POLITICKÁ DISKUSIA
| Aktualizuj POLITIKA diskusiu | KLASICKÁ DISKUSIA |
| << < 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 > >> |
| Markuss | 28.12.2024, 09:36 | #16181 |
| Podpora Ukrajiny až dovtedy, kým nevyhrá, je najväčšia vo Švédsku – 50 percent, ale je to menej o sedem percentuálnych bodov oproti februáru 2023. V Dánsku je to 40 percent (-11 %), vo Veľkej Británii 36 percent (-14 %), Nemecku 28 percent (- 7 %), Španielsku 25 percent (-12), Francúzsku 23 percent (-14 %) a v Taliansku 17 percent (-11 %). Vo všetkých týchto krajinách stúpol počet ľudí, ktorí preferujú rokovania o zastavení paľby a rokovanie o mieri, aj keby to malo znamenať, že Rusko bude okupovať niektoré územia. Ochota podporiť takýto mier zároveň vzrástla o tri až desať percentuálnych bodov. | |
| frame | 27.12.2024, 21:06 | #16180 |
|
Takto sa konsoliduje
SND objednalo koncert ruskej opernej speváčky Anny Netrebkovej. Za jej vystúpenie divadlo zaplatí bez dane 230-tisíc eur, informuje Markíza. Náklady na koncert majú byť podľa divadla vykryté tržbami z predaja vstupeniek a sponzorských príspevkov. Čo všetko sa bude z týchto peňazí platiť, nie je jasné. SND totiž zverejnilo v centrálnom registri len zápis a nie celú zmluvu. Netrebko čelila od začiatku ruskej invázie na Ukrajinu bojkotu. Po tom, čo neodsúdila Putinovu vojnu, zrušili v Prahe jeden z jej koncertov. Ruská speváčka tento krok nazvala cenzúrou. Netrebko je na ukrajinskom sankčnom zozname. Rovnako žalovala newyorskú Metropolitnú operu pre zrušené predstavenia. |
|
| Markuss | 27.12.2024, 21:54 | #36001 | |
|
|
||
| frame | 27.12.2024, 22:59 | #36002 | |
| Netrebko neskôr vojnu odsúdila a dištancovala sa aj od prezidenta Putina. | ||
| slaven | 28.12.2024, 09:17 | #36003 | |
|
Ďalší pekný darček pre ľudí a pre slniečka nočná mora, niekto z Ruska |
||
| frame | 27.12.2024, 20:59 | #16179 |
|
SPRAVODLIVÁ FÍNSKA ZLOBA
Rusko cielene niečí podmorské káble medzi Fínskom a Estónskom, už niekoľkýkrát loď po ruskom príkaze ťahala kotvu po dne presne tam, kde vedie táto kritická infraštruktúra NATO Fíni už toho majú dosť. Ruskom riadená loď pod vlajkou Cookových ostrovov opäť takto zaútočila. Takže Fíni vyslali svoje vojenské vrtuľníky, na palubu zlanil zásahový tím fínskej polície a pobrežnej stráže, na lodi prevzal kontrolu a odviezol ju do fínskeho prístavu na vyšetrovanie. Keď to fínska polícia oznamovala, novinár sa spýtal, či to komunikovali s ruskou vládou. Fínsky policajný šéf odpovedal: „Nie.“ Novinár: „A kedy to plánujete?” Fínsky policajný šéf: „Neplánujeme to.“ Takto sa chová suverénna krajina, ktorá sa Ruska nebojí. Som rád, že Fíni sú naši spojenci v NATO. Jakub Janda |
|
| frame | 27.12.2024, 21:03 | #35999 | |
| ničí | ||
| Lajos | 27.12.2024, 19:21 | #16178 |
| Zelenský priznáva, že sa pokúsil podplatiť Roberta Fica: https://www.progresivne.com/2024/12/27/zelensky-priznava-ze-sa-pokusil-podplatit-roberta-fica/ | |
| frame | 27.12.2024, 19:32 | #35982 | |
| https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/470236016_915415367413263_765253598130175584_n.jp... | ||
| slaven | 27.12.2024, 19:42 | #35983 | |
|
|
||
| Michalides | 27.12.2024, 19:51 | #35985 | |
|
za 500 miliónov by Fico behal po europarlamente s UA vlajkou ... |
||
| true | 27.12.2024, 20:06 | #35986 | |
| A vidíš Michalides, Fico tomu zelenému panáčikovi ukázal prostredník | ||
| true | 27.12.2024, 20:07 | #35987 | |
| môže si 500 miliónov strčit do zadku alebo si kúpiť ďalšie rezidencie vo Francúzsku či Anglicku | ||
| Michalides | 27.12.2024, 20:16 | #35990 | |
| Samozrejme on je čistí ako ľalia nikdy sa okolo neho úplatok ani nemohol... Že ti platia za trolovanie je síce tvoj bordel že nedokážeš inak zarábať a živiť sa dáko musíš ale sám dobre vieš že tie prachy by bral ani by okom nemihol.... Keď boli určené pre slovákov a pod kontrolou tak mu to samozrejme nevonia ... | ||
| Markuss | 27.12.2024, 20:21 | #35992 | |
| Naivný idiot. Na západe si len potvrdili, čo už vedeli... | ||
| true | 27.12.2024, 20:40 | #35995 | |
| Igiot - tak ich volám ja, aby to nebola nadávka aj keď vieš, že ide o kokota. | ||
| Michalides | 27.12.2024, 20:42 | #35996 | |
| netuším prečo sa nazývaš idiotom, ale asi vianočný zázrak... určite na to potrebovali Fica ... lebo sa tam bojuje asi týždeň a ten plyn nám vypnú nečakane...keby šlo do tuhého ako hlsovanie o UA v NATO tak sa dohodnú veľmi rýchlo...to sme videli na hrdinoch z Maďarska...keď ide o prachy tak ti každý serie na morálku ty herec... | ||
| true | 27.12.2024, 21:01 | #35997 | |
| Ty si chuj vážne? Ja píšem O Zelenskom. Vráť sa do školy a nauč sa chápať písaný text. | ||
| Michalides | 27.12.2024, 21:02 | #35998 | |
| chuja pozdravuj v zrkadle... ja za to že nechápeš diskusiu vinu nenesiem... takže šup po Lexaurin, vedúci odporučí dávkovanie, má bohaté skúsenosti ... | ||
| Markuss | 27.12.2024, 21:53 | #36000 | |
| Aha, a to čie peniaze Zelenskyj ponúkal? | ||
| Michalides | 28.12.2024, 13:06 | #36014 | |
| To sa pýtaj telegramu lebo otázka je čo a komu ponúkal ... Fico vraví úplatok za vstup do NATO a UA že kompenzácia za stratu ktorá nám vznikne... Keď ešte vypne elektriku smerom UA tak máme stratu na plyne aj elektrike ... To musí mať Kamenický radosť .... Ale veď to zatiahneme nie je problém ... | ||
| Markuss | 28.12.2024, 17:57 | #36027 | |
| Ešte raz, tá čiastka bola presná. Potvrdil aj Zelenskyj. Hovoril o kompenzácii za plyn..a teda z akých, resp. čích peňazí? | ||
| Michalides | 28.12.2024, 22:56 | #36044 | |
| Čiže čiastka presná...takže nám by zaplatili tu stratu...problém je kde? Bavíme sa o platbe a za čo..čiže si sám nepriamo potvrdil.ze Fico klame ... | ||
| Lajos | 27.12.2024, 19:14 | #16177 |
|
Robert Fico: ČO SA NEZMESTILO NA TLAČOVKU XXXII.
