu | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 10:35 | #916 | |
| nie, PS volit urcite nebudem, ja som v tomto tvrdy zastanca pravice... Slovensko pohnu dopredu ine veci ako vlaky zadarmo, obedy zadarmo, a 7 eurove zvysenia dochodkov... | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 10:40 | #917 | |
|
no ci paaana..vy este zavidte dochodcom vlaky zadarmo..detom obedy zadarmo ...este povedz ze ti vadi kazdorocne zvysovanie minimalnej mzdy.. |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 10:44 | #918 | |
| pravicu sme tu uz mali...dochodky rusili jedna radost | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 10:48 | #919 | |
|
ty si zriedkavo kratkozraky clovek... Kto hovori o tom, ze zavidim chudobnemu decku obed? Ty vobec nevies citat medzi riadkami. Potrebujeme riesit ine palcive veci. Ak sa spytas dochodcu co potrebuje najviac tak vlak zadarmo v TOP 5 nebude, ani v TOP 10... Pozri, Fico kvaka o tom ako ekonomika slape. Preco sa teda plosne nezvysia poriadne dochodky? Aby potom dochodca mohol jest kvalitne, mohol si dovolit kvalitnu zdravotnu starostlivost a neodpadaval ked vidi ucet v lekarni.
Obedy zadarmo - ak si nalistujes tuto problematiku sami veduce jedalni napisali kde je problem. naraza to na mnozstvo problemov, a ja ti poviem par s ktorymi mam problem ako rodic. Hned na zaciatku ti pisem ze nezavidim socialne odkazanym deckam obed, nevahal by som podporit aj dalsie dve jedla, ak to bude adresne, systemove - nezamestnani rodicia, automaticky nárok. Ale ja ako clovek, ktory dokaze zaplatit stravu svojmu decku chcem aby za tie prachy dostalo kvalitne zradlo. Lebo ak bude nieco zadarmo, kvalita pojde dole. ci sa niekomu paci ci nie. A tymto ja tuna koncim. podtitulok tejto sekcie je pravdivy - sú to tu sračky... |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 10:54 | #920 | |
|
ved dochodky sa zvysuju..rovnako ako minimalna mzda...co za pravice nehrozilo...prave naopak..ale o tom uz nepoviete,lebo vy viete len kydat.. |
||
| peto10 | 19.03.2019, 11:06 | #921 | |
| Pravica naštartovala také ekonomické reformy, z ktorých terajšie vlády doteraz ťažia. | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:06 | #922 | |
| AC vystihol si to presne,,,,ciernokoseliar nikto nic nezavidi dochodcom ani podobne, ale vezmi si napriklad obedy "zadarmo", v konecnom dosledku teraz platia rodicia za rezijne naklady viac ako ked si pred zavedenim obedov zadarmo platili obedy sami,,,to co robia smeraci je bohapuste opijanie rozkom jednoduchy ludi,,,a teraz ti vysvetlim tu minimalku mozno to pochopis si z mi, tak predsa by ti to mohlo byt blizsie,,,smeraci si bez rozmyslu zmyslia nejaku sumu o kolko sa dvihne minimalka a uz ich netrapia dopady,,myslis ze koho sa to najviac dotkne? no vychodnarov? com lebo je tam kopec podnikov, ktore jednoducho nemaju na to, aby zvysili mzdy tak radikalne,,co spravia? zbalia kufre a odidu rumunsko, srbsko to je jedno? co ostane vychodnarom? nic, len ist robit mimo domova abo sediet doma? potom pride genialny fico a da im daco "zadarmo" a ludia ho budu zase velebit lebo on jediny dava zadarmo,,,,take drahe je to jeho zadarmo, tak uz kurva konecne otvorte oci | ||
