POLITICKÁ DISKUSIA


Aktualizuj POLITIKA diskusiu nasetipy.com na sieti X KLASICKÁ DISKUSIA
<< < 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 > >>

Markuss 12.07.2025, 16:06 | #18226
Tak oranžový radža si so Šefčovičom aj EÚ povytieral... To už aj UK vyjednali viac.
Svetové imperium v rozklade
  Markuss 12.07.2025, 16:06 | #38711
  Link na článok na doméne pravda.sk
Lajos 12.07.2025, 11:28 | #18225
Nemecká spolková krajina Porýnie zakazuje členom AfD vstup do štátnej služby: https://www.progresivne.com/2025/07/11/nemecka-spolkova-krajina-porynie-zakazuje-clenom-afd-vstup-do...
Lajos 12.07.2025, 11:28 | #18224
Berlín po 300 rokoch premenoval hlavnú cestu kvôli politickej korektnosti: https://www.progresivne.com/2025/07/11/berlin-po-300-rokoch-premenoval-hlavnu-cestu-kvoli-politickej...
Lajos 12.07.2025, 11:27 | #18223
Reklama na ticho. Včera Zuza, dnes Pelle: https://www.progresivne.com/2025/07/11/reklama-na-ticho-vcera-zuza-dnes-pelle/
Lajos 12.07.2025, 11:27 | #18222
Bojujte !
Itiotské rozhodbnutie EÚ o zastavení ropy **14
Link YouTube video
Svetonazor 12.07.2025, 10:22 | #18221
Pomýlený svet pomýleného Lojzka Hlinu

Najprv prejde pestrou zmesou strán (OĽANO, KDH, SaS), a teraz hlása do sveta, že hodnoty vytvára len Volkswagen.

VW vyhodili zamestnanca zato, že zvesil dúhovú vlajku. To bola chyba, mal na to ísť inak. Rovnako to bola ale chyba VW, že tu tlačí woke agendu. Mali poznať naše dejiny a vedieť, že keď pritlačíte, tak sa nám to nebude páčiť rovnako, ako keď sa tu po storočiach spolužitia spustila maďarizácia. Mimochodom, podobný odpor vyvolalo aj násilné pokresťančovanie v réžii Cyrila a Metoda.

Daného pracovníka sa zastal Blaha s Kaliňákom a odpovedal im Hlina. Vraj koľko Blaha zarobil knihami a akú hodnotu priniesol.

Toto je mentálny svet Hlinu - hodnotu vraj prinášajú len podnikatelia. Ja ako učiteľ v Hlinovom svete zrejme nie. Ja ho asi len stojím peniaze... Mimochodom, toto je nastavenie veľkej časti podnikateľskej strany SaS. Odkaz agenta Sulíka, brániť Nemca do posledného dychu, zjavne žije v tejto strane ďalej. Nuž, zotrvačnosť má obrovskú silu.
  Svetonazor 12.07.2025, 10:22 | #38709
  Stále platí daná scéna z filmu Pacho. Zameňte osoby a obsadenie. Hlina tu sám ochotne dáva bičík Volkswagenu.
  frame 12.07.2025, 12:59 | #38710
  Keby Blaha miesto barana mydlil mladého Kaliňáka, bolo by tu o jedného šťastného barana a mladého Kaliňáka viac.
A hlavne by neotravovali riaditeľov firiem, čo tvoria podstatnú časť slovenského exportu.


Nakoniec špeciálne i pre Blboša Dlahu pje to len účelová póza, keďže ešte nedávno pochodoval aj so svojou rodinou na pochodoch LGBT a teda už od malička trepal túto ideológiu do hlavy aj svojim deťom.

Dezoláti, zasa pre vás hrajú divadielko, tak sa pekne usaďte a užite si predstavenie
  Svetonazor 12.07.2025, 18:04 | #38714
  Frame ty naozaj súhlasíš s WOKE agendou, LGBT chorými vecami? lebo o tom je reč.
Ty tu píšeš o mydlení barana, podľa mňa ty ani nevieš o čom bol môj príspevok.
  frame 12.07.2025, 18:14 | #38715
  homofób primitívny! Čo, ľuda s inou sexuálnou orientáciou nie sú ľudia hodný rovnakých práv a povinností, ako ty, hrdý pronárodný nácek???