1. Ak bude niekto chcieť zorganizovať v SR mierové rokovanie, budeme pripravení a pohostinní. 2. Zastavením tranzitu plynu spôsobí prezident Zelenskyj EÚ vrátane SR miliardové škody a dôjde k ďalšiemu zníženiu konkurencieschopnosti EÚ. Zdá sa, že veľkým v EÚ to nevadí. Hlavne, že v mene nereálneho cieľa oslabiť Rusko sa budú ďalej navzájom kynožiť Slovania. |
|
| Lajos | 27.12.2024, 19:15 | #35981 | |
| Link FB príspevok | ||
| frame | 27.12.2024, 19:42 | #35984 | |
|
Z diskusie na Pravde
1.Kto v zmluve medzi Gazpromom a SPP prisľúbil dodávať plyn a kam? Odpoveď: Gazprom do hraničnej prepúšťacej stanice Veľké Kapušany. 2, Na akú dobu to Gazprom prisľúbil? Do roku 2034. 3, Kto bude zodpovedný za porušenie zmluvy Gazprom - SPP? Jednoznačne Gazprom. 4, Porušil ukrajinský Naftogaz nejakú zmluvu? Nie. Zmluva na prepravu medzi Gazpromom a Naftogazom vyprší 31.12.2024. Naftogaz neporušil zmluvu, plyn bude dodávať do jej vypršania. 5, Existuje nejaký záväzok medzi SPP a Naftogazom platný po 31.12.2024? NIE. 6, O čom to slovenský premiér hovorí? Aké zastavenie dodávok elektriny? Nemal sa premiér pýtať spoločnosti Gazprom ako dodrží svoje zmluvné záväzky? Pán premiér je vraj právnik. Na základe akého právneho aktu sa teda riadi? |
||
| true | 27.12.2024, 20:08 | #35988 | |
| Na základe zdravého rozumu frame ale to je pre vás progresívnych tupcov na míle vzdialené. | ||
| frame | 27.12.2024, 20:12 | #35989 | |
|
O konci zmluvy medzi Gazpromom a Naftogazom sa vedelo roky.
Vám,keď končí STK idete to riešiť k vodárom? Kde mal ísť Fico rokovať o predĺžení tranzitu? |
||
| Michalides | 27.12.2024, 20:17 | #35991 | |
| On by to šiel riešiť s dodávateľom káblov pre auto... | ||
| true | 27.12.2024, 20:39 | #35994 | |
|
Dajte už pokoj a choďte pobozkať nohy Zelenskemu.
Nas ale neotravujte a drzte palce Ficovi, nech sa to poriesi. |
||
| Lajos | 27.12.2024, 15:29 | #16176 |
|
KEĎ UŽ NIČ NEVIETE UROBIŤ PRE MIER A PRE SLOVENSKO, PÁN ŠIMEČKA, TAK ASPOŇ DRŽTE ÚSTA
Pamätám si, ako som pred pár mesiacmi v Bratislave udelil záštitu medzinárodnej mierovej konferencii a ako som zdôrazňoval slávnu históriu Bratislavy ako mesta mieru. 1. Vtedy by mi ani nenapadlo, že o Slovensku bude raz ruský prezident Vladimír Putin hovoriť ako o mieste, kde si vie predstaviť mierové rokovania s Ukrajinou. 2. Bratislava bola viackrát v dejinách miestom, kde sa uzatváral mier, ale nikdy to nebola zásluha politických predstaviteľov slovenského národa. 3. Teraz sa vďaka Robertovi Ficovi môže história meniť. A namiesto vďaky počúvame od opozície iba detinský vreskot. 4. Do úplnej absurdnosti to dohnali bratislavskí slniečkari, ktorí chcú Roberta Fica žalovať za to, že vyjednáva mier. 5. Len si predstavte, že by sa švédska opozícia snažila zavrieť Olofa Palmeho za jeho mierové iniciatívy povedzme vo vojne Iraku a Iránu. 6. Alebo že by nórski aktivisti lynčovali nórskych diplomatov za to, že sa snažili vyjednať mier medzi Palestínou a Izraelom. 7. To sú také neuveriteľné svinstvá, čo stvára slovenská opozícia, že to v dejinách nemá obdobu. To sú nieže Judáši. To sú úplní idioti. 8. Len sa pýtam, čo ponúka ako alternatívu mierových rokovaní ten úžasný Šimečka. Rusi na fronte postupujú, Západ prehráva, zomrelo už 150 tisíc Ukrajincov. 9. A Šimečka vrieska, vraj mier príde len vtedy, keď sa Rusko stiahne z dobytých území. Ako to tak chce chaloš zariadiť? Mohol by nám láskavo prezradiť? 