| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 > >> |
| Markuss | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 16:13 | #3661 |
|
A ešte jedna grafika. Dôvera vo vládu, sme prví https://data.oecd.org/gga/trust-in-government.htm |
|
| ball8 | 05.02.2023, 16:42 | #10243 | |
|
Čiastočne aj ruská propaganda za to môže. Nezabúdajme, kto podkopával vládu - Smer, Hlas, Republika. Pozri si ich názorové hodnoty a vzťahy k ruSSku.
Viď napr. čerstvú udalosť z posledných dní: Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| Markuss | 05.02.2023, 16:53 | #10244 | |
| To je úžasné, že Rakúsko takto nestojí... Tam majú FPÖ okolo 30% | ||
| Markuss | 05.02.2023, 16:54 | #10245 | |
|
A jeden príklad od nás
https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96064295-zlyhanie-vladnych-slubov-namiesto-zdrazenia-o-15-perce... |
||
| slaven | 05.02.2023, 17:22 | #10246 | |
|
Takze Fico, Pelegriny a Uhrik mozu aj za to, ze nam vladnu tieto sracky a ludia su z nich znechuteni a maju najmensiu doveru ... bravo, tlieskam |
||
| ball8 | 05.02.2023, 17:29 | #10249 | |
| slaven: Nauč sa čítať, napísal som - "Čiastočne aj ruská propaganda za to môže." Všetky 3 spomenuté strany (ale najmä Smer s Republikou) sú šíritelia ruSSkej propragandy. | ||
| Markuss | 05.02.2023, 18:21 | #10253 | |
| https://www.heute.at/s/umfrage-beliebteste-koalition-nach-der-wahl-ohne-oevp-100253299 | ||
| Quake | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 16:03 | #3660 |
|
https://prnt.sc/YM0uYspBEd0e
Kanadský Leopard na ceste na Ukrajinu |
|
| Markuss | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 16:02 | #3659 |
|
Takto sa to pomaly reviduje na západe,u nás ticho
https://www.newsweek.com/its-time-scientific-community-admit-we-were-wrong-about-coivd-it-cost-lives... |
|
| Markuss | 05.02.2023, 16:02 | #10241 | |
| Mýliť sa a priznať si, v čom sme sa mýlili a čo sme sa naučili, je v poriadku. To je ústredná časť spôsobu, akým funguje veda. Napriek tomu sa obávam, že mnohí sú príliš zakorenení v skupinovom myslení – a príliš sa boja prevziať zodpovednosť verejne – na to, aby to urobili. | ||
| slaven | 05.02.2023, 17:23 | #10247 | |
|
u nas si stale dezolat a debil ... a Sabaka stale majster sveta.
Hold, Slovakia, treba tlieskat |
||
| Balaam | 05.02.2023, 18:13 | #10252 | |
|
Že sa považuješ za dezolata je len tvoj problém... Že si berieš k srdiečku príspevky na soc.sieti je len tvoj problém...
Ostatné je už história lebo strašne rýchlo všetci zabudli čo bolo na začiatku.... A spomienkový optimizmus patrí len vám... |
||
| Quake | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 15:40 | #3658 |
|
Link na príspevok na doméne X.com Ako sa to voľakedy nazývalo? Hitlerjugend? Chorí ruskí náckovia... |
|
| Markuss | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 11:29 | #3657 |
|
Ešte takéto
https://www.theguardian.com/us-news/2019/aug/02/pentagon-balloons-surveillance-midwest Remember? |
|
| ball8 | 05.02.2023, 11:36 | #10218 | |
| Áno, vieme, že aj USA má také balóny. Čo tým chcel pán povedať? | ||
| Balaam | 05.02.2023, 11:38 | #10220 | |
|
No jednoduché Američania si zostrelili vlastný balón a hodili to na Čínu...veď to je jednoduché.. Nevieš čítať medzi riadkami? |
||
| ball8 | 05.02.2023, 12:00 | #10222 | |
| Balaam: Mňa len zaujíma, čo tým chcel pán Markuss povedať, lebo spravil zasa tú svoju známu stratégiu, že priložil stránku bez vysvetlenia kontextu. Z článku zistíš, že USA má takéto balóny využiteľné na špionáž. To je celý fakt vyplývajúci z článku. | ||
| Balaam | 05.02.2023, 12:16 | #10224 | |
|
Presne to co som napísal... Teda keby si dal dáku odpoveď tak sa dozvieš ze nevieš čítať medzi riadkami a to co si napísal nie je to na čo chcel poukázať... |
||
| ball8 | 05.02.2023, 12:18 | #10226 | |
|
Balaam: Presne. Preto ho žiadam, nech nám vysvetlí, čo tým chcel povedať. Som rád, že nie som sám, kto si všimol Markussovu stratégiu. |
||
| Markuss | 05.02.2023, 12:45 | #10230 | |
|
Tak blvanice tu už máme, tak a teraz k veci. Myslíme si, že chalani z USA asi vypuštali len meteorologické balóny, a len nad svojím územím.
