POLITICKÁ DISKUSIA
|
true
|
24.03.2019, 20:39 | #349
|
Link YouTube video zaujímavé veci Blaha vytiahol na slnko zdielajte - aby sme vedeli aku budeme mat pani prezidentku a kto za nou stoji      
|
|
| |
StanoDianiska
|
24.03.2019, 21:28 | #1292
|
| |
Brutálne odhalenie. Stačí kliknúť na stránku tej agentúry: http://strategyandcampaigns.com/ a očividne pomáhali v kampani v mnohých krajinách.
|
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2019, 06:55 | #1295
|
| |
Sranda títo poradcovia... aj tu židia....
Pred dvoma rokmi si ineho Silvermana & co. najali rakuski socialisti, aby pred volbami zhanal špinu na súperov... a prehrali voĺby.
Plus vyplaval skandál s financovaním tohto polit experta...
|
|
|
|
| |
slaven
|
25.03.2019, 15:33 | #1302
|
| |
Markuss Caputova volby uz vyhrala, to je uz zbytocne o tom diskutovatpodla mna bude mat tak okolo 60% ... vela ludi uz volit nepojde (ani ja)
|
|
| |
StanoDianiska
|
25.03.2019, 17:05 | #1304
|
| |
Markuss, nechápem. Silberstein je v tej Shaviv agentúre? Alebo bol?
|
|
| |
Markuss
|
25.03.2019, 17:33 | #1305
|
| |
Personalne prepojene agentury. Okrem toho dostuduj si ake maju praktiky. "Sműtzkűbelkampagne" je pojem pouzivany v nemecky hovoriacich krajinach. T.j ociernit protikandidata a sam sa zahrat na ociernenho.
Ak nevies nemecky, buchni si do google prekladaca. Ziadne konspiracie. Iba oficialne weby
|
|
| |
StanoDianiska
|
25.03.2019, 21:24 | #1307
|
| |
No a koho teda očiernila Čaputová alebo jej ľudia? A ako sa zahrala na očiernenú?
|
|
| |
Markuss
|
26.03.2019, 07:49 | #1308
|
| |
Chlapci... vam keby osťal niekto plot, tak by ste sa este nad tym zamýšlali, či vám náhodou nechcel popolievať predzáhradku.... slepí ste jak patróny.
Čo tá rola obete, ktorú panicka hrá? Vsetci na ňu útocia...
|
|
| |
slaven
|
26.03.2019, 08:16 | #1309
|
| |
Markuss, toto jej volicom ale nevysletlis ... oni ju maju za bohynu, za to najlepsie co nas mohlo stretnut ... pokracovanie Kisku. Koniec, bodka.
|
|
|
Markuss
|
23.03.2019, 19:43 | #348
|
|
Citat Čaputovej z dnesnej TV diskusie : "Respektujem že ĽSNS sú riadne zvolení, ak by sa dištancovali od niektorých svojich tvrdení a príde obsahový posun, tak by som ich pozvala do Prezidentského paláca" uviedla Čaputová.
|
|
| |
Markuss
|
23.03.2019, 19:44 | #1286
|
| |
Hmmm tak asi uz prekrocila Kiakov tieň
Bravo!
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
24.03.2019, 09:27 | #1287
|
| |
cize dala jasne najavo,ze ich nepozve..
|
|
| |
slaven
|
24.03.2019, 13:09 | #1288
|
| |
tak snazi sa aj o Kotlebovych volicov, ved ich bolo naozaj dost
|
|
| |
Markuss
|
24.03.2019, 17:34 | #1289
|
| |
Ano. Vsetci voliči su dobrí.... po volbách uz iba vybratí...
|
|
| |
slaven
|
24.03.2019, 19:21 | #1290
|
| |
urcite na FB stranke zomri je o Caputovej a kotlebovi teraz 50 obrazkov, ako sa z nej vysmievaju .. 100%ne !
|
|
| |
Markuss
|
24.03.2019, 19:31 | #1291
|
| |
Obeť nanávistnej kampane! Idem jej aj ja hodiť!
|
|
|
| |
Markuss
|
23.03.2019, 10:39 | #1283
|
| |
 
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 20:47 | #346
|
Peto aký status školy? #341
Ja tu píšem slohovu prácu, kopec vecí a ty odpíšeš na to jednou vetou že pozri status školy? O pointe a to je prístup denníkov ani písmeno, to vážne?
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 20:52 | #1273
|
| |
píšeš, že Denník N ho obhajuje, pritom si nečítal ani ten článok...
keby ho chceli média ochraňovať, tak by o ňom vôbec nepísali nie? veď keby o tom nepísali, tak o tom ani kopec ľudí nevie, takže to mi nejako nevychádza...
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 20:53 | #1274
|
| |
Ale ten status tu skopíruj nech viem o com píšeš
Len verím ze to nebude zdroj znova denník n
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 20:57 | #1276
|
| |
Aha ok, takže nič, cele som to písal zbytočné.
Pre Teba je proste všetko ok, ich prístup, to ze to neodsudili
Alebo mi skopirujes obsah článku kde sa píše o tom ze to odsudzujú, že je to náznak fašizmu a podobne? Asi to v článku bude.
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 21:00 | #1277
|
| |
status máš na FB stránke školy...
hovoríš, že treba čítať aj druhú stranu, no robíš pravý opak, článok na Nku si nečítal, nepoznáš jeho obsah, nechceš si ho prečítať, ale povieš, že Nko si ho zastáva
odo mňa to je všetko k tejto téme
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 21:03 | #1278
|
| |
nedá mi to: Link FB príspevok
Na škole vo štvrtok zasadala mimoriadna pedagogická rada, aby sa prípadom zaoberala. „Vo svojom rozhodovaní zvažovala bezpečie študenta a tiež výchovný rozmer celej situácie,“ hovorí Jaura. Padlo aj rozhodnutie, ktoré je podľa Jauru prísne, ale škola ho nebude (v rámci ochrany osobných údajov) zverejňovať.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 21:14 | #1279
|
| |
ale no..peto..dennik n ho obhajuje...formou ako to pise,dava najavo,ze je to bojovnik s radikalmi..jednoducho to zlahčuje
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 21:18 | #1280
|
| |
Ah, takže aby som si prečítal to co chces, tak si mam u týchto ľudí zaplatiť za obsah? Srandistka...