10. Tým, že obetuje ďalších stotisíc Ukrajincov? A nezíska tým nič? Lebo 150 tisíc Ukrajincov už umrelo nadarmo - Rusko aj tak splnilo svoj cieľ a už obsadilo takmer celý Donbas. 11. Takže ešte raz, vážení slniečkari. Čo ponúkate? Budete vrieskať po Trumpovi, že je vlastizradca, keď sa stretne s Putinom? 12. Budete chcieť zavrieť Guterresa za to, že sa ako šéf OSN stretol s Putinom? Budete zatvárať každého, kto triezvo hodnotí situáciu na fronte? Možno by ste mali zavrieť aj celú redakciu The Economist 13. V tejto chvíli je jedno, kto sa bije viac do pŕs, že porazí Rusko, lebo Rusko poraziť jednoducho neviete, vy naivní šašovia - jediné racionálne riešenie je usporiadať mierové rokovania. 14. A už to, že sa o Slovensku vôbec hovorí na tých najvyšších poschodiach svetovej politiky ako o možnom mieste, kde by prebiehal mierový summit - už to je obrovský úspech Robert Fica. 15. Slovenský národ prvýkrát v dejinách môže zohrať takúto historickú úlohu. Už by nielenže bola Bratislava mestom mieru, ale aj Slovensko už navždy puncovaným národom mieru. Chápete, vážený pán Šimečka? Keď už nič neviete urobiť pre Slovensko a pre mier, tak aspoň držte ústa. ~ Ľ. Blaha |
|
| frame | 27.12.2024, 15:42 | #35976 | |
| Блага- mal si sa postaviť na Краснаю плошчадь s čistým papierom A4 a kričať,že chceš mier.Dnes by si už bol v гулагу-иди на хуй | ||
| frame | 27.12.2024, 15:50 | #35977 | |
| https://www.mzv.sk/aktualne/ukrajina/myty-a-fakty-o-ukrajine | ||
| slaven | 27.12.2024, 16:04 | #35979 | |
|
Nie, nebudú mlčať, budú ďalej škriekať a hecovať ľudí |
||
| Michalides | 27.12.2024, 16:51 | #35980 | |
| takže Rusko už splnilo cieľ operácie ale ide jednať o mieri ... no ok ... pokiaľ chce Putin mierové rokovanie, tak to znamená že je v prdeli a nie na víťaznej vlne... tak si to daj v tej tvojej hlave do poriadku ... jeden deň neexistuje rokovať lebo všetko je ok a zrazu ide rokovať? tomu uverí tak človek s IQ žiaka prvého stupňa ZŠ... divadlo ... ešte sa bude okolo toho tancovať chvíľu a zanikne to ako všetko doteraz... | ||
| Lajos | 27.12.2024, 13:02 | #16175 |
| A slniečka môžu skončiť na hnoji…: https://www.progresivne.com/2024/12/27/a-slniecka-mozu-skoncit-na-hnoji/ | |
| Lajos | 27.12.2024, 13:02 | #35968 | |
| Chudáci slniečka. Naozaj Vianoce smutné na Lexauríne :( | ||
| frame | 27.12.2024, 13:14 | #35969 | |
|
Hej,mierový summit na chate v Čifároch.
A ochranu poskytne Bonul. |
||
| Lajos | 27.12.2024, 13:19 | #35970 | |
| Nepíš nezmysly. Bratislavský hrad napríklad nie je dôstojné miesto? | ||
| Lajos | 27.12.2024, 13:20 | #35971 | |
|
Kebyže to vyšlo a dohodli by sa - bolo by to nádherné a svetu veľmi prospešné.
Ale viem, že Tebe podobným to nepasuje nijako - vy máte presne opačný názor - podpora vojny a zabíjania, nech to pokračuje. |
||
| frame | 27.12.2024, 13:33 | #35972 | |
|
Slovensko by sa jeho usporiadaním dostalo „na úroveň Mongolska“. Ako Mongolsko, tak aj Slovensko je signatárom Rímskeho štatútu Medzinárodného trestného súdu. Ten Putina stíha za vojnové zločiny na Ukrajine.
Putin v septembri navštívil Mongolsko, ale to ho napriek tomu ratifikovaniu Rímskeho štatútu nezatklo. „Ak si Robert Fico myslí, že Mongolsko je jeho vzor, tak to urobiť môže,“ |
||
| frame | 27.12.2024, 13:42 | #35973 | |
|
Majú v Smere na čele sociopata s nespracovaným posttraumatickým syndrómom....nikto ho v strane nevie ukorigovať, tak Smer smeruje do pekla...na koni, švini, to je vlastne jedno.
Toto by ani Matovič nedokázal a to je nadaný... |
||
| slaven | 27.12.2024, 13:42 | #35974 | |
|
Slovensko na úroveň Mongolska?