| majster | 19.03.2019, 11:09 | #923 | |
|
a ja napíšem že pre Fickom bolo horšie a to píšem ako dôchodca, teraz sa nebojím ísť ku doktorovi, ani do lekárne, lieky niesú oproti minulosti drahšie a nepotrebujem ešte pred vchodom k lekárovi zajacovku, ani 50korun za prečitanie rôngenu, a čo sa týka okradaniu, tak najviac sa ukradlo na začiatku SK, lebo bolo čo, teraz je to štipka z EU-€, pred tym sa vykradalo SLOVENSKO a to budeme citiť veľmi, ale veľmi dlho, nik už nevráti Slovensku čo sa zničilo! A kapitalizmus, bude čo raz horší! |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:26 | #924 | |
|
ale prosim ta..ze najviac sa to dotkne vychodnarov..jasne,inak by tu ludia dreli za 300 e...to ze jedna dve firmy odidu,lebo prahnu len po ziskoch je nic oproti tomu,ze si ludia aspon kusok prilepsia..a ziju,neprezivaju |
||
| AC_28 | 19.03.2019, 11:30 | #926 | |
|
prahnú po ziskoch... :D :D :D hnusny kapitalizmus vsak? A ozaj, ty neprahes po zisku? Ale prezradim ti tajomstvo... To aby ti hnusní kapitalisti prosperovali si zela aj Smer... aj ked hovori nieco ine... Cim maju vyssie zisky (Smeru je jedno akym sposobom ich zvysia) tym viac sa daju cez dane skásnut... :D Hen, vlastne aj Smer prahne po zisku... |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:32 | #927 | |
|
keby som prahol po zisku tak idem tam kde je najvyssia mzda..logicky.. a nerobim tuto v Michalovciach |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:33 | #928 | |
|
a to je to,vy si uz nectite ziadne hodnoty,kludne tu rozvratite spolocnost,len nech vam je po voli. |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:35 | #929 | |
| cierno to neni o velkych firmach, to je hlavne o tych malych,,,napr nasi maju restiku v he, kazdy rok z mesta odchadza viac a viac ludi, trzby tym padom mensie popripade rovnake, ale naklady vacsie,, to ze sa zdvihne mzda z 520 na 600e, znamena pre zamestnavatela zvyseny naklad o 103eur mesacne,,,vravim ti taketo nesystematicke zvysovanie este viac ozobraci vychod | ||
| AC_28 | 19.03.2019, 11:36 | #930 | |
|
Vyprosím si, aby mi o cti a hodnotach vykladal clovek, ktory na Smere socialnej demokracii nevidi nic zle... |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:37 | #931 | |
| mozno kradne s nimi, tak preto sa zastava,,,, a cierno daj este tu o migrantoch, gender a interupciach | ||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:38 | #932 | |
|
zaujimave ze trebars restauracii,ktore spominas neubuda,ale pribuda..ale viem,podnikatelovi je tazko dat viac zamestnancovi.. |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:39 | #933 | |
|
Ciernokoseliar 19.03.2019, 09:56 | #905
smeraci su hajzli..ale na progresivcov ani zdaleka nemaju ...asik tolko... ano...vystihol si ma |
||
| Ciernokoseliar | 19.03.2019, 11:42 | #935 | |
|
stenly..to ze teba laka pedofilia,to ti vycitat nebudem..ale nemusis sa tym chvalit |
||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:42 | #936 | |
| no v he urcite nepribuda, maximalne sa otvaraju stale nove, a po par mesiacoch koncia,, | ||
