|
rhcp
|
14.03.2019, 04:51 | #257
|
A ja budem voliť Maroša Kotlebu
|
|
|
rhcp
|
14.03.2019, 04:49 | #256
|
Boris Filan, textár a publicista
Ja budem voliť Zuzanu Šefčovičovú. Poviem vám k tomu len toľko. 
|
|
|
Markuss
|
13.03.2019, 22:28 | #255
|
Inak musim povedat, ze Harabin pri Kotlebovi v priamom suboji je o doat slabsi. Sefcovic este ako tak hajil svoju poziciu.
Caputova zas len pozlatko bez obsahu a Bugy ten tam bol do poctu... to tam ozaj mohli radsej Chmelara poslat
|
|
| |
Markuss
|
13.03.2019, 22:29 | #712
|
| |
Debata na STV1
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 23:13 | #714
|
| |
kuknem zajtra zaznam
|
|
| |
rhcp
|
14.03.2019, 04:25 | #716
|
| |
Jednoznačne treba voliť Kotlebu, chce pre Slovensko
|
|
| |
rhcp
|
14.03.2019, 04:26 | #717
|
| |
Len dobré*
|
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 22:06 | #706
|
| |
Neverím... Až jeden volí Krajniaka, ten sa do tejto ankety asi dostal nedopatrením
|
|
|
|
|
|
| |
Markuss
|
13.03.2019, 13:33 | #697
|
| |
a co sa tam pise? neviem sa nikde dopatrat, ze co ta policia podla branika zistila...
povedz stary moj. co je to za pracovna napln, ked mas napisane pri mene "blogger"? inak hentaky megadlhy zlatany clanok sa ani neda volajak sikovno precitat.
ked v robote dostanem hentaky mail so zlataninami nestrukturovanymi, ani ho necitam....
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 13:41 | #698
|
| |
ser na to pan riaditel, je to web vytvoreny len ako antikampan ... ved web vznikol pred 2 mesiacmi a pozri na tie clanky
uplny shit - taky web si ja spravim za 10 minut a zacnem pisat hluposti tiez proti komu chcem.
|
|
| |
Markuss
|
13.03.2019, 13:46 | #699
|
| |
inak ja kukam len na telefone, lebo v praci blokli:
The requested URL was blocked for security reasons.
The website, or parts of it, are not categorized and therefore not approved for access.
Please also check the address of the desired website for accuracy.
URL: http://www.branik.sk/
Reputation: Unverified
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 13:52 | #700
|
| |
|
|
| |
StanoDianiska
|
13.03.2019, 13:58 | #701
|
| |
Slaven, si mimo. Ten web nevznikol ako antikampaň. Radovan Bránik už píše mnoho rokov, nezjavil sa tu ako odporca Harabina. A to čo píše o jeho spolupracovníkovi v kampani, Škultétym, nie je antikampaň, ale fakty. To treba rozlišovať. Antikampaň bola tie trápne dôvody, čo tu napísal true proti Čaputovej. Tam si sa prečo nevyjadril, že je to antikampaň?
Tu je príklad Bránikovej roboty: Link na článok na doméne sme.sk Aj na základe jeho blogov tá alternatívna škola skončila.
Link na článok na doméne sme.sk
|
|
| |
Markuss
|
13.03.2019, 14:41 | #702
|
| |
a kde pracuje ten clovek?
|
|
|
|
| |
mozok
|
13.03.2019, 17:23 | #705
|
| |
Stano
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 22:07 | #707
|
| |
Stano, kto ho platí? Pre koho píše tento človek?
|
|
| |
StanoDianiska
|
13.03.2019, 22:13 | #708
|
| |
slaven škoda reči...
|
|
| |
StanoDianiska
|
13.03.2019, 22:14 | #709
|
| |
A kľudne sa ho na to opýtaj, zvykne ľuďom odpisovať.
Link FB príspevok
|
|
| |
peto10
|
13.03.2019, 22:16 | #710
|
| |
slaven, ešte stále posielaš Daňovi peniaze?
|
|
| |
indigo
|
13.03.2019, 22:20 | #711
|
| |
Radovan Bránik
Riešenie kritických incidentov, bezpečnostné projekty, krízové vyjednávanie a práca so samovražedným klientom, lektor
Hainburg a.d. Donau, Niederösterreich, Österreich
Management von Nonprofit-Organisationen
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 23:13 | #713
|
| |
peto, Danovi peniaze neposielam
Stano, hej, skoda reci, ked pise kritiku len na jednu stranu evidentne, na druhu ani slovo ... ci zle citam? ci o com to je? s tymito ludmi nechcem mat nic spolocne , pisat mu nebudem.
|
|
| |
peto10
|
13.03.2019, 23:20 | #715
|
| |
lebo si mu kedysi posielal... tak vieš z čoho žijú investigatívni novinári (pri Daňovi je to komický prívlastok)
a tá kritika sú konkrétne obvinenia a už sa v tom angažuje polícia, tak asi tam nejaký problém bude...
|
|
| |
Markuss
|
14.03.2019, 06:26 | #718
|
| |
Aha, takze psycholog a amatersky blogger.... Ale kedze ma sidlo na uzemi Rakuska, tak 2% mu asi nikto nepoukáze.. či?
|
|
| |
true
|
14.03.2019, 14:31 | #724
|
| |
Markuss - jemu 100% pridu peniaze z ineho zdroja a nie statneho rozpoctu od financnej spravy 2%  
|
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 10:36 | #690
|
| |
no vidis, tiez je za Chmelara autor clanku
|
|
|
| |
slaven
|
13.03.2019, 11:49 | #692
|
| |
kazdy na sebe pracuje, uplne kazdy, aj ty a ja ... a moj nazor pred 5 rokmi na iste veci moze byt iny ako terajsi nazor, je to uplne normalne
|
|
|
Elizabeth
|
13.03.2019, 08:56 | #251
|
|
Eduard Chmelár zakladá futuristickú politickú stranu s názvom Včera.
|
|
|
Markuss
|
12.03.2019, 20:59 | #250
|
Kukam stv Dano, Chmelár, Krajniak, Mikloško.