VW tým nešíril žiadnu politiku - preto sa o tom odmietajú baviť s mydličom baranov Chegevarom Blahom a nedospelým mentálnym chudkom Kalibejbym! A nešíri žiadnu "ideológiu" o ktorej dookola trollia práve že len homofóbi, ako si ty. Vlajka bola vyvesená v medzinárodný deň práv týchto menšín, čo je naopak vysoko humánne pre normálne zmýšľajúcich ľudí. Každý!!! Každý, aj ty, aj mydlič Blaha aj Kalibejby môžete mať v rodine dieťa, vnúča, ... ktoré sa takým narodí - to nie je choroba, ani infekcia, ani výchova! Ale homofóbom je to zbytočné vysvetľovať, radšej strašíte trollením homofóbnych .ičovín!!!
Markuss 11.07.2025, 16:55 | #18220
ešte k tomu Cvešperovi pre fanúšika majku

Link YouTube video
Markuss 11.07.2025, 15:17 | #18219
Tak určite. Načo by sme sa pýtali voliča,, čo si myslí. My politici za neho lepšie rozhodneme.. volič je hovno a tak o NATO je nebezpečné rozhodovať v referende. Pri vstupe aj pri výstupe
  Markuss 11.07.2025, 15:17 | #38699
  https://hnonline.sk/svet/96222828-novy-slaby-clanok-nato-slovinska-referendova-prestrelka-je-darceko...
  Markuss 11.07.2025, 15:18 | #38700
  Link na článok na doméne pravda.sk
Markuss 11.07.2025, 15:06 | #18218
A čo občan a transparentnosť? Občan je hovno...
  Markuss 11.07.2025, 15:06 | #38697
  Brusel má utajiť plány na ukončenie dovozu ruských energií, vyplýva z interného dokumentu
Vlády členských krajín EÚ chcú, aby Brusel utajil, akým spôsobom plánujú postupne ukončiť dovoz ruského plynu a ropy do konca roka 2027. Vyplýva to z interného dokumentu, do ktorého nahliadla agentúra Reuters. Jednotlivé krajiny musia v tejto súvislosti pripraviť národné plány, ako dosiahnuť tento krok. Vlády krajín EÚ pritom požadujú, aby Európska komisia (EK) tieto plány nezverejňovala.
  Michalides 11.07.2025, 15:16 | #38698
  Vláda o tom môže informovať koľko len chce ... leda že by sa jej hodilo neinformovať ..

Tieto plány by mali podliehať pravidlám služobného tajomstva a nemali by sa zverejňovať bez súhlasu príslušného členského štátu,“
  Markuss 11.07.2025, 15:18 | #38701
  Máme tu utajené sms Uršuly, teraz utajené toto... Najlepšie je utajiť.
  Michalides 11.07.2025, 15:34 | #38702
  Utajiť to chcú členské štáty nie EU, respekt. členské štáty chcú aby sa informácie nezverejňovali bez ich súhlasu ... Fakt netuším čo je na tom ťažké pochopiť ... Fico môže bliakat od rána do večera a nepotrebuje k tomu žiaden súhlas EU ...
  Markuss 11.07.2025, 16:54 | #38703
  hehe, krajiny povedali, že Brusel má utajiť**01 jasné, a ryby chodia po suchu**35
  Michalides 11.07.2025, 18:03 | #38705
  Ja neviem čo je nepochopiteľné na vete že členské štáty chcú aby sa informácie nezverejňovali bez ich súhlasu , ale tak chápem slniečko dáva zabrať aj fotografom akademikom **35
  Markuss 11.07.2025, 21:35 | #38707
  Práve tá veta je pre takých ako ty, ktorý rovnako uverili, že "keď sa dáš zaočkovať, nenakazíš sa"
  Michalides 11.07.2025, 22:45 | #38708
  Tieto plány by mali podliehať pravidlám služobného tajomstva a nemali by sa zverejňovať bez súhlasu príslušného členského štátu,..