To musel byť brutálny mozgový atlét s touto myšlienkou? - napíšeš nám jeho meno? Si toho schopný? |
||
| frame | 27.12.2024, 14:48 | #35975 | |
| Čo tomu nerozumieš,keby ten ruský bastard prišiel na Slovensko a nevydali by sme ho,dostali by sme sa na úroveň Mongolska.To ho nevydalo,keď bol tam na návšteve. | ||
| slaven | 27.12.2024, 16:03 | #35978 | |
|
Takže nie si schopný napísať autora, chápem. Smutné |
||
| Markuss | 27.12.2024, 20:23 | #35993 | |
| Iba jebo nevie, že rokovania vedú vyjednávači a nie osobne prezidenti. | ||
| frame | 27.12.2024, 12:56 | #16174 |
| https://m.smedata.sk/api-media/media/image/sme/1/89/8965721/8965721_1200x.jpg?rev=3 | |
| Lajos | 27.12.2024, 11:49 | #16173 |
| Blanár potvrdil - Link FB príspevok | |
| Redbul | 27.12.2024, 10:58 | #16172 |
| Link YouTube video | |
| Redbul | 27.12.2024, 11:02 | #35959 | |
|
Dajme si pána Mečiara.Ja sa sice k politike rad vyjadrim ,ale v zasade nejak politike nerozumiem.To musis byt pri koryte, aby si tomu rozumel.Ale jednu vec zamna viem urcite,mal to tazke.Uz vtedy boljovali proti Mečiarovi mimovladky na ociernovanie jeho mena a Slovenska.Jeho v obdobi rozkvitala mafia- fyzickeho charakteru.Ale to sa asi nedalo v tej hektickej dobe eliminovat |
||
| Redbul | 27.12.2024, 11:04 | #35960 | |
| Bola taká doba.Nasilené individá po pade komunizmu dostali zelenú na svoju trestnu cinost.Vsade vo svete prakticky. | ||
| Redbul | 27.12.2024, 11:06 | #35961 | |
| *Násilné. | ||
| Redbul | 27.12.2024, 11:07 | #35962 | |
|
Urcite sa na pana Mečiara uz kukam inak,ako ked som bol slnieckar pred 10 rokmi.Noo |
||
| Redbul | 27.12.2024, 11:09 | #35963 | |
| *individuá. | ||
| Redbul | 27.12.2024, 11:23 | #35965 | |
|
Podla mna je to tym,ze vsetky krajiny okolo Ruska ,Ciny a tak dalej,chcel mat Západ pod svojou kontrolou.Ale som rad ,ze svet sa meni.A v civilizovanom v modernom svete,ma uz k tomu co povedat Rusko,Cina a ine krajiny.Hegemonia Západu,uz nebude tak dominatna. |
||
| Redbul | 27.12.2024, 11:27 | #35966 | |
| Jednoducho sa vo svete mení:ekonomická.politická,vojenská sila.Hegemóni z USA, stracaju na sile.Taky moj vseobecny ,aj pre laika viditelny fakt. | ||
| Lajos | 27.12.2024, 10:49 | #16171 |
| Šťastné a veselé Vianoce všetkým, pretože sa ich oplatí zachovať pre všetkých: https://www.progresivne.com/2024/12/27/stastne-a-vesele-vianoce-vsetkym-pretoze-sa-ich-oplati-zachov... | |
| Lajos | 27.12.2024, 09:23 | #16170 |
| Trocha reálneho pohľadu do Vašej UA propagandy o páde lietadla v Kazachstane o ktorej píšete nižšie: Za tragédiu Azerbajdžanských aerolínií sú zodpovedné ukrajinské bezohľadné útoky dronov: https://www.progresivne.com/2024/12/27/za-tragediu-azerbajdzanskych-aerolinii-su-zodpovedne-ukrajins... | |
| admin | 27.12.2024, 10:04 | #35956 | |
| Kludne mozes davat referencie, staci napisat cislo prispevku (nie reakcie, ale hlavneho prispevku), v tomto pripade takto: #16164 | ||
| Lajos | 27.12.2024, 09:09 | #16169 |
|
TOTO JE VEĽKÁ CHVÍĽA - SLOVENSKO SA VĎAKA ROBERTOVI FICOVI DOSTÁVA DO CENTRA SVETOVÝCH DEJÍN
Povedzte mi, kto urobil viac pre mier na Ukrajine? 1. Všelijakí ukričaní rusofóbi, ktorí chcú, aby Ukrajina bojovala do posledného Ukrajinca a ďalej umierali ľudia? 2. Alebo Robert Fico, ktorý vycestoval do Moskvy a ponúkol Slovensko ako neutrálnu pôdu pre mierové rokovania? 3. Každý, kto používa zdravý rozum, vidí, že Slovensko sa v modernej histórii po prvýkrát môže dostať do centra svetových dejín. 4. A to vďaka premiérovi Robertovi Ficovi. Ešte raz, Progresívci a dobre počúvajte - vďaka Robertovi Ficovi, ktorého tak nenávidíte. 5. Darmo budú niečo pišťať všetky tie provinčné decká z PS, ktoré ešte rapocú dva roky starú americkú propagandu o porážke Ruska, hoci túto propagandu už opustili po amerických voľbách aj sami Američania. Kto by takýchto vtákov bral vážne? 6. Tu sa hrá úplne iná hra. Veľká geopolitická hra. Hra pre dospelých. Ide o to, či bude ďalej pokračovať vojna alebo sa konečne začnú mierové rozhovory. 7. A ruský prezident po rozhovore s Robertom Ficom prvýkrát otvorene pripúšťa, že Rusko je na takéto mierové rokovania pripravené a že by mohli prebiehať na Slovensku. 8. Toto by bol ten najväčší úspech slovenskej diplomacie v dejinách. Bez preháňania. Slovensko by sa dostalo do moderných učebníc medzinárodnej politiky - po prvýkrát vôbec. 9. Však si to uvedomme, preboha a prestaňme konečne s tými žabomyšími vojnami - to ani v tejto historickej chvíli Šimečka nevidí, že ak nevie pochváliť, tak nech aspoň drží ústa? 10. Zatiaľ sa nikto nedostal bližšie k mierovým rokovaniam - ani tradiční diplomatickí vyjednávači, ako Švajčiarsko či Nórsko. Pretože už nedokážu byť neutrálni a Rusko ich neberie vážne. 11. Nám na Slovensku išlo od prvej chvíle našej vlády úprimne o mier, neútočili sme na Rusko, udržovali sme korektné vzťahy na všetky strany... a preto sme dôveryhodní. 12. V situácii, kedy Rusko valcuje na ukrajinskom fronte, USA na čele s Trumpom prestávajú vojensky podporovať Ukrajinu, celý svet už má Západu plné zuby a celá vojna ostáva na pleciach podvýživenej EÚ - v takejto situácii je tu konečne záblesk nádeje, ktorá prichádza po stretnutí Roberta Fica a Vladimíra Putina. 