Myslim, ze ten kto volí Chmelára sa nemusí hanbiť za svoju volbu. Ziadne povrche čapované....
|
|
| |
Depo
|
13.03.2019, 08:19 | #688
|
| |
|
|
|
|
sharky
|
12.03.2019, 11:24 | #249
|
Pozeram diskusie s Danom..to je riadny psychoš
|
|
| |
true
|
12.03.2019, 11:39 | #678
|
| |
jeho ministerka dala na sefa Tanapu developera z tatier a podnikatela Link FB príspevok
|
|
| |
true
|
12.03.2019, 11:39 | #679
|
| |
ti ludia uplne ale uplne jebu na slovensku prirodu a lesy a vysmievaju sa ochranarom do ksichtov tymto menovanim sefa tanapu
|
|
| |
slaven
|
12.03.2019, 14:20 | #684
|
| |
true Danom nie Dankom
|
|
| |
chaffee
|
12.03.2019, 15:39 | #686
|
| |
ja by som mu z čistej recesie šupol hlas, lebo som myslel, že aj tých 15 poslancov čo mu dali podpis to tak vidí (a aj on sám) ale potom mu to riadne udrelo a stuplo do hlavy lebo čo začal potom aj vypisovať aj na svojich stránkach + tie debaty
https://imgur.com/a/yXyma44
tam nech radšej ostane pri tom konfrontovaní skorumpovaných úradníkov a politikov.
|
|
| |
sharky
|
12.03.2019, 18:47 | #687
|
| |
je to čiste dilinko, už len vystupovanim...to je otras...
|
|
|
|
|
slaven
|
11.03.2019, 18:03 | #247
|
Už sa to blíži, už sa to blíži
Inak bavím sa na tých diskusiách, obviňovaní a podobne.
Média masírujú riadne mozgy, samozrejme propaganda ako tu bolo spomenuté je v plnom prúde
|
|
| |
yakubu
|
11.03.2019, 18:13 | #668
|
| |
Presne tak Slaven, aj ten článok čo si zavesil, to je podľa mňa propaganda tak isto. p. Ivancenko dosadeny do štátnej inštitúcie, zjavne nebude chváliť UA, ale druhú stranu. Tento človek nie je nestranný, slúži ako nástroj propagandy.
|
|
| |
slaven
|
11.03.2019, 18:18 | #669
|
| |
Ten článok je pohľad z druhej strany a presne chlape o to ide.
Nie len A, ale aj B.
Či len A a nič iné ako A je pravda? Podľa mňa nie.
|
|
| |
yakubu
|
11.03.2019, 18:31 | #670
|
| |
Toto nie je pohľad z druhej strany. Toto je obyc.propaganda. Stále je to pohľad prorusky. Nech sa spýtajú krym.tatarov ako sa im žije.
|
|
| |
peto10
|
11.03.2019, 18:36 | #671
|
| |
Druhú stranu, ktorá už desiatky rokov robí propagandu ako vždy bol Krym ruský?
Sa mi ráta koľko krát tam spomína práve Krymských Tatárov. Vraj aj oni sa chceli spojiť s Ruskom, dokonca majú vlastné noviny a pod...
Pravda je taká, že štvrť milióna Tatárov dal Stalin už koncom druhej svetovej do gulagov, ďalší museli ujsť a ich opustené domy obsadili ruskými rodinami (to sú práve predkovia tých, čo tak veľmi chceli pripojenie k RF).
Tatári sa hromadne začali vracať až po rozpade Sovietskeho zväzu a po anexii znova začali hromadne odchádzať (práve jedného takého osobne poznám).
Navyše im Kremeľ zakázal napr. parlament, obmedzujú im práva a hádžu ich do väzenia.
Ale podľa pána Ivančenka sa majú super. Propaganda jak vyšitá.
|
|
|
|
| |
true
|
12.03.2019, 09:09 | #675
|
| |
ved sa pozrite co robi Ukrajina na vychode ! fašista Porošenko
|
|
| |
yakubu
|
12.03.2019, 09:55 | #676
|
| |
Nie je to tak tak, ze co nam nepasuje je propaganda. Su to aj polopravdy a zavadzania a taketo clanky su sucastou hybridnej vojny. Rusko presne vie preco ich tolko chrli. Lebo malokto si preveruje zdroje a skuma, ako to naozaj je. Takze lahko ovplyvni mienku a nazory. Tento web extraplus je tiez medzi inymi na zozname nedoveryhodnych webov na stranke konspiratori.sk
|
|
| |
true
|
12.03.2019, 11:37 | #677
|
| |
konspiratori.sk web nespominaj - su tam aj hlavnespravy a nemaju tam byt - sud vydal predbezne opatrenie aby ho odstranili
|
|
| |
yakubu
|
12.03.2019, 12:20 | #680
|
| |
ano, to je cerstva sprava, ze tam nemaju byt, sud o tom rozhodol, aj ked by ma naozaj zaujimalo, ze podla coho. Hlavne spravy uverejnuju casto clanky bez autora, prevzate z agentury Sputnik, trolluju jedna radost.