Prepáč som zabudol že ty si selektivne vyberáš čo sa hodí a ostatné ignoruješ ... Toto dosť mení o čo ide ty vakcina ...
Markuss 11.07.2025, 15:02 | #18217
Keď sme to tu pred piatimi rokmi na tomto portáli riešili, bol som za "preháñača".
Dnes o Tom píše hlavný prúd. A nakoniec progresívny a liberálny zástanca imigrácie, je prvou obeťou svojich parazitov
  Markuss 11.07.2025, 15:02 | #38696
  Link na článok na doméne pravda.sk
Svetonazor 11.07.2025, 13:17 | #18216
Ešte jedno pozorovanie

Ventilátory sa teraz radi uchyľujú k jednému tvrdeniu - nemôže to byť tenorizmus, pretože Cintula konal sám. Veď na tenorizmus vždy treba aspoň dvoch, nie?

V tomto prípade však majú ventilátory pravdu. Cintula nekonal sám a komplicov mal. Ste to vy, ventilátory.

Mimochodom, samotný Cintula ani nepotrebuje žiadne motáky do basy. Stačí denná tlač. To je v skutočnosti diaľkovým ovládačom ľudí typu Cintula. Jazyk je sám o sebe šifrovaním a programovacím nástrojom. Nielen pri meditácii, ale rovnako aj pri plánovaní takéhoto činu.
Svetonazor 11.07.2025, 12:21 | #18215
Mám zopár otázok:

1. Prestala sa učiť matematika?

2. Ventilátory nevedia počítať?

3. Nevedia počítať ani politici (zato percentá im idúúú)?

Prečo sa pýtam?

Pretože 5% výdavkov na zbrojenie z HDP je cca 7 miliárd €.

Tých 7 miliárd € tvorí 25,4% z príjmov nášho rozpočtu (zo sumy 27,6mld). Z výdavkov je to samozrejme menšie percento, ale stále 20%, čiže jedna pätina!

Áno, budú sa oháňať duálnym využitím, že postavia nemocnice a tak. Ale po vykradnutí našej armády (za čo doteraz nik ani len nebol obžalovaný) tu máme obrovské nákupy techniky, ktorú nepotrebujeme. Načo sú nám napríklad stíhačky, ktoré sa tu ani len neotočia, nehovoriac o tom, že ani nemajú veľmi kde pristávať.

Miliarda sem, miliarda tam, reálne zarobia najmä americké zbrojovky. Tie zbrojovky, pre ktoré robia aj tunajší kontraktori typu Kriššák z gerulaty. Tí, ktorí robia radi zoznamy nepohodlných alebo pomáhajú organizovať farebné prevraty.

Povedzte ľuďom, načo nám tie zbrane budú. A čo s nimi budeme robiť. Následne im potom aj vysvetlite, že nebude na iné veci v štáte.

Keď vám to schvália, môžete ďalej nakupovať.

Posledná otázka: viete počítať?

Tak počítajte s tým, že sa to ľuďom nebude páčiť.
  Michalides 11.07.2025, 13:03 | #38691
  ľudom je to maximálne ukradnuté, lebo to robí tá správna vláda ... postaví sa nemocnica, opraví most plebs zatlieska a všetko je úžasné, veď je to pre ľudí ... že v tej nemocnici nemá kto robiť je detail, hádam sa tým nebudeme zapodievať .... tá stíhačka sa tu otočí úplne v kľude, kedže tu už máme prvé kusy a dokonca lietali **04
  Svetonazor 11.07.2025, 13:13 | #38692
  Podľa mňa nemáš pravdu.

Väčšina ľudí, voličov aktuálnej vlády je proti navyšovaniu % na zbrojenie. Ja k nim patrím.
Ty píšeš že im je to jedno, teda naozaj nemáš prehľad.