Apropo, po prečítaní vyjadrenia študenta, keď to čítaš ako je to štylisticky napísané, aj Tebe je jasné že to žiadne decko nepísalo, je to napísané právnický vzdelaniu osobou.
Kazdopadne,ako som písal, verím ze tento radikal poletí zo školy a bude súdne stíhaný. Z mojej strany tiež všetko
|
|
|
Elizabeth
|
22.03.2019, 20:29 | #345
|
|
ale teraz vazne, vie mi niekto dat seriozny listing Kiskovych prieserov ? viem ze nieco s pozemkami atd ... ale chcem si pozriet ze co este. osobne ho poznam a velmi som sklamany, ale kvoli inym veciam. preto by som si chcel doplnit vedomosti. ozaj, kraviny typu , ze po niekom chce aby vratil peniaze co si pozical, to neberiem. ked je niekto idiot a s 800eurovym platom si chce kupit 2tis. lcd, tak si ine nezasluzi
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 20:33 | #1270
|
| |
A nekale praktiky v podnikani s nebankobkami - vyrok NBS... to sa nepočíta?
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 20:47 | #1271
|
| |
Markuss zdroj?
|
|
| |
Elizabeth
|
22.03.2019, 20:56 | #1275
|
| |
marki, ja to myslsim vazne, overene veci, nech si to zosumarizujem. kydy z krcmy od 'overenych' zdrojov mam aj ja milion
|
|
|
| |
Elizabeth
|
23.03.2019, 07:31 | #1282
|
| |
no kukaj ho, legalna uzera
|
|
| |
Markuss
|
23.03.2019, 10:41 | #1284
|
| |
Ale poplatky , o tie islo. Tam bol konstatovaný protiprávny stav. Na nich islo kopu ludí do exekúcie....a ako sudy neskor vyriekli ortiel, tak protiprávne. Vsetky jeho spolocnoati mali rovnake podmienky v zmluvách
|
|
| |
Markuss
|
23.03.2019, 10:44 | #1285
|
| |
Okrem toho, človek s takymto profilom je moralna autorita? Potom ti dobrym ajelom oči chce vytierať....
|
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:13 | #1269
|
| |
vidis...to je ta haved liberalna...
|
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 19:22 | #343
|
|
Mal som sen.... v tom sne moja dcera chodila do skoly, mala kamaratov s ktorymi sa v skole hravala, ucila...po 3 mesiacoch bolo prve rodicovske zdruzenie...tesili sme sa z polovickou, ze spozname rodicov kamaratov nasej dcery...prislo 20 parov, 6moslimskych, 5 aziatov, 4 lesbicke,4 gay a 3 klasicke (otec a matka)....na druhy den po rodicku prisla dcera domov s placom, ze preco sa s nou nechcu deti hrat a co je to zasrany heterak...stazoval som sa...povedali, viete mame ten liberalizmus tak si najdite inu skolu....zobudil som sa uplne spoteny....urcite nepojdem volit v druhom kole
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 19:26 | #1241
|
| |
Tak daj dieta do viedne do školy... ta. Je este aj prirucka, ako odhalovat deti extremistov... podozrive znaky - dieta pochadza z tradicnej rodiny a je prehnane disciplinovane
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:34 | #1249
|
| |
čo máš furt s tými homosexuálmi? píšeš tu len o nich, nie si ty náhodou latentný gay?
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 19:38 | #1251
|
| |
In einer Kita fallen zwei Geschwister auf, die besonders zurückhaltend sind und wenig von zu Hause, z.B. vom Wochenende, erzählen. So verhalten sie sich im Morgenkreis zum Wochenbeginn schweigsam und passiv. Gleichzeitig gibt es keine sogenannten Disziplinprobleme, diese Kinder scheinen besonders ‚gut zu spuren‘. Außerdem sind traditionelle Geschlechterrollen in den Erziehungsstilen erkennbar: Das Mädchen trägt Kleider und Zöpfe, es wird zu Hause zu Haus- und Handarbeiten angeleitet, der Junge wird stark körperlich gefordert und gedrillt. Beide kommen häufig am Morgen in die Einrichtung, nachdem sie bereits einen 1,5-km-Lauf absolviert haben.“
Mozte si dohladat brozurku sponzorovanu aj nemeckou vladou....normalni sú podozriví a ostatní normálni
|
|
|
stanleytri
|
22.03.2019, 19:11 | #342
|
|
kiska a basternak neni to iste,,,kiska si dal neopravnene naklady do ucta lebo sa snazil znizit si dane,,,basternak robil fiktivne obchody a z toho vyberal dphacku, co je dost velky rozdiel,,,nezastavam sa kisku, len poukazujem, ze tieto dva pripady niesu to iste
|
|
| |
true
|
22.03.2019, 19:12 | #1229
|
| |
Kiska mal aj ine podvody - na tie si zabudol? - ziaden nahodny preslap
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:17 | #1232
|
| |
jake?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:19 | #1233
|
| |
ze jake 
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 19:20 | #1235
|
| |
Pozemkove?
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1237
|
| |
stanleytri, v akej krajine zijes, ze sa pytas ake, alebo si bol posledny pol rok v kome? vazne sa pytam
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:21 | #1238
|
| |
kúpil pozemky od spoločnosti, ktorej tie pozemky nepatrili... Kiska bol v tejto veci tiež poškodený (konštatoval to sudca, mimochodom kandiduje za ĽSNS v EU voľbách, tomu sa hovorí nezaujatosť :D) a súdi sa s danou spoločnosťou
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:27 | #1242
|
| |
slaven ty sa nic vazne nepytaj, lebo za ten polrok vyplavalo na povrch tolko svinstva, ze je to az neuveritelne, ze co sa to deje,,ale ty a cierno mate svoj svet a uz chapem, preco si minule prehliadol jeho nadavky,,
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:28 | #1243
|
| |
zas tu bude vyplakavat ked nema argumenty...co to je za nemoc?