|
|
| |
true
|
12.03.2019, 13:48 | #681
|
| |
nie na hlavnych spravach sa dozvies vela veci ktore v mienkotvornych dennikoch su ignorovane a su pravdive !!!
|
|
|
| |
true
|
12.03.2019, 14:12 | #683
|
| |
nie napriklad také video Link YouTube video je to slovensky knaz a realna omsa
ty si dal link na slnieckarsky dennik n - co nikoho nezaujima tie ich vymysly a demagogie - su zaplateni zvonku
|
|
| |
yakubu
|
12.03.2019, 14:36 | #685
|
| |
Kuffa, bol fajn, kym sa venoval bezdomovcom, slobodnym matkam s detmi, ludom prichadzajucin z vazenia, drogovo zavislym. Akonahle jeho kazne riesia veci tykajuce sa politiky, zacal sirit dost casto polopravdy, klamstva az konspiracie.
Dennik N nie je zaplateni zvonka, na rozbeh pouzil peniaze jedneho zo zakladatelov a zije z predplatitelov. Maju ich vyse 32.tis.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
13.03.2019, 12:16 | #693
|
| |
jasne yakubu...liberalne media su top..konzervativne su pofiderne...ach boze moj
|
|
|
|
| |
true
|
11.03.2019, 17:09 | #663
|
| |
Z akého slniečkového webu získali ten graf?
Asi z rovnakého jak ti kokoti u nás dávajú voličov Kotlebu ale realita je inde - úplne inde!
My sa ale nebojíme - Štefan to vyhrá ahoj
|
|
| |
mozok
|
11.03.2019, 17:33 | #665
|
| |
Máš tam zdroje.
Nie všetko, s čím nesúhlasís, je slniečkovskeho charakteru. Ale vlastne odpovedať mi už nemusíš, na základe tvojho slovníka, gramatiky a myšlienkových pochodov som si už obraz urobil. Grafy neklamali
|
|
| |
yakubu
|
11.03.2019, 17:59 | #666
|
| |
True to nemyslíš vážne, takúto propagandu tu robiť Harabinovi. Ten človek je mimo realitu, splieta klamstvá s hoaxami, strasenim a trápnymi heslami. Takmer nič z toho nemôže splniť. Preboha ľudia rozmyslajte.
|
|
| |
slaven
|
11.03.2019, 18:04 | #667
|
| |
#240 yakubu
|
|
|
| |
Elizabeth
|
11.03.2019, 10:41 | #658
|
| |
inak by bola celkom prdel keby po tej medialnej masazi pre troch poprednych, vyhral chmelar alebo niekto iny s mizivym % v preferenciach. ludia su asi celkom zhnuseni, ze od telky cez trubu vsade vyskakuju bin hara, kaput ova ci smerovic. sak sa asi uz aj boja otvorit kredenc alebo konzervu
|
|
| |
slaven
|
11.03.2019, 11:33 | #659
|
| |
Chmelar je moj clovek, od zaciatku to pisem
ale osobne neverim velmi, no uvidime
|
|
| |
Depo
|
11.03.2019, 12:57 | #661
|
| |
Ja som na začiatku nemal žiadneho favorita ale už som sa rozhodol pre Chmelara v prvom kole.
|
|
| |
true
|
11.03.2019, 17:11 | #664
|
| |
Chmelarovi nedávam veľké šance - dajte svoj hlas radšej pánovi Harabínovi
|
|
|
|
true
|
10.03.2019, 19:53 | #243
|
|
Vytiahli exmanzelku sviniari ale my sa nedame !!! Link FB príspevok
|
|
| |
true
|
10.03.2019, 19:54 | #650
|
| |
Stefan, stojime pri tebe !!!
|
|
| |
hostiger
|
10.03.2019, 21:12 | #652
|
| |
Harabin sudmi ocisteny od spiny.. nemaju na neho nic co by ho diskvalifikovalo..
a tak riesia napr. akysi pseudoproblem s autobusom.. a posledne jeho 1. manzelku, a deti, vec staru 30 rokov..
to ozaj zafunguje len a len na slaboduchych..
paradoxne je mozne ze nerozhodnuti volici schopni nadhladu toto prekuknu a sa nakoniec priklonia na stranu Harabina..
|
|
| |
peto10
|
10.03.2019, 21:41 | #653
|
| |
videli ste niekto aspoň jedného z tých 1500 migrantov čo tu už máme? ale je tu niekto z V. Krtíša? ste pripravení na príchod 200 000 migrantov
|
|
| |
hostiger
|
10.03.2019, 22:11 | #654
|
| |
@peto10 migrantov je vidiet napr. pri Humennom, Trebisove.. a taktiez za posledny rok je viditelny narast vyskytu jedincou arabskeho ci africkeho vzhladu v Bratislave, v MHD, v nakupnych centrach..
To ze vlada dobrovolne prijala 1500 migrantov je fakt.
Novinarov ale nezaujima odkial su a kolki kde su roztruseni po Slovensku, inak by informovali
|
|
| |
Elizabeth
|
11.03.2019, 08:57 | #655
|
| |
inak True, nemylis si diskusiu s agitkou ? ;-)
|
|
| |
true
|
11.03.2019, 10:30 | #656
|
| |
daj si pivko
|
|
| |
Elizabeth
|
11.03.2019, 10:37 | #657
|
| |
na zdravie
|
|
| |
slaven
|
11.03.2019, 11:33 | #660
|
| |
a daco tvrdsie by nebolo?
|
|
|
hostiger
|
10.03.2019, 06:25 | #242
|
Niektori diskutujuci maju tazkosti s rozlisovanim co je objektivita a propaganda.. Pricinou skresleneho vnimania reality tychto jedincou je kognitivna dizonancia.