| stanleytri | 19.03.2019, 11:46 | #939 | |
| cierno ja nesom volic ps, ale nechcem, aby bol smerak prezident, ktory potom vymenuje fica za ustavneho sudcu a bude menovat za sudcov smerackych ludi | ||
| admin | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 08:56 | #301 |
| Prezidentské voľby 2019 - Anketa pre 2.kolo volieb bola spustená http://www.nasetipy.com/anketa | |
| admin | 19.03.2019, 09:01 | #897 | |
| poslite info znamym, priatelom, hodte im link, nech zahlasuju | ||
| admin | 19.03.2019, 09:10 | #898 | |
| dal som tam aj 3.moznost> nejdem volit | ||
| hansus82 | 19.03.2019, 10:20 | #912 | |
|
daj aj štvrtú možnosť - pôjdem voliť a ukradnem urnu |
||
| MiroR87 | Reaguj na príspevok | 19.03.2019, 07:31 | #300 |
|
Chlapi bude anketa druhe kolo prezidentských volieb??? či nieje sponzor |
|
| admin | 19.03.2019, 08:37 | #896 | |
|
idem ju nahodit, tentokrat zadarmo |
||
| Elizabeth | Reaguj na príspevok | 18.03.2019, 18:39 | #299 |
|
Šefčovič v Kostole svätého Trojobalu:
- Ja som rezen! Nebudes mat ine rezne okrem mna, aby si ich vyprazal. - Nevezmes zemiakovy salat nadarmo - Spomni, aby si den sviatocny vyprazal. - Vyprazaj schnizla svojho i rezen svoj. - Neuvaris - Neupecies - Negrilujes - Neprepecies na prirodno proti vyprazanemu reznu svojmu. - Neprihori rezen tvoj. - Obalis v trojobale ako seba sameho. "V mene múky, vajíčka i strúhanky, mňamen!" |
|
| slaven | Reaguj na príspevok | 18.03.2019, 16:56 | #298 |
|
Link na článok na doméne pravda.sk Súhlasím. Čaputová je iba zmena pohlavia, nie politiky. |
|
| Markuss | 18.03.2019, 17:23 | #883 | |
| Ano. Suhlasim okrem navstevy Kene a Mexika by ho mozno prijali na najvyssej urovni aj v UK, FRA, RUS alebo USA... toto Xaputovej s jej agendou skutocne nehrozí | ||
| Markuss | 18.03.2019, 17:25 | #884 | |
| https://hlavne.sk/domace/pozreli-sme-sa-na-zahranicne-cesty-a-hosti-slovenskych-prezidentov/ | ||
| peto10 | 18.03.2019, 18:00 | #885 | |
| Fakt tu niekto číta pravdu? Najviac pro-smeracke medium... | ||
| Elizabeth | 18.03.2019, 18:05 | #886 | |
| no pokial viem, na o aby si mal rozhlad, musis kuknut info vseho druhu, cize z kazdeho tabora. vpodstate ako pred tym nez na nieco vsadis | ||
| peto10 | 18.03.2019, 18:13 | #887 | |
| To iste, ale na medium, ktore ukoloval Kaliňák a je jasne pro-smeracke nemám čas. Baránik detto, to už aj Chmelar je lepší analytik. | ||
| slaven | 18.03.2019, 18:47 | #888 | |
|
peto10, no vidis, ono to je presne o tom ... ja citam aj Pravdu, takze som hnup.
spravni ludia citaju len noviny 1 + noviny 2 lebo vsade inde su hoaxy a nepravda, ja viem, viem |
||
| Elizabeth | 18.03.2019, 19:05 | #889 | |
|
kazde noviny niekomu patria a kazdy majitel viac ci menej zasahuje. dokonca niekedy aj nevedomky. preto treba citat z kazdej strany. vpodstate ako ked na hajzli citas zenske casopisy co tam ma partnerka. proste ... spoznaj svojho nepriatela |
||
| slaven | 18.03.2019, 19:11 | #890 | |
|
|
||
| peto10 | 18.03.2019, 19:12 | #891 | |
|
slaven, nikto nevraví, že si hňup... ja sa len čudujem tým, že nadávajú na SMER a zároveň čítajú pro-SMERácke médium, nič viac...