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:30 | #1244
|
| |
ja vyplakavam? nemam argumenty?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:32 | #1246
|
| |
no kde mas ,co mas,jake mas..len kydat tu vies na ludi co maju iny nazor ako ty..
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 19:33 | #1247
|
| |
Co keby si napísal niečo k veci?
Nemáš svoj názor že tu už pleties nejaké prechladnutie nadávok?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:33 | #1248
|
| |
slaven je nestranny..a povedat ze ma svoj svet len preto ze neprikyvuje tvojim dusevnym zvratkom,to si cely ty
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:39 | #1252
|
| |
basternak, kocner, teta anka, maser kostka, ct cko, pociatek na jachte a mohol by som pokracovat dalej,,,
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:41 | #1254
|
| |
slaven je nestranny? dobre chlapci ,,vy dvaja si chodte vyfajcit a mne daj slaven ban, lebo uz nemam na to nervy,,,majte sa
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:45 | #1255
|
| |
a co..za vsetko moze fico ci co si tym chcel povedat? ci putin?
|
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:47 | #1257
|
| |
napisem ti kauzy a ty na to a co,,,to mi je teda argument,,,nic chlapci pekny vikend, ja sa uz nejdem rozculovat
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:51 | #1258
|
| |
tak kocnera si spomenul..s ktorym tvoj Sulik volbu prokuratora dojednaval..bastrnak...co ma s ficom spolocne?a tak dalej a tak dalej
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:53 | #1259
|
| |
to si nič lepšie v príručke nenašiel ako Sulíka?
Spoločné majú to, že Ficovi ľudia kryli Bašternákove podvody a ten mu za oplátku dal byt. Byt, ktorý ako jediný neprepísal na niekoho iného, pretože reálny majiteľ je v skutočnosti Fico.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:58 | #1260
|
| |
vidis..zas bagatelizujes...sulik sa stretava s kocnerom o volbe generalneho prokuratora..nie o nejakom novom saku co si kupil...ale aj to asi organizoval fico...nadavate tu na kotlebu,no prave sulik sa s nim stretaval na kavicke,aby rozoberali politiku..ale o tom ani nepipnete,lebo sa vam to nehodi do konceptu
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 19:58 | #1261
|
| |
basternak kseftoval s kalim,,,keby nemal basternak krytie v spickach smmeru, tak v zivote nevytiahne zo statu na vratkach 16milionov eur,,,keby obycajny clovek zaziadal o par tisicovu vratku, tak ma hned na krku kontrolu,,,
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 20:00 | #1262
|
| |
na to ti poviem, porovnaj si kauzdy sas a smeru,,,
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:02 | #1263
|
| |
ty so iste tu?
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 20:04 | #1264
|
| |
hej, ale uz sa nebudem rozculovat no ale porozmyslaj nad tym, co som napisal tych 16milionov vytiahnutych na dph basternaka a co by spravili s obycajnym clovekom, keby to skusil,,,
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 20:04 | #1265
|
| |
kauzy SaS: raňajky Kočnera so Sulíkom pred 9 rokmi, jedno stretnutie s Kotlebom pred 10 rokmi, položenie vlády (ktorú reálne povalila Radičová a SDKU) a odpočuvanie Galka, ktoré nenariadil a bola vykonané reálne (potvrdil to Ficov spolužiak Čižnár)
kauzy SMERu: viac ako 200 korupčných káuz so škodou cez 5 miliárd €
fakt ti tá brigáda za tých pár euro stojí?
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 20:06 | #1266
|
| |
*vykonané legálne
|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 20:07 | #1267
|
| |
peto dik za zhrnutie
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 20:12 | #1268
|
| |
no za 2 roky je toho dost ...si ani neviem predstavot tu spuust po 4 rokoch
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 20:50 | #1272
|
| |
Zbohom, fajčiť môžeš ty kamošov a nebudeš tu urážať ľudí. Minule si nadával do kokotov a teraz toto. Žumpa.
|
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 18:12 | #1213
|
| |
nie, media treba branit, hlavne tie ktore hovoria pravdu #321
lebo ostatne media klamu, klamu, klamu !
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:23 | #1214
|
| |
ficovi kamosi? .. nie nahodou sulikov kamos,a majitel SMRtiarov?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:23 | #1215
|
| |
teda SMEtiarov
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 18:36 | #1216
|
| |
este dobre ze nevlastnia aj dennikn, ten vlastni v podstate eset = progresivne slovensko so svojou pani Caputovom
ano, najdoveryhodnejsie informacie maju len a len oni a nikto iny  
clanok co som dal nizsie z dennikan o tom mladom smradovi radikalnom - mozno ste postrehli,l ze studuje na skole, kde: "Manželka riaditeľa gymnázia, podpredsedníčka Progresívneho Slovenska a donedávna Čaputovej spolustraníčka Zora Jaurová"   brutalne nahodicky ... ze mladeho este budu obranovat namiesto toho, aby poukazali ake svinstvo spravil ...
asi tak peto to funguje ... len aby bolo jasno.
No daj daco na ich obranu ... ja viem, viem, oni za to nemozu, ale kurva k tomu zasranemu radikalovi by mali zaujat jasne stanovisko a odsudit ho a oni spravili OPAK - pre teba uplne v poriadku, ja viem.
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 18:38 | #1217
|
| |
slaven, ja som si prečítal celý ten článok, nie len perex a nenašiel som tam, že by Fica obvinili z vraždy, reagoval som presne na tvoje slová....
SMER, Fico, Kaliňák, Gašpar. Títo všetci majú na rukách Kuciakovu krvu. Vytvorili prostredie, kde si môžu gauneri ako Kočner robiť čo chcú, Kaliňák vysmial Kuciaka, keď podal trestné oznámenie, že sa mu Kočner vyhrážal. Keby to polícia vtedy riešila, mohli dvaja mladí ľudia stále žiť.
Čiernokošeliar, na teba nemá zmysel ani reagovať, brigádnik zo Súmračnej.