Alebo teda vedia, čo tie balóny okrem iného vedia a či náhodou nelietali tiež hocikde |
||
| Markuss | 05.02.2023, 12:46 | #10231 | |
|
Blvanice, druhé kolo, otvorené |
||
| Balaam | 05.02.2023, 12:48 | #10233 | |
| Takže presne ako sme písali a poprosím spomenúť ešte pána Trumpa... On tie balóniky z Číny ignoroval... | ||
| Markuss | 05.02.2023, 12:53 | #10234 | |
|
Chalpci. Ja niečo postnem a vy tu už besniete. Ja som musel okolo deciek, obed sa podáva, nedeľa, rodina... Aj zmysluplné vedú.
Nie každý má čas na okamžité reakcie. Toto nie je čet |
||
| Balaam | 05.02.2023, 13:18 | #10239 | |
| Pan riaditeľ čínskeho meteorologického ústavu bol odvolaný, lebo mu balónik zaletel nad americké územie...že mu tam zaletel aj za pána Trumpa nebol problém... Tu sú také náhody... | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 10:02 | #3656 |
|
Ukrajinské a ruské straty podľa MOSSADu.
Údaje z terénu zo 14. januára 2023, založené na izraelských spravodajských službách, sú údajne uvedené takto: RUSKO: Ruské straty v poli so 418 tisíc vojakmi (plus 3 500 000 záložníkov) a rastúcim počtom Wagnerových žoldnierov : 23 Lietadiel 56 vrtuľníkov 200 (S)İHA 889 Tanky a obrnené vozidlá Húfnica 427 (Delostrelecké systémy) 12 Systém protivzdušnej obrany 18 480 mŕtvych 44 500 zranených 323 V zajatí UKRAJINA: Straty Ukrajiny , ktorá bola v poli so 734 tisíc vojakmi (plus 100 tisíc záložných vojakov) a dôstojníkmi, vojakmi a žoldniermi NATO, sú nasledovné: 302 Lietadlá 212 vrtuľníkov 2,750 (S)İHA 6 320 tankov a obrnených vozidiel Húfnica 7.360 (Delostrelecké systémy) 497 Systém protivzdušnej obrany 157 000 mŕtvych 234 000 zranených 17 230 v zajatí 234 mŕtvych – vojenskí tréneri NATO (USA a Spojené kráľovstvo) 2 458 mŕtvych – vojakov NATO (Nemecko, Poľsko, Litva, ...) 5 360 mŕtvych – žoldnierov |
|
| ball8 | 05.02.2023, 10:22 | #10212 | |
|
Prilož prosím odkaz na zdroj, lebo tie čísla sú veľmi vtipné. Minimálne o počte lietadiel, vrtuľníkov a vojakov. Len zničených lietadiel na videách som videl viac, ako je to číslo. Počty zničených na Ukrajinskej strane sú nereálne, lebo Ukrajina také veľké letectvo nikdy nemala ani s tými pár darovanými, ktoré dostali |
||
| peto10 | 05.02.2023, 10:54 | #10213 | |
|
|
||
| ball8 | 05.02.2023, 11:14 | #10215 | |
| Prešiel som si stránky MOSSAD-u, prešiel som si zdroje, ktoré hovoria o správach z Izraelu ale nikde žiadna takáto zmienka. Prestaň šíriť propagandu. | ||
| Markuss | 05.02.2023, 11:30 | #10216 | |
| https://hurseda.net/gundem/246987-iddia-mossad-a-gore-ukrayna-ve-rusya-kayiplari.html | ||
| Balaam | 05.02.2023, 11:35 | #10217 | |
| To už by boli dávno v Kyjeve... Pri 400 000 vojakov v poli 18 000 mŕtvych je čistý nezmysel... | ||
| Balaam | 05.02.2023, 11:37 | #10219 | |
| A hlavne by neprebiehala tá mobilizácia... | ||
| ball8 | 05.02.2023, 11:50 | #10221 | |
|
Markuss: Ďakujeme za zdroj, z ktorého je šírená táto propaganda. Tureská stránka sa odvoláva na neexistujúcu správu MOSSAD-u, nice. |
||
| Markuss | 05.02.2023, 12:03 | #10223 | |
| Veru. Tá denno-denná v ukrajinskych uliciach, obchodoch, dvoroch, nákupných centrách, MHD, dokonca aj na rande z tinder-u | ||
| Balaam | 05.02.2023, 12:17 | #10225 | |
| Hmmm takže čisla sedia len sú naopak? Ďakujem za potvrdenie... | ||
| Markuss | 05.02.2023, 12:21 | #10227 | |
| Vidím, že treba na tej prvoplanovosti popracovať. Alebo vyčkať pár mesiacov. Keď bude jasné, že tie stroje sú fajn, len strojníkov nieto | ||
| Balaam | 05.02.2023, 12:22 | #10228 | |
| Ja síce pekné že odbihas od toho na čo poukazujem ale už štandard... | ||
| Markuss | 05.02.2023, 12:43 | #10229 | |
|
Tu máš profika, ktorý o Tom hovorí. Otázka bola, že teda, existuje personál, ktorý bude obsluhovať tú darovanu techniku.