Jednoduchy sedliacky rozum.. Ak noviny pisu jednostranne a nedavaju priestor nazorom druhej strany ide o PROPAGANDU!
|
|
|
hostiger
|
10.03.2019, 06:16 | #241
|
Citam tuto diskusiu.. niektori jednotlivci maju dost silne ego aby sa dokazali odosobnit a premyslat o veciach hlbsie, nie povrchne. Mat otvorenu mysel a nenechat sa manipulovat emociami, citat medzi riadkam, uvazovat s chladnou hlavou. .
Napr. to ako novinar z aktuality.sk vyhodnotil Harabinove majetkove priznanie.. narazka na to ze v jednom roku minul tolko co zarobil.. to je cista manipulacia a slaboduchi to zeru.. zabudaju uvazovat.. ved Harabin zil z uspor z predoslych rokov.. to je ako ze zle?
|
|
|
|
| |
Depo
|
09.03.2019, 14:05 | #646
|
| |
Ťažko povedať o čo mu ide, ale podobné vystúpenie Kotlebovi skôr pridá hlasy ako uberie. Pod videom 1000 komentárov a všetky proti sajfovi
|
|
| |
peto10
|
09.03.2019, 17:02 | #647
|
| |
pozrel som len polku, lebo z toho človeka sa mi dvíha žalúdok...
na jednoznačnú otázku, či bol alebo nebol holokaust neodpovedal a zase sa len vykrúcal, ako jeho kolegovia nehistorici a ktorí vtej dobe nežili, tak sa nevedia vyjadriť... títo ľudia sa za svoj názor hanbia a nevedia si za ním stáť, zbabelci...
a teraz si zoberte Čaputovú, ktorá napr. na adopcie homosexuálmi odpovedala úprimne aj keď vedela, že jej to odoberie hlasy a bude to používané proti nej...
slniečkarka má väčšie gule než celá táto hnedá partaj
|
|
| |
Markuss
|
09.03.2019, 19:48 | #648
|
| |
...ano. na taketo temy odpoveda priamo. Ale vecna diskusia je jej cudzia. Kazda diskusia su vseobecne žvásty o slusnosti a klzanie sa po povrchu. Kuknite si zajtra na telo... zasa zhorí jak fakla
|
|
| |
Depo
|
10.03.2019, 08:49 | #649
|
| |
"Pani Caputova ako by ste zhodnotili stav Slovenskej republiky v troch - štyroch vetách?"
"No tak to je tazko, to nemám natrénované"
|
|
| |
true
|
10.03.2019, 19:54 | #651
|
| |
Depo  
|
|
|
Elizabeth
|
09.03.2019, 13:10 | #238
|
|
inak s tymi muslimanmi je to zlozite, na jednej strane je , ze nie vsetci su nebezpecni, teda vacsina je takisto ako vacsina katolikov , budhistoav a inych istov a ov mierumilovna a normalni ako ty ja ktokolvek. ale ... je tu aj to ale ... ja som precestoval blizky vychod krizom krazom a pokial by som sa v irane alebo v syrii ci kdekolvek spraval ako oni v eu , tak pokial by som to prezil ... tak by som mal urcite aspon zopar otvorov velmi bolavych.
|
|
|
|
mozok
|
08.03.2019, 16:57 | #236
|
Ľudia, ako tak čítam diskusiu, musim prispieť aj ja. Všimol som si, že väčšina z vás dáva ludom/situáciám nálepky, no veľmi silno pochybujem, že niekto z vás má osobné skúsenosti s témami, ako homosexuáli, moslimovia, černosi,... Podľa diskusie to vyzerá, ako keby každeho z vás znásilnil teply moslim s tmavou pokožkou pleti :D Realita však je, že drvivá väčšina sa ešte s podobnými tipmi ľudí ešte v živote nestretla, odsudzuje sa na základe "defaultneho" názoru, ktorý panuje medzi ľuďmia šíri sa štýlom "kamarát povedal". Elizabeth to pekne podkopol príkladom, ktorý len málokto pochopil :)
Kedy konečne ľudia pochopite, že svet už dávno nie je čierno-biely?
|
|
| |
slaven
|
08.03.2019, 18:14 | #636
|
| |
aha, takze to ze v Anglicku (Londyn, Birmingham) su No Go zony, ze su tam stvrte, kde uz bieleho nestretnes a nepojdes tam sam v noci, to vsetko je len vymysel, tak to myslis? lebo vyzera ze hej. Rovnako v nemecku, kde sa pridrbalo kopec migrantov nestupla kriminalita a ludia su tamuplne v pohode v tych oblastiach, kde sa nastahovali tito ludia? tiez vymysel a bludy? ano? tak isto je pre teba uplne v pohode, aby dvahja homosi vychovavali legalne deti, ano?
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 18:36 | #638
|
| |
...dlhe roky robim vo viedni.
Viac dodavat netreba
|
|
| |
mozok
|
08.03.2019, 18:40 | #639
|
| |
Slaven, teraz si mi vložil do "ust" slová, ktoré som nepoužil a nastavil smer tohto príspevku úplne iným smerom, akým bol mysleny.