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 18:43 | #1218
|
| |
no dobre, tak nic.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:45 | #1219
|
| |
dennik n...ich dokonca aj samotny google sponzoruje. aby dalej trepali tie svoje bludy...a ovce im to papaju
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 18:50 | #1220
|
| |
Na jednom dementovi, ktorí zrejme neodhadol čo svojim trollingom spôsobí, sa tu budete na ňom odbavovať ešte pol roka a generalizujete kvôli nemu 800 000 voličov Čaputovej. Keď vypatlané kotleby posielaju cigáňov a židákov do plynu, tak kvôli tomu sa neozvete. Ukáž mi ešte jeden podobný status od nejakého iného slniečkára, liberála, homoša alebo ako nás vôbec teraz označujete. Ja ti podobných statusov nájdem za pol hodinu desiatky. Tie nikomu nevadia, pričom sú myslené vážne.
Apropo, chlapec sa ospravedlnil, škola voči nemu vyvodí dôsledky. Nevyhovára sa, že to nepísal on a že nevie narábať s počítačom ako hrdinovia z ĽSNS.
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 18:51 | #1221
|
| |
Vďaka práci Denníka N sedí teraz Bašternák v base. Koho poslali do basy napr. Hlavnespravy?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:56 | #1222
|
| |
https://ibb.co/18kM7sD napriklad toto..a kopu kopu dalsich..len ty si asi teraz z jahody spadol,tak mvidis len co chces
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 18:58 | #1223
|
| |
liberali su uz horsia nemoc ako fašouni ..vymetene mozgy,klapky na ociach....
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:01 | #1224
|
| |
ale ved kiska je rovnaky podvodnik ako bastrnak..preco o ňom ani neceknu,len ho velebia?
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 19:03 | #1225
|
| |
peto, ty to o com pisem ja vobec necitas, nerozumies. Tu vobec nejde o volicov Caputovej ... ja sa na nich neodbavujem, tu ide o toho mladeho zmrda radikalneho a o to ako sa k nemu nase uzasne media dennikn a sme postavili.
to je ta pointa. na sme ani bodka a dennik n ho obranuje. chapes? radikalneho zmrda ... ze srandicky, ze to nemyslel fvazne a ine chujoviny co si vymysleli v noci ...
uz sa vyser na hlavne spravy a ine denniky, skor sa zamysli nad tym co som napisal.
P.S. keby rovnaky status dal na facebook nejaky iny chalan, napr. priaznivec sulika, kotlebu, matovica - vies si predstavit co by sa dialo? NIE? no ja ti to našepkám: presne na tych istych dennikoch ktore teraz mlcia, resp. este stoja na jeho strane by bolo denne 5 clankov o tom zmrdovi, o tom, ake je to nehumanne, svinstvo .. o tom ako ho vyhodili zo skoly ako exemplarny pripad, o tom ako do hodiny by bola NAKA u neho, po neho v skoole a doma a brali by ho. na facebooku zomri by bolo k tomu v ten dany den asi 30 karikatur a obrazkov ...
ked este stale nechapes pointu toho celeho co sa deje v tomto pripade, potom uz neviem ako to mam inak napisat
preto stale hovorim, ze si treba precitat vsetko a nie len jednu stranu a len vdaka tej druhej strane sa o tomto zmrdovi dozvedelo naozaj vela ludi, lebo VER MI, ze keby sa to takto nerozsirilo, tak ten tvoj uzasny dennikn a sme o tom nenapisu ANI CIARKU ... ako sa hovori, skutok sa nestal, nic by sa nestalo ... a ten radikalny mlady zmrd by sa usmiaval dalej.
|
|
| |
true
|
22.03.2019, 19:09 | #1226
|
| |
slaven ty si mal byt novinar  
|
|
| |
marecek75
|
22.03.2019, 19:10 | #1227
|
| |
petko toto si pusti a potom mi povedz ci naozaj chces taky liberalizmus
Link FB príspevok 5861003/videos/2287404308211603/
|
|
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:16 | #1231
|
| |
na ciganov je to povolene predsa...keby si mal za suseda asociala,mozno by si aj pochopil..ale nie take pisat o politickych oponentoch preboha..
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:19 | #1234
|
| |
takže každí cigáň je podľa teba asociál
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 19:20 | #1236
|
| |
peto, zareagujes na to co som napisal? bavime sa o realnom cloveku, vola sa Emil Hodál. jeho si hladal? samozrejme ze ucet uz ma zmazany, prispevky zrusene. to je predsa jasne. ten chlapec sa ospravedlnil za to. to nie je ziaden troll ak reagujes na to. vazne si precitaj co som napisal vyssie a napis ci rozumies o com pisem alebo nie. dakujem
Opakujem: pisem otvorene .. vyjadri sa k tomu normalne otvorene aj ty a nie nejakymi obrazkami inych ludi ktore si ztiahol z dennika n.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 19:22 | #1239
|
| |
to si ty povedal...
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 19:23 | #1240
|
| |
Sa mi lubi... allmighty dennikN bo vlastne oni zariadili basu Bastrnákovi..... to je cistý kktizmus.... vysetrovatelia, prokuratori, a ostatni cakali kym im Tódová napíse.....
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:31 | #1245
|
| |
Markuss... žiješ v Rakúsku, tak si asi nesledoval posledné roky ako sa jeho kauzy zametali pod koberec, Nko a Trend prišli ako prvé s detailným popisom ako Bašternák ojebával na vratkách a keby o tom neustále média neiformovali, tak by sa na to zabudlo a bol by stále na slobode, takto to bohužiaľ na Slovensku chodí, média musia vyšetrovať namiesto polície...
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:37 | #1250
|
| |
slaven, odkazuješ sa na článok, ktorý si celý neprečítal, skús si pozrieť status danej školy, potom mi napíš
|
|
| |
peto10
|
22.03.2019, 19:41 | #1253
|
| |
a ak máš záujem, môžem ti poslať celý článok
|
|
|
mato22
|
22.03.2019, 16:01 | #340
|
|
Koľko bude mať podľa Vás Caputova percent?