A na druhej strane, ľudia ako ty, teda voliči opozície, oni a ich predstavitelia súhlasia s navyšovaním % do obrany, ako od nás chce Trump, pardón NATO. Videl som vyjadrenia PS, Demokratov a podobne. Tí by sa vopchali NATO a EÚ do zadku, keby mohli. Stačí sa pozrieť na posledné včerajšie hlasovanie.
  Svetonazor 11.07.2025, 13:15 | #38693
  Narýchlo som si vypočítal, ako by tie percentá na zbrojenie vyzerali v našom rodinnom rozpočte. Hoci aj tých optimistických 20%.

Keby som sa teraz ja rozhodol nakúpiť domov zbrane, tak nám tie peniaze chýbajú inde. Kde? Mesiac my sme mali všetci traja hladovku a dieťa by nechodilo na športový krúžok. Alebo by sme jedli, no nezaplatili žiadne účty. Alebo...

Takto si bezpečie nepredstavujem.
  Svetonazor 11.07.2025, 13:16 | #38694
  Pýtajme sa ďalej

Čo na to všetko hovoria napríklad katedry ventilátorov? Čo sa vlastne učia ventilátory?

A čo Slovenský syndikát ventilátorov?

Čo sa píše v Etickom kódexe ventilátorov?
  Michalides 11.07.2025, 14:58 | #38695
  tak nikde nevidím, že by ste s tým mali dáky problém ... nevidím, že by ste šli protestovať proti vláde, lebo nás ťahá do vojny... lebo zbrojenie rovná sa vojna ... pred voľbami s tým mala problém dnešná vláda s prezidentom na čele ... a dnes? vyrábame najviac nábojov pre Ukrajincov, nakupujeme toľko techniky že nebude hádam ani personál na obsluhovanie, prezident sa premáva v maskáčoch a všetci ste s tým v pohode ... čo sa zmenilo? už to nevadí? vidíš niekde na preferenciách že by to voličom vadilo? takže by som o prehľade radšej mlčal .... rýchlo ste zabudli čo bolo pred voľbami a čo skutočne vláda robí .... a je vám to úplne jedno ...
  Svetonazor 11.07.2025, 17:53 | #38704
  Naozaj tomu nerozumieš. Nauč sa čítať s porozumením.
Tvoja vláda debilná zbrane rozdávala a zničila SK letectvo a ochranu.
Fico robí pravý opak. Snažia sa to dať do poriadku a ako jeden z mála verejne aj na pôde EU hovorí o mieri, lebo cela Eu aj s Tebou chcu pokracovanie vojny. To ze Fico zablokoval dalsie sankcie voci Rusku si si tiez nevsimol.
  Michalides 11.07.2025, 18:10 | #38706
  Ako ja chápem že je teplo, ale moja vláda nerozdavala nič ... ked už tak minulá vláda rozdávala za čo dostala zaplatené a čo blokuje kamoš Orbán ... Len aby bolo jasnejšie ... Že rozpráva o mieri je síce pekné , ale reálne robi hovno a sankcie blokuje lebo sa týkajú energií a nie zbrojenia .... A že prezident kývol na zvýšené výdavky na zbrojenie je už len taká nepodstatná informácia ... takze ten mier hľadaj inde ...
Lajos 11.07.2025, 11:17 | #18214
Ikona vytvorená útokom tajnej služby: https://www.progresivne.com/2025/07/11/ikona-vytvorena-utokom-tajnej-sluzby/
Lajos 11.07.2025, 11:17 | #18213
Je to múdry krok Ruska zaútočiť na ukrajinské odvodové centrá: https://www.progresivne.com/2025/07/11/je-to-mudry-krok-ruska-zautocit-na-ukrajinske-odvodove-centra...
Lajos 11.07.2025, 11:16 | #18212
MOJI PRIATELIA „DEZINFORMÁTORI“: https://www.progresivne.com/2025/07/11/moji-priatelia-dezinformatori/
Lajos 11.07.2025, 11:16 | #18211
Povodeň v Texase: Je príčinou cloudseeding?: https://www.progresivne.com/2025/07/11/povoden-v-texase-je-pricinou-cloudseeding/
Bond007 10.07.2025, 23:18 | #18210
Link na článok na doméne pravda.sk
  Bond007 10.07.2025, 23:18 | #38689
  Budapešť si predvolala veľvyslanca Kyjeva kvôli smrti ukrajinského Maďara. Bol ubitý pri nútenej mobilizácii, tvrdí
Markuss 10.07.2025, 21:17 | #18209
Tak konečne sa aj mainstream aspoň trocha kriticky pozerá na rozpad dôvery v našich osvietených vodcov
  Markuss 10.07.2025, 21:17 | #38685
  Link na článok na doméne pravda.sk
  Markuss 10.07.2025, 21:18 | #38686
  Je zarážajúce, ako dokážu slovenskí progresívni liberáli v kritike konzervatívnej Ursuly von der Leyenovej za jej pofidérnymi finančnými kšeftami v pandemickom období vidieť vplyv „ruských agentov“ alebo túžbu oslabiť dôveru v inštitúcie Európskej únie.
frame 10.07.2025, 19:42 | #18208
Rajóny urobené.Už strihajú meter
Link FB príspevok
  frame 10.07.2025, 21:43 | #38687
  Link FB príspevok