Odpoveďou bolo... https://streamable.com/q5341z |
||
| Balaam | 05.02.2023, 12:46 | #10232 | |
| Ako vážne? Ja poukazujem na čísla ktoré sú absolútny blud a ty začneš o obsluhe tankov? Ako vážne? 400 000 v poli a 18 000 mŕtvych je reálne vzhľadom na to kde momentálne sú? Ta mobilizácia pri 18 000 je normálna? Najsilnejšia armáda sveta? Tak sa vráť k tomuto a nie k obsluhe... | ||
| Markuss | 05.02.2023, 12:54 | #10235 | |
|
Ja mám u prdele. Žiadne čísla som od Ukrajinci nevidel. Vy viete všetko. Aj prečo. Aj ktorým číslam neveriť.
Tak dajte vy svoje zdroje |
||
| Balaam | 05.02.2023, 13:01 | #10236 | |
| Zdroje o obetiach UA nie sú...teda vlastne včera si tu dal dáke číslo čo sa dozvieme keď to skončí... Tak si jediný z "obyčajných" ľudí čo čísla má... | ||
| Markuss | 05.02.2023, 13:07 | #10237 | |
| https://www.welt.de/debatte/kommentare/plus243530139/Ukraine-Warum-es-fast-ausgeschlossen-ist-dass-K... | ||
| Balaam | 05.02.2023, 13:15 | #10238 | |
| To je v poriadku... Ja o voze ty o koze... Čísla máš? Nie.. Má ich "obyčajný" smrteľník? Nie.... Má Rusko straty 18 000? Nie.... Prečo? Lebo by nemali mobilizáciu... Že majú viac zbraní a municie ako UA? Áno... Že budú mať veľké obete? No vzhľadom na vyššie spomenutú mobilizáciu áno... To je všetko... Čiže ten článok s číslami je úplná kravina... To je všetko... Že UA vojnu prehrá? Reálne...počtom vojakov a ľudí sa nemôžu rovnať RU...že malo byt po vojne už dávno? Malo... Malo to byt par dni... A tomu veril každý... V tomto UA strašne prekvapila... | ||
| Quake | 05.02.2023, 14:43 | #10240 | |
|
Ty vole, neviem, či dnes budem čítať väčšie bludy.
#tankista #ukrajinaužnemávojakov #ruská3dňováoperácia #lospropagandos |
||
| slaven | 05.02.2023, 17:26 | #10248 | |
|
#UAZdrojeNiesuAineZdrojeSuShit
#Takejednoduche #Tlieskam |
||
| Balaam | 05.02.2023, 18:35 | #10257 | |
| Keď ti dáva zmysel to co si sem dal tak gratulujem... Len netuším prečo nie sú v Kyjeve a minimálne v Poľsku... | ||
| Markuss | 05.02.2023, 18:46 | #10260 | |
| https://www.politico.eu/article/ukraine-zelenskyy-war-military-law/ | ||
| Balaam | 05.02.2023, 19:07 | #10265 | |
| Výborne a skus k téme to bude lepšie...v Rusku nemôžeš povedať ani slovo vojna lebo ta zavrú... A čo teraz? | ||
| Markuss | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 08:38 | #3655 |
|
Takáto kreativita štátu... Načo?