13. Pre Slovensko by to bol, opakujem, neuveriteľný úspech. Ale tu sa krásne ukazuje ten rozdiel medzi našou vládou a detinskou opozíciou. 14. Premiér Robert Fico rieši veľké historické veci a mier pre naše národy, kým zaprdená slovenská opozícia tu rieši nejakú chatu a ešte aj Vianoce kontaminuje nelegálnymi nahrávkami a vytešuje sa z nechutného útoku na súkromie človeka. 15. Čurillovci zašli dokonca tak ďaleko, že zneužívajú svoje manželky a rodiny na špinavú robotu. Takto urobiť politický terč z vlastných rodín - to je na zvracanie. 16. Opozícia tu rozbehla odpudivú spravodajskú hru - spoločne s liberálnymi médiami legitimizujú tie najsurovšie zásahy represívnych orgánov do politického zápasu. 17. Liberálne médiá, ktoré šíria nelegálne získané nahrávky, vlastne odkazujú všetkým vládnym politikom, že je správne odpočúvať opozíciu a zneužívať to v politickom boji. Dobré vedieť. 18. Veľmi by ma zaujímalo, ako by vrieskali, keby naša vláda napichla Šimečkovu kanceláriu a potom by naši ľudia šírili tieto nahrávky. Lebo toto robia oni. 19. V USA po takomto odpočúvaní opozície odstúpil prezident Nixon, u nás si z takýchto mafiánskych metód proti Smeru liberáli robia zásluhy. Čo môže byť nemorálnejšie? 20. Robert Fico nemá čas na provinčných nímandov z bratislavských kaviarní, on rieši mier vo svete. Platí to slávne - orol muchy nechytá. Držme nášmu premiérovi palce. Ja len malý odkaz pre slovenskú opozíciu a všetkých tých Šimečkov, Lipšicov, Čurillov a Korčokov - fakt nevidíte, akí ste chudáci? NECH ŽIJE SLOVENSKO, NECH ŽIJE MIER ~ Ľ. Blaha |
|
| frame | 27.12.2024, 10:09 | #35957 | |
|
postoj.sk-redaktorka p.Čobejová
Jednak vláda Smeru a spol. už zrejme nebude mať dlhé trvanie. To nie je zbožné želanie, ktoré sa má premeniť na skutok, ale faktické konštatovanie, že parlamentná väčšina koalície je krehučká. A vidíme aj veľkú osobnostnú zmenu u Roberta Fica: nebaví ho slovenská politika. Chce, aby sa o ňom písalo vo svetovej tlači, rád by sa asi zapísal do dejín ako štátnik, ktorý videl dopredu, že EÚ nemá budúcnosť, možno ani NATO, a že Ukrajina nemá šancu vyhrať svoju vojnu s Ruskom.Na poslednom summite v Bruseli vzbudil pozornosť tým, že sa ostro vyhranil voči prezidentovi Ukrajiny Zelenskému kvôli preprave plynu cez Ukrajinu na Slovensko. Dokonca obvinil Ukrajincov, že ho chceli podplatiť, ak bude hlasovať za členstvo Ukrajiny v NATO. Áno, vzbudil pozornosť, kamery svetových médií si ho všimli. Chce byť enfant terrible EÚ ako Viktor Orbán, táto pozícia sa mu páči. Otázne je, či má na to dostatočnú autoritu. Nejde len o to, že Slovensko je malou krajinou. Ide o to, že ani vo vlastnej krajine už Robert Fico nie je silnou postavou.Dokázal sa síce obdivuhodne vrátiť k moci, porobiť rýchle zmeny v polícii či v trestnom poriadku, ale nemá už dostatok kapacity, ľudí, schopnosti či trpezlivosti, aby dobre spravoval vlastnú krajinu. Jeho politická budúcnosť však nezávisí od Orbána, od Zelenského ani od čínskeho či brazílskeho prezidenta, dokonca ani od Donalda Trumpa či Vladimira Putina. Jeho budúcnosť závisí od Huliaka, Migaľa či Šalitroša. To je tá smola. |
||
| frame | 27.12.2024, 11:33 | #35967 | |
|
Pellegrini ponúkal ideu usporiadania rusko-ukrajinského samitu v Bratislave
Prezident SR Peter Pellegrini tvrdí, že ponúkal ideu usporiadania mierového samitu v Bratislave na ukončenie vojny medzi Ruskom a Ukrajinou. Pre TASR to uviedli z odboru komunikácie Kancelárie prezidenta SR. Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| Lajos | 27.12.2024, 08:47 | #16168 |
| OPOZÍCIU IDE ROZPUČIŤ OD JEDU: Z PREMIÉRA FICA SA PREDSA LEN MÔŽE STAŤ MIEROTVORCA: https://www.progresivne.com/2024/12/27/opoziciu-ide-rozpucit-od-jedu-z-premiera-fica-sa-predsa-len-m... | |
| frame | 27.12.2024, 10:15 | #35958 | |
|
Rudolf Huliak ponúkol Očovú ako miesto, kde by sa mohlo uskutočniť rokovanie o mieri na Ukrajine. „Má strategickú polohu,“ komentoval predseda Národnej koalície a starosta Očovej na Telegrame.
Podpolianska obec má podľa neho priestory, kde sa môže rokovanie uskutočniť. „Vieme zariadiť bezpečnosť oboch delegácií – aj vzhľadom na našu polohu,“ konštatoval Huliak. „A obom delegáciám ponúkam čerstvé mäso na guláš (ak dá ministerstvo výnimku, tak aj viete aké).“ |
||
| slaven | 27.12.2024, 11:15 | #35964 | |
|
Huliak už nikoho nezaujíma. Len výkriky do tmy |
||
| Lajos | 27.12.2024, 08:47 | #16167 |
| KONŠPIRÁCIA? VÔBEC NIE!: https://www.progresivne.com/2024/12/27/konspiracia-vobec-nie/ | |
| Lajos | 27.12.2024, 08:46 | #16166 |
| Zelegrinch zatiaľ Vianoce nepokazil: https://www.progresivne.com/2024/12/27/zelegrinch-zatial-vianoce-nepokazil/ | |
| frame | 26.12.2024, 16:02 | #16165 |
|
Ešte vám poviem klebetu,“ zmení Fico tému. Vysvetľuje, ako sa čudoval, že Peter Pellegrini a jeho Hlas neurobili naživo tlačovú konferenciu potom, ako Ústavný súd 7. júla 2021 nepripustil otázky z petície Smeru za predčasné voľby k referendu.