Zavanalo to tu xenofobiou a homofobiou a ja som narážal len na to, že tieto fóbie vznikajú u tunajších diskutujúcich len na základe toho, čo si prečítajú na svojich obľúbených plátkoch, nie na základe vlastných skúseností. A to je podstatný rozdiel. Presne ako rozdiel medzi teóriou a praxou.
|
|
| |
mozok
|
08.03.2019, 18:50 | #640
|
| |
Markuss, to je tam fakt až také hrozné?
|
|
| |
PeterN
|
08.03.2019, 18:54 | #641
|
| |
suhlasim s mozkom uplne zbytocne tu budeme navzajom na seba utocit resp. pouzivat prehnane slova a frazy, kazdy nech si odvoli koho povazuje za vhodneho
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 18:56 | #642
|
| |
Kolegovia vozia deti mimo mesta do zakladnych skol... robim v 11. Bezirku, chdim elektrickou c.6. Volaju ju Orient express.... dohladaj si na nete.
Rovnako islamske materske školy... skandal minuly rok... dohladaj si ak ta zaujima.
Conchita Wurst a Vienna Pride.... plus rodovo neutralne toalety...
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 19:03 | #643
|
| |
A este vrazdy zien tento rok uz 5ks... dohladaj si ze kto to bol... nehovoriac o kazdodennych utokoch sexualnych aj nasilnych zo strany najma Afgancov.
Pozdlz metrolinky U6 vojna medzi Nigerijcami a Afgancami. Ide o teritorium na drogy.
Dalej co sa stalo z Prátra? Najnebezpecnejsie miesto
|
|
| |
slaven
|
08.03.2019, 19:12 | #644
|
| |
peto, nikto tu na nikoho neutoci, diskutujeme ...
mozog, ako nepouzil? ved si jasne nieco napisal, ze je to blud, ze som sa nestretol s buzikmi (ale stretol chlape ...), s tou cvargou co robi bordel (no osobne nie, ale mam znamych v Londyne a kurva ver mi, ze je to pravda co sa tam deje) ... jasne si naznacil jednu vec, ze su to nalepky a "kamarat povedal" ... a ze Elizo to podkopol prikladom. Na Eliza som reagoval, ale mozno som nieco zle pochopil co on napisal, ale mne z toho vyznelo to, ze sa vysmieva z tychto nazorov ludi na danu problematiku (ze nieco vidis v TV tak tomu uveris ... alebo nieco si precitas na inych dennikoch ako mienkotvornych, kde je pravda a nic len pravda a pretoze si to precital inde, je to chujovina predsa a ty tomu nemozes uverit a ked uveris, si hlupak, nacek, kotleba a neviem co ...
Proste toto sa realne deje a mozeme len dakovat Bohu, ze tato cvarga moslimska, ci pakistanska a podobna tu nie je, lebo Slovensko pre nich nie je zaujimava krajina ... ano nie je, ale co bude o 5 ci 10 rokov, ked sem pridu dalsie miliony tejto zberby? nasi predkovia (sa v hroboch otacaju teraz) bojovali s moslimami, aby ich vyhnali z Europy a my ich teraz pozyvame k nam ... podla mna je to chore, lebo oni maju inu mentalitu, inak to maju v hlavach nastavene ... as Merkelova povedala: OK, podte k nam, my vas potrebujeme ... ale kokot potrebujeme. Sorry, nechcem nadavat
|
|
|
|
PeterN
|
08.03.2019, 15:30 | #235
|
tak vam poviem, z tych kandidatov velmi nie je na vyber, na kazdeho sa nieco najde vyzera to ze caputova to vyhra nakoniec nejako a asi aj dam jej svoj hlas, kedze smeraka uz nechcem - nic by sa nezmenilo. Harabin je sice odbornik kapacita (aj vtipny mi pride :D ) ale nevie vysvetlit vela veci z jeho minulosti co sa napachalo ... Na Caputovej mi vadi jedine trochu ten nazor na homosexualov, migrantov a ze chce dat milost kiskovi ak ho usvedcia ... akoze to co ma byt a verim ze ak smer nebude mat prezidenta, ficko vybavi na ministerstve vnutra aby kisku dotiahli do basy
|
|
| |
true
|
08.03.2019, 15:38 | #625
|
| |
ci tam bude Sefcovic alebo Caputova je uplne jedno
|
|
| |
true
|
08.03.2019, 15:38 | #626
|
| |
ja verim, ze Stefan to zvladne a da slniecka dole !
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 15:59 | #627
|
| |
Sak ale Kiska pojde za katr snad po spravodlivom procese.... ako mozu na ministerstve vnutra vybavit kiskovi basu.... fakty nepustia.... ale to asi netreba vobec vysvetlovat
|
|
| |
slaven
|
08.03.2019, 16:00 | #628
|
| |
tesne pred koncom prezidentovania Kiska utecie do Ameriky kde mu daju azyl, uvidite ... alebo do Izraela, aj to je krajina pre neho
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 16:11 | #630
|
| |
Ked niekoho oyebes o pozemok a štát o dane... podnikáš s úžerou...a este sa nájde pár zvlástnych fanúšikov, ktorí sú ochotní prehliadať fakty...
|
|
| |
PeterN
|
08.03.2019, 16:18 | #631
|
| |
tak vies keby vymenoval ficka za ustavneho sudcu, nic by sa neprevalilo...
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 16:41 | #632
|
| |
V roku 2014?
|
|
| |
PeterN
|
08.03.2019, 16:50 | #633
|
| |
tieto podvody sa zacali medialne riesit az v januari/februari tohto roka, vtedy boli nejake obvinenia ale nikto to nenafukoval
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 16:57 | #634
|
| |
Sak toto. Ze medialne az teraz, hoci od r
2017 konali uz aj sudy a prokutatura... iba media mlcali...