https://www.danovky.sk/sk/nova-evidencia-analytickych-udajov-zamestnanca-aktualizacia |
|
| Markuss | 05.02.2023, 08:41 | #10210 | |
|
Od 1.1.2023 majú zamestnávatelia novú povinnosť:
"Prostredníctvom Registračného listu zamestnanca je potrebné Sociálnej poisťovni reportovať miesto výkonu práce, rozsah pracovného času a druh vykonávanej práce." Tzn, že ku každému zamestnancovi ktorého máte, budete robiť výkazy o tom čo u vás presne robil, kedy to robil a koľko to robil aby mal štát kontrolu nad tým či dobre pracuje a či vy zaňho dobre platíte. Mohla by to byť aj šikana, ale kľudne to nazývajme iba kreativitou v byrokratickej buzerácii, za ktorej nedodržanie dostanete pokutu ... |
||
| Quake | 05.02.2023, 09:38 | #10211 | |
|
Za prvý rok podnikania som dostal 3 pokuty a mal 12 kontrôl, lebo som podľa tety z CÚ kkt, čo nesleduje novelizácie zákonov. Welcome in the jungle |
||
| Quake | Reaguj na príspevok | 05.02.2023, 08:07 | #3654 |
|
https://prnt.sc/cmMMJQ6McpXs
Tanková autoškola v Británii na Challenger |
|
| true | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 23:00 | #3653 |
|
Vladimir Putin v prejave pri príležitosti 80. výročia ukončenia bitky pri Stalingrade prirovnal ruskú inváziu na Ukrajinu k boju proti nacistickému Nemecku. Ruský prezident s odvolaním sa na rozhodnutie Nemecka poslať na Ukrajinu tanky uviedol, že história sa opakuje. "Je to neuveriteľné, ale pravdivé," povedal. „Opäť nás ohrozujú nemecké tanky Leopard
https://www.bbc.com/news/world-europe-64502504 |
|
| true | 04.02.2023, 23:11 | #10208 | |
|
Bojujme všetci spolu proti Nacistickým sviniam Historiatsa opakuje |
||
| ball8 | 04.02.2023, 23:21 | #10209 | |
| Veru, celý svet sa spája proti nacistickému prasiakovi z ruSSka. | ||
| majka | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 22:05 | #3652 |
|
Igor Mangušev bol podľa Dialog.ua vážne zranený na hlave. Neslávne známy ruský žoldnier, známy vďaka otrasnému videu, na ktorom vystupoval s lebkou ukrajinského vojaka, bol hospitalizovaný vo vážnom stave.Manguševa hospitalizovali v noci 4. februára v Kadijevke v Ruskom okupovanej Luhanskej oblasti. Ako sa ukázalo, niekto ho zblízka zastrelil ručnou zbraňou. Hovorilo sa, že žoldnier bol v konflikte s Kadyrovom. Jeho stav je kritický, uvádza Dialog.ua a dodáva: "karma sa vracia."
Informácie o Manguševovi sa dokonca objavili na kanáloch, ktoré reprodukovali kremeľskú propagandu. Na internet unikli aj fotografie zranených z nemocnice. Neskôr ich zverejnil na Twitteri. Profil Next.O Igorovi Mangušev sa hovorilo v auguste 2022. Na sociálnych sieťach sa objavil záznam, na ktorom sa ruský žoldnier chválil lebkou zabitého ukrajinského vojaka. Držiac ju v ruke vysvetľoval skutočný cieľ Kremľa v tejto vojne: úplné zničenie Ukrajiny. |
|
| ball8 | 04.02.2023, 22:24 | #10207 | |
| Normálne ma to potešilo, keď som to dnes čítal. Netreba zabudnúť dodať, že Igor bol skutočný ruSSký neonacista. | ||
| majka | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 21:59 | #3651 |
|
Prvý leopard odletel z Kanady na Ukrajinu.
Link na príspevok na doméne X.com |
|
| ball8 | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 21:42 | #3650 |
|
Ešte k včerajšej diskusii s Markussom, ktorému sa zjavne nepáčili počty dodávaných tankov v počtoch 14 (1 rota tankov) a 88.
Link na príspevok na doméne X.com Flensburger Fahrzeugbau má k dispozícií 99 tankov a Rheinmetall 88 tankov Leopard 1. |
|
| slaven | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 20:35 | #3649 |
|
Kodiaq, naozaj pekne auto a pekny clanok: Link na článok na doméne pravda.sk a pointa: "Keď prišiel na trh, stála identická verzia 2,0 TDI 4 × 4 Style 35 590 eur. Dnes začína na 44 930 eurách. To je rozdiel neuveriteľných 8 340 ťažko vysvetliteľných eur! Za čo?" takze nejaka fajn verzia a si na 50 000eur |
|
| Quake | 04.02.2023, 21:49 | #10200 | |
|
https://prnt.sc/4W_2lC6JP7Xv
Nový Duster Extreme v plnke najvyššia výbava 21 tisíc eur. |
||
| slaven | 04.02.2023, 22:15 | #10206 | |
|
ano, Kodiaq siel hore len tak o 8340e a Duster co je o 2 triedy myslim nizsie siel hore o 5000e ... Pohoda klidek tabacek |
||
| Quake | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 20:33 | #3648 |
|
Link na článok na doméne aktuality.sk |
|
| Quake | 04.02.2023, 20:35 | #10187 | |
|
4 z 5 áut elektrické... Ehm |
||
| slaven | 04.02.2023, 20:38 | #10188 | |
|
o Norsku si precitaj aj ine clanky ... brutalne bohata krajina, kvoli rope, infrastruktura uplne inde a potom sa este pozri na priemerny plat v Norsku ... a auto tam stoji tolko ako u nas ...