Povedali mi, že Pelle cestuje. Počúvajte. Večer už bol vo Verone, kde ho nafotila slovenská rodina, ktorá nám to poslala,“ opisuje Fico a pokračuje. „Chodia po meste, aj s tým Petrom Náhlikom jak dvaja, vedľa seba," hovorí Fico. Ďalej opisuje, ako Pellegriniho s Náhlikom odfotili aj pred výkladom predajne s domácimi potrebami. „Takto vedľa seba stoja a vyberajú si veci do domácnosti. No normálne ukážkový pár buzerantov,“ povie Fico na svojho dlhoročného kolegu a dnes už prezidenta. Fico chvíľu zvažuje, či má fotografiu zverejniť, potom povie, že fotka už je „v nejakom priestore,“ a on ju von nebude dávať. |
|
| frame | 26.12.2024, 16:48 | #35946 | |
|
Starý Bödör hodnotí Sakovu
Je to pi** vy**baná Link YouTube video |
||
| slaven | 26.12.2024, 17:22 | #35947 | |
|
Áno, áno... co ešte vytiahnete na Vianoce, sviatky lásky a pokoja? |
||
| Bond007 | 26.12.2024, 23:49 | #35953 | |
|
NočníkN to mal celé k dispozícií už pred 3 rokmi, ale tak prečo sa nepriživiť teraz znova na tom istom |
||
| Michalides | 27.12.2024, 01:49 | #35954 | |
| To máš pravdu polodementny predajca vodky to nie je,ale užívateľ je to priam vzorný ... Predčasné voľby dá s kľudom Angličana, zbaví sa dementa Danka a tej bandy čo nedokáže nijako kočírovať a spolu s Republikou si dá pohodlnú a s kľudom reálnu aj ústavnú väčšinu a keď mu to z náhody nevide tak už má zaistenú pre seba a kamošov beztrestnosť takže vaše mokré sny o super vodcovi sú mu maximálne u prdele .... | ||
| frame | 26.12.2024, 14:13 | #16164 |
|
Ruská raketa? Stret s vtákmi? Pád lietadla v Kazachstane sprevádza množstvo pochybností
Link na článok na doméne pravda.sk https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/pad-letadla-kazachstan-ruska-protivzdusna-obrana.A241226_1035... Link YouTube video Rusi v zostreľovaní civilných lietadiel majú prax. Nie tak dávno MH17 |
|
| true | 26.12.2024, 15:11 | #35942 | |
|
Čo? Ty nepozeras videá z chaty? Vianočný hit slniečok |
||
| true | 26.12.2024, 15:19 | #35943 | |
|
Malajziske lietadlo už Ukrajinci zastrelili, aj toto mohli. Rakety tam lietajú, UA drogy aj nad iné štáty, nie len UA. Uvidíme, možno nechtiac |
||
| slaven | 26.12.2024, 16:39 | #35944 | |
| S tou chatou len ďalšia trápna snaha progresívcov, no nevydalo. | ||
| StanoDianiska | 26.12.2024, 19:26 | #35948 | |
|
true, malajzijské lietadlo zostrelili proruskí separatisti.
"Ukrajinská tajná služba zverejnila nahrávky, kde proruskí separatisti informujú, že zostrelili lietadlo. Zostrelenie ukrajinského „vtáčika“ radostne oslavoval na svojom účte na sociálnej sieti VKontakte aj jeden z vodcov pro-ruských Doneckých separatistov Igor Girkin. V príspevku odkazoval na to, že nepriateľa varovali, aby lietadlá nelietali vo vzdušnom priestore separatistov. Písal o zostrelení ukrajinského vojenského dopravného lietadla Antonov An-26. Tento príspevok bol neskôr v priebehu dňa odstránený. Girkin neskôr v roku 2020 v rozhovore s ukrajinským novinárom Gordonom prijal morálnu zodpovednosť za zostrelenie civilného lietadla." https://sk.wikipedia.org/wiki/Let_Malaysia_Airlines_17 |
||
| true | 26.12.2024, 19:47 | #35949 | |
| To je verzia UA strany. Ty tomu veris, OK. | ||
| true | 26.12.2024, 19:48 | #35950 | |
| Ty na 100% veris aj tomu, ze Ukrajinci nezabijali Rusov na ich UA uzemi, dlhe roky, tisice mrtvych. V miestach terajsich statov LDR , DDR | ||
| frame | 26.12.2024, 20:25 | #35951 | |
|
Lietadlo, ktoré spadlo v Kazachstane, zostrelil systém protivzdušnej obrany Pancir-S, Baku čaká na priznanie Ruska -
Jeden z azerbajdžanských zdrojov oboznámených s azerbajdžanským vyšetrovaním havárie povedal agentúre Reuters, že predbežné výsledky ukázali, že lietadlo bolo zostrelené ruským protilietadlovým raketovým systémom Pantsir-S. Podľa zdroja bola jeho komunikácia paralyzovaná systémy elektronického boja na prístupe ku Groznému“. Podľa zdroja nikto netvrdí, že to bolo urobené zámerne. "Vzhľadom na zistené skutočnosti však Baku očakáva, že ruská strana prizná zostrelenie azerbajdžanského lietadla," uviedol zdroj. Tri ďalšie zdroje potvrdili, že azerbajdžanské vyšetrovanie dospelo k rovnakému predbežnému záveru. Ruské ministerstvo obrany na žiadosť o komentár nereagovalo. |
||
| StanoDianiska | 26.12.2024, 23:07 | #35952 | |
|
Verzia UA strany, ale podopretá takmer nepriestrelnými dôkazmi. Komunikáciou, príspevkami na sociálnych sieťach, ktoré potom rýchlo stiahli... Okrem toho to nie je verzia len UA strany, ale aj medzinárodnej strany, Holanďanov, Malajzajčanov...