Teba mi je fakt luto... ifes volit Caputovu, hoci 3/4 jej programu ti prekaza. Pleties si ministerstvo vnutra so sudmi. Geneza problemu ti tiez nic nehovori... kvoli takemuto stádovitému pristupu ako mas ty je tato krajina v sračkách...
To si ty ten student, co tu minule vyplakával, ze budes musiet platit výjazd sanitky, lebo si bol ožratý a musela dojst sanitka?
|
|
| |
PeterN
|
08.03.2019, 18:18 | #637
|
| |
netreba byt hned ofenzivny, ano som to ja a myslim ze uz sa trochu nechas unasat ked zacinas s tymto ... vyjadril som tu nazor ako kazdy iny
|
|
|
| |
StanoDianiska
|
08.03.2019, 14:31 | #623
|
| |
Rozbil manželstvo. Nedokázal si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu?
#229
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 15:02 | #624
|
| |
Presne! Preto everybody volte Mariana!
|
|
|
| |
Markuss
|
08.03.2019, 09:44 | #621
|
| |
tak toto je slusne zanalyzovany produkt.... palec hore za fakty
|
|
|
|
slaven
|
07.03.2019, 08:48 | #231
|
|
#226 yakubu, dole som ti kusok odpisal, par myslienok ...
|
|
|
Elizabeth
|
07.03.2019, 08:03 | #230
|
|
Tvoj kamoš robi skladníka v Brightone, ty si pomahal v Dubline v kuchyni. Tým padom si sa stal odbornikom na zahraničnú politiku. Byval si s tromi poliakmi a jednym Čechom, preto nevies poriadne po slovensky ani anglicky a gramatiku si aj tak nikdy neovládal. Každú voľnú chvíľu ste preslopali a nikde si nebol... Lebo všade sa nasackovali tí negri! Kupil si si tašku cez plece s anglickou vlajkou a ked sa vratis na kysuce, furt hovoríš okey a olrajt a fukoooof s irskym prizvukom. Okolo sedia holohlavi chlapi a ty im hovoríš o no go zonach a ako sa to v anglicku doe.balo, aj v Nemecku a Švédsku, pravda je, že keby sme sa mali ako oni, skáčeme od radosti. Podporujes Kotlebu, ten im ukáže, aj ked ani tlmocnik neuhadne co ten plesaty obtlstly panko myslí. EU je v riti, ale clá by sme nemali platiť, cestovat by sme mali bez pasu a keby ta znovu zobrali do roboty, ides aj po kolenách. Rusko je super, ale vo dvore máš nalestene12 ročné BMW a to este nevies, lebo necitas ty debil, že tam je 12 milionov moslimov a 11 vrazd na 100 tisic obyvatelov ročne. Mali by sme zit tradicnym sposobom života, ale to ze sme sa kedysi dozivali ledva 60 rokov a 50 ročný clovek bol starec ani netušíš. Buzeranti nemajú co kradnúť decká, videl si na vlastné oči fotky z veľtrhu. Zenu treba obcas prefackat, slnieckari su buzici, ty by si im dal. Si zivotaschopny ako plieseň, prekliatie tejto krajiny. Nie si zlý, len sprostý a keby sa znovu zakladala Hlinkova garda, si tam.
|
|
| |
true
|
07.03.2019, 10:21 | #613
|
| |
LONDON: narast kriminalita vsetkeho druhu. nie len utoky nozmi (najviac odkedy su statistiky). su to narasty utokov kyselinou, utoky z mopedov, znasilnenia, prepadnutia, vykradacky, vrazdy (najviac za 10 rokov)... vsetko dvojciferne medzirocne percentualne narasty
nasilna kriminalita v metre narastla medzirocne o 43%
londynska policia nevysetruje viac ako tretinu telefonicky nahlasenej beznej kriminality lebo k nej nie je kamerovy zaznam alebo forenzne stopy (co nejako zahadne zistia po telefone)
a to sa musia ludia najprv dovolat, lebo priemerna cakacia doba je 15 minut..
londynska policia okrem zavaznejsej kriminality musi bez ohladu na okolnosti vysetrovat kazdy nahlaseny "hate crime" ale aj "non-crime hate incidents". takze sa realne stava ze policia riesi pripad ked niekto nahlasil "hate crime", ked sa mu nejaky pes vysr@l na travnik pred domom..
iba 9% pripadov konci obvinenim pachatela.
ked sa z databazy trestnych cinov ukazalo ze 3/4 pachatelov je do 25 rokov a 80% pachatelov su cernosi, tak Khan vyzval na reorganizaciu databazy aby "to ensure it is used lawfully and proportionately".
londynska policia nema na riesenie beznej kriminality cas, musi zatykat poulicnych cernosskych krestanskych kazatelov, lebo ich hlasanie je rasisticke a islamofobne (podla policie)
londynska policia musi zatykat zeny, ktore na internete oznacia transgendera zlym rodom.
tiez musi zatykat politikov za to ze na verejnosti cituju Churchilla.
a mnozstvo inych zavaznych pripadov, ktore z akehosi zahadneho dovodu urazaju iba moslimov alebo SJW.
Jednu z prvych veci co Khan zakazal bola reklama kde su zeny v plavkach na verejnej doprave. najnovsie su uz zakazane aj slanina, dzem a maslo, lebo Khan bojuje proti "junk food". na radnici zrusili zenske toalety a sprchy a nahradili ich gender neutralnymi. lebo vo svete je uplne ze ziadny pripad ked uchyl vyhlasil ze sa citi ako zena a potom tam naozajstne zeny filmoval, fotil, alebo priamo sexuane napadal.
samozrejme je to expert na vsetko, takze Mayovej odkazal, ze by mala zrusit brexit ak jej navrh dohody neprejde v parlamente.
moze sa zaoberat takymito vecami, ma uz totiz vsetky dolezitejsie veci vyriesene.