a daj si to vsetko dokopy ... a kusok reality u nas a od susedov v CZ krasna reportaz #3611 |
||
| Markuss | 04.02.2023, 21:09 | #10191 | |
| Tak nabudúce miesto dacie elektrické SUV treba. A potom skysneš 5 hodín pod Strečnom a si v pichi | ||
| slaven | 04.02.2023, 21:30 | #10196 | |
|
dnes by som nechcel byt niekde pri Hrabusiciach na dialnici v slabsie nabitom el. aute
auta tam stali 2+ h |
||
| Quake | 04.02.2023, 21:38 | #10198 | |
|
Rok 2019 - podiel el.áut 1,9%
Rok 2021 - podiel el.áut 9,1% Rok 2022 - podiel el.áut 12,1% (hybridy 22,6%) 250 miliárd investujú automobilky do elektrifikácie, týždenne pribúda 2000 nabíjacích staníc v eú. Elektromobily si pre ich vysoké ceny v súčasnosti kupujú „bohatšie" domácnosti. To by sa však malo podľa prezidenta ACEA zmeniť s rozširovaním ich výroby. |
||
| slaven | 04.02.2023, 21:55 | #10202 | |
|
áno, v 2025 majú elektrické autá stáť menej alebo rovnako ako klasické, jasné
akurát som sa dnes smial, pekná reportáž bola v telke, musi yebat ... priemerne auto, nic extra a cena nad 50 000, tu je to: Link YouTube video |
||
| slaven | 04.02.2023, 21:56 | #10204 | |
|
takze debilna EU elektricka loby mi povie, ze toto auto bude stat o 2 roky napriklad 25 000
len sa zasmejem, naozaj elektro debilita |
||
| Quake | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 20:29 | #3647 |
|
https://prnt.sc/yAgN_fPYGu8b
Čo keby sa tak ju-es-ej v štyridsiatomprvom rozhodli, že nepomôžu Rusom obrovskými objemami vojenskej techniky? Tak tu dnes máme fajnový nemecký nacizmus, to len tak na okraj... |
|
| Markuss | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 20:24 | #3646 |
| Musím sa rehotať, tak amíci nevedia čo s balónmi nad ich územím... Výška 30km, to nedá dole ani stíhačka... Btw tie satelity Maxar nad Ruskom nie sú problém? | |
| Balaam | 04.02.2023, 21:08 | #10189 | |
| Už je dole.... | ||
| Markuss | 04.02.2023, 21:08 | #10190 | |
|
Tak to dali hviezdy a pruhy, vo veľkom štýle |
||
| Balaam | 04.02.2023, 21:17 | #10193 | |
| Vypadá to na Raptor a vo vzduchu aj E-4B Nightwatch... Ďalší balónik je nad Južnou Amerikou... | ||
| majka | 04.02.2023, 21:57 | #10205 | |
| Link na príspevok na doméne X.com | ||
| Redbul | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 20:19 | #3645 |
| Link YouTube video | |
| ball8 | 04.02.2023, 21:13 | #10192 | |
| lobotómia je slabý výraz pre toto | ||
| Redbul | 04.02.2023, 21:22 | #10194 | |
| Nepozeraj nato,ako sa clovek vyjadruje,a ako vyzera.Sprosty urcite nie je. | ||
| Balaam | 04.02.2023, 21:28 | #10195 | |
| Ďalší čo sa vezie na vlne vojna.... Nič iné... | ||
| ball8 | 04.02.2023, 21:37 | #10197 | |
| Redbul: Ja som vôbec nehodnotil človeka na videu, ale že si ty asi podstúpil lobotómiu, keď to dokážeš pozerať a počúvať. Už len kanál, na akom to je by ma odradil. Názov videa by ma odradil. Hlúposti, ktoré tam rozpráva, by ma odradili. | ||
| Redbul | 04.02.2023, 21:48 | #10199 | |
| Balaam:Je to mozne ze si robi reklamu.Ale aspon hovori pre dost ludi,tak ako to skutocne je. | ||
| Redbul | 04.02.2023, 21:54 | #10201 | |
| ball8:vsak v poriadku.Mna to napr.zaujalo,tak som to sem dal. | ||
| Balaam | 04.02.2023, 21:55 | #10203 | |
| Hovorí to, čo prinesie čísla a popularitu... Nič iné... Na tom funguje momentálne Fico... Nič iné.. Čistý kalkul... | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 19:25 | #3644 |
|
Musí yebať... Keď je toto vážne pravda...