Link FB príspevok
  frame 10.07.2025, 22:16 | #38688
  Pellegrini akosi zabúda, že už nie je ani starovek, ani stredovek, keď králi a cisári osobne viedli vojsko na koni a s mečom v ruke. Nebolo by žiadnou hanbou, keby sa čo najskôr stiahol z komického marketingového projektu. Pretože tu nejde o neho, ale o Slovensko, česť a úctu republiky, meno v zahraničí. Pomyslel prezident a ľudia okolo neho, ako sa na nás pozerajú vo svete?
Link na článok na doméne pravda.sk
Lajos 10.07.2025, 16:10 | #18207
Pre slniečka a kokotov zo Zomri a rovnako tých čo Zomri zdieľajú: https://t.me/progresivne/14793
  frame 10.07.2025, 16:49 | #38682
  Matúš Šutaj Eštok odmieta kritiku, že vláda nedostatočne reaguje na situáciu po búrkach na východe Slovenska a občanom nepomáha. Na piatok ohlásil veľkú tlačovku k poskytnutej pomoci. Či sa jej zúčastní aj sám minister vnútra, nedodal.

„Krízové riadenie ministerstva vnútra okamžite vyhlásilo mimoriadne situácie vo viac ako 25 obciach a aktivovalo všetky záchranné zložky. Hasiči absolvujú stovky výjazdov, polícia zabezpečuje poriadok a bezpečnosť v rizikových oblastiach. Pomáhajú profesionáli aj dobrovoľníci, zásahy prebiehajú nepretržite,“ uviedol minister vnútra.

Ako Šutaj Eštok dodal, ministerstvo práce spustilo cez úrady práce humanitárnu pomoc, ktorá už smeruje do najviac postihnutých obcí. Štát podľa neho úzko spolupracuje aj s Prešovským samosprávnym krajom.
Východné Slovensko zasiahol tento týždeň silný vietor a dážď. Spôsobil rozsiahle materiálne škody na majetku obyvateľov, infraštruktúre a dopravných sieťach.

Pomoc avizoval premiér Robert Fico. Poskytnutie humanitárnej pomoci ohlasovalo aj ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny.

Opozícia však namietala, že vláda nedala jasný prísľub pomoci. Opozičné PS aj SaS vyzvali členov kabinetu, aby konali. Apelovali na okamžité vyčlenenie finančných prostriedkov. (tasr)