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 16:16 | #1210
|
| |
Keby som bol nacek, napisem 88%... takto neviem, co mam napisat... asi 52... ale to su zasa inicialky EB... kua asi Eva Braunova picd... na to je paragaf asi. Čí?
|
|
| |
marecek75
|
22.03.2019, 16:20 | #1211
|
| |
Markiii, anoooo presne 52....presne 52 a viac percent musi mat ten chlast co vypijes nez ju pojdes volit....
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 16:45 | #1212
|
| |
Taky este nevypaloli, žeby som ju siel voliť
|
|
|
|
marecek75
|
22.03.2019, 13:46 | #338
|
|
Pre tych co chcu silne liberalne slovensko Link FB príspevok
|
|
|
| |
mozok
|
22.03.2019, 12:32 | #1200
|
| |
Ja myslím ze mu niekto príde aj fyzicky naložiť, meno zverejnené nebolo, ale škola, kde študuje áno.
|
|
| |
mozok
|
22.03.2019, 12:36 | #1201
|
| |
Bolo by inak zaujímavé vidieť, čo by sa dialo na SVK, keby zbrane boli tak ľahko dostupné, ako v USA. Ktovie, koľko masakrov by sa odohralo na školách, koľko nevinných by zomrelo, keď aj tu menovaný Emilko chcel zabíjať.
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 12:42 | #1202
|
| |
meno zverejnene nebolo? to mas odkial zasa? ved je toho plny internet ...
vola sa Emil Hodál
|
|
| |
mozok
|
22.03.2019, 12:46 | #1203
|
| |
Bolo to napísané v tom článku, ktorý si tu postol.
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 12:47 | #1204
|
| |
ten chujko si samozrejme hned aj zrusil profil ... vsetko je zmazane z facebooku, ako inac ... myslim, ze vecer a v noci museli urcite mozgy brutalne makat, makat, makat aby vymysleli ako z toho vykluckuju a v tom clanku vidis hore vysledok
zijeme v takej chujovej krajine, ze tento clovek mlady moze este od Kisku dostat aj ocenenie za svoj prinos, vobec by som sa necudoval, nieco podobne ako ten udavac Bencik (biela vrana, od prezidenta osobne ocenenie)
|
|
| |
StanoDianiska
|
22.03.2019, 13:03 | #1206
|
| |
Mňa zaujalo v tom článku: "podľa svojho okolia patrí k šikovným, mimoriadne inteligentným študentom."
Tak tú svoju "mimoriadnu inteligenciu" ukázal teda. Tam asi zlyhala aj výchova.
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 13:09 | #1207
|
| |
yo, zlyhala ... ja si myslim, ze tie decka aj medzi sebou si takto hovoria, debatuju normalne ... myslim v style v akom sa tento chalan verejne vyjadroval na socialnych sietach ... + to ze na takych skolach su rozne diskusie s mimovladkami, co im vyplachuju mozgy + ti co tam boli zo zomri, kukly na hlavach ! ved to je chore ... a deti ich zeru, veria vsetkemu co povedia. lajkuju, zdielaju tie ich shity. To je zle ... a skola to vsetko toleruje, riaditel sa tym este chvali na socialnej sieti. Cele je to zvrátené (podla mna).
|
|
| |
mozok
|
22.03.2019, 13:32 | #1208
|
| |
Spoločnosť v tomto smere úplne zlyhala. Obmedzený rodiča a okolie z neho urobili jednostranne rozmyslajuceho človeka, ktorý už v 16 vie, čo je dobré a čo zlé, dokonca aj ako ma konať
Žiaľ tento trend nezastavis, mladí ľudia sú odpad spoločnosti, namiesto morálnych hodnôt prevažujú materiálne hodnoty, všetkým im makkne mozog z online sveta, mlaď odhalí fake tenisky na nohách, ale neodhali fake informaciu
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 13:42 | #1209
|
| |
mna by zaujimalo ake maju jeho rodicia vzdelanie a aku pracu (v akom prostredi a s akymi podmienkami vyrastal) ... co vlastne robia.
na zaciatku som niekde videl, ze je to syn grafika, ale potom ze ten chlap povedal, ze to nie je jeho syn. Takze naozaj ktovie akych ma rodicov tento mlady chujko
|
|
|
mozok
|
22.03.2019, 10:26 | #336
|
Ten pocit, keď Kotlebu aj tie najväčšie spravodajské agentúry ako BBC, AP, Reuters označia ako neonacistu, ale na webe nasetipy.com ta niektorí "nezmanipulovani" a "objektívne rozmýšľajúci" diskutujúci pošlú do riti s takými tvrdeniami a označia za človeka, co rozdáva nálepky
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 10:33 | #1184
|
| |

|
|
| |
stanleytri
|
22.03.2019, 10:50 | #1186
|
| |
ale ved aj to su sorosom platene media 
|
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 10:59 | #1188
|
| |
na straž bratia..
|
|
| |
Elizabeth
|
22.03.2019, 11:02 | #1189
|
| |
na pláž !
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 11:09 | #1190
|
| |
nasrať!
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 11:21 | #1192
|
| |
kotleba je krescan,rimokatoľik...ne jag vy...neznabohove..
|
|
| |
mozok
|
22.03.2019, 11:48 | #1195
|
| |
Inak prečo myslíte, že sa politici skrývajú za kresťanské hodnoty? Ved tých panbozkovych kraviciek už je tak málo, tak koho ešte sa snažia osloviť, keď to všetci bez výnimky hrajú na Boha a cirkev?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 12:06 | #1196
|
| |
maalo? 