Link na článok na doméne sme.sk |
|
| slaven | 04.02.2023, 19:26 | #10186 | |
| Známy má Enyaqa, spýtam sa ho, no nevidím ho často... | ||
| slaven | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 18:59 | #3643 |
| Link FB príspevok | |
| peto10 | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 16:55 | #3642 |
|
Rok po obrannej dohode s USA:
https://scontent.fbts5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/329377689_526378006153021_7652851270240823233_n... |
|
| Markuss | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 15:57 | #3641 |
|
A nejaké tie grafy k energetike
Link na článok na doméne pravda.sk |
|
| Markuss | Reaguj na príspevok | 04.02.2023, 15:52 | #3640 |
|
Preložili aj naši žurnalisti
https://hnonline.sk/finweb/zahranicna-ekonomika/96065293-vojnova-vyroba-v-rusku-ide-na-tri-zmeny-drz... |
|
| ball8 | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 23:28 | #3639 |
|
Link na príspevok na doméne X.com Gazprom klasifikoval štatistiky o produkcii a vývoze plynu po rekordnom kolapse v histórii ruského plynárenského priemyslu. Gazprom naposledy informoval 15. decembra: ukázal, že za posledné dva týždne roku 2022 produkcia plynu klesla o 24 % a export klesol o 60 %. Minulý rok Gazprom predal 101 miliárd kubických metrov plynu krajinám, ktoré nepatria medzi CIS krajiny (Commonwealth of Independent States - Arménsko, Azerbajdžan, Bielorusko, Kazachstan, Kirgizsko, Rusko, Tadžikistán, Turkménsko, Uzbekistan ) – o polovicu menej ako rok predtým, informoval v januári šéf spoločnosti Alexej Miller. Gazprom tak prišiel o svoj najväčší predajný trh, ktorého budovanie trvalo viac ako 50 rokov. |
|
| ball8 | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 21:45 | #3638 |
|
https://plus7dni.pluska.sk/domov/ukrajine-mozno-pomozu-francuzske-polske-stihacky-hrozi-vypuknutie-s... Nie vhodné médium, ja viem. Relácia však nie je bulvárna, tak hádam to odpustíte. Rozhovor s našim ministrom obrany, ktorý vysvetľuje mnoho vecí. Vyberiem z toho tri: 1. Info ohľadom mobilizácie a hoaxoch a papieroch, ktoré tu zdieľal slaven 2. Info ohľadom Maďarska, ktorým sa tu true občas obháňa 3. Info ohľadom R.Fica a jeho táraninách (to myslím tiež tu slaven včera dával, ak nie, tak sa ospravedlňujem, už sa mi hoaxeri mýlia Všetko toto tam rozoberá, ak sa nudíte, pustite si to. |
|
| Markuss | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 20:43 | #3637 |
|
Hej, bojovníci proti dezinformaciam. Sa zadarilo
https://standard.sk/315135/stranka-policie-zdielala-falosny-citat-stalina/ |
|
| ball8 | 03.02.2023, 21:38 | #10182 | |
|
Sranda, včera, keď som to čítal, tak som to pochopil tak, že naschvál pridali vymyslený citát, lebo o nich píšu. Ani som nepomyslel na to, že by ho citovali, proste som to bral ako príklad vymysleného citátu. Ale kto vie, snáď sa k tomu vyjadria.