Link FB príspevok
  frame 10.07.2025, 17:21 | #38683
  https://donio.sk/gelnica?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExSVk3eUtWM1VQMm8ydnJtRgEehXHMHQLMlVM43GvNGD...
  frame 11.07.2025, 09:09 | #38690
  Šukaj-Colštok má vás na háku.Posiela pozdrav zo slnečnej Sardínie.Peniaze na Donio už poslal.
Lajos 10.07.2025, 16:01 | #18206
‘Smutné víťazstvo,‘ hovorí muž stojaci za návrhom: https://www.progresivne.com/2025/07/10/smutne-vitazstvo-hovori-muz-stojaci-za-navrhom/
Lajos 10.07.2025, 16:01 | #18205
TIK TAK, EURÓPSKA ÚNIA: https://www.progresivne.com/2025/07/10/tik-tak-europska-unia/
Markuss 10.07.2025, 15:50 | #18204
Najviac sa mi páčia nevyžiadané odkazy atrapy politika, ktoré nikoho nezaujímajú **01
  Markuss 10.07.2025, 15:50 | #38678
  Link na článok na doméne pravda.sk
Markuss 10.07.2025, 14:50 | #18203
Jeden z minulosti **01
  Markuss 10.07.2025, 14:50 | #38673
  Ešte v roku 2020 prijali Ozbrojené sily len 57 žiadostí o prijatie do aktívnych záloh. Pôvodne pritom plánovali vycvičiť až 330 vojakov. Napokon sa do aktívnych záloh v roku 2021 vstúpilo len 35 vojakov. V roku 2022 k nim pribudlo ďalších 86 záložníkov
frame 10.07.2025, 13:03 | #18202
Pohlavné Správy
Súd zamietol aj druhú žalobu webu Hlavné správy na projekt Konšpirátori.sk. Rozhodol, že nedošlo ku konaniu nekalej súťaže a že je na slobodnom rozhodnutí každého inzerenta, či použije zoznam sporných portálov.

V prípade rozhodoval Mestský súd Bratislava III.

„Sme radi, že súd po nezmyselných tvrdeniach Hlavných správ o poškodzovaní dobrej povesti zamietol aj ich podobne nezmyselné príbehy o nekalej súťaži. Mrzí nás akurát, že to trvalo viac ako šesť rokov,” komentoval verdikt zakladateľ projektu Ján Urbančík.

Web Hlavné správy bol na zoznam sporných portálov projektu Konšpirátori.sk zaradený od samého začiatku v apríli 2016.

Vo februári 2019 dosiahol na súde vydanie neodkladného opatrenia a Hlavné správy museli byť až do jeho definitívneho zrušenia v októbri 2022 zo zoznamu odstránené.

Web je odvtedy na zozname späť aj s nedávno aktualizovným posudkom problematického obsahu.

Lajos 10.07.2025, 11:18 | #18201
Zánik Československa: Náhoda? Nie omylom. Bola to lúpež za denného svetla: https://www.progresivne.com/2025/07/10/zanik-ceskoslovenska-nahoda-nie-omylom-bola-to-lupez-za-denne...
Lajos 10.07.2025, 10:01 | #18200
Nawrockého zvolenie prinútilo Tuska hrať tvrdo so susedmi Poľska v otázke nelegálneho prisťahovalectva: https://www.progresivne.com/2025/07/10/nawrockeho-zvolenie-prinutilo-tuska-hrat-tvrdo-so-susedmi-pol...
  true 10.07.2025, 10:48 | #38666
  V Poľsku naozaj progresivizmus a liberalizmus utrpel v prezidentských voľbách debakel a to je hlavne pre Poliakov dobre.
Lajos 10.07.2025, 10:01 | #18199
ČO SA NEZMESTILO NA TLAČOVKU XXXVIII.

1. Bolo by spravodlivé, keby na súde vedľa atentátnika sedeli bez obžaloby aj všetci tí, ktorí ho vyrobili. Aby každý na Slovensku videl, čo nenávisť reprezentovaná netolerantnými politikmi a klamárskymi a zúrivými médiami dokáže.
2. Ak sme členom EÚ a NATO, nemôžeme na všetko, čo vzíde z kuchyne týchto organizácií, povedať nie, ako si predstavujú niektorí politici. Na druhej strane som garantom toto, že nie na všetko, čo vzíde z EÚ a NATO, povieme automaticky áno, len aby sme nevytŕčali z radu.

https://t.me/progresivne/14784
  frame 10.07.2025, 13:24 | #38670
  Link YouTube video
Lajos 10.07.2025, 10:01 | #18198
TB Turecký Vrch - „ZAČÍNAME" - Link YouTube video
  frame 10.07.2025, 11:17 | #38667
  Do aktívnych záloh sa okrem poslanca Richarda Glücka pridali aj ďalší politici Smeru, napríklad poslankyňa Zuzana Plevíková či mladý člen Smeru Filip Loffay.