Ľudia sa zabíjali v LDR a DDR preto, lebo tam vznikli boje, ktoré rozpútali proruskí separatisti. A ľudia zomierali na oboch stranách, vrátane civilistov. Ak myslíš nejaké iné zabíjanie predtým, nebodaj úmyselné zabíjanie civilistov, daj niečo o tom, rád sa poučím. |
||
| Michalides | 27.12.2024, 01:52 | #35955 | |
| Lepší dôkaz ako to ticho nepotrebuješ....vždy keď čosi dodrbú trvá tak dva tri dni kým ovečky dostanú inštrukcie čo si myslieť ... Teraz je trocha problém miesto pádu... Tam UA asi ťažko bude používať PVO ... Ale tak počkaj ešte deň dva a budeš mať verziu že Zelensky tam strieľal prakom... | ||
| Svetonazor | 26.12.2024, 12:25 | #16163 |
|
Akcia a reakcia
Reakciou na návštevu premiéra v Moskve sú "bombastické" videá kanálu Pravda a fikcia troch žien, ktoré obraňujú svojich trestne stíhaných mužov z bývalej NAKA. Niečo vytiahnuť museli. Tlačovka je málo, "protest" hŕstky Ukrajincov pred Úradom vlády ešte menej. Tak vytiahli videjká... Neviem prečo, ale už zo samotného názvu kanála mám pocit ako z hochštaplera Vagoviča. Ani u toho neviete, čo je pravda a čo jeho prifarbená fikcia. Hoxhštapler preto, lebo sa hrá na "investigatívca", ale píše sci-fi. Podstatné však je, že do Moskvy budú čoskoro lietať aj ďalší politici západných štátov na čele s Trumpom. A tiež budú riešiť mimo iných aj plyn a ukončenie vojny na Ukrajine. Teda toľko hejtovaný mier. |
|
| slaven | 26.12.2024, 16:39 | #35945 | |
|
Základy fyziky |
||
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:32 | #16162 |
|
StanoDianiska 23.12.2024, 16:44 | #35927
Ukáž, kde Demeš praje zle Ficovi politicky aj osobne. frame 23.12.2024, 18:59 | #35933 Chcem vidieť link kde Demeš praje Ficovi,aby sa mu stalo politický a aj osobne zle! Nemáš čas,počítaš so synom percentá? |
|
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:32 | #35936 | |
| Link pre Vás neveriacich: Link FB príspevok | ||
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:33 | #35937 | |
|
Ešte nejaký dotaz? Rád odpoviem, ak budem vedieť.
Vy ste si asi mysleli, že som si to o Demešovi vymyslkel, že? |
||
| StanoDianiska | 23.12.2024, 23:42 | #35940 | |
| Ok, máš pravdu. V Pravde to bolo napísané inak. | ||
| frame | 23.12.2024, 20:06 | #16161 |
|
Naser Fica!Kúp Ukrajincov dron.
https://donio.sk/vianoce-dronistom |
|
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:39 | #35939 | |
| Protest bol vlastne fiasko - tak to skúšate zasa zbierkami. Úbohé. | ||
| Redbul | 23.12.2024, 18:45 | #16160 |
| Link YouTube video | |
| frame | 23.12.2024, 18:26 | #16159 |
| Link FB príspevok | |
| frame | 23.12.2024, 19:02 | #35934 | |
| https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-navsteva-moskva-premier-robert-fico-prez... | ||
| frame | 23.12.2024, 20:01 | #35935 | |
|
Doterajší výkon Fica v Moskve sa dá zhrnúť takto: letel pokútne, napísal jeden status, podľa ktorého nič nevybavil, a pokútne sa vrátil.Ak by chcel dať svojim partnerom vo vláde, v parlamente či v Prezidentskom paláci najavo, že ho nezaujímajú, neurobil by to inak.Robert Fico si môže robiť, čo sa mu zachce, len preto, že mu to ostatní dovolia. A bude to robiť dovtedy, kým mu to umožnia. Rebeli z Hlasu, rozbitá SNS ani Pellegrini v paláci ho zjavne nevyrušujú. Vládnou koalíciou si je buď istý, alebo mu je to jedno.
|
||
| majster | 26.12.2024, 08:36 | #35941 | |
|
ked bol rakušan v rusku tak to nikoho nesralo, teraz ked herec chce od nového roku vypnuť plyn pre nas a ide tam Fico, tak manifestácie a chujoviny že sprostí národ sa nevie spratať do kôže, okamžite vypnú 1.1. domáci progresivcom plyn a na východ elektrinu, nech je sranda, možno sa ľudia spamätajú a prídu k rozumu |
||
| Svetonazor | 23.12.2024, 14:46 | #16158 |
|
Progresívci sa nadobro opustili, ale aj to sa dá využiť konštruktívne, bez hnevu alebo výsmechu.
Bol som so synom v meste a počúvali sme v správach, že pred Úradom vlády protestovali stovky ľudí proti ceste premiéra do Moskvy. Syn práve preberá percentá, tak hneď dostal cvičnú otázku - koľko percent je 200 protestujúcich z 5.500.000 obyvateľov Slovenska? Vypočítal to smiešne percento, precvičil si matiku a zároveň pochopil podstatu. Vidíte, aj progresívci vedia byť niekedy užitoční! |
|
| slaven | 23.12.2024, 15:09 | #35923 | |
|
Dnes bola zábava riadna. Od rána škrekot a ten trápny protest bola len čerešnička na torte.
Videli ste tu zástavu? pekný grc, ale to je presne obraz ľudí čo tam boli - Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| frame | 23.12.2024, 18:05 | #35930 | |
| Link na článok na doméne sme.sk | ||
| frame | 23.12.2024, 14:38 | #16157 |
|
Kaliňák kúpil tesne pred Vianocami dve lietadlá. Bez súťaže vybral stroj obľúbený medzi politikmi i celebritami
Za stroje zaplatilo ministerstvo obrany takmer 47 miliónov dolárov. V piatok, 20. decembra podpísalo ministerstvo obrany pod vedením Roberta Kaliňáka zo Smeru zmluvu o kúpe nového lietadla. Ďalšie rovnaké kúpilo o dva dni skôr. Kaliňák tým nadväzuje na zvyklosti svojho straníckeho kolegu Martina Glváča, ktorý ako minister obrany koncom roku 2012 nakúpil dve menšie dopravné lietadlá L-410 Turbolet. Kontrakt za 9,8 milióna eur vtedy ministerstvo zverejnilo medzi vianočnými sviatkami. Obchod skrylo pod zmluvu „na vykonanie modernizácie“. Práve lietadlá L-410 by pritom mali podľa najnovších zámerov vlády z armády len po desiatich rokoch od kúpy vypadnúť a nahradiť by ich mali dve luxusné lietadlá Bombardier Global 5000. Takýto zámer schválil vládny kabinet len pred mesiacom. Čítajte viac: Link na článok na doméne sme.sk |
|
| frame | 23.12.2024, 17:43 | #35929 | |
| Kali konsoliduje jak zbešnetý,a s vami,dezóle to ani nehne.10 ročné L-410 nedobré,7-ročné Spartany nedobré.Hlavne,že ste šťastní,ako včera vylízal Birkom Putinovi anál. | ||
| Svetonazor | 23.12.2024, 14:32 | #16156 |
|
Progresívna mafia je znovu osobná, Demeš praje Ficovi, aby sa mu stalo politicky a aj osobne zle.