Elizabeth - toto nema nic s kotlebom ani buzerantami ani slnieckarmi ani Hlinkom a tyt sa z toho vysmievas ale ten clovek co tam zije - jemu smiesno nie je, ked vecer nemoze ist von lebo ho ti zasranci cierni popichaju.
|
|
| |
slaven
|
07.03.2019, 20:20 | #619
|
| |
Elizo, pekne napisane, ale bohuzial je to brutalne blizko tomu ako to v GB funguje ... a niekto si z toho robi srandu, ale keby tebe nejaka cierna cvarga znasilnila niekde zenu, priatelku, kamosku, inak by si rozpraval ... a oni to maju v genoch, pre nich je to normalne, zeny su pre nich len špiny.
|
|
| |
Elizabeth
|
07.03.2019, 23:15 | #620
|
| |
slavenku a ty o com tocis ? :-) ved to je o hluposti cloveka a nie o znasilnovani, ako si sa k tomu dostal ?
|
|
| |
slaven
|
08.03.2019, 16:02 | #629
|
| |
to ma len tak napadlo, ked som cital o Anglicku, Irsku a No Go zonach a ako to tam je zasrate moslimami .. ved aj starosta Londyna je nejaky Islam positive
|
|
|
true
|
06.03.2019, 20:50 | #229
|
16 dôvodov prečo NEVOLIŤ Zuzanu Čaputovú:
1. Rozbila už 2 manželstvá. Nedokázala si udržať ani vlastnú rodinu, ako zvládne riadenie štátu?
2. Schvaľuje interrupcie.
3. Schvaľuje homosexuálne sobáše aj adopcie detí homosexuálnymi pármi.
4. Presadzuje väčší prílev migrantov na Slovensko a plánuje sa v tomto smere aktívne angažovať.
5. Prikázala násilný zásah voči nezávislému novinárovi, ktorý sa chcel zúčastniť verejnej tlačovky.
Tento bezprecedentný útok na novinára skončil tržnými ranami a hospitalizáciou poškodeného žurnalistu Martina Daňa.
6. Čaputová dlhé roky čerpala peniaze od mimovládok napojených na amerického miliardára Georgea Sorosa.
7. Otec Čaputovej - Štefan Strapák je multimilionár pochybnej povesti, ktorý podnikal a podniká s nelegálnymi skládkami.
8. Čaputová "bojovala" proti pezinskej skládke zo zištných dôvodov, po tom, ako z predstavenstva firmy vyhodili jej otca, ktorý chcel na skládke profitovať. Inkriminovanú skládku následne presunuli do Senca do blízkosti ľudských obydlí. Navyše v Pezinku existuje vyše 14 nelegálnych skládok, oveľa väčších rozmerov. Tie ostali Čaputovou nepovšimnuté.
9. Čaputová je ako právnička úplne neúspešná. Okrem pezinskej skládky mala len minimum procesov, z ktorých drvivú väčšinu - takmer všetky - prehrala.
10. Čaputová klame už len svojím výzorom. Na fotografiách je retušovaná v porovnaní s reálnym stavom úplne na nepoznanie. Jej reálnu fotografiu - bez retuše môžte vidieť napríklad na portáli Hlavné správy z 5.3.2019. Rozdiel vás šokuje.
11. Čaputová si zaplatila evidentne zmanipulované volebné prieskumy. Ak v priebehu dvoch dní narastú preferencie kandidáta z 18 na 53 percent, jedná sa o jasný podvod. Z toho vyplýva podozrenie z rozsiahlej zákulisnej konšpirácie mocných záujmových skupín v pozadí s cieľom uchopiť moc v krajine.
12. Čaputová má pochybnú ochranku. Na fotografiách vyhotovených začiatkom marca 2019 novinárom Martinom Daňom je strážena mužmi pochybného mafiánskeho výzoru a exotického zjavu, ozbrojenými pištoľami a najmodernejšou komunikačnou technológiou.
13. Čaputovej rodina má vyvolený pôvod a hlási sa k Izraelu. Nie sú lojálni k Slovensku a ani sa necítia byť súčasťou slovenského národa. Akýmkoľvek prejavom lásky k slovenskej vlasti pohŕdajú.
14. Čaputová je platená a dosadená škandalóznymi finančnými skupinami ako je Eset.
15. Plánuje udeliť milosť Andrejovi Kiskovi v prípade jeho odsúdenia za daňové podvody.
16. Dôvodov sa nájdu desiatky ďalších. Podstatné je šíriť tento text ďalej a otvoriť ľuďom oči.
Koľko z toho ste vedeli????? Ja napríklad o tých ďalších skládkach nie.
|
|
| |
peto10
|
06.03.2019, 21:02 | #602
|
| |
okrem bodu 2. sú všetko nedokázateľné tvrdenia, závadzania alebo klamstvá... fakt ma neprestáva udivovať kreativita prakktov, ktorí toto vymýšľajú a aj tých, ktorí tomuto slepo veria...
a hovoriť o medzinárodne najúspešnejšej slovenskej firme, ktorá nikdy nebola napojená na štátny cecok ako o škandalóznej finančnej skupine je už naozaj smutné
|
|
| |
true
|
06.03.2019, 21:05 | #605
|
| |
Môžeš byť konkrétny? Kde si tie klamstvá v tých bodoch. Jej otec nie je bohatý? Ako právnička vyhrala veľa súdov atď atď? No daj
|
|
| |
StanoDianiska
|
06.03.2019, 21:14 | #607
|
| |
1. To nemôžeš myslieť vážne ten dôvod.
4. Zuzana Čaputová: "Slovensko už teraz poskytuje azyl ľuďom na úteku pred vojnou alebo nešťastím v ich krajine pôvodu. Samozrejme, ak naň majú nárok.