Niektorí z nich majú pochopenie pre Rusko, Glück bol tento rok dvakrát v Moskve a povedal, že Rusko nepovažuje za hrozbu.

Velenie armády už skôr vyhlásilo, že môže odmietnuť podpísať zmluvu s uchádzačmi, ktorí podporujú aktérov predstavujúcich bezpečnostnú hrozbu pre Slovensko.

„Pokiaľ by sme videli, že uchádzač prejavuje názory, ktoré nie sú zlučiteľné napríklad s bezpečnostnou alebo obrannou stratégiou Slovenskej republiky, vyhradzujeme si právo s ním zmluvu nepodpísať,“ uviedol hovorca ozbrojených síl Štefan Zemanovič
.Cocoti
Vojak Pellegrini

„Podpisom sa stávam vojakom Pellegrini, ktorý bude plne rešpektovať pokyny všetkých veliteľov a inštruktorom, ktorí sa nám tu budú dva týždne venovať,“ oznámil prezident vo vojenskom priestore na Záhorí.

Okrem prezidenta sa do záloh hlási aj poslanec Smeru a predseda výboru pre obranu a bezpečnosť Richard Glück, ktorý pred dvoma rokmi podpísal vyhlásenie, že odmieta slúžiť so zbraňou.

Smer a ďalší vtedy šírili hoax, že slovenských mužov budú povolávať na Ukrajinu, následne desiatky tisíc z nich podpísalo vyhlásenie, že nechce rukovať do armády.

Teraz politici Smeru, naopak, vyzývajú mužov a ženy, aby sa hlásili do armádnych záloh. Kaliňák ubezpečil, že príslušníci obranných síl budú pôsobiť doma.

Do záloh vstupuje napríklad aj známy MMA zápasník Attila Végh.
  frame 10.07.2025, 12:30 | #38668
  Z Pravdy
Pre miss Banská Bystrica by mali vyčleniť samostatnú sprchu...v záujme ochrany zdravia ostatných účastníkov

Založiš kampaň na mierovom riešeni všetkých konfliktov obviniš iných kanditatov že su vojnoví štváči a a po zvoleni motivuješ mladých ludi na vycvik so smrtiacimi zbranami to je možne len vo ficilii.....
  frame 10.07.2025, 12:40 | #38669
  Tak aspoň armáda nemá problém s liberálnym myslením a prijíma aj členov LGBTI medzi seba

A podporovateľ Pelleho,Rytmus GDE?

Normálne mi rozum zastáva nad tým čo stvára tento človek. Pýtam sa to potrebuje nové fotky do albumu záclony sú už povešané aj poorané je, tak treba teraz fotky v maskáčoch? Či ako tomu mám rozumieť?
  frame 10.07.2025, 14:38 | #38671
  Link FB príspevok
  Markuss 10.07.2025, 14:46 | #38672
  Za toho Naďa sa koľko prihlásilo? Tak 30 kúskov tuším **02
Najlepší minister. No a prihlási sa aj teraz? Alebo taký Púchovský, Breiner, alebo tí ostatní Naďovi kamoši?
  Michalides 10.07.2025, 15:05 | #38674
  za Naďa práve panáci čo sa tam idú hrať na vojakov vykrikovali niečo o mieri a vláde ktorá nás ťahá do vojny .... najlepší je ten panák čo podpísal papier a teraz sa tam pretŕča ...
  Markuss 10.07.2025, 15:28 | #38675
  Hej, to bude asi tým, kto má akú dôveru v tých, čo sú na čele .. a samozrejme ich voličská základňa. Aj ty aj Majka ste sa mohli vtedy prihlásiť. Ale skutek útek. No a teraz sa asi už neprihlási nikto z voličov Demokratov. PS a SAS voliči asi tiež nikdy neboli veľkými fanúšikmi mundúrov
  Michalides 10.07.2025, 15:41 | #38676
  **01**01 povinná vojenská služba mi bohato stačila **04 sú tak atraktívne tie zálohy že tam musia povolať Attilu , prezidenta mieru, panáka s papierom .... Fakt úspech len mi to akosi na ten mier nevychádza ... Toto spraviť minulá vláda tak s tvojou úderkou ani spať nebudete ... Inak CO kryty ako pokračujú? Všetko v poriadku?
  Markuss 10.07.2025, 15:48 | #38677
  Mňa skôr zaujíma, prečo to nenapadlo Jarovi.