z podobného princípu nečítam napr. Penťácke SME, aj keď je tam pár dobrých novinárov (napr. Valček) |
||
| Markuss | 18.03.2019, 19:16 | #892 | |
| Daj iny zdroj. Kde bol Kiska oficialne prijaty? | ||
| slaven | 18.03.2019, 19:20 | #893 | |
|
oki a co teda citas ? necitas pravdu, ani smer co su dva naj noviny
odkial beries informacie? |
||
| peto10 | 18.03.2019, 19:29 | #894 | |
|
zo slovenských Nko, aktuality a HN, na viac nemám denne čas
a aby som nebol za slniečkársku ovcu, tak aj pokritizujem Nko - nepáči sa mi viditeľné pretláčanie PS(aj keď sa to už zmiernilo) hlavne na úkor SaS, vrchol bol komentár o tom, ako radšej Fico ako Sulík... |
||
| Markuss | 18.03.2019, 19:36 | #895 | |
| Mno a najlepsie je podarovat blízkym dozivotne predplatne Dennika N abo SME. Ved leninske spisy si kedysi kazdy presvedceny rád zaobstaral... demokracia nieco stojí... | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 18.03.2019, 10:07 | #297 |
|
Jaaaj ... aj 2.kolo bude sranda ... ked si vezmete ze Harabin + Kotleba mali spolu 25% ... a to je kurva vysoke cislo ... a začína hon na tychto volicov |
|
| Markuss | 18.03.2019, 11:08 | #878 | |
|
akurat, ze tito volici asi volit nepojdu... podla mna tak 50% yebe na to, lebo volit z vyberu Kiska 2. versus Fico 2. je ozaj nie velmo atraktivny zalezitost |
||
| slaven | 18.03.2019, 11:10 | #879 | |
| ked to bude tak ako pises, tak Caputka to ma na 99% vyhrate a Kiska teda tiez | ||
| Markuss | 18.03.2019, 11:54 | #880 | |
| A "z politiky neodchadzam" bude znamenat, ze Kiska bude v jej teame poradcov.... bravó.... mozno aj sťátna návsteva v Rwande sa tento krát podarí | ||
| slaven | 18.03.2019, 12:00 | #881 | |
|
a moja teoria ze po volbach ujde do USA alebo Izraela ide do kytek |
||
| Markuss | 18.03.2019, 12:13 | #882 | |
|
tak neni treba, ked bude mat nadej na spravodlivy proces |
||
| peto10 | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 21:09 | #296 |
|
https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/53664079_10213895795499262_5182509664809517056_n.jpg... aj keď väčšia sranda bola, keď mal vymenovať 10 Božích prikázaní |
|
| Markuss | 17.03.2019, 22:10 | #873 | |
|
Presne... to je to, čo dole tvrdim o kiskovi napriklad. Nie je vacsie alebo menšie zlo.. . Je iba zlo....
A preto či jeden, alebo druhý... oboch vystreliť do letanoviec, nech ich divé maky dobre popravia... a potom rovno do lágra |
||
| peto10 | 17.03.2019, 22:18 | #874 | |
| tebe sa s tým Kiskom musí aj snívať | ||
| Markuss | 18.03.2019, 06:57 | #875 | |
|
Nenávidím faloš. Keď tú jeho pinpongovú vyplznutú hlavu vidím, hned si spomeniem na ten ojeb s tym pozemkom... kúpiť ho bez LV-čka a tvrdiť, že niekoho nepoznáš, hoci sa ich mamy pozali.... a potom si spomenúť až na súde...