Otázkou je, či vieme byť viac solidárni, než sme teraz. Podľa mňa vieme. V každom prípade nie je nateraz dôvod na paniku a prehnané emócie, skôr na hľadanie pragmatických riešení v rámci EÚ." Kde sa vyjadrila, že sa plánuje aktívne angažovať?
5. Link FB príspevok Nepoznám defínciu tržnej rany, ale modrina a začervenanie podľa mňa tržné rany nie sú.
7. Otca si človek nevyberá.
10. Takisto, to nemôžeš myslieť vážne.
16. Desiatky ďalších dôvodov...
|
|
| |
Markuss
|
06.03.2019, 21:41 | #608
|
| |
? čo je zle na tom prvom dôvode?
|
|
| |
Markuss
|
06.03.2019, 22:08 | #609
|
| |
Inak challenge. Daj 10 dovodov, prečo volit Čaputovú
|
|
| |
StanoDianiska
|
06.03.2019, 22:43 | #610
|
| |
Challenge nepríjmam. Nikoho nejdem presviedčať koho voliť.
|
|
| |
slaven
|
07.03.2019, 08:33 | #611
|
| |
Stano, poznas ju lepsie? co sa tyka vztahov, neviem na co bod 1 bola narazka. ja len viem, ze nema manzela len frajera, to je vsetko
co sa tyka 5. tak toto vobec nevyzera ako len zacervenanie, co povies? https://i.imgur.com/WLxfQTl.jpg co sa tyka 7. suhlas, otca si nevyberies, ale ten jej otec bol v spojitosti presne tej skladky kde sa zviditelnila ... nahoda? nemyslim a potom 16. neviem tiez o tych dalsich skladkach, na ktore sa vysrala, mozno je to hlupost a ziadne vacsie skladky tam nie su, to by niekto z Pezinka mohol vediet
|
|
| |
StanoDianiska
|
07.03.2019, 11:52 | #615
|
| |
Nie, nevyzerá to ako začervenanie. Ja som usudzoval z tej lekárskej správy. A na Daňa mám svoj názor...
A keď jej otec bol v spojitosti s tou skládkou, tak ona čo tým získala, že proti nej bojovala? O čo jej išlo? Nepoznám súvislosti.
|
|
| |
slaven
|
07.03.2019, 11:57 | #616
|
| |
ani ja nepoznam suvislosti, ale niekto tu pisal, ze jej otec uz nebol v tej skladke zainteresovany a potom sa ona do toho obula
na Dana mozes mat nazor aky chces, ale je to novinar a take veci by sa novinarom robit nemali - za to je zodpovedna ona a jej team
mna by naozaj zaujimalo, ci je pravda ze ine skladky neriesila, len tuto jednu, presne tuto jednu
|
|
| |
mozok
|
08.03.2019, 17:46 | #635
|
| |
Slaven, ja som pacifista, ale Daňovi by som aj ja sam osobne naložil, kebyže sa správa ku mne tak, ako sa správa vo väčšine svojich videi. Bola len otázka času, kedy sa mu niečo stane a vôbec to neodsudzujem, voči takým ľuďom nemám respekt, ani zľutovanie.
Novinár by sa mal tiež držať kódexu slušného správania sa.
|
|
|
| |
slaven
|
06.03.2019, 20:07 | #599
|
| |
Vy viete Zuzana Kovačič Hanzelová, politicka šľapka, kolko krat ste sa v roku 2013 milovali?
ja sa rehocem  
|
|
| |
peto10
|
06.03.2019, 20:19 | #600
|
| |
každý si zoberie z toho videa, čo mu je prednejšie... ja som si z toho zobral, že chudák Pišta musel v roku 2013 žiť zo 160€ mesačne... alebo to bolo preto, že je daňový podvodník? ťažko povedať, keď na každú druhú otázku nikdy neodpovie priamo...
|
|
| |
Markuss
|
06.03.2019, 20:45 | #601
|
| |
Mna inak vazne zaujima, ze kedy vyjde nieco na pani Z.
Kiskove sracky tutlali media prakticky fo minuleho roka... a jeb... zrazu 27 opravnych danovych priznani za rok 2014, oyeby s pozemkami, kriva prisaha plus jeho uzernicke nebankovky ktore maju na svedomi oaudy tisicok rodin kvoli exekuciam..... ktorym potom zasa vytrie zrak almužnou z dobreho anjela....
|
|
| |
true
|
06.03.2019, 21:02 | #603
|
| |
Tu pani Z pre jej zaujatosť vyhodili z RTVS
Špina jedna, SME ju hneď vzalo.
peto10 ako môžeš takúto kravu pozerať?
|
|
| |
Markuss
|
06.03.2019, 21:10 | #606
|
| |
Ja som myslel caputovu
|
|
| |
true
|
07.03.2019, 10:22 | #614
|
| |
ona je chranena osoba - nemozu sa nase uzasne denniky o nej zmienovat - a ked niekto na alternativnych weboch nieco o nej napise - okamzite to je vymysel hoax nezmysel
|
|