Osobne to mám u prdele, je to celé marketing a ak niekoho zaujíma môj pohľad, tak Rakúsko je mi najbližšie. Neutralita a povinná vojenská služba. Nasadenie armády iba v prípade živelných udalostí.
  Michalides 10.07.2025, 15:52 | #38679
  Skús popremýšľať ... Miestna úderka podpisovala papiere o odopreti služby, všetko čo sa mihlo okolo armády bolo okamžite vyhlásenie vojny, posielanie do zákopov atď ... A že tam Gluck podľa zákona ani byť nemôže, keďže podpísal zázračný papier už je zbytočne riešiť ...
  frame 10.07.2025, 15:54 | #38680
  Link FB príspevok

  frame 10.07.2025, 16:32 | #38681
  V prípade poslanca Richarda Glücka môže podľa neho ísť dokonca o porušenie zákona. Ako upozornil, Glück na tlačovej besede k prvému turnusu výcviku stál v prvom rade. Ten však podľa Naďa v minulosti podpísal vyhlásenie o odopretí výkonu mimoriadnej služby.To znamená, že ak by na Slovensku nastala mimoriadna situácia, odmietol by bojovať za vlasť so zbraňou v ruke,“ vysvetlil exminister obrany s tým, že jediným spôsob, ako by mohol nastúpiť na výcvik je ten, že by disponoval oficiálnym rozhodnutím o späťvzatí tohto vyhlásenia.

„Predpokladám, že poslanec dodržiava zákony a požiadal na príslušnom okresnom úrade v mieste svojho trvalého bydliska o späťvzatie. Vyzývam poslanca Glücka, aby tento dokument predložil, pretože to je jediný spôsob, ako môže v súlade s legislatívou nastúpiť na vojenský výcvik.
Ako dodal, Národné obranné sily sú v podstate aktívne zálohy, ku ktorým on sám ešte ako minister pripravil potrebnú legislatívu. „Viete, kto vtedy túto iniciatívu v parlamente nepodporil? Práve tí, ktorí sa dnes ako prví obliekali do maskáčov na čele s Petrom Pellegrinim,“ uzavrel predseda Demokratov.

  frame 10.07.2025, 18:43 | #38684
  Otvorene proruský Glück sa vyjadril, že Moskvu nepovažuje za hrozbu, čo nie je názor armádnych kruhov. Koho však za hrozbu považuje a voči komu by sa zrazu chcel brániť, nevieme. Vo výcviku bude spolu s Kaliňákom, ktorý by si počkal, kým „Rus odíde“.

Národné obranné sily by mohli byť príťažlivé pre ľudí, ktorí by chceli absolvovať základný výcvik a majú potrebu aktívne sa podieľať na obrane svojej vlasti či pomáhať napríklad pri prírodných katastrofách a iných nešťastiach.

Problémom je, že dnes sa k nim prihlásili aj politici, ktorí najprv klamlivo zneužívali ľudskú zbabelosť, malosť a sebectvo, a cez víziu falošného mieru sa dostali alebo vrátili k moci. Dnes tí istí politici apelujú na celkom opačné emócie a hľadajú v ľuďoch statočnosť, solidaritu a vlastenectvo.
Lajos 10.07.2025, 09:13 | #18197
Kyjevská politika ukrajinizácie zlyháva: https://www.progresivne.com/2025/07/10/kyjevska-politika-ukrajinizacie-zlyhava/
<< < 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 > >>
Hľadaj text    Zvýrazni    Zobraz iba od     
Injuries and Suspensions