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
22.03.2019, 12:12 | #1197
|
| |
ved len rimokatolikov je cez 60percent
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 12:22 | #1198
|
| |
Je suis Katolík
|
|
| |
mozok
|
22.03.2019, 12:27 | #1199
|
| |
Jasne, ale 60 %, je len teoretické číslo, toľko ľudí sa hlási k cirkvi, ale reálne veriacich je oveľa menej. Pochopím také KDH, ktorých základy stoja na kresťanstve ako takom, ale nechápem prečo moderní politici sa snažia loviť v tých vodách. To nie je podrypnutie, len otázka do pléna. Sam sa radím k bezboznym pohanom
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 13:02 | #1205
|
| |
yoyo, na tom sa stale ja smejem, ako je Slovensko prezentovane ako katolicka krajina ... Cesi uplne opacne a pritom sme pred par rokmi zili spolu
|
|
|
slaven
|
22.03.2019, 06:40 | #335
|
|
Znova velmi pekne napisane, pekna chronologia a hlavne FAKTY a realne veci: Link FB príspevok
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 09:10 | #1182
|
| |
najsmutnejsie je, ze aj tu sa najdu ludia, ktori ta doyebu za to, ze im niekto chce otvorit oci....
nechte mě spát....
....a ked sa to už inak nedá, tak ti povedia, ze to je vlastne dobre, lebo oni nás chránia.... masochisti a sebevrahovia...
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 09:59 | #1183
|
| |
takyto clovek ked sa NESTAL prezidentom, tak minimalne by mal byt menovany za poradcu prezidenta.
Bohuzial, toto je uplna utopia aby sa to stalo realitou v tejto krajine. Skor sa tam dostanu ludia, co budu "honiť vtáky" Američanom ...
|
|
|
MiroR87
|
21.03.2019, 21:20 | #334
|
dufam ze pozerate zapas svk a hun a uz vite co je najvacsia hrozba svk a nie homosi a soros
|
|
| |
MiroR87
|
21.03.2019, 21:21 | #1171
|
| |
teraz budte narodniari
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 21:22 | #1172
|
| |
Rozhodcovia?
|
|
| |
MiroR87
|
21.03.2019, 21:26 | #1173
|
| |
nie aj nadalej si pohonievaj nad Orbanom
|
|
| |
slaven
|
21.03.2019, 21:29 | #1175
|
| |
A ty si nad kým honíš?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 21:36 | #1177
|
| |
zo slnieckara sa stal šovinista? no ale toto,to co za poddruh?
|
|
| |
MiroR87
|
21.03.2019, 21:47 | #1180
|
| |
ja neverim dezinformacnym webom ale putin a orban nam chcu iba dobre
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 07:56 | #1181
|
| |
a akym webom veris? snad aspon to napises, ked si neodpisal na to nad kym honis ty.
Uz vieme, ze Markuss nad Orbanom  
|
|
| |
Markuss
|
22.03.2019, 10:35 | #1185
|
| |
Viktor mondieu
|
|
|
|
slaven
|
21.03.2019, 20:51 | #333
|
Golanské výšiny
Izrael získal Golanské výšiny v roku 1967 v Šesťdňovej vojne. Medzinárodné spoločenstvo považuje Golanské výšiny za sýrske územie okupované Izraelom
A zrazu dnes čítam: USA by podľa Trumpa mali uznať, že Golanské výšiny patria Izraelu. Nádeje, že by Washington mohol pristúpiť k takémuto kroku, v Izraeli vzrástli po vlaňajšom presťahovaní americkej ambasády z Tel Avivu do Jeruzalema, o ktorom rozhodol prezident Trump.
|
|
| |
Elizabeth
|
21.03.2019, 21:20 | #1170
|
| |
nuz, po tisiscrocia je to dolezita oblast. jednak strategicky , ani mongoli to tam nedobili, a takisto je to obrovska zasobaren vody. izrael ma odtial tretinu vody . zidia to vybojovali od amoritov, to to vlastnili tak 3tis. rokov pred n.l. ptom sa o to mastili s rimanmi, neskor s perzanmi a asyrcanmi . potom to dobili arabi po nich turci . od nich to zobrali anglani a rozdelili medzi syriu a palestinu , potom to mali francuzi a ked vznikol izrael, tak si to najprv delili medzi syriou a izraelom a kedze o to aj nadalej bojovali, tak na isty cas sa dohodli ze to bude DMZ ako maju koree na pomedzi. nadalej sa podjebavali a zidia vyuzili, ze arabi sa ondeju este aj medzi sebou , tak to vypraskali naspat k sebe a prsmerovali vsetku vodu na svoju stranu a drzia odtial v sachu arabov. podla spravnosti by im to nemal nikto pririeknut cele . spravodlive by bolo keby sa podelili a odskodnili by syriu za okupaciu . nuz ale .. sak to vidite sami
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 21:28 | #1174
|
| |
Myslel som, ze prave v tomto by Trump mohol konat inak, ako vsetci doterajsi prezidenti, no bohuzial tam zmena neprisla.
|
|
| |
slaven
|
21.03.2019, 21:30 | #1176
|
| |
Dik Elizo za historické okienko
|
|
| |
Elizabeth
|
21.03.2019, 21:38 | #1178
|
| |
us prezident nema preco inak. im vyhovuje ze izrael to tam drzi v sachu. ani rusi ani amici by to tam tak neudrzali. inak viete o tom, ze ceskoslovensko ma velku zasluhu na vzniku izraela a takisto na boji za nezavislost ? izraelska hymna je .. ano.. presne tak kocka leze dirou pes oknem ... melodiu pouzili, je to vdaka z ich strany ci vyjadrenie akesi. ceskoslovensko dodalo najviac zbrani a ludi na podporu.
|
|
| |
Elizabeth
|
21.03.2019, 21:44 | #1179
|
| |
aj ked vlastne ta piesen je povodom z talianska odkial sa dostala do sedmohradska a nakoniec ju smetana pouzil pre ma vlast ... a potom pouzili pr hymnu kde su slova povodom z ukrainy resp. z vtedajsieho rakuskeho polska
|
|
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 19:24 | #1164
|
| |
Тo mu ta mlada len vracia... kkt sialený....
|
|
| |
slaven
|
21.03.2019, 20:39 | #1167
|
| |
Evidentne ju to baví
A ja sa na tom bavím tiež, kocka to dobre komentuje
|
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 18:05 | #1160
|
| |
Konspirátori v RTVS
|
|
|
true
|
21.03.2019, 16:51 | #330
|
Harabin sa vyjadril dost jasne Link FB príspevok uvidime ako sa vyjadria ostatni - hlavne Caputova lebo ten mlady zmrd hovoril v jej mene.