Ale áno, ak si to viac krát prečítam, vyzerá to na prvý pohľad, že to mysleli vážne. Veľké faux pas toto. |
||
| ball8 | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 20:35 | #3636 |
|
Dovolím si tu dať ešte taký príspevok od Ivana Korčoka:
"Pripomínať si diskusiu spred roka má obrovský význam preto, lebo to bol vážny hazard s tým najdôležitejším - bezpečnosťou našej krajiny. Tá by mala byť tabu, v tom zmysle, že doma sa môžme sporiť o všetkom, ale nie o tak vážnej veci ako je obrana a bezpečnosť. Tiež si to treba pamätať preto, lebo tí, čo túto hystériu rozpútali, sa derú k moci a podľa ich správania spred roka vieme čo urobia v budúcnosti - minimálne v oblasti zahraničnej a bezpečnostnej a obrannej politiky. A vieme aj to, že sú majstri v bičovaní vášní, šírenia strachu a rozdeľovaniu spoločnosti. Obranná dohoda jasne ukázala, že nemajú žiadne zábrany..." Link FB príspevok Zároveň v statuse odkazuje na článok (Ivan Korčok, Rastislav Káčer, Jaroslav Naď): Link na článok na doméne pravda.sk |
|
| Markuss | 03.02.2023, 20:47 | #10177 | |
|
Ivan |
||
| ball8 | 03.02.2023, 21:32 | #10181 | |
| Ivan je jeden z najlepších ľudí, ktorí sa kedy pohybovalil v našej politike. Ak chceš nejako zosmiešniť tohto človeka, v tom prípade ťa budem pokladať za totálnu nulu. | ||
| Markuss | 03.02.2023, 21:57 | #10183 | |
| Juh, veruže mi bude otupno | ||
| ball8 | 03.02.2023, 21:58 | #10184 | |
|
Takže si tiež odľud? Ja som do teba vkladal také nádeje |
||
| ball8 | 03.02.2023, 22:12 | #10185 | |
| ešte aj status k tomuto od Naďa: Link FB príspevok | ||
| Quake | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 20:08 | #3635 |
|
Západní sankce (embargo EU + cenový strop G7, obojí zavedeno 5. prosince 2022) nutí Rusy prodávat svou ropu se slevou okolo 30 dolarů za barel. Rusko se velmi snaží přesvědčit svět, že na něj sankce nemají žádný vliv. Posuďte sami:
Rusko exportuje zhruba tři miliony barelů ropy denně. Když na jednom barelu tratí 30 dolarů, činí celková denní ztráta 90 milionů dolarů (dvě miliardy korun). Měřeno z Moskvy je denní ztráta 6,14 miliardy rublů denně. Pro představu: zisk největší ruské ropné společnosti Rosněfť za první pololetí roku 2022 činil 7,2 miliardy dolarů. Denní ztráta 90 milionů dolarů pohltí celý tento zisk Rosněfti přesně za 80 dnů. Moskva je nucena prodávat ropu s velkou slevou, protože nemá, kde ji skladovat. Ze tří největších těžařů ropy - USA, Saúdská Arábie, Rusko - je Rusko jediné, kdo není schopen regulovat produkci. Saúdové mají obří pole Ghawar. Američané mají SPR. SPR - Strategic Petroleum Reserve - je čtveřice zásobníků v Texasu a Lousianě s celkovou kapacitou 714 milionů barelů. Jde o největší sklady ropy na světě a "klíčový nástroj zahraniční politiky. Kdyby teď Rusko mělo dostatečně velké sklady ropy, mohlo by výrazně přiškrtit export - třeba o 2 miliony barelů denně. Tím by vyhnalo nahoru cenu ropy a pak mohlo postupně prodávat ropu ze zásobníků. USA dokáží přesně tohle. Saúdové zase regulují produkci pole Ghawar. Rusko tyto možnosti nemá. Je proto odkázáno na své nové hlavní zákazníky, Indii a Čínu (odebírají nyní 80 procent ruského exportu ropy). Ti vědí, že Moskva nemůže ropu skladovat - výsledkem je právě masivní sleva okolo 30 dolarů na barel. Zisk pro Asii, ztráta pro Rusko. A na závěr oficiální sdělení: v dubnu 2022 ruští představitelé prohlásili, že postaví rozsáhlé zásobníky ropy. Budou prý hotové už za čtyři roky. A samozřejmě větší, než ty americké. Uvidíme v roce 2026. |
|
| Markuss | 03.02.2023, 20:16 | #10169 | |
|
https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-mateusz-morawiecki-zmienmy-konstytucje-i-zabierzmy-rosyjskie... Na otázku, že Rusko sa tento a budúci rok bude podľa MMF rozvíjať rýchlejšie ako Nemecko, aj napriek sankciám, odpovedá: Sankcie fungujú na polovicu. Po prvé, bohužiaľ, Rusko sa ich naučilo obchádzať. Po druhé, ceny komodít prudko vzrástli. Ruský rozpočet zarobí viac aj na menších predajoch. |
||
| Markuss | 03.02.2023, 20:16 | #10170 | |
|
Na otázku, že Rusko sa tento a budúci rok bude podľa MMF rozvíjať rýchlejšie ako Nemecko, aj napriek sankciám, odpovedá: Sankcie fungujú na polovicu.