kazďý vie ako to v menšch mestách chodí. Aj Bratislava je pomerne malá. Stále sa niekto nájde, kde existuje spolocbý známy.... |
||
| Markuss | 18.03.2019, 07:33 | #876 | |
| Plus podnikanie v úzere (cez 10 spoločností), zbohatnutie na exekúciách a následné vytieranie očí ĺudom s Dobrým anjelom... to sa hodí do jeho morálneho profilu | ||
| true | 18.03.2019, 08:41 | #877 | |
|
https://imgur.com/EZWUkML |
||
| Elizabeth | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 18:15 | #295 |
| http://i50.tinypic.com/2hdcqci.jpg | |
| StanoDianiska | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 17:18 | #294 |
|
By ma zaujímalo, kto si zaplatil túto anketu: http://nasetipy.com/anketa |
|
| Markuss | 17.03.2019, 18:10 | #871 | |
|
majster! Chcel to zmanipulova, bo Pištík s druzinou mu slúbili kozu každý štvrtok pásať po lesom |
||
| slaven | 17.03.2019, 18:23 | #872 | |
|
No predstav si Stano že nikto, ani cent, aj keď som niekde na FB v komentároch videl, že Harabin to zariadil, že to je jeho web |
||
| onetwo | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 16:52 | #293 |
| Link na článok na doméne aktuality.sk | |
| Markuss | 17.03.2019, 18:00 | #870 | |
|
Dobre maju komentare Naposledy sa mi aj tento lubil Link na článok na doméne aktuality.sk |
||
| slaven | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 16:33 | #292 |
|
Link na článok na doméne pravda.sk A ako je to u Vás? |
|
| onetwo | 17.03.2019, 16:52 | #869 | |
| Link na článok na doméne pravda.sk | ||
| yakubu | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 15:58 | #291 |
|
Ľudia, kašlite na hádky a užívajte dnešný príjemný slniečkovy deň. |
|
| slaven | 17.03.2019, 16:29 | #868 | |
|
Yoo, vonku v tričku a kraťasoch som hral futbal so synom |
||
| onetwo | Reaguj na príspevok | 17.03.2019, 12:29 | #290 |
|
ako to tu po dlhsom case v politickej diskusii citam tak SVK bedač vobec netrapi, ze skolstvo je v riti, zdravotnictvo v riti, podpora sportu ziadna, ze zijeme na hnojiskach, ze tu robite za almuzny, v obchododch nakupujete odpad. Vas trapi len jedno a to to ze ďurko s ferkom si vedla v ich vlastnom byte cmulaju pipiky. Toto je Slovač a preto je SVK v takej riti uz roky rokuce |
|
| ALKAPERONE | 17.03.2019, 12:34 | #848 | |
|
presne moja rec toto, slovac okrada slovac a ich trapia klobasy v rici |
||
| slaven | 17.03.2019, 12:36 | #849 | |
|
pekne napisane hlupejsi narod ako Slovaci siroko daleko nie je, bohuzial. |
||
| Markuss | 17.03.2019, 12:51 | #850 | |
| Presne! A preto ked je secko uz v tej riti, uz len klobáska do riti nám chýba... lebo srať na princípy... a vo tom to je. Princíp veci je každemu u prdele... a hodnoty tiez... tam to začina a koncí... | ||
| coyotitko | 17.03.2019, 12:55 | #851 | |
| A nezabudni na desaťtisíce utečencov ktorý neváhajú vlastnú mater zarezat aby tu mohli žiť | ||
| Ciernokoseliar | 17.03.2019, 13:04 | #852 | |
|
milujem kedz zahranicni slovaci se vyjadruju k politike na slovensku.. |
||
| Markuss | 17.03.2019, 13:10 | #854 | |
|
Ano. Oni svoju pozitivnu skusenost pretavia v realitu doma.