Takto by sa mal vyjadrovat politik a nie mlcat ako mlci caputova, Kiska, Sefcovic - vsetci dali hlavy do piesku !!!
|
|
|
mozok
|
21.03.2019, 14:48 | #329
|
Osrat naše názory na politiku, ostanú to stále len prázdne reči, darmo tu budeme jeden druhého presviedčať. Propaganda z jednej strany, propaganda z druhej strany, no skutek utek. Nevidím nikoho z nás, že by sa pričinil o nejakú zmenu. Takže takéto tliachanie je prd platné, hádame sa tu a znižujeme morálku, hráme sa tu na politológov, ANAListov a neviem co všetko, ale kto myslíte, že sa v konečnom dôsledku bude smiať?
SPOILER ALERT
My nie, ale páni velkomožní
|
|
|
|
| |
true
|
21.03.2019, 16:52 | #1154
|
| |
mozok - teba toto este bavi? hovno vies o tom ale vyjadrujes sa ako majster sveta - na co je toto dobre?
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 16:58 | #1155
|
| |
Aha prepáč ze ti to vadí, zoberiem si príklad z teba a tvojho detinského klaňania sa Harabinovi, ktorého povyšuje z obyčajného blba na úroveň boha
|
|
| |
true
|
21.03.2019, 18:39 | #1161
|
| |
klikni na to a citaj jeho vyjadrenie -- zvladnes to
Link FB príspevok a teraz mi napis s cim konkretne nesuhlasis co je v tom vyjadreni !!!!
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 20:31 | #1166
|
| |
Nemám Facebook účet, takže budeš mi to tu musieť postnut, aby som si to mohol precitat
|
|
| |
slaven
|
21.03.2019, 20:40 | #1168
|
| |
Mne to ide bez facebooku mozok.
Klikol som na to a otvorilo mi to v mobile na prehliadači
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 21:14 | #1169
|
| |
Mas pravdu, neklikal som na to zo zvyku, lebo malokedy ide.
Co na to povedat, chlapec by si mal posediet, aby si uvedomil, ake nasledky mozu mat take reci na masu ludi. Ale vieme ako to dopadne, takze skoda reci, mohli by raz zacas takyto pripad skoncit exemplarne.
|
|
| |
slaven
|
22.03.2019, 11:26 | #1194
|
| |
podla mna na 90% sa tomu chlapcovi NIC nestane, dokonca ho ani nevyhodia zo skoly ... je to moj nazor
ale zijeme v takej presne krajine ... keby to napisal niekto iny, uz je v base ... je to chore ...
|
|
|
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 13:59 | #328
|
Fico prave naklada SMEtiarom...to je maaaaaaag
|
|
| |
true
|
21.03.2019, 18:42 | #1162
|
| |
mas link?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 19:29 | #1165
|
| |
nee..na Ta3 to šlo..
|
|
|
true
|
21.03.2019, 12:54 | #327
|
|
je to humus ludia co sa u nas deje a nic s tym nespravime - toto si pozrite napr. Link FB príspevok
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 13:06 | #1134
|
| |
najhorsie je, ked si nepamatas, co si kde pamatal, a nafilmuju ta pritom....
|
|
| |
slaven
|
21.03.2019, 13:12 | #1135
|
| |
ja som naozaj bohovo zvedavy co bude ked pride novy prezident, ci da automaticky staremu amnestiu alebo nie, nechajme sa prekvapit
|
|
|
slaven
|
21.03.2019, 11:54 | #326
|
#318 zavriet ho aspon na rok do vychovneho ustavu ! zmrda jedneho mladeho ... ziadne ospravedlnenie tu nie je na mieste a neospravedlnuje ho za to co napisal ...
P.S. kde je ten udavac Bencik teraz? v akej diere je zalezeny?  
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 12:10 | #1126
|
| |
Rste k tomu komentaru od superinteligenta Űbermensch-a "mozok". Tieto stupidne nalepky"rasista" a "fasista" rozdávajú presne take typy ako ty.
S takymi ludmi sa neoplati diskutovat. Ked spadnes zo svojho obláčika, potom sa príd porozprávať vecne...
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 12:14 | #1127
|
| |
Mladému zvazákovi patrí litera zákona... naplnil skutkovú podstatu trestneho cinu?
Ano. Tak vyse5rkvatel a prokurator + obzaloba.... je jedno za koho kops.
Slusné Slovensko musí nahliadat na vsetkých rovnako
|
|
| |
true
|
21.03.2019, 12:23 | #1131
|
| |
keby toto povedal alebo napisal Kotleba - do 20 minut by bola u neho NAHA a brala by ho do zachytky !!!!!!!!!!
|
|
| |
true
|
21.03.2019, 12:23 | #1132
|
| |
NAKA !!!!!
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 13:31 | #1136
|
| |
Markuss, čiže keď niekto popiera holokaust, hovorí o bielej rase ako o nadradenej a vstúpi do strany, ktoru spája s fasistickym režimom ako symbolika tak i presvedcenie, nie je podľa teba fasista a rasista?
Ta nálepka je tam oprávnené. Keď ju tam ty nevidíš, tak si privrzenec toho istého režimu, alebo ti veľmi museli ublížiť cigani/utecenci/islamisti a voľne si doplň, kto tam ešte patrí a koho hanzdes do jedného vreca.
Vyvrat mi aspoň jedným tvrdením, že to čo som napísal, nie je pravda.