Nuž Paľko, kto komu čo praje, to sám na konci dostane. Bez lacných energií dopadneme ako Nemecko. Vidíte hádam dobre, čo sa tam už nejaký rok deje. Všetky ostatné reči sú nepodstatné. |
|
| StanoDianiska | 23.12.2024, 16:44 | #35927 | |
| Ukáž, kde Demeš praje zle Ficovi politicky aj osobne. | ||
| frame | 23.12.2024, 18:51 | #35931 | |
|
Dnes v Pravde,Pavol Demeš-Fico rokovaním s Putinom na zlatú nedeľu nadelil Slovensku mimoriadne nevhodný darček, ktorý vyvolal podľa neho nebývalú a oprávnenú vlnu rozhorčenia a odsúdenia. Očakáva preto, že Slovensko pocíti dôsledky Ficovho výletu do Moskvy.
„Padajú slová ako zrada, vlastizrada, hanba. Jeho utajovaná a nepochopiteľná cesta do Kremľa za medzinárodne izolovaným autokratickým vládcom Vladimírom Putinom, ktorý Slovensko označuje za nepriateľskú krajinu, bude mať ďalekosiahle dôsledky pre našu domácu a zahraničnú politiku,“ uviedol pre Pravdu Demeš.Exminister vníma, že premiér sa za rok svojho štvrtého mandátu veľmi zmenil – politicky i ľudsky. Kým v minulosti bol Fico podľa Demeša štandardným a čitateľným slovenským a európskych politikom, ktorý vedel, kam Slovensko patrí, a čo mu pomáha pri jeho modernizácii a budovaní ekonomickej a sociálnej prosperity, dnes je iný. „Vnímal parametre demokratickej európskej a transatlantickej politiky a bol predvídateľný. Dnes sa z neho stal na seba orientovaný politik, ktorý rozdeľuje a rozoštváva spoločnosť a dostáva nás u našich partnerov a spojencov do izolácie,“ uviedol exporadca Kováča. Podotkol, že v spoločnosti podľa neho klesá súdržnosť a dôvera a mnohí mladí ľudia uvažujú o odchode zo Slovenska. „Znižuje tým náš rozvoj, konkurencieschopnosť a spôsobuje našej krajine vážne reputačné problémy,“ pokračoval. Link na článok na doméne pravda.sk |
||
| frame | 23.12.2024, 18:59 | #35933 | |
|
Chcem vidieť link kde Demeš praje Ficovi,aby sa mu stalo politický a aj osobne zle!
Nemáš čas,počítaš so synom percentá? |
||
| frame | 23.12.2024, 14:23 | #16155 |
|
Radiatórový prezident očakáva od Roberta Fica, že ho bude informovať o výsledkoch rokovania s Putinom. Prezident verí, že návšteva Moskvy nebola len politicky samoúčelným krokom, ktorý môže výrazne poškodiť Slovensko v očiach EÚ a NATO.
„Je nespochybniteľnou povinnosťou predsedu vlády obhajovať slovenské národné záujmy vrátane dodávok ropy a plynu pre potreby SR a partnerov potrubím cez Ukrajinu, ako aj dodávok jadrového paliva,“ uviedol Pellegrini. Na druhej strane však má podľa neho rokovanie s ruským prezidentom v čase vojny vedenej proti Ukrajine mimoriadne silný zahraničnopolitický rozmer, a to vzhľadom na členstvo Slovenska v EÚ a Severoatlantickej aliancii. Cicero z Revúcej kritizuje prezidenta Pellegriniho za vyjadrenia o Ficovej ceste a hovorí o jeho dvojtvárnosti. „Pýtať si od premiéra vysvetlenie, čo robil v Moskve, mi pripomína asi nepochopenie situácie alebo nevnímanie situácie, že Slovensko je ohrozené na dodávkach plynu, a v Prezidentskom paláci to nejako neregistrujete,“ povedal predseda SNS |
|
| Svetonazor | 23.12.2024, 14:48 | #35922 | |
| Nemáte úctu k ničomu. Ani k prezidentovi, ani k Slovensku ako takému. Je to odporné. Boh ochraňuj našu krásnu krajinu pred progresívnym morom! | ||
| frame | 23.12.2024, 15:16 | #35924 | |
| Odsudzovali si aj Blahu keď burcoval dav,že prezidentka je americká ku***?Vtedy aj Beňová ohlúchla. | ||
| Svetonazor | 23.12.2024, 15:24 | #35925 | |
| Odsúdiť ho? Veď Čaputová je US bitch. Veď kto ju podporoval najviac? US a Izrael. To sú známe fakty (NIE HOAXY) a naviac ona nemá rada Slovensko, nerozumie mu, teda "tejto krajine". | ||
| StanoDianiska | 23.12.2024, 16:39 | #35926 | |
| Boh ochraňuj Slovensko pred takými učiteľmi ako Svetonazor! | ||
| slaven | 23.12.2024, 17:04 | #35928 | |
| Presne tak Stano. Radšej nechajme na školách učiť progresívnych učiteľov o 72 pohlaviach, o tom, že vlastne Rusi nás od Hitlera nezachránili a iné zvrátené veci... | ||
| StanoDianiska | 23.12.2024, 18:57 | #35932 | |
| To tvrdíš ty. | ||
| Svetonazor | 23.12.2024, 20:34 | #35938 | |
| Takže Boh ochraňuj predomnou. Dobre. Chceš naozaj tú chorú zmenu ktorú presadzuje hlavne strana PS? Podporuješ Šnídla z Denníka N ako chodí po školách? | ||
| Markuss | 23.12.2024, 13:49 | #16154 |
|
a este trochu reality -
Link na článok na doméne pravda.sk |
|
| Lajos | 23.12.2024, 13:44 | #16153 |
| SÁM DOMA….: https://www.progresivne.com/2024/12/23/sam-doma/ | |
| Lajos | 23.12.2024, 13:43 | #16152 |
| JEDINÁ LOGICKÁ A ODVÁŽNA ODPOVEĎ NA NEPRIATEĽSKÝ KROK KYJEVA A NA ĽAHOSTAJNOSŤ BRUSELU: https://www.progresivne.com/2024/12/23/jedina-logicka-a-odvazna-odpoved-na-nepriatelsky-krok-kyjeva-... | |
| << < 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 > >> |