Staci ze migrantov svojich tu uz 400 rokov nevieme integrovat.... |
||
| onetwo | 17.03.2019, 13:13 | #856 | |
|
coyo: nakladas :D
Markuss: Jasne netreba volit zmenu aspon neaku nadej a dat niekomu sancu vsak nie? Lepsie volit ludi"prasce" ktore roky nicia tuto krajinu, ludi ktori su vlastne tvojimi a mojimi zamestnancami, ale miesto toho sa spravaju ako polobovia a ktebe a a mne ako k hovnu. Samozrejme lepsie je to, ze do nemocnice zachvilku budes musiet prist s vlastnym doktorom. Ze dane budes platit este aj ked prekrocis denny limit srania. ked ti nahodou odjebu syna, alebo dceru, tak ved mal cusat nie? ze tvoje deti v skole ktora im pada na hlavu budu zrat pomyje hlavne, ze su zadarmo, ty musis mat 3 zamestnania tvoja zena dalsie 2 , aby tvoje dieta mohlo sportovat, ved aj panovi trenerovi treba nieco uliat bokom, nezalezi natom, ze dieta ma talent, alebo, aby slo studovat 5 rokov pre titul urobit si fotecku a potom pracovat za 600,- mesacne a samozrejme v nedelu aspon 2razy do koscela lebo princip a hodnota. A topka stotoznovat sa so srackami bezcharakternej egoistickej spiny ktora vyzera a vyjadruje ako strasiak na polu BUBUBU. |
||
| sharky | 17.03.2019, 13:20 | #857 | |
| Prečo by sa zahranici slovaci nemohli vyjadrovat?....to že clovek tam nezije znamena ze nevie ako to tam chodi? ved prave kvoli tomu že slovensko je už uplne v piči je človek donutený odist z toho zkorumpovaneho štatu..a to nehovorim o tom že pojde ešte viac do sračiek | ||
| onetwo | 17.03.2019, 13:32 | #858 | |
| No sak nemoze... Jak by mohol? Chcel zmenit svoj zivot, vycestoval nechcel byt otrokom a byt obklopeny telatami. Nie je podstatne, ze ma ocividne zdravy rozum a v hlave vsetko pokope. Proste nieje obmedzeny tak nieje Slovak | ||
| Ciernokoseliar | 17.03.2019, 13:37 | #859 | |
|
a co sa maju co vyjadrovat..ked sa nepodielaju na hdp krajiny..a este chcu volit zo zahranicia..no idzece do rici? |
||
| Ciernokoseliar | 17.03.2019, 13:39 | #860 | |
|
onetwo..jasne..kazdy kto ma iny nazor je obmedzene teľa...dze še hrabu fašisti na teba |
||
| Markuss | 17.03.2019, 13:40 | #861 | |
| Aku zmenu? Sak v paláci bol podvodnik 5 rokov. A to si hovoril o zmene... | ||
| Markuss | 17.03.2019, 13:47 | #862 | |
| A nemocnice maju s prezidentom co? Tu pletiete piate cez deviate.. chodte volit do parlamentnych volieb a tam to zmente. Prezident ma dostojne reprezentovat | ||
| onetwo | 17.03.2019, 13:47 | #863 | |
| jasneeee, SMER SNS a Most drancuju cely lud 100000000x, ale vsetko treba hadzat na Kisku. Toto je vrcholova obmedzenost. Ja pisem o zmene terajsej v prezidentskom palaci a hlavne o tej ktora dufam pride po volbach buduci rok | ||
| onetwo | 17.03.2019, 13:50 | #864 | |
| Ja pisem o tom, ze niekde treba zacat, a kompletne celu tuto garnituru treba odjebat prec. | ||
| Ciernokoseliar | 17.03.2019, 13:53 | #865 | |
|
|
||
| Markuss | 17.03.2019, 14:05 | #866 | |
|
Obmedzenost je nepriznat, ze kiska je podvodnik a pokrytec. Aj Sulik a Matovic ho hodili cez palubu
..... iba zarytí komsomolci nevidia fakty. O smere tu nikto nepisal.. |
||
| onetwo | 17.03.2019, 14:25 | #867 | |
| Markuss nikto nepovedal, ze nieje ja som pisal otom, ze napachal 1/10000000 menej zla ako neaky napr Fico ktory bol v tej dobre jeho protikandidat. A pride mi fakt scestne stale vykrikovat KiskaKiska ked tu su ovela vacsie problemyavacsie spinyako je Kiska... | ||
| << < 683 | 684 | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 > >> |