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 13:34 | #1137
|
| |
Ja s tým režimom mam dočinenia celý svoj život, nebol som diskriminovaní ja osobne, ale moji blízki. Pôsobil som v antife ako mlady, takže dokonca osobne dočinenia som mal s podobnými prasatami ako uhrik
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 13:37 | #1138
|
| |
Ked máš iný názor a chceš aby som ho akceptoval, akceptuje aj ty môj. Nekaz mi, čo mám robiť, nekazem ani ja tebe. Ale teraz už môžem, keďže prvý si tu vytiahol nietzeovsky trumf o mne ako o nadclovekovi a súdil si ma. Zloz si prosím ta aj ty klapky z očí, potom to bude aj z tvojej strany vecná diskusia, ktorú budem brat za objektívnu.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 14:50 | #1139
|
| |
antifa? ved to uz docista vygumovane hnutie
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 14:52 | #1140
|
| |
Niekto musel reagovať na silnú vlnu neonacistov v 90 rokoch
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 14:53 | #1141
|
| |
Inak nepatris náhodou k hooligans?
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 14:58 | #1142
|
| |
bejvaavalo..i ked to bolo skor ultras ako chuligani..
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 15:00 | #1143
|
| |
ale sem tam este nahanam zeny a dzeci na stadione
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 15:02 | #1144
|
| |
V čom sa teda líši tvoje hnutie od môjho vygumovaneho? Lebo myslím, ze ďaleko od seba nemajú
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 15:05 | #1145
|
| |
ake moje hnutie? ved pisem ze nie som chuligan..ale ultras..
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 15:16 | #1146
|
| |
Ved píšem o ultras a antife. Pokiaľ viem, veľakrát idú ruka v ruke.
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 16:03 | #1148
|
| |
Kukaj na reakcionára proletára . Antifa, hahHa.. a potim zdrhol do CH. Do base s tebou
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 16:15 | #1149
|
| |
Markuss, nerobíš ty náhodou vo Viedni? V base sa tým pádom stretneme
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 16:17 | #1151
|
| |
Národovec a pozri ho, pracuje pre zida v rakúsku, si smiešny
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 16:42 | #1152
|
| |
Ja som sa neonálepkoval ako národovec. Mne je sympaticka aj skótska, írska aj maďarská ci polská cesta.... a neviem, za čo by som isiel sediet ja.
Ja som v kuklách ĺudí nenapádal a ani nikoho neudával
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 16:49 | #1153
|
| |
A ja som sa onalepkoval ako? Videl si ma niekde v kukle alebo udavat niekoho? Z čoho vychádza tvoja nenávisť voči mne?
Spomínal si tu včera, že tvoje premisy vychádzajú z holých faktov, nie z toho, kto za čím stojí. No teraz si si sám nastavil zrkadlo a konal presne opačne
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 17:07 | #1156
|
| |
Sam vyssie tvrdis, ze si bol v antifa. Stací... pozname metody....
Btw antifa je na zapade oznacena rovnakou extremidtickou nalepkou ako ine extremne skupiny... aj neonacisticke. Tak v com sa ty lisis od priemerneho antifa-ka?
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 17:27 | #1157
|
| |
Ved ale prečo si domyslas, že automaticky som niekoho napadal a udaval? Bol som mladý, potreboval som niekde patriť, bol som na okraji hnutia, bez politickeho kontextu.. Vtedy som nevedel, že boj proti neonacistom je boj s veternými mlynmi.
Keby som mal použiť tvoj vzorec na skatulkovanie, tak na základe hesla "antifa hahahá" ta zariadim k neonacistom, k pospolitosti alebo LSNS a tým pádom označí za kreten, s ktorým netreba strácať čas. No neurobil som to.
To je to vaše skatulkovanie, domyslanie si a preberanie iba niektorých faktov, podľa potreby. Pripomína mi to dosť metódy dnešných politikov.
Ale kašli na to, chceš sa tu zbytočne hádať a dokazovať si niečo?
|
|
| |
Markuss
|
21.03.2019, 17:29 | #1158
|
| |
Vlastne áno. Skoda ze to tak dlho trvalo, kym si na to dosiel za mňa. Vdaka
|
|
| |
mozok
|
21.03.2019, 17:37 | #1159
|
| |
Dlho? Trvaloi to asi 1 minútu pri aplikovaní tvojej logiky
|
|
| |
true
|
21.03.2019, 18:45 | #1163
|
| |
mozok - nic v zlom - ale ked si bol maly - teba museli rodicia velmi bit po hlave - je mi ta naozaj luto naozaj  
|
|
|
admin
|
21.03.2019, 11:36 | #325
|
stanleytri + Ciernokoselia este raz tu niekoho nazvete chu**, kok** a podobne a koncite na tomto webe, vlakno som zmazal ... kusok ucty a pokory k inym ludom.
ak ma niekto iny nazor na politiku, tak treba to respektovat a nie hned osobne utoky a nadavky, skludnite sa obaja
|
|
| |
stanleytri
|
21.03.2019, 12:18 | #1128
|
| |
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 12:22 | #1130
|
| |
to si mohol s tym pocitat,ked si dal na tipersku stranku politiku..ze to tu bude napate..a miesto dobrych tipov a pohody tu zavladne nevrazivost..
|
|
| |
admin
|
21.03.2019, 12:24 | #1133
|
| |
preto som diskusie oddelil, vedel som to
|
|
|
Elizabeth
|
21.03.2019, 10:42 | #324
|
|
co keby ste sa prestali navzajom urazat ? vazne tu robite z diskusie uplne bahno.
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 10:55 | #1109
|
| |
toto co tu vidis je len zrkadlom spolocnosti.. tak to funguje aj v reali,mimo tejto diskusie
|
|
| |
slaven
|
21.03.2019, 12:19 | #1129
|
| |
presne preto ja ked som napr. na pive s niekym a podobne,. debatujeme o sporte, zenach, autach a nie o skurwenej ! politike, lebo to ani inak skoncit nemoze, hlavne vtedy ak niekto nevie akceptovat nazor druhej strany a neberie ziadne argumenty, nic, melie si stale svoje. Hovorim tomu: klapky na ociach a ide si svoje
|
|
|
| |
Ciernokoseliar
|
21.03.2019, 10:18 | #1094
|
| |
idzes? :) chudaci ochrankari sa musia trepat hore kopcom
|
|
|
|
|
|
slaven
|
21.03.2019, 07:05 | #319
|
|
Velmi pekny komentar od Eduarda Chmelara Link FB príspevok
|
|