Po prvé, bohužiaľ, Rusko sa ich naučilo obchádzať. Po druhé, ceny komodít prudko vzrástli. Ruský rozpočet zarobí viac aj na menších predajoch. |
||
| Balaam | 03.02.2023, 20:19 | #10173 | |
| A mne stále vŕta v hlave, prečo taja informácie o dopadoch sankcií a šéfka národnej banky žiada aby ich uverejnili lebo majú problém s investormi... Hmmmm | ||
| Markuss | 03.02.2023, 20:44 | #10175 | |
|
Hmm, že by to malo podobné dôvody, ako utajené počty ukrajinských strát?
Btw, to povedal Morawiecki, nie ja.. tam máš zdroj |
||
| Balaam | 03.02.2023, 20:53 | #10178 | |
| Povedať to môže aj Ježiš a myslím že ta teta v národnej banke ma úplne iné informácie ako Morawiecki... A netuším ako súvisí dopad sankcií na ruskú ekonomiku a s tým súvisiaci problém s investormi a počty mŕtvych Ukrajincov.... Ty si tu číslo strelil úplne v pohode ale ze by sme sa dozvedeli ako na tom ruská ekonomika reálne je, teda okrem nefunkčných sankcií a utajených číslach potrebných pre investovanie v Rusku, ani náhodou... | ||
| Quake | 03.02.2023, 21:02 | #10179 | |
| To, že Rusko obchádza sankcie, je známe už mesiace, čo ale len dokazuje, že fungujú, lebo keby nefungovali, nič by báťuškovia nemuseli obchádzať. | ||
| Markuss | 03.02.2023, 21:07 | #10180 | |
|
Presne. Daňové úniky a karuselove schémy sú tiež dôkazom, že zákony fungujú |
||
| Markuss | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 19:30 | #3634 |
|
Tak to je naozaj pravda. Z celkovo 60 prevádzky schopných tankov Challenger2, je 30 v Estónsky,14 ďalších ide na UA, a ostalo im 16 To sú na Tom skoro jak Slovensko. https://www.thesun.co.uk/news/21244198/army-out-of-heavy-guns-britain-ukraine-war/ |
|
| ball8 | 03.02.2023, 19:50 | #10163 | |
|
Británia by mala mať okolo 227 tankov Challenger 2 a 181 ľahkých tankov Scimitar. Aspoň čo som sa dočítal v normálnych médiach.
Btw The Sun nie je zrovna dobrý zdroj, ale to dúfam vieš |
||
| ball8 | 03.02.2023, 19:52 | #10165 | |
| Ale chápem, napísal si 60 prevádzky schopných, to môže byť, to mi vypadlo pri čítaní tvojho príspevku. | ||
| ball8 | 03.02.2023, 19:58 | #10166 | |
|
Ešte aby som to upresnil, z 227 tankov Challenger 2, ktoré majú, ich má byť 148 upravených na Challenger 3 do roku 2030 (prvé majú byť hotové v 2027). Toto asi bude dôvod, koľko majú momentálne tankov.
https://www.bbc.com/news/uk-england-shropshire-57025266 |
||
| Markuss | 03.02.2023, 20:10 | #10168 | |
|
https://www.thesun.co.uk/news/21191872/army-emergency-secret-british-armour-tanks-war-ukraine/
60 battle ready |
||
| ball8 | 03.02.2023, 20:18 | #10172 | |
|
Podľa agentúr býva obvykle v jednej rote 14 tankov Leopard 2 (tri čaty po štyroch kusoch plus tank veliteľa roty a tank jeho zástupcu), v niekdajšom východnom bloku ale rota obvykle mala len desať tankov (tri čaty po troch tankoch a tank veliteľa roty).
https://www.ta3.com/clanok/256020/posko-daruje-ukrajine-rotu-tankov-leopard-musi-sa-ubranit-povedal-... To je dôvod tej 14. K tvojmu komentáru o 60 battle ready tankoch , môže byť. 227 - 148 = 79 14 ide na Ukrajinu, teda 79-14 = 65 V článku píšu "about 60 are battle-ready". Čiže to vychádza. |
||
| ball8 | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 19:18 | #3633 |
|
Taliban zadržal a zbil profesora Ismaila Mashala, ktorý v priamom televíznom prenose roztrhal svoje diplomy na podporu práva žien na vzdelanie.
Link na príspevok na doméne X.com Neviem, či ste to videli, ale v priamom prenose ich roztrhal v TV. A toto sú spojenci ruSSka. Spoločné teroristické zmýšľanie. |
|
| Quake | Reaguj na príspevok | 03.02.2023, 18:40 | #3632 |
| https://prnt.sc/scU6UgDXuZG9 | |
| Quake | 03.02.2023, 18:41 | #10157 | |
|
2024 napochodujú Rusi do Paríža? |
||
| << < 602 | 603 | 604 | 605 | 606 | 607 | 608 | 609 | 610 | 611 > >> |